Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Die beacons krijg je toch pas als je de sleutel hebt gekregen? Ik speel enkel met heroes, wil niet echt succesvol verlopen :(

Wat me opvalt, ik ging gister met mijn sin weer stuk van Factions doen, hoe bizar makkelijk het opeens is met een goeie opzet van heroes. Nu ik via PVP packs nog wat extra characters heb aangemaakt om mercs te vullen, kan ik behoorlijk stabiele setups maken (para, 3x necro, smite monk en mesmer) en kan ik bijna op geen enkel mogelijkheid meer dood op missies waar ik vroeger een ... hekel aan had :P

Wel berg nieuwe builds bedacht, van hammer-sin's tot SS-mesmers, toch heb ik met HM VQ nog steeds 1 probleem bij Morostav trail, een kleine ruimte met 2 bosses (sin en warrior dacht ik) en een berg warden (spirit, mind, earth). Nog geen enkele setup gevonden die dat enigzins neer kan krijgen, zit nu te denken om spellbreaker of dergelijke te nemen, shadowstep en alle mobs alles lees te laten schieten op mij, zodat H/H's wat kunnen neermaaien :P
http://wiki.guildwars.com...stav_Trail_bosses_map.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Nephalem schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:53:
[...]
A little help from above was inderdaad een behoorlijk pittige missie,
Hmm... hebben jullie het over HM dan? Want NM stelt WiK niets voor, alleen Battle for Lion's Arch wordt een beetje lastig op het laatst.

Maar het is normaal dat een online spel naarmate de levensduur vordert makkelijker word. Als het nog steeds zo lastig als in het begin zou zijn, zouden niet veel mensen het meer willen spelen ;)
Maar ik snak wel naar een nieuwe uitdaging, nu maar voor de lol LdoA halen. Level 12 yay! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Tja, dat is inderdaad een rotgroep. Vorige week twee keer gedaan, de eerste keer 1 keer een wipe en de tweede keer 2 wipes. Maar uiteindelijk wel gehaald.
Goed pullen blijft daar erg belangrijk, en 1 persoon laten tanken helpt ook een hoop... anders wordt je wel erg snel dood gemaakt.
En ook daar geld de standaard regel: bosses last. Hoewel je vaak geneigd ben deze er snel uit te pikken, gaan ze veel langzamer dood en doen meestal niet veel meer damage. (enkele eles en rits uitgezonderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gewoon NM, heb enkel wat bounties gedaan op HM, maar vond ik al genoeg. Eerste missie ging nog redelijk, maar deze kom ik gewoon niet verder.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha mooie 1 april grap (dat moet het 100% wel zijn) http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/commando/

Commando laatste character in GW2 ---> Ja right.. ga snel vliegen vangen :P... haha check die foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Hahah geniaal!
Assult rifle, grenade launcher, shotgun geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ga maar eens naar Embark Beach, daar staat Colonel Bane (een Commando) met een Apache (KT-29 Moahawk iirc) helicopter. Als je zijn quest aanneemt ga je terug in de tijd en kun je als Commando spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
De trollen van Arenanet:
The Black Beast of Arrgh now appears only on Friday when the next day is Saturday and Sunday comes afterwards.
Players can now preview the jumping mechanic from Guild Wars 2 by typing "/jump" in the chat panel.
Added the Patience title track. A player's progress toward this title is based entirely on the length of time since the player last sought information about the Guild Wars 2 release date. Elapsed time can be checked by typing "/gw2" which prints, "You have inquired about the release date <x> time(s) and have lasted <x> minutes since your last inquiry."
Unlucky and Lucky titles are now mutually exclusive and behave like the Survivor title: each track resets to zero when an event of the opposite luck occurs.
Erg grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Het niveau was weer hoog ja, moet nog steeds lachen als ik aan die Commando denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Vandaag is de 6e verjaardag van GW. Ben benieuwd wat voor cadeatjes we krijgen. Op GWguru zei één van de devs dat er naast de standaard festiviteiten nog wat extra "verrassingen" zijn. Ben benieuwd ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooiste cadeau zou ik een release date of aankondiging van de beta vinden. had vorig jaar verwacht nu GW2 te zullen spelen, maar helaas duurt het allemaal wat langer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Volgens mij komt er niets GW2 gerelateerds uit.

"There will be no new reveal tomorrow, it is the Guild Wars Anniversary." schrijft één van de GW2 devs op GWguru.

Ik hoop dat ik GW2 dit jaar nog kan spelen, ben alleen bang dat het nog wel eens een jaartje kan gaan duren. Naast 2 professions en 2 races missne we nog een hele bak info over bijvoorbeeld onderwatergevechten, guilds en pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd en nog wel meer, economie, professies, online auction house etc. etc. etc.
Zelf ga ik er al vanuit dat het 2012 gaat worden. hopelijk komt D3 wel deze zomer dan kan ik dat nog even doen tot de game der games uit gaat komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Achja, ik hoop gewoon nog op iets leuks. Moet trouwens nog voor ruim 3k aan sweet points binnenkrijgen, heb helaas niet kunnen farmen tijdens pasen, en de bunnies zijn niet veel die verkopen, en die verkopen zijn meteen voor 75k dus vrij prijzig.

Hopelijk kan ik met cupcakes nog een en ander bij elkaar sprokkelen! Sweet is de enigste die ik nog moet voor mn Gwamm ;)

En nu maar bezig met mn monk wat titels verder te halen, was eerst op mn mesmer bezig, maar toen ik zag dat ik daar nog protector en guardian moest halen had ik er geen zin meer in :P En mn monk heeft al 9 titels max dus dan ga ik daar maar mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Zolang er maar een kleine verrassing is dan ben ik al blij, bijvoorbeeld een gratis tab in de storage (net als twee jaar terug).

Ik ben ook met de sweet tooth title bezig, gaat niet erg hard. Heb nu ongeveer 4500 punten. Heb afgelopen weekend wel een stuk of 50 bunnies gevonden, daarna nog een lading gekocht. Omdat m'n geld wel erg snel minder werd ben ik nu aan het farmen geslagen. Heb gister voor het eerst een feather farm gedaan, valt me wel een klein beetje tegen hoe lucratief het is. Had met iets van 4 runs (in totaal een uur) een stack feathers die normaal gesproken voor 9k verkocht worden. Daarnaast nog wat extra goodies, misschien in totaal 12k in een uur.
Voorheen speelde ik veel GvG. Met een GvG event scoorde ik in één GvG soms 10k faction (in 15 minuten) wat gelijk is aan 2 z-keys (14k). Pakweg 25k is wat meer dan 9k per uur :p.
Iemand nog andere ideetjes over waar je snel geld kunt verdienen? Ik heb op het moment alleen een primairy ranger.

Wat betreft de release date voor GW2:
Ik hoop dat alle races + professions eind juli aangekondigd zijn (moet met het huidige schema wel redelijk lukken). Dan kan eind juli de alfa starten, de feedback hiervan kan meegenomen worden voor de grote gameshows (augustus). Mocht er nog veel verbeterd moeten worden dan kunnen ze op de gameshows een beta aankondigen, anders de release date. Ok, misschien erg hoopvol.. maar volgens mijn theorie dit jaar GW2 nog spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
NIEKler schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:19:
...
Iemand nog andere ideetjes over waar je snel geld kunt verdienen? Ik heb op het moment alleen een primairy ranger.

...
Ok, misschien erg hoopvol.. maar volgens mijn theorie dit jaar GW2 nog spelen :p
Voor farmen zeggen ze altijd (en dat haat ik) ga UW doen. Heb zelf een gruwelijke schijt aan farmen, maar soms is het nodig om dingen te bereiken. Maar gelukkig gaat dat in GW2 anders worden. 8)

Ik help het je hopen dat GW2 dit jaar nog uitkomt:D zou een mooie verrassing zijn!

Mogelijke Update:
• High Resolution Textures in Town - Added option to use hi-res textures while in outposts
• Hard Mode Quests - Designed to challenge even the most experienced players
• Mutual Friends List - Displays the current location of your mutual friends through the Friends List
• Birthday Tonics - With over 30 new ones in total, all six-year birthday characters will receive a tonic

[ Voor 25% gewijzigd door ninc op 28-04-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Tot nog toe wijzen alle signalen toch erop dat GW 2 dit jaar niet meer gaat halen... wat mij betreft ook prima zolang ze de game maar niet rushen, eerste paar maanden zijn cruciaal voor het succes van een MMO dus geen halffabrikaat graag.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Merken jullie de laatste tijd ook dat er meer lag is? Ik heb continue goed internet en mijn ping is met testen altijd laag, maar in GW heb ik continu ping rond de 60-120 en nu schiet het vaker omhoog naar 300-400.

Vooral in de avond wordt het soms erg, met spikes van 1000 en pings van 500 enzo. Niet te doen. Maar internet werkt gewoon perfect enzo en testen geven ook een lage ping, behalve in gw. Sinds de migratie van de servers heb ik steeds meer problemen gehad met de ping. Hopelijk doen ze dit in gw2 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
ninc schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:02:
Merken jullie de laatste tijd ook dat er meer lag is? Ik heb continue goed internet en mijn ping is met testen altijd laag, maar in GW heb ik continu ping rond de 60-120 en nu schiet het vaker omhoog naar 300-400.

Vooral in de avond wordt het soms erg, met spikes van 1000 en pings van 500 enzo. Niet te doen. Maar internet werkt gewoon perfect enzo en testen geven ook een lage ping, behalve in gw. Sinds de migratie van de servers heb ik steeds meer problemen gehad met de ping. Hopelijk doen ze dit in gw2 beter.
Bij mij blijft de pingindicatie laag, maar desondanks enorme lagspikes tijdens het spelen.
Bijvoorbeeld als ik klik op een npc om erheen te rennen gebeurt er een hele tijd niks en ineens sta ik ernaast.
Zelfde tijdens battles, zie geen donder en ineens is alles dood :P

Héél irritant.

En jay! Shing Jea Boardwalk!

[ Voor 4% gewijzigd door Nephalem op 29-04-2011 18:10 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Nephalem schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:03:
[...]

Bij mij blijft de pingindicatie laag, maar desondanks enorme lagspikes tijdens het spelen.

[knip]

En jay! Shing Jea Boardwalk!
Is dit niet juist de reden? Ik heb normaal geen last van lag, maar tijdens rollerbeetle racen wel af en toe.

Heeft iemand trouwens nog tips / trucs voor het racen? Ik ben er achter gekomen dat het wel effectief kan zijn om op de leider te klikken + spatiebalk.. dan zoekt je rollerbeetle zelf de kortste route.. werkt wel sneaky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Nah, heb die spikes maar af en toe gelukkig, maar ook buiten events dus dat is het niet.

En geen idee, Beetle racing eerder een paar keer gedaan maar verder niet veel meer gespeeld
(Gaat overigens ook lastig als je 24/7 op die ringen staat om een titel te halen -.- )

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
Hm, na 1 jaar afwezigheid maar weer even wat GW gaan spelen, maar het is wel erg leeg in het spel qua populatie. En om de een of andere reden kan ik bijna geen enkele missie voltooien met mn 7 heroes/henchmen erbij :S (ik ga elke keer dood)
Zelfs een level 20 char met beste armor voor zn classe blijkt toch niet zo sterk te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Basekid schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:14:
Hm, na 1 jaar afwezigheid maar weer even wat GW gaan spelen, maar het is wel erg leeg in het spel qua populatie. En om de een of andere reden kan ik bijna geen enkele missie voltooien met mn 7 heroes/henchmen erbij :S (ik ga elke keer dood)
Zelfs een level 20 char met beste armor voor zn classe blijkt toch niet zo sterk te zijn...
Setup van je heroes doet wonderen, op normal kom je enkel wat 'split up' missies tegen die niet makkelijk gaan met heroes, maar verder is het de bekende setups pakken en alles gaat redelijk rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
hm, dan zal ik eens kijken of ik een guide van goede hero setups kan vinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Als je in Europese districten rondloopt, probeer dan de Amerikaanse eens. Stukken drukker aangezien het grootste deel van Europese spelers daarheen verkast is.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Basekid schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:14:
Europese district is, zoals Nephalem al schreef, op wat duitsers en fransen na uitgestorven. Amerikaanse district is the place to be qua activiteit. Kamadan heeft op US servers toch vaak 4 of 5 districten, daar is nog redelijk wat activiteit dus.

Wat betreft hero builds, zie dit topic. Mocht het niet lukken met de discord setup, dan doe je wat verkeerd ;-).

Ik kom er de laatste tijd steeds meer achter dat War in Kryta nog wel een aantal uitdagingen biedt. Het valt niet mee om met een party van 6 te vanquishen als je WiK actief hebt. Als je team om spirits of minions draait dan zijn fire ele's niet erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
NIEKler schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:36:
[...]
Europese district is, zoals Nephalem al schreef, op wat duitsers en fransen na uitgestorven. Amerikaanse district is the place to be qua activiteit. Kamadan heeft op US servers toch vaak 4 of 5 districten, daar is nog redelijk wat activiteit dus.
...
Ik kom er de laatste tijd steeds meer achter dat War in Kryta nog wel een aantal uitdagingen biedt. Het valt niet mee om met een party van 6 te vanquishen als je WiK actief hebt. Als je team om spirits of minions draait dan zijn fire ele's niet erg fijn.
Ik speel altijd op de europese districten, mede omdat dan de ping lager is. Missies enzo heb ik allemaal te vaak al gedaan, en als ik iets moet doen, doe ik dat gewoon met guildies. Alleen voor het verkopen/kopen van spullen MOET je naar kamadan amerikaanse districten gaan. In europese districten krijg je niets verkocht. Alhoewel je in de Duitse districten ook goed kunt handelen, mits je alles verstaat. Heb bijvoorbeeld laatst 15 Insect Carapaces gekocht in het duitse district, omdat niemand verkocht in de engelse en amerikaanse districten. Wel grappig als je VK 15 insektenpanzer ziet staan en je moet daar in het Duits op reageren. Met een beetje half duits kom je er wel :*)

En heb uiteindelijk mijn sweet geboost van 3,5k naar 9999 points. Dus nu kan ik drunkard en sweet spammen voor mijn Gwamm te activeren! Nu maar even wachten op de rest voor onze gezamenlijke spike. En verder werken aan mijn HoM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
ninc schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:15:
[...]
En heb uiteindelijk mijn sweet geboost van 3,5k naar 9999 points. Dus nu kan ik drunkard en sweet spammen voor mijn Gwamm te activeren! Nu maar even wachten op de rest voor onze gezamenlijke spike. En verder werken aan mijn HoM.
Ik heb nu genoeg voorraad om naar ongeveer 6000 punten te spammen. Moet er dus nog 4000. Het is een behoorlijk dure titel om bijelkaar te kopen. Kan ook wat farmen, een snowmen run (1 a 2 minuten) levert me ongeveer 2 a 3 cupcakes op.. hoef ik dus maar 2000 keer dat ding te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
NIEKler schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:56:
[...]
Ik heb nu genoeg voorraad om naar ongeveer 6000 punten te spammen. Moet er dus nog 4000. Het is een behoorlijk dure titel om bijelkaar te kopen. Kan ook wat farmen, een snowmen run (1 a 2 minuten) levert me ongeveer 2 a 3 cupcakes op.. hoef ik dus maar 2000 keer dat ding te doen :/
Ja, ik weet het. Heb met mazzel wat stacks bunnies kunnen kopen voor 70k each. De cupcakes zijn behoorlijk duur, 15-16 ecto. Heb zelf een stackje gefarmt (vaettir) maar drops zijn zo laag ik eerste run er 6 had, 2de run er maar 3 en de 3de run er zelfs maar 1tje! Maar om nu steeds dezelfde farm uren te blijven doen, kan ik niet volhouden. Dus maar blij dat ik alles redelijk goedkoop heb kunnen kopen.

Daar zijn de events wel goed voor: wintersday=drunkard+party gemaxt, pasen+birthday=sweet gemaxt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Reputation weekend, iemand suggesties voor goede Dwarven/Vanguard farming scenario's?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dwarven is toch nog steeds die snowcave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Lol, helemaal vergeten dat we die ook nog hadden -.-
Laatste keer dat ik die uberhaupt gedaan heb was voordat ik mijn GW break nam een dik jaar geleden :P

En wat betreft Vanguard, die missie die je kunt starten vanuit je HoM na het vinden van een arrowhead geeft 1250 rep per 6-8 minuten. Alleen nog niet gekeken of die ook na R8 nog werkt.

[ Voor 37% gewijzigd door Nephalem op 07-05-2011 19:10 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Laatst online: 11-09 20:57
Ik ben op zoek naar een Guild die HA speelt.
Teamspeak 2 en 3 heb ik geïnstalleerd.

Ik blijf wel bij mijn huidige guild, maar wil graag meer ervaring in HA krijgen.

IGN: Nar Wen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Toch binnenkort maar even alle campaigns afmaken. Ben bijna klaar met Eye of the North (hoef alleen nog maar de dwarven quest en dan de final te doen) en verder alleen nog Gates of/to Desolation.

Heb het opzich wel gehad met Guild Wars als ik zie hoe GW2 gaat worden, maar ik wil toch zoveel mogelijk dingen hebben "gespaard" om mee in GW2 te starten.

Is the war in kryta trouwens leuk om te doen? Moet nu net de eerste missie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
WIK vond ik zelf een van de leukste toevoegingen in lange tijd, stukken uitdagender dan veel van de normale content, alleen dat geklooi waar je 4x naar dat kamp moet lopen voor 4 convo's vond ik dus echt debiele tijdverspilling... Wie bedenkt zoiets?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Bij heel WiK moet je er wel bij stilstaan dat het ontworpen is om over een bepaalde tijd een verhaal te vertellen. Het hele gebeuren heeft van maart tot juli geduurd. Ik vond het, als je dat hele verhaal binnen dat tijdsbestek volgde, juist een zeer geslaagde strategie. Telkens maar iets van het verhaal vertellen hield die paar maanden wel je aandacht erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:36
Even een tip, storage in the aanbieding, 4 euro per xunlai plane, alleen nog morgen volgens mij. WIK was inderdaad wel leuk, het nadeel van hele tijd heen en weer lopen is nu gefixed, the gesprekken worden achter elkaar getriggered, maar daar had je toen inderdaad nog niks aan.

Geruchten voor volgende update gaan voor volgende maand, dus de extra content van Winds of Change. kunnen we weer mooi verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:59
Dit lijkt me een leuke, de engineer.

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Engineer lijkt me wel wat ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Nu weten we gelijk waar ze die animaties voor de commando vandaan hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mijn vooral opviel was het detail in de hele omgeving... dit is/wordt echt bizzar.
Engineer is denk ik niets voor mij, maar wat een game gaat dit worden zeg... bye bye WoW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat gameplay beelden gezien te hebben van GW2, zocht ik mijn inlog gegevens(eerste indruk was niet zo zeer goed). En ging verder met mijn lvl 8 Hunter Elementalist. Zonet ben ik aan gekomen bij Lion's arch en vroeg me af. Als ik een nieuwe character aanmaak in NightFall en later na Tyria wil moet ik nou vanaf het begin(toen de chars een grote muur aanvielen) ,of begin je in Lions arch en kan je gewoon verder gaan vanaf de laatste filmpje(Waarbij je zag dat paar mensen iets pakte uit een tombe en vervolgens werden aangevallen door undeads)

Vind namelijk mijn class keuze, niet de meest handige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Volgensmij gaan campaigns per character. Als je dus een nieuwe start moet je ook prophecies opnieuw doen vanaf het begin (dus waneer de Charr de muur aanvallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:36
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:32:
Na wat gameplay beelden gezien te hebben van GW2, zocht ik mijn inlog gegevens(eerste indruk was niet zo zeer goed). En ging verder met mijn lvl 8 Hunter Elementalist. Zonet ben ik aan gekomen bij Lion's arch en vroeg me af. Als ik een nieuwe character aanmaak in NightFall en later na Tyria wil moet ik nou vanaf het begin(toen de chars een grote muur aanvielen) ,of begin je in Lions arch en kan je gewoon verder gaan vanaf de laatste filmpje(Waarbij je zag dat paar mensen iets pakte uit een tombe en vervolgens werden aangevallen door undeads)

Vind namelijk mijn class keuze, niet de meest handige.
Als je een nieuwe char aanmaakt in Nightfall en je gaat daarna Tyra kom je volgens mij in Lions Arch, maar gewoon omdat dat altijd al is, niet omdat je daar al eens geweest bent.

Ga je bijvoorbeeld van Nightfall naar factions dan kom je ook niet in sjingjea monastary maar in kaineng center.

Als je op een char alles al heb uitgespeelt en je maakt een nieuwe aan in datzelfde gebied dan moet je ook gewoon opnieuw beginnen, chars staan volledig los van elkaar op bepaalde titels na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Het wordt eens tijd voor Cantha: Winds of Change. Ik log af en toe nog eens in op GW, maar veel is er niet meer te doen. Alles heb ik al honderden keren gedaan op verschillende characters... enigste wat ik nog moet is wat minipets en armors voor mijn HoM, maar dat is alleen een geldkwestie... en daar heb ik ook geen zin meer in :/

Tijd voor iets nieuws in GW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Nieuwe update:
Update - Thursday, June 2, 2011
[edit] Skill Changes

For more information on these changes, please see the Developer Updates page.
[edit] Features

New account-based PvP quests are available from the Zaishen Recruiter in the Great Temple of Balthazar and all major cities.
The Titan quests are now available as Hard Mode quests.
Typing "/guild", "/ladder", or "/champion" in chat will now trigger an emote based on guild ladder ranking.

[edit] Arena Updates

Codex Arena will now shift the available skills once per day.
Zaishen Strongboxes have been added to guild vs. guild, Heroes' Ascent, Random Arena, and Codex Arena.
Alliance spies have been spotted in Alliance PvP outposts; talking to them will transport you to the opposing outpost.
The guild ladder has been reset.

[edit] PvP Reward Updates

Players can now trigger previously earned Zaishen rank emotes by typing "/zaishen #" or "/zrank #" in chat.
Players can now trigger previously earned Hero title emotes by typing "/rank #" or "/fame #" in chat.
Alliance PvP formats now reward Imperial faction.
Imperial Faction Converters have been placed in Alliance PvP outposts to convert Imperial faction to Luxon, Kurzick, or Balthazar faction.
Zaishen Coins are now tradable items.
Exchange rates with Zaishen Coin collectors have been changed for several items.
Jessie Llam now offers new items.
Tolkano now offers new weapon skins.

[edit] Title Updates

The Codex Title now awards points for every consecutive win in Codex Arena, starting with the second.
The Gladiator title now awards points for every consecutive win in Random Arena, starting with the second.

[edit] Automated Tournaments

Updated the 2011 Automated Tournament Series Trophy in the Great Temple of Balthazar.
Updated the Automated Tournament map rotation.
Coins nu tradable, en nog veel PvP dingen veranderd. Nouja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. En dat heb ik nu al vaker dit jaar gehad met de updates van GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Envoy Sword ziet er vet uit, kost alleen ook aardig wat :P

En imperial faction vind ik wel aardig, kan ik nu fijn zelf bepalen hoe ik mijn verdiende faction wil gebruiken (heb luxon nl al max, kurz nog niet en moet ook nog Zkeys dus kan ik in AB of JQ verdiende faction nu lekker omruilen).

En Codex Arena blijft een gare boel :/

Btw, kan iemand even kort uitleggen hoe Dhuum het best bevochten kan worden? Heb nu al 2x gehad met een groep dat we UW vrij makkelijk clearen (alleen 4 horsemen was 1x een beetje zweten :P ) maar dat het bij Dhuum compleet in de soep loopt. Wiki geeft helemaal geen nuttige info aangaande dat gevecht en op guru even gezocht maar ook weinig zinvols gezien.

[ Voor 35% gewijzigd door Nephalem op 04-06-2011 03:10 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Nephalem schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 03:08:
Envoy Sword ziet er vet uit, kost alleen ook aardig wat :P

En imperial faction vind ik wel aardig, kan ik nu fijn zelf bepalen hoe ik mijn verdiende faction wil gebruiken (heb luxon nl al max, kurz nog niet en moet ook nog Zkeys dus kan ik in AB of JQ verdiende faction nu lekker omruilen).

En Codex Arena blijft een gare boel :/

Btw, kan iemand even kort uitleggen hoe Dhuum het best bevochten kan worden? Heb nu al 2x gehad met een groep dat we UW vrij makkelijk clearen (alleen 4 horsemen was 1x een beetje zweten :P ) maar dat het bij Dhuum compleet in de soep loopt. Wiki geeft helemaal geen nuttige info aangaande dat gevecht en op guru even gezocht maar ook weinig zinvols gezien.
Dhuum is in principe gewoon kiten. Iedereen gaat dood en komt terug als ghost. Dan continu blijven rennen, rennen, rennen. De monks blijven zolang mogelijk in leven zodat die in eerste instantie kunnen blijven healen. Je spamt skill 1 totdat zijn restbar vol is, daarna spam je skill 5 op Dhuum totdat hij zich overgeeft. Elkaar goed in de gaten houden zodat je je heal skill op andere mensen kunt casten en iedereen moet z'n DP in de gaten houden zodat je die met de DP removal skill op pijl kunt houden bij andere mensen in je groep. Zorg ook voor een paar resurrect scrolls omdat je geen resurrect skills kunt gebruiken in Dhuum's chamber.

Het makkelijkste is als je een E/Mo bonder in de groep hebt die Dhuum kan tanken zodat je het op de SC manier kunt doen. Meestal heb je dan ook een SoS en een Necro met PI in de groep. Die twee en de emo blijven in leven, de rest gaat dood en komt terug als ghost. Iedereen gaat dan op dat ronde platformpje staan terwijl de emo iedereen van Protective Bond voorziet en Dhuum tankt. Iedereen die als ghost is teruggekomen spamt dan wederom skill 1 en houdt de lifebars van anderen in de gaten. De DP removal skill spam je continu op de emo zodat hij zijn energie op pijl kan houden. De necro spamt continu PI en Battle Standard of Wisdom, de SoS zorgt dat er continu spirits staan. Als de restbar vol is dan spamt iedereen skill 5 op Dhuum totdat hij dood is.

Ik ben bijna dagelijks wel online dus als je een keertje een emo nodig hebt stuur me dan maar een pm: Biaja Gara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is het nog de moeite waard om dit te gaan spelen of kan ik beter wachten op GW2 ?
Ik begin helemaal van 0 af aan, kan ik dan ook questen en raids met jullie doen? welke server spelen de meesten hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
koekoek2003nl schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:44:
Is het nog de moeite waard om dit te gaan spelen of kan ik beter wachten op GW2 ?
Ik begin helemaal van 0 af aan, kan ik dan ook questen en raids met jullie doen? welke server spelen de meesten hier?
Als je echt vanaf 0 begint is het denk ik best om te wachten op GW2, dit zal echter wel nog een tijdje duren. Q1/Q2 van 2012 (ten vroegst).

Iedereen kan met jou spelen maar jij in de meeste gevallen niet bij hen. Hiermee bedoel ik dat zij (de GoT'ers) in gebieden zitten waar het wel een tijdje duurt eer je er bent.

Van echte servers spreek je niet echt zoals in WoW. In GW heb je 'districts'. Het is al een tijdje geleden maar volgens mij kun je op alle districts spelen. Als je toch wilt spelen moet je voor PvE zeker op de 'American' districts gaan. Deze hebben hier en daar nog wel wat volk voor PvE te doen. Ook al is het ook een kwestie van geluk hebben om tegenwoordig nog de juiste mensen te vinden tenzij je een guild hebt die je maar al te graag helpen.

TL;DR: Wachten op GW2

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Wachten op GW2 kan nog wel ff duren, je hebt echt tijd zat om nu nog te beginnen aan GW1. Het klopt dat je vrij van district kan wisselen en dus letterlijk met op elk moment met iedereen kan spelen, al zijn de amerikaanse districts verreweg het best bewoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker kun je nu nog beginnen. Je hebt nog een jaar. In een jaar kun je veel doen..zeker als je genoeg tijd hebt (wat ik niet meer heb)..
Zit op 49/50 punten voor HoM (bijna alles unlocked voor GW2). Als je genoeg tijd hebt, dan kun je dit redelijk snel halen. Maar hulp van guildies of anderen die ook overal snel doorheen willen, is heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:14:
Zeker kun je nu nog beginnen. Je hebt nog een jaar. In een jaar kun je veel doen..zeker als je genoeg tijd hebt (wat ik niet meer heb)..
Zit op 49/50 punten voor HoM (bijna alles unlocked voor GW2). Als je genoeg tijd hebt, dan kun je dit redelijk snel halen. Maar hulp van guildies of anderen die ook overal snel doorheen willen, is heel handig.
Ik moet alleen nog 2 armors en nog veel minipets. Het is gewoon klote dat die krengen en duur zijn en steeds minder verkocht worden. Zo kun je straks helemaal geen 50/50 meer krijgen, maar ik blijf hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Welke pets heb je nog nodig? Ik heb nog een aantal undeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Moet er nog 17, degene die ik nog niet heb:

1st: Kirin, Shiro, Bone Dragon
2nd: Fire Imp, Koss, Palawa Joko, Lich, Water Djinn, Gwen
3rd: Abyssal, Freezie, Nornbear, Ooze, White Rabbit,Mad King Thorn
4th: Abomination, Dredge Brute,Quetzal Sly, Terrorweb dryder, Word of Madness, Flowstone elemental, Jora, Nian, Dagnar Stonepate, Eye of Janthir.
5th: Geen enkele :'(

Dus van de 39 die nog over zijn moet ik er nog 17, maar het zijn meteen de prijzigste dus dat zal niet meevallen om die allemaal te kopen. Baal er nog van dat ik mn Celestial Tiger, White Rabbit en Shiro toen heb verkocht en niet heb gededicate... maarja wist ik veel toen dat ze later veel waard en gevraagd zouden worden.

Hopelijk binnenkort weer wat nieuwe birthday presents, dan worden 2 characters van me 4 jaar als het goed is. Maar er is nog tijd zat voor gw2 dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:00:
[...]

Ik moet alleen nog 2 armors en nog veel minipets. Het is gewoon klote dat die krengen en duur zijn en steeds minder verkocht worden. Zo kun je straks helemaal geen 50/50 meer krijgen, maar ik blijf hopen ;)
Dat valt dan nog wel mee. Je moet dus alleen geld hebben. Als je geen zin hebt om heel veel moeite te doen voor geld dan doe je gewoon elke week de gifts of the traveler ophalen (= ongeveer een pet per week), nu de strongboxes pakken door die tutorials te doen voor HA, CA, RA en guild battles. Heb je zo 80k bij elkaar en dat is al een elite armor of aardig wat pets.

Ik hebn ook een paar chars momenteel hoogzwanger. Als ik wat krijg wat jij nog moet hebben, dan kun je ie van mij krijgen tegen een zeer gereduceerde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ninc schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:18:
Moet er nog 17, degene die ik nog niet heb:

1st: Kirin, Shiro, Bone Dragon
2nd: Fire Imp, Koss, Palawa Joko, Lich, Water Djinn, Gwen
3rd: Abyssal, Freezie, Nornbear, Ooze, White Rabbit,Mad King Thorn
4th: Abomination, Dredge Brute,Quetzal Sly, Terrorweb dryder, Word of Madness, Flowstone elemental, Jora, Nian, Dagnar Stonepate, Eye of Janthir.
5th: Geen enkele :'(

Dus van de 39 die nog over zijn moet ik er nog 17, maar het zijn meteen de prijzigste dus dat zal niet meevallen om die allemaal te kopen. Baal er nog van dat ik mn Celestial Tiger, White Rabbit en Shiro toen heb verkocht en niet heb gededicate... maarja wist ik veel toen dat ze later veel waard en gevraagd zouden worden.
Ik heb dacht ik nog een Terrorweb, de rest heb ik ook wel aantal maar allemaal dedicated dus heb je weinig aan :P Zal binnenkort even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ah nice, thx guys. Heb ook nog 2 unded minipets, dus eventueel kan ik ook nog ruilen, mogen jullie die 2 nog niet hebben in je HoM. Laat me maar weten of jullie een paar hebben, dan koop ik ze wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:36

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Arggg, wil ik spelen, Game Update... |:(

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
rikdegraaff schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:34:
Arggg, wil ik spelen, Game Update... |:(
Hoezo? Heb je nog inbelverbinding dan? De updates van GW zijn altijd in een mum van tijd binnen itt tot WoW bijvoorbeeld. Maarja, daar zit ook een verschil van content in.

Maar is de laatste tijd akelig stil rond GW. Die PvP updates zijn wel leuk enzo, maar ik wacht meer op Winds of Change, wil weer eens wat anders kunnen doen in GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Was er vandaag geen serveronderhoud gepland?

Anyhow, Winds of Change duurt inderdaad vrij lang. Was om de tijd te doden maar begonnen met het vullen van genoeg boekjes om een survivor title mee te halen (laatste pve title :)) maar op 12 missies na is dat ook al weer klaar.

Ik kijk wel uit naar Gamescom, best kans van dat we met een paar mensen van de guild er heen gaan om GW2 eens uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Stroopwafel Inc schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:59:
Was er vandaag geen serveronderhoud gepland?

Anyhow, Winds of Change duurt inderdaad vrij lang. Was om de tijd te doden maar begonnen met het vullen van genoeg boekjes om een survivor title mee te halen (laatste pve title :)) maar op 12 missies na is dat ook al weer klaar.

Ik kijk wel uit naar Gamescom, best kans van dat we met een paar mensen van de guild er heen gaan om GW2 eens uit te proberen
Oh, doen ze aan serveronderhoud dan>? Ha ha. Ben vorig jaar naar Gamescom geweest met 2 guildleden. Was echt wel lache daar, geen games kunnen spelen door de drukte, maar was wel leuk om meegemaakt te hebben. Eigenlijk hadden we met guildshirts moeten rondlopen, maarja dat ziet er ook weer zo nerdy uit :P
Maar had het toch gedaan als we er van tevoren aan gedacht hadden, ha ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivalo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 14:39
Ik wil na een paar maandjes weer spelen alleen ik zit met een probleem.

Terwijl ik normaal download met 2.5MB/s. Download ik nu met 10KB/s bij guildwars.
Is er misschien een manier om die files op een andere manier binnen te krijgen. Dit duurt echt te lang met die kutservers van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Rivalo schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:11:
Ik wil na een paar maandjes weer spelen alleen ik zit met een probleem.

Terwijl ik normaal download met 2.5MB/s. Download ik nu met 10KB/s bij guildwars.
Is er misschien een manier om die files op een andere manier binnen te krijgen. Dit duurt echt te lang met die kutservers van hun.
Niet dat ik weet. Meeste doen gewoon -image runnen de hele dag, zodat ie na een paar uurtjes helemaal weer up to date is, dus dat lijkt me de enigste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivalo
ninc schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:26:
[...]

Niet dat ik weet. Meeste doen gewoon -image runnen de hele dag, zodat ie na een paar uurtjes helemaal weer up to date is, dus dat lijkt me de enigste optie.
Wat doe die -image dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 14:12
Rivalo schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Wat doe die -image dan?
's avonds als je gaat slapen open je een start -> run
C:\\program files\Guild Wars\Gw.exe -image
En dan zal Guild Wars automatisch alle updates, maps enzo downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivalo
Sk0Ne schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:35:
[...]

's avonds als je gaat slapen open je een start -> run
C:\\program files\Guild Wars\Gw.exe -image
En dan zal Guild Wars automatisch alle updates, maps enzo downloaden.
Jammer genoeg blijft het met 30KB/s gaan :(
Terwijl dit begin dit jaar niet zo was.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivalo op 13-06-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Rivalo schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:38:
[...]
Ja, heb ik ook last van. Maar ik heb GW ook nooit verwijderd van mn harde schijf. Ga wel binnenkort alles eens formatteren, en dan update ik gw eerst, backup de files naar mn externe harde schijf. Installeer mijn pc opnieuw, installeer GW, en dan kopieer ik de files terug. Scheelt weer veel tijd met updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Rivalo schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:38:
[...]

Ik heb juist GW nog eens opgestart en voor die paar bestandjes die ik moest binnenhalen was de hoogste snelheid die ik gezien heb 170kB/s. Dit waren slechts enkele files die 2 seconden duurden om te DL'en, dus het kan zeker wel sneller.

Ik heb dit ook al voorgehad (hele tijd geleden 1-2jaar). Het is ofwel een kwestie van geduld ofwel wachten tot je een keer een goed moment hebt als je het opstart en tegen 500 kB/s of meer download.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ArenaNet, de ontwikkelaar van Guild Wars 2, heeft aangegeven dat er geen retail-expansies zullen komen voor het spel. Het eerste deel van de MMORPG heeft drie expansies gekregen maar ArenaNet heeft het idee dat dit de spelers splitst en dat ze zich moesten concentreren op dingen die er al waren.

Er zal content uit het eerste deel terugkomen in de ingame winkel van het tweede deel maar hoe en wat precies is nog niet bekend. Er zal ook nieuwe content uitkomen via ingame winkels en het lijkt erop dat 'micro-transacties' een onderdeel gaan worden van Guild Wars 2. De game heeft nog geen datum maar verwacht wordt een release in 2012.
Micro transacties -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 14-06-2011 20:53 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Lijkt me onwaarschijnlijk dat er geen expansions komen voor GW2. Het zullen geen stand-alone expansions worden zoals Factions en Nightfall, maar meer in de trant van EotN. Dat er dingen van GW1 terugkomen in GW2 als dingen die je alleen instore kunt kopen, vind ik niet erg. Het is toch content die je optioneel kunt kopen, net zoals de bonus mission packs van nu.

Qua microtransacties zal het toch allemaal cosmetisch worden, hebben ze gezegd.

Dit is de goede quote, de vertaling van wat jij hebt is niet accuraat:
"At this time we don't plan to continue with the standalone expansion model. We felt that this model split our player base unnecessarily and also caused us to focus development effort on things that were redundant with the original release of the game such as tutorial areas and duplicates of already existing skills. That of course doesn’t mean there won’t new new content released for the MMO. In fact, expect “the kinds of things” included in the first game to pop up on the sequel’s in-game store. "
Dus zoals ik al eerder zei: geen standalone expansions meer zoals factions en nightfall. Maar wel expansions zoals eotn.

[ Voor 38% gewijzigd door ninc op 15-06-2011 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:14:
Klopt, veel van de punten kun je ook redelijk makkelijk "kopen" of zelf snel vergaren met wat hulp van guildies.
En GW2 beginnen met wat spullen is natuurlijk leuk meegenomen!
Zelf zit ik op iets van 35 punten.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Winds of Change

The Ministry of Purity has heard your cries. They are organizing volunteers to purge the Afflicted from our lands once and for all. If you will lend your arms to the cause, speak with Initiate Zei Ri on the streets of Kaineng Center. Strength in unity; together, we overcome.
De WoC content gaat beginnen, eindelijk. Tijd om maar weer eens in te loggen.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/thumb/a/a1/Initiate_Zei_Ri.jpg/180px-Initiate_Zei_Ri.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ninc schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:27:
[...]

De WoC content gaat beginnen, eindelijk. Tijd om maar weer eens in te loggen.
Moet je daar vorige deel ook voor hebben uitgespeeld? Ben sindsdien blijven hangen op 1 missie die me nooit meer is gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Om aan winds of change te beginnen is de enige eis dat je Factions hebt uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oooh gelukkig heb ik dat op elke character :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde vandaag eindelijk -na lange tijd- weer beginnen met Guild Wars, blijkt dat je nu ook moet inloggen met een character name. Die ben ik dus vergeten.

NCsoft support maar een mailtje gestuurd.

Kan na die filmpjes van GW2 niet wachten om weer eens door Ascalon te wandelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:01:
Wilde vandaag eindelijk -na lange tijd- weer beginnen met Guild Wars, blijkt dat je nu ook moet inloggen met een character name. Die ben ik dus vergeten.

NCsoft support maar een mailtje gestuurd.

Kan na die filmpjes van GW2 niet wachten om weer eens door Ascalon te wandelen. :9
Dat is inderdaad wel heel lang geleden dan dat je gespeeld hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ligt het aan mij of begint WoC nogal saai?

Ga hierheen, mol wat afflicted die ook nog eens makkelijker omvallen dan de Mantle... the end.
Net de eerste 5 quests gedaan, compleet geen variatie ofzo. Mag toch hopen dat dit beter wordt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Zijn er nog bijzondere rewards te krijgen via WoC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Uiteindelijk weer unieke wapen skins voor je HoM, maar dat komt pas beschikbaar vanaf arc 3.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:54:
[...]

Dat is inderdaad wel heel lang geleden dan dat je gespeeld hebt :)
NCsoft heeft prima geholpen. Zelfde avond nog een mailtje teruggehad met de juiste gegevens.

Nu weer proberen de draad op te pakken. Geen idee hoe ik het snelst 20 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon de quests volgen? :P

Lvl 20 halen lijkt mij niet zo moeilijk, heb je binnen een paar uur. GWAMM halen is een stukje lastiger, gelukkig ben ik klaar en hoef ik alleen op gw2 te wachten.

Wat best wel saai is. Misschien toch maar aan WoC beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Ik moet ook echt weer gaan spelen.....

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Nephalem schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 19:24:
Uiteindelijk weer unieke wapen skins voor je HoM, maar dat komt pas beschikbaar vanaf arc 3.
Hmm,, iedereen heeft al de wapens vol in de HoM, en als je de dat nu nog niet hebt, wordt het wel heel makkelijk gemaakt. Gelukkig heb ik gisteren mijn minipets helemaal vol, en resteren nog maar 2 armor puntjes voor een 50/50 HoM. Daarna kan ik tenminste rustig gaan wachten op GW2.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:47:
Wat ik irritant vind aan WoC: ik heb alles op NM uitgespeeld, alleen een paar guildies zijn al begonnen aan de HM quests en zijn al vrij ver. Nu als ik wil meedoen, moet ik alle quests ook op HM uitspelen tot het punt waar zij zijn. En alleen is het vele malen lastiger dan met een groep ;) Minister Cho Estate HM is niet zo makkelijk te doen.

Hopelijk hoef je voor de 2e deel van WoC niet alles op HM van deel 1 te hebben gedaan, wil je de HM van deel 2 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Enige HoM tab waar ik de volle punten heb is armor, rest moet ik nog van alles :P (Speel te weinig om titels etc te maxen)
En wat betreft makkelijk maken, ik denk dat destroyer wapens heel wat makkelijker te krijgen zijn dan de hele WoC of WiK content doorlopen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:47:

Lvl 20 halen lijkt mij niet zo moeilijk, heb je binnen een paar uur. GWAMM halen is een stukje lastiger, gelukkig ben ik klaar en hoef ik alleen op gw2 te wachten.

Quests volgen vind ik ook best moeizaam. Misschien komt het ook doordat ik alleen Prophecies heb en nog nooit een character naar 20 heb geholpen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal het wel zijn :9
Als je hulp nodig hebt, moet je maar iets laten weten. Ik kan wel een stuk met je mee. Mijn heroes maken overal gehakt van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoi ik speel nu WoW maar dat begint vrij saai te worden, en ik heb wat filmpjes gezien van guild wars 2 en dat ziet er echt epic uit, maar wat ik me af vroeg; is het de moeite waard om nu guild wars 1 te doen of moet ik dan 29 expansions kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Twylight schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 01:49:
Hoi ik speel nu WoW maar dat begint vrij saai te worden, en ik heb wat filmpjes gezien van guild wars 2 en dat ziet er echt epic uit, maar wat ik me af vroeg; is het de moeite waard om nu guild wars 1 te doen of moet ik dan 29 expansions kopen?
Guildwars is naar de huidige maatstaven nog steeds een ijzersterke game, maar het spel is nu dik 6 jaar oud.
Als newbie zul je niet veel mede-newbies vinden die met jou het spel door zullen spelen.
Ik kan het spel echt wel aanraden, maar ik ben bang dat je niet het zelfde plezier zal hebben wat ik 6 jaar terug heb gehad.

Ik zou lekker met GW2 beginnen en samen met alle andere newbies het spel doorspelen :)
Het GW1 verhaal is niet zo diep dat je echt veel mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Puur lore wise zou je Prophecies en Eye of the North kunnen halen, daar kom je alle races tegen die in GW2 speelbaar zijn. Verhaal kan je ook gewoon inlezen, enorm veel te vinden op de wiki pagina en wat er allemaal is gebeurd/gebeurd tot GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Je kan Guild Wars Trilogy kopen voor 25 euro of minder, daarin zitten Prophecies, Factions en Nightfall. Enigste wat je dan nog mist is Eye of the North, maar die kun je cheap kopen voor 10 euro als je goed zoekt. Dus voor 35 euro heb je alles wat Guild Wars je te bieden heeft,
EDIT: wop wop. Daar was ik even te snel, je kunt ook de Guild Wars: The Complete Collection kopen, deze heeft Prophecies, Factions, Nightfall EN Eye of the North voor 32 euro, of zelfs heb ik gezien voor 20 euro. Dus dan heb je alles meteen in 1 keer.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/8/89/GuildWars_The_Complete_Collection_box.jpg

dus hoef je geen 29 expansions te kopen zoals bij WoW ;)

GW is dan wel 6 jaar oud, maar zoals eerder gezegd in dit topic blijft het een goede game ondanks dat je geen crafting of jump hebt. Voor 35 euro heb je een game waar je veel plezier aan zult beleven, als je voor alles openstaat en niet blijft vergelijken met WoW. En zo kun je meteen wat dingen leren die van pas kunnen komen in GW2, zoals de lore, bepaalde characters en skills en gebieden van GW1 die anders terugkomen in GW2.

[ Voor 13% gewijzigd door ninc op 20-07-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Laatst online: 00:39

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik zoek me gek naar deze uitgave,maar de enige die ik kan vinden kost bijna 60 GBP (bij Play.com) exclusief verzending. Weet iemand een goedkopere winkel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://www.amazon.co.uk/N...-Collection/dp/B001CSMF48
39 GPB :)

Als Ninc heeft gekeken bij budgetgame, link naar play.com is daar niet goed en staat daar dus voor 20 euro:
http://www.budgetgaming.n...mplete+collection_PC.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Laatst online: 00:39

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Die link heb ik ook gevolgd,en die klopt inderdaad niet. Die amazon is wellicht wel leuk. Dank daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garathane schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:39:
Die link heb ik ook gevolgd,en die klopt inderdaad niet. Die amazon is wellicht wel leuk. Dank daarvoor
Wel mee oppassen ze verkopen daar vaak al gebruikte serial codes, ik zou het gewoon via Steam doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Uit een van de nieuwe blogposts over audio:
Finally, no matter how fantastic a game’s music is, when you hear the same music for the thousandth time, you start wanting to change things up a bit. Many players will simply turn the game music off and play their own collections. The problem is that an external music player has no context as to what’s going on in-game. Guild Wars 2 will offer a solution for this as well. We’re giving players the option of choosing external music playlists that the game’s audio engine will use as a replacement for the default in-game music. Players can choose different playlists for background ambience and battle music, for instance. Additionally, when appropriate, such as during cinematics, the game can revert back to in-game music temporarily to give the best possible cinematic experience, then resume the custom playlist when it’s done.
Lijkt me een geweldig systeem, lekker je eigen muziek die toch met het spel meevloeit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:26:
Uit een van de nieuwe blogposts over audio:

[...]

Lijkt me een geweldig systeem, lekker je eigen muziek die toch met het spel meevloeit :D
Zoiets zat ook in Grand Theft Auto. Dan kon je een map in de installatiemap maken met daarin snelkoppelingen naar de MP3's die je wilde horen. Op die manier kan je je eigen radiostation maken. Ik ben benieuwd hoe het in Guild wars geïmplementeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik ben gisteren ook weer voor het eerst ingelogd.. Had een x aantal verjaardags cadeaus. Mn character is bijna 6 jaar oud :D

Ben misschien van plan om eye of the north te gaan spelen, zoals andere hier. Wellicht een keer een avondje questen organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
hey ik heb een vraagje he ik had een wa/mo en die had als main weapon een Victo`s battle axe.
maar die heb ik nu niet meer.ofterwij ik loop rond zonder wapens.Nu weet ik dat die axe ergens in het begin generfd is maar ik kan niet vinden of hij er helemaal uit is nu.(of dat ik hem gewoon weg gepleurd heb ofzo)

(had gelukkig nog een perfect axe van mn fow solo build ( die ook al niet meer werkt haha)

Net weer begonnen met prophecies om alles weer een beetje onder de knie te krijgen.Maar zie wel dat alles echt dood is.(Ben nog pre searing of hoe je dat ook al weer noemde :P) en zie maar 3 of 4 `mensen lopen.

hehe gek onnie

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste