Lijbrandt: vragen en klachten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 88 Laatste
Acties:
  • 534.820 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233981

Topicstarter
Anoniem: 376876 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:54:
[...]
Met het risico in een juridisch ja/nee praatje te vervallen, maar volgens mij verwijst Lijbrandt in haar algemene voorwaarden voor TV diensten specifiek naar GHM en haar voorwaarden voor TV diensten. En met die voorwaarden ga je als klant akkoord door te tekenen.

In die voorwaarden staat nog steeds dat men zonder mededelingen zenders kan toevoegen of verwijderen, dus treft Lijbrandt hier (behalve niet accurate info op de site) geen blaam en houdt GHM zich ook aan haar eigen voorwaarden, namelijk (for the long time being) BBC 1 en 2 (waarvan inmiddels heel internet weet dat het niet legaal is) vervangen door twee andere BBC's die wel vrij mogen worden doorgegeven, en stiekum via IPTV toch BBC 1 en 2 doorgeven als coulance richting klanten.
Zal proberen hierover niet teveel (en te zwaar) uit te weiden.

Algemene Voorwaarden zijn prima, daarmee omkaderd en ondervloert men haar dienstverlening. Belangrijk aan algemene (leverings-) voorwaarden zijn dat deze, net als elk ander document, getoetst (kunnen, dienen te[..]) worden aan de wet. Indien de wet (vaak erg algemeen) dan in strijd is (verkeerd wordt uitgelegd) met algemene voorwaarden of bepalingen, dan kan de betreffende voorwaarde, bepaling of het artikel vernietigd worden. Hiermee wil ik aangeven dat we ons allemaal aan spelregels (wetten) dienen te houden en dit niet zomaar kunnen uitsluiten of negeren door algemene voorwaarden. Vaak genoeg (te vaak) bevatten Algemene Voorwaarden onjuiste, surreële of anderszins verwerpelijke voorwaarden en/of bepalingen.
Beste kerel, ik zal je niet vervelen met hoe langlopende (exclusieve) contracten in elkaar zitten en wat voor opzegtermijnen hierop zitten dus zou ik zeggen.... wacht juni maar af, dan zijn ze er gewoon ook in analoog en DVB-C formaat.
Grote (exclusieve) overeenkomsten met lange looptijden ken ik maar in 2 hoofdvormen:
- Een mantelovereenkomst
- Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd ;)

De 1e bevat dan vaak onderliggende (underpinning) contracten. De mantel-/hoofdovereenkomst kent in veel gevallen geen vaste looptijd en is heel erg algemeen, de underpinning contracts kennen vaak een kortere looptijd en zijn specifiek.

@Spikey
Das dan toch prima in een paar zinnetjes uit te leggen?! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 233981 op 17-01-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MikeT80 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:44:
Sinds vanmorgen foutmeldingen bij het mailen naar: ***@hotmail.com
(zowel webmail als outlook)

>: host mx2.hotmail.com[65.55.92.168] said: 550 SC-001
Unfortunately, messages from 188.142.0.18 weren't sent. Please contact your
Internet service provider since part of their network is on our block list.
You can also refer your provider to
http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. (in reply to MAIL
FROM command)

Aangemeld bij de HD
Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ook goeie dingen mogen gemeld worden toch? Waar ik na mijn initiele aanvraag te horen kreeg dat mijn aanvraag status "denied" had, werd ik verschillende keren netjes door een vriendelijke dame teruggebeld en op de hoogte gehouden. Gisteren belde ze me wederom terug met de mededeling dat mijn aansluiting was goedgekeurd en dat ik binnenkort een afspraak met de aannemer kon verwachten.

Vooralsnog een tevreden klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 14:04
@ Webteam Lijbrandt
Ik heb nu al meerde emails gestuurd aan jullie servicedesk, o.a. over die coulance regeling. Maar ik krijg gewoon simpelweg geen antwoord. Sommige emails staan al sinds december open. Kunnen jullie ze niet een beetje aansporen ook die emails te beantwoorden, want op deze manier hebben we weinig aan jullie antwoorden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-03-2021
KarlMarX schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:53:
@ Webteam Lijbrandt
Ik heb nu al meerde emails gestuurd aan jullie servicedesk, o.a. over die coulance regeling. Maar ik krijg gewoon simpelweg geen antwoord. Sommige emails staan al sinds december open. Kunnen jullie ze niet een beetje aansporen ook die emails te beantwoorden, want op deze manier hebben we weinig aan jullie antwoorden in dit topic.
Hier dito, ik heb ook in een DM aan het webteam aangegeven dat ik een mail gestuurd heb n.a.v. het coulance aanbod, maar goed, dit is de derde werkdag nog.
Overigens frappant dat het webteam aangeeft dat de servcedesk binnen 3 dagen gaat antwoorden terwijl Baasandre gisteren nog dit schrijft:
"Dus contact gezocht met de helpdesk, situatie voorgelegd en verwezen naar deze site. Niet bekend bij de helpdesk, zelfs niet bekend dat er een webteam is"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Websurfer01: Dat is ook mijn indruk.

Volgens mij is er nog steeds geen eenduidige, gecentraliseerde, communicatie richting de servicedesk m.b.t. issues die er op dit moment zijn of beloftes/communicaties van het webteam. Ik heb iig niet het idee dat de servicedesk instructies heeft gekregen met betrekking tot, bv, wat ze wel of niet mogen doen qua coulance. Echt iedere servicedeskmedewerker houdt er zijn/haar eigen verhaal op na en ook hoe ver ze willen gaan m.b..t het uitzoeken van zaken verschilt ENORM. Je kan duidelijk merken dat de ene medewerker een stuk initiatiefrijker en voortvarender/ervarener is dan de andere.

@Gysman11: By all means!!!! Los van het feit dat er enorm veel issues zijn doet het me aan de andere kant 'pijn' dat middels dit topic Lijbrand in zo'n kwaad daglicht komt.

Want ook ík ben verder inhoudelijk voor wat betreft de werking van de dienst zeer tevreden, met in het achterhoofd dat ook de IPTV beeldkwaliteit nog flink verhoogd zal gaan worden.

Wat dat betreft vind ik het ook jammer dat Lijbrandt zichzelf dit aandoet want de issues komen eigenlijk gewoon neer op slechts een paar basis dingen, terwijl de diensten zelf gewoon in orde zijn...

* Betere integratie van informatie m.b.t. een specifieke klant richting de servicedesk
* Betere communicatie tussen management en servicedesk m.b.t. webteam-issues en wat wel en niet gezegd kan worden.
* Beter bedenken wat je potentiele klanten van te voren belooft en wat voor weerslag dit kan hebben op evt. bestaande klanten of klanten die eerder besteld hebben.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
MikeT80 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:44:
Sinds vanmorgen foutmeldingen bij het mailen naar: ***@hotmail.com
(zowel webmail als outlook)
Als het goed is kun je weer mailen naar hotmail.
Laat het even weten als het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
Vol verwachting klopt ons hart...................
De (3e) werkdag is bijna afgelopen en Lijbrandt zwijgt nog steeds in alle talen over het coulance aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rondebru
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 13:58
Zojuist weer een foutieve rekening binnen gekregen. Al eens over vorige rekeningen gebeld, zou gewijzigd, aangepast en gestorneerd woorden. Maar ze gaan vrolijk verder. Het "mooiste" is nog dat ondanks een abo voor onbeperkt bellen er elke keer apart weer telefoonkosten worden vermeld.

Telefoonrekeningen inzien op de site????

Zijn er eigenlijk wel gebruikers die rekeningen ontvangen die juist zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
rondebru schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:39:
Zojuist weer een foutieve rekening binnen gekregen. Al eens over vorige rekeningen gebeld, zou gewijzigd, aangepast en gestorneerd woorden. Maar ze gaan vrolijk verder. Het "mooiste" is nog dat ondanks een abo voor onbeperkt bellen er elke keer apart weer telefoonkosten worden vermeld.

Ik heb nog maar 1 rekening ontvangen, van 20-11 t.e.m. 31-12 en die klopte, althans vanuit de visie van Lijbrandt, ik ben het niet eens met de kosten voor de extra pakketten, die duidelijk gratis zouden zijn. Die discussie loopt nog.

De telefoonkosten zijn nog steeds niet inzichtelijk, net als de instellingen voor het telefoneren, ik heb nog steeds geen idee hoe ik nummerweergave aan of uit kan zetten, of hoe ik door kan schakelen, er is nog steeds niets in te stellen. Dit zou voor de kerst werken, was toegezegd.

Ik ben benieuwd bij hoeveel klanten, die dit forum niet bezoeken ook zoveel fout gaat, dit hier is denk ik een topje van de ijsberg.

