• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:42
Dirk149 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:03:
[...]

Ik heb hem twee dagen gelden platinum gehaald.
Op niveau Moeilijk vond ik hem nog prima te spelen eigenlijk, maar op Verpletterend was het toch echt een stuk onaangenamer om te spelen. :|
Gefeliciteerd!

Ik kan me herinneren dat het op sommige punten wel lastig was op Crushing. Maar het is ook wel leuk om moeite te moeten doen voor een platinum. Zo kwam Black Ops bij mij niet direct binnenwaaien. Maar als hij dan binnenkomt is het wel erg fijn! :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb op de PS3 nog niets op Platinum, en op de 360 ook nauwelijks spellen op 1000/1000. Gamen vind ik leuk, maar de moeilijkste graad is vaak té moeilijk, en iets tig keer opnieuw proberen zie ik niet zitten daar ik speel voor plezier en niet voor frustratie :)

Desalniettemin, erg knap!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
SToRM666 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:03:
Klinkt goed die nieuwtjes over The Last Guardian. Jammer dat het nog zo lang duurt voordat wij m kunnen spelen. Ik kijk er in ieder geval al enorm naar uit :)
Spring 2011 komt toch nog Ico and Shadow of the Colossus: The Collection uit. Is ook een leuk zoethoudertje :9~

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
wie niet schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:02:
[...]
Je kunt bepaalde tweaks kopen en deze toepassen. De tweaks 1-shot kill en infinite ammo kun je echter alleen gebruiken op het niveau waarop je het spel hebt uitgespeeld. Je kunt ze echter wel activeren op een ander niveau. Dat wist ik nog niet toen ik hem voor de 2e keer op hard speelde, maar nu ik hem nog een keer op crushing moet doen om platinum te halen is het wel makkelijk

http://www.gamefaqs.com/p...ed-2-among-thieves/cheats
ik ga toch kijken hoever ik kom zonder cheat, voelt toch beter.

Heb Cod:BO nog niet platinum, gisteren weer geprobeerd met Dirk149, zeker 15 keer in de mystery box gegraaid maar niet wat ik zoek, Dirk149 kreeg wel de crossbow maar het lukte niet om een pijl in mijn rug te krijgen, dat wordt dus nog een keer proberen!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
Svennie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:05:
[...]

ik ga toch kijken hoever ik kom zonder cheat, voelt toch beter.
Ben ik helemaal met je eens, Maar ik had het spel al 3x uitgespeeld (2x op normal en hard en 1x om alle treasures te vinden) en wil toch een keer voor een platinum gaan. Moet hem nog wel halen trouwens. De laatste battle tegen Lazarevic zal wel lastig worden, heb er op hard al een hele tijd over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Uncharted 2 is echt prima te halen zonder cheats! Ik vond het eigenlijk wel vergelijkbaar met de Veteran moeilijkheidsgraad van CoD: Black Ops. Bij Uncharted 2 zat ik namelijk ook op een aantal punten een tijdje vast net als bij Black Ops. Verder moest je bij beide spellen erg goed opletten want je bent zò dood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
BatmanHorizon schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:13:
[...]

Spring 2011 komt toch nog Ico and Shadow of the Colossus: The Collection uit. Is ook een leuk zoethoudertje :9~
Helaas ook dat niet.
We have received new release date information related to your pre-ordered video game in the order you placed on February 14 2011 (Order# ). The release date for the video game listed below has been changed by the publisher, and we want to provide you with a new delivery estimate based on the new release date:

"ICO and Shadow of the Colossus Collection"

Release date: December 31 2011

Estimated arrival date: January 09 2012 - January 12 2012
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

-RazieL- schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:54:
Je speelt Uncharted in 't nederlands?..
Nederlandse menu's/ondertiteling, Engelse spraak :)
Heb 'm wel effe op Nederlandse spraak gehad maar ik vind het gewoon echt niet klinken :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mass Effect 2 voor 30 euro
Dead Space 2 voor 30 euro

Beide op www.zavvi.nl

Dat zijn mooie deals voor erg nieuwe games.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Laatst online: 11-09 14:29
swopdark schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:16:
Mass Effect 2 voor 30 euro
Dead Space 2 voor 30 euro

Beide op www.zavvi.nl

Dat zijn mooie deals voor erg nieuwe games.
Sowieso zit Zavvi vrij laag met de prijzen. En verzending is redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

cmegens schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:46:
[...]
Sowieso zit Zavvi vrij laag met de prijzen. En verzending is redelijk snel.
Helaas niet mijn ervaring. Ik heb meerdere keren bij Zavvi besteld en de dispatchdatum op de site en de werkelijkheid klopt helaas bijna nooit.
Dan zou ik hem voor hetzelfde geld bij Amazon.co.uk halen, want daar heb ik nog nooit langer dan een week moeten wachten op m'n spullen (zelfs met Super Saver gratis bezorgen die volgens de site langer zou moeten duren).
Sterker nog. Mass Effect 2 is zelfs nog iets goedkoper (27 euro).

[ Voor 5% gewijzigd door Blindfold op 25-02-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik heb pas ook nog een paar bestellingen gedaan bij zawi, maar ik had alles binnen een dag of 5 na de dispatch mail binnen. Nu wachten op Killzone 3 :) hij is gister verstuurd.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Afgelopen woensdag de demo van "Lego Star Wars III" uit de store gehaald en met mijn zoontje het eerste level gespeeld. Ik moet zeggen dat het toch een verbetering is van de eerste twee delen. De graphics zien er goed uit, de poppetjes glimmen alsof het net nieuwe Lego-poppetjes zijn, de lightsabers zien er nog mooier uit en alles wat je kapot kunt slaan breekt nog realistischer. Ook het split-screen wat ontstaat op het moment dat je teveel uit elkaar gaat lopen is fijn gedaan en niet erg storend.
Kortom: weer een titel voor de verlanglijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier als eens iets van gehoord:

http://www.undersiegegame.com/

PSN strategy game speelbaar met o.a. move controller. Release zou Q1 2011 zijn.

E3 2009 build:

wat gameplay:

gameplay met move:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=W-86gfV1KPo&feature=related]

Lijkt heel soepel te werken.

Je kan zeggen at je wilt maar Sony is Move wel flink aan het pushen ondanks dat de pers er merkbaar niks van wilt weten, ze willen vooral méér Kinect titels en niet al te veel move game die ook werkelijk werken.

[ Voor 62% gewijzigd door swopdark op 25-02-2011 17:23 . Reden: filmpjes toegevoegt ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killzone 3 ... :9~
Oh wat is het mooi en wat speelt het toch weer lekker.
Heel erg wennen met dat scherpschuttersgeweer. :P
Voorlopig even met de controller verder gegaan.

[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-02-2011 14:41 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
leech1984 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:37:
[...]

Trouwens, zaterdag heb ik de helpdesk gebeld met de vraag of ze de YLOD PS3 willen de-activeren.
De mevrouw aan de andere kant wilde, na overleg met haar collega, graag dat ik de bon van mijn recent aangeschafte PS3 gescand gemaild hebben of via de post.

Eens kijken hoelang dat duurt.
Vandaag kon ik op mijn nieuwe ps3 weer downloaden.
Dit betekent dus dat de PS3 is afgemeld. Helaas geen bericht van Sony zelf gekregen.

Binnen een weekje geregeld dus.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
wie niet schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:37:
[...]

Ben ik helemaal met je eens, Maar ik had het spel al 3x uitgespeeld (2x op normal en hard en 1x om alle treasures te vinden) en wil toch een keer voor een platinum gaan. Moet hem nog wel halen trouwens. De laatste battle tegen Lazarevic zal wel lastig worden, heb er op hard al een hele tijd over gedaan.
Eindbaas is makkelijk, gewoon links van het vijfertje met de klok mee door het level lopen en dan kom je al snel bij een plateautje waar je aan kunt gaan hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Wow, erg goed gevoel over Killzone 3 met de Move controller. Demo net even level uitgespeeld en reageert wel lekker eigenlijk. Aleen de zogenaamde 'dead zone' is wel wennen, omdraaien kost veel tijd. Misschien deze geleidelijk ophogen. Eerste echte Move-topper imo.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ik heb geen Playstation 3, maar ik vind toch wel knap wat Guerilla met Killzone 3 heeft weten neer te zetten :) Hele mooie graphics, goede Move-integratie en 3D wat goed uitgewerkt is, wat ik ervan lees in ieder geval.

Nu zal het vast ook deels Nederlandse trots zijn, maar dat vind ik toch wel een mooie prestatie :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
C0nscious schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 23:32:
Wow, erg goed gevoel over Killzone 3 met de Move controller. Demo net even level uitgespeeld en reageert wel lekker eigenlijk. Aleen de zogenaamde 'dead zone' is wel wennen, omdraaien kost veel tijd. Misschien deze geleidelijk ophogen. Eerste echte Move-topper imo.
Deadzones gewoon op nul zetten. Draaisnelheid heb ik op 50. Speelt heerlijk.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar wacht je nog op? Killzone 3 is niet de enige zeer goed game op het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
De DLC voor Black Ops kost weeral 15 euro, maar nu hoorde ik van vrienden dat als 1 iemand de DLC koopt, en je daarna met andere PSN's op die PS (met de DLC) inlogt deze ook de DLC krijgen.

Ik vind dit een beetje vreemd en ben daarom gaan Googlen maar ik word er niet veel wijzer uit.

En de Crysis 2 demo komt ook naar de PS3! Crytek vergeet ons toch niet _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door aarondk1 op 26-02-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
aarondk1 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:44:
De DLC voor Black Ops kost weeral 15 euro, maar nu hoorde ik van vrienden dat als 1 iemand de DLC koopt, en je daarna met andere PSN's op die PS (met de DLC) inlogt deze ook de DLC krijgen.
Dit werkte met MW2, maar of dit ook met Black Ops werkt is natuurlijk nog maar de vraag.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Werkt het standaard delen van spullen uit de store niet voor DLC dan? Was in de veronderstelling dat je net als games aankopen je ook DLC op 5 PS3's kon gebruiken. Ik deel mijn aankopen altijd met mijn maten in ieder geval en hoopte de kosten van de mappack te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aarondk1 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:44:

Ik vind dit een beetje vreemd en ben daarom gaan Googlen maar ik word er niet veel wijzer uit.
Je hebt je Ps3 nog niet zo lang?
Veel PSn games en add ons kun je op 5 verschillende PS3 consoles gebruiken. Dus mocht je meerdere console hebben dan hoef je niet steeds weer de DLC te kopen. Je moet de slc wel onder de account downloaden waaronder je hem origineel verkocht hebt.

Dit systeem is ook garantie dat je je gekocht dlc spullen 5 keer mag kwijtraken of dat je PS3 5 keer stuk mag gaan... deel je hem met teveel vrienden dan heb je geen recht meer op een 6e keer.
En de Crysis 2 demo komt ook naar de PS3! Crytek vergeet ons toch niet _/-\o_
Wanneer?

verkooplijst games afgelopen week:

01. Just Dance 2 (Nintendo Wii)
02. De Sims 3 (pc)
03. Call of Duty: Black Ops (Playstation 3)
04. Donkey Kong: Country Returns (Nintendo Wii)
05. Mario vs Donkey Kong: Mini-Land Mayhem (Nintendo DS)
06. Wii Fit Plus (Nintendo Wii)
07. New Super Mario Bros (Nintendo Wii)
08. Killzone 3 (Playstation 3)
09. De Sims 3: Na Middernacht (pc)
10. Gran Turismo 5 (Playstation 3)

Nou het (voor twee jaar gelden) ondenkbare is gebeurd, geen 360 game in de top 10. Weer veel Wii titels en Killzone 3 op 8 waarschijnlijk omdat de game pas vanaf vrijdag officieel verkocht mocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Bedankt voor de reacties hopen dat het dan ook werkt met Black Ops.

Ik heb mijn PS3 ondertussen al 5 maanden, maar ik heb nog nooit DLC aangeschaft.
Playstation Plus heb ik nu sinds twee weken en ik ben blij dat ik dat heb, verder ga ik erover niet uitwijden vanwege het aparte topic.
Ik heb wel PixelJunk Shooter gekocht maar nog niet helemaal uitgespeeld, zoiets speel ik voor wat dode momentjes.

Ik betaal gewoon de DLC en download hem. Vervolgens log ik in met de andere PSN's moet ik hier dan iets speciaals mee doen?
Dan moeten mijn vrienden met hun PSN op hun PS3 inloggen, naar de Store gaan en naar de Downloadlijst en daar zou dan de DLC tussen moeten staan?

Op het einde van dit filmpje staat er dat er soon een demo komt!
Hopelijk op 1 maart zoals de PC demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
swopdark schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 16:37:
Nou het (voor twee jaar gelden) ondenkbare is gebeurd, geen 360 game in de top 10. Weer veel Wii titels en Killzone 3 op 8 waarschijnlijk omdat de game pas vanaf vrijdag officieel verkocht mocht worden.
Wat heeft het voor toegevoegde waarde om te kijken of er een 360 game in de top 10 van verkochte games zit en dit dan hier te melden? Sowieso zoals ik al vaker aangegeven heb hoort een algemeen verkoop niet in een PS3 topic. Post dan alleen de best verkochte PS3 games zodat mensen kunnen zien wat er populair is op de PS3 ipv oeh ps3 versie verkoopt beter dan de 360 versie waarmee heel de 360 versus PS3 discussie dan weer oplaait... :O
Ik betaal gewoon de DLC en download hem. Vervolgens log ik in met de andere PSN's moet ik hier dan iets speciaals mee doen?
Dan moeten mijn vrienden met hun PSN op hun PS3 inloggen, naar de Store gaan en naar de Downloadlijst en daar zou dan de DLC tussen moeten staan?
Nee op de PS3 waar het op gedownload is kun je gewoon met alle accounts gebruik maken van de downloads. Daarom kun je als je je vrienden vertrouwt je inloggegevens aan hen geven waarmee ze dan op PSN in moeten loggen en wat jij gekocht hebt in de store weer (aangezien het al betaald is gratis dus) downloaden. Dan kunnen ze gewoon weer naar hun eigen account gaan en daarmee het gedownloade materiaal spelen. Dit kun je maximaal op 5 PS3's doen.

[ Voor 32% gewijzigd door Kluutmaran op 26-02-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik zou mijn PS3 wel willen voorzien van een nieuwe disk. Zit nu een 120 GB 7200 RPM in, maar heb nog een 320GB 7200 RPM liggen. Heb alleen weinig behoefte erna alles weer te moeten downloaden.

Nu heb ik nog wel een tweede PS3 in huis, maar het lijkt me dat ik dan problemen ga krijgen met al mijn Singstar content (plus minus 120 nummers á 50MB) die aan je console gekoppeld zijn en niet aan je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:38:
[...]
Wat heeft het voor toegevoegde waarde om te kijken of er een 360 game in de top 10 van verkochte games zit en dit dan hier te melden? Sowieso zoals ik al vaker aangegeven heb hoort een algemeen verkoop niet in een PS3 topic. Post dan alleen de best verkochte PS3 games zodat mensen kunnen zien wat er populair is op de PS3 ipv oeh ps3 versie verkoopt beter dan de 360 versie waarmee heel de 360 versus PS3 discussie dan weer oplaait... :O
Ik vind de wekelijkse top tiens wel interessant leesvoer. Alleen de PS3-titels vermelden zou bizar zijn, alsof er geen wereld buiten de PS3 is. Het opvallendste aan de top tiens van het afgelopen jaar is juist geweest dat in Nederland de populariteit van de Xbox 360 aan het afnemen lijkt (hoewel het ook kan betekenen dat piraterij op die console aan het toenemen is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Exorcist schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:16:
Ik zou mijn PS3 wel willen voorzien van een nieuwe disk. Zit nu een 120 GB 7200 RPM in, maar heb nog een 320GB 7200 RPM liggen. Heb alleen weinig behoefte erna alles weer te moeten downloaden.

Nu heb ik nog wel een tweede PS3 in huis, maar het lijkt me dat ik dan problemen ga krijgen met al mijn Singstar content (plus minus 120 nummers á 50MB) die aan je console gekoppeld zijn en niet aan je profiel.
Upgrade van HD blijft dezelfde PS3, dus daar kan je de singstar nummers wel voor opnieuw downloaden, maar op die 2de PS3 dus niet. Guitar hero heeft precies hetzelfde probleem, blijft ik gewoon een baggersysteem vinden.

Wil je bij vrienden wat Singstar of Guitarhero doen, ben je verplicht je PS3 mee te nemen (waar er ook gewoon 1 staat).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
ymmv schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:48:
[...]

Ik vind de wekelijkse top tiens wel interessant leesvoer. Alleen de PS3-titels vermelden zou bizar zijn, alsof er geen wereld buiten de PS3 is. Het opvallendste aan de top tiens van het afgelopen jaar is juist geweest dat in Nederland de populariteit van de Xbox 360 aan het afnemen lijkt (hoewel het ook kan betekenen dat piraterij op die console aan het toenemen is.)
Ik vind zoveel interessant leesvoer, maar wat heeft dat te maken met het PS3 ervaringen topic? Als er 10 Wii-titels in zouden staan wil dat toch niet zeggen dat er op de PS3 niks interessants te koop is. Dat je zelf al aangeeft dat je eraan afleid dat de Xbox minder verkoopt wil toch al genoeg zeggen. Het lokt vooral Xbox vs PS3 reacties uit terwijl je er nooit interessante spellen voor de PS3 uit haalt want de games die de top 10 halen zijn bijna alleen de blockbusters als Black Ops, GT5 en Fifa. PS3 only lijst zou je nog enige waarde uit kunnen halen omdat daar niet alleen de 2 á 3 obvious spellen in staan maar ook die waarvan je denkt eej die kan ik ook wel eens halen. Een PSN top 10 zou ook mooi zijn om ideeën voor PSN games op te doen maar volgens mij bestaan die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:31:
[...]

Ik vind zoveel interessant leesvoer, maar wat heeft dat te maken met het PS3 ervaringen topic?
Ik post bijna elke week de overal cijfers hier en dan meestal ook nog de PS3 only top 10. Meestal schrijf ik er een stukje bij en deze week is voor het eerst dat de 360 afwezig is in de lijst. Vind ik best nieuwswaardig. Daarnaast Jij reageert er het heftigst op.
Als er 10 Wii-titels in zouden staan wil dat toch niet zeggen dat er op de PS3 niks interessants te koop is. Dat je zelf al aangeeft dat je eraan afleid dat de Xbox minder verkoopt wil toch al genoeg zeggen. Het lokt vooral Xbox vs PS3 reacties uit terwijl je er nooit interessante spellen voor de PS3 uit haalt want de games die de top 10 halen zijn bijna alleen de blockbusters als Black Ops, GT5 en Fifa. PS3 only lijst zou je nog enige waarde uit kunnen halen omdat daar niet alleen de 2 á 3 obvious spellen in staan maar ook die waarvan je denkt eej die kan ik ook wel eens halen.
De console cijfers zijn helaas nog niet beschikbaar, anders zet ik ze er meestal wel bij.
Een PSN top 10 zou ook mooi zijn om ideeën voor PSN games op te doen maar volgens mij bestaan die niet?
Nee, blijkbaar wordt die lijst enkel voor de VS bijgehouden. Daar heb je in de store zelf zo'n heel mooi top 10 lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is dat ik al een move heb maar ik wil graag de sharpshooter en Socom 4 dus het was voor mij een mooie bundel geweest...

€ 150 dollar...

Afbeeldingslocatie: http://img.neoseeker.com/v_thumb.php?type=news&articleid=15896&image=1

Afbeeldingslocatie: http://www.hitechreview.com/uploads/2010/12/PlayStation-Move-Sharp-Shooter-Attachment.jpg

De prijs hier is nog onbekend, áls deze al hierheen komt.

Ik gok zo'n 119 euro aangezien de hardware zoals in de doos zit hier al 147 euro zou kosten en de amerikanen ook zo'n 30 dollar voordeel hebben met deze bundel. Met deze bundel heb je in feite de navigation controller gratis.

