Na 15 jaar Playstation neem ik afscheid van Sony. Sony is niet verantwoordelijk voor de playstation store als je daar iets download. Nu is mij dat al een paar keer gebeurd dat iets mis ging met een download, maar de laatste keer was met battlefield 2 met een expansion pack "vietnam". Deze werkt niet en dus email naar de service desk
in the UK en NL.
Ze zien je daar echt als een ticket nummer zowel in Groot Britania als in Nederland. Ook de service met een defekte PS3 60 Gb een dik jaar geleden heb ik moet zeuren en ook daar kon ik na 1 1/2 jaar de pot op. Had toen al een PS3 slim want ik had twee PS3. Maar goed ik had mijn PS3 naar een vriend gebracht en die kende iemand en die heeft voor 60 euro mijn voeding en fan vervangen. Toffe gozer.
Maar goed ze laten iemand liever gaan dan dat men het bedrag terug geeft in mijn wallet. Ik bleef kalm en dacht alleen van verschuil je maar achter regels zoals voorwaarden, de spelletjesboer is verantwoordelijk, dit komt door de update x.xx en regio verschil bla bla terwijl ik wel een vip order kon doen voor extra maps voor battlefield. Ook kan ik met een Asia versie andere games met een NL/UK account gewoon downloaden dus het verhaal van de helpdesk is gewoon niet waar.
Hoe dit kon wist men ook niet in the UK en Nederland. Na 8 minuten had ik het gehad en dacht gvd. Ik heb een bravia , QS Stereo componenten van Sony (duur) een stereo set van 450 euro boven staan, walkman en psgo 2000 en PSP Go en men zegt gewoon als ik vraag of men mij als meer dan 20 jaar trouwe klant voor 15 euro als mens en gebruiker zo overlaat aan zijn lot is dit gewoon de regels van de laatste update , dat ik dan maar de voorwaarde moest lezen bij een update

Ze jagen je gewoon weg om je PS3 maar te downgraden en wie weet
wat backups te gaan draaien op je HDD. Lekker goedkoop. Heb mijn broertje en vrienden omgelul van om PS3 te kopen en dan dit. Maar goed xbox 360 was toen ook drama met die red ring
Toen Braak er iets in me. Ik werd niet boos ofzo want dat was ik niet maar dacht ik verkoop mijn PS3 ,nee niet mijn Stereo

te duur en dan koop ik wel een xbox 360 en ik was stil en hoorde nog wat lawaai aan de telefoon en nam netjes afscheid. IK dacht iedereen heeft een ander verhaal en ik heb het gehad. Mooie is dat een aantal vrienden waarmee ik online game een xbox al hebben en dat mijn broertjes en een goede vriend ook een xbox gaan kopen. Dus dat is wel weer mooi. Gaan Zaterdag even shoppen om kwantum korting te krijgen om 4 xbox 360 met elk 2 games ,zal wel battlefield worden voor ons allemaal en call of duty
Niks tegen playstation gebruikers maar heb het gehad met SONY
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 26-01-2011 20:18
]