Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Wow, ziet er geweldig uit! Kan niet wachten :D

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20
http://wiki.guildwars.com...eveloper_updates/20110217

Deze leest altijd wel fijn, zie je meteen welke gedachte er nu achter de skill zit (en dus hoe ze willen dat je hem gebruikt :P). Jammer dat Melandru form de immune condition kwijt is, vond ik altijd wel handig :) Voordeel, nu kunnen heroes wel permanement de forms gebruiken, in de hoop natuurlijk dat ze dat ding correct gebruiken (bij rangers gaat dat nog steeds niet goed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
We krijgen vandaag weer een leuke update: zowel de 7-hero update als embark beach en wat veranderingen aan titles, waar onder defender of ascalon. Hiervoor gaan ze daily quests invoeren die omhoog scalen naar gelang je level stijgt. Ofwel, geen death-leveling meer nodig :). Ze schijnen naast de Zaishen quests die er nu zijn ook daily vanquish quests in te gaan voeren, en nog wat aanpassingen en dingen. Een vrij uitgebreide update dus, houd de officiele site en de game in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Stroopwafel Inc schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:15:
We krijgen vandaag weer een leuke update [...]
Inderdaad, heb het ook gelezen. Denk dat met 7 heroes de dungeons nu wel erg gemakkelijk gaan worden (heb alles al met h/h gedaan op HM, op slaver's na).

Het leukste bericht van vandaag vind ik echter de 'gelekte' video's waarbij de Thief profession voor GW2 wordt aangekondigd (inclusief ongeveer 10 minuten gameplay). Check hier. Nog geen officiële reactie van ArenaNet, dus ben benieuwd of deze video's pas over een paar dagen vrij moesten worden gegeven of dat het gewoon een leuke verrassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hallo :) Ik ben nieuw op guildwars, heb 3 dagen geleden de trial gedaan, en ik heb gelijk alles al gekocht, erg leuk zover! Ik heb een ranger aangemaakt, ben nu level 7. Nog niet zoveel tijd gehad ivm werk... Dus hallo :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
NIEKler schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:32:
[...]
Inderdaad, heb het ook gelezen. Denk dat met 7 heroes de dungeons nu wel erg gemakkelijk gaan worden (heb alles al met h/h gedaan op HM, op slaver's na).

Het leukste bericht van vandaag vind ik echter de 'gelekte' video's waarbij de Thief profession voor GW2 wordt aangekondigd (inclusief ongeveer 10 minuten gameplay). Check hier. Nog geen officiële reactie van ArenaNet, dus ben benieuwd of deze video's pas over een paar dagen vrij moesten worden gegeven of dat het gewoon een leuke verrassing is.
Hmm... te laat. Moet alleen nog sweet maxen en dan heb ik GWAMM al :9 maarja, wel fijn voor de mensen die nog veel moeten.

De THIEF profession filmpjes zijn ten laste van Anet verwijderd geworden. Ze duiken af en toe op op youtube, maar worden kort erna verwijderd. Achja, we krijgen het toch binnenkort allemaal te zien.

En dual wielding guns, het ziet er echt vet uit. En als thief kun je wapens stelen van je tegenstanders, hij deed dat in het filmpje bij een Moa en hij kon met moa feathers aanvallen, waardoor de target kort blinded werd. Erg grappig ;)
Bensimpel schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:16:
Hallo :) Ik ben nieuw op guildwars, heb 3 dagen geleden de trial gedaan, en ik heb gelijk alles al gekocht, erg leuk zover! Ik heb een ranger aangemaakt, ben nu level 7. Nog niet zoveel tijd gehad ivm werk... Dus hallo :)
Welkom en veel plezier alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.
Zit net even op wiki te kijken, maar leuke updates zeg met die hero's en merchnary hero's. verder is die derv echt helemaal verbouwd. hmmm eens kijken of ik gw weer eens opstart.

@ NIEKler.. zag je post en verheugde mij al thuis na het werk dan lekker al die fimpjes te gaan kijken over de nieuwe classe .... beetje jammer, maar gisteren avond was echt alles er al afgehaald :(

Volgende week zullen ze wel gepost worden door A'net, maar begreep dat het een soort sin classe is, maar dan net wat anders :)

Heb trouwens WoW deze week van mijn computer gedaan..dacht lekker dat even te gaan spelen totdat GW2 uitkomt, maar wow is echt niet meer de game zoals ik mij die herinner van het TBC tijdperk. Echt zo leuk om te zien dat juist al die hele irrirante zaken uit wow die gewoon ook de game fun helemaal niet ten goede komen in GW2 echt heel anders aangepakt gaan worden.

kan niet wachten op de beelden van die thief :D.. mocht iemand nog een werkend linkje hebben --> posten graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Stoer, nieuwe stad :)
The Zaishen Order has kept this secret tropical location hidden from outsiders �
until now! Travel to exotic Embark Beach, a new outpost in the Battle Isles where
you can gather with your friends and access all the missions from each Guild Wars
campaign!!
you can "hire" a character from your account to travel with you as a Hero.
Stoere feature :D Dat wordt dus echt een 100% female only party :D

Leuke feature zijn wel die personalities op je mercaneries:
He dodges left, he dodges right, and...BOOM goes the Balthazate

Al blijft het kleine nadeel:
Like other heroes, mercenary heroes cannot use PvE-only skills.

Duidelijk, dat wordt vanaf vandaag weer flink wat rondmeppen, hopelijk doen er ook veel mensen gewoon nog normal, ik ben met zo'n HM speler.

[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2011 09:56 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Omdat de Thief geleaked was, heeft ArenaNet hem nu toch vrijgegeven. Een groot aantal sites heeft ondertussen een omschrijving en wat video's geplaatst, voor een verzameling van het nieuws kun je het beste GuildWarsGuru checken.

Wat betreft Embark Beach vind ik vooral de 7 heroes en de geupdatete survivor title cool. 7 heroes maakt zelfs HM nu easy, ben benieuwd wat de meest broken build gaat worden. Gister even rondgespeeld met:
Ik als R/A
Heroes als: SS necro, SV necro, MM, 2x Spirit spam rit, 1 smiter, 1 healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal inderdaad een variant gaan worden op de reeds bekende 4-set builds. Bekend eens wat een 8x Discord elke 3sec (1cast, 2cooldown) kan doen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 15:21
betekent 7 heroes nu ook dat je met 2 man en 10 heroes FoW, Underworld en/of Urgoz's Warren kan doen?

"I thought you were dead!" - "I got better"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
In principe wel, maar of je zo'n perfecte coordinatie kan behalen, is maar de vraag. Enkel de eerste 3 heroes kan je indivueel flaggen, de overige 4 volgen enkel de 'all flag' naar lokaties. Als 3 man / 9 heroes al kon, zou dit ook wel mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmarthX schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:26:
betekent 7 heroes nu ook dat je met 2 man en 10 heroes FoW, Underworld en/of Urgoz's Warren kan doen?
Underwold en fow is gewoon max 8, maar urgoz en the deep hadden ze wel plannen voor om die naar 10 heroes te zetten. zou wel ideaal zijn want dat deed toen ik stopte met gw al vrijwel niemand meer. Vooral urgoz heb ik goede herinneringen aan. 1 ursan bear tank en de rest van de party para's, 1 necro en 1 HB. Heel veel fire dmg en mega spike dmg. Op HM knalde ik zo met mijn team hier in 40 min doorheen. was super.

Ik ga ff zoeken naat the thief dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:20:
Zal inderdaad een variant gaan worden op de reeds bekende 4-set builds. Bekend eens wat een 8x Discord elke 3sec (1cast, 2cooldown) kan doen? :D
7 necro heroes zou ideaal zijn :p.
Ik heb nu al een aantal keer 3x discord, 2x spirit spammer, 1x ineptitude, 1x panic voorbij zien komen. Vraag me alleen af of dat genoeg healing heeft.
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:40:
In principe wel, maar of je zo'n perfecte coordinatie kan behalen, is maar de vraag. Enkel de eerste 3 heroes kan je indivueel flaggen, de overige 4 volgen enkel de 'all flag' naar lokaties. Als 3 man / 9 heroes al kon, zou dit ook wel mogelijk moeten zijn.
Het opsplitsen zal inderdaad wat lastiger gaan. Toch vind ik 7 heroes ideaal. Nu hoef ik geen half uur meer op een PUG te wachten waarbij de meesten ook nog slechter zijn dan heroes/hench.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Nou de Thief is wel een nice profession. GW2 ziet er echt goed uit.

Over de veranderingen:

Embark beach: wel nice voor te meeten enzo, maar verder niets speciaals
Zaishen Vanquish bounty: Handig voor de vq-ers onder ons.
Mercenaries: Voor mensen die geld teveel hebben kunnen dit kopen. Verder niet echt iets extras, maar als je het geld overhebt kun je het kopen :)

7Hero: Nu is alles te makkelijk. HM met discord team was al easy, nu blaas ik met discord, Panic mesmer, 2 Hundred blade warriors en 1 healingburst monk overal doorheen >:)
LDoA: Vele malen makkelijker gemaakt door de daily quests in presearing. Titel heeft nu veel van zn status verloren.
LS: Hetzelfde, het is nu wel chill dat je niet je character opnieuw meer hoeft te maken (heb zelf 3 keer opnieuw moeten beginnen) maar je ziet nu dat kathandrax hammers gigantisch in prijs stijgen omdat je daarmee supersnel en veilig LS kunt maxen. Dus NOG een KOOP titel erbij.
Drunkard: Spammable geworden, was gisteren van 8500 naar 9998 geklickt binnen 2 minuten:D Wel jammer voor alle mensen die 166 uur hebben geklickt. Drunkard items zijn gigantisch in prijs gestegen, betaalde tijdens wintersday 33g per min, nu is het al 120g per punt.

Toevoegingen:
Ready-not ready: ideaal zodat je niet meer 'is everyone ready' hoeft te vragen :9
Minion Master overzicht: Druk op Y en je kunt je minions health zien. Ideaal om eindelijk weer eens goede human minion masters te gebruiken.

Vind het een combinatie van 'Yeah' en 'Meh' update. Achja, tijd voor GW2! Nog 2 professions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Moeilijkheid is altijd relatief geweest, elke MMO waar je lang in zit is moeilijkheid een 'curve'. Wow is daar al jaren voorbeeld van, GW eigelijk niet veel anders (buiten dat je daar premade specs kan gebruiken).

7 heroes is wel ultieme vorm van creativiteit, plus dat je niet verplicht meer bent met elke character heel Nightfall ook weer doet te moeten (wat een ramp is dat), maar je al veel sneller eigen heroes hebt.

Maar 7 heroes op 8 characters betekend een ZIEK hoeveelheid gold voor alle runes en insig's, neem aan dat elke mercanery per character eigen settings heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach back in the days met sins hm uw in 14min en 15 sec was helemaal te ziek simpel. Full Ursan parties met 2 Hb's voor de ursan nerf was ook constant KD's spammen en alles op HM ging zo neer. 600 smite team in vrijwel elke gw:en hm dungeon was nu ook niet echt uitdagend en moeilijk al helemaal niet :D.... en zo kan ik nog wel even doorgaan.....

grote voordeel van 7 hero parties vind ik dat je iets minder afhankelijk bent van die ontzettende irritante AI van henchies... echt een compleet drama. verder kan je nu ook veel meer wat gebalanceerde teams maken met net een "key" character met skills die henchies nooit hadden. kan mij ook voorstellen dat voor nieuwe spelers dit wel heel handig is. weet niet hoeveel mensen dit nog doen, maar een aantal maanden terug zag ik 1 district kama europe english... lol dat was vroeger echt wel HEEL anders :P

Net die presentatie over the Thief zitten kijken. leuk dat het echt een heel bewegelijk spel gaat worden. Bye bye met die lompe game mechanieken als dodge en parry in bijvoorbeeld wow.. waar je gewoon blift staan en obv van een getal dan iets wel of niet ontwijkt... slaat ook echt nergens op. Thief zal denk ik geen character zijn dat ik ooit snel zal maken, maar dat dual pistol knallen zag er toch wel leuk uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh mensen...

Hebben jullie dit GW2 fimpje al gezien? Ik zou zeggen: pak er een bak koffie bij, zet de resolutie op 1080, geluid lekker hard en even 10 min genieten.

Veel plezier YouTube: Kanaal van Thorq0123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:48:
Mogguh mensen...

Hebben jullie dit GW2 fimpje al gezien? Ik zou zeggen: pak er een bak koffie bij, zet de resolutie op 1080, geluid lekker hard en even 10 min genieten.

Nice 8)

Kan echt niet wachten ben zo benieuwd! Denk dat de gameplay echt wel weer dik in orde zal zijn.
Vind de graphics enigzins tegen vallen, maar goed vindt het ook belangrijk dat het voor veel mensen speelbaar moet zijn.

Anyway can't w8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:48:
Mogguh mensen...

*hoopt heel erg dat de animaties nog flink aangepakt gaan worden*
Oogt allemaal nogal houterig, maar nog tijd zat voor Anet om dat nog op te poetsen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Met de mercenaries en heroes mijn ritualist (SoS spiritspam) maar weer opgepakt, Nightfall doorlopen. Discord setup voor 3 necro's (met 1 optioneel voor SS), 2 ele's met searing flames, een warrior, imbagon (naja, motigon dan) en gaan :D

Sommige missies waren even flink aanpoten, maar kwam halverwege een monk tegen waarmee ik de rest van de missies ben gaan doen, abbagon zelfs op Hard gedaan (2de ooit dat ik die doe).

De Zaishen en vanquish vallen wat tegen, al is het wel random, heeft dat nieuwe eiland echt 0,0 toegevoegde waarde. Je kan niet teleporten naar missies die je nog niet gedaan hebt, bij missies die je nog moet doen vind je nog 0 mensen om te helpen (domain's zijn gewoon solo werk), gros wil alles HM met bonus (prophecies is echt klote daarin), dus zo bijzonder vind ik dat hele eiland niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Nephalem schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 01:25:
[...]
*hoopt heel erg dat de animaties nog flink aangepakt gaan worden*
Oogt allemaal nogal houterig, maar nog tijd zat voor Anet om dat nog op te poetsen.
Was mij ook opgevallen. Gaat zowel om de cutscenes als de gevechten. Ik kan er echt niet tegen wanneer je constant dezelfde animatie hebt wanneer je aanvalt of geraakt wordt.
SinergyX schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:24:
Sommige missies waren even flink aanpoten, maar kwam halverwege een monk tegen waarmee ik de rest van de missies ben gaan doen, abbagon zelfs op Hard gedaan (2de ooit dat ik die doe).

De Zaishen en vanquish vallen wat tegen, al is het wel random, heeft dat nieuwe eiland echt 0,0 toegevoegde waarde. Je kan niet teleporten naar missies die je nog niet gedaan hebt, bij missies die je nog moet doen vind je nog 0 mensen om te helpen (domain's zijn gewoon solo werk), gros wil alles HM met bonus (prophecies is echt klote daarin), dus zo bijzonder vind ik dat hele eiland niet.
Ik speel nu 3 discord, 2 mes (ineptitude en panic) en 2 spirit spammers. Op HM heb ik regelmatig dat ik 2 of 3 groepen pull, is geen enkel probleem. Af en toe gaat er eens iemand van m'n team dood, maar dat heeft meer met equipment te maken (had een zwaard op m'n mesmer, in plaats van dat hij blijft casten rent hij de frontlinie in om met z'n zwaard aan te vallen :P).

Eiland valt me ook ontzettend tegen. Door de 7 heroes kun je nu alles gemakkelijk solo doen. Tip is om nog even op Amerikaanse server te kijken, daar vind je veel meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik speel standaard op US servers :P Vind heroes nog niet echt super werken met spiritspam (summon spirits blijft een PvE skill), maar een hero met Signet of GM die ik dan kopieer met arcane mimicry (zelf SoS) zou in principe wel een behoorlijke setup zijn. Maarja, cooldown van 60sec is best pittig.

Mesmer ben ik totaal nog niet bekend mee, vandaar dat ik maar Searing flame ben gegaan.

Wat bedoelen ze btw met de '40/40' sets?
edit, aaaaaah http://wiki.guildwars.com/wiki/40/40

Hmm, die hourglass staff doet z'n werk ook goed, ik ga echt geen 25+ heroes onderhouden :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
SinergyX schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:45:
Ik speel standaard op US servers :P Vind heroes nog niet echt super werken met spiritspam (summon spirits blijft een PvE skill), maar een hero met Signet of GM die ik dan kopieer met arcane mimicry (zelf SoS) zou in principe wel een behoorlijke setup zijn. Maarja, cooldown van 60sec is best pittig.

Mesmer ben ik totaal nog niet bekend mee, vandaar dat ik maar Searing flame ben gegaan.
Spirit Spam heroes werken wel erg goed. Natuurlijk is het positioneren soms wat lastig, maar dat heb je met Minion Masters ook. Ik heb hier eigenlijk nooit problemen mee, de setup is zo sterk dat je de spirits verdedigend niet nodig hebt.

Mesmer was ik ook niet. Maar ze zijn allebij geweldig. Vooral Panic, zie je een groepje casters die allemaal constant "!!" roepen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gwen speelt dacht ik ook Panic, zie nonstop die !! :P MM heb je als voordeel dat die pets zelf wel in de aanval gaan en perfect cannon fodder zut is, helemaal met die bomb er op. Ik speel zelf met 8 spirits (5 plus SoS), er zijn er nog 3 of 4 over, mogelijk dat ik toch een poging doe met een rit hero.

Al zie ik nu aan de classes, ranger is echt een beetje de 'flut class' geworden, alles wat ze kunnen doen andere classes beter en die spirits kan je ook door willekeurige hero laten casten. En nu nonstop getest, expertise werkt dus niet op non-ranger skills, daar moet je nog de volle mep aan energy voor gebruiken.

Die survivor titel snap ik niet helemaal, ben al 3x dood gegaan maar die balk blijft maar oplopen (zit pas op 56k exp, moet iets van 150k ofzo).

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
SinergyX schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:49:
Gwen speelt dacht ik ook Panic, zie nonstop die !! :P MM heb je als voordeel dat die pets zelf wel in de aanval gaan en perfect cannon fodder zut is, helemaal met die bomb er op. Ik speel zelf met 8 spirits (5 plus SoS), er zijn er nog 3 of 4 over, mogelijk dat ik toch een poging doe met een rit hero.

Al zie ik nu aan de classes, ranger is echt een beetje de 'flut class' geworden, alles wat ze kunnen doen andere classes beter en die spirits kan je ook door willekeurige hero laten casten. En nu nonstop getest, expertise werkt dus niet op non-ranger skills, daar moet je nog de volle mep aan energy voor gebruiken.

Die survivor titel snap ik niet helemaal, ben al 3x dood gegaan maar die balk blijft maar oplopen (zit pas op 56k exp, moet iets van 150k ofzo).
Panic is inderdaad erg leuk.

Klopt, ik heb één PVE personage en dat is nou net een ranger ... |:(
Ik speel dan ook vaak R/A met assassin's promise (voor discord) of moebius strike (wanneer ik melee wil spelen) of R/Rt spirit spammer (expertise werkt wel op de spirits).

De survivor titel begint opnieuw met tellen wanneer je dood gaat. Stel dat je nu 100 xp haalt, dood gaat, 50xp haalt, dood gaat en 200xp haalt. Ook al ben je in dit voorbeeld 3x dood gegaan, je survivor staat wel op 200xp (het meeste xp behaald zonder dood te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aahh zo zo'n manier. Zag wel dat diverse deaths dus niet mee tellen (instant kill, mission fail, /resign etc).

Mischien dan maar eens marketplace dood farmen :P (eerste 6 mobs op HM zijn eitje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
Wat is dan bijvoorbeeld een leuke build voor dual spirit spam heroes. Mijn character spirit spammer is namelijk nogal afhankelijk van mijn PvE skills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kan het opsplitsen naar Communing en Channeling.

Communing (hero):
Anguish
Disenchantment (15 energy, 30sec rotatie)
Pain
Shadowsong
Dissonance (25 energy, dat is veel)
Signet of Ghostly Might
<optioneel>
<vul wat in - revive skill, pain inverter, summon spirit)

optioneel:
Displacement
Union

Channeling (player - voor vamp en summon):
Agony
Bloodsong
Vampirism
Signet of Spirits
Painful Bond
Destruction (combineer met GoF)
Gaze of Fury
<vul wat in - revive skill, pain inverter, summon spirit)

Channeling speelt dus standaard met 6 spirits (plus Destruction/Fury, maar dat is situatie), Communing met 5 spirits maar door signet vallen ze een stuk sneller aan.

Ik speel normaliter een combi van Channel/Communing, je hebt lagere skillpoints maar je kan veel meer casten (Communing is best energy-afhankelijk). Met deze setup kan je dus de primairy stat max halen plus dus Communing of Channeling.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Ik heb zojuist de 7-hero Discord build die ik gebruik online gezet. Daar staan ook mijn 2 hero spirit spammers in. Check deze link.

Attributes e.d. moet ik nog even controleren, heb dit uit m'n hoofd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:29:
Aahh zo zo'n manier. Zag wel dat diverse deaths dus niet mee tellen (instant kill, mission fail, /resign etc).
Die telden al niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
Ziet er zeker interessant uit.
Ben van plan deze week nog een fatsoenlijk team in elkaar te zetten, misschien dat ik die van jou wel ga gebruiken.

SinergyX, pain inverter is toch alleen PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Armor of the Unfeeble, lange tijd geleden dat ik die gebruikte :P Vond de pain inverter fijner spelen, laat ze maar lekker hard inrammen op de spirits, des te meer damage ze krijgen :P Vaak haal ik ze ook weer weg uit range, denk op een hero het een stuk beter zou kunnen werken.

Ik probeer wel altijd wat physical dmg mee te nemen, dervish of warrior, het lijkt nu echt 'castwars' geworden.
AmarthX schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:20:
SinergyX, pain inverter is toch alleen PvE?
Jups, ik speel ook enkel PvE.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
[...]

Jups, ik speel ook enkel PvE.
Ja ,maar PvE only skills kan je niet toewijzen aan een Hero, daar doelde ik op.
Ben zelf ook PvE only. Hoogstens een beetje PvP-en gedurende evenementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ah zo, klopt inderdaad. Daarom vind ik zo'n relatief passive class als rituallist spirit heerlijk, je kan echt zoeken naar de juiste target/timing voor pain inverter. Asura Scan is trouwens compleet generfed zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
NIEKler schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:58:
Ik heb zojuist de 7-hero Discord build die ik gebruik online gezet. Daar staan ook mijn 2 hero spirit spammers in. Check deze link.

Attributes e.d. moet ik nog even controleren, heb dit uit m'n hoofd gedaan.
Heb nu bijna dezelfde build gebruikt. alleen ipv de eerste Mesmer heb ik een Paragon gebruikt.
Moet zeggen dat het erg makkelijk werkt. Enige probleem is dat ik de eerste groep moet overleven, daar worden dan genoeg minions uit geboren en dan is het easy peasy!

Gister maar een paar quests die ik nog had staan even uitgevoerd, net als een paar missies op HM. Ging erg gemakkelijk, weinig zelf hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dacht gister 'even' de bounty te doen, ik dacht dat dat gewoon een boss was ergens, was het ergens in zo'n dungeon van EotN. Ik had gewoon random wat mensen bij elkaar gepakt, gelukkig dat ik dus blijkbaar de juiste mensen had gekozen :P

Na 10 minuten was ik nog aan het twijfelen of dit wel goed ging, maar bleek dat meeste uit de party ook alle chests langs wilden gaan. Uiteindelijk bij de boss, is het dezelfde boss waar ik vroeger op normal echt 40x ben dood gegaan, nooit gelukt. En nu gewoon in 1x neergemaaid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
gisteren ook de zbounty gedaan met een guildteam.

Best leuk aan het eind. Wat ik tegenwoordig veel doe is Great Dwarf Weapon op mijn skillbar. Zeker bij zo'n eindboss even casten op een stuk of 4 mensen, dan gaat die eindboss constant op zijn zitvlak. ;)

Meestal op 2 melee + 2 casters (héééé, casters kunnen wanden af en toe!!)

Survivor ook weer opgepakt nu het kan, m/rt spirits solo. Bijna r2 survivor. Zolang de lag geen roet in het eten gooit moet dat lukken.

[ Voor 17% gewijzigd door Judge Nl op 09-03-2011 13:14 ]

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zat op 56k, dacht even een farm test te doen en vergat helemaal m'n juiste gear aan te trekken, HM met 6 mobs op je -> dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Ik ben op druk bezig met 50/50 te behalen in de HOM. Doordat ik jarenlang PvP heb gespeeld kon ik via verdiende zaishen keys bijna alle punten kopen. Ik zit nu bij de titels, die kosten wat meer tijd om te behalen. Heb nu bijna alle EOTN titels maxed. Moet alleen nog 3k voor Vanguard, gelukkig is er vandaag (vanaf 4 uur) een vanguard zaishen quest waardoor ik die 3k binnen een half uurtje verdiend heb. Daarna hoef ik nog maar iets van 18 titels te maxen >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
*kijkt treurig naar zijn LS titel die behaald is in de tijd dat het nog een prestatie was*

Jammer dat Anet nu zowat alle titels en area's die echt moeite kostten om zeep geholpen heeft. Maar over het algemeen een bekende trend in MMO's dat ze over tijd alleen maar makkelijker worden helaas.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nephalem schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:32:
*kijkt treurig naar zijn LS titel die behaald is in de tijd dat het nog een prestatie was*

Jammer dat Anet nu zowat alle titels en area's die echt moeite kostten om zeep geholpen heeft. Maar over het algemeen een bekende trend in MMO's dat ze over tijd alleen maar makkelijker worden helaas.
Door de laatste update is het niet echt makkelijker geworden. Alleen wat minder frustrerend. EotN heeft het super makkelijk gemaakt (kilroy farm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
sunoke schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:43:
[...]

Door de laatste update is het niet echt makkelijker geworden. Alleen wat minder frustrerend. EotN heeft het super makkelijk gemaakt (kilroy farm).
Kilroy, HM introductie, heroes, PVE skills. Deze aanpassing dat de titel zich nu ook nog reset is gewoon de laatste nagel in de kist :P
Maar aan de positieve kant, de herinneringen die vastzitten aan het halen van die titel met 8 man samen blijven mooi :)

Maar ook los van LS, als je over de afgelopen 2 jaar ofzo gaat kijken is alles alleen maar makkelijker en sneller geworden. Zowat elke area en elke titel waar nog echt tijd en moeite in zat is aangepast (of juist niet aangepast waar het bepaalde area's aangaat). Logisch maar ik hoop dat die trend niet doorzet in GW 2.
Ik houd er wel van om wat moeite te moeten doen om iets te bereiken.

[ Voor 40% gewijzigd door Nephalem op 11-03-2011 03:33 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Paar lucky drops de afgelopen dagen waardoor ik de laatste materials bij elkaar kon schrapen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AibGvojF44C7dOV4648fvPsr/full.png

Nu ben ik arm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Congratz! :)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Thanks! Ik ben niet zo'n die hard farmer (afgezien van wat uwsc en vsf (en na 100+ vsf runs dropte vannacht eindelijk een Voltaic spear, uit Dhuum's chest notabene :D )) dus hier heeft heel veel tijd ingezeten. Ik zal het dan ook vol trots dragen de laatste periode tot GW2 :*)

Ik had na m'n forge run nog 671 gold over al m'n chars over :X

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 11-03-2011 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen..

The Thief.. is nu officieel
http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/thief/

Niet mijn soort classe, maar de beelden zijn wel echt gruwelijk. het hele stelen en de aangepaste skillbar voor het gestolen item zie je niet, maar kan je straks wel degelijk doen.

Wat een vet spel gaat dit worden zeg.. echt het is bye bye WoW.. roep dit al jaren en steeds meer mensen gaan het geloven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 overige classen zijn denk ik vrijwel zeker de gunner en een mesmer.

Perfect want dan weet ik ook bijna 100% zeker dat The Guardian mijn main gaat worden.. Norn uiteraard :P.. Norn All the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nephalem schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 03:25:
Kilroy, HM introductie, heroes, PVE skills. Deze aanpassing dat de titel zich nu ook nog reset is gewoon de laatste nagel in de kist :P
Maar aan de positieve kant, de herinneringen die vastzitten aan het halen van die titel met 8 man samen blijven mooi :)
Ik deed gister nog wat normale missies, aantal had ik vooraf zo'n enorme moeite mee (verdedigen van 1 of andere dwarf koning in battledepts), ging nu echt simpel. Ergens vind ik dat wel fijn, stuk minder 'elitair' en vrij toegankelijk voor zo'n beetje iedereen.

Wel jammer voor de mensen die een missie regulier moeten doen, en die missie toevallig de zaishen is, er nog niemand met hem mee wil :P (Against the charr). Uiteindelijk maar met hem meegegaan, die paar coins vond ik niet zo'n probleem.

En welke class voor mij in GW2 het gaat worden? Allemaal, altoholic ftw :D

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:47:
[...]

Ik deed gister nog wat normale missies, aantal had ik vooraf zo'n enorme moeite mee (verdedigen van 1 of andere dwarf koning in battledepts), ging nu echt simpel.
denk dat je die missie bedoelt waar die forces dan het fort binnenkomen en je additionele troepen kan pullen met die torches/levers voor de bonus? toch??

mijn truck zowel NM als HM was altijd MM hero. gewoon beneden in het midden blijven staan en pullen maar. Kon je met H&H prima halen.. dus nu met 7 heroes en meer fancy skills en eventueel consets moet dat helemaal geen probleem meer zijn :P

maar waarom zou je dit uberhaupt doen...? zie/zag het begin van GW eigenlijk alleen bij UW/Fow/Doa, urgoz en daarna de dungeons HM in gw:en. Stond zelf binnen 2 weken toen ik begon met gw solo te farmen als ranger in UW (R/ME trapper.. epic saus was dat). Die missies/quests in gw zag ik als noodzakelijk kwaad... en skipte zoveel mogelijk.

Daarom lijkt gw2 mij ook op dit gebied zo gaaf.. gewoon lekker rondlopen beesten killen/farmen en een quest oppikken als het mij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, het was in die grot net buiten Eye of the North, waar je ook 'against the destroyers' verder moet gaan, eerste stuk heb je die Whisps, daarna met hem praten en je gaat weer verder. Andere NPC daar geeft een quest waar in die ruimte van 4 kanten mobs komen, die moet je neermaaien. Het is geen story quest in ieder geval.

Hardmode doe ik nog niet zoveel, moet nog bergen gold om mijn heroes te voorzien van runes en insig's, dus doe veelal quests om centjes te verdienen. Solo farm ben ik nooit goed in geweest, ergens lukt het me gewoon niet om precies alles goed te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
SinergyX schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:46:
Nee, het was in die grot net buiten Eye of the North, waar je ook 'against the destroyers' verder moet gaan, eerste stuk heb je die Whisps, daarna met hem praten en je gaat weer verder. Andere NPC daar geeft een quest waar in die ruimte van 4 kanten mobs komen, die moet je neermaaien. Het is geen story quest in ieder geval.

Hardmode doe ik nog niet zoveel, moet nog bergen gold om mijn heroes te voorzien van runes en insig's, dus doe veelal quests om centjes te verdienen. Solo farm ben ik nooit goed in geweest, ergens lukt het me gewoon niet om precies alles goed te doen :P
Builds zoals Discord werken prima zonder runes enzo. Dus dan kun je beter al af en toe de makkelijkere doelen op HM doen aangezien de opbrengst dan ook vaak beter is (skill books, gold items, lockpicks etc)
Heb zelf vaker al een gebied ge vanquisht met maar 4 man in mn team (ikzelf en 3x discord en/of spirit spammer). Gaat prima zolang je geen hele volksstammen ineens pullt en heeft als voordeel dat er meer drops voor je vallen en je een groter deel van het goud krijgt toegewezen :) )

[ Voor 13% gewijzigd door Nephalem op 11-03-2011 17:16 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
Ondertussen is ook de Thief page op gw2.com online gezet. Volgens mij is het vrij letterlijk Assassin versie 2.0, met meer vrijheid in zo ongeveer alles wat de Assassin uniek maakte (shadow step, skill chaining). Waarschijnlijk niet een profession waar ik mee zou beginnen, maar opzich een hele mooie prof om melee en ranged te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:23:
Volgens mij is het vrij letterlijk Assassin versie 2.0
idd precies.. dit is eigenlijk hoe ik een assasin in een game echt zie.snieky deadly bad asses :P.. Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit, maar zal ook zeker niet het character zijn dat ik als eerst ga maken.

trouwens er is een soort van live stream hierzo
http://nl.justin.tv/alienwarearena/b/281335903

Hoop dat ze ook een release data gaan geven.. dat zou echt goed nieuws zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. ik voel mij bijna verplicht om even GW weer op te starten en je een paar hele simpele farm sites te laten zien. Questen voor gold is echt iets dat echt heel ver van efficient is. welke characters heb je? en is er nog steeds vraag naar consets?
is dat ook waar je great dwarfen armor kan halen?.. ( een bad ass farm skill btw :P)

zo ja --> gewoon op de spot links gaan staan met een heel MM army en dan daarna clock wise die groep daarna killen. veel splinter en Icy veins (het betere "nuke werk") gebruiken . die gasten op die trap worden aan het einde van de missie allemaal afgemaakt, maar dan heb je de quest al gehaald. duur 10-15 min max (incl lopen :P)

suc6

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb elke profession, maar lang nog niet alle content vrij gespeeld. Pas bij 2 character (ranger en rit) heb ik nu hele content vrij gespeeld, maar mis ik nog enorm veel bij prophecies. Mijn warrior heeft heel prophecies gedaan maar moet nog berg in Nightfall (nightfall is zooooo anti-melee). Maar omdat ik nu haast geen melee/phys characters meer gebruik, kan ik zo weinig met splinterweapon. Zat te denken om weer een dervish hero in te zetten, scyth + splinter = au hoop ik :P

Ben nu bezig met wat specs testen met een prot-hero (lifebond etc) op mijn warrior, maar mis toch nog wat grote damage.

Mijn vroegere farmsites gingen erg goed op normal, maar daar dropt vandaag de dag echt niets meer. Op hardmode heb ik nog iets teveel moeite qua dmg/survival, of teveel survival en geen dmg, of te weinig survival dus geen tijd voor damage :P

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 12-03-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok een warrior is een prima farm character en je kan er nog steeds prima ecto's mee farmen in UW. droprate is wel veel lager dan vroeger, maar dit levert vast nog steeds best aardig wat cash op. Zijn nog wel legio mogelijkheden, maar puur voor de gold.. zou ik farmen waar altijd vraag naar blijft en veel waard is. (consets/ecto's)

De ranger is een heel goed farming character. vooral R/A op ranged mobs doet wonderen. Glint challenge in Gw:en HM met een bonder en je hebt heel veel destroyer cores en mega veel rit tomes in no time. Als je een Ele hebt die HM kan doen in propecies dan zou dat helemaal goed zijn.
Heb daar vroeger zelfs nog eens een klein farm filmpje van gemaakt YouTube: Kanaal van Thorq0123 op deze run vind je naast bakken met veren ook Tomes (elite's) en van de items salvagen heb je bergen iron. 2 goede componenten voor Consets. Wat betreft gold is dit ongeveer 20-30K per uur en je vind hier ook heel veel +41hp runes voor je heroes.

Die verenfarm net buiten seitung is op HM nu wel best uitdagend en zou ik op solo op Normal doen. Dat kan echt met elk character en levert ook nog best wat op.

suc6 en mocht je vragen hebben ik kan je wel wat tips geven en wat farms laten zien. Heel veel is generft, maar er is vast nog genoeg over :D.. 647K per dag zal ik denk ik nooit meer halen, maar gold in GW is echt totaal niet belangrijk :D

laterzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Interview met Eric Flannum over de Thief:
http://www.vg247.com/2011...ll-to-play-says-designer/

En het artikel geeft aan dat hij de beta nog dit jaar verwacht, dus een final release voor 2011 kunnen we vergeten denk ik.

En even wat anders. Door gebrek aan andere interessante MMO's op het moment ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens GW gaan spelen. Wat zijn tegenwoordig de gangbare builds voor DoA enzo?
(En zo te zien kan ik ook op zoek naar een nieuw guild :P )

[ Voor 57% gewijzigd door Nephalem op 13-03-2011 14:42 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Bij mij is het vuur ook weer aangewakkerd. Ik heb iets minder dan 4 jaar geleden voor het laatst echt gespeeld, maar nu GW2 voor de deur staat is het toch wel weer erg leuk. Jammer dat de servers niet meer zo druk zijn en dat het grootste deel allang de hele content drie keer opnieuw heeft gespeeld (en dat alles wat hench heet nog steeds zo enorm zuigt), maar verder vermaak ik me er weer prima mee.
Toch lijkt het me wel leuk om ook het een en ander met anderen te doen. Zijn er nog gotters die één der campaigns aan het beginnen zijn? Misschien dat we een paar missies met elkaar kunnen doen.

Is daarnaast de GoT guild een beetje een aanrader? Ik heb er twee jaar geleden 3 weken ingezeten, maar heb er niet echt meer een build van. Zijn ze nog een beetje actief in PvE en PvP? En zoniet, zijn er andere guilds die jullie aanraden? :)

Vroeger heb ik veel PvP gedaan, maar het hield eigenlijk op bij TA en RA met af en toe Faction dingen. Ik wil dat nu wel weer oppakken, maar dan ook met GvG en HoH plus die luxon/kurzich battle waarvan ik de naam niet meer weet erbij.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik op zoek ben naar mensen die wat dan ook binnen GW in teamverband willen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben heb ik het spel vandaag toch maar weer eens geinstalleerd. Het valt me op dat sommige delen nog aardig bevolkt zij (niet veel minder dan toen ik stopte) en dat er behoorlijk wat aanpassingen zijn geweest. Geen van mijn oude build blijken nog te werken.

Heeft iemand nog een leuke build voor een PvE Necro en een PvE monk / PvP Ele?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:30:
YouTube: Kanaal van Thorq0123 op deze run vind je naast bakken met veren ook Tomes (elite's) en van de items salvagen heb je bergen iron. 2 goede componenten voor Consets. Wat betreft gold is dit ongeveer 20-30K per uur en je vind hier ook heel veel +41hp runes voor je heroes.
Dat is toch al lang generfed? afaik zitten er ook mesmer varianten en melee blijft in hardmode nooit in range als ze continue damage krijgen zoals met sliver.

Denk dat ik daar nog wel eens met m'n ele kan gaan kijken, die heeft EotN/Proph nooit gedaan.

Op mijn rit begonnen met War in Kryta missies, wat een .... zooi is dat om die componenten te vinden voor Gwen's picnic. Uiteindelijk alles, bounties heb ik maar op normal gedaan, maar die missies erna zijn behoorlijk pittig. Eerste ging nog goed, maar 'little help from above' (ofzo) is flink aanpoten :P Probleem zit hoofdzakelijk in 6man party, daar heb ik nog steeds geen stabiele setup voor.

Er daar zit eigelijk ook het onderdeel dat aangeeft, guildwars is guildwars niet meer. Vroeger waren tegenstanders precies zoals jij, damage, armor, alles was gelijk. Maar nu zie je R/Dervish (War in Kryta Strike as One) met scythe en een pet, doen 10x meer damage dan jij als ranger ooit met een scythe kan doen (mijn kurzick farm doe ik met een scyth :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:54:
[...]

Dat is toch al lang generfed? afaik zitten er ook mesmer varianten en melee blijft in hardmode nooit in range als ze continue damage krijgen zoals met sliver.
Werkt nog prima hoor. warriors rennen af en toe wel weg, maar ze hebben constante hp verlies. Effectiever is het om hier radiation field te gebruiken ipv cry, maar versies met constante burn etc. werken ook erg goed.

Grote truck is gewoon zorgen dat je vrijwel niets hebt uitgespeeld met je farm character op dit stukje anders heb je hier al die peacekeeprs rondlopen. Je kan trouwens met dit soort builds ook al die blog skales afmaken die daar rechts zitten. vind je heel wat necro tomes mee.

Al die korte farm stukjes in het eerste filmpje --> "Guild Wars 2 are you ready?" werken ook nog uitstekend. Die warrior build voor smites gebruik ik al jaren en zoals je ziet het --> werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Volgens mij komen die peacekeepers pas als je de eerste quest ervan accepteert, recent wilde ik nog naar die bizon's in shiverpeaks, toen kwam ik ze nog helemaal niet tegen. Later de quest begonnen en zag ze overal (leuk voor de afwisseling om die corrier falcon te helpen :P).

Maar om toch mijn Kurzick rank omhoog te krijgen ben ik maar begonnen met die Shiro's return book te doen, dacht 10 missies binnen factions geeft iets 30k faction. Gezien ik pas rank 2 ben, is elk beetje factionpunten meegenomen :P

Farmen is wel leuk en alles, maar het kan mij eigelijk niet meer dan 10 minuten boeien, dan ben ik het al zat :P Die faction missies vind ik wel leuk om te doen, steeds weer op zoek naar een iets betere team-afstelling en je eigen settings. Een rit is leuk met spirits, maar de lol is er uiteindelijk toch wel vanaf :P

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 14-03-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Klaar met survivor op monk 8)

Ik had dan een solo HM survivor farm in Plains of Jarin, met hunters insight scrolls.
  • Groepje spinnen rondom een berg
  • Para Boss
  • Ele Boss
  • en wat vijanden erom heen
Creatief met bosses omgaan zodat je maar 1 scroll per ronde nodig heb.

Een longbow of flatbow gebruiken voor lures. Voor de grote groep spinnen in het begin de berg gebruiken als cover (daar waar mogelijk). Eeerg oppassen voor de mesmers crip anguis, meestal gooide ik een sin support op hun dakkie, zodat de degen hex op de sin ging ipv mij.

Mo Rt ... spirits (SoS, vampirism, bloodsong, pain, armor of unfeeling, vanguard sin support, painfull bond, summon spirits).

Vaettir farm schijnt veeeele malen sneller te zijn. Maar geen idee hoe dat ik elkaar steekt. :?

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Judge Nl schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:52:
Klaar met survivor op monk 8)

Vaettir farm schijnt veeeele malen sneller te zijn. Maar geen idee hoe dat ik elkaar steekt. :?
Dit is het principe voor de vaettirs dan met mo/a en shadow arts op 12 en smite max. als je great dwarfen armor toevoegd, heb je niets te vrezen. Enige tricky part is de run naar de vaettirs.. als je hier de worm tegenkomt moet je echt meteen weg telepoorten.. anders kan je die titel wel schudden.

http://www.gwpvx.com/Build:A/any_Vaettir_Farm_HM

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Eindelijk Legendary Defender of Ascalon behaald met behulp van de laatste update :P

Even poseren in de HoM:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/utszvqbR1OoaDOHR9gJe8U6c/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nog 2 van die dingen helemaal leeg ;( Geen speciale wapens en geen enkele pvp reward :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Hallo iedereen,

Ik ben een lange tijd gestopt met guild wars maar sinds vorige week eens opnieuw opgestart wegens verveling in de krokusvakantie. Ben een beetje aan de main quest begonnen in EotN en zit nu aan "Heart of the Shiverpeaks" (http://wiki.guildwars.com...e_Shiverpeaks_%28quest%29). Echter geraak ik hier niet verder met enkel heroes. Het enige moeilijke hier aan is eigenlijk het einde, het verslagen van Cyndr. (http://wiki.guildwars.com/wiki/Cyndr_the_Mountain_Heart)

Mijn vraag was dus of iemand, of meerdere mensen, mij zouden kunnen helpen met deze quest. Gelieve ook even de pagina's van guildwars wiki te lezen zodat je indien je de juiste build hebt/kunt gebruiken neemt.

Als je wilt helpen mag je mij altijd een DM sturen en/of toevoegen op guildwars: Belgian Grimreaper

Alvast bedankt.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Builds zijn by Cyndr niet echt een punt, kwestie van genoeg healing meenemen, je party uit elkaar flaggen en beginnen te rennen met die vaten als ik het me goed herinner. Degen enzo is leuk om hem wat te verzwakken terwijl dat schild actief is maar niet echt een vereiste om hem te kloppen. Met H/H uiteraard wat omslachtiger dan met spelers omdat je alle vaten zelf moet runnen.

@Unfor: Nice! Mooie titels.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ NuCi3aR

Aanvullend wat Nephalem al aangaf zou ik 1 ranger hero meenemen. Zorgen dat die bleeding en poison skills heeft. deze werken namelijk gewoon door als het schild van die worm omhoog is. Verder zou ik zelf 2 speed boost skills meenemen en die kegs runnen als een dolle.

Heroes met veel healing (extra healing als je conditions hebt) en fire remove skills. Met dit soort team is zelfs HM met H&H prima te halen.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Bedankt voor de tips maar ik heb hem ondertussen gehaald. :)
Na het lezen van Nephalem's comment dacht ik: 'Ik zal het nog maar eens proberen'.
Zodra als ik inlogde zag ik in de eye of the north een groep van 6/8 nog mensen zoeken voor de quest.
Ben onmiddellijk gejoined en heb de quest makkelijk gehaald.

Soms moet je een beetje geluk hebben in het leven :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dacht ik 'even' de zaishen bounty te doen met h/h, Justiciar Thommis. Hard mode, map uit, simpel naar de ingang.. kom ik daar binnen, blijkt het een elite dungeon te zijn :X Eerste 2 packs overleeft, daarna toch opgegeven :X

Ligt het trouwens aan mij, of zijn pets flink gebuffed? Mijn ranger even getest met Enraged Lunge en Melandru's Assault, samen met Call of Haste is zo'n pet behoorlijk pittig qua dmg. Lunge mept iets van 80dmg, assault 20 AoE, Otyugh's Cry erbij en hij is unblockable. Zeker die snelheid van deep wound op de mobs (precasten) ging de vanquish op verschillende gebieden behoorlijk rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Morphix schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:56:
Is daarnaast de GoT guild een beetje een aanrader? Ik heb er twee jaar geleden 3 weken ingezeten, maar heb er niet echt meer een build van. Zijn ze nog een beetje actief in PvE en PvP? En zoniet, zijn er andere guilds die jullie aanraden? :)

Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik op zoek ben naar mensen die wat dan ook binnen GW in teamverband willen doen :)
De GoT guild bestaat nog steeds (al is nog maar een beperkt deel van de leden ook nog tweaker.) en is nog behoorlijk actief. Wel is het aantal leden een stuk lager dan 4 jaar geleden, nu nl. rond de 40 leden, waarvan +/- 12 man regelmatig op Teamspeak.
We doen vooral PvE, zoals HM Missies, Dungeons en Vanquishes. Heel af en toe doen we een GvG en en aantal spelers houd zich bezig met RA en tijdens events de Factions missies.
Overall doen we dus vooral aan casual play, geen speedclears, farmen etc, want de lol gaat boven alles.

Meer info, zie onze site (www.gotguildwars.com) of pm. een van de officers (T H E F L Y / Gangster Yakuza / Strange Dragon / Stroopwafel Inc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
Ik heb nu maar een farming character aangemaakt, om die wekelijkse items te farmen. Is best makkelijk zo in je eentje als Spirit Trapper.

Ook gekeken naar de 330 ele, maar die lukt me nog niet zo goed, ik zal wel iets fout doen, maar krijg behoorlijke damage... achjah, zal wel even oefenen zijn.

Ben wel heel blij met mn team heroes 3x discord, 2x spirit spam, Panic mesmer en Paragon. Lekker soepel HM doen. Alleen 1e gedeelte is even lastig, voor de eerste minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn altoholic is weer toegeslagen, met ranger paar HM vanquish gedaan, daarna weer met dervish groot stuk van quests, zo moeilijk om steeds 1 main character vast te houden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
Dat gevoel ken ik... bij mij heeft het bijna een jaar geduurt voordat ik lvl20 werd de eerste keer (toen alleen prophecies nog bestond) Elke keer dat ik inlogde had ik weer een nieuw character gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jup, zag gister laat nog leuke synergy met mijn elementalist en bepaalde team setup, grote kans dat ik daar vanavond weer mee aan de slag ga :P Plus dat mercenaries perfect zijn voor characters die nog geen of amper heroes hebben, build erop, wapen (/bonus) erbij en je kan al stukje makkelijker werken :D

Nu alleen nog de juiste tactiek vinden voor Shiro's Return, zodat ik die op verschillende characters kan gaan farmen, om zo mijn Kurzick eens flink te boosten (die Kurzick rank kan je enkel zelf doen? Of loopt die ook op via guildmembers?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmarthX schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:11:
Dat gevoel ken ik... bij mij heeft het bijna een jaar geduurt voordat ik lvl20 werd de eerste keer (toen alleen prophecies nog bestond) Elke keer dat ik inlogde had ik weer een nieuw character gemaakt...
lol.. in 2,5 uur vanaf prophecies heb je een lvl 20 :P
SinergyX schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:15:
Nu alleen nog de juiste tactiek vinden voor Shiro's Return, zodat ik die op verschillende characters kan gaan farmen, om zo mijn Kurzick eens flink te boosten (die Kurzick rank kan je enkel zelf doen? Of loopt die ook op via guildmembers?)
Deze titel is account breed. heel vroeggah.. heb ik dit (op mijn main account) nog met HFFF gedaan. Dit werkt al heel lang niet meer, maar DT of Morostav trail HM vanqen geeft veel punten. DT heb ik vaak gedaan op mijn andere accounts en geeft rond de 17K per 30 min met H/H. Als je dit dan op een speciaal weekend doet is dit zelfs dubbel. Max rank is wel behorlijk grinden en ik zou even kijken welke "key" skills je wilt gebruiken en wat dan het meest efficient is. Save yourself vind ik nog steeds 1 van de allerbeste skills uit het spel en zeker als je veel met H&H speelt. R10 is bij deze skill net zo goed als max rank, maar scheelt een hele bak grinden.

Kennissen hebben deze rank omhoog gejaagd door op speciale weekenden dan met gespecialiseerde smite teams DTsc te grinden. dit ging dan in 13-17min per run, maar je moet dan wel een groep hebben en dat zou nu wel eens lastig kunnen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Account breed wist ik wel, maar enkel dus je 'eigen behaalde' reputation telt dus mee.

Dat HFFF heb ik ook tijdje gedaan, maar ik was in factions bijna nooit bezig met Kurzick/Luxon, dus ben maar op iets van rank 2 (340k) gekomen, kocht eerder shards en skills van de reputation (enkel skills en donation geven dubbel bonus) :P

De pest is dat een HM vanquish enkel de juiste reputation bonus geeft als dat gebied ook van de betreffende partij is, precies de stukken die mij in HM nu redelijk zouden lukken zijn de laatste tijd van Luxon.

Ik kwam de MTSC farm tegen:
http://www.gwpvx.com/Build:Team_-_MTSC_Kurzick_FFF
Dit gebied kan ik nu ook redelijk solo (ik haat splinter weapon), maar wist niet dat deze op HM moest, op NM geeft het amper 1000 reputation :P

Ik zit in een eigen guild, mischien maar eens een Kurzick guild joinen om zo de reputation cap (heb ik nu op 36k staat, begreep dat cap 70k is) en reputation farm te kunnen doen, naast natuurlijk gewone quests.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 16-03-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:22:
Ik zit in een eigen guild, mischien maar eens een Kurzick guild joinen om zo de reputation cap (heb ik nu op 36k staat, begreep dat cap 70k is) en reputation farm te kunnen doen, naast natuurlijk gewone quests.
is toch prima nu. die 36K haal je nooit in 1 run. na elke run, lever je dan je factions in en krijgt er extra factions bij en zelfs dubbel als het een speciaal weekend is.

Dat is trouwens wel balen dan als het nu steeds Lux is :P.. haha dan zijn echt veel mensen gekapt zeg. Dat gebied daarboven met die 4 bosses dicht bij elkaar (stone reaper dude) is ook een hele snelle faction farm. Dan alleen die groepen tot de eerste boss farmen en dan die 4 bosses. Dat gebied zal denk ik vrijwel altijd Kurzick zijn.

Wat betreft builds... wiki is hier echt niet heilig hoor. voor dat hele Kurz gebied HM gebuikte ik vaak 2 warrior dps/tank heroes, 2 MM met spliter/ancestor. dan N/RT healer/nuke en 1 mesmer die de boel platlegt en de spikes eruit haalt. enige mobs in DT om een beetje voor op te passen zijn de earth wardens en die 2de necro boss (buzzwing nogwat..die Icy veins als elite heeft)

Wat betreft die factions guild punten.. dit is alleen belangrijk als je wilt dat je guid een hogere ranking krijgt en ook hoog in de alliancy pagina staat... totaal onzinnig dus :P
Gewoon farmen in je solo guild en die rank omhoog knallen :D

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ben gister toch overstapt naar een Kurzick guild, niet zo'n grote maar ze hebben wat alliance guilds en ze doen nog wel eens wat runs. En al is het maar om wat extra te chatten en ervaring uit te wisselen :P

Ik heb Ferndale maar als farm gekozen, de rest was weer Luxon en Ferndale is relatief gezien best makkelijk, behalve als je 3 mobs bent overgeslagen en je zoekt de hele map 4x af naar 3 mobs :P

Mijn nieuwe build ranger/para met pet/spear is bijzonder fijn om te spelen, stiekem doe ik relatief iets betere damage dan BM met een bow, omdat spear veel makkelijker raakt en de abilties doen makkelijk +20..40 damage. Dat in combinatie met Enrage Lunge kan ik bijna nonstop spikes van 150-180 dmg doen, zonder ooit druk te maken over energy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
hmh, nu druk bezig een farm character te maken... moet alleen iets van een +20% enchantment duration zien te krijgen... hopelijk kan ik nu al solo kijken of ik een Totem Axe weet te bemachtigen... Ik zie nergens meer die dingen worden verkocht...

Skills en runes heb ik nu al wel. alleen nog wapen en focus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Ik geloof dat ik er nog wel 1 heb liggen... dus als ik online ben kan je even een PM sturen (T H E F L Y)

Of je kan er natuurlijk altijd zelf 1 in elkaar zetten.
Kijk bijv. eens op gwguru auction: http://www.guildwarsguru....rent_id=266&user_id=46301 (is de upgrade shop van een guildie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmarthX schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:53:
hmh, nu druk bezig een farm character te maken... moet alleen iets van een +20% enchantment duration zien te krijgen... hopelijk kan ik nu al solo kijken of ik een Totem Axe weet te bemachtigen... Ik zie nergens meer die dingen worden verkocht...

Skills en runes heb ik nu al wel. alleen nog wapen en focus :)
Of gewoon even zelf farmen. is een leuke farm en kan met heel veel verschillende characters.
Je kan trouwens ook Razjan killen voor zijn zwaard die heeft ook 20% enchant en +5 energy.

Maar wat voor farm character wil je gaan maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik pak bijna nu altijd Turai's Story en een I have the power of Have Faith inscription erop. 20% modje erbij, klaar :)

Turai's Story is behoorlijk makkelijk, en doe je hem voor het eerst kan je nog eens 3 bonus boekjes pakken voor de discoveries (binnen 15 minuten, 5 points of interest, 5 waves of Joko's army), dat zijn 4 maxR9 wapens voor 15 minuutjes werk :)

Nog een mazzeltje in trade, 7 15^50 inscriptions for 500g stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
Enige nadeel is dat je wel het bonus missie pack moet hebben daarvoor toch?
En laat ik die nou niet hebben. En eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan om te kopen...

Ik ben gewoon van plan een 330 Ele te maken, zoals ik zeg, heb alle skills etc al, alleen mn wapens nog..
heb wel een +20% enchantment wapen, maar die geeft me ook +30HP waardoor ik weer boven de 330 uitkom..

Misschien dat ik Rajazan wel probeer ja, die is sneller te lopen dan voor de Totem Axe...

Solo kan ik nu met mn spirit farmer en binnenkort dan ook met mn 330
(heb het spel al vet lang, maar eigenlijk nu pas net echt aan het spelen.)

@The_Fly: Ik zal het in de gaten proberen te houden wanneer je online bent, wat vraag je voor zo'n Totem Axe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jup, ik had hem maar meegenomen, zeker voor heroes en mercs is het nu ideaal om wapens te verzamelen.

Rit en 330 Ele draaien nu ook beide op die elite rit skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
Rit: Signet Of Spirits
Ele: Shockwave (of Obsidian Flesh)

tenminste, zo gebruik ik ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Als ik me niet vergis moet ik ook nog ergens een Totem Axe over hebben. Die kun je wat mij betreft rustig voor niks krijgen aangezien ik er nog minimaal 2 heb die ik kan uitwisselen tussen characters indien nodig.
In game naam: Chyra Deathwind

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Is het een beetje te doen een PvP title te halen? Ik heb op dit moment 91 Gladiator punten, maar voor HoM heb ik er 400 nodig. Kan ik dan het beste met deze verder gaan of zijn er titles die een stuk sneller te halen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Morphix schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 03:38:
Is het een beetje te doen een PvP title te halen? Ik heb op dit moment 91 Gladiator punten, maar voor HoM heb ik er 400 nodig. Kan ik dan het beste met deze verder gaan of zijn er titles die een stuk sneller te halen zijn?
Zaishen is sneller als je geld hebt. Dan kun je deze PvP titel kopen. Maar er zouden misschien ook veranderingen komen aan een paar PvP titels, want ze waren niet tevreden met RA waarin iedereen probeerde met een uberteam te syncen en zodoende nooit te faalen. Dat was nooit de bedoeling geweest van RA.

Zelf verveel ik me nu een beetje in GW. Moet alleen nog sweet maxen voor mn GWAMM, en wacht daarmee tot pasen/anniversary. Dus nu moet ik alleen geld oppotten voor mn HoM verder te vullen. Heb maar een presearing character aangemaakt voor LDoA te gaan halen. :*) GW2 is nog zo ver weg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
ninc schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:12:
[...]

Zaishen is sneller als je geld hebt. Dan kun je deze PvP titel kopen. Maar er zouden misschien ook veranderingen komen aan een paar PvP titels, want ze waren niet tevreden met RA waarin iedereen probeerde met een uberteam te syncen en zodoende nooit te faalen. Dat was nooit de bedoeling geweest van RA.

Zelf verveel ik me nu een beetje in GW. Moet alleen nog sweet maxen voor mn GWAMM, en wacht daarmee tot pasen/anniversary. Dus nu moet ik alleen geld oppotten voor mn HoM verder te vullen. Heb maar een presearing character aangemaakt voor LDoA te gaan halen. :*) GW2 is nog zo ver weg... :(
Ik ben bezig die title te krijgen van random arena's maar dat valt heel zwaar tegen aangezien het pas echt gaat lopen vanaf 20 wins en die haal je bijna nooit omdat dan altijd wel iemand leaved en de kans groot is dat je bijvoorbeeld een noob erbij krijgt of je vervolgens verslagen word omdat je team niet meer lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:12:
[...]

GW2 is nog zo ver weg... :(
idd.. als ik dat artikel op de gw2 site lees dan zou het best kunnen dat het echte spel pas in 2012 uitkomt en de beta eind dit jaar :(

Niets aan te doen natuurlijk, maar zit nu toch weer te twijfelen wat ik 3/4 jaar dan ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:50:
[...]

Niets aan te doen natuurlijk, maar zit nu toch weer te twijfelen wat ik 3/4 jaar dan ga spelen.
Ik hoop persoonlijk dat TOR dat gat bij mij gaat vullen. De enige MMO voorlopig die ik in staat acht een degelijke playerbase op te bouwen, in grote mate dankzij de Star Wars lore die eraan vast hangt.
Rift heb ik tijdens de beta geprobeerd maar probeert te veel op WoW te lijken en zal dus denk ik hetzelfde eindigen als elke andere WoW kopie; een paar goede maanden en dan komt de grote exodus van spelers omdat ze liever teruggaan naar hun oude MMO of gewoon uitgekeken zijn op meer van hetzelfde.
Maar ja, TOR wordt ook pas dit najaar verwacht....

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
P-aul schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:49:
[...]

Ik ben bezig die title te krijgen van random arena's maar dat valt heel zwaar tegen aangezien het pas echt gaat lopen vanaf 20 wins en die haal je bijna nooit omdat dan altijd wel iemand leaved en de kans groot is dat je bijvoorbeeld een noob erbij krijgt of je vervolgens verslagen word omdat je team niet meer lekker loopt.
Tja, dat is het probleem dat ze nu hebben. In RA wil iedereen in een uberteam zitten dat alles wint. Maar dat was nooit de bedoeling van RA, het was gewoon voor casual spelers die snel effe wat fun PvP wilde doen. Maar door de mensen die de titel willen maxen, is het een no fail rage festijn geworden, waarin je meteen word volgescholden als je een fout maakt. Van mij mogen ze het gaan veranderen hoor.

Nu level 11 pre-searing >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nephalem schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 17:46:
[...]

Maar ja, TOR wordt ook pas dit najaar verwacht....
hmm ja lastig dit. Wil best gw weer gaan doen, maar had laatst aangelogd en merkte toch heel snel dat ik echt wel klaar ben met gw. niets ten nadele van de game, maar heb gewoon echt alles wel gedaan/gezien. Heb WoW Cata gedaan vanaf de launch en hoopte dat ik dit tot gw2 dan kon gaan doen... maar wow is echt totaal niet het spel meer ten tijde van vanilla/TBC.

moet maar eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Van het weekend wat GvG's gedaan, erg grappig maar zonder 'cottoncandy' builds is dat gewoon niet te doen. Kwam er toen ook pas achter dat je met de pvp-unlock pack niet alleen alle skills voor je heroes krijgt, maar ook dus alles op een pvp-only character :D

Maar nog mooier, omdat je dus alle 'elite' armor op je pvp-character kan krijgen, deze kan je daarna als merc inzetten, ziet er toch een stukje mooier uit dan die standaard armors waar ik in rond loop. Ideale manier om snel lvl20 te zijn, mooie gear te hebben, en direct inzetbare heroes tot je beschikking. Mijn Ele en Necro hebben EotN laat staan NF uberhaubt gedaan, dus hebben maar enkele heroes, via pvp-only characters kan ik ze alsnog halen.

We hebben nu zelfs een stad voor de alliance, handig dat lockpicks nu 300g goedkoper zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Ik heb van het weekend FoW gedaan met één ander en 6 heroes, stelt nu niets meer voor. Vraag me af of het ook gaat lukken om UW en SF te doen.. beide voor de puntjes in de HOM natuurlijk!
SinergyX schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:20:
Van het weekend wat GvG's gedaan, erg grappig maar zonder 'cottoncandy' builds is dat gewoon niet te doen. Kwam er toen ook pas achter dat je met de pvp-unlock pack niet alleen alle skills voor je heroes krijgt, maar ook dus alles op een pvp-only character :D
Haha. Natuurlijk krijg je met een PVP pack alle PVP spullen, anders zou het wel heel erg raar zijn.

Wat GvG betreft, het lijkt me moeilijk om daar nu nog in te komen. Ik heb zelf jaren bij een aantal van de beste guilds gespeeld. Tegenwoordig vind ik er niet zo veel meer aan omdat er nog heel weinig guilds spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Begreep dat UW solo wordt gedaan door SoS rits, eventueel een hero met SoGM variant, zou het best makkelijk zijn.

Wij deden hem eerder met de alliance, laatste punt gaat het mis en wordt zo'n guardian neergemept. Wel mijn eerste ecto ooit daar gehaald :P Leukste deel vond ik nog met die ranger-worms (of wat zijn het?), zijn stationair dus met fire ele 3 AoE's erop en ze gaan dood zonder dat er maar iemand geraakt wordt :P

Zit nu alleen vast in 'little help from above' missie uit War in Kryta, met 6 man tegen bergen mobs werd eindresultaat een 60% deathpenalty, dan te bedenken dat ik daarna nog 3 missies moet :( Maarja, wil hem uitspelen voor die daggers, zien er stoer uit plus 'Heart of the North' quest (gwen gaat trouwen :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
NIEKler schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:07:
Ik heb van het weekend FoW gedaan met één ander en 6 heroes, stelt nu niets meer voor. Vraag me af of het ook gaat lukken om UW en SF te doen.. beide voor de puntjes in de HOM natuurlijk!
Sorrow's Furnace is een eitje, dat was vroeger met henchies en alleen Prophecies skills een behoorlijke dobber maar intussen niks moeilijker dan bijv. Realm of Torment gebieden ofzo.

UW is best goed te doen met heroes op 1 quest na: The Four Horsemen.
Die quest vereist minimaal 2 groepen die goed timen en voorkomen dat 1 van de 4 groepen de reaper bereikt.
met 2 man en 6 heroes zou het dus te doen moeten zijn, maar als het fout gaat zal het bij die quest zijn.

* Nephalem moet ook hoog nodig weer eens de UW in, al jaren niet meer gedaan.

A little help from above was inderdaad een behoorlijk pittige missie, maar ook met DP is er een effectieve, maar tijdrovende manier om hem af te maken; zoveel mogelijk beacons ophalen en die middenin de groepen vijanden dumpen. Ik heb hem zelf toen uiteindelijk gedaan door met mn Dervish zoveel mogelijk vijanden achter me aan te krijgen, die bovenop elkaar 'ballen' en vervolgens elke speler hun beacon naast mij te laten droppen. Ruimt aardig op en als je zo het grote gros van de mobs uitschakelt is de rest van de missie vrij snel gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Nephalem op 22-03-2011 01:43 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste