Je kan elke hero een aparte target geven als je dat wilt.SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:37:
[...]
Bodoel bv met Charr, ik deed altijd een call op de dominator (mesmer), maar dan leken de heroes de flameshielder (of welke die aoe-fire doet) of die monk versie te negeren en geen interupts meer te doen op die 2. Zo ging die dominater wel plat, maar ook m'n halve party
3 PVE skills blijft klote, YMLAD en rampage as one (kurzick?) en save yourself, dus kan pain inverter niet meenemen en paragon hero (ToF/TNoF) moet ik halve party gaan aanpassen.
Een target call laat al je heroes focussen op hetzelfde target om dat te spiken. Dan gaan ze idd de rest negeren.
Elke hero heeft in zijn skill bar ook nog een focus knopje. Voordat je een gevecht aangaat, kan je bijvoorbeeld 1 van je interrupters op de flameshielder zetten, waardoor deze de standaard target call negeert en op de flameshielder blijft gaan.
Op die manier kan je elke hero een aparte target geven indien nodig, maar dat is nu ook weer niet aan te raden
Ik wil ook graag meer dan 3 PVE skills meenemen, maar op zich heb ik dat niet nodig. Ze zijn ook heel sterk tov normale skills, waardoor het spel nog gemakkelijker zou worden.
Als je wilt, doe ik vanavond wel eens een VQ mee. Afwisseling is wel leuk
BNet tag: whodares#1162