FoW NM met heroes gedaan, 2u16m. Kon sub 2u gaan als ik de quests niet door elkaar had gehaald en 2x bijna wiped werd.
Hoofdbuit was toch 4 Obby Shards, een Onyx Gemstone en een Ruby.
Verder slechts 2 unids en vendor trash gekregen.
Kon ik mijn tijd beter gebruiken? Zeker en vast.
Heb ik iets bijgeleerd? Ja, ik heb niemand anders nodig om mijn FoW armor te maken van zodra ik het geld heb.
Heb ik me geamuseerd? Absoluut!
Nu heb ik heel het spel solo gedaan, behalve The Deep en de Kurzick variant en DoA.
Die gebieden zijn met heroes bijna niet te doen, dus die laat ik dan ook liggen
EDIT: vandaag me nog wat beziggehouden met WoC. heel act 1 zowel NM als HM gedaan. Vind WoC op zich niet leuk, de moeilijkheid ligt verkeerd. Het is precies alsof ze alle mobs verdubbelen en dan krijgen ze nog de random skillset erbij. Sommige missies zijn echt belachelijk moeilijk (Hallo Tracking the Corruption HM) en anderen gaan dan weer als niets. Komt daar nog eens bij dat de heroes rare beslissingen nemen of dat er in het algemeen rare dingen gebeuren.
Ik heb 1 smite monk mee met RoJ, maar toch gaan er elke fight 2 op enkele seconden van elkaar af en ze zijn allebei friendly???
Lock ik een hero op een target, begint hij doodleuk random targets aan te vallen...
EDIT2: op zoek naar een kurizck guild aangezien onze guild master naar luxon is gegaan rofl
[
Voor 39% gewijzigd door
whodares op 11-09-2016 22:44
]