Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:34:
[...]

Move is voor de PS3 ook veel minder belangrijk dan dat kinect voor de X360.
De PS3 had eind vorig jaar en heeft in 2011 meer dan alleen Move, de X360 lijkt in 2011 (net als eind 2010) echt op Kinect te gaan/moeten leunen want er is buiten één game (Gears of War 3) om vooralsnog niet veel om naar uit te kijken qua exclusives.
Alleen beetje jammer dat Sony daar dan zo geld naar gooit om het te ontwikkelen. En dat dan weer verwacht wordt dat ik meer dok voor m'n spellen en die niet kan doorverkopen omdat Sony ook de Move met verlies verkoopt uiteindelijk omdat ze niet genoeg verkopen en de ontwikkelingskosten eruit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Welke Sony-games kan je niet doorverkopen dan? Wat EA en andere publishers doen kan je Sony niet aanrekenen.
Ik neem zelf aan dat met de extra maatregelen in 3.56 en de banhammer de noodzaak om iedere game met een serienummer uit te geven van de baan is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Shiver23 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:57:
Welke Sony-games kan je niet doorverkopen dan? Wat EA en andere publishers doen kan je Sony niet aanrekenen.
Ik neem zelf aan dat met de extra maatregelen in 3.56 en de banhammer de noodzaak om iedere game met een serienummer uit te geven van de baan is.
Sony kan alles bepalen. Net zoals ze hun klanten hun EULA kunnen opleggen kunnen ze dat met game makers ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een mkv-bestand op een dvd gezet en proberen af te spelen. Beeld was meer dan uitstekend maar had helaas geen geluid. Klopt dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 16:26:
Sony kan alles bepalen. Net zoals ze hun klanten hun EULA kunnen opleggen kunnen ze dat met game makers ook doen.
Onze regering stelt ook dat als je met een auto op hun wegennet wilt rijden de auto aan hun regels moet voldoen, je een rijbewijs moet hebben en en je maar max 120 km/h mag rijden. Wil je harder? Wil je een custom auto? Wil je zonder rijbewijs rijden? Harder rijden dan 120 km/h? Prima maar als ze je pakken heb je een groot probleem.

Sony stelt dat als je gebruik wilt maken van hun snelweg (PSN) je je aan hun regels moet houden. Doe je dat niet dan mag je niet meer op hun snelweg rijden. Ondertussen hebben ze her en der wat verdekte flitspalen neergezet, wat politieagenten met lasers en hier en daar wat radarcontrole. Installeer je een antiradar apparaat (CFW) en ze pakken je, dikke boete.

Daarnaast mag je natuurlijk nog steeds doen met je auto wat je wilt maar dan mag je er niet meer de openbare weg mee op.

Ik vind het allemaal meer dan logisch dat de mensen die de regels verbreken worden gebanned. Het is de enige straf die ze kunnen opleggen. Ze kunnen jou verder wettelijk niet verplichten je CFW van je PS3 af te halen maar ze kunnen je wel toegang tot PSN ontzeggen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
swopdark schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:46:
[...]

Onze regering stelt ook dat als je met een auto op hun wegennet wilt rijden de auto aan hun regels moet voldoen, je een rijbewijs moet hebben en en je maar max 120 km/h mag rijden. Wil je harder? Wil je een custom auto? Wil je zonder rijbewijs rijden? Harder rijden dan 120 km/h? Prima maar als ze je pakken heb je een groot probleem.

Sony stelt dat als je gebruik wilt maken van hun snelweg (PSN) je je aan hun regels moet houden. Doe je dat niet dan mag je niet meer op hun snelweg rijden. Ondertussen hebben ze her en der wat verdekte flitspalen neergezet, wat politieagenten met lasers en hier en daar wat radarcontrole. Installeer je een antiradar apparaat (CFW) en ze pakken je, dikke boete.

Daarnaast mag je natuurlijk nog steeds doen met je auto wat je wilt maar dan mag je er niet meer de openbare weg mee op.

Ik vind het allemaal meer dan logisch dat de mensen die de regels verbreken worden gebanned. Het is de enige straf die ze kunnen opleggen. Ze kunnen jou verder wettelijk niet verplichten je CFW van je PS3 af te halen maar ze kunnen je wel toegang tot PSN ontzeggen.
Sorry swopdark dat ik het zeg... maar ik ben van mening dat jij in de PS3 topic en de jailbreak topic erg anti jailbreak en pro Sony loopt te doen. Dat is prima, dat is jouw mening. Maar lees dan wel waar het over gaat en ga niet blind pro Sony reageren elke keer als je de term EULA ziet.

Ik reageerde op de post van iemand die zei dat Move voor Sony een bijzaak was. Ik vond dat als dat zo was dat het de consument onnodig geld kostte omdat Sony nog een product verkochten met verlies. En dus de consument weer meer kon betalen voor spellen en ook nog eens met truukjes als spellen tweedehands niet door kunnen verkopen omdat Sony het geld ergens anders moet verdienen.
Daarop reageerde iemand weer dat dat niet Sony was maar een third party ontwikkelaar die de imlementatie had gedaan om tweedehands verkoop tegen te gaan. Waarna ik zei dat als Sony betalende consumenten dmv een EULA beweert dingen op te kunnen leggen dat ze dat vast wel ook met ontwikkelaars zouden kunnen doen en dit soort praktijken tegen verkoop van tweedehands games zouden kunnen tegen gaan.

Lang verhaal kort: het had helemaal niets met PSN, jailbreak en piracy te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Die online pass is toch echt een EA-dingetje wat ook op de 360 toegepast wordt. Dus dat Sony dit devs op zou leggen lijkt me onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Shiver23 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 01:15:
Die online pass is toch echt een EA-dingetje wat ook op de 360 toegepast wordt. Dus dat Sony dit devs op zou leggen lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik doelde er juist op dat sony dat dus EA zou kunnen opleggen dat ze dit soort dingen niet accepteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
dangerpaki schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:20:
[...]

Ik doelde er juist op dat sony dat dus EA zou kunnen opleggen dat ze dit soort dingen niet accepteren...
Ik denk dat je de macht van EA dan toch enigszins onderschat. Vergeet niet dat Sony ook afhankelijk is van EA voor een deel van hun omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 00:45:
Sorry swopdark dat ik het zeg... maar ik ben van mening dat jij in de PS3 topic en de jailbreak topic erg anti jailbreak en pro Sony loopt te doen. Dat is prima, dat is jouw mening. Maar lees dan wel waar het over gaat en ga niet blind pro Sony reageren elke keer als je de term EULA ziet.
Mijn verhaal gaat op voor een aantal posts van meerdere mensen en o.a. die van jou.

