Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog toffe spelletjes tegengekomen op het PSnetwork , ik heb nog wat credits over en weet niet goed wat ermee te doen ...

Ik weet dat het nogal een algemene vraag is hoor maar ben al hele tijd aan het googlen en reviews aan het checken en geraak er maar niet uit. Dus dacht ik , laten we het aan de gamers zelf vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:38:
Iemand nog toffe spelletjes tegengekomen op het PSnetwork , ik heb nog wat credits over en weet niet goed wat ermee te doen ...

Ik weet dat het nogal een algemene vraag is hoor maar ben al hele tijd aan het googlen en reviews aan het checken en geraak er maar niet uit. Dus dacht ik , laten we het aan de gamers zelf vragen ;)
Flow
Flower
Worms 2
Tank Battles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Pixeljunk Shooter
Pixeljunk Monsters en
Pixeljunk Eden
Braid
Battelfield 1943
Zen Pinball

Vind ik erg leuke PSN titels

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:38:

Trine, Shatter, Peggle, Critter Crunch, alles hierboven én Dead Nation etcetera. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Blokus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties _/-\o_ , ik ga er een aantal s uitproberen , desnoods eerst de demo.

Maar nu heb ik gelijk nog meer keuzemogelijkheden dan voorheen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Uno (is maar 99 cent..)
Fat Princess

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:59
Pacman DX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Jumpman schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:26:
[...]

Ik schat dat als je hem daar op de release dag besteld, je de game sowieso een week na de release pas krijgt, gezien deze vanaf de kanaal eilanden wordt verzonden (ook al is het de Nederlandse website). Maar, inderdaad dalt de prijs bij Zavvi altijd hard na de release.

Voor KZ3 ga ik sowieso wachten tot deze € 30,00 is, ik heb KZ2 Limited Edition hier nog in seal liggen (ook voor € 30,00 gekocht) 8)7
LOL. Ik heb KZ2 wel platgespeeld. Maar op een gegeven moment ook weggedaan. Ben nu erg bezig met MAG, maar daar ben ik langzamerhand ook op uitgekeken. Hoewel het nog steeds een heel leuk spel blijft. Maar twee shooters naast elkaar ga ik toch niet spelen. Want daar heb ik geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

dangerpaki schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:26:
[...]

LOL. Ik heb KZ2 wel platgespeeld. Maar op een gegeven moment ook weggedaan. Ben nu erg bezig met MAG, maar daar ben ik langzamerhand ook op uitgekeken. Hoewel het nog steeds een heel leuk spel blijft. Maar twee shooters naast elkaar ga ik toch niet spelen. Want daar heb ik geen tijd voor.
Ben na het zien van de trailer, wel heel erg benieuwd naar de multiplayer van Crysis 2

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 12:08
ik heb even een vraag voor mensen met ervaring van deze webshop
http://www.gamehubs.com/PS3/test-drive-unlimited-2.html

1. weet iemand of het meertalig is, dus ook Nederlands?
2. goede levering?
3. overige belangrijke informatie?

Als het gewoon goed blijkt te zijn, overweeg ik de aankoop vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Steven6249 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:02:
ik heb even een vraag voor mensen met ervaring van deze webshop
http://www.gamehubs.com/PS3/test-drive-unlimited-2.html

1. weet iemand of het meertalig is, dus ook Nederlands?
2. goede levering?
3. overige belangrijke informatie?

Als het gewoon goed blijkt te zijn, overweeg ik de aankoop vanavond.
Dit soort vragen heeft een eigen topic

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:15:
[...]

Dit soort vragen heeft een eigen topic
ahh, ik zal hem daar stellen. dat topic heb ik nog nooit gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
Bellerophon schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:07:
[...]

Ben na het zien van de trailer, wel heel erg benieuwd naar de multiplayer van Crysis 2
Op basis van de beelden van Gametrailers was ik weinig onder de indruk. Ja, het ziet er erg mooi uit, maar de gameplay leek mij net zo hol en saai als in deel 1.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
cheiron schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:01:
[...]

Op basis van de beelden van Gametrailers was ik weinig onder de indruk. Ja, het ziet er erg mooi uit, maar de gameplay leek mij net zo hol en saai als in deel 1.
wat vond jij er dan saai aan? ik vond de gameplay van dat spel juist het sterke punt.

: Test drive unlimited 2 voor 33,99euro besteld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

cheiron schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:01:
[...]

Ben vooral benieuwd naar de upgrades van het nano suit, dus om nou iets meteen als hol en saai te bestempelen zonder dat je het gespeeld hebt is wel erg kort door de bocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bellerophon schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:19:
[...]

Ben vooral benieuwd naar de upgrades van het nano suit, dus om nou iets meteen als hol en saai te bestempelen zonder dat je het gespeeld hebt is wel erg kort door de bocht
Nogmaals; op basis van de beelden bij Gametrailers heb ik niets onderscheidends gezien, op het naar beneden gooien van een auto na en kreeg ik hetzelfde gevoel als dat ik had bij de multiplayer van deel 1 (die ik wel gespeeld heb). En dat vond ik weinig meeslepend en eentonig.

En niemand hier heeft het nog gespeeld, dus mag je geen mening hebben? Als ik op basis van alleen trailers zeg dat Red Dead Redemption mij een geweldig meeslepende game lijkt krijg je er toch ook geen commentaar op?

[ Voor 0% gewijzigd door cheiron op 25-01-2011 11:13 . Reden: Iets in bold typen is blijkbaar te heftig. ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Reageer inhoudelijk op de post of niet maar zeiken op iemands stijl doen we gewoon niet.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 25-01-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Vond Crysis ook wel een leuk spel dus ben ook wel benieuwd naar deel 2. Actie was in elk geval niet saaier dan de gemiddelde shooter en het spel was lekker open. Je kon ook echt op verschillende manieren de situatie aanpakken. En het zag er ook nog eens fan-tas-tisch uit.
Ben vooral ook zeer benieuwd hoe Crysis 2 (en Rage) er op de consoles uit komt te zien (al zal ik daar niet op kopen). Het zou goed zijn als de multiplatform games weer op een hoger nivo komen te staan aangezien de rek er nu wel uit lijkt te zijn met de huidige generatie engines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Castlevania uitgespeeld en deze game komt in mijn lijstje net boven God Of War 3 te staan als het aankomt op diversiteit en sfeer. De eindgevechten zijn helaas wel allamaal op dezelfde manie te winnen en er is voor een aatal scenen erg goed gekeken naar shadow of the colossus (dan zou je genoeg moeten weten) erg leuke game en ik vind het het bijna waard om er extra tijd in te gaan steken om de platinum te gaan halen.

Er komt DLC uit binnenkort en ik kan niet wachten. Nu weer verder met de volgende game: Enslaved: Odyssee to the West.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
..knip..

Je lijkt er moedwillig over heen te lezen. Verder bedoel ik er niets kwalijks mee hoor. Wat reageer je geirriteerd..

[ Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 25-01-2011 12:47 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:00:
Gisteren Castlevania uitgespeeld en deze game komt in mijn lijstje net boven God Of War 3 te staan als het aankomt op diversiteit en sfeer. De eindgevechten zijn helaas wel allamaal op dezelfde manie te winnen en er is voor een aatal scenen erg goed gekeken naar shadow of the colossus (dan zou je genoeg moeten weten) erg leuke game en ik vind het het bijna waard om er extra tijd in te gaan steken om de platinum te gaan halen.

Er komt DLC uit binnenkort en ik kan niet wachten. Nu weer verder met de volgende game: Enslaved: Odyssee to the West.
Dat heb ik ergens ook gelezen, dat Castlevenia meer leent van de sfeer van Ico / Shadow of the Colossus dan van GoW. Maar is het wel een spel wat je kan blijven spelen? Of is het na 1 keer klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

cheiron schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:10:
[...]

Je lijkt er moedwillig over heen te lezen. Verder bedoel ik er niets kwalijks mee hoor. Wat reageer je geirriteerd..
Nee hoor, maar ik vind het persoonlijk nogal bekrompen als mensen een spel beoordelen op een filmpje en een mogelijke ervaring met een eerder deel.

Dan had bijvoorbeeld GT5, zonder het gespeeld te hebben, een briljant spel moeten zijn, dit omdat deel 4 geweldig was.

Ieder deel kan verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bellerophon schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:12:
[...]

Nee hoor, maar ik vind het persoonlijk nogal bekrompen als mensen een spel beoordelen op een filmpje en een mogelijke ervaring met een eerder deel.

Dan had bijvoorbeeld GT5, zonder het gespeeld te hebben, een briljant spel moeten zijn, dit omdat deel 4 geweldig was.

Dan verschillen wij van mening. Maakt niet uit, maar dan hoef je nog niet zo te reageren.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Bellerophon schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:12:
[...]

Ik vind dubbel posten zo irritant ;)
Waarom wordt in dit topic zovaak op de man gespeeld? Iemand verwacht dat Crysis 2 leuk gaat zijn en een andere verwacht er minder van. Dit zijn toch gewoon beide normale meningen waarop niet negatief hoeft te worden gereageerd. Als het spel uit is kan iedereen zijn ervaringen posten, tot die tijd zijn er alleen verwachtingen. Ik ga het spel in ieder geval niet halen omdat de stijl mij niet aanstaat (deze mening heb ik zelfs gevormd zonder de trailer gezien te hebben :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Naar mijn idee is Crysis 2 ook meer een technische showcase van de engine om deze aan anderen te verkopen dan dat het topspel wordt. Ik laat graag mijn ongelijk bewijzen maar voorlopig ben ik zeker niet overtuigd.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:10:

Dat heb ik ergens ook gelezen, dat Castlevenia meer leent van de sfeer van Ico / Shadow of the Colossus dan van GoW. Maar is het wel een spel wat je kan blijven spelen? Of is het na 1 keer klaar?
Sja is het na één keer klaar? het blijft een story driven game dus je zou kunnen zeggen dat na het uitspelen je verder geen nieuwe dingen gaat tegenkomen. Wel kan je in den beginne als max moeilijkheidgraad "knight" kiezen en na uitspelen komt "warrior" vrij. je kan dan de game in willekeurige volgorde (dus zelf de levels en gebieden kiezen) in NG+ verder spelen. Je behoud je door de playtrough gewonnen combo's en wapens en kan dus redelijk makkelijk het eerste level doorkomen op "warrior" met je fijne zware wapentuig.

Ook zitten er per level een hoop verborgen stukken in die je pas kan betreden wanneer je de juiste skill hebt bemachtigt (die krijg je doorgaans in latere levels) bijv hoger gelegen platformen die je pas nadat je vleugels krijgt kan bereiken) Daarmee kan je laatste health en magic upgrades vinden die je de eerste keer dus niet kon vinden.

Tevens hetb je per level z.g. "trails" de trials zijn uitdagingen per level die je moet halen om de levels op 110% uit te spelen. bijv mol een eindbaas binne 1.30min of sloop zoveel gasten zonder health te tanken oid... soms behoorlijk pittig/frustrerend overigens.

Ik ben erg content met de verhaallijn en de vechtgameplay is on par met GOW en dat is een groot compliment. De extra moeilijkheidgraad, de verborgen items en de trails per level zorgen ervoor dat je nog lang na het uitspelen verder kan met de game maar je moet er wel zin in hebben... Inmiddels liggen er andere games op me te wachten en ga ik daarmee verder. Ik kom zeker wel terug voor de DLC trouwens. die DLC zou begin 2011 uitkomen. Ik hoop trouwens dat ik de nederlands DLC kan spelen met mijn engelse import game...

Weet iemand of ik de nederlandse DLC van Enslaved kan spelen met mijn engelse game??

Beide games voor een paar weken gelee voor 23 euri per stuk gekocht

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hoe lang heb je erover gedaan om Castlevenia uit te spelen? als het onder de 20 uur is lijkt het niet echt een volwaardige Castlevenia titel.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Shiver23 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:26:
Naar mijn idee is Crysis 2 ook meer een technische showcase van de engine om deze aan anderen te verkopen dan dat het topspel wordt. Ik laat graag mijn ongelijk bewijzen maar voorlopig ben ik zeker niet overtuigd.
Zou kunnen, maar dan zou het denk ik al eerder klaar zijn geweest. In het verleden is het ook goed gekomen met bijvoorbeeld Gears of War. En zoals gezegd, Crysis 1 was ook geen slecht spel. Hoe dan ook, het is een zeer belangrijke release voor de toekomst van nieuwe 3rd party games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Destianto schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:47:
Hoe lang heb je erover gedaan om Castlevenia uit te spelen? als het onder de 20 uur is lijkt het niet echt een volwaardige Castlevenia titel.
Alle DS games van Castlevania speel je onder 20 uur uit (denk ik, ik had er geen stopwatch bij :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30
SeamusXanthus schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:59:
[...]
Crysis 1 was ook geen slecht spel.
Bij gamerankings krijgt ie 90%. Maar toch hoor ik vaker van mensen dat ze het niet zo byzonder vonden. Ik kan me dus zo voorstellen dat ze dan ook geen interesse in deel 2 hebben. Ik snap je punt wel. Maar mensen mogen iets niet goed leuk vinden toch?
(ik vind zelf, wel op basis van heel kort spelen, little big planet niet geweldig.....goed spel? Ja, maar voor mij deel 2 interessant? Nee)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destianto schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:47:
is dit niet een beetje een rare uitspraak? Wanneer zou een Castlevania game wel een volwaardige game zijn dan? Hangt dit zwaar af van de speeltijd?

Ik weet niet zo goed hoelang ik er over heb gedaan. Er zijn erg veel verschillende werelden en settings. De één is lang en de ander verassend kort. Ik denk dat ik er zeker 12 uur mee gestoeid heb. Wat ik erg goed aan de game vond is de grote diversheid van vijanden en de gewoon erg gave setting. Je speelt in verlate woestijnen naar besneeuwde kastelen in bergtoppen tot felgroene bossen en giftige moerrassen. Heel divers en overtuigend neergezet. Er is steeds erg veel tijd besteed aan de artwork. Het verhaal is erg goed en heeft aan het einde nog even een fijne plotwisseling met een verrassend gaaf filmpje na de aftiteling. Neem daarbij heerlijk gamepley en je hebt gewoon een erg goede game. Is het daarmee ook een volwaardige Castlevania game? Geen idee, wel een van de betere adventure die ik gespeeld heb incl. Darksiders en God Of War 3 hoewel darksiders op een manier toch meer free roam is en Castlevania en GOW3 meer een vast af te leggen pad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Sagat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:10:
[...]

Bij gamerankings krijgt ie 90%. Maar toch hoor ik vaker van mensen dat ze het niet zo byzonder vonden. Ik kan me dus zo voorstellen dat ze dan ook geen interesse in deel 2 hebben. Ik snap je punt wel. Maar mensen mogen iets niet goed leuk vinden toch?
(ik vind zelf, wel op basis van heel kort spelen, little big planet niet geweldig.....goed spel? Ja, maar voor mij deel 2 interessant? Nee)
Ik wil op geen enkele manier duidelijk maken dat iedereen Crysis tof moet vinden dus het spijt me als ik die indruk wek (volgens mij doe ik dat ook niet?). Ik probeer alleen te zeggen dat het lang niet zeker is dat Crysis alleen maar een 'showcase' game wordt zoals gevreesd.
(en LBP? Tja, concept en bijna alle andere elementen zijn geweldig maar vind het als platformer zwaar onder doen voor dedicated platform games van de afgelopen jaren. Dus voor mij ook geen deel 2 voorlopig en ik vermaak we wel weer aan de leuke youtube filmpjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 20:29
Ai, LBP2 was begin van de middag even €29 bij Zavvi.nl

Helaas inmiddels al weer terug op de oude prijs. :'( Ik heb hem besteld voor €39 bij Zavvi.com

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30
SeamusXanthus schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:53:
[...]
Ik wil op geen enkele manier duidelijk maken dat iedereen Crysis tof moet vinden dus het spijt me als ik die indruk wek (volgens mij doe ik dat ook niet?). Ik probeer alleen te zeggen dat het lang niet zeker is dat Crysis alleen maar een 'showcase' game wordt zoals gevreesd.
(en LBP? Tja, concept en bijna alle andere elementen zijn geweldig maar vind het als platformer zwaar onder doen voor dedicated platform games van de afgelopen jaren. Dus voor mij ook geen deel 2 voorlopig en ik vermaak we wel weer aan de leuke youtube filmpjes)
Heh, ik had jou gequote, maar je was gewoon een onderdeel van de discussie. Wilde het absoluut niet op de man (of vrouw u never know met 'teh interwebs' ;) ) spelen.
We zijn het niet eens over crysis en wel over lbp, ik zeg we drinken er van het weekend een biertje op (maar ik ga maar geen merken noemen :P).

on topic.....een van de redenen dat ik een ps3 gekocht heb is god of war 3, en de demo van 3 vond ik al fantastisch......maar nu is castlevania dus ook een zeer mooi (beter?) alternatief.......decissions decisions.

Demon souls gisteren ook bijna nog meegenomen met de mega monday, maar ik denk dat ie nog wel goedkoper gaat worden dan +- 18 eur.

Volgende week iig eerst maar is volop uncharted 1 spelen tijdens mijn 3 daagse semi vakantie!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Waar moet ik op letten als ik een toetsenbord voor de ps3 wil kopen? Werken alle draadloze USB-dongle toetsenborden zoals deze: Logitech Media Keyboard 600 US USB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psvjw schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:57:
Waar moet ik op letten als ik een toetsenbord voor de ps3 wil kopen? Werken alle draadloze USB-dongle toetsenborden zoals deze: Logitech Media Keyboard 600 US USB ?
ja:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Sagat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:10:Bij gamerankings krijgt ie 90%. Maar toch hoor ik vaker van mensen dat ze het niet zo byzonder vonden. Ik kan me dus zo voorstellen dat ze dan ook geen interesse in deel 2 hebben. Ik snap je punt wel. Maar mensen mogen iets niet goed leuk vinden toch?
Ingeval van LBP kan je zeker zeggen dat als je deel1 niks vind dat je deel2 dan ook niets vind. Wat betreft crysis verwacht ik dat deel2 significant anders speelt dan deel1 (en far cry). Zelf heb ik wel genoten van far cry en crysis, zijn toch vrij unieke spelervaringen. Crysis2 hou ik stiekem ook wel in de gaten, al gaat m'n voorkeur uit naar de tropische eilanden.
Sagat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:35:on topic.....een van de redenen dat ik een ps3 gekocht heb is god of war 3, en de demo van 3 vond ik al fantastisch......maar nu is castlevania dus ook een zeer mooi (beter?) alternatief.......decissions decisions
Castlevania is kwalitatief wel minder dan GoW3. En dat vind ik (als GoW-fan en Castlevania: SOTN-fan) erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik neig nog wel eens naar bestellen bij Zavvi, maar zijn ze al wat sneller geworden? Laatste paar keer duurde het minstens 2 weken voordat ik alles binnen had.
Free Super Saver Delivery van Amazon is ook wel erg prettig en ik heb nog niet gemerkt dat het langer duurt dan de normale (betaalde) verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Laatst online: 31-08 10:48
-RazieL- schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:18:
Castlevania is kwalitatief wel minder dan GoW3. En dat vind ik (als GoW-fan en Castlevania: SOTN-fan) erg jammer.
Ik heb GOW 1 2 en 3 gespeeld op de PS3 en ik vond Castlevania een betere indruk op mij achterlaten. Ik kon mij meer inleven in het verhaal en wat ik erg sterk vond is dat loont om al gedurende het spel bepaalde chapters opnieuw te spelen om rewards te unlocken. Ik ga hem zeker nog eens op een wat hoger niveau uitspelen. Van GOW kan ik dat helaas niet zeggen. Ik vond GOW3 persoonlijk ook iets over-the-top. Wat betreft sfeer vond ik Castlevania echt beduidend beter (goede muziek!). Het komt misschien ook wel een beetje omdat ik het GOW trucje inmiddels wel een beetje heb gezien...

Maar er is iets anders waar ik heel graag advies bij krijg:
Ik heb van de week een WD Digital Passport gekocht van 320 GB (deze dus http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=440) ik heb heb hem al via diverse programma's naar FAT32 geformatteerd (volledig, dus niet snel). Ik heb o.a. het veelal aanbevolen SwissKnife geprobeerd. Meerdere keren geformatteerd op verschillende manieren, maar de PS3 wil hem naar niet 'zien'.

Het is een HD zonder losse voeding. Ik heb al gelezen op diverse fora dat de HD misschien niet genoeg power krijgt van de USB poorten van de PS3, dat de kabel te lang kan zijn (hier 30 cm), óf dat het een probleem kan zijn met USB 3.0 (wat mij onwaarschijnlijk lijkt, 2.0 wordt ook gewoon ondersteund). Is er iemand die mij hier uitsluitsel over kan geven? Is er iemand die dit heeft kunnen tackelen? Het is zooo frustrerend, vooral omdat de HD onder windows XP/7 prima werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@artacis

De PS3 ziet (volgens mij) alleen FAT32 partities van 32GB of kleiner. Even partities aanmaken van max 32GB grootte in FAT32 en dan eens kijken of dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:50:
@artacis

De PS3 ziet (volgens mij) alleen FAT32 partities van 32GB of kleiner. Even partities aanmaken van max 32GB grootte in FAT32 en dan eens kijken of dat wel werkt.
Aantal GB maakt niet uit. Ik heb een 1500GB FAT32 externe HD en de PS3 vind alle bestanden.

Je moet wel je bestanden in de goede mappen/folders zetten anders vind de PS3 de schijf/bestanden niet.

X:\PHOTO\
X:\MUSIC\
X:\VIDEO\

[ Voor 67% gewijzigd door Ike. op 25-01-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blindfold schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:21:
Ik neig nog wel eens naar bestellen bij Zavvi, maar zijn ze al wat sneller geworden? Laatste paar keer duurde het minstens 2 weken voordat ik alles binnen had.
Free Super Saver Delivery van Amazon is ook wel erg prettig en ik heb nog niet gemerkt dat het langer duurt dan de normale (betaalde) verzending.
Mijn laatste bestelling was er verrassend snel in een week.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 25-01-2011 18:47 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killzone 3 @ PS-Home (centrale plein);
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/01/500x_playstationhome.jpg
Daar schijnt a.s. donderdag iets te gebeuren.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Blindfold schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:21:
SToRM666 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:47:
[...]

Mijn laatste bestelling was er verrassend snel in een week.
Vorige week Mafia II besteld bij Zavvi(.com), stond in het proces klaar voor venzending vanaf 19-01-2011, en is vandaag pas verzonden. GTA IV The Complete Edition had ik nog eerder besteld (vorige week maandag) en staat nog steeds "Awaiting Stock Pick", levertijd was bij bestelling 0-3 dagen (+ +/- 5 werkdagen voor naar NL natuurlijk). Voor mij zijn ze trager geworden (wel twee mooie titels samen voor € 40,00, dan wil ik wel even wachten).

Maar eigenlijk is dit hier offtopic (denk ik), en wil ik je verwijzen naar: Het Games Import topic

[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 25-01-2011 20:28 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

kan ik vanaf mn pc bestanden (muziek) op de ps3 zetten via netwerk / wireless? ik krijg de ps3 nergens te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:19:
kan ik vanaf mn pc bestanden (muziek) op de ps3 zetten via netwerk / wireless? ik krijg de ps3 nergens te zien :(
Kijk eens in het mediacenter topic. Je moet een mediaserver draaien op je computer, bijvoorbeeld PS3mediaserver of de standaard server van windows mediaplayer. Als je die laatste hebt draaien moet je je PS3 nog toegang geven tot je bestanden.

Ow sorry, niet goed gelezen. Je kan alleen via de PS3 bestanden van je PC afhalen/streamen, niet vanaf je PC naar je PS3 sturen.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 25-01-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ik heb sinds 10 maanden oid een PS3. Een 2e hands 'fat' 80Gb machine. Ik snap alleen 1 ding niet helemaal. De machine heeft - zelfs met de meest recente update - een optie voor 'PS / PS2 Memory Cards'. Terwijl mijn PS3 niet backwards compatible schijnt te wezen? (Het is zo'n PS3 met 2 USB sloten en niet die met de cardreaders, dus zeker geen 1e generatie). Waarom wel die menu-optie terwijl die niet compatible zou zijn? Ik heb overigens ook geen PS2-games om het mee te testen.. ben van oorsprong een Nintendo-gamer, m'n vrouw ook.. ze speelde hoogstens wat Bejeweled 2 op m'n PS3 maar moest er verder niet zoveel van hebben - maar sinds een maand zijn we hopeloos verslaafd aan Final Fantasy XIII .. we hebben er beide ook pakweg 30 uur inzitten en spelen omstebeurt, de ene dag zij, de andere dag ik. Hebben al zeker 4 weken geen TV meer aangehad 's avonds behalve om te FF'en.. :-)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Shiver23 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:58:
[...]

Kijk eens in het mediacenter topic. Je moet een mediaserver draaien op je computer, bijvoorbeeld PS3mediaserver of de standaard server van windows mediaplayer. Als je die laatste hebt draaien moet je je PS3 nog toegang geven tot je bestanden.

Ow sorry, niet goed gelezen. Je kan alleen via de PS3 bestanden van je PC afhalen/streamen, niet vanaf je PC naar je PS3 sturen.
Yea, i had het doorgelezen maar ik vindt ook niets via de ps3 -- pc

via pms zegt ie [main] TRACE 22:03:32.012 It's ready! You should see the server appears on XMB
maar bij status zelf; ps3 not found is it turned on etc. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door iNFiNiTY- op 25-01-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:
[...]

Yea, i had het doorgelezen maar ik vindt ook niets via de ps3 -- pc

via pms zegt ie [main] TRACE 22:03:32.012 It's ready! You should see the server appears on XMB
maar bij status zelf; ps3 not found is it turned on etc. |:(
Zoek het ip-adres van je PS3 eens op. Kan je die wel pingen vanaf je PC? Misschien zit je router of één of andere firewall in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt een Resistance boek uit genaamd "Resistance: A Hole in the Sky" die het gat tussen het verhaal van Resistance 2 en 3 op moet vullen;
In the four years that pass between the events of Resistance 2 and Resistance 3, America is overrun by the invading alien menace known as the Chimera. While the third entry in Insomniac Games' first-person shooter series tells the story of one former soldier's last-ditch attempt to lash out at the invasion force, a new novel from sci-fi author William C. Dietz will fill in the gaps about how the situation became so dire.
bron: http://www.gamespot.com/n...p&tag=newstop%3Btitle%3B1
jaapengel79 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:
Ik heb sinds 10 maanden oid een PS3. Een 2e hands 'fat' 80Gb machine. Ik snap alleen 1 ding niet helemaal. De machine heeft - zelfs met de meest recente update - een optie voor 'PS / PS2 Memory Cards'. Terwijl mijn PS3 niet backwards compatible schijnt te wezen? (Het is zo'n PS3 met 2 USB sloten en niet die met de cardreaders, dus zeker geen 1e generatie). Waarom wel die menu-optie terwijl die niet compatible zou zijn?
PS1-spellen zijn nog wel te spelen, dmv een memorycard-adapter (zie foto) kun je PS1 savegames overzetten naar een PS3.
Afbeeldingslocatie: http://www.totalgamezone.com/pic/2009219214459892.gif

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-01-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:19:
Voor zover ik weet kan dat niet. Wel via een usb-stick of hd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
-RazieL- schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:25:
[...]

Voor zover ik weet kan dat niet. Wel via een usb-stick of hd natuurlijk.
Dit kan toch wel gewoon? Een media servertje opzetten en deze vervolgens met driehoekje naar de harde schijf van de PS3 kopiëren. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

CaptainCharisma schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:27:
[...]

Dit kan toch wel gewoon? Een media servertje opzetten en deze vervolgens met driehoekje naar de harde schijf van de PS3 kopiëren. :)
met pms zegt ie ook gewoon dat het gelukt is, je zou nu server moeten zien op xmb en bij status zegt ie, ps3 niet gevonden staat ie wel aan?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik heb altijd geleerd dat 't niet kan :P Maar als 't lukt, please let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:38:
Killzone 3 @ PS-Home (centrale plein);
[afbeelding]
Daar schijnt a.s. donderdag iets te gebeuren.
Natuurlijk erg grappig gedaan voor de Home gebruikers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

jaapengel79 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:
Ik heb sinds 10 maanden oid een PS3. Een 2e hands 'fat' 80Gb machine. Ik snap alleen 1 ding niet helemaal. De machine heeft - zelfs met de meest recente update - een optie voor 'PS / PS2 Memory Cards'. Terwijl mijn PS3 niet backwards compatible schijnt te wezen?
Hij is niet BC voor ps2-games, maar ps1-games kan je met alle ps3's spelen. Dus meteen een tip: Koop Final Fantasy IX, nog altijd erg goed te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

-RazieL- schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:47:
[...]

Hij is niet BC voor ps2-games, maar ps1-games kan je met alle ps3's spelen. Dus meteen een tip: Koop Final Fantasy IX, nog altijd erg goed te spelen ;)
Doe dan meteen ook even FFVII, FFVIII en Vagrant Story :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid: je kan toch alleen psx-games uit eigen regio spelen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
Bellerophon schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 07:31:
[...]

Natuurlijk erg grappig gedaan voor de Home gebruikers :D
super vet!
voor de niets wetende: komen ze online, blijkt alles verwoest en alles grauw.
ze weten niet wat ze meemaken.

gister inFAMOUS uitgespeeld. wat een mooi en spectaculair einde heeft dat spel. zelfs Nederlands gesproken :o . (mijn zusje zet hem telkens weer op NL :+)
nu nog als 'creep' spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

-RazieL- schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:13:
Ik heb altijd geleerd dat 't niet kan :P Maar als 't lukt, please let me know!
Wat kan niet?

Het lukt me ook niet om via ps3, mp12 te vinden en muziek te delen. Mischien ligt het aan eset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er voor de PS3 eigenlijk Pop'n music controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:58:
Voor de duidelijkheid: je kan toch alleen psx-games uit eigen regio spelen, toch?
Een europese ps3 speelt alleen europese ps1 en ps2 games af ja.
Bellerophon schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:53:Doe dan meteen ook even FFVII, FFVIII en Vagrant Story :Y
FFVII is zwaar verouderd. Ik heb aan dit deel de beste herinneringen, maar FFIX heeft de tand des tijds veel beter doorstaan.
iNFiNiTY- schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:47:
Wat kan niet?

Het lukt me ook niet om via ps3, mp12 te vinden en muziek te delen. Mischien ligt het aan eset.
Via het netwerk bestanden delen tussen pc en ps3 zoals je ook doet tussen 2 pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

En via de ps3 -- pc mp12 werkt wel ( las ik ) maar werkt hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Steven6249 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:03:
[...]

super vet!
voor de niets wetende: komen ze online, blijkt alles verwoest en alles grauw.
ze weten niet wat ze meemaken.

gister inFAMOUS uitgespeeld. wat een mooi en spectaculair einde heeft dat spel. zelfs Nederlands gesproken :o . (mijn zusje zet hem telkens weer op NL :+)
nu nog als 'creep' spelen.
Is het spel goed gedaan in het Nederlands dan? Alleen maar ervaring met de Engelse versie :) Maar dan heb je hopelijk al wel de trailers gezien van deel 2 ;)
-RazieL- schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:04:
[...]

FFVII is zwaar verouderd. Ik heb aan dit deel de beste herinneringen, maar FFIX heeft de tand des tijds veel beter doorstaan.
Is natuurlijk standaard met de FF serie he, iedereen heeft een eigen voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
Bellerophon schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:18:
[...]
Maar dan heb je hopelijk al wel de trailers gezien van deel 2 ;)
eerlijk gezegd niet. :+

ik schaf hem dan wel weer 2e hands aan, want de hoofdprijs vind ik voor maar weinig spellen gerechtvaardigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Steven6249 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:00:
[...]

eerlijk gezegd niet. :+

ik schaf hem dan wel weer 2e hands aan, want de hoofdprijs vind ik voor maar weinig spellen gerechtvaardigd.
Daar kan ik je gelijk in geven :)
Maar zoek even op youtube, en dan vooraal de 1ste trailers en de nieuwe... dan kan je het verschil met Cole zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:18:
Is het spel goed gedaan in het Nederlands dan? Alleen maar ervaring met de Engelse versie :) Maar dan heb je hopelijk al wel de trailers gezien van deel 2 ;)
Ik speel bijna al mijn spellen in het engels, maar deze heb ik toevallig wel in het nederlands gespeeld. Ik vond het wel goed gedaan eigenlijk :)
@Steven6249: het einde was inderdaad zeer verrassend! Ik had het niet zien aankomen :P

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 26-01-2011 12:19 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
AUUWW:P
ze hebben er goed aan gedaan om het weer te veranderen.
het lijkt iets gruwelijker te worden. dat is alleen maar goed voor deze serie.

in de gameplay trailer zie je de de enemies veel vetter geraakt worden.
maar ik hoop ook dat die grote elektrische robots, Zie http://farm4.static.flick...3364081816_fd85edc434.jpg
in zitten.
erg ruig om tegen hen op te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Steven6249 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:18:
AUUWW:P
ze hebben er goed aan gedaan om het weer te veranderen.
het lijkt iets gruwelijker te worden. dat is alleen maar goed voor deze serie.

in de gameplay trailer zie je de de enemies veel vetter geraakt worden.
maar ik hoop ook dat die grote elektrische robots, Zie http://farm4.static.flick...3364081816_fd85edc434.jpg
in zitten.
erg ruig om tegen hen op te vechten.
Klopt, na de 1ste trailer onstond er een golf van kritiek, juist omdat Cole zoals hij was wel een bepaalde anti-held was/is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42

TDB

Wellicht al de revue gepasseerd, maar vandaag bij http://www.gameoffer.nl/ Assassins Creed: Brotherhood voor € 39,95 (incl verzending)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
TDB schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:03:
Wellicht al de revue gepasseerd, maar vandaag bij http://www.gameoffer.nl/ Assassins Creed: Brotherhood voor € 39,95 (incl verzending)
mooie prijs toch? voor een (vind ik) erg nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:04:
[...]
FFVII is nog zeer goed te spelen op de PSP. ;)
Op een HDTV zien zowel de PS1 als de PS2 Final Fantasy's er allemaal niet uit. :P
Zo schrok ik me kapot toen ik net een PS3 had gekocht en Final Fantasy XII erin deed, het zag er verschrikkelijk uit. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:15:
[...]

Op een HDTV zien zowel de PS1 als de PS2 Final Fantasy's er allemaal niet uit. :P
Zo schrok ik me kapot toen ik net een PS3 had gekocht en Final Fantasy XII erin deed, het zag er verschrikkelijk uit. -O-
Haha dat heb ik dus ook :D ik koop ze eigenlijk voor de PSP, daar komen de spelen beter tot hun recht.

Hoewel... Guilty Gear, ziet er nog wel redelijk uit op een HD TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:15:
[...]

Qua gameplay/besturing is het allemaal heel erg stroef en langzaam. Het is goed te merken dat dit de 1e FF (of zelfs de 1e JRPG?) in 3d was en dat ze met FF9 al een enorme sprong hadden gemaakt. Dit zie je ook bij bv Crash bandicoot 1 en 3.

Grafisch is in 1e instantie schrikken, maar uiteindelijk went het wel vind ik. Een tijd terug heb ik heart of darkness nog uitgespeeld, die ziet er nog heel behoorlijk uit op een hd-tv. En bij FFVII vond ik 14jaar geleden al dat die handen er niet uitzagen, dat zijn gewoon vierkante blokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
‘Heads-Up’ Game Store Update 26th January 2011
What’s next? You better keep your eye on the blog on Monday. Oh, and I don’t think it’s an exaggeration when I say February is going to be mind-blasting.
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
January Sale Offers (available on PS3 and PSP where applicable)

(Offer prices available until the 2nd February)

* Warhawk Complete Bundle (£15.99/€19.99)
* Crash Commando (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
* TV Show King (was – £3.99/€4.99 now – £0.79/€0.99)
* Split/Second – High Octane Supercar Pack (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
* Topatoi Episode 2: Pillar of the Skies (was – £4.79/€5.99 now – £2.39/€2.99)
* Assassin’s Creed (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
* Hannah Montana: Rock out the Show (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
* Hannah Montana – Fashions Add-on (PSP) (was – £1.19/€1.49 now – £0.59/€0.75)
* Hannah Montana – Moment Maker Add-on (PSP) (was – £0.79/€0.99 now – £0.40/€0.49)
* Half-Minute Hero (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
* Harvest Moon: Innocent Life (PSP) (was – £9.99/€12.99 now – £6.29/€7.99)
* Harvest Moon: Hero of Leaf Valley (PSP) (was – £19.99/€24.99 now – £10.99/€13.99)
* Valhalla Knights (PSP) (was – £9.99/€12.99 now – £6.29/€7.99)
* Valhalla Knights 2 (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
* Valhalla Knights 2: Battle Stance (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
* Peter Pan: Adventures in Neverland (PSone) (was – £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)
* A Bug’s Life (PSone) (was – £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)

January Sale Offers from 2K Games

* Mafia II Complete DLC Bundle (£19.99/€24.99)
* BioShock 2 Complete DLC Bundle (£11.99/€14.99)

January Sale Offers from Capcom

* Bionic Commando: Rearmed (was – £7.99/€9.99 now – £6.29/€7.99)
* Final Fight: Double Impact (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Mega Man 9 Complete Bundle (£7.99/€9.99)
* Mega Man 10 Complete Bundle (£7.99/€9.99)
* Dead Rising 2 Skills Pack Bundle (£3.19/€3.99)

January Sale Offers from Konami

* GTI Club+ (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Rocket Knight (was – £9.99/€12.99 now – £5.10/€6.49)
* Vandal Hearts: Flames of Judgement (was – £9.99/€12.99 now – £5.10/€6.49)
* Zombie Apocalypse (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)

* Metal Gear Solid: Peace Walker (PSP) (was – £31.99/€39.99 now – £15.99/€19.99)
* Metal Gear Solid: Digital Graphic Novel (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)

January Sale Offers from Rockstar Games

* GTA IV: The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony Bundle (£15.99/€19.99) (offer ending Wednesday, 9th February)

* Midnight Club Bundle: LA Remix & Dub Edition (PSP) (£15.99/€19.99)
* GTA: Chinatown Wars (PSP) (was – £27.99/€34.99 now – £11.99/€14.99)

January Sale Offers from THQ

* Red Faction: Guerrilla (was – £15.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
* WWE Smackdown vs. Raw 2011: Fan Axxess Pack (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)

* WWE Smackdown vs. Raw 2011 (PSP) (was – £31.99/€39.99 now – £15.99/€19.99)
* UFC Undisputed 2010 (PSP) (was – £31.99/€39.99 now – £15.99/€19.99)
* Spongebob Squarepants: Truth or Square (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)

Trial and Unlock (PS3)

* Dead Space: Extraction (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 18

Availability: Not available in Germany
Full Games (PSP)

* Spectral Souls: Resurrection of the Ethereal Empires (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Australia and New Zealand

* Ys: The Oath in Felghana (£19.99/€24.99) Rating: PEGI 16

Availability: Not available in Australia and New Zealand
Demos (PS3)

* BulletStorm Rating: PEGI 18

Availability: Not available in Germany
PSone Classics (PS3 and PSP)

* Tomb Raider: The Last Revelation (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12

Availability: All locales
minis (PS3 and PSP)

* greenTechPLUS+ (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3

Availability: Only available in Australia, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, Greece, India, Ireland, New Zealand, Norway, Poland, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Sweden, Turkey, United Arab Emirates and United Kingdom

* Denki Blocks! (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 3

Add-On Game Content (PS3)

* Dead Space 2
o Hazard Pack (£3.99/€4.99)
o Martial Law Pack (£3.99/€4.99)
o Supernova Pack (£3.99/€4.99)

Rating: PEGI 18

* Trinity Universe
o Mightiest Meteorite Pack (£2.39/€2.99)
o Super Treasure Pack 1 (free)
o Super Treasure Pack 2 (free)
o Super Treasure Pack 3 (free)

Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia, Croatia, India, New Zealand and Turkey

* Super Street Fighter IV – Ultra Classic Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12

* Rock Band 3
o David Bowie Pack 02 (£4.39/€6.59) (contains the tracks listed below which are also available separately)
+ Fame (£0.99/€1.49)
+ Modern Love (£0.99/€1.49)
+ Young Americans (£0.99/€1.49)
+ Ziggy Stardust (£0.99/€1.49)
+ Blue Jean (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

* Rock Band Network
o ‘Berzerker’ by After the Burial (£0.99/€1.49)
o ‘Dark Horse’ by Converge (£0.99/€1.49)
o ‘For We Are Many’ by All That Remains (£0.99/€1.49)
o ‘I’m Amazed’ by My Morning Jacket (£0.99/€1.49)
o ‘Phantom Limb’ by The Shins (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
FirstPlay (PS3)

* FirstPlay Episode 42 (£0.99/€1.20)

Availability: Ireland and UK only
Premium Themes (PS3)

* Dragon’s Lair Premium Theme (£1.99/€2.49)
* Disruptive Themes – Mended Hearts (£1.49/€1.99)

Dynamic Themes (PS3)

* Leviathan Themes
o Code Entropy: Alpha Dynamic Theme (£2.39/€2.99)
o Code Entropy: Beta Dynamic Theme (£2.39/€2.99)
o Code Entropy: Gamma Dynamic Theme (£2.39/€2.99)

* Straight Right Themes – Pixel Factory Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
* Assassin’s Creed: Brotherhood Dynamic Theme (£2.39/€2.99)
* Top Darts Dynamic Theme (£1.59/€1.99)

* France Flag Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
* Germany Flag Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
* Italy Flag Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
* Portugal Flag Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
* Russia Flag Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
* Spain Flag Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
* Turkey Flag Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
* UK Flag Dynamic Theme (£1.59/€1.99)

Wallpapers (PS3)

* Beat Sketcher
o HD Wallpaper
o Kite Wallpaper
o Painting Wallpaper
o Theatre Wallpaper

* Echochrome II
o Tower Wallpaper
o Echochrome II Wallpaper

Wallpapers (PSP)

* Legends of War: Patton’s Campaign Wallpaper 6

Videos (PS3)

* Assassin’s Creed: Brotherhood Story Trailer
* Battlefield Bad Company 2: Vietnam Launch Trailer
* Motorstorm Apocalypse Trailer
* Motorstorm Apocalypse 3D Trailer

* Modern Combat: Domination Move Footage
* Modern Combat: Domination Launch Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand Bulletstorm al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
* Mafia II Complete DLC Bundle (£19.99/€24.99)
* BioShock 2 Complete DLC Bundle (£11.99/€14.99)
Ik zag deze gisteren staan, maar kon echt niet vinden wat nu de inhoud van de bundel was in de PS Store. Even opgezocht, maar vond de inhoud het geld achteraf ook niet waard.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah! Ik zit dan dus nog steeds te wachten op BTTF :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de game Saboteur ? Stond gisteren in de winkel voor een prikje en t zag er nog redelijk goed gedaan uit ... Maar indien iemand het al s zou uitgeprobeerd hebben, let me know wat je ervan vond ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
quote: bram1984
Iemand Bulletstorm al geprobeerd?
Wil hem graag proberen maar ik zie hem nog niet in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:44:
Iemand ervaring met de game Saboteur ? Stond gisteren in de winkel voor een prikje en t zag er nog redelijk goed gedaan uit ... Maar indien iemand het al s zou uitgeprobeerd hebben, let me know wat je ervan vond ...
Simpele trofeeen, maar nou niet het leukste spel en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aarondk1 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:15:
[...]

Wil hem graag proberen maar ik zie hem nog niet in de store?
Store update is meestal tussen 16.00 uur & 17.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:44:
Ik ben er net vorige week mee begonnen (lag al een half jaar in de kast). Het is best vermakelijk: een soort GTA, maar dan in Parijs tijdens de Duitse bezetting. Sfeer ziet er leuk uit: delen waar de Duitsers sterk zijn, worden voornamelijk zwart/wit ingekleurd en dat geeft een mooi beeld. Zodra het verzet sterker is, komen er ook meer kleuren terug in de stad.

De missies zijn ook best vermakelijk, maar de A.I. is soms om te janken. Zodra je een Duitse installatie saboteert dan gaat de Duitsers op onderzoek uit binnen een straal van 25 meter. Je krijgt problemen als je je binnen die cirkel bevindt, maar als je 30 meter verder een tank opblaast dan is er geen probleem.

Als je het spel voor 10-15 euro mee kan pikken dan zou ik het je wel kunnen aanraden.

[ Voor 4% gewijzigd door rclahsen op 26-01-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Jammer dan download ik hem wel via de US store.

Lijkt me echt een vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:25:
[...]

Ik ben er net vorige week mee begonnen (lag al een half jaar in de kast). Het is best vermakelijk: een soort GTA, maar dan in Parijs tijdens de Duitse bezetting. Sfeer ziet er leuk uit: delen waar de Duitsers sterk zijn, worden voornamelijk zwart/wit ingekleurd en dat geeft een mooi beeld. Zodra het verzet sterker is, komen er ook meer kleuren terug in de stad.

De missies zijn ook best vermakelijk, maar de A.I. is soms om te janken. Zodra je een Duitse installatie saboteert dan gaat de Duitsers op onderzoek uit binnen een straal van 25 meter. Je krijgt problemen als je je binnen die cirkel bevindt, maar als je 30 meter verder een tank opblaast dan is er geen probleem.

Als je het spel voor 10-15 euro mee kan pikken dan zou ik het je wel kunnen aanraden.
Ok thanks , ik ga het toch s een kans geven , vooral voor het sfeer element ... En de prijs was idd tussen 10-15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 15 jaar Playstation neem ik afscheid van Sony. Sony is niet verantwoordelijk voor de playstation store als je daar iets download. Nu is mij dat al een paar keer gebeurd dat iets mis ging met een download, maar de laatste keer was met battlefield 2 met een expansion pack "vietnam". Deze werkt niet en dus email naar de service desk
in the UK en NL.

Ze zien je daar echt als een ticket nummer zowel in Groot Britania als in Nederland. Ook de service met een defekte PS3 60 Gb een dik jaar geleden heb ik moet zeuren en ook daar kon ik na 1 1/2 jaar de pot op. Had toen al een PS3 slim want ik had twee PS3. Maar goed ik had mijn PS3 naar een vriend gebracht en die kende iemand en die heeft voor 60 euro mijn voeding en fan vervangen. Toffe gozer.

Maar goed ze laten iemand liever gaan dan dat men het bedrag terug geeft in mijn wallet. Ik bleef kalm en dacht alleen van verschuil je maar achter regels zoals voorwaarden, de spelletjesboer is verantwoordelijk, dit komt door de update x.xx en regio verschil bla bla terwijl ik wel een vip order kon doen voor extra maps voor battlefield. Ook kan ik met een Asia versie andere games met een NL/UK account gewoon downloaden dus het verhaal van de helpdesk is gewoon niet waar.

Hoe dit kon wist men ook niet in the UK en Nederland. Na 8 minuten had ik het gehad en dacht gvd. Ik heb een bravia , QS Stereo componenten van Sony (duur) een stereo set van 450 euro boven staan, walkman en psgo 2000 en PSP Go en men zegt gewoon als ik vraag of men mij als meer dan 20 jaar trouwe klant voor 15 euro als mens en gebruiker zo overlaat aan zijn lot is dit gewoon de regels van de laatste update , dat ik dan maar de voorwaarde moest lezen bij een update :) Ze jagen je gewoon weg om je PS3 maar te downgraden en wie weet
wat backups te gaan draaien op je HDD. Lekker goedkoop. Heb mijn broertje en vrienden omgelul van om PS3 te kopen en dan dit. Maar goed xbox 360 was toen ook drama met die red ring :(

Toen Braak er iets in me. Ik werd niet boos ofzo want dat was ik niet maar dacht ik verkoop mijn PS3 ,nee niet mijn Stereo :) te duur en dan koop ik wel een xbox 360 en ik was stil en hoorde nog wat lawaai aan de telefoon en nam netjes afscheid. IK dacht iedereen heeft een ander verhaal en ik heb het gehad. Mooie is dat een aantal vrienden waarmee ik online game een xbox al hebben en dat mijn broertjes en een goede vriend ook een xbox gaan kopen. Dus dat is wel weer mooi. Gaan Zaterdag even shoppen om kwantum korting te krijgen om 4 xbox 360 met elk 2 games ,zal wel battlefield worden voor ons allemaal en call of duty _/-\o_

Niks tegen playstation gebruikers maar heb het gehad met SONY :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:59:
Na 15 jaar Playstation neem ik afscheid van Sony. Sony is niet verantwoordelijk voor de playstation store als je daar iets download. Nu is mij dat al een paar keer gebeurd maar de laatste keer was met battlefield 2 met een expansion pack "vietnam".

Ze zien je daar echt als een ticket nummer zowel in Groot Britania als in Nederland. Ook de service met een defekte PS3 60 Gb heb ik moet zeuren en ook daar kon ik na 1 1/2 jaar de pot op. Had toen al een PS3 slim want ik had twee PS3. Maar goed ik had mijn PS3 naar een vriend gebracht en die kende iemand en die heeft voor 60 euro mijn voeding en fan vervangen. Toffe gozer.

Maar goed ze laten iemand liever gaan dan dat men het bedrag terug geeft in mijn wallet. Ik bleef kalm en dacht alleen van verschuil je maar achter regels zoals voorwaarden, de spelletjesboer is verantwoordelijk, dit komt door de update x.xx en regio verschil bla bla terwijl ik wel een vip order kon doen voor extra maps voor battlefield. Ook kan ik met een Asia versie andere games met een NL/UK account gewoon downloaden dus het verhaal van de helpdesk is gewoon niet waar.

Hoe dit kon wist men ook niet in the UK en Nederland. Na 8 minuten had ik het gehad en dacht gvd. Ik heb een bravia , QS Stereo componenten van Sony (duur) een stereo set van 450 euro boven staan, walkman en psgo 2000 en PSP Go en men zegt gewoon als ik vraag of men mij als meer dan 20 jaar trouwe klant voor 15 euro als mens en gebruiker zo overlaat aan zijn lot is dit gewoon de regels van de laatste update , dat ik dan maar de voorwaarde moest lezen bij een update :) Ze jagen je gewoon weg om je PS3 maar te downgraden en wie weet
wat backups te gaan draaien op je HDD. Lekker goedkoop. Heb mijn broertje en vrienden omgelul van om PS3 te kopen en dan dit. Maar goed xbox 360 was toen ook drama met die red ring :(

Toen Braak er iets in me. Ik werd niet boos ofzo want dat was ik niet maar dacht ik verkoop mijn PS3 ,nee niet mijn Stereo :) te duur en dan koop ik wel een xbox 360 en ik was stil en hoorde nog wat lawaai aan de telefoon en nam netjes afscheid. dacht iedereen een ander verhaal en ik heb het gehad. Mooie is dat een aantal vrienden waarmee ik online game een xbox al hebben en dat mijn broertjes en een goede vriend ook een xbox gaan kopen. Dus dat is wel weer mooi.

Niks tegen playstation gebruikers maar heb het gehad met SONY :(
Ik heb je verhaal gelezen, maar begrijp niet echt wat het probleem nu is? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Tja service is bij veel bedrijven een zorgenkindje, dat treft Sony niet alleen helaas.

Het is tegenwoordig meer hopen dat er niks kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat als je iets via de playstation store download en het is niet goed dat je bij de software fabrikant moet zijn en niet bij sony. Dit is ook zo als je een stripboek download via je psp-go dan moet je ook niet bij sony zijn.

Ik persoonlijk vindt dat als je iets geld stort op een wallet via sony playstation dat zij verantwoordelijk zijn voor de content op deze site.

Als ik via amazone iets bestel dan kan ik ook geld terug krijgen. Als ik iets via de android markt store iets koop dan kan dit binnen een paar uur ook retour en krijg ik mijn geld ook terug.

Sony zegt dat ik gewoon maar hun voorwaarde moet lezen en heeft schijt aan je als mens cq persoon omdat ze je gewoon zie als een ticket nummer.

Zowel in the UK en Nederland sturen ze standaard de zelfde mails altijd over voorwaarden en uitzonderingen en ik het het gehad. Mijn vrienden van Xbox zeggen dat dit bij Microsoft zoiezo beter en klantvriendelijker geregeld is bij aankoop. Ik heb ook nooit problemen gehad met mijn psp of playstation of PS2 maar met PS3 wel en elke keer
veschuilen ze zich achter de regels, je kan het ook niet hoger op zoeken want het komt altijd via support terecht en die lachen je gewoon uit en hebben geen reet met je te maken. Dit is ook de reden dat men binnen een paar uur ook kan reageren met een standaard verwijzing naar de voorwaarden. Dat vindt is dus een dooddoener en heb geen zin in SONY en stap helemaal af en was van plan om een nieuwe TV te kopen met blueray speler van SONY
maar dat wordtiets van Bose of Denon en de tv moet ik maar even kijken maar geen SONY.

Ik maar me niet druk maar het is een kwestie geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Super dat je zo'n boel woorden gebruikte, het jammere is alleen dat ik nu nergens echt lees wat het probleem is. Je hebt iets gekocht in de store en krijgt er geen refund voor, of wat? Wat is er nu precies gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Vietnam werkte niet met bfbc2? Heb je bc2 geimporteerd uit UK of ergens anders? Want daar moet je ook opletten als je dergelijke dlc koopt... Staat duidelijk in de store vermeld met welke regio code de dlc compitabel is, dus altijd checken, geen fout van sony imo.

[ Voor 26% gewijzigd door KngfCnns op 26-01-2011 20:25 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:19:
Super dat je zo'n boel woorden gebruikte, het jammere is alleen dat ik nu nergens echt lees wat het probleem is. Je hebt iets gekocht in de store en krijgt er geen refund voor, of wat? Wat is er nu precies gebeurd?
UK spel en NL DLC gedownload die het niet speelbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:07:
[...]

Tja service is bij veel bedrijven een zorgenkindje, dat treft Sony niet alleen helaas.

Het is tegenwoordig meer hopen dat er niks kapot gaat.
Samsung , philips is qua service beter die komen je scherm halen ook na garantie periode . Ik werk zelf ook bij een helpdesk voor klantbehoud en wij hebben ook regels maar we kijken ook naar de klant en doen niet moelijk over kosten sms diensten of kosten buitenland. Je krijgt niet alles terug maar als een klant 800 data heeft verbruikt en wij hebben daar 300 euro aan verdiend krijgt de klant dat gewoon terug maar moet beloven dat hij de volgende keer niet weer kan klagen over het feit dat hij niet wist dat dit extra geld kost etc. Als een klant haar nieuwe toestel kwijt is bied ik een nieuwe sim kaart ook kosteloos aan en ga ik toch niet 21 euro vragen. Het is al erg genoeg dat iemand zijn toestel kwijt raakt . Beetje meedenken in inleven in een klant is ook goed.

Ik heb het hier over 15 euro betaald via de playstation store terwijl ik al denk ik meer dan 400 euro algelopen jaar heb besteed via ps3 en pspgo en volgens mij is het zelf meer. Ik ben in die maanden voor ongeveer voor 40 euro de mist in gegaan door fout content of iets wat niet werkt zoal battlefield vietnam. Ik heb zelf een plusaccount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:24:
[...]

UK spel en NL DLC gedownload die het niet speelbaar is?
Tsja, als dat het is dan is het eigen schuld dikke bult. Tenzij er een UK versie is aangeschaft zonder het te weten (Free Record Shop), maar dan nog is dat niet Sony's probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:23:
Vietnam werkte niet met bfbc2? Heb je bc2 geimporteerd uit UK of ergens anders? Want daar moet je ook opletten als je dergelijke dlc koopt... Staat duidelijk in de store vermeld met welke regio code de dlc compitabel is, dus altijd checken, geen fout van sony imo.
Als je de UK versie heb dan heb je europa.

De grap is dat ik meerdere battlefield 2 maps heb binnen gehaald met een Vip code en dat werkt dus
wel via de store van playstation ook al heb ik een regio vrije singapore editie uit Asia. Maar vermoedelijk
door de laatste update van sony heeft men dit geblokeerd en men zegt dat ik dan de voorwaarden dus niet
goed gelezen heb.

Het komt er gewoon op neer dat als ik de laatste update had gedaan ik dit probleem niet had gehad maar waarom doen die andere maps het dan wel. Wist hij ook niet maar wist me wel te vertellen dat dit de voorwaarden zijn.

Hij kon me ook niet vertellen waarom deze asia versie wel weer werkt met mijn US account waar ik vietnam ook heb gedownload en deze werkt dan wel weer. Hoe kan dat dan , dat zou niet moeten werken.

Het is een asia produktie voor singapore, hongkong etc.

Het gaat me gewoon om de zoveelste keer dat Sony mij onzin verteld en die 15 euro en 15 dollar ofzo boeit me ook niet maar gewoon waarop sony mensen behandeld is triest ze lachen je bijna uit en verschuilen zich achter regels en onzin.

er werd mij gewoon verteld dat ik een beetje dom ben om een update uit te voeren want ik had maar eerste de voorwaarde goed moeten doorlezen.

Ik kan je wel vertellen als de PS3 nu gekraakt kon worden dan liet ik dat meteen doen en dan ging ik wel bakcups draaien maar geloof meer in eerlijk kopen van games. Heb daar meer plezier in dan iemand die 40 games download en elke game maar even bekijkt om de volgende te kunnen spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:34:
[...]

Als je de UK versie heb dan heb je europa.

De grap is dat ik meerdere battlefield 2 maps heb binnen gehaald met een Vip code en dat werkt dus
wel via de store van playstation ook al heb ik een regio vrije singapore editie uit Asia. Maar vermoedelijk
door de laatste update van sony heeft men dit geblokeerd en men zegt dat ik dan de voorwaarden dus niet
goed gelezen heb.

Het komt er gewoon op neer dat als ik de laatste update had gedaan ik dit probleem niet had gehad maar waarom doen die andere maps het dan wel. Wist hij ook niet maar wist me wel te vertellen dat dit de voorwaarden zijn.
Dit is onjuist. Ik kan me herinneren dat sinds Littlebigplanet uit 2008 en Uncharted 2 uit 2009 er al een verschil was qua regio met de UK. NL DLC zou daarom niet werken op een UK versie. Het is dus niet iets nieuws sinds een of andere recente update. Als je zoveel moeite hebt gedaan om te importeren heb je niet genoeg informatie vergaard omtrent regio's en importeren.

De VIP code van bc2 wordt trouwens direct geverifieerd met de servers van dice, de eerste keer heeft dat dus niets te maken gehad met de psn store ;)

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 26-01-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:27:
[...]

Samsung , philips is qua service beter die komen je scherm halen ook na garantie periode . Ik werk zelf ook bij een helpdesk voor klantbehoud en wij hebben ook regels maar we kijken ook naar de klant
Indien je een 40" of groter tv koopt van Sony en je hebt problemen ermee, komen ze hem aan huis repareren. Heb tot nog toe niks te klagen over de service van Sony op tv gebied. Bij de PlayStation afdeling heb ik geen idee hoe het gesteld staat, maar vergeet niet, dat dat een heel andere afdeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:41:
[...]

Dit is onjuist. Ik kan me herinneren dat sinds Littlebigplanet uit 2008 en Uncharted 2 uit 2009 en een verschil was qua regio met de UK. Het is dus niet iets nieuws sinds een of andere recente update. Als je zoveel moeite hebt gedaan om te importeren heb je niet genoeg informatie vergaard omtrent regio's en importeren.
Al mijn games komen uit de UK, Singapore en Hong Kong en US en had nooit problemen met maps etc. Ik ben al erg voorzichtig inderdaad want ik weet dat bepaalde dingen inderdaad niet samen werken maar als eerder downloads wel werken van een spel en opeens niet dan klopt dat niet. Daarnaast zou het spel ook niet via mijn US account moet werken maar dat doet hij wel weer net zoals alle maps die ik krijg omdat ik een vip account heb via mijn UK account. Dus alles werkt blijkbaar maar mischien toch de laatste update .

maar dat geeft ook niks ben wel toe aan iets nieuwe en heb nu ook mijn PS3 te koop en heb van wat xbox vrienden al geld toegezegd gekregen. Hebben een inzameling aktie :) zal wel 10 euro zijn LOL en kan al 100 euro krijgen voor mijnPS3 60 Gb als hij deze mag doodmaken voor youtube maar dat vindt ik niet leuk mede omdat ik meer kan krijgen via marktplaats en speurders. Xbox gebruikers zijn wel ergen dan playstation gebruikers ,dit doet me altijd denken aan apple gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Je klinkt vastbesloten over je besluit. Dat van de Vietnam DLC had je gewoon kunnen weten dat het niet werkt, maar ja.

Jammer, want 2011 heeft een prachtige line up qua PS3 games! ;)

Pagina: 1 ... 6 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.