Tegelijkertijd is het niet realistich te verwachten dat Sony voor zou kunnen lopen met hun services aangezien zijn feitelijk geen extra inkomsten hebben in de vorm van abonnementsgeld.dangerpaki schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:06:
@-RazieL-
Je hebt gelijk, zeikerds zullen er altijd zijn. Maar de manier waarop Sony het brengt is natuurlijk niet echt concurrerend en dat zou het wel moeten zijn. Nu is Sony eigenlijk alleen maar bezig met gelijkwaardig aan de Xbox360 te zijn, want dan heb je in ieder geval geen reden om weg te lopen bij Sony. Dat is jammer, want de spirit die ze in het begin hadden van innovatief zijn en mensen trekken is helemaal eruit.
Vergeet ook niet dat ze waarschijnlijk zo'n beetje hun hele architictuur om hebben moeten gooien om te komen waar ze nu zijn.
Deze twee zaken samen maken het niet vreemd dat Sony catchup speelt op dit moment. Je kan wel zeggen dat er fouten zijn gemaakt (bijv. geen enkele online-visie bij launch), maar die zijn in het begin gemaakt en daar is nu niet veel meer aan te doen.
Gezien de situatie vind ik dat ze het nog aardig hebben gedaan om het te proberen te corrigeren. Ze hadden het ook zoals Nintendo kunnen doen, die zijn zelfs te lui om een goede UserID te implementeren.
Ik ben zeer kritisch tegenover de PS3 en ik vind dat ze veel teleurstellende keuzes gemaakt hebben in het verleden, maar je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze nu (vrij succesvol) de rol van copy-cat spelen. Het alternatief is namelijk om helemaal af te haken...