Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

cmegens schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:26:
[...]

Vaak ben je beter af wanneer je een nieuwe koopt. Het scheelt je misschien 50 euro, maar dan heb je wel garantie en nieuwe hardware....
Dat dus, gewoon een nieuwe kopen... Geen gezeur wel de garantie

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bellerophon schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:04:
[...]

Dat dus, gewoon een nieuwe kopen... Geen gezeur wel de garantie
Heb momenteel een bod lopen, dat verschilt incl. GT5 ruim 120E met een nieuwe, en dan krijg ik ook nog eens GTA4 erbij. En aangezien ik maar een beperkt inkomen heb scheelt dat toch een behoorlijke slok op de borrel !

maar ik stam dan ook nog uit de tijd van de fatsoenlijke consoles :)
Heb nog een snes, en een master-system van 10 20 jaar oud liggen die gewoon nog werken.
Maakt 1 jaartje dan zoveel uit tegenwoordig ?

[ Voor 20% gewijzigd door heuveltje op 11-03-2011 13:10 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:07:
[...]

Heb momenteel een bod lopen, dat verschilt incl. GT5 ruim 120E met een nieuwe, en dan krijg ik ook nog eens GTA4 erbij. En aangezien ik maar een beperkt inkomen heb scheelt dat toch een behoorlijke slok op de borrel !

Heb nog een snes, en een master-system van 10 20 jaar oud liggen die gewoon nog werken.
Hangt er vanaf hoe de gebruiker er mee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Niet alleen hoe de gebruiker ermee omgaat hoor. Aangezien de consoles tegenwoordig veel snellere hardware hebben stoken ze ook een stuk meer warmte. En aangezien warmte en stof volgens mij nog steeds doodsoorzaak nummer 1 van hardware is lijkt me dat niet onbelangrijk. Ook is de foutmarge bij de huidige hardware volgens mij een stuk kleiner en zijn de onderdelen een stuk minder duurzaam, zoals bijvoorbeeld de Bluray laser. Een derde punt is dat de consoles imo meer en langer achter elkaar gebruikt worden, ook als mediastation en dergelijke.

Is de 2de handse Playstation een Phat model zou ik toch 2x nadenken of je niet beter een nieuwe kan kopen want die vallen toch redelijk wat vaker uit dan de Slim modellen (ook al een vermoeden en geen feit :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:47:
[...]

@ Lupo, waarom zou je games uit je trophy list willen halen? of bedoel je games waarvan je geen trophies hebt gehaald?
Inderdaad. Ik heb twee games waarvan ik 0% trophies heb. Zou het wel leuk vinden als die lekker uit m'n lijstje zijn. ;)

Op zich geen big deal voor me als het niet gebeurt. Maar ik ken meer mensen die wel graag wat willen verwijderen. Ik denk niet dat het snel geïmplementeerd wordt omdat ze er niet echt mee kunnen adverteren (wat bijv. wel kan met die cloud-service).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kluutmaran schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:56:
Is de 2de handse Playstation een Phat model zou ik toch 2x nadenken of je niet beter een nieuwe kan kopen want die vallen toch redelijk wat vaker uit dan de Slim modellen (ook al een vermoeden en geen feit :))
het word iig een slim, en als het ff kan een met garantie :)
Maar even terug op de centrale vraag, is er iets waar ik op moet letten ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:32
heuveltje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:06:
[...]

- Heeft de ps3 geen beschadigingen.
- Werkt de ps3 naar behoren (game opstarten etc...)
- Werkt de controller en let op eventuele schade
- Vraag naar de aankoopbon etc... als de eigenaar deze nog heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
SL65 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:37:
[...]

- Heeft de ps3 geen beschadigingen.
- Werkt de ps3 naar behoren (game opstarten etc...)
- Werkt de controller en let op eventuele schade
- Vraag naar de aankoopbon etc... als de eigenaar deze nog heeft.
- Heeft de vorige eigenaar CFW er op gedraaid?
- Heeft de ps3 eventueel een console ban?
- Zijn de accounts verwijderd van de console?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

heuveltje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:06:
[...]

- Waar heeft hij gestaan? Kan de warmte daar snel weg (ivm soldeer punten enzo)
- Zit er veel stof in de hoekjes en de sleuven? Zegt veel over het gebruik van de user.
- Krassen? Wederom hoe de user er mee om is gegaan
- Kassabon? ivm garantie, zelfs als de officiele garantie periode is verlopen. Sony is nog wel eens courant, maar alleen met bon.
- Test even met game opstarten van een disc die jij er in hebt gedaan en ga er mee op PSN. Weet je zeker dat hij A. niet gejailbreaked is want dat kan niet meer met de nieuwste firmware(die nodig is om online te gaan) en dat hij B. een werkende Blu-ray drive heeft.
- Natuurlijk de controller even testen of alles werkt. Of sommige knoppen piepen, of je de pookjes niet te veel kan bewegen zonder iets te registeren (dode hoek).
- Indrukken van de pookjes is ook handig. Voelt dit te los aan, moet je minder betalen. Die controller is namelijk snel aan vervanging toe.

Dat is het denk ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jeetje... vriend van me zijn PS was stuk gegaan en nu hebben we hem een nieuwe gegeven, 2ehands dat dan weer wel... nu hebben we eindelijk zijn ps via start aangesloten terwijl hij ook hdmi heeft maar elke keer als we de ps op hdmi zetten en aansluiten op de hdmi op de tv krijgen we geen signaal. Iemand ervaring mee?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09
Gropah schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:46:
- Test even met game opstarten van een disc die jij er in hebt gedaan en ga er mee op PSN. Weet je zeker dat hij A. niet gejailbreaked is want dat kan niet meer met de nieuwste firmware(die nodig is om online te gaan) en dat hij B. een werkende Blu-ray drive heeft.
Dat van het PSN opgaan staat gelijk aan geen jailbreak klopt niet. Momenteel nog kan je met een 3.60 spoof gewoon op PSN komen. Voor de rest niks toe te voegen aan de verhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
MrVegeta schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:20:
Jeetje... vriend van me zijn PS was stuk gegaan en nu hebben we hem een nieuwe gegeven, 2ehands dat dan weer wel... nu hebben we eindelijk zijn ps via start aangesloten terwijl hij ook hdmi heeft maar elke keer als we de ps op hdmi zetten en aansluiten op de hdmi op de tv krijgen we geen signaal. Iemand ervaring mee?
Even de PS3 naar fabrieksinstellingen resetten. "Zonder al te veel moeite kun je je beeldscherm instellingen van je PS3 resetten. Het enige wat je hoeft te doen is je PS3 uitschakelen en daarna inschakken via de powerknop en deze ingedrukt houden. Je PS3 zal dan 480p modus springen die door iedere TV herkend wordt."

Met een paar minuten lezen had je dat ook zelf kunnen vinden via links in bijvoorbeeld het defecten topic. Dat is toch het minste wat je mag verwachten van een Tweaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zodoende hebben we de ps dus ook via scart op zijn full hd tv aangesloten. Maar wanneer we de optie hdmi kiezen en de ps via hdmi op de tv aansluiten hebben we geen signaal terwijl de ps dus wel op hdmi staat en is aangesloten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Hmm, da's een ander verhaal. Misschien een brakke hdmi-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Heb je kleurmodes aanstaan die de TV niet eet? Er zijn een paar van die instellingen onder video.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

SidewalkSuper schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 01:10:
[...]

Dat van het PSN opgaan staat gelijk aan geen jailbreak klopt niet. Momenteel nog kan je met een 3.60 spoof gewoon op PSN komen. Voor de rest niks toe te voegen aan de verhalen :)
Hoe test ik dan of het ding niet geband is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 02:13:
Zodoende hebben we de ps dus ook via scart op zijn full hd tv aangesloten. Maar wanneer we de optie hdmi kiezen en de ps via hdmi op de tv aansluiten hebben we geen signaal terwijl de ps dus wel op hdmi staat en is aangesloten.
Als je de ps3 via hdmi aansluit moet je de scart kabel uit de ps3 halen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Sinds de 3.60 update kan ik niet meer zien of mijn PS3 systeem geactiveerd is of niet?

Normaal gesproken kan je onder Account beheer -> Systeem activatie je systeem Activeren of De-activeren. Dit kan nog steeds, maar je kunt niet meer zien wat de huidige status is doordat de tekst sinds de update niet meer donker wordt gemaakt.

Kan iemand dit verifiëren? Is dit wellicht een bug?

