• jvdw89
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 29-05 12:28
DrageMU schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:07:
Guesten in Deso in Cursed Shore. Ik haal 15 gold per uur binnen daar.
Niet alleen guesten in deso, maar continue wisselen tussen deso, underworld en FS. Veel gedaan, maar ben momenteel ook meer bezig met frostgorge sound champ farm. Vind het persoonlijk leuker om die champ bags/boxes te openen en in m'n eerste rondje kreeg ik gelijk Kobalt gedropt (21g) !

• xeple
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-07 20:26
Op Far shiver wordt niet echt gefarmd op cursed shore. Heb geprobeerd om de zerg naar cursed shore te halen maar uiteindelijk deden we de rotatie met een man of 20, te weinig om de anchorage event goed te scalen. Wissel zelf af tussen Deso en Gandarra. Heb 2x Entropy mogen looten van 45g elk. Ik ben donderdag gestart met farmen en begon met 57g, zit nu op 303g. Het resultaat van 7 uur farmen op cursed shore.

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-10 13:46

ye-roon

knaak

Wat ik van guildies begreep die zowel cursed shore als frostgorge farm gedaan hebben, is dat frostgorge efficienter is en een leukere route. Ik heb zelf alleen frostgorge gedaan. En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bags open gemaakt. Maar nog geen exotics :(

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Plekuz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 05-11 14:33

Plekuz

available in strong mint

Ook hier een Frostgorge champ farmer en geen exotics. Gister op Far S was het wel een gekkenhuis. Culling leek ook uitgezet. Minstens honderd man die als een gek rondjes aan het rennen waren. Nadeel wel dat je daardoor iets vaker loot miste, maar ach, tis wel lollig!
SnoeiKoei schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:07:
Benieuwd waar de story heen gaat, de feestplannen dreigen flink verstoord te worden door ene Scarlet (die oa. de aankondigingspagina heeft beklad en brieven met een dreigend rijmpje rondstuurt). Mijn theorie is dat de hele oorspronkelijke aankondiging van Queen's Speech (incl de melding van de birthday gift) een grote troll was, het gaat vast allemaal anders lopen.
Zat ik laatst ook aan te denken en zou wel heel tof zijn! Dat al je kadootjes in iets randoms veranderen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• eschouw
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 30-04-2015

eschouw

Doctor!

Hoi!
Hoe kan ik als beginner (level 35) een beetje fatsoenlijk gold verdienen? Ik kom nu niet verder dan max. 7 gold. Iemand een tip?

What's the point of being grown up if you can't be childish sometimes -- The fourth Doctor

• AndrewBourgeois
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 28-11 01:48
In Queensdale heb je ook wel champ trains. Het beste is echter om zo snel mogelijk je character tot level 80 te brengen om dan met de échte champ trains te gaan farmen, of dungeons te doen.

Level 35 => 80 zal je max 50u kosten, zeker met champ trains zoals in Queensdale.

• ye-roon

ye-roon

knaak

@eschouw: als je het op de "normale" manier wil doen. Ik volg meestal m'n story quest. Als die me naar een nieuwe zone stuurd, dan complete ik die hele zone (alle hartjes, poi etc). Dat levert heel veel xp op. Ook alles minen, omhakken en plukken wat je tegenkomt. 1 boom omhakken is meer xp dan 6 mobs killen (behalve als je van die leuke gele mobs killed die IEDEREEN met rust laat en daar dus 3 keer de normale xp als bonus bovenop krijgt.

Nadat je die zone hebt uitgespeeld doe je die personal story quests daar en dan ga je door naar de volgende zone. Rince en repeat.

Een andere manier is: craften. 1 crafting discipline van 1-400 levelen is 10 levels. Alle 8 is dus een maxed out char. Kies er 2 die je character kan gebruiken. Ga je mats gebruiken, volg wel ff een guide om het zo efficient mogelijk te doen. Zodra je mats op zijn, laat er dan eentje vallen. En neem cooking. Je kan dat heel goedkoop en snel levelen. Als je al een zooi silver en gold hebt. Laat die andere dan ook vallen en koop wat copper om Jewelcrafting te levelen. En ga daarna verder met silver en gold (gezien je die niet voor wapens/armor gebruikt). Op level 35 moet je wel mats hebben waar je mee tot level 50-55 moet komen denk. En dat in een stuk kortere tijd dan al die zones af gaan.

Op level 35 is 7 gold helemaal niet slecht anders. Zelfs een volledige set cultural armour (tier 1, te gebruiken als je level 40 bent) is minder dan 2 gold voor de hele set. Ik zou me voorlopig niet druk maken over inkomsten. Gold wordt pas boeiend op level 80, als je de meer spectaculaire weapon en armour skins wil hebben. Ik zou zeggen, als dit je eerste character is, geniet lekker van de prachtige wereld, doe de personal story, neem de tijd om alle zones te verkennen en te zien wat iedere zone aan het totale verhaal van Tyria bijdraagt. Champion farms zijn leuk als je meerdere level 80 characters hebt, de wereld goed kent, alles al eens gedaan hebt en je verveelt maar ik zou het beslist niet aanraden aan spelers die nog een boel te doen hebben. Het is saai, repetitief en het verkracht je complete game-ervaring met alle retards die het belangrijker vinden iedere champ on sight te attacken dan efficient te farmen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• xeple
ye-roon schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:10:
Wat ik van guildies begreep die zowel cursed shore als frostgorge farm gedaan hebben, is dat frostgorge efficienter is en een leukere route. Ik heb zelf alleen frostgorge gedaan. En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bags open gemaakt. Maar nog geen exotics :(
De route is denk ik erg persoonlijk, maar efficiënter is het zeker niet. Ik begon vorige week ook op frostgorge, maar toen ik eenmaal de Orr trein op Gandarra en Deso had ondekt was ik om 8)

1 uur. farmen in Orr op Gandarra op dit moment levert je minimaal 10g op tov. 3g op Frostgorge. Op Orr doe je 2x de rotatie en dan begint het farm event alweer. Zorg wel dat je in een groep zit met voldoende DPS zodat je wel qualified voor loot. Volledige staff guardian groups zijn daarom erg populair in het taggen.

Zojuist een crystal guardian ontvangen :*) 2x Entropy en 1x Crystal Guardian. Daarnaast nog 4 andere skins t.w.v 2g. ;)

[Voor 6% gewijzigd door xeple op 19-08-2013 16:41]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dan hebben jullie een erg slechte frostgorge groep :) 10g per uur haal ik makkelijk daar. En meer als we geluk hebben met de champ spawns voor die queens events. Max wat ik van 1 queen event gehaald heb is 10 deluxe gear boxes :)

• xeple
ye-roon schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:47:
Dan hebben jullie een erg slechte frostgorge groep :) 10g per uur haal ik makkelijk daar. En meer als we geluk hebben met de champ spawns voor die queens events. Max wat ik van 1 queen event gehaald heb is 10 deluxe gear boxes :)
Of jij hebt nog nooit Orr goed gefarmed :+

• eschouw

eschouw

Doctor!

Hi, thanks voor de reacties op hoe ik met mijn level 35 wat meer gold kan verdienen. Ik heb besloten me daar niet zo druk om te maken, en te genieten van de wereld, en deze zone per zone te verkennen. Wanneer ik ooit level 80 ben zal ik met wat meer met gold binnen krijgen gaan bezighouden.

What's the point of being grown up if you can't be childish sometimes -- The fourth Doctor

eschouw schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:01:
Hi, thanks voor de reacties op hoe ik met mijn level 35 wat meer gold kan verdienen. Ik heb besloten me daar niet zo druk om te maken, en te genieten van de wereld, en deze zone per zone te verkennen. Wanneer ik ooit level 80 ben zal ik met wat meer met gold binnen krijgen gaan bezighouden.
Verstandige keuze...

Het mooie van dit spel is toch wel dat je max armour "gratis" kunt krijgen (dus zonder goud), zodat je je goud kunt sparen voor de leuke skins.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• ye-roon

ye-roon

knaak

inderdaad. goed bezig :)

gewoon lekker die zones exploren en je komt er vanzelf. En wat snoei al zei: level 35 en al 7gold, das een freaking hoop geld. Ik had niet eens 7 gold toen ik level 80 was op me eerste character :)

Al is de markt op het moment wel heel anders. Metaal maar vooral hout verkopen is goede business. Gewoon alles minen, harvesten, omhakken wat je tegen komt en alles wat je niet meer kunt depositen, hoppa de TP op.

Trouwens hadden er meerdere mensen last van zeer onstabiele server gisteren? Op Piken was de lag echt niet te harden en soms stond ik gewoon stil en zag een mob wel dood gaan, maar ik kon het niet hitten. uitloggen, inloggen en ik stond 50 meter verderop :s. Een aantal keer gedisconnect. Meerdere guildies hadden er iig last van.

• jvdw89
Ja, was ook bekend bij Arenanet. Vandaag de patch jongens, ben benieuwd! Overigens moet ik xeple gelijk geven dat CS beter is dan frostgorge sound.

• ye-roon

ye-roon

knaak

ja over die patch. waarom is er nog niks over bekend. Meestal staat guru al helemaal vol. Maar op het moment nog helemaal niks. Ik ben benieuwd waarom dit nog niet het geval is.

En we zullen zien of er een nerf inc is.

• MatHack
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Omdat ArenaNet de patch van vandaag zoveel mogelijk geheim wil houden, omdat hier alle living story verhaallijnen samenkomen (soort van afsluiting van het afgelopen jaar).

There's no place like 127.0.0.1

• xTmPizzaMan
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14-10 15:19
Heeft iemand looproutes van de farm runs van Frostgorge sound en Cursed shore?

No sig!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dat is niet echt meer nodig pizzaman. En daar zal waarschijnlijk niemand meer zijn. Sinds gisteren is er namelijk iets anders bij gekomen wat veeeeeeeeeeel lucratiever is. Er word een zone aangevallen. Daar spawnen eerst nighmare constructs, daarna reinforcements met Aetherblades en daarna reinforcements met molten guys. En vooral die aeatherblades, echt holy shit. Zooooooo veel loot. En als je geluk hebt en het is in frostgorge of in fireheart, allemaal T6 mats. Ook T6 mats in de lagere gebieden, maar iets lagere kans daarop. Het is letterlijk farm till you drop.

Morgen ga ik op me ranger. Pets met aoe attacks. traps are bigger, less cooldown, en ground targetting. Spike trap, flame trap, snake trap(die doen damage). Lonbow 5, shortbow poison, piercing arrows. Press F to win. Entangle als elite. En alles taggen.

De economie van de game gaat er echt helemaal aan met dit event.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ye-roon schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:15:
De economie van de game gaat er echt helemaal aan met dit event.
Ik heb zo het vermoeden dat er binnen niet al te lange tijd ineens heel veel vraag naar die T6 mats gaat ontstaan als crafting naar 500 gaat en je allerlei spannende nieuwe dingen kunt gaan maken.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Ziek veel loot van die events inderdaad, ik heb er 1 meegedaan (was pas laat online en na dat ene event crashte de loginserver, disconnect als je naar een waypoint in een andere map ging) en was binnen een goed half uur een stuk of 15 champ baggies, tientallen greens, craploads aan materials en meer dan 5 gold rijker. Helaas geen exotics uit de bags maar wie weet later meer geluk.

SnoeiKoei schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:42:
Ziek veel loot van die events inderdaad, ik heb er 1 meegedaan (was pas laat online en na dat ene event crashte de loginserver, disconnect als je naar een waypoint in een andere map ging) en was binnen een goed half uur een stuk of 15 champ baggies, tientallen greens, craploads aan materials en meer dan 5 gold rijker. Helaas geen exotics uit de bags maar wie weet later meer geluk.
Ik had eens geluk met de loot, en heb een exotic gekregen. En nu zit ik met een dilemma... Verkopen of gebruiken... Het gaat om Bonetti's Rapier. Ik heb al een zwaard op m'n Guardian... En geen van mijn andere characters gebruikt een zwaard! Maar dat ding ziet er wel vreselijk gaaf uit...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Wailing_Banshee schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:34:
[...]

Ik had eens geluk met de loot, en heb een exotic gekregen. En nu zit ik met een dilemma... Verkopen of gebruiken... Het gaat om Bonetti's Rapier. Ik heb al een zwaard op m'n Guardian... En geen van mijn andere characters gebruikt een zwaard! Maar dat ding ziet er wel vreselijk gaaf uit...
Die rapier is wel gewild, kun je een aardig bedrag aan gold voor krijgen. Als je hem toch niet gebruikt zou ik hem dus verkopen.

• ye-roon

ye-roon

knaak

OHHHHHH, the Rapier. Ik heb de eerste zondag die bandit in queensdale gefarmed als een malle, geen rapier. Maja, op het moment is het: free farm in de zerg. Dus ik ga lekker door sparen tot ik 200g heb voor de achievement. En dan koop ik die Rapier. Hij was gister 24g of zo. Maar als je em kwijt wil ^^ :p

En dan nog even The Anomoly maken en me main weapon set voor m'n mesmer is klaar :D

Al die nieuwe wapenskins worden in hoog tempo goedkoper. Zolang die champ farms niet generfd worden...

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:07:
Al die nieuwe wapenskins worden in hoog tempo goedkoper. Zolang die champ farms niet generfd worden...
Behalve Zodiac skins waarschijnlijk met hun belachelijke scraps uit black lion chests voor een ticket betaalwijze. Jammer ook dat die nieuwe shoulderskin weer accountbound is. Heb er nu twee en ik ga ze niet gebruiken, want niet mijn kopje thee.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hoe was jullie avondje in Farm Wars 2? De mijne ging best lekker. En natuurlijk wilde ik op tijd naar bed, maja, er spawnde net een nieuwe map om middernacht. Gelukkig was die met 35 min gehaald. Ik heb 2 exotics van die bags gekregen. Een Arc(longbow) en de Rifle. Beide zijn geen drol meer waard. Maja je moet wat. Nu gewoon door met geld verdienen, de Rapier in prijs zien dalen. Dan een Anomaly maken voor me mesmer. En dan nog een elegant greatsword vinden. Daarna nog mensen van de farm weg zien te trekken en mee te krijgen in wat HotW. En m'n gear set is klaar.

Weet iemand een "elegant" greatsword (en ja ik ken de dulfy pagina). Die niet perse vast zit aan 1 kleur en dus bij meerdere types armor past?

Mijn avondje farmen was afwisselend frustrerend en leuk. Het frustrerende deel: twee keer gedisconnect tijdens fase 3 van een invasion en kunnen fluiten naar zowel de reward als de progress voor Vorpp. Als je na een disconnect inlogt kom je op een overflow waar helemaal geen event bezig is. Ik had ook een hele serie disconnects toen ik met 2 guildies en een vriendin van 1 van die guildies naar het Playhouse ging, dan kun je gelukkig wel terug inloggen en naar binnen maar ondanks dat ik niet ben doodgegaan of zelfs maar downed state heb ik niet de perfect playhouse achievement gekregen. Een boel anderen hadden nergens last van maar voor mij was het gisteravond nauwelijks speelbaar. Teamspeak, internet, alles werkt. Guild chat zie ik gewoon updaten. Maar in-game bevriest de rest gewoon, skills knipperen maar doen niks en mijn teamgenoten bewegen niet meer of rennen continu op 1 plek tegen een muur. Mobs attacken niet meer. Duurt een minuut ofzo, daarna volgt een error en lig ik eruit. Omdat andere dingen wel werken weet ik zeker dat het niet aan mijn internetverbinding ligt en zowel op facebook als op de GW2-forums zie ik een heleboel vergelijkbare verhalen. Mooi klote, goed genaaid met 45min events waar je er minimaal 5 van nodig hebt voor ik weer met de Queens Gauntlet verder kan enzo.

Het leuke van gisteravond was dat in 1 van de 2 invasions die WEL goed gingen zonder DCs ik de rapier lootte, toch weer 20G in de pocket. Mocht ook wel een beetje geluk hebben met zo’n gekloot.

Gisteren kreeg een guildie van mij "Khrysaor, the Golden Sword" ([&AgHIagAA]) Dat vond ik wel een mooie Greatsword. Ik vind de Aureate ook erg mooi en elegant. En de Lionguard skin (te verkrijgen in LA)

Alle drie slanke zwaarden (dus niet van die massieve snijplanken...)

• eschouw

eschouw

Doctor!

Kun je met laag level (38) ook meedoen aan die invasions? Ik ben nog zo een noob dat ik gisteren niet eens kon vinden waar er een invasion bezig was, en toen ik op de plaats van bestemming aankwam was tie al weer afgelopen.....

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dat kan hoor, geen probleem. Het is dan wel aangeraden dat je dit in een zone doet van je level of lager. En een hoop waypoints hebben helpt. Alleen geeft het je denk een slecht beeld van het spel. Het is 1 grote zerg met mensen die alleen maar aoe aan het spammen zijn om zoveel mogelijk te looten. Maar je krijgt wel ziek veel experience points. Zeker als je aoe skills gebruikt en veel mobs hit. En veel loot. En aan het einde van het event iets van 80% van je level aan exp. En heel veel events voor je event completer achievement.

En die Golden Sword is idd best wel nice. Shared model van Dawn. Die Aureate vind ik persoonlijk niet tof, dat komt door de hilt, die 2 rondingen.

• eschouw

eschouw

Doctor!

hmmm, ja ik zal eens kijken vanavond of ik een invasion kan doen, ben wel benieuwd naar dat Sword :) ja klopt zonder waypoints wordt het wel erg veel lopen...

eschouw schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:56:
hmmm, ja ik zal eens kijken vanavond of ik een invasion kan doen, ben wel benieuwd naar dat Sword :) ja klopt zonder waypoints wordt het wel erg veel lopen...
Of een gebied zoeken waar meerdere events dicht bij elkaar liggen. Gisteren in Gendaran Fields was er een gebied waar er 4 events waren die goed te voet waren te bereiken vanaf elkaar. En dan ipv naar een nieuw event te WP'en, even wachten. De start plaatsen voor die events liggen vast.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Yay, eindelijk heb ik acht lvl 80 character die allen de personal story klaar hebben en 100% world completion!

• Mavix
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17-11 15:33
MatHack schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:19:
Yay, eindelijk heb ik acht lvl 80 character die allen de personal story klaar hebben en 100% world completion!

[afbeelding]
Wow gefeliciteerd! :o Nu ben ik wel benieuwd naar het aantal uren haha. Rond de 1500?

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Mavix schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:26:
[...]

Wow gefeliciteerd! :o Nu ben ik wel benieuwd naar het aantal uren haha. Rond de 1500?
Rond de 2700. Veel hiervan is ook besteed aan guild events, e.d. Meeste alts hebben iets van 125-150 uur.

[Voor 16% gewijzigd door MatHack op 23-08-2013 00:07]

[afbeelding]
Mozes kriebel :o :D _/-\o_

• S.J_84
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 31-10 03:33
Ik ga de game dit weekend uitproberen, denk dat ik begin met een warrior.

Op welke server zitten de meeste tweakers?

• MatHack
  • Niet online

MatHack

S.J_84 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:43:

Op welke server zitten de meeste tweakers?
Een groot aantal tweakers zitten op Far Shiverpeaks in de Guild of Tweakers (zie ook de topic warning).
Een aantal anderen (die redelijk actief zijn in dit topic) zitten op Piken Square.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

MatHack schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:07:
Rond de 2700. Veel hiervan is ook besteed aan guild events, e.d. Meeste alts hebben iets van 125-150 uur.
In een jaar tijd 2700 uur?
http://www.mysmiley.net/imgs/smile/confused/confused0054.gif

Dat is ruim 7 uur per dag, iedere dag van het jaar ... allememaggies.

• S.J_84
MatHack schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:50:
[...]

Een groot aantal tweakers zitten op Far Shiverpeaks in de Guild of Tweakers (zie ook de topic warning).
Een aantal anderen (die redelijk actief zijn in dit topic) zitten op Piken Square.
Bedankt

Er stond me iets van bij dat het op Far Shiverpeaks was, maar was er niet zeker van.
Ik zal eens op de pagina van de guild kijken.

• eschouw

eschouw

Doctor!

Gisteren mijn eerste invasion meegemaakt. Vond het wel wat hebben, tig man die alles kort en klein slaan, en de loot die binnenstroomt, veel groene en wat gele items...Heb alleen niet de hele invasion kunnen doen omdat ik eruit werd gegooid door een dc....jammer..vanavond weer eens een poging doen...:)

• eschouw

eschouw

Doctor!

S.J_84 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:43:
Alvast heel veel plezier!

• S.J_84
Dankje :)

Ik heb net een char aangemaakt en al een paar quests mee gedaan, maar denk dat ik echt wat verder moet om een degelijke indruk te krijgen.

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-11-2020
hoelaat begin trial vandaag??? volgens mij 12:00 AM PDT = 20:00 uur.

• eschouw

eschouw

Doctor!

icegodd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:03:
hoelaat begin trial vandaag??? volgens mij 12:00 AM PDT = 20:00 uur.
trial is al bezig vanaf 9 uur vanochtend volgens mij.

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15:58

Stronkie

Where wind is Trouble

[afbeelding]
Lol

En nu ga je terug naar je echte leven ?????. Pas op.. Maybe a warning

In Real Life there are no Respawn options !!!!

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 19:50

Hu9o

Schokkend

Zo ik heb het spel ook een paar dagen. Ben een lvl 20 human ranger.

Ik zit op de Piken Square server, is hier ook een GoT guilde waar nog plek is voor een noobie :+

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Nilem
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 03-10 20:54
Welke server spelen jullie, trial gespeeld en dalijk gelijk spel kopen. Iemand tips nog?

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:07
Nilem schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:29:
Welke server spelen jullie, trial gespeeld en dalijk gelijk spel kopen. Iemand tips nog?
Een beetje inzet wordt wel verwacht op het GoT forum. Als je 10!! reacties terugkijkt heb je al het antwoord. Alsook helpt het om de topic waarschuwing te lezen als je in een nieuw topic komt. :X

Steam: Grim

• xTmPizzaMan
Far shiverpeaks is een goede server als je nederlandse communties zoekt. http://www.gw2nl.nl/guilds

No sig!

• Nilem
Mijn welgemeende excuses. Ik had een paar paginas terug gelezen maar kwam er niet uit in start topic alsmede zag ik de post over welke server er vooral wordt gespeeld. Iig bedankt, en ik zal iemand msgen zodra ik eindelijk heb gekozen wat ik ga spelen >_<

• xTmPizzaMan
Ik speel voornamelijk een Necro. Met zijn hoge HP, ga je niet snel dood. De Necro speelt leuk en divers. Aan het begin kan je prima levelen als minion master ( spawnen van pets die voor jou vechten .) Als je genoeg trait punten en condition attributen hebt, is het verstandig om te switchen naar een Well Necro.

Als je de voorkeur geeft aan melee combat, raad in je een Warrior of Guardian aan. Een guardian heeft als basis skillset een betere focus als tank en warrior als schade. Het betekend niet dat je als warrior altijd voor max dps hoeft te gaan. Je kan je Warrior ook met een axe/ sword en shield aankleden, dan ben je opeens meer een tank.

Wat geavanceerde classes zijn toch wel de Mesmer en Thief. Ik zal niet snel een Mesmer of Thief kiezen als je begint. Mocht je willen weten waarom, zal ik het voor je uit schrijven.

Mocht je vragen hebben, kan je mij altijd een in-game whisper / mail sturen op karakter "Necroloog".

No sig!

• eschouw

eschouw

Doctor!

Lol Necroloog :)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:51
Hoe gaan die pets rond de 80 nu? Tijd dat ik nog speelde waren ze totaal nutteloos, 1-2 hits en ze waren alweer dood.

Log af en toe nog wel eens in, aantal staan uitgelogt rond dungeon entrances, maar daar lijkt echt niemand meer te komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik heb de look voor me mesmer af. Best wel beetje trots op tbh :)

http://imgur.com/a/Aebwk#0

En necro, tja, nog ff 2 char slots halen binnenkort en me verjaardags kadootje gebruiken om een necro en een engi te insta boosten naar level 20. En ik denk ook me elementalist, die is nu level 10, maar vind em erg zwak :) Misschien dat wat extra levels hem goed doen.

Twee weken op vakantie geweest, zaterdag voor het eerst weer ingelogd. Dat was even wennen, welkom in de wereld van Guild Farms 2! Zaterdag als eerste actie 295 gold op mijn persoonlijke guild bank gezet, later aangevuld met 5 gold tot 300 gold. Gisteravond meer dan 30 gold in mijn wallet. Meer dan 30 gold in twee dagen 8)7 12 invasies meegemaakt (11 v/d 13 zones).

Ik vroeg me af tijdens mijn vakantie of ik misschien minder zou gaan spelen. Op werkdagen echt om 10 uur stoppen. Dus niet. Want ik wil die laatste twee zones ook. Dus elk uur even kijken of ik de zone nog moet doen. Met een beetje pech begint die pas om 10 uur en ben ik tot 22:45 bezig.

Vind ik dit farmen leuk? Vind ik deze "afsluiting" van de Living story leuk? Mwah. Maar ArenaNet is geslaagd in hun doel. Ik speel heel veel. Elk uur weer.
RoseSolane schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:48:
Twee weken op vakantie geweest, zaterdag voor het eerst weer ingelogd. Dat was even wennen, welkom in de wereld van Guild Farms 2! Zaterdag als eerste actie 295 gold op mijn persoonlijke guild bank gezet, later aangevuld met 5 gold tot 300 gold. Gisteravond meer dan 30 gold in mijn wallet. Meer dan 30 gold in twee dagen 8)7 12 invasies meegemaakt (11 v/d 13 zones).

Ik vroeg me af tijdens mijn vakantie of ik misschien minder zou gaan spelen. Op werkdagen echt om 10 uur stoppen. Dus niet. Want ik wil die laatste twee zones ook. Dus elk uur even kijken of ik de zone nog moet doen. Met een beetje pech begint die pas om 10 uur en ben ik tot 22:45 bezig.

Vind ik dit farmen leuk? Vind ik deze "afsluiting" van de Living story leuk? Mwah. Maar ArenaNet is geslaagd in hun doel. Ik speel heel veel. Elk uur weer.
Hee je bent weer terug! :) En meteen een inhaalslag gedaan dus, ik zit pas op 7/13 zones want ik zie als ik online ben echt iedere keer dezelfde zones voorbij komen. Ik ga geloof ik niet mijn best doen ze alle 13 te halen. De meta heb ik toch al.

SinergyX schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:29:
Hoe gaan die pets rond de 80 nu? Tijd dat ik nog speelde waren ze totaal nutteloos, 1-2 hits en ze waren alweer dood.
Ik heb dat probleem nooit gehad, met uitzondering wanneer ik in een zerg of dungeon zit. Daarom doe ik geen dungeons meer met mijn ranger. En zergs vind ik leuk voor 5 minuten... Ze hebben de armour level en health pool voor pets wel aangepast, maar bij zergs heb je zoveel foes tegelijkertijd die AoE dingen neer leggen dat je echt goed moet opletten waar je loopt. En bij AoE dingen schieten pets nog steeds niet op, aangezien je pet niet automatisch uit een cirkel loopt.

SnoeiKoei schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:08:
[...]

Hee je bent weer terug! :) En meteen een inhaalslag gedaan dus, ik zit pas op 7/13 zones want ik zie als ik online ben echt iedere keer dezelfde zones voorbij komen. Ik ga geloof ik niet mijn best doen ze alle 13 te halen. De meta heb ik toch al.
Ik wil de meta ook hebben. Moet nog één achievement halen. Dat kan Gendarran Fields worden als deze tussen 18:00 en 22:00 langskomt, want dat is nu de laatste zone die ik moet hebben. Of ik blus het brandje onder Lord Faren in minder dan drie minuten. Of ik doe de daily die bij Clockwork Chaos hoort. Genoeg mogelijkheden dus.

Wat zeker is dat ik vanavond ga sporten. Als ik geluk heb start de invasie om 18:00 in Gendarran Fields en kan ik deze meepikken om daarna rustig te kunnen sporten. Anders moet ik meteen na zessen snel naar de sportschool en hopen dat de volgende invasie niet in Gendarran Fields is. Want die van 19:00 ga ik waarschijnlijk niet halen.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Je hebt nog tot volgende week maandag, relax, komt vanzelf :)

En kheb nu dus een necro en een engi. Dus ik helemaal wapens maken om al die skills te gaan leren (level 20 spul). Is het 1 kill en volgende skill. Waarschijnlijk omdat ik die level 20 booster gebruikt heb. Maar ach, het is wel relaxt om gewoon vanaf het begin zonder problemen je personal story te volgen. Ik ga waarschijnlijk nog steeds gewoon alle personal story zones eerste completen voordat ik aan de zone begin. maja, dat zien we wel :p

ye-roon schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:08:
Je hebt nog tot volgende week maandag, relax, komt vanzelf :)
En dat lukt dus niet :| Ik wil die laatste map zo snel mogelijk om daarna weer gewoon te kunnen spelen. Want Guild Farms 2 is niet waarom ik GW2 speel.
Ik heb ook nog tot maandag om Liadri te verslaan geloof ik maar of dat gaat lukken... zo'n doorzetter ben ik niet met dat soort fights, eigenlijk. Ik ga niet 50x queuen voor dezelfde encounter.

Gisteren wel over de 8.5K ap heengegaan, volgende kistje is de helm. Heb tot nu toe de beide radiant delen gekozen maar ik geloof dat ik voor de helm toch die andere kies, radiant helm ziet er gewoon niet uit helaas.

De Queens Guantlet Meta heb ik nog niet eens opgestart...

En ik heb net mijn 8K kistje gehad. Moet nog even voordat ik de helm krijg. Ik hoop wel dat je die andere kant later ook nog kunt krijgen...

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:51
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:57:
Ik heb dat probleem nooit gehad, met uitzondering wanneer ik in een zerg of dungeon zit. Daarom doe ik geen dungeons meer met mijn ranger. En zergs vind ik leuk voor 5 minuten... Ze hebben de armour level en health pool voor pets wel aangepast, maar bij zergs heb je zoveel foes tegelijkertijd die AoE dingen neer leggen dat je echt goed moet opletten waar je loopt. En bij AoE dingen schieten pets nog steeds niet op, aangezien je pet niet automatisch uit een cirkel loopt.
Dungeons begon ik met de tijd toch al steeds meer te negeren, vond de hele setup al totaal niets, zeker niet als ik juist een GW 'mission' fan was. Het blijft af en toe leuk wat lagere zones rond te rennen voor wat events, de rest er omheen boeit mij eigenlijk bijna niets meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SnoeiKoei schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:35:
Ik heb ook nog tot maandag om Liadri te verslaan geloof ik maar of dat gaat lukken... zo'n doorzetter ben ik niet met dat soort fights, eigenlijk. Ik ga niet 50x queuen voor dezelfde encounter.
Liandra verslaan zal ik niet doen. Zolang ik de tijd kan nemen kan ik veel solo aan, maar die gevechten onder tijdsdruk zijn niet mijn ding. Zo heb ik Scarlet's speelpaleis heel eenvoudig solo gedaan zonder dood (of downed) te gaan, maar heb ik Faren nog niet binnen drie minuten uit zijn pan weten te krijgen.

Voordat ik bij Liandra ben moet ik eerst Salazan zien te verslaan. Dat is die Asura die met vuur loopt te spelen. Dat lukte niet voordat ik op vakantie ging. Na 5 keer snel dood te zijn gegaan met drie verschillende klassen had ik dat gevecht wel gezien.
Gisteren wel over de 8.5K ap heengegaan, volgende kistje is de helm. Heb tot nu toe de beide radiant delen gekozen maar ik geloof dat ik voor de helm toch die andere kies, radiant helm ziet er gewoon niet uit helaas.
Gefeliciteerd. 8.5K AP is ook mijn volgende kistje, ik sta nu op 8279. Clockwork Chaos zal me vanavond waarschijnlijk 50 AP geven en als Invasion Canceler ook lukt dan is dat weer 25 AP erbij. Maar waar de andere ruim 100 AP vandaan moet komen weet ik nog niet.
RoseSolane schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:22:
[...]
Maar waar de andere ruim 100 AP vandaan moet komen weet ik nog niet.
20 dagen de minimale daily doen (of minder dagen meerder onderdelen van de daily)? En volgende week is de monthly weer reset. En komt er vast weer een nieuwe meta :D

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:25:
[...]

20 dagen de minimale daily doen (of minder dagen meerder onderdelen van de daily)? En volgende week is de monthly weer reset. En komt er vast weer een nieuwe meta :D
Klopt. Ik had moeten schrijven: Maar waar de andere ruim 100 AP snel vandaan moet komen weet ik nog niet. Want buiten de bronnen die jij beschrijft ligt er niet veel AP meer voor het oprapen. Ik kan natuurlijk nog wel een nieuwe char aanmaken (zit pas op 3) en daarmee wat andere achievements halen. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen tijd voor een vierde :)
RoseSolane schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:01:
[...]

Klopt. Ik had moeten schrijven: Maar waar de andere ruim 100 AP snel vandaan moet komen weet ik nog niet. Want buiten de bronnen die jij beschrijft ligt er niet veel AP meer voor het oprapen. Ik kan natuurlijk nog wel een nieuwe char aanmaken (zit pas op 3) en daarmee wat andere achievements halen. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen tijd voor een vierde :)
Ik zou eens wat meer wapens moeten gebruiken (axe en greatsword gemaxed)... Of wat bepaalde mobs dood knuppelen (ongeveer de helft gedaan)... Of misschien zelfs een wat stories doen (alleen nog maar twee human stories gedaan)... Ik heb ook nog genoeg punten te halen met dungeons (Ascalon en Mansion volledig)...

Maar SAB komt weer terug volgende week! Kun je vast ook wel weer punten mee verdienen :D

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:20:
[...]
Maar SAB komt weer terug volgende week! Kun je vast ook wel weer punten mee verdienen :D
Denk het niet. SAB was niet echt mijn ding. Maar dan heb ik in elk geval wel meer tijd om een nieuwe char te levelen :)

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat is SAB?

En nieuw char levelen. Tja, keuze uit Thief, Warrior, Necro, Engi, Ele op level 20. Maar tot nu to geen gevonden die ik echt vanaf het begin leuk vond spelen (naast de mesmer en de guardian). Ranger ook level 80, maar vind ik boring atm. Thief en Warrior een beetje meh. Ele erg zwak op level 10 (nog ff insta boosten naar 20). En engi en necro nog niet veel gespeeld. Ga ik vanavond doen. Van de laatste 3 ligt de necro me toch het meest denk ik. Al is de flamethrower op de engi ook wel echt geniaal leuk.

Necro is leuk. Ele kon ik met niet in vinden (heb m'n Charr wel naar 80 gebracht, maar hij is nu mooi aan het wezen in de Black Citadel). Engineer weet ik niet, is pas 2...

En SAB is Super Adventure Box. Oorspronkelijk geïntroduceerd op 1 April. Het is GW2 in een 8-bit omgeving (daarom geïntroduceerd op 1 april, een 1 april grap die een maand duurde!). En 1 grote jumping puzzle.

• jvdw89
Nieuwe living story is bekend! Super adventure box komt terug, wapencrafts gaan omhoog naar 500 en kunnen zo ascended weapons maken, legendary's krijgen een toegevoegde waarde en MF wordt account based.

Goeie veranderingen als je het mij vraagt, ben benieuwd naar wat voor nieuwe materials er worden geintroduceerd. Verder heb ik nog wel een vraag over dat craften.. Op mn main heb ik nu armor and cooking maxed, maar kan is het nou mogelijk ze allemaal te maxen op 1 char? Ik heb namelijk wel gekeken toen ik lvl 150 armor was om te switchen en te kijken of dat zou verdwijnen en dit was niet het geval.

Verder heb ik afgelopen week mijn 4k AP chest mogen openen en kom alweer dicht in de buurt van de 4,5k, daarnaast clockwork, meta en queens jubilee compleet. Gauntlet waag ik mij verder niet aan. tier 1 in zijn geheel gehaald, maar toen had ik het wel weer gezien. Ook mijn birthday gift in ontvangst mogen nemen. Opzich leuke en interessante items, maar voor iedere char hetzelfde vind ik wel erg teleurstellend.
jvdw89 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:04:
Goeie veranderingen als je het mij vraagt, ben benieuwd naar wat voor nieuwe materials er worden geintroduceerd. Verder heb ik nog wel een vraag over dat craften.. Op mn main heb ik nu armor and cooking maxed, maar kan is het nou mogelijk ze allemaal te maxen op 1 char? Ik heb namelijk wel gekeken toen ik lvl 150 armor was om te switchen en te kijken of dat zou verdwijnen en dit was niet het geval.
T7 crafting materialen worden gemaakt uit lagere level materialen en komen uit kisten. Er komen dus geen nieuwe gathering nodes. De maken van deze materialen kun je niet achter elkaar doen, maar 1 (o.i.d.) per dag. Dus net als de crystals die in de Zenith LS geïntroduceerd zijn.

En ja, je kunt ze allemaal maximaliseren op 1 character, maar je kunt er maximaal maar 2 actief hebben. Als je wilt switchen moet je betalen. Maar je verliest je voortgang niet.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hmmm, met de nieuwe mats in het vooruitzicht is het dus handig om vast de oude mats te stacken. Dus wat word door Orr heen voor Orichalcum en Ancient wood, en natuurlijk ook frostgorge. Ik weet dat er iets van een map was waar je de nodes per dag kon zien. Weet iemand waar die is? En is het ook mogelijk om te harvasten als je op een andere server aan het guesten bent? Want dat zou het wel handig maken iig :)

ye-roon schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:52:
Hmmm, met de nieuwe mats in het vooruitzicht is het dus handig om vast de oude mats te stacken. Dus wat word door Orr heen voor Orichalcum en Ancient wood, en natuurlijk ook frostgorge. Ik weet dat er iets van een map was waar je de nodes per dag kon zien. Weet iemand waar die is?
Orrmaps.com
En is het ook mogelijk om te harvasten als je op een andere server aan het guesten bent? Want dat zou het wel handig maken iig :)
Ja voor zover ik weet wel.

Ja, maar houd er rekening mee dat je niet meer kunt harvesten dan dat je op je eigen server zou kunnen (gaat op voor de T6 dingen). Dus als je drie ori nodes hebt geharvest op Cursed Shore (bijvoorbeeld) en je guest naar een andere server zul je daar geen ori nodes meer vinden totdat die 24 (of was het 23?) uur voorbij zijn.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wailing_Banshee schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:53:
[...]

Ja, maar houd er rekening mee dat je niet meer kunt harvesten dan dat je op je eigen server zou kunnen (gaat op voor de T6 dingen). Dus als je drie ori nodes hebt geharvest op Cursed Shore (bijvoorbeeld) en je guest naar een andere server zul je daar geen ori nodes meer vinden totdat die 24 (of was het 23?) uur voorbij zijn.
oooh dan heeft het geen zin :) En weet je ook of dat per character geld of per account?

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Normale (ori) nodes hebben een veel lagere herlaadtijd dan 24 uur, ligt meer in de lijn van 2-3 uur.
Voor rich nodes is hij wel 24 uur.

MatHack schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:21:
Normale (ori) nodes hebben een veel lagere herlaadtijd dan 24 uur, ligt meer in de lijn van 2-3 uur.
Voor rich nodes is hij wel 24 uur.
Er zijn geen rich ori nodes (er was er 1 in Karka land, maar die is weg). En ori nodes en ancient logs hebben geen 2 tot 3 uur herlaadtijd. Die 2 tot 3 uur gaat wel op voor de andere nodes (T5 en lager).

"Like any nodes, the location of orichalcum veins changes each time the server resets. The respawn rate for the veins is just under 24 hours."

(Omnomberries hebben blijkbaar een respawn rate van 5 uur).

En dit is per character, niet per account.

• AndrewBourgeois
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 28-11 01:48
In de EB JP heb je (soms?) een rich ori node :)

Ik vermoed dat de prijzen van de meeste materials zullen stijgen, gezien het nu plots en stukje interessanter is geworden om je crafting naar 400 en hoger te brengen.
AndrewBourgeois schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:12:
In de EB JP heb je (soms?) een rich ori node :)

Ik vermoed dat de prijzen van de meeste materials zullen stijgen, gezien het nu plots en stukje interessanter is geworden om je crafting naar 400 en hoger te brengen.
Dan heb nog geeen rich nodes, maar een rich node! (ik weet, beetje muggeziften...) Maar dat wist ik niet, ik ga nooit naar WvW...

• Ofthewell
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 28-11 20:05
Het vrouwtje en ik zijn na een hele tijd weer begonnen met GW2. We zoeken nu eigenlijk wat mensen om mee te spelen. We zitten op Whiteside Ridge. We zijn geen hardcore gamers, maar wel mensen die graag samen met aardige mensen dungeons enzo doen.

Iemand die een goede guild weet of zich bij ons in onze twee-mans guild wil aansluiten?

Xbox Live: Ofthewell NL

• Nilem
Geloof dat iederen, of in ieder geval 90% hier op far shiverpeak speelt.misschien is het aan te raden om over te transferen?

• icegodd
^^ ik zegt doen. het is gezellig met veel NLérs in verschillende guilds. :)

• Ofthewell
Wellicht had dit wel een goed idee geweest, maar dat betekent dat we moeten transferren van server. Dit kost flink wat (2x 1800 gems als ik me niet vergis). Voor een leap of fate is dat wat veel geld. Dus: iemand die een goede guild kent op Whiteside Ridge?

[Voor 0% gewijzigd door Ofthewell op 01-09-2013 20:47. Reden: typo]

• xTmPizzaMan
Sorry Hair, ik denk dat je niet veel keuze hebt. Op GW2nl (http://www.gw2nl.nl/guilds) staat er maar één voor Whiteside Ridge. De guild heet From Fire We Rise [RISE] en de contact persoon is sk0blaZz. Wil je de keuze hebben uit veel nederlandse guilds is Far shiverpeaks the place to be.

No sig!

icegodd schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:42:
^^ ik zegt doen. het is gezellig met veel NLérs in verschillende guilds. :)
Ik vind een "internationale" server toch leuker...

En de prijs hangt af van de drukte van de server. Ik heb geen idee of Far Shiverpeaks een drukke server is of niet...

Oh, en voor dungeons kun je ook guesten. Dus als je meer mensen kent op Shiverpeaks, kun je daar guesten en toch met de mensen spelen.

[Voor 16% gewijzigd door Wailing_Banshee op 02-09-2013 07:46]

• ye-roon

ye-roon

knaak

@Hairball: Gezien de eerdere antwoorden een vraag: Moet het perse een nederlandse guild zijn? Op piken square is een guild met aardig wat tweakers, maar we zijn wel internationaal. Paar britten en zweden, ukraine, duitser etc. En Piken is de onofficiele "roleplay" server dus als dat je kopje thee is kan je dat ook doen. Geen idee hoeveel een transfer naar Piken kost though. En volgens mij kan je ook gewoon in een guild zitten, ook al zit deze op een andere server. En je kan dan ook de guild chat lezen. En als je mee wilt met events, gewoon ff in een groep zitten en de persoon op onze server joinen. Komt goed :) Laat het weten als het een optie is.

• SCARfaceE
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:42
Over Piken gesproken, jullie doen het verrassend goed tegen Vizunah en SFR in WvW, maar dat zal nu na het weekend wel over zijn denk ik :p.

PSN ID: Beest41

ye-roon schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:47:
@Hairball: Gezien de eerdere antwoorden een vraag: Moet het perse een nederlandse guild zijn? Op piken square is een guild met aardig wat tweakers, maar we zijn wel internationaal. Paar britten en zweden, ukraine, duitser etc. En Piken is de onofficiele "roleplay" server dus als dat je kopje thee is kan je dat ook doen. Geen idee hoeveel een transfer naar Piken kost though. En volgens mij kan je ook gewoon in een guild zitten, ook al zit deze op een andere server. En je kan dan ook de guild chat lezen. En als je mee wilt met events, gewoon ff in een groep zitten en de persoon op onze server joinen. Komt goed :) Laat het weten als het een optie is.
Piken zal wel een van de duurdere servers zijn, aangezien jullie ergens bovenin WvW zitten.

Maar inderdaad, guilds zijn niet server gebonden (of deels). En met guesten kun je altijd nog dingen samen doen.

• SCARfaceE
Wailing_Banshee schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:38:
[...]

Piken zal wel een van de duurdere servers zijn, aangezien jullie ergens bovenin WvW zitten.
Piken is een medium populated server, en daarmee de goedkoopste om naartoe te transferen (er zijn geen low populated servers, en boven medium zitten nog high en very high)

SCARfaceE schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:48:
[...]

Piken is een medium populated server, en daarmee de goedkoopste om naartoe te transferen (er zijn geen low populated servers, en boven medium zitten nog high en very high)
Ik had verwacht dat Piken toch wel high zou zijn...

• SCARfaceE
Ze doen het redelijk goed in WvW, maar ze zijn toch echt medium populated (character selection>select world). De kosten zijn trouwens: 500Gems - Medium / 1000Gems-High / 1800Gems-Very High.

• ye-roon

ye-roon

knaak

ja ik hoorde gister op TS inderdaad over het feit dat we tegen 2 van de beste servers op WvW gebied zaten. Maar ja, ik WvW niet. Enige rede voor mij om daar naar toe te gaan is zodra ik alle jumping puzzles wil halen en/of map completion nodig heb voor een legendary zodra de mystic toilet me beloond met een precursur :p

ye-roon schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:20:
ja ik hoorde gister op TS inderdaad over het feit dat we tegen 2 van de beste servers op WvW gebied zaten. Maar ja, ik WvW niet. Enige rede voor mij om daar naar toe te gaan is zodra ik alle jumping puzzles wil halen en/of map completion nodig heb voor een legendary zodra de mystic toilet me beloond met een precursur :p
En hoorde dat we tegen 2 wat minder goede servers op WvW gebied zaten. Dus de perfecte tijd om wat map completion te doen (zit nu op 26% :P)

• Joostjah
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:52
Op verzoek van de tweakers crew is er een deel 2 geopend. Dit topic vind je hier.

Zoals je kan zien is het topic niet meer up-to-date -indien je interesse hebt het te updaten- stuur mij een bericht.

• icegodd
Joostjah schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:09:
Op verzoek van de tweakers crew is er een deel 2 geopend. Dit topic vind je hier.

Zoals je kan zien is het topic niet meer up-to-date -indien je interesse hebt het te updaten- stuur mij een bericht.
.. misschien is het handig als je ook 2de post reversed in deel2???

[Voor 75% gewijzigd door icegodd op 02-09-2013 17:41]

• Ofthewell
ye-roon schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:47:
Internationale guild is geen enkel probleem. Het moet wel op Whiteside Ridge zijn en een volwassen setting. Ik ben tenslotte een oude lul :)

icegodd schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:40:
[...]

.. misschien is het handig als je ook 2de post reversed in deel2???
In dit draadje even sluit...

Pagina: 1 ... 233 234 235 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee