Vragen en klachten - Lijbrandt Glasvezel
Dit topic is bedoeld om alle vragen en klachten m.b.t. de glasvezeldiensten van Lijbrandt te bundelen. Het openen van dit topic komt voort uit een flink aantal opmerkingen, vragen en ook klachten in met name het Almeernet topic.
LET OP!
Onderstaande punten zijn door mij samengevat weergegeven. Voor de volledige omschrijving van deze punten en de antwoorden refereer ik graag naar de posts. Deze zal ik niet linken. Kortom: lees ook het topic goed door alvorens vragen te stellen over dit bericht of onderstaande lijst!
Openstaande vragen, klachten en opmerkingen:
.
Hopelijk gaat het Webteam van Lijbrandt actief deelnemen aan de discussie om deze vragen zoveel als mogelijk te beantwoorden.
Dit topic is bedoeld om alle vragen en klachten m.b.t. de glasvezeldiensten van Lijbrandt te bundelen. Het openen van dit topic komt voort uit een flink aantal opmerkingen, vragen en ook klachten in met name het Almeernet topic.
LET OP!
Onderstaande punten zijn door mij samengevat weergegeven. Voor de volledige omschrijving van deze punten en de antwoorden refereer ik graag naar de posts. Deze zal ik niet linken. Kortom: lees ook het topic goed door alvorens vragen te stellen over dit bericht of onderstaande lijst!
Openstaande vragen, klachten en opmerkingen:
- Slechte/geen respons op e-mail aan Lijbrandt
- EDL is niet in HD
- 3 Maanden gratis EDL niet meegenomen in Mijn Lijbrandt. Wordt dit gecrediteerd?
- Afspraak = Afspraak (er wordt niet teruggebeld, afspraken worden ineens anders uitgelegd, etc.)
- Geen radio ontvangst, anders dan regionale zenders
- Geen BBC1 & BBC2 te ontvangen
- Bellen naar en gebeld worden uit het buitenland werkt niet
- TonVH >> verkeerd opgeleverd voor een tweede maal; heeft o.a. geen tv en geen telefonie.
- Websurfer01 >> kan gratis HD pakket niet aanvragen.
- STB's blijven op "loading"staan na aansluiten en/of updaten
- Mappy >> postcodecheck werkt niet goed in Dordrecht waardoor er niet geleverd kan worden
- Slechte respons op vragen aan het Webteam van Lijbrandt
- //.> het webteam is momenteel (nog?) niet fulltime bezet waardoor antwoorden niet altijd direct kan.
- Onduidelijkheid over eventuele omruilactie STB (Amino 130m > M532)
- //.> Er komt vooralsnog geen omruilactie. Voor een persoonlijke coulancevoorstel m.b.t. de Amino M532, mail de servicedesk.
- Jaar gratis HD pakket ook voor "vroege vogels" die nu betalen?
- //.> Ja.
- Kan de Amino 110 gebruikt worden i.c.m. het WBA netwerk?
- Nee. Lijbrandt levert in plaats van de 110 de 130m.
- Onduidelijkheid over actie "2 maanden gratis"
- A//.> Het basispakket is twee maanden gratis, de extra diensten zijn niet gratis. Deze worden niet gecrediteerd.
- Q//.> Er is echter wel aangegeven in reclame en media dat er de eerste 2 maanden geen abonnementskosten in rekening gebracht zouden worden. Het antwoord van Lijbrandt is dan ook onacceptabel.
- A//.> Een en ander is duidelijker weergegeven in media, zo ook tijdens het online bestellen.
- Onduidelijkheid over opvolging kwaliteitsverbetering IPTV streams in WBA gebied
- A//.> we horen hier meer over wanneer er meer bekend is, ongoing.
Hopelijk gaat het Webteam van Lijbrandt actief deelnemen aan de discussie om deze vragen zoveel als mogelijk te beantwoorden.
[ Voor 188% gewijzigd door Anoniem: 233981 op 16-01-2011 00:43 ]