aarondk1 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:44:
De DLC voor Black Ops kost weeral 15 euro, maar nu hoorde ik van vrienden dat als 1 iemand de DLC koopt, en je daarna met andere PSN's op die PS (met de DLC) inlogt deze ook de DLC krijgen.
Ik vind dit een beetje vreemd en ben daarom gaan Googlen maar ik word er niet veel wijzer uit.
Je hebt je Ps3 nog niet zo lang?
Veel PSn games en add ons kun je op 5 verschillende PS3 consoles gebruiken. Dus mocht je meerdere console hebben dan hoef je niet steeds weer de DLC te kopen. Je moet de slc wel onder de account downloaden waaronder je hem origineel verkocht hebt.
Dit systeem is ook garantie dat je je gekocht dlc spullen 5 keer mag kwijtraken of dat je PS3 5 keer stuk mag gaan... deel je hem met teveel vrienden dan heb je geen recht meer op een 6e keer.
En de Crysis 2 demo komt ook naar de PS3! Crytek vergeet ons toch niet

Wanneer?
verkooplijst games afgelopen week:
01. Just Dance 2 (Nintendo Wii)
02. De Sims 3 (pc)
03. Call of Duty: Black Ops (Playstation 3)
04. Donkey Kong: Country Returns (Nintendo Wii)
05. Mario vs Donkey Kong: Mini-Land Mayhem (Nintendo DS)
06. Wii Fit Plus (Nintendo Wii)
07. New Super Mario Bros (Nintendo Wii)
08. Killzone 3 (Playstation 3)
09. De Sims 3: Na Middernacht (pc)
10. Gran Turismo 5 (Playstation 3)
Nou het (voor twee jaar gelden) ondenkbare is gebeurd, geen 360 game in de top 10. Weer veel Wii titels en Killzone 3 op 8 waarschijnlijk omdat de game pas vanaf vrijdag officieel verkocht mocht worden.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop