i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben nu aan het kijken welke build voor pve het beste werkt
100b dmg mitigeert armor, maar misschien dat ik als W/D Enduring Scythe ook wel prima damage kan doen vanwege spread. Kwestie van uittesten
i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000
Helaas heb ik alleen een macbook pro tot mijn beschikking. Misschien toch maar even met bootcamp een windows installatie er naast zetten.
Ik ga met mijn sin meestal een build die mijn heroes veel laat doen.shadvet schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:33:
Vooral als warrior, die 100armor standaard in hardmode is echt zo'n beperkende factor voor warrior builds.
Ben nu aan het kijken welke build voor pve het beste werkt
100b dmg mitigeert armor, maar misschien dat ik als W/D Enduring Scythe ook wel prima damage kan doen vanwege spread. Kwestie van uittesten
Assassin's Promise, ebon vanguard assassin, YMLAD en die andere norn skill die cripple + deep wound geeft. Meer dan dat heb ik eigelijk nooit nodig gehad. Misschien dat jij ook eens naar zoiets kan kijken?
Van warrior weet ik niet zo veel af, ik deed vroeger axe warrior/paragon die vooral diende om SY te spammen
BNet tag: whodares#1162
Wanneer was die gouden cape? Want toen ik het nog actief speelde (destijds top 30 gered ofzo) was je wel echt een grote meneer als je een gouden cape won in de mAT. Wat was je Guild name? Later een gouden cape was een stuk minder bijzonder met 16 deelnemende guilds.steel123 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:38:
Wow bestaat Guild Wars nog?![]()
Echt helemaal grijs gespeeld dit spel. Helaas was GW2 een totaal anders spel wat echt werkelijk waar helemaal niks met GW1 te maken heeft. Van mijn online vrienden was ook iedereen meteen klaar met GW2. Al kan het schelen dat wij 95% PvP'ers waren met als hoogtepunt een gouden cape halen op de monthly Automated GvG tournament. (Wel met onze eigen bedachte 'lame' hexway build. Bedacht in TA, toen dat dichtging maar geoptimaliseerd voor GvG.)
Zo jammer dat wat de PvP van deze game zo goed maakte zo hard genegeerd is bij het developen van GW2.
[ Voor 10% gewijzigd door PatrickH89 op 26-08-2016 16:16 ]
Denk in 1995.PatrickH89 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:09:
[...]
Wanneer was die gouden cape? Want toen ik het nog actief speelde (destijds top 30 gered ofzo) was je wel echt een grote meneer als je een gouden cape won in de mAT. Wat was je Guild name? Later een gouden cape was een stuk minder bijzonder met 16 deelnemende guilds.
Zo jammer dat wat de PvP van deze game zo goed maakte zo hard genegeerd is bij het developen van GW2.
Nee, weet ik echt niet meer. Maar het is veilig om aan te nemen dat wij vrij laat waren. Wij waren alleen maar een grote meneer in Team Arena's tijdens de hoogtijdagen van Guild Wars. Zoals ik al zei waren we pas later echt GvG gaan doen.
Edit: Ohja, guild was Superbad Team[Boo]
Tja dat laatste is echt waar. Echt serieus niemand van de PvP'ers heeft GW2 lang volgehouden. En PvP was toch wel echt het sterkste punt van GW1.
Langs de andere kant voelt het ook alsof mijn heroes dommer zijn geworden. Waar ik vroeger over doorheen kon blazen, gaat dat nu niet meer. Nog iemand zo een gevoel?
Ik heb gelukkig stuk of 5 mercenary slots (of hoe die dingen heten), daar heb ik m'n PVP only characters in gestopt zodat ik altijd aan de volledige set kan komen.
Ook nog begonnen aan die hero-armor stukken (moet er nog 6), die challenge met die worm, gezien niemand die dingen lijkt te verkopen.
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2016 10:31 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn sin is main en mijn build is absoluut geen melee build.SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:19:
Ze doen bij mij nog aardig werk, blijft jammer dat er nog steeds geen 'scatter' command is, zeker als je tegen Djinns moet gaan vechten. Heb al weer 2 gebieden VQ'ed, blijft zo klote dat al m'n titles zo verspreid zijn over m'n characters, sin heeft max lightbringer, maar heeft maar 1 protector, warrior heeft 3 titels, maar Nightfall is zo freaking anti-melee, ranger heeft wel veel explored maar lage rank lightbringer.
Ik heb alle VQ gedaan met discord necro's en mijn skillbar was meestal Assassin's Promise, Ebon vanguard Sniper/assassin support (1/2), YMLAD en Finish Him (geeft damage en deep wound onder 50%hp).
Als je Charr gebieden doet, raad ik de sniper aan, want 25% kant op instakill is leuker dan een knockdown
Nu enkel nog voor we oppressor weapons gaan en ik denk dat ik dan 50/50 heb voor HoM. Mijn obsidian armor is zo goed als af en het grinden voor de oppressor weapons zou het laatste nodige gold nog moeten voorzien om te finishen.
Ik mis precies YMLAD op m'n warrior, die was voor m'n ranger in nightfall echt perfect. Ben nu wel volledig spear geworden, ranger, sin (met die non-dagger buff), warrior en zelfs m'n dervish, het is ranged maar toch de juiste afstand om je hero's te laten aanvallen (bow had ik teveel stray shots).whodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:32:
Mijn sin is main en mijn build is absoluut geen melee build.
Ik heb alle VQ gedaan met discord necro's en mijn skillbar was meestal Assassin's Promise, Ebon vanguard Sniper/assassin support (1/2), YMLAD en Finish Him (geeft damage en deep wound onder 50%hp).
Als je Charr gebieden doet, raad ik de sniper aan, want 25% kant op instakill is leuker dan een knockdown
Nu enkel nog voor we oppressor weapons gaan en ik denk dat ik dan 50/50 heb voor HoM. Mijn obsidian armor is zo goed als af en het grinden voor de oppressor weapons zou het laatste nodige gold nog moeten voorzien om te finishen.
Is een PVP statue nog enigszins te behalen? Ik heb pas 11 statues en klote om juiste combinatie te vinden voor weer een statue omdat alles zo verspreid is.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2016 10:48 ]
Mijn PVP statue is de Zaishen statue. Kost je 200 ZKeys, maar is nog het beste om te doen. Buiten die zou ik het niet goed weten, aangezien pvp vrij dood is nu.SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Ik mis precies YMLAD op m'n warrior, die was voor m'n ranger in nightfall echt perfect. Ben nu wel volledig spear geworden, ranger, sin (met die non-dagger buff), warrior en zelfs m'n dervish, het is ranged maar toch de juiste afstand om je hero's te laten aanvallen (bow had ik teveel stray shots).
Is een PVP statue nog enigszins te behalen? Ik heb pas 11 statues en klote om juiste combinatie te vinden voor weer een statue omdat alles zo verspreid is.
