Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Kluutmaran schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:41:
[...]

Source: http://www.lazygamer.net/top-spin-4-reviewed/#ixzz1HGwIdz6y

En zo is het op elke site, oftewel de reviewers konden alleen de Xbox versie spelen omdat er geen review PS3 versie is. Ik weet niet wie de spellen drukt en opstuurt, 2K Sports of Sony maar je zal bij hen moeten klagen. Zelf kopen doen review sites nooit.
Het gaat mij (en de anderen hier) er niet om dát hij de Move niet gebruikt heeft. Dat kan me echt geen worst schelen en ligt inderdaad misschien ook wel deels aan Sony (stuur gewoon even een pers-versie op zou je denken?). Het gaat ons erom op welke manier de reviewer het in z'n review heeft staan. Hij zegt impliciet bijna: "Die Move kunnen ze wel wegflikkeren, want heeft totaal geen toegevoegde waarde". Als je zulke grote uitspraken wilt doen moet je het ook eerst getest hebben.
Aangezien wij reviewden met een Xbox 360-versie, konden we de Move-besturing ook niet uitproberen voor deze review. Maar zoals gezegd, hebben we die ook geen seconde gemist.
Hóe kun je iets nou niet missen als je het nooit gehad/getest hebt? Dat is hetzelfde als een (Full HD) TV kopen en zeggen dat je HD-zenders niet mist terwijl je alleen analoge televisie hebt gekeken (omdat je kabelmaatschappij alleen analoog kan leveren op je huisadres). Dan weet je toch ook niet waarover je praat? Die laatste zin had gewoon niet in de tekst moeten staan.

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 22-03-2011 09:54 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:42

Tweakjur

Redacteur
Hoe kun je iets testen als je het niet hebt? Ik heb wel Move, maar de Xbox 360-versie van Top Spin heeft geen Move-support. Wij testten de Xbox 360 versie, dat kun je op pagina 1 van de review lezen. Dat is niet onze keuze, maar dat is de vroege versie van het spel die we opgestuurd kregen. De Xbox 360 heeft geen ondersteuning voor Kinect ook, dus alleen de traditionele besturing. In die zin heb ik Move dus niet gemist. Het is iets dat PS3-gamers hebben, 360-gamers niet, maar die hebben dus een prima besturing met de controller.

Ik ben het met je eens dat, in een ideale situatie, we beide versies hebben en kunnen testen, en dus ook over Move kunnen schrijven. De realiteit is dat uitgevers tegenwoordig zelden 2 versies opsturen (kostenbesparing? geen idee, het gebeurde vroeger wel..) en dat wij ook met actualiteit zitten. Wachten tot we een PS3-versie kunnen aanvragen houdt in dat de review 2 weken later online komt. Hoeveel actualiteitswaarde lever je in voor wat je wint met het toevoegen van Move? Ik kies daarin duidelijk voor actualiteit.

[ Voor 32% gewijzigd door Tweakjur op 22-03-2011 09:57 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
JJJur schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:54:
Hoe kun je iets testen als je het niet hebt?
Je kunt iets inderdaad niet testen als je het niet hebt. Maar hoe kun je dan iets beoordelen als je het niet hebt getest? Je geeft namelijk in die laatste zin impliciet een waardeoordeel over de Move.
Ik heb wel Move, maar de Xbox 360-versie van Top Spin heeft geen Move-support. Wij testten de Xbox 360 versie, dat kun je op pagina 1 van de review lezen. Dat is niet onze keuze, maar dat is de vroege versie van het spel die we opgestuurd kregen. De Xbox 360 heeft geen ondersteuning voor Kinect ook, dus alleen de traditionele besturing. In die zin heb ik Move dus niet gemist. Het is iets dat PS3-gamers hebben, 360-gamers niet, maar die hebben dus een prima besturing met de controller.
Mijn vraag blijft staan hoe je iets niet kunt missen als je het niet geprobeerd hebt? Juist, dat kan niet. Net zoals je iets niet kunt testen als je het niet hebt gehad. Dus moet je je dan ook niet wagen aan teksten als: "Ik heb de Move niet gemist". Conclusie: laatste zin schrappen en titel van dat stukje veranderen in "Move". Dan is het gewoon een objectieve review.
JJJur schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:54:
Ik ben het met je eens dat, in een ideale situatie, we beide versies hebben en kunnen testen, en dus ook over Move kunnen schrijven. De realiteit is dat uitgevers tegenwoordig zelden 2 versies opsturen (kostenbesparing? geen idee, het gebeurde vroeger wel..) en dat wij ook met actualiteit zitten. Wachten tot we een PS3-versie kunnen aanvragen houdt in dat de review 2 weken later online komt. Hoeveel actualiteitswaarde lever je in voor wat je wint met het toevoegen van Move? Ik kies daarin duidelijk voor actualiteit.
Ik snap dat je niet wacht tot je beide versies kunt spelen (als ze die al zouden sturen). Dat vind ik dus ook geen probleem. Ik vind het wél problematisch dat je al een impliciet oordeel geeft over de Move. Via DM inmiddels contact gehad en je snapt dat de zin beter iets anders geformuleerd had kunnen worden. Daarmee is voor mij de kous af. Er zit in ieder geval geen opzet in. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door LuPo op 22-03-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Ik zou het dan eerder formuleren als "De Xbox 36-versie van het spel is zonder bewegingsbesturing een complete game, waar gevoelsmatig niets aan ontbreekt".

Of de Move bij de PS3 toegevoegde waarde heeft, daar kan ik inderdaad niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
JJJur schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:38:
Ik zou het dan eerder formuleren als "De Xbox 36-versie van het spel is zonder bewegingsbesturing een complete game, waar gevoelsmatig niets aan ontbreekt".

Of de Move bij de PS3 toegevoegde waarde heeft, daar kan ik inderdaad niet over oordelen.
Helemaal correct. :)

Hier kan ik mee leven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Desondanks je suggestie in de desbetreffende alinea verwerkt :). Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
JJJur schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:41:
Desondanks je suggestie in de desbetreffende alinea verwerkt :). Thanks.
Jij ook bedankt. Netjes dat jullie een luisterend oor hebben voor de community. Je zal altijd wel iemand niet tevreden houden. Bijvoorbeeld omdat je de Move niet getest hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog meer mensen die hebben meegedaan aan de geldinzamelingsactie voor Japan via de PlayStationStore?
Je kunt kiezen uit € 2,= / € 5,= / € 10,= / € 20,=.
Je krijgt een Thema genaamd Sunrise Blossom als bedankje.

[edit]
Een tussenstand (21:55 uur) gebaseerd op de votes (om te voten voor iets moet je datgene hebben gekocht);
- 3873 x € 2,= --> € 7.746,=
- 1890 x € 5,= --> € 9.450,=
- 955 x € 10,= --> € 9.550,=
- 795 x € 20,= --> €15.900,=

[ Voor 41% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-03-2011 22:00 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:26:
Zijn er nog meer mensen die hebben meegedaan aan de geldinzamelingsactie voor Japan via de PlayStationStore?
Je kunt kiezen uit € 2,= / € 5,= / € 10,= / € 20,=.
Je krijgt een Thema genaamd Sunrise Blossom als bedankje.

[edit]
Een tussenstand (21:55 uur) gebaseerd op de votes (om te voten voor iets moet je datgene hebben gekocht);
- 3873 x € 2,= --> € 7.746,=
- 1890 x € 5,= --> € 9.450,=
- 955 x € 10,= --> € 9.550,=
- 795 x € 20,= --> €15.900,=

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:26:
Jup, 5 euro gedoneerd...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Jackal131 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:30:
[...]

Dit heeft toch niets met tennis te maken, zoals die gast met de Move controler staat te zwaaien?
Hij zwaait alleen zijn arm omhoog...zo sla je toch geen bal? Zijn er ook filmpjes van mensen die wel kunnen tennissen, zodat je een betere indruk krijgt?
Ik kan je bij deze vertellen dat TopSpin4 met de Move controller ruk is. Je moet goed timen (niks mis mee, moet met de controller ook) maar daarbij moet je eerst zelf zwiepen met de controller om daarna pas je speler dezelfde actie te zien uitvoeren.

De game mapped dus niet alle acties 1 op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
AvanCade schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:58:
[...]

Ik kan je bij deze vertellen dat TopSpin4 met de Move controller ruk is. Je moet goed timen (niks mis mee, moet met de controller ook) maar daarbij moet je eerst zelf zwiepen met de controller om daarna pas je speler dezelfde actie te zien uitvoeren.

De game mapped dus niet alle acties 1 op 1.
Dat zou toch beter moeten kunnen, gezien het tafeltennis bij Sports Championship.

Ik laat deze game dan maar in de schappen liggen...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

DCFreak schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 00:19:
Heeft iemand enig idee wanneer Hard Corps: Uprising in de Europese store beschikbaar is?
Ik kon mezelf niet inhouden, dus ik heb hem maar gekocht in de US store. Als het goed is zou er een demo versie te downloaden zijn in de UK store (niet gechecked, heb geen UK account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik zag vandaag Top Spin4 voor 50 euro liggen, erg interessant zeker met de Move features. Maar ik ga denk ik even wachten tot ie tweedehands of voor minder dan €25 ofzo te krijgen is, al vind ik 2k wel een beetje eng wat DLC betreft..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist Socom: Special Forces Multiplayer-beta binnengehaald (dacht ik).
Ik schrok meteen toen ik update 1.01 in beeld zag komen ...
Het viel heel erg mee, slechts 37 mb.
Alleen zit er dus een update van 1561,27 mb achter verstopt.
Dus nog maar ff wachten. :P

[Mijn eerste indruk]
Het geluid en de graphics zijn (precies) hetzelfde als bij MAG, de besturing is heel erg goed.
Wel erg zonde dat ik als level 1 tegen level 23 knakkers moet spelen.
2x dood binnen 1 minuut, vervolgens 3x dood binnen 5 min ondanks max campen om het level te kunnen bezichtigen.

Mortal Kombat 9 Kratos Trailer;

Day one purchase! :9~

[ Voor 48% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-03-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:47:
Zojuist Socom: Special Forces Multiplayer-beta binnengehaald (dacht ik).
Ik schrok meteen toen ik update 1.01 in beeld zag komen ...
Het viel heel erg mee, slechts 37 mb.
Alleen zit er dus een update van 1561,27 mb achter verstopt.
Dus nog maar ff wachten. :P

[Mijn eerste indruk]
Het geluid en de graphics zijn (precies) hetzelfde als bij MAG, de besturing is heel erg goed.
2x dood binnen 1 minuut, vervolgens 3x dood binnen 5 min ondanks max campen om het level te kunnen bezichtigen.

Mortal Kombat 9 Kratos Trailer;
[video]
Day one purchase! :9~
Kratos past zo ontzettend in dit spel :Y _/-\o_

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Wat ziet MK9 er toch verschrikkelijk vet uit. Misschien haal ik hem ook wel, om samen met dinnetje te buttonbashen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

RedHat schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:33:
Wat ziet MK9 er toch verschrikkelijk vet uit. Misschien haal ik hem ook wel, om samen met dinnetje te buttonbashen :+
Valt me trouwens wel op, dat Kratos (mijn mening dan he) extreem sterker is dan de overige karakters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Bellerophon schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:12:
[...]

Kratos past zo ontzettend in dit spel :Y _/-\o_
Zooo die trailer had ik nog niet gezien. Zo te zien past Kratos inderdaad perfect in dit spel. Hij lijkt inderdaad wel een beetje overpowered maar ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat ik iig een nieuw favoriete character erbij heb. ( niet dat hij sowieso al een van mn favoriete gamecharacters was :P ). Krijg telkens meer zin in die game. Heb de eerste delen zo ongelooflijk kapot gespeeld (arcade;echt niet te tellen hoeveel guldens ik daar in geflikkerd heb, megadrive, MAME, psone ) met mn broertje...zucht..good old times.. :')

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mutatie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:56:
[...]
Dit geloof je zelf toch niet? Onder ede liegen over een PSN account.....en vervolgens daarom gaan vluchten.
Klinkt echt als BS.
EDIT: Zie hierboven.
Onder ede liegen is een zware overtreding, die buiten de civiele zaak staat. Hij mag dan wel geen reden hebben om te vluchten voor een civiele zaak, vluchten omdat ontdekt is dat je meineed hebt gepleegd is heel plausibel.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:47:
[Mijn eerste indruk]
Ik vind het nog maar een matig spel, het is allemaal wel grappig, maar geheel vind ik niet echt fijn werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Gisteren en dinsdag weer is wat ps3 ervaringen op gedaan.
Gespeeld gt5, killzone 3 demo en Mortal kombat demo.
Mijn bevindingen, van slecht naar goed.

GT5....first off, ik been geen sim racer fan, en het grinden om meer geld voor upgrades en betere auto's te verdienen vond ik vervelend maar ik was toch nieuwsgierig (ook moet ik erbij zeggen dat ik op de ps2 met gt concept veel lol heb gehad, en gt 3 en in mindere mate 4 ook goed vond).
nou het klikte niet. Spel zo lang in ontwikkeling en dan verwacht je/ik near perfection. Dat kwam niet. Miss koop ik het ooit voor weinig en geef het dan een serieuze kans. heb het maar kort gespeeld nu. maar geen love @ first sight.

mk
sfeer top marks, spel engine matigjes. ben natuurlijk helemaal gewend aan sf4.......twijfelde om deze game full price te halen, maar wacht tot ik de full kan spelen en kijk ook hoe populair hij in de fighting game community wordt.

killzone:
hier was ik wel positief verrast! ziet er tof uit, en met move heb je een leuke muis+tobo vervanger!
alleen heb ik zelf nog geen move :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Bellerophon schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:40:
[...]

Valt me trouwens wel op, dat Kratos (mijn mening dan he) extreem sterker is dan de overige karakters
Lijkt me meer een eis van de geestelijke vader(s) van Kratos. Je gaan natuurlijk niet hét icoon voor PlayStation (ja, ik vind Kratos de Mario voor de PlayStation) om hem vervolgens mediocre te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
AvanCade schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:30:
[...]

Lijkt me meer een eis van de geestelijke vader(s) van Kratos. Je gaan natuurlijk niet hét icoon voor PlayStation (ja, ik vind Kratos de Mario voor de PlayStation) om hem vervolgens mediocre te maken.
Ik denk dat ze wel zoiets als in SF doen. Akuma bijvoorbeeld doet minder damage met zijn klappen en hadoukens dan bijvoorbeeld Ryu. Dus ik denk dat Kratos dan in verhouding minder damage doet als de rest ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, icoon van PS tegen de 'legendes' uit de MK series, Soul Caliber kreeg met zijn Yoda en Darth Vader ook geen overpowerde characters erbij.

Al vind ik die tussenmoves in het filmpje wel heel bruut (vierkant, daarna rondje). Denk dat hij per saldo wel redelijk gebalanseerd is, meeste moves zijn redelijk vergelijkbaar en hij heeft geen teleport (waar bepaalde characters altijd voordeel mee hadden).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
SinergyX schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:00:
[...]

Tja, icoon van PS tegen de 'legendes' uit de MK series, Soul Caliber kreeg met zijn Yoda en Darth Vader ook geen overpowerde characters erbij.
Enigzins (?) The Apprentice _/-\o_ . Heb gelijk weer zin in. Heb het nieuws erom niet gevolgd, maar er mag wel binnenkort een SC5 komen van mij.

Ik verheug me ook ontzettend op Tekken Tag Tournament 2 :9~

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Sagat schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:40:

GT5....first off, ik been geen sim racer fan, en het grinden om meer geld voor upgrades en betere auto's te verdienen vond ik vervelend maar ik was toch nieuwsgierig (ook moet ik erbij zeggen dat ik op de ps2 met gt concept veel lol heb gehad, en gt 3 en in mindere mate 4 ook goed vond).
nou het klikte niet. Spel zo lang in ontwikkeling en dan verwacht je/ik near perfection. Dat kwam niet. Miss koop ik het ooit voor weinig en geef het dan een serieuze kans. heb het maar kort gespeeld nu. maar geen love @ first sight.
Jij verwacht iets van GT wat GT niet is. Bovendien kun je GT na een paar uur gisteren en dinsdag helemaal niet beoordelen. En dat je dan ook nog over 'grinden' begint terwijl dat pas iets wordt als je de lvl33 passeert maakt jouw klaagzang voor mij nog minder serieus.

GT5 is gewoon geen spel voor jou als ik t zo lees. En nee, GT5 is geen near perfectie. Het is een spel dat op sommige punten fantastisch is, maar op andere punten keihard faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Het is eigenlijk wel weer eens tijd voor een poll om te zien hoeveel ps3 games iedereen nu heeft. Was toevallig zelf gister mijn games aan het tellen en kwam op 90 ps3 games :o (exclusief psn ook nog, maar dat zijn er maar 5 ofzow)

Ben bang dat er dit jaar ook nog wel 20-25 games bijkomen. (heb al een lijstje gemaakt met musthaves, wel wacht ik bij meeste op pricedrop zoals yakuza 4, motorstorm 3 en need for speed shift 2).

[ Voor 6% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 24-03-2011 20:16 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb een aantal berichten verplaatst naar [PS3] Jailbreakdiscussie - toepassing, want daar horen ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mensen die Peggle leuk/goed/verschikkelijk goed vonden kan ik Stardrone (ook speelbaar met Move) aanraden.
Voor PSN-members is deze game nu ook in de aanbieding € 4,= ipv € 7,99.
Bij Peggle schiet je 1x en dan is het hopen, bij deze game kun je nog doorslingeren en moet je zelfs obstakels ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Hebben jullie nu ook die nieuwe USA policy ontvangen? Of is dit gewoon spam? Komt er een beetje op neer als, wij willen alles van je weten. Als je niet akkoord gaat had je maar een XBOX moeten kopen |:( . Veranderingen in de pprivacy policy zullen voortaan ook niet meer worden meegedeeld, moet je maar op deze ToA letten. En wat op andere sites gebeurt, die via PSN zijn gelinkt valt niet onder PSN. Belachelijk...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Die Bruine schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:34:
Hebben jullie nu ook die nieuwe USA policy ontvangen? Of is dit gewoon spam? Komt er een beetje op neer als, wij willen alles van je weten. Als je niet akkoord gaat had je maar een XBOX moeten kopen |:( . Veranderingen in de pprivacy policy zullen voortaan ook niet meer worden meegedeeld, moet je maar op deze ToA letten. En wat op andere sites gebeurt, die via PSN zijn gelinkt valt niet onder PSN. Belachelijk...
Is spam!
Ook door Sony aangegeven op bv twattert : http://twitter.com/PlayStationEU

