Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
quote:
Maxxus schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:19:
Destijds ook GW2 gespeeld (release periode), daarna nooit echt meer naar gekeken/gespeeld.

Nu is het een beetje rustig qua leuke games (voor mij), en zag dat er weer een nieuwe expansie aan zit te komen. De laatste heb ik niet, maar leek mij wel leuk om weer van 0 te beginnen met alle expansies er bij.

Maar....
Ik hoorde van een vriend dat veel van het verhaal "weg" is, als in de living story kan je niet meer doen, ook dingen van de main story?
In hoeverre is dit correct? Ga ik veel missen als ik nu de expansies koop en van 0 start?
Living world Season 1 is niet meer te spelen. 2 en 3 zijn nog gewoon te spelen. Voor Season 1 hebben ze een filmpje gemaakt. Maar je kan ook YouTube filmpjes kijken hoe Season 1 gaat. Season 1 heb ik ook nooit kunnen spelen. Maar na het filmpje had ik niet het idee dat ik veel miste. Dus gewoon doen!

• ProfaNe
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
quote:
Teunis schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:31:
Ik heb zin in de aankomende week (release is 18:00 a.s. vrijdag)
En waar moet je dan zijn of is er geen "event" oid? Ik meen te herinneren dat bij een update een aantal jaar geleden Lions Arch werd aangevallen en iedereen daar stond te wachten tot het 21.00 was. Is er met deze uitbreiding weer zo iets? Ik volg echt 0 van het verhaal dus geen idee :X

Kan er ook weinig over vinden. Ik dacht dat het gewoon donderdag avond 24.00 live ging.

• Teunis
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:22
@ProfaNe
quote:
Friday, September 22 – Launch Day
Approximately 9:00 AM Pacific Time (UTC-7) – Guild Wars 2: Path of Fire Launch
The Crystal Desert is yours to explore! Make sure to pack sunscreen, don’t approach choya without protective gear, and remember that sand eels bite when threatened.
Vanuit waar kan ik niet vinden, maar volgens mijn hadden ze in pre-annouch livestream lions-arch genoemd

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
WoW Khadgar: Palatank : Rest of Active Chars
GW2: Huni @ Gunnar's Hold

quote:
ProfaNe schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:02:
[...]

En waar moet je dan zijn of is er geen "event" oid? Ik meen te herinneren dat bij een update een aantal jaar geleden Lions Arch werd aangevallen en iedereen daar stond te wachten tot het 21.00 was. Is er met deze uitbreiding weer zo iets? Ik volg echt 0 van het verhaal dus geen idee :X
Na seizoen 1 hebben ze het anders aangepakt. Dus geen groot kick-of event meer. De introductie is gedaan met het laatste hoofdstuk van seizoen 3. Als je nu nog inlogt, heb je waarschijnlijk nog wel de laatste episode van seizoen 3 gratis (dus inloggen voordat Path of Fire live gaat!).

Zoals gezegd, seizoen 1 is niet herspeelbaar en zal je dus via een recap filmpje (wat je kunt zien als je met een NPC in LA praat) of youtube moeten bekijken. De episodes van seizoen 2 en 3 waren gratis als je minimaal een keer was ingelogd in de periode dat de episode "actief" was (dus voordat de volgende episode werd geintroduceerd). Als je onderdelen mist, kun je ze via de gemstore kopen (geen idee van de prijs, als je ze unlocked hebt, is er geen prijs zichtbaar).
quote:
Kan er ook weinig over vinden. Ik dacht dat het gewoon donderdag avond 24.00 live ging.
18:00 Nederlandse tijd.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

quote:
Teunis schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:10:
@ProfaNe

[...]

Vanuit waar kan ik niet vinden, maar volgens mijn hadden ze in pre-annouch livestream lions-arch genoemd
Waarschijnlijk ontschepen we vanuit Lions Arch. Maar daar hoef je je nu nog niet echt druk over te maken. Het story gedeelte van de expansie is eigenlijk gewoon het eerste deel van Living World Season 4. Als je na 18:00 uur inlogt krijg je waarschijnlijk een melding op het scherm (of een ingame mail) met daarin een oproep om ergens naar toe te gaan. Waarschijnlijk dus Lions Arch, want we gaan met een luchtschip naar Elona. Misschien moeten we eerst nog even langs Ellen Kiel, die heeft sinds een maand of zo een eigen kantoor/huis en dat zal wel een reden hebben.

Ik denk tegenwoordig met nostalgie terug aan het "Invasion of Lion's Arch" event. Op dat moment was het compleet lag-feest en totaal onspeelbaar, maar ik was erbij :) Gelukkig hebben ze die waanzin niet nogmaals geprobeerd.

• ProfaNe
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Thnx voor de info! Gaan het straks zien :)
quote:
RoseSolane schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:12:
[...]
Ik denk tegenwoordig met nostalgie terug aan het "Invasion of Lion's Arch" event. Op dat moment was het compleet lag-feest en totaal onspeelbaar, maar ik was erbij :) Gelukkig hebben ze die waanzin niet nogmaals geprobeerd.
Haha ik vond dat wel vet juist! Maar inderdaad, veel te veel lag :P

• loki504
  • Nu online
Ik probeer nu al een tijdje de prolugue te doen. Maar blijf op het laat scherm steken...

• Nephalem
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:41
Vandaag voor het eerst in 4,5 jaar ofzo ook gw2 weer eens opgepakt. Alleen echt geen flauw idee meer wat ik aan het doen was, of ben. Helft van mij inventory zegt me niks, skill systeem is kennelijk ook een keer overhoop gegooid. Dus denk dat ik maar even overnieuw begin :D

Heb een necro gekozen. Goeie profession of krijg ik daar spijt van?

Nephalem wijzigde deze reactie 23-09-2017 22:23 (11%)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• loki504
  • Nu online
@Nephalem Necro is prima hoor. Zeker de nieuwe scourge is erg leuk en doet het erg goed in aoe gevechten. De servers zijn wel wat instabiel in verband met de nieuwe expension pack. Maar ook dat overleef je vast wel😀

Alvast veel plezier in tyria!

loki504 wijzigde deze reactie 24-09-2017 08:13 (41%)

• Nephalem
quote:
loki504 schreef op zondag 24 september 2017 @ 08:10:
@Nephalem Necro is prima hoor. Zeker de nieuwe scourge is erg leuk en doet het erg goed in aoe gevechten. De servers zijn wel wat instabiel in verband met de nieuwe expension pack. Maar ook dat overleef je vast wel😀

Alvast veel plezier in tyria!
Ik zit nog in de noob maps, dus weinig te merken van lag, haha.
Alleen geen idee waar ik m'n hero points en specialization in moet steken maar neem aan dat GW nog steeds de optie biedt om die later aan te passen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• loki504
  • Nu online
@Nephalem ja je kan ze on the fly veranderen. Ik zou voor levelen gaan voor skills/traits die je snelheid geven. En dan pas kiezen voor dmg. Survival heb je voor levelen genoeg van alleen je basis skills.

Ik zou beginnen met de Blood line. Met een dagger en https://wiki.guildwars2.com/wiki/Quickening_Thirst

Kan je lekker snel rennen.

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-11 22:05

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Weet iemand ook een goede bron voor builds en dergelijk qua stats. Ik heb namelijk het idee dat ik nauwelijks damage doe, maar ook nauwelijks dood ga. Dit zou kunnen komen doordat ik wat verkeerd gegeared ben waardoor ik relatief veel vit en thoughness heb, maar ook door verkeerde skills te gebruiken. Ik heb metabattle al gevonden, maar die heeft atm wat problemen met traits etc en toen ik eerder keek had ik ook niet het idee dat alles even goed benoemd werd.

Because they exist and apparently emojis are the shit now

• loki504
  • Nu online
quote:
Gropah schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:28:
Weet iemand ook een goede bron voor builds en dergelijk qua stats. Ik heb namelijk het idee dat ik nauwelijks damage doe, maar ook nauwelijks dood ga. Dit zou kunnen komen doordat ik wat verkeerd gegeared ben waardoor ik relatief veel vit en thoughness heb, maar ook door verkeerde skills te gebruiken. Ik heb metabattle al gevonden, maar die heeft atm wat problemen met traits etc en toen ik eerder keek had ik ook niet het idee dat alles even goed benoemd werd.
Metabattle is wel 1 van de beteren. Welke "build" bekeek je en begreep je niet helemaal? Vit/toughness is leuk voor WvW. Maar niet nodig voor open world en dungeons.

Tevens zijn over het algemeen Power builds wat makkelijker. Omdat je nog wel van tijd tot tijd kan slacken zonder super veel DPS te verliezen.

Welke class/profession speel je nu?

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-11 22:05

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

quote:
loki504 schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:11:
[...]

Metabattle is wel 1 van de beteren. Welke "build" bekeek je en begreep je niet helemaal? Vit/toughness is leuk voor WvW. Maar niet nodig voor open world en dungeons.

Tevens zijn over het algemeen Power builds wat makkelijker. Omdat je nog wel van tijd tot tijd kan slacken zonder super veel DPS te verliezen.

Welke class/profession speel je nu?
Ik kreeg geen idee van welke stat prio had, en voor ook een deel hoe aan die gear te komen. Met world en story kom ik voornamelijk blauw/groen en af en toe gele gear tegen. Met mijn ranger die boosted naar 80 is heb ik volledig exotic gear, maar die is heeft rune of the ranger met daarop precision, vit en ferocity. Voor de rest heb ik nog een elementalist en een guardian. Beide zijn van voor HoT en niet heel veel bespeeld sinds ze 80 zijn (schijnbaar vind ik levelen leuker ofzo :P)

Because they exist and apparently emojis are the shit now

• loki504
  • Nu online
Als we nu bv naar https://metabattle.com/wiki/Build:Ranger_-_S/A_LB_Spotter kijken.(momenteel wel wat problemen met hun api dus skills en traits zie je niet). Bij eqiupment zie je dat deze build berserker stars wil hebben. Stats: Berserker (Power/Precision/Ferocity).

Met rune of Scolar is het best.. Maar rune of ranger kan ook.

Exotic is ook voor 1-2 gold per item tekoop. En kan je dus prima kopen. Iedere dag je 3 dailies en je heb 2gold per dag.

loki504 wijzigde deze reactie 24-09-2017 13:32 (15%)

Dit weekend even helemaal in de woestijn doorgebracht. Absoluut geen haast (wel veel te veel uren gespeeld :p) En kaart per dag (dus gisteravond naar de 4e gegaan en uitgelogd). Story en map completion gecombineerd (pas naar een volgende kaart als de story dat zei en ik de kaart op 100% had staan, muv mastery points). Heel vaak "ohh, daar!" en "ohhh, dat!" gehad. De lore is fantastisch!

En Jerbie is nu mijn beste vriend! (de jumper, ik wil hem in het spel ook een naam kunnen geven!) Met dat ding moet ANet gaan uitkijken want ik heb er al een MP mee gecheesed... (Tomb of Primeval Kings, buiten om gegaan, om via het gat in het dak op de pilaar te landen)

En ik vraag me nog steeds af hoe ze de gedichten van m'n asura Necro te pakken hebben gekregen (geschreven toen ze 9 was, blijkbaar...)

Ook een paar negatieve punten, AR is te kort open of ze moeten die ballen van licht niet zo ver verstoppen. Het gevecht van de laatste instance van Act 2 (geloof ik) is vreselijk, helemaal als je een Guardian Spirit bent (dus in een party zit, maar niet de instance start). Helpen heeft geen zin, en werkt alleen maar averechts.
Maar de vervelendste vind ik toch wel dat als je van mount wisselt dmv een keypress (je kunt elke mount een eigen keybinding geven, en een generieke die je default mount pakt), dan stap je alleen af als je die keypress uitvoert en moet je nogmaals die keypress uitvoeren voordat je weer op stapt (als je dan, uit gewoonte, je gewone mount keypress uitvoert, mag je overnieuw beginnen...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

En kaart per dag en dan spreken over geen haast :) Ik ben nog steeds in de eerste map. Hoe heb je trouwens zo veel kunnen spelen in de nieuwe mappen? Vrijdagavond en zaterdag overdag had ik grote problemen om de story instances van de eerste map op te starten, een probleem waar veel meer spelers in EU last van hadden. Speel je soms op de US servers? Zondagmiddag kon ik op een gegeven moment zelfs niet meer fatsoenlijk spelen in core Tyria. Toen heb ik het maar opgegeven.

Ik denk dat ArenaNet een groot gebrek aan servers had in EU afgelopen dagen. Hebben ze nu de hoeveelheid spelers in EU zwaar onderschat of is er iets misgegaan in het EU data center? Het lijkt dat de US servers veel minder problemen hadden, dus van een algemene onderschatting van de verwachte drukte lijkt geen sprake te zijn. Misschien hebben ze meer servers/servercapaciteit kunnen bijplaatsen in US en kon dat niet in EU? Hopelijk kunnen ze dit vandaag overdag oplossen zodat ik vanavond kan spelen zonder problemen. Kan ik misschien ook iets zeggen over hoe goed PoF is :)

edit: ArenaNet heeft gereageerd op de EU problemen in de persoon van de CEO en Game Director, Mike O'Brien:

Hi all,

We hope you’re enjoying the launch of Path of Fire. We’ve been in the game with you this weekend, but also, tracking down and hot-fixing the launch issues that have come up. In particular we’ve been working on the connection and story instance creation problems that have been cropping up during peak hours in Europe. I’m writing to give an update on that.

We quickly identified a root problem, a network connectivity issue between a group of game servers and their character database servers, but as we reconfigured the datacenter to avoid that problem, we introduced a configuration error. Now we’ve tracked down that second error. We believe the issue is resolved, but we can’t know for sure until tomorrow’s peak hours. In the meantime, thank you for bearing with us through this, and know that we’re watching closely and ready to jump in if anything else goes wrong.

Mo

Klote, maar in ieder geval een verklaring (op zondagavond, 18:28, lokale tijd voor hem). Netwerk problemen op servers aan de andere kant van de wereld zijn altijd lastig op te lossen in een weekend. En volgens mij staan de EU servers in Duitsland en daar hadden ze gisteren meer te doen (landelijke verkiezingen).

RoseSolane wijzigde deze reactie 25-09-2017 08:59 (39%)

• PuddingNL
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-11 15:56
quote:
RoseSolane schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:51:
En kaart per dag en dan spreken over geen haast :)
Vrijdag rond 20:00 was ik de eerste instance door (3 keer moeten proberen, duurde ongeveer een uur, was pas rond 19:00 achter m'n PC, ik kwam ongeveer gelijk online met m'n guildmates die al om 18:00 begonnen waren :D). Doorgespeeld tot vlak voor de reset. Geen story gedaan, alleen de kaart op 100% gekregen. Maar toen moest ik zaterdag toch echt wat story doen. Rond een uur of 11 begonnen en weer tot een uur of 1 doorgespeeld (ik zei toch: iets te veel gespeeld!) Alleen korte pauzes genomen (o.a. voor avondeten :p). Maar toen had ik de story toch zo ver af dat ik naar de derde kaart moest (en natuurlijk die tweede kaart helemaal weer op 100% gekregen). Zondag weer tegen een uur of 11 begonnen, weer met alleen wat pauzes tussendoor en toen tot 21:00 gespeeld. Even wat extra MP's van de eerste kaart gehaald (3, die vierde moet nog, daar kon ik echt niet komen met Jerbie, heb je echt die skimmer voor nodig...) De hele derde kaart op 100% gekregen en aan het eind van de middag kwam mijn partner-in-crime ook online (Amerikaan) en hebben we samen de rest van de story daar gedaan.

Had ik al gezegd dat ik een beetje teveel gecomputered heb dit weekend?
quote:
Ik ben nog steeds in de eerste map. Hoe heb je trouwens zo veel kunnen spelen in de nieuwe mappen? Vrijdagavond en zaterdag overdag had ik grote problemen om de story instances van de eerste map op te starten, een probleem waar veel meer spelers in EU last van hadden. Speel je soms op de US servers? Zondagmiddag kon ik op een gegeven moment zelfs niet meer fatsoenlijk spelen in core Tyria. Toen heb ik het maar opgegeven.
Vrijdag avond vooral was heel erg (3 keer die eerste missie moeten doen voordat we hem af hadden), een aantal keren gekicked waarbij ook m'n progress gereset was en het starten van instances duurde eeuwen. Zaterdag had ik alleen nog wat problemen met het binnenkomen van die tweede kaart, en zo nu en dan een d/c. Zondag heb ik eigenlijk maar heel weinig problemen gehad, alleen nog twee of drie d/cs. Annoying (vooral als je net eindelijk die vista hebt bereikt, d/c en dan als je terug komt sta je weer bij de ingang van de kaart, die vista was natuurlijk helemaal aan de andere kant...)

Alles op Europese servers.

En nee, ik had geen haast, ik was eigenlijk gewoon overal aan het rond hoppen met Jerbie, ondertussen ook m'n kaart aan het ontdekken en als ik het weer tegenkwam een stukje story. Dingen als achievements negeer ik meestal trouwens, tenzij ik ze tegenkom (op 2 na, die gaven MP's). Ik heb gewoon teveel uurtjes gemaakt in het spel.... (nog 1 ding!, ja, nog even dit en dan...)
quote:
En volgens mij staan de EU servers in Duitsland en daar hadden ze gisteren meer te doen (landelijke verkiezingen).
Zo erg zat ik dus in het spel dat ik vanmorgen zoiets had van: hoezo is die partij derde geworden, zijn de verkiezingen al geweest dan?

quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:15:
[...]
Had ik al gezegd dat ik een beetje teveel gecomputered heb dit weekend?
Dat is wel duidelijk :) Je hebt minstens 24 uur gespeeld, dat haal ik lang niet. Ik heb misschien de helft gespeeld, waarvan een deel niet in PoF, omdat ik niet in de story instances kon komen.

• jwgoverg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-11 14:59
Ik heb een probleempje met de missie the sacrifice:

spoiler:
Heeft iemand al toevallig de baltahazar encounter gedaan in de missie the sacrifice met een guardian (nodig om het 2e gebied te komen). Ik heb hem namelijk 5-6x geprobeerd maar hij bugged altijd, volgens mij door de aegis waardoor het geen insta kill is. Na 1 attack die raak is verwdijnt ie gewoon en gebeurd er niks meer.

jwgoverg wijzigde deze reactie 25-09-2017 12:21 (10%)

Diablo 3 WD

quote:
RoseSolane schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:54:
[...]