Aanvulling 19/1: factuur van januari staat nu ook online, ook deze klopt (op de "gratis" pakketten na).
Leuk detail, net als op die van december staat onderaan de tip om je bel gegevens in te zien op 'Mijn Lijbrandt".

[ Voor 8% gewijzigd door Websurfer01 op 19-01-2011 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Tsja, en dan mailen aan de helpdesk he... Nooit antwoord, komt gewoon in /dev/null terecht.

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
daemonix schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:33:
Tsja, en dan mailen aan de helpdesk he... Nooit antwoord, komt gewoon in /dev/null terecht.
Is dat de elektronische variant van de papierversnipperaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Niet online
Websurfer01 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:37:
[...]

Is dat de elektronische variant van de papierversnipperaar? :)
Nee, nog erger: Wikipedia: /dev/null ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 07:43
.....
Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog nooit een foute rekening heb gehad.
en dat al mijn problemen altijd binnen afzienbare tijd zijn opgelost.

Enig vraag die ik heb open staan de de omruil....
Heb dus niet te klagen over Lijbrandt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-06 12:23
Ene kant klopt het niet dat het webteam nog niet gereageert heeft (48 uur), aan de andere kant is mijn mening dat je het webteam ook wat credits moet geven. Als het webteam nog steeds geen elftal is, dan kan een antwoord nog wel even wachten.

Dan is het misschien niet slim om een tijdspanne te roepen, maar goed geef wat ruimte ondanks je ergenissen.

Als ik mijn telefoonrekening niet ik kan zien (digitaal) zou ik overleggen met de helpdesk en vragen om een gratis papieren overzicht. Is dat niet mogelijk dan zou ik alles betalen minus de telefoonkosten en dit schriftelijk melden.

Zo heb ik een brief geschreven,ondertekend, ingescand, gemaild en gefaxt. Negen dagen later had ik netjes schriftelijk antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376876

Anoniem: 233981 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:47:
Grote (exclusieve) overeenkomsten met lange looptijden ken ik maar in 2 hoofdvormen:
- Een mantelovereenkomst
- Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd ;)

@Spikey
Das dan toch prima in een paar zinnetjes uit te leggen?! :P
Het ging in dit geval over de oude en exclusieve overeenkomst tussen BBC en UPC en een aantal andere NLkabel leden. Dat zou nu nog de enige reden zijn dat het nog tot juni gaat duren, omdat dat soort contracten vaak lange opzegtermijnen kennen. Een en ander zou gezien EC regels wel eens het geval kunnen zijn.

En voor de rest chapeau voor die paar zinnen.... heel duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De factuur die zojuist in de mail hing lijkt aardig te kloppen, maar zolang ze de twee eerste daarin niet verwerken die foutief zijn blijft het een puzzelstukje.
Overigens wordt bij mij EDL netjes gefactureerd en gecrediteerd, dus nul.... maar nog wel staat er 5 euro voor HD op mijn factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
TonVH schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:41:
[...]
Kreeg op mijn email bericht retour dat het een testrun betrof. Tjsa.
Update nieuwe email:

Grootste blunders zijn er uit. Maar nog altijd verre van correct.

En mijn Telefonie werkt ook nog steeds niet.

De soap continues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
Tot zover de keiharde toezegging van het webteam dat diegenen die er om vragen binnen drie werkdagen een coulance aanbod van lijbrandt zouden krijgen.
Donderdagavond heb ik gelijk een e-mail gestuurd met in het onderwerp een verwijzing hiernaar, vrijdag heb ik het webteam een DM gestuurd dat het lezen van e-mail niet altijd helemaal goed lijkt te verlopen, of men nu wel alert was op deze e-mails.

Stilte, geen reactie, geen webteam, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geef het nog tot het einde van de dag en dan ga ik morgen maar weer eens een zeur-rondje maken....

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
eymey schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:22:
Ik geef het nog tot het einde van de dag en dan ga ik morgen maar weer eens een zeur-rondje maken....
Hebben we zo langzamerhand nog niet genoeg gezeurd, gemopperd, verzocht en weet ik wat nog meer? :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Niet online
Websurfer01 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:35:
[...]

Hebben we zo langzamerhand nog niet genoeg gezeurd, gemopperd, verzocht en weet ik wat nog meer? :( :( :(
Absoluut niet! Waarom kan een bedrijf niet gewoon communiceren met zijn klanten? Waarom denkt een bedrijf weg te kunnen komen met af en toe wat posten en de rest te kunnen vergeten?

Ik begin zo langzamerhand ook boze opzet te vermoeden, er wordt vooral gereageerd door 'webteam' en 1 persoon in de threads waar nog moet worden verkocht. Support in de andere threads is uitermate beperkt, en eigenlijk beperkt tot de makkelijk op te lossen vragen of vriendjes.

Ja, dit is rechtstreekse kritiek op Y die nu in ieder geval de schijn aardig tegen zich begint te krijgen.

:(

Heb het zo langzamerhand wel gehad met die support.

[ Voor 3% gewijzigd door daemonix op 19-01-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, daarom wil ik het ook op een wat lager pitje gooien nu. Ik geniet van de diensten die ik al heb. Hoop wel oprecht dat Lijbrandt met een acceptabel aanbod komt, maar ga er niet meer dagelijks om lopen drammen. Kost me te veel energie ;)

Een ander projectje thuis wat met TV te maken heeft (waar Lijbrandt verder niets aan kan doen) frustreert me al te veel :D ( het programma "tvheadend" cross-compilen voor de Linux en cpu van m'n NAS zodat die dvb-c kan opnemen en streamen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
knip :)

[ Voor 138% gewijzigd door Websurfer01 op 19-01-2011 11:12 . Reden: verwijderd, te impulsief. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel BBB
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10-2024
Anoniem: 376876 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:03:
[...]

Het zal wel één service zijn, maar er moet wel voor elke Amino apart een update bestand bestaan.
Heb je al gekeken naar de knippercode van de rode led?
De knippercode van de 110 is: 2 keer rood, 1 rust, 4 rood, 4 rust.
De rode led gaat soms (geen regelmaat) ook een paar tellen branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
daemonix schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:00:
[...]

Ja, dit is rechtstreekse kritiek op Y die nu in ieder geval de schijn aardig tegen zich begint te krijgen.
No worries, ik kan wel tegen kritiek hoor ;)
Ik lees dit topic ook gewoon elke dag, echter heb ik met het webteam afgesproken me hier niet mee te bemoeien zodat er geen verwarring ontstaat als ik toevallig een issue er tussenuitpak omdat ik dat een interessant geval vind.

Daarnaast staan er in dit topic vooral issues waar ik op zich niks mee te maken heb.
Ik ben geen helpdesk en/of webteam. Ik post vanuit persoonlijke titel.
Als ik dingen zie waarmee ik mensen kan helpen dan doe ik dat graag. (terwijl ik me eigenlijk natuurlijk gewoon met m'n werkzaamheden bezig moet houden waar ik betaald voor krijg ;))

Ik ga me dan bijvoorbeeld ook niet bezig houden met mailtjes over coulance regelingen die verstuurd zijn naar de helpdesk naar aanleiding van een statement van het webteam. Als ik dat wel zou doen dan word het juist alleen maar een chaos. (zeker omdat ik niet eens in de buurt kom van die mailtjes op een normale werkdag)

Dus ja je hebt op zich gelijk als je zegt dat ik lang niet alles behandel. Als ik iets interessant vind dan is de kans een stuk groter dat ik me ermee bemoei. Lijkt me eigenlijk ook niet meer dan logisch omdat ik dit dus doe uit persoonlijke titel en niet als zijnde mijn functie. Want zoals ik al zei, ik ben geen helpdesk of webteam. Ik ben Yogoi (of Emiel voor de mensen die me langer kennen ;)) een tweakers gebruiker die toevallig bij Lijbrandt Telecom Wholesale werkt en van daaruit af en toe wat mensen help me antwoorden.

Heb ik daardoor de schijn tegen? voor in ieder geval 1 iemand wel blijkt het nu.
Echter zal er niks voor mij veranderen. Ik zal een tweaker blijven en ook gewoon blijven posten waar ik denk dat ik wat kan helpen. Want op deze website ben ik in eerste plaats een tweaker.

Ik zou dus niet in dit topic posten maar het is je toch gelukt deamonix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michiel BBB schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:56:
[...]

De knippercode van de 110 is: 2 keer rood, 1 rust, 4 rood, 4 rust.
De rode led gaat soms (geen regelmaat) ook een paar tellen branden.
De multicast update service draait dus niet
2x major code is Code upgrade service
4x minor code is multicast download time out.

De rode led een paar tellen branden is een reboot.
De Amino probeert 3x en gaat dan rebooten.

www.spikecity.net/uploads/amino_led_flash_error_codes.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel BBB
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10-2024
Anoniem: 376876 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:15:
[...]

De multicast update service draait dus niet
2x major code is Code upgrade service
4x minor code is multicast download time out.

De rode led een paar tellen branden is een reboot.
De Amino probeert 3x en gaat dan rebooten.

www.spikecity.net/uploads/amino_led_flash_error_codes.pdf
OK, thanks!
Is het dan niet vreemd dat mijn 532 wel werkt? Of is dat een andere update service?

Zojuist gebeld met Lijbrandt en een monteur uit de regio gaat contact met mij opnemen om langs te komen.
Ben benieuwd.....
Heb ook gevraagd of het update pakket voor de 110 wel beschikbaar is op mijn lijn, maar daar kreeg ik verder geen antwoord op. Hoop dat de monteur er iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michiel BBB schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:21:
[...]

OK, thanks!
Is het dan niet vreemd dat mijn 532 wel werkt? Of is dat een andere update service?
Niet vreemd, elke amino heeft zijn eigen upgrade service.
Hier deden de 130m's het wel en de M532 niet, omdat voor de laatste de service nog niet aanstond in B&R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die nog steeds Yogoi z'n rol hier niet weten... :') (terwijl hij het al tig keer heeft uitgelegd inmiddels, misschien moeten we dit in de startpost opnemen :P ).

Blij toe voor Yogoi dat hij zich niet bezig hoeft te houden met commerciele babbels en marketing/sales fails ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonSom
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Misschien kan Yogoi dan eens kijken waarom het bij een aantal mensen niet gelukt is om het modem te activeren (door de monteur).
Of is dat niet interessant genoeg?

Ronsblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
@RonSom:
Interessant is het inderdaad niet ;)
Tenminste vanuit mijn functie gezien, voor jou is het natuurlijk wel zeer interessant.

maar ik kan wel even voor je kijken hoor. DM me anders even je naw gegevens.
Dan kijk ik wel even wat de status is. Of ik er wat mee kan is natuurlijk maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonSom
DM onderweg.
bedankt alvast :)

[ Voor 6% gewijzigd door RonSom op 19-01-2011 15:06 ]

Ronsblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Hmm ik zie niet zoveel speciaals.
Er zijn in ieder geval geen foutmeldingen omtrent je oplevering. Als ik jouw verhaal hierbij betrek dan vermoed ik dat de aannemer tegen een issue is aangelopen. Het is in ieder geval geen administratief of technisch probleem vanuit ons systeem zo ver ik kan zien.

Wat heeft de aannemer precies gezegt dat ze gingen doen? want dit lijkt me een taak voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonSom
Ben er niet bij geweest maar volgens het vrouwtje zei de monteur:
modem was goed maar geen internet (waarschijnlijk IP adres).
Hij had het over opnieuw aanmelden op de server (mac adres??)
Zou via Lijbrandt gaan.
Teruggebeld worden voor afspraak binnen twee dagen.
Wacht nu op nieuwe afspraak.
Dat was het in het kort.

Hoop toch wel snel wat te horen.

Ronsblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Zou via Lijbrandt gaan?
Dat lijkt me in dit geval sterk om eerlijk te zijn. Ik heb toenstraks je lijn even snel gecontroleerd en alles leek correct geordered te zijn. Zowel aan WBA kant als aan onze kant.

Ik zou je eigenlijk aanraden de helpdesk even te bellen en vragen of ze hiervoor de aannemer nogmaals kunnen aansturen. (of het laten uitzoeken of iets dergelijks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet om welke aannemer het gaat, maar hier in Almere heb ik gemengde ervaring ermee (Schuring in dit geval). Het stel dat mij initieel kwam aansluiten was wel erg snel klaar, constateerde wel wat met een 'vorige lijn' en dat CATV het niet zou doen en hadden zoiets van "ach dat lost Lijbrandt maar op". En weg waren ze.

Vervolgens moest er -uiteraard- een ervolgbezoek komen omdat Lijbrandt het NIET remote kon oplossen en toen kwam iemand in z'n eentje. Was wel één van de twee die me ook eerder had aangesloten. En nu was ie ineens wel meedenkend en constateerde binnen een paar minuten dat het wrs. in de POP opgelost moest worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inmiddels netjes een coulancevoorstel ontvangen, waarmee ik akkoord ben gegaan :). Dat voorstel was dus prima.

Qua facturatie blijft het inderdaad een zooitje. Kan me ook niet voorstellen dat dit niet een doorn in het oog van bijvoorbeeld het webteam is inmiddels. Persoonlijk zou het schaamrood me op de kaken staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
Anoniem: 233981 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:36:
Inmiddels netjes een coulancevoorstel ontvangen, waarmee ik akkoord ben gegaan :). Dat voorstel was dus prima.
Qua facturatie blijft het inderdaad een zooitje. Kan me ook niet voorstellen dat dit niet een doorn in het oog van bijvoorbeeld het webteam is inmiddels. Persoonlijk zou het schaamrood me op de kaken staan...
Zal niet vragen wat het voorstel was, maar had jij het verzoek per e-mail gedaan? (en heb je het voorstel per e-mail ontvangen?) Dan weet ik of ik morgen toch maar moet bellen of nog even afwachten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Websurfer01 op 19-01-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Websurfer01 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:54:
[...]

Zal niet vragen wat het voorstel was, maar had jij het verzoek per e-mail gedaan? (en heb je het voorstel per e-mail ontvangen?) Dan weet ik of ik morgen toch maar moet bellen of nog even afwachten :)
Er zijn dus coulance voorstellen die interessant zijn.... da's gezien de gebrekkige communicatie met Lijbrandt in het verleden al een heel positief iets lijkt me zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo.... deze ochtend nog maar eens afwachten dan. En anders vanmiddag ook maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311705

Heb je de coulance regeling schriftelijk of telefonisch gedaan?
Ik heb ook gebeld maar er was toen nog geen regeling voor, nu dus wel.
Een week geleden een email gestuurd, maar nog steeds niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het via e-mail gedaan. Een week terug. Vrijdagavond nog bericht ontvangen dat "het was doorgezet naar de juiste afdeling".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
Ik ook via e-mail, een kwartier nadat het webteam het voorstel deed om contact op te nemen.
Per DM dit ook aan het webteam doorgegeven met de onderwerp regel van mijn mail.
Het webteam lijkt ook spoorloos verdwenen sinds donderdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
Anoniem: 376876 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:44:
[...]
Er zijn dus coulance voorstellen die interessant zijn.... da's gezien de gebrekkige communicatie met Lijbrandt in het verleden al een heel positief iets lijkt me zo ;)
De communicatie is nog steeds gebrekkig, voor zover ik weet heeft alleen Pageon een voorstel gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311705

Wat is het juiste servicedesk email adres
Ik gebruik Servicedesk Lijbrandt >>support@kantoor.lijbrandt.nl
Op de site staat info@lijbrandt.nl?
Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
beide werken en komen op dezelfde locatie aan.
Je kan ook gewoon support[at]lijbrandt.nl gebruiken, is wat korter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
eymey schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:10:
Zozo.... deze ochtend nog maar eens afwachten dan. En anders vanmiddag ook maar eens bellen.
Ik weet het, ik maakte een opmerking dat we inmiddels wel genoeg gezeurd hebben :)
Maar daarnet heb ik toch maar de helpdesk gebeld, mijn verhaal gedaan aan een vriendelijke dame die me beloofde het even uit te zoeken en me terug te bellen, hetgeen ze ook prompt binnen 10 minuten deed.
Het is nog in behandeling bij een projectmanager, excuses voor de vertraging, en ik hoor absoluut van hem. Op wat voor termijn kon ze helaas niet aangeven.
Ik neem aan dat dat voor jou ook geldt, vooral omdat jij nog een mail hebt gehad dat het doorgestuurd is (ik had helemaal niets gehoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm, misschien moet ik dan toch ook nog maar even bellen. Misschien als de servicedesk meer 'navragen' ontvangt, dat ze er dan nog wat meer druk achter kunnen zetten :).

edit: Belletje gepleegd en ook ik ga terug gebeld worden :). Waarschijnlijk ook met de mededeling dat ze er nog niet uit zijn.

Hoe moeilijk moet dat eigenlijk zijn? Bij de meesten die voor 31-12 hebben ingeschreven en geinteresseerd waren in IPTV zal het toch wel ong. hetzelfde zijn?

[ Voor 46% gewijzigd door eymey op 20-01-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
eymey schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:08:
Hoe moeilijk moet dat eigenlijk zijn? Bij de meesten die voor 31-12 hebben ingeschreven en geinteresseerd waren in IPTV zal het toch wel ong. hetzelfde zijn?
Afgezien van wat, overstap, technische en facturatie issue's zijn we wat de punten in het voorstel van het webteam betreft wel vergelijkbaar en over die punten gaat het coulance gebeuren juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javaboon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 06:54
mijn m532 is ook nog steeds in backorder. Vandaag even gebeld en er zou "een schopje" zijn gegeven in het systeem. Ergo: frontend van lijbrandt is niet helemaal werkend. Kan m nu in een paar dagen ontvangen....

Ik heb geen gebruik gemaakt van de coulance, vind de 130m erbij wel handig denk ik, voor boven.

Wat ik wel irritant vond is het feit dat de "1 jaar gratis hd pakket" mogelijkheid niet bestaat voor mij, omdat ik al in september heb besteld. Dat ik pas in december opgeleverd heb gekregen is niet relevant volgens de helpdesk medewerker. Raar he.

duh, electrons are life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Positieve noten dienen ook gehoord te worden.

Werd vanmiddag gebeld door de helpdeskmedewerker waar ik vorige week en begin deze week gebeld had (opeens geen DVB-C, ongevraagd 50 MB, geen telefoon) met de vraag of alle nu weer prima werkte.

Inderdaad werkt alles weer naar behoren (dank aan hen die dit mogelijk hebben gemaakt) maar vooral wil ik belichting dat dit soort gesprekjes direct een positief gevolg hebben omdat daarmee de interesse van leverancier/medewerkers bij problemen wordt getoond.

Met 1 zo'n telefoontje repareer je (althans bij mij) tig andere gemaakte blunders.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt! In de week dat ik aangesloten ben en een paar keer heb lopen stijgeren vanwege het slechte werk door de eerste monteurs en het niet werken van de CATV, kreeg ik ook een telefoontje van een PM :).

Zoiets verhoogt het 'krediet' dat een bedrijf heeft inderdaad weer enorm.

Het enige jammere blijft alleen toch dat de problemen waardoor mensen steeds zo 'upset' raken maar heel langzaam opgelost lijken te worden (er lijkt schot in te zitten, maar heel hard gaat het niet).

Zo ook de 'coulance-belofte'. Tot nu toe heeft dus 1 actieve deelnemer aan dit topic een voorstel ontvangen. De rest (including ik zelf) wacht nog steeds....... Een belofte gisteren van de servicedesk om -een beetje- vinger aan de pols te houden lijkt de medewerker ook niet echt waar te kunnen maken.

Prima als je iets belooft, maar doe dat dan pas als je het met enige zekerheid waar kan maken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
Hopelijk is er niets ernstig met het webteam, al een week geen reactie hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:00

Nicap

Tsssk....

Misschien zijn ze teruggefloten door lijbrandt? :*)

Ik heb ook maar een mail gestuurd voor een coulance regeling. Ben in oktober vorig jaar aangesloten, dus ik ga er vanuit dat daar wat coulance in zit? Alles bij elkaar gaat het toch om een aardig bedrag.

Verder trouwens weinig aan te merken op Lijbrandt. Internet gaat lekker rap zonder storingen eigenlijk. TV ziet er top uit(Meppel). Enkel telefonie kan nog wat beter. De bekende echo aan de Andere kant en de niet werkende nummerherkenning zijn de enige issues wat mij betreft.

Facturen heb ik ook nog geen problemen mee ondervonden.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
eymey schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:12:
Zo ook de 'coulance-belofte'. Tot nu toe heeft dus 1 actieve deelnemer aan dit topic een voorstel ontvangen. De rest (including ik zelf) wacht nog steeds....... Een belofte gisteren van de servicedesk om -een beetje- vinger aan de pols te houden lijkt de medewerker ook niet echt waar te kunnen maken.

Prima als je iets belooft, maar doe dat dan pas als je het met enige zekerheid waar kan maken :S
Inmiddels heb ook ik een aanbod ontvangen wat precies tegemoet komt aan datgene wat me dwarszat, het is denk ik bespoedigd omdat ik gisteren gebeld heb. Die belofte van 3 dagen blijft natuurlijk de zoveelste die ze niet nakomen, maar goed, het is nu opgelost.
Nog even de vingers kruisen dat de administratieve handelingen die dat aanbod inhouden ook correct uitgevoerd worden. :)

Het geeft rust dat het opgelost is, nu in de loop van het jaar nog de beloofde (alweer een belofte) verbetering van de streams, wie weet, als ze nu bij mij geen fouten meer maken, doen ze toch nog mee aan de verkiezingen aan het einde van mijn eerste jaar. Wordt het dan O+ of wordt het ;w ?? We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
Nicap schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:59:
(Meppel). Enkel telefonie kan nog wat beter. De bekende echo aan de Andere kant en de niet werkende nummerherkenning zijn de enige issues wat mij betreft.
Is denk ik plaatsgebonden, telefonie is hier (Almere) prima, geen echo en nummerherkenning werkt.

Ik las in een ander topic dat Lijbrandt niet alle systemen van nummerherkenning ondersteund, ging over een toestel dat waarschijnlijk uit Duitsland kwam, maar als jij een origineel Nederlands model hebt zou het moeten werken.
Dit was het antwoord van Yogoi daarop:
Ik weet niet bij welke provider je zit maar Lijbrandt heeft DTMF bellsouth T11/T12
Dus ja FSK werkt dan niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Websurfer01 op 21-01-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Websurfer01 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:15:
[...]

Is denk ik plaatsgebonden, telefonie is hier (Almere) prima, geen echo en nummerherkenning werkt.
Ik las in een ander topic dat Lijbrandt niet alle systemen van nummerherkenning ondersteund, ging volgens mij over een toestel uit Duitsland, maar als jij een origineel Nederlands model hebt zou het moeten werken.
Het toestel wat ik heb is wel een Duits toestel (Siemens gigaset 4000 micro). Je hebt geloof ik dtmf en fsk. Ik heb echter de servicedesk een week geleden gebeld en deze gaf aan dat er problemen waren met nummerherkenning. Dit was een bekend probleem en er werd aan gewerkt. Het was uiteraard niet bekend wanneer het ongeveer opgelost zou zijn.

Ik heb ook al in het toestel gekeken, maar ik kan nergens een optie vinden om te wisselen van optie.

Dan heeft mijn toestel dus ook waarschijnlijk fsk. Zal daar eens goed naar gaan zoeken om het te kunnen veranderen.
:'(

[ Voor 6% gewijzigd door Nicap op 21-01-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Ik bezit misschien niet alle informatie maar zo ver ik weet zijn er bij Lijbrandt geen issues met de nummerherkenning op dit moment.

Wel is het mogelijk dat het uitgeschakeld kan zijn op je modem. Als dat zo is kan dat natuurlijk ingeschakeld worden. (gaat om de CLIP/CLIR instellingen in de NT)

Daarnaast moet je inderdaad even checken of je telefoon ingesteld staat op DTMF bellsouth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik las net op een website dat Nederlandse gigasets vanaf de 4000 serie zowel fsk als dtmf ondersteunen. Dat geldt dus niet voor buitenlandse(mijn Duitse dus). Ik heb dus gewoon pech. Toestel is ook al weer 10 jaar oud, dus vervanging is dan ook niet zo'n heel groot probleem.
Wel jammer want ik vind het een van de beste toestellen die ik in handen heb gehad(ik heb de micro variant).
Wel vreemd dat de servicedesk dan zegt dat er problemen zijn met nummerherkenning. Maar ja, ze klonk lief, dus het is vergeven.

Binnenkort maar op telefoonjacht gaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Websurfer01 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:11:
[...]

Inmiddels heb ook ik een aanbod ontvangen wat precies tegemoet komt aan datgene wat me dwarszat, het is denk ik bespoedigd omdat ik gisteren gebeld heb. Die belofte van 3 dagen blijft natuurlijk de zoveelste die ze niet nakomen, maar goed, het is nu opgelost.
Nog even de vingers kruisen dat de administratieve handelingen die dat aanbod inhouden ook correct uitgevoerd worden. :)

Het geeft rust dat het opgelost is, nu in de loop van het jaar nog de beloofde (alweer een belofte) verbetering van de streams, wie weet, als ze nu bij mij geen fouten meer maken, doen ze toch nog mee aan de verkiezingen aan het einde van mijn eerste jaar. Wordt het dan O+ of wordt het ;w ?? We zullen zien.
Hier nog steeds niets :(. Terwijl ik gisteren ook gebeld heb.

