Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:57:
Ik had laatst wel toen ik de PS3 (fat) aanzette dat de fans gingen blazen, en niet een beetje maar echt alsof ze 10k rpm deden én ook een enorme luchtverplaatsing. Hierna PS3 uitgezet en weer aangezet en het was prima, zoals normaal geruisloos... PS3 werkt verder nog prima.
klinkt als een fantest.
1) Zet je Playstation 3 helemaal uit, dus ook de schakelaar achter de PS3.
2) Hou je vinger op de Eject Knop en zet met je andere hand de schakelaar aan de achterkant weer aan.
3) Je PS3 zal vanzelf aangaan en beginnen te blazen om het stof eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
swopdark schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:34:
[...]

Je moet het iets genuanceerder zien: niet alle 3rd party controllers zijn geblokkeerd. Enkel degene die geen licentie hebben met Sony. Daar moet je gewoon even goed op letten. Sommige gelicenceerde controllers hebben ook gewoon van de fabrikant een update gekregen om ook te werken onder 3.50.

Ik vind het overigens prima dat ze een rondje gebanned hebben want zoals je zelf zegt zit ik niet echt te wachten op rapid fire knoppen. Ik koop daarnaast alleen officieel spul, nooit geen problemen en altijd flinke batterijduur.
Ik koop normaal gesproken ook altijd de officiële producten. Maar aangezien ik voor LBP2 24 uur moest 'createn' was ik op zoek naar een makkelijkere manier. Vandaar dit uitstapje in de third-party wereld. Het is me niet zo goed bevallen dus ik ga gelijk weer terug. :P

Nee even zonder grappen. Ik heb het bedrijf achter deze controller gemaild en ze sturen uit China een nieuwe versie op die het wel weer doet. Deze controller is dus blijkbaar ook wel gelicenseerd want er is dus een update voor geweest.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:55
itons schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:06:
[...]

klinkt als een fantest.

[...]
Ik zette hem aan met de controller. :P Maar de symptomen lijken hetzelfde ja..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Zijn er problemen met de playstation server, krijg steeds 80710092 error.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Same here, net vervelend omdat ik voor het eerst mass effect 2 wil spelen en eerst een code moet invoeren.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Weet iemand toevallig of de PSN Store en LBP 1 vanaf dezelfde server gedraaid worden?
Had bij allebij namelijk verbindings problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Gran turismo gaf mij in het begin ook een error...

Volgens mij is er iets op PSN wat veel gedownload wordt...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
FIFA 11 lag ook op z'n gat vanavond. Misschien de eerste DLC van Black Ops waardoor alles onderuit gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Heeft iemand die socom special forces beta?????? Ik zie hem er niet tussen staan bij de Ps+ gedeelte. Terwijl hij er hier gewoon bij staat????
http://www.psonly.nl/nieu...ion_Plus-content_onthuld/

Ik heb ook al de hele avond last van die foute codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mijn vrouw speelt al de hele avond LBP2 zonder problemen, dus zal niet overal gelden?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
downing schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:29:
Heeft iemand die socom special forces beta?????? Ik zie hem er niet tussen staan bij de Ps+ gedeelte. Terwijl hij er hier gewoon bij staat????
http://www.psonly.nl/nieu...ion_Plus-content_onthuld/

Ik heb ook al de hele avond last van die foute codes
Check de 'officiële PS blog' voor PS+ nieuws ;)

http://blog.eu.playstation.com/
http://blog.eu.playstatio...ent-for-march-april-2011/
SOCOM: Special Forces Beta – This exclusive Beta trial for all Plus members is coming soon so don’t miss the chance to play this great new, Move compatible game before anyone else.

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 03-03-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
Destianto schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:44:
Heeft iemand wel eens ervaren dat zijn PS3 vanzelf aanging.

Mijn ps3 is tevens verbonden met mijn Vaio ( Remote keyboard / play )
Ik heb geen PSN + / Vaio stond wel aan, maar was er niet mee bezig, en ook de controller is niet aangeraakt.

Ik had me die avond voorgenomen om niet te gaan gamen, en toen gebeurde dit ineens.
ik kan mijn ps3 via de TV aanzetten. Versterker wisselt ook van kanaal als de PS3 aan gaat. Versterker gaat uit als ik de TV uit zet, via een of ander protocol kunnen apparateren elkaar "zien" en volgen.

Heb gisteren ook LBP2 gespeeld maar dat is niet online, heb 1 keer geprobeerd een level online te spelen maar dat lukte niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 04-03-2011 08:18 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Svennie schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:15:
[...]

ik kan mijn ps3 via de TV aanzetten. Versterker wisselt ook van kanaal als de PS3 aan gaat. Versterker gaat uit als ik de TV uit zet, via een of ander protocol kunnen apparateren elkaar "zien" en volgen.
Dat heet HDMI-CEC. Ik heb dat hier ook aangezet op m'n PS3 Slim en Samsung TV. Mijn receiver switcht niet automatisch mee naar het juiste ingangskanaal. Ik heb even op Google gekeken maar ik kan niet vinden of de receiver dat wel zou kunnen (Marantz SR5004). Dat moet ik dus maar even gaan onderzoeken. Zou best handig zijn namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik vraag me af hoe het afloopt met de opslag van die Playstations.
Is het zo dat door de strijd tussen LG en Sony dat binnenkort de PS3 uitverkocht gaat zijn? Of worden er nu via een andere route Playstations geïmporteerd?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:55:
Ik vraag me af hoe het afloopt met de opslag van die Playstations.
Is het zo dat door de strijd tussen LG en Sony dat binnenkort de PS3 uitverkocht gaat zijn? Of worden er nu via een andere route Playstations geïmporteerd?
Denk dat de speciaalzaken wel gaan importeren voor een meerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ik denk dat het nooit zo ver zal komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
De eerste spellen met een verplichte firmware zijn inmiddels ook verschenen:

Dragon Age 2 en MLB 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:10:
[...]

Denk dat de speciaalzaken wel gaan importeren voor een meerprijs.
Importeren mag volgens mij niet want daar is nu een verbod op. Anders kan Sony ook gewoon een nieuwe lading sturen. De douane controleert natuurlijk niet elk pakje dus je kan hem wel in het buitenland bestellen maar volgens mij hebben ze het recht om het pakje achter te houden ook als je er maar 1 besteld. Al kan het zijn dat je PS3's uit andere EU landen wel mag verhandelen maar ook dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:03:
De eerste spellen met een verplichte firmware zijn inmiddels ook verschenen:

Dragon Age 2 en MLB 11.
PS3 games hebben toch altijd al de 'laatste' firmware op disc?!

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 04-03-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:31:
PS3 games hebben toch altijd al de 'laatste' firmware op disc?!
Jup, o.a. GT5, Killzone 3 en Need for speed eisten firmware 3.55. Inmiddels is 3.55 binnenstebuiten gekeerd. 3.56 is nog steeds "ongehacked" en waarschijnlijk is dat ook de firmware versie welke MBA 11 etc gaan eisen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09
Het gaat er waarschijnlijk om dat dat de 1e games zijn die met de 3.56 sdk zijn gebouwd. Dus die vereisen ook echt 3.56 ipv een gespoofte 3.55 oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Ja excuses!

Ik bedoelde dus inderdaad met verplichte 3.56 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijst van games in Nederland afgelopen week:

01. Killzone 3 (Playstation 3)
02. Just Dance 2 (Nintendo Wii)
03. Call of Duty: Black Ops (Playstation 3)
04. De Sims 3 (pc)
05. Donkey Kong Country Returns (Nintendo Wii)
06. Bulletstorm (Xbox 360)
07. Wii Fit Plus (Nintendo Wii)
08. Pokémon White (Nintendo DS)
09. New Super Mario Bros Wii (Nintendo Wii)
10. Fifa 11 (Playstation 3)

Killzone 3 in haar tweede week op nummer één. Vorige week stond deze nog op 8 (waarschijnlijk omdat de game officieel pas vrijdag verkocht werd. GT5 nu uit de top 10 (volgens de site staat deze op nummer 11)

Mooie lijst. Ik heb afgelopen week Mass Effect 2 en Dead Space 2 gekocht.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het toch jammer dat LBP 2 niet wat beter verkoopt. Is een erg goed spel, veel gevarieerder en mooier dan het eerste deel.
Ik zit ook te twijfelen om Dead Space 2 te kopen, aangezien die nog maar 30 euro kost bij zavvi.nl. Het eerste deel heb ik toen gekocht voor iets meer dan 10 euro met niet al te hoge verwachtingen, maar die was echt veel beter dan ik gedacht had. Ik ben me af en toe kapot geschrokken en door de fantastische geluidseffecten in dolby surround zat ik bijna continu op het puntje van mijn stoel. Ik weet alleen nog niet of ik dit mezelf nogeens wil aandoen :p

[ Voor 63% gewijzigd door SToRM666 op 05-03-2011 11:09 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
SToRM666 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 10:56:
Ik vind het toch jammer dat LBP 2 niet wat beter verkoopt. Is een erg goed spel, veel gevarieerder en mooier dan het eerste deel.
Ik zit ook te twijfelen om Dead Space 2 te kopen, aangezien die nog maar 30 euro kost bij zavvi.nl. Het eerste deel heb ik toen gekocht voor iets meer dan 10 euro met niet al te hoge verwachtingen, maar die was echt veel beter dan ik gedacht had. Ik ben me af en toe kapot geschrokken en door de fantastische geluidseffecten in dolby surround zat ik bijna continu op het puntje van mijn stoel. Ik weet alleen nog niet of ik dit mezelf nogeens wil aandoen :p
LBP verkoopt volgens mij over het algemeen anders qua patroon. Het is een spel wat heel lang online nog actief wordt gespeeld. Dus veel mensen kopen niet het spel voor de volle mep. En wachten gerust even. Daarom zakt LBP ook niet snel in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Ik kon het niet laten... heb deze al in de pre-order staan :D :')

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/91RhsaY52aL._AA1500_.jpg

En ik de platinum voor BFBC2 komt steeds dichterbij :Y Moet alleen Demilition Man en Et tu, Brute? nog gaan halen :|

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Kluutmaran schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:12:
[...]

Importeren mag volgens mij niet want daar is nu een verbod op. Anders kan Sony ook gewoon een nieuwe lading sturen. De douane controleert natuurlijk niet elk pakje dus je kan hem wel in het buitenland bestellen maar volgens mij hebben ze het recht om het pakje achter te houden ook als je er maar 1 besteld. Al kan het zijn dat je PS3's uit andere EU landen wel mag verhandelen maar ook dat weet ik niet zeker.
Gelukkig is het zo dat winkels wel meestal een grote voorraad hebben, dus ik denk dat het doom-scenario, dat er op een gegeven moment geen PS3's meer te koop gaan zijn, onwaarschijnlijk is.

Ik heb de mijne net gekregen van mijn vriendin gelukkig :D. (Saturn had blijkbaar nog heel veel op voorraad en ze waren daar niet eens op de hoogte van het importverbod.)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bellerophon schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:50:
Ik kon het niet laten... heb deze al in de pre-order staan :D :')

[afbeelding]

En ik de platinum voor BFBC2 komt steeds dichterbij :Y Moet alleen Demilition Man en Et tu, Brute? nog gaan halen :|
Mooie box. Eerdere DN delen waren niet mijn ding, dus ik verwacht niet dat ik dit spel zal kopen.

Mijn BFBC2 platinum hangt op dezelfde twee trophies :( Et tu, brute zal nog wel te doen zijn indien ik wat meer spelers in mn vriendenlijst zou zetten (ik voeg over het algemeen uitsluitend real life bekenden toe, een zeer klein aantal uitzonderingen daargelaten), maar de demo man wil maar niet opschieten. Iedere keer dat ik dichtbij een demo kill ben geeft iemand anders dat pand het laatste tikje of volgt er een mooie instorting zonder kills :(

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AllSeeyinEye schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:42:
[...]

Mooie box. Eerdere DN delen waren niet mijn ding, dus ik verwacht niet dat ik dit spel zal kopen.

Mijn BFBC2 platinum hangt op dezelfde twee trophies :( Et tu, brute zal nog wel te doen zijn indien ik wat meer spelers in mn vriendenlijst zou zetten (ik voeg over het algemeen uitsluitend real life bekenden toe, een zeer klein aantal uitzonderingen daargelaten), maar de demo man wil maar niet opschieten. Iedere keer dat ik dichtbij een demo kill ben geeft iemand anders dat pand het laatste tikje of volgt er een mooie instorting zonder kills :(
Komt bij mij meer omdat DN nu door Gearbox is ontwikkeld en heel veel weg heeft van Borderlands *O*

En er zijn een paar maps die zich ervoor "lenen" om demilition man te krijgen... maar nog is dat een hele lastige :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
AllSeeyinEye schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:42:
[...]

Ben nu vooral met KZ3 bezig, maar wil best een keer als knife voer dienen in BC2.
Stuur me maar een berichtje als je BC2 wilt spelen (moeten alleen even zorgen dat we niet in hetzelfde team komen te zitten).

Als je demo wilt halen moet je er echt even voor gaan zitten.
Probeer in ieder geval de gebouwen met de Mcoms neer te halen en het liefst als laatst, zodat je zeker weet dat de enemy daar gaat zitten te verdedigen. Heb deze zelf als een van de eerste dingen gehaald, aangezien het nog redelijk nieuw was dat je door een instortend gebouw gekilled kon worden. Tegenwoordig kent iedereen het geluid van een instortend gebouw weet men het vege lijf te redden.

[ Voor 20% gewijzigd door Jackal131 op 07-03-2011 14:01 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Zou dat niet makkelijker gaan met een compleet private match? Ergens 10 man vandaan halen en dan serie trophies langsgaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:58:
[...]

Ben nu vooral met KZ3 bezig, maar wil best een keer als knife voer dienen in BC2.
Stuur me maar een berichtje als je BC2 wilt spelen (moeten alleen even zorgen dat we niet in hetzelfde team komen te zitten).
Zal ik onthouden. Verschillende teams is geen probleem in squad deathmatch, jij (of ik) joinen als de een al in een vol squad zit. Regelen we nog wel eens een keer :)
Als je demo wilt halen moet je er echt even voor gaan zitten.
Probeer in ieder geval de gebouwen met de Mcoms neer te halen en het liefst als laatst, zodat je zeker weet dat de enemy daar gaat zitten te verdedigen. Heb deze zelf als een van de eerste dingen gehaald, aangezien het nog redelijk nieuw was dat je door een instortend gebouw gekilled kon worden. Tegenwoordig kent iedereen het geluid van een instortend gebouw weet men het vege lijf te redden.
I know. Doe mn best, maar die gebouwen willen vaak niet ploffen, dan kan ik net de juiste wand niet vinden die nog om moet... Te vaak schiet ik een tube 6x leeg op 1 wand die nog steeds blijft staan :s
SinergyX schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:07:
Zou dat niet makkelijker gaan met een compleet private match? Ergens 10 man vandaan halen en dan serie trophies langsgaan.
Niet mogelijk op PS3

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-03-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AllSeeyinEye schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:08:
[...]
Zal ik onthouden. Verschillende teams is geen probleem in squad deathmatch, jij (of ik) joinen als de een al in een vol squad zit. Regelen we nog wel eens een keer :)

[...]

I know. Doe mn best, maar die gebouwen willen vaak niet ploffen, dan kan ik net de juiste wand niet vinden die nog om moet... Te vaak schiet ik een tube 6x leeg op 1 wand die nog steeds blijft staan :s

[...]

Niet mogelijk op PS3
Volgens mij is dat wel mogelijk, maar heb je een x aantal mensen nodig voor een bepaald level... kan het alleen niet met zekerheid zeggen... iets met firewalls op werk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Volgens mij wel, iets met 'play with friends', dan create squad en je moet minimaal 7 man inviten. Daarna wordt het afaik automatisch 4vs4.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Private matches tellen niet mee voor de trophy, afaik. Ik meen dat dat al eens een keer geprobeerd is.
AllSeeyinEye schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:08:
Soms is het zo dat (bijna) alle muren beneden weg zijn, maar het gebouw niet instort. Als dat zo is schiet dan ff een tube of 40mm nade op een muur van de eerste verdieping. In 99 van de 100 gevallen gaat het gebouw dan wel neer.

[ Voor 72% gewijzigd door Jackal131 op 07-03-2011 14:33 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat ze neit meetellen zou heel goed kunnen, het is alweer erg lang geleden dat ik BC2 speelde (buiten vietnam). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in BC 2 de Et Tu Brute? trophy geboost met een vriend door hem in een Squad Team Deathmatch te stoppen en ik 'em daarna te joinen als zijn squad vol was. 5x steken, klaar. :)

Demolition Kills moet ik er nog 18 van, helaas. Kreeg er een keer 2x, puur geluk. Ik moet ze maar een keer boosten, is bijna de laatste trophy die ik nodig heb. ( de andere is level 22, maar die krijg ik dan wel. ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:09:
[...]

Regio vrij is voor de spellen niet voor de Blu-Ray films. Dus goed uit kijken als je bv films besteld uit Amerika.
niet meer sinds update .52 of 55 kweenie meer maar ik heb daar een discussie over gehad met SONY en die zeggen gewoon dat ik niet had moeten updaten. Je kan nog wel games uit azie of US spelen maar geen update's of contenct ontvangen.

Ik update hierdoor niet meer en heb ook twee ps3 en eentje met homebrew voor linux en als bluray speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Squad rush is dan de betere keus in bc2, wordt bijna nooit gespeeld en 4 tegen 4. Vooral atacama desert kan je goed boosten voor demo man trophy. Die trophy is een jaar na de release niet meer te doen op de normale manier.

Private match telt idd niet mee. Er werd ooit iets georganiseerd in het trophy topic, maar niks meer van gehoord. Ik heb zelf bc2 al 100% trophies (op eigen kracht, zonder te boosten :P), maar wil me best wel een keer opofferen indien te weinig man. Om het een beetje leuk te houden kan je de potjes wel serieus spelen, maar dan knife only ofzo :)

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 07-03-2011 19:19 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
moet ook nog iets van 12 kills voor die DM en 1 kill voor het kniven. had de moed al opgegeven en ben normaal niet zo van het boosten maar het is anders echt niet te doen. en vind opzich wel dat ik die platinum ondertussen verdiend heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonV66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-02 10:30
Iets anders en kon het zo gauw niet hier vinden.

Ik kreeg gisteren een e-mail dat mijn psn account was gewijzigd.
De e-mail was gestuurd naar het adres wat ik zelf heb ingesteld en naar een voor mij onbekend adres.

Feit was dat ik niet meer kon inloggen op psn. Niet via de website en niet met de ps3.

Via de pc een wachtwoord reset gedaan waarbij ik het nieuwe voor mij onbekende adres, geboortedatum en plaats opgegeven en zodoende mijn wachtwoord kon resetten.

Toen ik weer toegang had tot mijn account heb ik weer mijn login accountnaam terug gewijzigd en kon ik weer met de ps3 inloggen op psn.

Kortom als ik iemands zijn accountnaam, geboortedatum en plaats weet, kan ik zijn account toe-eigenen en daar ben ik niet zo blij mee.

Ja en Sony wil dit niet veranderen. Hun e-mails zijn wel erg kort door de bocht met een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
PlayStationNL: Wil je vanavond online gamen op je PS3? Zorg er dan voor dat je bent ingelogd op PSN vóór 17.00 (9/3/11). #PSNonderhoud: Van 17.05 t/m 04.00 (27 minutes ago from HootSuite)Wil je vanavond online gamen op je PS3? Zorg er dan voor dat je bent ingelogd op PSN vóór 17.00 (9/3/11). #PSNonderhoud: Van 17.05 t/m 04.00

Reminder! (nog steeds onzin dat het zolang moet duren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En dat ga ik helaas niet redden :( Gelukkig kan je offline ook nog trophies halen, ga ik daar maar even op richten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
ronvelden schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:39:

Via de pc een wachtwoord reset gedaan waarbij ik het nieuwe voor mij onbekende adres, geboortedatum en plaats opgegeven en zodoende mijn wachtwoord kon resetten.
Hoe kon je die opgeven dan als het onbekend was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Laatst online: 21-07 22:08
Ik neem aan dat hij bedoelt dat het niet zijn adres was, maar een adres dat hem niet bekend voor kwam. Niet dat hij niet wist wélk adres het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

PSN - Store update 09-03-2011

Speciale aanbiedingen (tot 16 maart):
• Kung-Fu Live (€13.99 €9.99)
• Wakeboarding HD (€14.99 €6.99)
• Split/Second: Velocity – Deadline Pack (€4.99 €2.49)
• HAZE – Destruction Pack (€4.99 €2.99)
• Shift Extended (mini) (€3.99 €1.99)
• Age of Hammer Wars (mini) (€3.99 €1.99)
• Star Hammer Tactics (mini) (€2.99 €1.49)
• Tom Clancy’s Rainbow 6 (PSone) (€4.99 €3.59)
• Toy Story Racer (PSone) (€5.99 €2.99)
• Toy Story 2 (PSone) (€5.49 €2.99)
• DC Universe Online 90-day subscription (€34.99 €24.99)

Trial & unlock:
• Explodemon! (€9.99)
• Back to the Future: The Game - Episode One (Trial) (€19.99)

Minis:
• Doodle Pool (€2.49)

PSone-games:
• Tomb Raider III (€9.99)

Demo's:
• Bionic Commando: Rearmed 2 Demo
• MotorStorm Apocalypse Single Player Demo

Add-on content:
• Homefront - Battle Code (€7.99)
• Mindjack – Extra Map Pack 1 (€6.99)
• Yakuza 4 - Costume Pack (gratis)
• Assassin’s Creed Brotherhood – The Da Vinci Disappearance (€9.99)
• EyePet – Lucky Dip Costume Pack – Food 1 (gratis)

• LittleBigPlanet 2

- Even More Animals Costume Pack (€2.99)
- Crocodile Costume (€0.99)
- Vulture Costume (€0.99)
- Cobra Costume (€0.99)
- Mandrill Costume (€0.99)

• Dragon Age II:

- The Black Emporium (£7.99/£9.99)
- The Exiled Prince (£5.49/€6.99)

• Need for Speed: Hot Pursuit:
- Porsche 911 Speedster (€2.99)
- Porsche 911 Turbo 1982 (€2.99)
- Porsche 959 (€2.99)
- Porsche Unleashed Pack (€6.99)

• Rock Band 3

- Depeche Mode Pack 01 (€7.49) (bevat de onderstaande nummers)
- A Terrible Lie (€1.49)
- I Will Possess Your Heart (€1.49)
- Never Let Me Down Again (€1.49)
- Personal Jesus (€1.49)
- Policy Of Truth (€1.49)

• Rock Band 2

- A Day to Remember - All I Want (€1.49)
- Bless the Fall - Hey Baby, Here’s That Song You Wanted (€1.49)
- A Day to Remember -It’s Complicated (€1.49)
- Miss May I - Relentless Chaos (€1.49)
- Dimmu Borgir - The Serpentine Offering (€1.49)

• Def Jam Rapstar

Enkel voor Nederland

•Chamillionaire – Ridin’ (€1.49)
•Clipse – Grindin’ (€1.49)
•Crada – Understanding (€1.49)
•Diddy – Bad Boy For Life (€1.49)
•Dj Khaled – I’M So Hood (Remix) (€1.49)
•Dorrough – Ice Cream Paint Job (€1.49)
•Eric B. & Rakim – Paid In Full (€1.49)
•Flo Rida – Low (€1.49)
•Ill Blu – Shut This Down (€1.49)
•Ill Blu – Stallin (€1.49)
•Koudjo – Pression (€1.49)
•Luniz – I Got Five On It (€1.49)
•Maino – All The Above (€1.49)
•New Boyz – You’re A Jerk (€1.49)
•Pharcyde – Passin’ Me By (€1.49)
•S-X Beats – Power (€1.49)
•S-X Beats – Take Over (€1.49)
•Shuko – Fire (€1.49)
•Sugarhill Gang – Rapper’S Delight (€1.49)
•Trackdilla – Bad Mood (€1.49)

Enkel voor België

•Bangladesh – Tango Cash (Freestyle) (€1.49)
•Black Eyed Peas – My Humps (€1.49)
•Cool & Dre – Lavish (Freestyle) (€1.49)
•Crada – Understanding (€1.49)
•Gucci Mane – Wasted (€1.49)
•Kanye West – Can’t Tell Me Nothing (€1.49)
•Koudjo – Pression (€1.49)
•LL Cool J – Around The Way Girl (€1.49)
•New Boyz – You’re A Jerk (€1.49)
•Rich Boy – Throw Some D’s (€1.49)
•Shuko – Fire (€1.49)
•T.I. – Whatever You Like (€1.49)
•Timbaland – Say Something (€1.49)
•Trackdilla – Bad Mood (€1.49)
•Warren G – Regulate (€1.49)

• Killzone 3 :

•Killzone 3 Avatar Bundle 1 (Helghast) (€0.99) (bevat de onderstaande avatars)
•Helghast Engineer Avatar
•Helghast Infiltrator Avatar
•Helghast Marksman Avatar
•Helghast Medic Avatar
•Helghast Tactician Avatar
•Killzone 3 Avatar Bundle 2 (ISA) (€0.99) (bevat de onderstaande avatars)
•ISA Engineer Avatar
•ISA Infiltrator Avatar
•ISA Marksman Avatar
•ISA Medic Avatar
•ISA Tactician Avatar
• Grand Theft Auro IV (€ 0.25 per stuk) :

•Nico Bellic
•Brucie Kibbutz
•Dimitri Rascalov
•Mikhail Faustin
•Lollipop Girl
•Playboy X
•Joni
•Young Lady
•Luis Lopez
•Johnny Klebitz
•Vladimir Glebov
•Yusuf Amir
•Tony Prince
•Mori Kibbutz
•Malc
•Luis Lopez Bouncer
•Lost and Damned Logo
•Gracie Ancelotti
•Billy Grey
•Ashley Butler
• Red Dead Redemption (€ 0.25 per stuk) :

•John Marston Avatar
•John Marston #2
•John Marston #3
•John Marston #4
•Bill Willamson Avatar
•Bonnie MacFarlane Avatar
•Colonel Allende Avatar
•Luisa Fortuna Avatar
•Edgar Ross
•Colonel Allende Cigar
•Shadow Wolf
•Stronghold
•Pig Josh
•Walton Lowe
•Colonel Allende Cards
Undead Nightmare

•Marshal Johnson Avatar
•Landon Ricketts Avatar
•Seth Briars Avatar
•Scarlet Lady Avatar
•Irish Avatar
• MotorStorm Apocalypse:

•Stormer Avatar Bundle (€0.99)
Premium Themes:

• Disruptive Themes – Amphibian Fantasy Theme (€1.49)

Dynamic Themes:

• Lama Themes:

- Dynamic Happy Easter Eggs Theme (€1.99)

Wallpapers:

• PixelJunk Shooter 2 Wallpaper

Video's:
• Naruto Shippuden: Kizuna Drive Trailer
• Dead Space 2 Severed Trailer
• Dragon Age 2: Exiled Prince Trailer
• Section 8: Prejudice Announcement Trailer
• The World Of Hunted Trailer
• MotorStorm: Apocalypse Dev Diary 2
• Slam Bolt Scrappers Trailer
• Uncharted 3: Drake’s Deception 3D Trailer
• Killzone 3 Launch Trailer

Speciale aanbiedingen (tot 16 maart):
• Shift Extended (mini) (€3.99 €1.99)
• Age of Hammer Wars (mini) (€3.99 €1.99)
• Star Hammer Tactics (mini) (€2.99 €1.49)
• Tom Clancy’s Rainbow 6 (PSone) (€4.99 €3.59)
• Toy Story Racer (PSone) (€5.99 €2.99)
• Toy Story 2 (PSone) (€5.49 €2.99)

Games:

• Williams Pinball Classics (€14.99)
• Phantom Brave: The Hermuda Triangle (€19.99)
• Baseball Stars Professional (€6.99)
• League Bowling (€6.99)
• Super Sidekicks (€6.99)

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Online Storage Available To PlayStation Plus Members From Tomorrow
In response to overwhelming demand from the PS3 community, we are pleased to announce that Online Storage for Game Saves will be available to PlayStation Plus members from tomorrow, 10 March, allowing you to store your game saves for peace of mind and easy access from any PlayStation 3 system in the world.

After downloading PS3 System Software Update 3.60, Plus members will have access to 150MB of space and will be able to store up to 1000 PS3 game saves.

To do so, simply highlight the game save you want to store in the [Saved Data Utility (PS3)], press the triangle button to bring up the options, select “copy” and then select “Online Storage” as the destination. In turn, you can access your Online Storage list via [Saved Data Utility (PS3)] when signed into PlayStation Network on a friend’s PS3 and download your stored game saves to carry on your game from where you left off.

If the developer has chosen to implement copy protection on their game saves, you can still copy those files to Online Storage but there will be a 24 hour period, after each save, before you can then download them on any PS3.

If your PlayStation Plus subscription expires then you will no longer be able to access Online Storage until you renew your subscription. However, any game saves stored will be kept for six months and you will be able to access them as before when you renew the subscription, as long as you do so within that six month period.

Hopefully that tells you everything you need to know about this new, much requested service. If you do need any more information, the official PlayStation forums have posted a guide, and ask us in the comments as always.
Other minor features will also be added via system software update (v3.60). For more information please visit http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps3/ once the update is live.
150MB is niet echt veel. De meeste save files zijn maar een paar MB groot, mijn Mafia II save file is wel 39MB

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 09-03-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de hele tijd een of andere foutmelding als ik wil inloggen op het PSN; ligt dat er misschien uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:04:
Ik krijg de hele tijd een of andere foutmelding als ik wil inloggen op het PSN; ligt dat er misschien uit?
PSN is offline tot morgenochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oeps, bericht stond er al, niet gezien, thx Chef van leeuwen...

[ Voor 77% gewijzigd door swopdark op 09-03-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Jep staat een paar posts boven je..

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah thnx, dus toch over het hoofd gezien. Is er ergens een PSN status te vinden online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:10:
Ah thnx, dus toch over het hoofd gezien. Is er ergens een PSN status te vinden online?
http://nl.playstation.com/ps3/ -> rechts bovenin.

http://blog.eu.playstation.com/ !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:04:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Op deze manier is de implementatie van dat online storage wel zwaar ruk. Elke keer handmatig een filetje uploaden en dan weer handmatig ergens anders downloaden. Net zo goed met een USB stick te doen. En 150MB is wel erg weinig. Herinner me nog dat mijn save games van Bioshock 2 ongeveer 25MB per stuk waren. Dan ben je dus en behoorlijk bezig met uploaden van je save game en ben je na 6 save games uitgespeeld. Dus ze moeten eens die save games echt optimaliseren en terug brengen naar een paar honderd kb en iets van een automatische optie erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Kluutmaran schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:29:
PlayStationNL: Wil je vanavond online gamen op je PS3? Zorg er dan voor dat je bent ingelogd op PSN vóór 17.00 (9/3/11). #PSNonderhoud: Van 17.05 t/m 04.00 (27 minutes ago from HootSuite)Wil je vanavond online gamen op je PS3? Zorg er dan voor dat je bent ingelogd op PSN vóór 17.00 (9/3/11). #PSNonderhoud: Van 17.05 t/m 04.00

Reminder! (nog steeds onzin dat het zolang moet duren...)
Weer zulks lange downtime..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
GTA IV avatars :D kom alleen 8 cent te kort in mijn ps3 portemonnee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Gvd. Geen avond gamen dus.

Alles fijn VS-JP gericht, laten we de hoogste piekuren van onze laatste prioriteit, Europa, verneuken.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playstation network lijkt down vandaag iemand anders dat wordt signed out met error code (8002A203)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:58:
Playstation network lijkt down vandaag iemand anders dat wordt signed out met error code (8002A203)
Hier hetzelfde verhaal. Er is blijkbaar onderhoud gaande, tenminste die melding krijg je als je via de website probeert in te loggen :)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Ok mensen. Playstation Network (PSN voor intimi) is dus down vanavond, en wel tot morgenochtend vroeg. Als alles goed verloopt, mag je er tegen 04.00 weer in, als je mazzel hebt, misschien wel eerder.

Discussieren hierover mag, maar de posts met "ik kan niet inloggen" gaan zonder meer verwijdert worden.

[ Voor 79% gewijzigd door PWM op 09-03-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Shit man...

Was ik de hele tijd ingelogd, word ik een klein uurtje geleden alsnog van PSN afgehaald.
En dan kun je niet meer inloggen! Beetje jammer.

Nu dan maar wat offline spelen...
Gelukkig nog wel op tijd de demo van Top Spin 4 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
echt slecht dit, ga je op de officiele psn site kijken staat er geen fuck.
moet je weer gaan zoeken....

Maar goed, dan maar een filmpje kijken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:15:
echt slecht dit, ga je op de officiele psn site kijken staat er geen fuck.
moet je weer gaan zoeken....

Maar goed, dan maar een filmpje kijken.
Op de officiele PS3 site staat gewoon dat PSN offline is.

http://nl.playstation.com/ps3/

Op de PS3 blog worden alle updates/downtime aangekondigd.

http://blog.eu.playstation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
En ik ben online !!!!

Lijkt erop dat de servers weer up zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hmm heb de ps3 net uitgezet;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRAXION schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:42:
En ik ben online !!!!

Lijkt erop dat de servers weer up zijn.
PlayStation®Network Status: Deels beschikbaar

http://nl.playstation.com/ps3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ze zeggen dat dus vanaf vandaag voor de PSN+ members cloud saven mogelijk is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 18:03

RnB

Plus een feature wat ik ENORM waardeer: tijdsinstelling van het automatisch uitschakelen van mijn controller! :) Die 10 minuten waar ie eerst fixed op stond, was veel te kort, maar het is wel een optie die enorm scheelt met de accuduur van de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren vergeten mijn PS3 aan te zetten voor 17:00 uur ...
Dan maar vroeg naar bed en de Mortal Kombat 9 demo s'ochtends binnenhalen.
Even een paar minuutjes spelen/rondkijken en dan maar eens gaan werken. :P
[edit]Ziet er goed uit, speelt fijn en de laadtijden zijn heel erg kort (max. 5 sec.). Hopelijk zijn de laadtijden ook zo kort in het uitendelijke spel. :9~

[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-03-2011 08:51 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:41:
[edit]Ziet er goed uit, speelt fijn en de laadtijden zijn heel erg kort (max. 5 sec.). Hopelijk zijn de laadtijden ook zo kort in het uitendelijke spel. :9~
Wat een spel he... wat een spel!! :9~ O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het upgraden van een PS3 harde schijf en is tegen problemen aangelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Toevallig een week geleden nog gedaan, kan eigenlijk weinig foutgaan, ik zal even de link zoeken van de guide die ik gevolgd hebt.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende uitgevoerd:

- 2,5" 5400 RPM SATA schijf aangeschaft
- Backup weggeschreven naar externe schijf
- Nieuwe schijf geformateerd naar FAT32
- het .pup bestand in de juiste mappen structuur gezet op de nieuwe hardeschijf
- schijf ingebouwd

Ik loop tegen het probleem aan dat er geen update data gevonden kan worden terwijl ik wel de juiste mappen heb aangemaakt. Ik vind het een beetje vreemd. :?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:41:
De nieuwe MK is inderdaad erg vet 8)
Gisteren de hele middag gespeeld. Ik snap alleen de X-Ray move van Johnny Cage niet, hij zegt dan alleen iets en er gebeurt verder niks :?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:53:
Ik heb het volgende uitgevoerd:

- 2,5" 5400 RPM SATA schijf aangeschaft
- Backup weggeschreven naar externe schijf
- Nieuwe schijf geformateerd naar FAT32
- het .pup bestand in de juiste mappen structuur gezet op de nieuwe hardeschijf
- schijf ingebouwd

Ik loop tegen het probleem aan dat er geen update data gevonden kan worden terwijl ik wel de juiste mappen heb aangemaakt. Ik vind het een beetje vreemd. :?
Je moet de backup terugzetten via de backupterugzetoptie van de ps3, niet handmatig spul kopiëren.
De laatste stap, schijf inbouwen, is goed, dan moet je de laatste firmware downloaden (staat wel ergens op de playstationsite) en op een usb-stick zetten. Na het installeren van de firmware kun je de backup terugzetten vanaf de externe schijf.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Zoals flotter zegt klopt het. Ik heb alle geinstalleerde data verwijderd (op mn savegames na). 90% kan je zo opnieuw downloaden via de store. Ik geloof alleen dat je met singstar liedjes wat problemen kan krijgen.

Vervolgens draai je een back up van je PS3, (je kan ook al je gamedata back-uppen maar dan moet je wel een groot FAT32 extern medium hebben.)
Je zorgt dat je naast je Back-Up medium een USB stick (ook FAT32) met de laatste firmware hebt.

Een goede guide (in NL) kun je hier vinden hier staat alles perfect uitgelegd, stap voor stap:

http://bashers.nl/hoe-een-playstation-3-hdd-te-vervangen

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips! En die handleiding ga ik zeker gebruiken.
Kijken of er vanavond nog tijd voor is.

Zal de uitslag laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Net geupdate naar 3.60
Zie niet echt veel veranderingen. Alleen dat je kan instellen wanneer je controller uitgaat.
Browser nog steeds zo ouderwets als t maar kan.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09
Er zitten ook vrijwel geen veranderingen in voor normale users alleen voor users met PSN+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

BMW_M3 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:05:
Net geupdate naar 3.60
Zie niet echt veel veranderingen. Alleen dat je kan instellen wanneer je controller uitgaat.
Browser nog steeds zo ouderwets als t maar kan.
Die browser vind ik sowieso 3 keer niks, ik gebruik m'n laptop wel om te internetten.
De controller instelling vind ik wel fijn, ik laat m'n controller soms wel eens effe liggen, als ik even de afwas ga doen ofzo, odnertussen een muziek je op, 10 minuten vind ik echt te kort, dus heb de instelling nu weer teruggezet maar dan denk je er niet meer aan en is je controller leeg :+

[ Voor 7% gewijzigd door ijskonijn op 10-03-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:53:
Heeft iemand ervaring met het upgraden van een PS3 harde schijf en is tegen problemen aangelopen?
Recent de HD van m'n 80GB PS3 geupgrade. Eerst een backup gemaakt op een externe schijf (FAT32) en de laatste PS3 firmware op USB stick gezet. Nieuwe HD erin, firmware installeren en daarna backup teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergje360
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
Heeft iemand al de politie aan de deur gehad die je ps3 in beslag heeft genomen in verband met de LG patent conflict, of is dit bericht gewoon niet waar

http://www.psu.com/LG-and...tch-homes--a010937-p0.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Die nieuwe cloud-feature is wel erg handig! Ik heb al even al m'n belangrijke savegames opgeslagen. Nu hoop ik nog op cross-gaming chat en het kunnen verwijderen van games uit trophy-lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Bergje360 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:58:
Heeft iemand al de politie aan de deur gehad die je ps3 in beslag heeft genomen in verband met de LG patent conflict,
Lijkt mij heeel erg stug.. geloof er geen snars van. Denk dat het meer figure of speech is.

@ Lupo, waarom zou je games uit je trophy list willen halen? of bedoel je games waarvan je geen trophies hebt gehaald?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergje360
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:47:
[...]

Lijkt mij heeel erg stug.. geloof er geen snars van. Denk dat het meer figure of speech is.
Volgens Inside gamer schijnt dat alle in beslag genomen ps3's weer worden vrijgegeven. Zoveel tegenstrijdige berichten, misschien moet ik 'de feed' maar even loslaten en lekker voetbal kijken vanavond

http://www.insidegamer.nl...kort-geding-tegen-LG.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
LuPo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:22:
Die nieuwe cloud-feature is wel erg handig! Ik heb al even al m'n belangrijke savegames opgeslagen. Nu hoop ik nog op cross-gaming chat en het kunnen verwijderen van games uit trophy-lijst.
Inderdaad erg handig, misschien ook maar PSplus nemen.

[ Voor 14% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 10-03-2011 19:30 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:47:
[...]

@ Lupo, waarom zou je games uit je trophy list willen halen? of bedoel je games waarvan je geen trophies hebt gehaald?
Ik zou er ook wel uit willen halen, ben destijds begonnen aan de Asian versie van Demon's Souls en heb er totaal niets van gehaald. Daarnaast zijn de trophies in het Japans.... zou deze best graag verwijderen uit mijn lijst, maar het kan niet... :+

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:22:
Zeker... zo hoef je niet savegames "hard" te verwijderen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Bellerophon schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:48:
[...]

Zeker... zo hoef je niet savegames "hard" te verwijderen :Y
Waarom zou je je savegames online willen backuppen? Als je bang bent ze kwijt te raken kun je ze toch ook naar een USB stick backuppen of niet?

Als de functie nu was dat je overal waar je inlogde automatisch met je profiel je met je eigen savegame verder kon spelen was het wel fijn geweest maar hier heb ik niks aan. Sowieso niet omdat ik veelal multiplayer speel en de singleplayer meestal maar 1x doorloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:11:
[...]

Waarom zou je je savegames online willen backuppen? Als je bang bent ze kwijt te raken kun je ze toch ook naar een USB stick backuppen of niet?

Als de functie nu was dat je overal waar je inlogde automatisch met je profiel je met je eigen savegame verder kon spelen was het wel fijn geweest maar hier heb ik niks aan. Sowieso niet omdat ik veelal multiplayer speel en de singleplayer meestal maar 1x doorloop.
Er zijn save files die je niet naar een USB stick kan kopieeren. Deze kan je nu wel online zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Kluutmaran schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:11:
[...]

Misschien voor protected savefiles? Die kunnen niet op USB stick en wel op de server.

En dat tweede wat je zegt is juist wel een feature hiervan. Bij vrienden kun je inloggen met je eigen PSN-id en je savegames van de server halen. Of heb ik dit fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Sorry hoor, maar die Motorstorm Apocalypse Demo installatie duurt echt te lang. Zit al letterlijk bijna 10 minuten te wachten, nog niet eerder meegemaakt (op GT5 na dan ;)).

[ Voor 5% gewijzigd door C0nscious op 11-03-2011 00:37 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Chef_v_leeuwen, Flotter

Het is gelukt! Bedankt voor alle informatie! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

LuPo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:31:
[...]
En dat tweede wat je zegt is juist wel een feature hiervan. Bij vrienden kun je inloggen met je eigen PSN-id en je savegames van de server halen. Of heb ik dit fout?
Voor zover ik heb begrepen zou dit inderdaad mogelijk moeten zijn.

Ik heb een ander vraagje:
Momenteel is de Mortal Kombat demo alleen voor PSN+ bezitters beschikbaar; als ik met mijn PSN+ account bij een vriend inlog en de Mortal Kombat demo download op zijn PS3, kan hij die daarna dan met zijn (niet plus)-account spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ijskonijn schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:50:
[...]

Voor zover ik heb begrepen zou dit inderdaad mogelijk moeten zijn.

Ik heb een ander vraagje:
Momenteel is de Mortal Kombat demo alleen voor PSN+ bezitters beschikbaar; als ik met mijn PSN+ account bij een vriend inlog en de Mortal Kombat demo download op zijn PS3, kan hij die daarna dan met zijn (niet plus)-account spelen?
Ja dat kan :) Account-sharing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe goed is het 3D effect eigenlijk bij 3D games op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
bij killzone 3 is het geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hoi

Ben toch overstag gegaan, en wil een 2e hands ps3 gaan kopen met GT5
(samen met tekken 6 eigenlijk de enige spellen die me echt gaaf lijken :) )

Alleen heb ik als PC man totaal geen ervaring met een PS3 (kopen)
Dus vroeg ik me af waar ik op moest lettten/testen.
Natuurlijk of alle knopjes op de joystick werken (is daar een handig menutje voor ?)
Maar verder, hoe zie ik of zo'n ding geband is ?
Zijn er bepaalde voortekenen dat ie half dood is ofzo :)

Of is er nog iets anders waar jullie van zeggen, let daar op ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
heuveltje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:19:
Hoi

Ben toch overstag gegaan, en wil een 2e hands ps3 gaan kopen met GT5
(samen met tekken 6 eigenlijk de enige spellen die me echt gaaf lijken :) )

Alleen heb ik als PC man totaal geen ervaring met een PS3 (kopen)
Dus vroeg ik me af waar ik op moest lettten/testen.
Natuurlijk of alle knopjes op de joystick werken (is daar een handig menutje voor ?)
Maar verder, hoe zie ik of zo'n ding geband is ?
Zijn er bepaalde voortekenen dat ie half dood is ofzo :)

Of is er nog iets anders waar jullie van zeggen, let daar op ?
Vaak ben je beter af wanneer je een nieuwe koopt. Het scheelt je misschien 50 euro, maar dan heb je wel garantie en nieuwe hardware....
Pagina: 1 ... 13 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.