Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
dangerpaki schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:06:
@-RazieL-
Je hebt gelijk, zeikerds zullen er altijd zijn. Maar de manier waarop Sony het brengt is natuurlijk niet echt concurrerend en dat zou het wel moeten zijn. Nu is Sony eigenlijk alleen maar bezig met gelijkwaardig aan de Xbox360 te zijn, want dan heb je in ieder geval geen reden om weg te lopen bij Sony. Dat is jammer, want de spirit die ze in het begin hadden van innovatief zijn en mensen trekken is helemaal eruit.
Tegelijkertijd is het niet realistich te verwachten dat Sony voor zou kunnen lopen met hun services aangezien zijn feitelijk geen extra inkomsten hebben in de vorm van abonnementsgeld.
Vergeet ook niet dat ze waarschijnlijk zo'n beetje hun hele architictuur om hebben moeten gooien om te komen waar ze nu zijn.
Deze twee zaken samen maken het niet vreemd dat Sony catchup speelt op dit moment. Je kan wel zeggen dat er fouten zijn gemaakt (bijv. geen enkele online-visie bij launch), maar die zijn in het begin gemaakt en daar is nu niet veel meer aan te doen.
Gezien de situatie vind ik dat ze het nog aardig hebben gedaan om het te proberen te corrigeren. Ze hadden het ook zoals Nintendo kunnen doen, die zijn zelfs te lui om een goede UserID te implementeren.

Ik ben zeer kritisch tegenover de PS3 en ik vind dat ze veel teleurstellende keuzes gemaakt hebben in het verleden, maar je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze nu (vrij succesvol) de rol van copy-cat spelen. Het alternatief is namelijk om helemaal af te haken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

GAIAjohan schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:43:Ik denk dat de CD in de PS1 niet echt vooruitstrevend was. De Saturn had al een CD-speler. En vergeet de SEGA MegaCD niet die al in 1991 uitgekomen was. Of de Philips CDi-speler.. Technologisch was de PS1 gewoon een zekerheidje imo. De PS2 was wel vooruitstrevend met DVD.
Nintendo is in de jaren 90 gewoon achtergebleven na mislukte deals met Philips en Sony, waardoor de Nintendo64 nog carts had.. Daarna heeft Nintendo weer een fout gemaakt met de GameCube om daar mini-dvd's voor te gebruiken, waardoor het ding geen DVD-speler kon zijn.

[...]

Klopt, maar Sony heeft zelf gewoon heel erg achtergelopen met online spul, waar bv Nintendo al bij de SNES de Satellaview had. Ook MS had bij de eerste Xbox al een mooi online gedeelte, end aar bleef de PS2 gewoon achter. Dusja, voor Sony is het allemaal nieuw en dat er dan fouten worden gemaakt en dat je dingen na-aapt is logisch.

Sony heeft t eigenlijk altijd vooral van het spellenaanbod moeten hebben (imo)
Klopt, de ps1 was niet de eerste met een cd-speler. Maar ik denk dat ze hoe dan ook voor een cd-speler waren gegaan. Wat ik bedoel is dat ze altijd hebben gekozen voor de nieuwste (of 1 van de nieuwste iig, voordat men hier met allerlei voorbeelden komt :P ) techniek die voorhanden was. Wat ik ook fijn vind is dat sony z'n apparaten lekker universeel houdt; normale cd-, dvd-, blu-ray spelers die niet alleen games afspelen, controllers via usb, normale harde schijven die je ook zelf kan vervangen etc. Ik ben dan bv ook weer geen fan van apple...

Nintendo was erg vroeg bij met satellaview, maar dat was niet veel meer dan een experiment. De dreamcast had ook al iets, maar stelde ook weinig voor. En de ps2 kwam ook iets te vroeg uit voor het online gamen op console. Wat dat betreft had de xbox1 meer geluk qua timing, al moet wel gezegd worden dat microsoft het zelf ook zeker gepushed heeft. Dat is dan ook iets waar microsoft goed in is en veel ervaring mee heeft. En sony doet het als nieuweling dan toch ook gewoon goed. En nintendo is gewoon een eigenwijs bedrijf :P

Sony moet het wat mij betreft ook zeker hebben van de games, gelukkig maar. Sony heeft met de ps3 ook weer specifieke type games die je alleen op de playstation hebt, zoals nintendo dat ook altijd heeft met z'n eigen franchises. En dat mis ik wel bij de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:04
Klopt helemaal. De X360 is gewoon om het gamen, maar niet voor het spelen van specifieke spellen, Die heeft MS gewoon niet, of ze hebben ze gekocht van hoer Sega die tegenwoordig alles maar verzint om hun oude (Specifiekje SEGA-games) Sonic e.d. naar een nieuwe console te krijgen bij XBLA of PSN.

Nintendo heeft nog steeds specifiek Nintendo materiaal, zoals de Mario's en Donkey Kong, de PS3 heeft nog steeds typisch vreemd materiaal zoals Yakuza en Heavy Rain en ik heb gehoord dat er ook een Ico naar de PS3 gaat komen?! Zoiets heeft X360 niet. De X360 is veel meer casual qua games dan de andere consoles. (Hoewel de X360 wel de enige console is met een echte racesim..) (nee geen Forza..)

Ik ben ook blij dat Sony met de PS3 de volledige stap naar USB en Bluetooth heeft gemaakt (tov de connectoren die de DS2's hadden).. Ook lustte de PS2 niet elke controller via USB. Zo werd mijn Rumblepad2 niet gezien. (kreeg wel stroom want een lampje ging branden. De Rumblepad 2 werkt wel op de PS3. En tsja, dat is weer een punt waar MS naar mijn mening de plank misslaat. Wel USB op de console, maaar lang niet alles werkt erop.

[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 19-01-2011 17:28 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
GAIAjohan schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:22:
Klopt helemaal. De X360 is gewoon om het gamen, maar niet voor het spelen van specifieke spellen, Die heeft MS gewoon niet, of ze hebben ze gekocht van hoer Sega die tegenwoordig alles maar verzint om hun oude (Specifiekje SEGA-games) Sonic e.d. naar een nieuwe console te krijgen bij XBLA of PSN.

Nintendo heeft nog steeds specifiek Nintendo materiaal, zoals de Mario's en Donkey Kong, de PS3 heeft nog steeds typisch vreemd materiaal zoals Yakuza en Heavy Rain en ik heb gehoord dat er ook een Ico naar de PS3 gaat komen?! Zoiets heeft X360 niet. De X360 is veel meer casual qua games dan de andere consoles. (Hoewel de X360 wel de enige console is met een echte racesim..) (nee geen Forza..)
Wat een gelul, Microsoft heeft ook exclusives: Gears Of War, Halo, Forza Motorsport, Project Gottham Racing. Dead Or Alive, Viva Piñata, Amped. Dan nog semi-specifiek: Fable en Banjo Kazooie, etc. Sony heeft misschien wat meer exclusieve spellen, maar het punt is gewoon kortzichtig.

Het is gewoon maar net bij welke console('s) je je thuis voelt.

Ps. Voordat ik voor van alles wordt uitgemaakt ik heb een Game PC en een PS3, meer niet.

Waarom heb ik een PS3? Gratis online gamen (weinig tijd sommige maanden, dus ideaal), Blu-ray en de Uncharted serie. Eén punt heb ik moeten laten vallen, en dat is dat de PS3 niet gehacked was, en dus vele malen minder cheaters kende. Ook heb ik me eerste PS3 in 2007 bij me Sony TV gehad, dat helpt ook natuurlijk. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 19-01-2011 18:24 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 18:04
Jumpman schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:13:
[...]

Wat een gelul, Microsoft heeft ook exclusives: Gears Of War, Halo, Forza Motorsport, Project Gottham Racing. Dead Or Alive, Viva Piñata, Amped. Dan nog semi-specifiek: Fable en Banjo Kazooie, etc. Sony heeft misschien wat meer exclusieve spellen, maar het punt is gewoon kortzichtig.

Ps. Voordat ik voor van alles wordt uitgemaakt ik heb een Game PC en een PS3, meer niet.

Waarom heb ik een PS3? Gratis online gamen (weinig tijd sommige maanden, dus ideaal), Blu-ray en de Uncharted serie. Eén punt heb ik moeten laten vallen, en dat is dat de PS3 niet gehacked was, en dus vele malen minder cheaters kende. Ook heb ik me eerste PS3 in 2007 bij me Sony TV gehad, dat helpt ook natuurlijk. ;)
Je snapt t hele punt niet. MS heeft eigenlijk geen spellen waar je geen soort van tegenhanger zult vinden op een andere console of pc. En nee, t ging niet om exclusives. Banjo Kazooie blijf ik bij de N64 zien.. fable is mss t enige spel waar je niet echt een tegenhanger van zult vinden, al is ie ook leverbaar op de pc.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
GAIAjohan schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:39:
[...]

Je snapt t hele punt niet. MS heeft eigenlijk geen spellen waar je geen soort van tegenhanger zult vinden op een andere console of pc. En nee, t ging niet om exclusives. Banjo Kazooie blijf ik bij de N64 zien.. fable is mss t enige spel waar je niet echt een tegenhanger van zult vinden, al is ie ook leverbaar op de pc.
Alan Wake schiet mij zo te binnen, Viva Pinata. Voor de rest is het meer Sony heeft het dan maken wij een tegenhanger.
-RazieL- schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:06:
[...]