Hier wordt het ook besproken: http://community.us.playstation.com/thread/3414211?tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09
heuveltje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 09:50:
[...]
Hoe test ik dan of het ding niet geband is ?
Als je geband bent kun je PSN niet op, maar niet geband zijn betekent niet dat je PSN niet gejailbreakt is.
Die jailbreak kun je meestal wel herkennen bij de systeeminformatie bij het versienummer van de firmware

[ Voor 16% gewijzigd door SidewalkSuper op 12-03-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Net even de demo van Motorstorm: Apocalypse gedownload en gespeeld, dit gaat echt werkelijk nergen over. De eerste Motorstorm is nog steeds de beste (op de demo afgaande). De tweede werd al minder, maar deze derde slaat werkelijk alles. Niet mijn game (meer).

De Supercar is behoorlijk slecht in de besturing, de Superbike gelukkig iets beter. De graphics zijn wel iets verbeterd, maar het is gewoon teveel over the top. Maar de sfeer van de eerste Motorstorm is helemaal weg bij deze variant voor mij.

[ Voor 32% gewijzigd door Jumpman op 12-03-2011 15:53 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Aaarggghhhhh.... Vanmorgen is mijn PS3 kaduuk gegaan...

Ik had voor mijn dochtertje even een DVD met Nijntje opgezet, na een half uur ging de PS3 opeens piepen. ( Zelfde geluid als wanneer je op de Eject knop drukt en er geen disc in zit )

Standby bleef knipperen, daarna weer op de ON knop gedrukt. Blauwe en groene lampje gaan om vervolgens een gele led te geven, daarna gaat de rode Led weer knipperen. Volgens verschillende bronnen op het internet zou het om een warmteprobleem gaan, de PS3 stond in mijn TV-meubel maar deze was zowel aan de voorkant als aan de achterkant open, dus een goede airflow was er wel.

Dit geneuzel gebeurt natuurlijk altijd na de garantie, hij is ook alweer ruim 3 jaar oud. Gaat weer aardig wat bucks en geduld kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Vlassie1980 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 09:06:
Aaarggghhhhh.... Vanmorgen is mijn PS3 kaduuk gegaan...

Ik had voor mijn dochtertje even een DVD met Nijntje opgezet, na een half uur ging de PS3 opeens piepen. ( Zelfde geluid als wanneer je op de Eject knop drukt en er geen disc in zit )

Standby bleef knipperen, daarna weer op de ON knop gedrukt. Blauwe en groene lampje gaan om vervolgens een gele led te geven, daarna gaat de rode Led weer knipperen. Volgens verschillende bronnen op het internet zou het om een warmteprobleem gaan, de PS3 stond in mijn TV-meubel maar deze was zowel aan de voorkant als aan de achterkant open, dus een goede airflow was er wel.

Dit geneuzel gebeurt natuurlijk altijd na de garantie, hij is ook alweer ruim 3 jaar oud. Gaat weer aardig wat bucks en geduld kosten :(
Als je een klusser bent, valt het misschien nog te maken.

http://www.youtube.com/watch?v=U70SgRDVcBo zijn 5 delen, koelpasta & hete luchtblazer en schroevendraaiers heb je nodig
Als je gelukt hebt bolt ie zo weer, ken iemand die het zo heeft gedaan ( had set via ebay gekocht, vindt nu even de link niet )

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Vlassie1980

Ik weet niet welke versie jij hebt, maar de phats hebben hun cooling aan de zijkant...

Het blijft natuurlijk spijtig.

BTW sony is af en toe redelijk royaal met garantie. Gewoon bellen en als het te veel kost zou je kunnen overwegen een slim te halen met 2 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Jumpman schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:51:
Net even de demo van Motorstorm: Apocalypse gedownload en gespeeld, dit gaat echt werkelijk nergen over. De eerste Motorstorm is nog steeds de beste (op de demo afgaande). De tweede werd al minder, maar deze derde slaat werkelijk alles. Niet mijn game (meer).

De Supercar is behoorlijk slecht in de besturing, de Superbike gelukkig iets beter. De graphics zijn wel iets verbeterd, maar het is gewoon teveel over the top. Maar de sfeer van de eerste Motorstorm is helemaal weg bij deze variant voor mij.
same here :). Ik had werkelijk geen seconde het idee dat ik ook maar enige kans had, dus dat ik door beter op te letten en beter te sturen ook kon winnen. Die instortende troep, het nut ontgaat me. 3rd person rijden is inderdaad te slecht voor woorden, 1st person view gaat wel, maar er mist iets... het is niet meer racen... het is niet meer van "shit, 2e... maar ik weet waarom, en hoe ik kan winnen de volgende keer", maar meer "goh 2e, geen idee hoe ik dat voor mekaar kreeg"

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de demo nog niet gespeeld, maar als ik het zo lees zal die voor mij ook wel tegenvallen dan. Ik vind het 2de deel niet heel slecht, maar daarbij vind ik de circuits wat te complex waardoor je elkaar eigenlijk te weinig tegenkomt. De eerste blijft toch ook wel mijn favoriet. Het leuke van de Motorstorm spellen vind ik het offroad racend door de blubber raggen, maar het enige wat ik heb gezien van deel 3 is die stadsomgeving.
Ik blijf nog altijd hopen dat er ooit een Motorstorm komt die er zo uit ziet als dat eerste beruchte demofilmpje dat er van getoond werd :P

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 13-03-2011 11:58 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijst van games in ons kikkerlandje:

1 POKEMON WHITE (DS) NINTENDO
2 POKEMON BLACK (DS) NINTENDO
3 KILLZONE 3 (PS3) SONY
4 DRAGON AGE 2 (PC) ELECTRONIC ARTS
5 JUST DANCE 2 (Wii) UBISOFT
6 DRAGON AGE 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
7 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
8 RIFT (PC) UBISOFT
9 DRAGON AGE 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
10 DONKEY KONG COUNTRY RETURNS (Wii) NINTEND

Killzone 3 meedogenloos ingehaald door pokemon. Verder ook een multiplatform game die beter verkoopt op de 360 dan op de Ps3. Dat is erg lang geleden.

PS3 only lijst:

1 KILLZONE 3 SONY
2 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
3 DRAGON AGE 2 ELECTRONIC ARTS
4 GRAN TURISMO 5 SONY
5 FIFA 11 ELECTRONIC ARTS
6 LITTLEBIGPLANET 2 SONY
7 TEST DRIVE UNLIMITED 2 NAMCO BANDAI
8 FIGHT NIGHT CHAMPION ELECTRONIC ARTS
9 ASSASSIN'S CREED/BROTHERHOOD UBISOFT
10 RED DEAD REDEMPTION TAKE - TWO INTERACTIVE

Een mooie lijst en ook goed om te zien dat Little Big Planet nog steeds goed verkoopt. Dit zal te maken hebben met de prijsverlaging naar 39 euro die door de Free record shop is ingezet. de FR heeft er nog een heleboel op voorraad liggen en probeert van de voorraad af te komen. Grijp je kans voor zolang het duurt. Andere winkels hebben hun prijs ook moeten verlagen.

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqu.net/1037-1191-large/little-big-planet-2-.jpg
een metacritic score van 9,2 is niet misselijk

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
heuveltje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:07:
[...]

Als je hem inderdaad voor 200 euro kunt kopen met 2 games is het het overwegen waard. Maar dan nog zou ik liever een nieuwe willen, je weet namelijk niet hoeveel vlieguren de PS3 er al op heeft zitten. De console zal nog niet zoveel uitmaken, maar controllers slijten wel. Mocht de huidige eigenaar bijvoorbeeld roken of hoogpolige vloerbedekking hebben dan zal de PS3 ook vol met stof zitten. En je weet nooit zeker of hij niet al eens gejailbreakt is waardoor je een ban kunt krijgen. Voor 120 euro meer weet je zeker dat je dat allemaal niet hebt. Dus het is een risico van 120 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Een mooie lijst en ook goed om te zien dat Little Big Planet nog steeds goed verkoopt. Dit zal te maken hebben met de prijsverlaging naar 39 euro die door de Free record shop is ingezet. de FR heeft er nog een heleboel op voorraad liggen en probeert van de voorraad af te komen. Grijp je kans voor zolang het duurt. Andere winkels hebben hun prijs ook moeten verlagen.
Volgens mij was het juist Bart Smit die hem eerder voor 39 euro aanbood hoor, daar heb ik hem ook vandaan voor die prijs en toen stond FRS nog vrolijk op de volle mep (zowel online als hier in de winkel).

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
@swopdark:
Mooie lijst inderdaad, ik heb van het weekend zelf KZ3 op de kop getikt. Echt super speelt de single player. Multiplayer nog niet gedaan. Heeft er iemand hier de extra map pack gekocht? Is het wat? Heeft er iemand toevallig een gratis code daarvoor liggen die die toch niet gaat gebruiken? (laat maar weten :) )

LBP2 gaat natuurlijk nog veel meer in prijs zakken. Is niet een spel wat ik acuut hoef te spelen. Die komt wel weer in huis als die 15 euro ofzo is. Een spel wat je toch lang kunt spelen en actief gespeeld wordt online ook na lange tijd.

Maar dat er een multiplatform spel beter verkocht wordt op de Xbox360 en Wii zal gedeeltelijk te maken hebben met KZ3. Meestal kopen mensen niet meer dan 1 spel tegelijk. Dus Sony concurreert andere spellen op de console met KZ3.

[ Voor 17% gewijzigd door dangerpaki op 14-03-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:11:
@swopdark:
Mooie lijst inderdaad, ik heb van het weekend zelf KZ3 op de kop getikt. Echt super speelt de single player. Multiplayer nog niet gedaan. Heeft er iemand hier de extra map pack gekocht? Is het wat?
De retro mappack bestaat uit twee maps:

Salumon Market en Blood Gracht waarbij Blood Gracht enkel in Guerilla warfare te spelen is. Deze twee maps komen uit Killzone 2 en ik vind vooral Salumon Market een pareltje... heerlijk gebalanceerd, Exo's en stationary wasp launchers zitten erin en natuurlijk ziet het er allemaal verbluffend uit. wanneer je veel online gaat spelen kan ik je de €4,99 uitgave erg aanraden maar gelukkig zijn de standaard maps ook al erg goed.
[quote]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
swopdark schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:35:
[...]

De retro mappack bestaat uit twee maps:

Salumon Market en Blood Gracht waarbij Blood Gracht enkel in Guerilla warfare te spelen is. Deze twee maps komen uit Killzone 2 en ik vind vooral Salumon Market een pareltje... heerlijk gebalanceerd, Exo's en stationary wasp launchers zitten erin en natuurlijk ziet het er allemaal verbluffend uit. wanneer je veel online gaat spelen kan ik je de €4,99 uitgave erg aanraden maar gelukkig zijn de standaard maps ook al erg goed.
[quote]
Thanks. Ik herinner me de namen van de maps uit KZ2 al niet meer... maar goed ik zal ze denk ik ook mar kopen. 5 euro voor wat meer pret is zeker niet erg.

Edit: effe ge-youtube-d en dat zijn inderdaad mijn twee van de beter maps uit KZ2. Dus die ga ik wel halen. Jammer dat de map (weet niet die heet) niet erbij hebben gedaan waarbij je speelde op een soort binnenterrein met aan iedere zijde de locker rooms van elk team

[ Voor 15% gewijzigd door dangerpaki op 14-03-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:47:
[...]
Edit: effe ge-youtube-d en dat zijn inderdaad mijn twee van de beter maps uit KZ2. Dus die ga ik wel halen. Jammer dat de map (weet niet die heet) niet erbij hebben gedaan waarbij je speelde op een soort binnenterrein met aan iedere zijde de locker rooms van elk team
Radec Acedemy, zodra daar een mappack van komt koop ik hem misschien ook wel, beste map ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58

RnB

Mensen met een Mac en een ps3 die blu-ray rips afspeelt? Op Windows heb je mkv2vob, maar je hebt niks voor op de Mac. Nu heb ik Handbrake gevonden, maar die spuugt alleen mp4tjes uit. Nu weet ik niet of de ps3 die afspeelt en of ik dan ook DTS heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik merkte gister op dat je niet meer met je account op een andere PS3 kunt inloggen. Ik wilde dat namelijk doen en toen kreeg ik de melding dat je niet met een ander account kunt aanmelden. Die melding heb ik nog nooit gezien en ik weet dat je voorheen gewoon accounts kon sharen. De desbetreffende PS3 draait op 3.60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
RnB schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:42:
Mensen met een Mac en een ps3 die blu-ray rips afspeelt? Op Windows heb je mkv2vob, maar je hebt niks voor op de Mac. Nu heb ik Handbrake gevonden, maar die spuugt alleen mp4tjes uit. Nu weet ik niet of de ps3 die afspeelt en of ik dan ook DTS heb?
Playstation Media Server draait ook op OSX voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ja weet ik, maar die films die ik heb, zijn niet te streamen over wireless. Ik heb het op Windows al geprobeerd en dat was een grote stotterboel..
Ik heb echt een programma nodig zoals mkv2vob. Ik heb Windows 7 al in Parallels gedraait, maar ik vond dat niet zo lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj-sannieboy schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:03:
Ik merkte gister op dat je niet meer met je account op een andere PS3 kunt inloggen. Ik wilde dat namelijk doen en toen kreeg ik de melding dat je niet met een ander account kunt aanmelden. Die melding heb ik nog nooit gezien en ik weet dat je voorheen gewoon accounts kon sharen. De desbetreffende PS3 draait op 3.60.
Ik heb het gisteren ook gedaan en na één keer een error melding kon ik gewoon met een andere account inloggen. Lijkt dus niks met 3.60 te maken te hebben. Maar het zal me niks verbazen als Sony het toezicht op de almaar migrerende accounts wat aan het aanscherpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Fatal Mind schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:06:
[...]

Radec Acedemy, zodra daar een mappack van komt koop ik hem misschien ook wel, beste map ever
Vind het zelf altijd wel dubieus dat ze bij het uitkomen van het spel al een DLC/Map pack hebben klaar staan. Vind ik eigenlijk niet kunnen. Of oude maps omzetten en verkopen vind ik eigenlijk ook niet kunnen. Maar goed. KZ3 is supergoed, dus daar heb ik het dan wel voor over en trap ik dus in die strategie van de makers.

Maar radec academy was echt inderdaad een leuke map. Keihard chaotisch en keiveel kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:20:
[...]

Vind het zelf altijd wel dubieus dat ze bij het uitkomen van het spel al een DLC/Map pack hebben klaar staan. Vind ik eigenlijk niet kunnen. Of oude maps omzetten en verkopen vind ik eigenlijk ook niet kunnen. Maar goed. KZ3 is supergoed, dus daar heb ik het dan wel voor over en trap ik dus in die strategie van de makers.

Maar radec academy was echt inderdaad een leuke map. Keihard chaotisch en keiveel kills.
I'ts all about the money, ik denk dat dat het wel samenvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Je kan als consument maar 1 ding doen. De game boycotten. Als meer mensen zo denken dan komt uiteindelijk het signaal wel over. Als iedereen het blijft kopen blijft de devloper natuurlijk op de zelfde manier werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

swopdark schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:13:
[...]

Ik heb het gisteren ook gedaan en na één keer een error melding kon ik gewoon met een andere account inloggen. Lijkt dus niks met 3.60 te maken te hebben. Maar het zal me niks verbazen als Sony het toezicht op de almaar migrerende accounts wat aan het aanscherpen is.
Ik heb het meerdere keren geprobeerd en ook op verschillende account op de PS3 zelf, maar de foutmelding bleef.

EDIT:

Op m'n eigen PS3 werkt het wel gewoon! Vreemd :P

[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-03-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

RnB schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:12:
Ja weet ik, maar die films die ik heb, zijn niet te streamen over wireless. Ik heb het op Windows al geprobeerd en dat was een grote stotterboel..
Ik heb echt een programma nodig zoals mkv2vob. Ik heb Windows 7 al in Parallels gedraait, maar ik vond dat niet zo lekker werken.
al die programma's remuxen met TSmuxer en die kun je volgens mij ook voor de mac krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:31:
Je kan als consument maar 1 ding doen. De game boycotten. Als meer mensen zo denken dan komt uiteindelijk het signaal wel over. Als iedereen het blijft kopen blijft de devloper natuurlijk op de zelfde manier werken.
Klopt ja maar helaas trappen er te veel consumenten in, waardoor dit nooit realiteit gaat worden.

De consument is net een koe die makkelijk is uit te melken.

@ps3

Ideaal met beamer, logitech z5500 en een pc met ps media server. Goedkope budgetbioscoop met prachtig beeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Ik denk dat het wel best meevalt. Ik heb bv nog nooit een mappack gekocht en ik denk dat de meerderheid dat gewoon nooit doet.

