Als dat gebeurt dan hoef je dat niet zelf te betalen, dat wordt vergoed door de cc-maatschappij die dat dan wel weer doorbelast naar sony.dangerpaki schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:27:En ja PSN is dan misschien gratis en dus geen compensatie waard. Maar mijn gejatte CC gegevens, als die misbruikt worden voor een paar honderd euros, zijn dat wel. Allemaal door een fout van Sony. Dat is wel meer waard dan 2 games die je voor gezamenlijk 20 euro uit de budgetbak kunt oppikken.
Ten eerste zijn ze natuurlijk beperkt tot games die ze zelf uitgeven. En misschien hadden ze beter slechte games weg kunnen geven die bijna niemand nog heeft gespeeld.Omni superens schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:35:
Ik vind het aanbod ook wel een beetje schraal als ik eerlijk ben. Zoals iemand eerder al zei veel mensen zullen een aantal van deze games al gespeeld hebben. Zelf heb ik ook al 3 van de 5 gespeeld... Nouja in ieder geval leuk voor de relatief nieuwe PS3 bezitters zullen we maar zeggen.
Ik heb er trouwens ook 3 van de 5, blijven er dus nog precies 2 over. En verder heb je ook nog een maand gratis ps plus om te proberen. Prachtige deal, aangezien ik niet eens last heb gehad van de downtime.