* PSN=Chef_NL** *
Trouwens raar verschil tussen Xbox en PS, als Xbox freezed dan kun je bijna altijd gewoon met controller game afsluiten (of je hebt RROD dan kun je helemaal niet meer opnieuw opstarten
Een behoorlijk aantal mensen waren erg blij totdat ze hoorden dat het een 1 april grap was... that's funny
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik laat gewoon een leuk kanaal opstaan en als er een band is die ik tof vind dan ga ik naar On Demand en daar kies ik 'meer van deze artiest' en voeg ik het toe aan de playlist. Maar een avondje artiesten opzoeken is al genoeg voor een volgende drie avonden muziek.Psyonara schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 07:45:
die bands vond ik allemaal ook dus allemaal aan personal playlist toevoegen. Na een bepaalde Update alles weg. Het is wel een ontzettend moeizaam programma puur om je eigen favoriete nummers bijmekaar te zoeken.
Hahah supervet!swopdark schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:48:
hihihi op de bekendere ps3 hax site staat een nieuwtje over dat 3.60 gehacked is met MKV support en PSN access...
Een behoorlijk aantal mensen waren erg blij totdat ze hoorden dat het een 1 april grap was... that's funny
Bij microsoft wisten ze van te voren dat hun console veel zou vastlopen. Dus hebben ze het proces om de 360 te resetten zo comfortabel mogelijk gemaaktKluutmaran schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:26:Trouwens raar verschil tussen Xbox en PS, als Xbox freezed dan kun je bijna altijd gewoon met controller game afsluiten (of je hebt RROD dan kun je helemaal niet meer opnieuw opstarten) en herstarten en bij PS loopt altijd het hele systeem vast. Weet iemand waarom dit is? Bij de PS zou je juist met al die cores verwachten dat 1 core voor het OS is en deze dus niet vast loopt als de game vastloopt maar het is juist andersom.
Het feit dat ik moet updaten staat me erg tegen. Het werkt nu, dus waarom zou ik iets gaan veranderen met de mogelijkheid dat het na de update niet meer werkt. Ik heb altijd geleerd "don't fix that what is not broken" maar omdat Sony een probleem heeft, wordt ik daar mee opgezadeld.Seraphus-Y schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:38:
Niet relevant, maar het is ook geen antwoord op de vraag waarom je de firmware niet wilt updaten.
Ik kan je verzekeren dat het klokje het gewoon doet na de update.kdbruin schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:05:
[...]Het feit dat ik moet updaten staat me erg tegen. Het werkt nu, dus waarom zou ik iets gaan veranderen met de mogelijkheid dat het na de update niet meer werkt. Ik heb altijd geleerd "don't fix that what is not broken" maar omdat Sony een probleem heeft, wordt ik daar mee opgezadeld.

[ Voor 65% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-04-2011 19:50 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
PSN & XBL: Denkoyugo
Lords of Shadow is echt cool, leuke gamplay, goede sfeer.aramdin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:21:
[...]
Ik heb deze laatst overgekocht en ben toen op Gametrailers gaan kijken. De game zelf wordt niet zo goed gereviewed, maar de reacties vertellen hetzelfde: underrated!
Binnenkort ga ik er zelf ook aan beginnen, ben nu aan het Killzonen (deel 3) met de Move (binnenkort Sharpshooter binnen)
Spielerei...
Toch vreemd dat mn PS3 al een paar keer is vastgelopen, en mn X360 nog nooit. terwijl ik vaker met de X360 speel, terwijl de X360 ouder is..-RazieL- schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:22:
[...]
Bij microsoft wisten ze van te voren dat hun console veel zou vastlopen. Dus hebben ze het proces om de 360 te resetten zo comfortabel mogelijk gemaakt

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
* Als ik een titel uit de UK bestel, kan ik dan in de EU store DLC downloaden?
* Nog aanraders voor een RPG lover? Heb Fallout, Oblivion en Dragon Age wel behoorlijk ziek gespeeld, en toe aan iets nieuws
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
1. hangt van het spel af of die een specifieke code per regio heeft. Dat moet je dus even opzoeken.Son Goku schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:32:
ff snel 2 vraagjes:
* Als ik een titel uit de UK bestel, kan ik dan in de EU store DLC downloaden?
* Nog aanraders voor een RPG lover? Heb Fallout, Oblivion en Dragon Age wel behoorlijk ziek gespeeld, en toe aan iets nieuws
Heavy Rain had bv een andere code in de UK dan de EU.
2. Heb ik geen verstand van
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 04-04-2011 11:35 ]
Enchanted ArmsSon Goku schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:32:
Final Fantasy XIII
Demon's Souls
Sacred 2
Star Ocean: The Last Hope
White Knight Chronicles
ben benieuwd
koop de PS3 2de hands over met 5 spellen, denk dat ik langs Gamemania ga, om die spellen in te ruilen, wil graag Gran Turismo 5
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Van die 'Hard' setting krijg je nog wel spijt later in de gamearamdin schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:53:
Van het weekend even gespeeld, inderdaad erg mooie sfeer opgezet en vette muziek die echt bij het spel past. Stem van Patrick Stewart blijft ownage.
Uiteraard op Hard begonnen, vind hem moeilijker dan God Of War 3 op Hard.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Hahah ik ben benieuwdEfBe schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:33:
[...]
Van die 'Hard' setting krijg je nog wel spijt later in de game. Ik vond hem op normal al erg lastig op het eind. Het is wel een van de gaafste games van de laatste tijd, had best wat meer aandacht mogen hebben van de game pers.
[ Voor 3% gewijzigd door aramdin op 04-04-2011 15:10 ]
Ik keek best wel uit naar de game (castlevania meets god of war, dat spreekt mij wel aan). Maar de demo voldeed niet helemaal aan mijn "kwaliteitseisen". En vooral de achtervolgingsscene in de demo vond ik erg ondermaats. Al is dat natuurlijk niet de core gameplay, maar toch. Dus ik twijfel nog of ik 'm een keer uit een budgetbak vis ofzo.
Bij mij nu ook de melding 80710092BFmango schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:07:
Meer mensen die vandaag niet online kunnen gamen omdat je niet kan inloggen op PSN? Ik krijg continu de melding 80710092 dat ik niet kan inloggen. Ik heb niks aan mijn verbinding of instellingen veranderd en ik heb vandaag wel een game kunnen updaten?
Playstation site zegt het volgende:
PlayStation®Network Deels beschikbaar
Waarschijnlijk onderhoud aan de servers

Zie zelfs dat playstation.com eruit ligt. Is vast niet de bedoeling.
Ik hoop dat ze het snel oplossen, wil toch eigenlijk wel knallen
1 THE SIMS/MEDIEVAL (PC) ELECTRONIC ARTS
2 CRYSIS 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
3 POKEMON WHITE (DS) NINTENDO
4 CRYSIS 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
5 POKEMON BLACK (DS) NINTENDO
6 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
7 WII PARTY (Wii) NINTENDO
8 CRYSIS 2 (PC) ELECTRONIC ARTS
9 HOMEFRONT (PS3) THQ
10 SHOGUN 2/TOTAL WAR (PC) SEGA
Het Pokemon geweld lijkt weer te gaan liggen en ook de 360 verkopen van multiplatformshooters is weer gaan liggen.
Ps3 only lijst:
1 CRYSIS 2 ELECTRONIC ARTS
2 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
3 HOMEFRONT THQ
4 KILLZONE 3 SONY
5 GRAN TURISMO 5 SONY
6 FIFA 11 ELECTRONIC ARTS
7 NEED FOR SPEED/SHIFT 2 UNLEASHED ELECTRONIC ARTS
8 ASSASSIN'S CREED/BROTHERHOOD UBISOFT
9 TOP SPIN 4 TAKE - TWO INTERACTIVE
10 DRAGON AGE 2 ELECTRONIC ARTS
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Echt gek dat Black Ops nog steeds zoveel verkocht word.
Waarom koopt iemand Black Ops nu pas? Prijs is volgens mij nog steeds rond de €50
[ Voor 57% gewijzigd door Ike. op 04-04-2011 18:55 ]
Toch opvallend dat de top4 allen shooters zijn.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Dat komt denk ik vooral omdat 3 van die 4 pas uit zijn.Voxalizer schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:02:
Toch opvallend dat de top4 allen shooters zijn.
============================================
Final Fantasy 5 opgepoetst voor PS3 en PSN;
"Reinvented" Final Fantasy V Confirmed for PlayStation Network
JRPG fans take note: a beloved classic is set to get a whole new look and feel within the near future.
Square Enix has announced that a new version of Final Fantasy V is officially being developed for PlayStation 3 and PSP. Not just any re-release will do, however; this one is set to be a complete "reinvention" with the addition of full CG-animated cutscenes exclusive to the new release, although classic gameplay mechanics (including the "Active Time" fight sequences) will remain intact.
[ Voor 60% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-04-2011 22:02 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
jeejOPSLAGHOND schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:12:
============================================
Final Fantasy 5 opgepoetst voor PS3 en PSN;
[...]
Over 2 weken - Final Fantasy IV Complete (PSP)
Zomer 2011 - Final Fantasy Type-0 (PSP)
eind 2011 / begin 2012 - Final Fantasy XIII-2
?? - Final Fantasy V
?? - Final Fantasy Versus XIII

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 05-04-2011 00:59 ]
Dat was het laatste moment dat ik er iets mee heb gedaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
Er waren bij de Red Bull Air Race gewoon te weinig plaatsen om de game te spelen, nu kom je er vrij snel tussen. Resistance 2 heeft een leuke minigame waarbij jemet luchtafweergeschut op Chimeraschepen moet schieten.cheiron schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:41:
Hier nooit eigenlijk. In het begin eens geprobeerd, maar het beviel mij niet. Het uitgangspunt dat ik in een virtuele wereld ergens naartoe moet lopen om bijvoorbeeld een trailer te zien vind ik zo een ontzettende overhead (tegenover gewoon een filmpje aanklikken). Leuke spelletjes kreeg ik toen niet aan de praat; heb 10 minuten rondgelopen bij dat Red Bull Air race ding zonder dat ik begreep hoe ik er in kon.
Dat was het laatste moment dat ik er iets mee heb gedaan.
Vanaf vandaag, vandaag komt ook patch 1.07 die custom games met zich mee brengt.
Ik download de DLC wel, maar baal ervan dat er geen operations map is toegevoegd.swopdark schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:38:
De nieuwe Killzone 3 DLC Steel Rain is "gratis" te downloaden voor PS plus members.
Vanaf vandaag, vandaag komt ook patch 1.07 die custom games met zich mee brengt.
Ik heb ergens gelezen dat er geen nieuwe Operation maps zullen worden toegevoegd, maar ik weet niet of dit bericht van Guerrilla afkwamOPSLAGHOND schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:59:
[...]
Ik download de DLC wel, maar baal ervan dat er geen operations map is toegevoegd.
edit:
will there be a DLC for more Operations maps?
quote: Seb Downie - Producer - Guerrilla GamesUnlikely.
[ Voor 30% gewijzigd door Ike. op 06-04-2011 10:11 ]
TV uitzettenheldenssjoerd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:30:
Sinds kort bezit ik ook een PS3. Nu is veel van mijn muziek benaderbaar via de PS3. Is het echter mogelijk om de achtergrond uit te schakelen tijdens het afspelen hiervan? Nu is er telkens een bewegende achtergrond actief op het scherm. Ik zou graag gewoon een zwart scherm hebben.
Serieus. Doen vrijwel alle mensen die ik ken in deze situatie. Geluid loopt immers toch via een versterker?!
Een optie om de screensaver uit te schakelen is er niet. Die van de planeten is het rustigst...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Je kan ook een PS3 thema maken met een zwarte afbeelding
http://blog.us.playstatio...make-your-own-ps3-themes/
[ Voor 55% gewijzigd door Ike. op 06-04-2011 10:39 ]
Echt budget budget? Want je kan hem nu al voor 20-25 euro krijgen.......25 bij eplaza dacht ik, en 20ish bij onze engelse webshop vrienden...(maar in ponden en dan nog verzenden erbij, ik zou dan toch eerst bij eplaza kijken)-RazieL- schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:15:
Ik keek best wel uit naar de game (castlevania meets god of war, dat spreekt mij wel aan). Maar de demo voldeed niet helemaal aan mijn "kwaliteitseisen". En vooral de achtervolgingsscene in de demo vond ik erg ondermaats. Al is dat natuurlijk niet de core gameplay, maar toch. Dus ik twijfel nog of ik 'm een keer uit een budgetbak vis ofzo.
Zit er zelf ook hard te denken om deze te kopen, maar denk toch dat ik liever god of war 3 neem...maar eerst nog even 1 en 2 uitspelen

10 second ninja DONE
Bij mij gaat dan ook de versterker uit, maar dat krijg als je hetzelfde merk versterker en TV hebt en die middels HDMI verbindtAllSeeyinEye schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:31:
[...]
TV uitzetten![]()
Serieus. Doen vrijwel alle mensen die ik ken in deze situatie. Geluid loopt immers toch via een versterker?!
Een optie om de screensaver uit te schakelen is er niet. Die van de planeten is het rustigst...
Kan je in zowel de PS3 als de TV als de receiver uitzetten, althans, bij mijn Bravia en Onkyo kan dat.Exorcist schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:32:
[...]
Bij mij gaat dan ook de versterker uit, maar dat krijg als je hetzelfde merk versterker en TV hebt en die middels HDMI verbindt
[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 06-04-2011 11:43 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
De demo doet het spel echt geen recht. Geen stukje is hetzelfde, gameplay is telkens anders, andere omgevingen, puzzles, goede voiceacting, verbazingwekkende werelden, en het spel duurt 20+ uur, dus je bent wel even zoet-RazieL- schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:15:
Ik hoor de laatste tijd toch weer veel positieve geluiden over Castlevania. Hoe verhoudt de volledige game zich tov de demo?
Ik heb vorig jaar het thema van Flower gekocht. (Vind het alleen jammer dat die erg vroeg donker word)
Ik gebruik nu het thema van Sega, Deze was/is exclusief voor Plus leden.
Geluiden van thema's zet ik wel altijd uit want ik vind de meeste super irritant
Ik zag vandaag nieuwe thema's van Amazing Earth in de Store, 7 verschillende en kosten €2,49 per stuk! Zijn erg mooie thema's maar vind de prijs een beetje aan de hoge kant voor een 'wallpaper'.
Weet iemand of het thema van Afrika nog steeds gratis te downloaden is uit de Japanse Store?
[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 06-04-2011 16:31 ]
Was? Kan nu los worden gekocht ofzo dan?Ike. schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:25:
Ik gebruik nu het thema van Sega, Deze was/is exclusief voor Plus leden.
Nee, dat thema was alleen vorige maand of de maand daarvoor gratis voor Plus leden. Iedereen die Plus lid is maar het thema toen niet heeft gedownload kan dat thema nu niet meer krijgen.Verstekbakker schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:36:
[...]
Was? Kan nu los worden gekocht ofzo dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 06-04-2011 16:41 ]
Oh zo. Zonde. Ik heb dat spel, dat theme had bij dat spel moeten zitten!Ike. schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:38:
[...]
Nee, dat thema was alleen vorige maand of de maand daarvoor gratis voor Plus leden. Iedereen die Plus lid is maar het thema toen niet heeft gedownload kan dat thema nu niet meer krijgen.
Toen SEGA Mega Drive: Ultimate Collection uit kwam kon je nog geen dynamische themas gebruikenVerstekbakker schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:41:
[...]
Oh zo. Zonde. Ik heb dat spel, dat theme had bij dat spel moeten zitten!
SEGA Mega Drive: Ultimate Collection kwam 7 maanden voor firmware 3.00 uit
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 06-04-2011 17:28 ]
Kan me niet schelen!Ike. schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:50:
[...]
Toen SEGA Mega Drive: Ultimate Collection te koop was kon je nog geen dynamische themas gebruiken![]()
SEGA Mega Drive: Ultimate Collection kwam 7 maanden voor firmware 3.00 uit
Zeker een vette game zoals je zegt, echter was ik er maar ~15 uurtjes mee bezig, iets minder als ik verwacht had maar zeker niet slecht (langer dan eender welk GoW deel).EfBe schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:21:
[...]
De demo doet het spel echt geen recht. Geen stukje is hetzelfde, gameplay is telkens anders, andere omgevingen, puzzles, goede voiceacting, verbazingwekkende werelden, en het spel duurt 20+ uur, dus je bent wel even zoet.
@Tom: je zal er zeker geen spijt van krijgen (€25 is ie 100% zeker waard imo)
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Verwijderd
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Stonden op de Heavy Rain Move edition disk..
[ Voor 52% gewijzigd door GAIAjohan op 07-04-2011 10:21 ]

O.a. een 'echte' demo sectie:
Changes:
Demos are now a top level category, where you’ll find the latest BD demos and trials for PSN titles, as well as an organised A-Z list
We’ve added a Franchises section – in here we’ll be building up a library of games, DLC, themes and all the rest which can be browsed by a whole franchise – so now there’s one place to visit to get all the KillZone, Call of Duty or Assassin’s Creed content you’re looking for
We’ve added a Charts section, with the top 10 most downloaded games, demos, minis and more, so you can find the most popular content more easily
We’ve pulled Themes and Avatars out to the top level so you can more easily find what you need to customise your PS3 experience
A more organised PlayStation Plus area, with sub-categories and new informative banners
A number of cosmetic configuration changes (ooh exciting!)
De pagina met de nieuwste downloads vind ik nu veel onhandiger. Eerst kon je duidelijk en snel op 1 pagina zien wat de nieuwste PS3 content was met een apart menu voor aanbiedingen en PSP content, nu heeft elk type downloads (demo's, DLC, full games etc..) een eigen menu.Gusev schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:42:
De PS Store heeft een 'UI' wijziging gehad, jeeej![]()
O.a. een 'echte' demo sectie:
[...]
'top 10 most downloaded games' -> Ik denk dat dit meer een lijst is met content van Sony en studio's die het meeste geld 'doneren' aan Sony om zo opvallend mogelijk in de Store te staan.
Die games in die lijsten zijn denk ik echt niet de best verkochte spellen

[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 07-04-2011 12:09 ]
Ik heb ze beide gespeeld en moet zeggen dat ze zeer zeker de moeite waard zijn! Qua gameplay speelt God of War toch wel wat lekkerder weg.. maar dat wil niet zeggen dat caltevania slecht is. Castlevania kwam ook wat later op gang, maar dan heb je ook wat!-RazieL- schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:15:
Ik hoor de laatste tijd toch weer veel positieve geluiden over Castlevania. Hoe verhoudt de volledige game zich tov de demo?
Heb ze ook beide als demo gespeeld.. maar de volledige game geeft je echt een betere ervaring!
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Die sterren (kwaliteits) waardering vertrouw ik ook echt voor geen meter, bijna alles lijkt 4+ sterren te scoren, zelfs de meest matige games/content. Op de 360 krijgen matige games ook echt maar 2 sterren van de users en is het echt moeilijk om 4+ sterren te krijgen van de users.Ike. schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:02:
[...]
De pagina met de nieuwste downloads vind ik nu veel onhandiger. Eerst kon je duidelijk en snel op 1 pagina zien wat de nieuwste PS3 content was met een apart menu voor aanbiedingen en PSP content, nu heeft elk type downloads (demo's, DLC, full games etc..) een eigen menu.
'top 10 most downloaded games' -> Ik denk dat dit meer een lijst is met content van Sony en studio's die het meeste geld 'doneren' aan Sony om zo opvallend mogelijk in de Store te staan.
Dus ofwel de PS3 users zijn veel sneller tevreden, ofwel die sterrenwaardering wordt niet eerlijk berekend. Lijkt me dan het laatste.
hier bij bobshop hebben ze een aanbieding
Castlevania is een van de betere games die ik gespeeld heb vorig jaar. Veel review sites gaven cijfers tussen de 6,5 en 8 met als voornaamste conclusie dat veel uit het spel gejat is uit andere games. Laat dit nu net het punt zijn wat deze game zo goed maakt, beter slecht gejat .... Gewoon een top titel imo !Ralf Bimbo schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:03:
[...]
Ik heb ze beide gespeeld en moet zeggen dat ze zeer zeker de moeite waard zijn! Qua gameplay speelt God of War toch wel wat lekkerder weg.. maar dat wil niet zeggen dat caltevania slecht is. Castlevania kwam ook wat later op gang, maar dan heb je ook wat!
Heb ze ook beide als demo gespeeld.. maar de volledige game geeft je echt een betere ervaring!
Helemaal mee eens!! Daarnaast is die conclusie eigenlijk gewoon te lijp voor woorden... want in welk genre gebeurd dat nou niet (denk met name aan shooters).. en die score ook als een malle.belfrink schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:03:
[...]
Castlevania is een van de betere games die ik gespeeld heb vorig jaar. Veel review sites gaven cijfers tussen de 6,5 en 8 met als voornaamste conclusie dat veel uit het spel gejat is uit andere games. Laat dit nu net het punt zijn wat deze game zo goed maakt, beter slecht gejat .... Gewoon een top titel imo !
Iemand overigens nog een flinke aanrader?
Heb laatst Killzone 3 en Crysis 2 gespeeld.. beide spelen lekker weg, maar niks vernieuwends.. en dat is op z'n tijd toch ook wel fijn.
Had de afgelopen tijd Mass Effect 2, maar die heb ik inmiddels ook al redelijk grijs gespeeld.
Haha ja, en die uitgebreide mod van CoD2 (verkocht onder de naam BO) werd wel overal bejubeld door alle reviewers. Kiddy sites gaven de game zelfs 10en haha.Ralf Bimbo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:07:
[...]
Helemaal mee eens!! Daarnaast is die conclusie eigenlijk gewoon te lijp voor woorden... want in welk genre gebeurd dat nou niet (denk met name aan shooters).. en die score ook als een malle.
Geeft maar weer aan dat gamen toch een kwestie van smaak blijft
Ratchet & Clank trilogyRalf Bimbo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:36:
Ratchet & Clank: Tools Of Destruction
Ratchet and Clank - Quest for Booty
Ratchet & Clank: A Crack in Time
Ike. schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:28:
[...]
Ratchet & Clank trilogy![]()
Ratchet & Clank: Tools Of Destruction
Ratchet and Clank - Quest for Booty
Ratchet & Clank: A Crack in Time
Die heb ik alle drie helemaal grijs gespeeld. (ook alle PS2 versies van R&C trouwens)
Met "Crack in Time" ook de platinum trophy gehaald.
[ Voor 5% gewijzigd door M a r c o op 08-04-2011 10:46 ]
Maar Ratched & Clank ja? Enige tijd geleden stond er een demo op PSN.. maar vond dit toch redelijk tegenvallen. Ik zal misschien nog wel eens een poging wagen
Dead Space 2 vond ik echt super!Ralf Bimbo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:36:
Ja inderdaad.. maar kan me daar niet echt in vinden. Althans, de demo van Heavy Rain kon me niet echt boeien.
Heb laatst Killzone 3 en Crysis 2 gespeeld.. beide spelen lekker weg, maar niks vernieuwends.. en dat is op z'n tijd toch ook wel fijn.
Had de afgelopen tijd Mass Effect 2, maar die heb ik inmiddels ook al redelijk grijs gespeeld.
Het is wel verstandig om deeltje 1 eerst te spelen, dan snap je het verhaal.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Of werkt t in de volledige game misschien net wat anders? Wat ik bij de demo's had was dat je nogal weinig ammo had.. niet echt fijn als er tering veel van die necro's op je af komen gelopen.
Bij Dead Space heb je altijd weinig ammoRalf Bimbo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:05:
ja heb al vaker getwijfeld bij die spellen, maar de demo's hebben me goed laten zien dat 'survival horror' echt niks voor mij is. haha.. ik schijt mezelf kapot als ik zoiets speel. (hoe stom t misschien ook klinkt).
Of werkt t in de volledige game misschien net wat anders? Wat ik bij de demo's had was dat je nogal weinig ammo had.. niet echt fijn als er tering veel van die necro's op je af komen gelopen.
Demo's geven niet altijd een goed beeld van het volledige spel. Als ik twijfel over een spel kijk ik soms op Youtube naar een aantal lange (minuut of 10/15) gameplay video's van verschillende levels.
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 08-04-2011 12:11 ]
Dat is juist de kracht van het spel.Ralf Bimbo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:05:
Wat ik bij de demo's had was dat je nogal weinig ammo had.. niet echt fijn als er tering veel van die necro's op je af komen gelopen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
en dat dat juist de kracht van t spel is.. begrijp ik helemaal.. ben er gewoon te zwak voor ;)!
Ik speel ook liever ander soort spellen. Gamen moet natuurlijk wel leuk blijven.
Helemaal mee eens. Dat was ook het eerste wat ik wat minder vond. En die top lijsten kijk ik eigenlijk nooit naar.Ike. schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:02:
[...]
De pagina met de nieuwste downloads vind ik nu veel onhandiger. Eerst kon je duidelijk en snel op 1 pagina zien wat de nieuwste PS3 content was met een apart menu voor aanbiedingen en PSP content, nu heeft elk type downloads (demo's, DLC, full games etc..) een eigen menu.
p.s. GT5 gescoord
Band Hero bundle (game, guitar controller, drum set en mic), gratis verzonden, voor 63.95
Niet op voorraad, duurt een week voor verzending.
Ik heb 'm direct besteld, geen geld en nu kan ik eindelijk eens bij mij thuis mensen voor een avondje rocken uitnodigen
[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 09-04-2011 04:19 ]
Sony maakt het mij heel makkelijk..: PSN toegang... oehay!Mutatie schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 04:11:
Gadverdamme, nu kom ik ook dat ranzige cinavia tegen. Wil m'n PS3 graag origineel houden, maar Sony maakt het me niet makkelijk...jammer.
En daarnaast heb ik een hele stapel aan blu ray disks liggen die het allemaal perfect doen, serietjes streamen van mijn pc... perfect, Sony houd mij prima legaal zeker aangezien vette games gewoon voor rond de 30 euro te krijgen zijn en de kwaliteit ervanaf druipt.
Bij de bakker loop je ook zo te klagen? nl. dat je moet betalen voor het gebodene?Mutatie schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 04:11:
Gadverdamme, nu kom ik ook dat ranzige cinavia tegen. Wil m'n PS3 graag origineel houden, maar Sony maakt het me niet makkelijk...jammer.
Gaat dit ook werken met een extra guitar hero worldtour gitaar? Ik weet dat sommige nummers met meerdere gitaren zijn te spelen, zou wel leuk zijn als ik dit kon combinerenInanna schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:04:
Ook net in het budget gaming topic geplaatst, maar voor het geval er hier nog geïnteresseerden zijn die daar niet komen:
Band Hero bundle (game, guitar controller, drum set en mic), gratis verzonden, voor 63.95
Niet op voorraad, duurt een week voor verzending.
Ik heb 'm direct besteld, geen geld en nu kan ik eindelijk eens bij mij thuis mensen voor een avondje rocken uitnodigen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nja er kan nog altijd een mediaplayer naast.
Need for Speed Shift
Killzone 2
Motorstorm
Motorstorm Pacific Rift
Blur
Ratchet Clank
En deze heb ik er nog bij gekocht, 2de hands van GameMania,
Street Fighter IV
Gran Turismo 5
Fifa 2011
En binnenkort Mortal Kombat, de 21ste is die tekoop.
Wel wennen, zo'n console
heb ook een 5.1 home cinema set van samsung met optische kabel voor geluid gehaald
Is dus wel genieten
welke Ratchet & Clank?SuperVeloce schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:29:
heb sinds woensdag Playstation 3, zaten 6 spellen bij.
Need for Speed Shift
Killzone 2
Motorstorm
Motorstorm Pacific Rift
Blur
Ratchet Clank
En deze heb ik er nog bij gekocht, 2de hands van GameMania,
Street Fighter IV
Gran Turismo 5
Fifa 2011
En binnenkort Mortal Kombat, de 21ste is die tekoop.
Wel wennen, zo'n console
heb ook een 5.1 home cinema set van samsung met optische kabel voor geluid gehaald
Is dus wel genieten
Je mist qua verhaal veel als je niet eerst Tools of Destruction speelt, dit is omdat deel 2 en 3 verder gaan waar het vorige deel eindigde.
Met Band Hero kan je iedere combinatie van 4 instrumenten gebruiken. Dus als je 4 gitaren hebt, kan je met 4 gitaren spelen. Bas of lead, maakt niet uit.SinergyX schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:48:
[...]
Gaat dit ook werken met een extra guitar hero worldtour gitaar? Ik weet dat sommige nummers met meerdere gitaren zijn te spelen, zou wel leuk zijn als ik dit kon combineren
Waarom niet met deel 2 begonnen? Je mist nu wel wat van het verhaal.LuPo schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:56:
Ik ben vanochtend begonnen met Killzone 3. Niet lang kunnen spelen maar het ziet er erg gaaf uit! Helemaal nu m'n Home Cinema compleet is. Echt genieten!
1 enorm positief punt; de CPU lijkt minder te cheaten in de laatste minuten van de game dan op de N64 waarop ik de game altijd speelde. Gelukkig maar, dat wat ontzettend irritant.
Voor de 12 euro (zavvi.nl) zeker een aanrader.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Hahahahahahahahahaha, ha, hahahahahahhahahaa.Ike. schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 15:11:
[...]
Waarom niet met deel 2 begonnen? Je mist nu wel wat van het verhaal.
Grapje zeker? Verhaal? Killzone is waardeloos geschreven, voor het dialoog.
''Oh wat moeten ze nu toch eens roepen?''
''Ik weet het: Rico roept voor de honderdste keer FUCK BLABWLAWIOADMAKDWOM''
''Goed plan!''
Niet iedereen deelt jouw mening...Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:35:
[...]
Hahahahahahahahahaha, ha, hahahahahahhahahaa.

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 09-04-2011 21:56 ]
Weet je wat verschrikkelijk geschreven is? Jouw post...Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:35:
[...]
Hahahahahahahahahaha, ha, hahahahahahhahahaa.
''Oh wat moeten ze nu toch eens roepen?''
''Ik weet het: Rico roept voor de honderdste keer FUCK BLABWLAWIOADMAKDWOM''
''Goed plan!''
Anyways, of het verhaal nu goed of slecht is; het heeft er tenminste wel een. En KZ3 is zeker vet, elke seconde met plezier gespeeld
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ten tweede ligt het aan wat je bedoelt met "en zo". Van sommige games is er 'game-related data' aanwezig, en dat loopt vaak in de enkele honderden mb tot een gb of meer. Wandel gewoon eens door de game folders op je PS3 en vraag met driehoekje info op over de verschillende files, dan kan je zelf een inschatting maken van hoeveel ruimte je nodig zult hebben.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Geen flauw idee. Ik kon Killzone 3 ruilen voor LBP2. Killzone 2 heb ik nog niet gespeeld maar dat kan ik hierna nog wel doen. Ik moet Killzone 3 toch minimaal 2x spelen voor de platinum.Ike. schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 15:11:
[...]
Waarom niet met deel 2 begonnen? Je mist nu wel wat van het verhaal.
Dit topic is gesloten.
• Playstation Plus topic
• Playstation Move topic
• PS3 als media center topic
• PS3 defecten topic
• PS3 Jailbreak-discussie topic