Ik koop sowieso eigenlijk niets meer in PSN, alles daar kost eigenlijk veel te veel voor wat het eigenlijk maar waard is. Een gemiddeld spel kost daar 10 Euro, maar als je in de budgetbakken bij thehut kijkt wat voor AAA+ titels dat je daar voor dat kan kopen. Dat is nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
crazyx schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:34:
Ik denk dat het wel best meevalt. Ik heb bv nog nooit een mappack gekocht en ik denk dat de meerderheid dat gewoon nooit doet.

Ik koop sowieso eigenlijk niets meer in PSN, alles daar kost eigenlijk veel te veel voor wat het eigenlijk maar waard is. Een gemiddeld spel kost daar 10 Euro, maar als je in de budgetbakken bij thehut kijkt wat voor AAA+ titels dat je daar voor dat kan kopen. Dat is nogal een verschil.
Mee eens. Ik vind de content ook veel te duur vergeleken met de spellen die je voor 9,85 GBP bij TheHut of Zavvi kunt kopen. Daarom heb ik ook nog nooit wat gekocht in de PSN-store.

Alhoewel, ik heb een abonnement op PS+ genomen. Telt dat ook mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22

Sandyman538

SandstorM [148839]

crazyx schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:34:

Maar het hangt er ook nogal vanaf wat voor spellen je zoekt. PSN games doe je even 20 minuten en dan ga je weer wat anders doen. Peggle, Joe Danger, Battlefield 1943 en zo zijn er nog een hele rij op te noemen wat stuk voor stuk leuke games zijn tussen de 5 en 15 euro. Er staan hier redelijk wat blu ray games in de kast waar ik behoorlijk minder tijd in heb gestoken dan in kleine relatief goedkope PSN games.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ja hoor, na lang zoeken en ontzettend veel troep geprobeerd te hebben, waardoor ik OSX 3x opnieuw heb moeten installeren, heb ik het perfecte programma gevonden om mkv bestanden te muxen (ja zeker!) naar een ps3 vriendelijk bestand.
Heel veel programma's (waaronder Handbrake) zijn super, maar transcoderen ipv muxen heel die film. Met een episode van een serie is het niet zo'n probleem, dat duurt hooguit een half uurtje op mijn core i5, maar hele films duren minimaal 3 uur en dat vind ik iets teveel van het goede.
TSmuxer werkte out of the box niet op Snow Leopard, dus daar kon ik ook niets mee. Een gozer op het internet heeft het wel SL vriendelijk gemaakt, maar daar kan je geen mkv bestanden mee omzetten..

Wat wel uitstekend werkt is een programma genaamd ps3muxer. Deze muxt je mkv bestanden inc DTS stream naar een ps3 geliefd bestand. Inception in 1080p duurde minder dan 10 minuten. Ik ben een gelukkig persoon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 20:36
RnB schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:29:
Ja hoor, na lang zoeken en ontzettend veel troep geprobeerd te hebben, waardoor ik OSX 3x opnieuw heb moeten installeren, heb ik het perfecte programma gevonden om mkv bestanden te muxen (ja zeker!) naar een ps3 vriendelijk bestand.
Heel veel programma's (waaronder Handbrake) zijn super, maar transcoderen ipv muxen heel die film. Met een episode van een serie is het niet zo'n probleem, dat duurt hooguit een half uurtje op mijn core i5, maar hele films duren minimaal 3 uur en dat vind ik iets teveel van het goede.
TSmuxer werkte out of the box niet op Snow Leopard, dus daar kon ik ook niets mee. Een gozer op het internet heeft het wel SL vriendelijk gemaakt, maar daar kan je geen mkv bestanden mee omzetten..

Wat wel uitstekend werkt is een programma genaamd ps3muxer. Deze muxt je mkv bestanden inc DTS stream naar een ps3 geliefd bestand. Inception in 1080p duurde minder dan 10 minuten. Ik ben een gelukkig persoon! :)
En ondertitels die bvb op mkv anime's staan? Komen die ook mee?

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aries.Mu schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:09:
[...]

En ondertitels die bvb op mkv anime's staan? Komen die ook mee?
Ik ben het nu aan het proberen met een .mkv bestand met ondertiteling.
Programma heeft geen optie om ondertiteling ook om te zetten dus ik denk dat dit niet zal lukken.
Laat straks wel weten of het gelukt is.
edit:
ondertiteling word helaas niet omgezet.

Met tsMuxeR 1.10.6 lukt het wel, alleen nog even op mijn PS3 testen.

edit2:
PS3 kan de ondertiteling niet vinden :(

[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 15-03-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
LuPo schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:30:
Vandaag een Orb Wired PS3 controller ontvangen (besteld bij Amazon.co.uk). Nu heb ik net de handleiding gevolgd om hem aan te sluiten maar hij blijft knipperen. Hij kan dus niet connecten met de PS3.

Ik las op internet dat sinds FW 3.50 een heleboel third-party hardware wordt geblokkeerd. Weet iemand een Turbo controller die nog wèl werkt nu (bijv. uit eigen ervaring)?

Nu moet ik dus maar contact op gaan nemen met Amazon om die controller terug te sturen. :(
Of zijn er nog andere 'work arounds'?
Even een update van m'n eigen post. Ik heb contact opgenomen met de fabrikant toen bleek dat de controller niet werkte.

Ik kreeg een heel erg vriendelijk e-mailtje dat ik waarschijnlijk per ongeluk een oude versie van hun controller had gekregen (ze hadden alle winkels nieuwe versies gestuurd en de oude ingenomen) en dat ik een nieuwe kreeg opgestuurd. Omdat het bedrijf net alle winkels had voorzien van nieuwe voorraad hadden ze geen voorraad meer. Ze zouden er daarom eentje rechtstreeks uit China naar mij laten versturen. Perfecte service dus! :D

Vandaag de nieuwe controller gekregen en gelijk aangesloten. De controller werkt nu wel. Ik weet niet wat ze veranderd hebben want hij ziet er precies hetzelfde uit. LittleBigPlanet 2 staat nu aan om de trophy voor '24 uur in Create-mode' te halen! O+

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 15-03-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:29:
[...]

Even een update van m'n eigen post. Ik heb contact opgenomen met de fabrikant toen bleek dat de controller niet werkte.

Ik kreeg een heel erg vriendelijk e-mailtje dat ik waarschijnlijk per ongeluk een oude versie van hun controller had gekregen (ze hadden alle winkels nieuwe versies gestuurd en de oude ingenomen) en dat ik een nieuwe kreeg opgestuurd. Omdat het bedrijf net alle winkels had voorzien van nieuwe voorraad hadden ze geen voorraad meer. Ze zouden er daarom eentje rechtstreeks uit China naar mij laten versturen. Perfecte service dus! :D

Vandaag de nieuwe controller gekregen en gelijk aangesloten. De controller werkt nu wel. Ik weet niet wat ze veranderd hebben want hij ziet er precies hetzelfde uit. LittleBigPlanet 2 staat nu aan om de trophy voor '24 uur in Create-mode' te halen! O+
Toch wel een hele nette service :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bellerophon schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 07:44:
[...]

Vond ik ook!

LBP2 net platinum gehaald. Ik hoefde alleen nog de trophy '24 uur in Create-mode' en die heb ik dus gehaald met de turbo-controller. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
http://blog.eu.playstatio...e-update-16th-march-2011/

PS Store update
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers – Let’s PlayStation Move!
(Offer prices available until the 30th March)
MAG (Trial and Unlock Bundle) (was – £19.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
MAG Interdiction Pack (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
MAG Escalation Pack (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
High Velocity Bowling Complete (was – £11.99/€14.99 now – £8.99/€11.25)
Hustle Kings (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
Top Darts (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
Sackboy’s Prehistoric Moves (was – £4.79/€5.99 now – £2.39/€2.99)
Tumble (was – £7.99/€9.99 now – £5.49/€6.99)
DeadStorm Pirates (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Flight Control HD (was – £3.99/€4.99 now – £1.99/€2.49)
Planet Minigolf (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Swords and Soldiers (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
Trial & Unlock (PS3)
Slam Bolt Scrappers (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia and New Zealand File Size: 490 MB
minis (PS3 and PSP)
Enigmo (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Israel, Kuwait and Ukraine
Pix’n Love Rush (£1.74/€1.99) Rating: PEGI 3
MiniSquadron (£1.74/€1.99) Rating: PEGI 7
PSone Classics (PS3 and PSP)
Street Fighter Alpha 2 (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
Availability: All Locals File Size: 337 MB
Demos (PS3)
PlayStation Move Heroes Demo Rating: PEGI 12
Availability: All Locals File Size: 2592 MB
Crysis 2 Multiplayer Demo Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany File Size: 1446 MB
Tiger Woods PGA TOUR 12: Demo Rating: PEGI 3
Availability: All Locals File Size: 1747 MB
Add-On Game Content (PS3)
Marvel vs Capcom 3
Additional Character – Jill (£3.99/€4.99)
Additional Character – Shuma-Gorath (£3.99/€4.99)
Rating: PEGI 12
Availability: All locales
LittleBigPlanet
St Patricks Day Costume – 1 Week Only (free)
Rating: PEGI 7
Availability: All Locals
DJ Hero 2 – Indie Hip Hop Mix Pack (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not Available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa, Ukraine, UAE
Eyepet – Easter Styling Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
Availability: All locals
ModNation – Papercut Pack (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7
Rock Band 3
Every Breath You Take – The Police (£0.99/€1.49)
Shooting The Moon – OK Go (£0.99/€1.49)
So Lonely – The Police (£0.99/€1.49)
Spill The Wine – War (£0.99/€1.49)
Availability: Not Available in Croatia, Czech Republic, Greece, India, Israel, Kuwait, Luxembourg, Poland, Russian Federation, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Turkey, Ukraine, UAE
Rock Band 2
Control – BulletProof Messenger (£0.59/€0.79)
Stay Here Forever – The Material (£0.99/€1.49)
The Truth – Kittie (£0.99/€1.49)
Your Hands (Together) – The New Pornographers (£0.99/€1.49)
10 Signs You Should Leave – Emmure (£0.99/€1.49)
Angel Lust – Fake Shark-Real Zombie (£0.59/€0.79)
Buried Cold – Rose Of Jericho (£0.59/€0.79)
Love And The Triumph Of – Broadcast (£0.59/€0.79)
Crooked Strings – Kiev (£0.59/€0.79)
Availability: Not Available in Croatia, Czech Republic, Greece, India, Israel, Kuwait, Luxembourg, Poland, Russian Federation, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Turkey, Ukraine, UAE
Def Jam Rapstar
Tango Cash (Freestyle) – Bangladesh (€1.49)
My Humps – Black Eyed Peas (€1.49)
Lavish (Freestyle) – Cool & Dre (€1.49)
Wyld Money (Freestyle) – Danja (€1.49)
Party Up – Dmx (€1.49)
Make Me Better – Fabolous (€1.49)
Mind Playing Tricks On Me – Geto Boys (€1.49)
Wasted – Gucci Mane (€1.49)
Can’T Tell Me Nothing – Kanye West (€1.49)
Got Money – Lil’ Wayne (€1.49)
Around The Way Girl – Ll Cool J (€1.49)
This Is Why I’M Hot – Mims (€1.49)
Playmaker (Freestyle) – Nitti Beatz (€1.49)
Throw Some D’S – Rich Boy (€1.49)
Dey Know – Shawty Lo (€1.49)
Crank That – Soulja Boy Tell ‘Em (€1.49)
Say Something – Timbaland (€1.49)
Regulate – Warren G (€1.49)
Shoulder Lean – Young (€1.49)
Availability: Not Available in Belgium, France, Germany, Ireland, Italy, Portugal, Spain, United Kingdom
Stadium Status (Freestyle) – Danja (£1.19/€1.49)
Hustlin’ – Rick Ross (£1.19/€1.49)
Right Round – Flo Rida (£1.19/€1.49)
Get Me Home – Foxy Brown (£1.19/€1.49)
Over – Drake (£1.19/€1.49)
The 15th (Freestyle) – Dj Khalil (£1.19/€1.49)
Availability: Only available in Belgium, France, Germany, Ireland, Italy, Portugal, Spain and United Kingdom
The Sims 3
Bahhaus Pack (£7.99/€9.99)
Castle Interior Pack (£4.39/€5.49)
Availability: All locales
My Aquarium – Deep-Sea Fish Set (£0.79/€1.49) Rating: PEGI 3
Test Drive Unlimited 2 – Audi Q7 V12 TDI Quattro (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 12
Add-On Game Content (PSP)
Lord of Arcana – DLC Pack 3 (free) Rating: PEGI 16
Availability: Only Available in Israel, Kuwait and Ukraine
FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 49 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only
Eyepet Avatars
Baseballpet
Ghost
Tigerpet
All available @ £0.20/€0.25
Premium Themes (PS3)
Disruptive Themes – Abstract Rango Theme (£1.19/€1.49)
Dynamic Themes (PS3)
Disruptive Themes
Ice Theme (£0.79/€0.99)
Animated Rango Theme (£1.99/€2.49)
Lama Themes
Dynamic Big Sur Sunset Theme (£1.59/€1.99)
Dynamic France Soccer Theme (£1.59/€1.99)
Dynamic Germany Soccer Theme (£1.59/€1.99)
Dynamic Italy Soccer Theme (£1.59/€1.99)
Dynamic UK Soccer Theme (£1.59/€1.99)
Dynamic Volcano And Thunder Theme (£1.59/€1.99)
Wallpapers (PS3)
Slam Bolt Scrappers Wallpaper (free)
Videos (PS3)
Chime Super Deluxe Teaser
Chime Super Deluxe Trailer
Crysis 2 – Story Trailer
Reckoning Teaser Trailer
Acah Gdc Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
Toch is dit ook wel een beetje cheaten...

De ontwikkelaar bouwt deze trophy in om mensen plezier te laten beleven aan het behalen. Gewoon nieuwsgierig, heb jij hier nou plezier aan?
Bellerophon schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 07:44:
[...]

[ Voor 26% gewijzigd door cmegens op 16-03-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
cmegens schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:13:

De ontwikkelaar bouwt deze trophy in om mensen plezier te laten beleven aan het behalen. Gewoon nieuwsgierig, heb jij hier nou plezier aan?

[...]
Ik denk dat je op mij reageert toch? Ik vind een trophy toevoegen waarbij je 24 uur persé actief moet 'createn' nou niet echt een leuke manier om trophies aan je games toe te voegen.

Daarom verzin ik er ook een niet zo'n leuke oplossing voor om de trophy toch te halen. Ik heb geen plezier aan het maken van levels. Ik vind het geweldig om andere levels te spelen maar zelf kan ik dat gewoon niet zo goed. Ook wil ik daar geen tijd aan verspillen. Vandaar deze manier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Als je er geen plezier in hebt met het halen van trophies waarom haal je hem dan? Het is geen echte prestatie ofzo. Moet toegeven dat ik in het begin ook deed aan trophies boosten e.d. en moeilijke trophies op een simpele (soms lame) manier proberen te halen. Maar als je het op zulke manieren gaat halen zegt het niks over je prestaties en je hebt er geen plezier in. De hele filosofie erachter verdwijnt. Niet dat ik er zoveel om geef, maar toch. Daarin zit hetgene wat trophies zo aantrekkelijk maakt.

Soms kan je te ver door draven met trophies, zo speel ik GT5 voor mn plezier, wetende dat de trophies te veel moeite kosten. Zo lees ik berichten op fora over auto grinden naar lvl 40 a spec. Dat vermindert enigzins het respect voor de moeilijkheidsgraad en moeite voor iemand die hem wel eerlijk haalt. Ik zie mijn platinum wel over een jaar of 2 verschijnen. En dan is GT6 geeneens uit.

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 16-03-2011 18:14 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Trophies check ik soms als guideline in een spel. Nu BFBC2 aan het spelen en in de campaign pak ik toch meer verschillende wapens om alle kills te maken bijvoorbeeld. Voor dat soort dingen is het best aardig, maar ik speel spellen niet lang genoeg (of langdradig genoeg... :)) om voor allerlei platinums te gaan.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 12-09 18:09
Heeft er iemand toevallig een code gekregen voor de Socom 4 Beta? Ze hebben deze namelijk vandaag verstuurd en er zijn vast wel wat Tweakers met Americaanse user accounts. Ik heb hem jammer genoeg niet gekregen maar als iemand hem hier heeft gehad en er niets mee doet, zou ik hem dan misschien mogen hebben? Als verwend Socom fan zou je mij hier een echt enorm plezier mee doen! Je kan hem per mail binnen krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kraanwater op 16-03-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

cmegens schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:13:

[...]
Ehr service als in, opsturen van een nieuwe controller... ;)

Iemand al de MP Beta van Crysis 2 geprobeerd? Ik slinger die vanavond maar even aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
BatmanHorizon schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:08:

Soms kan je te ver door draven met trophies
Niet helemaal mee eens, iedereen bepaalt zelf zijn eigen doelen in games, dit is de essentie van het gamen. Je wilt het spel gewoon uitspelen, gaat voor de highscore, haalt lvl 50 in een online shooter, wil enkele moeilijke achievements halen of gaat voor die platinum.

Het is de taak van de gamedeveloper om goede uitdagingen te creeeren. Als een developer dan met slechte uitdagingen komt als 'speel dit spel x aantal uur', dan is het niet meer dan normaal dat mensen die kiezen voor de platinum trophy dit op een zo makkelijk mogelijk manier proberen te halen.

Ik probeer nu ook op dit moment 1000/1000 (platinum) te halen in Blue Dragon in hard mode. Mensen die dit spel kennen weten hoe moeilijk dit is en dat er enkele hele slechte grind achievements tussen zitten. Maar toch kies ik daar dan bewust voor om het te proberen, omdat er namelijk heel veel tussen zitten die wel leuk zijn om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SeamusXanthus schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:22:
[...]

Niet helemaal mee eens, iedereen bepaalt zelf zijn eigen doelen in games, dit is de essentie van het gamen. Je wilt het spel gewoon uitspelen, gaat voor de highscore, haalt lvl 50 in een online shooter, wil enkele moeilijke achievements halen of gaat voor die platinum.

Het is de taak van de gamedeveloper om goede uitdagingen te creeeren. Als een developer dan met slechte uitdagingen komt als 'speel dit spel x aantal uur', dan is het niet meer dan normaal dat mensen die kiezen voor de platinum trophy dit op een zo makkelijk mogelijk manier proberen te halen.

Ik probeer nu ook op dit moment 1000/1000 (platinum) te halen in Blue Dragon in hard mode. Mensen die dit spel kennen weten hoe moeilijk dit is en dat er enkele hele slechte grind achievements tussen zitten. Maar toch kies ik daar dan bewust voor om het te proberen, omdat er namelijk heel veel tussen zitten die wel leuk zijn om te halen.
Agree. :)

Ik vond LBP2 echt een geweldig spel. Alleen zó jammer dat ze dan een trophy erbij doen waarvoor je 24 uur lang moet createn. Ik had liever 5 uur createn gezien en 24 uur community levels spelen (nu is het dus andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
SeamusXanthus schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:22:
[...]
Ik snap wel dat er mensen zijn die zo denken. Maar het is een beetje raar dat als je daar dan voldoening uit haalt. Vind ik niet normaal eerlijk gezegd. Door de moeilijkheidsgraad en moeite weg te halen geef je (in)direct aan dat je die trophy waardeloos vind en dat je er geen plezier uit haalt met het behalen ervan. Je houdt jezelf gewoon voor de gek als je denkt dat je plezier hebt en voldoening voelt :+

Je kan er omheen blijven draaien, maar wat maakt het ook uit. Je mag zelf weten waar je je mee bezig houdt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Als er nu 1 van de 50-100 trophies op zo'n manier gehaald kan/moet worden, waarom zou je voldoening dan opeens compleet weg zijn? De overige trophies zal je wel je best voor doen, bijna elk spel heeft wel een 'easy to get' trophy die je soms op een tricky manier wel kan halen (dogtag meetings, online matches voor bepaalde acties etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
SinergyX schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:21:
Als er nu 1 van de 50-100 trophies op zo'n manier gehaald kan/moet worden, waarom zou je voldoening dan opeens compleet weg zijn? De overige trophies zal je wel je best voor doen, bijna elk spel heeft wel een 'easy to get' trophy die je soms op een tricky manier wel kan halen (dogtag meetings, online matches voor bepaalde acties etc).
Ik zeg niet dat je voldoening weg is. Ik weet dat je het het kan voelen na het behalen ervan. Maar het is niet terecht je houdt jezelf een beetje voor de gek. Maar als je dat wilt doen dan ben je daar vrij in. Er is geen verbod ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
BatmanHorizon schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:15:
[...]

Door de moeilijkheidsgraad en moeite weg te halen geef je (in)direct aan dat je die trophy waardeloos vind en dat je er geen plezier uit haalt met het behalen ervan. Je houdt jezelf gewoon voor de gek als je denkt dat je plezier hebt en voldoening voelt :+
Nee, de achievement op zich vind je dan waardeloos, maar het resultaat Platinum of 1000/1000 is wel waardevol.
Enige andere optie is om dan maar nooit voor Platinum te gaan, omdat er in de achievement implementatie bijna altijd wel een paar rotte appels in zitten (door slecht game design). In de praktijk is dit in mijn geval ook zo meestal, maar voor een enkele game maak in dan een uitzondering en bijt je door de zure appel heen om het einddoel te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
“Gaming is having a ridiculously huge TV in a
tiny one room apartment. Staying up until 3 A.M
to earn a trophy that isn’t real. But is.
And it’s
girls, who know that the way to a man’s heart
is through a melee attack. I love gaming.”

- Kevin Butler
Sony E3 Press Conference 2010

En gezien Mr Butler altijd gelijk heeft ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21
BatmanHorizon schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:15:
[...]
Ik snap wel dat er mensen zijn die zo denken. Maar het is een beetje raar dat als je daar dan voldoening uit haalt.
Is niet raar. Op basis van wat jij post, haal jij je voldoening uit het (op een eerlijke) manier halen van trophys. Ik heb dat zelf ook. Heb er zelfs over gepost in het ps3 trophy forum.
Maar ik snap wel waarom het voor hem (en ook anderen) leuk is om het zo te doen. Het is gewoon de sport om lekker zoveel mogelijk achievements/trophys te hebben. All is fair in love and war. Er zijn ook bosjes mensen die crappy games kopen als ze makkelijke a danwel t's hebben. Dat zou ik nooit doen. (maar ik heb wel zo'n gratis doritos game gespeeld omdat ik wist dat die super makkelijke achievements had.........)

Verder heb ik ook mijn laatste swos achievement geboost samen met mijn neef (win een online match met 5-0). Dit omdat ik op de eerlijke manier geen tegenstanders kon vinden. Toen het spel nieuw was had ik geen gold. En nu is het vrij uitgestorven.
Verder heb ik ook de skill om dit eerlijk te halen vs hem (vaak genoeg gedaan offline). Dus dan heb ik er wel vrede mee.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik vind trophies niet zo interessant, maar als ik met een beetje weinig moeite er eentje mee kan pikken, dan doe ik dat wel.Ik ga niet een spel nog een keer op extra hard uitspelen ervoor.
Een vriend van me heeft 2 keer zoveel trophies, maar die heeft maar 2 platinums. Toen ik merkte dat ik met AC2 alleen nog de veren nodig had voor m'n 3e platinum, ben ik deze met een guide gaan halen, zodat ik een platinum meer dan hij zou krijgen.
Dan haal ik geen enkele voldoening uit het halen van die trophy, maar wel uit het feit dat ik weet dat hij er niet tegen kan dat ik een platinum meer heb, omdat hij wel erg geilt op trophies.
Nu heb ik dus Terminator Salvation voor hem gekocht voor een prikkie om hem nog extra op te naaien omdat die de makkelijkste platinum schijnt te hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Blindfold schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:18:
Ik vind trophies niet zo interessant, maar als ik met een beetje weinig moeite er eentje mee kan pikken, dan doe ik dat wel.Ik ga niet een spel nog een keer op extra hard uitspelen ervoor.
Een vriend van me heeft 2 keer zoveel trophies, maar die heeft maar 2 platinums. Toen ik merkte dat ik met AC2 alleen nog de veren nodig had voor m'n 3e platinum, ben ik deze met een guide gaan halen, zodat ik een platinum meer dan hij zou krijgen.
Dan haal ik geen enkele voldoening uit het halen van die trophy, maar wel uit het feit dat ik weet dat hij er niet tegen kan dat ik een platinum meer heb, omdat hij wel erg geilt op trophies.
Nu heb ik dus Terminator Salvation voor hem gekocht voor een prikkie om hem nog extra op te naaien omdat die de makkelijkste platinum schijnt te hebben :-)
Anders laat je hem mijn trophycard even zien. Dan kan hij nog wel even aan de slag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

LuPo schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:32:
[...]

