Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

dangerpaki schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:27:En ja PSN is dan misschien gratis en dus geen compensatie waard. Maar mijn gejatte CC gegevens, als die misbruikt worden voor een paar honderd euros, zijn dat wel. Allemaal door een fout van Sony. Dat is wel meer waard dan 2 games die je voor gezamenlijk 20 euro uit de budgetbak kunt oppikken.
Als dat gebeurt dan hoef je dat niet zelf te betalen, dat wordt vergoed door de cc-maatschappij die dat dan wel weer doorbelast naar sony.
Omni superens schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:35:
Ik vind het aanbod ook wel een beetje schraal als ik eerlijk ben. Zoals iemand eerder al zei veel mensen zullen een aantal van deze games al gespeeld hebben. Zelf heb ik ook al 3 van de 5 gespeeld... Nouja in ieder geval leuk voor de relatief nieuwe PS3 bezitters zullen we maar zeggen.
Ten eerste zijn ze natuurlijk beperkt tot games die ze zelf uitgeven. En misschien hadden ze beter slechte games weg kunnen geven die bijna niemand nog heeft gespeeld.

Ik heb er trouwens ook 3 van de 5, blijven er dus nog precies 2 over. En verder heb je ook nog een maand gratis ps plus om te proberen. Prachtige deal, aangezien ik niet eens last heb gehad van de downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Svennie schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:40:
voor mij zitten er gelukkig nog 2 spellen bij die ik nog niet heb, dead nation and infamous, LBP en WipeOut heb ik al via PSN+ gekregen en de Ratchet & Clank spellen spreken mij niet aan.

Ze zouden er voor PSN+ leden 2 andere spellen bij kunnen doen, leden van het eerste uur hebben al LBP en WipeOut, nu krijg je door de 60 extra dagen natuurlijk al 2 extra spellen (zo lang je lid blijft)
Hier exact hetzelfde. LBP en WipeOut HD al in de eerste maand via het PS+ programma gekregen. Verder hoef ik R&C: Quest for Booty niet te hebben, ik heb A Crack in Time al gespeeld en vond het niet geweldig.

Dus blijft alleen InFamous en Dead Nation over. InFamous heb ik hier al liggen maar die ga ik dan wel snel verkopen voor een paar euro. Immers ga ik 'em niet dubbel houden.

Al met al wel netjes van Sony. Helaas heb ik, op één game na, alles dus al (gehad).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
Ze hadden idd wel wat recentere games mogen geven of in ieder geval iets van God Of War3 of Heavy Rain, zo zijn er nog wel meer titels te noemen.

Of de spellen terzijde, ze hadden me wel een nieuwe controller mogen geven, ik weet nog dat Microsoft met de xbox1 na de prijsverlaging een erg leuk pakketje cadeau deed, hier zat ook een controller in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nog even voor de mensen met een ING rekening ter bevestiging:

Bron
Wat gebeurt er als er fraude op mijn creditcard plaatsvindt vanwege de hack op het Sony PlayStation Network?
Mocht er onverhoopt fraude op uw creditcard plaats hebben gevonden naar aanleiding van de hack van het Sony PlayStation Network, dan vergoedt de ING uw schade.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
GranCanaria schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:53:
Ze hadden idd wel wat recentere games mogen geven of in ieder geval iets van God Of War3 of Heavy Rain, zo zijn er nog wel meer titels te noemen.

Of de spellen terzijde, ze hadden me wel een nieuwe controller mogen geven, ik weet nog dat Microsoft met de xbox1 na de prijsverlaging een erg leuk pakketje cadeau deed, hier zat ook een controller in.
Ook al doe je GoW3 of HR dan houdt je het zelfde probleem. Deze spellen heeft ook al bijna iedereen gespeeld. Ik denk dat je het probleem blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weet iemand of die refund PSN of PS3 gebonden is=

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
Son Goku schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:53:
Nog even voor de mensen met een ING rekening ter bevestiging:

Bron

[...]
Lees: De Nederlandse Staat
oftewel
De belastingbetaler.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
GAIAjohan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:21:
[...]

