• NIEKler
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 24-11 11:19
Vanavond alvast een update voor komend weekend (7e verjaardag van Guild Wars)
  • Made preparations for the Guild Wars 7th anniversary celebration.
  • Elite Xunlai Bakery Agents, flush with pride after their careful placement of sprinkles, have assumed control of Birthday Cupcake distribution and are en route to their party destinations.
  • Ceira, Sworn to Fire, has returned from another expedition bearing gifts from the gods: Hounds of Balthazar Ranger pets for all who visit her in Embark Beach during the celebration.
Ben benieuwd naar de 'Hounds of Balthazar' pets!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:17
http://wiki.guildwars.com/wiki/File:Hound_of_Balthazar.jpg
Ziet er grappig uit :P

Unlike other animal companions Hounds of Balthazar deal fire damage.

Dat is even interessant :D

[Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2012 22:31]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

90710

Gelukkig is het event ook wat langer nu :+ (Vanaf dinsdag t/m dinsdag)

[Voor 8% gewijzigd door 90710 op 25-04-2012 09:34. Reden: dinsdagen, dus.]

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 28-11 17:40
SinergyX schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:30:
http://wiki.guildwars.com/wiki/File:Hound_of_Balthazar.jpg
Ziet er grappig uit :P

Unlike other animal companions Hounds of Balthazar deal fire damage.

Dat is even interessant :D
Woah! Dat wordt GW1 even aanslingeren de komende week. :D

*nvm, ik heb hem al. :+

[Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 25-04-2012 08:21]

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:55
90710 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 07:41:
Gelukkig is het event ook wat langer nu :+ (Vanaf donderdag t/m donderdag)
Ja, en alle andere weekend events zitten er blijkbaar ook in... double rewards voor vanquishing, titels, etc... En ik begrijp dat alle mogelijke drops van GW ook kunnen vallen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• SinergyX
Hoorde net dat iemand 2x achter elkaar zo'n DBS lootte, Q11 en Q9.

Zit nu zelf nog even op de nine spots mijn lucky/unlucky te farmen, maar hoorde ook al mensen die bizar veel cupcake drops hebben uit VQ's. Is het soort van superduperdropalles weekend? :P

Mischien kleine zone vinden voor EotN VQ's, handig voor de titels :)

[Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2012 08:17]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:16:
Hoorde net dat iemand 2x achter elkaar zo'n DBS lootte, Q11 en Q9.

Zit nu zelf nog even op de nine spots mijn lucky/unlucky te farmen, maar hoorde ook al mensen die bizar veel cupcake drops hebben uit VQ's. Is het soort van superduperdropalles weekend? :P

Mischien kleine zone vinden voor EotN VQ's, handig voor de titels :)
Ja, zoiets hoorde ik ook... En het duurt tot 8 mei, dus misschien krijg ik nog wel een titel gemaxed!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• ninc
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-11 21:43
Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:25:
[...]

Ja, zoiets hoorde ik ook... En het duurt tot 8 mei, dus misschien krijg ik nog wel een titel gemaxed!
Heb even gecheckt, en de berichten zijn inderdaad dat bijna alle weekendevents actief zijn voor de anniversary. Dus dubbel vq, dubbel faction, dubbel droprates etc.

Als mensen nu nog niet titels gemaxt krijgen, dan weet ik het ook niet meer. ;)

*Oude lul modus aan:"Vroeger, vroeger was drunkard nog niet spammable, survivor was een echte uitdaging net als legendary defender of ascalon en moest men echt werken om titels te maxen. Tegenwoordig krijg je alles op een presenteerblaadje aangereikt... de patatgeneratie... >:) " *

Maarja, goede tijden beleefd aan gw1, hopelijk net zo een goede tijd in gw2 8)

• Wailing_Banshee
ninc schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:13:
[...]

Heb even gecheckt, en de berichten zijn inderdaad dat bijna alle weekendevents actief zijn voor de anniversary. Dus dubbel vq, dubbel faction, dubbel droprates etc.

Als mensen nu nog niet titels gemaxt krijgen, dan weet ik het ook niet meer. ;)

*Oude lul modus aan:"Vroeger, vroeger was drunkard nog niet spammable, survivor was een echte uitdaging net als legendary defender of ascalon en moest men echt werken om titels te maxen. Tegenwoordig krijg je alles op een presenteerblaadje aangereikt... de patatgeneratie... >:) " *

Maarja, goede tijden beleefd aan gw1, hopelijk net zo een goede tijd in gw2 8)
Ach, het is pas m'n 4e GWAMM... En 6 van m'n 11 survivors zijn 0-death survivors, dus ik vind dat ik nu wel even bij de patat-generatie mag horen! Maar ik wil Master of the North niet doen, dus moet ik een account-wide titel hebben (heb hem wel op m'n eerste account, maar die dungeons kunnen me totaal niet boeien).

• SinergyX
Je hoort daar best veel kritiek over, een titel van een 41-50 HoM in GW2 zal nu weinig meer betekenen, of je hebt er nu even snel 1000p tegenaangegooid, of je hebt hier jaren voor moeten ploeteren, per saldo heb je hetzelfde.

Andere kant, iedereen moet in die zin een kans hebben en voor de mensen die GW1 nooit gespeeld hebben, is het nog even kassa voor Arena/NCsoft :P

• ninc
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-11 21:43
SinergyX schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:34:
Je hoort daar best veel kritiek over, een titel van een 41-50 HoM in GW2 zal nu weinig meer betekenen, of je hebt er nu even snel 1000p tegenaangegooid, of je hebt hier jaren voor moeten ploeteren, per saldo heb je hetzelfde.

Andere kant, iedereen moet in die zin een kans hebben en voor de mensen die GW1 nooit gespeeld hebben, is het nog even kassa voor Arena/NCsoft :P
Ja, iedereen moet een kans hebben, maar het was de bedoeling dat de titels boven de 30 punten voor de mensen waren die echt veel moeite hebben gedaan om het allemaal te behalen. Dat iemand uren moest klikken met drunkard en veel geld moest betalen, nu wordt ingehaald door iemand die alles cheap kan kopen (door de massa aanbod/farm van items die nu veel droppen) en de titel effe kan spammen binnen een paar minuten voelt toch een beetje verkeerd aan.

En extra kassa voor Anet zal wel meevallen, als je nu met GW1 pas begint zie ik je niet meer hom 50/50 halen als je een normaal leven hebt, uitzonderingen daar gelaten. 8)7

• SinergyX
Maar nog wel voor de extra goodies, denk dat veel meer mensen interesse hebben om de goodies dan om een paar titels :P

• SinergyX
Maar nog wel voor de extra goodies, denk dat veel meer mensen interesse hebben om de goodies dan om een paar titels :P

• Wailing_Banshee
ninc schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:40:
[...]

Ja, iedereen moet een kans hebben, maar het was de bedoeling dat de titels boven de 30 punten voor de mensen waren die echt veel moeite hebben gedaan om het allemaal te behalen. Dat iemand uren moest klikken met drunkard en veel geld moest betalen, nu wordt ingehaald door iemand die alles cheap kan kopen (door de massa aanbod/farm van items die nu veel droppen) en de titel effe kan spammen binnen een paar minuten voelt toch een beetje verkeerd aan.

En extra kassa voor Anet zal wel meevallen, als je nu met GW1 pas begint zie ik je niet meer hom 50/50 halen als je een normaal leven hebt, uitzonderingen daar gelaten. 8)7
Ja, ik heb daar ook wat gemengde gevoelens over... Ik stond afgelopen zaterdag wat te kletsen in LA en je wordt gewoon overstelpt door de GWAMMs.... Ach, ik weet hoe ik het gehaald heb (had alleen Party Animal als consumabele title, al sinds Gaile ons verlaten heeft...) en daar ben ik (voor mezelf) best trots op. En op het feit dat al m'n characters minimaal al Kind of a Big Deal zijn.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Fijn, ik in Pre voorbij die gates met hulp van mijn vrouw d'r account. Kom ik erachter dat na heel dat deel leeg geruimd te hebben dat als 1 iemand onder level 10 is, die special mob niet spawned...
Dus... haha voor bijna nop die vanguard gedaan. Heb wel wat exp en items gekregen. Heb ze allemaal gewoon lekker gebruikt van het event. Denk dat dat wel richting de titels gaat. Zou wel mooi zijn.

• Wailing_Banshee
Arunia schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:54:
Fijn, ik in Pre voorbij die gates met hulp van mijn vrouw d'r account. Kom ik erachter dat na heel dat deel leeg geruimd te hebben dat als 1 iemand onder level 10 is, die special mob niet spawned...
Dus... haha voor bijna nop die vanguard gedaan. Heb wel wat exp en items gekregen. Heb ze allemaal gewoon lekker gebruikt van het event. Denk dat dat wel richting de titels gaat. Zou wel mooi zijn.
Wat je moet doen: gebruik dat tweede account om de switch om te halen. Ga zelf voorbij de eerste poort. Laat dat tweede account dan naar een outpost gaan. Jij staat nu tussen die twee poorten. De tweede poort is niet echt, daar kun je gewoon doorheen. Nu ben je aan de andere kant, helemaal alleen en kun je je quest-kills gewoon afmaken :D

• Arunia
  • Nu online
Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:58:
[...]

Wat je moet doen: gebruik dat tweede account om de switch om te halen. Ga zelf voorbij de eerste poort. Laat dat tweede account dan naar een outpost gaan. Jij staat nu tussen die twee poorten. De tweede poort is niet echt, daar kun je gewoon doorheen. Nu ben je aan de andere kant, helemaal alleen en kun je je quest-kills gewoon afmaken :D
Oeh, awesome. Dat is een goeie! Scheelt weer

• D-rez
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-11 09:34

D-rez

dexels

nog mensen die niet online raken?

• PrtPrt?
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23-10-2012
Zeer slechte verbinding, als je al in kan loggen dan krijg je een disconnect wanneer je door een portal gaat of van town switched.

• D-rez

D-rez

dexels

stelletje eikels, zit ik al meer dan 45 minuten te wachten op chat, is het aan mij, cancelen ze de chat en sluiten ze het.

• Arunia
  • Nu online
Wat je kunt doen is wanneer je ingelogd bent en in game zit map travellen naar een ander gebied terwijl je kiest voor een andere zone. Dus Amerika etc.
Wanneer ze daar slapen zeg maar. :P
Dat gaat ineens ontzettend snel.

• Wailing_Banshee
Arunia schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:14:
Wat je kunt doen is wanneer je ingelogd bent en in game zit map travellen naar een ander gebied terwijl je kiest voor een andere zone. Dus Amerika etc.
Wanneer ze daar slapen zeg maar. :P
Dat gaat ineens ontzettend snel.
Heb ik gisteren ook geprobeerd, werkte ook niet... Ach, vandaag is er weer een dag, en het account waarvan ik het belangrijk vind dat hij ingelogd is, was netjes ingelogd en aanwezig op de ringen... Ik wilde eigenlijk ook wat doen met dat account, maar nadat ik niet ingelogd kwam met m'n main, durfde ik het niet meer aan :P

• D-rez

D-rez

dexels

dan moet je wel ingame geraken.