Dat is wel duidelijk :) Je hebt minstens 24 uur gespeeld, dat haal ik lang niet. Ik heb misschien de helft gespeeld, waarvan een deel niet in PoF, omdat ik niet in de story instances kon komen.
Ik heb geloof ik nog 3 uur over van die guild XP bonus (ik heb ook nog de dailies gedaan met andere characaters :p)
quote:
jwgoverg schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:02:
Heeft iemand al toevallig de baltahazar encounter gedaan in de missie the sacrifice met een guardian (nodig om het 2e gebied te komen). Ik heb hem namelijk 5-6x geprobeerd maar hij bugged altijd, volgens mij door de aegis waardoor het geen insta kill is. Na 1 attack die raak is verwdijnt ie gewoon en gebeurd er niks meer.
Nee, ik was op m'n ranger en m'n vriend had een revenant. Maar hoe bedoel je insta-kill?

spoiler:
Je dood eerst z'n herald, en daarna confronteer je hem zelf. Je valt hem dan aan totdat hij je op de grond gooit en de doodsteek wil uitvoeren. Bedoel je in dat gevecht?

• jwgoverg
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:13:

spoiler:
Je dood eerst z'n herald, en daarna confronteer je hem zelf. Je valt hem dan aan totdat hij je op de grond gooit en de doodsteek wil uitvoeren. Bedoel je in dat gevecht?
spoiler:
Ja dat gevecht. Op de een of andere manier ga ik niet dood. Als ik hem mij meteen laat aanvallen om van aegis af te komen dan ga ik downed (zonder echt dood te zijn) en verwdijnt hij. Heb hem ook een paar keer door gevochten en de persoon waar ik mee speelde ging steeds wel dood maar overleef ik het steeds (alleen downed).

Als ik filmpjes kijk op youtube zie ik mensen gewoon stil staan, doodgeslagen worden en dan krijg je cutscene. Dat gebeurd dus nooit. Dus vroeg me af of het iemand al gelukt was op een guardian.

Diablo 3 WD

@jwgoverg Nee, dat probleem heb ik nog niet gehad. Het ging bij mij gelijk goed. Werkt het wel als je als tweede persoon mee gaat?

• jwgoverg
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:03:
@jwgoverg Nee, dat probleem heb ik nog niet gehad. Het ging bij mij gelijk goed. Werkt het wel als je als tweede persoon mee gaat?
Dat hadden we ook geprobeerd ja, maar ik zal hem vanavond is alleen proberen. Op het forum zag ik meer post over dat maar een deel van de groep dood ging.

Edit: alleen doen werkte :)

jwgoverg wijzigde deze reactie 26-09-2017 11:01 (3%)

Diablo 3 WD

• Alwayshappyz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 00:45
Hier ook het hele weekend gespeeld. Ook ongeveer een map per dag (en ook telkens pas doorgegaan naar nieuwe map als de story dat zei en de map op 100% was). Gisteravond met map 4 begonnen. Ondertussen ook met onze main alts gebied 1 door gegaan. Niet heel veel problemen gehad met inloggen/DC's. Vrijdagavond rond 8 uur begonnen (dierenarts bezoek gooide even....uhm, spreekwoord kwijt... - anyway, liep niet zoals gepland). Op sommige momenten wat lichte lag, maar niks groots. Zaterdag 2 DC's gehad (wel ongunstige momenten, beide keren bijna klaar met een vrij grote story instance), verder geen problemen.

Tot nu toe ben ik erg lyrisch over de expansion. Ik vind hem oprecht beter dan HoT. Mappen zijn prachtig (en damn, groot!), mounts voelen nuttig aan (bunny ook ''misbruikt'' om diezelfde MP te halen), story is geweldig (The Departed helemaal!), en het beste: je kan gewoon rustig exploren zonder rekening te houden met grote meta events! Mastery points/skill points zijn prima te doen in je eentje (al speel ik samen met mijn man), maar vormen tegelijkertijd toch wel een kleine uitdaging. Bounties zijn leuk gedaan, al heb je daar wel echt een (kleine) groep voor nodig, het lukte ons met z'n 2en in ieder geval niet om de meeste te doen. We hebben er denk ik n neer gekregen met z'n tweeen. Maar dat is prima, group content <3

Vooral gespeeld met Weaver en Firebrand. Beide elite specs liggen me best wel, vooral Weaver. Vanavond gelukkig weer verder! Nadeel van niet kunnen spelen overdag!
quote:
Alwayshappyz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:58:
Tot nu toe ben ik erg lyrisch over de expansion. Ik vind hem oprecht beter dan HoT. Mappen zijn prachtig (en damn, groot!), mounts voelen nuttig aan (bunny ook ''misbruikt'' om diezelfde MP te halen), story is geweldig (The Departed helemaal!), en het beste: je kan gewoon rustig exploren zonder rekening te houden met grote meta events! Mastery points/skill points zijn prima te doen in je eentje (al speel ik samen met mijn man), maar vormen tegelijkertijd toch wel een kleine uitdaging. Bounties zijn leuk gedaan, al heb je daar wel echt een (kleine) groep voor nodig, het lukte ons met z'n 2en in ieder geval niet om de meeste te doen. We hebben er denk ik n neer gekregen met z'n tweeen. Maar dat is prima, group content <3

Vooral gespeeld met Weaver en Firebrand. Beide elite specs liggen me best wel, vooral Weaver. Vanavond gelukkig weer verder! Nadeel van niet kunnen spelen overdag!
Helaas wil mijn geliefde wederhelft geen GW2 spelen, dus ik moet het met een online vriend doen (helaas). Mijn man is niet zo van de RPG's... Maar met z'n tweeen is het heel goed te doen, en als je alleen bent kan m'n Jerbie mij heel snel wel uit de brand helpen (er is altijd wel een richel ergens!)

Ik heb de elite spec van HoT voor de ranger niet eens geprobeerd, maar de Soulbeast vind ik wel een uitkomst! Het gebeurt best vaak dat je even je pet weg wilt hebben (vooral als je hard aan het wegrennen bent...). Je kunt je pet wel verbergen maar bij de eerste best damage die je krijgt komt hij weer terug. Of als je in een gevecht met erg veel AoE circles zit. Dan even F5 om de damage van m'n pet over te nemen en weer verder.

Gisteren in ieder geval de hearts van de 4e kaart gehaald, vanavond maar eens kijken naar de rest.
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:13:
[...]

Ik heb geloof ik nog 3 uur over van die guild XP bonus (ik heb ook nog de dailies gedaan met andere characaters :p)
Het waren geen 3 uur, het waren 3 minuten...

• Apokk
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 11:58
quote:
Alwayshappyz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:58:

Bounties zijn leuk gedaan, al heb je daar wel echt een (kleine) groep voor nodig, het lukte ons met z'n 2en in ieder geval niet om de meeste te doen. We hebben er denk ik n neer gekregen met z'n tweeen. Maar dat is prima, group content <3
Eergisteren was er een daily met bounties. Ik had via LFG even gekeken en je kon een bounty groep joinen. Dat resulteerde dus in een lange sliert over de map alle bounties afraggen in een raptempo (in een grote groep dus een beetje triviaal).

Guild Wars 2: Vanitas.9836
Destiny 2, Overwatch, Diablo 3: Apokk#2441

• Alwayshappyz
quote:
Apokk schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:37:
[...]

Eergisteren was er een daily met bounties. Ik had via LFG even gekeken en je kon een bounty groep joinen. Dat resulteerde dus in een lange sliert over de map alle bounties afraggen in een raptempo (in een grote groep dus een beetje triviaal).
Van die trains heb ik inderdaad ook voorbij zien komen. Niet mee gedaan. Met een kleiner groepje (3/4 man) zijn ze leuker en wat meer een challenge. Vooral de eerste paar dagen vind ik dat vrij belangrijk. Nog geen legendary bounties gedaan overigens.

Banshee, tof dat je soulbeast leuk vond. Ben er ook wel benieuwd naar. Gisteren vooral bezig geweest met mappen op onze tweede mains, daarmee bezig op tweede map. Alle mount masteries op 3 nu, behalve bunny en raptor, die op 4. Bunny is inderdaad echt top 😀

En als je een keer samen wil spelen of hulp nodig hebt mag je me altijd toevoegen! Alwayshappy.2549

Alwayshappyz wijzigde deze reactie 27-09-2017 07:30 (5%)

Gisteren eigenlijk te lang door gegaan, maar ik wilde die laatste POI toch nog even hebben. Dus nu is die vierde kaart ook 100% en kan ik weer verder met het verhaal. Moet nog 1 mastery, maar daar heb ik MP's en XP voor nodig (de laatste voor de jackal). In tegenstelling tot HoT zijn de masteries een heel stuk makkelijker! In HoT had ik regelmatig het gevoel dat ik XP weggooide en dat heb ik nu eigenlijk helemaal niet gehad (alleen heel even in het begin) Er zijn gewoon minder MP's verstopt achter achievements (en dan vooral niet achter adventures...)

• Apokk
quote:
Alwayshappyz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 07:28:
[...]

Van die trains heb ik inderdaad ook voorbij zien komen. Niet mee gedaan. Met een kleiner groepje (3/4 man) zijn ze leuker en wat meer een challenge. Vooral de eerste paar dagen vind ik dat vrij belangrijk. Nog geen legendary bounties gedaan overigens.
Het was ook nogal een chaos bij die bounties met zoveel spelers om die baas heen. Zo erg dat ik moeite had om bij sommige te ontdekken wat nu de mechanics waren. Ik denk dat je bij sommige echte met zijn 3en wel erg lang bezig bent om ze te verslaan als dat al lukt. Maar mijn gear is hooguit exotics nog dus kan ook daar aan liggen dat ik bij sommige bijna nonstop dood ging :)

quote:
Apokk schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:02:
[...]

Het was ook nogal een chaos bij die bounties met zoveel spelers om die baas heen. Zo erg dat ik moeite had om bij sommige te ontdekken wat nu de mechanics waren. Ik denk dat je bij sommige echte met zijn 3en wel erg lang bezig bent om ze te verslaan als dat al lukt. Maar mijn gear is hooguit exotics nog dus kan ook daar aan liggen dat ik bij sommige bijna nonstop dood ging :)
Gisteren toevallig een paar keer op zo'n groep gestuit. Het viel me op hoe vaak sommige downed gingen... Ja, het is soms lastig om meerdere aanvallen te dodgen, en melee zal eerder problemen hebben dan ranged, maar ik heb het idee dat sommige mense zo getweaked hebben dat ze geen enkele aanval meer kunnen weerstaan (misschien wel meer aanvalskracht hebben, maar daar heb je weinig aan als je op de grond ligt....)

• ZeroCode
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-11 13:29

ZeroCode

Woopie

Goed om te weten, Ik vond de ranger's HoT elite spec ook niet echt de moeite waard. Ben nu weer verder gegaan in Elona met mijn Ranger.

Ik ben zelf ook helemaal tevreden met de uitbreiding al ben ik nog wel in de eerste map. Dit gebied ligt mij veeeeeeel meer dan de jungle.
quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:27:
[...]

Helaas wil mijn geliefde wederhelft geen GW2 spelen, dus ik moet het met een online vriend doen (helaas). Mijn man is niet zo van de RPG's... Maar met z'n tweeen is het heel goed te doen, en als je alleen bent kan m'n Jerbie mij heel snel wel uit de brand helpen (er is altijd wel een richel ergens!)

Ik heb de elite spec van HoT voor de ranger niet eens geprobeerd, maar de Soulbeast vind ik wel een uitkomst! Het gebeurt best vaak dat je even je pet weg wilt hebben (vooral als je hard aan het wegrennen bent...). Je kunt je pet wel verbergen maar bij de eerste best damage die je krijgt komt hij weer terug. Of als je in een gevecht met erg veel AoE circles zit. Dan even F5 om de damage van m'n pet over te nemen en weer verder.

Gisteren in ieder geval de hearts van de 4e kaart gehaald, vanavond maar eens kijken naar de rest.

[...]

Het waren geen 3 uur, het waren 3 minuten...

• loki504
  • Nu online
quote:
ZeroCode schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:49:
Goed om te weten, Ik vond de ranger's HoT elite spec ook niet echt de moeite waard. Ben nu weer verder gegaan in Elona met mijn Ranger.

Ik ben zelf ook helemaal tevreden met de uitbreiding al ben ik nog wel in de eerste map. Dit gebied ligt mij veeeeeeel meer dan de jungle.

[...]
Ik ben gewoon gestopt met HoT puur omdat ik een schijt hekel aan de maps had. Mij net te veel gepuzzel. PoF is voor mij een verademing. Al vind ik de FireBrand tot nu toe niet echt geweldig spelen. Ga ik wel als eerst met hem de Story doen. Misschien dan ik ooit voor dragon hunter ga. Maar dan moet ik wel de jungel weer in....

• Maxxus
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:58
Ik ben toch overstag gegaan... na vele jaren weer GW2 geinstalleerd.
De zielige level 40 character heb ik verwijderd en ga weet eens vanaf 0 starten, niks rushen gewoon alles "ervaren".

Mocht er ergens een NL guild zijn, zou leuk vinden om te joinen.
Uiteraard is iedereen welkom om een friend request te sturen: Maxxus.1596

PSN: MaxxusNL - Battle.net: Maxxus#1263

quote:
loki504 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:25:
[...]

Ik ben gewoon gestopt met HoT puur omdat ik een schijt hekel aan de maps had. Mij net te veel gepuzzel. PoF is voor mij een verademing. Al vind ik de FireBrand tot nu toe niet echt geweldig spelen. Ga ik wel als eerst met hem de Story doen. Misschien dan ik ooit voor dragon hunter ga. Maar dan moet ik wel de jungel weer in....
Eens rekenen:
je core skills heb je unlocked als je lvl80 bent, dus alle HP's in het spel zijn voor de elites

250 skill points per elite.

200 HP's in Tyria,
400 HP's in HoT
290 HP's in PoF

Dus als je alle HP's in Tyria hebt en alle HP's in PoF zou je nog maar 1 HP in HoT hoeven doen...

• Trixh
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19-11 18:18
quote:
Maxxus schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:24:
De zielige level 40 character heb ik verwijderd en ga weet eens vanaf 0 starten, niks rushen gewoon alles "ervaren".

Anders ik wel. Ga sinds jaren niet gespeeld te hebben nu ook beginnen op lvl 0. Ik ben benieuwd!

• loki504
  • Nu online
quote:
Wailing_Banshee schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:38:
[...]

Eens rekenen:
je core skills heb je unlocked als je lvl80 bent, dus alle HP's in het spel zijn voor de elites

250 skill points per elite.

200 HP's in Tyria,
400 HP's in HoT
290 HP's in PoF

Dus als je alle HP's in Tyria hebt en alle HP's in PoF zou je nog maar 1 HP in HoT hoeven doen...
Ik was de Core HP helemaal vergeten...

Is die downed skill 5 nog nuttig die je in HoT kan halen?

• Nephalem
quote:
Maxxus schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:24:

Ik ben intussen lvl 27 and still having fun. Nog geen guild dus ik sta ook open voor een invite als er ergens plek is.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

quote:
loki504 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:27:
[...]

Ik was de Core HP helemaal vergeten...

Die is onderdeel van de Living Story, not per definitie HoT (toch?). En hij kan handig zijn, maar de meeste downed skills vind ik vreselijk (behalve nr3 van rangers :p)

• PuddingNL
Downed skills van de Ranger, inderdaad nummer 3 i.cm. nummer 4! Soulbeast is ook echt super! Zeker de Eternal Bond trait: "While in beastmode, if you would be downed you instead fall out of beastmode and recover health."

Vraagje, ik heb mij eigenlijk nooit verdiept in het farmen maar wat is op dit moment de manier om geld te verdienen?

Ik ben niet rijk maar ook niet echt arm met mijn 120 gold maar meer dan dit heb ik nooit gehad. Mijn armor zit nog op Exotic (hels karwei om dit Ascended te krijgen, trinkets zijn wel Ascended). Heb nooit een Legendary Weapon gehad. Maar als ik zie dat spelers de nieuwe legendary's hebben vlak nadat deze zijn uitgekomen, of direct al op een Griffon mount zitten a 250 gold vraag ik mij af hoe dat gold verdienen nou precies werkt?

Hoe verdienen jullie geld?
quote:
Mama's creditcard? (dat is tenminste wel wat ik soms denk :p)

Even serieus, ik geef gewoon geen geld uit (tenzij ik er voor gespaard heb). Heel simpel
Ascended? Doe ik niet aan, kost veel te veel voor die 1% meer. Ik heb de hele set unlocked door de PvP reward tracks (heb een privaat arena, en meerdere accounts, kost me 60g per 30 dagen, maar dat krijg ik wel binnen door met meerdere accounts de daily te doen (120g per 30 dagen), de reden waarom ik die arena aangeschaft heb, ik heb een bloedhekel aan PvP, maar daar zitten (of zaten eigenlijk) altijd makkelijke dagelijkse taken in). En voor de rest? Gewoon spelen. En hopen dat je eens een lucky break krijgt (zoals ik ooit The Hunter van de MF kreeg, die ik daarna in The Predator heb gemaakt en verkocht).

Nu koop ik geen gems met ingame goud, maar met het geld wat ik nu aan het verdienen ben, dus spullen uit de Black Lion Shop kosten mij ook geen ingame goud (maar ik wissel gems ook niet in voor goud).

quote:
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:40:
[...]
Even serieus, ik geef gewoon geen geld uit (tenzij ik er voor gespaard heb).
Even mezelf quoten. Dit weekend veel goud uitgegeven (250g!) maar ik heb nu die laatste mount ook (maar de Jumper blijft echt m'n favoriet). Nu weer tijd om te gaan sparen....

Over de Griffon, ik vind het idee leuk, maar vind het idee dat je vreemden om hulp moet vragen voor iets wat jij wilt nog steeds iets wat not-done is.