Ik ben van mening dat de grenzen die Sony stelt voor het gebruik van hun hardware en software op geen enkele wijze mij als Consument benadeeld of tegenzit. Maasrgoed ik heb de PS3 danook gekocht als Gameconsonsole met de uitgebreid mogelijkheid e.e.a. aan films en muziek te kunnen afspelen. Sterker nog, met alle eula's en firmware updates hebben ze mij als PS3 eigenaar steeds meer en meer in de watten gelegt. Ik noem een gratis dienst als Vidzone, trophies, cross game text en nog veel meer. Het grappige is dat het absolute gross van de PS3 eigenaren op het moment een slim variant hebben en die console was vanaf dag 1 onthouden van Other OS. och ja other OS het grote stuk hout waarmee de piraten slaan wanneer ze in een hoekje worden gedrukt.
Ik reageerde op de post van iemand die zei dat Move voor Sony een bijzaak was. Ik vond dat als dat zo was dat het de consument onnodig geld kostte omdat Sony nog een product verkochten met verlies. En dus de consument weer meer kon betalen voor spellen en ook nog eens met truukjes als spellen tweedehands niet door kunnen verkopen omdat Sony het geld ergens anders moet verdienen.
Maar dat is toch bedrijfsvoering? Als jij vandaag een samsung tv koopt betaal je indirect ook mee aan de ontwikkelingskosten van new model samsung tv die je buurman een jaar later gaat kopen. Daarnaast zie ik eigenlijk niet de prijsverhogingen oid die jij stelt. Als je als bedrijf miljoenen investeert in een product en met de verkoop van het product enkel richt op het terugverdienen van de ontwikkelkosten maar niet in investeringen in de toekomst aka de ontwikkelkosten van je volgende product, ben je niet goed bezig Daarnaast Move wordt niet met verlies verkocht. Al zal het even duren voordat de ontwikkelkosten worden terugverdient.
Daarop reageerde iemand weer dat dat niet Sony was maar een third party ontwikkelaar die de imlementatie had gedaan om tweedehands verkoop tegen te gaan. Waarna ik zei dat als Sony betalende consumenten dmv een EULA beweert dingen op te kunnen leggen dat ze dat vast wel ook met ontwikkelaars zouden kunnen doen en dit soort praktijken tegen verkoop van tweedehands games zouden kunnen tegen gaan.
Ik denk dat iedere ontwikkelaar liever 3 spellen verkoopt dan eentje die door 3 verschillende eigenaren wordt gespeeld. dat dit echt niet jurisdisch haalbaar is is een ander verhaal. Kijk eens op de achterkant van een DVD doosje daar staat ook dat je de film niet in het openbaar mag vertonen. Ook het uitlenen van je dvd is door alle filmfabikanten als "verboden" gesteld. Op geen enkele wijze houdbaar natuurlijk maar aan de andere kant: het staat wel degelijk op het doosje als je de dvd koopt.

Ik vind het allemaal erg logisch met het oogpunt te willen verdienen aan de verkoop van je kunsten of diensten. Aan de andere kant is het zeer gemakkelijk deze werken te kopiëren en door te verhandelen met de grootst mogelijk eenvoud. En daarnaast is de wetgeving in veel landen ook nog eens zo geregeld dat het allemaal gewoon legaal is. Ook spelen andere bedrijven handig in op het aanbod van content op internet, denk je anders dat de gemiddelde consument een 50mbit internetaansluiting zou moeten hebben om zijn email te kunnen bekijken of te surfen? UPC, Ziggo etc verdienen indirect geld aan downloads. Ik vind de kritieken vanuit beide kampen erg verdedigbaar.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heftig:

Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/inFamous2cover.jpg

Infamous 2

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WnsW2IWRbwc]

[ Voor 47% gewijzigd door swopdark op 19-02-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijst afgelopen week:

1 TEST DRIVE UNLIMITED 2 (PS3) NAMCO BANDAI
2 TEST DRIVE UNLIMITED 2 (XBOX 360) NAMCO BANDAI
3 DONKEY KONG COUNTRY RETURNS (Wii) NINTENDO
4 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
5 JUST DANCE 2 (Wii) UBISOFT
6 THE SIMS 3 (PC) ELECTRONIC ARTS
7 MARIO VS. DONKEY KONG/MINI-LAND MAYHEM (DS) NINTENDO
8 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
9 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
10 GRAN TURISMO 5 (PS3) SONY

De PS3 versie van test drive unlimited bovenaan terwijl er nog een ps3 racer in de top 10 staat, netjes hoor.
GT5 is na de laatse 1.06 update veranderd in alles waar de fabs op hadden gehoopt... Een hele hoop tweaks echt goed!

PS3 lijst:
1 TEST DRIVE UNLIMITED 2 NAMCO BANDAI
2 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
3 GRAN TURISMO 5 SONY
4 FIFA 11 ELECTRONIC ARTS
5 LITTLEBIGPLANET 2 SONY
6 ASSASSIN'S CREED/BROTHERHOOD UBISOFT
7 RED DEAD REDEMPTION TAKE - TWO INTERACTIVE
8 PRO EVOLUTION SOCCER 2011 KONAMI
9 NEED FOR SPEED/HOT PURSUIT ELECTRONIC ARTS
10 DEAD SPACE 2 ELECTRONIC ARTS

Welke game(s) hebben jullie deze week naar (of net niet) de top 10 in geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 13:43
LuPo schreef op zondag 20 februari 2011 @ 09:57:
Call of Duty Black Ops (PS3) kost momenteel 25 pond bij Amazon. Gratis verzendkosten.
Vaak zijn deze pricedrops daar niet voor lang, dus sla je slag. :P
Wellicht interessant? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

swopdark schreef op zondag 20 februari 2011 @ 09:18:
0, aangezien wij alles importeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
-RazieL- schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:31:
[...]

0, aangezien wij alles importeren :+
dan heb je wel meegeholpen maar niet in NL :+

Zelf heb ik al maanden geen nieuw spel meer gekocht, CoD:BO was de laatste, LBP2 ga ik wel bestellen maar die ook in het buitenland

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik ben toevallig nu bezig met het eerste deel, ik heb nu een maand een PS3 en vorige week infamous gehaald na het spelen van de demo, erg vet spel. Deel 2 gaat hier ook zeker gekocht worden 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

swopdark schreef op zondag 20 februari 2011 @ 09:18:
Fallout: New Vegas, die was bij Amazon namelijk zo goedkoop dat het misdadig was om 'm niet te kopen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Wie kan mij helpen?

Ik heb een ps3 die ik alleen op het netwerk wil hebben, die dus geen verbinding maakt met het internet.
Hoe krijg ik dat het beste voor elkaar?

Op de ps3 kun je alleen een verbinding maken met het netwerk maar dan verbindt/stuurt informatie hij met psn. Ook als je kiest voor niet auto inlog.

Misschien het ip adres van de ps3 blocken op de router?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat trouwens weer flink los op de frontpage met het Sony bashen... heerlijk om te lezen hoe 80%compleet in de ruimte aan het lullen is (overbijvoorbeeld het weghalen van BC voor de PS2 op de slim). Jammer dat dit soort loze opmerkingen onder de meeste tweakers een blijvende indruk achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen met illegale zooi op z'n PS3 nu niet meer online durft. :)

Sony, keep up the good work! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
swopdark schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:53:
Het gaat trouwens weer flink los op de frontpage met het Sony bashen... heerlijk om te lezen hoe 80%compleet in de ruimte aan het lullen is (overbijvoorbeeld het weghalen van BC voor de PS2 op de slim). Jammer dat dit soort loze opmerkingen onder de meeste tweakers een blijvende indruk achterlaat.
Inderdaad er zijn erbij die echt geen idee hebben waar ze het over hebben... Maar als we eerlijk zijn weten we ook dat Sony ook niet helemaal heilig is. Ik ga niet in de details treden dat zal de topic hier alleen vervuilen.

Kwam er van het weekend achter dat ik de KZ3 online beta niet meer kon spelen :'( Is dat een nieuwe trend aan het worden ofzo om demo's te laten verlopen. Single player demo van KZ3 is trouwens ook vet gruwelijk... Ik kan niet wachten tot het spel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:31:
Kwam er van het weekend achter dat ik de KZ3 online beta niet meer kon spelen :'( Is dat een nieuwe trend aan het worden ofzo om demo's te laten verlopen.
nope, dat het een beta is wil zeggen dat de fun een keertje over is. ik geloof dat de open versie 2 of drie weken heeft gelopen... Guerilla gaat veel zaken aanpassen in de eerste patch na release, incl zaken die ik zelf ook erg irri vond. Zoas de overdreven deathscreams van sommige dudes, die worden een stukje minder. Ook de glitching in het scorebord word aangepakt + nog veel meer, netjes hoor.. zo zie ik open beta's graag.
Single player demo van KZ3 is trouwens ook vet gruwelijk... Ik kan niet wachten tot het spel uit is.
Day one for me, ik heb hem al gepreordered...

Trouwens na de nieuwe 1.06 patch van GT5 is voor mij GT5 ook weer een groot voorbeeld van hoe racegames zouden moeten zijn... goddamn wat heb ik heerlijk geraced van het weekend zowel on als offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik vond de KZ3 demo tegenvallen :| Ik vind die hogere snelheid eigenlijk minder fijn, ik snapte al dat commentaar op KZ2 ook niet. Verder voelt het allemaal zo automatisch aan, en qua gameplay heb je meteen alles al gezien. Speelt wel mee dat ik het af en toe wel een beetje gezien heb met shooters. Ik speel tegenwoordig ook liever gewoon een geheel nieuwe shooter dan een vervolg. CoD had ik na Modern Warfare 1 ook alweer gezien.
swopdark schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:53:
1000reacties waarin wordt gezeken op Sony, maar hoeveel van die mensen zouden daadwerkelijk ergens last van hebben? Het is wel een leuke verzameling betwetertjes en azijnpissers daarzo.

Ik maak me zelf eerder druk om dit bericht: http://www.gamez.nl/nieuw...viteit-beperkt-game-.html

Vanuit zijn standpunt begrijp ik het wel, maar als gamer zie ik liever niet dat ze die kant opgaan. Ik heb liever exclusives die optimaal gebruikmaken van de hardware en gericht zijn op een meer specifieke doelgroep dan van die generieke games die iedereen moeten aanspreken en niet veel meer dan redelijk draaien op elk platform. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar ik heb toch altijd meer exclusives dan mp's in m'n collectie.

[ Voor 21% gewijzigd door Reemster op 21-02-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ik vraag me idd ook af hoeveel mensen nu werkelijk die OtherOS missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
LuPo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:01:
Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen met illegale zooi op z'n PS3 nu niet meer online durft. :)

Sony, keep up the good work! _/-\o_
Tja, daarom een 3e ps3 erbij.

Eentje om lekker online te blijven, de ander om mee verder te pielen. En de laatste heb ik nog om te kijken of ik de YLOD kan repareren.
Maar voor het geval een neefje of een andere onverlaat met de "gehackte" ps3 online gaat en een eventuele console/account ban krijgt, is het wel handig om deze offline te laten.

Trouwens, zaterdag heb ik de helpdesk gebeld met de vraag of ze de YLOD PS3 willen de-activeren.
De mevrouw aan de andere kant wilde, na overleg met haar collega, graag dat ik de bon van mijn recent aangeschafte PS3 gescand gemaild hebben of via de post.

Eens kijken hoelang dat duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:37:
[...]

Eentje om lekker online te blijven, de ander om mee verder te pielen. En de laatste heb ik nog om te kijken of ik de YLOD kan repareren.
Maar voor het geval een neefje of een andere onverlaat met de "gehackte" ps3 online gaat en een eventuele console/account ban krijgt, is het wel handig om deze offline te laten.

Trouwens, zaterdag heb ik de helpdesk gebeld met de vraag of ze de YLOD PS3 willen de-activeren.
De mevrouw aan de andere kant wilde, na overleg met haar collega, graag dat ik de bon van mijn recent aangeschafte PS3 gescand gemaild hebben of via de post.

Ylod geeft toch aan dat de Blurayspeler kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:52:
[...]

Ylod geeft toch aan dat de Blurayspeler kapot is?
Nee, dit betekent dat de verbindingen van de CPU en/of GPU processor los hebben gelaten.
Blu ray speler kapot wordt niet aangegeven, je ziet alleen geen discje meer zeg maar in het XMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
swopdark schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:42:
[...]

nope, dat het een beta is wil zeggen dat de fun een keertje over is. ik geloof dat de open versie 2 of drie weken heeft gelopen... Guerilla gaat veel zaken aanpassen in de eerste patch na release, incl zaken die ik zelf ook erg irri vond. Zoas de overdreven deathscreams van sommige dudes, die worden een stukje minder. Ook de glitching in het scorebord word aangepakt + nog veel meer, netjes hoor.. zo zie ik open beta's graag.

[...]

Day one for me, ik heb hem al gepreordered...

Trouwens na de nieuwe 1.06 patch van GT5 is voor mij GT5 ook weer een groot voorbeeld van hoe racegames zouden moeten zijn... goddamn wat heb ik heerlijk geraced van het weekend zowel on als offline
Ik zou KZ3 ook day one willen hebben. Maar vind het een beetje overdreven qua prijs. Dus ik wacht lekker eventjes af. Na de eerste piek zal de prijs snel dalen van het spel.
[...]

Waarom moet je dan een bon opsturen van je nieuwe PS3? Beetje raar IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
dangerpaki schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:29:
[...]

Waarom moet je dan een bon opsturen van je nieuwe PS3? Beetje raar IMO.
Geen idee? Om te bewijzen dat ik een nieuwe heb?
Ik zei ook aan de telefoon dat ik graag een Ps3 wilde deactiveren.
Ze vroeg of waarom?
Ik antwoorde dat deze een geel lichtje gaf en niet meer opstartte.
Ze vroeg toen of ik deze wilde opsturen.
Ik antwoorde toen dat ik dat niet wilde omdat ik al een nieuwe had aangeschaft.

Toen ging ze overleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
[...]
Als ik het goed gelezen heb, dan hoef je je daar ook al niet meer druk over te maken, aangezien de hackers daar ook al iets opgevonden hebben. Sinds dit weekend schijn je je gebande PS3 zelf weer te kunnen unbannen (of hoe je dat ook noemt) middels een hack...

Ze blijven bezig. Als deze ontwikkeling zo doorgaat, dan blijft er voor Sony niets anders over dan de consoles te bricken bij een 'overtreding'.

[ Voor 0% gewijzigd door Jackal131 op 21-02-2011 14:43 . Reden: typo ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Jackal131 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:37:
[...]

Als het goed gelezen heb, dan hoef je je daar ook al niet meer druk over te maken, aangezien de hackers daar ook al oets opgevonden hebben. Sinds dit weekend schijn je je gebande PS3 zelf weer te kunnen unbannen (of hoe je dat ook noemt) middels een hack...

Ze blijven bezig. Als deze ontwikkeling zo doorgaat, dan blijft er voor Sony niets anders over dan de consoles te bricken bij een 'overtreding'.
Volgens mij hebben ze het recht daartoe niet. Omdat de console niet van hen is (nadat je het gekocht hebt), maar de software erop wel. Dus wat ze kunnen doen is alleen je het toegang van PSN netwerk ontnemen, wat ze nu al doen. Misschien kunnen ze het standaardOS wat er nu op zit blokkeren, waarmee je zelfs niet meer offline meer kan gaan. Dat zou ik dan wel een te drastische maatregel nemen. Ban voor PSN lijkt mij het maximum wat je kan uitvoeren, maar ja, als mensen dat gaan tegenwerken, wat moet je dan doen...

Ik vraag me eigenlijk ook af waarom kunnen XBOX360 consoles die geband zijn ook niet op een dergelijke manier unbanned worden?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
[...]

Als ik het goed gelezen heb, dan hoef je je daar ook al niet meer druk over te maken, aangezien de hackers daar ook al iets opgevonden hebben. Sinds dit weekend schijn je je gebande PS3 zelf weer te kunnen unbannen (of hoe je dat ook noemt) middels een hack...

Dat wil ik dus niet gaan doen, zeker niet op de manier hoe dat nu gebeurd (een nietsvermoedende gebruiker wordt dan geband).

Maar laten we de discussie verder voeren in het andere Jailbreak topic.

Mijn vraag is nog steeds: hoe kan ik een ps3 op het netwerk krijgen zonder dat hij verbindt met het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou het gekke is dat je daar dus helemaal niks van vind op de bekende sites... Wat je wel leest is een theorie van iemand die roept dat als hij de PS3ID van iemand heeft hij ervoor kan zorgen dat die speler gebanned wordt. Deze theorie staat nergens onderbouwd op de bekende sites. Nu begreep ik dat deze PS3 ID zelfs met een brute force aanval niet te achterhalen zijn. Dus je moet je PS3 ID aan iemand geven (als je hem al kan lezen) of dat ze een hoop data van reparatiebedrijfen "stelen" het is een beetje vreemd allemaal en hoe het de wereld in wordt geholpen maar voor zover het internetz ons nu informeerd blijft het allamaal bij een theorie...

Een beetje als je pinpas met pincode aan iemand geven en dan hard roepen dat het voor anderen mogelijk is geld van je rekening te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
leech1984 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:15:
[...]

Mijn vraag is nog steeds: hoe kan ik een ps3 op het netwerk krijgen zonder dat hij verbindt met het internet.
zolang je niet inlogt op PSN is er volgens mij niks aan de hand toch?

[ Voor 43% gewijzigd door cmegens op 21-02-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cmegens schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:44:
[...]

zolang je niet inlogt op PSN is er volgens mij niks aan de hand toch?
Is het niet zo dat de PS3 verbinding maakt met Sony servers zodra je je PS3 aanzet? (ookal ben je niet automatisch ingelogt op PSN). Ik weet alleen niet wat voor data er allemaal word verzonden en ontvangen

[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 21-02-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Ike. schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:35:
[...]

Is het niet zo dat de PS3 verbinding maakt met Sony servers zodra je je PS3 aanzet? (ookal ben je niet automatisch ingelogt op PSN). Ik weet alleen niet wat voor data er allemaal word verzonden en ontvangen
Dat dus.

Ik wil gewoon dat de ps3 helemaal niets naar de buitenwereld zendt. Alleen op het netwerk mag hij rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
kan je de toegang niet via je router blokkeren?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Kunnen die vragen niet beter in het PS3 Jailbreak-discussie topic geplaatst worden?

Just my two cents...

En een vraagje na de meest recente trailer van inFamous 2, maar is de stem acteur nou iemand anders?!? Van Cole bedoel ik dan. :?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Chef_v_leeuwen schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:23:
kan je de toegang niet via je router blokkeren?
lijkt mij ook, je moet toch poorten openzetten, die geef je deze PS3 niet, en als je uPnP aan hebt staan op de router zet je het uit in die PS3, maar dan komt hij nog altijd door de standaard poorten heen toch? poort 80? Ik weet ook niet hoe je dat tegen houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Svennie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:26:
[...]

lijkt mij ook, je moet toch poorten openzetten, die geef je deze PS3 niet, en als je uPnP aan hebt staan op de router zet je het uit in die PS3, maar dan komt hij nog altijd door de standaard poorten heen toch? poort 80? Ik weet ook niet hoe je dat tegen houdt.
Als je een beetje router hebt, kun je per apparaat aangeven of dat apparaat het internet op mag of niet in de setup van de router. Die van mij kan het in ieder geval, op MAC-adres niveau

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 22-02-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat dat maar aan de moderators over, als je iets ziet wat niet in de haak is dan kun je altijd een Topic Report Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif aanmaken.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 22-02-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je klachten hebt omtrent een moderatie neem dan contact op met de moderator(s) in kwestie.

Trouwens, vette Killzone 3 release trailer:

[ Voor 51% gewijzigd door psychoclown op 22-02-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:29:

Ik zou KZ3 ook day one willen hebben. Maar vind het een beetje overdreven qua prijs. Dus ik wacht lekker eventjes af. Na de eerste piek zal de prijs snel dalen van het spel.
Wat vind jij een reële prijs voor een game?

Ik weet van mezelf als zeker dat ik de multiplayer keihard ga spelen en daar zeker 50 uur in kwijt ga raken (220 uur in Battlefield, 90 uur in de multiplayer van Killzone 2) En dan heb je ook nog de multiplayer van zeker 7-8 uur (op easy) en ik betaal maar 1 euro per uur. + ik speel de game vanaf dag één dus ook geen "verlangen" als iedereen in mijn vriendenlijst de game aan het spelen is.

En natuurlijk ben ik van mening dat goedkoper altijd fijner is maar ik vind 59 euri helemaal niet veel geld voor goede kwalitatieve games. Sommige games zijn het natuurlijk ook gewoon niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Voor sommige mensen is gamen niet hun grootste hobby, dan is 60euro veel geld voor een game. En als je niets om multiplayer geeft kan 60euro ook best veel geld zijn. Zelf vond ik trouwens de demo best wel tegenvallen, dus ik vind het die 60euro nu niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Als je een week geduld hebt, kan je de game ook al voor €41,81 euro kopen bij zavvi.nl (code NL10 voor 10% korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SR8 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:51:
Als je een week geduld hebt, kan je de game ook al voor €41,81 euro kopen bij zavvi.nl (code NL10 voor 10% korting)
Succes met een week wachten dan ...
Ik vind het al erg zat dat de game wél al uit is in de VS.
Wat dat betreft vond ik Killzone 2 beter. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SR8 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:51:
Naaaais 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
leech1984 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:15:
[...]
Gewoon even je netwerk instellen op handmatig, en je default gateway en DNS niet opgeven, dus alleen je Ipadres fixxed ingeven met Subnetmasker..

Als je helemaal zeker wilt zijn, even switch erbij kopen, en bovenop je router/switch zetten. Op het moment van spelen even de kabels omprikken de switch in

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
swopdark schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:01:
[...]

Wat vind jij een reële prijs voor een game?

Ik weet van mezelf als zeker dat ik de multiplayer keihard ga spelen en daar zeker 50 uur in kwijt ga raken (220 uur in Battlefield, 90 uur in de multiplayer van Killzone 2) En dan heb je ook nog de multiplayer van zeker 7-8 uur (op easy) en ik betaal maar 1 euro per uur. + ik speel de game vanaf dag één dus ook geen "verlangen" als iedereen in mijn vriendenlijst de game aan het spelen is.

En natuurlijk ben ik van mening dat goedkoper altijd fijner is maar ik vind 59 euri helemaal niet veel geld voor goede kwalitatieve games. Sommige games zijn het natuurlijk ook gewoon niet waard.
Zo denk ik er inderdaad ook over.
BC2 heb ik bijna 700 uur in zitten, dus was het het geld wel waard.
Ik koop niet vaak spellen voor de volle mep. Als ik het wel doe, dan steek ik er ook een hoop tijd in.

KZ3 staat in pre-order en daar gaat ook weer veel tijd in zitten >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die dit eigenlijk wel ziet zitten?

Afbeeldingslocatie: http://pinoytutorial.com/techtorial/wp-content/uploads/2010/12/playstation_move_sharpshooter.jpg

en (met zwaar nederlands accent ;) )

Wat zou dit gaan kosten? Je kan het gebruiken voor meerdere games:

Killzone 3
SOCOM 4
Dead Space retribution
Time Crisis
Modern Combat

Als ie zo 30 of 40 euro gaat kosten dan ben ik wel voor eigenlijk.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0s_xhnM-2GU]

[ Voor 15% gewijzigd door swopdark op 23-02-2011 10:24 . Reden: Kevin butler reclame ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:20:

Killzone 3
SOCOM 4
Dead Space retribution
Time Crisis
Modern Combat

€49,98 bij GameMania :+
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=25095

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Je bedoelt Dead Space Extraction denk ik, Dead Space Retribution is een boek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ijskonijn schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:27:
Je bedoelt Dead Space Extraction denk ik, Dead Space Retribution is een boek ;)
ehm jep.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Amazon.co.uk 35 pond x ~1,18 ~ € 41,3 en geen bezorg kosten mogelijk.
Bij Nedgame.nl gezien voor €48 gratis bezorgen meen ik.

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
-RazieL- schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:31:
Voor sommige mensen is gamen niet hun grootste hobby, dan is 60euro veel geld voor een game. En als je niets om multiplayer geeft kan 60euro ook best veel geld zijn. Zelf vond ik trouwens de demo best wel tegenvallen, dus ik vind het die 60euro nu niet waard.
Precies mijn mening. Ik ga wel online spelen, maar dan nog hoef ik niet de volle pond te betalen.
OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:06:
[...]