• SinergyX
S'avonds op de US server draaide alles erg netjes, hele dag op de Nine Rings gezeten. Nu nog hopelijk paar uurtjes voor rank 2, dan weer 1 puntje voor HoM erbij.

Vanquish ging zoals gewoonlijk bagger, na 263 mobs te hebben gekilled.. zit je vast op de laatste 3. Erg jammer.

• Arunia
  • Nu online
Wailing_Banshee schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:21:
[...]

Heb ik gisteren ook geprobeerd, werkte ook niet... Ach, vandaag is er weer een dag, en het account waarvan ik het belangrijk vind dat hij ingelogd is, was netjes ingelogd en aanwezig op de ringen... Ik wilde eigenlijk ook wat doen met dat account, maar nadat ik niet ingelogd kwam met m'n main, durfde ik het niet meer aan :P
Vanochtend was het nog druk. Na veel moeite eindelijk ingelogd en meteen door naar de US. En dat laadde echt gigantisch snel. Maar goed, als die wakker zijn, dan heb je ook weer een probleem.

• D-rez

D-rez

dexels

wat doen jullie eigenlijk met al die minipets die je al in je HOM gezet hebt? die nemen namelijk nogal storage in beslag. of kun je die (witte voornamelijk) gewoon wegsmijten en blijven ze in je HOM?
(ik moet er nog 9 en dan zit ik aan 8/8)

[Voor 9% gewijzigd door D-rez op 30-04-2012 15:13]

• SinergyX
Ik heb 1 alt waar ze allemaal zijn neergezet, paar bags gekocht en past daar aardig wat in :)

• D-rez

D-rez

dexels

Ja dat snap ik, maar ik heb nu zo'n 45 pets en dat vind ik behoorlijk jammer van de storage. Gezien ik ook nog 2 mannetjes in Pre heb zitten.....
maar ik heb begrepen dat je pets gewoon kunt weg doen en dan blijven ze gewoon in je HOM.

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 28-11 17:40
D-rez schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:46:
Ja dat snap ik, maar ik heb nu zo'n 45 pets en dat vind ik behoorlijk jammer van de storage. Gezien ik ook nog 2 mannetjes in Pre heb zitten.....
maar ik heb begrepen dat je pets gewoon kunt weg doen en dan blijven ze gewoon in je HOM.
Ja, eenmaal dedicated blijven ze dedicated, ook als je ze niet meer in bezit hebt. Heb het gros weggegeven aan beginnende spelers. Sommige mensen kopen ze ook, als je ze verkoopt moet je er natuurlijk wel even bijvermelden dat ze dedicated zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

gister op 129,00 exp gekilled :(
Zal dan eerst maar wat andere dingen doen voor ik survivor nog eens ga proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
D-rez schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:39:
gister op 129,00 exp gekilled :(
Zal dan eerst maar wat andere dingen doen voor ik survivor nog eens ga proberen.
Ook survivor planningen hier. Op het moment ben ik aan het skillcappen voor 10k exp elk op mijn Assassin. Vanwege dat gw 7 jaar bestaat zijn er een aantal events in werking. Double experience per cap is er één van.

In de hoop dat dit nog even stand houdt. :P

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 30-11 22:50
Survivor halen is tegenwoordig een eitje. Genoeg foolproof HM solo builds te vinden en als je zelfs dat te riskant vind gewoon Kilroy's brawling quest doen. In plaats van dood gaan word je daar alleen bewusteloos gemept in eerste instantie, dus tijd zat om te zonen als het mis zou gaan.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Als we het halen, wel op de correcte manier.

• Wailing_Banshee
Nephalem schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:31:
Survivor halen is tegenwoordig een eitje. Genoeg foolproof HM solo builds te vinden en als je zelfs dat te riskant vind gewoon Kilroy's brawling quest doen. In plaats van dood gaan word je daar alleen bewusteloos gemept in eerste instantie, dus tijd zat om te zonen als het mis zou gaan.
Behalve als je lag hebt... Ik ken genoeg mensen die hun survivor door lag verloren zijn. Als ik met m'n survivor speel, zorg ik ervoor dat ik genoeg heroes bij me heb die me kunnen healing als ik niet kan reageren...

• Albeto55
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-02-2018
Ja die survivor is nu heel simpel te halen.. je hoeft je character niet eens meer te deleten. Ik heb laatst met die bunnies/eggs mijn survivor gehaald met raptors farmen op hm. Toen ik er bijna was heb ik de boss maar even links laten liggen omdat hier toch altijd een klein risico in zit. totaal was ik iets van 2,5 uur kwijt en een aantal van die scrolls dat je een mob binnen 30 sec neer moet krijgen (ik dacht +175% extra exp)

Zijn nog zat meer opties.. zag trouwens op youtube dat die afk optie in gate of madness HM met full heroes ook nog schijnt te werken.. dat is voor als je heel erg lui bent :P

• D-rez

D-rez

dexels

ik ben nu ook heel lui lucky en unlucky title aan het farmen op boardwalk games.
moet nog 3500 voor unlucky en 26000 voor lucky.

(nog 600 unlucky te gaan)

[Voor 33% gewijzigd door D-rez op 04-05-2012 14:20]

• Wailing_Banshee
D-rez schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:11:
ik ben nu ook heel lui lucky en unlucky title aan het farmen op boardwalk games.
moet nog 3500 voor unlucky en 26000 voor lucky.
Ben ik al een tijdje mee bezig, moet alleen nog iets meer... (en maar hopen dat m'n account er niet uit gegooid is met een err007...)

• D-rez

D-rez

dexels

wat is je nick? Ik heb GW speciaal voor de gelegenheid op mijn werk geintalleerd ;)

• Wailing_Banshee
D-rez schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:10:
wat is je nick? Ik heb GW speciaal voor de gelegenheid op mijn werk geintalleerd ;)
Heeft geen zin, ik sta als off-line...

(oh en ik kan het zelf ook checken, aangezien ik GW op m'n externe HDD heb staan, en meerdere accounts heb :P)

[Voor 19% gewijzigd door Wailing_Banshee op 03-05-2012 13:14]

• D-rez

D-rez

dexels

niet toevallig nog wat goedkope minipets te ruil/koop

• Wailing_Banshee
D-rez schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:24:
niet toevallig nog wat goedkope minipets te ruil/koop
Nee, die gaan allemaal naar de alliance.. of naar m'n derde account.

• D-rez

D-rez

dexels

:(

• Nephalem
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 30-11 22:50
Wailing_Banshee schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:09:
[...]

Behalve als je lag hebt... Ik ken genoeg mensen die hun survivor door lag verloren zijn. Als ik met m'n survivor speel, zorg ik ervoor dat ik genoeg heroes bij me heb die me kunnen healing als ik niet kan reageren...
Heb 2x LS gemist door een lag death boven de 1 mil grens, dus ken het gevoel :P
De 2 toons die de titel wel hebben zijn daar overigens wel op een 'normale' manier gekomen.

Maar aangezien skill cappen iets is dat je maar 1x kunt doen per character, kan ik me voorstellen dat iemand waarbij het een keer mis gaat daarna naar de easy way out grijpt.

[Voor 14% gewijzigd door Nephalem op 03-05-2012 19:25]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

zit er hier nog iemand in een actieve guild waar ik evt wat PvP ervaring op zou kunnen doen?
ign: simone snowgrave

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

kun je eigenlijk nog iets deftigs krijgen voor die victory tokens?

• FaberOne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 01-12 20:13
Heeft iemand al iets kunnen doen in bijv. de Dragon Arena?
Het is zo leveloos nu in GW, dat is erg jammer want had me eigenlijk wel
verheugd op een paar gevechten in de Dragon Arena.

• ixl85
  • Laatst online: 25-11 13:24
Nobel dat je nog actief bent. Ik ga dit topic voorgoed verlaten, heb zojuist m'n pre-purchase gekoppeld!
See you on the other side!

YouTube: Guild Wars 2 | Unwavering Faith (Human Tribute)

• FaberOne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 01-12 20:13
We moeten nog 2 maandjes wachten he todat gw2 er is, is goed te vullen met wat herhalen van de ingame lore en je hom vullen :) en dan is zo'n dragon festival tussendoor wel leuk.

• MonkeySandwich
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17:46
Iemand toevallig nog 105 obsidian shards over? Ik heb ecto genoeg en ik heb een obs armor nodig om mijn laatste puntjes tot 30 te halen :S. We kunnen er vast een mooi dealtje van maken. Een beetje hulp met het ophalen van de armor ook welkom :)

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:37
Waarom zou je in godsnaam voor het allerduurste gaan om 30/50 te halen?
Zo veel goedkoper om andere weapons/armors/minipets/titles te halen voor dat geld.

Steam: Grim

• MonkeySandwich
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17:46
Omdat ik de ecto's al heb en 1 obs + 1 ander elite armor is een full display en dus 3 punten er bij. Financiën is in dit geval niet het probleem. Kost het meest, maar ook de minste moeite. Ondertussen heb ik nog maar 31 shards nodig :)

[edit]
Alle materialen zijn binnen. Wie heeft er zin om morgen ff FoW in te duiken, hopelijk mijn laatste echte speelsessie :)

[edit 2]
En klaar! 30/50, ik stop er mee.

[Voor 27% gewijzigd door MonkeySandwich op 29-07-2012 16:44]

• Guido001
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-08 19:09
Iemand toevallig nog een honeycomb over? :P

Battlelog

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Guido001 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:41:
Iemand toevallig nog een honeycomb over? :P
Nope, die heb ik ook nog nodig. Ingame ook niet meer zo makkelijk verkrijgbaar merk ik.

Frontpagemoderatie Forum

• stime
  • Laatst online: 29-08 19:26
komt zometeen nog een 4 uur durende stress test. (over ong. 3 uur)

Edit: oh dit is de gw1 thread 8)7

[Voor 22% gewijzigd door stime op 02-08-2012 18:12]

• Guido001
Bor de Wollef schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:34:
[...]

Nope, die heb ik ook nog nodig. Ingame ook niet meer zo makkelijk verkrijgbaar merk ik.
Als je er nog 1 nodig hebt, ik heb er nog 1 over nu :D

Battlelog

• Guido001
Zo, 30 punten in HoM behaald!
Hoef ik nu niets anders te doen dan wachten op de 25ste ^^

Battlelog

• coolz
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 28-06 14:45
Ik zit nu op 27 punten. Ik ga proberen nog dat tormented weapon te krijgen van de special event die nu speelt. Dan moet ik eigenlijk nog even wat miniatures hebben. Zit nu op 31, dus 9 extra zou top zijn. En dan nog Primeval Armor Remnants verzamelen voor heroes.

[Voor 9% gewijzigd door coolz op 22-08-2012 14:15]

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

• Kjid
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 26-11 21:16
Speelt er iemand nog Gw1? Ik heb sinds een aantal weken de draad weer opgepakt en sta versteld over hoe actief het spel nog is.

Als je gaat spelen moet je wel zorgen dat je in een actieve alliance zit :)

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18:17
zo even topic bump(je) O-)

Gisteren GW weer even geïnstalleerd. Het spel wordt nog steeds gespeeld! :)
Helaas zijn de Europese servers wel wat leeg, maar America District 1 is nog als vanouds.

Hier nog Tweakers die actief zijn in het spel?

• Tyrian
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

PdeBie schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:33:
zo even topic bump(je) O-)

Gisteren GW weer even geïnstalleerd. Het spel wordt nog steeds gespeeld! :)
Helaas zijn de Europese servers wel wat leeg, maar America District 1 is nog als vanouds.

Hier nog Tweakers die actief zijn in het spel?
Ja, bijna elk weekend speel ik wat Fort Aspenwood (Alleen in de weekenden actief) en de afgelopen maanden heb ik mijn Vanquisher titels gehaald. Ik hoop binnen een jaar GWAMM te kunnen behalen. Ik wacht alleen nog op de boardwalk games voor Lucky en Unlucky.

ps. GW1 lijkt even down te zijn (Error=042) in verband met de GW2 problemen, downtime en rollback.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• SinergyX
Oh toch maar weer eens aanslingeren :D Zit m'n oude berichten nog zo eens te lezen, dat is alweer goeie 2-3 jaar geleden, wordt weer helemaal fun hero builds te gaan bedenken met alle skill-changes van afgelopen jaren :D

• Wailing_Banshee
Ik start het nog wel eens op, maar ga meestal weer snel terug: je kunt niet springen! Ik blijf continue steken op de kleinste hoogteverschillen :p (en aangezien ik al 3 GWAMM's heb en een volledig gevulde HoM, heb ik ook niet zo heel veel om voor te werken voor GW2...)

• SinergyX
GW2 af en toe nog eens gespeeld, maar ik mis gewoon de creativiteit van zoveel honderden skills en zelf iets leuks in elkaar te zetten.

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:59:
GW2 af en toe nog eens gespeeld, maar ik mis gewoon de creativiteit van zoveel honderden skills en zelf iets leuks in elkaar te zetten.
Dat heb ik nooit gedaan, helemaal niet omdat je tussendoor je skills toch niet kon wijzigen. De meeste builds die ik had, zijn in de jaren dat ik GW speelde nauwelijks veranderd :p

• SinergyX
Ik ben denk ik al m'n builds kwijt, schijf waar ze opstonden is vorig jaar al ergens gecrashed en kan me niet herinneren dat ik nog ergens een backup gemaakt had, dus maar weer eens wat nieuws bedenken.

• shadvet
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 02-11 08:47
De oude build wiki is nog steeds online: http://gwpvx.gamepedia.com/PvX_wiki

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Wailing_Banshee schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:52:
Ik start het nog wel eens op, maar ga meestal weer snel terug: je kunt niet springen! Ik blijf continue steken op de kleinste hoogteverschillen :p (en aangezien ik al 3 GWAMM's heb en een volledig gevulde HoM, heb ik ook niet zo heel veel om voor te werken voor GW2...)
3x GWAMM? Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?
Ik klok al 5747 uur op mijn main en zit nog 'maar' aan MGHSoRM.

Specs

• shadvet
Ik zit volgens mij al een tijdje vast op de 14max titles, eigenlijk wel de moeite waard om ergens survivor te afken. Werkt gate of Madness nog? met 7h?

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• Wailing_Banshee
Tyrian schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

3x GWAMM? Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?
Ik klok al 5747 uur op mijn main en zit nog 'maar' aan MGHSoRM.
Er zijn 7 account wide titels, die heb ik allemaal (alleen PvE trouwens).
Dan heb je 19 "spel" titels (zoals protector, guardian, etc) En dan heb je nog een aantal in EotN, en de consumables voor alcohol, snoep en feesten... Ik weet niet meer precies hoeveel mijn main heeft, maar ik weet wel dat het er meer dan 30 zijn :p Gewoon een kwestie van veel spelen, heeeeeel veel spelen :p

• Kevjoe
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 26-11 19:24

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Ik speel het ook nog dagelijks, al moet ik echt nog eens werk maken van die account wide titles :P

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

shadvet schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:49:
Ik zit volgens mij al een tijdje vast op de 14max titles, eigenlijk wel de moeite waard om ergens survivor te afken. Werkt gate of Madness nog? met 7h?
Geen idee eigenlijk. De laatste keer dat ik daar was, was met een Ursanway team. Maar Kilroy Stonekin's Punch-Out Extravaganza werkt nog prima. Zeker met 300% XP scrolls.

Specs

• shadvet
Tyrian schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:40:
[...]

Geen idee eigenlijk. De laatste keer dat ik daar was, was met een Ursanway team. Maar Kilroy Stonekin's Punch-Out Extravaganza werkt nog prima. Zeker met 300% XP scrolls.
Dat geloof ik zeker en vond ik ook redelijk vermakelijk, maar het afk gedeelte spreekt me wel aan met 2 desktops thuis :p
Die scrolls kosten praktisch niks toch? Heb geloof ik nog goed 400 plat in mn bank

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Lightbringer scrolls (300%) kost 3400, Hero's Insignt (200%) kost 1400.

Specs

• shadvet
Pfoe ik wilde dus deze avond die afk GoM farm op zetten voor survivor. Kom erachter dat ik een derde Rit Hero nodig heb, Zhei Ri? Blijkt dat ik de hele winds of change shit door moet spelen op hard mode. Geen probleem dat er uitdaging in zit, maar warriors zijn gewoon zwak op hardmode als je het vergelijkt met andere classes. Demotiveert me wel een beetje, zit er aan te denken om gewoon een mercenary slot te kopen en daar mijn rit voor gebruiken. Iemand ideeen hoe je veilig en zonder teveel kosten een beetje succesvol door WoC komt als warrior?

meestal speel ik zelf 100b en heb ik 3 mesmers, 1 rit, 2 nec, 1 mo
Ineptitude 2x
Esurge Me/P met command shouts
Rit met channeling spirits en splinter weapon
Jagged bomber met resto N/Rt
N/Mo Discord met prot
Mo/E Healers boon

Zou zeggen dat ik best wat shutdown heb en redelijk wat healing. Misschien de monk vervangen door een Ether Renewal Infuse, maar weet niet hoe heroes daar mee overweg kunnen

• steel123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 12:30

steel123

Cryman9

Wow bestaat Guild Wars nog? <3

Echt helemaal grijs gespeeld dit spel. Helaas was GW2 een totaal anders spel wat echt werkelijk waar helemaal niks met GW1 te maken heeft. Van mijn online vrienden was ook iedereen meteen klaar met GW2. Al kan het schelen dat wij 95% PvP'ers waren met als hoogtepunt een gouden cape halen op de monthly Automated GvG tournament. (Wel met onze eigen bedachte 'lame' hexway build. Bedacht in TA, toen dat dichtging maar geoptimaliseerd voor GvG.)

• whodares
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-11 09:49
Ik ben nu bezig om mijn 50/50 HoM te halen en heb enkel nog maar wat money stuff te gaan (weapons en armors), waaronder obsidian armor.
Moest iemand hier eens iets fun gaan doen waar ik niet veel voor moet weten van huidige builds, let me know.
Mijn main is een sin waar ik 1.5ku op gespeeld heb (van de 2k die ik in totaal heb). Voor GW2 zat ik in de beste PVE alliances voordat ze een merge onderling nog maar eens gingen doen en ik die dingen beu was.

Momenteel doe ik veel repeaten van de arrow quest voor 1 plat + drops + 5 war supplies en HM CoF voor 1,5 plat met mogelijke chalice/rin drops.

Zoals je ziet, kan dat vrij snel saai worden, dus moest je eens wat anders gaan doen, laat maar iets weten dan.

Mijn IGN is Stephan The Sneaky en je kan me ook altijd een PM sturen op tweakers hier ;)

BNet tag: whodares#1162

• shadvet
Ik ga nu inloggen :)

zin om HM WoC door te spelen?

• whodares
shadvet schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:25:
Ik ga nu inloggen :)

zin om HM WoC door te spelen?
Ben nu nog aan het werken, maar ik zie het zeker zitten.
Ik weet wel niet hoe ver ik juist zat in al die story lines, dus dat zal wel even zoeken worden.
Je kan me over een 2-tal uur wel online verwachten :)

• shadvet
Oke top, ga ik tussendoor wat eten vinden zodat ik gewoon tussen 6 en 10 door kan spelen zonder gestoord te worden.

Ik wil vooral HM WoC vanwege de Rit hero die erg handig kan zijn. (3rit3mes1nec)

• SinergyX
Zat m'n oude berichten nog door te lezen, WoC was voor mij een aardig groot irritatiepuntje :P

• shadvet
Vooral als warrior, die 100armor standaard in hardmode is echt zo'n beperkende factor voor warrior builds.
Ben nu aan het kijken welke build voor pve het beste werkt

100b dmg mitigeert armor, maar misschien dat ik als W/D Enduring Scythe ook wel prima damage kan doen vanwege spread. Kwestie van uittesten

• The_Ghost16
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:05
Jeetje dat is lang geleden zeg dat ik dit gespeeld. Echt te veel uren aan gespendeerd. Lijkt me dan wel weer gaaf om eens te kijken hoever ik ook alweer was met HoM.

Helaas heb ik alleen een macbook pro tot mijn beschikking. Misschien toch maar even met bootcamp een windows installatie er naast zetten.

• whodares
shadvet schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:33:
Vooral als warrior, die 100armor standaard in hardmode is echt zo'n beperkende factor voor warrior builds.
Ben nu aan het kijken welke build voor pve het beste werkt

100b dmg mitigeert armor, maar misschien dat ik als W/D Enduring Scythe ook wel prima damage kan doen vanwege spread. Kwestie van uittesten
Ik ga met mijn sin meestal een build die mijn heroes veel laat doen.
Assassin's Promise, ebon vanguard assassin, YMLAD en die andere norn skill die cripple + deep wound geeft. Meer dan dat heb ik eigelijk nooit nodig gehad. Misschien dat jij ook eens naar zoiets kan kijken?

Van warrior weet ik niet zo veel af, ik deed vroeger axe warrior/paragon die vooral diende om SY te spammen :P

• PatrickH89
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:50
steel123 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:38:
Wow bestaat Guild Wars nog? <3

Echt helemaal grijs gespeeld dit spel. Helaas was GW2 een totaal anders spel wat echt werkelijk waar helemaal niks met GW1 te maken heeft. Van mijn online vrienden was ook iedereen meteen klaar met GW2. Al kan het schelen dat wij 95% PvP'ers waren met als hoogtepunt een gouden cape halen op de monthly Automated GvG tournament. (Wel met onze eigen bedachte 'lame' hexway build. Bedacht in TA, toen dat dichtging maar geoptimaliseerd voor GvG.)
Wanneer was die gouden cape? Want toen ik het nog actief speelde (destijds top 30 gered ofzo) was je wel echt een grote meneer als je een gouden cape won in de mAT. Wat was je Guild name? Later een gouden cape was een stuk minder bijzonder met 16 deelnemende guilds.