Zal mij benieuwen of ik nog blij het weekend in ga of gewoon vrolijk dat het weekend is :P

edit: Nou... denk dat ik voor het begin van het weekend nog niets hoef te verwachten. Net wederom gebeld en aan deze medewerker moest ik zelfs weer het complete verhaal opnieuw uitleggen |:(.

Ik ben overigens wel benieuwd welk aanbod websurfer01 en pageon hebben gehad (hoewel het mss niet passend is om dat hier in publiek te melden).

[ Voor 14% gewijzigd door eymey op 21-01-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:34
Anoniem: 376876 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:07:
[...]

BBC1 en 2 zitten volgens diverse betrouwbare bronnen vanaf juni 2011 weer in het analoge en DVB-C pakket.... heeft te doen met oude contracten die nog moeten aflopen. In IPTV zitten ze gewoon wel (coulance tov klanten).
En als een jurist roept dat het eraf moet op straffe van... dan moet dat dus, want dit akkefietje liep al toen Herzinger het (IP)TV pakket nog deed en GHM nog niet eens bestond ;)
Een kwestie van meenemen van de geschiedenis lijkt me zo ;)
[...]
Dat is gunstig nieuws zeker met oog op de toekomst in mijn eigen geval als glasvezel in mijn woonplaats mogelijk wordt. Momenteel is er naast de kabel en schotel geen alternatief als je BBC 1,2 wilt ontvangen.

Is volgens die betrouwbare ook bekend of ze met hun nieuwe contract ook gelijk BBC 3,4 en BBC HD (UK versie) kunnen regelen zoals Belgacom (IPTV) in België dat deed?

[ Voor 16% gewijzigd door funrider op 21-01-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Niet online
Yogoi schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:04:
[...]

No worries, ik kan wel tegen kritiek hoor ;)
Ik lees dit topic ook gewoon elke dag, echter heb ik met het webteam afgesproken me hier niet mee te bemoeien zodat er geen verwarring ontstaat als ik toevallig een issue er tussenuitpak omdat ik dat een interessant geval vind.

<snip>

Heb ik daardoor de schijn tegen? voor in ieder geval 1 iemand wel blijkt het nu.
Echter zal er niks voor mij veranderen. Ik zal een tweaker blijven en ook gewoon blijven posten waar ik denk dat ik wat kan helpen. Want op deze website ben ik in eerste plaats een tweaker.

Ik zou dus niet in dit topic posten maar het is je toch gelukt deamonix ;)
Ok, dank voor je reactie. Er was in deze thread helemaal niemand van lijbrandt meer te zien, ook niet op technische issues. En dat terwijl er in threads waar Lijbrandt nog moet beginnen volop wordt gereageerd, dat stoort mij in ieder geval enorm. Ik snap wel dat je je niet met commerciele zaken bemoeit hoor, daar heb je de salesdroids voor.... In ieder geval heb je weer iemand een beetje op weg geholpen (RonSom) en weer een klein beetje goodwill voor lijbrandt gekweekt (en een hoop voor jezelf ;) ). Die zat wel op een dieptepunt (en staat nog steeds niet hoog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384896

Goedenavond allemaal,

Even een korte weekend post. Het WebTeam heeft deze week de eerste Coulance regelingen afgehandeld.
Een aantal van jullie meldde zich bij de Lijbrandt Servicedesk via email, zonder informatie waaruit we kunnen opmaken wie en/of welke klant jullie zijn. Dat werkt snelheid van afhandeling uiteraard niet in de hand...

Evengoed we zijn blij met het resultaat.

prettig weekend,

Webteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook via deze weg inmiddels bedankt voor het aanbod! Ik ben oprecht ook blij met het resultaat en hoop dat dit voor de anderen ook geldt :).

Fijn weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 14:04
Ik heb inmiddels ook een zeer net aanbod ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
Anoniem: 384896 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:08:
Goedenavond allemaal,

prettig weekend,

Webteam
Welkom terug !!!
Maar waarom een week radiostilte van het webteam, en dan pas een reactie om 22:12 ??

Begrijp me absoluut niet verkeerd, een reactie is altijd netjes en goed (uitgezonderd de inhoud uiteraard positief/ negatief).

Heb ik toch een aantal vragen:
1) komt er een soort van ticketsysteem dat een email naar het email account van lijbrandt een automatische ticket krijgt ?
2) Coulance aanbod, komt dit ook op de site te staan of is dit alleen voor de "zeikerds" op deze site ( hoe sterk kun je je organisatie qua merknaam wel niet neerzetten ?? Door dit op de site te zetten en abbonnee's straks vast te houden....)
3) Is de helpdesk nu ook op de hoogte van het bestaan van een webteam, en gekend in de mededeling van het webteam ?

Hopelijk komt de reactie nu wat sneller, maar wacht geduldig af.
Zoals ik het nu zie is het webteam 1 persoon, werkt alle dm af, en misschien alle shitmail, daar druk mee bezig, om de bagger op te ruimen.......

En hebben we binnenkort eindelijk de isp Lijbrandt waar eenieder op zat te wachten _/-\o_

Ik wacht geduldig het antwoord af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2) Ik heb van het webteam begrepen dat het coulance aanbod dat aan de aanvragers gedaan wordt persoonlijk is en per situatie kan verschillen. En ook dat dit dus niet openbaar gemaakt kan/mag worden. Ook geheel begrijpelijk (mijn opmerking van vanmiddag, die als een soort vraag naar de inhoud van de regeling geinterpreteerd kon worden, werd vooral gevoed door frustratie).

Als Lijbrandt het op wil lossen voor álle klanten die zich voor 31 december hebben ingeschreven of die een 130m hebben besteld omdat de 532 nog niet kiesbaar was, dan kunnen ze dit dus beter gewoon in een persoonlijke brief melden.

Er van uitgaande dat van dit soort situaties geleerd wordt en toekomste acties en aanbiedingen dus wat beter doordacht worden (ook als in een nabije toekomst bv. nieuwe apparatuur wordt verwacht) zal zo'n 'coulance actie' ook niet iets zijn dat steeds by default uit de kast getrokken moet worden.

Een "coulance aanbod" blijft natuurlijk ook "Coulance" he.... dus niet iets vasts waar iedereen zomaar met een druk op de knop beroep op kan doen. Ze hadden ook tegen ons kunnen zeggen: "Sorry, jullie hebben destijds op een aanbod gereageerd en zijn toen op dat moment met de toen geldende voorwaarden en tarieven akkoord gegaan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javaboon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 06:54
[b][message=35408366,noline] Ze hadden ook tegen ons kunnen zeggen: "Sorry, jullie hebben destijds op een aanbod gereageerd en zijn toen op dat moment met de toen geldende voorwaarden en tarieven akkoord gegaan".
Precies wat ik anders te horen heb gekregen via de telefoon.

duh, electrons are life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
javaboon schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:48:
[...]
Precies wat ik anders te horen heb gekregen via de telefoon.
Toch kunnen ze zich daar niet zo vanaf maken, vind ik.
Ze noemen het nieuwe aanbiedingen, maar naar mijn idee zijn ze bedacht om bij nieuwe aanmeldingen de problemen voor te zijn die bij ons optraden.
De IPTV kwaliteit blijkt niet wat ze beloofden dus geven we het eerste jaar gratis totdat de kwaliteit verbeterd is, de Amino 110 blijkt op WBA niet te werken, dus geven we de 130 maar helemaal gratis.
Wij echter hebben 61 euro bijbetaald en een HD pakket tegen meerprijs besteld vanwege de superieure kwaliteit die beloofd werd, bij ons komt aan het licht dat e.e.a. niet werkt of tegenvalt, maar alleen de nieuwe aanmeldingen gaan hiervan profiteren door hogere kortingen en eerste jaar gratis.

Als ik jou was zou ik het toch nog eens proberen en een e-mail sturen met een heel duidelijke verwijzing naar de coulance regeling van het webteam, liefst al in de onderwerp regel.
Die mail wordt intern doorgestuurd naar het webteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 07:43
Anoniem: 384896 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:08:
Goedenavond allemaal,

Even een korte weekend post. Het WebTeam heeft deze week de eerste Coulance regelingen afgehandeld.
Een aantal van jullie meldde zich bij de Lijbrandt Servicedesk via email, zonder informatie waaruit we kunnen opmaken wie en/of welke klant jullie zijn. Dat werkt snelheid van afhandeling uiteraard niet in de hand...

prettig weekend,

Webteam
Ook hier in houten een aanbod gehad...
vraag me alleen af hoe ik dit moet lezen:
Je ontvangt de Amino M532 voor *(i.p.v. *)
Voorwaarde is dat je de Amino 130m netjes en compleet zo spoedig mogelijk retourneert.
We zullen per direct de Amino M532 naar je versturen en de * zal op je volgende factuur verschijnen.

Willen ze nu eerst de oude terug, of sturen ze hem gewoon op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241646

MikeT80 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:39:
[...]

Voorwaarde is dat je de Amino 130m netjes en compleet zo spoedig mogelijk retourneert.
We zullen per direct de Amino M532 naar je versturen en de €99 zal op je volgende factuur verschijnen.

PER DIRECT lijkt me vrij logisch en duidelijk ! Gewoon wachten op je nieuwe en dan zo snel mogelijk je huidige retourneren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241646

O ja, had ik al gemeld dat de digitale radio bij de fa. Lijbrandt al meerdere weken niet functioneerd ?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

daemonix schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:14:
Ok, dank voor je reactie. Er was in deze thread helemaal niemand van lijbrandt meer te zien, ook niet op technische issues. En dat terwijl er in threads waar Lijbrandt nog moet beginnen volop wordt gereageerd, dat stoort mij in ieder geval enorm. Ik snap wel dat je je niet met commerciele zaken bemoeit hoor, daar heb je de salesdroids voor.... In ieder geval heb je weer iemand een beetje op weg geholpen (RonSom) en weer een klein beetje goodwill voor lijbrandt gekweekt (en een hoop voor jezelf ;) ). Die zat wel op een dieptepunt (en staat nog steeds niet hoog).
1) Het is Tweakers, niet Het Lijbrandt Support Forum. Als je een reactie van Lijbrandt verwacht, is het dan niet aardig om een bericht aan Lijbrandt te richten? Dat je boos bent dat de service niet goed is, is allemaal prima, maar kwaad worden omdat men hier niet reageert? Ben je 5 jaar oud of zo?
2) Suggeren dat er 'opzet' in het spel is ("ik begin zo langzamerhand ook boze opzet te vermoeden") is helemaal van een kleuterklasniveau. Denk eens na!
3) Yogoi heeft weer goodwill voor zichzelf gekweekt? Ben je niet goed wijs? Wat dacht je van: "mijn excuses, mijn beschuldigingen waren compleet ongefundeerd, en sloegen nergens op. Ik had zo niet mogen reageren."?

Jouw type zorgt ervoor dat mensen met goede wil ver weg blijven van sites zoals tweakers om consumenten te helpen. Dom en nog een grote bek ook. Ga je schamen!

Note: ik heb niets met Lijbrandt te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Niet online
MikeT80 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:39:
[...]

We zullen per direct de Amino M532 naar je versturen en de €99 zal op je volgende factuur verschijnen.

Ze sturen hem al op volgens je tekst.

Wij in Houten niet. Geen enkele reactie op de email (voornaamachternaam@lijbrandt.nl, dat moet toch te herleiden zijn naar voornaam achternaam..., en dat op zijn beurt naar abonnement). Niet op de herhaling ook. (13 januari, 21 januari, 22 januari)

Triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Niet online
Anoniem: 76345 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:24:
[...]

1) Het is Tweakers, niet Het Lijbrandt Support Forum. Als je een reactie van Lijbrandt verwacht, is het dan niet aardig om een bericht aan Lijbrandt te richten? Dat je boos bent dat de service niet goed is, is allemaal prima, maar kwaad worden omdat men hier niet reageert? Ben je 5 jaar oud of zo?
Lezen is moeilijk voor je, er wordt heel SELECTIEF door Lijbrandt hier gereageerd. Er wordt NIET op email gereageerd door Lijbrandt. Wat begrijp je daar niet aan?

En op persoon aanvallen is niet zo netjes hoor. Ben jij 5 jaar oud of zo dat je nog niet begrijpend hebt leren lezen?
2) Suggeren dat er 'opzet' in het spel is ("ik begin zo langzamerhand ook boze opzet te vermoeden") is helemaal van een kleuterklasniveau. Denk eens na!
Doe dat zelf eens. En leer lezen. Denk je niet dat het zin heeft om slechte ervaringen te posten?
3) Yogoi heeft weer goodwill voor zichzelf gekweekt? Ben je niet goed wijs? Wat dacht je van: "mijn excuses, mijn beschuldigingen waren compleet ongefundeerd, en sloegen nergens op. Ik had zo niet mogen reageren."?
Werk je soms voor Lijbrandt dat je niet tegen kritiek kunt? Denk je niet dat kritiek op selectief reageren op zijn plaats is? Denk je niet dat mailtjes van inmiddels 6 maanden(!) niet beantwoord mogen worden? Denk je dat ik als schaapje gewoon iedere maand 100 euro naar Lijbrandt mag overmaken en daar geen tegenprestatie voor hoef te verwachten?
Jouw type zorgt ervoor dat mensen met goede wil ver weg blijven van sites zoals tweakers om consumenten te helpen. Dom en nog een grote bek ook. Ga je schamen!

Als er een dom is dan ben jij het wel. Lezen, lezen en nog eens lezen. Misschien ga je dan begrijpen waar het over gaat. Enne, is tweakers.net een helpdesk? Sinds wanneer?

Nog 1 keer dan, ook voor mensen die nog niet hebben gekozen:

Lijbrandt is uitermate selectief in de communicatie. Lijbrandt is heel slecht in communicatie. Lijbrandt antwoordt niet op mail aan support@lijbrandt.nl. Lijbrandt belooft van alles tijdens de marketingbijeenkomsten, maar daar wordt stevig van afgeweken (*mompelt iets over hd streams*). De administratie bij Lijbrandt is nou niet bepaald nauwkeurig.

Wil je nog meer? Lees dan de andere betreffende threads en de rest van deze thread eens. Het zal je helpen. Enne, denk eerst eens over je eigen intelligentie niveau na voordat je anderen van domheid beschuldigt.

Het topic heet niet voor niets "Lijbrandt: vragen en klachten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

daemonix schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:45:
Lezen is moeilijk voor je, er wordt heel SELECTIEF door Lijbrandt hier gereageerd. Er wordt NIET op email gereageerd door Lijbrandt. Wat begrijp je daar niet aan?

En op persoon aanvallen is niet zo netjes hoor.
Oh ja, op persoon aanvallen is niet zo netjes:
daemonix schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:00:
Ben jij 5 jaar oud of zo dat je nog niet begrijpend hebt leren lezen?
Are you kidding me?! Een 100% echte, onvervalste "I'm rubber, you're glue"-reactie?! Ik had nog gelijk ook!
Doe dat zelf eens. En leer lezen. Denk je niet dat het zin heeft om slechte ervaringen te posten?
Dat denk ik zeker wel. Maar ik heb dan ook niets gezegd over het feit dat er slechte ervaringen gedeeld worden, of wel? Ik geef aan dat ik denk dat het geen zin heeft om mensen die oprecht proberen te helpen, zwart te maken, en ik denk zeker niet dat het helpt om totaal onzinnige conspiracy theories als 'boze opzet' te bezigen.
Werk je soms voor Lijbrandt dat je niet tegen kritiek kunt?
Kijk, en dat bedoel ik nou. Er staat LETTERLIJK:
Anoniem: 76345 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:24:
Maar nee, dat zie je niet. Je denkt liever: oh, hij zal wel niet tegen kritiek kunnen. Ik kan prima tegen kritiek, liefst terechte, dat wel. Waar ik niet tegen kan, is stupiditeit. En dat is wat jij tentoonspreidt.
Denk je niet dat kritiek op selectief reageren op zijn plaats is? Denk je niet dat mailtjes van inmiddels 6 maanden(!) niet beantwoord mogen worden? Denk je dat ik als schaapje gewoon iedere maand 100 euro naar Lijbrandt mag overmaken en daar geen tegenprestatie voor hoef te verwachten?
In omgekeerde volgorde beantwoord: je mag zeker een tegenprestatie verwachten voor 100 euro per maand. En mailtjes van 6 maanden oud zijn al veel te lang onbeantwoord. En nee, dat betekent NIET dat jij mag verwachten dat er op je gereageerd wordt op een totaal ongelieerd forum.

Als je dat wel denkt, dan snap je niet hoe de wereld in elkaar steekt. En als je dan vervolgens een domme rant tegen een behulpzame medetweaker neerplempt, en daarbovenop nog eens Lijbrandt van malafide praktijken beschuldigt, ben je een domme troll.
Als er een dom is dan ben jij het wel. Lezen, lezen en nog eens lezen. Misschien ga je dan begrijpen waar het over gaat.
Nog een "wat je zegt ben je zelluf"-reactie. Fantastisch hoor.
Enne, is tweakers.net een helpdesk? Sinds wanneer?
Sinds nooit! Waarom ga je dan verwachten dat mensen jou behandelen als klant?! DENK NOU EENS NA!
Wil je nog meer? Lees dan de andere betreffende threads en de rest van deze thread eens. Het zal je helpen. Enne, denk eerst eens over je eigen intelligentie niveau na voordat je anderen van domheid beschuldigt.
God, wat ben jij achterlijk zeg, on-ge-lo-fe-lijk.
Het topic heet niet voor niets "Lijbrandt: vragen en klachten".
Juist, en niet "Lijbrandt: vragen en klachten, u wordt persoonlijk te woord gestaan door de helpdesk van Lijbrandt, klaar terwijl u wacht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Niet online
Je hebt duidelijk de andere threads waar Y af en toe (naar zijn eigen keuze, zonder verdere toelichting) niet gelezen. En ja, dan heb ik recht van spreken. Jij bent niet degene om daarover te oordelen. Voor de rest ga je in mijn killfilter. Doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-06 19:44
Met alle respect, maar daemonix; dit is een plek om te discussiëren over ISP's en hun diensten. Wat ik van velen in dit topic vindt is dat ze gewoon geld willen voor een bepaalde ontvangen. Meer dan 50% van de posts gaat zo ongeveer over geld. Als je geld (terug) wilt zit je hier denk ik echt verkeerd. Verder wordt er over gebrek aan communicatie gesproken, wat een heel belangrijk onderdeel is van de service van een ISP. Inhoudelijk blijft alles echter beperkt tot het niveau 'het zal toch wel niet gebeuren' en 'we wachten maar weer af'. Inhoudelijke discussie is nog niet voorgekomen in dit topic en zeker niet vanaf jouw kant daemonix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Deamonix, ik snap je frustratie maar je lijkt 1 ding steeds te vergeten.
Ik ben Yogoi , een tweaker.
Dat ik in het echte leven Emiel heet en bij Lijbrandt Telecom Wholesale werk komt op dit forum op de 2e plaats.

Je mag me van alles vragen en ik zal op de meeste dingen ook zo goed mogelijk antwoord geven. Niet omdat ik bij LTW werk maar omdat ik een tweaker ben.
Dat ik in deze 'andere topics' post komt omdat ik daar al maanden post (ik neem aan dat je de glas Leeuwarden/Almere/Lansingerland topics bedoelt)
Dit topic hier is begonnen als vraag/klachten topic. Zowel als tweaker en als LTW medewerker heb ik niks met klachten te maken. Ik werk momenteel voornamelijk met IT projecten zonder klant contact. Klachten zijn dan ook echt een ver van me bed show. (gelukkig :))

Long story short:
Ik ben een tweaker en geen Lijbrandt support poster.

En ja als jullie vragen hebben kun je ze me natuurlijk gewoon stellen.(DM/forumpost/mail/msn/) Just keep in mind, i'm a tech guy, not marketing/support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Niet online
Johny_B schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:40:
Met alle respect, maar daemonix; dit is een plek om te discussiëren over ISP's en hun diensten. Wat ik van velen in dit topic vindt is dat ze gewoon geld willen voor een bepaalde ontvangen. Meer dan 50% van de posts gaat zo ongeveer over geld. Als je geld (terug) wilt zit je hier denk ik echt verkeerd. Verder wordt er over gebrek aan communicatie gesproken, wat een heel belangrijk onderdeel is van de service van een ISP. Inhoudelijk blijft alles echter beperkt tot het niveau 'het zal toch wel niet gebeuren' en 'we wachten maar weer af'. Inhoudelijke discussie is nog niet voorgekomen in dit topic en zeker niet vanaf jouw kant daemonix.
Nee, mijn posts gaan niet over geld, maar over het gebrek aan functionerende helpdesk. Het zwarte gat dat email genoemd wordt. Het af en toe en selctief brandjes blussen door een webteam. Hoe lang heeft het geduurd voordat iemand in een andere thread eindelijk zijn (belangrijke, want zakelijke) 2e telefoonlijn kreeg?

@Yogoi, jouw insteek en goede bedoelingen zijn me duidelijk hoor, don't worry (anymore) maar je gaf in bijvoorbeeld "glasvezelgebruikers houten" geen enkele reactie meer terwijl daar toch ook technische vragen staan, en je wel in andere threads actief bent. Dat geeft in ieder geval de indruk dat je de andere thread niet meer belangrijk/interessant vindt. Lees die thread eens terug, dan snap je misschien waarom ik uit mijn slof schoot.

Technische vraag: ondersteunt Lijbrandt geheime telefoonnummers? Waar en hoe kunnen we ons nummer uitschakelen? Kan dat ueberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
@deamonix:

Ik post niet altijd overal omdat ik naast tweakers ook moet werken voor mijn geld ;) Het liefst zou ik nog veel meer en vaker posten daar heb ik alleen helaas niet altijd tijd voor. Zeker niet met werk en sport (aangezien ik in 2 teams speel/train en een 3e team trainer/coach van ben)
(jaja het is ingwikkeld dat tweaker zijn)

Maar even serieus.
Secret number is volgens mij al mogelijk. Moet momenteel nog handmatig gebeuren maar als je mij het nummer waar het om gaat in een DM zet kijk ik maandag even voor je.
Het zit als het goed is in interface die ik al gebruik (alleen gebruik ik het nooit voor anoniem bellen) dus dan kost het me 30sec om even aan te zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door Yogoi op 22-01-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:33
Allereerst een melding voor iedereen in dit topic.

Dat mensen reageren en zeggen van Lijbrandt te zijn kan. Zonder bedrijfsaccount is het niet gevalideerd en kan het iedereen zijn! Let daarmee op met verstrekken van privé gegevens.

Modbreak:@ daemonix + Kryz

Tweakers is geen officieel support onderdeel voor producten van Lijbrandt. Dat is denk ik wel duidelijk?

Dat gebruikers vragen stellen aan Lijbrandt is tot op zekere hoogte toegestaan. Als het de publieke werking van GoT ten goede komt is het geen probleem dat problemen en vragen publiek besproken worden en 'behandeld'.

Wel letten wij moderators erop dat het geen helpdesk onderdeel wordt van een bedrijf en wel Tweakers. Het is users onder elkaar in een gesprek / discussie over een product, onderdeel, dienst-verlening (etc). Ruzie maken met elkaar is juist behoorlijk off-topic!

[ Voor 9% gewijzigd door bjck op 22-01-2011 21:02 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357186

Het zou mij toch aanspreken als er meer bekend wordt rondom de coulance regeling. Krijg ik bijvoorbeeld wel een bericht ook als men weigert met mij te vereffenen? Mijn mail ligt ook te wachten (sinds 12-1-2011 16:59), maar ik hoorde tot nu toe niets van Lijbrandt? Ik zal morgenochtend bellen, want dat sorteert blijkbaar effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, bellen sorteert zeker effect. En een DM naar het webteam kan ook zeker effect hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
daemonix schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:51:
[...]
Technische vraag: ondersteunt Lijbrandt geheime telefoonnummers? Waar en hoe kunnen we ons nummer uitschakelen? Kan dat ueberhaupt?
Secretnumber service staat nu aan voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Niet online
Yogoi schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:08:
[...]

Secretnumber service staat nu aan voor je.
Werkt! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
Hoe welwillend ik Yogoi ook vind, het is natuurlijk niet zo'n handige interface om Yogoi via een berichtje op Tweakers je nummermelding te laten wijzigen. Ik neem aan dat hier ook een echte knop voor is/komt in Mijn Lijbrandt?