Vergeet ook niet om je target te callen als je heroes gebruikt. Dan gaan ze automatisch focussen op hem en krijg je ze sneller dood. Met discord zetten ze soms wel mooie spikes op
Tegen charr call ik niet zoveel, mis altijd wel weer 1 of andere foute cast, die ze dan wat sneller interupten dan gefocused zijn op mijn target.whodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:08:
[...]
Mijn PVP statue is de Zaishen statue. Kost je 200 ZKeys, maar is nog het beste om te doen. Buiten die zou ik het niet goed weten, aangezien pvp vrij dood is nu.
Vergeet ook niet om je target te callen als je heroes gebruikt. Dan gaan ze automatisch focussen op hem en krijg je ze sneller dood. Met discord zetten ze soms wel mooie spikes op
Ik heb 1 Zkey, dat gaat dus nog wel even duren
Ik snap niet goed wat je hier bedoelt. Voordat je een groep aanvalt, call je gewoon priority target en dan maken ze die kapot. Healers zo goed als altijd eerst en daarna de damage dealers. Desnoods speel je zelf een build met veel interrupts en call je de damage dealers, terwijl je zelf de healer interrupt.SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:20:
[...]
Tegen charr call ik niet zoveel, mis altijd wel weer 1 of andere foute cast, die ze dan wat sneller interupten dan gefocused zijn op mijn target.
Ik heb 1 Zkey, dat gaat dus nog wel even duren
Snap niet goed wat je met foute cast bedoelt.
Bodoel bv met Charr, ik deed altijd een call op de dominator (mesmer), maar dan leken de heroes de flameshielder (of welke die aoe-fire doet) of die monk versie te negeren en geen interupts meer te doen op die 2. Zo ging die dominater wel plat, maar ook m'n halve partywhodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:25:
[...]
Ik snap niet goed wat je hier bedoelt. Voordat je een groep aanvalt, call je gewoon priority target en dan maken ze die kapot. Healers zo goed als altijd eerst en daarna de damage dealers. Desnoods speel je zelf een build met veel interrupts en call je de damage dealers, terwijl je zelf de healer interrupt.
Snap niet goed wat je met foute cast bedoelt.
3 PVE skills blijft klote, YMLAD en rampage as one (kurzick?) en save yourself, dus kan pain inverter niet meenemen en paragon hero (ToF/TNoF) moet ik halve party gaan aanpassen.
Snellere manier om masteries te trainen is er zeker niet?
Verkeerde topicPuddingNL schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:19:
Sinds dit weekend weer een beetje GW opgepakt alleen om weer eraan herinnert te worden wat een rotwerk het is om aan die mastery punten te komen... Blijf hangen op die updraft. Speel nu op mijn sec HoT story door om maar aan XP te komen...
Snellere manier om masteries te trainen is er zeker niet?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Natuurlijk, blijft imho nog steeds beter dan GW2
(en ik zie bv Cantha nooit meer in GW2 komen).
Je kan elke hero een aparte target geven als je dat wilt.SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:37:
[...]
Bodoel bv met Charr, ik deed altijd een call op de dominator (mesmer), maar dan leken de heroes de flameshielder (of welke die aoe-fire doet) of die monk versie te negeren en geen interupts meer te doen op die 2. Zo ging die dominater wel plat, maar ook m'n halve party
3 PVE skills blijft klote, YMLAD en rampage as one (kurzick?) en save yourself, dus kan pain inverter niet meenemen en paragon hero (ToF/TNoF) moet ik halve party gaan aanpassen.
Een target call laat al je heroes focussen op hetzelfde target om dat te spiken. Dan gaan ze idd de rest negeren.
Elke hero heeft in zijn skill bar ook nog een focus knopje. Voordat je een gevecht aangaat, kan je bijvoorbeeld 1 van je interrupters op de flameshielder zetten, waardoor deze de standaard target call negeert en op de flameshielder blijft gaan.
Op die manier kan je elke hero een aparte target geven indien nodig, maar dat is nu ook weer niet aan te raden
Ik wil ook graag meer dan 3 PVE skills meenemen, maar op zich heb ik dat niet nodig. Ze zijn ook heel sterk tov normale skills, waardoor het spel nog gemakkelijker zou worden.
Als je wilt, doe ik vanavond wel eens een VQ mee. Afwisseling is wel leuk
Er zijn een aantal aspecten van GW1 die beter zijn dan GW2, maar er zijn ook een aantal aspecten van GW2 die beter zijn dan GW1. Elk voordeel heeft zijn nadeel, enzo.SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:47:
[...]
Natuurlijk, blijft imho nog steeds beter dan GW2![]()
(en ik zie bv Cantha nooit meer in GW2 komen).
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Daar kan ik vaak de moeite niet voor nemen, heb nog steeds random bij elkaar gepropte heroes waarvan ik denk dat ze het samen wel redelijk doenwhodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:48:
[...]
Je kan elke hero een aparte target geven als je dat wilt.
Een target call laat al je heroes focussen op hetzelfde target om dat te spiken. Dan gaan ze idd de rest negeren.
Elke hero heeft in zijn skill bar ook nog een focus knopje. Voordat je een gevecht aangaat, kan je bijvoorbeeld 1 van je interrupters op de flameshielder zetten, waardoor deze de standaard target call negeert en op de flameshielder blijft gaan.
Op die manier kan je elke hero een aparte target geven indien nodig, maar dat is nu ook weer niet aan te raden
Ik wil ook graag meer dan 3 PVE skills meenemen, maar op zich heb ik dat niet nodig. Ze zijn ook heel sterk tov normale skills, waardoor het spel nog gemakkelijker zou worden.
Als je wilt, doe ik vanavond wel eens een VQ mee. Afwisseling is wel leuk
Ga vanavond eerst m'n characters in beeld brengen, die track site is al jaren niet bijgewerkt en doet het ook niet meer, wil nu zaken als die Sweet/party en reputation titels van m'n characters weten, zodat ik wat makkelijker de juiste titels kan gaan halen. Was begonnen op m'n ranger met VQ bij char gebied, kom ik er daarna achter dat m'n sin en rit dus al 3 zones hadden gedaan

Daar zit dus al je eerste probleem. Wat random dingen bij elkaar steken en hopen dat het goed gaat, is het jezelf ook wel moeilijk maken natuurlijk. Sabway en Discordway blijven mijn goto hero builds, hoewel de nieuwere builds ook wat potentie tonen. Zelf speel ik graag met assassin's promise en dat is echt perfect voor discordway.SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:22:
[...]
Daar kan ik vaak de moeite niet voor nemen, heb nog steeds random bij elkaar gepropte heroes waarvan ik denk dat ze het samen wel redelijk doen
Ik kan je zeker aanraden om elke vanquish een minion master necro mee te pakken. Die dingen kunnen damage doen en focus van je heroes afhalen, waardoor de gevechten zelf al een stuk gemakkelijker worden.
Al m'n heroes komen wel vanaf de sab/discord (en die mesmer variant), maar ik mix ze zelf nog wat (iets meer conditions, paragon, etc) en MM gaat standaard mee. Denk dat ik gewoon weer een 3-sab met een 2-disc en 2 eigen toevoegingen ga spelen.whodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:26:
Daar zit dus al je eerste probleem. Wat random dingen bij elkaar steken en hopen dat het goed gaat, is het jezelf ook wel moeilijk maken natuurlijk. Sabway en Discordway blijven mijn goto hero builds, hoewel de nieuwere builds ook wat potentie tonen. Zelf speel ik graag met assassin's promise en dat is echt perfect voor discordway.
Ik kan je zeker aanraden om elke vanquish een minion master necro mee te pakken. Die dingen kunnen damage doen en focus van je heroes afhalen, waardoor de gevechten zelf al een stuk gemakkelijker worden.
3 sab 2 discord? Wist niet dat we 5 necro heroes konden krijgen?SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:50:
[...]
Al m'n heroes komen wel vanaf de sab/discord (en die mesmer variant), maar ik mix ze zelf nog wat (iets meer conditions, paragon, etc) en MM gaat standaard mee. Denk dat ik gewoon weer een 3-sab met een 2-disc en 2 eigen toevoegingen ga spelen.
Ik zou gewoon 7-man discord team runnen. Je kan dit vinden op pvxwiki of iets in die aard en dan heb je ineens een kant-en-klare build om HM mee uit te spelen.
Gisteren wou ik een armbrace maken, dus heb ik DoA city met 7 hero support gedaan, de gemakkelijkste van de hoop. Zelfs daar merk je dat DoA toch echt wel bedoeld is om met spelers in te gaan
Door middel van die custom hero slots (weet even niet meer hoe ze heetten). Daar kun je je "eigen" characters in stoppen.whodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:29:
[...]
3 sab 2 discord? Wist niet dat we 5 necro heroes konden krijgen?
Ik zou gewoon 7-man discord team runnen. Je kan dit vinden op pvxwiki of iets in die aard en dan heb je ineens een kant-en-klare build om HM mee uit te spelen.
Gisteren wou ik een armbrace maken, dus heb ik DoA city met 7 hero support gedaan, de gemakkelijkste van de hoop. Zelfs daar merk je dat DoA toch echt wel bedoeld is om met spelers in te gaan
Bedankt voor de info. Hier had ik niet aan gedacht, omdat ik nooit geld in de cash shop van GW1 heb gestopt. GW2 langs de andere kant...Wailing_Banshee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:32:
[...]
Door middel van die custom hero slots (weet even niet meer hoe ze heetten). Daar kun je je "eigen" characters in stoppen.
Ik heb 6 slots, PVP characters omgezet naar mercenary. 1x necro om dus 5 te halen (4 heroes, 1 merc), leuke combinaties te maken, bv met 4 rangers en 4 paragons (met pet) te gaan, of 4 sin en 4 nercro's, al moet ik dacht ik nog steeds thackery en Zei Ri hebben.whodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:53:
[...]
Bedankt voor de info. Hier had ik niet aan gedacht, omdat ik nooit geld in de cash shop van GW1 heb gestopt. GW2 langs de andere kant...
Heb nu m'n race beetle, dus volgende wordt een 2/2 ranger/paragon (met pet) en 2/2 rit/necro, voor de lolz
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2016 12:18 ]
Mercenary Hero?Wailing_Banshee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:32:
[...]
Door middel van die custom hero slots (weet even niet meer hoe ze heetten). Daar kun je je "eigen" characters in stoppen.
Ik ben druk bezig met mijn (eerste) GWAMM af te maken, al zijn het vooral de accountwide-titles die ik nog moet doen.
One day!
Voor mij is het norn, candy en party om GWAMM te halen. Account titles zijn het niet echt waard imo. teveel werk voor bijna geen return. Dan kan je beter voor de money titles gaan, want die kan je allemaal samen sneller farmen dan 1 account titleKevjoe schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:42:
[...]
Mercenary Hero?
Ik ben druk bezig met mijn (eerste) GWAMM af te maken, al zijn het vooral de accountwide-titles die ik nog moet doen.
One day!
Die party/Sugar/drunk ben ik zo gigantisch ver vanaf, en had dus foutje gemaakt in die protector, je krijgt dus enkel die laatste HoM perk voor legendary protector, wat dus normal én HM is
Alleen die Ancient Armor Remnants willen niet echt lukken, moet er nog 5

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2016 16:45 ]
Ik denk dat je ergens verkeerd zit met je protector.SinergyX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:38:
Vanavond even snel die Wayfarer's afraffelen, zag dus dat je een reverie gift krijgt als je die nooit heb gehad, Tormented wapen
Die party/Sugar/drunk ben ik zo gigantisch ver vanaf, en had dus foutje gemaakt in die protector, je krijgt dus enkel die laatste HoM perk voor legendary protector, wat dus normal én HM is(aangezien ik vast zit op 96.5% cartographer, maar een andere perk zoeken).
Protector is voor normal mode. Je krijgt 3 titels als je de 3 campaigns hebt gedaan.
Guardian is protector, maar dan voor HM, dus daar kan je ook weer de 3 titels krijgen + legendary guardian als je alle protector en guardian titels hebt..
Voor cartographer kan ik je Texmod aanraden. Dat heb ik veel gebruikt en heeft mij legendary carthographer gegeven
Je moet maar eens in mijn HoM gaan kijken: Stephan The Sneaky. Daar kan je goed zien voor welke titles je gemakkelijk kan gaan. Ik ben wel nog geen GWAMM, maar zit er ook niet ver vanaf
Gisteren nog wat na zitten lezen, ik had die combinatie dus verkeerd gelezen, dat dacht je voor de aparte HM's geen titel kreeg, maar dat is dus die guardian.whodares schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:27:
[...]
Ik denk dat je ergens verkeerd zit met je protector.
Protector is voor normal mode. Je krijgt 3 titels als je de 3 campaigns hebt gedaan.
Guardian is protector, maar dan voor HM, dus daar kan je ook weer de 3 titels krijgen + legendary guardian als je alle protector en guardian titels hebt..
Voor cartographer kan ik je Texmod aanraden. Dat heb ik veel gebruikt en heeft mij legendary carthographer gegeven
Je moet maar eens in mijn HoM gaan kijken: Stephan The Sneaky. Daar kan je goed zien voor welke titles je gemakkelijk kan gaan. Ik ben wel nog geen GWAMM, maar zit er ook niet ver vanaf
Wel net op tijd die tormented wapen gekregen, dus ik dacht meteen, ruil ik in op m'n paragon, heb ik een leuke spear. Is dat ding meteen costumized, moest ik dus zelf naar de HoM met die character (nooit eotn gedaan). Maarja, imbagon erop, dual-ele 7way erbij.
Na een paar keer dropt de droprate voor die Ancient Armor Remnants naar belachelijk lage rates - je kan het beter op een andere character proberen, dan is de droprate wel nog te doen.SinergyX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:38:
Vanavond even snel die Wayfarer's afraffelen, zag dus dat je een reverie gift krijgt als je die nooit heb gehad, Tormented wapen
Die party/Sugar/drunk ben ik zo gigantisch ver vanaf, en had dus foutje gemaakt in die protector, je krijgt dus enkel die laatste HoM perk voor legendary protector, wat dus normal én HM is(aangezien ik vast zit op 96.5% cartographer, maar een andere perk zoeken).
Slaver's Exile NM is nu niet zo moeilijk om wat door te gaan, dus daar kan je wild gaan op de deldrimor armor remnants en nog goed wat geld verdienen ook
Lap, nu krijg ik weer zin om Slaver's te doen
Ik heb uberhaubt er pas 1 gehad, het zijn de laatste 5 die ik nodig heb voor m'n hero statues, de rest heb ik nu allemaal.Kevjoe schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:02:
[...]
Na een paar keer dropt de droprate voor die Ancient Armor Remnants naar belachelijk lage rates - je kan het beter op een andere character proberen, dan is de droprate wel nog te doen.
Excuseer, ik vergiste me met de andere armor remnants, deze dropt gegarandeerd van de Slaver's Exile chest, deze droprate mindert dus niet.SinergyX schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:34:
[...]
Ik heb uberhaubt er pas 1 gehad, het zijn de laatste 5 die ik nodig heb voor m'n hero statues, de rest heb ik nu allemaal.
Die ancient komen random van die madden ghosts, maar ben er nog niet al te best in zodat ik maar 4-5 per keer kan killen.Kevjoe schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:57:
[...]
Excuseer, ik vergiste me met de andere armor remnants, deze dropt gegarandeerd van de Slaver's Exile chest, deze droprate mindert dus niet.
Ja, en die droprate keldert enorm na een paar gekregen te hebben. Dus nja, best wel irritant... zeker nu het moeilijker is om er van andere spelers te krijgen.SinergyX schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:11:
[...]
Die ancient komen random van die madden ghosts, maar ben er nog niet al te best in zodat ik maar 4-5 per keer kan killen.
Maar soit, uitdaging moet er zijn. Al werd de droprate in mijn herinnering zo laag dat je vaak tientallen runs zonder drops zit..
Gisteren nog een poging gedaan, na 4x (elke keer 4-8 ghosts weten te killen), nog geen enkele drop.Kevjoe schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:15:
[...]
Ja, en die droprate keldert enorm na een paar gekregen te hebben. Dus nja, best wel irritant... zeker nu het moeilijker is om er van andere spelers te krijgen.
Maar soit, uitdaging moet er zijn. Al werd de droprate in mijn herinnering zo laag dat je vaak tientallen runs zonder drops zit..
Toen dacht ik even sunspear te doen, kwam er iets te laat achter dat je nu al maxed skills heb op rank 5 ofzo, was ook wat nutteloos.
Wel nog leuke deal gedaan met een unded pet (shiro), 21e en die weer gewisseld voor 21 stacks van wayfarer. En dan nog even 21x250 klikken bij die NPC om Sparks te krijgen voor Party title, wayfarer was precies de laatste dag. Heb er dus nu tegen de 5000, dus in ieder geval op de helft
Daarna m'n paragon weer opgepakt, imbagon erop en hero book gaan doen voor Factions, Luxon title wil ik ook nog af hebben.
Ik hoop dat je infestations bedoelt ipv ghosts bij die Ancient armor?SinergyX schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:42:
[...]
Gisteren nog een poging gedaan, na 4x (elke keer 4-8 ghosts weten te killen), nog geen enkele drop.
Toen dacht ik even sunspear te doen, kwam er iets te laat achter dat je nu al maxed skills heb op rank 5 ofzo, was ook wat nutteloos.
Wel nog leuke deal gedaan met een unded pet (shiro), 21e en die weer gewisseld voor 21 stacks van wayfarer. En dan nog even 21x250 klikken bij die NPC om Sparks te krijgen voor Party title, wayfarer was precies de laatste dag. Heb er dus nu tegen de 5000, dus in ieder geval op de helft
Daarna m'n paragon weer opgepakt, imbagon erop en hero book gaan doen voor Factions, Luxon title wil ik ook nog af hebben.
Anders raad ik je aan de wiki eens te lezen
Err.. nee? Het zijn de Spirits die de Remnants droppen (ghosts, spirit, same storywhodares schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:32:
[...]
Ik hoop dat je infestations bedoelt ipv ghosts bij die Ancient armor?
Anders raad ik je aan de wiki eens te lezen
Maddened Spirit
Item has a chance to be placed directly in each player's inventory each time one of these creatures are killed.
Infestation (grote variant) heb je enkel nodig om die buff te krijgen om zo'n spirit te kunnen raken.
Right, het is al een tijd geleden dat ik het gedaan heb. Net op de wiki gekeken en blijkbaar zijn er ook lost souls. Dat was ik dus los vergetenSinergyX schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:36:
[...]
Err.. nee? Het zijn de Spirits die de Remnants droppen (ghosts, spirit, same story).
Maddened Spirit
Item has a chance to be placed directly in each player's inventory each time one of these creatures are killed.
Infestation (grote variant) heb je enkel nodig om die buff te krijgen om zo'n spirit te kunnen raken.

O well, hopelijk heb je binnenkort eens een armor piece
ben alleen nog niet helemaal 100% over de laatste hero.
Momenteel run ik dit:
3x Keystone mes
SoS Rit met Splinter weapon
N/Mo Jagged bomber met Aegis, protective spirit
N/Rt Xinrae healer met life,recup,rejuv
Mo/Mes Shield of Regen prot monk
Nu ben ik aan het testen om ergens een command line in te stoppen zodat ik tijdens vanq wat harder kan rennen, misschien de Mo/Mes vervangen door een healing/support paragon. Betwijfel alleen dan of ik genoeg healing heb.
run zelf een redelijk creatieve 100b build:
100b, dwarven headbutt, steelfang slash, sun and moon slash, YMLAD, flail, FGV, SY.
Gebruik wel altijd een Summoning Stone tijdens vanqen, gewoon voor het beetje extra dps.
Met dwarven headbutt en ymlad kan ik 3 knockdowns chainen (steelfang slash geeft 5 adrenaline voor een 2e headbutt)
Ik heb nu altijd 1 paragon support hero met stand your ground, just a flesh wound en go for the eyes (for energy gain voor paragon).
Had eergister die Seabed VQ, dus op elke character meteen genomen, waar de runs met de casters/ranged 10x makkelijker ging dan de melee, zelfs m'n smite monk met Koss melee was een drama.
Oh ik haat die anti-adrenaline hex met een passie! Zo'n kloteskill..SinergyX schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:05:
Ik ben volledig weggegaan van melee, zelfs mijn sin en warrior zijn spear users geworden, Nightfall had al behoorlijk wat anti-melee, maar dat is in EotN nog factor 2 erger geworden. Heb je geen blind, is het wel een triple hex slow of weer een 50% attackspeed reduction (of erger in Asura, die mesmer hex dat je geen adrenaline krijgt).
Ik heb nu altijd 1 paragon support hero met stand your ground, just a flesh wound en go for the eyes (for energy gain voor paragon).
Had eergister die Seabed VQ, dus op elke character meteen genomen, waar de runs met de casters/ranged 10x makkelijker ging dan de melee, zelfs m'n smite monk met Koss melee was een drama.
Ik ben de laatste dagen druk bezig geweest met het finishen van content met mijn ritualist. Na mijn necro, warrior en mijn assassin de vierde die ik echt uitbouw. Al moet ik wel zeggen dat al mijn mannetjes al eeuwen 75k armor hebben...
Daarnaast is er gisteren een update geweest voor GW! En wat voor eentje...:
De bug die gefixt was hield in dat je constant 1 gold dropte, zodat de vijand geen target kon vinden en volledig "lockte" - dat is nu gefixt in de AI zelf, na een andere quick fix 2 jaar geleden.* Fixed a bug in creature AI that could cause creatures to stop using skills.
* "Change Mailing Address" on the account management menu now redirects to the Customer Support website.
* Requesting to trade with a player is now subject to spam limitations similar to chat; if a player spams trade requests, they will be temporarily unable to make requests. The current limit is 5 trade requests per 30 seconds.
* Corrected a Message of the Day time for the Anniversary celebration.
* Fixed a crash bug.
Het heeft even geduurd, maar ze kijken dan nog naar ons om
De Change Mailing Address is vooral om te vermijden dat als er iemand je accountinformatie heeft, ze direct je adresgegevens kunnen opvragen. Dat zit nu achter een supportwall gelockt, al ben ik niet zeker of dat zo'n verbetering is.
Al bij al had ik deze update niet verwacht!
Door die recente VQ van Seabed heb ik al m'n characters die missie gegeven, toch even kleine 500k luxon weten binnen te halen, scheelt me toch behoorlijk wat dagen om max rank te worden
Maar seabed bevalt me ook als reguliere VQ, slechts de kurzick/luxon (afhankelijk welke quest actief daar is) 'stad' is even pittig vanwege enchant removes, de rest maai ik makkelijk weg en trekt toch een 15-20k faction binnen. Enige nadeel zijn de kraken daar, die continue die clumsiness (ofzo) casten, attack interupted en 120 damage ofzo, dus moet ik nog steeds full-caster blijven.
Al heb ik met mijn ele nu een '4 elements' setup gemaakt, 2x necro/mes en 3x ele, elke hero op eigen element en ikzelf op earth. Geen overdreven abilities, maar juist veel snelle single target zut
Ik bv als earth - Ebon hawk - glowstone - stoning (weakness, knockdown en energy), zo heb ik voor elk element paar kleine skills die veel conditions geven en toch aardig wat damage doen, behoorlijk succesvol vooralsnog
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Vanavond ga ik for giggles eens proberen om FoW NM te doen. Wie interesse heeft, mag altijd meelopen.
Waarschijnlijk begin ik rond 20u om toch zeker genoeg tijd te hebben om dit rond te krijgen. Consets gebruik ik niet, want wil dat geld er niet insteken
PM me maar als je een invite wilt, regel ik wel voor je.
Hoofdbuit was toch 4 Obby Shards, een Onyx Gemstone en een Ruby.
Verder slechts 2 unids en vendor trash gekregen.
Kon ik mijn tijd beter gebruiken? Zeker en vast.
Heb ik iets bijgeleerd? Ja, ik heb niemand anders nodig om mijn FoW armor te maken van zodra ik het geld heb.
Heb ik me geamuseerd? Absoluut!
Nu heb ik heel het spel solo gedaan, behalve The Deep en de Kurzick variant en DoA.
Die gebieden zijn met heroes bijna niet te doen, dus die laat ik dan ook liggen
EDIT: vandaag me nog wat beziggehouden met WoC. heel act 1 zowel NM als HM gedaan. Vind WoC op zich niet leuk, de moeilijkheid ligt verkeerd. Het is precies alsof ze alle mobs verdubbelen en dan krijgen ze nog de random skillset erbij. Sommige missies zijn echt belachelijk moeilijk (Hallo Tracking the Corruption HM) en anderen gaan dan weer als niets. Komt daar nog eens bij dat de heroes rare beslissingen nemen of dat er in het algemeen rare dingen gebeuren.
Ik heb 1 smite monk mee met RoJ, maar toch gaan er elke fight 2 op enkele seconden van elkaar af en ze zijn allebei friendly???
Lock ik een hero op een target, begint hij doodleuk random targets aan te vallen...
EDIT2: op zoek naar een kurizck guild aangezien onze guild master naar luxon is gegaan rofl
[ Voor 39% gewijzigd door whodares op 11-09-2016 22:44 ]
Add me als friend. Ik doe wel wat VQ mee.shadvet schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:45:
Ik ben ook nog wel op zoek naar een guild. Vanquishen word wel eens eenzaam
Stephan The Sneaky
Heb ik paar weken terug al gedaanwhodares schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:03:
[...]
Add me als friend. Ik doe wel wat VQ mee.
Stephan The Sneaky
Shadow Own ign
Oops, ik dacht dat je iemand anders was. Kheb je toch nooit meer online gezien sinds die dag dat je mij hebt toegevoegdshadvet schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:33:
[...]
Heb ik paar weken terug al gedaan
Shadow Own ign
Klopt, ik speel bijna niet in het weekend en vaker overdag dan s'avonds. Druk studentenleventjewhodares schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:43:
[...]
Oops, ik dacht dat je iemand anders was. Kheb je toch nooit meer online gezien sinds die dag dat je mij hebt toegevoegd
Moet jij overdag niet op school zitten dan?shadvet schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:02:
[...]
Klopt, ik speel bijna niet in het weekend en vaker overdag dan s'avonds. Druk studentenleventje
Moesten we samen on zijn, stuur dan maar zeker een PM. Ik doe 95% kans wel iets mee
Zelf ben ik meestal pas na 19u beschikbaar, dus dat is zeker niet ideaal. We zien wel.
Ik hoop binnenkort een kurzick guild te kunnen vinden om zo eens mijn faction wat te dumpen. Zit nu op 42/64 die ik kan vasthouden, dus dat is al best krap aan het worden
Zo superactief zit ik nu ook niet meer op GW1, maar wel actief genoeg om nog wat te zien. Ben de meeste spelletjes momenteel wat beu en dan grijp ik wel eens terug naar de goeie ouwe GW1-ervaring die me nog steeds beter bevalt en blijft bevallen tov GW2.
Gisteren was er trouwens nog een leuke topic op reddit ivm loot van GW1 vs GW2 en waarom GW1 leukere loot had dan GW2. Soms komt er nog eens iets nuttig voorbij op reddit
EDIT: heb gisteravond een invite in LGIT gekregen. Zien er wel leuke mensen uit + we hebben een dorpje
[ Voor 4% gewijzigd door whodares op 14-09-2016 10:27 ]
Je zit er zeker goed in, al zijn ze nogal keen op hun regeltjes
Anders een GoT oprichten in GW1 hé
Rofl, ik en de 3 andere spelers dan ofzoKevjoe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:33:
Jups, da's inderdaad juist bij LGiT, maar bij veel guilds in feite...
Anders een GoT oprichten in GW1 hé
Grote guild hoor!
Even serieus, de meeste guilds die resteren zijn idd voornamelijk US-based.
Moest ik genoeg EU-volk hebben, zou ik best een eigen guild oprichten.
Om echt te leiden, heb ik niet genoeg tijd door mijn werk + andere bezigheden.
Ik mis de tijd dat ik thuis achter de pc kon ploffen en nergens op moest letten
Nu ben ik rustig met een dervish begonnen die ik uiteindelijk het FoW armor ga geven. Mijn rit en sin hebben allebei al 2 en 3 armor sets, dus daar moet ik het ook niet voor doen.
Wat me nu wel hard stoort, is terug heel de map ontdekken. Geen outposts en alles fog is zo irritant als je altijd op een legendary carthographer hebt gespeeld
Jah, en bijna alle spelers spelen ook op de US servers, wat niet altijd goed is voor latency maar ja.whodares schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:51:
[...]
Rofl, ik en de 3 andere spelers dan ofzo
Grote guild hoor!
Even serieus, de meeste guilds die resteren zijn idd voornamelijk US-based.
Moest ik genoeg EU-volk hebben, zou ik best een eigen guild oprichten.
Om echt te leiden, heb ik niet genoeg tijd door mijn werk + andere bezigheden.
Ik mis de tijd dat ik thuis achter de pc kon ploffen en nergens op moest letten
Nu ben ik rustig met een dervish begonnen die ik uiteindelijk het FoW armor ga geven. Mijn rit en sin hebben allebei al 2 en 3 armor sets, dus daar moet ik het ook niet voor doen.
Wat me nu wel hard stoort, is terug heel de map ontdekken. Geen outposts en alles fog is zo irritant als je altijd op een legendary carthographer hebt gespeeld
Ik ken het probleem, momenteel druk bezig met mijn ritualist eens door alle content heen te helpen zodat ik daar ook eens alles mee kan doen wat ik wil. Had eigenlijk quasi niets gedaan, op Factions na.
Ondertussen is Nightfall al gedaan en heb ik gisteren de trek van Lion's Arch naar Ascalon City gemaakt.
Ook nog even The Great Northern Wall gedaan, maar de rest zal voor later zijn. Maar het is best wel leuk om alles nog eens door te spelen, eigenlijk was het veel te lang geleden voor mij en speelde ik vooral op mijn warrior die al jaren alles gedaan heeft.
Na mijn ritualist ga ik ook eens een paragon boosten, om als Imbagon te spelen. Altijd al eens willen doen.
Zelf heb ik alle classes gespeeld vroeger, maar enkele weggedaan voor PVP-characters te kunnen maken. Mijn absolute favoriet blijft mijn assassin. De manier waarop hij beweegt (lopen, attacken, skills) zijn voor mij de reden hiervoor.Kevjoe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:56:
[...]
Jah, en bijna alle spelers spelen ook op de US servers, wat niet altijd goed is voor latency maar ja.
Ik ken het probleem, momenteel druk bezig met mijn ritualist eens door alle content heen te helpen zodat ik daar ook eens alles mee kan doen wat ik wil. Had eigenlijk quasi niets gedaan, op Factions na.
Ondertussen is Nightfall al gedaan en heb ik gisteren de trek van Lion's Arch naar Ascalon City gemaakt.
Ook nog even The Great Northern Wall gedaan, maar de rest zal voor later zijn. Maar het is best wel leuk om alles nog eens door te spelen, eigenlijk was het veel te lang geleden voor mij en speelde ik vooral op mijn warrior die al jaren alles gedaan heeft.
Na mijn ritualist ga ik ook eens een paragon boosten, om als Imbagon te spelen. Altijd al eens willen doen.
Imbagon was ik niet zo tevreden over. Je kan wel een beetje damage doen en je party buffs geven, maar de build is niet gemaakt om met heroes te spelen.
Ik kon voor mijn FoW armor kiezen tussen ele, dervish en ranger, maar koos uiteindelijk voor dervish vanwege zijn moveset. Vechten met een scythe vind ik ook wel mooi om naar te kijken.
De rest van de classes vind ik zo saai om te zien. Bijna altijd dezelfde animaties, wat houterig zelfs imo.
Hopelijk blijf ik het volhouden en geef ik niet halverwege op met mijn Dervish. In het slechtste geval ga ik gewoon met mijn rit FoW armor halen en gebruik ik de dervish als storage
Ik heb mijn FoW armor gegeven aan mijn necro. Was vooral symbolisch, omdat dat mijn oudste mannetje is dat ik heb.whodares schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:14:
[...]
Zelf heb ik alle classes gespeeld vroeger, maar enkele weggedaan voor PVP-characters te kunnen maken. Mijn absolute favoriet blijft mijn assassin. De manier waarop hij beweegt (lopen, attacken, skills) zijn voor mij de reden hiervoor.
Imbagon was ik niet zo tevreden over. Je kan wel een beetje damage doen en je party buffs geven, maar de build is niet gemaakt om met heroes te spelen.
Ik kon voor mijn FoW armor kiezen tussen ele, dervish en ranger, maar koos uiteindelijk voor dervish vanwege zijn moveset. Vechten met een scythe vind ik ook wel mooi om naar te kijken.
De rest van de classes vind ik zo saai om te zien. Bijna altijd dezelfde animaties, wat houterig zelfs imo.
Hopelijk blijf ik het volhouden en geef ik niet halverwege op met mijn Dervish. In het slechtste geval ga ik gewoon met mijn rit FoW armor halen en gebruik ik de dervish als storage
Daarnaast heb ik momenteel denk ik 18 character slots... nogal een altaholic, maar nooit echt heel ver met hun geraakt ;3
Haha, ik ken het gevoel. Echter had ik wel niet zoveel alts als jij hebt. Meestal is het het gevoel van traagheid dat voor mij de alt om zeep helpt. Zo nergens naartoe kunnen teleporten, eerst weeral al die stories doen voor je DoA binnenkan, ...Kevjoe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:45:
[...]
Ik heb mijn FoW armor gegeven aan mijn necro. Was vooral symbolisch, omdat dat mijn oudste mannetje is dat ik heb.
Daarnaast heb ik momenteel denk ik 18 character slots... nogal een altaholic, maar nooit echt heel ver met hun geraakt ;3
NopeKevjoe schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:02:
Success ^^ ik hoop dat je er ondertussen al mee kan showen?
Om het FoW armor te kopen, moet ik eerst een paar zkeys verkopen voor de laatste 9 ecto die ik nog nodig heb. Ondertussen nog geen zin gehad om in spamadan te gaan staan, dus dan komt het er niet van. Daarnaast moet ik nog iemand vinden die me dan even door FoW wilt halen zodat ik het armor dan kan halen. Als ik eerst mijn heroes wil halen + gearen, ben ik weeral een paar dagen bezig voor heroes met basisgear.
Was gisteren Gate of Madness aan het doen, bonus gedaan en lich + shiro gekilld. Loopt de missie vast en is blijkbaar een gekende bug. Please redo the entire mission.
Dan maar wat mindless JQ gedaan met die dubbele faction. Ondertussen al op 2.3m kurzick faction, dus dat gaat ook rustig vooruit.
Yup, ik haat die bug. Best wel hatelijk die missie bugs, maar ja... anders zou het niet Guild Wars geweest zijn héwhodares schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:23:
[...]
Nope
Om het FoW armor te kopen, moet ik eerst een paar zkeys verkopen voor de laatste 9 ecto die ik nog nodig heb. Ondertussen nog geen zin gehad om in spamadan te gaan staan, dus dan komt het er niet van. Daarnaast moet ik nog iemand vinden die me dan even door FoW wilt halen zodat ik het armor dan kan halen. Als ik eerst mijn heroes wil halen + gearen, ben ik weeral een paar dagen bezig voor heroes met basisgear.
Was gisteren Gate of Madness aan het doen, bonus gedaan en lich + shiro gekilld. Loopt de missie vast en is blijkbaar een gekende bug. Please redo the entire mission.
Dan maar wat mindless JQ gedaan met die dubbele faction. Ondertussen al op 2.3m kurzick faction, dus dat gaat ook rustig vooruit.
Maar eerst ga ik rustig de campaigns doorlopen en elke dag de zaishen mission + vanquish proberen te doen. Dan gaat mijn dervish misschien nog GWAMM worden
Ik moet zeggen dat ik mezelf nooit als écht goede speler heb beschouwd. Ik heb het vooral moeten hebben van een tomeloze inzet maar ik ben toch wel gegroeid met de jaren. Toen Hard Mode uitkwam was dit duidelijk boven mijn kunnen maar in de loop van de jaren is het ook wel beter te doen geworden met o.a. 7 hero teams en bijbehorende PvX builds.
Met 6000+ uur op een enkel karakter is het waarschijnlijk het grootste gaming project geweest dat ik ooit behaald heb of ooit nog zal behalen.
Ter viering heb ik een nieuwe versie gemaakt van mijn Hall of Monuments rondleiding:

Ter vergelijking:
Hyper's Hall of Monuments 2008
Hyper's Hall of Monuments 2009 (HD)
GW Wiki user page:
https://wiki.guildwars.com/wiki/User:Hyper
[ Voor 5% gewijzigd door Tyrian op 08-05-2017 15:50 ]
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Heb nog steeds het project staan om level 20 in pre-searing te halen. Maar of dat hem ooit gaat worden. Denk het niet.
Heb altijd met veel plezier deeltje 1 gespeeld. Dit heb ik bij GW2 dan echt een stuk minder.
Idem voor FFXI tegenover FFXIV. Die laatste is wel erg leuk, maar krijg het idee dat ik me er minder in kan verdiepen sinds die periode. Wellicht wordt ik gewoon oud.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De servers zijn nooit gesloten geweest. En er zijn ook geen plannen van ArenaNet om met de servers te stoppen. Wel zijn de meeste spelers overgegaan naar Guild Wars 2, waardoor het veel rustiger is dan vroeger. Het is meestal niet meer te doen om in een mission-outpost te wachten op medespelers. Gelukkig zijn er nog wel hele actieve guilds en kun je met een set goede heroes nog bijna alle missies doen. ArenaNet is wel gestopt met de ontwikkeling van het spel, alle events draaien automatisch nu en de support is beperkt tot account support.Vrijdag schreef op zondag 7 mei 2017 @ 09:52:
Wordt GW1 nog steeds gespeeld? Ik dacht dat de servers gesloten waren?
En verder wat Tc662 al zegt: Iedereen is op de Amerikaanse districten gaan spelen, dus daar kom je nog wel veel spelers tegen, vooral in de hoofdsteden.
[ Voor 9% gewijzigd door Tyrian op 07-05-2017 16:25 ]
Specs
Nu de volgende
@Arunia Ja, die had ik ook nog open staan. Maar ik denk niet dat die het nog gaat worden. Ik kan niet meer wennen aan het niet kunnen springen en van richels af lopen... (de overige titels die ik nog niet heb zijn PvP gebonden, als ik het me goed kan herinneren)
Eternal Champion
Eternal Commander
Eternal Skillz
Eternal Gladiator
Eternal Hero
Eternal Defender of Ascalon
Eternal Codex Disciple
De volgende char? Nee dank je. En nu ik mijn doel eindelijk heb bereikt ga ik het najagen van verdere titels maar even op een laag pitje zetten. Ik zal in de weekenden nog wel mijn favoriete missie Fort Aspenwood (FA) spelen. (Normaal gesproken kom je deze missie niet meer in vanwege gebrek aan spelers, maar in de weekenden zijn er elke avond genoeg spelers. Misschien een tip voor degenen die nog graag eens terug gaan naar FA.)
Verder richt ik mijn pijlen nu vooral op Guild Wars 2.
Specs
Enige in GW2 wat ik eigenlijk nog speelde waren die events in die woestijn, waren altijd wel genoeg mensen, dus kon lekker beetje random rondmeppen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Je kunt zelfs nog gewoon aan je Hall of Monuments werken en hiermee achievements, skins, minipets en titels binnenhalen in Guild Wars 2. Maar dan moet je wel hier je accounts linken. (En je accountgegevens hebben onthouden)Vrijdag schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:50:
Haha, wat grappig, ik dacht dat de servers dicht waren. Ben ik zeker in de war met iets anders. Geen idee of ik nog kan inloggen, ik had ooit vier accounts met iets van 15 chars in totaal. Maar eens mijn gegevens opsnorren, kijken hoeveel cadeautjes ik inmiddels verzameld heb
Specs
Eigenlijk moet ik dat ook nog eens doen met één van m'n accounts (ik heb er 3, twee van mezelf en één van m'n partner). Mijn eigen accounts hebben beide een volle HoM, die van m'n partner heeft iets van 30 punten (dus zodat je wel alle items hebt, maar niet alle titels). En die 30 heb ik pas gehaald nadat GW2 uit kwam. Ik zou nog eens kunnen kijken of ik daar nog wat punten uit kan halen... GW2 kwam uit voordat ik daar tijd voor had...Tyrian schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:46:
[...]
Je kunt zelfs nog gewoon aan je Hall of Monuments werken en hiermee achievements, skins, minipets en titels binnenhalen in Guild Wars 2. Maar dan moet je wel hier je accounts linken. (En je accountgegevens hebben onthouden)
Weet zeker dat er nog honderden uren vermaak klaarliggen in GW1, jammer dat het wat minder actief is door GW2, welke ik zeker geen waardige opvolger vindt. Eigenlijk een heel ander spel.
Ik vond GW juist ideaal als casual gamer. Juist omdat je niet afhankelijk bent van anderen (vanwege mercenaries en later heroes). GW2 vind ik minder casual, wat ik zelf jammer vind. Ik ben van teveel "persoonlijke" achievements afhankelijk van anderen (en dan heb ik niet over lastige JP's of andere lastig te bereiken locaties, maar over bijvoorbeeld dungeon stories, die eigenlijk een tweede verhaallijn naast de hoofdverhaal zijn, en zelfs de verhaallijn achter de raid instances).tuinïnen schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:57:
Het blijft een leuke game, eigenlijk altijd wat te lastig voor mij geweest als casual gamer. Had al een ultiem geluksmomentje toen ik Prophecies uitspeelde, hardmode krijg ik maar een paar gebieden gecleared.
Weet zeker dat er nog honderden uren vermaak klaarliggen in GW1, jammer dat het wat minder actief is door GW2, welke ik zeker geen waardige opvolger vindt. Eigenlijk een heel ander spel.
Het grootste probleem van GW (wat ik altijd eigenlijk gevonden heb), is het gebrek aan echt 3D: je kunt niet springen, nergens vanaf vallen. En materialen verzamelen. Ik kan uren over een kaart heen zwerven (om het op 100% te krijgen) omdat ik continue afgeleid word door harvesting nodes
GW2 is ook prima voor de casual gamer i.m.o. Zeker als je het bij Open World content en WvW houdt. Bij dungeons, raids en PvP liggen de verwachtingen echter een stuk hoger en krijg je als gemiddelde speler lang niet altijd het goevoel welkom te zijn.
Specs
Specs
Geweldig nieuws.
Hoe kan je het makkelijkst deze weer oppikken? Kan dat ergens via een client? Via de launcher van Arena die ook voor GW2 wordt gebruikt?
Had alle delen gekocht van GW1, maar ben logingegevens kwijt
Ook geen dvd launcher meer in pc.
90710
De client moet je wel apart downloaden: https://www.guildwars.com/en/download
Als je ook je GW2 account niet meer weet:
https://account.arena.net/password-reset
Jip, thx. Ook gedaan: client hier opgehaald https://help.guildwars2.c...48-Registering-Guild-Wars90710 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:41:
Als je hetzelfde account voor GW2 hebt gebruikt gelden de GW2 login gegevens ook voor GW1
De client moet je wel apart downloaden: https://www.guildwars.com/en/download
Als je ook je GW2 account niet meer weet:
https://account.arena.net/password-reset
Account GW2 is ook die voor GW1. Handig.
Specs
Neen had het niet nodig om aan te melden. Gelukkig wist ik GW2-accountgegevens nog.Tyrian schreef op zondag 13 mei 2018 @ 02:53:
Voor Guild Wars 1 moet je ook je karakternaam weten te onthouden. Soms kun je misschien nog screenshots terugvinden in je Guild Wars\Screenshots of (Documenten)\Guild Wars map waar misschien je karakternaam op staat.
Ben maar met nieuwe char gestart. Warr/Mo, hopelijk geen foute keuze. Wat is volgens jullie de beste/leukste weaponset voor Warr, wil geen attributionpunten vergooien aan rommel.
Is al zoo lang geleden ook. Prophecy-campaign gekozen. Factions en Nightfall waren andere optie. Ik hoop dat je met je char ook de andere gebieden van deze expansions in kan.
Cap nog altijd lvl 20? Vond ik één van de minpunten aan GW1.
Eye of the North zag ik nergens bij staan bij char aanmaak. Is dat wel een campaign?
Nochtans gekocht en geregistreerd op dat account - als ik me goed herinner. Want ik heb ook 8 char slots.
[ Voor 14% gewijzigd door Hurtebise op 13-05-2018 11:42 ]
Gevonden: https://www.reddit.com/r/...9/download_gwdat_quickly/
En ondersteund ultrawide out of the box

[ Voor 41% gewijzigd door unfor op 13-05-2018 12:16 ]
Het enige wat ik nog mis met mijn ultrawide monitor is een hogere Field of View (FoV). Deze wordt nu wel heel klein bij ultrawide schermen. Je kunt wel uitzoomen maar dat verandert je FoV niet.unfor schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:50:
Is er ook ergens een full download beschikbaar? Ik probeer nu via de launcher weer te installeren maar dat duurt een eeuwigheid en gaat met zo'n 200-300KB/s.. 120000 files remaining.
Gevonden: https://www.reddit.com/r/...9/download_gwdat_quickly/
En ondersteund ultrawide out of the box
[afbeelding]
Specs
https://wiki.guildwars.com/wiki/Across_the_Wall
[ Voor 18% gewijzigd door Hurtebise op 13-05-2018 20:25 ]
Wellicht in de andere gehuchten kijken of er iemand wil helpen? Gewoon shouten of iemand even mee wil lopen. In principe kost het voor diegene weinig tijd. Als ik een keer tijd heb (misschien donderdag overdag of als mijn vrouw schieten is in de avond) kan ik je zo helpen. Even kijken hoe het beste werkt.
Lees met dit op reddit:
https://www.google.nl/amp...go_behind_the_wall_alone/
Er is een bot/npc welke je kan helpen met die hendel. Geen idee of die er nog is, maar never hurts to try.
Hij is niet van arenanet en verder heb ik er geen info over of uberhaupt gebruik van gemaakt.
Overigens is het America district wat voller. Wellicht dat je daar wat mensen tegen komt. De bot kom ik iig niet tegen zo één, twee, drie.
[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 14-05-2018 10:11 ]
Classic Guild Wars® content is 50% off until July 9! Purchase the Guild Wars Complete Collection or individual Guild Wars campaigns through the official Guild Wars website*—or visit Steam to pick up the Guild Wars Trilogy+—and take advantage of these cool prices.
With the Guild Wars Complete Collection, you’ll get all the available campaigns as well as the Guild Wars: Eye of the North® expansion. Start earning points in your Hall of Monuments to unlock exclusive in-game rewards for your Guild Wars 2 account!
https://www.guildwars2.co...ld-wars-games-are-50-off/
Specs