SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Trouwens gister ook soldner gekocht. Eerste indruk is niet al te positief. Wapen switchen voelt onnatuurlijk en de wapens voelen niet echt sterk aan. Maar nog maar is wat vaker spelen voor ik mijn eindoordeel vel. Ook stardust even gechecked in demo vorm. Ik zie de magie van dit spel ook nog niet helemaal. Misschien omdat de Amiga versie nog teveel in herinnering heb?
10 second ninja DONE
Waar zit je met Uncharted? Ik volgens mij in chapter 5 of 6 ergens.
Ik speel het nu ook pas voor het eerst, maar wat een geweldig mooi spel. Machtig mooie omgevingen en er is goed nagedacht over bepaalde gescripte gebeurtenissen.
Een soort Tomb Raider maar dan in het kwadraat
"It's about time you showed up Fox!"
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ja gisteren met Himlims en Jackal en geprobeerd. In het Move topic staat mijn impressie met de Move-controller.swopdark schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:57:
Iemand hier al de Killzone 3 beta gespeeld...? it's fukking geweldig!
PSN: Shiver23
Gedownload dat al wel, vanmiddag eens proberen... Bizar, dat spel zorgt toch wel voor een lichte vorm van chauvinismeswopdark schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:57:
PSN: Bellerophon-
De A2-racer serie is nu definitief van zijn troon gestoten
Ik heb jaren geleden voor de lol een Tetris kloon geprogrammeerd in .NET. Toen was A2-racer al van zijn troon gestoten.-RazieL- schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:32:
Tsja, beste nederlandse game ooit!
De A2-racer serie is nu definitief van zijn troon gestotenEn ook Amsterdoom maakt geen schijn van kans.
Maar die games / demo's starten allemaal op in het Nederlands, wat ik maar een pr*ttaal vind voor games.
In de opties van m'n PSN-account staat als taal 'Engels' ingesteld... maar de PS3 zelf staat op Nederlands.
Als ik de PS3 op Engels zet, starten de desbetreffende games wel in het Engels op... wat ik dus graag wil.
Is het mogelijkl om de PS3 op Nederlands te zetten, maar alle games in het Engels te spelen?
Ik kan ook ingame bij opties nergens een taal kiezen ofzo, wat ik eigenlijk wel verwacht had eerlijk gezegd.
PS3 menu's kunnen ook in het Engels blijven staan maar NL is handiger icm moeder / kleine neefjes...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij sommige games gebruikt de game de taal van de PS3, maar er zijn ook veel games die gewoon helemaal geen nederlandse taal ondersteuning hebben (gelukkig), GTA IV, Just Cause 2, Fallout 3, etc.... Ik merk vooral dat games van Sony (infamous, gt5,lbp) veelal de nederlandse taal hebben.CLB schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:54:
Ik heb sinds een maandje een PS3, leuk en aardig allemaal, wat 2e hands games opgesnord ook leuk..
Maar die games / demo's starten allemaal op in het Nederlands, wat ik maar een pr*ttaal vind voor games.
In de opties van m'n PSN-account staat als taal 'Engels' ingesteld... maar de PS3 zelf staat op Nederlands.
Als ik de PS3 op Engels zet, starten de desbetreffende games wel in het Engels op... wat ik dus graag wil.
Is het mogelijkl om de PS3 op Nederlands te zetten, maar alle games in het Engels te spelen?
Ik kan ook ingame bij opties nergens een taal kiezen ofzo, wat ik eigenlijk wel verwacht had eerlijk gezegd.
PS3 menu's kunnen ook in het Engels blijven staan maar NL is handiger icm moeder / kleine neefjes...
Enige optie bij die games is volgens mij de PS3 op Engels zetten.
Verwijderd
Zeg zeg dan vergeet je nog parels als Greed Corp en als ik me niet vergis heb ik ergens gelezen (in de marge van de launch van Greed Corp) dat dezelfde NL ontwikkelaar instond voor de absolute gametopper: My Horse & Me ?-RazieL- schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:32:
Tsja, beste nederlandse game ooit!
De A2-racer serie is nu definitief van zijn troon gestotenEn ook Amsterdoom maakt geen schijn van kans.
Ik heb de beta al gespeeld, maar ik dacht dat dit een demo van de singleplayer was.swopdark schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:57:
Dan hoef ik 'm dus niet binnen te halen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee, lukt niet. Bij mij staat ook alles in het Engels, en dat vind ik zelf ook prima.CLB schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:54:
.....
Alleen als we Buzz gaan spelen moet ik hem wel altijd even terugzetten op Nederlands.
SP demo komt volgende week voor + leden, over 2 weken kan iedereen de SP demo spelen.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:55:
[...]
Ik heb de beta al gespeeld, maar ik dacht dat dit een demo van de singleplayer was.
Dan hoef ik 'm dus niet binnen te halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 04-02-2011 19:00 ]
Het rare is dat in de PlayStationPlus-sectie van de store in de beschrijving staat:Ike. schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:59:
[...]
SP demo komt volgende week voor + leden, over 2 weken kan iedereen de SP demo spelen.
"Reis af naar Helghan in deze demo van Killzone3". Slecht omschreven of zou de demo op die plaats moeten komen volgende week?
Gewoon nog even geduld hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-02-2011 19:34 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik kan me voorstellen dat er aardig wat interesse is, misschien heeft dat er iets mee te maken?EfBe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:30:
Ligt het aan mij of is de PSN echt retetraag? Ben al 2 uur bezig die KZ3 beta te downloaden maar dat gaat echt moeizaam (100KB/sec max).
De PS3 geeft aan dat er ongeveer 530GB harddisk in zit ?

Klopt dit wel, of heb ik iets verkeerd gedaan ?
Ik heb de PS3 zelf de HD laten formatteren.
Ja dit klopt. Harde schijf fabrikanten projecteren in éénheden terwijl het 1.024 moet zijn. Dat is je verlies in ruimte.Supershiva schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:02:
Ik heb net mijn hdd van de PS3 vervangen voor een Samsung 640GB exemplaar.
De PS3 geeft aan dat er ongeveer 530GB harddisk in zit ?![]()
Klopt dit wel, of heb ik iets verkeerd gedaan ?
Ik heb de PS3 zelf de HD laten formatteren.
1 megabyte = 1024 kilobyte, echter een harde schijf fabrikant doet er 1000 kilobyte op. Die zegt gewoon, 530 GB is 530.000 MByte en is 530.000.000 kilobyte (terwijl dat niet klopt dus).
[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 05-02-2011 10:07 ]
Een 640GB schijf heeft normaal rond de 600GB opslag.RedHat schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:06:
[...]
Ja dit klopt. Harde schijf fabrikanten projecteren in éénheden terwijl het 1.024 moet zijn. Dat is je verlies in ruimte.
1 megabyte = 1024 kilobyte, echter een harde schijf fabrikant doet er 1000 kilobyte op. Die zegt gewoon, 530 GB is 530.000 MByte en is 530.000.000 kilobyte (terwijl dat niet klopt dus).
De PS3 reserveert ook veel GB. Hoe groter de schijf des te meer GB hiervoor word apart gehouden.
Mocht je schijf vol raken dan word het gereserveerde aantal GB minder.
[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 05-02-2011 10:29 ]
Maar de ps3 reserveert idd ruimte op de hd en volgens mij is die ruimte groter naarmate je hd groter is.
Heb het even wat aangepast voor je. Je ging maar tot kbytes, en niet tot bytes.-RazieL- schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:53:
640*1000*1000*1000/1024/1024/1024= ongeveer 610gb 596 GB
Het is inderdaad super goed... Wel even weer wennen na lange tijd MAG gespeeld te hebben. Ik heb sowieso de neiging om naar binnen te rennen en beginnen te knallen. Dat werkt beter in KZ3 dan in MAG. MAG gaat wel echt de deur uit nu. Maar super mooi.swopdark schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:57:
Verwijderd
Nope je zit er naastRedHat schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:06:
[...]
Ja dit klopt. Harde schijf fabrikanten projecteren in éénheden terwijl het 1.024 moet zijn. Dat is je verlies in ruimte.
De storagefabrikanten en fabrikanten van netwerkapparatuur doen het goed en vooral de fabrikanten van software maken er een zooitje van
1 megabyte = 1000 kilobyte = 1.000.000 bytes
Een kilometer bijv. is toch geen 1024 meter en kilogram bijv. is toch geen 1024 gram. Echter een 1 mebibyte = 1024 kibibytes = 1.048.576 bytes
Zie ook:
Wikipedia: Megabyte
Wikipedia: SI prefix
Wikipedia: IEEE 1541-2002
tja, het gibibyte verhaal. Laten we nu hetzelfde toepassen op fysiek geheugen dat adresseerbaar is in je computer. Dan levert dat toch frictie op, je gaat nl. niet zeggen '4Gibibyte memory', maar '4gigabyte memory', omdat dat nu eenmaal al sinds het begin zo is gebruikt (kilobyte memory==1024 bytes etc.).Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:50:
[...]
Nope je zit er naast
De storagefabrikanten en fabrikanten van netwerkapparatuur doen het goed en vooral de fabrikanten van software maken er een zooitje van
Een kilometer bijv. is toch geen 1024 meter en kilogram bijv. is toch geen 1024 gram. Echter een 1 mebibyte = 1024 kibibytes = 1.048.576 bytes
Zie ook:
Als nerd kan en zal ik nooit accepteren dat er een aparte standaard is voor het aanduiden van geheugenruimten. De gibibyte/kibibyte etc. komt mij nog altijd over als een uitvlucht bedacht door digibeten om de harddisklobby tegemoet te komen, want laten we wel wezen, de aanduiding '100gigabyte harddisk' is voor bijna iedereen een aanduiding dat deze harddisk 100 gigabyte memory bevat, wat niet zo is.
Dat de harddisk fabrikanten het 'correct doen' omdat de 'standaard' zegt dat het gibibyte is, is IMHO daarom alleen maar goedpraten wat de harddiskfabrikanten feitelijk doen: inspelen op een verkeerde aanname. Immers, je koopt echt geen 4Gibibyte memory van kingston, maar 4gigabyte memory. Kijk maar naar jullie pricewatch: 4GB en niet 4GiB.
Als nerds zijnde mogen we best wat tegengas geven aan de klungeligheid die de digibeten over ons heenstorten. M.a.w.: het accepteren dat 100Gigabyte==100*1000*1000*1000 bytes is is toegeven aan een incorrecte standaard, voorgeschreven door digibeten.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik denk ik leg het even simpel uit. Ik bedoelde het alleen om 'het idee' aan te geven en probeerde behulpzaam te zijnVerwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:50:
[...]
Nope je zit er naast
Zie ook:
Dat van het meter/kilometer verhaal slaat natuurlijk noch kant noch wal lol
[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 06-02-2011 10:53 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Wist niet dat er een nieuwe headset was! Uit nieuwsgierigheid even lopen Googlen. Heb wel een review gevonden, waar ze wel positief zijn over de headset. Alleen zie ik het verschil niet tussen de oude en deze nieuwe, afgezien van het nieuwe design. Het nieuwe model zou wel stereo microphone hebben, weet zo niet of de oude dit ook had.Yippie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:20:
Heeft iemand al eigen ervaringen met de officiele nieuwe headset 2.0 ?
[afbeelding]
bron
ASIN: B0042R81XU
Naast Amazon (VS) heeft VGP hem ook te koop, met als voordeel dat deze natuurlijk wel naar NL verstuurt.
Had stiekem wel gehoopt dat ze er een knopje hadden ingebouwd voor de gevoeligheid van de microfoon, hetgeen vind ik bij de oude soms te gevoelig
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Hier nog een videovergelijking:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=H5T0o4DPdOs]
Officiele info van het PS US blog
Even een ander vraagje, voor de Move bezitters (zal hem anders ook in het Move topic plaatsen):
Kan je Move versie's van spellen, ook zonder Move controller(s) spelen ?
Lijkt me wel, maar vraag het even voor de zekerheid, lijkt me ook goed om in de TS (van zowel dit topic als het Move topic) op te nemen.
Deze vraag is inmiddels beantwoord, zie rclahsen in "Het Playstation Move Topic" , bijbehorende TS is ook aangepast met deze info.
[ Voor 41% gewijzigd door Yippie op 07-02-2011 00:25 . Reden: extra vraag ]
En probeer daarna nog maar even online te komen met Killzone 3, ik behoorde dus ook tot de groep die geen verbinding met de servers kan krijgen... dus toen maar even tegen bots gespeeldEfBe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:30:
Ligt het aan mij of is de PSN echt retetraag? Ben al 2 uur bezig die KZ3 beta te downloaden maar dat gaat echt moeizaam (100KB/sec max).
Ik kan me eigenlijk nooit echt vinden in het commentaar dat PSN traag zou zijn. Ik heb mijn PS3 en 360 altijd in DMZ hangen via mijn router en trek altijd alle spullen op volle snelheid over het netwerk. De Killzone 3 open BETA heeft nog wel wat probleempjes want mijn console is al emeerdere keren vast gelopen op het spel. Meestal in menutjes maar ook een keer tijdens de game zelf.Bellerophon schreef op maandag 07 februari 2011 @ 07:57:
En probeer daarna nog maar even online te komen met Killzone 3, ik behoorde dus ook tot de groep die geen verbinding met de servers kan krijgen... dus toen maar even tegen bots gespeeld
Killzone 3 oog wel weer echt fenomenaal. de gameplay is een stuk "verbeterd" tov deel 2 ookal kon ik me daar meer dan goed in redden. De gameplay lijkt meer op dan van Battlefield BC maar op een of andere manier lijkt er altijd een soort van "vertraging" in de game te zitten. Een vertraging die erg snel went en ik volledig voor lief neem aangezien de rest van de game zo fakking stoer is.
8 man's party systemen, een heele skill tree dmv punten volledig naar eigen inzicht te besteden en natuurlijk de graphics die net als deel 2 echt effect hebben op de gameplay. De sneeuwval is zo heftig dat je vaak geen hand voor ogen ziet en de partikels van exploderende kisten, turrets en granaten maken de game echt enorm gritty en zwaar. Toch ook veel indoor gevechten die vergezeld zijn van allerlei lichteffecten en schaduwen komen echt heel goed over. Als je ziet wat Naughtydog en Guerilla met de PS3 hardware aan het doen zijn dan vraag je je af wat al die amateurs bij Ubisoft de hele dag aan het doen zijn...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Met PSN heb ik ook nooit problemenswopdark schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:52:
[...]
Ik kan me eigenlijk nooit echt vinden in het commentaar dat PSN traag zou zijn. Ik heb mijn PS3 en 360 altijd in DMZ hangen via mijn router en trek altijd alle spullen op volle snelheid over het netwerk. De Killzone 3 open BETA heeft nog wel wat probleempjes want mijn console is al emeerdere keren vast gelopen op het spel. Meestal in menutjes maar ook een keer tijdens de game zelf.
Killzone 3 oog wel weer echt fenomenaal. de gameplay is een stuk "verbeterd" tov deel 2 ookal kon ik me daar meer dan goed in redden. De gameplay lijkt meer op dan van Battlefield BC maar op een of andere manier lijkt er altijd een soort van "vertraging" in de game te zitten. Een vertraging die erg snel went en ik volledig voor lief neem aangezien de rest van de game zo fakking stoer is.
8 man's party systemen, een heele skill tree dmv punten volledig naar eigen inzicht te besteden en natuurlijk de graphics die net als deel 2 echt effect hebben op de gameplay. De sneeuwval is zo heftig dat je vaak geen hand voor ogen ziet en de partikels van exploderende kisten, turrets en granaten maken de game echt enorm gritty en zwaar. Toch ook veel indoor gevechten die vergezeld zijn van allerlei lichteffecten en schaduwen komen echt heel goed over. Als je ziet wat Naughtydog en Guerilla met de PS3 hardware aan het doen zijn dan vraag je je af wat al die amateurs bij Ubisoft de hele dag aan het doen zijn...
En die vergelijking is zeker een juiste, het speelt ontzettend weg als Bad Company ja

En de melee kils zijn gewoon prachtig
PSN ID: Svennie-NL
Ik heb MW2 en Black Ops beide in Nederland gekocht. Beide versies waren volledig Engels, dus de taal in het spel, het doosje én de handleiding.Svennie schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:10:
vraagje: is MWII er ook met NL taal? Ik wil het spel verkopen en het is een import versie, als ik me goed herinner is bij de versie die je in NL koopt alleen het boekje NL maar niet het spel toch?
Overigens staat er bij beide spellen op de achterkant: "Not for sale in the UK". Wat dus betekent dat de UK een andere versie van het spel heeft (andere BLES/BCES code denk ik).
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik was 3 minuten bezig. De camera gaat naar een 3rd person view, iemand pakt mijn helm beet, en knijpt m'n kop fijn. Ik zat echt met een 'woooow' gevoel op de bank. Zo cool.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
En nog mooier wordt het, als jij op het punt staat een melee kill tegen te krijgen, en dat iemand nog net op tijd de aanval stoptSandyman538 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:47:
[...]
Ik was 3 minuten bezig. De camera gaat naar een 3rd person view, iemand pakt mijn helm beet, en knijpt m'n kop fijn. Ik zat echt met een 'woooow' gevoel op de bank. Zo cool.
Je bent pas dood als het mes erin zit
Was in de UK niet een scene geschrapt of aangepast van de singleplayer?LuPo schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:40:
[...]
Overigens staat er bij beide spellen op de achterkant: "Not for sale in the UK". Wat dus betekent dat de UK een andere versie van het spel heeft (andere BLES/BCES code denk ik).
prima, kan ik hem met een gerust hart verkopen, die code wijs ik de koper zeker op.LuPo schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:40:
[...]
Ik heb MW2 en Black Ops beide in Nederland gekocht. Beide versies waren volledig Engels, dus de taal in het spel, het doosje én de handleiding.
@-RazieL- Ik heb de UK versie en het zal wel die scene op het vliegveld betreffen en die zit er gewoon in.
[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 07-02-2011 14:33 ]
Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil wel gewoon de ongecensureerde versieThijsWTF schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:03:
[...]
Was in de UK niet een scene geschrapt of aangepast van de singleplayer?
Verwijderd
Qua gameplay kan ik me daar helemaal niet in vinden. De classes hebben dan weer wel een overeenkomst met bad company en objective based vind ik ook een aangename overeenkomst.Bellerophon schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:02:
[...]
En die vergelijking is zeker een juiste, het speelt ontzettend weg als Bad Company jaAnd that's a good point!
Verder vind ik het sfeertje/graphics/maps etc. ook gewoon prima. Aan de gameplay zal ik echter nog flink moeten wennen, maar aangezien dat toch ooit gaat gebeuren denk ik dat ik Killzone 3 echt een topgame ga vinden
Snelheid / volledige chaos / en briljante muziek, iets waar Bad Company ook zeer sterk in is.BatmanHorizon schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:59:
[...]
Qua gameplay kan ik me daar helemaal niet in vinden. De classes hebben dan weer wel een overeenkomst met bad company en objective based vind ik ook een aangename overeenkomst.
Verder vind ik het sfeertje/graphics/maps etc. ook gewoon prima. Aan de gameplay zal ik echter nog flink moeten wennen, maar aangezien dat toch ooit gaat gebeuren denk ik dat ik Killzone 3 echt een topgame ga vinden
Gisteren weer niet online kunnen gaan... krijg nu steeds die '20002' error
Ik kon gister ook de hele tijd niet online komen. Op mijn Europese account bleef ie maar hangen op 'connecting'. Heb trouwens wel een update moeten installeren (die dus blijkbaar niet hielp als die voor de connectieproblemen was). Op mijn USA account gaf ie aan network time-out. Jammer want ik ben tot nu toe 1x online geweest vorige week donderdag en daarna niet meer. De game lijkt me overigens wel erg vet. Ik hoop dat ze nog wat aan de connectieproblemen doen. De beta blijft nog twee weken meen ik?Bellerophon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 07:42:
[...]
Snelheid / volledige chaos / en briljante muziek, iets waar Bad Company ook zeer sterk in is.
Gisteren weer niet online kunnen gaan... krijg nu steeds die '20002' error
PSN id: PENo1
Ik denk dat ik weet wat jij bedoelt met vertraging... Ik heb daar ook last van gehad en heb het nog steeds een beetje. Hoewel het wel snel went. Ik denk dat KZ3 gemiddeld een langzamere strafe snelheid heeft dan de meeste andere FPS. Vooruit bewegen gaat prima (met linker stick). Ook heen en weer en op en neer kijken gaat prima (rechter stick). Alleen wil je dus zijwaarts bewegen met de linker stick dan merk je dat dat naar verhouding een stuk langzamer gaat dan de rest. Ik denk dat dat de vertraging is waarop je doelt.swopdark schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:52:
[...]
Ik kan me eigenlijk nooit echt vinden in het commentaar dat PSN traag zou zijn. Ik heb mijn PS3 en 360 altijd in DMZ hangen via mijn router en trek altijd alle spullen op volle snelheid over het netwerk. De Killzone 3 open BETA heeft nog wel wat probleempjes want mijn console is al emeerdere keren vast gelopen op het spel. Meestal in menutjes maar ook een keer tijdens de game zelf.
Ik ben er overigens al goed aan gewend, want het speelt lekker weg. Mikken kan ik niet heel goed op snelheid. Dus ben maar engineer of tactician (een van de twee) aan het worden. Turretje upgraden en op een goede plek neerzetten. Vind alleen wel dat de turrets wel erg snel kapot geschoten kunnen worden.
Als Svennie dat stuk bij het vliegveld heeft gespeeld dan weet je toch genoeg?-RazieL- schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:14:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil wel gewoon de ongecensureerde versie
Ik denk dat UK gewoon andere BCES/BLES code heeft en dus moet je dan om de DLC te kunnen kopen een Engelse account hebben.
Nee de patch heeft de problemen niet verholpenP.E.No.1 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:23:
[...]
Ik kon gister ook de hele tijd niet online komen. Op mijn Europese account bleef ie maar hangen op 'connecting'. Heb trouwens wel een update moeten installeren (die dus blijkbaar niet hielp als die voor de connectieproblemen was). Op mijn USA account gaf ie aan network time-out. Jammer want ik ben tot nu toe 1x online geweest vorige week donderdag en daarna niet meer. De game lijkt me overigens wel erg vet. Ik hoop dat ze nog wat aan de connectieproblemen doen. De beta blijft nog twee weken meen ik?
Maar de beta blijft tot het moment dat Killzone 3 daar is, dus ik ben benieuwd of ze vandaag weer met een patch komen.
bij MWII hoeft dat niet, als je daar DLC download krijg je de keuze uit meerdere downloads, elk voor een andere BCES/BLES code, ik heb uit de NL shop de mappack ge-download.LuPo schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:38:
[...]
Als Svennie dat stuk bij het vliegveld heeft gespeeld dan weet je toch genoeg?
Ik denk dat UK gewoon andere BCES/BLES code heeft en dus moet je dan om de DLC te kunnen kopen een Engelse account hebben.
Handig, had Heavy Rain dat maar. Maar ik neem aan dat ik voor HR ook een UK account kan maken, de DLC downloaden en die op mn reguliere account kan gebruiken toch?Svennie schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:47:
[...]
bij MWII hoeft dat niet, als je daar DLC download krijg je de keuze uit meerdere downloads, elk voor een andere BCES/BLES code, ik heb uit de NL shop de mappack ge-download.
klopt. die DLC kan je dan met al je ID's spelenExorcist schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:52:
[...]
Handig, had Heavy Rain dat maar. Maar ik neem aan dat ik voor HR ook een UK account kan maken, de DLC downloaden en die op mn reguliere account kan gebruiken toch?
mvg
http://www.amazon.co.uk/P...C2%A320-PS3/dp/B002M78BNWExorcist schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:33:
Hmm, UK account aangemaakt en CC informatie ingevuld..maar dan klopt het land natuurlijk niet. Ergo, ik kan niets uit de store kopen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
How are you doing?
driehoekje -> delete allAryawn schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:52:
Is er een optie op je PS3 om je hele inbox te legen? Misschien heb ik eroverheen gekeken, maar ik kan het zo gauw niet vinden.
Check! Ik speel vooral Black Ops en heb hier ook veel meer last van dan weken geleden. Zelfs bij het laden van de game blijft hij ooit hangen, het menu (PS knop induwen tijdens spel) is retetraag en screenlag omdat hij het niet kan behappen (zo lijkt het).stftweaker schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:25:
Hebben jullie nou de laatste tijd ook veel last van vastlopers? Ik heb op dit moment veel bij gtr5 offline en kz3 online onzettend veel vastlopers en moet dan hele systeem herstarten. Kan ik hier zelf wat aan doen?
Hoopte al dat dit het begin van het einde zou zijn zodat ik hem op kon sturen en van het probleem af was maar dan gaat het weer beter en dan weer slechter.
Afgelopen week heb ik bij het uitspelen van The Saboteur wel last gehad van vastlopers. Verder niet: het vastlopen bij The Saboteur wijt ik dan ook aan dit spel. Voor de rest geen problemen (ben nu inFamous aan het spelen: EA, zo moet je een klim- en klauterspel maken dat wél werkt!)stftweaker schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:25:
Hebben jullie nou de laatste tijd ook veel last van vastlopers? Ik heb op dit moment veel bij gtr5 offline en kz3 online onzettend veel vastlopers en moet dan hele systeem herstarten. Kan ik hier zelf wat aan doen?
[ Voor 11% gewijzigd door rclahsen op 08-02-2011 19:55 ]
* PSN=Chef_NL** *
Zal dan toch in het multiplayer gedeelte alleen zijn?Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:40:
Black ops loopt inderdaad geregeld vast, maar dit ligt aan BO en niet aan de PS3, verder eigenlijk nooit vastlopers gehad.
Want ik speel nu bijna elke dag wel een paar uurtjes Zombie mode, en heb vanaf dat de game uit is nog nooit een crash in dat gedeelte van de game gehad.
* PSN=Chef_NL** *
Flickr PSN ID= cheironnl
Speel bc2 (vietnam) nog steeds. Maar ik heb sinds november ofzo geen vastloper meer gehad. Misschien door die update, maar daarvoor zeker een paar tig vastlopers met dat spel. Nooit zo vaak gehad met andere spellen op de PS3.cheiron schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:37:
Sinds ik gestopt ben (althans, minder speel) met Battlefield Bad Company 2 geen vastloper meer gehad. Nog nooit een game gehad die zo veel vastlopers gaf. Maar, ik ben dan ook nog niet aan Fallout NV begonnen
Welke raden jullie hiervoor aan? Zo'n klein click-on keyboard voor aan de controller lijkt me niet zo handig. Liefst eentje die je niet zo vaak hoeft op te laden, of kan dit ook via USB aan de PS3?
Was toch met jou, Jackal en Tokus dat we Onslaught uit wilden spelen en er om de 20 minuten uit werden gekicked? Overigens sinds november ongeveerd BC2 niet meer aangeraakt..BatmanHorizon schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:13:
[...]
Speel bc2 (vietnam) nog steeds. Maar ik heb sinds november ofzo geen vastloper meer gehad. Misschien door die update, maar daarvoor zeker een paar tig vastlopers met dat spel. Nooit zo vaak gehad met andere spellen op de PS3.
Flickr PSN ID= cheironnl
Logitech Media Keyboard? pricewatch: Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty) Geintegreerde mousepad, erg fijnBigfoot schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:23:
Graag wil ik een draadloos toetsenbord aanschaffen voor de PS3. voornamelijk om als ik Youtube kijk via de PS3 zo de namen van de liedjes in kan voeren. Zal niet echt nodig zijn voor spelletjes ofzo.
Welke raden jullie hiervoor aan? Zo'n klein click-on keyboard voor aan de controller lijkt me niet zo handig. Liefst eentje die je niet zo vaak hoeft op te laden, of kan dit ook via USB aan de PS3?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
http://tweakers.net/price...urora-micro-wireless.html
[ Voor 145% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 09-02-2011 13:35 ]
* PSN=Chef_NL** *
Oh ja. "Zonde van je geld" Onslaught, dramatisch was dat die keercheiron schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:41:
[...]
Was toch met jou, Jackal en Tokus dat we Onslaught uit wilden spelen en er om de 20 minuten uit werden gekicked? Overigens sinds november ongeveerd BC2 niet meer aangeraakt..

Die is wellicht het handigste omdat ie ook BT heeft lijkt me?Yellowneck schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:14:
[...]
Logitech Media Keyboard? pricewatch: Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty) Geintegreerde mousepad, erg fijn
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Heb Sony's mentaliteit nooit gesnapt, waarom niet gewoon alle pc's (of alle vaio's) ondersteunen. Maargoed gelukkig is er een community die er voor heeft gezorgt dat het wel kan.Destianto schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:14:
Voor mensen die een Sony Vaio F1(x) serie bezitten kan hun laptop door middel van bluetooth figureren als toetsenbord. Ook is Remote play een aardige feature, Hiermee kan je extern verbinding maken met je playstation 3, ( aanzetten, updaten , door je bestanden bladeren etc )
Hier een video
[ Voor 182% gewijzigd door psychoclown op 09-02-2011 19:58 ]
The February Mega minis Sale (geldig tot 16 februari) (€1.19/game):
• Monopoly
• Hero Of Sparta
• BREAKQUEST
• Championship Manager 2010 Express
• SPOT THE DIFFERENCES!
• Zombie Tycoon
• Stand O’Food
• Fieldrunners
• 5-in-1 Arcade Hits
• Bowling 3D
• DynoGems
• Echoes
• Red Bull X-Fighters
• Arcade Darts
• VEMPIRE
• Bloons TD
• VT Tennis
• Tehra: Dark Warrior
• Sneezies
• Mahjongg Artifacts
Speciale aanbiedingen (tot 16 februari):
• Rainbow 6: Vegas 2 (€29.99 €19.99)
• Shaun White Snowboarding: The Mile High Pack (€4.99 €2.99)
• Funky Lab Rat (€6.99 €4.99)
• Disney’s Action Game Featuring Hercules (PSone) (€5.49 €2.49)
• The Little Mermaid II (PSone) (€3.99 €1.99)
• Vintage Comic Mickey Theme (€1.49 €0.75)
• DC Universe Online 90-day subscription (€34.99 €24.99) (tot 2 maart)
Trial and Unlock:
• Plants vs. Zombies (€14.99)
• Ricochet HD (€7.99)
• Stacking (€11.25)
Applicaties:
• Filmy (€4.99)
Minis:
• Widget’s Odyssey 1 & 2 Bundle (€1.99)
Games:
• Assassin's Creed II (€29.99)
• Explodemon! (€9.99)
Demo's:
• Nail'd
• TRINITY: Souls of Zill O’ll
PSone-games:
• Bugriders: The Race of Kings (€3.99)
Add-on content:
• Mass Effect II – Alternate Appearance Pack 2 (€1.99)
• LittleBigPlanet – Valentine’s Day Mini Level Kit (€2.99)
• EyePet Move – Fruit Lucky Dip Styling Pack 1 (gratis)
• The Sims 3:
- The Ultra Lounge Kids Bedroom Pack (€14.99)
- The Ultra Lounge Teens Set (€9.99)
• Test Drive Unlimited 2:
- Casino Pack (€7.99)
- Audi RS 5 Coupe (€0.99)
- Aston Martin V12 Vintage Carbon Black Ed. (€0.99)
- Bugatti Veyron 16.4 Super Sports (€0.99)
- Catheram Superlight R500 (€0.99)
- Chevrolet Camaro Synergy Spec Ed. (€0.99)
- Ferrari 612 (€0.99)
- Jaguar XKR Speed Pack (€0.99)
- Pagani Zonda (€0.99)
• Def Jam Rapstar:
- F.L.Y. – Swag Surfin’ (€1.49)
- Far East Movement – Like a G6 (€1.49)
- Digital Underground – The Humpty Dance €1.49)
• Guitar Hero: Warriors of Rock:
- ‘Black Sunday’ By Black Label Society (€1.99)
- ‘Blooddrunk’ By Children Of Bodom (€1.99)
- ‘Coma White’ By Marilyn Manson (€1.99)
- ‘Crazy Horse’ By Black Label Society (€1.99)
- ‘Get Your Gunn’ By Marilyn Manson (€1.99)
- ‘Living Dead Beat’ By Children Of Bodom (€1.99)
- ‘Parade Of The Dead’ By Black Label Society (€1.99)
- ‘Tourniquet’ By Marilyn Manson (€1.99)
- ‘Was It Worth It’ By Children Of Bodom (€1.99)
- ‘World On Fire’ By Firewind (€1.99)
• Rock Band 3 (vanaf 11 februari):
- Airplanes (€1.49)
- Don’t You Want Me (€1.49)
- Need You Now (€1.49)
- Obsession (€1.49)
- Paradise By The Dashboard Light (€1.49)
- Stop Dragging My Heart Around (€1.49)
- Total Eclipse Of The Heart (€1.49)
• Rock Band Network:
- ‘Going Under’ by Evanescence (€1.49)
- ‘Koko – Eagle of Fire’ by Amberian Dawn (€1.49)
- ‘Modern Mathematics’ by Terrorhorse (€0.79)
- ‘No Direction’ by Longwave (€0.79)
- ‘Whatever is Wrong With You by Marillion (€0.79)
• Dragon’s Lair:
- Logo Avatar
- Dirk the Daring Avatar
- Giddy Goon Avatar
- Lizard King Avatar
- Mudmen Avatar
- Princess Daphne Avatar
- Resurrection Dirk Avatar
- Singe Avatar
- Smitheee Avatar
• Tron:
- Tron Avatar
- Abraxas Avatar
- Anon Avatar
- Gibson Avatar
- Quorra Avatar
• Under Siege:
- Archer Avatar
- Gunner Avatar
- Soldier Avatar
- Stalker Avatar
- Trapper Avatar
Dynamic Themes:
• Lama Themes:
- Dynamic Falling Valentine Hearts Theme (€1.99)
- Dynamic Shining Valentine Heart Theme (€1.99)
- Dynamic Flowing Valentine Hearts Theme (€1.99)
- Dynamic Valentine Heart Energy Theme (€1.99)
- Dynamic Australia Flag Theme (€1.99)
- Dynamic Austria Flag Theme (€1.99)
- Dynamic Belgium Flag Theme (€1.99)
- Dynamic Denmark Flag Theme (€1.99)
- Dynamic Finland Flag Theme (€1.99)
- Dynamic Greece Flag Theme (€1.99)
Themes:
• Plants vs. Zombies Theme 1
• Plants vs. Zombies Theme 2
Wallpapers:
• Plants vs. Zombies Wallpaper 1
• Plants vs. Zombies Wallpaper 2
• Blue Toad Murder Files Valentine Wallpaper
Video's:
• Killzone 3 Story Trailer
• Disney Sing It Family Hits Trailer
• Tales from Space: About a Blob Trailer
• Tron: Evolution Trailer
• Ace Combat: Assault Horizon DFM Trailer
• Test Drive Unlimited 2:
- World of TDU2 Trailer
- Ferrari Trailer
- Multiplayer Trailer
Speciale aanbiedingen (tot 16 februari):
• Disney’s Action Game Featuring Hercules (PSone) (€5.49 €2.49)
• The Little Mermaid II (PSone) (€3.99 €1.99)
PSone-games:
• Bugriders: The Race of Kings (€3.99)
Games:
• PSP Bi-Pack – Prince of Persia: Revelations + Driver ’76 (£15.99/€19.99)
Minis:
• Widget’s Odyssey 1 & 2 Bundle (€1.99)
It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -
Plants vs. Zombies nu pasAbraxas1 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:54:
PSN STORE update 09-02-2011
Plants vs. Zombies (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 12
Michael Jackson zombie
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 09-02-2011 19:01 ]
Verwijderd
Er is een app van Sony om blu-ray spelers met je iPhone/iPod te bedienen.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:05:
Weet iemand hier of je de Sony Blu-ray Remote Control PS3 (afstandsbediening PS3) kunt pairen via bluetooth met een iPod of ander iDevice zodat je de iPod met de afstandsbediening kunt bedienen?
http://itunes.apple.com/a...r-iphone/id373459732?mt=8
Weet niet of die ook werkt met de PS3.
edit: werkt niet met PS3
[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 09-02-2011 20:28 ]
Verwijderd
Bedankt, maar ik zoek een afstandsbediening om mijn iPod op afstand te bedienen en niet een App om mijn iPod als afstandsbediening voor een ander apparaat, zijnde een PS3 of Bluray speler, te gebruikenIke. schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:12:
[...]
Er is een app van Sony om blu-ray spelers met je iPhone/iPod te bedienen.
http://itunes.apple.com/a...r-iphone/id373459732?mt=8
Weet nog of die ook werkt met de PS3.
Wat heeft het bedienen van een iPod met de PS3 te maken? Daar heb je vast wel een iPod topic voor waar mensen je bij willen helpen.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:27:
[...]
Bedankt, maar ik zoek een afstandsbediening om mijn iPod op afstand te bedienen en niet een App om mijn iPod als afstandsbediening voor een ander apparaat, zijnde een PS3 of Bluray speler, te gebruiken.
Werkt best goed, maar ook met games ?SL65 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:33:
[...]
Heb Sony's mentaliteit nooit gesnapt, waarom niet gewoon alle pc's (of alle vaio's) ondersteunen. Maargoed gelukkig is er een community die er voor heeft gezorgt dat het wel kan.
Hier een video
[video]
Verwijderd
De kans dat mensen een bluetooth afstandsbediening hebben is al erg laag, maar de hoogste kans daarop is in dit topic aangezien de PS3 een apparaat is wat op die manier kan worden bediend.Kluutmaran schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:28:
[...]
Wat heeft het bedienen van een iPod met de PS3 te maken? Daar heb je vast wel een iPod topic voor waar mensen je bij willen helpen.
En ik heb er spijt van ...
Nu wordt het wachten nog moeilijker!
Luxe problemenOPSLAGHOND schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:50:
Ik heb net de Killzone 3 singleplayer demo gespeeld ...

De mijn is een 80 Gig Fat en die zit aan gesloten op een Syncmaster 226BW (Samsung) HDMI> DVI
Wat mij heel erg opviel is dat de laadtijden bij mij veel korter zijn dan zijn slim? weet iemand de reden waarom dat zo is?
Zijn harde schijf is voller? Of misschien een tragere HDD?Psyonara schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 23:05:
Onlangs was ik bij een maat van mij en die heeft een 120 Gig Slim aan geloten op een Bravia LED tv? Type serie weet ik even specifiek niet. (40 inch)
De mijn is een 80 Gig Fat en die zit aan gesloten op een Syncmaster 226BW (Samsung) HDMI> DVI
Wat mij heel erg opviel is dat de laadtijden bij mij veel korter zijn dan zijn slim? weet iemand de reden waarom dat zo is?
7200rpm schijf en een 5400rpm schijf?Psyonara schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 23:05:
Onlangs was ik bij een maat van mij en die heeft een 120 Gig Slim aan geloten op een Bravia LED tv? Type serie weet ik even specifiek niet. (40 inch)
Het is zo dat de slim en phat wat kleine verschillen kunnen hebben qua laadtijden.
Die connectie problemen heb ik nog steeds. Als ik begin met BC2, dan weet ik zeker dat ik tijdens het spelen van de eerste map uit de server wordt geknikkerd. Soms ook nog eens bij de 2e, maar daarna meestal geen problemen meer. Zwaar irritant.BatmanHorizon schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:59:
[...]
Oh ja. "Zonde van je geld" Onslaught, dramatisch was dat die keer. Na november waren de vastlopers "vervangen" door irritante rank resets en connectieproblemen. Sinds half januari weer lekker normaal, map pack 7 + vietnam nog veel mee vermaakt. Geweldig spel, maar helaas wel enkele mankementen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb totaal geen problemen met zowel BC2 als VietnamJackal131 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:03:
[...]
Die connectie problemen heb ik nog steeds. Als ik begin met BC2, dan weet ik zeker dat ik tijdens het spelen van de eerste map uit de server wordt geknikkerd. Soms ook nog eens bij de 2e, maar daarna meestal geen problemen meer. Zwaar irritant.
Verwijderd
In welke store is die te vinden dan? Zie hem nergens?OPSLAGHOND schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:50:
Ik heb net de Killzone 3 singleplayer demo gespeeld ...
Deze week alleen voor PS+, volgende week voor iedereenVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:36:
[...]
In welke store is die te vinden dan? Zie hem nergens?
Lucky youBellerophon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:26:
[...]
Ik heb totaal geen problemen met zowel BC2 als Vietnam
Bij beide heb ik hetzelfde probleem en ik ben niet de enige. Maar ik ken inderdaad ook meer mensen die dat probleem niet hebben. Moeilijk te achterhalen waar het dus aan zou kunnen liggen.
Maar ik vermaak me nog steeds prima met zowel BC2 als Vietnam
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
klinkt wel leuk, begrijp nog niet of het alleen met Sony apparaten werkt (lijkt het wel op) en of je ook AVHCD downloads kan ordenen
PSN Headless_Pumpkin
Mocht iemand zo'n code hebben en niet gebruiken zou hij/zij hem dan willen DM'en? Thanks!

hmm ookal is het e-penis vergelijk, het geeft een geweldig gevoel van voldoening als je zo'n platinum in de wacht sleept.
Vriend van me heeft het ook, heeft (dacht ik) Tele 2 woont in Amsterdam. Zwaar kut. Grappig was dat toen we twee weken geleden een lan daar deden en met 4 man op 1 router de hele dag aan het battlefielden waren er geen problemen optraden.Jackal131 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:03:
Die connectie problemen heb ik nog steeds. Als ik begin met BC2, dan weet ik zeker dat ik tijdens het spelen van de eerste map uit de server wordt geknikkerd. Soms ook nog eens bij de 2e, maar daarna meestal geen problemen meer. Zwaar irritant.
Ik heb bijna nooit connectieproblemen. Op de 222 uur die ik heb gespeeld denk ik maar 5 of 6 keer een disconnect gehad.
gefeliciteerd met nummer 8
ik zit nu op 6, nr 7 en 8 zijn niet ver meer weg (U2 & CoD:BO)
[ Voor 34% gewijzigd door Svennie op 10-02-2011 12:19 ]
swopdark schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:14:
[...]
Ik heb bijna nooit connectieproblemen. Op de 222 uur die ik heb gespeeld denk ik maar 5 of 6 keer een disconnect gehad.
Nu werkt alles weer gewoon zo als het hoortBellerophon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:26:
[...]
Ik heb totaal geen problemen met zowel BC2 als Vietnam
Same here, nostalgieVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 07:12:
Cewl, Hercules PSX is best een aardige game, kopen dus.
Dit topic is gesloten.
• Playstation Plus topic
• Playstation Move topic
• PS3 als media center topic
• PS3 defecten topic
• PS3 Jailbreak-discussie topic