Anders laat je hem mijn trophycard even zien. Dan kan hij nog wel even aan de slag. ;)
Kun je het plaatje linken? Stomme webfilter op de zaak laat me niet naar gaming gerelateerde sites gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:35
[...]

Mag ik vragen waarom je Hannah Montana heb gespeeld ? ...
spoiler:
Daarnaast zitten er wel een aantal spellen bij die je volgensmij heb gespeeld omdat je misschien een trophywhore bent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Blindfold schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:54:
[...]

Kun je het plaatje linken? Stomme webfilter op de zaak laat me niet naar gaming gerelateerde sites gaan :(
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/LuPo1989.png
Negaiido schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:00:
[...]

Mag ik vragen waarom je Hannah Montana heb gespeeld ? ...
spoiler:
Daarnaast zitten er wel een aantal spellen bij die je volgensmij heb gespeeld omdat je misschien een trophywhore bent? :P
Ik heb ook nog een wederhelft die alleen van animatiefilms afgeleide games en LBP leuk vind. Vandaar dat er dus aardig wat trophywhore-titels tussen staan. Uiteraard vind ik dat totaal niet erg en moedig ik haar alleen maar aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

Nou, hij heeft in ieder geval meer bronzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortal Kombat gister gedownd en moet zeggen dat hij erg bevalt. Dezelfde sfeer als in de oude games maar met sterk verbeterde gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:39:
Mortal Kombat gister gedownd en moet zeggen dat hij erg bevalt. Dezelfde sfeer als in de oude games maar met sterk verbeterde gameplay.
Same here. Ik hou niet zo van vechtspelletjes (onthouden van combo's, snelle actie zijn niet zo aan bij besteed). Vanwege nostalische overwegingen toch de demo gedownload en mij er vanochtend toch wel mee vermaakt. Moet zeggen dat ik wel even op beginner speelde om de moves te testen. Kans is groot dat ik er op een hogere moeilijkheidsgraag weinig meer aan vind ;)

Vreemd trouwens dat er helemaal geen topic over is. Is de MK franchise dan zo afgezakt in populariteit?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
LBP2 besteld. Voor 30 Euro kan ik dat niet laten :)

Voor deel één heb ik destijds een PS3 aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:53
cheiron schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:37:
[...]

Same here. Ik hou niet zo van vechtspelletjes (onthouden van combo's, snelle actie zijn niet zo aan bij besteed). Vanwege nostalische overwegingen toch de demo gedownload en mij er vanochtend toch wel mee vermaakt. Moet zeggen dat ik wel even op beginner speelde om de moves te testen. Kans is groot dat ik er op een hogere moeilijkheidsgraag weinig meer aan vind ;)

Vreemd trouwens dat er helemaal geen topic over is. Is de MK franchise dan zo afgezakt in populariteit?
M'n zoontje zat hem te spelen en zat vlak voor de TV. Hij koos die dame...hij schrok zich kapot toen die won en die dame bleek een monster te zijn en opeens dichterbij sprong. :-)
Maar zag er erg mooi uit.
Crysis 2 mag er ook wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:55:
LBP2 besteld. Voor 30 Euro kan ik dat niet laten :)

Voor deel één heb ik destijds een PS3 aangeschaft.
Aan deel 2 ga je veel plezier beleven. Ziet er ook een stuk beter uit dan deel 1.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SToRM666 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 01:19:
[...]

Aan deel 2 ga je veel plezier beleven. Ziet er ook een stuk beter uit dan deel 1.
Ik vond vooral de nieuwe gadgets een leuke toevoeging. Bijvoorbeeld die grapple-hook. Ziet het er qua graphics veel beter uit dan deel 1? Dat betwijfel ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
SToRM666 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 01:19:
[...]

Ik heb zelf LBP1, en heb alleen de demo van LBP2 gespeeld.
Maar qua graphics zijn ze volgens mij gewoon hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Dirk149 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:41:
[...]

Ik heb zelf LBP1, en heb alleen de demo van LBP2 gespeeld.
Maar qua graphics zijn ze volgens mij gewoon hetzelfde?
Volgens mij verschillen ze niet veel qua graphics... Heb ook alleen de demo gespeeld van LBP2. Zag hem inderdaad voor 30 euro staan nog. Maar momenteel speel ik KZ3 en dat zal me voorlopig wel zoet houden. LBP2 pak ik wel uit de 15 euro bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Hallo,

zou iemand kunnen bevestigen of 60hz alleen is met een HDMI aansluiting en dat andere aansluitingen (bv. composite) alleen 50hz output op een PAL PS3? Bij HDMI zie ik de refresh rate van 60hz namelijk staan op de tv, maar bij andere aansluitingen niet.

Ik gebruik de PS3 voornamelijk op een SD TV en vraag mij dus af of ik beter NTSC spellen kan spelen, omdat die 60hz zijn in SD ipv 50hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:50:
Hallo,

zou iemand kunnen bevestigen of 60hz alleen is met een HDMI aansluiting en dat andere aansluitingen (bv. composite) alleen 50hz output op een PAL PS3? Bij HDMI zie ik de refresh rate van 60hz namelijk staan op de tv, maar bij andere aansluitingen niet.

Ik gebruik de PS3 voornamelijk op een SD TV en vraag mij dus af of ik beter NTSC spellen kan spelen, omdat die 60hz zijn in SD ipv 50hz?
Volgens mij merk je het verschil niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoop top 10 lijst van games in ons kikkerlandje:

1 POKEMON WHITE (DS) NINTENDO
2 SHOGUN 2/TOTAL WAR (PC) SEGA
3 POKEMON BLACK (DS) NINTENDO
4 HOMEFRONT (XBOX 360) THQ
5 HOMEFRONT (PS3) THQ
6 ASSASSIN'S CREED/BROTHERHOOD (PC) UBISOFT
7 KILLZONE 3 (PS3) SONY
8 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD

9 DRAGON AGE 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
10 JUST DANCE 2 (Wii) UBISOFT

PS3 Lijst
1 HOMEFRONT THQ
2 KILLZONE 3 SONY
3 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
4 DRAGON AGE 2 ELECTRONIC ARTS
5 FIFA 11 ELECTRONIC ARTS
6 GRAN TURISMO 5 SONY
7 LITTLEBIGPLANET 2 SONY
8 TEST DRIVE UNLIMITED 2 NAMCO BANDAI
9 ASSASSIN'S CREED/BROTHERHOOD UBISOFT
10 RED DEAD REDEMPTION TAKE - TWO INTERACTIVE

Rare algemene lijst met Pokemon, een pc game én een multiplatformgame boven de PS3 versie van Homefront. Lijkt het tij te keren? Dit is de tweede keer dat dit gebeurd maar zal misschien komen door het tekort aan echte grote exclusives op de xbox360? Maargoed, goed om te zien dat Killzone 3 nog steeds lekker verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:02:
[...]

Volgens mij merk je het verschil niet eens.
17.5% trager? dacht het wel. In elk geval bij PSX en PS2 was het een enorm verschil. PAL versies liepen trager en minder vloeiend.

[ Voor 8% gewijzigd door Cooler_King op 20-03-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
dit is grappig... nu de PS3 redelijk open ligt is iemand op het idee gekomen om de Kinect van MS op een PS3 aan te sluiten en aan de praat te krijgen.... Link met video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
Cooler_King schreef op zondag 20 maart 2011 @ 16:52:
[...]

17.5% trager? dacht het wel. In elk geval bij PSX en PS2 was het een enorm verschil. PAL versies liepen trager en minder vloeiend.
Eh, lees je eerst eens even in wat het verschil nou is tussen PAL en NTSC voordat je dit soort dingen gaat roepen. Die Hz-en zijn niet de snelheden van hoe snel de console loopt.

Maar als je op je SD tv beter beeld wilt hebben en hij ondersteunt RGB dan kun je zo'n RGB scart kabel kopen. Zoals deze: http://www.bol.com/nl/p/g...04004005937448/index.html

Scheelt bij mij enorm in de beeld kwaliteit, ook omdat mijn tv nu 576p ipv 576i aankan. En dat is een stuk rustiger en prettiger beeld, waarbij de tekst bijvoorbeeld ook goed te lezen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21
Je hebt gelijk dat hz niet de snelheid bepalen, maar het is een feit dat pal games vroeger trager waren dan hun NTSC counterparts (mits onaangepast). Probeer nu nog maar is sf2 op de snes te spelen, je valt in slaap.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
cmegens schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:36:
[...]

Eh, lees je eerst eens even in wat het verschil nou is tussen PAL en NTSC voordat je dit soort dingen gaat roepen. Die Hz-en zijn niet de snelheden van hoe snel de console loopt.
Die Hz hebben inderdaad niet direct iets met de snelheid van de games te maken, maar (van wikipedia):
Games ported to PAL have historically been known for having game speed and frame rates inferior to their NTSC counterparts. Since the NTSC standard is 60 fields/30 frames per second but PAL is 50 fields/25 frames per second, games were typically slowed down by approximately 17.5% in order to avoid timing problems or unfeasible code changes.
Soms heeft het trouwens wel een voordeel als het spel langzamer loopt: ik weet dat ik in F-Zero GX voor de Gamecube een stuk verder kwam als ik op 50Hz speelde.

Overigens heb je bij films op PAL dvd vaak juist weer last van speedup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top Spin 4 review op tweaker.net en wederom geen woord over de move ondersteuning van de game... grappig dat alle kinect features bij games breed worden uitgemeten maar als AAA titels Move ondersteuning hebben doet men het af met de volgende woorden:
Aangezien wij reviewden met een Xbox 360-versie, konden we de Move-besturing ook niet uitproberen voor deze review. Maar zoals gezegd, hebben we die ook geen seconde gemist.
Geen enkele reviewer neemt Move serieus en het systeem lijkt een certain death tegemoet te gaan door een groot tekort aan media-aandacht.

Gelukkig zijn er nog wel een aantal gamers die de moeite nemen toch een review te maken. Ook voor een site als tweakers vind ik het schandalig om de nr 1 HD console van europa in de kou te laten staan met de bewoording dat ze geen PS3 review exemplaar hebben ontvangen... DAN HAAL JE ER TOCH EENTJE!!??

[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 21-03-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
swopdark schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:06:
Top Spin 4 review op tweaker.net en wederom geen woord over de move ondersteuning van de game...
Er wordt toch duidelijk gezegd dat het volledige Move ondersteuning heeft maar ze daar niks over kunnen zeggen omdat ze de 360 versie hebben gereviewed (wat vaak ook samenhangt met welke versie ze opgestuurd krijgen om te reviewen en dus geen eigen keuze is).

De Wii versie wordt helemaal niks over gezegd omdat dit een ander systeem is met andere graphics en wellicht ook een heel andere engine. Moeten gamers die een Wii hebben dan helemaal gepikeerd zijn? De conclusies voor de 360 kun je volgens mij prima doortrekken naar de PS3 en dan heb je er als extra nog Move bij. Zelfs als Move verschrikkelijk slecht geïmplementeerd is zul je er nog geen miskoop aan hebben omdat het met een controller ook enorm intuïtief aanvoelt, als we de review mogen geloven that is. Als het wel goed geïmplementeerd is heb je alleen maar een leuker spel.

Dit vind ik dus gewoon zeuren om het zeuren en getuigt van calimero gevoelens.

[ Voor 3% gewijzigd door Kluutmaran op 21-03-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Kluutmaran schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:16:
[...]

Er wordt toch duidelijk gezegd dat het volledige Move ondersteuning heeft maar ze daar niks over kunnen zeggen omdat ze de 360 versie hebben gereviewed (wat vaak ook samenhangt met welke versie ze opgestuurd krijgen om te reviewen en dus geen eigen keuze is).

De Wii versie wordt helemaal niks over gezegd omdat dit een ander systeem is met andere graphics en wellicht ook een heel andere engine. Moeten gamers die een Wii hebben dan helemaal gepikeerd zijn? De conclusies voor de 360 kun je volgens mij prima doortrekken naar de PS3 en dan heb je er als extra nog Move bij. Zelfs als Move verschrikkelijk slecht geïmplementeerd is zul je er nog geen miskoop aan hebben omdat het met een controller ook enorm intuïtief aanvoelt, als we de review mogen geloven that is. Als het wel goed geïmplementeerd is heb je alleen maar een leuker spel.

Dit vind ik dus gewoon zeuren om het zeuren en getuigt van calimero gevoelens.
Ik zou het met je eens zijn als vervolgens ook niet nog eens "Maar zoals gezegd, hebben we die ook geen seconde gemist" zou worden gezegd in de review. Als je je voordoet als onafhankelijke reviewer kan je dat natuurlijk niet zeggen zonder dat je de schijn wekt van partijdigheid. Dat zou hetzelfde zijn als dat ze zouden zeggen dat de Move echt super is en iets toevoegt zonder dat ze die versie zouden hebben getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik vond dat stukje over de Move ook al erg subjectief en gemakkelijk overkomen. Ik heb er nog met m'n vriendin over gesproken toen het artikel net online stond. Zij vond precies hetzelfde, en dat terwijl ze het vaak niet met me eens is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:29:
Als je je voordoet als onafhankelijke reviewer kan je dat natuurlijk niet zeggen zonder dat je de schijn wekt van partijdigheid.
Nouja dat is inderdaad een beetje wat ik wilde zeggen. Grotere gamejournalisten als eurogamer etc hebben ook niet de moeite genomen ook maar iets te zeggen over de move compatibaliteit met Top Spin 4 maar dan hebben ze nog de waardigheid het systeem geen trap na te geven zoals tweakers het netjes heeft gedaan.

En hoewel ik heel goed snap dat je zonder een PS3 game niet de PS3 versie kan testen neem ik het reviewers wel kwalijk dat ze de versie niet in huis hebben gehaald want het getuigt gewoon niet van professionaliteit. Vele gamers zitten op deze review te wachten. Raar ook van Sony dat ze er niet bovenop zitten.

Ondertussen zijn move controllers wel een schaars goed in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Top Spin 4 on the PS3 is rumoured to have an incredibly in depth Move implementation but unfortunately our Move review units have not arrived so I couldn’t test that out. We may get back to that at a later time though.
Source: http://www.lazygamer.net/top-spin-4-reviewed/#ixzz1HGwIdz6y

En zo is het op elke site, oftewel de reviewers konden alleen de Xbox versie spelen omdat er geen review PS3 versie is. Ik weet niet wie de spellen drukt en opstuurt, 2K Sports of Sony maar je zal bij hen moeten klagen. Zelf kopen doen review sites nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tsja, wat kun je van deze reviewer zeggen? Lees zijn GT5 review waar hij NIET EENS een racestuur gebruikte en toch beweringen durft te doen over realisme... IMO kun je hem niet serieus nemen.. Maargoed, dat is mijn mening..

En ondertussen kwijlde hij wel volledig op Forza3..
helemaal prima, Forza is een leuke game, maar GT5 is echt niet slechter ofzo.. Ja GT5 heeft sterke minpunten true,en daar zat meneer de reviewer toen steeds op te hameren.. Maar GT5 heeft tenminste sturutjes die ondersteund worden. Forza niet..Daarnaast ligt t realisme wel op een hoger plan bij GT5..

[ Voor 44% gewijzigd door GAIAjohan op 21-03-2011 22:57 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:41:
[...]
Source: http://www.lazygamer.net/top-spin-4-reviewed/#ixzz1HGwIdz6y

En zo is het op elke site, oftewel de reviewers konden alleen de Xbox versie spelen omdat er geen review PS3 versie is. Ik weet niet wie de spellen drukt en opstuurt, 2K Sports of Sony maar je zal bij hen moeten klagen. Zelf kopen doen review sites nooit.
De PS3 verkoopt toch al beter qua sportgames, dus ik denk dat Sony niet te veel wil investeren in dit genre.
Toch erg fout van Tweakers om het zinnetje "Maar zoals gezegd, hebben we die ook geen seconde gemist" te plaatsen. :')
GAIAjohan schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:55:
Tsja, wat kun je van deze reviewer zeggen? Lees zijn GT5 review waar hij NIET EENS een racestuur gebruikte en toch beweringen durft te doen over realisme... IMO kun je hem niet serieus nemen.. Maargoed, dat is mijn mening..
Dus een review van een tennisgame zonder Wiimote of Move en een review van een racegame zonder stuur ... _O-

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Als hij tennist heeft ie vast een gamepad in z'n handen, net als wanneer hij auto rijdt..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Heeft iemand enig idee wanneer Hard Corps: Uprising in de Europese store beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Dit heeft toch niets met tennis te maken, zoals die gast met de Move controler staat te zwaaien?
Hij zwaait alleen zijn arm omhoog...zo sla je toch geen bal? Zijn er ook filmpjes van mensen die wel kunnen tennissen, zodat je een betere indruk krijgt?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Pagina: 1 ... 14 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.