Het gaat mij (en de anderen hier) er niet om dát hij de Move niet gebruikt heeft. Dat kan me echt geen worst schelen en ligt inderdaad misschien ook wel deels aan Sony (stuur gewoon even een pers-versie op zou je denken?). Het gaat ons erom op welke manier de reviewer het in z'n review heeft staan. Hij zegt impliciet bijna: "Die Move kunnen ze wel wegflikkeren, want heeft totaal geen toegevoegde waarde". Als je zulke grote uitspraken wilt doen moet je het ook eerst getest hebben.Kluutmaran schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:41:
[...]
Source: http://www.lazygamer.net/top-spin-4-reviewed/#ixzz1HGwIdz6y
En zo is het op elke site, oftewel de reviewers konden alleen de Xbox versie spelen omdat er geen review PS3 versie is. Ik weet niet wie de spellen drukt en opstuurt, 2K Sports of Sony maar je zal bij hen moeten klagen. Zelf kopen doen review sites nooit.
Hóe kun je iets nou niet missen als je het nooit gehad/getest hebt? Dat is hetzelfde als een (Full HD) TV kopen en zeggen dat je HD-zenders niet mist terwijl je alleen analoge televisie hebt gekeken (omdat je kabelmaatschappij alleen analoog kan leveren op je huisadres). Dan weet je toch ook niet waarover je praat? Die laatste zin had gewoon niet in de tekst moeten staan.Aangezien wij reviewden met een Xbox 360-versie, konden we de Move-besturing ook niet uitproberen voor deze review. Maar zoals gezegd, hebben we die ook geen seconde gemist.
[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 22-03-2011 09:54 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19