@Fleur, het jammere is dat dit nu binnen 2 weken weer gebeurd en dat bij de eerste keer de monteur al aangaf dat dit nooit had mogen gebeuren.
Ik begrijp dat jullie niet de boosdoeners zijn omdat jullie de lijn zelf niet beheren.
Waar ik echter wel echt enorm in telleur gesteld ben is hoe ik door de helpdeskmedewerker van Lijbrandt elke keer ben afgescheept en dat ik maar rustig twee dagen moest wachten en ik dan maar is terug moest gaan bellen voor een update!
Als klantvriendelijkheid hoog bij een bedrijf staat bellen ze er achteraan en houden ze je via de telefoon op de hoogte ook al is er niks nieuws te melden die dag, dan kan er altijd gezegd worden "vervelend meneer, maar we doen er echt alles aan , maar hebben vandaag geen update voor u, maar we zitten er bovenop".
Die medewerker beweerde dat hij niet eens kon bellen naar de netbeheerder om even het ticket door te nemen en er spoed achter te zetten na 5 dagen!!!
Ow meneer het is helemaal niet spoed voor ons dat uw internet eruit legt werd mij even vriendelijk vertelt, daar kan ik witheet door worden!
Dat zeg je nooit tegen een klant die het meest waardevol voor je is (duurste pakket afnemer en al meer dan 1,5 jaar tevreden klant).
Ik hoop echt dat jullie hier iets mee doen want ik kan er echt niet met mn pet bij!
Als ik correct behandeld was geweest en ik als compensatie mijn rekening van januari niet hoefde te betalen omdat ik 8 van de 30 dagen geen internet en bellen had, had lijbrandt nu nog een tevreden klant gehad.
Maargoed ik zal evengoed een officiële klacht indienen wellicht dat dat nog wat mensen doet nadenken!
Owja uiteraard is dit alles niet persoonlijk naar jouw toe