SinergyX schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:54:
Anders heb je ook nog het mercenary systeem, kan je je eigen characters als heroes laten spelen

Zo kon ik vrij snel zulke builds gebruiken omdat ik nagenoeg elke profession als character heb.
Was net nog bezig met War in Kryta met soortgelijke build, maar welke zijn nu het beste om eruit te laten? Aangezien de zones maar max 6 man zijn, moet ik het steeds met 2 minder doen. Resultaat: dood.
6 man doe ik meestal anders. In de genoemde build van 8 man is het een optie om de smite monk + 1 mesmer te verwijderen, of 2 mesmers. Ik ga echter meestal in 6 man voor dubbel necro, dubbel ritualist en dubbel elementalist (ben zelf Ele). Met Mark of Rodgort, Fireball, Liquid Flame en Elemental Attunement hebben beiden mages oneindige mana en een enorme hoeveelheid DPS, alles valt met bosjes. Beiden nemen paragon skills als secondary profession voor extra verdediging, de Necros en Ritualists zorgen voor healing, muurtjes van minions en spirits om schade te incasseren, en single target DPS met de spirits. Dreamteam voor mij, ook erg leuk om mee te spelen. In de 8 mans soms een derde Elementalist erbij. Dan is het nog leuker, maar is het wel een beetje een crapshoot. Veel damage maar te weinig verdediging.
Meest irritante vind ik het 'flaggen' van je heroes. Het spel is nu niet bepaald moeilijk of super interessant en meestal ren ik van groep naar groep, maar in sommige gebieden moet je uitkijken omdat je heroes het leuk vinden om met zijn allen op elkaar te gaan staan. Dan komen er 2 AOE spells en woesh, je team is foetsie.
Heb veel gelezen over de "Imbagon" builds, waar je als speler je hele team vrijwel constant +100 armor (84% damage reduction) geeft. Heb ik helaas de verkeerde klasse voor

de echte end-game gebieden zijn vrijwel niet te doen voor mij. In Foundry of Failed Creations bijvoorbeeld heb je 5 groepen van patrollende titans. Iedere titan die je killt split in 2 kleinere, en die splitten ook weer. De kleinere doen meer schade dus je wil ze 1 voor 1 killen, maar succes om dit te doen met heroes. Ook totaal geen ruimte om rond te rennen zonder dat je extra aggro krijgt, maar allemaal op 1 hoopje en iedereen gaat tegelijkertijd dood. Besloten om er maar mee te stoppen om dat soort content te doen. Te veel frustratie
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 27-02-2012 19:08
]