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:40:

mk
sfeer top marks, spel engine matigjes. ben natuurlijk helemaal gewend aan sf4.......twijfelde om deze game full price te halen, maar wacht tot ik de full kan spelen en kijk ook hoe populair hij in de fighting game community wordt.
Sorry hoor, maar MK met SF vergelijken dat is dus echt appels met peren vergelijken... Dat kan en mag je gewoon niet doen. Zijn twee totaal verschillende spellen. Altijd al zo geweest en zal, me dunkt, ook altijd zo blijven. En als een spel populair in de fighting game community wordt, dan is het dus een goed spel? Apart. Dat riekt een beetje naar, wij van WC Eend raden WC Eend aan.
[...]

Uiteraard, en laten we wel wezen, we hebben het natuurlijk wel over "The God of War", die mag best overpowered zijn :D

En Kratos eet Mario natuurlijk voor ontbijt, lijkt me duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
HoefMeistert schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:46:
[...]

Is spam!
Ook door Sony aangegeven op bv twattert : http://twitter.com/PlayStationEU
Ergens een PSN database gehacked dan? Dit emailadres gebruik ik namelijk alleen voor mijn USA account. Die gegevens moeten dus via een aan PSN gerelateerde site zijn binnengehaald.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
Bellerophon schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:57:
Kratos wears Mario pyjamas ;) :P

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
GAIAjohan schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:58:
[...]
Jij verwacht iets van GT wat GT niet is.
Oh ja? Ik geef aan dat ik ervaring heb met gt concept, 3 en 4 (ook met 2 btw maar dat was heel beperkt).
Dit is een van de grootste releases op driving game gebied. 6 jaar in ontwikkeling. Dan verwacht ik toch wel een zekere magie als ik het dan daadwerkelijk speel. Met concept en 3 heb ik me echt wel heel goed vermaakt hoor. (om even aan te geven dat ik echt niet alles aan GT crap vind etc)
Bovendien kun je GT na een paar uur gisteren en dinsdag helemaal niet beoordelen.
Ik ben het wel met je eens dat je een spel niet op een korte speelsessie moet beoordelen, daarom heb ik het ook specifiek over een eerste indruk. Nogmaals ik heb nog steeds intresse om het spel ooit eens op te pikken maar niet tegen full price (en dat was waarschijnlijk ook niet veranderd als ik het wel super tof had gevonden...kwestie van tijd en budget en idd dat er genres zijn waar ik meer passie voor heb)
En dat je dan ook nog over 'grinden' begint terwijl dat pas iets wordt als je de lvl33 passeert maakt jouw klaagzang voor mij nog minder serieus.
Ok zwaar gesimplificeerd is dit mijn ervaring met de main gt series. Je koopt een auto. Je gaat races rijden, je word vaak laatste of erg laag geclasseerd en je wint dan maar zeer beperkt credits, dan koop je een upgrade een ga je naar de middenmoot, dan nog een, en dan win je. Soms moet je zelfs meermaals de upgrade stap herhalen om eerste te worden. Dan doe je een paar races en dan ga je naar een nieuwe auto........rinse repeat. Dat bedoel ik met grinden. Misschien is dit minder als je vooraf helemaal uitzoekt welke auto het beste is, en welke upgrades je moet doen zodat je dit minimaliseert. Maar dit is hoe ik het ervaar. Dat vind ik grinden.

Met gt concept, heb je een doel, tijd verslaan, of 1e worden, dat vind ik dan leuker dan het bovenstaande. Of an sich heb ik met het bovenstaande ook lol, maar concept voelt voor mij minder grinderig.
GT5 is gewoon geen spel voor jou als ik t zo lees. En nee, GT5 is geen near perfectie. Het is een spel dat op sommige punten fantastisch is, maar op andere punten keihard faalt.
Gt is geen spel wat ik direct @ full price moet halen. Maar voor een budget aanschaf een dan geniet van het daadwerkelijke racen (wat gebeurd tijdens het grinden en wat ik daadwerkelijk ook leuk vind) is het een prima game voor me. Maar op basis van deze sessie komt de game gewoon niet heel erg hoog binnen op de prio lijst.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Bellerophon schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:57:
[...]

Sorry hoor, maar MK met SF vergelijken dat is dus echt appels met peren vergelijken... Dat kan en mag je gewoon niet doen. Zijn twee totaal verschillende spellen. Altijd al zo geweest en zal, me dunkt, ook altijd zo blijven. En als een spel populair in de fighting game community wordt, dan is het dus een goed spel? Apart. Dat riekt een beetje naar, wij van WC Eend raden WC Eend aan.
Nee? Als ik het nou had over Gears of War en MK omdat het beiden unreal engine games zijn had je een punt. Je kan 2d fighters prima vergelijken. MK series is altijd een andere speel stijl geweest, ja daar geef ik je wel gelijk in. En persoonlijk vind ik deze stijl ook minder. Maar....het is in het nieuws geweest dat ze (neather realms production oid) na de nodige matige games het roer om wilde gooien, en dat ze dus meer richting sf4 wilden gaan. (wat puur commercieel gezien ook logisch is toch?). Anyways net zoals met gt is het niet eerlijk om een game te beoordelen op een korte speel sessie. Maar goed, het spel voelt dus IMHO een beetje stroperig aan. Dat is wederom mijn eerste indruk.
Wat ik inmiddels wel gelezen heb, is dat ik het char dat ik speelde (sub zero) ook daad werkelijk een beetje clunky is. Hierom ga ik dus zeker nogmaals de demo doorlopen met een scorpion of cage. Zal nog wel posten hoe ik er dan over denk :)

Nergens zeg ik dat het spel goed word als de community het leuk vind. Maar het kan voor mij een (van de) reden(en) zijn om er meer tijd in te steken ja. Fighters zijn toch het leukst om in multiplayer te spelen.

Oh en even voor alle duidelijkheid, ik ben sf4 fan, maar iedereen mag van mij mortal kombat leuker vinden hoor.
Iedereen wil een capcom vs nintentendo, en iedereen wil nog meer een capcom vs mortal kombat, dus uiteindelijk in een verre toekomst zullen dit nog wel is gaan uitvinden 8)

En als laatse
ik heb 5 full games en een psn game atm. Allen nog veel te weinig gespeeld helaas :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik haal games ook (bijna) nooit full price, speel zo weinig dat ik wel even kan wachten. Ik wacht nu nog ff op de nieuwe assasins creed tot die voor zo'n 15 a 20 euro te krijgen is. Dan ff halen :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Wat vinden we hier van Crysis 2?

Ikzelf ben overtuigd en ga deze game aan mijn collectie toevoegen. Ten kostte van Killzone 3!!! En dat terwijl ik meestal de voorkeur geef aan exclusives vergeleken met de kwalitatief vaak mindere multi-platform games.

De demo van KZ3 vond ik nogal tegenvallen. Het voelde alsof ik weinig controle had en dat het allemaal op de automatische piloot ging. Richt maar een beetje en druk op de schiet-knop, dan kom je er wel. Crysis 2 heeft juist heel veel gameplay. Heel open qua gameplay (zoals ook bij Crysis en Far Cry), vooral dankzij het level-design, waardoor je keuzes kan maken en dan ook nog het nano-suit erbij. Complimenten ook voor Crytek wat betreft de engine die op alle platformen goed draait, en dat voor een nieuwe speler op de console-markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Heb zelf crysis nog niet gespeeld (deel 1 kon ik niet helemaal inkomen) haal hem wel als die in de uitverkoop is. Killzone 3 is leuk, maar kort (als je alleen sp speelt, is crysis 2 tot 3x zo lang). Mp is wel erg leuk. Helaas voelt het spelt wat afgeraffeld aan tov killzone 2. Als je killzone 2 hebt gespeeld en leuk vond kan ik hem wel aanraden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Denko schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:52:
Ik haal games ook (bijna) nooit full price, speel zo weinig dat ik wel even kan wachten. Ik wacht nu nog ff op de nieuwe assasins creed tot die voor zo'n 15 a 20 euro te krijgen is. Dan ff halen :P
http://www.game.co.uk/Gam...assassins+creed&d=1z13mmt

18 pond inclusief verzenden.. of heeft er toevallig nog iemand een code voor gratis verzenden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijsten afgelopen week:

1 POKEMON WHITE (DS) NINTENDO
2 POKEMON BLACK (DS) NINTENDO
3 SHOGUN 2/TOTAL WAR (PC) SEGA
4 HOMEFRONT (XBOX 360) THQ
5 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
6 THE SIMS/MEDIEVAL (PC) ELECTRONIC ARTS
7 HOMEFRONT (PS3) THQ
8 CRYSIS 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS

9 ASSASSIN'S CREED/BROTHERHOOD (PC) UBISOFT
10 CRYSIS 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS

Niet veel bijzonders behalve dan dat de 360 met homefront op nummer 4 staat. Pokemon blijft hard lopen....

PS3 Only lijst:
1 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
2 HOMEFRONT THQ
3 CRYSIS 2 ELECTRONIC ARTS
4 KILLZONE 3 SONY
5 TOP SPIN 4 TAKE - TWO INTERACTIVE
6 FIFA 11 ELECTRONIC ARTS
7 MOTORSTORM/APOCALYPSE SONY
8 GRAN TURISMO 5 SONY
9 DRAGON AGE 2 ELECTRONIC ARTS
10 TEST DRIVE UNLIMITED 2 NAMCO BANDAI

Motorstorm Apocalypse heeft weer te lijden onder het zeer slechte marketing bureau van Sony. Als je niet een klein beetje zou opletten wist je geeneens dat deze game uitkwam. Verder is CALL of Duty Black ops op nummer 1 een blamage.... mijn god wat een slechte smaak...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

4 FPS-games onder elkaar en de slechste 2 staan bovenaan. Tss... :F

Maagoed, Crysis 2 lag natuurlijk pas vrijdag in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
swopdark schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:06:

Motorstorm Apocalypse heeft weer te lijden onder het zeer slechte marketing bureau van Sony. Als je niet een klein beetje zou opletten wist je geeneens dat deze game uitkwam. Verder is CALL of Duty Black ops op nummer 1 een blamage.... mijn god wat een slechte smaak...
Uhm Motorstorm was een campagne voor maar door de gebeurtenissen in Japan is deze afgelast (zaten beelden bij die leken op een tsunami ofzo, heb het filmpje niet gezien). Verder is de game volgens de critici ook geen AAA titel (http://www.metacritic.com...n-3/motorstorm-apocalypse een 7,8 is goed maar niet meer dan dat).

Wie ben jij om over de smaak van anderen te oordelen? Toevallig is Black Ops gewoon een geweldige game en is er imo geen betere multiplayer FPS op de markt en ik zie mezelf ook geen vervanging zoeken omdat het na al die maanden nog niet verveeld. Een 8,8 gemiddeld is ook niet slecht. http://www.metacritic.com...-3/call-of-duty-black-ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga vanavond Uncharted nog maar eens spelen denk ik :) Het is al een hele tijd geleden dat ik die gespeeld heb, zelfs nog voor dat er trophies voor waren, en ik ben al lang eens van plan om er aan te beginnen op hard. Het is toch nog steeds 1 van mijn favoriete spellen voor de PS3, dus ik ben benieuwd hoe het gaat zijn om na zo'n tijd dat spel nog eens te spelen.

[ Voor 46% gewijzigd door SToRM666 op 28-03-2011 17:59 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
SToRM666 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:53:
Ik ga vanavond Uncharted nog maar eens spelen denk ik :) Het is al een hele tijd geleden dat ik die gespeeld heb, zelfs nog voor dat er trophies voor waren, en ik ben al lang eens van plan om er aan te beginnen op hard. Het is toch nog steeds 1 van mijn favoriete spellen voor de PS3, dus ik ben benieuwd hoe het gaat zijn om na zo'n tijd dat spel nog eens te spelen.
Ik denk heel goed :)
Is en blijft een zer goede game, je gaat misschien wel wat zaken uit deeltje 2 missen, en daarbij issie imio ietsie moeilijker :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:41:
De mensen die Peggle leuk/goed/verschikkelijk goed vonden kan ik Stardrone (ook speelbaar met Move) aanraden.
Voor PSN-members is deze game nu ook in de aanbieding € 4,= ipv € 7,99.
Bij Peggle schiet je 1x en dan is het hopen, bij deze game kun je nog doorslingeren en moet je zelfs obstakels ontwijken.
[video]
Afgelopen weekend heb ik Stardrone ook gekocht. Leuk spel voor €4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HoefMeistert schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:01:
Ik denk heel goed :)
Is en blijft een zer goede game, je gaat misschien wel wat zaken uit deeltje 2 missen, en daarbij issie imio ietsie moeilijker :P
Ik heb gisteren even een stukje gespeeld tot aan de duikboot.
De besturing voelt naar mijn idee wat minder precies aan als het 2de deel, maar los van dat bevalt die nog steeds zeer goed :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik kan morgen Uncharted 1 ophalen voor een tientje. Even kijken of de game wat voor me is, een tientje heb ik er wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je de 2de ook al gespeeld of is dat dan je eerste ervaring met Uncharted? Ik zal verdere opmerkingen over de inhoud van het spel maar tussen spoiler tags zetten dan ;)

[ Voor 40% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SToRM666 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:26:
Heb je de 2de ook al gespeeld of is dat dan je eerste ervaring met Uncharted? Ik zal verdere opmerkingen over de inhoud van het spel maar tussen spoiler tags zetten dan ;)
Het is mijn eerste ervaring met Uncharted ;) En ik neem aan dat ik aan de hand hiervan ook wel een beetje kan aanvoelen of Uncharted2 wat voor me is. Alleen wat zijn deze twee games nog duur nieuw :/

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 29-03-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik je op ideeën gebracht of toevallig net gekocht? :P Ik hoop dat die je niet tegenvalt dan ;)
Het lijkt een beetje op Tomb Raider, maar dan wat meer actie gericht. De locaties zijn soms echt adembenemend mooi. Wel goed dat je met deel 1 begint, want alhoewel dat deel al erg goed is overtreft deel 2 het wel op vele vlakken.

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SToRM666 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:46:
Heb ik je op ideeën gebracht of toevallig net gekocht? :P Ik hoop dat die je niet tegenvalt dan ;)
Het lijkt een beetje op Tomb Raider, maar dan wat meer actie gericht (schieten). De locaties zijn soms echt adembenemend mooi. Wel goed dat je met deel 1 begint, want alhoewel dat deel al erg goed is overtreft deel 2 het wel op vele vlakken.
Nee, ik had het een paar dagen geleden al gereserveerd :) Moet t alleen nog even ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb namelijk al regelmatig een (PSN) spel aangeschaft door er hier over te lezen dus vandaar ;)

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Hmm, zag gisteren in een Mediamarkt in Brussel de volgende games, allen aan 25euro:
- laatste model of honor
- need for speed hot pursuit 2
- assassins creed brotherhood
- en nog eentje waarvan ik de naam ben vergeten...

ik twijfelde zo hard om er eentje te kopen, maar er zijn nog zoveel games dat ik moet uitspelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:44
Vraagje:

Ik heb een PSN card nodig van 20€, maar nu zijn deze allemaal uitverkocht in de online webshops waar je ze direct op de mail krijgt. Zojuist nog even naar de plaatselijke FRS gelopen en daar zijn ze ook uitverkocht.

Maar nu zat ik te denken, zijn belgische PSN cards ook niet gewoon geldig op een NL PSN account? Ik bedoel, het is toch allemaal EU....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

http://gamecards.eu/ al geprobeerd?

En is er een onderscheidt gemaakt tussen NL en BE? Ik dacht dat 't gewoon BENELUX-accounts waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:44
-RazieL- schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:12:
http://gamecards.eu/ al geprobeerd?

En is er een onderscheidt gemaakt tussen NL en BE? Ik dacht dat 't gewoon BENELUX-accounts waren.
Ik wil graag met ideal betalen, heb geen paypal account. Maargoed, heb een mailtje gestuurd naar zo'n nederlandse webshop om te vragen of dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
GAIAjohan schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:32:
[...]

Het is mijn eerste ervaring met Uncharted ;) En ik neem aan dat ik aan de hand hiervan ook wel een beetje kan aanvoelen of Uncharted2 wat voor me is. Alleen wat zijn deze twee games nog duur nieuw :/
Iets minders als twee tientjes bij zavvi/the hut (misschien alleen bij de mega monday of andere aanbiedingen maar dan nog)? Heck ik ben niet eens voorbij de duikboot met U1 en ik zat er al aan te denken om voor dat geld u2 ook mee te nemen.

Disclaimer misschien wel een platinum, wat mij persoonlijk niks uitmaakt maar dat is voor sommigen anders weet ik.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Hoe bergen jullie je games op? Ik ben eigenlijk op zoek naar een horizontaal rek voor Ps3 games, voor 50 stuks ofzo, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Manie Riets schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:39:
Hoe bergen jullie je games op? Ik ben eigenlijk op zoek naar een horizontaal rek voor Ps3 games, voor 50 stuks ofzo, iemand een idee?
Zoiets:
http://kotaku.com/#!23276...der-for-special-ps3-games
?

Google -> 'blu ray storage'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WHAAAAAAA!!!

herrinneren jullie je deze nog voor op de good old gameboy??

En dan nu de HD remake... exclusive on PSN (heeft wel een hoop van de charme verloren maargoed...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dn_xK1bFvYY&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:13:
En dan nu de HD remake... exclusive on PSN (heeft wel een hoop van de charme verloren maargoed...
Op het einde van het filmpje/trailer staat dat de game ook voor de PC zal verschijnen.
Dus console exclusive. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

WHAAAAAAA!!!

[video]

[video]
Haha. Die gameboyversie is nog best modern. Ik speelde hem nog op de C64
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=W9F5a6iVm-k]

[ Voor 3% gewijzigd door Blindfold op 29-03-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 20:36
Dakoina schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:06:
Hmm, zag gisteren in een Mediamarkt in Brussel de volgende games, allen aan 25euro:
- laatste model of honor

ik twijfelde zo hard om er eentje te kopen, maar er zijn nog zoveel games dat ik moet uitspelen :(
Fifa 11 was er ook nog :-)

Ik dacht er aan AC:B te kopen, maar het is toch niet echt mijn ding...

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
hmm mooie prijzen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

WHAAAAAAA!!!

Oh, die ziet er zeker leuk uit zeg!!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Dakoina schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:06:
- laatste model of honor

Kleine update, naast fifa hierboven vermeld, was het Black Ops ipv MoH:)
Ik beklaag het mij nu al dat ik er geen gekocht heb, binnenkort zijn die games wsl weer platinum en staan ze terug aan €29, dus €4 duurder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Aries.Mu schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:03:
[...]

Ik dacht er aan AC:B te kopen, maar het is toch niet echt mijn ding...
Ik weet niet of dit door eerdere ervaringen met bijvoorbeeld AC1 komt of dat je de spellen gewoon niks aan vindt, maar brotherhood is toch echt wel enorm veel beter dan AC1. AC1 heb ik zelf gekocht en na een paar kills weer verkocht. Dus brotherhood niet gekocht maar recent geleend van iemand. Ik denk dat ik daar nu wel al 40 uur in heb zitten, echt een mooi spel en het werkt voortreffelijk!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Blindfold schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:59:
[...]

Haha. Die gameboyversie is nog best modern. Ik speelde hem nog op de C64
[video]
jaa geweldig op de c64 idd goh dat was ik alweer vergeten superspellen, rennen nu mensen verdorie anders haal je het weer niet haha
leuk dat ze zulke remakes doen ook al is het een hele andere look & feel natuurlijk

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de meningen eigenlijk over Castlevania: Lords of Shadow hier op GoT? Kan er niet heel veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:37:
Wat zijn de meningen eigenlijk over Castlevania: Lords of Shadow hier op GoT? Kan er niet heel veel over vinden.
Ik heb hem op platinum gespeeld... zegt dat genoeg over hoe leuk ik de game vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:18:
[...]

Ik heb hem op platinum gespeeld... zegt dat genoeg over hoe leuk ik de game vond?
Niet echt. Er zijn veel gamers die spellen alleen maar spelen voor de trophies...
Maar ik denk dat jij het wel een goed spel vond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik zoek meer 1 lange, horizontale, maar bedankt voor je reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
http://www.shopto.net/PS3...PS3KI04-Killzone%203.html onder de 20 pond. weet alleen niet wat verzendkosten daar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb deze laatst overgekocht en ben toen op Gametrailers gaan kijken. De game zelf wordt niet zo goed gereviewed, maar de reacties vertellen hetzelfde: underrated!

Binnenkort ga ik er zelf ook aan beginnen, ben nu aan het Killzonen (deel 3) met de Move (binnenkort Sharpshooter binnen)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ben erg benieuwd hoe je dat gaat bevallen, wil deze set ook nog ergens dit jaar gaan kopen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Weet iemand waarom ik m'n firmware moet updaten om via internet m'n klok gelijk te laten zetten? Herb al naar Sony gemailed maar krijg daar geen enkele reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Timesync is ook een PSN dienst, voor PSN moet je altijd je nieuwste firmware hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
thunder8 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:29:
Ben erg benieuwd hoe je dat gaat bevallen, wil deze set ook nog ergens dit jaar gaan kopen.
Ben net begonnen met de Move (inc navi controller) en het bevalt me eigenlijk supergoed! Mikken is wel erg wennen, maar gaat een stuk sneller en nauwkeuriger dan met de analoge stick. Ben ook zo benieuwd naar spelen met de Sharpshooter!

Wil die eigenlijk laten custom painten, maar dat komt nog wel een keer.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
kdbruin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:27:
Weet iemand waarom ik m'n firmware moet updaten om via internet m'n klok gelijk te laten zetten? Herb al naar Sony gemailed maar krijg daar geen enkele reactie.
Waarom zou je je firmware niet willen updaten?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:33:
[...]

jailbreak, linux support maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:37:
[...]

jailbreak, linux support maybe?
Ook het eerste waar ik aan dacht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
El_V schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:00:
http://www.shopto.net/PS3...PS3KI04-Killzone%203.html onder de 20 pond. weet alleen niet wat verzendkosten daar zijn :)
Hij is nu alweer out of stock, en voor 30 pond, het was ook wel erg goedkoop, verzendkosten krijg je pas te zien als je je eerst aanmeld etc, dus dat is nog even gissen, ik zal straks wel even kijken.

Ik vraag me af hoe ze zulke spellen zo goedkoop kunnen leveren, hetzelfde met Thehut en zawi etc. naja het is in ieder geval in ons voordeel :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Even de spuit 11 uithangen, maar ik heb sinds vandaag VidZone erop staan. Gratis te downloaden in de store. Maar dat is toch wel een fijn stukje speelgoed... In eerste instantie vloog het er meteen weer af, toen ik louter Lady Gaga en dat soort spul zag, maar ze hadden na goed zoeken zelfs Thin Lizzy en Motorhead! Ontzettend tof spul! Judas Priest, Iron Maiden, Slayer... Ik ben er wel even zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 18:32
die bands vond ik allemaal ook dus allemaal aan personal playlist toevoegen. Na een bepaalde Update alles weg. Het is wel een ontzettend moeizaam programma puur om je eigen favoriete nummers bijmekaar te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
@mk
Heb inmiddels ook met Scorpion en Mileena de demo doorgespeeld. Ben nog steeds niet onder de indruk, maar ik moet toegeven dat het minder stroperig is dan met Sub zero.
Ben benieuwd hoe de final gereviewed gaat worden en hoe de community het spel zal oppakken. Op dit moment schat ik in dat ik het vanwege de mk sfeer ooit nog wel is zal kopen, maar momenteel geen prio bij mij.

@vidzone
heh ik heb dinsdag deze functie geinstalleerd, en het is idd erg leuk. Ik kan me vooral voorstellen dat op feestjes het leuk is om mensen ermee te laten spelen. Een van de eerste clips die ik zelf opzocht was ook Iron maiden met Can i play with madness ;)
Erg leuke functie (maar ik kon helemaal niks van Rammstein vinden? :'( )

@time gebeuren
Bij mij klopte de tijd nog niet nadat ik internet synching gebruikte :? Maar het probleem zit denk ik in mijn daylight savings tijd setting..........WTF moet je dat zelf instellen? Oh well, voor klok zijn goedkopere opties dan een ps3 :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Verstekbakker schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 01:07:
Even de spuit 11 uithangen, maar ik heb sinds vandaag VidZone erop staan. Gratis te downloaden in de store. Maar dat is toch wel een fijn stukje speelgoed... In eerste instantie vloog het er meteen weer af, toen ik louter Lady Gaga en dat soort spul zag, maar ze hadden na goed zoeken zelfs Thin Lizzy en Motorhead! Ontzettend tof spul! Judas Priest, Iron Maiden, Slayer... Ik ben er wel even zoet mee.
Bedankt voor de tip ! Ik had na het zien van die Lady Gaga rommel de app ook snel weer gesloten maar dit beloofd veel goeds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Sagat schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:12:
@mk
Heb inmiddels ook met Scorpion en Mileena de demo doorgespeeld. Ben nog steeds niet onder de indruk, maar ik moet toegeven dat het minder stroperig is dan met Sub zero.
Ben benieuwd hoe de final gereviewed gaat worden en hoe de community het spel zal oppakken. Op dit moment schat ik in dat ik het vanwege de mk sfeer ooit nog wel is zal kopen, maar momenteel geen prio bij mij.
De community pakt het op als een malle. Ik zit dagelijks op die community sites and ze zijn helemaal gek ervan. Ik ben zelf ook groot fan van de serie. Ik weet dat de final helemaal geoptimaliseerd is.
De demo stamt af van vorig jaar mei. inmiddels is er een hoop veranderd.
Komt wel goed met deze game

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Sagat schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:12:
@mk
Heb gister de demo even goed gespeeld met mn broertje. Ik moet zeggen dat deze mij echt wel bevallen is. Af en toe weer ontzettend gelachen (like good old times) Het is gewoon op en top MK. Het is snel en speelt lekker. Ik heb soms echt leuke combo's eruit weten te toveren. Het is uiteraard niet zo diep als SF maar wel erg of om te doen. De impact van de klappen komt erg goed over en de sfeer ademt gewoon MK. Zeker voor gamers zoals ik en mn broertje die de eerste delen kapot hebben gespeeld is het leuk vanwegen de vele verwijzingen, levels , muziek etc uit eerder delen. Dus ik en mn broertje zullen iig strax met de final versie echt veel plezier gaan beleven. :*) Kennie wachten om met het volledige roster los te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:33:
Niet echt relevant lijkt me om alleen de klok gelijk te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

kdbruin schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:11:
[...]

Niet echt relevant lijkt me om alleen de klok gelijk te kunnen zetten.
Niet relevant, maar het is ook geen antwoord op de vraag waarom je de firmware niet wilt updaten.

Maar hoe dan ook, ik snap het drama niet zo. Dan doe je het niet via internet, maar handmatig.

http://manuals.playstatio...nt/settings/date.html#966

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag:

als een spel vastloopt wat is dan de beste manier om de ps3 opnieuw op te starten?
Ik lees allemaal verschillende verhalen, zoals de power button ingedrukt houden, eject button gebruiken dan restart die automatisch namelijk (deze methode gebruik ik) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:32:
Een vraag:

als een spel vastloopt wat is dan de beste manier om de ps3 opnieuw op te starten?
Ik lees allemaal verschillende verhalen, zoals de power button ingedrukt houden, eject button gebruiken dan restart die automatisch namelijk (deze methode gebruik ik) etc.
Ik gebruik zelf altijd de powerknop, wist niet eens dat hij bij de ejectbutton ook opnieuw opstart.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Same, gebruik ook de powerknop als hij is vastgelopen. Wist ook niets van de ejectknop methode af

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de eject knop druk dan moet je effe wachten en dan start die automatisch opnieuw op. Ik heb gelezen dat de beste manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ben er vorige week mee begonnen. Wat een meesterlijk spel! Interessant verhaal, fantastische graphics uiteraard, Patrick Stewart die een (grote) voiceover doet, heerlijk brute actie.. bij vlagen erg lastig, vind ik zelf. Speel 'm op medium difficulty maar het aantal keer dat ik doodgegaan ben tot nu (aan het eind van chapter 3) is niet meer te tellen inmiddels. Maar het is en blijft doorgaans je eigen schuld dat je doodgaat. Camera zou iets meer mee kunnen werken, is een vast standpunt dus niet draaibaar. Muziek is briljant, heerlijk klassiek met regelmatig een gregoriaans koor op de achtergrond. Tussenbazen van 5 verdiepingen hoog, elk level heeft replaywaarde (uitgespeeld unlocked een 'Trial', bepaalde doelen zoals 'versla 15 wezens terwijl je poisoned bent' of 'versla tussenbaas <x> binnen 1:30 minuten').

Probeer de demo eens zou ik zeggen; maar wees gewaarschuwd, de demo bevat nog geen 10e van wat je in het volledige spel kan.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:32:
Een vraag:

Ik druk altijd gewoon de voeding uit :o

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:47:
Als je op de eject knop druk dan moet je effe wachten en dan start die automatisch opnieuw op. Ik heb gelezen dat de beste manier is.
Wat kan er gebeuren als je "niet juist" afsluit?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat het zoveel uitmaakt, maar ik heb op sites gelezen dat het beter/veiliger is. Deze site bijv.
http://forums.socom.com/t...r-PS3-Freezes/td-p/304833
Pagina: 1 ... 15 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.