Succes met een week wachten dan ...
Ik vind het al erg zat dat de game wél al uit is in de VS.
Wat dat betreft vond ik Killzone 2 beter. :P
Als je inmiddels al jaren gewacht hebt is een week niets... En eerlijk gezegd verwacht ik dat er de eerste week allemaal connectie problemen gaan zijn omdat ze al die interesse niet kunnen handelen. Dus ik ga de eerste week lekker wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
of ik een spel 60E waard vind hangt van het spel af, CoD:BO/MWII heb ik dagen inzitten die is me dat zeker waard, LBP heb ik gisteren besteld voor 58, gaat ook genoeg tijd zitten. En als ik een spel het geld niet waard vind bestel ik hem in het buitenland of wacht een paar maanden. De spellen zijn nu eenmaal zo duur daarom koop ik ook alleen die spellen waarvan ik zeker weet dat ik ze mooi vind (of ik leen ze van vrienden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Maar laten we wel wezen, K.B. kan alles magisch maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131

Afbeeldingslocatie: http://pinoytutorial.com/techtorial/wp-content/uploads/2010/12/playstation_move_sharpshooter.jpg
Ligt er ff aan wat het gaat kosten, maar ben zeer zeker geïnteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Die is trouwens bijna niet te spelen met een controller. Misschien toch ook maar eens zo'n move aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

[afbeelding]
Lijkt mij ook wel wat, vooral na het zien van die 2 filmpjes. Enige nadeel is dat ik dan meteen het hele move gebeuren erbij moet kopen. Alles bij elkaar: KZ3, Gun, Move Starter Pack, Navi Controller en een charger, zit je al snel op 200€, ook bij Amazon. Nu ff geen geld voor, maar misschien leuk om in de zomer te gaan kopen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09
Ik vraag me af of normaal door de map bewegen wel fijn gaat met zo'n geweertje.
Ziet eruit alsof het echt een fijne rsi-opwekker kan zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

thunder8 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:31:
[...]

Lijkt mij ook wel wat, vooral na het zien van die 2 filmpjes. Enige nadeel is dat ik dan meteen het hele move gebeuren erbij moet kopen. Alles bij elkaar: KZ3, Gun, Move Starter Pack, Navi Controller en een charger, zit je al snel op 200€, ook bij Amazon. Nu ff geen geld voor, maar misschien leuk om in de zomer te gaan kopen.
Gun en charger lijken me niet echt nodig (gun lijkt me zelfs lastiger spelen), dus dan ben je voor iets meer dan de helft al klaar:
Killzone 45 euro
Move starter pack 47 euro
Navigation controller: 22 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Omdat mijn oude ps3 op sterven na dood is (ik heb 'm al 2 keer gereanimeerd in de oven), heb ik een nieuwe slim gekocht. De enige manier om al mijn data over te zetten inclusief de copy-protected savegames, is via de data-transfer functie (2 ps3's met elkaar verbinden door middel van een ethernetkabel).

Ik ben vanmorgen om kwart voor zeven met die procedure begonnen, hij gaf toen aan dat het ongeveer 2 uur en 40 minuten zou gaan duren. Ik denk, dat duurt wel lang maar je moet wat...

Het is nu acht en een half uur later en hij is op 95 procent.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Nieuwe Store update :)
‘Heads-Up’ Game Store Update 23rd February 2011EnglishSelect a Language:
ItalianoFrançaisDeutsch Countries: AE, AU, GB, IE, NZ

And so, the sun sets on February and we round off with another strong week of content with fun stuff to be had for PS3 and PSP.

The Undergarden floats onto PSN this week, spreading joy, pollen and brightly coloured cuteness in its wake, the perfect counter-point to Alien Breed: Descent, the third chapter of Team 17′s twin-stick, extra-terrestrial bug hunt. TNT Racers is also now available for all across Europe.

For all your freebie lovers, we’ve got demos of Dragon Age 2, LEGO Star Wars III: The Clone Wars and platform exclusive, Yakuza 4.

Awesome DLC this week in the shape of the highly anticipated Dead Money for Fallout: New Vegas and the Retro Map Pack for KillZone 3. We’ve also got the first of three new Need for Speed: Hot Pursuit packs this week – Armed and Dangerous which brings new content for you Autolog junkies.

More fan favourites on PSP with Ys I & II Chronicles and Tactics Ogre, and some low cost titles to be revisited with Peter Jackson’s King Kong and Disney/Pixar’s movie tie-in, Cars.

To get you in the mood for David Jaffe’s Twisted Metal reboot, we bring you the roots of the franchise this week with Twisted Metal on PSone.

I’m here this week so will be commenting on and off in the afternoon – I have a meeting between 3.00pm and 5.00pm so if I haven’t responded please be patient.

A quick reminder that I can’t tell you release dates for games when a date hasn’t been announced by the publisher, so please, please don’t ask me – however I can tell you that Hoard, Under Siege, BTTF and Strong Bad: CGFAP all have preliminary internal release dates with us now – so the wait for these titles will (fingers crossed) not be a long one.

Catch you later.

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
The February Mega minis Sale (available on PS3 and PSP)
(Offer prices available until the 2nd March)

Unless otherwise listed, all minis available @ £0.99/€1.19

Ice Road Truckers
YetiSports
Let’s Golf!
Pinball Dreams
Age of Zombies
Bloons
Brick Breaker
Bubble Trubble
Monsters (Probably) Stole My Princess
Dracula: Undead Awakening
Vector TD
This Is Football Management (£0.95/€1.19)
Cubixx
NormalTanks
The Mystery of the Crystal Portal
Alien Zombie Death
4×4 Jam
Coconut Dodge
Aero Racer
Supermarket Mania
Additional Special Offers
(Offer prices available until the 2nd March)

Alien Breed: Impact (was – £7.19/€8.99 now – £4.79/€5.99)
Alien Breed: Assault (was – £7.19/€8.99 now – £4.79/€5.99)
Sky Fighter (was – £7.99/€9.99 now £3.99/€4.99)
Split/Second – Master Unlock (was – £3.99/€4.99 now – £1.99/€2.49)
Split/Second - Track and Mode Unlock (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Split/Second – Full Vehicle Unlock (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Split/Second - Survival at the Rock (was – £5.49/€6.99 now – £2.99/€3.59)
Constructor (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Guilty Gear (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
James Pond: Robocod (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Creatures 3: Raised in Space (Psone) (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
DC Universe Online 90-day subscription (was – £27.99/€34.99 now – £19.99/€24.99)
Trial and Unlock (PS3)
Alien Breed: Descent (£7.19/€8.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany File Size: 1684 MB

TNT Racers (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
Availability: All locales File Size: 150 MB

The Undergarden (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
Availability: All locales File Size: 322 MB

Full Games (PSP)
Ys I & II Chronicles (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia, Israel, Kuwait, New Zealand and Ukraine File Size: 915 MB

Tactics Ogre: Let Us Cling Together (£27.99/€34.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Israel, Kuwait and Ukraine File Size: 1122 MB

Peter Jackson’s King Kong (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Israel, Kuwait and Ukraine File Size: 488 MB

PSP Essentials (PSP)
Cars (Disney/Pixar) (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
Availability: All locales File Size: 259 MB

PSone Classics (PS3 and PSP)
Twisted Metal (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales File Size: 68 MB

Demos (PS3)
Dragon Age 2 Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Germany File Size: 1522 MB

LEGO Star Wars III: The Clone Wars Rating: PEGI 7
Availability: Only available in Denmark, France, Germany, Ireland, Italy, Spain and United Kingdom File Size: 1517 MB

Yakuza 4 Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Germany and New Zealand File Size: 394 MB

Add-On Game Content (PS3)
Fallout: New Vegas – Dead Money (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 18
Availability: All locales

KillZone 3 – Retro Map Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 18

ModNation Racers – Papercut Pack (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7

Marvel Superhero Squad: The Infinity Gauntlet - The Thanos Throwdown (£1.99/€2.49) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Russian Federation and Ukraine

Need for Speed: Hot Pursuit – Armed and Dangerous Pack (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 7

EyePet Move - Lucky Dip Costume Pack: Animals One (free) Rating: PEGI 3

DJ Hero 2
Pendulum Mix Pack (£6.29/€7.99)
DJ Hero DLC Compatibility Pack (free – previously in-game only)
Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa, Ukraine and United Arab Emirates

Def Jam Rapstar
Common – The Light (£1.19/€1.49)
Lloyd Banks – Beamer, Benz, Or Bentley (£1.19/€1.49)
Plies – Shawty (£1.19/€1.49)
LL Cool J – Luv U Better (£1.19/€1.49)

Availability: ‘Common – The Light’ and ‘Lloyd Banks – Beamer, Benz, Or Bentley’ available in All locales

‘Plies – Shawty’ not available in Belgium, France, Germany, Ireland, Italy, Portugal, Spain and United Kingdom

‘LL Cool J – Luv U Better’ only available in Belgium, France, Germany, Ireland, Italy, Portugal, Spain and United Kingdom

Rock Band 3
Bob Marley Pack 01 (£4.99/€7.99) (contains the following tracks also sold separately)
‘Bend Down Low’ (£0.99/€1.49)
‘Burnin’ and Lootin” (£0.99/€1.49)
‘Coming in from the Cold’ (£0.99/€1.49)
‘Lively Up Yourself’ (£0.99/€1.49)
‘No More Trouble’ (£0.99/€1.49)
‘Them Belly Full (But We Hungry)’ (£0.99/€1.49)
‘Small Axe’ (£0.99/€1.49)
Pat Benetar Pack 01 (£4.99/€7.99) (contains the following tracks also sold separately)
‘Fire and Ice’ (£0.99/€1.49)
‘Love is a Battlefield’ (£0.99/€1.49)
‘Shadows of the Night’ (£0.99/€1.49)
‘We Belong’ (£0.99/€1.49)
‘Invincible’ (£0.99/€1.49)
‘Promises in the Dark’ (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Croatia, Czech Republic, Greece, India, Israel, Kuwait, Luxembourg, Poland, Russian Federation, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Turkey, Ukraine and UAE

Rock Band Network
‘Genocide’ by Evile (£0.99/€1.49)
‘Numb & Intoxicated’ by Kataklysm (£0.99/€1.49)
‘Serial Killer’ by Damone (£0.59/€0.79)
‘The Hounds of Anubis’ by The Word Alive (£0.99/€1.49)
‘The One You Want’ by The Get Up Kids (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Croatia, Czech Republic, Greece, India, Israel, Kuwait, Luxembourg, Poland, Russian Federation, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Turkey, Ukraine and UAE

FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 46 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Putty Squad
Aqua Pup Avatar
Aqua Pup v2 Avatar
Chicken Avatar
Dweezil Bomber Avatar
Napalm Avatar
Parachute Pup Avatar
Parachute Pup v2 Avatar
Sausage Avatar
Tomata Avatar
Uncle Ted Avatar
Uncle Ted v2 Avatar
WW2 German Bee Avatar
WW2 British Bee Avatar
All available @ £0.20/€0.25

Yakuza 4
Akiyama Avatar
Kazuma Avatar
Rio Avatar
Saejima Avatar
Tanimura Avatar
All available @ £0.20/€0.25

Themes (PS3)
Acceleration of SUGURI Theme
Premium Themes (PS3)
Bionic Commando: Rearmed 2 Theme (£1.19/€1.49)
Disruptive Themes
DP Materials – Leopard Theme (£0.79/€0.99)
DP Materials – Woodgrain Theme (£0.79/€0.99)
Dynamic Themes (PS3)
Lama Themes
Dynamic Formula Flag Theme (£1.59/€1.99)
Dynamic Pirate Flag Theme (£1.59/€1.99)
Disruptive Themes
Suspended Beauty (£1.99/€2.49)
Eiffel Tower (£1.99/€2.49)
Animal Friends: Dogs Theme (£2.39/€2.99)
Dynamic Soccer Theme – Spain (£1.25/€1.59)
Dynamic Soccer Theme – England (£1.25/€1.59)
Wallpapers (PS3)
Tales from Space: About a Blob Wallpaper 3
Acceleration of SUGURI Wallpaper
Videos (PS3)
Test Drive: Unlimited 2
Car Customisation Trailer
Jaguar Trailer
Developer Diary One
Knights Contract
GamesCom Trailer
TGS Trailer
Level Up Trailer
Crysis 2 Be Strong Trailer
Dragon Age II Champion Trailer
Dragon’s Lair Gameplay Trailer
Yakuza 4 Ladies of Yakuza 4 Trailer
The Undergarden World Trailer
Mass Effect III Announce Trailer
Acceleration of SUGURI Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
In heel 2011 is er nog niks geweldigs in de Store bijgekomen of heb ik iets gemist? De aanbiedingen worden er ook niet beter op, al zijn de mini's natuurlijk wel goed geprijsd nu.
KillZone 3 – Retro Map Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 18
Dit is wel een beetje heel erg vroeg voor DLC niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mikey5times schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:25:
Omdat mijn oude ps3 op sterven na dood is (ik heb 'm al 2 keer gereanimeerd in de oven), heb ik een nieuwe slim gekocht. De enige manier om al mijn data over te zetten inclusief de copy-protected savegames, is via de data-transfer functie (2 ps3's met elkaar verbinden door middel van een ethernetkabel).

Ik ben vanmorgen om kwart voor zeven met die procedure begonnen, hij gaf toen aan dat het ongeveer 2 uur en 40 minuten zou gaan duren. Ik denk, dat duurt wel lang maar je moet wat...

Het is nu acht en een half uur later en hij is op 95 procent.... :X
Wow, hoeveel heb je er dan wel niet opstaan? Ik had ~20GB en hij was en kwartiertje bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
[...]
Killzone 3
SOCOM 4
Dead Space retribution
Time Crisis
Modern Combat
[...]
Zie PS-Move topic. :P
Available concurrently with the highly anticipated Killzone 3 in Feb 2011 for $39.99
Dus € 39,95.
Bron: http://blog.us.playstatio...sharp-shooter-attachment/

[ Voor 20% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-02-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:35:
[...]

Wow, hoeveel heb je er dan wel niet opstaan? Ik had ~20GB en hij was en kwartiertje bezig.
Ik denk zo rond de 150GB...

Ik heb ondertussen even gegoogled, en het schijnt meer voor te komen dat het zo belachelijk lang duurt. Sommige gebruikers hebben het over wel 24 uur. 8)7

Bij mij is ie nog steeds bezig, maar ik zit nu al op 97% *O* -O-

En dat na bijna 13 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bij mij heeft het ook een uur of 12 geduurd voor 100gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Laatst online: 11-09 14:29
Als er ooit nog iemand bij de voordelen van een PS3 op een PC durft te melden dat je geen lange installatieprocedures hebt.....

Zit nu al bijna 45 minuten te wachten op MAG door updates en eerste installatie. Als je dan zo een verloren anderhalf uur hebt om te gamen is dit dus zwaar k*t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cmegens schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:51:Zit nu al bijna 45 minuten te wachten op MAG door updates en eerste installatie. Als je dan zo een verloren anderhalf uur hebt om te gamen is dit dus zwaar k*t!
Je had overal kunnen lezen dat er een tijd geleden een heel erg grote update voor deze games was uitgekomen.
Je had jezelf ook beter kunnen (laten) informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:14:
Bij mij heeft het ook een uur of 12 geduurd voor 100gb.
Nou, hij is klaar na 14 en een half uur. Nou moet ik Sony nog gaan smeken of ik alsjeblieft ook mijn SingStar content opnieuw mag downloaden... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:07

reaL_G

G

Mikey5times schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:30:
[...]

Nou, hij is klaar na 14 en een half uur. Nou moet ik Sony nog gaan smeken of ik alsjeblieft ook mijn SingStar content opnieuw mag downloaden... ;(
wat heb je gebackuped dan?
ik gooi altijd alles eraf behalve savegames/waardige demo`s.
gamedata verwijderen
films/foto`s/muziek eventueel overzetten op een tijdelijke externe hd, anders opschonen
anders ben je zoals jijzelf al merkt zinloos bezig. |:(
gister zelf nog gedaan, hdd vervangen voor een 500GB
nog geen uur bezig geweest

btw alles wat je al een keer gedownload heb staat in een mooi lijstje in de store,
klaar om opnieuw aangeklikt te worden.

[ Voor 4% gewijzigd door reaL_G op 23-02-2011 22:48 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:15:
[...]

Je had overal kunnen lezen dat er een tijd geleden een heel erg grote update voor deze games was uitgekomen.
Je had jezelf ook beter kunnen (laten) informeren.
Lol alsof iedere gamer bij moet houden voor welke games grote updates uitgekomen zijn en daar dan rekening mee houden. (hoe hou je er btw rekening mee? door de game niet te kopen? of meteen in je ps3 te doen zodat hij kan updaten, zoals je waarschijnlijk ook doet als je het spel net gekocht hebt)

Even proberen te googlen hoe groot de update eigenlijk is maar de MAG forums (waar er wel enkele hits op zijn) schakelen meteen door zodat ik het niet kan lezen. Daarom ga ik er maar vanuit dat het ongeveer 500 mb is, zoals enkele titels in hits van google veronderstellen, en concludeer ik daaruit dat het geen 1,5 uur hoeft te duren. (20 mbit/s zou 3,33 minuten duren om te downloaden, 5 mbit/s 13,3 minuten om te downloaden)

De PS3 lijkt gewoon niet gemaakt om snelle updates uit te voeren op de 1 of andere manier en erover klagen heeft weinig zin maar is wel terecht hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Zijn er ook nog PS3 bezitters die Fight Night Champion gaan kopen? Als het goed is komt die morgen uit. Maar ik heb het gevoel dat dit spel niet zo populair is. Als ik de forums langs ga dan is daar weinig activiteit te vinden.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:54:
[...]Lol alsof iedere gamer bij moet houden voor welke games grote updates uitgekomen zijn en daar dan rekening mee houden.
Je moet niets, maar klagen terwijl je het had kunnen voorkomen ... tja.
Mij zal zoiets niet gebeuren. :)
De PS3 lijkt gewoon niet gemaakt om snelle updates uit te voeren op de 1 of andere manier en erover klagen heeft weinig zin maar is wel terecht hoor :)
Hij heeft toevallig een game geïnstalleerd die een heel erg grote update heeft gehad en niet offline te spelen is, waardoor een update niet te omzeilen is.
Je kunt er tegenwoordig (helaas) vanuit gaan dat vrijwel elke game een update heeft gehad als deze langer dan een half jaar uit is. In sommige gevallen is dit zelfs al na een paar dagen/weken.
Als hij het niet had kunnen voorkomen had ik hem gelijk gegeven, maar dat is niet het geval.
Ik vind het dan ook niet terecht om te klagen in dit geval.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31
Hij geeft aan dat de PS3 met die lange installs een voordeel tov de pc mist. Dit mag hij toch vinden? Zoals je zelf zegt komt het patchen etc vaak voor. Wachten is gewoon irritant. Ik vind de 360 oplossing zelf fijner maar daar wordt je weer genaaid met dure harde schijf prijzen. (wederom)Ik vind zelf een keer geld uitgeven minder irri dan steeds wachten maar dat is voor iedereen anders.

10 second ninja DONE

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Gewoon PS+ kopen en dan automatic downloads aanzetten. Sindsdien heb ik nergens meer last van!
Kluutmaran schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:24:
In heel 2011 is er nog niks geweldigs in de Store bijgekomen of heb ik iets gemist? De aanbiedingen worden er ook niet beter op, al zijn de mini's natuurlijk wel goed geprijsd nu.

[...]

Nog een weekje voor Pixeljunk Shooter 2 ;-)

[ Voor 68% gewijzigd door AvanCade op 24-02-2011 06:38 ]

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik snap niet zo goed waarom het automatisch downloaden niet met grote prioriteit wordt omgezet naar een standaard dienst ipv alleen mogelijk via Plus. Meer hardware sneller op de nieuwste firmware, minder kans op verlies van gamesverkopen door de huidige ontwikkelingen.

Ik vind al de updates ook irritant, mijn zoontje die af en toe een oud spelletje erbij pakt nog meer. Maar ik ga daar dus echt niet perse een plus abo voor afsluiten.

• Mikey5times
  • Niet online
reaL_G schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:47:
[...]

wat heb je gebackuped dan?
ik gooi altijd alles eraf behalve savegames/waardige demo`s.
gamedata verwijderen
films/foto`s/muziek eventueel overzetten op een tijdelijke externe hd, anders opschonen
anders ben je zoals jijzelf al merkt zinloos bezig. |:(
gister zelf nog gedaan, hdd vervangen voor een 500GB
nog geen uur bezig geweest

btw alles wat je al een keer gedownload heb staat in een mooi lijstje in de store,
klaar om opnieuw aangeklikt te worden.
Het was geen backup, maar een data transfer (dus van de ene ps3 naar de andere dmv een ethernetkabel).

En wie gaat er van tevoren nu van uit dat 150GB data overpompen meer dan 14 uur duurt |:(

En als ik al mijn content opnieuw moet downloaden en installeren, en daar boven op weer alle updates, ben ik ook uren bezig. Het voordeel van die data-transfer is dat ik er tenminste niet bij hoef te blijven en alles handmatig te doen. Maar dan nog duurt het belachelijk lang.

[ Voor 15% gewijzigd door Mikey5times op 24-02-2011 08:29 ]

• dangerpaki
Kluutmaran schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:24:

[...]

En dat is ook m'n hele probleem met DLCs. Gewoon verkapte fraude. Content afhebben, vervolgens niet bij de game doen maar gewoon los verkopen om meer te verdienen.

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
AvanCade schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 06:36:
Gewoon PS+ kopen en dan automatic downloads aanzetten. Sindsdien heb ik nergens meer last van!
Het PS+ systeem beschikt niet over een glazen bol, dus op de installatie en eerste updates zal je toch nog steeds moeten wachten.

Het is gewoon zo dat een gemiddeld pc spel tegenwoordig sneller geinstalleerd is dan een PS3 spel. Zeker als er al een update geweest is.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Weet iemand van jullie waarom de PS1 en PS2 altijd zo langzaam data wegschrijft en leest van de memory cards? Het is toch flash geheugen, waarom gaat dat zo traag?

GTA VI - All aboard the hype train!!

DinoPK schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 07:54:
Ik snap niet zo goed waarom het automatisch downloaden niet met grote prioriteit wordt omgezet naar een standaard dienst ipv alleen mogelijk via Plus. Meer hardware sneller op de nieuwste firmware, minder kans op verlies van gamesverkopen door de huidige ontwikkelingen.

Ik vind al de updates ook irritant, mijn zoontje die af en toe een oud spelletje erbij pakt nog meer. Maar ik ga daar dus echt niet perse een plus abo voor afsluiten.
MS heeft het echt wel beterder gegegeld, game patches mogen maar max 16 mb zijn... 16 MB! Nee dan komt MAG ff met 2,6 gig! Maargoed verreweg de meeste games hebben veel kleinere patches. en de grotere zoals laatst 300 mb voor GT5 komen ook echt met een hele hoop extra content.

