Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:37
RevenNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:33:
[...]
Offtopic: Wat er niet ergens een coupon voor je eerste aanschaf bij Zavvi.nl ?
Ik heb een 10% code die je mag proberen. Deze ochtend gehad. Weet niet of hij account gebonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
SinergyX schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:39:
Absoluut, mischien tref je net de juist support medewerker :)

Maar is het niet slim om eerst 100% zekerheid van Zavvi te hebben, dat ze nog leverbaar zijn?
Zavvi staat niet bekend om zijn snelheid met reageren, maar wel met de juistheid van info & afhandeling bij niet levering. Dus daar gok ik dan maar op als ik de bestelling plaats. Gelukkig komt het uit een apart 'potje', dus als er vertraging is leverd dat 0% problemen op. ;)
maartend schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:39:
[...]

Ik heb een 10% code die je mag proberen. Deze ochtend gehad. Weet niet of hij account gebonden is.
DM is welkom. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door BinaryRun op 12-04-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:14:
[...]

leuk.. als dit die golem banker is dan heb ik die mooi 5 dagen ter beschikking dmv die digital deluxe versie :D.

Lijkt mij vooral in het begin handig als je gewoon full speed constant door wilt gaan om zo snel zo veel mogelijk exp te verzamelen... geen gedoe met verkopen etc.. dump gewoon alles bij deze dude :P
Dat is nou juist het verschil bij GW2 ... het maakt geen ruk uit hoe snel je EXP verzamelt en hoe snel je levelt. Level scaling zorgt er gewoon voor dat je met je vrienden kan spelen en een hoog-level speler die niks afweet van wat er verder nog in GW2 gebeurt vergaart ook daar geen status van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:58:
[...]
Dat is nou juist het verschil bij GW2 ... het maakt geen ruk uit hoe snel je EXP verzamelt en hoe snel je levelt. Level scaling zorgt er gewoon voor dat je met je vrienden kan spelen en een hoog-level speler die niks afweet van wat er verder nog in GW2 gebeurt vergaart ook daar geen status van ;)
Daarom heb ik ook zo een zin in GW2. Hoe frusterend was het niet om steeds niet met vrienden te kunnen spelen: Of je was een te hoog level en je kon hun wel helpen, maar je had er zelf niets aan (behalve je vriend dus helpen) of je had niet de goede quest en je had nog geen toegang tot deze quest, en kon dus samen niets ondernemen.

Nu kun je gewoon spelen en naar lower-level gebieden gaan om mensen te helpen, zonder dat het voor jou saai/niet belonend word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:13:
[...]

Daarom heb ik ook zo een zin in GW2. Hoe frusterend was het niet om steeds niet met vrienden te kunnen spelen: Of je was een te hoog level en je kon hun wel helpen, maar je had er zelf niets aan (behalve je vriend dus helpen) of je had niet de goede quest en je had nog geen toegang tot deze quest, en kon dus samen niets ondernemen.

Nu kun je gewoon spelen en naar lower-level gebieden gaan om mensen te helpen, zonder dat het voor jou saai/niet belonend word.
Inderdaad, frustratie bij mij lag vaak in het 'beter worden' zodat ik 'meer DPS' had en 'hogere rank', en dit zorgde dan ook voor talloze slapeloze nachten, bij GW2 zal dit gewoon geen probleem zijn en ook al zal ik bij release waarschijnlijk toch een paar nachtjes doorhalen, het wordt geen vereiste zoals bij veel andere spellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Heb hem ook gepre-purchased. Stiekem kan en wil ik eigenlijk niet meer wachten tot dat die volledig uit is. Ik heb zo'n zin om met iets overnieuw te beginnen :) Bovendien kan ik dan al mijn andere hobbies die geld kosten opzij schuiven voor dit spel hehe ;)

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Bouli schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:10:
Heb hem ook gepre-purchased. Stiekem kan en wil ik eigenlijk niet meer wachten tot dat die volledig uit is. Ik heb zo'n zin om met iets overnieuw te beginnen :) Bovendien kan ik dan al mijn andere hobbies die geld kosten opzij schuiven voor dit spel hehe ;)
Helemaal mee eens! Hoe tof was het wel niet toen je voor het eerst begon aan World of Warcraft. Alles was nieuw, en je had steeds zoiets van "wow moet je dit zien, oh vet check dit!" etc. Daar was de lol wel na 5 jaar af. Hoog tijd aan iets nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Hoe koppel ik mijn (MyCom) prepurchase / GuildWars 2 code nu aan mijn GuildWars 1 account, voordat ik per abuis een nieuwe aanmaak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
StarWolf schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:30:
Hoe koppel ik mijn (MyCom) prepurchase / GuildWars 2 code nu aan mijn GuildWars 1 account, voordat ik per abuis een nieuwe aanmaak ?
Dit kan je volgens mij pas bij release doen, ik heb zelf een GW2 account aangemaakt met hetzelfde email als van mijn NCsoft masteraccount, weet ik in iedergeval dat het daar niet fout kan gaan :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik heb gemaild met Zavvi:
Hi RevenNL, Thank you for your email. I am really sorry but the item is currently not in stock, we have however got some more on order. These should be back in stock within the next few weeks. I would suggest placing your order and going on the back order, so that when it does come back in stock yours will be sent straight away. Please let me know if there is anything else I can help you with. Kind regards, Carly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
StarWolf schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:30:
ik had de keuze bij het registreren om iets aan te klikken dat ik een guildwars 1 account had en dan moest ik daarvan het wachtwoord en email invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander1991 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:27:
[...]

Helemaal mee eens! Hoe tof was het wel niet toen je voor het eerst begon aan World of Warcraft. Alles was nieuw, en je had steeds zoiets van "wow moet je dit zien, oh vet check dit!" etc. Daar was de lol wel na 5 jaar af. Hoog tijd aan iets nieuws!
Niet om een azijnpisser te zijn, maar ik vrees dat als je WoW hebt gespeeld je al wel flink wat gezien hebt van wat een MMO inhoudt. Ik hoop zelf ook heel erg dat ik weer die ervaring van de begindagen van WoW terugkrijg, maar ik denk dat ik er nu minder blanco insta.

Deels is dit omdat je al weet hoe zo'n massale wereld in elkaar steekt en gewend bent om mensen te ontmoeten in een spel. Je hebt waarschijnlijk al samen gequest, in een guild gezeten, dungeons gelopen, raids gedaan, etc. Dus veel van die ervaringen heb je al opgedaan.

Verder zijn er ook veel dingen die op andere MMO's lijken en die alleen iets anders uitgevoerd zijn. Overigens is dat geen kritiek naar GW, maar het is gewoon een feit dat spellen beproefde concepten gebruiken en niet iedere keer opnieuw het wiel uitvinden. Goede spellen voegen echter wel nieuwe dingen toe en dat houdt het interessant. Persoonlijk kijk ik best wel uit naar het combatsysteem en naar de dynamische events. Ik denk dat GW daar sowieso twee sterke kanten mee heeft.

Hoe dan ook, de pre-purchase van MyCom is binnen en geregistreerd dus ik zit helemaal klaar voor de BWE's! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:36:
[...]

Niet om een azijnpisser te zijn, maar ik vrees dat als je WoW hebt gespeeld je al wel flink wat gezien hebt van wat een MMO inhoudt. Ik hoop zelf ook heel erg dat ik weer die ervaring van de begindagen van WoW terugkrijg, maar ik denk dat ik er nu minder blanco insta.

Deels is dit omdat je al weet hoe zo'n massale wereld in elkaar steekt en gewend bent om mensen te ontmoeten in een spel. Je hebt waarschijnlijk al samen gequest, in een guild gezeten, dungeons gelopen, raids gedaan, etc. Dus veel van die ervaringen heb je al opgedaan.
Even wat water bij de azijn dan :P

Het hele gebrek aan quests is iets wat GW2 heel erg wennen maakt, als je de "klassieke" MMO gewend bent. Ook het volledig omgegooide party systeem (georganiseerd en ongeorganiseerd) is iets wat het spel heel vreemd doet aan voelen in het begin.

Ik heb nooit WoW gespeeld, maar wel Aion. En daar liep je weg (als fatsoenlijk mens) als je al iemand anders bezig zag met een quest. In GW2, ga je er gewoon heen, en help je mee (en als je geen zin meer hebt voordat het event afgelopen is, ga je weer weg...). Dus ja, ik denk dat je dat gevoel van iets nieuws zeker kunt terug vinden. Gewoon omdat het zo 100% anders geïmplementeerd is, dan je gewend bent...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:32:
[...]

Dit kan je volgens mij pas bij release doen, ik heb zelf een GW2 account aangemaakt met hetzelfde email als van mijn NCsoft masteraccount, weet ik in iedergeval dat het daar niet fout kan gaan :P
Het is onduidelijk of dit pas bij de release gaat. Ze vragen je bij step 1 niet voor niets of je een Guild Wars account hebt. Daarbij mag je m.i. best vanuit gaan dat ze hiermee je GW1 account bedoelen. Dus daarvan heb ik mijn username (mailadres, heb ik geen toegang meer tot en is niet gelijk aan mijn MA van NCSoft) en wachtwoord ingevuld. Bij step 2 kun je aangeven of je een afwijkend e-mailadres wil opgeven voor bevestigingen en correspondentie. Daarbij heb ik dus wel een actief maildres opgegeven welke ook op mijn MA staat.

De keuze bij step 2 geeft eigenlijk al aan dat je bij step 1 je inloggegevens van je GW1 account moet ingeven en aangezien in het verleden voor de username een mailadres is gekozen (snap echt niet waarom ze dat gedaan hebben, gezien de verwarring die ontstaan is) is dat even verwarrend, maar moet dat volgens mij toch. De keuze bij step 2 (ander mailadres opgeven dan bij step 1) insinueert dat je mogelijk geen toegang meer hebt tot het mailadres welke je bij GW1 als username hebt opgegeven.

Of zie ik het helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:01:
[...]

Het is onduidelijk of dit pas bij de release gaat. Ze vragen je bij step 1 niet voor niets of je een Guild Wars account hebt. Daarbij mag je m.i. best vanuit gaan dat ze hiermee je GW1 account bedoelen. Dus daarvan heb ik mijn username (mailadres, heb ik geen toegang meer tot en is niet gelijk aan mijn MA van NCSoft) en wachtwoord ingevuld. Bij step 2 kun je aangeven of je een afwijkend e-mailadres wil opgeven voor bevestigingen en correspondentie. Daarbij heb ik dus wel een actief maildres opgegeven welke ook op mijn MA staat.

De keuze bij step 2 geeft eigenlijk al aan dat je bij step 1 je inloggegevens van je GW1 account moet ingeven en aangezien in het verleden voor de username een mailadres is gekozen (snap echt niet waarom ze dat gedaan hebben, gezien de verwarring die ontstaan is) is dat even verwarrend, maar moet dat volgens mij toch. De keuze bij step 2 (ander mailadres opgeven dan bij step 1) insinueert dat je mogelijk geen toegang meer hebt tot het mailadres welke je bij GW1 als username hebt opgegeven.

Of zie ik het helemaal verkeerd?
In het begin moest je een email adres opgegeven, echter dit is later veranderd (volgens mij met de overname door NCSoft). Dus er zullen ook mensen zijn zonder "geldig" email adres as inlognaam. Daarnaast, je inlognaam kon je niet meer (makkelijk) veranderen nadat je je GW account aan je NCSoft master account had gehangen. En als je daarna dus een ander email adres hebt gekregen, heb je dus geen geldig email adres meer als inlognaam. Dat heb ik ook bij m'n tweede account.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
ninc schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:13:
[...]

Over dit laatste punt heb ik nog wel een vraag, hoe zit dat met de quest reward qua gear? Je XP scaled mee ,dat is geen probleem, maar een reward in de vorm van gear of wapen dan? Krijg je als lvl 40 zijnde bij een lvl 10 quest een andere reward of blijft dit hetzelfde? Van hoog naar laag is niet zo lastig, verkoop je die items toch, maar wat nou als je als level 10 zijnde een level 40 quest doet? Die armor kun je nog niet dragen maar moet je wel bewaren want de quest kun je (waarschijnlijk) niet nog een keer doen?

Wie kan hier zijn licht op laten schijnen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:58:
[...]

Even wat water bij de azijn dan :P

Het hele gebrek aan quests is iets wat GW2 heel erg wennen maakt, als je de "klassieke" MMO gewend bent. Ook het volledig omgegooide party systeem (georganiseerd en ongeorganiseerd) is iets wat het spel heel vreemd doet aan voelen in het begin.

Ik heb nooit WoW gespeeld, maar wel Aion. En daar liep je weg (als fatsoenlijk mens) als je al iemand anders bezig zag met een quest. In GW2, ga je er gewoon heen, en help je mee (en als je geen zin meer hebt voordat het event afgelopen is, ga je weer weg...). Dus ja, ik denk dat je dat gevoel van iets nieuws zeker kunt terug vinden. Gewoon omdat het zo 100% anders geïmplementeerd is, dan je gewend bent...
Klopt helemaal! Hoop ook dat dit systeem beter is en leidt tot meer (ongedwongen) samenspelen. In het WoW-concept (om het maar even zo aan te duiden) is het inderdaad zo dat je competitie hebt over quest mobs. Hopelijk zijn de incentives hier beter afgestemd en ontstaat er een veel meer cooperatieve sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendid schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:08:
[...]

Over dit laatste punt heb ik nog wel een vraag, hoe zit dat met de quest reward qua gear? Je XP scaled mee ,dat is geen probleem, maar een reward in de vorm van gear of wapen dan? Krijg je als lvl 40 zijnde bij een lvl 10 quest een andere reward of blijft dit hetzelfde? Van hoog naar laag is niet zo lastig, verkoop je die items toch, maar wat nou als je als level 10 zijnde een level 40 quest doet? Die armor kun je nog niet dragen maar moet je wel bewaren want de quest kun je (waarschijnlijk) niet nog een keer doen?

In guild wars 1 had gear geen lvleisen, maar ik zou niet weten hoe dat hier is. (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Een standaard quest en event geeft nooit een item als reward. Alleen personal quests en dungeons geven dit als reward. En ik denk niet dat je die kunt volbrengen als je niet in de buurt van het aangegeven level zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:14:
[...]

Een standaard quest en event geeft nooit een item als reward. Alleen personal quests en dungeons geven dit als reward. En ik denk niet dat je die kunt volbrengen als je niet in de buurt van het aangegeven level zit :P
Als dit zo is, doet dit dan niet het "niet hebben van level-requirement" teniet? Dan kun je nog niet met je vrienden dungeons doen omdat je niet hoog genoeg bent. Dat wilden ze toch juiste voorkomen of denk ik nu raar :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Banshee, ik ben er zo een ;-)

Maar het ging hier om de eventuele opgave van je gw1 gegevens bij de vraag of je al een gw account hebt. Ik ben van mening dat je hierbij je account gegevens van gw1 moest opgeven en niet het mailadres van je MA en aangezien mailadres en ww gevraagd werden, zal het ook wel zo zijn, want die heb ik van mijn gw1 account en niet van het mailadres van mijn MA (aangezien daar geen ww aangekoppeld is vanuit de MA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 00:08
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:13:
[...]

In guild wars 1 had gear geen lvleisen, maar ik zou niet weten hoe dat hier is. (volgens mij)
In GW1 zitten er stat-requirements aan gear. Ik weet niet hoe het gaat werken in GW2, maar misschien is het iets vergelijkbaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je inderdaad andere MMO's hebt gespeeld zul je dat gewend zijn: gear, coins e.d. van quests.
GW2 heeft dat toch echt anders aangepakt.

Als je al wat videos en artikelen hebt gelezen heb je gemerkt dat dynamic events je je ingame currency geven, gewoon geld dus - en ook karma, maar daar weet ik minder van af, als ik 't goed heb is dat een extra currency waarmee je andere, speciale dingen, kan kopen. Met dit geld kun je dingen uit NPC shops kopen, zoals in de meeste spellen.
Echter, ook mobs droppen gear en wapens... natuurlijk zal een lv1 mob geen lv18 wapen droppen (ja van wat ik gelezen heb in het commentaar van een v/d youtube filmpjes zitten er nu wel level restricties op), maar er zal toch wat 'normaals' voor je bijzitten. Ook het concept van 'killsteal' doet er hier niet toe sinds loot individueel uitgereikt wordt, iedereen die damage doet krijgt een stukje loot, dit kan veel zijn, dit kan weinig zijn, maar het zal grotendeels gelijk zijn.
Daar komt bij dat je vast ook gear en wapens ook kan craften. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splendid schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:16:
[...]

Als dit zo is, doet dit dan niet het "niet hebben van level-requirement" teniet? Dan kun je nog niet met je vrienden dungeons doen omdat je niet hoog genoeg bent. Dat wilden ze toch juiste voorkomen of denk ik nu raar :? :P
Ik denk niet dat het ooit de bedoeling was dat jij als lvl10 iets ging doen wat voor lvl40 bedoeld was. Maar wel dat jij als lvl80 iets ging doen wat je vrienden (lvl40) ook aan het doen zijn. Ik weet eigenlijk niet of je de dungeon in z'n geheel niet in kwam (tijdens de beta kon ik me, als pers, laten levelen tot 30 om zo die Ascalon Dungeon te doen en die was ook alleen toegankelijk voor de pers), maar ik weet wel dat je daar als lvl10 absoluut niet staande had weten te houden!

Ik ben daarna nog wel met een lvl-13 (o.i.d.) (ik was dus lvl30 tegen die tijd) naar Kessex getrokken (wat een level 15-30 gebied was). En dat ging best goed.

Om nog een voorbeeld te geven van dat schalen: we waren daar met 2 lvl30 en 1 lvl13. Het was best pittig. De volgende dag ben ik daar weer terug gegaan, alleen was ik nu alleen. Aangezien het eerst al best pittig was, zou je kunnen zeggen dat het in je uppie bijna onmogelijk zou zijn. Maar de moeilijkheidsgraad ging dus niet omhoog. Het was alleen wat lastiger als je dood ging, omdat je dan perse terug moest naar een waypoint, ipv dat iemand anders je even omhoog helpt...
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:17:
@Banshee, ik ben er zo een ;-)

Maar het ging hier om de eventuele opgave van je gw1 gegevens bij de vraag of je al een gw account hebt. Ik ben van mening dat je hierbij je account gegevens van gw1 moest opgeven en niet het mailadres van je MA en aangezien mailadres en ww gevraagd werden, zal het ook wel zo zijn, want die heb ik van mijn gw1 account en niet van het mailadres van mijn MA (aangezien daar geen ww aangekoppeld is vanuit de MA)
Master account wordt lastig, aangezien er drie accounts aan hangen, in mijn geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Dit weekend is er een stress test.
Ben benieuwd naar het resultaat.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:54:
Dit weekend is er een stress test.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Nee, alleen vrijdag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Morrar schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:36:
[...]

Verder zijn er ook veel dingen die op andere MMO's lijken en die alleen iets anders uitgevoerd zijn. Overigens is dat geen kritiek naar GW, maar het is gewoon een feit dat spellen beproefde concepten gebruiken en niet iedere keer opnieuw het wiel uitvinden. Goede spellen voegen echter wel nieuwe dingen toe en dat houdt het interessant. Persoonlijk kijk ik best wel uit naar het combatsysteem en naar de dynamische events. Ik denk dat GW daar sowieso twee sterke kanten mee heeft.

Hoe dan ook, de pre-purchase van MyCom is binnen en geregistreerd dus ik zit helemaal klaar voor de BWE's! :)
Nouja, wat ik dan in gedachte had was ook meer de wereld en het spel zelf waar je je in verdiept. Natuurlijk zijn de meeste MMO functies al lang bekend, maar aangezien er zoveel anders is in GW (questsysteem/combat/traits/proffessions) denk ik dat er toch wel deels een nieuw gevoel aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat houd stress test in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Maximale load op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar hoe gaan ze dat testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://twitter.com/#!/GuildWars2/status/190413220790550528

"The upcoming stress test is NOT a beta event and NOT related to pre-purchase. Its intention is to help us prepare for the beta events! ^AT"

Ze willen denk ik uit proberen hoe hun servers het houden wanneer mensen massaal ineens gaan inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Vallen het testen en testplanningen niet onder de NDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xeiji schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:03:
Fallen het testen en testplanningen niet onder de NDA?
Ja. Je mag niet zeggen dat je vrijdag mee doet :P Maar natuurlijk gebeurt dat toch en is ANet zo slim geweest er even iets meer over te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Laatst online: 05-10-2023
Xeiji schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:03:
Fallen het testen en testplanningen niet onder de NDA?
Het wordt op het algemene twitterkanaal naar buiten gecommuniceerd ..
Wat denk je zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 19:42
Weet iemand hoe dan wel zit met de NDA zodra de 'grote' pre-purchase beta live gaat (ik zet mijn 1 cent in op 21-04)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Yvilthi schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:04:
[...]

Het wordt op het algemene twitterkanaal naar buiten gecommuniceerd ..
Wat denk je zelf ?
Ik doe niet aan twitter, dus vroeg het me af.

[ Voor 6% gewijzigd door Xeiji op 12-04-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:06:
Weet iemand hoe dan wel zit met de NDA zodra de 'grote' pre-purchase beta live gaat (ik zet mijn 1 cent in op 21-04)
Is er niet, heeft ANet ook al gemeld. De laatste (gesloten) beta was onder NDA, de nieuwe niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Laatst online: 05-10-2023
Xeiji schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:07:
[...]

Ik doe niet aan twitter, dus vroeg het me af.
Werd net voor je post gequote in een link ;)
Maar aangezien ze het zelf naar buiten hebben gebracht zal er in ieder geval geen NDA op zitten,
as vrijdag avond durf ik niet te zeggen, kan zomaar voorkomen dat je een pop-up o.i.d. krijgt met een nda agreement.

Cheers,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komt die pop up dan vandaan? Ik heb geen client. Is me nog niet gemaild, of hebben jullie iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yvilthi schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:10:
[...]

Werd net voor je post gequote in een link ;)

[...]

Maar aangezien ze het zelf naar buiten hebben gebracht zal er in ieder geval geen NDA op zitten,
as vrijdag avond durf ik niet te zeggen, kan zomaar voorkomen dat je een pop-up o.i.d. krijgt met een nda agreement.

Cheers,
Bij fok stond een screenshot van een uitnodiging en daar stond het in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik heb toch de collectors edition kunnen pre-orderen bij Zavvi. Eerder werdt aangegeven dat het niet meer op voorraad was via support zoals ik al posten. Maar bij het navragen omdat de website aangaf een voorraad te hebben, kreeg ik het volgende bericht:
Hi RevenNL,

Thank you for your email.

I have had it confirmed the stock is due in today and back orders shipped straight away. As in my previous order, If you are interested I suggest you make an order as soon as possible as I['m not sure how long they will be in stock for.

Please let me know if there is anything else I can help you with.

Kind regards,

Carly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 22:54
Wanneer is die stress test dan in Nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Joostjah schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:15:
Wanneer is die stress test dan in Nederlandse tijd?
Je ne sais pas.
Maar daar mag ook niet over gesproken worden denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Sneezzer schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:22:
[...]

Je ne sais pas.
Maar daar mag ook niet over gesproken worden denk ik...
Je mag wel zeggen dat hij er is, maar niet of jij mee doet. De pre-purchase beta events vallen trouwens NIET onder de NDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
RevenNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:27:
[...]

Je mag wel zeggen dat hij er is, maar niet of jij mee doet. De pre-purchase beta events vallen trouwens NIET onder de NDA.
Inderdaad, Anet heeft getweet over het bestaan. Zullen wel veel mensen in zitten in deze beta, gezien het om zon test gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Dat, of een beperkt aantal machines maar tot de nok gevuld,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bij Tera deden ze soortgelijke test, gewoon de servers blijven vullen ver voorbij de queue-limiet. Ingame heb je uiteindelijk bergen lag, maar het gaat hun erom dat de server zelfs in deze omstandigheden niet zal crashen. Ga er maar vanuit dat als je kan spelen, het nagenoeg onspeelbaar zal zijn :P (al dan niet grafisch, als ze iedereen op dezelfde plek proberen te krijgen).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 13:52
Ik weet niet of dit al eerder is gemeld, maar ik zal het maar even met jullie delen:
"When do Beta Weekend Events (BWEs) start, and how many will there be?

The first BWE is currently planned for late April, and we expect to have one every month or so. The schedule is subject to change and will be confirmed at a later date. Currently, we do not know how many of these events we will have." http://www.guildwars2.com/en/the-game/game-faq/#forty-three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
ov3rkill schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:40:
Ik weet niet of dit al eerder is gemeld, maar ik zal het maar even met jullie delen:
"When do Beta Weekend Events (BWEs) start, and how many will there be?

The first BWE is currently planned for late April, and we expect to have one every month or so. The schedule is subject to change and will be confirmed at a later date. Currently, we do not know how many of these events we will have." http://www.guildwars2.com/en/the-game/game-faq/#forty-three
Ze hebben al bevestigd dat vrijdag alleen een stress test wordt gehouden, geen beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Laat april, hoor ik hier een combinatie met het 7de jaar van GW feest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat denk ik wel Sinergy :*)

28 april wordt het 7 jaar. Dus ik denk het weekend van de 27ste (vrijdagavond) de eerste BWE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:12:
Waar komt die pop up dan vandaan? Ik heb geen client. Is me nog niet gemaild, of hebben jullie iets anders?
Niemand een antwoord voor me? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:50:
[...]

Niemand een antwoord voor me? :9
Welke popup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een stress test voor de beta, lijkt er op dat er veel pre-purchases zijn verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel niet per se de pop up..er werd gesproken dat je bij het inloggen de melding zou krijgen (pop up) dat je kunt inloggen om deel te nemen aan de stress test. En toen kwam mijn vraag (of iedereen de link voor de client al had ontvangen om die te downloaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
De link naar de client is ergens gepost in dit topic :) moet je even zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 11:04
dnbo in "[MMORPG] Guild Wars 2" Ik zag de Link hierstaan ;-) voor de geïnteresseerden van nu.

Ik download beter nu al iets dan over een tijdje wanneer het lekker druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ov3rkill
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 13:52
Fransfb schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:21:
dnbo in "[MMORPG] Guild Wars 2" Ik zag de Link hierstaan ;-) voor de geïnteresseerden van nu.

Ik download beter nu al iets dan over een tijdje wanneer het lekker druk is.
Ik denk dat dit de reden is waarom niet iedereen de download link tegelijk krijgt toe gemaild, op deze manier downloaden altijd maar een bepaald aantal mensen tegelijk het spel.

[ Voor 2% gewijzigd door ov3rkill op 12-04-2012 18:34 . Reden: iets duidelijker verwoord. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Guild Wars Prophecies is 28 april 2005 uitgegeven.Dus dat komt inderdaad wel overeen met Late April.
Ach ik lees wel via de twitter of via hier waar en wanneer de Bwe`s zijn.

bah ik heb er echt te veel zin aan.Ik hoop echt dat mijn verwachtingen niet te hoog zullen zijn

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:49
tooter schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:05:
bah ik heb er echt te veel zin aan.Ik hoop echt dat mijn verwachtingen niet te hoog zullen zijn
Dat betwijfel ik. Ik weet nog dat ik het gespeeld heb op Gamescom 2010 en de game was echt awesome, zelfs toen al.

[ Voor 22% gewijzigd door Wolfos op 12-04-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Net met NCSoft gesproken over Live Chat. Ze vonden het leuk dat ik de collectors edition nog heb kunnen scoren en binnen 24 uur wordt de deluxe edition gerefund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:50:
Net met NCSoft gesproken over Live Chat. Ze vonden het leuk dat ik de collectors edition nog heb kunnen scoren en binnen 24 uur wordt de deluxe edition gerefund.
Faith in humanity...

restored!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dat is inderdaad best wel netjes. Veel bedrijven *KUCH*EA*KUCH* zouden dit niet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:45:
Dat denk ik wel Sinergy :*)

28 april wordt het 7 jaar. Dus ik denk het weekend van de 27ste (vrijdagavond) de eerste BWE.
Ik denk het juist daarom niet. Ik den eerder volgende week, dat zorgt ervoor dat er genoeg volk in GW1 zit voor het 7 jaar feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Gropah schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:58:
Dat is inderdaad best wel netjes. Veel bedrijven *KUCH*EA*KUCH* zouden dit niet doen...
Dat denk ik wel. Ik heb het zelfs met GamersGate voor elkaar gekregen een keer en die hebben een klantenservice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Net bij Dynabyte langs geweest (koopavond :) ) om de pre-purchase te halen. Blijkt dat ze hem niet hebben ''maar we kunnen hem bestellen dan kan je hem morgen in de winkel ophalen". Jammer :(.

Nu vraag ik me af of het wel nut heeft om hem morgen te kopen/vandaag online te bestellen, want ik ben een beetje bang dat er straks teveel mensen voor de beta's zijn en dat ik daarmee niet mee kan doen; dat is de enige reden dat ik hem wil prepurchasen.

Dus nu nog bestellen voor morgen of wachten tot de release?

Ik hoop dat deze post niet voor het problemen topic bestemd is? :P

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
po1son schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:03:
Net bij Dynabyte langs geweest (koopavond :) ) om de pre-purchase te halen. Blijkt dat ze hem niet hebben ''maar we kunnen hem bestellen dan kan je hem morgen in de winkel ophalen". Jammer :(.

Nu vraag ik me af of het wel nut heeft om hem morgen te kopen/vandaag online te bestellen, want ik ben een beetje bang dat er straks teveel mensen voor de beta's zijn en dat ik daarmee niet mee kan doen; dat is de enige reden dat ik hem wil prepurchasen.

Waarom zou je wachten tot de release als ik vragen mag? Goedkoper dan 40 euro krijg je hem zeer waarschijnlijk toch niet. Er zitten mijns inziens alleen maar voordelen aan de pre-purchase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Sagaris schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:07:
[...]

Waarom zou je wachten tot de release als ik vragen mag? Goedkoper dan 40 euro krijg je hem zeer waarschijnlijk toch niet. Er zitten mijns inziens alleen maar voordelen aan de pre-purchase.
Ben een beetje bang dat ik hem straks toch niet wil, 40 euro blijft toch een klein fortuintje voor mij ^^. Bij al m'n aankopen twijfel ik heel erg 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 23:27
po1son schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:03:

En volgens mij krijg kun je dan nog altijd wel meedoen met de beta's, want je hebt hem gepre-purchased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Naip schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:09:
[...]

En volgens mij krijg kun je dan nog altijd wel meedoen met de beta's, want je hebt hem gepre-purchased.
Inderdaad. Juist daarom is die stress-test vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Naip schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:09:
[...]

Dit wordt op Guild Wars' Fb gezegd:
Many of our community members are asking about how long the pre-purchase offer will last.

Pre-purchase will run up until shortly before launch. However, we also want to maintain a high quality of service for those who have pre-purchased and are participating in the Beta Weekend Events.

With that in mind, if we max out our beta server capacity, we may *temporarily* make pre-purchase unavailable until we can bring more capacity online. Bottom line is if you want to participate in the Beta Weekend Events, don’t wait. ~RB2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sagaris schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:07:
[...]

Goedkoper dan 40 euro krijg je hem zeer waarschijnlijk toch niet.
Echt wel. Is al te vinden voor rond de 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

maartend schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:19:
[...]

Echt wel. Is al te vinden voor rond de 35 euro.
Waar dan? En dat is waarschijnlijk online exclusief verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wordt een belangrijke test, die stress-test.
Ik hoop dat het allemaal binnen de verwachte resultaten zal vallen.
Hehe nog beter :p
Opzich wel vreemd dat ze de X1800 uit 2005 pakken en de HD3000 die nog relatief nieuw is.
Kwam nog een systeem testje tegen. klik waar je je specs in kan vullen en dan kun je zien wat voor cijfers je krijgt op je CPU/GFX en RAM. 4/3/7.

[ Voor 69% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-04-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Toch maar online bij dynabyte besteld. Helaas wel 5 @$*minuten te laat om hem morgen in huis te hebben :S. Maar zaterdag heb ik hem:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Laatst online: 08-10 22:56
Heeft iedereen linksonderin bij de pre-purchase staan: GW2 ppse uk sca? Betekent dat united kingdom, of zie ik dingen die er niet zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Laatst online: 07:54
ninc schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:47:
Heeft iedereen linksonderin bij de pre-purchase staan: GW2 ppse uk sca? Betekent dat united kingdom, of zie ik dingen die er niet zijn? ;)
Staat er bij mij ook.
UK staat voor United Kingdom, zou zomaar kunnen.
Misschien komt het daar wel vandaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Normaal spelen wij de UK versie; dat wordt meestal gezien als de European-English versie. Nederland is te klein voor een Nederlandstalige versie, unlike grote landen als Spanje ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
po1son schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:24:
[...]

Waar dan? En dat is waarschijnlijk online exclusief verzendkosten?
Nee hoor. Gewoon een digitale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
koekoek2003nl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:34:
Hehe nog beter :p
Opzich wel vreemd dat ze de X1800 uit 2005 pakken en de HD3000 die nog relatief nieuw is.
Kwam nog een systeem testje tegen. klik waar je je specs in kan vullen en dan kun je zien wat voor cijfers je krijgt op je CPU/GFX en RAM. 4/3/7.
Ja, die had ik al een tijd geleden gedaan, zegt dat ik toch echt veel te weinig horsepower heb, maar ik geloof het pas als ik de beta probeer. Sonic nogwattes had ook hogere system requirements dan BF3 en die bleken ook zeer overdreven te zijn en Skyrim draai ik ook maxed out met een systeem onder de recommended system requirements.
Niet raar dat ze die HD3000 pakken. Wat wil je anders, een high-end Intel GMA? (hint: die bestaan niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

De X1800 is ook een beetje raar. Zou het beter vinden als ze aangaven welke uit de 3000 serie of 4000 serie je minimaal nodig hebt... Voor intel zou je ook kunnen zeggen dat het een SB processor moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Gropah schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:44:
De X1800 is ook een beetje raar. Zou het beter vinden als ze aangaven welke uit de 3000 serie of 4000 serie je minimaal nodig hebt...
Die X1800 is helemaal niet zo raar, gezien dat de eerste ATI kaart was die Shader Model 3.0 en DX9.0c ondersteund wat nodig is om GW2 te kunnen draaien, anders draaid hij gewoonweg niet.

In tegenstelling tot AMD's HD3000/HD4000-serie, is een X1800 dus letterlijk de minimum system requirement, want met een eerdere generatie kan je het spel niet spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door SirNobax op 13-04-2012 11:51 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 17:10
Guild Wars 2, Pre Purchase Standard Edition, United Kingdom, kan zo niet één-twee-drie raden waar SCA voor staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Refund is inmiddels binnen. Nu maar hopen dat de collectors edition snel binnenkomt, anders mis is misschien een beta event. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
RevenNL schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:29:
Refund is inmiddels binnen. Nu maar hopen dat de collectors edition snel binnenkomt, anders mis is misschien een beta event. :/
Of dat er uberhaubt genoeg CE's zijn om je bestelling te krijgen :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ben ik de enige die het login scherm open laat staan puur voor de muziek? Ik heb de pre purchase (nog) niet, maar de client via dit topic binnen gehaald, en de muziek is geweldig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
lanerios schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:45:
Ben ik de enige die het login scherm open laat staan puur voor de muziek? Ik heb de pre purchase (nog) niet, maar de client via dit topic binnen gehaald, en de muziek is geweldig.
In de TS staat een link naar een youtube kanaal met alle muziek :) Moet je dat eens bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:55:
Bedoel niet per se de pop up..er werd gesproken dat je bij het inloggen de melding zou krijgen (pop up) dat je kunt inloggen om deel te nemen aan de stress test. En toen kwam mijn vraag (of iedereen de link voor de client al had ontvangen om die te downloaden).
Niemand heeft de link ontvangen naar aanleiding van het pre purchase gebeuren.
De stress test staat geheel los van de pre purchase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ps. voor de mensen die al een client hebben. Volgens twitter is deze niet te updaten tot nieuwe client maar moet je weer een volle download doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:11:
Ps. voor de mensen die al een client hebben. Volgens twitter is deze niet te updaten tot nieuwe client maar moet je weer een volle download doen.
Waarom nou weer =_=

Start de client net weer op en moet ineens updaten. Waarom zou dat dan zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:13:
[...]

Waarom nou weer =_=

Start de client net weer op en moet ineens updaten. Waarom zou dat dan zijn.
*niet op de postbode schieten!

Zie:

@GuildWars2 When you refer to having to download a 'new' beta client - is this merely the gw2.exe or the 11GB of data as well?

@micleee The whole client, as it is a different one. ^MK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zolang ze de downloadservers goed hebben, verwacht ik daar geen problemen mee. Maar als het gaat zoals bij GW1 met een goeie 120KB/sec.. dat gaat leuk worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download hoogstens met 650kb/s dus dat wordt weer een hele dag downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Laatst online: 21-07 11:39
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:23:
dan heb je iig geen last van de server restarts ivm de drukte op het begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zal wel snel op usenet komen te staan en dan kun je hem op volle bak binnenslurpen. Enige dat je dan nog hebt is de updates die via hun server gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:23:
Sneller internet nemen, ik download de kleine patches nu met 1 MB/s. Bij het downloaden van de client zat ik zelfs af en toe op 2-3MB/s

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Beetje balen dat Zavvi niet weet of ik de collectors editie code via de post heb voor de 1ste beta, aangezien hij nog niet verstuurd is en het uit Engeland moet komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:08:
[...]

Sneller internet nemen, ik download de kleine patches nu met 1 MB/s. Bij het downloaden van de client zat ik zelfs af en toe op 2-3MB/s
Betaal jij het verschil even bij? Is maar zo'n 25 euro per maand extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
RevenNL schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:08:
Beetje balen dat Zavvi niet weet of ik de collectors editie code via de post heb voor de 1ste beta, aangezien hij nog niet verstuurd is en het uit Engeland moet komen. :/
Engeland is niet zo ver weg hoor.
Maar wellicht kun je meer info vinden in het GW2 problemen topic, daar bespreken ze ook levertijden ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:11:
[...]

Betaal jij het verschil even bij? Is maar zo'n 25 euro per maand extra...
Dit, plus dat ik al 16 mbit heb thuis maar er iets niet helemaal klopt.
Pagina: 1 ... 24 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.