Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
tooter schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:51:
hey ik heb een vraagje he ik had een wa/mo en die had als main weapon een Victo`s battle axe.
maar die heb ik nu niet meer.ofterwij ik loop rond zonder wapens.Nu weet ik dat die axe ergens in het begin generfd is maar ik kan niet vinden of hij er helemaal uit is nu.(of dat ik hem gewoon weg gepleurd heb ofzo)

(had gelukkig nog een perfect axe van mn fow solo build ( die ook al niet meer werkt haha)

Net weer begonnen met prophecies om alles weer een beetje onder de knie te krijgen.Maar zie wel dat alles echt dood is.(Ben nog pre searing of hoe je dat ook al weer noemde :P) en zie maar 3 of 4 `mensen lopen.
Probeer Amerikaanse districten maar, daar zit 90% van de Europeanen ook :P
Pre zou zelfs drukker moeten zijn tegenwoordig sinds de aanpassingen die het halen van Defender of Ascalon makkelijker maken.

En Victo's bestaat nog steeds hoor, zover ik weet (tenzij het al HEEL lang terug is) ook geen aanpassingen aan de stats.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Verwijderd

Ik dacht ik ga dit weer eens spelen en weet nu weer waarom ik gestopt was.

Ik zit vast met een quest in EOTN dus dacht ga wat factions missions doen maar niemand die groept meer, iedereen doet alles solo. Jammer, als ik solo wil spelen ga ik wel met mijn PS3 aan de gang.

Ik zit nu zo'n beetje overal vast op moeilijke quests/missies die solo niet lukken, als je eenmaal doodgaat kan je het met death penalty al helemaal wel vergeten en die stomme heroes bakken er ook niet veel van.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:45:
Ik dacht ik ga dit weer eens spelen en weet nu weer waarom ik gestopt was.

Ik zit vast met een quest in EOTN dus dacht ga wat factions missions doen maar niemand die groept meer, iedereen doet alles solo. Jammer, als ik solo wil spelen ga ik wel met mijn PS3 aan de gang.

Ik zit nu zo'n beetje overal vast op moeilijke quests/missies die solo niet lukken, als je eenmaal doodgaat kan je het met death penalty al helemaal wel vergeten en die stomme heroes bakken er ook niet veel van.
Questen met andere mensen zit er inderdaad vrijwel niet meer in. Je kunt de dagelijke Zaishen Missions en Bounties doen, dan vind je nog wel veel mensen om mee samen te spelen.

Er zijn wat hero builds die geweldig werken als je toch in je eentje op pad wilt. Vooral de Discord team samenstelling werkt heel goed. Discord is een armor ignoring spell die alleen werkt op vijanden die zowel een condition als een hex hebben, dus je neemt drie of vier Necro heroes mee die de Discord spell hebben en daarnaast conditions en hexes spammen. Eventueel een Mesmer en wat Ele's voor extra conditions en hexes. De necro's krijgen ook wat protective, healing en minion master spells mee zodat je missies en quests kunt doen zonder extra healers, zelfs op hard mode.

http://wiki.guildwars.com/wiki/Discordway < onderaan staat een link naar een van de builds voor drie Necro's. Als je een vierde Necro meeneemt dan kun je die ook als Resto uitrusten maar dan vervang je de spirit (Life of Recovery) voor een andere spell.

Verwijderd

KneoK schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:57:
[...]

Questen met andere mensen zit er inderdaad vrijwel niet meer in. Je kunt de dagelijke Zaishen Missions en Bounties doen, dan vind je nog wel veel mensen om mee samen te spelen.

Er zijn wat hero builds die geweldig werken als je toch in je eentje op pad wilt. Vooral de Discord team samenstelling werkt heel goed. Discord is een armor ignoring spell die alleen werkt op vijanden die zowel een condition als een hex hebben, dus je neemt drie of vier Necro heroes mee die de Discord spell hebben en daarnaast conditions en hexes spammen. Eventueel een Mesmer en wat Ele's voor extra conditions en hexes. De necro's krijgen ook wat protective, healing en minion master spells mee zodat je missies en quests kunt doen zonder extra healers, zelfs op hard mode.

http://wiki.guildwars.com/wiki/Discordway < onderaan staat een link naar een van de builds voor drie Necro's. Als je een vierde Necro meeneemt dan kun je die ook als Resto uitrusten maar dan vervang je de spirit (Life of Recovery) voor een andere spell.
Nou dat houd lekker op dan, als ik die builds bekijk dan bedenk ik ineens dat ik nooit Necro gespeeld voorbij level 5 en al helemaal geen Assasin of Mesmer dus die skills heb ik geen van allen en mijn necro heroes zijn nog zwak, zoals ik ze kreeg.

Ik was begonnen als Warrior en later heb ik een Elementalist gemaakt die ik voornamelijk speelde. Mijn Ele is ook de enige met Prestige armor en een Koss met betere armor. Heb mijn heroes wel van die /bonus wapens van de CE's voorzien en menig drop die ik jaren geleden vond, runes en zo maar dat is op mijn Ele. Ik wilde nu juist mijn Warrior spelen en die heroes zijn lang niet zo goed, mijn Warrior trouwens ook niet, heb wel 100 blades en zo maar mijn Ele had een Searing Flames build met 2 groene wapens en zo, daar komt mijn Warrior niet eens in de buurt met een Sundering Celestial Sword.

En al die armor en troep is zo duur, ik had 12k, heb ik 2k van uitgegeven voor een salvage kit dus dat schiet niet echt op. Nou ja ik kijk het wel eventjes aan, wel jammer want ik had gehoopt meer van EOTN te zien vanavond maar ik liep vast op die level 28 Charr boss die zijn maten weer tot leven wekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Discord is volgens mij niet zo moeilijk te cappen. Je kunt in principe veel meer x/necro karakters gebruiken voor Discord maar die zullen niet zo effectief zijn omdat ze geen runes kunnen gebruiken voor de necro skills. Je kunt bijvoorbeeld twee monk/necro's nemen, een prot en een heal met beiden wat hexes en Discord, je team aanvullen met wat ele's voor de conditions (en eventueel ook weer Discord als elite voor een grotere spike) en je kunt al een aardig eindje vooruit.
Het voordeel van necro's is dat ze een goeie energy management hebben door Soul Reaping en ze dus veel langer Discord kunnen blijven spammen.

Wapens op je heroes zijn eigenlijk niet zo heel belangrijk, in ieder geval niet voor de damage. Wat +energy of +health is altijd handig maar het hoeven helemaal geen dure wapens te zijn. Armor voor je heroes levelt ook automatisch dus je hoeft geen armor te kopen, alleen insignia's om de stats te verhogen.

Het levellen van je heroes is niet zoveel werk, het verzamelen van een goeie groep is wat meer werk. Ik ben nog vrij vaak online dus je kunt me altijd toevoegen aan je friendslist (Biaja Gara, don't ask :D ) als je wat wilt spelen of hulp nodig hebt. Mijn Discord team is volledig equipped dus als ik drie Discords meeneem en jij drie low level heroes dan zijn ze zo level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Ook nog een kleine tip als je heroes geen lvl20 zijn.
Zorg dat ze in je party zitten als je quests accepteert (voornamelijk die in een outpost), want heroes krijgen ook de xp bonus voor het voltooien van quests.

Bv.: als je een quest complete met 2000xp als reward krijg jij de 2000xp + al je heroes in je party krijgen ook nog eens 2000xp.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de tips, ik heb nog genoeg quests/missies te doen in Factions en zo dus zal wat zwakkere heroes meenemen met die quests.

Ik had gisteren nog 3 anderen gevonden die ook mijn missie moesten doen maar het was al laat dus wij 4 Monk heroes meegenomen en de 1e Boss room ging best wel goed maar de 2e ging finaal mis en dat werd een wipe en toen ben ik maar naar bed gegaan. Ik kon het eigenlijk al aan zien komen, ze zeiden alle 3 dat ze redelijk nieuw waren dus ik weet niet precies wat ik dacht om met 1 Warrior, 3 Elementalists en 4 monks (heroes) die missie te doen.

Ik ga het vanavond nog eens proberen, ik vond trouwens op de wiki dat je voor die Charr quest een Siege Devourer kan gebruiken om het makkelijker te maken.

Trouwens, hoe werkt dat Target callen eigenlijk ook al weer? Kan ik gewoon op spatiebalk drukken als iemand een target called en val ik dan dat monster aan of moet ik iets van assist aanzetten? Is zo lang geleden dat ik dat gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:06:
Dank voor de tips, ik heb nog genoeg quests/missies te doen in Factions en zo dus zal wat zwakkere heroes meenemen met die quests.

Ik had gisteren nog 3 anderen gevonden die ook mijn missie moesten doen maar het was al laat dus wij 4 Monk heroes meegenomen en de 1e Boss room ging best wel goed maar de 2e ging finaal mis en dat werd een wipe en toen ben ik maar naar bed gegaan. Ik kon het eigenlijk al aan zien komen, ze zeiden alle 3 dat ze redelijk nieuw waren dus ik weet niet precies wat ik dacht om met 1 Warrior, 3 Elementalists en 4 monks (heroes) die missie te doen.

Ik ga het vanavond nog eens proberen, ik vond trouwens op de wiki dat je voor die Charr quest een Siege Devourer kan gebruiken om het makkelijker te maken.

Trouwens, hoe werkt dat Target callen eigenlijk ook al weer? Kan ik gewoon op spatiebalk drukken als iemand een target called en val ik dan dat monster aan of moet ik iets van assist aanzetten? Is zo lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Een target callen werkt met CTRL + Dubbelklik & een ge-called target aanvallen is T (selecteren) + SPATIE (aanvallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bernardo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:12:
[...]

Een target callen werkt met CTRL + Dubbelklik & een ge-called target aanvallen is T (selecteren) + SPATIE (aanvallen)
Thankies, zojuist de missie met 8 Bound spirits met 2 anderen gedaan, ging in 1 keer goed alhoewel het bijna fout ging bij de 7e baas. Ben ook al naar de volgende missie in Arborstone gerend, hopelijk komen er zo weer wat mensen want als ik het me goed herinner moet de urn gedragen worden door een speler en zoals ik al eerder zei, het is een MMO geen solo game O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Oplossing voor bovengenoemd probleem: zoek een fatsoenlijk gilde :)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Zow, 50/50 hom nu :) wachten met de gwamm spike en dan helemaal klaar met gw. Enigste wat ik nog kan doen is kanaxai versaan, enigste baas wat ik nog moet.

En dat gw2 maar snel mag komen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Congratz! En hoeveel tijd heb je nu in GW op de teller staan? :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Nephalem schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:12:
Congratz! En hoeveel tijd heb je nu in GW op de teller staan? :P
2333 uur en 56 minuten over 60 maanden :D Valt nog wel mee als ik het van anderen hoor hoeveel uren zij erin hebben gestoken:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ninc schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:46:
[...]

2333 uur en 56 minuten over 60 maanden :D Valt nog wel mee als ik het van anderen hoor hoeveel uren zij erin hebben gestoken:D
Dat is nog niets, heb 11442 uur op de teller staan in 75 maand. ;)
Ik speelde voornamelijk PvP, als je jezelf zoveel uur in PvE kunt vermaken is er echt wat mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 1.618 uur met mijn main, die vanavond waarschijnlijk helemaal klaar zal zijn: 50/50 en GWAMM. Totaal op alle chars 2.336 uur in 62 maanden.

@unfor: je hebt het over iets mis, maar je zou je eigen stats nader moeten bekijken;)

Probeer je het volgende voor te stellen:
Je hebt de afgelopen 6,25 jaar 5,5 jaar full time gespeeld (obv 8 uur per dag). Dat is een percentage van 88% (5,5 / 6,25), wat neerkomt op 35 uur gem. per week over 6,25 jaar. Ervan uitgaande dat je ipv gw had gewerkt tegen een jan modaal salaris van 30.000 bruto, zou je 165.000 kunnen hebben verdiend (88% x 6,25 x 30.000. Grof gerekend is hiervan 2/3 netto, wat resulteert in 110.000 netto. Ik ken je financiele situatie niet, maar het is een mooi bedrag lijkt me zo?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
en als je nou gewoon niet slaapt kan je nog gewoon GW spelen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Die 50/50 snap ik (gratz btw, huge ammount of work!) maar wat is GWAMM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:45:
Ik heb maar 1.618 uur met mijn main, die vanavond waarschijnlijk helemaal klaar zal zijn: 50/50 en GWAMM. Totaal op alle chars 2.336 uur in 62 maanden.

@unfor: je hebt het over iets mis, maar je zou je eigen stats nader moeten bekijken;)

Probeer je het volgende voor te stellen:
Je hebt de afgelopen 6,25 jaar 5,5 jaar full time gespeeld (obv 8 uur per dag). Dat is een percentage van 88% (5,5 / 6,25), wat neerkomt op 35 uur gem. per week over 6,25 jaar. Ervan uitgaande dat je ipv gw had gewerkt tegen een jan modaal salaris van 30.000 bruto, zou je 165.000 kunnen hebben verdiend (88% x 6,25 x 30.000. Grof gerekend is hiervan 2/3 netto, wat resulteert in 110.000 netto. Ik ken je financiele situatie niet, maar het is een mooi bedrag lijkt me zo?;)
Ik heb dan ook gewoon een baan + leven ;)
Veel van de tijd draaide GW in de achtergrond.
Drunkard title met de autoclicker bijvoorbeeld, geminimaliseerd neemt het spel ook amper resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Gok erop dat old skool LDoA spelers ook de nodige uurtjes hebben staan die ze AFK hebben geklokt :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Bernardo: thanks en het staat voor God Walking Amongst Mere Mortals en is de titel die je mag dragen als je 30 of meer titels maxed hebt.

@ unfor: gelukkig maar, maakte me al zorgen :*)
Ik ben blij dat ik de drunkard heb gehaald na de update..stuk makkelijker om spam te klikken i.p.v. om de 3 minuten (evt. met de hulp van een autoclicker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggs1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-04-2021
Hallo,

Ik ben sinds kort terug begonnen met het spelen van GW, maar nu zit ik vast bij de laatste missie van de Nightfall campaign. Het lukt me niet om Shiro te verslaan in Gates of Madness. Ik heb al verschillende tactieken geprobeerd maar ik krijg hem maar niet neer.

Is er misschien iemand die mij zou willen helpen om door deze missie te geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Als ik online ben, geen probleem. Shiro is op zich best makkelijk als je een beetje doorhebt hoe zijn skills werken.
IGN: Sima Kaze

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Nadat ik mezelf al weken heb lopen hypen over GW2 heb ik een beetje rondgekeken en kwam ik erachter dat je een aantal leuke dingen voor GW2 vrij kunt spelen via die HoM. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die hiermee gaan beginnen? Heb namelijk wel interesse, zelf vrij veel GW:proph gespeeld vroeger en ook in Nightfall nog een tijdje doorgebracht maar dit was allemaal op een account die ik verkocht heb. Heb een ander account met wel 1 of 2 lvl 20 maar die zijn niet echt bijzonder qua gear ofzo.

Dan nog een vraagje, in hoeverre kun je benodigdheden etc voor de HoM soloen? Toen ik een tijdje geleden inlogde op GW was het niet echt druk dus de kans is groot dat ik veel dingen alleen moet gaan doen denk ik?

Edit: Heb op dit account trouwens de 1e 3 campaigns maar wil EotN er nog bij gaan kopen.
Char waar ik me de naam nog van kon herinneren was in ieder geval Koekiemonstr SR en dan geeft hij aan dat ik 3/50 heb.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2011 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

In principe kun je vrijwel alles wel solo doen, er gaat alleen ontzettend veel tijd en geld in zitten als je nog moet beginnen.

Er zijn een aantal titels die je wel met anderen moet doen zoals de elite areas (Underworld, DoA etc.).

Er zijn een aantal guides als je een beetje googled, zoals deze: http://massively.joystiq.com/tag/the-road-to-50/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Damn, ik kan echt niet wachten tot dit spel uit komt. Maar het ziet er naar uit dat ik dan eerst een nieuwe computer nodig heb met die graphics :D ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 01:01:
Hey,
Nadat ik mezelf al weken heb lopen hypen over GW2 heb ik een beetje rondgekeken en kwam ik erachter dat je een aantal leuke dingen voor GW2 vrij kunt spelen via die HoM. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die hiermee gaan beginnen? Heb namelijk wel interesse, zelf vrij veel GW:proph gespeeld vroeger en ook in Nightfall nog een tijdje doorgebracht maar dit was allemaal op een account die ik verkocht heb. Heb een ander account met wel 1 of 2 lvl 20 maar die zijn niet echt bijzonder qua gear ofzo.

Dan nog een vraagje, in hoeverre kun je benodigdheden etc voor de HoM soloen? Toen ik een tijdje geleden inlogde op GW was het niet echt druk dus de kans is groot dat ik veel dingen alleen moet gaan doen denk ik?

Edit: Heb op dit account trouwens de 1e 3 campaigns maar wil EotN er nog bij gaan kopen.
Char waar ik me de naam nog van kon herinneren was in ieder geval Koekiemonstr SR en dan geeft hij aan dat ik 3/50 heb.
Om meer dan die 3 punten toe te voegen moet je EotN hebben.
Drukte in Europese districten is inderdaad om te huilen, iedereen zit in het Duitse district, of de Amerikaanse districten. Als je dus een groep nodig hebt zijn dat de beste plaatsen om het te proberen.

En op zich is praktisch alles in GW solo te doen. Sommige stukken zijn goed uitgeruste heroes wel sterk aan te raden, dus als ik je advies mag geven op dat punt, zorg dat je Nightfall en Eye of the North zsm doorloopt zodat je alle heroes beschikbaar hebt. Maakt de lastigere missies en later hard mode stukken eenvoudiger.
Verder is het natuurlijk een enorm voordeel om een gilde te hebben waar je rustig een keer om hulp of uitleg kan vragen, stuk relaxter dan op zoek moeten naar een PUG.
En als je voornaamste doel de HoM unlocks zijn, wees slim in het kiezen van je doelen in het begin. Als je net begint is het onbegonnen werk om meteen te proberen een peperdure armorset bij elkaar te spelen (bovendien heeft elite armor in GW geen voordelen, ziet alleen mooier uit), dan kun je bijvoorbeeld beter investeren in het uitbreiden van je beschikbare skills (ook weer in verband met heroes onder andere, die kunnen alleen skills gebruiken die je op je account al unlocked hebt).

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay thanks voor de info. Heb EotN nu ook dus heb ze allemaal, nu nog het volgende. Ik heb een lvl 20 mo/ele en een lvl20 necro. Beide eigenlijk net lvl 20 en niet echt goede armor/wapens. Nu de vraag, kan ik het beste met 1 van deze 2 profs proberen te soloen of misschien snel een andere prof lvlen? Als ik zo rond kijk zie ik vrij veel asassins en ritualists rondlopen namelijk, misschien dat die er beter geschikt voor zijn? De monk is gelvled in de prophecie campaign en de necro in factions.

Heb gister in ieder geval even op beide de quests gedaan voor the eye of the north en dus nog weer 2 heroes vrij gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:45:
Okay thanks voor de info. Heb EotN nu ook dus heb ze allemaal, nu nog het volgende. Ik heb een lvl 20 mo/ele en een lvl20 necro. Beide eigenlijk net lvl 20 en niet echt goede armor/wapens. Nu de vraag, kan ik het beste met 1 van deze 2 profs proberen te soloen of misschien snel een andere prof lvlen? Als ik zo rond kijk zie ik vrij veel asassins en ritualists rondlopen namelijk, misschien dat die er beter geschikt voor zijn? De monk is gelvled in de prophecie campaign en de necro in factions.

Heb gister in ieder geval even op beide de quests gedaan voor the eye of the north en dus nog weer 2 heroes vrij gespeeld.
Zelf vind ik de assassin klote om mee in pve missies en dungeons etc te doen. Natuurlijk als je wilt farmen/speedclears wilt doen, is de Assassin een pre om te hebben.

Maar voor PvE gericht op titels vind ik necro, ritualist,ele en monk wel fijne professions om mee te spelen, zodat je solo veel voorruit kan. Zeker de combi met AP+YMLAD+FH+EVAS en dan discord heroes, panic mesmers, roj monks en nog wat je zelf wilt, blaas je door alle PvE content heen.

En voor de Ap builds is necro, ele en monk het fijnste:D

Maar log nu voornamelijk alleen in om nog gezellig te chatten/op teamspeak zitten en wat vrienden te helpen om ook GWAMM & HoM 50/50 te halen. Anders is het ook maar doelloos wachten op GW2 :P

[ Voor 7% gewijzigd door ninc op 05-09-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Necro heb je aardig wat openingen, MM's, spiritmasters, discords, werkt allemaal erg netjes.

Zelf vind ik Assasin met de PvE skills heerlijk spelen, extra crits en armor kan je relatief makkelijk in leven blijven met Moebius strike als spam skill (icm met die 30 dmg aoe). Per saldo ligt het eraan of je alles op hardmode of normal mode wil doen, normal mode vond ik een ranged met heroes wat makkelijk speler (mijn ranger was 1 van de eerste waarmee ik alles heb uitgespeeld), dan een melee (zeker warrior). Zeker als je eenmaal 2 rits en 3 necro als heroes kan halen, gaat alles bizar snel, op normal mode vind ik zelf een serie ele's beter werken (searing flames combo).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik zal google er even bij pakken terwijl ik jullie replies doorlees :P.
Maar als ik jullie goed begrijp is de necro wel handig en moet ik om te beginnen eigenlijk alle heroes unlocken?
Op het moment zit ik vooral op mijn monk, aangezien die qua exploren wel aardig goed zit en ook al het een en ander in nightfall heeft gedaan. Heeft ook wat meer heroes al. Ik heet Lady Koekiemonstr (ja hele slechte naam:/) voor als iemand wat wil doen in-game of nog een leuke guild heeft/weet!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:36:
Haha ik zal google er even bij pakken terwijl ik jullie replies doorlees :P.
Maar als ik jullie goed begrijp is de necro wel handig en moet ik om te beginnen eigenlijk alle heroes unlocken?
Op het moment zit ik vooral op mijn monk, aangezien die qua exploren wel aardig goed zit en ook al het een en ander in nightfall heeft gedaan. Heeft ook wat meer heroes al. Ik heet Lady Koekiemonstr (ja hele slechte naam:/) voor als iemand wat wil doen in-game of nog een leuke guild heeft/weet!
Ben een echte necro-fan, dus kan je geen objectieve mening geven. Maar soul reaping is superhandig icm met assassins promise, je kunt dan blijven spiken. Monk vind ik ook erg fijn. Uiteindelijk moet je de profession pakken die je het leukste vind, aangezien je er toch veel uren in gaat steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja monk is opzich prima, maar soms is het wel leuk om voor de verandering even damage te doen, dus ga ff kijken of daar een leuke optie voor is als monk, prophecy campaign kan ik in principe allemaal met een maat samen doen, moet hem alleen nog even overhalen ook EotN te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Als Mo/Me kun je best lekker spiken met Arcane Echo en Ray of Judgement. Op pvxwiki vind je zat builds zoals bijvoorbeeld deze: http://pvx.wikia.com/wiki/Build:Mo/Me_RoJ_Nuker
Je moet dan alleen By Ural's Hammer vervangen door een andere skill omdat ze die flink nutteloos hebben gemaakt.

Als je met heroes gaat spelen dan is een damage build voor jezelf naar mijn mening het beste. Heroes zijn best effectief in healing en als je alle heroes en skills voor een goeie Discord teambuild bij elkaar hebt gesprokkeld dan heb je vaak niet eens meer een Monk hero nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxOrpheusxX
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 12:04
Ik speel veelal Ranger, alles mee uitgespeeld.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page <-- nuttige info
http://www.gwpvx.com/PvX_wiki <-- site met builds, sets van skills die goed werken. Het geeft niet als je niet meteen die ene Elite Skill hebt, zoek een build die je met jouw skills en bijgekochte skills kunt maken. Vaak staan er ook wel alternatieven. Leuke site om te puzzelen.
http://www.gwpvx.com/Build:Team_-_7_Hero_Player_Support <-- team van Heroes waar ik veel mee speel.

Ik zal je ingame wel ff opzoeken, ik wil wel wat meelopen (kan ik meteen wat heroes meenemen, scheelt een hoop in het begin ;-) Leuk doel en ik help graag mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Hallo, ik ben nieuw hier maar ik had een vraagje...

Ik speel Guild Wars op mijn mac via Crossover Games, dat gaat prima. Alleen als ik CMD + W in druk (wat ik gewend ben, om namen van npc's en foes enzo te zien, sluit het spel af... omdat dat een sneltoets is van Finder. Net als CMD + Q... Hoe gaan andere Mac gebruikers hier mee om met Guild Wars?

[ Voor 9% gewijzigd door Thesserd op 09-09-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zelf geen mac user, maar helpt het niet om de hotkey te veranderen naar iets dat geen conflict veroorzaakt?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Thesserd
Nou, daar heb ik inderdaad ook al over rondgevraagd, en je kan inderdaad een aantal hotkeys veranderen, verwijderen of toevoegen. Maar deze Finder hotkeys kan ik niks over vinden. Erg vervelend! Ik was bezig met Winds Of Change, kan ik een quest opnieuw beginnen omdat ik per ongeluk CMD en W indruk... xD

• jmxd
  • Niet online
Zou GW2 direct via Steam te koop zijn?

Verwijderd

Ben al aardig op weg, 5/50 zit ik nu, maar denk dat ik ga voor op zijn minst 30/50. Ben voornamelijk bezig de quests van EotN te doen. Ben nu aangekomen bij de quest waar je Cyndr Fireheart voor moet killen. Die lukt nog niet echt omdat me heroes steeds op een kluitje staan en ge-2shot worden. Beetje heroes aanpassen dan maar en proberen te zorgen dat ze niet op een kluitje staan=)

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

nevermind, op een telefoon lezen maakt dat je soms foutief leest door te kleine lettertjes

[ Voor 84% gewijzigd door D-rez op 10-09-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:26:
Ben al aardig op weg, 5/50 zit ik nu, maar denk dat ik ga voor op zijn minst 30/50. Ben voornamelijk bezig de quests van EotN te doen. Ben nu aangekomen bij de quest waar je Cyndr Fireheart voor moet killen. Die lukt nog niet echt omdat me heroes steeds op een kluitje staan en ge-2shot worden. Beetje heroes aanpassen dan maar en proberen te zorgen dat ze niet op een kluitje staan=)
Hero flags gebruiken om ze te spreiden :)
Als je er echt problemen hebt probeer te zorgen dat er minimaal 1 healer en 1 hero met een hard rez apart staan zodat de kans dat ze beiden sterven een stuk kleiner wordt.
Zou GW2 direct via Steam te koop zijn?
Denk het niet aangezien Steam in dit geval geen enkele meerwaarde heeft.
Je moet hoe dan ook een account aanmaken bij NC Soft of indien je dat al hebt je product key aan dit account koppelen en vervolgens download je de client gewoon rechtstreeks via de NC Soft site.
En als je perse Steam's ingame interface wil hebben kun je GW2 gewoon als niet Steam game toevoegen.
Nou, daar heb ik inderdaad ook al over rondgevraagd, en je kan inderdaad een aantal hotkeys veranderen, verwijderen of toevoegen. Maar deze Finder hotkeys kan ik niks over vinden. Erg vervelend! Ik was bezig met Winds Of Change, kan ik een quest opnieuw beginnen omdat ik per ongeluk CMD en W indruk... xD
Net even gekeken, ik kan deze hotkeys wel aanpassen. In het opties menu onder de tab Control staat helemaal onderaan Targeting: Show targets en Show others. (Onder windows standaard Ctrl en Alt).
Door nieuwe toetsen aan deze commando's toe te wijzen kun je die CMD toets dus ontwijken lijkt me?

[ Voor 44% gewijzigd door Nephalem op 11-09-2011 03:00 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Laatst online: 20-04 20:47
Is Guild Wars nog de moeite waard om te spelen (om aan te schaffen en de huidige gameplay), met de komst van GW2 in zicht? (ook al kan dat nog een tijdje duren van wat ik begrijp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ja hoor, GW2 zal denk ik nog wel een maand of 6-8 minimaal op zich laten wachten, dus nog tijd genoeg om GW 1 op je gemak door te spelen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Net even gekeken, ik kan deze hotkeys wel aanpassen. In het opties menu onder de tab Control staat helemaal onderaan Targeting: Show targets en Show others. (Onder windows standaard Ctrl en Alt).
Door nieuwe toetsen aan deze commando's toe te wijzen kun je die CMD toets dus ontwijken lijkt me?
Goh stom, helemaal niet aan gedacht. Ik zat in mn hoofd met de mac sneltoetsen veranderen. Kan natuurlijk ook via GW. Ga ik doen! Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Thesserd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:32:
[...]

Goh stom, helemaal niet aan gedacht. Ik zat in mn hoofd met de mac sneltoetsen veranderen. Kan natuurlijk ook via GW. Ga ik doen! Danku!
Graag gedaan, en have fun ;)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• ninc
2de deel van WoC is begonnen vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z7ogG.png

Winds of Change

The Afflicted have been vanquished, but there is more that plagues this land. Join the Ministry of Purity as they rally for a righteous Cantha. Hear the venerable Reiko and our blessed Ashu discuss their dreams for our great Empire. Speak with the Herald of Purity in Kaineng Center to attend.

The second installment of the Winds of Change trilogy has gone live today, allowing players to continue the story of the Ministry of Purity introduced in the first installment. With this update, you’ll get 11 new quests, 5 more respawn zones, and numerous additional hidden scenes:

As players engage with Winds of Change, they will find themselves caught between the Ministry of Purity and their crusade against the rival gangs of Kaineng — the Jade Brotherhood and the Am Fah. With the Jade Brotherhood and the Am Fah facing the might of the Ministry, the gangs are forced to retaliate with brutal and destructive force. With the violence escalating, the people of Cantha begin to wonder of the price of security worth the cost. As the Ministry ascends in power and control, intrigue sets in as the people of Cantha begin to wonder at the true motives of the Ministry.

Respawn Zones

• Bukdek Byway
• Shadow’s Passage
• Shenzun Tunnels
• The Undercity
• Sunjiang District

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Vertel me alsjeblieft dat de 2e set quests minder geestdodend saai is, eerste arc was om te janken zo slecht.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:36

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hallo Allemaal,

Ik zit met een klein probleem.
Als ik Guild Wars van de website download, moet ik steeds bij elke portal, de omgeving downloaden.

Daar er meer mensen van het netwerk hier gebruik maken, is dat zeer irritant.
Zelf vind ik het ook heel erg storend.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt _/-\o_

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racquemis
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 19:35
rikdegraaff schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:27:
Hallo Allemaal,

Ik zit met een klein probleem.
Als ik Guild Wars van de website download, moet ik steeds bij elke portal, de omgeving downloaden.

Daar er meer mensen van het netwerk hier gebruik maken, is dat zeer irritant.
Zelf vind ik het ook heel erg storend.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt _/-\o_
ja hoor, voeg de -image parameter aan de snelkoppeling toe, dan download ie alle files in een keer en hoef je niet elke bij elke portal de omgeving te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
Ter verduidelijking:
- maak een snelkoppeling van gw.exe aan
- open het scherm eigenschappen van de snelkoppeling
- voeg -image toe aan de doelparameter (bv. "D:\Games\Guild Wars\Gw.exe" -image)

Nou kan het bijwerken een flinke tijd duren, dus zet hem bijvoorbeeld 's nachts aan. Zo hebben anderen op het netwerk er ook minder last van, en kun je zelf de volgende dag direct aan de gang.

[ Voor 33% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 26-11-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:36

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke, ga ik vanavond doen.

Dank je hartelijk, stroopwafel ;)

EDIT: Het heeft gewerkt.
Geweldig!!! _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door PeaceFreak op 27-11-2011 08:48 ]

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb GW van de week ook maar weer eens opgepikt, lekker een beetje questen met een verse ranger.
Heb het idee dat het allemaal wat makkelijker gaat dan 5 jaar terug..

edit: als iemand nog een plekje heeft in een (social) guild dan laat het hier maar even weten. Altijd leuker als je een beetje kunt ouwehoeren onderweg :D

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Tja, het GOT Guild (www.gotguildwars.com) heeft zat plek vrij, alleen gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat activiteit ongeveer net zo groot als die hier in het topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:46:
Heb GW van de week ook maar weer eens opgepikt, lekker een beetje questen met een verse ranger.
Heb het idee dat het allemaal wat makkelijker gaat dan 5 jaar terug..

edit: als iemand nog een plekje heeft in een (social) guild dan laat het hier maar even weten. Altijd leuker als je een beetje kunt ouwehoeren onderweg :D
Haha, ja het gaat zeker allemaal makkelijker. Nu met 7 heroes met goede builds, blaas je solo door alle PvE content heen. Dat kon je vroeger met je henchies niet proberen ;)

Ben tijdje (lees jaartje) offie geweest van Guardian of the Dutch [GOTD] vind het een leuke guild. Ben alleen nu bijna nooit meer online, aangezien ik alles al gedaan heb en mn studie effe voorrang heeft. En de meeste vaste guildies die ik ken zijn ook gestopt (of spelen zeer zelden) omdat ze wachten op GW2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
http://www.arena.net/blog...inds-of-change-part-three

Winds of Change deel 3 begint nu!
Winds of Change has been our largest free content expansion in Guild Wars to date, and this final chapter sees the addition of 9 new quests, exciting new rewards, and a number of hidden scenes for players to discover that flesh out the story. Make sure to check out our impressive Canthan costumes in the In-Game Store and the NCsoft Store, and visit our Winds of Change website (which we’ll update on Feb 9) for more background information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik was al afgehaakt bij eerste deel, teveel irritatie om die mobs neer te krijgen (war in cryta?).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:24:
Ik was al afgehaakt bij eerste deel, teveel irritatie om die mobs neer te krijgen (war in cryta?).
WiK vond ik makkelijk. Heb het gisteren nog voor de 4e keer voltooid op een andere character. Winds of Change in HM is daarentegen weer erg pittig, en soms een tikkeltje oneerlijk. Maarja, nu nog dit derde deeltje afraggen, en dan kunnen we echt wachten op gw2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik heb 4 jaar lang heel actief gespeeld maar ben nu al een jaar op het punt aangekomen dat ik er niet zoveel zin meer in heb. Ze moeten echt gaan opschieten met gw2. Is er al info over de 2e beta? is die ook closed of open? En nog geen release date zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er is ook een GW2 topic, daar staat al het nodige over beta en mogelijke release :P (is namelijk nog niet bekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Enigste quest wat ik wel leuk vind van WoC is: Raid on Shing Jea Monastery.

Van 2 kanten gezergd worden door de tengu's, was wel effe aanpoten. Dacht dat ik het niet ging halen toen ik nog maar 3 heroes over had, maar gelukkig werd er 1tje gerest waardoor de rest ook weer terug kon komen.

De final quest daarna was wel weer teleurstellend, maarja, je kunt niet meer verwachten van gratis content terwijl iedereen aan deeltje 2 van gw werkt ;)

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Heeft hier iemand zich al ingeschreven voor de Beta ?

K20A daily :-)

• SinergyX
Uiteraard :)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Nee hoor, niemand, we weten van nix. Is namelijk de moeite niet waard. Ik zou het niet doen als ik jou was.

• SinergyX
Mijn sarcasme-meter zit met vraagtekens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
SinergyX schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:56:
Mijn sarcasme-meter zit met vraagtekens...
Spelen mensen nog GW? Ik ben nu al een paar dagen aan het proberen "Against the Destroyers" af te maken (moet alleen nog heart of the shiverpeaks + wat daarna komt) en ik kom gewoon NIET verder :S

Heb nu 7 punten in de HoM, maar ben dus hard aan het proberen er meer te krijgen... lukt alleen voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:15
Ik kan wel ff helpen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Volgens mij hebben ze bij Arenanet nog nooit van een fatsoenlijk CDN gehoord :P Ben GW maar weer eens aan installeren en de -image maar toegevoegd, die download hier meet 200KB/s terwijl mijn normale verbinding de 11MB/s makkelijk dicht trekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op zondag 26 februari 2012 @ 20:28:
[...]

Spelen mensen nog GW? Ik ben nu al een paar dagen aan het proberen "Against the Destroyers" af te maken (moet alleen nog heart of the shiverpeaks + wat daarna komt) en ik kom gewoon NIET verder :S

Heb nu 7 punten in de HoM, maar ben dus hard aan het proberen er meer te krijgen... lukt alleen voor geen meter.
Zet alles aan de kant en zorg dat je 7 heroes krijgt met onderstaande build:
http://www.gwpvx.com/Build:Team_-_7_Hero_Player_Support

1 voor 1 je heroes vervangen met 1 van die builds totdat je ze alle 7 hebt. Ik zat overal vast en had veel moeite om door content heen te komen. Toen ik deze build rond had kon ik vrijwel alles clearen zonder moeite. Nu met wat meer runes en insignias stouw ik ook vrijwel alle hard mode content eenvoudig weg. Alleen de echte end-game content op hard-mode zijn nog buiten bereik. De juiste build + goede positionering en pulls en het stelt geen drol meer voor. Dit is niet een gouden build en ook niet meer degene die ik nu gebruikt, maar een uitstekende basis waarmee je overal doorheen kan komen en door kan bouwen op die build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hoe vervang je die dan? Ik heb een hele stapel heroes waar ik uit kan kiezen, maar bij die wiki pagina zie ik geen namen staan of waar ik ze kan vinden. Of moet je ze ergens zelf aanmaken / upgraden vanuit bestaande heroes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:31:
Hoe vervang je die dan? Ik heb een hele stapel heroes waar ik uit kan kiezen, maar bij die wiki pagina zie ik geen namen staan of waar ik ze kan vinden. Of moet je ze ergens zelf aanmaken / upgraden vanuit bestaande heroes ofzo?
Als je hier naartoe gaat:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Heroes

Heb je een lijst met alle heroes die je kunt recruiten en hun profession. Zoek de heroes met de juiste profession en recruit ze (instructies daarvoor staan ook weer op de wiki). Er is geen wezenlijk verschil tussen heroes met dezelfde profession, wie je hebt maakt niet uit. Je hebt alleen weinig keuze.. dat wil zeggen, de build die ik link bevat 2 mesmers. Er zijn maar 2 heroes (Norgu en Gwen) die mesmer zijn. Zo weet je wie je moet recruiten en kun je onderzoeken hoe.

Je hebt 2 mesmers nodig (Norgu/Gwen), 2 Necros (Livia, Master of Whispers of Olias), 1 Monk (Dunkoro / Tahlkora zou je al moeten hebben), en 2 Ritualists (Xandra en Razah). De enige die lastig is om te verkrijgen is Razah, de rest is relatief simpel en wordt goed uitgelegd op de wiki. Er zijn uiteraard veel andere builds die werken maar je kan beter eentje kiezen die werkt dan zelf proberen wat te frutselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anders heb je ook nog het mercenary systeem, kan je je eigen characters als heroes laten spelen :) Zo kon ik vrij snel zulke builds gebruiken omdat ik nagenoeg elke profession als character heb.

Was net nog bezig met War in Kryta met soortgelijke build, maar welke zijn nu het beste om eruit te laten? Aangezien de zones maar max 6 man zijn, moet ik het steeds met 2 minder doen. Resultaat: dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thx, ik ga een beetje rondlezen en de heroes opzoeken...
Ik heb tot nu toe voornamelijk op goed geluk rondgezworven en geprobeerd wat quests en subquests af te maken waar ik ze tegen kwam, maar ik begin tegen de grenzen van mijn groep aan te lopen nu ik groepjes tegenstanders van level >24 tegen kom :)

[ Voor 68% gewijzigd door gwystyl op 26-02-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
De teambuild die ik gebruik staat nergens online, maar het komt neer op het volgende:

- zelf een discord caller build
- 3 necros, allemaal met ' discord' en ' animate bone minions', verder elke hero aanvullen met spirits (elk uit een andere lijn) en andere nuttige skills (template codes: OAhkQMFrBCuTMrK8NzcbO0wFrTA / OAhkUoG4BKqUMTVQ5UnodglwnQVF / OAhkQMFrBGuUMTVg004U1DnYnwFD)
- een keystone mesmer (template code: OQNCA8wzPIPb64aoErPP9BA)
- een blinding surge ele (template code: OgVDMJycOXVdI34b4N6BZgwB)
- een UA monk (template code: OwUTMw2C3JjsR+ddRLQPIDwQAA)
- een E/Mo prot (OgNDwcPPP1CaBJRLWPWJ316G)

Deze build geeft je spirits, minnions (tot 27 stuks :P), interupts en de gewone snelle kills van discord. Voor 4 man situaties neem je 2 necro's en de monk mee en voor 6 man situaties alle necro's, de mesmer en de monk. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik zelf altijd monk speel en de partyheals 'divine healing' en 'heaven' s delight' vrij vaak gebruik, dus wellicht kies je er zelf voor een van de heroes wat meer hela mee te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die maar eens proberen dan :) Ik heb standaard de discordway (4 necro) recent uitgebreid met 2 necro's extra. An sich qua damage en survival helemaal geweldig, maar mis behoorlijk wat interupt.

Maar die E/Mo, gok dat die op Ether renewal werkt? Recast hij die netjes als hij wordt gestripped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
hoe lang duurt het gemiddelt dat NCSOFT reageert op een support?
ik wil na een hele lange tijd (lees: HEEEEEEEEELE lange tijd) weer even GW spelen, maar weet mijn characters namen niet meer haha, heb gisteren rond de middag een support aanvraag gedaan.

als het goed is heb ik nog een level 20 assasin en daarnaast nog een paar characters, las hierboven iets over birthday presents dus vraag me af hoeveel ik er daar van heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb ze gisteren allemaal opengemaakt :D Jammer dat ik 3x dezelfde (white) 5th heb gekregen, 1x paars.

Normaal reageert NCsoft best rap, mits het werkdagen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
ok dan hoop ik als ik vanmiddag thuis kom uit het werk een reply te hebben, of iig vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
SinergyX schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:36:
Die maar eens proberen dan :) Ik heb standaard de discordway (4 necro) recent uitgebreid met 2 necro's extra. An sich qua damage en survival helemaal geweldig, maar mis behoorlijk wat interupt.

Maar die E/Mo, gok dat die op Ether renewal werkt? Recast hij die netjes als hij wordt gestripped?
De E/Mo werkt inderdaad met 'Ether Renewal'. Houd hem nooit specifiek in de gaten, maar aangezien hij na een battle vaak nog zat energy over heeft geloof ik dat het wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch maar eens testen dan, mijn sin doet het best nog wel netjes met die PvE skills en de bijna perma 75% block stance (flashing blades), daar maar weer eens verder mee gaan meppen. Plus dat ik nog steeds een surviver character heb (pas lvl10, maargoed), even volgooien met mercs en gaan :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
ik heb nogsteeds geen mail :( hopenlijk vandaag nog..

iemand zin om samen te gamen en me eventueel weer wat dingen ingame uit te leggen / te helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Heel vroeger heb ik GW1 gespeeld en behoorlijk veel ook nog, veel skills vrij gespeeld in PVP.. maar toen kwam er eens een donkere dag voorbij waarbij ik "ineens" mn wachtwoord vergat (langere periode vergeten). Het e-mail adres wat ik gebruikte weet ik nog wel alleen zelf kan ik daar ook niet meer op (ook wachtwoord vergeten). Inprinciepe heb ik een account die helemaal vrijgespeeld is alleen ik kan er gewoonweg niet meer op.. geprobeerd om via NCsoft mn account terug te krijgen alleen dat werkt ook niet bijzonder goed.

Voordeel is wel dat ik mn meeste retail gamekeys nog hebt, als ik een e-mail stuur naar die badgasten zou ik eventueel in aanmerking kunnen komen voor een wachtwoord change.. alleen zou ik weer op hotmail moeten inloggen waarvan ik het wachtwoord niet weet...

8)7 |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Wil ik ook weer inloggen, ben ik mijn PW kwijt.

Kan, is niet erg. Doe je toch een reset?

Is die service momenteel niet beschikbaar. Nee, dat is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
maartend schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:49:
Wil ik ook weer inloggen, ben ik mijn PW kwijt.

Kan, is niet erg. Doe je toch een reset?

Is die service momenteel niet beschikbaar. Nee, dat is leuk.
weet je je character name nog?

ik wacht al een dag op een response van NCSOFT met mijn character names erin zodat ik weer in kan loggen...

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ja, die weet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
Gewoon even in de avond live chat opstarten dan word je binnen 5 minuten geholpen zo heb ik het 1,5 week geleden ook gedaan.

Ik moet zeggen ik ben gewoon weer verslaafd aan GW, zaterdag middag W/Me gestart om te gaan solo farmen, hij is nu al bijna lvl 15 wel op NF. Ik heb ook nog een dervish lvl 20 naam= Peper Muntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rafler schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:09:
Gewoon even in de avond live chat opstarten dan word je binnen 5 minuten geholpen zo heb ik het 1,5 week geleden ook gedaan.

Ik moet zeggen ik ben gewoon weer verslaafd aan GW, zaterdag middag W/Me gestart om te gaan solo farmen, hij is nu al bijna lvl 15 wel op NF. Ik heb ook nog een dervish lvl 20 naam= Peper Muntje
vanaf hoe laat? En waar zit die live chat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
Het is een Amerikaanse helpdesk, dus ik zou het rond 19/20:00 proberen dan is het bij hun ochtend/middag.

Bij mij vroegen ze om mezelf te identificeren door middel van mijn originelen GW key door te geven, toen kreeg ik een karakter naam. Aangezien je tegenwoordig moet inloggen met, gebruikersnaam, karakter naam en een wachtwoord. Gebruikersnaam weet je wel, wachtwoord kun je laten resetten, alleen de karakter naam die kun je door middel van de helpdesk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rafler schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:21:
Het is een Amerikaanse helpdesk, dus ik zou het rond 19/20:00 proberen dan is het bij hun ochtend/middag.

Bij mij vroegen ze om mezelf te identificeren door middel van mijn originelen GW key door te geven, toen kreeg ik een karakter naam. Aangezien je tegenwoordig moet inloggen met, gebruikersnaam, karakter naam en een wachtwoord. Gebruikersnaam weet je wel, wachtwoord kun je laten resetten, alleen de karakter naam die kun je door middel van de helpdesk krijgen.
Het resetten gaat juist niet. Die service is momenteel niet beschikbaar. Echt heel maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:54:
Anders heb je ook nog het mercenary systeem, kan je je eigen characters als heroes laten spelen :) Zo kon ik vrij snel zulke builds gebruiken omdat ik nagenoeg elke profession als character heb.

Was net nog bezig met War in Kryta met soortgelijke build, maar welke zijn nu het beste om eruit te laten? Aangezien de zones maar max 6 man zijn, moet ik het steeds met 2 minder doen. Resultaat: dood.
6 man doe ik meestal anders. In de genoemde build van 8 man is het een optie om de smite monk + 1 mesmer te verwijderen, of 2 mesmers. Ik ga echter meestal in 6 man voor dubbel necro, dubbel ritualist en dubbel elementalist (ben zelf Ele). Met Mark of Rodgort, Fireball, Liquid Flame en Elemental Attunement hebben beiden mages oneindige mana en een enorme hoeveelheid DPS, alles valt met bosjes. Beiden nemen paragon skills als secondary profession voor extra verdediging, de Necros en Ritualists zorgen voor healing, muurtjes van minions en spirits om schade te incasseren, en single target DPS met de spirits. Dreamteam voor mij, ook erg leuk om mee te spelen. In de 8 mans soms een derde Elementalist erbij. Dan is het nog leuker, maar is het wel een beetje een crapshoot. Veel damage maar te weinig verdediging.

Meest irritante vind ik het 'flaggen' van je heroes. Het spel is nu niet bepaald moeilijk of super interessant en meestal ren ik van groep naar groep, maar in sommige gebieden moet je uitkijken omdat je heroes het leuk vinden om met zijn allen op elkaar te gaan staan. Dan komen er 2 AOE spells en woesh, je team is foetsie.

Heb veel gelezen over de "Imbagon" builds, waar je als speler je hele team vrijwel constant +100 armor (84% damage reduction) geeft. Heb ik helaas de verkeerde klasse voor :( de echte end-game gebieden zijn vrijwel niet te doen voor mij. In Foundry of Failed Creations bijvoorbeeld heb je 5 groepen van patrollende titans. Iedere titan die je killt split in 2 kleinere, en die splitten ook weer. De kleinere doen meer schade dus je wil ze 1 voor 1 killen, maar succes om dit te doen met heroes. Ook totaal geen ruimte om rond te rennen zonder dat je extra aggro krijgt, maar allemaal op 1 hoopje en iedereen gaat tegelijkertijd dood. Besloten om er maar mee te stoppen om dat soort content te doen. Te veel frustratie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik loop ook altijd vast op de AoE, zeker eentje met duration (rain of fire of soortgelijk) is 90% dodelijk, alsof je heroes 10x trager reageren dan je tegenstanders om uit een AoE te gaan. Mijn ele heeft ook een 5x AoE build, 90% van de tijd doet het 2 tiks en zijn ze al weer foetsie omdat heroes gewoon niet goed om willen gaan met AoE-slow (water ele).

Maar heb je eindelijk leuke setup, blijkt je character nog amper halverwege in het verhaal te zitten, EotN/Factions niet zo'n probleem, maar ik heb zo'n enorme ..... hekel aan Nightfall, elke character die daar halverwege zit, zal daar ook blijven. Zeker die laatste series (domain of xxx) heb ik totaal geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, nr 13 in de wachtrij. Duimen dat het in orde komt.

Gelukt.
Binnen en alles in orde gemaakt

[ Voor 28% gewijzigd door maartend op 27-02-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren even Urgoz HM gedaan met alleen heroes. was leuk om te doen. Was er jaren niet meer geweest en het was weer ff puzzelen waar EoE nu precies te plaatsten, maar toen die eenmaal stond was het feest. 2 heroes die ik meteen achter elkaar RoJ liet casten en toen smacke ik zelf een deep wounds erin.. ja en dan kickt EoE zo gruwelijk hard in dat het alleen maar rondlopen is en de summons doen het werk wel :P.. en bye bye Urgoz

Was op weg naar Urgoz vooral in het begin huiverig voor die Thorn wolves.. die waren vroegah echt hell, maar nu wes het echt, vast zetten, slowen en NUKE, NUKE NUKE.. haha.. epic dmg.

Wil alleen nog ff UW en Fow met alleen hero teams gaan doen.. moet wel te doen zijn.. al zijn die meteoor aanvallen in UW wel heel irritant met heroes.. die AI is nog net zo slecht als jaren terug.. ze blijven nog steeds vol in een nuke zone staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Toch maar eens guild wars complete edition gekocht aangezien ik overal las dat je nu de game ook wel solo voor 90% door kon lopen aan de hand van heroes. Ik heb geen idee hoe het allemaal werkt maar kijk er naar uit om even te klooien voor gw2 uitkomt :D. Weet iemand of er uberhaupt nog enige guilds redelijk actief zijn? Vooral een die het niet erg vind om een newbie erbij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 120% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

heroes moet je echt micro managen wat betreft aoe ,ik lok in UW gewoon zelf de aoe uit en loop eruit dan laat ik me hero flag los en nuken maar, werkt prima

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

btw mensen die wat hulp nodig hebben in gw1 mogen mij altijd ingame een pm sturen naar freakie beakie

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Fantasma schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:52:
Aangezien andere topic voor GW2 was bedoeld :$

Ga nog 1 Green minipet moeten kopen.
5 heroes ander armor geven
en 1 speciaal wapen (als ik zo'n armbrace of truth vind)
en dan ben ik aan 25 en daarmee zou ik dan stoppen :D

also; kom er net achter dat GW m'n keyboard op qwerty heeft staan ipv azerty en dat was vroeger wel normaal :/
Armbrace of truth is duur ivm andere wapens. Je kunt beter voor een destroyer of een oppressor wapen gaan als je die nog niet hebt.
En als je toch bezig bent kun je net zo goed doorgaan tot 30, dan heb je tenminste alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Om weer even hier verder te gaan :)
Als ik snel bekijk, om wat puntjes te halen:
-4 minipets (voor de 40, ik heb er totaal 56, maar worden 'dedicated op naam' niet meegeteld?)
-2 hero armors (of 12, of 22 - wat ze allemaal zijn ).
-Eternal Protector of Elona - is dat alles master of alles HM?
-1 Armor - voorkeur voor 5 (is 1+1+2 punten), maar kost me ziekelijk veel geld. Kurzick is extra puntje
-Zijn Destroyer/oppressor/tormented ook te koop?
Punt 1 gehaald :) Checklist erbij, alles op volgorde zetten in mijn storage, dubbele apart gezet (toevallig weer van die dubbele die iedereen ook al 10x heeft :P) en zo kwam ik nog 2 unded tegen. 2 erbij gekocht, we hebben er 40 :) Overige 10 gaan erg moeilijk worden, daar zitten paar erg dure tussen :X

Op naar de volgende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 112% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste