Acties:
  • 0 Henk 'm!
rodie83 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:32:
[...]
Dat online saven is voor 99% van de klanten een nutteloze future. Online opslaan van savegames heeft nut als je vaak wisselt van PS3 of alsn je hardeschijf constant crashed en je geen backups maakt. Beide situaties komen niet echt bijzonder vaak voor.
Waar basseer jij die 99% op?
Blij dat ik geen plus klant ben. Die plus bende wás al vrij zinloos, hiermee maken ze het nóg zinlozer.
"Die plus bende was al vrij zinloos voor mij, hiermee wordt dat voor mij niet beter".
rodie83 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:13:
[...]
Ik zie niet in hoe inloggen op PSN met jouw account op een andere PS3 sneller gaat zijn dan het meenemen van een USB stickje. Eigenlijk zie ik maar nut voor 1 specifiek geval en dat is wanneer je de hardeschijf van je PS3 vervangt. Dan hoef je niet eerst zelf een backup te maken. Jaj.
Als het account waar je gebruik van maakt op beide PS3's als hoofdaccount staat dan kun je deze automatisch opstarten met het aanzetten van je PS3('s).
Een USB-stick start niet automatisch op, maar moet je in het menu opstarten.

[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-01-2011 10:28 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:21:
[...]

Waar basseer jij die 99% op?

[...]

"Die plus bende was al vrij zinloos voor mij, hiermee wordt dat voor mij niet beter".
Zo klopt de zin ja :)

Plus is het equivalent van gratis games, en dergelijke... Dat niet iedereen zich daar in kan vinden hoeft toch niet te betekenen dat het slecht is?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:19
Maar je kan die savegames daarna niet meer kopiëren naar een stickje?
Voorwaarde voor het toepassen ervan is dat gameontwikkelaars een savegame die online wordt opgeslagen voorzien van een flag die aangeeft dat het bestand niet mag worden gekopieerd.
Dat is toch geen voordeel dan? Het blijft de keuze tussen OF online OF op thuis opslaan. Het zou gewoon EN moeten zijn mijns inziens.

Interessante info: Verwijderd in 'nieuws: PS3-update laat Plus-abonnees savegames online opslaan'

[ Voor 24% gewijzigd door SidewalkSuper op 31-01-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SidewalkSuper schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:29:
[...]
Dat is toch geen voordeel dan? Het blijft de keuze tussen OF online OF op thuis opslaan.
Het feit dat je een keuze hebt is toch al een voordeel of zie ik dat nu verkeerd?
Je wordt nergens toe verplicht, maar als je er voordeel bij hebt (of denkt te hebben) dan kun je er gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SidewalkSuper schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:29:

[...]

Dat is toch geen voordeel dan? Het blijft de keuze tussen OF online OF op thuis opslaan. Het zou gewoon EN moeten zijn mijns inziens.

Interessante info: Verwijderd in 'nieuws: PS3-update laat Plus-abonnees savegames online opslaan'
Juist het gegeven dat in de cloud opgeslagen savegames niet meer gebackupt kunnen worden maakt het een zinloze functie. Zoals eerder aangegeven raken savegames doorgaans eerder corrupt dan dat de HD of PS3 crashed. In het laatste geval kan je trouwens de HD gewoon nog leeghalen via een PC.

Daarnaast is het soms juist fijn om een oudere savegame te bewaren als backup bij een trophie-hunt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ike. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:15:
UnderGarden komt deze week in de US Store.
http://blog.us.playstatio...ing-to-psn-this-winter-2/

Lijkt me een erg mooie game, hopelijk komt het spel snel in de EU store.

Must Buy :)
Zou ik niet zo maar zeggen. Vond de game (trial) niet echt fantastisch. Zag er wel mooi uit, maar de gameplay deed me helemaal niets. Terwijl ik toch meestal wel fan ben van de de wat alternatieve games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Stel je vindt het nu een voordeel, dan kun je niet meer terug zodra je van mening verandert. Dat is toch drama? Zit je gevangen in je plus abbo tot in de oneindigheid (met bijbehorende kosten) en zodra je opzegt is je save ook weg.

edit:
De posts gingen ff te snel, dit was gericht naar Opslaghond

[ Voor 29% gewijzigd door SidewalkSuper op 31-01-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik heb een kleine 2 weken geleden eindelijk de ps3 van de sony actie (via mijn broer) ontvangen. Gt5 zat er bij dus meteen begonnen met spelen, maar gebruik de PS3 tot nu toe het meest om films en muziek van mijn pc te streamen.
Ik verwachtte helemaal niks van het systeem maar ik ben blij verrast met de mogelijkheden. Geweldig game platform en hij speelt alle gestreamde films feilloos af. Moest helaas wel een kabel van de woonkamer naar de eerste verdieping trekken omdat draadloos toch eigenlijk wel rampzalig is als je HD materiaal af wilt spelen.
champion16 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:29:
ok dank je: mijn psn is Urbandarkknight :)
Ik ga je ook toevoegen! ;)

Mocht iemand mij toe willen voegen als PSN vriendje :+ mijn PSN-id is OzzieMann

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draadloos HD werkt best goed hoor! Je moet even in de settings van PS3 media server de instelling aanpassen naar WIFI-HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

SeamusXanthus schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:36:
[...]

Zou ik niet zo maar zeggen. Vond de game (trial) niet echt fantastisch. Zag er wel mooi uit, maar de gameplay deed me helemaal niets. Terwijl ik toch meestal wel fan ben van de de wat alternatieve games.
Wat is er mis met de gameplay? Ik vind de game er ook mooi uit zien, maar ik zag maar weinig gameplay. Of is dat juist het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:20:
Draadloos HD werkt best goed hoor! Je moet even in de settings van PS3 media server de instelling aanpassen naar WIFI-HD...
Dan heb ik dat waarschijnlijk over het hoofd gezien. Ach ja, de kabel ligt er nu toch al en is al netjes afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:36:
[...]

Heb je de trial op de PS3 gespeeld? Kan em niet vinden in de US/EU Store :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 14:02
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:20:
[...]

Ik heb een ps3 in de huiskamer en 1 op de slaapkamer. Ideaal dat je dan makkelijk kan wisselen tussen ps3's.
Twee PS3's??
Nice. Volgens mij moet je dan je username veranderen ;)
Of heb je 3 Nintendo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Handig, films in 1080p downloaden om ze vervolgens door zo'n setting weer in kwaliteit in te laten leveren.
1080p is beter met kabel :P

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik heb een tijdje gezocht maar heb mijn antwoord niet kunnen vinden op google..

Wordt bij een quick format je PSN account verwijderd van je PS3? Dus zodat je hem opnieuw moet koppelen aan je username op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was vooraf niet echt gehyped voor LBP2, maar nu ik eraan begonnen ben moet ik zeggen dat ik m wel erg goed vind. Ik vind m eigenlijk wel beter dan het eerste deel. Vooral de grijphaak is erg leuk en heeft al voor hilarische taferelen gezorgd :D

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 31-01-2011 12:45 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:34:

Wordt bij een quick format je PSN account verwijderd van je PS3? Dus zodat je hem opnieuw moet koppelen aan je username op de ps3?
Ik denk het niet. Alles word wel gewist maar je account zal aan de PS3 gekoppelt blijven.
Deactiveer je account eerst via 'Account Management' en doe dan de format.

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 31-01-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
ReFresh F5 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:34:

Volgens mij wel maar ik weet het niet 100% zeker.

Ik had mijn PSN account gedeactiveerd en vervolgens heb ik een quick format gedaan, waarna ik mijn PS3 verkocht heb. Niks gehoord van de koper dus zal wel goed zijn gegaan. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ike. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:54:
[...]

Ik denk het niet. Alles word wel gewist maar je account zal aan de PS3 gekoppelt blijven.
Deactiveer je account eerst via 'account management' en doe dan de format.
Ik hem gisteravond verkocht, en het is niet de bedoeling dat hij met mijn account aan de haal gaat, er staat geen CC aangekoppeld ofzo maar toch.. Had snel even een quickformat gedaan en toen niet meer gekeken of mijn account er nog was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:57:
[...]

Ik hem gisteravond verkocht, en het is niet de bedoeling dat hij met mijn account aan de haal gaat, er staat geen CC aangekoppeld ofzo maar toch.. Had snel even een quickformat gedaan en toen niet meer gekeken of mijn account er nog was.
Dan kan de nieuwe eigenaar niet meer bij je account.
Betaalde downloads kan je via een account op maximaal 5 PS3's downloaden, als je je account deactiveert op een PS3 dan vervalt die PS3 als '1 van de 5'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mwoh. 720p krijg je er misschien nog wel overheen, maar 1080p levert volgens de ervaringen op het PMS forum alsmede het op tweakers aanwezige topic vaak genoeg problemen op (stotterende films). Ik heb de PS3 gigabit aangesloten en stuur al m'n materiaal losless erdoorheen. Enkele 1080p films pieken naar 400mbit op sommige absurd drukke stukjes, maar een gemiddelde van 60mbit is niet heel ongewoon. Met de 54mbit die je tot je beschikking hebt op een PS3, overhead nog niet eens meegenomen gaat dat dus al echt niet lukken. En dan heb ik het nog niet over HD materiaal dat getranscode moet worden.

Als het niet anders kan kan je natuurlijk met concessies op de kwaliteit streamen via wifi, maar als je de mogelijkheid hebt via de kabel te streamen heeft dat wat mij betreft altijd de voorkeur. Stabieler, en door de hogere snelheid ook hogere kwaliteit haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
rodie83 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:23:
[...]

Mwoh. 720p krijg je er misschien nog wel overheen, maar 1080p levert volgens de ervaringen op het PMS forum alsmede het op tweakers aanwezige topic vaak genoeg problemen op (stotterende films). Ik heb de PS3 gigabit aangesloten en stuur al m'n materiaal losless erdoorheen. Enkele 1080p films pieken naar 400mbit op sommige absurd drukke stukjes, maar een gemiddelde van 60mbit is niet heel ongewoon. Met de 54mbit die je tot je beschikking hebt op een PS3, overhead nog niet eens meegenomen gaat dat dus al echt niet lukken. En dan heb ik het nog niet over HD materiaal dat getranscode moet worden.

Als het niet anders kan kan je natuurlijk met concessies op de kwaliteit streamen via wifi, maar als je de mogelijkheid hebt via de kabel te streamen heeft dat wat mij betreft altijd de voorkeur. Stabieler, en door de hogere snelheid ook hogere kwaliteit haalbaar.
En al helemaal als je je beseft dat Wifi G maar max. 27 Mbps is (54 half-duplex).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Nou dan ben ik blij dat ik ook alles nu Gigabit heb aangesloten. Geen stotterende Earth 1080P meer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
nickvanozzie schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:28:
Nou dan ben ik blij dat ik ook alles nu Gigabit heb aangesloten. Geen stotterende Earth 1080P meer. :D
hehe zelfde probleem hier :( maar ga het oplossen door een hdmi kabel van 10m + draadloos tb en muis te halen. hoeft mn ps3 ook niet meer aan als ik films wil kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
SidewalkSuper schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:36:
Stel je vindt het nu een voordeel, dan kun je niet meer terug zodra je van mening verandert. Dat is toch drama? Zit je gevangen in je plus abbo tot in de oneindigheid (met bijbehorende kosten) en zodra je opzegt is je save ook weg.

edit:
Klinkt mij eigenlijk als een smerige manier van klantenbinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SidewalkSuper schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:36:

edit:
Dan kopieer je de save toch eerst weer naar je harde schijf en zeg je daarna op. Je moet het niet moeilijker maken als het is... :>

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dat kan dus blijkbaar niet, omdat je save geflagged is als zijnde niet kopieerbaar (omdat het een Cloudsave is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SidewalkSuper schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:34:
Dat kan dus blijkbaar niet, omdat je save geflagged is als zijnde niet kopieerbaar (omdat het een Cloudsave is).
Maw, zodra je stopt met + ben je al je cloudsaves kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
rodie83 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:23:
[...]

Hoe kan dat nou, de max bitrate van een Blu-ray (originele stream) ligt op 50mbit ofzo (audio+video).
Hoe kun je dan gemiddeld op een 60mbit uitkomen met pieken naar 400mbit?
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:40:
[...]
Dat is wat ik eruit haal? Tegendeel staat ook nergens duidelijk aangegeven...

[ Voor 10% gewijzigd door SidewalkSuper op 31-01-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:40:
[...]

Is er eigenlijk al *iets* van die cloudsaves bevestigd? Voor zover ik weet was er alleen een berichtje op kotaku.

Maw, alles hier is puur speculatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kr7Br schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:23:
[...]

Is er eigenlijk al *iets* van die cloudsaves bevestigd? Voor zover ik weet was er alleen een berichtje op kotaku.

Maw, alles hier is puur speculatief.
nope, er is nog niets over firmware 3.60 of cloud functies bevestigd door Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:40:
[...]

Hoe kan dat nou, de max bitrate van een Blu-ray (originele stream) ligt op 50mbit ofzo (audio+video).
Hoe kun je dan gemiddeld op een 60mbit uitkomen met pieken naar 400mbit?
Transcoden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
In bitrate omhoog transcoden? Wat is daar het nut van?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:42:
[...]

In bitrate omhoog transcoden? Wat is daar het nut van?
ALs er wordt getranscode naar een ander formaat (mpeg2 bijv.) kan het zijn dat de bitrates hoger liggen. Ook als gebruik gemaakt wordt van ondertiteling e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Aha oke, wat ruk zeg. Ik snap het idee idd nu, om dezelfde kwaliteit als een x264 te bereiken in mpeg2 heb je een hogere bitrate nodig.

*Blij met htpc is* :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je keuze hebt en het dus een instelling is die je kunt aanpassen anders zijn ze wel erg dom bij Sony.
Stel je bent aan het gamen en je verbinding vliegt eruit, dan zou je niet meer kunnen saven.
Feitelijk kun je het dan beter "verplicht" maken van cloud-saving voor de niet plussers om zo meer abonnementen voor plus te slijten. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:52:
Aha oke, wat ruk zeg. Ik snap het idee idd nu, om dezelfde kwaliteit als een x264 te bereiken in mpeg2 heb je een hogere bitrate nodig.

*Blij met htpc is* :p
Inderdaad :)

Heb zelf ook een HTPC in de woonkamer, naast de 360 en PS3. Voordeel is inderdaad het klakkeloos streamen en het snel vooruitspoelen/skippen, wat nog steeds praktisch onmogelijk is met de PS3 tijdens het streamen. Anderzijds is de PS3 met afstandsbediening veel sneller en gemakkelijker...

In de slaapkamer staan ook een HTPC en PS3, maar daar gebruik ik echt alleen de PS3. Lui enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Laatst online: 09-09 14:02
Kan dit niet beter in het PS3 Media Center topic?? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Niet kopieerbaar naar een andere ps3 lijkt me. Ik neem aan dat je je eigen saves wel gewoon terug kunt kopieren naar je eigen ps3. Oh well, totdat het officieel wordt aangekondigd is het afwachten wat het precies wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verkooplijst afgelopen week:

1 LITTLEBIGPLANET 2 (PS3) SONY
2 DONKEY KONG COUNTRY RETURNS (Wii) NINTENDO
3 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
4 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
5 GRAN TURISMO 5 (PS3) SONY
6 CALL OF DUTY/BLACK OPS (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
7 WII PARTY (Wii) NINTENDO
8 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
9 MASS EFFECT 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
10 FIFA 11 (PS3) ELECTRONIC ARTS

Wederom een nette 5 plekken uit de top 10 voor PS3 games. De Wii blijft sterkt vertegenwoordigd met de klassieke Wii titels. De 360 blijft met Call of Duty Black ops op nummer 6 steken. In de excl 360 lijst zie ze 3 Kinect titels in de top 10 wat aangeeft hoe populair het is. Van de move games is geen spoor meer te bekennen.

bron

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:27:
[...]

Dan kopieer je de save toch eerst weer naar je harde schijf en zeg je daarna op. Je moet het niet moeilijker maken als het is... :>
haha idd iedereen zoekt er gelijk problemen achter. Daarnaast mag je toch zeker aannemen dat de alle saves vanaf je HDD naar cloud upload en je dus ten alle tijden de originele versie op je PS3 hebt staan. Zou ook fijn zijn als je internet er ff uitlegt.

Neem maar aan dat je per save game vanuit je XMB kan besluiten op het ook naar de cloud service wil kopiëren.

Dat het nergens exact staat omschreven wil toch ook niet gelijk zeggen dat je maar gelijk van het worst case scenario moet uitgaan en dat je bij opzeggen van plus abbo gelijk geen enkele save meer hebt?? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door swopdark op 31-01-2011 18:56 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:50:
verkooplijst afgelopen week:

............

bron
Ik had Dead Space 2 wel in de top 10 verwacht. In de UK staat het spel op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:57:

Kwam die game officieel niet pas vrijdag uit? Daarbij heb ik er nog geen enkele reclame van gezien op tv...

footage van een RPG game die me erg doet denken aan Dragon Quest 8

NI NO KUNI... (geen idee maar ziet er wel ernstig gaaf uit!) PS3 exlc. animaties zijn van Studio Ghibli die ook bekend is van de film spirited away en howls moving castle

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xsuyN9EJD2A&feature=player_embedded#]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik geef vaak de voorkeur aan meer "volwassen" en meer donkere graphics, maar het ziet er eigenlijk best goed uit. Toch maar in de gaten houden dus, wie weet speel ik toch ooit weer eens een jrpg. Spel staat trouwens ook bekend als "The Another World" (tsja, beetje letterlijke vertaling denk ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:16:
Is er al iets bekend over een software emulator voor PS2 games?
Die geruchten gaan nu al zolang dat die in een toekomstige firmware zal komen. Is dit puur een gerucht of zit hier een kern van waarheid in?
Puur gerucht, want Sony verdient namelijk dik geld door oude games aan te passen en inclusief emulator op een schijfje te drukken en te verkopen. Waarom zouden ze dan de emulator uitgeven? Want als iedereen voor 3 euro tweedehands PS2 games uit de bakken gaat halen dan kan Sony daar niet meer aan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:50:
In de excl 360 lijst zie ze 3 Kinect titels in de top 10 wat aangeeft hoe populair het is. Van de move games is geen spoor meer te bekennen.
Als je ziet dat het populairste 360 spel op de 6de plek staat dan zullen die Kinect spellen ook niet echt super veel verkopen denk ik zo. Het feit dat je relatief veel Kinect games ziet en weinig voor de Move zal wel komen door de hoeveelheid marketing eromheen. MS zet nu zwaar in op Kinect, terwijl ik het idee heb dat Sony de move meer als een leuke extra ziet. Zij brengen daarnaast tenminste nog wel veel sterke exclusives uit.
In Amerika doet Kinect het zo te zien wel enorm goed trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 31-01-2011 19:56 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Laatst online: 22:22
OPSLAGHOND schreef op zondag 30 januari 2011 @ 15:32:
[...]

Dus als Sony PSN heel erg aantrekkelijk maakt, dan kunnen zij het hacken tegengaan zeg je?
Staat hier nou een masterplan die totaal aan mij voorbij gaat?
Care to explain? :)
Gewoon logisch: Sony kan twee dingen doen om hacken tegen te gaan: software updates en bannen. Software updates zijn niet meer dan een speldenprik voor de hackscene, dus daar ga je niet veel mee afschrikken. Geband worden van PSN is enkel pijnlijk als die veel meerwaarde biedt.

PS+ abonnees zullen hoogstwaarschijnlijk hun ps3 niet gaan hacken. Die hebben immers te veel te verliezen bij een ban. Voor gewone gebruikers doet zo'n ban niet veel pijn momenteel, dus er staat hen niet veel in de weg om te gaan hacken. Maar als Sony van PSN veel meer dan nu een onmisbaar onderdeel maken van de 'Playstation ervaring', dan verhogen ze de drempel om te gaan hacken aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ike. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:41:
[...]

Heb je de trial op de PS3 gespeeld? Kan em niet vinden in de US/EU Store :(
Sorry, had er wellicht bij moeten zeggen dat UnderGarden een paar maanden geleden op de 360 is verschenen. Hij krijgt trouwens een metacritic score van 70 (for what its worth) en dat is ook ongeveer hoe ik het ook beoordeelde op basis van de demo. Het speelde als gezegd wel aardig, maar ik had niet de behoefte om verder te spelen.
Ik zou in elk geval een trial proberen als die beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Met mijn PS3 heb ik via wifi verbinding met mijn router. Nu heeft mijn Samsung plasma scherm alleen een netwerkaansluiting, geen wifi.

Het is zeker niet mogelijk om deze via de netwerkstekker van de PS3 door te routen? Als ik het gewoon aansluit werkt het niet, maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Is dit wellicht toch een optie als je het anders instelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Bigfoot schreef op maandag 31 januari 2011 @ 23:10:
Met mijn PS3 heb ik via wifi verbinding met mijn router. Nu heeft mijn Samsung plasma scherm alleen een netwerkaansluiting, geen wifi.

Het is zeker niet mogelijk om deze via de netwerkstekker van de PS3 door te routen? Als ik het gewoon aansluit werkt het niet, maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Is dit wellicht toch een optie als je het anders instelt?
Nee, maar wees gerust...de Samsung DLNA implementatie is brakker dan brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:16:
Is er al iets bekend over een software emulator voor PS2 games?
Die geruchten gaan nu al zolang dat die in een toekomstige firmware zal komen. Is dit puur een gerucht of zit hier een kern van waarheid in?
Een tijd terug kwam er hier nog een nieuwsbericht langs dat Sony patent had aangevraagd op een externe adapter (oid) waarmee ps2 games zouden kunnen worden afgespeeld op de ps3.
Wat daarmee de plannen zijn heb ik geen idee van.

EDIT: nieuws: Sony vraagt patent aan op PS2-emulator

[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 01-02-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Aangezien ik sinds +-2mnd een beetje aan het minderen ben wat betreft PC-gaming, speel ik sinds kort wat meer op de PS3. Heb dat ding al een tijdje staan maar deed er tot voor kort niet zo veel mee dus echt bekend ben ik er niet mee.

Wat is dat toch met die audiokwaliteit van die headsets(verbindingen)? Gelukkig zijn er toch wel aardig wat mensen die ook een headset gebruiken in de spellen die ik speel (Need for speed hot pursuit, Cod MW2, UT3 etc.), maar het geluid dat binnenkomt is vaak echt bagger tot ronduit onverstaanbaar. Een beetje vergelijkbaar met portofoonkwaliteit en soms ook met de meest debiele (lag-)stotteringen. Zijn dat allemaal mensen die zo'n cheapass Aldi-ding gebruiken? Of stuurt de PS (ivm bandbreedte?) het geluid simpelweg in een erg lage kwaliteit de lijn op? Ik heb zelf zo'n originele Sony bluetooth headset waarbij de PS aangeeft dat hij in HQ-mode draait en m'n internetverbinding is behoorlijk in orde, maar nu vraag ik mij af; komt mijn geluid nu even slecht binnen bij de mensen waar ik tegen spreek als wat ik ervaar met het inkomende geluid van andere mensen?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik vind de kwaliteit van het headset-geluid ook uitermate bedroevend. Zelfs met de officiele headset inclusief de zogenaamde 'HQ'-instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
ik heb geen moeite met de headset, heb ook de originele van Sony. Speel veel CoD:BO zombies om de trophies te halen en dat gaat prima, ook in andere spellen geen problemen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Svennie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:18:
ik heb geen moeite met de headset, heb ook de originele van Sony. Speel veel CoD:BO zombies om de trophies te halen en dat gaat prima, ook in andere spellen geen problemen.
Hier hetzelfde. Speel de laatste tijd vaak met Svennie en de kwaliteit is prima. Ik heb zelf ook de officiële Sony headset in HQ-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik meld me ook eens hier :) Heb sinds een week ook een PS3 naast de Xbox 360. Lange tijd over gedacht, vorige week toch eindelijk gehaald en sindsdien de 360 niet meer aangehad :+ Heb Dead Space 2 erbij gehaald en van een vriend Uncharted: Drake's Fortune geleend. Enige waar ik nog even aan moet wennen zijn de analoge sticks van de controller maar dat komt wel goed.
Ike. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:57:
Had ik eigenlijk ook verwacht, zit nu bij chapter 4 en het is echt een hele goede game, ik ben al een paar keer uit m'n stoel gesprongen van de schrik :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:57

Metro2002

Memento mori

GAIAjohan schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:27:
[...]

Het werkt dus niet, en ik vraag me af waarom niet ;( . Zowel met de lader van m;n HTC als met die van dX wordenb de controllers niet opgeladen. :'(
US DS3 = no go
EU DS3 = no go
Move = no go
Move navi = no go

DS3's in standaard = nogo
Move controllers in oplaad standaard = no go

Ze laden alleen op als je ze in de PS3 of pc steekt :/
Lichtnet werkt niet..

Het blokje van dX werkt prima, want mijn HTC wordt gewoon opgeladen met dat ding..
Sommige apparaten controleren of ze aan een pc hangen. Makkelijkste oplossing hiervoor is een USB hubje ertussen hangen, dan werkt het wel :) ben je voor 3 of 4 euro klaar. Werkt bv bij creative Zen en mijn samsung GT-I5500 ook op die manier, direct aan het lichtnet = no go, met USB hub ertussen = werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
headset geluid over de tv is vaak bagger maar als ik mn eigen headset in heb en krijg alles via mn oortje binnen heb ik geen probleem.\

speel voornamelijk BC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ijskonijn schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:35:
Ik meld me ook eens hier :) Heb sinds een week ook een PS3 naast de Xbox 360. Enige waar ik nog even aan moet wennen zijn de analoge sticks van de controller maar dat komt wel goed.
Jij hebt mijn respect verdiend! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit soort posts horen thuis in [PS3] Jailbreak discussie en niet hier.

[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 01-02-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

nieuwe trailers Resistance en R&C

http://forums.gametrailer...ce-3-and-ratchet-/1173670

Ik ben gematigd enthousiast, mede vanwege al die andere games die dit jaar nog uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Hetzelfde geldt dus ook voor jou :)

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 01-02-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

DCFreak schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 21:33:
[mbr]Hetzelfde geldt dus ook voor jou :)[/]
Wat heeft een bug in de firmware te maken met de jailbreak discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 16:57
champion16 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:41:
wie wil vrienden worden op ps3? Heb 0 vrienden op het moment:P
Check even de OP op het GOT-PS3 onderwerp... Kan je ook helpen met vrienden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Vads schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:32:
[...]

Check even de OP op het GOT-PS3 onderwerp... Kan je ook helpen met vrienden ;)
Anders krijg je hier zo'n "help-ik-moet-vrienden-hebben" gevoel :')

De nieuwste trailer van Resistance 3 is wel sfeervol, echter kreeg ik het idee dat het toch iets mist. Alle Killzone 3 trailers komen net wat beter op mij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Bellerophon schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 07:45:
[...]

Anders krijg je hier zo'n "help-ik-moet-vrienden-hebben" gevoel :')

De nieuwste trailer van Resistance 3 is wel sfeervol, echter kreeg ik het idee dat het toch iets mist. Alle Killzone 3 trailers komen net wat beter op mij over.
Ik ben benieuwd. Ik vond Resistance 1 echt een leuke game, maar deel 2 deed me helemaal niets. Geen idee waarom eigenlijk. Hadden jullie dat ook?

(toevoeging : dan heb ik het over de campaign trouwens)

[ Voor 5% gewijzigd door SeamusXanthus op 02-02-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:23:
[...]
Ik ben benieuwd. Ik vond Resistance 1 echt een leuke game, maar deel 2 deed me helemaal niets. Geen idee waarom eigenlijk. Hadden jullie dat ook?
Deel 2 is in mijn ogen al beter dan deel 1 alleen al vanwege de geweldige coöp-missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Had ik ook wel een beetje. In 1e instantie d8 ik van Resistance dat het een 13 in een dozijn-shooter was, later kreeg 't toch wat meer z'n eigen gezicht, komt vooral ook door de ontwikkelaar die het toch net even anders doet. Verder was Resistance 1 ook m'n 1e ps3-game. Maar hij was gewoon echt leuk om te spelen, en aan deel 2 beleefde ik gewoon minder plezier. Deze trailer van 3 lijkt wel wat meer op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ik kon Resistance 1 totaal niet uitstaan en heb best wat plezier beleefd aan Resistance 2. Alhoewel ik co-op niet zo heel boeiend vond... me vaak verveelde etc. Multiplayer interesseerde me al helemaal niet. Ik heb wel plezier aan de game beleefd en vond vooral de singleplayer campaign 10x beter dan de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:53
-RazieL- schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:35:
Had ik ook wel een beetje. In 1e instantie d8 ik van Resistance dat het een 13 in een dozijn-shooter was, later kreeg 't toch wat meer z'n eigen gezicht, komt vooral ook door de ontwikkelaar die het toch net even anders doet. Verder was Resistance 1 ook m'n 1e ps3-game. Maar hij was gewoon echt leuk om te spelen, en aan deel 2 beleefde ik gewoon minder plezier. Deze trailer van 3 lijkt wel wat meer op 1.
Resistance 1 vond ik persoonlijk een topgame. Vooral omdat er 4-player offline splitscreen multiplayer op zit. Daar heb ik me uren mee vermaakt met vrienden en familie. Helaas hadden ze dat uit deel 2 gesloopt. Qua feel vond ik deel 2 ook veel minder maar dat is dus persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Resistance 1 was meer een underground cult-hit (of zoiets), met deel 2 wilden ze het allemaal erg groots aanpakken. Maar op zich was de kleinschalige aanpak van deel 1 wel een welkome afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:30:
Resistance 1 was meer een underground cult-hit (of zoiets), met deel 2 wilden ze het allemaal erg groots aanpakken. Maar op zich was de kleinschalige aanpak van deel 1 wel een welkome afwisseling.
Het was een launch titel en de ps3 had maar een stuk of 5 games toen 'ie gelaunched werd, waaronder dus Resistance 1. Totaal niet underground, totaal niet cult. Het zal best een aardige hit geweest zijn, want het heeft toch een vervolg gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik bedoel ook meer qua look&feel. Het was idd een goed verkopende launch-game. Het aantal launch-games lag overigens meer rond de 20 dan 5, dat zou wel erg weinig zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Nou, de 1e keer dat ik deel 2 speelde had ik dat ook. Ik speelde het pal na fallout 3 en vond het eigenlijk best armoedig. Grafisch is het wel OK, zeker de inmens grote objecten en ruimtes in de game zijn erg indrukwekkend.

Maar recent heb ik deel 2 opnieuw gespeeld en nu pal na een replay van Killzone 2. Grafisch wel een stap terug qua killzone 2, maar het verbaasde me hoe gaaf ik de game vond omdat ik de 1e keer het eigenlijk niet veel vond. Ik heb hem met veel plezier uitgespeeld.

TL;DR: het hangt dus af wat je er voor gespeeld hebt. Maar los daarvan vond ik deel 1 beter.
-------------------
Ben nu bezig met Two Worlds II. Het moet even op gang komen, maar echt een gave RPG ala oblivion.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:13
Daar zijn we weer...No more exams!!

Heb zo af en toe meegelezen, een tijdje ging t alleen maar over consolewar discussies en de jailbreak, de kwaliteit van dit topic ging wel achteruit zeg :(...

Maar goed, ik heb gister Angry Birds gekocht...wat n verspilt geld zeg! Iemand hier in het topic had t al aangekaard, pff, besturing 0,0, iPad graphics op een HD scherm is not done...Ik zou zeggen, laat m lekker links liggen mensen!

Maar gelukkig heeft me brother gister Fifa 11 aangeschaft, ff lekker daarmee aan de slag gaan!

Als er mensen hiero zijn die Fifa 11 regelmatig spelen (en dat zijn er een aantal in me vriendenlijst ;) )...Samen tegen anderen online is t leukst!

Mis ik nog iets belangrijks van de afgelopen periode naast bovenstaande twee onderwerpen :P...blame the examsss lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
temp00 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 00:39:
Verhaal over kwaliteit van geluid via headset.
Ik heb het idee dat het ook aan de games ligt.
CoD:MW2 bijvoorbeeld is matig tot zeer slecht, terwijl de kwaliteit bij BF:BC2 minimaal acceptabel is.

Kortom, het verschilt per game of het geluid via de headset goed of slecht is. Dat is tenminste mijn ervaring.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Gusev schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:16:
[...]

Maar gelukkig heeft me brother gister Fifa 11 aangeschaft, ff lekker daarmee aan de slag gaan!

Als er mensen hiero zijn die Fifa 11 regelmatig spelen (en dat zijn er een aantal in me vriendenlijst ;) )...Samen tegen anderen online is t leukst!

[...]
Toch wel gekocht voor 20 euro bij Amazon.co.uk hè? :)

Vandaag binnen gekregen. 2x FIFA 11 en 2x The Sims 3. Totaal €80.
Waar Amazon.co.uk al niet goed voor is.
Jackal131 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:45:
[...]

Ik heb het idee dat het ook aan de games ligt.
CoD:MW2 bijvoorbeeld is matig tot zeer slecht, terwijl de kwaliteit bij BF:BC2 minimaal acceptabel is.

Kortom, het verschilt per game of het geluid via de headset goed of slecht is. Dat is tenminste mijn ervaring.
Klopt. Verschilt per game heel sterk. Ik denk dat het eraan ligt hoeveel bandbreedte de maker van de game beschikbaar stelt voor de voicechat? Dat zou in ieder geval een plausibele verklaring kunnen zijn. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door LuPo op 02-02-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
LuPo schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:07:
[...]

Toch wel gekocht voor 20 euro bij Amazon.co.uk hè? :)
17.40pond inclusief verzenden :P moet alleen nog verzonden worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
FIFA11 kost op mijn amazon.co.uk veel meer dan 20 euro?!

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
Nou vandaag dus eindelijk de kans gekregen om / tijd gemaakt voor Uncharted1 . Een woord wow. Het zijn cliche's van 3-4 jaar geleden voor de meesten hier, maar het is idd net of je indiana jones aan het spelen ben.
Ben nog steeds geen fan van de xmb, store en de ps3 joypad vind ik ook minder dan de 360, maar voor spellen als dit heb ik dat graag allemaal over d:)b

Nog een andere uit de oude doos, soldner x........mijn aandacht werd getrokken door deel 2. Maar ik begin liever altijd met deel 1 (al hoewel een shmup vaak niet meer verhaal heeft dan 'red de wereld' 8)7 ) maar dat is een van mijn eigen afwijkingen ;)
De prijs die ze ervoor vragen is 8 euro, als het spel echt goed is, valt dat best mee. Maar de nederlander in mij vind het erg vervelend dat er geen demo is.

Oh als laatste is gekeken of ik mijn ps3 in nat 2 kon krijgen........even naar portforward.com, staat er doodleuk, jouw router kan niet de benodigde poorten forwarden, doe het via DMZ. Ok geen probleem, maarrrrrrrrrrr mijn 360 stond daar al, en god verbied dat je 2 apparaten in de dmz mag zetten :(
Ach ja, had ik maar geen Sitecom moeten kopen......

Dus nu hebben mijn 360 en ps3 samen fijn 1 ip adresje....berg mohammed enzo......*zucht*
Maar goed het zal niet vaak gebeuren dat ik met zowel mijn 360 als ps3 online wil dus eigenlijk niets mis met deze oplossing.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
GAIAjohan schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:20:
FIFA11 kost op mijn amazon.co.uk veel meer dan 20 euro?!
Die prijzen fluctueren nogal. Check gewoon elke dag ff het Budget Gaming topic. Er zijn genoeg mensen (waaronder ik) die regelmatig aanbiedingen plaatsen. LuPo in "Algemeen Budget Gaming topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 03:24

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

[...]

Dit had ik ook. Resistance 1 2x uitgespeeld met veel plezier (misschien binnenkort weer eens?) en deel 2 maar 1 keertje, en die viel me eigenlijk wat tegen. Misschien nog een keer doorknallen voor de gein.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag een leuk pakketje in de brievenbus:

Afbeeldingslocatie: http://www.wecollectgames.com/WCG_LIVE/wp-content/gallery/2011/01/DC_Online_Press_Kit_WE_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wecollectgames.com/WCG_LIVE/wp-content/gallery/2011/01/DC_Online_Press_Kit_WE_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wecollectgames.com/WCG_LIVE/wp-content/gallery/2011/01/DC_Online_Press_Kit_WE_05.jpg

Ben niet een DC fan ofzo, maar dit is toch wel een erg leuk collectors item! ben ook wel benieuwd naar het spel.. kzit nu alleen tegen die 12Gb download aan te kijken :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik zag dat dat spel een reguliere aanschafprijs had, en daarnaast nog eens maandelijkse kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zoals bij de meeste MMO's ja, maar ik ga er wel vanuit dat de eerste maand wel gratis is?

maargoed kheb deze gewonnen bij Sony :)... normaal is zo'n presskitt ook niet te koop.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 02-02-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Aha, ziet er wel mooi uit!

edit:

Ja, ik weet dat de x360 er eerder was (toch?), maar blijft geinig:

Afbeeldingslocatie: http://www.humorfriki.com/wp-content/uploads/2009/12/bbd05971203e740deb7f91c7c084fcca.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Hillie op 03-02-2011 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@Sagat: ik heb een Linksys en ook daar mag er maar 1 ip in de DMZ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Wat is het probleem met een PS3 en dat 'ie in DMZ moet? Ik heb m'n PS3 met een Draytek en nu een Netgear gebruikt, en met beide kan 'ie gewoon in het reguliere LAN hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Laatst online: 21:15

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Hillie schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:56:
Wat is het probleem met een PS3 en dat 'ie in DMZ moet? Ik heb m'n PS3 met een Draytek en nu een Netgear gebruikt, en met beide kan 'ie gewoon in het reguliere LAN hangen.
Tja, soms lukt het de PS3 niet om NAT1 te krijgen, waardoor je problemen kan krijgen met online gamen.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:17:
Vandaag een leuk pakketje in de brievenbus:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ben niet een DC fan ofzo, maar dit is toch wel een erg leuk collectors item! ben ook wel benieuwd naar het spel.. kzit nu alleen tegen die 12Gb download aan te kijken :P
Naaaaais :)
En gewoon 's nachts een keer laten downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Hillie schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 01:48:
Aha, ziet er wel mooi uit!

edit:

Ja, ik weet dat de x360 er eerder was (toch?), maar blijft geinig:

[afbeelding]
Oud, maar blijft grappig. De ps1 en ps2 waren al uit voor de xbox 360, dus het zou ook nog eens waar kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Hillie schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:56:
dan hoef je niet als je een nieuw spel hebt poorten open te gaan zetten. uPnP werkt geloof ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Hillie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:17:
Ik zag dat dat spel een reguliere aanschafprijs had, en daarnaast nog eens maandelijkse kosten?
Kosten voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Serieus, gebruik Google even ;) Het is een MMO, dus een maandelijkse fee

[ Voor 9% gewijzigd door Bellerophon op 03-02-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bellerophon schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:16:
[...]

Naaaaais :)
En gewoon 's nachts een keer laten downloaden?
yup ziet er erg naaaais uit:P

Kheb hem afgelopen nacht laten downloaden, kon vanmorgen het spel opstarten zonder verdere updates...maarja toen moest ik naar mijn werk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:51:
[...]

yup ziet er erg naaaais uit:P

Kheb hem afgelopen nacht laten downloaden, kon vanmorgen het spel opstarten zonder verdere updates...maarja toen moest ik naar mijn werk ;w
Ik ben namelijk toch wel heel erg benieuwd naar dat spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er een nieuwe firmware 3.56 is.

Ik heb firmware 3.56 gedownload/geinstalleerd op de dag dat deze uitkwam en nu heeft PS+ auto-update deze firmware opnieuw gedownload, ook als ik zoek voor nieuwe firmware krijg ik een melding dat 3.56 nieuw is en geinstalleerd kan worden.

edit:
Verschillende websites vermelden nu ook dat 3.56v2 er is :+

[ Voor 29% gewijzigd door Ike. op 03-02-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Laatst online: 22:02
Ike. schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:20:
Ik denk dat er een nieuwe firmware 3.56 is.

Ik heb firmware 3.56 gedownload/geinstalleerd op de dag dat deze uitkwam en nu heeft PS+ auto-update deze firmware opnieuw gedownload, ook als ik zoek voor nieuwe firmware krijg ik een melding dat 3.56 nieuw is en geinstalleerd kan worden.

edit:
Verschillende websites vermelden nu ook dat 3.56v2 er is :+
Heeft geloof ik iets te maken met dat het vervangen van de harddisk niet goed meer werkte na de eerste 3.56 en daar is nu een fix voor gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Gusev schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:16:
Daar zijn we weer...No more exams!!

Heb zo af en toe meegelezen, een tijdje ging t alleen maar over consolewar discussies en de jailbreak, de kwaliteit van dit topic ging wel achteruit zeg :(...

Maar goed, ik heb gister Angry Birds gekocht...wat n verspilt geld zeg! Iemand hier in het topic had t al aangekaard, pff, besturing 0,0, iPad graphics op een HD scherm is not done...Ik zou zeggen, laat m lekker links liggen mensen!

Mis ik nog iets belangrijks van de afgelopen periode naast bovenstaande twee onderwerpen :P...blame the examsss lol!
Als je een teamplayer bent en je hebt een redelijke Virtual Pro kun je je aanmelden in het [PS3] Het Fifa 2011 clubtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Svennie schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:53:
dan hoef je niet als je een nieuw spel hebt poorten open te gaan zetten. uPnP werkt geloof ik ook.
Aha, uPnP staat hier altijd aan, en ik heb met 2 routers nog geen last gehad, dus ik vroeg me af wat er loos kon zijn.

Pagina: 1 ... 8 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.