Ervaring met Amino M532 gevraagd
Sinds vorige week ben ik hier in Dordrecht volledig aangesloten op Lijbrandt.
Vorige week de in eerste instantie bestelde 130M bij aanbieding door TNT geweigerd en in het weekend een M532 besteld. Deze werd al op dinsdag geleverd. Als de info van de helpdesk en de winkel in Dordrecht klopt, zou ik deze gewoon voor € 99 krijgen. Op de eerste box wordt altijd de korting verleend.
Eerste indruk is goed. Ziet er gelikt uit, compact. Alleen jammer dat er geen display in zit.
Nu een paar dagen in gebruik. De eerste irritaties komen. Ik verlang bijna naar mijn joepiesie box terug
Waar erger ik mij aan?
De eerste avond had ik de M532 op een tv boven aangesloten. Die tv is gelijk pc monitor. Na wat werken met de pc bleek na omschakelen naar de M532 deze vastgelopen te zijn. Ach net uit de doos, dus moet nog even wennen aan zijn (of is het gezien de gleuf aan de voorkant "haar"

) nieuwe omgeving.
De tweede avond stond de M532 beneden. Lekker Twente-PSV gekeken en wilde de M532 uitzetten.
Nou dat ging dus niet. Vastlopert.
Verder last van dat het beeld om de zoveel minuten even stil staat. Duurt nog geen seconde. Soms alleen blokken. Wel geluid. Lijkt wel digitenne.
Mislukte timeropnamen:
Gisteravond en vannacht wat opgenomen van Discovery HD en Eredivisie Live1.
EL HD is goed opgenomen. De opname van Discovery van gisteravond begint met zwart beeld en een verstreken speelduur van bijna een minuut. Na vooruitspoelen in de opname loopt de M532 vast. Maar dan ook echt vast. Enige optie is stroom er af halen.
De opname van vannacht is echt een nachtopname. Alleen zwart beeld. Geen geluid. Begint overigens ook al met een verstreken speelduur van meer dan een minuut.
Nu lees ik in dit forum dat er meer gebruikers van de M532 zijn.
Nu lees ik, behalve de functionaliteit ten opzichte van bijvoorbeeld een upc-box, alleen positieve ervaringen.
Komen bovenstaande problemen jullie bekend voor?
Wellicht iemand van het webcareteam van Lijbrandt die kan/wil reageren?