gupfishy schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:18:
Is er een leuke class die met dual weapons speelt? Heb ranger gespeeld maar die is wel heel basic (al is die class wel leuk)
Ik vind dubbel axe bij een ranger wel leuk spelen. Maar ik ben meer een persoon voor mid-range, dus ik blijf het toch doen met m'n axe + torch :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Gisteren is de update live gegaan, het is de eerste keer in lange tijd dat ik gelijk de story speel. Ben een langzame speler dus ben niet zo heel ver gekomen, maar wat ik nu gezien heb, is het weer een ouderwets verhaal. Begint in ieder geval weer met een groep die we al 13 jaar kennen: de Inquest, in plaats van een weer een nieuwe groep te introduceren.

Wat me gisteren wel opviel was dat mensen gelijk in chat vragen: waar kan ik x vinden die ik nodig heb voor de story? Terwijl dat gewoon aangegeven staat in de beschrijving bij je story... mensen willen gewoon niet meer puzzelen ofzo...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:16
@Wailing_Banshee Ik denk dat mensen vooral niet meer willen lezen, maar liever een pijltje in hun scherm hebben die wijst naar waar ze naar toe moeten om daar dan een lichtgevend ding te vinden wat ze kunnen gebruiken.
invine schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:08:
@Wailing_Banshee Ik denk dat mensen vooral niet meer willen lezen, maar liever een pijltje in hun scherm hebben die wijst naar waar ze naar toe moeten om daar dan een lichtgevend ding te vinden wat ze kunnen gebruiken.
Ik vond de omschrijving bij 1 item niet duidelijk, maar met wat rondzoeken in de omgeving kwam ik er uiteindelijk wel gewoon uit (moest ik random iets doodmaken of was er iets speciaals? ik ging uit van het eerste :p)

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 10:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0ZmWtgAu9xnBbGkvTXnW0vBIWw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7KYtrhEYJdAZgkJcEIa6Yf3F.png?f=fotoalbum_large

Moet zeggen dat Castora er tot nu toe erg goed uitziet! Heb mn Evoker passende kleding gegeven! Intro en de reis naar het nieuwe gebied vond ik best ehhh maar de story nadat je bent aangekomen voelt al wel wat beter!
Slicey schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:16:
[Afbeelding]

Moet zeggen dat Castora er tot nu toe erg goed uitziet! Heb mn Evoker passende kleding gegeven! Intro en de reis naar het nieuwe gebied vond ik best ehhh maar de story nadat je bent aangekomen voelt al wel wat beter!
Ik vond de reis en het intro wel leuk, duurde alleen even voordat ik doorhad hoe je precies de juiste richting kon geven (ach, heeft m'n weekly weer een boost gegeven, moet 50 veterans dood maken :D).

De eerste kaart ziet er goed uit, uitnodigend, hearts zijn leuk te doen, kwam ook een hele leuke HP tegen (en 1 die niet werkte...) en is over het algemeen leuk om te verblijven. Ben lekker rustig aan m'n story aan het werken en aan de precursor voor de aquabreather. Tip voor degene die ook aan de aquabreather wil werken: dit is een zoektocht naar onderdelen en NPC's (hints zijn duidelijk en leuk om te volgen, wiki zeker niet nodig!, maar). Ik ben gisteren best veel tijd kwijt geraakt omdat ik een nieuwe locatie kreeg die op dezelfde kaart was. Dat onderdeel was niet te vinden totdat ik even de kaart verliet en weer terug kwam...

• Slicey
De nieuwe maps zien er echt geweldig uit zeg!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zX70vn0N-EoEcG_SHZ7Sl8SMlP8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V1qwuJ22DqbuKNqW31nDZTqN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TBB2F6rHbAe8LphJLsZ4h6QtEP8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8zuZH4OskkW3G89ppWhvO6Xa.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Slicey op 02-11-2025 21:21 ]

Slicey schreef op zondag 2 november 2025 @ 21:19:
De nieuwe maps zien er echt geweldig uit zeg!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ze hebben een mooie mix gemaakt van kaarten met meerdere niveaus (denk aan de de HoT kaarten) en kaarten met veel open ruimte (denk aan de originele Kryta kaarten). [heb de tweede kaart nog niet echt verkend]

Had gisteren wel een raar moment, ik wilde een HP bereiken (moest er nog 1) maar kon er maar niet bij komen. Toen kwam ik aan de andere kant van de kaart nog een HP tegen (huh?). Blijkbaar zag ik de de punten van de aanliggende kaart... Heel verwarrend!

• Slicey
Wailing_Banshee schreef op maandag 3 november 2025 @ 07:29:
[...]

Ze hebben een mooie mix gemaakt van kaarten met meerdere niveaus (denk aan de de HoT kaarten) en kaarten met veel open ruimte (denk aan de originele Kryta kaarten). [heb de tweede kaart nog niet echt verkend]

Had gisteren wel een raar moment, ik wilde een HP bereiken (moest er nog 1) maar kon er maar niet bij komen. Toen kwam ik aan de andere kant van de kaart nog een HP tegen (huh?). Blijkbaar zag ik de de punten van de aanliggende kaart... Heel verwarrend!
Ohjaa is soms wat zoeken bij de randjes, vooral als de maps zo vloeiend in elkaar lopen.
Als het goed is is de bugged hero point in starlit weald nu ook gefixt dus vanavond maar even de map completion afmaken!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zie ook veel streamers die ik al jaren volg ineens aan guildwars 2 zijn begonnen. Zulke acties laat het bij mij ook altijd weer extra kriebelen haha. Ik heb de expansions nog nooit echt goed doorgespeeld.

Staat weer op de backlog :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Slicey
Daar is ie weer: ongeveer de jaarlijkse Guild wars 2 review van Skill up (2e reviewer & editor Austin - maakte vroeger ook zelf content onder de naam Bloom):
YouTube: Austin strongly recommends: Guild Wars 2 - Visions of Eternity (2025...

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 15:15:
Zie ook veel streamers die ik al jaren volg ineens aan guildwars 2 zijn begonnen. Zulke acties laat het bij mij ook altijd weer extra kriebelen haha. Ik heb de expansions nog nooit echt goed doorgespeeld.

Staat weer op de backlog :P
Ben hem ook weer aan het installeren. Voordeel van GW2 is dat je altijd makkelijk terug kan komen zonder veel te missen :*)

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic