Liep een paar pagina's achter, maar ben nu helemaal bijgelezen.
2 opmerkingen:
1. Opslaghond, wordt jij betaald door Sony?

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar jij bent zo pro Sony dat ik dit serieus denk.
2. Ik vind het koppelen van discs aan ps3 ook zwaar onzinnig. Helemaal bij een spel als dc online waar je zou verwachten dat het inderdaad werkt als bij WoW.
Boycotten is in dit geval misschien makkelijk, maar stel dat het uncharted 3 betrof.....dan zou het wel eens stukje lastiger zijn. Misschien een leuke om is over na te denken.
Het vip pass idee vind ik ook bizar, waarom zou iemand die een spel 2e hands koopt voor 30 het spel niet mp mogen spelen, en iemand die er iets later 30 euro aan uitgeeft wel? Ik snap wel dat fifa games natuurlijk heel erg tijdsgebonden zijn, maar zelfs al zou je denken, ik laat 11 voorbij gaan en blijf 10 spelen, op een gegeven moment sluiten ze de mp servers ook nog af! Vind het behoorlijk overkill.
oh en als laatste een vraag over move. Zijn er nu al games die leuk zijn voor het grote publiek? Ik weet dat er een move topic is, maar omdat ik er hier zo goed als niks meer over lees denk ik dat het antwoord nee is. Lijkt er op dat move (en kinnect net zo goed) dus niet massaal aanslaan?