Verder: ik heb een mail gestuurd naar support met het verzoek om ipv de animo 130m de 532 te leveren (was 3 weken geleden bij mijn aanvraag niet mogelijk. Zou die mail opgepakt worden denken jullie? Hm.... Ik geef het een paar dagen, maar ik hoop dat ze reageren, want om nou weer te moeten om gaan ruilen straks, dat is ook weer zoiets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
gysman11 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:22:
Hoe welwillend ik Yogoi ook vind, het is natuurlijk niet zo'n handige interface om Yogoi via een berichtje op Tweakers je nummermelding te laten wijzigen. Ik neem aan dat hier ook een echte knop voor is/komt in Mijn Lijbrandt?
Dat klopt helemaal. Echter is die knop er zo ver ik weet momenteel nog niet. (ik moet zeggen dat ik al 1-2 maanden niet in mijnlijbrandt heb gekeken dus zou zo maar veranderd kunnen zijn)
Momenteel kun je het regelen door even contact op te nemen met de servicedesk. Echter kost het mij nog geen 30sec als ik het nummer heb waar het om gaat, dus zo'n probleem vind ik het niet om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01

Verder: ik heb een mail gestuurd naar support met het verzoek om ipv de animo 130m de 532 te leveren (was 3 weken geleden bij mijn aanvraag niet mogelijk. Zou die mail opgepakt worden denken jullie? Hm.... Ik geef het een paar dagen, maar ik hoop dat ze reageren, want om nou weer te moeten om gaan ruilen straks, dat is ook weer zoiets....
Ergens in november werd door het webteam al gezegd dat ze er naar streefden de volledige functionaliteit in "Mijn Lijbrandt" voor de kerst te kunnen activeren, ik geef toe dat ze er niet bij vermeldden of dit kerst 2010 of 2011 was :)
Wat betreft die Amino, ik zou bellen. Je zal net zien dat dit elkaar gaat kruisen. Jij zit in de nieuwe aanbieding met de 130 helemaal gratis (3 weken geleden is na 1 jan aangevraagd?), dus lijkt het me logisch dat je de 532 dan voor 99 euro kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
Nounou... ik dus net gebeld, lijkt inderdaad slimmer. Uiterst vriendelijke meneer aan de lijn met het advies om te wachten tot de 130m geleverd wordt, om dan vervolgens gebruik te maken van een omruilaanbod.

Dat lijkt mij nou niet NIET de handigste manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
gysman11 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:09:
Nounou... ik dus net gebeld, lijkt inderdaad slimmer. Uiterst vriendelijke meneer aan de lijn met het advies om te wachten tot de 130m geleverd wordt, om dan vervolgens gebruik te maken van een omruilaanbod.

Dat lijkt mij nou niet NIET de handigste manier...
Klinkt als afschepen, het webteam heeft een paar pagina's geleden juist gezegd dat er helemaal geen omruil actie komt.
Misschien een DM sturen aan het webteam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382513

[quote]gysman11 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:09:

Hallo Gysman11,.
Ik heb ook vorig jaar pakket met 130M aangevraagd. De boel is vorige week opgeleverd.
Ik wilde in plaats van de 130M ook de M532 hebben. En dan wel voor € 99.
Gebeld met helpdesk en info bij servicewinkel Lijbrandt in Dordrecht:
Advies: weiger de box als deze aangeboden wordt. Bestel vervolgens via mijnlijbrandt de M532. Kies dan ook gelijk voor 1 jaar gratis HD zenders.
Volgens de helpdesk geldt in dat geval de korting ook voor zowel de box als de HD zenders. Voor de eerste box die geleverd wordt zou deze automatisch verrekend worden. Gezien de ervaringen op dit forum hoop ik dat dat in één keer goed gaat :o .
Oh ja, de box werd bij mij in een grote witte doos aangeboden. Daar konden wel 3 130M's in.
De verzender is niet Lijbrandt of Glashart maar BNS Logistics uit Vianen.
Dan weet je welke doos je moet weigeren.

@ Yogoi: Mocht bovenstaande niet juist zijn, dan graag even een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384974

Amino 532 in plaats van de 130M
Ik heb op 14 januari een artikel geschreven o.a. met het verzoek aan Lijbrandt om nieuwe nog niet geactiveerde klanten op verzoek de Amino 532 te leveren in plaats van de 130M. In een e-mail is Folkert Moolenburgh directeur van Lijbrandt gevraagd om te reageren en aan te geven hoe het standpunt van LB is en hoe de klanten eventueel hun keuze kunnen aangeven.

Op de e-mail is geen antwoord gekomen. Ook niet in voorlopige zin als: We zijn er mee bezig en laten binnenkort van ons horen. Communicatie blijft jammer genoeg een erg zwak punt van LB. Lees meer....

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 384974 op 25-01-2011 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
@stoffel3315:

Afhankelijk van de situatie kan dat ja.
Echter lijkt het mij makkelijker om de order aan te passen naar een 532 voordat een abonnement gestart is.
Volgens mij was in jouw geval de 130m al opgestuurd en dan kan zo'n oplossing de goede zijn.
maar zoals ik al zei, dat is zo situatie gebonden dat ik daa rgeen antwoord op kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124852

Vorig jaar heb ik bij een informatieavond een contract getekend. Zat o.a 12 maanden eredivisie live in etc.
Nu is kortgeleden het glasvezel aangesloten. Nu wil ik ook graag de iprtv box met PVR voor 99 euro?

Kan ik dit zo aanpassen of moet ik dan eerst het eerste contract ontbinden, omdat de voorwaarden voor mij slechter zijn geworden? (ik weet trouwens niet of eredivisie live er nog bij zit dan dit jaar)

ALvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
Anoniem: 384974 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 07:47:
[...]

Op de e-mail is geen antwoord gekomen. Ook niet in voorlopige zin als: We zijn er mee bezig en laten binnenkort van ons horen. Communicatie blijft jammer genoeg een erg zwak punt van LB. Lees meer....
Mooi stukje proza (wederom). Wederom is het jammer te zien dat de communicatie nog niet is zoals het in menig ogen zou horen te zijn.
Daarnaast is het stukje van Marco " Er komen nog meer nieuwtjes aan maar daar mag ik op het moment nog niet over spreken ", uiteraard ook interessant.

Misschien straks nog betere actie' s ;) (zal er weer teleurstelling zijn), of misschien wel meer functies beschikbaar, de verwachte betere kwaliteit streams.... _/-\o_ , of ........

Hopelijk wordt de communicatie als eerste verbeterd..... afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, die "Marco" begint wat mij betreft z'n geloofwaardigheid ook een beetje te verliezen. Hij grijpt menig artikel aan om die geruchten-machine aan te zwengelen maar komt met niets concreets. Als je dan nog niets mag zeggen, zeg dan helemaal niets of breng het als een "gerucht", niet als waarheid.....

Ik vind het voorlopig wel best. Zodra de 532 binnen is en ergens dit jaar de kwaliteit beter wordt, dan ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
Anoniem: 124852 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:24:
Vorig jaar heb ik bij een informatieavond een contract getekend. Zat o.a 12 maanden eredivisie live in etc.
Nu is kortgeleden het glasvezel aangesloten. Nu wil ik ook graag de iprtv box met PVR voor 99 euro?

Kan ik dit zo aanpassen of moet ik dan eerst het eerste contract ontbinden, omdat de voorwaarden voor mij slechter zijn geworden? (ik weet trouwens niet of eredivisie live er nog bij zit dan dit jaar)

ALvast bedankt
Volgens mij was het: 1e 3 maanden eredivisie live gratis, daarna betalen
Jouw voorwaarden zijn niet slechter geworden, die zijn gelijk gebleven ( er zijn nu alleen acties die beter zijn t.o.v. jouw aanbod toen), kun je dus niet ontbinden, kan pas na 1 jaar of Lijbrandt moet in de tussentijd de voorwaarden veranderen/ prijs veranderen ( is nu niet van toepassing).

Heb je nu al iptv en wil je je amino 130m omwisselen moet je contact leggen met de helpdesk ( zie eerdere berichten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124852

baasandre schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:45:
[...]

Volgens mij was het: 1e 3 maanden eredivisie live gratis, daarna betalen
Jouw voorwaarden zijn niet slechter geworden, die zijn gelijk gebleven ( er zijn nu alleen acties die beter zijn t.o.v. jouw aanbod toen), kun je dus niet ontbinden, kan pas na 1 jaar of Lijbrandt moet in de tussentijd de voorwaarden veranderen/ prijs veranderen ( is nu niet van toepassing).

Heb je nu al iptv en wil je je amino 130m omwisselen moet je contact leggen met de helpdesk ( zie eerdere berichten)
Oke. je hebt gelijk. Op dit moment heb ik helemaal nog geen lijbrandt. Ik moet nog 3 maanden UPC. Mij gaat het erom dat ik die PVR box tegen de prijs van 99 euro kan omruilen. Ik wil graag opnemen.

Zou ik ook nog in aanmerking kunnen komen voor gratis HD voor het eerste jaar?
Pagina: 1 2 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een vragen- en klachtentopic is prima natuurlijk, maar vergeet niet dat GoT -geen- helpdesk is.

Eindeloze klaagzangen hebben we dan ook zeker geen behoefte aan, dat zijn gewoon flames/trolls en vallen onder de gedragsregels van GoT.

Het topic is opgekuisd, er zijn een heel aantal reacties verwijderd om het geheel leesbaar te houden.
Hou dat vanaf nu ook zo.