Mja, wat is precies het verschil met vroeger? Er zijn 2 dingen waar sony zich altijd op heeft gericht op de consoles; een "technologisch vooruitstrevend" apparaat (denk bv aan respectievelijk de cd, dvd en blu-ray) en de (exclusive) games. Wat dat betreft hanteert sony nog altijd dezelfde strategie als met de ps1 en ps2. En ze doen dus ook wat ik hoopte/verwachtte, want daar gaat het mij vooral om.

Qua functionaliteiten mbt het OS en het online-gebeuren is het wel zo dat sony voornamelijk bij wil blijven en niet zozeer vooruit loopt, maar sony is dan ook vrij nieuw op dat gebied. Begrijpelijk dat ze op dat gebied de veilige route kiezen en ze zich richten op hun sterke punten. Ik wordt helemaal blij als ik de aankomende releases van dit jaar zie :9
Helaas sla je hier de plank mis, Sony wilde met de PS3 nu een allinone apparaat voor in de huiskamer hebben. Een totaal andere strategie dan de PS1 (puur gameconsole), en de PS2 (90% gameconsole, 10% dvd-speler). Ze hebben nu niet voor niets de slogan "It only does everything". Helaas voor de consument doen ze tegenwoordig alles, maar alles maar half. Online loopt achter bij PC of Xbox, mediaspeler loopt achter bij standalone, vriendenfunctie loopt achter op de Xbox om zo maar paar punten te noemen. Om te zeggen dat ze vrij nieuw zijn op het gebied van OS en online-gebeuren vind ik ook raar omdat ze op de PS1 ook een OS hadden en op de PS2 ook heel stoer Socom (2?) presenteerde als "moet online spelen spel". Tevens zagen ze toen al dat Microsoft zijn online tactiek vrij aardig werkte, maar ze willen geen betaaldienst introduceren.

Ik denk dat dit een enorme inschattingsfout gaat blijken te zijn aangezien ze nu op veel meer weerstand zouden lopen als ze alsnog een betaaldienst zouden introduceren en ze om bij te blijven toch flink moeten investeren in het online gebeuren. Waar dat geld dan vandaan moet komen zou ik niet weten, de games duurder maken gaat niet goed vallen bij de offline gamers, PS+ slaat ook nog niet enorm aan volgens mij en downloads uit de store duurder maken gaat waarschijnlijk zorgen voor minder verkopen. Tel daar de hacks van momenteel bij op en je ziet door de problemen het bos niet meer.

De toekomst zal het uitwijzen maar ik denk dat Sony de PS4 eerder gaat brengen dan ze eigenlijk zouden willen en met een online betaaldienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

GAIAjohan schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:39:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoel. De banjo en kazooie heeft trouwens wel een ps3 exclusive als tegenhanger: Lair. Het zijn namelijk allebei mislukte exclusives :X
Jumpman schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:13:
Dat sowieso. Elke console heeft duidelijk zijn eigen doelgroep, al liggen die van de ps3 en 360 vaak redelijk dicht bij elkaar.
Kluutmaran schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:57:Helaas sla je hier de plank mis, Sony wilde met de PS3 nu een allinone apparaat voor in de huiskamer hebben. Een totaal andere strategie dan de PS1 (puur gameconsole), en de PS2 (90% gameconsole, 10% dvd-speler). Ze hebben nu niet voor niets de slogan "It only does everything". Helaas voor de consument doen ze tegenwoordig alles, maar alles maar half. Online loopt achter bij PC of Xbox, mediaspeler loopt achter bij standalone, vriendenfunctie loopt achter op de Xbox om zo maar paar punten te noemen. Om te zeggen dat ze vrij nieuw zijn op het gebied van OS en online-gebeuren vind ik ook raar omdat ze op de PS1 ook een OS hadden en op de PS2 ook heel stoer Socom (2?) presenteerde als "moet online spelen spel". Tevens zagen ze toen al dat Microsoft zijn online tactiek vrij aardig werkte, maar ze willen geen betaaldienst introduceren.
Ik sla de plank hartstikke raak. De strategie van sony draait al vanaf de ps1 om hun game library en technologisch vooruitstrevende hardware. Je moet het wel in de juiste tijd zien. Of had de ps1 dan een videobandrecorder gehad moeten hebben?

Gezien de doelgroep vind ik het niet vreemd dat psn geen betaalde dienst is. Microsoft is veel meer gefocust op online en games die het vooral van de mp moeten hebben. Sony is nog altijd veel meer gefocust op singleplayer/offline. Veel ps3-gamers spelen wel eens online, maar zeker niet continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Het gaat hier alweer langere tijd over verschillende consoles en fabrikanten. Allemaal heel leuk en aardig, maar het hoort niet echt in dit topic thuis, waarbij het zo en dan zelfs volledig offtopic is. Vanaf nu graag weer verder over de PS3 zelf :)

Wil je toch graag over dit soort zaken discussiëren is een ieder uiteraard vrij om een goed voorstel voor en apart topic te doen aan de crew.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Little Big Planet 2's singleplayer/verhaal bevalt me zeer goed.
De game is net zo fijn te spelen als deel 1.

[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-01-2011 20:57 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
OPSLAGHOND schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:56:
Kijk ik ook naar uit. Maar die ga ik niet op dag 1 kopen, want als ik die een jaar later koop dan is de community net zo actief geloof ik. Dus die komt straks gewoon uit de voordeelbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:56:
Eens. Mocht je al wat levels samen willen doen dan houd ik me aanbevolen. PSN: ntr-1. Als ik online lbp2 aan 't doen ben speel ik graag samen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:14:
[...]Eens. Mocht je al wat levels samen willen doen dan houd ik me aanbevolen. PSN: ntr-1. Als ik online lbp2 aan 't doen ben speel ik graag samen.. :)
Ik heb je toegevoegd. Ik zal deze game de komende 2 weken zoveel mogelijk gaan spelen.
Voor je het weet is Killzone 3 er alweer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 12:08
kan iemand al vertellen of de multiplayer van Little Big Planet 2 verbeterd is op bepaalde fronten? in de review kwam het niet langs voorbij he;).
wat is er leuker/slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb sinds gister een nieuwe 320Gb Slim (LBP2 bundle). Wat een heerlijk stil apparaat is dat zeg ivgm mn launch model (had nog geen ervaring met de Slim).
Ben alleen dik 2 uur bezig geweest de Data Transfer Utility aan de gang te krijgen. Wat een ellende is dat! Exact alle stappen gevolgd zoals uitgelegd op de PS support site, maar 0 resultaat. 3 Verschillende UTP kabels geprobeerd, system file structure opnieuw aangemaakt op beide system…niks hielp…en bij poging +/-15 begint er opeens een data transfer balkje te lopen. Complete willekeur lijkt 't, maar ik kan eindelijk weer aan de slag. Nu alleen LBP2 nog zien te ditchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven6249 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:55:
kan iemand al vertellen of de multiplayer van Little Big Planet 2 verbeterd is op bepaalde fronten? in de review kwam het niet langs voorbij he;).
wat is er leuker/slechter
Ja, MP is flink verbeterd.

Ik heb gisteravond met OPSLAGHOND 15 levels gespeeld 8)

Minder lag, verbeterde zoek opties. story mode heeft MP only versus levels, meer co-op in story levels, space shooters, basketball en nog zoveel meer...

Story mode heeft denk ik wel minder levels dan LBP1 ;(

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 20-01-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:58
Ja die datatransfer duurde bij mij ook dik 3 uur.
Heb ook de 320 gekocht nadat vorige week mijn 60 Gig een YLOD kreeg.
Gelukkig dat mijn broer 'm weer aan de praat kreeg,was al level A27 en B33 bij GT5.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/edit

[ Voor 96% gewijzigd door Ike. op 20-01-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:06:
[...]Ja, MP is flink verbeterd.

Ik heb gisteravond met OPSLAGHOND 15 levels gespeeld 8)

Minder lag, verbeterde zoek opties. story mode heeft MP only versus levels, meer co-op in story levels, space shooters, basketball en nog zoveel meer...

Story mode heeft denk ik wel minder levels dan LBP1 ;(
* Veel minder lag.
* De MP-only versus levels zijn grandioos.
* Grafisch erg strak.
* Joinen van een ander gaat heel erg snel.
* De gekste trophies vliegen je om de oren bv een trophy waarbij je tussen 00:00 en 09:00 uur moet spelen.
* Etc. Etc.

Al met al een waardige opvolger voor deel 1.
Deze game zal we moeilijker zijn om platinum te halen (sowieso moeilijker dan deel 1), omdat een aantal levels heel erg pittig zijn (kan ook aan mij liggen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:55:
[...]

* De gekste trophies vliegen je om de oren bv een trophy waarbij je tussen 00:00 en 09:00 uur moet spelen.

Deze game zal we moeilijker zijn om platinum te halen (sowieso moeilijker dan deel 1), omdat een aantal levels heel erg pittig zijn (kan ook aan mij liggen natuurlijk).
moet geen probleem zijn, tussen 0:00 en 09:00 te spelen:P

had jij het vorige deel platinum?
(of een ander spel?)

Btw snelle review van het spel:P pricewatch: LittleBigPlanet 2, PlayStation 3

[ Voor 19% gewijzigd door Steven6249 op 20-01-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven6249 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:21:
[...]
moet geen probleem zijn, tussen 0:00 en 09:00 te spelen:P

had jij het vorige deel platinum?
(of een ander spel?)
Het vorige deel niet (andere spellen wel), ik moest nog 3 levels zonder dood te gaan halen, maar toen crashde mijn HDD.
Had mijn hoop gevestigd op mijn backup, maar deze kon ik nergens terugvinden.
Nu staat er dus een backup in mijn kluis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Shiverzz schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:57:
Heb sinds gister een nieuwe 320Gb Slim (LBP2 bundle). Wat een heerlijk stil apparaat is dat zeg ivgm mn launch model (had nog geen ervaring met de Slim).
Ben alleen dik 2 uur bezig geweest de Data Transfer Utility aan de gang te krijgen. Wat een ellende is dat! Exact alle stappen gevolgd zoals uitgelegd op de PS support site, maar 0 resultaat. 3 Verschillende UTP kabels geprobeerd, system file structure opnieuw aangemaakt op beide system…niks hielp…en bij poging +/-15 begint er opeens een data transfer balkje te lopen. Complete willekeur lijkt 't, maar ik kan eindelijk weer aan de slag. Nu alleen LBP2 nog zien te ditchen.
GRAD85 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:15:
Ja die datatransfer duurde bij mij ook dik 3 uur.
Heb ook de 320 gekocht nadat vorige week mijn 60 Gig een YLOD kreeg.
Gelukkig dat mijn broer 'm weer aan de praat kreeg,was al level A27 en B33 bij GT5.
Bij mij lukte het met de eerste UTP-kabel niet, vervolgens met de tweede gelukkig wel.
Het overzetten duurde maar 15-20 minuten. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
misschien moet de foto van de topic start wel eff veranderd.
volgens mij spelen er vele mensen nu Little Big Planet.

ik speel zelf niet eens Gt5... :P

Btw: iemand die deadspace 2 speelt?

[ Voor 11% gewijzigd door Steven6249 op 20-01-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweettoch13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:53
*edit: wrong topic srry

[ Voor 97% gewijzigd door Jeweettoch13 op 20-01-2011 17:11 ]

Don't dream your life, Live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS3 verkocht en dus heb ik hem van de tv losgekoppeld en ingepakt in een doos, klaar voor verzending. Nu bedenk ik me opeens dat ik vergeten ben de PS3 te formatteren. Kan ik dat ook doen zonder de PS3 weer helemaal aan te hoeven sluiten op de tv? Met de manier waarop mijn tv is bevestigd is dat nogal veel werk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar eens proberen dan:

Kan je met een Europese PS3 Amerikaanse afleveringen van series kopen in de US store? Weet dat het met games wel kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 06:51:
Nog maar eens proberen dan:

Kan je met een Europese PS3 Amerikaanse afleveringen van series kopen in de US store? Weet dat het met games wel kan....
Nee kan niet. Probeer maar eens die store binnen te gaan en iets aan te klikken --> Not available in your region, oid

[ Voor 15% gewijzigd door KngfCnns op 21-01-2011 08:12 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Heb me van de week aangemeld op die site voor de GoT-PS3clan, echter zit ik nu al een dag of 4 te wachten op activatie, voordat ik uberhaupt wat kan op die site. Is dit normaal?

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij wordt daar vrij weinig mee gedaan. Vads heeft dat allemaal opgezet en die heb ik al een tijdje niet gezien in de PS3 Topics.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:11:
[...]

Nee kan niet. Probeer maar eens die store binnen te gaan en iets aan te klikken --> Not available in your region, oid
En zijn acties met proxys ook niet effectief hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:21:
Heb me van de week aangemeld op die site voor de GoT-PS3clan, echter zit ik nu al een dag of 4 te wachten op activatie, voordat ik uberhaupt wat kan op die site. Is dit normaal?
Ik zal Vads een berichtje sturen via de PS3, hier is ie volgens mij al een tijdje niet geweest zoals al werd aangegeven.
En zoals Meelobee ook al zei wordt er ook niet zoveel meer mee gedaan. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-01-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb gewoon alle actieve mensen in het trophy-topic en in dit ervaringen topic toegevoegd aan m'n PS3. Elk moment van de dag is er nu wel iemand online (+- 30 friends). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30
Ben ietwat selectiever, wil toch graag mensen die wel ook spelen wat ik speel :P Heb nu 1 collega waar ik pes mee wil gaan spelen, en mijn neef (meer omdat hij familie is waar ik veel contact mee heb dan om de games...maar misschien later wel gt5 samen spelen)

Maar op deze manier heb ik op de 360 als 50+ buddies. Hoewel er ook wat friends verzoeken vanuit een andere site bijzitten, als ik invites krijg accepteer ik ze vrijwel wel altijd.......weghalen kan altijd nog.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alhoewel ik LBP1 erg goed vond, heb ik de 2de nog niet in bestelling staan en met Dead Space 2 ga ik sowieso wachten totdat die een heel stuk goedkoper is.
Ik heb sinds enkele dagen Just Cause 2 en dat is wel een erg leuk spel moet ik zeggen! Echt prachtige locaties in dat spel en een geweldige sfeer. Het doet me eigenlijk wel een beetje denken aan een kruising tussen Farcry en GTA :P

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 21-01-2011 10:58 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
SToRM666 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:51:
Alhoewel ik LBP1 erg goed vond, heb ik de 2de nog niet in bestelling staan en met Dead Space 2 ga ik sowieso wachten totdat die een heel stuk goedkoper is.
Ik heb sinds enkele dagen Just Cause 2 en dat is wel een erg leuk spel moet ik zeggen! Echt prachtige locaties in dat spel en een geweldige sfeer, het doet me eigenlijk wel een beetje denken aan een kruising tussen Farcry en GTA :P
je moet is in dat spel de moeite nemen om met een normale auto HELEMAAL om het eiland te rijden. en dan de tijd te meten, hoelang je erover deed. is echt niet normaal hoe groot:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat sowieso niet lukken, want volgens mij zijn het meerdere eilanden :P Maar het is wel enorm groot ja. Voor 11 pond heb ik niets te klagen (behalve dan het lelijke platinum doosje). Ik vrees wel dat dit spel enorm veel tijd gaat kosten, want een uur ben je zo kwijt door de vele dingen die er te doen zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 21-01-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Ben sinds deze week ook weer eens verder gegaan met Just Cause 2.
Heerlijk spel en inderdaad ontzettend groot.
Ga maar eens op zoek naar een Jumbo en vlieg eens wat rond :)
Het is gewoon een heerlijk spel om soms even wat in aan te klooien >:)

Voor een map grootte vergelijk met andere games:
Afbeeldingslocatie: http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2010/05/large-video-game-worlds2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
Sepiroth schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:08:
Ben sinds deze week ook weer eens verder gegaan met Just Cause 2.
Heerlijk spel en inderdaad ontzettend groot.
Ga maar eens op zoek naar een Jumbo en vlieg eens wat rond :)
Het is gewoon een heerlijk spel om soms even wat in aan te klooien >:)

Voor een map grootte vergelijk met andere games:
[afbeelding]
die foto geeft een heeel goed beeld over de grootte. ik dacht gelijk: en een vergelijking met TDU dan.. die is nog groter. (zag hem momentje later ernaast staan :+ )

maar komt er een deel 3 van just cause??
2 al uitgespeeld op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik denk dat ik binnenkort Just Cause 2 dan ook maar ga kopen. GTA meets Far Cry spreekt me wel aan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
LuPo schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:44:
Ik denk dat ik binnenkort Just Cause 2 dan ook maar ga kopen. GTA meets Far Cry spreekt me wel aan. >:)
ik vind het meer op een 'Goede' variant van Mercenaries 2 en Far Cry lijken.
in ieder geval kun je in het spel je meer dan voldoende vermaken. zelfs effe het eiland bewonderen is leuk, want het is mooi, echt heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:56:
[...]

Ik zal Vads een berichtje sturen via de PS3, hier is ie volgens mij al een tijdje niet geweest zoals al werd aangegeven.
En zoals Meelobee ook al zei wordt er ook niet zoveel meer mee gedaan. ;)
Je moet eerst worden "goedgekeurd" door een admin, voordat je uberhaupt bij de GoT-PS3 clan kan komen en je daar kan aanmelden, waarbij Vads je daarvoor weer moet goedkeuren. Het eerste deel is nog niet eens gedaan door 1 van de siteadmins. Naja, zie het wel, anders maar eens zelf een site opzetten voor wat PS3-Clangebeuren als daar behoefte aan is. :)

Als er verder niets meer gebeurd met de GoT-clan op die site, is het misschien handig het verder niet meer te vermelden in de Topicstart.

[ Voor 9% gewijzigd door thunder8 op 21-01-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:44:
Bij zavvi en amazon kost ie nu net iets minder dan 10 pond en voor zover ik het zie werkt de NL dlc ook gewoon (heb al wat gratis voertuigen gedownload om dat te testen en die herkende die gewoon), maar je zou misschien eerst de demo eens kunnen downloaden om te kijken of het wat voor je is ;)
Steven6249 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:47:
in ieder geval kun je in het spel je meer dan voldoende vermaken. zelfs effe het eiland bewonderen is leuk, want het is mooi, echt heel mooi.
Ik doelde op Far Cry vanwege de prachtige tropische omgeving, want mede daardoor vond ik het erg leuk om te spelen. Alleen vond ik Far Cry naar het einde toe wat minder worden. De actie in JC2 is ook echt top, overal explosies en rondvliegende tegenstanders :D

[ Voor 82% gewijzigd door SToRM666 op 21-01-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
SToRM666 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:19:
[...]

Bij zavvi en amazon kost ie nu net iets minder dan 10 pond en voor zover ik het zie werkt de NL dlc ook gewoon (heb al wat gratis voertuigen gedownload om dat te testen en die herkende die gewoon), maar je zou misschien eerst de demo eens kunnen downloaden om te kijken of het wat voor je is ;)

[...]
Met de 15% korting via de manier uit het Algemeen Budget Gaming topic is het helemaal interessant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 16:57
thunder8 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:21:
Als je wacht op activatie dan ligt het meer aan de site. Heb je geprobeerd opnieuw een account aan te maken? Heb je hun benaderd met je probleem?
Na activatie van je account kun je je als mijn vriend uitnodigen, waarna ik je weer uitnodig voor de clan en je uit ruim 200 leden vrienden kan gaan kiezen :P
Ik kan hier helaas niet veel aan doen...
Meelobee schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:29:
Volgens mij wordt daar vrij weinig mee gedaan. Vads heeft dat allemaal opgezet en die heb ik al een tijdje niet gezien in de PS3 Topics.
Vads komt en leest hier elke dag :9 En ik heb van thunder8 nog geen aanmelding langs zien komen, dus... Als ik ergens op moet reageren doe ik dat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Vads schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:56:
[...]

Als je wacht op activatie dan ligt het meer aan de site. Heb je geprobeerd opnieuw een account aan te maken? Heb je hun benaderd met je probleem?
Na activatie van je account kun je je als mijn vriend uitnodigen, waarna ik je weer uitnodig voor de clan en je uit ruim 200 leden vrienden kan gaan kiezen :P
Ik kan hier helaas niet veel aan doen...
Zeg ook niet dat jij er wat aan kan doen. :9 Zal eens contact opnemen met die lui vandaag, want welke site heeft tegenwoordig nog een handmatige activatie door een admin/mod? :X Zodra ik actief wat kan doen op die site, meld ik me meteen aan als vriend! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Is het trouwens een idee om bij elke game in de "wat gamen we nu", "games in ontwikkeling" etc. een link te plaatsen naar het desbetreffende topic op GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:10

FeaR

In GoT we trust

Steven6249 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:47:
[...]
Maar dat kon je in de demo ook al. Ik heb me echt uren met de demo vermaakt: op internet opgezocht wat er allemaal te doen is en echt alles uitgevoerd. Toen toch maar de volledige game besteld en gekocht. Maar op één of andere manier is de volledige game maar een paar uurtjes in de console geweest. Had denk ik te veel van de game verwacht aangezien je in de demo al redelijk wat kon.

Enfin, nu maar wachten op Killzone 3 want mijn console heeft al te lange tijd niet meer aangestaan. En het wordt ook wel tijd voor Gears of War 3 want mijn XBox heeft al sinds begin november 2010 niet meer aangestaan. Met mijn mate van gamen ga ik ook echt twijfelen of ik nog wel moet beginnen aan een Playstation 4 of wat er ooit komen gaat :$

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Morphix schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:30:
Is het trouwens een idee om bij elke game in de "wat gamen we nu", "games in ontwikkeling" etc. een link te plaatsen naar het desbetreffende topic op GoT?
Er wordt al langere tijd gelinkt naar een bijbehorende topic via de titel van de game, wat te herkennen is aan een onderstreepte titel :).

Maar het kan zeker duidelijker.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:48:
Met mijn mate van gamen ga ik ook echt twijfelen of ik nog wel moet beginnen aan een Playstation 4 of wat er ooit komen gaat :$
Sja aan het aanbod van games heeft het iig niet gelegen de afgelopen tijd voor zowel, de 360 als de PS3. Ik ga straks zeker nog wel een PS4 of xbox 720 kopen maar de PS4 moet een aantal zaken toch echt wel anders gaan aanpakken anders gaat deze die hard Ps speler niet op dag één een PS4 kopen maar een xbox 720 want crappy voicechat in games etc is toch niet meer 2011?? Ik betaal daar natuurlijk ook graag een jaarlijkse bijdrage voor al veracht ik dat het volgende project van de PS4 zowiezo een betaald online systeem gaat krijgen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:58:
[...]
Sja aan het aanbod van games heeft het iig niet gelegen de afgelopen tijd voor zowel, de 360 als de PS3.
Klopt, maar op één of andere manier trekt gamen me niet echt meer. Halo Reach heb ik meteen gekocht, maar helaas zeer weinig gespeeld. Kon me er gewoon niet toe zetten om die game te spelen. Idem met Forza op de XBox: helemaal kapot gespeeld tot ik level 37 was en daarna had ik het gehad. Maar laatst weer Assassin's Creed: Brotherhood die ik uitgespeeld heb, en ik heb me meer dan vermaakt.

Vroeger ging ik een potje gamen als ik wilde relaxen, nu ga ik lekker op bed hangen en zet ik een muziekje op. Ik begin een oude lul te worden.. Hopelijk dat Killzone 3 en Gears of War 3 daar dus verandering in gaan brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

swopdark schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:58:
Sja aan het aanbod van games heeft het iig niet gelegen de afgelopen tijd voor zowel, de 360 als de PS3. Ik ga straks zeker nog wel een PS4 of xbox 720 kopen maar de PS4 moet een aantal zaken toch echt wel anders gaan aanpakken anders gaat deze die hard Ps speler niet op dag één een PS4 kopen maar een xbox 720 want crappy voicechat in games etc is toch niet meer 2011?? Ik betaal daar natuurlijk ook graag een jaarlijkse bijdrage voor al veracht ik dat het volgende project van de PS4 zowiezo een betaald online systeem gaat krijgen.
Vind ik wel, tijdens de feestdagen was het erg mager qua games releases. 2011 belooft dan wel een heel mooi jaar te worden.

Verder snap ik Fear z'n situatie heel goed, ik heb hetzelfde probleem (zelfde leeftijd gok ik :P ). Maar toevallig sinds een week is het me gelukt om met enige regelmaat de gamepad op te pakken. M'n interesse in games is er nog altijd, maar echt gamen doe ik nog weinig. Dit jaar kijk ik wel uit naar redelijk wat games, maar er is maar 1 game die zonder twijfel direct mijn console invliegt en dat is Uncharted 3. Die serie kan ik geen genoeg van krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Steven6249 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:14:
[...]
die foto geeft een heeel goed beeld over de grootte. ik dacht gelijk: en een vergelijking met TDU dan.. die is nog groter. (zag hem momentje later ernaast staan :+ )
Hoe groot wordt/is TDU2?

edit: gevonden, 381 km2. bron

[ Voor 13% gewijzigd door Baldertt op 23-01-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:33:
[...]Verder snap ik Fear z'n situatie heel goed, ik heb hetzelfde probleem (zelfde leeftijd gok ik :P ). Maar toevallig sinds een week is het me gelukt om met enige regelmaat de gamepad op te pakken. M'n interesse in games is er nog altijd, maar echt gamen doe ik nog weinig. Dit jaar kijk ik wel uit naar redelijk wat games, maar er is maar 1 game die zonder twijfel direct mijn console invliegt en dat is Uncharted 3. Die serie kan ik geen genoeg van krijgen
Ik ben één jaartje jonger. Maar wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben :)

Veel van mijn collega's gamen ook en daar merk je ook aan dat het minder wordt als de jaren komen. Maar dat hangt natuurlijk ook voor een groot deel af van de situatie thuis: zo heeft eentje een kindje en kan dus 's avonds niet gamen. Sowieso door het geluid en ook doordat vrouwlief iets anders wil kijken :F

Uncharted 3 is de reden om nu al uit te kijken naar november. Zeker omdat in november er weer een Call of Duty komt en deze weer wordt gemaakt door Infinity Ward, en die zijn toch net altijd iets beter dan de versies van Treyarch. Maar juist doordat je zo naar die paar games uitkijkt kunnen ze heel erg tegen gaan vallen. Dus ik wil me ook niet te veel verheugen op Killzone 3 en dergelijke. Maar Uncharted gaat gewoon goed worden als ze op hetzelfde niveau door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS3 verkocht en dus heb ik hem van de tv losgekoppeld en ingepakt in een doos, klaar voor verzending. Nu bedenk ik me opeens dat ik vergeten ben de PS3 te formatteren. Kan ik dat ook doen zonder de PS3 weer helemaal aan te hoeven sluiten op de tv? Met de manier waarop mijn tv is bevestigd is dat nogal veel werk namelijk.
Iemand die iets weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:52
Het is wellicht een optie om de HDD even uit de PS3 te halen en hem te formatteren met een PC/Mac. De HDD is vrij makkelijk uit een PS3 te halen. Wel heb je bijvoorbeeld een HDD-dock of een 2,5" behuizing nodig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou hem weer even aansluiten, je moet ook je account nog deactiveren op je ps3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
FeaR1986 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:13:
[...]

Klopt, maar op één of andere manier trekt gamen me niet echt meer. Halo Reach heb ik meteen gekocht, maar helaas zeer weinig gespeeld. Kon me er gewoon niet toe zetten om die game te spelen. Idem met Forza op de XBox: helemaal kapot gespeeld tot ik level 37 was en daarna had ik het gehad. Maar laatst weer Assassin's Creed: Brotherhood die ik uitgespeeld heb, en ik heb me meer dan vermaakt.

Vroeger ging ik een potje gamen als ik wilde relaxen, nu ga ik lekker op bed hangen en zet ik een muziekje op. Ik begin een oude lul te worden.. Hopelijk dat Killzone 3 en Gears of War 3 daar dus verandering in gaan brengen :)
Hahah, misschien heeft het met iets compleet anders te maken. Maar dat merk ik nu ook een beetje bij mezelf. Bij mij heeft het ook te maken met die trophies. Doordat ik graag in een keer zoveel mogelijk trophies haal zit ik altijd met die guides ernaast. Dat maakt het gamen wel minder leuk.

Maar als ik zo de reactie van jullie hier hoor zijn we allemaal ouwe lullen aan het worden hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
FeaR1986 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:13:
[...]

Ouwe lul zegt ie, dan ben ik een versteend fossiel ;)

Anyway, ik begrijp wel wat je bedoelt met het minder gamen. Ik heb hetzelfde. Speel nog wel aardig wat games maar de grens dat iets niet meer leuk is lijkt wel sneller bereikt dan vroeger. Kon ik vroeger op de hoogste moeilijkheidsgraad nog wel uren doen over een stukje in een level, nu ga ik na een kwartier echt zoeken of de moeilijkheidsgraad niet lager kan. En kan dat niet, dan gaat de game weer in de doos. Het lijkt alsof wat vroeger boeide in een game nu niet meer zo interessant is en andere zaken juist weer interessanter die ik vroeger niet belangrijk vond.

Verder is de kwaliteit van games IMHO de laatste tijd wel achteruit gegaan. Niet in grafisch opzicht maar meer in wat de game biedt aan vermaak, het lijkt allemaal op elkaar en op 'de vorige versie'. Althans dat is de indruk die ik krijg. Gister nog, ik download de demo van 'modern combat', en het is gewoon een directe counterstrike kloon alleen dan veel slechter. Ik denk dan: bespaar jezelf de moeite en maak een andere game.

Anyway, het zal mij benieuwen wat Dead Space 2 brengt de komende week. In december deel 1 nog een keer gespeeld en die game bleef toch ook de 2e keer boeien tot het eind. hopelijk is deel 2 niet 'meer van hetzelfde' maar een boeiend nieuw verhaal...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij kan het aantal uren dat ik games speel in een week nogal variëren. Soms speel ik weken lang niets om vervolgens weer enkele spellen achter elkaar uit te spelen. Ik moet zeggen dat ik bij de PS3 meer spellen uitspeel dan dat ik bij de PS2 gedaan heb. Als ik speel dan is dat ook meestal maar een 1 a 2 uur op een dag, dus een spel uitspelen duurt bij mij meestal wel enkele weken.
Alhoewel veel mensen het niet met mijn eens zullen zijn, vind ik een spel dat ongeveer een 15 a 20 uur duurt om uit te spelen niet te kort maar perfect :) Spellen die langer duren daar begin ik gewoon al niet aan.
De mooiste vooruitgang van deze generatie vind ik trouwens toch wel de online coop games. Ik speel enorm graag singleplayer games, maar online coop maakt dat nog beter. Ik heb enorm genoten van de coop levels in Uncharted 2 en ik hoop dat ze dit veel meer gaan uitbreiden voor deel 3. En doordat ik dan samen met iemand anders speel heb ik ook meer de stimulans om verder te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 23-01-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
SToRM666 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:57: Ik moet zeggen dat ik bij de PS3 meer spellen uitspeel dan dat ik bij de PS2 gedaan heb. Als ik speel dan is dat ook meestal maar een 1 a 2 uur op een dag, dus een spel uitspelen duurt bij mij meestal wel enkele weken.
Alhoewel veel mensen het niet met mijn eens zullen zijn, vind ik een spel dat ongeveer een 15 a 20 uur duurt om uit te spelen niet te kort maar perfect :)
Ik moet eigenlijk bekennen dat ik 20uur (tegenwoordig) zelfs nog te lang vind :) 10 a 12 uur (singleplayer) is voor mij meer dan genoeg. Op die manier kom ik tenminste nog aan meerdere spellen toe zonder dat ik ze onuitgespeeld hoef te laten liggen. Ik heb gewoon wat minder tijd en een spel dat 10uur duurt is dan tenminste nog binnen een redelijke termijn uit te spelen.

Wat co-op betreft mogen er van mij nog wel wat meer games uitkomen die co-op op 1 console ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

FeaR1986 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:40:
Ik ben één jaartje jonger. Maar wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben :)

Uncharted 3 is de reden om nu al uit te kijken naar november. Zeker omdat in november er weer een Call of Duty komt en deze weer wordt gemaakt door Infinity Ward, en die zijn toch net altijd iets beter dan de versies van Treyarch. Maar juist doordat je zo naar die paar games uitkijkt kunnen ze heel erg tegen gaan vallen. Dus ik wil me ook niet te veel verheugen op Killzone 3 en dergelijke. Maar Uncharted gaat gewoon goed worden als ze op hetzelfde niveau door gaan.
Same here :P

Tenzij de studio van Naughty Dog afbrandt, zal deel 3 zeker weer zo goed worden als deel 2. Call of Duty 2011 (tsja, elke jaar een nieuwe cod he) vind ik niet zo interessant, ik ben nogal cod-moe. Maar ik heb toch wel weer een flinke lijst voor dit jaar:
Heavy Rain (heb 'm nog steeds niet..)
Portal 2 (wss voor pc)
Infamous 2 (deel1 pas uitgespeeld, heb me er goed mee vermaakt)
Little Big Planet 2 (al besteld!)
Uncharted 3 (doh)
Trine 2
The Last Guardian
PixelJunk Shooter 2
Killzone 3

En om in de gaten te houden: Mortal Kombat, Marvel vs Capcom 3, Journey, Motorstorm Apocalypse, Resistance 3, Twisted Metal, Crysis 2, LA Noire
EfBe schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:25:Verder is de kwaliteit van games IMHO de laatste tijd wel achteruit gegaan. Niet in grafisch opzicht maar meer in wat de game biedt aan vermaak, het lijkt allemaal op elkaar en op 'de vorige versie'. Althans dat is de indruk die ik krijg. Gister nog, ik download de demo van 'modern combat', en het is gewoon een directe counterstrike kloon alleen dan veel slechter. Ik denk dan: bespaar jezelf de moeite en maak een andere game.
Als je al lang en veel hebt gegamed dan wordt je natuurlijk ook kritischer en dan wordt het ook moeilijk voor een game om zich te onderscheiden van de rest. Ik vind de kwaliteit niet minder, ik ben zelf gewoon veel kritischer. Maar dat is prima, ik game toch niet heel veel meer en zo koop ik ten minste alleen games die ik echt leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga binnenkort ook LBP2 maar eens bestellen, Uncharted 3 en The Last Guardian zijn voor mij momenteel ook dé titels om naar uit te kijken :)
Ik wacht tegenwoordig ook veel meer af met spellen totdat ze flink afgeprijsd zijn, ik hoef de meeste spellen ook niet meer perse op dag 1 te hebben. Ik zit ook nog altijd te wachten totdat Red Dead Redemption eens onder de 20 pond gaat...

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 23-01-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

EfBe schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:25:
[...]Anyway, ik begrijp wel wat je bedoelt met het minder gamen. Ik heb hetzelfde. Speel nog wel aardig wat games maar de grens dat iets niet meer leuk is lijkt wel sneller bereikt dan vroeger. Kon ik vroeger op de hoogste moeilijkheidsgraad nog wel uren doen over een stukje in een level, nu ga ik na een kwartier echt zoeken of de moeilijkheidsgraad niet lager kan. En kan dat niet, dan gaat de game weer in de doos. Het lijkt alsof wat vroeger boeide in een game nu niet meer zo interessant is en andere zaken juist weer interessanter die ik vroeger niet belangrijk vond.
Mijn oude PSX was omgebouwd, met als resultaat dat ik letterlijk honderden en honderden spellen had. En dat resulteerde weer in dat ik veel games had die ik wellicht niet eens leuk vond. Oftewel: game in de console en als het me na vijf minuten niet kon interesseren ging de game de console weer uit. Met originele spellen heb ik wel meer de drang om door te spelen, want het heeft je toch meer geld gekost. Maar als het echt niet lukt of het spreekt me echt niet aan dan is een uur proberen ook de max. Zo heb ik hier nog steeds Bioshock liggen wat me niet echt aanspreekt. Ik weet dat het na een x aantal uur echt een tof spel wordt, maar ik kan me niet eens zetten tot die x aantal uur te spelen.

Maar ook dat ik vroeger uren en uren doelloos rond kon rennen in GTA Vice City. Alles kapot schieten wie je tegen kwam en elke auto opblazen die langs reed. Iets wat ik in GTA IV maar een half uur heb kunnen doen. Lijkt wel alsof het "been there, done that"-effect veel eerder komt op deze momenten. En juist games als Assassin's Creed en Uncharted die net wat afwijken zijn dan heel welkom. En met Assassin's Creed ben je dan gelukkig een uur of 30-40 bezig als je alles goed wilt doen, maar ik was zwaar teleurgesteld in Uncharted toen in het eerste deel al na 5,5 uur de credits over het scherm liepen!

Aan de ene kant wil ik ook een moeilijke game, zodat ik weet dat ik niet binnen een paar uur klaar ben. Maar aan de andere kant heb ik liever een game als Assassin's Creed: veel korte - relatief simpele - missies zodat het voortgangsgevoel een stuk sterker is. Maar volgens mij ben ik gewoon een zeikerd, want een game als Mafia II was dan weer te exteem simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alhoewel ik normaal gezien altijd op normal mode speel, ben ik bij Uncharted 2 gelijk op hard begonnen en dat is achteraf een hele goeie keuze gebleken. En je hele eerste alinea klinkt me trouwens maar al te bekend ;)
Ik heb naast Bioshock dan ook nog Fallout 3 liggen, maar ook aan dat spel ben ik ook nog altijd niet begonnen.

[ Voor 154% gewijzigd door SToRM666 op 23-01-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

net met mn broertje ps3 gehaald bij mediamarkt rotterdam centrum.
was 311 euro 320gb met uncharted 2 platinum en dirt 2 platinum erbij.
best nette prijs. was intotaal 398 met een hdmi kabel mass effect 2 en een verlengkabel usb.
best netjes lijkt me, hij wou perse een hdmi kabel van ps3 erbij :| was 25 euro terwijl 1tje van 5 euro is zelfde :P maja zijn geld toch.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Zit nu wat rond te kijken om Killzone 3 vast ergens te orderen of wat dan ook. Moet zeggen dat die Helghast Edition wel erg gejat is van Halo Legendary Edition waar je toen de helm van de Master Chief bij kreeg. Normaal vind ik dit soort edities het geld niet waard. Maar ik twijfel echt heel erg over de Helghast Edtion... vraag me alleen af hoe groot die helm is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
FeaR1986 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:43:
Zit nu wat rond te kijken om Killzone 3 vast ergens te orderen of wat dan ook. Moet zeggen dat die Helghast Edition wel erg gejat is van Halo Legendary Edition waar je toen de helm van de Master Chief bij kreeg. Normaal vind ik dit soort edities het geld niet waard. Maar ik twijfel echt heel erg over de Helghast Edtion... vraag me alleen af hoe groot die helm is...
Heb ook zitten kijken. Dit is wel een van de weinige spellen die je nog steeds niet ergens bij een webshop wat goedkoper kunt importeren. Normaal gesproken vind je ze wel ergens wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 18:22
http://www.zavvi.nl/games.../killzone-3/10195672.html

Is toch een goede prijs dacht ik zo?Of willen jullie specifiek de Helghast Edition?Als je al eerder wat bestelde bij Zavvi UK krijg je ook nog eens 10% korting ter gelegenheid van de opening van de NL vestiging :)

[ Voor 48% gewijzigd door DutchOwnage op 23-01-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DutchOwnage schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:09:

Is toch een goede prijs dacht ik zo?Of willen jullie specifiek de Helghast Edition?Als je al eerder wat bestelde bij Zavvi UK krijg je ook nog eens 10% korting ter gelegenheid van de opening van de NL vestiging :)
Als ik de Helghast Edition kan vinden en de grootte van de helm me meevalt dan neem ik denk ik die :)
Heb nu al prijzen voor de Helghast Edition gezien van onder de honderd euro, dus dat is wel beter dan de 135 die je vaker ziet/hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Een tijd geleden heb ik een slim gekocht en mijn oude fat doorverkocht. Toen wist ik nog niet van het deactiveren van accounts etc.

Gelukkig heb ik hem aan een goede vriend verkocht waardoor die optie er nog voor mij is.
Maar nu ben ik bang dat als ik met mijn account de ps3 deactiveer, dat hij dan ook zijn games en saves verliest. Kan iemand mij vertellen of ik veilig mijn account op die ps3 kan deactiveren zonder schade voor de nieuwe eigenaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongf7 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 07:44:
Een tijd geleden heb ik een slim gekocht en mijn oude fat doorverkocht. Toen wist ik nog niet van het deactiveren van accounts etc.

Gelukkig heb ik hem aan een goede vriend verkocht waardoor die optie er nog voor mij is.
Maar nu ben ik bang dat als ik met mijn account de ps3 deactiveer, dat hij dan ook zijn games en saves verliest. Kan iemand mij vertellen of ik veilig mijn account op die ps3 kan deactiveren zonder schade voor de nieuwe eigenaar?
Hant er ook vanaf of hij games en saves ook op jouw account geplaatst heeft. Is dit zo, dan is er vaak nog de mogelijkheid om saves te kopieren maar dit werkt niet bij elke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online

De vraag is inderdaad of hij op jouw account is gaan doorspelen. Of heeft hij zijn eigen account erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Enige probleem wat je kan krijgen is bijvoorbeeld met "account sharing", wat ik nu dus heb... :')

Maar hij heeft toch een eigen gebruiker en psn aangemaakt op die PS3, mag ik aannemen?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Hij heeft een eigen account waarop hij speelt. Maar in het ps3 systeem staat 'deactivate system' (zo uit mijn hoofd), het klinkt in ieder geval erg definitief en niet perse account gebonden.
Verder had ik oorspronkelijk niet geformatteerd en gedeactiveerd zodat hij meteen alle muziek en films en wat psn spelletjes had die er al op stonden. Ik neem aan dat hij de psn spellen dan wel zelf zal moeten kopen en downloaden?
Maar zolang zijn account gegevens veilig zijn ga ik de boel daar maar eens deactiveren, bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Wellicht interessant voor sommige Tweakers?
LuPo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:57:
In de rentepuntenwinkel van de ING staan soms ook games voor een leuk prijsje.

Zoals AC: Brotherhood voor €35 (PS3 en X360), of Tom Clancy's HAWX 2 voor €15 (PS3 en X360). Wel komt er €3,95 administratie- en verzendkosten bij. Dat is dan weer een beetje jammer.

Ook spellen zoals Prince of Persia HD Trilogy (€15) en R.U.S.E. (€15). Genoeg keuze. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ook ik merk zelf ook dat ik wat minder fanatiek wordt met gamen en sneller verveeld raak (game vanaf het C64 tijdperk al fanatiek). Dit komt echter niet omdat spellen gemiddeld slechter worden, maar vooral omdat je bijna alles al gezien hebt.

Om het voor mezelf leuk te houden doe ik het volgende
- speel op Hard (of in elk geval op een voor jou uitdagend level)
- speel gevarieerde genres (nooit 2 shooters op rij)
- bekijk van te voren of het spel leuk is om met achievements te spelen, en speel zo min mogelijk met Gamefaqs bij de hand. Denk bij jezelf: zie ik mezelf al die dingen doen? (mocht ik kiezen om voor de achievements te gaan, zoek dan in eerste instantie alleen de missable achievements op)
- focus niet alleen op vervolg games van triple A games, maar vergeet nieuwe IP's niet (zo beleef ik meer plezier aan Darksiders (PC) dan aan God of War 3, ondanks dat GoW3 objectief de betere game is. Puur omdat het fris is.)
- speel veel PSN/Arcade/Indie games. Draaien puur om de gameplay en bieden zeer veel variatie (omdat je ze maar korte tijd speelt)
- zorg dat je max 1 'groot' spel tegelijk speelt per situatie (PC, Console, Handheld) anders versplintert je aandacht en speel je uiteindelijk van alles niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

jongf7 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:01:
Hij heeft een eigen account waarop hij speelt. Maar in het ps3 systeem staat 'deactivate system' (zo uit mijn hoofd), het klinkt in ieder geval erg definitief en niet perse account gebonden.
Verder had ik oorspronkelijk niet geformatteerd en gedeactiveerd zodat hij meteen alle muziek en films en wat psn spelletjes had die er al op stonden. Ik neem aan dat hij de psn spellen dan wel zelf zal moeten kopen en downloaden?
Maar zolang zijn account gegevens veilig zijn ga ik de boel daar maar eens deactiveren, bedankt voor de reacties.
Is dus wel account gebonden, je account wordt dan namelijk van een PS3 systeem hard verwijderd. Is dus wat anders dan een gebruiker verwijderen van de PS3 ;)

PSN games staan er dan ook nog op, die worden op een PS3 gedownload en niet op een account (hence, account sharing)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

SeamusXanthus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:09:
Ook ik merk zelf ook dat ik wat minder fanatiek wordt met gamen en sneller verveeld raak (game vanaf het C64 tijdperk al fanatiek). Dit komt echter niet omdat spellen gemiddeld slechter worden, maar vooral omdat je bijna alles al gezien hebt.

Om het voor mezelf leuk te houden doe ik het volgende
- speel op Hard (of in elk geval op een voor jou uitdagend level)
- speel gevarieerde genres (nooit 2 shooters op rij)
- bekijk van te voren of het spel leuk is om met achievements te spelen, en speel zo min mogelijk met Gamefaqs bij de hand. Denk bij jezelf: zie ik mezelf al die dingen doen? (mocht ik kiezen om voor de achievements te gaan, zoek dan in eerste instantie alleen de missable achievements op)
- focus niet alleen op vervolg games van triple A games, maar vergeet nieuwe IP's niet (zo beleef ik meer plezier aan Darksiders (PC) dan aan God of War 3, ondanks dat GoW3 objectief de betere game is. Puur omdat het fris is.)
- speel veel PSN/Arcade/Indie games. Draaien puur om de gameplay en bieden zeer veel variatie (omdat je ze maar korte tijd speelt)
- zorg dat je max 1 'groot' spel tegelijk speelt per situatie (PC, Console, Handheld) anders versplintert je aandacht en speel je uiteindelijk van alles niks...
-Een nieuwe IP betekent niet automatisch dat het fris aanvoelt. Veel redelijk(e) (goede) games zijn van het type 13 in een dozijn, daarom zijn ze ook niet meer dan redelijk. Ik speel vooral "triple A"-games, maar sommige iets minder goede games kunnen me erg aanspreken. Zo ben ik nu bv nog bezig met Folklore, en jij hebt dit met Darksiders denk ik.

-Iig max 1 per genre. Een shooter en een racegame kan je makkelijk door elkaar spelen, maar je kan beter niet 2 shooters tegelijk spelen.

Verder ben ik het helemaal met je eens, behalve dat achievments/trophies me niet boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
oke, wie zit er nog meer te wachten op Dirt3?
wat heb ik zin om weer eens een goede rally game te spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Steven6249 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:08:
Hier niet. Vond Dirt 2 nogal eentonig eigenlijk. Misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog na de mega-goede reviews, of is het simpelweg niet mijn genre (rallyrijden).

Net Fallout NV besteld, en krijg toch de kriebels om AC Brotherhood te spelen (dit weekend de Platinum voor AC2 gehaald!), en dan is er ook nog Mass Effect 2 die ik asap wil spelen. Hopelijk blijft het nog even slecht weer ;)

Overigens realiseerde ik mij dit weekend dat ik het toch jammer vind dat de PS3 slim niet 1 USB uitgang aan de achterkant heeft. Wilde een USB hubje aansluiten, maar dat moet dan via de voorkant waardoor je zo een lelijke kabel voorlangs hebt lopen. Jammer, omdat ik de Slim er verder zo strak uit vind zien.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
EfBe schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:25:
[...]

Ouwe lul zegt ie, dan ben ik een versteend fossiel ;)

Anyway, ik begrijp wel wat je bedoelt met het minder gamen. Ik heb hetzelfde. Speel nog wel aardig wat games maar de grens dat iets niet meer leuk is lijkt wel sneller bereikt dan vroeger. Kon ik vroeger op de hoogste moeilijkheidsgraad nog wel uren doen over een stukje in een level, nu ga ik na een kwartier echt zoeken of de moeilijkheidsgraad niet lager kan. En kan dat niet, dan gaat de game weer in de doos. Het lijkt alsof wat vroeger boeide in een game nu niet meer zo interessant is en andere zaken juist weer interessanter die ik vroeger niet belangrijk vond.

Verder is de kwaliteit van games IMHO de laatste tijd wel achteruit gegaan. Niet in grafisch opzicht maar meer in wat de game biedt aan vermaak, het lijkt allemaal op elkaar en op 'de vorige versie'. Althans dat is de indruk die ik krijg. Gister nog, ik download de demo van 'modern combat', en het is gewoon een directe counterstrike kloon alleen dan veel slechter. Ik denk dan: bespaar jezelf de moeite en maak een andere game.

Anyway, het zal mij benieuwen wat Dead Space 2 brengt de komende week. In december deel 1 nog een keer gespeeld en die game bleef toch ook de 2e keer boeien tot het eind. hopelijk is deel 2 niet 'meer van hetzelfde' maar een boeiend nieuw verhaal...
Wat jij beschrijft herken ik wel.
In 1997 PSX gekocht heel veel spellen op gespeeld. Toen PS2 gekocht ook heel veel op gespeeld maar op een gegeven moment ging ik duidelijk minder spelen. Je wordt uiteraard ouder dat zal er zeker mee te maken hebben (al denk ik dat gamen niet absoluut aan leeftijd is gebonden). Toen kwam de PS3 uit. Die heb ik pas in eind 2008 gekocht (omdat in de eerste consoles vaak kinderziektes zitten maar ook omdat Sony er geen Dual Shock controller bij leverde) Maar de PS3 kocht ik vooral pas in 2008 omdat er toen games kwamen die vernieuwend waren (kocht de PS3 met LBP). Heb tot nu toe maar 4 spellen zelf gekocht wel nog wat geleend. Het laaste jaar nauwelijks een spel aangeraakt ben nu zo af en toe bezig met GOW3 (bijna uitgespeeld).

Er komen te veel games uit die ook nog eens op elkaar lijken (been there, done that). Wil alleen nog maar games spelen van een uur of 15 waarna je kan zeggen wow dit was een geweldige game dan 100 uur van alles en nog wat doen.

Er komen dit jaar heel veel goede games uit, maar er zijn er maar 2 waar ik echt benieuwd naar ben The Last Guardian en Uncharted 3. Ja UC3 is weer een vervolg en zal idd weer meer van hetzelfde zijn maar Naughty Dog is 1 van de studio's die kwalitatief hoogstaande games maakt waarvan je weet dat ze weer een goed verhaal, geweldige graphics en nieuwe dingen zullen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47
Uncharted was juist een spel wat ik amper heb gespeeld, beide deeltjes heb ik, maar verder dan online wat rondkloten ben ik nooit gekomen. Ergens trok mij het verhaal niet, het lineaire principe viel me zwaar tegen.

Ik ben wel selectiever geworden, maar heb diverse games die mij dagen en weken hebben kunnen boeien, Bayonetta, FF13, Borderlands (cross), en zeker nu GT5. Shooters lijken allemaal op elkaar, enkel op de PS3 zijn ze vrij makkelijk in te delen, en ergens blij dat ze Modern Combat uitbrengen, toch iets weer van de oude style CS, ipv het arcade gevoel van MW2 of BC2.

Het is eerder welke kant bepaalde games opgaan met de nieuwe versies, waar mijn interesse snel afneemt. Tekken bijvoorbeeld was altijd mijn favoriete fightgame, maar sinds ze ook de focus hebben gelegt op het 'juggle' systeem, moet ik helaas weer op zoek gaan naar een nieuwe fight-game. En laten die nu niet zo veel uitkomen op de PS3.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
cheiron schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:22:
Overigens realiseerde ik mij dit weekend dat ik het toch jammer vind dat de PS3 slim niet 1 USB uitgang aan de achterkant heeft. Wilde een USB hubje aansluiten, maar dat moet dan via de voorkant waardoor je zo een lelijke kabel voorlangs hebt lopen. Jammer, omdat ik de Slim er verder zo strak uit vind zien.
dat vind ik dus ook zo. ik heb die oplaadkabel + toetsenbord eraan hange via USB. heb je een mooi tv meubeltje, een mooie tv, een mooie PS3, maar de lelijke kabels aan de voorzijde...
ze moeten natuurlijk bezuinigen om voor een leuke prijs te kunnen verkopen.

ik moet ACII en Brotherhood nog spelen.
Fallout NV ben ik halverwege gestopt, op mijn pc.

[ Voor 6% gewijzigd door Steven6249 op 24-01-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Steven6249 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:08:
Ik zit zeker op Dirt 3 te wachten :D

Dirt 2 was echt te gek !!!! Beste rally tot nu toe voor ps3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
SeamusXanthus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:09:
*snipperdesnip*
(zo beleef ik meer plezier aan Darksiders (PC) dan aan God of War 3, ondanks dat GoW3 objectief de betere game is. Puur omdat het fris is.)
Maar maar......darksiders is gewoon zelda met iets betere combat, niet echt heel fris :P

Verder allemaal heel herkenbaar......(34 jarige speaking) mijn grootste probleem is dat ik het vroeger leuk vond om nieuwe genres te leren, terwijl ik nu liever gewoon pick up and play wil. Verder heb ik mezelf eigenlijk geleerd om geen games nieuw full price meer te kopen juist omdat mijn aandacht vaak versnippert.
Maar dan ga je dus koopjes jagen en dan denk ik vaak 'voor dat geld kan ik het echt niet laten liggen' maar juist die games worden dan niet of weinig gespeeld.....
Ook heb ik vaak het idee dat een nieuwe game tijd nodig heeft om te spelen (iig een uur om in te komen) en dat wil ik er niet aan besteden dus dan kies ik toch maar iets ouds en bekend (en speel dat dan 2 uur 8)7 )

Niet heel 'fris' maar uit een genre wat ik eigenlijk gemist heb is Uncharted...vond de demo erg leuk en heb nu deel 1 gekocht. Binnenkort een paar daagjes alleen thuis en dan wil ik kijken of ik iig even door easy kan heen blazen. Ik wil ook 2 graag spelen omdat ik hier zoveel goede dingen over heb gehoord/zien/lezen.
3 zal dan wel weer een maand of 6-12 nadat ie uitkomt bij mij verschijnen :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Sagat schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:17:
[...]

Maar maar......darksiders is gewoon zelda met iets betere combat, niet echt heel fris :P

Verder allemaal heel herkenbaar......(34 jarige speaking) mijn grootste probleem is dat ik het vroeger leuk vond om nieuwe genres te leren, terwijl ik nu liever gewoon pick up and play wil. Verder heb ik mezelf eigenlijk geleerd om geen games nieuw full price meer te kopen juist omdat mijn aandacht vaak versnippert.
Maar dan ga je dus koopjes jagen en dan denk ik vaak 'voor dat geld kan ik het echt niet laten liggen' maar juist die games worden dan niet of weinig gespeeld.....
Ook heb ik vaak het idee dat een nieuwe game tijd nodig heeft om te spelen (iig een uur om in te komen) en dat wil ik er niet aan besteden dus dan kies ik toch maar iets ouds en bekend (en speel dat dan 2 uur 8)7 )

Niet heel 'fris' maar uit een genre wat ik eigenlijk gemist heb is Uncharted...vond de demo erg leuk en heb nu deel 1 gekocht. Binnenkort een paar daagjes alleen thuis en dan wil ik kijken of ik iig even door easy kan heen blazen. Ik wil ook 2 graag spelen omdat ik hier zoveel goede dingen over heb gehoord/zien/lezen.
Op Easy rush je zo door de SP heen. Dus dat moet lukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Zit erover te denken om toch maar een PS3 aan te gaan schaffen. Wil dan denk ik voor de packagedeal gaan van een PS3 icm LittleBigPlanet2.

Ben zelf wel voornamelijk een platform, puzzel en RPG speler. Nu vroeg ik me af of er wel voldoende mooie games zijn in deze genre's op de PS3?

Mocht iemand nog ergens een goedkope deal weten, dan hou ik me daar ook graag voor aanbevolen.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thorval schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:24:
Ben zelf wel voornamelijk een platform, puzzel en RPG speler. Nu vroeg ik me af of er wel voldoende mooie games zijn in deze genre's op de PS3?
Je omschrijft nogal vaag wat je zoekt, maar verwacht waarschijnlijk wel een goed antwoord.
Als je nu van elk genre minstens 1 game noemt die jij goed vindt, dan kunnen wij wat games opnoemen die daar op lijken. ;)

ps Mijn antwoord zou "Ja" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

OPSLAGHOND schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:29:
[...]

Je omschrijft nogal vaag wat je zoekt, maar verwacht waarschijnlijk wel een goed antwoord.
Als je nu van elk genre minstens 1 game noemt die jij goed vindt, dan kunnen wij wat games opnoemen die daar op lijken. ;)

ps Mijn antwoord zou "Ja" zijn.
Lastig te zeggen dus.

Platform, speelde altijd graag spellen als mario en dergelijke

Puzzel, Hou wel van goede puzzelaars, zoals een tetris, maar ook de games waarin puzzels zitten, zoals de oude tomb raider, spreken mij enorm aan in een game

RPG: Alles wat maar in dungeons afspeelt en fanatiek WoW speler

Hoop dat dit meer een idee geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thorval schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:37:
[...]Platform, speelde altijd graag spellen als mario en dergelijke
* Little Big Planet 1 & 2.
* Ratchet & Clank 1, 2 & 3
Puzzel, Hou wel van goede puzzelaars, zoals een tetris, maar ook de games waarin puzzels zitten, zoals de oude tomb raider, spreken mij enorm aan in een game.
* Uncharted 1 en 2 zijn in dit geval aanraders.
Volop Tetris-achtige game verkrijgbaar via de PlayStationStore (ik vind zelf Bejeweled 2 erg goed).
De oude Tomb Raider games zijn ook verkrijgbaar via de Store.
RPG: Alles wat maar in dungeons afspeelt en fanatiek WoW speler
* Sacred 2
* Oblivion: The Elder Scrolls
* DC: Universe Online misschien?
* Star Ocean: The last Hope International

Misschien is het handig om eerst wat trailers te bekijken via YouTube ofzo. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-01-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

OPSLAGHOND schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:41:
[...]

* Little Big Planet 1 & 2.
* Ratchet & Clank 1, 2 & 3

[...]

* Uncharted 1 en 2 zijn in dit geval aanraders.
Volop Tetris-achtige game verkrijgbaar via de PlayStationStore (ik vind zelf Bejeweled 2 erg goed).
De oude Tomb Raider games zijn ook verkrijgbaar via de Store.

[...]

* Sacred 2
* Oblivion: The Elder Scrolls
* DC: Universe Online misschien?
* Star Ocean: The last Hope International

Misschien is het handig om eerst wat trailers te bekijken via YouTube ofzo. ;)
Thanks ga ik zeker doen. En de FF reeks hoort er ook bij natuurlijk, maar zal zeker even gaan speuren om Youtube voor de genoemde suggesties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Thorval schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:55:
[...]

Thanks ga ik zeker doen. En de FF reeks hoort er ook bij natuurlijk, maar zal zeker even gaan speuren om Youtube voor de genoemde suggesties :)
Nier lijkt mij ook een vermakelijke RPG (wil hem zelf bij gelegenheid nog eens oppikken)
White Knight Chronicles is ook een aardige RPG

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
@ Thorval

Toevoeging: Fallout 3, Fallout New vegas.

kijk ook eens op www.budgetgaming.nl daar vind je de goedkoopste spellen aanbieders.

btw is Little big planet (1) te koop vanaf 12 euro excl verzenden http://www.bartsmit.com/ps3-little-big-planet

[ Voor 28% gewijzigd door Steven6249 op 24-01-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Allemaal heel herkenbaar. Ik zie er ook vaak tegenop een nieuwe game te beginnen. Maar als ik eenmaal begonnen ben, speel ik vaak in een maand (elke week wat uren) tot het eind. Zo, heb ik bijvoorbeeld Tombraider: Underworld en Uncharted: Drake's Fortune platinum gehaald. Met de release heb ik Uncharted 2: Among Thieves tot het uitgespeeld en nu wil ik die eingelijk ook nog wel Platinum gaan halen. Maar door de drempel heb ik: AC2, Darksiders en POP:FS nog in seal liggen. Ik merk toch dat ik na een werkdag vaak eerder even FIFA, COD:BO of een PSN game ga doen (en dan vervolgens ook een uur).

Feit is eigenlijk dat ik elk jaar maar vier games intensief speel het hele jaar door, en eer daardoor nog 10 in seal heb liggen. 8)7 En telkens koop ik er toch weer bij, als ik een aanbieding zie (Afgelopen week GTA IV The Complete Edition en Mafia II weer gekocht (samen € 40,00)) en de druk wordt steeds groter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
[...]

Haha, inderdaad ja. Maar wat ik bedoelde is dat dan zo'n nieuwe setting net weer wat plezieriger speelt. Het is minder Zelda dan Zelda en daardoor voelt het toch frisser aan (de structuur in Zelda is namelijk bijna elke game 95% gelijk). Ben ook 34 trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45

Als het een goede vriend is doe je toch gewoon account sharen? Als jij dan iets koopt van PSN kan hij het ook gratis downloaden met jou account (en als je zijn account gegevens vraagt vice versa natuurlijk). Lijkt me niet dat je zelf 5 PS3's hebt waar je je account op gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
SeamusXanthus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:03:
Haha, inderdaad ja. Maar wat ik bedoelde is dat dan zo'n nieuwe setting net weer wat plezieriger speelt. Het is minder Zelda dan Zelda en daardoor voelt het toch frisser aan (de structuur in Zelda is namelijk bijna elke game 95% gelijk). Ben ook 34 trouwens...
Ik vond de demo ook echt leuk, erg getwijfeld met de steam sale om em voor weinig op te pc te kopen, maar mijn pc is te oud om hem op 'console quality' te spelen. Misschien nog een keer als ie voor <20 voorbij komt in een mega monday......maar te veel games, te weinig tijd ;)
Dat was de voornaamste show stopper (ga in maart maar weer is een pc upgrade doen).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
DutchOwnage schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:09:

Die prijs had ik al gezien. Ik hoef niet de Helgat edition te hebben. Maar meestal zijn de nieuwe games daar nog goedkoper. Dit keer toch wel goed aan prijs en de koers van de euro is ook wat omlaag gedonderd. Maar ik wacht wel een weekje tot na de release. Dan gaat de prijs bij Zavvi meestal hard omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
dangerpaki schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:57:
[...]

Die prijs had ik al gezien. Ik hoef niet de Helgat edition te hebben. Maar meestal zijn de nieuwe games daar nog goedkoper. Dit keer toch wel goed aan prijs en de koers van de euro is ook wat omlaag gedonderd. Maar ik wacht wel een weekje tot na de release. Dan gaat de prijs bij Zavvi meestal hard omlaag.
Ik schat dat als je hem daar op de release dag besteld, je de game sowieso een week na de release pas krijgt, gezien deze vanaf de kanaal eilanden wordt verzonden (ook al is het de Nederlandse website). Maar, inderdaad dalt de prijs bij Zavvi altijd hard na de release.

Voor KZ3 ga ik sowieso wachten tot deze € 30,00 is, ik heb KZ2 Limited Edition hier nog in seal liggen (ook voor € 30,00 gekocht) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

http://www.gamez.nl/actio...wordt-toegankelijker.html

"De ontwikkelaar richt zich daarom meer op de gehele beleving van het spel"

Klinkt op zich goed. Want qua level-design en vormgeving was 't wel wat kaal en recht-toe-recht-aan. En er mag wat meer aandacht worden besteed aan de camera-besturing en misschien een wat interessanter verhaal. Aan de andere kant moet dit niet ten kostte gaan van de gameplay/besturing. Ninja Gaiden moet wel Ninja Gaiden blijven en niet de zoveelste middelmatige GoW-kloon worden.

Wat betreft de moeilijkheidsgraad moeten ze gewoon een extra simpele moeilijkheidsgraad toevoegen, piece of cake.
Pagina: 1 ... 5 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.