Maargoed ik heb Plus dus het zal me me reet hoesten. Ik snap wel vanuit de consument dat het leuk zou zijn om automatsche downloads gratis te maken maar Sony heeft een soort fout gemaakt door alle fundamentele online functie als gratis te maken. Plus kunnen ze enkel aantrekkelijk maken door dit soort zaken daar onder te laten vallen. Ondertussen heb ik trouwen een 3 maanden abbo twv 14,99 en ik heb echt al heel veel content "gekregen" of met korting gekocht dat het al dubbel en dwars waard maakt. Ik zit er zelf over te denken om een jaar abbo te nemen gezien de voordelen en de verwennerij iedere maand.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Grootste probleem met die patches vind ik niet dat ze zo groot zijn, maar dat ze niet in de achtergrond gedownload worden. Als hij bezig is met zo'n patch kan je verder niets meer.

Als de 360 zulke kleine patches kan hebben, hoe hebben ze dat met bijv. Burnout Paradise gedaan dan met de ingrijpende aanpassingen? Offtopic maar vraag het me af.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Shiver23 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:37:
Grootste probleem met die patches vind ik niet dat ze zo groot zijn, maar dat ze niet in de achtergrond gedownload worden. Als hij bezig is met zo'n patch kan je verder niets meer.

Als de 360 zulke kleine patches kan hebben, hoe hebben ze dat met bijv. Burnout Paradise gedaan dan met de ingrijpende aanpassingen? Offtopic maar vraag het me af.
Dat wordt bij de 360 niet als patch aangeboden maar als DLC. Je krijgt als je burnout paradise opstart de melding dat er nieuwe content is, maar die hoef je dan niet perse te downloaden; je kunt er voor kiezen om toch het spel te spelen (maar dan kun je niet online met het spel).

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 24-02-2011 10:17 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Uhm ok. Creatief met de regeltjes dus. Op de PS3 kan je zo'n patch ook wel skippen, maar dan kan je ook niet online. Met sommige games geen probleem, met MAG wel. :)

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Shiver23 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:28:
Uhm ok. Creatief met de regeltjes dus. Op de PS3 kan je zo'n patch ook wel skippen, maar dan kan je ook niet online. Met sommige games geen probleem, met MAG wel. :)
Creatief met regeltjes inderdaad. Daardoor kun je het ook in de achtergrond laten downloaden. (Patches op de 360 kun je echter ook niet in de achtergrond downloaden)

Ontopic:
Ik ben begonnen met Uncharted 2 op "Verpletterend", damn dat is wel behoorlijk pittig!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
ijskonijn schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:22:
Ik ben begonnen met Uncharted 2 op "Verpletterend", damn dat is wel behoorlijk pittig!
Ik heb hem twee dagen gelden platinum gehaald.
Op niveau Moeilijk vond ik hem nog prima te spelen eigenlijk, maar op Verpletterend was het toch echt een stuk onaangenamer om te spelen. :|

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dirk149 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:03:
[...]

Op niveau Moeilijk vond ik hem nog prima te spelen eigenlijk, maar op Verpletterend was het toch echt een stuk onaangenamer om te spelen. :|
Al tijden dat spel niet meer aangeraakt... Zonde eigenlijk

En grappig, mods verwijderen dus ook hier berichten :')

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Dirk149 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:03:
[...]

Het verschil tussen Moeilijk en Verpletterend is behoorlijk inderdaad, maargoed, effe doorzetten :)
Ik wil m'n eerste platinum halen! (Ik heb m'n PS3 nu iets meer dan een maand, vandaar dat ik er nog gene had)

[ Voor 7% gewijzigd door ijskonijn op 24-02-2011 13:55 ]

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
ijskonijn schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:55:
[...]

Het verschil tussen Moeilijk en Verpletterend is behoorlijk inderdaad, maargoed, effe doorzetten :)
Ik wil m'n eerste platinum halen! (Ik heb m'n PS3 nu iets meer dan een maand, vandaar dat ik er nog gene had)
Ik ben er ook mee bezig, Dit wordt de 4e keer dat ik hem uit ga spelen. Je weet dat je met een truuk 1-shot kill en infinite ammo aan kunt zetten, maakt het toch weer een stukje makkelijker.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

wie niet schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:01:
[...]

Ik ben er ook mee bezig, Dit wordt de 4e keer dat ik hem uit ga spelen. Je weet dat je met een truuk 1-shot kill en infinite ammo aan kunt zetten, maakt het toch weer een stukje makkelijker.
Que?

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09
Bellerophon schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:20:
En grappig, mods verwijderen dus ook hier berichten :')
Is dan gewoon hierheen verhuisd volgens mij?:
Bellerophon in "[PS3] Jailbreakdiscussie - toepassing"

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Beetje nutteloos... het ging hier om mijn mening ten opzichte van de berichtgeving van Tweakers m.b.t. Sony / PS3 nieuws en niet om een Jailbreak gerelateerd iets :?

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
wie niet schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:01:
[...]

Tja achteraf, hehe. ;)
Had waarschijnlijk wel een hoop gescheeld.

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Eindelijk weer nieuws omtrent The Last Guardian:
Details

• The Last Guardian is vergelijkbaar met ICO.
• De originele soundtrack is niet diegene uit de trailer. Dat was gewoon een plaatsvervangende track.
• Ueda meent dat hij op de PS3 dingen kan die gezien de techniek van de PS2 toen niet mogelijk waren.
• Torico's veren, vlinders, mist, objecten; alles wordt real-time aangeroepen.
• De game wordt niet zo beperkt als Ico.
• Torico kan bewakers uitschakelen, maar het kind kan dit echter niet. Als het kind alleen is speelt hij undercover.
• Ueda onthulde niet wie The Last Guardian is, Torico of de jongen. Dat moet de speler zelf uitvinden.
• Team Ico heeft bij alle in-house Sony Studios gevraagd naar advies voor de techniek.
• De AI van Torico reageert op stemmingen en reacties van de omgeving. De game is gebasseerd op de relatie met het kind, het oplossen van puzzels en het doen van onderzoek in het fort.
• Bewakers in armor zijn eigenlijk schaduwen. Wanneer hun armor opbloeit kunnen ze verdwijnen.
• Ueda wil de game graag op tijd uitbrengen, maar geen overhaaste beslissingen nemen.
• Ueda is zich er van bewust om de puzzels niet te moeilijk te maken; middels beta-testing zoekt hij constant naar de juiste balans tussen moeilijkheid en uitdaging.
• Er zijn minder fighting-sequences dan in ICO.
De game verschijnt op zijn minst dit jaar in Japan.
  • Zal dus waarschijnlijk dit jaar niet in Europa verschijnen?!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Alleen jammer dat er weinig echt nieuws in staat. En hun armor bloeit niet op. Ten minste, ik zou het een vreemde vertaling vinden aangezien de engelse term "glows" is. Dus eerder oplichten dan opbloeien.
ijskonijn schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:55:
Je speelt Uncharted in 't nederlands?..

[ Voor 47% gewijzigd door Reemster op 24-02-2011 15:55 ]

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
Je kunt bepaalde tweaks kopen en deze toepassen. De tweaks 1-shot kill en infinite ammo kun je echter alleen gebruiken op het niveau waarop je het spel hebt uitgespeeld. Je kunt ze echter wel activeren op een ander niveau. Dat wist ik nog niet toen ik hem voor de 2e keer op hard speelde, maar nu ik hem nog een keer op crushing moet doen om platinum te halen is het wel makkelijk

http://www.gamefaqs.com/p...ed-2-among-thieves/cheats
Klinkt goed die nieuwtjes over The Last Guardian. Jammer dat het nog zo lang duurt voordat wij m kunnen spelen. Ik kijk er in ieder geval al enorm naar uit :)

[ Voor 49% gewijzigd door SToRM666 op 24-02-2011 20:06 ]

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 11 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.