Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Fantasma schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:44:
[...]

Heb besloten om gewoon te stoppen. Lukt me niet om die challenges te winnen waar je die spullen voor krijgt voor nieuw hero armor.
Heb staan spammen voor groene mini pet, niets teruggekregen :D
+ Teveel werk om nog helemaal een tormented weapon te gaan halen
(ook geen flauw idee met welk char ik EOTN heb uitgespeeld en zie nergens waar ik zou moeten zijn :D )
Challenges duren soms best even voor je er handig in wordt.
Wat betreft EOTN, meestal als je geen quests meer actief hebt in die regio kun je in je HoM of een nieuw visioen bekijken of je quests weer opnieuw oppakken.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:33:
Wil alleen nog ff UW en Fow met alleen hero teams gaan doen.. moet wel te doen zijn.. al zijn die meteoor aanvallen in UW wel heel irritant met heroes.. die AI is nog net zo slecht als jaren terug.. ze blijven nog steeds vol in een nuke zone staan :P
FoW is echt een eitje met Heroes. Tijdje geleden nog gedaan en compleet uitgespeeld. Duurde zo'n anderhalf tot twee uur en stelt niets voor als je een klein beetje op let. (was met die necro-team build, hoe heet ie ook alweer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
De retailers voor Nederland zijn bekend: http://wiki.guildwars2.co...repurchase_retailers_list
Netherlands
Bol.com - CE
Bart Smit
Game Mania - CE
bron: https://twitter.com/#!/GuildWars2/status/184769816941436928

[ Voor 17% gewijzigd door RaCio op 28-03-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Aaah GuildWars goede ouwe tijd. Ten tijden van de release veel gespeeld als Warrior Tank/DPS gegeared met 15p armor wat toen helemaal de shit was. Het orgineel helemaal uitgespeeld en toen de Elite Skill ' Hundred Blades' van Undead Rurik (Rorik ofzo?) gepakt waarmee je toen echt helemaal de bom was :P

2p plat betalen om FoW runs te doen en Griffins farmen als een baas :P

[ Voor 10% gewijzigd door A efx op 28-03-2012 10:16 ]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Jammer dat Hundred blades nu niet veel meer is, grappig om te hebben, maar warrior heeft stuk betere elites.
KoekjevanLU schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:54:
FoW is echt een eitje met Heroes. Tijdje geleden nog gedaan en compleet uitgespeeld. Duurde zo'n anderhalf tot twee uur en stelt niets voor als je een klein beetje op let. (was met die necro-team build, hoe heet ie ook alweer?)
Sabway? Ik combineer meestal nog 4x nercro, 2 mes en een air-ele, gaan an sich nog best goed ook.

Nu begonnen met de lange rit van Legendary Spearmarshal, moet nog 20.000 punten :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
SinergyX schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:31:
Jammer dat Hundred blades nu niet veel meer is, grappig om te hebben, maar warrior heeft stuk betere elites.
Hundred Blades is nooit veel meer geweest dan een status symbool dat je Undead Rurik had verslagen maar erg weinig mensen hadden hem omdat die laatste missie zo verneukt moeilijk was en zoveel tijd koste.

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oude was wel degelijk goed te gebruiken als sword warrior, oude wammo kon je in 1 klap behoorlijk wat HP binnenslurpen :) (dacht attack op 2x target + adjacent targets). Nu triggers niets meer buiten de hit van je target, wat jammer is icm met IatS of soortgelijke.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
SinergyX schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:31:
Sabway? Ik combineer meestal nog 4x nercro, 2 mes en een air-ele, gaan an sich nog best goed ook.

Nu begonnen met de lange rit van Legendary Spearmarshal, moet nog 20.000 punten :/
Nee, ik weet het weer, Discordway. Doet het in veel gebieden behoorlijk goed, wat vroeger alleen met n goed team te doen was, wandel ik nu (halfjaar geleden, speel nu amper nog) doorheen. Zelfs die high-level Nightfall gebieden kom je een heel eind, met flink beleid.

Heb nu iets van 23 punten ofzo, was het weer beu om te grinden op de titles die ik nog moet. Wellicht dat ik na het eerste beta weekend nog weer wat verder ga.

[ Voor 7% gewijzigd door KoekjevanLU op 28-03-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Variant inderdaad daar weer op (ze baseren allemaal op hetzelfde principe - necro's).

In hex/cond removal heavy gebieden loop ik nog wel eens vast, ze halen die voorwaarden van discord iets te snel weg, vrij moeilijk dan alles snel neer te krijgen. Nu nog steeds goeie build vinden voor mijn sin, damage is makkelijk maar wat extra aoe zou geen kwaad doen of betere condition verspreiding.

Krijg je trouwens nog extra punten (reputation) als een gebied vaquished die je al hebt gedaan?

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 28-03-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

hundred blades ruled nog steeds met whirlwind das geloof ik een sunspear skill
dat samen met necro skill uhm ben ff naam vergeten kan je leuk raptors farmen etc

en ja je kan gebieden over en over vanguishe het aantal punten wat je krijgt (kurz of lux ) is afhankelijk van het aantal mobs dat je killed ook al heb je een gebied dus al gedaan maakt niks uit
ze speed cleare altijd een gebied om de kurz of luxon title vol te krijgen das 10k punte in 11 minuten ofzo met 8 monks

btw sunspear punte gaat ook lekker snel door te vanguishe ik had me title binnen een paar dagen max
mijn fav party build is ook discord dus 3 necros daarbij nog een rt 2x mesmer ikzelf en een monkje

[ Voor 16% gewijzigd door Freakiebeakie op 28-03-2012 15:26 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die bonus krijg je dan ook? Ik kreeg bovenop die 231 mobs die ik had gekilled dus ook iets van 11k kurzick, tikt natuurlijk bizar snel aan. Maar als je dat altijd krijgt, is legendary spearmarshal toch zeker te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: iemand ervaring met name changing van een character? Makkelijk te doen? Ben bang dat er iets misgaat en ik mijn main kwijtraak :? beetje para op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Ik heb zelf een tijdje geleden een name change gedaan. Kan me er niet veel meer van herinneren, maar ben nergens tegen problemen aan gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:53:
Vraagje: iemand ervaring met name changing van een character? Makkelijk te doen? Ben bang dat er iets misgaat en ik mijn main kwijtraak :? beetje para op dit moment.
Hardstikke simpel en werkt prima.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
SinergyX schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:13:
In hex/cond removal heavy gebieden loop ik nog wel eens vast, ze halen die voorwaarden van discord iets te snel weg, vrij moeilijk dan alles snel neer te krijgen. Nu nog steeds goeie build vinden voor mijn sin, damage is makkelijk maar wat extra aoe zou geen kwaad doen of betere condition verspreiding.
Mijn main is necro, en dat is ideaal in een discord team. Als necro spam ik EVAS, YMLAD, AP, FH en vaak genoeg moet ik snel zijn met AP te casten anders is ie al dood. Als het een monk is dan nog barbs erop en dan eventueel coveren met MoP. Als het een ranger is die aan het blocken is dan rigor mortis. Hebben ze nog een condition nodig dan enfeeble erop.

Zo zorg ik ervoor dat alles gehext en geconditioned blijft. (Gesponsored door L'Oreal >:) ) Dus is het 1 voor 1 einde met de mobs zelf met MoP gaan ze erg snel dood.

Icm met mijn team is het dus: 3 discord spammers (inclusief minion army), 1 panic mesmer, 1 monk healer, 2 warriors die veel damage doen wanneer ik barbs of mop gebruik.

Afhankelijk van het gebied wissel ik wel een mannetje voorals het niet mogelijk is om minions te maken of als ze veel ressen dan een hero met frozen soil meenemen.

Komt erop neer dat een necro ideaal is om alleen overal doorheen te blazen. Of met 2 a 3 man kan het ook nog, maar je moet dan nog wel discord team meenemen om te profiteren van deze builds.

En de formule geldt: AP+SR = Oneindige energy = ownage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Assassin's Promise + Discord maakt ongeveer 95% van het spel Easy Mode. Toch zijn er ondertussen al builds die een stuk beter zijn. Discord is minder sterk geworden na de Hard Mode update een tijd terug (foes meer health en minder armor).

Ik heb enkel een ranger voor PvE en speel bijna altijd R/A (expert's dexterity met dagger skills). Dat in combinatie met een Rt/Mo (Signet of spirits, splinter weapon, strength of honor) killed alles ontzettend snel, ik doe met elke hit 70+ damage en daar komt nog AoE van splinter en Moebius Strike bij .
Mijn build: R/A, Rt/Mo (spirits, splinter weapon, strength of honor), N/Mo (minion master), 2x Me (Panic en Ineptitude), N/Rt (Pain of Disenchantment + heal), Mo/Me (Unyielding Aura + heal) en mijn vriendin als flare spammer (vind ze leuk :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 13:41
SinergyX schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:10:
Die bonus krijg je dan ook? Ik kreeg bovenop die 231 mobs die ik had gekilled dus ook iets van 11k kurzick, tikt natuurlijk bizar snel aan. Maar als je dat altijd krijgt, is legendary spearmarshal toch zeker te doen :)
Met Kurzick punten krijg je natuurlijk nooit een Legendary Spearmarshal...

Ik heb zowel m'n Spearmarshal als m'n Lightbringer weten te maximaliseren zonder maar 1x iets dubbel te doen... Wel opgelet welke weekends actief waren en natuurlijk de zaishen vanquishes gepakt indien de juiste zich aanboden.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het was ook te vergelijken met kurzick gebieden, de bonus die je krijgt is bar minder in Nightfall. Gister 2 zones gecleared (260 en 190 mobs), krijg je amper 1000 sunspearpunten per gebied als bonus :X Dus nu van 30 naar 35k gekomen, moet nog steeds 15k binnen halen :(

Strength of honor tijdje geprobeerd, maar loop tegen teveel enh-removers aan, ben mu maar A/P (spear) sin gaan spelen. 3 condities continue spammen (deepwound, bleed en cracked armor) en doe an sich best nog ok damage.

Ga nu verder met m'n warrior voor de 100% carthographer (zal je zien, kom ik vast te zitten bij 99% vanwege die arena/start-area), heb ik in iedergeval weer 2 titels erbij voor HoM.

Daarna zal het puur geld kwestie worden, skill master, weapon, companion armor en elite armor, gaat me heel veel geld kosten :(

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
SinergyX schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:51:
Strength of honor tijdje geprobeerd, maar loop tegen teveel enh-removers aan, ben mu maar A/P (spear) sin gaan spelen. 3 condities continue spammen (deepwound, bleed en cracked armor) en doe an sich best nog ok damage.
Welk gebied speel je? Ik heb hier namelijk totaal geen problemen mee, misschien één of twee keer per vanquish (EOTN). Kan ook schelen dat ik drie heroes met interrupts (2x mesmer + monk) heb, die houden dus ook aardig wat tegen.
SinergyX schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:51:
Daarna zal het puur geld kwestie worden, skill master, weapon, companion armor en elite armor, gaat me heel veel geld kosten :(
Ik ws ooit behoorlijk rijk doordat ik veel PvP speelde. Van de week weer eens een uurtje RA gedaan en dat leverde me iets van 50k op (10 zkeys, kreeg 10 balth's flames uit zo'n gladiator chest --> allemaal geruild voor keys. Daarnaast nog RA quest wat ook aardig wat faction opleverde). Volgens mij is PvP de beste plek om geld te verdienen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wissel tussen Kurzick gebieden (rond house en conservatory - afhankelijk wie daar de baas is) en (waar weinig removal is) Marga Coast van Nightfall. Zeker bij het kurzick gebied is het best pijnlijk qua removal, mijn sin was begin van het gevecht ook meteen 1-2 enchants kwijt door de diverse Wardens. Marga coast zijn het dacht ik enkel de Seers. Maarja, met blessing 200 mobs tikt aardig hard aan, plus de 7-11k extra faction tikt het best hard aan (heb cap van 70k ofzo, dus ruimte genoeg).

Nu ik ranged ben gegaan wordt het wel stuk minder, omdat ik normaal enige melee speelde was ik bijna altijd eerste target en kreeg volle lading aan hexes en removals.

Maar zat net uit te rekenen, Savior of the Kurzick ga ik dus never nooit niet halen. Zit pas op rank5, rank12 is dus nog 9miljoen te gaan. Dus ben nu puur faction aan het farmen voor de shards, zodat ik Kurzick elite kan kopen (en later verkopen voor extra geld).

Dacht eerst Aspenwood/Quarry te gaan doen om Imperial faction te krijgen en die om te zetten naar Kurzick, maar dat gaat ook niet bijster snel :( Mischien maar iets icm met die Shiro's return handboek gaan doen, als je beide books heb (normal en hard) en je doet de hardmode, krijg je dan automatisch vermelding in beide boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
[b][message=37948786,noline]Maar zat net uit te rekenen, Savior of the Kurzick ga ik dus never nooit niet halen. Zit pas op rank5, rank12 is dus nog 9miljoen te gaan. Dus ben nu puur faction aan het farmen voor de shards, zodat ik Kurzick elite kan kopen (en later verkopen voor extra geld).

Dacht eerst Aspenwood/Quarry te gaan doen om Imperial faction te krijgen en die om te zetten naar Kurzick, maar dat gaat ook niet bijster snel :( Mischien maar iets icm met die Shiro's return handboek gaan doen, als je beide books heb (normal en hard) en je doet de hardmode, krijg je dan automatisch vermelding in beide boeken?
Als je deze titels wilt maximaliseren voor je HoM, hoef je niet tot de max te gaan hoor! Vanaf r4 (geloof ik) kun je ze in je HoM plaatsen.

Ik heb m'n Luxon voornamelijk gemaximaliseerd met behulp van Young Hero boeken. Ik heb zo'n bloedhekel aan bepaalde Faction missies dat ik Shiro's boeken niet de moeite waar vond. En nee, als je een missie in HM haalt, wordt hij niet automatisch in je NM boek geplaatst. Je hoeft natuurlijk niet de bonus te doen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik vind juist de Faction missies 1 van de makkelijkere om te doen. Goed, alles is tijdgebonden, maar ik heb diverse missies gefarmed om 'instromers' vanuit Prophecies/Nightfall verder te helpen, vlieg er vrij snel doorheen op NM. Enkel HM met die treesingers, wat een ramp is dat zeg.
Wailing_Banshee schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:03:
Als je deze titels wilt maximaliseren voor je HoM, hoef je niet tot de max te gaan hoor! Vanaf r4 (geloof ik) kun je ze in je HoM plaatsen.
In de GW2 HoM calculator kom ik enkel Eternal Savior of the Kurzick/Luxon tegen, telt die 'lagere' dan wel gewoon mee?

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
SinergyX schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:30:
Ik vind juist de Faction missies 1 van de makkelijkere om te doen. Goed, alles is tijdgebonden, maar ik heb diverse missies gefarmed om 'instromers' vanuit Prophecies/Nightfall verder te helpen, vlieg er vrij snel doorheen op NM. Enkel HM met die treesingers, wat een ramp is dat zeg.
[...]

In de GW2 HoM calculator kom ik enkel Eternal Savior of the Kurzick/Luxon tegen, telt die 'lagere' dan wel gewoon mee?
In het andere topic had ik hier al op je gereageerd:
ninc schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:12:
[...]

[...]
Op rang 4 kurzick/luxon kun je ze gewoon in de HoM zetten hoor, daar hoef je de titel niet voor te maxen! Dus gewoon erinzetten en je hebt er weer eentje erbij :*)
-Hoe bedoel je dedicated op naam? Alle minipets die je ooit in je HoM hebben gezet worden meegeteld, behalve natuurlijk die je dubbel hebt.
-Hero armors is wel cheap om te doen, vind ik.
-Eternal protector of elona is alles master op NM.
-Destroyer/tormented/oppressor kun je ook gewoon kopen, maar kost natuurlijk wel wat geld ;)
Dus wanneer je rang 4 hebt, meteen in je HoM zetten en je bent klaar. ;) Voor Zaishen geldt rang 3, dus die hoef je ook niet te maxen (en is schier onmogelijk om dat nu nog te gaan doen :*) )

[ Voor 7% gewijzigd door ninc op 29-03-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Helemaal overheen gelezen :$ Vanavond maar meteen in de HoM zetten, weer puntje erbij.

Hero armor heb ik de Stolen Sunspear varianten gelukkig al, dus nu maar focus op de andere 2 challenges, zag die dat die ook een kans op drop hebben, dus je hoeft de challenge niet te halen (itt die van EotN, die pas na de 6 waves een chest dropt).

Zag nu pas dat je je HoM 'to do' kan opslaan (direct URL), scheelt weer wat zoek werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:08:
Helemaal overheen gelezen :$ Vanavond maar meteen in de HoM zetten, weer puntje erbij.

Hero armor heb ik de Stolen Sunspear varianten gelukkig al, dus nu maar focus op de andere 2 challenges, zag die dat die ook een kans op drop hebben, dus je hoeft de challenge niet te halen (itt die van EotN, die pas na de 6 waves een chest dropt).

Zag nu pas dat je je HoM 'to do' kan opslaan (direct URL), scheelt weer wat zoek werk :P
In EotN moet je Glint's Challenge hebben. Die werkt hetzelfde als die in Nightfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren flink gehandeld in pets, per saldo 50 minipets :) Ook meteen 9 armors binnengehaald voor m'n heroes, per saldo van 20 naar naar 22/50 gegaan. Nog 1 armor en weer een puntje erbij. Die laatste 10 zijn wel moeilijker, daar zit de imperial phoenix en black widow spider tussen :(

Nu kurzick armor -> 24, destroyer weapon -> 26, en dan loop ik vast. Of ik moet behoorlijk wat geld gaan farmen om de overig missende armors te gaan maken, die gaan 1 punt per stuk dus tikt wel hard aan. Honor moet ik nog 4 titels voordat ik weer een puntje krijg, dus er zit eigenlijk niets anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:58:
Gisteren flink gehandeld in pets, per saldo 50 minipets :) Ook meteen 9 armors binnengehaald voor m'n heroes, per saldo van 20 naar naar 22/50 gegaan. Nog 1 armor en weer een puntje erbij. Die laatste 10 zijn wel moeilijker, daar zit de imperial phoenix en black widow spider tussen :(

Nu kurzick armor -> 24, destroyer weapon -> 26, en dan loop ik vast. Of ik moet behoorlijk wat geld gaan farmen om de overig missende armors te gaan maken, die gaan 1 punt per stuk dus tikt wel hard aan. Honor moet ik nog 4 titels voordat ik weer een puntje krijg, dus er zit eigenlijk niets anders op.
Als je aan PvP doet, kun je natuurlijk de phoenix en black widow unlocken in je dierentuin (hey, het is een park met dieren!). En dan kun je ze natuurlijk zonder problemen in je HoM zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
2x op een blauwe maandag en verder alleen quary en aspenwood :+

Wacht, die imperial phoenix is toch de phoenix in de zone waar je komt na je shiro neermaait in Factions?
Toch eens nakijken dan, want die heb ik al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
[b][message=37956132,noline]Wacht, die imperial phoenix is toch de phoenix in de zone waar je komt na je shiro neermaait in Factions?
Yep. Trouwens, met de 7-hero update is de spin ook niet meer zo lastig te pakken te krijgen hoor. Die eerste twee quests zijn simpel, zelfs met heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
SinergyX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:38:
Wacht, die imperial phoenix is toch de phoenix in de zone waar je komt na je shiro neermaait in Factions?
De Phoenix verschijnt ook in je HoM wanneer je 10 titles gemaximaliseerd hebt.

Mee eens met Wailing_Banshee; Spin is nu vrij gemakkelijk te behalen. 45 mins of een uurtje en je hebt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
NIEKler schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:14:
[...]

De Phoenix verschijnt ook in je HoM wanneer je 10 titles gemaximaliseerd hebt.
Da's een andere phoenix, deze is niet gelijk aan de imperial phoenix en kan niet in je HoM geplaatst worden (jammer genoeg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rainbow phoenix, ding op lvl20 is bizar groot :P

Vanavond maar eens kijken of Sorrow's Furnace te doen is, krijg je ook een statue voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Eerst m'n pc opnieuw installeren, en ik moet nog een paar zaishen vanquishes doen (die ik zowiezo moet doen voor m'n Canthan Vanquisher en Canthan Cartographer). Ik hoop aan het eind van dit weekend 4 titels binnen gehaald te hebben. Dan moet ik er nog 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vanquisher heb ik teveel lopen aankloten, te verspreid over mijn characters. Mijn assasin heeft 7 nightfall zones al gedaan, maar de rest kan ik niet omdat ik nooit het verhaal heb uitgespeeld :X

Factions precies hetzelfde probleem, warrior heb ik heel start-eiland gedaan, ritualist hele bovengebied, ranger alles rond kurzick gebied. Ik heb een altoholic probleem... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:42:
Vanquisher heb ik teveel lopen aankloten, te verspreid over mijn characters. Mijn assasin heeft 7 nightfall zones al gedaan, maar de rest kan ik niet omdat ik nooit het verhaal heb uitgespeeld :X

Factions precies hetzelfde probleem, warrior heb ik heel start-eiland gedaan, ritualist hele bovengebied, ranger alles rond kurzick gebied. Ik heb een altoholic probleem... ;(
Bah, ik heb nu 7 tripple protectors... En 16 characters... (waaronder 3 GWAMM's :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:15:
[...]

Da's een andere phoenix, deze is niet gelijk aan de imperial phoenix en kan niet in je HoM geplaatst worden (jammer genoeg...)
|:( Je hebt gelijk. Ik dacht toch echt dat ik de Rainbow had gebruikt, maar kennelijk niet dus!

Altaholic probleem heb ik gelukkig niet, ik heb maar 1 PvE character! Voordeel is dat die alleen nog maar de Canthan vanquisher & explorer + skill hunter titles hoeft om GWAMM te worden.

Ik ben de laatste tijd vooral druk bezig om mijn vriendin te helpen met haar HoM. Nu bijna alle EOTN dingen gehaald (alleen nog 5k asura en 1k norn!). Wat een rotwerk is het om die titels te halen >_<.. en dan te bedenken dat ik ze op mijn eigen character al eens gedaan had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het probleem kwam puur uit de verschillende delen, Prophecies was ik altijd Wammo, bij Factions overstapt op Necro voor MM spec, maar na de grote ritualist boost (PVE skills spiritspam) overgestapt naar Ritualist. Wilde melee houden, dus uiteindelijk weer terug naar warrior en daarmee prophecies/factions helemaal uitgespeeld.

Toen kwam Nightfall, welke bizar anti-melee was zodat dat je ranged 10x beter af was, ik stapte over op ranger (die ik altijd al had, maar puur voor PVP gebruikte in factions). EotN met ranger/warrior uitgespeeld, uiteindelijk werd assasin weer flink gebuffed (PVE skills), dus weer terug naar mijn assasin (die in Factions niet echt populair was) en sunspear gaan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:51:
[...]

Bah, ik heb nu 7 tripple protectors... En 16 characters... (waaronder 3 GWAMM's :P)
3 GWAMM's 8)7

Hoeveel tijd heb je in GW zitten?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dacht ik 'even' Forum Highlands te doen, laatste groep mobs met 3x Roaring Ether en die Djin boss, compleet neergemaaid en totaal geen kans. Resurrect signet lijkt bij hun weer direct te werken na kill, 1 Ether neer, wordt geressed en kan doodleuk weer de andere ressen. Hele party 35% DP, met uiteindelijk 5 overgebleven mobs moeten opgeven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Voor Korshek heb je inderdaad voldoende caster shutdown nodig of damage reduction. Een Soul Twisting hero is hier bv heel goed voor, reduceert de maximale dmg per hit voor je hele party tot minder dan 10% van je maximum health. (In het algemeen een heerlijke hero om bij me te hebben op HM vind ik )

[ Voor 13% gewijzigd door Nephalem op 01-04-2012 20:29 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Na groep 1 al 4x doodgegaan, bleek er dus ook nog fijn een groep 2 te zijn, deze keer met die ele boss. Ik ga wel andere zones vanquishen, die 3.5k reputation had ik al lang kunnen hebben in andere zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:07:
Dacht ik 'even' Forum Highlands te doen, laatste groep mobs met 3x Roaring Ether en die Djin boss, compleet neergemaaid en totaal geen kans. Resurrect signet lijkt bij hun weer direct te werken na kill, 1 Ether neer, wordt geressed en kan doodleuk weer de andere ressen. Hele party 35% DP, met uiteindelijk 5 overgebleven mobs moeten opgeven :/
Er zijn een paar van dat soort zones. DP removers zijn dan zeer aan te raden! Die Ethers hebben wel "maar" een signet, dus die kunnen ze maar 1 keer gebruiken. Meestal probeer ik telkens dezelfde ether neer te halen hoewel me dat in Forum de laatste keer niet helemaal lukte...
Nephalem schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:05:
[...]

3 GWAMM's 8)7

Hoeveel tijd heb je in GW zitten?
6 1/2 jaar... Maar als je 5 account-wide titels hebt, maakt dat het GWAMM halen wel een stukje makkelijker!

Protector + Guardian = 7 titels
Cartographer = 4 titels
Skill Hunter = 4 titels
Vanquisher = 4 titels

Dan zit je al op 19.

Dan heb je nog Lightbringer en Sunspear die niet moeilijk te maximaliseren zijn als je een beetje slim nadenkt (bij het begin): 21
En dan de 4 EotN titels: 25

En de 5 account titels maakt 30.

Op m'n 3e GWAMM heb ik maar 1 EotN titel, en die heeft de twee consumable titels en survivor.

M'n 1e GWAMM heeft ondertussen 34 titels. Ben nu bezig met 35 (drunkard) en 36 (wisdom, hoewel ik die alleen kan halen met wat hulp...)

[ Voor 36% gewijzigd door Wailing_Banshee op 02-04-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Ik heb sinds dit weekend mijn eerste 5 punten binnen voor mijn HOM.

Had het spel al heel lang liggen, maar nooit een campaign uitgespeeld.

Dus vorige week maar eens begonnen om Prophecies uit te spelen. Dat is me inmiddels gelukt.
Nu verder met de volgende. Doordat ik wel eerst een van de main quests van Eye of the North gedaan heb, kon ik wel een derde monument onthullen, en kon ik MOX toevoegen.

Vandaar mijn 5 punten.

Maar nu ben ik het spoor een beetje bijster. Er is letterlijk zo veel verschillends te doen, en ik weet gewoon niet meer wat nu verstandig is om te doen.

Ga ik eerst alle campaings uitspelen ? Ga ik alles op hard mode doen ? Ga ik mijn heroes die ik heb upgraden ? Ga ik mijn eigen armor proberen te upgraden.

Ik snap ook niet zo goed wat vor nut het heeft om mijn armor te upgraden ? Ik ben toch al 80 armor op mijn warrior dat is toch de max ?

Het is soms allemaal wat onoverzichtelijk wat nu te doen.

Iemand wat tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:15
Het makkelijkst is denk ik om je EOTN faction titles te gaan doen, dus punten farmen, en dat geld gebruiken om je armor up te graden(das zuiver decoratief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heb je geld, is elite armor aan je heroes geven nog wel de goedkoopste. Voor 3-4k kan je een item kopen waarmee je je hero kan upgraden, totaal zijn het er dacht ik 26 (incl. MOX, overige 4 zijn pets-gerelateerd). Per 10 armors 1 punt, plus 2 punten voor de eerste 5 armors.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Hero_armor

Daarna is het afhankelijk welke kant je op wil, Factions kan je relatief snel alle missies halen, rank4 van faction is ook niet bijzonder lang (Kurzick en Luxon), voor protector en guardian title vond ik Factions de makkelijkere om te doen.

Gisteravond nog 50.000 reputation gehaald, met de conclusie: Nightfall raak ik totaal niet meer aan.

Ik heb m'n rank10 spearmarshal gehaald, ik kom er echt nooit meer terug. Had al een bagger hekel aan Nightfall sind release, maar is nu enkel erger geworden. Bij de laatste 2 vanquish heb ik zeker 80% van de tijd niets kunnen doen, 90% slow, continue blinded, 50% slow attack, shackles of continue wegrennende mobs, en dat 315 en 216 mobs lang.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ik durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch.

3-4K wat ? Gold, Platinum ? Nog erger ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ActualFantasy schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:54:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch.

3-4K wat ? Gold, Platinum ? Nog erger ?
hehe, Platinum ;)
(1000 gold = 1 platinum, duizend schrijf je vaak als 'k').

Zeker de dagelijkse Zaishen missies zijn handig om te doen, die leveren soms best aardig wat op. Nadeel, vaak moet je dan wel alles in iedergeval 1x hebben gezien omdat je echt naar elke uithoek van de game wordt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ik had al zon vermoeden dat je platinum bedoelde....

Ik ga eerst denk gewoon eotn helemaal uitspelen, en dan eens verder kijken.

In factions of Nightfall krijg je in het begin ook 5 hero's of zo? maar die zijn allemaal lvl 15. Levelen die mee ? Ook als mijn enige pve char al 20 is ?

Iig bedankt.

[ Voor 39% gewijzigd door ActualFantasy op 02-04-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Fantasma schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:01:
zijn die nog makkelijk te vinden nu?
Relatief makkelijk. Diverse mensen farmen die challenge missies, ik heb het zelf ook tijdje gedaan voor Stolen Sunspear armor. Zeker de missies die 'kans hebben op drop' zijn best goed te doen, desnoods kill je maar een paar mobs die dit kunnen droppen en begin je opnieuw (Nexus wordt per wave moeilijker).

Zeker in EotN zelf zie je regelmatig mensen die dingen verkopen, ik moet er nog 7 ofzo en ik ben klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
ActualFantasy schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:35:
Ik heb sinds dit weekend mijn eerste 5 punten binnen voor mijn HOM.

Had het spel al heel lang liggen, maar nooit een campaign uitgespeeld.

Dus vorige week maar eens begonnen om Prophecies uit te spelen. Dat is me inmiddels gelukt.
Nu verder met de volgende. Doordat ik wel eerst een van de main quests van Eye of the North gedaan heb, kon ik wel een derde monument onthullen, en kon ik MOX toevoegen.

Vandaar mijn 5 punten.

Maar nu ben ik het spoor een beetje bijster. Er is letterlijk zo veel verschillends te doen, en ik weet gewoon niet meer wat nu verstandig is om te doen.

Ga ik eerst alle campaings uitspelen ? Ga ik alles op hard mode doen ? Ga ik mijn heroes die ik heb upgraden ? Ga ik mijn eigen armor proberen te upgraden.

Ik snap ook niet zo goed wat vor nut het heeft om mijn armor te upgraden ? Ik ben toch al 80 armor op mijn warrior dat is toch de max ?

Het is soms allemaal wat onoverzichtelijk wat nu te doen.

Iemand wat tips ?
Wat ik zou doen: eerst alle campaigns uitspelen, in NM. En dus met alle missies 100% gedaan. Geeft je gelijk 3 titels. En niet vergeten de boeken mee te nemen voor extra geld en punten.

Je zou trouwens 6 punten minimaal moeten hebben: 3 standaard + 1 voor mox + 2 voor hero of Tyria (aangezien je prophecies uitgespeeld hebt). Als je ook een pet hebt, kom je al op 7 (tenzij het een rare pet is, spin, phoenix of black moa dan zijn het er 8).

Door alle drie de campaigns volledig uit te spelen (in NM, met alle bonusses en masters) heb je 10 punten binnen.

Armour upgrade: dit is niet zozeer een beter armour, maar over het algemeen mooier (maar beauty is in the eye of the beholder!) en vele malen duurder (15K per deel ipv 1K)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
ActualFantasy schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:59:

Ik ga eerst denk gewoon eotn helemaal uitspelen, en dan eens verder kijken.
EoTN vond ik één van de vervelendste delen m.b.t. de titels. Je bent er (in tegenstelling tot Factions en Nightfall) ontzettend lang mee bezig. Je zult elke dungeon en missie 2x (normal mode + hard mode) moeten doen, alles moeten vanquishen en dan nog heb je de titels niet gemaximaliseerd (daarvoor moet je nog een a twee gebieden per reputation rank vanquishen).
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Factions waar alles vanquishen (1), missies in NM (2), missies in hard mode (3), kurzick en luxon (4 en 5) je dus net zoveel titels opleveren.. terwijl het minder werk is.

Hoe ik het zou doen als ik overnieuw moet beginnen: Baseer je acties op de zaishen missies van de dag. De Z missies bieden leuke bonussen waardoor je titels een stuk sneller maxed. Daarnaast verdien je z. coins en goud wat je dus lekker extra inkomen geeft. Mijn tip is dus: Speel het deel waar die dag een z missie voor is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Fantasma schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:08:
[...]

Mm goed om te weten :D.
moet je wel nog al deze heroes hebben, want soms moest je kiezen in het verhaal, en als je dan op elk character dezelfde hebt gekozen...
Zodra je Nightfall uitgespeeld hebt, kun je de rest van de heroes ook krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 105% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wailing_Banshee schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:10:
Zodra je Nightfall uitgespeeld hebt, kun je de rest van de heroes ook krijgen!
Dacht wel enkel de Nightfall heroes, andere heroes uit EotN en 'overig' (Olias en dacht Zenmai), moet je nog via de normale manier unlocken.
ActualFantasy schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:59:
In factions of Nightfall krijg je in het begin ook 5 hero's of zo? maar die zijn allemaal lvl 15. Levelen die mee ? Ook als mijn enige pve char al 20 is ?
In Nightfall is dat, die levelen inderdaad met je mee zoals jij zelf exp krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Wailing_Banshee schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:06:
[...]

Je zou trouwens 6 punten minimaal moeten hebben: 3 standaard + 1 voor mox + 2 voor hero of Tyria (aangezien je prophecies uitgespeeld hebt). Als je ook een pet hebt, kom je al op 7 (tenzij het een rare pet is, spin, phoenix of black moa dan zijn het er 8).

Door alle drie de campaigns volledig uit te spelen (in NM, met alle bonusses en masters) heb je 10 punten binnen.

Armour upgrade: dit is niet zozeer een beter armour, maar over het algemeen mooier (maar beauty is in the eye of the beholder!) en vele malen duurder (15K per deel ipv 1K)!
Sorry, met mijn uitspelen bedoelde ik gewoon het verhaal uitgespeeld te hebben. Niet met alle andere zaken en zo. Het probleem is dat ik nog geen tapestry heb om daar op te hangen ;) Dus die zie ik waarschijnlijk nog niet..

Nog maar een edit. Blijkbaar moet ik hem gewoon nog toevoegen, want dat monument krijg je standaard beschikbaar. Raar dat ik nergens een soort van indicatie van die titel krijg of zo ?

[ Voor 15% gewijzigd door ActualFantasy op 02-04-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
ActualFantasy schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:53:
[...]

Sorry, met mijn uitspelen bedoelde ik gewoon het verhaal uitgespeeld te hebben. Niet met alle andere zaken en zo. Het probleem is dat ik nog geen tapestry heb om daar op te hangen ;) Dus die zie ik waarschijnlijk nog niet..
Dat snapte ik :D Maar je krijgt een statue als je alleen al een campaign uitgespeeld hebt. "Hero of ..." En de titels heb je geen tapestry voor nodig, die gaan in het monument wat je aan het eind van de hal ziet (is er een begin en einde in een ring?). Gewoon ernaar toe lopen en je titels* toevoegen.

*Titels zijn titels en andere behaalde doelen, zoals het uitspelen van een campaign, of het volledig afronden van FoW en UW. En sommige titels hoeven niet gemaximaliseerd te worden, zoals Luxon, Kurzick, Lucky, Unlucky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ActualFantasy schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:53:
Nog maar een edit. Blijkbaar moet ik hem gewoon nog toevoegen, want dat monument krijg je standaard beschikbaar. Raar dat ik nergens een soort van indicatie van die titel krijg of zo ?
Er zijn diverse 'tracking' sites, waar je zelf wat makkelijker kan bijhouden wat je nu precies heb behaald. Ik heb 16 characters, behoorlijk pittig daar steeds bij te houden wat ik waar unlock, zeker bij hero armors moeten namelijk de heroes aanwezig zijn. Mini-pets had ik een excel sheet waar ik alles in bij hield (en in mijn storage alles netjes op volgorde heb staan :P).

Had wel fijn geweest daar soort van indicatie voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:17:
[...]

Er zijn diverse 'tracking' sites, waar je zelf wat makkelijker kan bijhouden wat je nu precies heb behaald. Ik heb 16 characters, behoorlijk pittig daar steeds bij te houden wat ik waar unlock, zeker bij hero armors moeten namelijk de heroes aanwezig zijn. Mini-pets had ik een excel sheet waar ik alles in bij hield (en in mijn storage alles netjes op volgorde heb staan :P).

Had wel fijn geweest daar soort van indicatie voor te hebben.
Ik heb er uiteindelijk zelf maar een website voor geschreven... (hey, je hobby (computer spelletjes) met je beroep (web applicaties maken) kunnen combineren is toch leuk).

En anders is het gewoon regelmatig even naar de Eye toegaan om te kijken of je nog iets niet had toegevoegd (moest ik ook vaak doen, dus heb ik die HoM dingen maar aan m'n applicatie toegevoegd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:57:
[...]

hehe, Platinum ;)
(1000 gold = 1 platinum, duizend schrijf je vaak als 'k').

Zeker de dagelijkse Zaishen missies zijn handig om te doen, die leveren soms best aardig wat op. Nadeel, vaak moet je dan wel alles in iedergeval 1x hebben gezien omdat je echt naar elke uithoek van de game wordt gestuurd.
Bedoel je hier niet gold? Staat mij bij dat het 4000 gold was en niet 4000 platinum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Ugh... gisterenavond aan de laatste area begonnen die ik nodig had voor Elona Vanquish (Joko's Domain) en totaal doodgelopen op 1 baas. De laatste weken constant aan het vanquishen geweest en nooit een probleem gehad maar Arneh the Vigorous is er precies net teveel aan. Vanavond nog eens proberen, Keiran uitswitchen voor een Barrage ranger met Frozen Ground en proberen om de groep zo dicht mogelijk bij het zand te krijgen zodat ik 1 of 2 heroes kan laten bombarderen met Wurm Siege.

Indien ik dit gedaan krijg en dan nog 1 HM missie in Tyria heb ik mijn title punten ook in HoM. Dan zijn het enkel nog de cash items (eigen armor (obsidian en vabbi al in bezit), hero armor en weapons)

Dus probeer ik mijn Undedicated miniature Grawl te verkopen.

Heb hiernaast ook nog altijd de naga. Blij dat ik die nooit dedicated heb!

[ Voor 29% gewijzigd door qanar op 02-04-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MRCL schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:41:
Bedoel je hier niet gold? Staat mij bij dat het 4000 gold was en niet 4000 platinum :?
Was inderdaad wat verkeerd omgeschreven.

4k = 4 platinum = 4000 gold :)

@qanar, ik ben daar nooit verder gekomen dan Sulforous wastes, genadeloos neergemaaid door die Vahlen dervish. Richt me nu maar totaal op Factions, Carthographer en alles op HM (dacht die al te hebben gedaan, maar nog niet op master - die is verplicht voor de Guardian title).

Goed, ik moet eigenlijk nog Elona protector (normal alles master), maar daar kan ik de moeite niet eens meer voor opbrengen :P

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 02-04-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
qanar schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:50:
Ugh... gisterenavond aan de laatste area begonnen die ik nodig had voor Elona Vanquish (Joko's Domain) en totaal doodgelopen op 1 baas. De laatste weken constant aan het vanquishen geweest en nooit een probleem gehad maar Arneh the Vigorous is er precies net teveel aan. Vanavond nog eens proberen, Keiran uitswitchen voor een Barrage ranger met Frozen Ground en proberen om de groep zo dicht mogelijk bij het zand te krijgen zodat ik 1 of 2 heroes kan laten bombarderen met Wurm Siege.

Indien ik dit gedaan krijg en dan nog 1 HM missie in Tyria heb ik mijn title punten ook in HoM. Dan zijn het enkel nog de cash items (eigen armor (obsidian en vabbi al in bezit), hero armor en weapons)
Welke missie in Tyria?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Bloodstone Fen, enkel de bonus op HM. Moet ik gewoon nog eens wat echte mensen voor vinden door die no-kill regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
qanar schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:40:
Bloodstone Fen, enkel de bonus op HM. Moet ik gewoon nog eens wat echte mensen voor vinden door die no-kill regel.
Vlag je heroes buiten het bereik van de guardians. Als je die jade-dingen popt, negeren. Pas op reageren als jze veilig staat. Zet je heroes op avoid (eventuele pets ook). Probeer zo snel mogelijk bij dat plant-ding te komen. Als je eenmaal daar bent (en die eerste druid niet vast is komen te staan), neem je je healer mee, de rest laat je achter. En ga je de rest van de druids wakker maken.

(of je bent vanavond wel thuis, dan kunnen ik en Poes je wel helpen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren voor de grap Fireway V3 geprobeerd, werkt eigenlijk ook best goed, athans niet veel minder dan discord, maar je hebt zegmaar direct flinke damage. Op Normal mode is het echt 'walk in the park' (wilde die Anton vrijspelen, ging via verkeerde kant en kwam in dat kamp van Charr terecht welke je ook met die missie moet doen - eerst die voordeur kapot maken met een rhino ofzo), 1 hero ging neer maar verder alles gewoon neermaaien.

HM moet ik nog testen, defense lijkt het wat zwakker (of de Rit inwisselen voor een Twisted Soul variant), maar best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Wat is Fireway? Sinds ik de Sabway heb gevonden, heb ik eerlijk gezegd niet verder gekeken :P (beetje getweaked naar m'n eigen smaak, maar meer niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Excuus, het heet flameway.
http://wiki.guildwars.com/wiki/User:Khomet/Flameway

Ik speel zelf met een R/W 'save yourself', maar die ga ik toch weer wat aanpassen om beter te passen in dit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Ik houd niet zo van dat soort teambuilds waarbij de speler zelf ook een bepaalde build moet hebben... Wat als ik het op m'n monk wil doen, of m'n dervish...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
An sich is de buildsetup ook vrij goed te doen zonder zulke support zut, athans in NM. HM moet ik nog testen, mischien is het daar wel iets belangrijker. Draai nu op m'n ranger, ga later deze ook op m'n Ele (master HM) en Warrior testen (vanquish), eens kijken hoe het daar gaat.

Nadeel dat ik HM missie met die treesingers niet met deze setup kan doen, aangezien je een solide 2-splitsing moet maken van je party, dus daar nog iets op verzinnen. (gezien de afstand tussen de 2 poorten zou ik gewoon 2x SoS kunnen gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Nu ook maar even bezig met Defender of Ascalon. Lange tijd geleden al begonnen, maar uiteindelijk niets mee gedaan.
Nu opnieuw begonnen met een War.
Daarnaast ook die cartographer mod geinstalleerd, maar die geeft bij mij eigenlijk geen grijs weer. Dus werkt denk ik maar half.

Nahja, belangrijkste nu is Defender. Wel leuk om even zelf rond te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Defender leek me altijd leuk om te doen, maar bij lvl9 de moed al opgegeven en een extra PVP character gemaakt (voor mercenary). Voor de survivor title in je HoM, hoef je daar enkel rank 1 te halen? (140k exp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Je hebt 1,337,500 xp nodig ;) Defender is nu wel redelijk snel te halen met die daily quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ben nu level 5 en met mijn stomme kop per ongeluk de quest met rurick afgerond. Nahja, op zich kun je dan nog redelijk snel door, maar goed.
Op naar het volgende gedeelte. Hoe dan ook duurt dat begin levellen ook nog best enige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Arunia schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:01:
Nu ook maar even bezig met Defender of Ascalon. Lange tijd geleden al begonnen, maar uiteindelijk niets mee gedaan.
Nu opnieuw begonnen met een War.
Daarnaast ook die cartographer mod geinstalleerd, maar die geeft bij mij eigenlijk geen grijs weer. Dus werkt denk ik maar half.

Nahja, belangrijkste nu is Defender. Wel leuk om even zelf rond te rennen.
Als je geen grijs ziet, kun je even proberen -image toe te voegen aan je GW snelkoppeling. Hiermee word je .DAT bestand helemaal bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wailing_Banshee schreef op woensdag 04 april 2012 @ 07:43:
[...]

Als je geen grijs ziet, kun je even proberen -image toe te voegen aan je GW snelkoppeling. Hiermee word je .DAT bestand helemaal bijgewerkt.
Was het maar zo'n feest. Eigenlijk is -image altijd iets wat ik tussendoor even doe en iig wanneer ik ga spelen.
Het enige wat ik zie is dat er wel een wat dikkere rand om de gedeelten heen staan welke ik nog niet bezocht heb, maar de overlay kleur is eigenlijk een iets donkere versie van de standaard overlay in GW zelf.
Daarbij is het wel wat duidelijker waar je uberhaupt niet kan komen.

Wat ik nog niet heb getest is of je uberhaupt in pre-searing die maps hebt. Denk dat dat het gewoon is.
Volgens mij hoef je in pre ook niet alles gezien te hebben daar.

Ik heb trouwens het idee dat in Pre-searing er een aantal gebieden bij zijn gekomen. Want kan me niet herinneren dat er een grote ronde kamer met allemaal raving dead etc waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Arunia schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:08:
[...]

Was het maar zo'n feest. Eigenlijk is -image altijd iets wat ik tussendoor even doe en iig wanneer ik ga spelen.
Het enige wat ik zie is dat er wel een wat dikkere rand om de gedeelten heen staan welke ik nog niet bezocht heb, maar de overlay kleur is eigenlijk een iets donkere versie van de standaard overlay in GW zelf.
Daarbij is het wel wat duidelijker waar je uberhaupt niet kan komen.

Wat ik nog niet heb getest is of je uberhaupt in pre-searing die maps hebt. Denk dat dat het gewoon is.
Volgens mij hoef je in pre ook niet alles gezien te hebben daar.

Ik heb trouwens het idee dat in Pre-searing er een aantal gebieden bij zijn gekomen. Want kan me niet herinneren dat er een grote ronde kamer met allemaal raving dead etc waren.
Nee, in pre-searing heb je er niets aan... En die kamer, die was er altijd al wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, haha. Dan is het te lang geleden dat ik daar geweest ben.
Gewoon lekker elke dag even een kort periode wat levellen totdat ik die dagelijkse quest kan doen.
Ben nog aan het uitzoeken wat ik nog moet doen om alles te behalen. Moet nog met mijn main char het volledige spel uit gaan spelen. Zodat ik dan die cartographer daar heb.

Met mijn Defender char moet ik even bekijken. Moet dan wel dat eind naar EotN gaan, maar dat moet wel lukken denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Yes! Legendary Vanquisher. Uiteindelijk Arneh neergekregen door zijn groep helemaal op het zand te luren (paar pogingen) en hem dan af te maken vanuit worm-vorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor die carthographer moet je wel de juiste gebruiken, elk 'deel' heeft zijn eigen variant. Zit nu op 86.5% van Factions, gister 16% gedaan op plekken waar ik volgens mij nog nooit geweest ben :P

Moet nog 2 grote gebieden doen, dan wordt het al die kleine rotstukjes nog vrijspelen, denk dat de laatste 3% irriterend langzaam zullen gaan :(

Met m'n warrior nieuwe build genomen, wist ik veel dat 'to the limit' nu een 17sec duration heeft (1 strike per mob, plus 17 sec iets van 25HP extra), perfect voor Soldier Stance (33% speed en 75% block zolang je onder een shout zit). Dat in combinatie met Incomming en Save Yourself, gaat goed :)

Hoe kan ik nu eigenlijk Luxon 'friendly' worden dat ik met merchants etc kan praten? Ik ben altijd Kurzick geweest, maar heb de 'befriending the kurzick/luxon' al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:16:
Hoe kan ik nu eigenlijk Luxon 'friendly' worden dat ik met merchants etc kan praten? Ik ben altijd Kurzick geweest, maar heb de 'befriending the kurzick/luxon' al gedaan.
Zorgen dat je meer Luxon dan Kurzick faction hebt. Dit kan o.a. door quests van de Luxon's te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
qanar schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:11:
Yes! Legendary Vanquisher. Uiteindelijk Arneh neergekregen door zijn groep helemaal op het zand te luren (paar pogingen) en hem dan af te maken vanuit worm-vorm!
Gefeliciteerd! Nu je guardian nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
SinergyX schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:16:
Voor die carthographer moet je wel de juiste gebruiken, elk 'deel' heeft zijn eigen variant. Zit nu op 86.5% van Factions, gister 16% gedaan op plekken waar ik volgens mij nog nooit geweest ben :P

Moet nog 2 grote gebieden doen, dan wordt het al die kleine rotstukjes nog vrijspelen, denk dat de laatste 3% irriterend langzaam zullen gaan :(

Met m'n warrior nieuwe build genomen, wist ik veel dat 'to the limit' nu een 17sec duration heeft (1 strike per mob, plus 17 sec iets van 25HP extra), perfect voor Soldier Stance (33% speed en 75% block zolang je onder een shout zit). Dat in combinatie met Incomming en Save Yourself, gaat goed :)

Factions is inderdaad de lastigste, heb zelf ook legendary, maar Factions duurde het langst en heeft flink irritaties gekost. Vooral als je geen native Faction character hebt is het frustrerend, je hebt namelijk meer dan 100% en de '100% kaarten' die rondzwerven zijn meestal door native Factions gemaakt, waardoor je een paar plekken hebt waar je niet kan komen.

Had zelf op een gegeven moment 99,6% en dan had ik meer dan alle online kaarten. Die laatste 0,4% heb ik met allerlei portal-tricks uiteindelijk na heel, heel lang zoeken weten te halen.

Zit inmiddels op 26pt. Kijken of ik die laatste 4pt er nog bij ga halen, heb de meest voor de hand liggende wel gehaald en mn meeste gold erdoor gejaagd. Wil eigenlijk toch wel graag de 30 halen, maar ben bang dat t me teveel tijd gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Hmm, goed punt, ik moet m'n Legendary Cartographer, Canthan Vanquisher en Legendary Vanquisher nog toevoegen... (had de Canthan Cartographer er al in staan). En dan zit ik op 45 punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik hang op nog 23, 1 punt kan ik nog halen met de laatste 9 hero armors en 1 phoenix (heb ik maar is pas lvl11), 2 punten voor een destroyer wapen, maar dan de laatste 4 worden wat moeilijker. Eigen armor is wel 2 punten (kurzick) maar kost me bizar veel geld.

Honor heb ik 7 statues, waar ik er dus nog 8 bij moeten halen voor 2 puntjes. Waar ik op dit moment nog maar 2 titels makkelijk kan halen, de rest zal flink aanpoten worden. Of ik ga gewoon ziek veel geld farmen en Vabbian armor kopen.

Dacht eerst nog Norm/Asura/Vanguard/dwarf te doen, maar die laatste 2 ranks zijn best pittig (enkel HM).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 04-04-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:21:
Ik hang op nog 23, 1 punt kan ik nog halen met de laatste 9 hero armors en 1 phoenix (heb ik maar is pas lvl11), 2 punten voor een destroyer wapen, maar dan de laatste 4 worden wat moeilijker. Eigen armor is wel 2 punten (kurzick) maar kost me bizar veel geld.

Honor heb ik 7 statues, waar ik er dus nog 8 bij moeten halen voor 2 puntjes. Waar ik op dit moment nog maar 2 titels makkelijk kan halen, de rest zal flink aanpoten worden. Of ik ga gewoon ziek veel geld farmen en Vabbian armor kopen.
Waarom niet beide? Ga voor de protector, guardian, vanquisher en cartographer titels. Je verdient op die manier ook het goud om eventueel kurzick/luxon of vabbian te kopen. Vooral vanquishing kan veel opbrengen.

Protector + Guardian = 7 titels, Vanquisher en Cartographer elk 4. En met een beetje planning heb je dan Sunspear en Lightbringer ook gemaxed (of zo goed als) Dus dat zijn er dan nog eens 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoofdzakelijk omdat ik cartho op mn warrior doe in Factions, en als ik inmiddels iets haat.. is het wel warrior.

Heb mijn ranger nog voor eventueel Guardian, dat zijn m'n enige 2 characters die alle delen hebben doorlopen. Nu eerst Luxon rank maar halen, via PVP is dat best wel te doen :P Plus dat ik dat zaishen keys kan kopen, weer extra cash :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 04-04-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 162% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantasma schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:09:

Kan je na de release van GW2 nog die HOM aanvullen?
Ja dat kan, en ik wil je (vanavond) wel helpen met War in kryta of je moa!
ign: Lovely Necromancer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oh als ik mee zou kunnen met WiK? Moet je daar nog iets speciaal vooraf hebben voor gedaan, of kan elke character dat starten? Dan kies ik even de beste char voor de party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:37:
Oh als ik mee zou kunnen met WiK? Moet je daar nog iets speciaal vooraf hebben voor gedaan, of kan elke character dat starten? Dan kies ik even de beste char voor de party.
Als ik me niet vergis moet je Eye of the north uitgespeeld hebben en wat gesprekken gehad hebben met dhr. Thackeray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn Ritualist heeft die missies in ieder geval (ik kan in Lion's Keep komen), daar heb ik ook halverwege de moed opgegeven om het nog te halen. EotN heb ik ook met m'n ranger en warrior uitgespeeld, maar daar dacht ik verder nog niets mee gedaan.

http://wiki.guildwars.com/wiki/The_War_in_Kryta#Walkthrough
Ik zat dacht ik vast op Little help from above.

Dus dan wordt het wel mijn Rit, kan ik wel met diverse variaties aan builds voor komen. (healen ben ik over het algemeen gewoon slecht in :P)

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 05-04-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
SinergyX schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:37:
of Prophecies afgerond hebben, of EotN afgerond hebben. Zolang 1 van die twee af is, kun je beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Today is a good day

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/Apvgu5MCAAA_Qda.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
I jumpte in bij een guildy met Battle of Lion's gate, kolere dat is pittig :P
Jammer dat ik geen reward kreeg, ik zit nog wat missies daar van af.

En natuurlijk gratz Qanar :) Seriously.. you crazy :P

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 05-04-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 113% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:48 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste