Dit topic is bedoeld om alle Lijbrandt telefoon menu klachten m.b.t. de glasvezeldiensten van Lijbrandt te bundelen.
Graag hier vermelden welke telefoon toestellen WEL en NIET werken met de menu's
Menu > 4500 meerdere cijfers
Werkende telefoon toestellen:
Siemens Gigaset C450
Siemens Gigaset SL400
Panasonic KX-TCA121ex
Topcom Butler E2100
NIET werkende telefoon toestellen:
Siemens Gigaset AL180 Duo
Panasonic KX-TCD220(NL)
NRX EVO 450
KPN Arizona 910
Motorola D1014.

Lijbrandt quote:
Graag hier vermelden welke telefoon toestellen WEL en NIET werken met de menu's
Menu > 4500 meerdere cijfers
Werkende telefoon toestellen:
Siemens Gigaset C450
Siemens Gigaset SL400
Panasonic KX-TCA121ex
Topcom Butler E2100
NIET werkende telefoon toestellen:
Siemens Gigaset AL180 Duo
Panasonic KX-TCD220(NL)
NRX EVO 450
KPN Arizona 910
Motorola D1014.

Lijbrandt quote:
Lijbrandt_Desk schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:27:
Er zijn een flink aantal verschillende types telefoontoestellen in omloop die ook op een "eigen" manier omgaan met de telefonische doorkies menu's. Op dit goed te laten werken op alle toestellen moet er een generieke oplossing worden gevonden en daar zit op dit moment het probleem: fixen we dit voor toestel type A dan gaat het fout op toestel type B, fixen we het daarna voor toestel type B dan doet type X het niet meer. Lijbrandt beseft dat het erg lastig is voor onze klanten en er wordt ook samen met onze leverancier druk gezocht naar een permanente oplossing. - Ruben
Lijbrandt_Desk schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:29:
Ik heb contact gehad met het Special Services Team wat binnen Lijbrandt bezig is met o.a. dit probleem, er is op een mogelijke fix ontwikkeld die in de loop van januari 2012 zal worden uitgerold. Ik heb gevraagd of een lijst zoals hierboven aangegeven handig is; indien de fix van januari niet het gewenste resultaat heeft dan ontvangen mijn collega's deze lijst graag via Webcare. - Ruben
[ Voor 12% gewijzigd door MCP cloud op 16-02-2012 13:01 ]