Zo jammer dat wat de PvP van deze game zo goed maakte zo hard genegeerd is bij het developen van GW2.

[Voor 10% gewijzigd door PatrickH89 op 26-08-2016 16:16]

• steel123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 12:30

steel123

Cryman9

PatrickH89 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:09:
[...]
Wanneer was die gouden cape? Want toen ik het nog actief speelde (destijds top 30 gered ofzo) was je wel echt een grote meneer als je een gouden cape won in de mAT. Wat was je Guild name? Later een gouden cape was een stuk minder bijzonder met 16 deelnemende guilds.

Zo jammer dat wat de PvP van deze game zo goed maakte zo hard genegeerd is bij het developen van GW2.
Denk in 1995.
Nee, weet ik echt niet meer. Maar het is veilig om aan te nemen dat wij vrij laat waren. Wij waren alleen maar een grote meneer in Team Arena's tijdens de hoogtijdagen van Guild Wars. Zoals ik al zei waren we pas later echt GvG gaan doen.
Edit: Ohja, guild was Superbad Team[Boo]

Tja dat laatste is echt waar. Echt serieus niemand van de PvP'ers heeft GW2 lang volgehouden. En PvP was toch wel echt het sterkste punt van GW1.

• whodares
Ik moet eerlijk toegeven dat WoC moeilijker is dan ik gewend ben. Kheb al veel van mijn 4 leaf clovers mogen gebruiken.
Langs de andere kant voelt het ook alsof mijn heroes dommer zijn geworden. Waar ik vroeger over doorheen kon blazen, gaat dat nu niet meer. Nog iemand zo een gevoel?

• SinergyX
Ze doen bij mij nog aardig werk, blijft jammer dat er nog steeds geen 'scatter' command is, zeker als je tegen Djinns moet gaan vechten. Heb al weer 2 gebieden VQ'ed, blijft zo klote dat al m'n titles zo verspreid zijn over m'n characters, sin heeft max lightbringer, maar heeft maar 1 protector, warrior heeft 3 titels, maar Nightfall is zo freaking anti-melee, ranger heeft wel veel explored maar lage rank lightbringer.

Ik heb gelukkig stuk of 5 mercenary slots (of hoe die dingen heten), daar heb ik m'n PVP only characters in gestopt zodat ik altijd aan de volledige set kan komen.

Ook nog begonnen aan die hero-armor stukken (moet er nog 6), die challenge met die worm, gezien niemand die dingen lijkt te verkopen.

[Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2016 10:31]

• whodares
SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:19:
Ze doen bij mij nog aardig werk, blijft jammer dat er nog steeds geen 'scatter' command is, zeker als je tegen Djinns moet gaan vechten. Heb al weer 2 gebieden VQ'ed, blijft zo klote dat al m'n titles zo verspreid zijn over m'n characters, sin heeft max lightbringer, maar heeft maar 1 protector, warrior heeft 3 titels, maar Nightfall is zo freaking anti-melee, ranger heeft wel veel explored maar lage rank lightbringer.
Mijn sin is main en mijn build is absoluut geen melee build.
Ik heb alle VQ gedaan met discord necro's en mijn skillbar was meestal Assassin's Promise, Ebon vanguard Sniper/assassin support (1/2), YMLAD en Finish Him (geeft damage en deep wound onder 50%hp).
Als je Charr gebieden doet, raad ik de sniper aan, want 25% kant op instakill is leuker dan een knockdown :P

Nu enkel nog voor we oppressor weapons gaan en ik denk dat ik dan 50/50 heb voor HoM. Mijn obsidian armor is zo goed als af en het grinden voor de oppressor weapons zou het laatste nodige gold nog moeten voorzien om te finishen.

• SinergyX
whodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:32:

Mijn sin is main en mijn build is absoluut geen melee build.
Ik heb alle VQ gedaan met discord necro's en mijn skillbar was meestal Assassin's Promise, Ebon vanguard Sniper/assassin support (1/2), YMLAD en Finish Him (geeft damage en deep wound onder 50%hp).
Als je Charr gebieden doet, raad ik de sniper aan, want 25% kant op instakill is leuker dan een knockdown :P

Nu enkel nog voor we oppressor weapons gaan en ik denk dat ik dan 50/50 heb voor HoM. Mijn obsidian armor is zo goed als af en het grinden voor de oppressor weapons zou het laatste nodige gold nog moeten voorzien om te finishen.
Ik mis precies YMLAD op m'n warrior, die was voor m'n ranger in nightfall echt perfect. Ben nu wel volledig spear geworden, ranger, sin (met die non-dagger buff), warrior en zelfs m'n dervish, het is ranged maar toch de juiste afstand om je hero's te laten aanvallen (bow had ik teveel stray shots).

Is een PVP statue nog enigszins te behalen? Ik heb pas 11 statues en klote om juiste combinatie te vinden voor weer een statue omdat alles zo verspreid is.

[Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2016 10:48]

• whodares
SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:46:
[...]

Ik mis precies YMLAD op m'n warrior, die was voor m'n ranger in nightfall echt perfect. Ben nu wel volledig spear geworden, ranger, sin (met die non-dagger buff), warrior en zelfs m'n dervish, het is ranged maar toch de juiste afstand om je hero's te laten aanvallen (bow had ik teveel stray shots).

Is een PVP statue nog enigszins te behalen? Ik heb pas 11 statues en klote om juiste combinatie te vinden voor weer een statue omdat alles zo verspreid is.
Mijn PVP statue is de Zaishen statue. Kost je 200 ZKeys, maar is nog het beste om te doen. Buiten die zou ik het niet goed weten, aangezien pvp vrij dood is nu.

Vergeet ook niet om je target te callen als je heroes gebruikt. Dan gaan ze automatisch focussen op hem en krijg je ze sneller dood. Met discord zetten ze soms wel mooie spikes op :)

• SinergyX
whodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

Mijn PVP statue is de Zaishen statue. Kost je 200 ZKeys, maar is nog het beste om te doen. Buiten die zou ik het niet goed weten, aangezien pvp vrij dood is nu.

Vergeet ook niet om je target te callen als je heroes gebruikt. Dan gaan ze automatisch focussen op hem en krijg je ze sneller dood. Met discord zetten ze soms wel mooie spikes op :)
Tegen charr call ik niet zoveel, mis altijd wel weer 1 of andere foute cast, die ze dan wat sneller interupten dan gefocused zijn op mijn target.

Ik heb 1 Zkey, dat gaat dus nog wel even duren :P

• whodares
SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

Tegen charr call ik niet zoveel, mis altijd wel weer 1 of andere foute cast, die ze dan wat sneller interupten dan gefocused zijn op mijn target.

Ik heb 1 Zkey, dat gaat dus nog wel even duren :P
Ik snap niet goed wat je hier bedoelt. Voordat je een groep aanvalt, call je gewoon priority target en dan maken ze die kapot. Healers zo goed als altijd eerst en daarna de damage dealers. Desnoods speel je zelf een build met veel interrupts en call je de damage dealers, terwijl je zelf de healer interrupt.

Snap niet goed wat je met foute cast bedoelt.

• SinergyX
whodares schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:25:
[...]

Ik snap niet goed wat je hier bedoelt. Voordat je een groep aanvalt, call je gewoon priority target en dan maken ze die kapot. Healers zo goed als altijd eerst en daarna de damage dealers. Desnoods speel je zelf een build met veel interrupts en call je de damage dealers, terwijl je zelf de healer interrupt.

Snap niet goed wat je met foute cast bedoelt.
Bodoel bv met Charr, ik deed altijd een call op de dominator (mesmer), maar dan leken de heroes de flameshielder (of welke die aoe-fire doet) of die monk versie te negeren en geen interupts meer te doen op die 2. Zo ging die dominater wel plat, maar ook m'n halve party :P

3 PVE skills blijft klote, YMLAD en rampage as one (kurzick?) en save yourself, dus kan pain inverter niet meenemen en paragon hero (ToF/TNoF) moet ik halve party gaan aanpassen.

• PuddingNL
  • Laatst online: 26-07 08:10
Sinds dit weekend weer een beetje GW opgepakt alleen om weer eraan herinnert te worden wat een rotwerk het is om aan die mastery punten te komen... Blijf hangen op die updraft. Speel nu op mijn sec HoT story door om maar aan XP te komen...

Snellere manier om masteries te trainen is er zeker niet?

• hutbeest
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 26-09-2016
Spam

[Voor 89% gewijzigd door Grotman op 29-08-2016 13:37]

• Wailing_Banshee
PuddingNL schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:19:
Sinds dit weekend weer een beetje GW opgepakt alleen om weer eraan herinnert te worden wat een rotwerk het is om aan die mastery punten te komen... Blijf hangen op die updraft. Speel nu op mijn sec HoT story door om maar aan XP te komen...

Snellere manier om masteries te trainen is er zeker niet?
Verkeerde topic :D Dit is voor GW1.

• PuddingNL
  • Laatst online: 26-07 08:10
Wailing_Banshee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:33:
[...]

Verkeerde topic :D Dit is voor GW1.
Oh haha, leeft dat ook nog steeds? O+

• SinergyX
PuddingNL schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:41:
[...]

Oh haha, leeft dat ook nog steeds? O+
Natuurlijk, blijft imho nog steeds beter dan GW2 :P
(en ik zie bv Cantha nooit meer in GW2 komen).

• whodares
SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:37:
[...]

Bodoel bv met Charr, ik deed altijd een call op de dominator (mesmer), maar dan leken de heroes de flameshielder (of welke die aoe-fire doet) of die monk versie te negeren en geen interupts meer te doen op die 2. Zo ging die dominater wel plat, maar ook m'n halve party :P

3 PVE skills blijft klote, YMLAD en rampage as one (kurzick?) en save yourself, dus kan pain inverter niet meenemen en paragon hero (ToF/TNoF) moet ik halve party gaan aanpassen.
Je kan elke hero een aparte target geven als je dat wilt.
Een target call laat al je heroes focussen op hetzelfde target om dat te spiken. Dan gaan ze idd de rest negeren.
Elke hero heeft in zijn skill bar ook nog een focus knopje. Voordat je een gevecht aangaat, kan je bijvoorbeeld 1 van je interrupters op de flameshielder zetten, waardoor deze de standaard target call negeert en op de flameshielder blijft gaan.
Op die manier kan je elke hero een aparte target geven indien nodig, maar dat is nu ook weer niet aan te raden :P

Ik wil ook graag meer dan 3 PVE skills meenemen, maar op zich heb ik dat niet nodig. Ze zijn ook heel sterk tov normale skills, waardoor het spel nog gemakkelijker zou worden.

Als je wilt, doe ik vanavond wel eens een VQ mee. Afwisseling is wel leuk :)

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:47:
[...]

Natuurlijk, blijft imho nog steeds beter dan GW2 :P
(en ik zie bv Cantha nooit meer in GW2 komen).
Er zijn een aantal aspecten van GW1 die beter zijn dan GW2, maar er zijn ook een aantal aspecten van GW2 die beter zijn dan GW1. Elk voordeel heeft zijn nadeel, enzo.

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee