Zeker te doen met heroes, al zul je wel voor een goed samengesteld teambuild moeten gaan. Gewoon wat willekeurige heroes in je party gooien gaat niet werken.Fantasma schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:35:
[...]
doenbaar met heroes?
waarschijnlijk niet...
(en yay, zit al zo'n beetje vastkrijg die quest "a good deed" niet
)
En heel belangrijk, zorg dat je infused/we no su bent, spectral agony doet freaking au zonder infusion 
Het is in theorie te doen, maar flag ze wel optijd weer weg van AoE's, grote hoeveelheid spirits doet wonderen. Agony werkt ook erg netjes, komen echt massa mobs op je af
Laatste deel van wave 2 en begin deel 3 zijn echt klote, einde is iets makkelijk.
Het is in theorie te doen, maar flag ze wel optijd weer weg van AoE's, grote hoeveelheid spirits doet wonderen. Agony werkt ook erg netjes, komen echt massa mobs op je af
Laatste deel van wave 2 en begin deel 3 zijn echt klote, einde is iets makkelijk.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gefeliciteerd, Hanub!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Goed team van heroes samenstellen, in het begin zoveel mogelijk killen. Wanneer je ziet dat de NPC's in het begin al dood zijn, dan steeds ietsje terugtrekken. Ik kan ze meestal bij de brug allemaal ballen, en dan met AOE damage, panic, mop etc. helemaal doodspammen.SinergyX schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 00:51:
En heel belangrijk, zorg dat je infused/we no su bent, spectral agony doet freaking au zonder infusion
Owja, als je het niet dreigt te redden en je teamgenoten een voor een langzaam doodgaan, kun je er beter inrennen en zoveel mogelijk proberen te killen. Wanneer je gerest wordt, ren je meteen weer naar een stabiel punt toe. Dus ga niet iedereen 1 voor 1 ressen, dan haal je het nooit
Die brug is inderdaad fijn choke punt, heb er met 2x Searing Heat ele heroes aardig lang weten stand te houden (gewoon permanent AoE dmg daar
). Mij ging het compleet de mist in omdat we beide te weinig infused armor hadden (ik had 2 van 6, 50% hp dmg en dacht -9 degen) en 1 van mijn heroes zat rechts op de berg vast achter een muurtje (wat ook een fijn escape punt is, mits je ook wat healing als backup heb).
Het waren die dervish die nog meeste problemen gaven, voor m'n gevoel meppen dervish mobs veel harder dan ikzelf met dervish kan
Het waren die dervish die nog meeste problemen gaven, voor m'n gevoel meppen dervish mobs veel harder dan ikzelf met dervish kan
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
**
[ Voor 101% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:47 ]
Ja, ik ook. Balen. Heb net tijd om te spelen. Nahja, dan maar Skyrim gaan doen.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:47 ]
Iedereen die ingame zit is veilig, wilde je inloggen kreeg je de 404. Gelukkig was ik met met WiK :-D
**
[ Voor 213% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:47 ]
Zolang een Destroyer, Tormented of Oppressor weapon nog niet in een hall is gezet, kan deze door iedereen op elk willekeurig character in de HoM geplaatst worden.
**
[ Voor 105% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:46 ]
Oppressor wapen: check
Heeft flink wat irritatie opgeleverd, maar eindelijk WiK gehaald. Battle for Lion's Arch kreeg ik hulp van iemand die, hoe hij het deed, gevecht continue bij de gate zelf kon houden, zonder dat er maar iemand dood ging. Inmiddels weer genoeg geld om een destroyer weapon te kopen, dat is mijn volgende doel
**
[ Voor 123% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:46 ]
Verwijderd
Dat zou volgens mij geen probleem moeten zijn, aangezien mensen ook gewoon dedicated pets verkopen. Maar heb het zelf niet geprobeerd. Ik ben een verzamelaar; al mijn items zijn verspreid over mijn chars en heroes. En als je je HoM vol hebt, zijn dat er nogal wat
Alles wat eenmaal is toegevoegd blijft ook in je HoM staan, ongeacht wat je er later mee doet (al weet ik het van titles niet zeker genoeg om het er op te wagen). Je kan je armor dus idd verkopen of salvagen.
**
[ Voor 156% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:46 ]
Nieuwe bron van inkomen, Hearth of the North 1ste missie van die Tackery gast. Missie die 5-10 minuten doet, vrij simpel. Maar als reward 5k exp, 1k gold, 5 war supplies en 1250 vanguard rep. Plus dan nog de drops onderweg, confession order's en trash.
5 war supplies verkopen 350g stuk, tikt hard aan
Anders opsparen tot 250 (duurt even), oppressor wapen verkopen voor 80-100k
5 war supplies verkopen 350g stuk, tikt hard aan
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 08-04-2012 23:56 ]
**
[ Voor 110% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:46 ]
Wel jammer, hoe meer ik nu speel, hoe erger ik merk dat het hele spel belachelijk anti-melee is geworden. Had voor de grap een 4 dervish team met 4 support gemaakt tegenover een 8 full caster setup. Casters blazen door elke HM heen, met dervish setup ging het bij elke groep wel minimaal 1x fout. target-AoE's, double dragon's, blind, block of rondrenende mobs, met ranged/casters blaas ik daar dwars doorheen.
Zou iemand mij uit kunnen leggen wat de verschillen zijn tussen al die prepurchase preoorder etc etc Guild Wars 2 dingen?
Ik zou graag toegang tot de komende beta's willen en de 3 dagen headstart, en daarnaast wil ik een doosje hebben, dus geen digital version. Welke versie kan ik dan het beste halen?
Alvast bedankt
I'm a bit lost
Alvast bedankt
**
[ Voor 131% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:45 ]
De moa chick is niet gebonden aan welke quest dan ook. Echter, om in het gebied te komen waar je moet zijn om je volle Incubator Kit om te zetten in een moa moet je wel een bepaalde quest actief hebben: The Final Assault (laatste quest uit de sorrows furnace reeks).
Je kan dus twee dingen doen:
1 - zelf alle quests doen om toegang te krijgen tot deze laatste quests
2 - iemand vinden die The Final Assault al heeft of al eens heeft gedaan (de quest is repeatable), en samen met deze persoon op pad gaan
Je kan dus twee dingen doen:
1 - zelf alle quests doen om toegang te krijgen tot deze laatste quests
2 - iemand vinden die The Final Assault al heeft of al eens heeft gedaan (de quest is repeatable), en samen met deze persoon op pad gaan
Ik ben bij de eerste quest al gestopt, je moest voor een gast steeds artifacts ofzo halen van een groep mobs, maar gelijktijdig werd hij dan ook aangevallen. Party kon ik niet goed splitsen om hem te verdedigen en zo'n groep neer te krijgen, toen vond ik het wel best 
Heb nu zelf een nieuwe build-setup bedacht, die noem ik 'balthazar flame'
Per saldo 4 dervish, 3x Avatar of Balth (1 ikzelf) en 1x Dwayna. Dan gebruik maken van Wind (whirling charge en Grenth aura icm PiosR Resto) icm snelle/korte flash enchants en enchant-remove attacks, zodat Balth (3sec fire na afloop enchant) en Dwayna (45 heal party) continue triggeren. Paragon als backup met Its just a flesh wound (beste condition remover) en They're on fire (29% minder dmg van burning foes), Necro/mesmer en Rit als backup.
Werkt nog niet optimaal omdat ik de rit en necro nog moet fine-tunen, maar ook in HM gaat het steeds beter
Heb nu zelf een nieuwe build-setup bedacht, die noem ik 'balthazar flame'
Per saldo 4 dervish, 3x Avatar of Balth (1 ikzelf) en 1x Dwayna. Dan gebruik maken van Wind (whirling charge en Grenth aura icm PiosR Resto) icm snelle/korte flash enchants en enchant-remove attacks, zodat Balth (3sec fire na afloop enchant) en Dwayna (45 heal party) continue triggeren. Paragon als backup met Its just a flesh wound (beste condition remover) en They're on fire (29% minder dmg van burning foes), Necro/mesmer en Rit als backup.
Werkt nog niet optimaal omdat ik de rit en necro nog moet fine-tunen, maar ook in HM gaat het steeds beter
**
[ Voor 107% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:44 ]
Het is niet een quest in de klassieke vorm, maar je moet wel degelijk een quest hebben! Tijdens de Norn tournament, kun je Zho tegen je krijgen. Als je haar verslaat, krijg je haar dagboek. Zodra je deze hebt, kun je de incubator kit krijgen.Fantasma schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:49:
[...]
Wohoow! Nog eens goed nieuws!
Wil iemand mij aub helpen met die mini moa chick, het lukt gewoon niet alleenen ik heb deze echt nodig!
http://wiki.guildwars.com/wiki/Black_Moa_ChickGet a copy of Zho's Journal (requires EotN);
Bring it to Katharine to craft an Incubator Kit (requires Factions);
Fill the kit with 6 items from across the 3 continents (requires the three primary campaigns);
Take the filled kit to Sorrow's Furnace and allow yourself to be zapped by the Iron Forgeman (requires Prophecies).
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:42 ]
Dat was precies de eerste quest die ik ging doen, je moest steeds een groep mobs neermeppen om een artifact ofzo op te halen en bij hem te brengen?
**
Daar was ik toevallig mee begonnen, zelfs met 5 heroes bij die gast, wisten ze gewoon nog dood te gaan. Terwijl ik met 3 heroes probeerde zo'n complete groep neer te meppen. Probleem is dat enkel mijn warrior tot dat gebied is gekomen, mischien dat ik nog een andere char in de buurt heb, zou ik wel een keertje kunnen helpen.
**
[ Voor 129% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:42 ]
Zal even moeten kijken of ik nog wat anders in de buurt heb, heb denk ik mijn monk daar mischien nog, vroeger farmde ik veel in Droknar's Forge. Anders mijn Dervish die kant op sturen, die zijn an sich vrij solide qua self-support
**
Als je 29 euro het waard vind, kan je altijd nog voor een CE gaan (nightfall)
http://www.nedgame.nl/gui...ollectors-edition+pc.html
Ik zal trouwens eens kijken of ik ergens nog een code heb, afaik had ik de grey giant code, maar ik zie maar 2 Green minipets in mijn HoM (welke de 2 CE minipets zijn). Toch kan ik me de key nog herinneren, maar weet niet meer of ik die nu doorverkocht heb of juist bewaard.
Edit, geweldig de zoekfunctie
SinergyX in "Het Grote Guild Wars Topic deel 12"
Ik moet dus een grey giant hebben, of ik heb hem toch verkocht
http://www.nedgame.nl/gui...ollectors-edition+pc.html
Ik zal trouwens eens kijken of ik ergens nog een code heb, afaik had ik de grey giant code, maar ik zie maar 2 Green minipets in mijn HoM (welke de 2 CE minipets zijn). Toch kan ik me de key nog herinneren, maar weet niet meer of ik die nu doorverkocht heb of juist bewaard.
Edit, geweldig de zoekfunctie
SinergyX in "Het Grote Guild Wars Topic deel 12"
Ik moet dus een grey giant hebben, of ik heb hem toch verkocht
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2012 11:58 ]
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:41 ]
Maar welke pet mis je dan nog? Pak anders zo'n excel lijst erbij en ga ze afvinken, dan zie je makkelijk welke je nog mist en welke je dus goedkoop kan kopen. Ik wilde bijna een pet van 80k gaan kopen, doen ik zag dat ik nog een fire imp (dacht ik) miste, kunnen kopen voor 15k 
Ik heb zelf nog een abomination, terrorweb en horseman liggen, mocht je die missen.
Voor mijn inkomsten doe ik 2 dingen, 1ste missie van HotN (tackery) voor supplies en 1k, en gewoon PVP voor Zkeys (balth), faction voor de guild en jade-stones.
Ik heb zelf nog een abomination, terrorweb en horseman liggen, mocht je die missen.
Voor mijn inkomsten doe ik 2 dingen, 1ste missie van HotN (tackery) voor supplies en 1k, en gewoon PVP voor Zkeys (balth), faction voor de guild en jade-stones.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2012 12:04 ]
Is het mischien een idee om een guild te maken waar we allemaal inzitten?
Ik zie ondertussen ook tussen de bomen het bos niet meer, ben ooit aan GW begonnen, en heb nu 8/50 HoM.
Met mijn warrior kan ik de meeste repeatables ook niet doen voor elite weapons/armors, omdat ik simpelweg niet genoeg goede heroes heb.
Probeer nu de mainstory quests te doen om maar alle expansions te doen, maar valt vies tegen
Ik zie ondertussen ook tussen de bomen het bos niet meer, ben ooit aan GW begonnen, en heb nu 8/50 HoM.
Met mijn warrior kan ik de meeste repeatables ook niet doen voor elite weapons/armors, omdat ik simpelweg niet genoeg goede heroes heb.
Probeer nu de mainstory quests te doen om maar alle expansions te doen, maar valt vies tegen
**
[ Voor 113% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:43 ]
Zou ik eerder voor Destroyer gaan, Tormented is freaking duur.
Ik zit zelf op 25 punten, Luxon armor wordt 27, destroyer maakt 28, dan loop ik even vast
Titels zit ik precies in een gat, moet er nog 3 voor een puntje, waar ik enkel Luxons nu kan halen, Guardian mis ik nog te veel missies (al ga ik voor Factions, die is relatief de makkelijkste), vanquisher zit ik ook nog te ver vandaan, max titels met EotN nog érg lang te gaan (al hoor ik nu dat je maar rank 8 hoef te zijn voor je HoM, maar dit zie ik nergens bevestigd).
Of ik ga toch voor de laatste paar heroes (welke natuurlijk de klote armors zijn, ancient en mysterious dacht ik), mijn Imperial Phoenix hoef ik enkel nog naar 20 te brengen.
Al zie ik nu dat je voor Sorrow's Furnace dus ook een monument kan halen, denk dat we hem dan toch een keertje moeten doen
FoW moet ook te doen zijn, maar ben daar nog nooit voorbij eerste deel gekomen.
Ik zit zelf op 25 punten, Luxon armor wordt 27, destroyer maakt 28, dan loop ik even vast
Titels zit ik precies in een gat, moet er nog 3 voor een puntje, waar ik enkel Luxons nu kan halen, Guardian mis ik nog te veel missies (al ga ik voor Factions, die is relatief de makkelijkste), vanquisher zit ik ook nog te ver vandaan, max titels met EotN nog érg lang te gaan (al hoor ik nu dat je maar rank 8 hoef te zijn voor je HoM, maar dit zie ik nergens bevestigd).
Of ik ga toch voor de laatste paar heroes (welke natuurlijk de klote armors zijn, ancient en mysterious dacht ik), mijn Imperial Phoenix hoef ik enkel nog naar 20 te brengen.
Al zie ik nu dat je voor Sorrow's Furnace dus ook een monument kan halen, denk dat we hem dan toch een keertje moeten doen
Ik zit in een enorm gat... Moet nog 10 titels (of 9 titels en SF)...SinergyX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:34:
Zou ik eerder voor Destroyer gaan, Tormented is freaking duur.
Al zie ik nu dat je voor Sorrow's Furnace dus ook een monument kan halen, denk dat we hem dan toch een keertje moeten doenFoW moet ook te doen zijn, maar ben daar nog nooit voorbij eerste deel gekomen.
Canthan + Elonian + Legendary Skill Hunter + Sweettooth maken 49 punten (Sweettooth heb ik wel het snoep voor, maar ik wacht liever met maximaliseren totdat ik de rest van m'n titels ook heb, kan ik meer DP-removers gebruiken
Maar dan moet ik de 4 EotN rank titels hebben... En alleen Vanguard is bijna klaar, de rest zit nog maar op en onder de 50K (van de 160)... Daar gaat nog veel tijd overheen, ben ik bang...
En dan moet ik nog 1 titel hebben voor GWAMM. Voor de HoM kan ik SF doen, maar niet voor GWAMM... Master of the North zie ik echt helemaal niet zitten. Dus het zal wel 1 van de account-wides worden...
GWAMM heb ik al lang opgegeven, ik heb teveel titels verspreid over mijn characters, dat ik nooit op 1 character zoveel titels kan halen. Plus dat ik de meeste dingen vroeger op mijn warrior deed, maar nu is alles zo freaking anti-melee geworden dat ik er bijna niet meer mee speel.
Ik ben gek (volgens een alliance persoonSinergyX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:49:
GWAMM heb ik al lang opgegeven, ik heb teveel titels verspreid over mijn characters, dat ik nooit op 1 character zoveel titels kan halen. Plus dat ik de meeste dingen vroeger op mijn warrior deed, maar nu is alles zo freaking anti-melee geworden dat ik er bijna niet meer mee speel.
Seriously, you crazy. Ik vond het na 1 GWAMM al meer dan genoeg, laat staan om de kracht te hebben om weer te gaan exploren en vq-en.Wailing_Banshee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:53:
[...]
Ik ben gek (volgens een alliance persoon) Ik heb namelijk al 3 GWAMM's op m'n hoofd account, en ben nu dus bezig met m'n GWAMM op m'n tweede account...
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:40 ]
Exploring en vanquishing (met uitzonderingen) zijn het minst erg. Het vervelends vind ik de missies. Maar als je 5 account-wide titels hebt, maakt het de volgende GWAMM wel makkelijker. En die mis ik dus op m'n tweede account...ninc schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:05:
[...]
Seriously, you crazy. Ik vond het na 1 GWAMM al meer dan genoeg, laat staan om de kracht te hebben om weer te gaan exploren en vq-en.
In theorie had ik hem zelfs kunnen halen, had ik maar meteen begonnen met een necro, ele of rit, maar ik koos weer voor een warrior 
Gister nog mijn eerste build van mijn Necro gebruikt, de good-old MM met Golem. Seaboard en Hatchery gewoon zonder problemen op NM doen (wat soms toch een uitdaging is met die klote kleine turtles), maar pak ik mijn eerste build van mijn warrior kan ik nog geen deuk in pakje boter slaan.
Grootste ergenis is nog wel die Eternal Grove op HM, dat je die treesingers in leven moet houden. Vroeger kon je nog wat valsspelen door een monk 3x bonding te laten doen op de treesingers, maar daar meppen ze nu dwars doorheen.

Gister nog mijn eerste build van mijn Necro gebruikt, de good-old MM met Golem. Seaboard en Hatchery gewoon zonder problemen op NM doen (wat soms toch een uitdaging is met die klote kleine turtles), maar pak ik mijn eerste build van mijn warrior kan ik nog geen deuk in pakje boter slaan.
Grootste ergenis is nog wel die Eternal Grove op HM, dat je die treesingers in leven moet houden. Vroeger kon je nog wat valsspelen door een monk 3x bonding te laten doen op de treesingers, maar daar meppen ze nu dwars doorheen.
Aangezien het nu zoveel anti-melee is, wat is dan de beste char? ritualist heb ik geprobeerd maar daar kom ik niet langs 1 missie op het start eiland (ben even de naam kwijt, maar je moet een anti dmg buff removen op de npc, maar die recast in 2 seconden)
Als beginner kan je nog makkelijk uit de voeten als melee (zeker als Dervish of Assasin met de PvE skills), maar warrior heb ik zo'n .... hekel aangekregen, blind, hex, slow, melee AoE's, energy/adrenaline-denial, plus de wat problematische AI die niet tactisch meewerkt met jij als enkele melee. In PVP kan je nog wat leuke chains doen (tot je een mesmer/water-ele tegenkomt), maar in PvE vind ik ze randje nutteloos geworden. Daarnaast lenen Dervish en Assasin zich wel goed om ranged te gaan (bow of spear).
Als je ritualist bent, neem ik aan dat je nu Factions speelt? Op normaal kan ik je daar wel wat missies doorlopen, zitten nog wat tussenquests in die je dan zelf zou moeten doen (van A naar B lopen). Als ritualist heb je 4 builds die vrij solide zijn, 3 Spiritspam varianten (channel, communing, of combi) en DWG (Destruction was Glave ofzo?) setup. Zeker als je daarbij ook de Kurzick/Luxon en Sunspear skills bijneemt, heb je een behoorlijk solide setup (wat passief, maar went
).
Als je ritualist bent, neem ik aan dat je nu Factions speelt? Op normaal kan ik je daar wel wat missies doorlopen, zitten nog wat tussenquests in die je dan zelf zou moeten doen (van A naar B lopen). Als ritualist heb je 4 builds die vrij solide zijn, 3 Spiritspam varianten (channel, communing, of combi) en DWG (Destruction was Glave ofzo?) setup. Zeker als je daarbij ook de Kurzick/Luxon en Sunspear skills bijneemt, heb je een behoorlijk solide setup (wat passief, maar went
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2012 13:40 ]
Voordeel van meerdere God characters is ook het kennen van de speciale explorer hoekjes. Het exploren valt goed te combineren tijdens de VQ's.
Voor het maken van een god character is Rit vrij geschikt. Dit vanwege de Signet of Spirits build. Deze SoS build is zo broken, dat zelfs een secondary rit met 4 energy regeneration (x/rt) nog steeds vrij goed kan meedraaien in HM trips.
Voor war vond ik het handig om een defy pain / save yourself build te hebben. Dat gecombineerd met cornerblocking tactieken & goed flaggen van heroes doet wonderen. In geval dat je veel blind verwacht tegen te komen --> Asura Scan
Voor het maken van een god character is Rit vrij geschikt. Dit vanwege de Signet of Spirits build. Deze SoS build is zo broken, dat zelfs een secondary rit met 4 energy regeneration (x/rt) nog steeds vrij goed kan meedraaien in HM trips.
Voor war vond ik het handig om een defy pain / save yourself build te hebben. Dat gecombineerd met cornerblocking tactieken & goed flaggen van heroes doet wonderen. In geval dat je veel blind verwacht tegen te komen --> Asura Scan
36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil
Hm, ik flag m'n heroes eigenlijk nooit als warrior... Ze moeten maar voor zichzelf zorgen! Misschien maak ik nog wel eens een GWAMM van m'n warriorJudge Nl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:46:
Voordeel van meerdere God characters is ook het kennen van de speciale explorer hoekjes. Het exploren valt goed te combineren tijdens de VQ's.
**
[ Voor 175% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:40 ]
Gratz 
Maar die farm, ik begreep dat Assasin dit juist veel beter kon (de perma shadow versie)? Ik ga nog wel eens mee met wat ally farms voor de extra reputation, krijg een vermoeden dat ze de drops binnenkort toch kapot gaan nerfen. Gast kreeg elke run minimaal 1 R9 golden
Ben met FA voor de grap overgestapt op een ranger, was mijn ele/necro/monk even zat. 15 dex/BM genomen en puur aanvallen met m'n pet, wat speelt dat toch geweldig
90% van de spelers negeren die pet initieel, terwijl die behoorlijk wat damage kan doen
Maar die farm, ik begreep dat Assasin dit juist veel beter kon (de perma shadow versie)? Ik ga nog wel eens mee met wat ally farms voor de extra reputation, krijg een vermoeden dat ze de drops binnenkort toch kapot gaan nerfen. Gast kreeg elke run minimaal 1 R9 golden
Ben met FA voor de grap overgestapt op een ranger, was mijn ele/necro/monk even zat. 15 dex/BM genomen en puur aanvallen met m'n pet, wat speelt dat toch geweldig
**
[ Voor 135% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:40 ]
Ik ben afgehaakt bij die priest, moet hem nog steeds een keertje helemaal doen, denk dan maar mijn ranger of rit te gaan gebruiken (spirits neerzetten en item ophalen).
Doe nu steeds die MQSC's, gaat qua Luxon faction behoorlijk hard, zodat ik mijn shards kan halen voor elite Luxon armor voor de 2 puntjes
Doe nu steeds die MQSC's, gaat qua Luxon faction behoorlijk hard, zodat ik mijn shards kan halen voor elite Luxon armor voor de 2 puntjes
De priest quest is niet fijn inderdaad. Patrolls worden geloof ik getriggered als je een Blastrock aanvalt en als je een tablet oppakt.
Na de 4 losse delen van Sorrow's Furnace kan je de reward ervan halen vlak buiten Deldrimor Warcamp. Dan kan je gelijk de quest "Final Assault" op pakken. Na Final Assault gedaan te hebben kan je deze plaatsen in hall of monuments.Fantasma schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:50:
[...]
Ik had gisteren geluk met die kerel, ik bleef bij die priest staan, maar die priest begon bij de laatste item (van de 4 weet niet meer wat) de minions te healen en volgde die kerel.
ik er mee achter, en ja toen we terugkwamen stond er een redelijke groep, maar die priest stond lekker veilig helemaal vanachter in de aanvalslinie dus geen dmg ^^.
Was echt blij, keer daarvoor werden we bij het laatste item overlopen. Dan the final assault gedaan, en ook maar gewoon die sorrow's furnace afgemaakt. ^^ good times ^^ EDIT: Damn kan die Sorrow's Furnace niet in m'n HoM zetten omdat ik denk ik die "To Sorrow's Furnace" zelf niet heb afgewerkt...
[ Voor 6% gewijzigd door Judge Nl op 13-04-2012 11:31 ]
Hij staat nog op mijn lijstje, maar ik ga hem pas doen als ik ook 2 andere titels kan halen in Honor, anders krijg ik er toch geen puntje voor. 1 Luxon armor, 1 destroyer wapen, restant hero armors en hoef dan maar 1 puntje nog te halen. Geld wat ik dan over heb, eens kijken wat ik daar nog mee kan doen
[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 13-04-2012 12:20 ]
**
[ Voor 129% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:40 ]
Stolen Sunspear kan je makkelijk zelf farmen, die is 1 van de makkelijkere met relatief hoge droprate.
Ik zit nog steeds met de Shadow Nexus challenge voor mysterious, ik heb denk nu al 40 van die elementals neergemept maar nog geen enkele drop (ik moet norgu en goren nog). Die remains van sjahalala lukt me totaal niet, voor de ancient armors.
Ik zit nog steeds met de Shadow Nexus challenge voor mysterious, ik heb denk nu al 40 van die elementals neergemept maar nog geen enkele drop (ik moet norgu en goren nog). Die remains van sjahalala lukt me totaal niet, voor de ancient armors.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:40 ]
Redelijk onderweg voor de Defender title.
Nu level 7. Levellen gaat niet super snel, maar ben van Foible's fair gelopen via het sneeuw gedeelte achterlangs naar Regent valley naar Fort Ranik. Ben van 6 naar 7 gegaan.
Straks bij level 10 meteen die 1000exp quests doen. Wil rond level 19 gaan voor het starten/afronden van de quests. Geen idee of dat tegenwoordig nog de bedoeling is.
Geen idee of ik nog die survivor kan halen (aantal keer in pre dood gegaan dus verwacht van niet).
Voordeel wel, is dat ik nu wel redelijk wat drops kreeg met dye. Ook een zwarte en een zilveren.
Nu level 7. Levellen gaat niet super snel, maar ben van Foible's fair gelopen via het sneeuw gedeelte achterlangs naar Regent valley naar Fort Ranik. Ben van 6 naar 7 gegaan.
Straks bij level 10 meteen die 1000exp quests doen. Wil rond level 19 gaan voor het starten/afronden van de quests. Geen idee of dat tegenwoordig nog de bedoeling is.
Geen idee of ik nog die survivor kan halen (aantal keer in pre dood gegaan dus verwacht van niet).
Voordeel wel, is dat ik nu wel redelijk wat drops kreeg met dye. Ook een zwarte en een zilveren.
Verwijderd
Een jaar of twee geleden was ik na 42/50 gestopt, ik vond het toen eigenlijk wel best. Ik heb wel een poging gedaan om Zaishen rank 3 te halen om zo op mijn doel van 45/50 uit te komen, maar dat ging zo traag dat ik op een gegeven moment de brui eraan heb gegeven.
Maar een paar weken geleden begon het toch weer te kriebelen toen een vriend met zijn 45/50 HOM liep te showen. Hij had net als mij ooit de moed opgegeven met de Zaishen rank, maar was dus blijkbaar stiekem weer gaan farmen en hij vertelde mij hoe hij dat vrij snel gedaan had door gebruik te maken van een dubbel JQ/FA weekend en de imperial faction -> balthazar uitwisseling. Die nieuwe faction en omwissel optie waren compleet nieuw voor mij (kun je nagaan hoe lang ik niet meer had gespeeld).
Ik moest toen nog een week wachten totdat het volgende JQ/FA weekend weer langskwam, dus in de tussentijd heb ik alles van waarde in mijn storage verkocht, behalve een Opressor wapen en wat dubbele mini's die ik aan mijn verloofde heb gegeven zodat hij zijn HOM op 30/50 kon krijgen.
Gek genoeg bleek ik zoveel waardevolle zooi te bezitten dat ik ~125 van de 150 keys die ik nog nodig had zo kon kopen, dus tijdens het faction weekend hoefde ik nog maar een handjevol keys te farmen en dat was zo gepiept.
Dus eindelijk zit ik op 45/50 - en nu stop ik echt...
Maar een paar weken geleden begon het toch weer te kriebelen toen een vriend met zijn 45/50 HOM liep te showen. Hij had net als mij ooit de moed opgegeven met de Zaishen rank, maar was dus blijkbaar stiekem weer gaan farmen en hij vertelde mij hoe hij dat vrij snel gedaan had door gebruik te maken van een dubbel JQ/FA weekend en de imperial faction -> balthazar uitwisseling. Die nieuwe faction en omwissel optie waren compleet nieuw voor mij (kun je nagaan hoe lang ik niet meer had gespeeld).
Ik moest toen nog een week wachten totdat het volgende JQ/FA weekend weer langskwam, dus in de tussentijd heb ik alles van waarde in mijn storage verkocht, behalve een Opressor wapen en wat dubbele mini's die ik aan mijn verloofde heb gegeven zodat hij zijn HOM op 30/50 kon krijgen.
Gek genoeg bleek ik zoveel waardevolle zooi te bezitten dat ik ~125 van de 150 keys die ik nog nodig had zo kon kopen, dus tijdens het faction weekend hoefde ik nog maar een handjevol keys te farmen en dat was zo gepiept.
Dus eindelijk zit ik op 45/50 - en nu stop ik echt...
**
[ Voor 128% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:39 ]
Ben ook maar eens bezig gegaan met wat punten verzamelen voor mijn HoM, wilde naar de 30 gaan (maar verwacht niet om GW2 snel te kopen...). Had al wat punten door de missies uitgespeeld te hebben (normal alle en prophecies en factions op HM), had R3 Zaishen en grondstoffen voor 2 armours die in HoM dedicated kunnen worden (maar niet Vabbian). Had ook al een berg minipets door veel characters al jaren te hebben, dus dacht daar maar eens wat mee te gaan doen voor de HoM, wat een goede beslissing!
Had een beetje gekeken wat de prijzen waren, en het blijkt dat er in Kamadan veel mensen zijn die of snel van hun pets af willen om het geld voor items te gaan gebruiken, of snel minipets willen hebben om zo hun HoM te vullen. Vooral de goedkope unique minipets (Gwen, Eye of Janthir, Mad King) zijn voor een zacht prijsje te kopen en daarna voor veel winst weer te verkopen aan mensen die snel een unique minipet willen hebben. Op deze wijze heb ik in een avondje en mijn minipet collectie voor een groot deel compleet, en veel winst gemaakt zodat ik ook nog een vabbian armor kon kopen voor mijn ranger + een stuk of wat armors voor mijn hero's kunnen kopen. Zit nu dan ook op 30 punten en vind het wel mooi geweest.
Had een beetje gekeken wat de prijzen waren, en het blijkt dat er in Kamadan veel mensen zijn die of snel van hun pets af willen om het geld voor items te gaan gebruiken, of snel minipets willen hebben om zo hun HoM te vullen. Vooral de goedkope unique minipets (Gwen, Eye of Janthir, Mad King) zijn voor een zacht prijsje te kopen en daarna voor veel winst weer te verkopen aan mensen die snel een unique minipet willen hebben. Op deze wijze heb ik in een avondje en mijn minipet collectie voor een groot deel compleet, en veel winst gemaakt zodat ik ook nog een vabbian armor kon kopen voor mijn ranger + een stuk of wat armors voor mijn hero's kunnen kopen. Zit nu dan ook op 30 punten en vind het wel mooi geweest.
Ik ben weer stom bezig geweest op m'n ranger, moet daar nog 7 zones VQ, heb ik dus blijkbaar WoC quests geaccepteerd. Die zones zijn nu haast niet te doen, maar gelijktijdig kom ik ook niet verder in die WoC quests (waar je die 3 NPC's moet redden).
Toch maar weer wat anders zoeken om punten binnen te halen

Don't worry! Er is een quest waarmee je alles weer in de oude staat kunt herstellen! Deze quest-giver staat in Kaineng.SinergyX schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:04:
Ik ben weer stom bezig geweest op m'n ranger, moet daar nog 7 zones VQ, heb ik dus blijkbaar WoC quests geaccepteerd. Die zones zijn nu haast niet te doen, maar gelijktijdig kom ik ook niet verder in die WoC quests (waar je die 3 NPC's moet redden).
En weet je wat de grap is? Die kan je pas doen als je Act 1 van WoC hebt afgemaaktWailing_Banshee schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:51:
[...]
Don't worry! Er is een quest waarmee je alles weer in de oude staat kunt herstellen! Deze quest-giver staat in Kaineng.
Bij Cho's estate stonden meer mensen die compleet vastliepen op deze missie, er is geen uniforme build te vinden voor deze missie, gezien elke group van 4 mobs compleet random is qua setup. Ben ik redelijk anti-melee bezig, krijg ik opeens 2x ele en een channel rit op m'n dak, neem ik die gaze of spirit (of hoe die heet) mee, krijg ik enkel MM's tegen me.
Vanavond weer een poging wagen, hopelijk met 3 andere spelers, allemaal met Pain inverter en flink wat healing. Ik speel nu zelf full-pet, gezien die pets behoorlijk wat klappen kunnen vangen en aardig wat damage kunnen doen.
Heb alleen nog geen nieuws gelezen over 7 jaar GW feest, ben benieuwd wat ze doen icm met beta weekend van GW2.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2012 12:14 ]
Ik hoop dat ze wat leuks plannen met het 7 jarig bestaan van GW. Alleen jammer dat ik op de avond daar niet bij ga zijn ivm verjaardag. 
Binnenkort eens verder samen met mijn vrouw om Prophecies eindelijk eens uit te spelen. Dan nog de rest.
Kijken of we nog voor GW2 aan een GWAMM kunnen komen ieder.
Binnenkort eens verder samen met mijn vrouw om Prophecies eindelijk eens uit te spelen. Dan nog de rest.
Kijken of we nog voor GW2 aan een GWAMM kunnen komen ieder.
Prophecies 1x gedaan, viel me nog vies tegen om alles op master te halen, zelfs bij missies waar je 2-6 lvls hoger bent
Dat wist ik niet aangezien ik het nog maar 1 keer aangedurfd heb om WoC te doen... En ben daar met veel (heel veel) pijn en moeite doorheen gekomen. Niet de moeite van een herhaling waard...SinergyX schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:12:
[...]
En weet je wat de grap is? Die kan je pas doen als je Act 1 van WoC hebt afgemaakt
Het staat gepland hoor. Van de wiki page van John Stumme
http://wiki.guildwars.com/wiki/User:John_Stumme
http://guildwars.incgamer...2-and-the-7th-AnniversaryRandom Thoughts:
Hey all, I wanted to share some exciting news with everyone. As I’m sure you guys are all aware, we here at ArenaNet have really been ramping up on Guild Wars 2 in anticipation of our release this year. In order to ensure that we are putting out the best possible game, we here at the studio are going all hands on deck - this means that the Live Team will be shifting its focus to support the GW2 team. We’re going to be pretty busy, but we will still support the live game with balance updates and bug fixes – there’s also something special planned for our 7th Anniversary. I hope you’re all excited for it, and we’re really looking forward to seeing you all in GW2!
http://wiki.guildwars.com/wiki/User:John_Stumme
Hmm, als ze focus leggen op Beyond, wordt de moeilijkheidsgraad mogelijk flink teruggeschroeft? 
Zelfs oppressor wapens kruipen nu steeds verder omhoog qua prijs.
Ik heb wel bizar veel mazzel met Cho's, die had ik gelukkig al als VQ gedaan
Vreemd genoeg was Cho's de enige waar ik niet zoveel last mee had, lukte in 1 keerSinergyX schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:55:
Hmm, als ze focus leggen op Beyond, wordt de moeilijkheidsgraad mogelijk flink teruggeschroeft?
**
[ Voor 110% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:38 ]
Ik heb tot 2x toe bijna het gehaald, maar beide keren een DC gekregen dankzij mijn grandioze provider (ping van 1300-1400), resultaat was een dode NPC. Andere keren ging het met dom ongeluk weer precies mis, agro van een 2de groep (hoe kansloos de AI soms wegrent), of interupt krijgen terwijl je net die NPC wil healen.Wailing_Banshee schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:59:
[...]
Vreemd genoeg was Cho's de enige waar ik niet zoveel last mee had, lukte in 1 keerHM doe ik niet aan mee (wat betreft WoC). Alleen al de gedachte daar aan te beginnen, zorgt ervoor dat ik uitlog uit GW....
Die eerste NPC gaat altijd makkelijk, die andere 2 is het puur mazzel welke party-setups je tegen je krijgt (spirit rit, ele, mes en monk is nog wel de zwaarste tegenstand).
Ga ook eens die treasure chests in NF langs. Die kunnen ook sapphires en rubies geven (heb er gisteren ook 2 gekregen, met 3 characters) ook al zit je op de bodem waarde... Scheelt nog altijd 7 contracts per stuk en je krijgt minimaal nog zo'n 8K ook (goud + waarde van de drops).
Ik geef die Cho's estate op, gister nog 5x geprobeerd, inmiddels bijna door mijn clover's heen.
Ben nu alle zones eromheen nog aan het VQ'en, dan daarna maar avondje zitten op de WoC mappen op HM.
Ben nu alle zones eromheen nog aan het VQ'en, dan daarna maar avondje zitten op de WoC mappen op HM.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:38 ]
Op dit moment iedere dag even bezig om van level 8 naar 9 te komen. Daarna naar level 10 en dan die dagelijkse missies te doen.
Die charr beyond the wall zijn nog net iets te moeilijk voor mijn Wa/Ra (met pet).
Zag net dat je survivor blijft staan wanneer je dood gaat in pre. Nahja, je moet dus als ik het goed zie gewoon opnieuw beginnen. Bummer. Maar goed, ik was al een aantal keer om gelegd daar voor, dus dat had dan niet meer uit gemaakt.
Is wel precies het totaal om van 1 naar 20 te gaan als ik het goed heb gezien.
Balen is wel als je defender doet dat je dan wel over die muur moet tot level 10 om uberhaupt een beetje te levellen. Die Ice en hulking elements geven vanaf level 8 maar 16 exp. Die oakhulks oid geven er 48, wat weer scheelt. Gelukkig 2 accounts. Maar als ik even relaxt op de laptop ga zitten, kan ik niet met mijn vrouw d'r account me even voorbij die muur helpen.
Maar goed. Heb nog geen betere plek gevonden aangezien ik per ongeluk die quest met prince Rurik heb afgerond. >_< Stond op de wiki dat wanneer alles verslagen was, je de quest met Rurik weer moest aanvragen. Dat was dus niet zo. Was klik en shit...
Die charr beyond the wall zijn nog net iets te moeilijk voor mijn Wa/Ra (met pet).
Zag net dat je survivor blijft staan wanneer je dood gaat in pre. Nahja, je moet dus als ik het goed zie gewoon opnieuw beginnen. Bummer. Maar goed, ik was al een aantal keer om gelegd daar voor, dus dat had dan niet meer uit gemaakt.
Balen is wel als je defender doet dat je dan wel over die muur moet tot level 10 om uberhaupt een beetje te levellen. Die Ice en hulking elements geven vanaf level 8 maar 16 exp. Die oakhulks oid geven er 48, wat weer scheelt. Gelukkig 2 accounts. Maar als ik even relaxt op de laptop ga zitten, kan ik niet met mijn vrouw d'r account me even voorbij die muur helpen.
Maar goed. Heb nog geen betere plek gevonden aangezien ik per ongeluk die quest met prince Rurik heb afgerond. >_< Stond op de wiki dat wanneer alles verslagen was, je de quest met Rurik weer moest aanvragen. Dat was dus niet zo. Was klik en shit...
Klopt, survivor title was voorheen een "one-shot". Het was nodig om van 0 naar 1.337.000 xp te gaan zonder dood te gaan, waarvan de eerste stap (rank 1) van level 0 naar 20 was. Ik heb het (helaas) op de oude manier gehaald, missies en questen tot de benodigde xp zonder dood te gaan (wat me heel wat keren opnieuw starten heeft gekost... dood gaan door een lag-spike boven de miljoen xp is dan heel zuur...).Arunia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:46:
Tegenwoordig is het een kwestie van de benodigde xp in een keer zonder dood te gaan te halen, maar dat kan als je al een keer dood bent gegaan gewoon opnieuw geprobeerd worden op hetzelfde character.
[ Voor 14% gewijzigd door Botticelli op 18-04-2012 08:49 ]
Ik heb het op beide manieren gedaan. Verschillende survivors van mij zijn 0-death survivors en ik heb er nu ook een serie die het op "latere" leeftijd hebben gehaald... En het is nog steeds zuur als je dood gaat door een lag-spike boven de miljoen XP...Botticelli schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:48:
[...]
Klopt, survivor title was voorheen een "one-shot". Het was nodig om van 0 naar 1.337.000 xp te gaan zonder dood te gaan, waarvan de eerste stap (rank 1) van level 0 naar 20 was. Ik heb het (helaas) op de oude manier gehaald, missies en questen tot de benodigde xp zonder dood te gaan (wat me heel wat keren opnieuw starten heeft gekost... dood gaan door een lag-spike boven de miljoen xp is dan heel zuur...).
@MRCL, thanks. Denk dat ik vrijdag aardig wat tijd ga hebben om GW te doen. Ga dan automatisch verder met de defender. Moet daarna wel dat rot eind naar HoM, maar dat zit wel goed. Nog even ondertussen denken of ik Wa-Ra blijf gaan ivm de level 20 animal of dat ik gewoon Ra ga doen daarmee.
Ik geloof best dat het gaar is wanneer je zo veel exp hebt en dan dood gaat.
Vond het nu al zuur en heb nog maar 13k.
Verwacht niet dat ik de moeite er nog in ga steken om het te halen.
Je hoeft niet naar de Eye wanneer je Defender hebt hoor. Dat kun je ook regelen in Ascalon City.Arunia schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:03:
@MRCL, thanks. Denk dat ik vrijdag aardig wat tijd ga hebben om GW te doen. Ga dan automatisch verder met de defender. Moet daarna wel dat rot eind naar HoM, maar dat zit wel goed. Nog even ondertussen denken of ik Wa-Ra blijf gaan ivm de level 20 animal of dat ik gewoon Ra ga doen daarmee.
Ik heb zowaar Cho's estate gehaald
Deze keer iets andere aanpak met spiritsetups, rustig pullen en terugvallen, uiteindelijk na kleine 2 uur toch gehaald
Nu nog de laaste 5 cleansing doen en kan ik eindelijk alles weer terugzetten en VQ afmaken. Wat een moeite voor 1 titel..

Ohw, ok. Dat is wel goed om te weten. Scheelt me een hoop lopen.Wailing_Banshee schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:13:
[...]
Je hoeft niet naar de Eye wanneer je Defender hebt hoor. Dat kun je ook regelen in Ascalon City.
Wil de rest toch op mijn Me/El doen welke mijn main char is.
Ga daar nog eens zo'n build voor pakken om ook wat runs te kunnen doen.
De title valt dan te registreren voor hall of monuments in pre bij: Kimmes The HistorianArunia schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:56:
[...]
Ohw, ok. Dat is wel goed om te weten. Scheelt me een hoop lopen.
Wil de rest toch op mijn Me/El doen welke mijn main char is.
Ga daar nog eens zo'n build voor pakken om ook wat runs te kunnen doen.
Hier valt drinking/ sweet / party animal ook te registren. (Ik denk dat je dan gift of huntsman een insane lange periode in 1 stuk moet doen.)
Sommige van de 1k exp reward quests zijn redelijk solo te farmen (, questie van einddoel ff niet halen en overnieuw beginnen). In ieder geval wanneer je zo'n fire imp summon stone heb. Ben de functie hiervan helaas verloren na het behalen van level 20, desondanks is mijn war nog in pre. Maar ja, met een character met de naam "abducted in pre" stap je niet zomaar hierbuiten.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:38 ]
Ik moet nog 5 trade contracts of 1 sapphire of ruby.... Dit weekend nog maar eens een bezoek brengen aan de treasures in Nightfall met twee characters, hopelijk zit er weer een juweeltje bij...Fantasma schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:57:
Gisteren laatste asura puntjes verkregen, pet was die run toevallig ook level 20 geworden.
Asuran armor gekocht.
Naar Hom: Phoenix en asuran armor in HoM gezet. Dus weer puntje erbij! (27)
Nog 80K momenteel voor m'n vabbian... Proberen elke dag 10a15K te farmen..
Als je een uurtje of wat de tijd hebt kan je ook handelen in mini-pets in Kamadan (zie mijn post van eerder). Vooral de unique minipets is goed in te handelen en kan je snel geld mee verdienen (en je kan in de tussentijd ook wat anders doen dan GW).Fantasma schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:57:
Nog 80K momenteel voor m'n vabbian... Proberen elke dag 10a15K te farmen..
**
[ Voor 128% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:37 ]
Tijdens het plegen van een dungeon is het goed als in ieder geval 1 van de teamleden "Light of Deldrimor" mee heeft.
Elke dungeon heeft een hoeveelheid hidden treasure plaatsen. Level 1 treasure geeft niet bar veel. Vanaf level 2 kan dit interessant worden met dingen zoals: Diamond, Ruby, Saphhire.
Meer regelmatig zal het zijn vanaf dit level in hm: 150gp-250gp, dungeon map, lockpick of een ander rare crafting material. (Helaas maar logisch geen ecto's behorende bij de opties
)
Maar met een aardige hoeveelheid van die treasures kan het leuk aantikken.
Elke dungeon heeft een hoeveelheid hidden treasure plaatsen. Level 1 treasure geeft niet bar veel. Vanaf level 2 kan dit interessant worden met dingen zoals: Diamond, Ruby, Saphhire.
Meer regelmatig zal het zijn vanaf dit level in hm: 150gp-250gp, dungeon map, lockpick of een ander rare crafting material. (Helaas maar logisch geen ecto's behorende bij de opties
Maar met een aardige hoeveelheid van die treasures kan het leuk aantikken.
[ Voor 8% gewijzigd door Judge Nl op 18-04-2012 13:59 ]
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:37 ]
Hoe moeilijk de midden-missies waren van WoC, hoe makkelijk de laatste 3 waren van Act 1. Missie direct erna was gewoon lang genoeg in leven blijven om die NPC haar spell te laten doen, missie erna waren bergen waves die je gewoon 1 voor 1 vanaf een afstandje kon oppikken, laatste waren kleine groepjes met elk een boss, ook niet zo moeilijk.
Kan ik eindelijk weer alles naar pre-WoC zetten, nog 9 zones VQ en weer titel erbij. Dan nog een destroyer wapen (ga ik proberen te ruilen tegen een oppressor wapen), 2 armors (geld) en ik heb m'n 30 punten, eindelijk klaar
Kan ik eindelijk weer alles naar pre-WoC zetten, nog 9 zones VQ en weer titel erbij. Dan nog een destroyer wapen (ga ik proberen te ruilen tegen een oppressor wapen), 2 armors (geld) en ik heb m'n 30 punten, eindelijk klaar
Ik ben momenteel helemaal weg van Guild Wars 2, en zit eigenlijk te denken.. Is het nog wat om Guild Wars (1) aan te schaffen? Zo ja, met of zonder add-ons? Trilogy of is Eye of the North echt nodig?
Het zal niet hetzelfde zijn als GW2 maar dan heb je meer idee misschien hoe die gameplay wordt? Heb namelijk alleen een tijd WoW gespeeld maar dat trekt niet meer.
Het zal niet hetzelfde zijn als GW2 maar dan heb je meer idee misschien hoe die gameplay wordt? Heb namelijk alleen een tijd WoW gespeeld maar dat trekt niet meer.
[ Voor 29% gewijzigd door Freaky Maus op 21-04-2012 16:09 ]
Nee, qua gameplay hoef je het niet te doen. GW2 is in dat opzicht echt anders. De 'enige' reden om GW1 te doen is om de achterliggende lore mee te krijgen en je Hall of Monuments te vullen (met bepaalde accomplishments in GW1 krijg je punten, die punten worden in GW2 weer omgezet in items zoals armour, wapens, minipets en pets, deze hebben echter geen voordelen ten opzichte van items in GW2, puur nostalgie voor GW1 spelers).Freaky Maus schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:08:
Ik ben momenteel helemaal weg van Guild Wars 2, en zit eigenlijk te denken.. Is het nog wat om Guild Wars (1) aan te schaffen? Zo ja, met of zonder add-ons? Trilogy of is Eye of the North echt nodig?
**
[ Voor 150% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:37 ]
Verwijderd
Is dit die titel van een lvl 20 in pre?.. zo ja dan kan je dit met death lvl-en doen... of zo deed ik dat heeeeeeel vroegah. Op youtube zullen vast nog wel fimpjes staan.Arunia schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:03:
principe is 2-3 groepen luren achter die muur en ze lokken dicht naar de rezz shrine. dan je armor afdoen en zorgen dat de charr dus lvl-en omdat ze je steeds afmaken. Als het lvl 20 charr zijn dan armor weer aandoen en ze afmaken etc. etc. kost erg veel tijd, maar dit was destijds de snelste truck. (persoonlijk... zou ik dit overslaan.. voor GWAMM kan je er makkelijk een paar laten schieten
Ja klopt, alleen tegenwoordig is daar een daily quest voor welke iig 1000xp geeft aan het einde en je kunt die mobs daar farmen aangezien ze meelevellen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:25:
[...]
Is dit die titel van een lvl 20 in pre?.. zo ja dan kan je dit met death lvl-en doen... of zo deed ik dat heeeeeeel vroegah. Op youtube zullen vast nog wel fimpjes staan.
principe is 2-3 groepen luren achter die muur en ze lokken dicht naar de rezz shrine. dan je armor afdoen en zorgen dat de charr dus lvl-en omdat ze je steeds afmaken. Als het lvl 20 charr zijn dan armor weer aandoen en ze afmaken etc. etc. kost erg veel tijd, maar dit was destijds de snelste truck. (persoonlijk... zou ik dit overslaan.. voor GWAMM kan je er makkelijk een paar laten schieten).. maar suc6
Scheelt weer Charr deathlevellen. Voordeel van Charr bosses is dat ze items en purple items droppen. Maar daar doe ik het niet voor. Gaat me om die defender titel. Wellicht dat ik nog eens die andere dingen ook ga halen zoals drunkard etc.
Verwijderd
Oh okay.. ja al die (recentelijke) updates weet ik vrij weinig van af (toen was ik eigenlijk al gestopt). Mocht je trouwens voor 50 punten gaan dan is een grote zak met gold echt wel je grote vriend. Zelf was ik een beetje verbaasd dat zelfs een pvp titel.. eigenlijk gewoon 900k uitgeven is en je hebt je de titel (Zkeys).Arunia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:27:
[...]
Ja klopt, alleen tegenwoordig is daar een daily quest voor welke iig 1000xp geeft aan het einde en je kunt die mobs daar farmen aangezien ze meelevellen.
Scheelt weer Charr deathlevellen. Voordeel van Charr bosses is dat ze items en purple items droppen. Maar daar doe ik het niet voor. Gaat me om die defender titel. Wellicht dat ik nog eens die andere dingen ook ga halen zoals drunkard etc.
Trouwens titels zoals de cartographer die zijn nu met die text mod erg makkelijk te halen. dat was vroeger echt een regelrechte ramp, maar met een text mod is dat zo gesjaakt. Anet gedoogd dit soort dingen.. dus je hoeft niet bang te zijn voor je account.. en het werkt heel makkelijk (check wiki maar eens). Als je dit combineerd met VQ-en heb je er zo 6+2 titels bij.
even wat anders:.. ik heb nog een 2de account met 30 HoM punten.. zou dit nog wat waard kunnen zijn met de komst van GW2? heb nog geen plannen om het te verkopen, maar met 2 accoutns spelen zoals vroeger in gw kon.. zie ik in gw2 toch echt niet gebeuren