Trouwens, de move controller is nog steeds niet aan te slepen hoor ik overal, de winkels krijgen gewoon niet geleverd. Er is ook daadwerkelijk een hele hoop software te krijgen voor move, zowel PSN shovelware als grotere AAA titels... straks nog de eerste real time RPG, sorcery en top spin... als de move dan nog niet is aangeslagen denk ik dat Sony het ook niet meer weet: lage prijs, veel software, veel ondersteuning door grote namen.. maar slechte media support betekend fail... het hebt de media nodig. Sony had net als MS een half miljard moeten uitgeven aan marketing en op iedere site een Move launch center moeten inkopen zoals MS dat handig heeft gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door swopdark op 27-02-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:36
swopdark schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:03:
[...]

Trouwens, de move controller is nog steeds niet aan te slepen hoor ik overal, de winkels krijgen gewoon niet geleverd. Er is ook daadwerkelijk een hele hoop software te krijgen voor move, zowel PSN shovelware als grotere AAA titels... straks nog de eerste real time RPG, sorcery en top spin... als de move dan nog niet is aangeslagen denk ik dat Sony het ook niet meer weet: lage prijs, veel software, veel ondersteuning door grote namen.. maar slechte media support betekend fail... het hebt de media nodig. Sony had net als MS een half miljard moeten uitgeven aan marketing en op iedere site een Move launch center moeten inkopen zoals MS dat handig heeft gedaan.
Voor Kinect moeten ook nog genoeg leuke titels komen: MS kan ook niet blijven leunen op Kinect Sports en Dance Central. Voor MS zit daar nog de uitdaging: is de installed base genoeg om third party developers over te halen om spellen te ontwikkelen voor Kinect (of die eventueel zowel met controller als met Kinect te spelen zijn)

[ Voor 8% gewijzigd door rclahsen op 27-02-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:08

RnB

Hebben meer mensen last van een verkeerde tijd op hun ps3? Om de zoveel tijd loopt mijn ps3 voor op de ''echte'' tijd, het viel me net weer op. Mijn ps3 gaf 19:51 aan, terwijl het 19:46 was. Dit geeft hij ook aan wanneer ik de klok aanpas mbv optie ''Set via internet''. Ik weet echter niet wanneer dit speelt, aangezien het me niet altijd opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Daar heb ik ook last van. Erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het wel eens gebeuren, maar heb er geen last van.
Ik heb een klok voor zoiets, mijn PS3 gebruik ik om te gamen / films te kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ja oké, het is ook geen BIG problem, maar het is wel apart.. En eigenlijk zou zoiets gewoon niet moeten gebeuren. Heel vaak check ik de tijd op mijn ps3 wanneer ik een video aan het afspelen ben en dan zie ik dus gewoon een verkeerde tijd zonder het te weten. Heel vervelend als ik afspraken heb en daarvoor nog even wat wil kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
swopdark schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:03:
Het is dat ik al een move heb maar ik wil graag de sharpshooter en Socom 4 dus het was voor mij een mooie bundel geweest...

€ 150 dollar...

[afbeelding]

[afbeelding]

De prijs hier is nog onbekend, áls deze al hierheen komt.

Ik gok zo'n 119 euro aangezien de hardware zoals in de doos zit hier al 147 euro zou kosten en de amerikanen ook zo'n 30 dollar voordeel hebben met deze bundel. Met deze bundel heb je in feite de navigation controller gratis.

50 euro in Nederland. Dit vind ik belachelijk veel geld voor dit apparaat. Het excuus "er zit ook electronica in" vind ik echt geen reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

RnB schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:50:
Hebben meer mensen last van een verkeerde tijd op hun ps3? Om de zoveel tijd loopt mijn ps3 voor op de ''echte'' tijd, het viel me net weer op. Mijn ps3 gaf 19:51 aan, terwijl het 19:46 was. Dit geeft hij ook aan wanneer ik de klok aanpas mbv optie ''Set via internet''. Ik weet echter niet wanneer dit speelt, aangezien het me niet altijd opvalt.
Heb ik ook last van, alleen GT5 zegt er iets van als ik 'm opstart dat ik de datum/tijd weer moet aanpassen...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Dat tijdverschil-probleem zit er al jaren in, sluipt er langzaam in. Je hebt er geen last van,behalve met Gran Turismo welke wel meldingen geeft dat de tijd niet correct is ingesteld.
Even syncen en de tijd is weer goed, maar het is raar dat dit niet automatisch gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet toevallig sinds dat fiasco met de klok/tijd dat het misgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg, is dit waar?

Dan heeft Sony er nóg een probleempje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Volgens mij wel, ik las het al op Engadget:
Sony and LG have been going toe to toe with allegations of patent infringement for over a year now, but Sony's now been dealt what's surely its biggest setback to date in Europe. The civil court of justice in the Hague has just granted LG a preliminary injunction that will see all new PlayStation 3s imported into Europe confiscated by customs for at least ten days. Those are apparently now already being stockpiled in Dutch warehouses while the drama plays out, and there remains a possibility that the injunction will be extended even further, which would almost certainly lead to a shortage of PS3s on store shelves -- as the Guardian notes, retailers generally have two to three weeks worth of stock on hand across the continent. Not surprisingly, Sony is said to be "frantically" trying to get the ban lifted, but it isn't making any public comments on the matter at the moment.
Over die time bug: Blijf het toch raar vinden, zo'n modern apparaat die niet eens de tijd goed kan weergeven.. Op Google vind ik alleen dat ps3's gestopt zijn met werken door een time bug, niet dat het de tijd verkeerd weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
DinoPK schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:34:
Dat tijdverschil-probleem zit er al jaren in, sluipt er langzaam in. Je hebt er geen last van,behalve met Gran Turismo welke wel meldingen geeft dat de tijd niet correct is ingesteld.
Even syncen en de tijd is weer goed, maar het is raar dat dit niet automatisch gebeurt.
Inderdaad, ik heb hier ook "last" van. Jammer dat ik niet zelf een NTP server mag opgeven, zodat ik kan verwijzen naar m;n eigen server. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Vraag me af welke patenten LG heeft, als Sony de medebedenker is van de CD en bedenker is van de Bluray standaard.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:18:
Vraag me af welke patenten LG heeft, als Sony de medebedenker is van de CD en bedenker is van de Bluray standaard.
Staat bij gerelateerd nieuws. Deze dus. Het gaat hier om patenten voor bijvoorbeeld hoe wordt omgegaan met meer dan één datastream en het aflezen van data van een read-only-apparaat voor het blu ray gedeelte. En technieken voor het ontvangen en verwerken van input voor televisies voor het bravia gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

swopdark schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:02:
zeg, is dit waar?

Dan heeft Sony er nóg een probleempje bij.
De PS3 gebanned, alleen op een iets andere manier dan de meesten zich hadden voorgesteld.
De ironie van dit alles is onbeschrijfelijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Exorcist schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:17:
[...]

Inderdaad, ik heb hier ook "last" van. Jammer dat ik niet zelf een NTP server mag opgeven, zodat ik kan verwijzen naar m;n eigen server. Maar goed.
Het probleem is ook niet die tijdserver. Na een sync klopt de tijd, alleen de klok heeft een minimale afwijking na een bepaalde periode. Als ze die sync automatisch laten uitvoeren om de zoveel tijd (of bij het aanmelden op PSN) zou het niet zo erg zijn. Ik vind het ook irritant, klokken moeten bij mij goed lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]DCFreak schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:29[/message]:
[...]

De PS3 gebanned, alleen op een iets andere manier dan de meesten zich hadden voorgesteld.
De ironie van dit alles is onbeschrijfelijk. _/-\o_
Lol ja, karma is a bitch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratis Killzone 3 Thema Winter Assault:

M538-PDNH-2TD4

:)

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 01-03-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:52:
Gratis Killzone 3 Thema Winter Assault:

M538-PDNH-2TD4

:)
Leuk thema. Bedankt!

Is hij trouwens meerdere keren te gebruiken of heeft alleen de eerste (ik?) hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:01:
[...]

Leuk thema. Bedankt!

Is hij trouwens meerdere keren te gebruiken of heeft alleen de eerste (ik?) hier iets aan?
Iedereen kan die code gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
jammer!!! wou KZ3 kopen bij Zavvi.nl met de kortingscode was ik natuurlijk weer te laat... :( effe wachten op een goede aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is er iets van een manier of truc om de analog sticks weer wat 'stroever' te maken? Als je een controller nieuw hebt, gaan de pookjes vrij zwaar alle kanten op, maar met de tijd worden ze steeds lichter te bedienen. Recent nog een nieuwe controller gekocht, speelt toch een heel stuk fijner als de pookjes toch wat zwaarder bewegen, maar mijn oude controllers zijn verder nog in top conditie buiten de pookjes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Goedemorgen,

5 minuten geleden heb ik met een van uw medewerkers gesproken over het de-activeren van mijn oude 60gb Playstation 3.
Na 3 mooie jaren heeft ze helaas de geest gegeven (YLOD - geel lichtje) en wil niet meer opstarten.

Om dit verlies netjes af te sluiten zou ik graag mijn accounts willen de-activeren op die Playstation 3.
Mij werd verzocht om een bon van mijn nieuwe (en slankere) Playstation 3 te scannen en te mailen.

Bij deze ontvangt u de bon zodat u de Playstation 3 met Serial: XXXX-XXXXX-XXXXX voorgoed kunt de-activeren.

Alvast hartelijk dank voor uw genomen moeite.

Met vriendelijke groet,
Vraag
De-activeren kapotte Playstation 3 (aankoopbon zit erbij , kan er een gedeactieveerd worden?).

Discussiethread
Reactie28/02/2011 01:36 NM
Beste leech1984,

U account zou gedeactiveerd zijn en u kan weer opnieuw u gegevens downloaden.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Om nou te zeggen dat dit professioneel overkomt. Wel verder netjes afgehandeld...
Nu is het nog even wachten tot we dit gewoon zelf kunnen doen... Zo moeilijk is het toch niet om dit webbased te maken?

Sowieso moet zoiets gewoon standaard mogelijk zijn. Want als je, net als ik, een YLOD hebt, dan kun je niets zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:03

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik wil graag portal 2 kopen voor op de ps3. En ik zou hem helemaal graag op de launchdate al hebben. Maar ik heb geen ervaring met winkels die hier goed danwel slecht in zijn! Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 11-09 11:23
http://www.telegraaf.nl/d...door_douane__.html?p=16,3
LG’s aanval op Sony is hoogstwaarschijnlijk een wraakactie. Deze diende in december namelijk in de Verenigde Staten een klacht in tegen de Zuid-Koreaanse elektronicafabrikant. LG zou namelijk zeven van Sony’s patenten geschonden hebben in diens mobiele telefoons.
Het is vrij normaal dat dit soort patenten vaak over en weer door verschillende fabrikanten gebruikt worden. Meestal zijn er ook regelingen die onderling uitwisselen van patenten mogelijk maken, waarbij alle patenten dan op een grote hoop gegooid worden. Omdat het in de praktijk anders veel te ingewikkeld wordt om uit te zoeken wie precies wat aan wie moet betalen. En dat uitzoeken + evt. juridische procedures achteraf kost ook teveel geld.

Maar kennelijk speelt er wat meer tussen LG en Sony, en het is maar de vraag hoe dit af gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Weer een beetje nieuws over The Last Guardian:
Famitsu has a four page feature on The Last Guardian. It apparently includes a demo play session along with an interview of Fumito Ueda.

Here's some of the info that has leaked out of the feature:

* You initially can't communicate with Torico, so he'll quickly fall asleep.
* Torico can't eat everything. If he eats something he doesn't like, he'll spit it out.
* The game uses a collision system with similar capabilities to that of Shadow of the Colossus.
* Even if you're caught by the guards that fill the dungeons, the game doesn't immediately end.
* Torico may have a life gauge.
* They're currently looking into the possibility of showing gauges to support the player -- this is one area that Ueda is worrying over.
* In its impressions of the game, Famitsu commented that it exceeded expectations -- it's real that exceeds real.
* Torico actions are very detailed -- down to the level of his reacting differently depending on the sound in the area.
* The game uses a fake language
* Famitsu commented that the boy main character's movements are also incredible. Ueda responded that when the boy approaches a wall, he will naturally extend his arms out, and as he approaches Torico, he will touch the creature. To show the feeling of existence for the characters, you need to show such actions that make it look like the character himself knows that there's a wall there.

Ueda also talked quite a bit about the game's expressive and physical computation power.

Regarding Team Ico's PS3 remakes, Ueda said that Shadow of the Colossus is amazing when you see it in 3D. For ICO, he said that they're remaking the opening scene.
Zonekill schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:48:
Eindelijk weer nieuws omtrent The Last Guardian:
Details

• The Last Guardian is vergelijkbaar met ICO.
• De originele soundtrack is niet diegene uit de trailer. Dat was gewoon een plaatsvervangende track.
• Ueda meent dat hij op de PS3 dingen kan die gezien de techniek van de PS2 toen niet mogelijk waren.
• Torico's veren, vlinders, mist, objecten; alles wordt real-time aangeroepen.
• De game wordt niet zo beperkt als Ico.
• Torico kan bewakers uitschakelen, maar het kind kan dit echter niet. Als het kind alleen is speelt hij undercover.
• Ueda onthulde niet wie The Last Guardian is, Torico of de jongen. Dat moet de speler zelf uitvinden.
• Team Ico heeft bij alle in-house Sony Studios gevraagd naar advies voor de techniek.
• De AI van Torico reageert op stemmingen en reacties van de omgeving. De game is gebasseerd op de relatie met het kind, het oplossen van puzzels en het doen van onderzoek in het fort.
• Bewakers in armor zijn eigenlijk schaduwen. Wanneer hun armor opbloeit kunnen ze verdwijnen.
• Ueda wil de game graag op tijd uitbrengen, maar geen overhaaste beslissingen nemen.
• Ueda is zich er van bewust om de puzzels niet te moeilijk te maken; middels beta-testing zoekt hij constant naar de juiste balans tussen moeilijkheid en uitdaging.
• Er zijn minder fighting-sequences dan in ICO.
De game verschijnt op zijn minst dit jaar in Japan.
  • Zal dus waarschijnlijk dit jaar niet in Europa verschijnen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik zou ondertussen toch heel graag eens willen zien hoe games in 3D eruit zien. Bij films in de bios vind ik het zeker iets toevoegen (mits goed uitgevoerd zoals bij Tron), maar in games lijkt het me helemaal een aparte ervaring aangezien je dan zelf het personage bestuurt.

Iemand een 3d-tv over waar ie niks mee doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31

TDB

-RazieL- schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:52:
......
Iemand een 3d-tv over waar ie niks mee doet?
ROFL :+

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag volgens mij zojuist iemand gebanned worden @ Killzone3.
<Name> is ... en verbannen
Kon niet alles onthouden ivm de vele kills die voorbij kwamen, maar één speler was meteen eruit.

[ Voor 31% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-03-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Mooi zo, wordt dus actief aangepakt. Is de MP van KZ3 wel een beetje leuk, of is het een groot sniperfestijn?

Zelf ben ik Operation Flashpoint nog aan het spelen, vanavond nog eens proberen zo'n rocketlauncher te gebruiken, dat lukte om de een of andere reden niet (zowel controller als EEC geprobeerd). Kan een bugje zijn wellicht, maar als het niet werkt, dan gaat de disk op ebay. Denk eraan om BFBC2 te scoren, kost weinig nu, maar zag gisteren ook de SOCOM4 kit (met move en geweer). Lastig lastig. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:28:
Mooi zo, wordt dus actief aangepakt. Is de MP van KZ3 wel een beetje leuk, of is het een groot sniperfestijn?

Zelf ben ik Operation Flashpoint nog aan het spelen, vanavond nog eens proberen zo'n rocketlauncher te gebruiken, dat lukte om de een of andere reden niet (zowel controller als EEC geprobeerd). Kan een bugje zijn wellicht, maar als het niet werkt, dan gaat de disk op ebay. Denk eraan om BFBC2 te scoren, kost weinig nu, maar zag gisteren ook de SOCOM4 kit (met move en geweer). Lastig lastig. :)
BFBC2 is de enige online shooter die me geboeid heeft kunnen houden sinds CS 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Hillie schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:28:

Heb er al redelijk wat tijd opzitten maar er is geen sprake van een snipefestijn. Irritanter vind ik de infiltranten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:02:
Ik zag volgens mij zojuist iemand gebanned worden @ Killzone3.

[...]

Kon niet alles onthouden ivm de vele kills die voorbij kwamen, maar één speler was meteen eruit.
Briljant dat ze er zo mee bezig zijn, zouden ze ook wel eens met BFBC2 mogen doen :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lt. Marx schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:10:
Ik wil graag portal 2 kopen voor op de ps3. En ik zou hem helemaal graag op de launchdate al hebben. Maar ik heb geen ervaring met winkels die hier goed danwel slecht in zijn! Tips?
De betere gamewinkels. Vooral de kleinere winkeltjes met halve gamers achter de toonbank... Next Level is een leuke winkel, ik kom veel in die in Hilversum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:58:
Heb er al redelijk wat tijd opzitten maar er is geen sprake van een snipefestijn. Irritanter vind ik de infiltranten ;)
Killzone 3 is echt goed, het verdiend zeker aandacht wat ruster te spelen online want je bent echt heel snel dood als je onvoorzichtig bent. De exo's zijn ook echt heel gaaf en hoewel natuurlijk een keiharde battleturner zijn ze niet té sterk waardoor met wat gezamelijke aandacht ook die dingen snel te ruimen zijn. Ik vind Warzone nog steeds de meest brilliante gamemode. Heerlijk dat de chockpoints op de maps steeds zo veranderen door de verschillende objectives. De maps zijn, op één na (die jungle map vind ik echt bout) fakking brilliant gemaakt. Neem eens de tijd te kijken naar de kwalileit van de textures, de details in de stukgeslagen muren, gebouwen en gesloopte voertuigen. Het lijken wel of die gasten van guerrilla nóg een PS3 in mijn Ps3 hebben gevonden. De graphics zijn werkelijk unmatched. Halo Reach moet zich, hoewel natuurlijk een heel andere setting en sfeer, gewoon schamen! Grappig dat destijds de media lyrisch waren over de GFX van Reach "want je zou de boutjes in de verkeersborden kunnen zien" tss COD ook al.... Killzone drie, werkelijk verbluffend neem eens te tijd om eens rustig om je heen te kijken per map, je zal de game nóg meer gaan waarderen.

Deze game is met zoveel liefde en oog voor detail in elkaar gezet dat ik het werkelijk schaamteloos vind hoe weinig aandacht de pers hieraan besteed. Enkel het stukje in de PU geeft recht aan de moeite: hij noemt het niet perse de beste game maar wel de game die het best in elkaar steekt. Alle ander engines zoal de UT3 en de veredelde quake engine in COD schieten zwaar te kort in vergelijking met KIllzone 3.

De infriltrators zijn idd echt naadje. Ze houden je wel enorm op je hoede want je kan nergens rustig schuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vandaag een Orb Wired PS3 controller ontvangen (besteld bij Amazon.co.uk). Nu heb ik net de handleiding gevolgd om hem aan te sluiten maar hij blijft knipperen. Hij kan dus niet connecten met de PS3.

Ik las op internet dat sinds FW 3.50 een heleboel third-party hardware wordt geblokkeerd. Weet iemand een Turbo controller die nog wèl werkt nu (bijv. uit eigen ervaring)?

Nu moet ik dus maar contact op gaan nemen met Amazon om die controller terug te sturen. :(
Of zijn er nog andere 'work arounds'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik heb na het lezen van deze tekst besloten om de team ico collectie te kopen :) En daarna maar wachten op de release van the last guardian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
swopdark schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 08:41:
[...]

Killzone 3 is echt goed, het verdiend zeker aandacht wat ruster te spelen online want je bent echt heel snel dood als je onvoorzichtig bent. De exo's zijn ook echt heel gaaf en hoewel natuurlijk een keiharde battleturner zijn ze niet té sterk waardoor met wat gezamelijke aandacht ook die dingen snel te ruimen zijn. Ik vind Warzone nog steeds de meest brilliante gamemode. Heerlijk dat de chockpoints op de maps steeds zo veranderen door de verschillende objectives. De maps zijn, op één na (die jungle map vind ik echt bout) fakking brilliant gemaakt. Neem eens de tijd te kijken naar de kwalileit van de textures, de details in de stukgeslagen muren, gebouwen en gesloopte voertuigen. Het lijken wel of die gasten van guerrilla nóg een PS3 in mijn Ps3 hebben gevonden. De graphics zijn werkelijk unmatched. Halo Reach moet zich, hoewel natuurlijk een heel andere setting en sfeer, gewoon schamen! Grappig dat destijds de media lyrisch waren over de GFX van Reach "want je zou de boutjes in de verkeersborden kunnen zien" tss COD ook al.... Killzone drie, werkelijk verbluffend neem eens te tijd om eens rustig om je heen te kijken per map, je zal de game nóg meer gaan waarderen.

Deze game is met zoveel liefde en oog voor detail in elkaar gezet dat ik het werkelijk schaamteloos vind hoe weinig aandacht de pers hieraan besteed. Enkel het stukje in de PU geeft recht aan de moeite: hij noemt het niet perse de beste game maar wel de game die het best in elkaar steekt. Alle ander engines zoal de UT3 en de veredelde quake engine in COD schieten zwaar te kort in vergelijking met KIllzone 3.

De infriltrators zijn idd echt naadje. Ze houden je wel enorm op je hoede want je kan nergens rustig schuilen.
Inderdaad, en op Metacritic heeft COD BO een hogere(!!) overall score dan Killzone 3 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
ik heb m'n ps3 (fat) nu zo'n twee jaar.
Sinds kort komt het vaak voor dat mijn console crasht. (na een half uur tot een uur)
Het beeld staat dan ineens stil, en het geluid zit in een loop. Met de tiptoets kan hij vervolgens niet meer uitgezet worden. Alleen door de on/off schakelaar te gebruiken gaat hij dan uit.

Het is misschien toeval, maar ik heb er last van sinds de installatie van de laatste GT5 update (~350MB)

Tijdens Black Ops is hij vaak gecrasht, maar ook gewoon tijdens webbrowsing.

Ik heb gisteren alle gamedata van GT5 verwijderd (ca. 7GB) en de gamedata van Black Ops.
Daarna Black Ops nog eens gespeeld. Twee uur en 15 minuten later toch weer een vastloper! :(

Heeft iemand hier ervaring mee? Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Black ops heeft zowiezo veel vastlopers, dat komt niet door jouw specifieke playstation (Black ops is bij mij het enigste spel wat af en toe vastloopt). met de andere vastlopers kan ik je helaas niet helpen

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

probeer je vraag eens in het daartoe bestemde topic (zie de waarschuwing onderin) (zonder linkje in mijn post want via mobile geschreven)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik zag dat Pixeljunk Shooter 2 USD 9.99 gaat kosten. Is er al bekend wat hij dan hier gaat kosten? EUR 9.99 of EUR 7.99? Ben erg benieuwd naar deel 2, word een instant buy!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
swopdark schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 08:41:
[...]
...
Killzone drie, werkelijk verbluffend neem eens te tijd om eens rustig om je heen te kijken per map, je zal de game nóg meer gaan waarderen.
...
Ik zou willen dat ik die tijd had >:)
Voor je het weet ben je weer ingevecht met de enemy. :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
GG---77 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:37:
Ik zag dat Pixeljunk Shooter 2 USD 9.99 gaat kosten. Is er al bekend wat hij dan hier gaat kosten? EUR 9.99 of EUR 7.99? Ben erg benieuwd naar deel 2, word een instant buy!
http://blog.eu.playstatio...re-update-2nd-march-2011/
Full Games (PS3)

* PixelJunk Shooter Part 2 (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 7

Availability: All locales File Size: 144 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Jammer dat ze niet gekozen hebben voor een vervolg op Monsters, hier heb ik zoveel meer van genoten dan met Shooter. Monsters was/is echt het beste binnen zijn genre, terwijl Shooter wel goed en origineel was, maar niet echt hele speciale gameplay of puzzels had en erg aan de korte kant was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Shooter part2 is voor mij wel een must-buy. Maar ik zie idd graag wat meer (uitdagende) puzzelfs en een langere speelduur. Monsters was idd een meer complete ervaring. En vergeet Eden niet, die was ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik heb vandaag Memento op blu-ray binnen gekregen, besteld bij Amazon, wilde em afspelen en kreeg de melding ''mismatch between disc and player region codes'' terwijl ik al meer blu-ray's bij amazon.com en amazon.co.uk besteld hebt en die werken wel, kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Manie Riets schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:05:
Ik heb vandaag Memento op blu-ray binnen gekregen, besteld bij Amazon, wilde em afspelen en kreeg de melding ''mismatch between disc and player region codes'' terwijl ik al meer blu-ray's bij amazon.com en amazon.co.uk besteld hebt en die werken wel, kan ik hier iets aan doen?
Je kan de regio code van de PS3 niet veranderen.

Wikipedia: Blu-ray

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 02-03-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ike. schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:07:
[...]

Je kan de regio code van de PS3 niet veranderen.

Wikipedia: Blu-ray
Oké, maar het verbaast me nogal dat ik deze melding krijg, dacht dat het regio vrij was :S en zoals ik al zei doen andere blu-rays het wel gewoon, wist dus niet kon en vraag me af waar ik dan op moet letten als ik in het vervolg blu'ray's bestel bij sites als amazon ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Menig Bluray heeft geen regiocode, maar sommige doen het niet buiten de oorspronkelijke regio. Daarom heb ik uiteindelijk een Amerikaanse bluray speler naast m'n Europese PS3 gezet, want niet alle diskjes die ik kreeg deden het (woon in de VS).
LuPo schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:30:
Ik las op internet dat sinds FW 3.50 een heleboel third-party hardware wordt geblokkeerd. Weet iemand een Turbo controller die nog wèl werkt nu (bijv. uit eigen ervaring)?
Eagle Eye Converter. Naast Muis/KB optie kun je er ook gewoon een DS3 inprikken met USB en dan de turboschuifjes gebruiken. Nooit gebruikt, maar schijnt OK te werken. EEC werkt gewoon met de laatste firmware.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Asgaro schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:18:
[...]

Inderdaad, en op Metacritic heeft COD BO een hogere(!!) overall score dan Killzone 3 :F
Vorige week de demo van Killzone 3 gedaan. Ziet er super uit en speelt niet verkeerd (wel wennen). Alleen vind ik het weer zo jammer dat het ver in de toekomst is, dat fantasie en science fiction-gebeuren is niet aan mij besteed. Zie liever games in het heden of verleden, gewoon op aarde. Kijk ook erg uit naar Battlefield 3 na dat filmpje van vandaag. Maar goed, is voor iedereen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik wilde gisteren Pixeljunk Shooter 2 binnenhalen maar ik krijg met geen mogelijkheid geld teogevoegt dmv m'n creditcard. Voorheen was dit geen probleem maar nu krijg ik de melding er kan geen geld toegevoegd worden, ook krijg ik de code 820023102. Kan hier niks over vinden op het internet. Iemand een idee?
Enige wat ik me kan bedenken is dat creditcard nog maar 5 maanden "geldig" is, maar dit lijkt me geen probleem te moeten zijn aangezien ik onlangs er nog iets mee gekocht heb.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
LuPo schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:30:
Vandaag een Orb Wired PS3 controller ontvangen (besteld bij Amazon.co.uk). Nu heb ik net de handleiding gevolgd om hem aan te sluiten maar hij blijft knipperen. Hij kan dus niet connecten met de PS3.

Nu moet ik dus maar contact op gaan nemen met Amazon om die controller terug te sturen. :(
Of zijn er nog andere 'work arounds'?
Niemand die hier het antwoord op weet? Ik moet namelijk niet te lang nadenken omdat de controller terug moet naar Amazon als er geen oplossing is.

Erg vervelend dat Sony controllers is gaan blokkeren. Dat je van die USB-sticks (Jailbreak) blokkeert snap ik heel goed. Maar waarom controllers blokkeren? Dat neigt voor mijn gevoel naar monopolie willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik snap nog niet helemaal welke controllers nu geblokt zijn, zelf heb ik diverse 'mouse' controllers en een converter, werken nog steeds probleemloos. Wordt je Orb wel herkent op je PC? Anders zou die gewoon kapot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Manie Riets schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:30:
[...]

Oké, maar het verbaast me nogal dat ik deze melding krijg, dacht dat het regio vrij was :S en zoals ik al zei doen andere blu-rays het wel gewoon, wist dus niet kon en vraag me af waar ik dan op moet letten als ik in het vervolg blu'ray's bestel bij sites als amazon ed
Regio vrij is voor de spellen niet voor de Blu-Ray films. Dus goed uit kijken als je bv films besteld uit Amerika.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
Tom schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:52:
[...]

Vorige week de demo van Killzone 3 gedaan. Ziet er super uit en speelt niet verkeerd (wel wennen). Alleen vind ik het weer zo jammer dat het ver in de toekomst is, dat fantasie en science fiction-gebeuren is niet aan mij besteed. Zie liever games in het heden of verleden, gewoon op aarde. Kijk ook erg uit naar Battlefield 3 na dat filmpje van vandaag. Maar goed, is voor iedereen anders.
mee eens daarom Homefront ge-pre-ordered :D

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
LuPo schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:46:
[...]
Erg vervelend dat Sony controllers is gaan blokkeren. Dat je van die USB-sticks (Jailbreak) blokkeert snap ik heel goed. Maar waarom controllers blokkeren? Dat neigt voor mijn gevoel naar monopolie willen hebben.
Met sommige controllers kan ik het wel begrijpen, zoals rapidfire etc, dit geeft je in MP een oneerlijk voordeel. Maar om dan meteen alles te blokkeren, dat is weer een beetje rigoreus.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
DasHMauL schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:16:
ik heb m'n ps3 (fat) nu zo'n twee jaar.
Sinds kort komt het vaak voor dat mijn console crasht. (na een half uur tot een uur)
Het beeld staat dan ineens stil, en het geluid zit in een loop. Met de tiptoets kan hij vervolgens niet meer uitgezet worden. Alleen door de on/off schakelaar te gebruiken gaat hij dan uit.

Het is misschien toeval, maar ik heb er last van sinds de installatie van de laatste GT5 update (~350MB)

Tijdens Black Ops is hij vaak gecrasht, maar ook gewoon tijdens webbrowsing.

Ik heb gisteren alle gamedata van GT5 verwijderd (ca. 7GB) en de gamedata van Black Ops.
Daarna Black Ops nog eens gespeeld. Twee uur en 15 minuten later toch weer een vastloper! :(

Heeft iemand hier ervaring mee? Tips?
Volgens mij een beginnende YLOD.
Sla voor de zekerheid je savegames op!

Is je PS3 erg warm? Blaast je fan op volle sterkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:20:
Met sommige controllers kan ik het wel begrijpen, zoals rapidfire etc, dit geeft je in MP een oneerlijk voordeel. Maar om dan meteen alles te blokkeren, dat is weer een beetje rigoreus.
Je moet het iets genuanceerder zien: niet alle 3rd party controllers zijn geblokkeerd. Enkel degene die geen licentie hebben met Sony. Daar moet je gewoon even goed op letten. Sommige gelicenceerde controllers hebben ook gewoon van de fabrikant een update gekregen om ook te werken onder 3.50.

Ik vind het overigens prima dat ze een rondje gebanned hebben want zoals je zelf zegt zit ik niet echt te wachten op rapid fire knoppen. Ik koop daarnaast alleen officieel spul, nooit geen problemen en altijd flinke batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Heeft iemand wel eens ervaren dat zijn PS3 vanzelf aanging.

Mijn ps3 is tevens verbonden met mijn Vaio ( Remote keyboard / play )
Ik heb geen PSN + / Vaio stond wel aan, maar was er niet mee bezig, en ook de controller is niet aangeraakt.

Ik had me die avond voorgenomen om niet te gaan gamen, en toen gebeurde dit ineens.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
It can only do everything

including mind control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Destianto schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:44:
Heeft iemand wel eens ervaren dat zijn PS3 vanzelf aanging.

Mijn ps3 is tevens verbonden met mijn Vaio ( Remote keyboard / play )
Ik heb geen PSN + / Vaio stond wel aan, maar was er niet mee bezig, en ook de controller is niet aangeraakt.

Ik had me die avond voorgenomen om niet te gaan gamen, en toen gebeurde dit ineens.
Neuh, alleen als de katten op de Sony PS3 AB lopen..de PS3 gaat aan dmv iedere knop die word aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 09-09 21:01
Weet iemand of er problemen zijn met Psn of EA servers?

Ik wil een online match met FIFA 11 doen maar hij vraagt om mijn online pas. Die heb ik al lang ingevoerd en als ik toch klik om hem te activeren geeft die een fout aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 08:20
Ik had laatst wel toen ik de PS3 (fat) aanzette dat de fans gingen blazen, en niet een beetje maar echt alsof ze 10k rpm deden én ook een enorme luchtverplaatsing. Hierna PS3 uitgezet en weer aangezet en het was prima, zoals normaal geruisloos... PS3 werkt verder nog prima.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Pagina: 1 ... 12 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.