Daar kan ik vaak de moeite niet voor nemen, heb nog steeds random bij elkaar gepropte heroes waarvan ik denk dat ze het samen wel redelijk doenwhodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:48:
[...]
Je kan elke hero een aparte target geven als je dat wilt.
Een target call laat al je heroes focussen op hetzelfde target om dat te spiken. Dan gaan ze idd de rest negeren.
Elke hero heeft in zijn skill bar ook nog een focus knopje. Voordat je een gevecht aangaat, kan je bijvoorbeeld 1 van je interrupters op de flameshielder zetten, waardoor deze de standaard target call negeert en op de flameshielder blijft gaan.
Op die manier kan je elke hero een aparte target geven indien nodig, maar dat is nu ook weer niet aan te raden
Ik wil ook graag meer dan 3 PVE skills meenemen, maar op zich heb ik dat niet nodig. Ze zijn ook heel sterk tov normale skills, waardoor het spel nog gemakkelijker zou worden.
Als je wilt, doe ik vanavond wel eens een VQ mee. Afwisseling is wel leuk
Ga vanavond eerst m'n characters in beeld brengen, die track site is al jaren niet bijgewerkt en doet het ook niet meer, wil nu zaken als die Sweet/party en reputation titels van m'n characters weten, zodat ik wat makkelijker de juiste titels kan gaan halen. Was begonnen op m'n ranger met VQ bij char gebied, kom ik er daarna achter dat m'n sin en rit dus al 3 zones hadden gedaan

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.