• Teunis
quote:
loki504 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:27:
[...]
Dit is de skill die je krijgt, zeker voor necro's zeer op

Aan het eind van zondag nacht had ik de Griffon mount, met enige frustraties van de onstabiele instance servers; Op woensdag had ik alle Specialization Skins, en nu ben ik wat meer aan het rond kijken hier en daar een AP, of een Bounty-train.

Ik mis (een beetje): de meta events in PoF, voelde als leuke accomplishment om met community een T4 VB te krijgen, bounty-trains zijn aardig maar geven stuk minder voldoening;
Ook de per map specifieke currency, gaf een doel om specifieke map te grinden is nu afwezig.
Wel blij dat er niet nog een map zoals DS is gekomen.

Over het algemeen wel happy met PoF, gezien de huidige content snap ik nu ook wel dat LS4 rond de december gaat komen. andere kant blij dat ik dit jaar wel het Halloween event kan gaan doen vorig jaar was net HoT uit.

PoF story "eindelijk" uitgespeeld dit weekend. Nu dus alle tijd om de ontbrekende mastery points te halen, die raadselachtige vijfde mount te unlocken en PoF map completion te halen op tenminste n karakter.

Wat betreft gold, ik farm niet specifiek, ik speel gewoon het spel, doe wat ik leuk vind. En dat levert bijna 3k gold op 8). Dat is mijn persoonlijke doel voor de komende dagen. Hopelijk haal ik dat doel voordat de Griffon moet worden aangeschaft. Als ik de 3k gold heb is het eerste wat ik doe gems kopen met gold om de PoF DeLuxe versie aan te schaffen. Niet eens voor de inhoud maar vooral om ArenaNet wat extra te steuen. De Lily of the Elon Permanent Pass is wel handig en de Sunspear Outfit lijkt geschikt te zijn voor een Charr (staart kan vrijelijk heen en weer zwiepen :)). Met de extra character slot zal ik niets doen en ik weet nog niet of ik de Identity Repair Kit ga gebruiken. Een naam ga ik zeker niet wijzigen, misschien dat ik mijn human female een nieuwe haarstijl ga geven.

• Apokk
Toen ik 2 maanden geleden weer begonnen was met spelen na 5 jaar afwezigheid ben ik opnieuw begonnen met een ranger. Ik moest letterlijk ALLES nog doen, want ik was destijds gestopt terwijl ik pas lvl 60 was. Nu lekker met PoF bezig en buiten die alle storylines complete (behalve LW1 aangezien die er niet meer is). Als PoF eenmaal klaar is heb ik nog zat te doen, dus vermaak mij voorlopig nog wel. Ik heb een beetje geproefd aan raids en fractals en wat legendary quests gestart en het verbaast mij hoeveel er nog te doen is in dit spel.

quote:
RoseSolane schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:33:
PoF story "eindelijk" uitgespeeld dit weekend. Nu dus alle tijd om de ontbrekende mastery points te halen, die raadselachtige vijfde mount te unlocken en PoF map completion te halen op tenminste n karakter.
Ik moet nog een aantal mastery points (hebben geen prio, ANet heeft zowaar geleerd, er zijn er genoeg te krijgen voor de huidige masteries, zonder dat je daar de meest vreemde capriolen voor hoeft uit te halen of content tig keer te herhalen...)

Ik ben wel begonnen met een tweede character (moest nog XP hebben voor m'n masteries, wel zonde, als je die punten wel hebt, maar niet de XP :D) Hij moet echter ook nog map completion doen in Tyria. En ik moet nog WvW doen (ugh...) voor de Gift of Battle... Teveel te doen, te weinig tijd!

@jwgoverg ik had trouwens hetzelfde probleem als dat jij had, op m'n ele. Speelde samen met twee rangers. Het lukte pas nadat we het solo hadden gedaan (drie keer samen geprobeerd).

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Ik heb PoF dan maar weinig gespeeld nu maar ik kan echt wel zeggen dat ik het super gaaf vind. Ik was zo ontzettend blij dat we niet 4 lagen meer hadden zoals bij verdant brick/brink whatever. Daar werd ik echt helemaal gek van.
De mounts vind ik echt een toevoeging, super leuk en goed geimplementeerd. Het lootsysteem met unidentified spul vind ik ook prettig, scheelt weer ruimte. Ik kijk toch pas op het laatst naar gear.

Al met al: enorm tevreden.

• MacrosSimga
  • Laatst online: 10:49
Ik heb sinds van het weekend een nieuwe pc in elkaar gebouwd. AMD 1700 met 3200mhz geheugen en een GTX1070. Gelijk guildwars geinstalleerd maar heb daar een zwaar fps probleem. hij houd netjes 63 fps aan in de character screen maar zodra ik met een character ga spelen heb ik waardeloze prestaties. Frames droppen naar 20. Verder heb ik ook Battlefield 1 en deze draait netjes stabiel op ultra zonder enige frame drops.

Iemand een idee waar ik moet gaan zoeken. Ik had iets gevonden dat je wat files moest weggooien uit de User/appdata/etc mappen. Dit heeft nog niks opgelost.

• loki504
  • Nu online
quote:
MacrosSimga schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:28:
Ik heb sinds van het weekend een nieuwe pc in elkaar gebouwd. AMD 1700 met 3200mhz geheugen en een GTX1070. Gelijk guildwars geinstalleerd maar heb daar een zwaar fps probleem. hij houd netjes 63 fps aan in de character screen maar zodra ik met een character ga spelen heb ik waardeloze prestaties. Frames droppen naar 20. Verder heb ik ook Battlefield 1 en deze draait netjes stabiel op ultra zonder enige frame drops.

Iemand een idee waar ik moet gaan zoeken. Ik had iets gevonden dat je wat files moest weggooien uit de User/appdata/etc mappen. Dit heeft nog niks opgelost.
Draaien eens msi afterburner. kijk of er iets wat niet lekker draait. En probeer eens je geheugen lager te zetten. mogelijk dat daar het 1 en ander niet lekker gaat.

• MacrosSimga
  • Laatst online: 10:49
quote:
loki504 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Draaien eens msi afterburner. kijk of er iets wat niet lekker draait. En probeer eens je geheugen lager te zetten. mogelijk dat daar het 1 en ander niet lekker gaat.
Ga ik dat vanavond eens doen.

• JST94
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-11 16:59
Iemand al eens Open Skies - Sunspear Wisdom (Collection voor je Griffon mount) al eens solo gedaan? Je moet 10 elites slopen, maar met mijn berserker warrior krijg ik dat niet voor elkaar in m'n eentje.

@_JST94 | Feyenoord Rotterdam

quote:
JST94 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:57:
Iemand al eens Open Skies - Sunspear Wisdom (Collection voor je Griffon mount) al eens solo gedaan? Je moet 10 elites slopen, maar met mijn berserker warrior krijg ik dat niet voor elkaar in m'n eentje.
Nee, ik heb dit met een vriend gedaan. Ik denk dat het in m'n eentje wel was gelukt, maar ik ben wel een ranger, en absoluut geen berserker... Hoe dat met een beserker warrior zou gaan, absoluut geen idee, ik heb geen enkel character met berserker stats...

• JST94
Als berserker warrior ben je vrij squishy, die elites hebben binnen no time 50% van mij leven kwijt voordat ik 25% van die elite heb gesloopt.

quote:
JST94 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:13:
Als berserker warrior ben je vrij squishy, die elites hebben binnen no time 50% van mij leven kwijt voordat ik 25% van die elite heb gesloopt.
De reden dat ik geen berserker hoef, ik doe er misschien wel iets langer over, maar overleef het meestal wel :p

Er zijn wel verschillende elites en meer dan 10. We hadden er n die continue van die health balls had, waar we met z'n tweeen behoorlijk op hebben lopen vloeken. Maar ook elites die uiteindelijk heel snel neer gingen. Je zou eens kunnen kijken of je de kersen uit de taart kunt pikken of anders hulp vragen :p

• JST94
quote:
Wailing_Banshee schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:19:
[...]

De reden dat ik geen berserker hoef, ik doe er misschien wel iets langer over, maar overleef het meestal wel :p

Er zijn wel verschillende elites en meer dan 10. We hadden er n die continue van die health balls had, waar we met z'n tweeen behoorlijk op hebben lopen vloeken. Maar ook elites die uiteindelijk heel snel neer gingen. Je zou eens kunnen kijken of je de kersen uit de taart kunt pikken of anders hulp vragen :p
Met Berserker heb ik tot nu toe alles uitstekend door kunnen spelen, alleen die elites hebben een iets te hoge damage output. Ik had de Aatxe en een Ghost oid geprobeerd. Beide waren kansloos. :P

quote:
JST94 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:20:
[...]

Met Berserker heb ik tot nu toe alles uitstekend door kunnen spelen, alleen die elites hebben een iets te hoge damage output. Ik had de Aatxe en een Ghost oid geprobeerd. Beide waren kansloos. :P
Ik ben een te vaak afgeleide speler en maak daarom best wel veel "foutjes". Wat natuurlijk gelijk afgestraft wordt als je berserker gear hebt :D

• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
quote:
JST94 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:57:
Yep, heb daarvoor wel mijn elite spec gewisseld. Als deadeye was hij vrij lastig, maar als daredevil had ik er weinig moeite mee. Als je hem nog niet gedaan hebt, kan ik je vanavond wel helpen :)

Zodra je de Griffon binnen hebt, kun je echt heel snel exp voor de rest van de masteries binnen halen. Ik heb 'm afgelopen donderdag avond unlocked en zondag aan het eind van de middag was ik alweer mastery level 257.

Dit weekend kan ik ook mijn eerste legendary WvW armor piece maken. Tot dusver iedere week nog de ticket cap behaald, Warbringer is ook al binnen :)

i5 6600k @ 4.3GHz / Palit Super Jetstream GTX 1060 / 2x 4GB Corsair Vengeance DDR4 2666MHz / MSI Z170A Tomahawk / 256GB Samsung 850 Pro / 2x AOC i2269 / Galaxy S7 Edge

• JST94
quote:
xPhantom schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:47:
[...]

Yep, heb daarvoor wel mijn elite spec gewisseld. Als deadeye was hij vrij lastig, maar als daredevil had ik er weinig moeite mee. Als je hem nog niet gedaan hebt, kan ik je vanavond wel helpen :)

Zodra je de Griffon binnen hebt, kun je echt heel snel exp voor de rest van de masteries binnen halen. Ik heb 'm afgelopen donderdag avond unlocked en zondag aan het eind van de middag was ik alweer mastery level 257.

Dit weekend kan ik ook mijn eerste legendary WvW armor piece maken. Tot dusver iedere week nog de ticket cap behaald, Warbringer is ook al binnen :)
Nice! Wat is je username? Dan zal ik je ingame eens een berichtje sturen als ik online ben vanavond. :)

quote:
xPhantom schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:47:
[...]

Ik heb gisteren pas de 257 aangetikt... Maar ik was dit weekend dan ook met name in Tyria bezig en niet in de woestijn :p De mastery points waren in ieder geval niet het probleem!

• Teunis
Alle funral (behalve chest, want 1 legend is gedisabled) gehaalt gisteren;
Eindelijk ook er achter waarom de Banners collection items niet dropte; je moet het perse op de toon waar bij je de keuze in 2de deel van story gemaakt had, yeah 3x story doen dus.
Dus dit weekend maar story beetje door vliegen.

Ieder geval helemaal happy met Deadeye P/P; en mirrage S/S :D. en beetje renegade

• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
quote:
JST94 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:52:
[...]

Nice! Wat is je username? Dan zal ik je ingame eens een berichtje sturen als ik online ben vanavond. :)
xPhantomNL.7230
quote:
Wailing_Banshee schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:56:
[...]

Ik heb gisteren pas de 257 aangetikt... Maar ik was dit weekend dan ook met name in Tyria bezig en niet in de woestijn :p De mastery points waren in ieder geval niet het probleem!
Tijdens map completion op alle mappen de mastery insights gepakt en inclusief alle achievements die ik tijdens de story en exploren heb opgepakt, heb ik er nu nog een hoop over idd. 8)

i5 6600k @ 4.3GHz / Palit Super Jetstream GTX 1060 / 2x 4GB Corsair Vengeance DDR4 2666MHz / MSI Z170A Tomahawk / 256GB Samsung 850 Pro / 2x AOC i2269 / Galaxy S7 Edge

• JST94
Gisteravond laat zag ik in een LFG staan dat enkele mensen zochten naar extra hulp voor de collection. Sunspear Wisdom is toen dus gelukt in circa 15 minuten. Daarna ook meteen de boss gedaan en heb nu ook de Griffon.

Nu iedere PoF-map 100% halen en mastery punten verzamelen. :)

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

quote:
Wailing_Banshee schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:56:
[...]

Je bent weer lekker bezig dan hehe, ik MOET nog tot medio November niet inloggen :D

iets met een examen etc.

Na November kan ik dan eindelijk beginnen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Teunis
De Legend is weer on, dus funeral set kunnen completen;
Daarnaast begonnen om alle map achievements te halen, halverwege riverlands eerst besloten om alle mps te doen,
aangezien dat meestal collection over de gehele map zijn, en tbh miste ik beetje de lol in veel van die APs
ach we hebben de tijd misschien volgende weken.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:59
Van het weekend wat uurtjes gedaan, nieuwe mount is leuk, maar elke keer die doodsaaie intro missie te doen om in de nieuwe zone te komen wordt wel irritant met 6 characters.

Nieuwe elites vind ik vrij matig, Thief is wel een leuke variatie, de engi ook wel, maar imho weer te veel melee waar ik toch al niets meer mee had, om nu 200+ HP's te gaan vrijspelen om die hele elite te unlocken, erg weinig zin in.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Teunis
quote:
SinergyX schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:33:
Van het weekend wat uurtjes gedaan, nieuwe mount is leuk, maar elke keer die doodsaaie intro missie te doen om in de nieuwe zone te komen wordt wel irritant met 6 characters.

Nieuwe elites vind ik vrij matig, Thief is wel een leuke variatie, de engi ook wel, maar imho weer te veel melee waar ik toch al niets meer mee had, om nu 200+ HP's te gaan vrijspelen om die hele elite te unlocken, erg weinig zin in.
Ik heb gelukkig die Teleport wie met de deluxe versie kwam, en anders had ik er rustig 20 Teleport-to-friend door gejaagt;
Wat misschien ook wel werkt is de intro start zodra je geland bent in en uitloggen; andere optie is helaas alleen via de nieuwe guildhall en dan terug lopen.

Je weet dat je 10 punter per HP in HoT/PoF zones krijgt dus 230 is echt niet zo'n big deal, en ander kan je het ook via WvW doen door Proof of Heroics (of wat de nieuwe in naam in PoF ook mogen zijn)

• SinergyX
quote:
Teunis schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:22:

Je weet dat je 10 punter per HP in HoT/PoF zones krijgt dus 230 is echt niet zo'n big deal, en ander kan je het ook via WvW doen door Proof of Heroics (of wat de nieuwe in naam in PoF ook mogen zijn)
23x op 1 character niet, 23x op 6 characters wordt al wat minder, WvW doe ik sowieso niet.

Doe nu hoofdzakelijk wat events in HoT, ze doen daar nog steeds wat meta rondjes dus dat is meer dan genoeg. 99% van alle loot is toch nutteloos.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Teunis
Ben het wel met je eens, ik ben ook blij dat ik 2 weken voor pof, op idee kwam om voor Legendary armor in WvW te gaan, ik had dus bijna 1250 van die tokens; (dit staat nu permant in de ijskast)
Want ik zou idd niet vrolijk geworden zijn als 9x de volledige 230hp moest grinden.

Opzich zijn meeste elites het ook niet echt waard, deadeye en mirrage zeker wel, andere had ik ook wel zonder gekund.

• Alwayshappyz
Dit weekend de hele story uitgespeeld en alle mappen afgemaakt op n character. Een tweede character heeft nu vier mappen afgerond en is ook al ver met de story. Ondertussen ook al andere characters aan het klaarzetten om erdoor heen te gaan. Zoveel leuke nieuwe elite specs dat het lastig is dat je niet met alle characters tegelijkertijd kan spelen ;)

Sowieso is er weer heel veel te doen. Bezig met legendaries (bijna Quip! - m'n 7e), farming, story mode, nieuwe mappen, oude mappen, event maps, pvp, WvW...ik vermaak me weer enorm met het spel. Erg fijn!

Alle mastery points te pakken ondertussen, waren nog vrij makkelijk vergeleken met HoT. Nu met die 5e mount bezig ook.

• PuddingNL
Ik wilde gister de story "Enemy of My Enemy" gaan doen maar kwam niet ver...

Dit lees ik op de wiki:
spoiler:
This boss will summon Awakened, create crippling tar AoEs, charge at you and drain lifeforce from his minions. To interrupt his drain skill, which restore a huge portion of his health, attack and kill the awakened he is draining from.

spoiler:
Maar hoe weet ik welke Awakened hij pakt en gebruikt om te healen?

Ik zet dit voor de zekerheid maar even in spoilers.

• loki504
  • Nu online
@PuddingNL met mijn Firebrand heb ik er gewoon een DPS race van gemaakt. Als ik mij goed kan herinneren. Zal hem vanavond nog eens doen.

• Teunis
quote:
PuddingNL schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:48:
Ik wilde gister de story "Enemy of My Enemy" gaan doen maar kwam niet ver...

spoiler:
Maar hoe weet ik welke Awakened hij pakt en gebruikt om te healen?

Ik zet dit voor de zekerheid maar even in spoilers.
spoiler:
Er komt circle boven de Awakened, die als timer langzaam volloopt, die moet je killen; anders is het inderdaad een dps race

quote:
loki504 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:18:
@PuddingNL met mijn Firebrand heb ik er gewoon een DPS race van gemaakt. Als ik mij goed kan herinneren. Zal hem vanavond nog eens doen.
Ik kan me ook niets bijzonders van dit gevecht herinneren. Mijn Longbow Ranger (Power) heeft hem waarschijnlijk gewoon gedood door een combinatie van DPS, een pet met poison (Devourer) en wellicht skills 4 (CC) en 5 (AoE). Dat is het voordeel van een instance, niemand die loopt te zeiken als ik eens een NPC met skill 4 verplaats :)
quote:
Teunis schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:29:
De Legend is weer on, dus funeral set kunnen completen;
Daarnaast begonnen om alle map achievements te halen, halverwege riverlands eerst besloten om alle mps te doen,
aangezien dat meestal collection over de gehele map zijn, en tbh miste ik beetje de lol in veel van die APs
ach we hebben de tijd misschien volgende weken.
AP's negeer ik tegenwoordig eigenlijk allemaal. Tenzij er iets extra's aan de achievement vast zit, kijk ik er zelfs niet eens meer naar om. De enige die ik nog wel doe zijn juist die achievements die collections zijn waarbij je overal en nergens iets moet verzamelen. Maar ik ga geen dingen doen die ik niet leuk vind.

• JST94
quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:37:
[...]

AP's negeer ik tegenwoordig eigenlijk allemaal. Tenzij er iets extra's aan de achievement vast zit, kijk ik er zelfs niet eens meer naar om. De enige die ik nog wel doe zijn juist die achievements die collections zijn waarbij je overal en nergens iets moet verzamelen. Maar ik ga geen dingen doen die ik niet leuk vind.
Dit, in het begin maakte ik er ook een sport van door bij nieuwe mappen en dergelijke alle AP's te halen. Maar daar was ik al vrij snel van af gestapt. Tegenwoordig alleen de achievements waarbij een mastery point zit of een of ander item wat ik wil hebben. :)

• SinergyX
Story nu gedaan op 1 character, maar vind nieuwe zones matig op z'n best. Leuk met die bounties en soms die coin hunts, maar mis de grote mapmissies zoals ze hadden in HoT. Nu alleen nog griffon halen, hebben we dat ook weer gehad :P

• JST94
Ik vind de zones best leuk met de verwijzingen naar GW1, ook de mounts maken het leuk. Dat er een grote meta ontbreekt vind ik wel jammer. :)

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:27:
Story nu gedaan op 1 character, maar vind nieuwe zones matig op z'n best. Leuk met die bounties en soms die coin hunts, maar mis de grote mapmissies zoals ze hadden in HoT. Nu alleen nog griffon halen, hebben we dat ook weer gehad :P
Ik vind de PoF maps juist vele malen leuker dan HoT, tenminste niet van die vreselijke grote mapmissies :p (waar je alleen van kunt genieten als er genoeg mensen aanwezig zijn die ook nog eens hetzelfde willen als jij).

• SinergyX
quote:
JST94 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:34:
Ik vind de zones best leuk met de verwijzingen naar GW1, ook de mounts maken het leuk. Dat er een grote meta ontbreekt vind ik wel jammer. :)
Kwamen wat leuke mensen in voor, jammer dat bij bepaalde flashback er gewoon 'hero' stond ipv hun echte naam, al had ik wel gehoopt voor GW1 spelers dat jij ook genoemd zou worden.

Maar het raarste vond ik nog wel, eind worden er ook 'canthans' genoemd, maar er is dan verhaaltechnisch niemand die kan vertellen wat daar (Kaineng city of Jade sea) allemaal gebeurd?
quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

Ik vind de PoF maps juist vele malen leuker dan HoT, tenminste niet van die vreselijke grote mapmissies :p (waar je alleen van kunt genieten als er genoeg mensen aanwezig zijn die ook nog eens hetzelfde willen als jij).
Ik voel te hoog gehalte 'en nu?' Zijn wel wat chain-events die je dan mee kan pakken, maar gros is best simpel en kort. Bij HoT heb je regelmatig een meta map waar je aardig mee kan doen, dat op 4 verschillende mappen is het wat leuker om snel in te haken en even mee te gaan.

SinergyX wijzigde deze reactie 17-10-2017 11:12 (33%)

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

Kwamen wat leuke mensen in voor, jammer dat bij bepaalde flashback er gewoon 'hero' stond ipv hun echte naam, al had ik wel gehoopt voor GW1 spelers dat jij ook genoemd zou worden.
Jij bent "jij" niet, want dat was 250 jaar geleden! (tenzij je GWAMM bent natuurlijk, want goden gaan niet dood!)
quote:
Maar het raarste vond ik nog wel, eind worden er ook 'canthans' genoemd, maar er is dan verhaaltechnisch niemand die kan vertellen wat daar (Kaineng city of Jade sea) allemaal gebeurd?
Klopt, Kaineng is volledig afgesloten van de buitenwereld. Ergens heb ik daar eens iets over gelezen...
quote:
Ik voel te hoog gehalte 'en nu?' Zijn wel wat chain-events die je dan mee kan pakken, maar gros is best simpel en kort. Bij HoT heb je regelmatig een meta map waar je aardig mee kan doen, dat op 4 verschillende mappen is het wat leuker om snel in te haken en even mee te gaan.
Ik houd wel van kort, heb ik niet het gevoel dat ik twee uur op een kaart MOET doorbrengen om iets te betekenen.

• SinergyX
quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Jij bent "jij" niet, want dat was 250 jaar geleden! (tenzij je GWAMM bent natuurlijk, want goden gaan niet dood!)
Snap ik, maar net als ik nu een 'dragon slayer' en 'god stomper' ben geworden, heeft mijn GW1 persoon ook wat aardig leuke dingen gedaan (shiro, Great destroyer, lich king). Vanuit HoM zegt hij ook dat ik dezelfde 'heroism' draag, had leuk geweest als daar nog een referentie naar was geweest. Alle andere grote namen zie je terug komen, maar mijn GW1 character lijkt opeens geen betekenis meer te hebben.

• joeykamping
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 20-11 17:10
Iemand ook zo'n ontiegelijke hekel aan alle Branded NPC's in de nieuwe PoF mappen? Verder heb ik me goed vermaakt met alle specs, in 2 dagen alle specs maar gehaald, was ik daar ook klaar mee. :P
quote:
joeykamping schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:55:
Iemand ook zo'n ontiegelijke hekel aan alle Branded NPC's in de nieuwe PoF mappen? Verder heb ik me goed vermaakt met alle specs, in 2 dagen alle specs maar gehaald, was ik daar ook klaar mee. :P
Sommige branded zijn schijt irritant. maar dat zijn sommige Forged en Awakened ook :p

Dit weekend met name gefocused op de Halloween achievements. Weer die Mad Memories boeken gehaald (heb zelfs m'n oorspronkelijke nog :p) en nu ook op m'n tweede account.

• Teunis
Voor missen van een Meta zie ik beide kanten als een nadeel;

Met Meta:
Voelde altijd als "verplichting" om tot de eind-meta event minimaal te blijven;
Als niet genoeg tijd had om de meta te doen, deed ook vaak niks in die map.
vaak bleef ik ook nog even hangen tot map progressie weer 0 was, want eerder weggaan voelde als je zelf te kort doen.
En frustratie van het net missen van event en weer 2u op mogen wachten

Zonder Meta:
Ik mis een doel op de maps; gevolg is ben 90% afk in de map.

Ik zeg niet dat ik meta terug wil, maar de bounty-trains zijn zo saai :x

Teunis wijzigde deze reactie 23-10-2017 13:16 (13%)

quote:
Teunis schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:11:
Voor missen van een Meta zie ik beide kanten als een nadeel;

Met Meta:
Voelde altijd als "verplichting" om tot de eind-meta event minimaal te blijven;
Als niet genoeg tijd had om de meta te doen, deed ook vaak niks in die map.
vaak bleef ik ook nog even hangen tot map progressie weer 0 was, want eerder weggaan voelde als je zelf te kort doen.
En frustratie van het net missen van event en weer 2u op mogen wachten

Zonder Meta:
Ik mis een doel op de maps; gevolg is ben 90% afk in de map.

Ik zeg niet dat ik meta terug wil, maar de bounty-trains zijn zo saai :x
Dat laatste zie ik dus niet als nadeel. Ik ben niet iemand die een doel moet hebben, ik ben heel goed om gewoon over een kaart te zwerven, waarbij m'n enige "doel" is om alle gathering nodes weg te hebben :D

Maar voorlopig heb ik daar geen tijd voor, ik moet WvW doen (blegh....) en een map completion (yeay!) want afgelopen weekend een paar fractals gedaan. En al mijn precursor hunt Tier I's zijn nu compleet (en de Tier III voor Rodgort ook). Dus eerst die Gift of Battle en Gift of Exploration en dan Geodes en Bandit Crests...

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:29:
[...]

Dat laatste zie ik dus niet als nadeel. Ik ben niet iemand die een doel moet hebben, ik ben heel goed om gewoon over een kaart te zwerven, waarbij m'n enige "doel" is om alle gathering nodes weg te hebben :D

Maar voorlopig heb ik daar geen tijd voor, ik moet WvW doen (blegh....) en een map completion (yeay!) want afgelopen weekend een paar fractals gedaan. En al mijn precursor hunt Tier I's zijn nu compleet (en de Tier III voor Rodgort ook). Dus eerst die Gift of Battle en Gift of Exploration en dan Geodes en Bandit Crests...
Dat heb ik dus ook, ik kan ook gewoon de map doorzwerven. Genoeg te doen en daarnaast ben ik ook bezig voor de Twilight dus voorlopig hoef ik mij niet te vervelen. Maar die mounts en deze maps echt ideaal! Scheelt zoveel tijd, bij HoT zocht ik mij wezenloos.

Ik ben ook blij dat ik de deluxe versie heb gekocht dit keer, de Lily of the Elon is wel erg fijn ;)

• JST94
quote:
ZeroCode schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:26:
[...]Ik ben ook blij dat ik de deluxe versie heb gekocht dit keer, de Lily of the Elon is wel erg fijn ;)
Ik had al een Royal Terrace Pass, maar die Lily of the Elon is in vergelijking met die Royal Terrace Pass echt drie keer niks. Ik gebruik hem alleen maar als ik een character heb die snel naar de areas van PoF wilt gaan.

• Tyrian
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb met veel plezier de uitbreiding Path of Fire gespeeld. Ik heb genoten van de prachtige nieuwe gebieden en de mogelijkheden die de nieuwe mounts geven. Zeker de Springer en Griffon zijn perfect om allerlei nieuwe locaties te ontdekken. Het verhaal is prachtig uitgewerkt en de productiekwaliteit is uitstekend. Voor het eerst heb ik het idee dat de storytelling kan tippen aan die van het eerste deel (Guild Wars 1, prophecies)

De quest reeks voor de Griffon mount was niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk. Zeker als je een van Ayin's video tours gebruikt.

Minpuntjes waren de vele serverfouten in de eerste dagen en het feit dat Path of Fire niets heeft gebracht voor WvW of PvP spelers. Ook high-end content als raids ontbreekt tot nu toe. Maar als je van ontdekken houdt of een wat meer casual-style gamer bent is dit de perfecte uitbreiding.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• SinergyX
Verhaal is wel wat goedkoop, soms had ik het gevoel dat ze toch wat 'inspiratie' hadden opgedaan uit andere games, hier en daar wel beetje erg simpel verhaallijntje wat iets te toevallig uitkomt.

Maar daarna heb ik wel beetje 'klaar.. nu?', gebrek van de meta's (daarom ga ik nu veel terug naar HoT - voordeel in HoT dat met mounts het aanzienlijk makkelijker is geworden) is wel irritant, even nog de griffon afmaken en was het wel weer. Weinig zin om dit op andere characters nog een keer het verhaal te gaan doen of de elite vrij te gaan spelen, ik heb maar 1 char die 100% map heeft en alle verhalen heeft gedaan, de rest amper op de 20-30%.

Met die 80boost nog wel nieuwe elementalist aangemaakt, was het achteraf toch ook niet helemaal.

• Teunis
quote:
JST94 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:45:
[...]
Ik had al een Royal Terrace Pass, maar die Lily of the Elon is in vergelijking met die Royal Terrace Pass echt drie keer niks. Ik gebruik hem alleen maar als ik een character heb die snel naar de areas van PoF wilt gaan.
Helemaal mee eens qua layout is Royal Terrace nog 1 van de betere locaties

Lily of the Elon had het ook kunnen zijn als de crafting places gewoon op zelfde niveau was als Bank/TP, en mystic forge ook ergens een plekje had gekregen op het zelfde niveau;
Uit de tijd dat er nog geen shared inventory was heb stuk of 4, en jammer dat Royal Terrace nog steeds beste is qua layout

quote:
Teunis schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:16:
[...]

Helemaal mee eens qua layout is Royal Terrace nog 1 van de betere locaties

Lily of the Elon had het ook kunnen zijn als de crafting places gewoon op zelfde niveau was als Bank/TP, en mystic forge ook ergens een plekje had gekregen op het zelfde niveau;
Uit de tijd dat er nog geen shared inventory was heb stuk of 4, en jammer dat Royal Terrace nog steeds beste is qua layout
De Royal Terrace is het handigst qua layout, maar de Mistlock Sanctuary is het beste, omdat je daar heen kan en weer terug naar waar je was :p

Ik heb de Lily of the Elon en de Noble's Folly ook. Die beide zijn handig om snel naar de nieuwe gebieden te komen (de LS gebieden hebben allemaal een scroll die je in-game kunt kopen).

• Teunis
quote:
Wailing_Banshee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:25:
[...]
maar de Mistlock Sanctuary is het beste, omdat je daar heen kan en weer terug naar waar je was :p
Oo, weet wat ik koop zodra die weer op de Gem market komt.

quote:
Tyrian schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:36:
Minpuntjes waren de vele serverfouten in de eerste dagen en het feit dat Path of Fire niets heeft gebracht voor WvW of PvP spelers. Ook high-end content als raids ontbreekt tot nu toe. Maar als je van ontdekken houdt of een wat meer casual-style gamer bent is dit de perfecte uitbreiding.
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:56:
Verhaal is wel wat goedkoop, soms had ik het gevoel dat ze toch wat 'inspiratie' hadden opgedaan uit andere games, hier en daar wel beetje erg simpel verhaallijntje wat iets te toevallig uitkomt.

Maar daarna heb ik wel beetje 'klaar.. nu?', gebrek van de meta's (daarom ga ik nu veel terug naar HoT - voordeel in HoT dat met mounts het aanzienlijk makkelijker is geworden) is wel irritant, even nog de griffon afmaken en was het wel weer. Weinig zin om dit op andere characters nog een keer het verhaal te gaan doen of de elite vrij te gaan spelen, ik heb maar 1 char die 100% map heeft en alle verhalen heeft gedaan, de rest amper op de 20-30%.

Met die 80boost nog wel nieuwe elementalist aangemaakt, was het achteraf toch ook niet helemaal.
Het is de bedoeling dat de volgende LW season al vrij snel begint. Ik verwacht zelf na Wintersday (half januari), maar misschien komt het wel eerder. Nieuwe WvW en PvP content moet onafhankelijk van de expansie komen, al duurt dat wel wat langer dan ik had verwacht. Volgens mij moet er ook nieuwe raids komen binnenkort. Wat we tot nu toe gezien hebben van PoF is alleen nog maar het begin.

• Teunis
Ergens wel gezien dat Raids met LS komen (geen idee of dat dus ook meteen met de eerste LS is)
WvW content blijft lastig gezien hoe veel "haat" ze kregen na desert maps, enige wat ze kunnen (imo).
misschien grotere maps zodat mounts een plek in wvw kunnen krijgen.
Geen idee wat er nog meer in pvp mogelijk behalve balance

Ik zit met smart op nieuwe Legendaries te wachten, maar daar heb helaas nog niks over gehoort :(

Teunis wijzigde deze reactie 30-10-2017 09:20 (7%)

• PuddingNL
Na alle leuke Halloween events wilde ik weer even verder in mijn PoF story. Afgelopen vrijdag ineens uitgespeeld. Had voor mijn gevoel nog meer moeten doen maar was blijkbaar verder in de story dan ik dacht.

Voor LS4 begint wil ik lekker gaan sparen voor mijn Griffon mount (zit op 160g atm, dus nog even te gaan..) en mijn Ascended backpiece halen.

Erg benieuwd nu naar LS4!

• Teunis
quote:
PuddingNL schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:27:
Voor LS4 begint wil ik lekker gaan sparen voor mijn Griffon mount (zit op 160g atm, dus nog even te gaan..) en mijn Ascended backpiece halen.
De 250G is niet ineens, je betaalt 25g per golden-heart event vendor en er zijn er 2 per zone;
m.a.w. je kan prima al beginnen met je griffon hunt, en langzaam de 250g aftikken.
en jij krijgt in elke zone 1 punt waar je een leen griffon kan mounten ongeacht waarneer je af krijgt.
en masteries unlock toch pas nadat je alle quest rondom griffon afgerond hebt dus daar is ook niet nadelig voor om alvast te beginnen.

Ik hoop zo dat LS4 eind deze maand komt, maar het zal wel jan/feb worden

• PuddingNL
quote:
Teunis schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:00:
[...]

De 250G is niet ineens, je betaalt 25g per golden-heart event vendor en er zijn er 2 per zone;
m.a.w. je kan prima al beginnen met je griffon hunt, en langzaam de 250g aftikken.
en jij krijgt in elke zone 1 punt waar je een leen griffon kan mounten ongeacht waarneer je af krijgt.
en masteries unlock toch pas nadat je alle quest rondom griffon afgerond hebt dus daar is ook niet nadelig voor om alvast te beginnen.

Ik zag het inderdaad op wat sites. Denk dat ik vast ga beginnen.

LS4 zal helaas denk ik ook pas Q1 2018 worden.. Halloween event net afgelopen dus gaan ze zich nu richten op Kerst denk ik.

Edit:
Neem het terug.. 28 november LS4!: https://www.guildwars2.co...ld-returns-this-november/

PuddingNL wijzigde deze reactie 14-11-2017 15:46 (7%)

• Teunis
quote:
Oh nice, precies waarneer ik verwachte,
raar had nog niet op dulfy gezien terwijl al blijkbaar sinds 14-nov op gw2 stond.

O well ik ben happy, ben onderhand wel toe aan een nieuwe zone.
Ben ook zeer benieuw of nog meer brengt dan LS (aka raid/legends)

• Bouli
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20-11 10:11
quote:
Teunis schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:00:
[...]

Heb toevallig gisteren mijn Griffon geunlocked. Gold was bij mij niet het probleem, meer de tijd om alles te halen en te zoeken, maar al met al 4 uurtjes zoet mee geweest. Valt op zich reuze mee.
Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*