Lees: De Nederlandse Staat
oftewel
De belastingbetaler.
Moet dat nou echt? Dat heeft hier echt he-le-maal niets mee te maken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
cheiron schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:23:
[...]

Moet dat nou echt? Dat heeft hier echt he-le-maal niets mee te maken.
ING is van de staat en zolang ze het financieel niet op een rijtje hebben blijft de staat er geld inpompen.. Ja uiteindelijk moeten ze wel alles terugbetalen, maar wie zegt dat dat allemaal lukt?
En ja, ING betaalt het dus, maar waar komt hun geld vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
GAIAjohan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:33:
ING is van de staat en zolang ze het financieel niet op een rijtje hebben blijft de staat er geld inpompen.. Ja uiteindelijk moeten ze wel alles terugbetalen, maar wie zegt dat dat allemaal lukt?
Heb jij wat tegen de ING ofzo? Elke bank haalt 'geld van de burger', zoiets heet hypotheek bijvoorbeeld, eigelijk haalt elk bedrijf zijn geld bij 'de burger'. Vergoeding nav fraude wordt gewoon kostenpostje, niet veel anders dan het salaris van een medewerker.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het Playstation topic is de laatste plek waar een discussie gevoerd kan worden over eventuele staatssteun aan banken. In dit geval is de ING gewoon een bank die informatie geeft aan de PSN gebruiker, that's it. Als je een discussie over het wel en wee van de Nederlandse staat en de banken wil voeren, dan is er vast een topic te vinden in: General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Speel zelf alleen maar FIFA en gebruik de PS3 verder nog als mediaspeler, dus ik ben helemaal niet thuis in al die spellen die je krijgt vanwege de downtijd. Maar, Nederlander als ik ben, is dit voor mij wel een leuke kans om eens wat andere spellen te spelen.

Wat voor soort games zijn het? Action/Adventure/Racer/...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
psvjw schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:07:
Speel zelf alleen maar FIFA en gebruik de PS3 verder nog als mediaspeler, dus ik ben helemaal niet thuis in al die spellen die je krijgt vanwege de downtijd. Maar, Nederlander als ik ben, is dit voor mij wel een leuke kans om eens wat andere spellen te spelen.

http://lmgtfy.com/?q=wipeout+hd+fury&l=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 01:50:
Sowieso handig om inFamous bij de games te zetten nu deel twee er dit jaar aan komt. Wellicht dat er nog wat mensen op het randje de smaak te pakken krijgen. Ik ga voor Dead Nation en Ratchet & Clank, de enige games die ik nog niet heb. Al heb ik Fury nog niet van Wipe-Out, maar zonde om daar voor te gaan.
Ik ga dezelfde nemen, de rest heb ik al. Dead Nation lijkt me wel erg goed trouwens. Ik heb al eens zitten twijfelen om die te kopen, mede door de online coop.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 17-05-2011 12:39 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

GAIAjohan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:33:
[...]

Klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
psvjw schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:07:

Kijken ff een klein stukje terug in dit topic en je hebt het antwoord dat je zoekt ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Zaterdag aaf ps3 gekocht. Met fifa 10:S:P moest eigenlijk fifa 11 zijn maargoed.
Hij is nu aan het updaten. Zo maar ns een kijkje nemen...
Kom ik ook in aanmerking met die gratis spellen?
Iemand nog mooie shooters of racing games?
Of wachten met kopen en wachten op bf3 en mw3 en fifa 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
afca123 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:42:
zaterdag aaf ps3 gekocht. Met fifa 10:S:P moest eigenlijk fifa 11 zijn maargoed.
Hij is nu aan het updaten. Zo maar ns een kijke nemen...
KOm ik ook in aanmerking met die gratis spellen?
Iemand nog mooie shooters of racing games? of wachten met kopen en wachten op bf3 en mw3 en fifa 12????
Je moet een actief account van voor 20april hebben.
Anders kom je niet in aanmerking.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Iemand nog mooie shooters of racing games? of wachten met kopen en wachten op bf3 en mw3 en fifa 12????
BF:BC2 is een erg vermakelijk spel (nu verkrijgbaar voor circa 20 tot 30 euro)
Killzone 3 is voor de future-setting-fans erg goed
CoD:BO is voor de run and gun fanaten schijnbaar erg leuk (je leest t, ik ben er geen fan van)
Uncharted 2 is een erg aangename actie/shooter en ook voor bijna nix te krijgen

GT5, Dirt2, NFS reeks, Modnation Racers, enz, er zijn meer dan voldoende race spellen, het is maar net wat je leuk vindt en wat je budget is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zaterdag aaf ps3 gekocht. Met fifa 10:S:P moest eigenlijk fifa 11 zijn maargoed.
Hij is nu aan het updaten. Zo maar ns een kijke nemen...
KOm ik ook in aanmerking met die gratis spellen?
Je komt wel in aanmerking voor een type- en spellingscursus.

On-topic:betekent die PSN-actie dat mensen met een psp en ps3 2 spellen per systeem mogen uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:49:
[...]Je komt wel in aanmerking voor een type- en spellingscursus.
On-topic:betekent die PSN-actie dat mensen met een psp en ps3 2 spellen per systeem mogen uitzoeken?
correct, of je pakt 2x 2 ps3 games

//edit
zie ook dit artikel:
http://www.psfocus.nl/2_2...ames_ter_compensatie.aspx

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 17-05-2011 14:57 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 18:24
Een wat oudere titel en dus voor een scheet en drie knikkers te koop: Burnout Paradise. Blijft een sublieme racer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 13:17
Ik heb zelf LBP en Infamous platinum en QfB uitgespeeld. Wipeout was ooit mijn eerste store aankoop. Ik denk dat ik dus wipeout pak (voor de fury dlc) en Dead Nation. Bij de US krijg je overigens Super Stardust HD ipv QfB. Ik heb wel een US account; maar SS hd heb ik ook al...

Ach; tis een aardigheidje. Sony is wel verantwoordelijk voor de downtime, maar dit kan nu eenmaal gebeuren. Ook al is het allemaal wat chaotisch verlopen en slecht gecommuniceerd, ik neem genoegen met deze compensatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

ik kon het niet echt duidelijk vinden, maar is het per ps3 of per account?
zou wel lekker zijn als ik 2 games op m'n nl en 2 games op m'n us account zou kunnen downloaden :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
blij dat ik alle 5 nog niet heb, denk dat ik zelf voor Infamous en LBP ga, lijken me beide leuke games maar niet waar mijn prio op lag om te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:15
Ik ga denk ik voor infamous en wipeout. Ik heb altijd al eens wipeout willen proberen. LBP heb ik al voor de PS3 en R&C heb ik dat eerste ps3 spel nog niet eens van uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Oke, Ik heb bbc2 al voor de pc. Die ga ik niet dubbel kopen.
Ik denk dat ik Black ops neem of Midnight Club.
Zit nog te twijfelen tussen TDU 2 en midnight club.
Jammer dat ik geen gratis spellen kan krijgen en psn+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ben benieuwd wanneer de store weer online komt..kheb daar nog geen datum van gehoord van Sony

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 18:18
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:47:
[...]

BF:BC2 is een erg vermakelijk spel (nu verkrijgbaar voor circa 20 tot 30 euro)
Killzone 3 is voor de future-setting-fans erg goed
CoD:BO is voor de run and gun fanaten schijnbaar erg leuk (je leest t, ik ben er geen fan van)
Uncharted 2 is een erg aangename actie/shooter en ook voor bijna nix te krijgen

GT5, Dirt2, NFS reeks, Modnation Racers, enz, er zijn meer dan voldoende race spellen, het is maar net wat je leuk vindt en wat je budget is.
Dirt 3 komt ook over ongeveer een week uit. Er zijn ook nog voldoende oudere spellen beschikbaar in alle genres als je tweedehands of budgetbak aankopen wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MisterMaze schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Dirt 3 komt ook over ongeveer een week uit. Er zijn ook nog voldoende oudere spellen beschikbaar in alle genres als je tweedehands of budgetbak aankopen wil.
I know, daarom is het nu juist de tijd om Dirt 2 te kopen. Nieuwe spellen kopen is, met uitzondering van de echte toppers, onzin als na enige maanden de prijs gehalveerd is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond Infamous echt een gewelige game hoor! Ik hoop dat via deze actie veel meer mensen kennis gaan maken met deze topper en daardoor deel 2 absolute verkoopboost krijgt.

Deze PSN ramp kan nog wel een een boost worden. Mensen maken kennis met PS+, krijgen games die ze voorheen nooit hadden gekocht (omdat het geen shooter is) en hiermee Komen mensen toch ineens flink ik aanraking met de store.

Daarnaast vergeten mensen erg snel en laten we heel eerlijk wezen: Wat hebben we nou eigenlijk te vrezen van de gegevens die op straat liggen? CC gegevens hebben ze niet (die ware immers versleuteld) en mijn persoonlijke gegeven staan ook in het telefoonboek. En mochten ze toch mijn CC gegevens hebben dan missen ze mijn securecode en ben ik alsnog verzekerd voor rare afschrijvingen.

Ik ben gewoon erg blij dat ik weer online kan en sta nog steeds helemaal verbaast van de perfecte co-op die je met mensen op PC kan hebben via de steam integratie. PS3 vs PC is "on"

Sony zal nog wel even onder druk staan want hoe gaaf is het nu om een multinational op de knieën te brengen door nog een keer in te breken bij Sony. Sony in haar ondergoed zetten terwijl de hele wereld kijkt is natuurlijk het mooiste wat er is. Je mag aannemen dat hackers "as we speak" aan het proberen zijn sony nog een keer voor schut te zetten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:32:
Leuk hoor, gratis spellen, maar ik vraag me af of ik dat allemaal wel kwijt kan op mijn ieniemienie 40 GB-schijf....
Applausje hoor... zeuren over gratis games ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:13:

Applausje hoor... zeuren over gratis games ..
Hahah zo denk ik er ook over, Blijkbaar denk iedereen er zo over want het halve internbet gaat ermee aan de haal. Toch grappig:

Infamous - 1,95 miljoen keer verkocht
Wipeout - geen cijfer maar laten we op 2 miljoen gaan zitten
Dead Nation - geen cijfers maar vast niet veel 1 miljoen keer
Little Big Planet - 4,4 miljoen keer verkocht.

Als je even over deze cijfers nadenkt en je bedenkt dat er ruim 50 miljoen PS3 consoles zijn verkocht, er 77 miloen PSN accounts zijn etc etc... Daan houd je maar een heel klein percentage over die werkelijk al deze 5 games hebben gekocht.

Uiteindelijk is het over, over, overgrote merendeel van de PS3 gamers die dus gewoon een keuze hebben tussen een aantal wat oudere maar nog steeds erg goede first party games.

Dat mensen boos zijn over de id loss etc is hartstikke begrijpelijk maar er is niks dat sony kan doen om dat terug te draaien naast wat ze al doen. je krijgt een ID verzekering en je krijgt compensatie voor het niet kunnen gebruiken van een dienst waar je wel van uitgaat wanneer je je Ps3 koopt. Uiteindelijk is de dienst gratis en valt er niet veel te halen omdat vanalles via de EULA is afgedekt maar bij de aankoop van je Ps3 wordt je mede overgehaald het systeem te kopen door PSN. Nu vergoeden ze iedereen middels games en PS+. Ik weet niet wat mensen nog meer zouden willen. Excuses zijn inmiddels tot in den treure gemaakt...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
swopdark schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:08:
Sony zal nog wel even onder druk staan want hoe gaaf is het nu om een multinational op de knieën te brengen door nog een keer in te breken bij Sony. Sony in haar ondergoed zetten terwijl de hele wereld kijkt is natuurlijk het mooiste wat er is. Je mag aannemen dat hackers "as we speak" aan het proberen zijn sony nog een keer voor schut te zetten.
Zo gaaf vind ik het allemaal niet, wij (consumenten) zullen uiteindelijk deze kosten (indirect) betalen. Ten alle tijde zullen ze dit geld terug moeten gaan verdienen. En het geld wat nu besteed is aan de beveiliging van de PSN kan niet voor bv PS4 aangewend worden. Dus ik vind het minder "gaaf". Neemt niet weg dat dit eigenlijk nooit had moeten kunnen gebeuren.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

swopdark schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:08:
Oh oh wat gaaf, wat een sensatie. Je bent vind het zeker ook gaaf als er bij jou huis (meerdere malen) wordt ingebroken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het is hierboven al genoemd, maar even een serieuze vraag erover nu: weet iemand toevallig de grote van de verschillende games? Ik zit te denken aan LBP en Wipe-out, maar heb ook slechts een 40 gig HDD. Ben daarom benieuwd of het past. Is er ergens een lijst met de grote van de games? Kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

wipe-out zal met 2-3GB wel ophouden, maar LBP is normaal een BR-titel die zal snel 10Gb zijn?

gewoon je HD vervangen... hoef je in de toekomst ook geen keuzes te maken welke games je wilt verwijderen etc. En die HD vervangen is echt peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Het is meer dat ik mijn ps3 niet erg veel gebruik (lees: 1 keer per week), en ook niet zoveel games heb. Om dan 50+ euro voor gratis games uit te geven gaat me wat te ver ;). Maar bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Orian schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:47:
Het is meer dat ik mijn ps3 niet erg veel gebruik (lees: 1 keer per week), en ook niet zoveel games heb. Om dan 50+ euro voor gratis games uit te geven gaat me wat te ver ;). Maar bedankt voor je reactie :)
Dan koop je de games maar download je ze niet.
Zodra de store ze als "gekocht" ziet kun je ze altijd opnieuw downloaden. Dan kun je ze 1 voor 1 spelen /downloaden.
Maar die 40Gb gaat niet vol door de 2 games :)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Chaoss schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:44:
wipe-out zal met 2-3GB wel ophouden, maar LBP is normaal een BR-titel die zal snel 10Gb zijn?

gewoon je HD vervangen... hoef je in de toekomst ook geen keuzes te maken welke games je wilt verwijderen etc. En die HD vervangen is echt peanuts.
Ik heb LBP al op m'n PS3 staan en deze titel is 1-2 GB. Weet het niet exact uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

LuPo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:05:
[...]

Ik heb LBP al op m'n PS3 staan en deze titel is 1-2 GB. Weet het niet exact uit m'n hoofd.
Is dat alleen de install naast je Disc of echt de complete gedownloade versie?

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dat kan nooit het hele downloadable spel zijn idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet op PSN. Ik heb wel na 45 uur eindelijk de mail ontvangen waarmee ik mijn wachtwoord zou kunnen wijzigen, maar ik krijg doodleuk na het invullen van die beveiligingscode het volgende te lezen:

"Er is een time-out opgetreden voor uw aanvraag tot herstellen van uw wachtwoord."

Ik kan dus nog steeds niks. En dit alles ook nog op een PS3 waar het account op is gemaakt en nog nooit op een andere PS3 is ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dj-sannieboy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:07:
[...]

Oh oh wat gaaf, wat een sensatie. Je bent vind het zeker ook gaaf als er bij jou huis (meerdere malen) wordt ingebroken?
Heb je nooit andere posts van swopdark gelezen? Zijn reactie was enigzins sarcastisch bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:17:
Ik kan nog steeds niet op PSN. Ik heb wel na 45 uur eindelijk de mail ontvangen waarmee ik mijn wachtwoord zou kunnen wijzigen, maar ik krijg doodleuk na het invullen van die beveiligingscode het volgende te lezen:

"Er is een time-out opgetreden voor uw aanvraag tot herstellen van uw wachtwoord."

Ik kan dus nog steeds niks. En dit alles ook nog op een PS3 waar het account op is gemaakt en nog nooit op een andere PS3 is ingelogd.
tjah die mails zijn 24 uur geldig...

Toch vreemd ik deed gister inloggen op PSN (via de PS3) kreeg de melding dat ik het ww moest veranderen, gewoon gedaan via de PS3 en ik kon gelijk inloggen... geen gedoe met mails etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
thunder8 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:09:
[...]

Is dat alleen de install naast je Disc of echt de complete gedownloade versie?
Dat is het complete gedownloade spel. Ik heb het even voor je opgezocht op m'n PS3 en het is om precies te zijn: 2216 MB. Bij Game Data staat alleen een profile en een DLC bestand (1310kb en 1070kb).
Chaoss schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:10:
dat kan nooit het hele downloadable spel zijn idd..
Waarom niet? Ik heb het spel gekregen omdat ik gelijk de eerste maand lid werd van PS+. Verder heb ik LBP niet op disc dus dit is het enige wat erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:33:
[...]

tjah die maisl zijn 24 uur geldig...

Toch vreemd ik deed gister inloggen op PSN (via de PS3) kreeg de melding dat ik het ww moest veranderen, gewoon gedaan via de PS3 en ik kon gelijk inloggen... geen gedoe met mails etc.
Ik had hetzelfde de emails zijn 3 uur geldig na versturen dus moet gewoon even de wekker zetten en elke 3 uur even in je email kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik meen me te herrinneren toen LBP uitkwam, dat sony wilt dat games sowieso op BD gedrukt worden, ook al is die maar 2 of 3 gb, net als LBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
LBP was ook eerst bedoelt als PSN-game en niet als uitgave op BD. Dus het is niet echt verwonderlijk. Overigens zijn er maar weinig spellen die de volledige BD gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik snap dat er geneog sellen zijn die neit de volledige 16GB (ofzo) gebruiken, maar ik had wel gedacht dat LBP veel groter zou zijn dan 2,5GB omdat het toch een behoorlijk uitgebreid spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Chaoss schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:54:
Ik snap dat er geneog sellen zijn die neit de volledige 16GB (ofzo) gebruiken, maar ik had wel gedacht dat LBP veel groter zou zijn dan 2,5GB omdat het toch een behoorlijk uitgebreid spel is.
op een BD kan ongeveer ~50GB.
De meeste spellen zullen echter binnen de 9,6GB vallen.
Dit is vanwege de dual layer DVD beperking van de Xbox360.
Uitzonderingen daargelaten zoals FFXIII waar ze wel high res video's hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sinned123 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:00:
[...]

op een BD kan ongeveer ~50GB.
De meeste spellen zullen echter binnen de 9,6GB vallen.
Dit is vanwege de dual layer DVD beperking van de Xbox360.
Uitzonderingen daargelaten zoals FFXIII waar ze wel high res video's hebben gebruikt.
Ik denk eerder dat spellen vaak simpelweg niet zo groot zijn. Spellen zijn niet ineens 20 GB of groter puur omdat de PS3 een BR drive heeft. Ik denk dan ook dat 98% van de PS3 games op een DVD gedrukt worden, zou mij in ieder geval het slimst lijken kwa kostenbesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Is er ook een game topic van midnight club la? Die kan ik namelijk nergens vinden.
En hoe komt het dan dat ie er niet is? Zou graag wat meer info over die game willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
-RazieL- schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:19:
[...]

Heb je nooit andere posts van swopdark gelezen? Zijn reactie was enigzins sarcastisch bedoelt ;)
LOL idd, hij, opslaghond en nog een paar anderen zijn zo pro Sony dat het bijna eng is. Te grappig dat hij dan van antiSonytisme word beschuldigd ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Topicstarter
afca123 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:13:
Is er ook een game topic van midnight club la? Die kan ik namelijk nergens vinden.
[Xbox 360 / Playstation 3] Midnight Club - Los Angeles, maar er is al lange tijd niet meer in gepost.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Sagat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:37:
[...]

LOL idd, hij, opslaghond en nog een paar anderen zijn zo pro Sony dat het bijna eng is. Te grappig dat hij dan van antiSonytisme word beschuldigd ;)
:>

Ik heb inmiddels het woord Sony op mijn eikel laten tatoeëren.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
Fappen met Sony dan maar he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks voor Dead Nation en de R&C...heb de rest al...nu maar hopen dat mijn 40GBtje nog ruimte genoeg heeft. Maar zo niet, dan is het gewoon jammer...moet ik maar wat minder games installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Zoals al eerder is geopperd kan je gewoon de download van een game in de PSN-store starten en deze direct weer annuleren. De game zal dan als aangeschaft in de store staan, dan kan je hem op een later tijdstip (wanneer je weer wat meer ruimte op je schijf hebt) alsnog downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inanna schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:21:
Zoals al eerder is geopperd kan je gewoon de download van een game in de PSN-store starten en deze direct weer annuleren. De game zal dan als aangeschaft in de store staan, dan kan je hem op een later tijdstip (wanneer je weer wat meer ruimte op je schijf hebt) alsnog downloaden.
Goede tip, maar klagen doe ik sowieso niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 22:26
Exorcist schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:09:
[...]

Ik denk eerder dat spellen vaak simpelweg niet zo groot zijn. Spellen zijn niet ineens 20 GB of groter puur omdat de PS3 een BR drive heeft. Ik denk dan ook dat 98% van de PS3 games op een DVD gedrukt worden, zou mij in ieder geval het slimst lijken kwa kostenbesparing.
Maar dat is niet het geval :+

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:33:
[...]

Dat is het complete gedownloade spel. Ik heb het even voor je opgezocht op m'n PS3 en het is om precies te zijn: 2216 MB. Bij Game Data staat alleen een profile en een DLC bestand (1310kb en 1070kb).

[...]

Waarom niet? Ik heb het spel gekregen omdat ik gelijk de eerste maand lid werd van PS+. Verder heb ik LBP niet op disc dus dit is het enige wat erop staat.
Heel erg bedankt, dat moet nog wel lukken dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
@sony tatoe
Bij de meeste mensen weet ik vrij zeker dat het een grap is als ze zoiets zeggen ;)
Je bent trouwens mooi gek, Sony komt er bij mij niet op. Nintendo, ms en ook Sega kunnen het ook mooi vergeten, hardware hebbie nodig om spellen te spelen maar verder boeit het me niks........Capcom daarentegen?
* Sagat overweegt >:) 8)7

Nu de 'echte' keuzes bekend zijn twijfel ik tussen lbp, infamous en R&C.
lastig lastig.
LBP vond ik op basis van even spelen bij iemand en het thuis spelen van de demo van deel 2 eigenlijk niets voor mij
Infamous had ik al eerder besproken
en R&C leek me op de ps2 al een leuke game maar eigenlijk heb ik em nooit echt gespeeld (voor de duidelijkheid, ooit is gekocht als platinum). Ben een beetje platform fan af denk ik (maar vermaak me wel goed met dk op de wii, lekker consequent)........maar de andere games heb ik al of lijken me helemaal niks.

Ondanks dat ik weet dat heel veel mensen hier wel veel lol gehad hebben met lbp denk ik dat dit toch de afvaller wordt. In het onwaarschijnlijke geval dat ik dk uitspeel heb ik nog new smb liggen, wil ik toch wel is serieus galaxy proberen (die heb ik overigens niet), en heb ik ook nog splosion man op xbla....genoeg platformers voor een ex fan |:(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Niet op gelet nee. Als de reactie sarcastisch was, dan kwam het slecht over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Is er al bekend wanneer de shop weer online komt? Mijn Mortal Kombat Trail is nu verlopen, en kan mijn code dus niet invullen om online te spelen :(

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Dj-sannieboy schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:13:
[...]

Niet op gelet nee. Als de reactie sarcastisch was, dan kwam het slecht over.
haha, of je leest te weinig op dit forum :P Voor elke volger was het vrij duidelijk dat dit sarcastisch was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
TheKillingBean schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:45:
Is er al bekend wanneer de shop weer online komt? Mijn Mortal Kombat Trail is nu verlopen, en kan mijn code dus niet invullen om online te spelen :(
Dat vind ik nog wel de grootste irritatie, heb je PSN, kan je online gamen.. werkt het niet omdat je moet activeren :/ In nood hadden ze gewoon die free-trial iets kunnen verlengen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Sagat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:49:
Nu de 'echte' keuzes bekend zijn twijfel ik tussen lbp, infamous en R&C.
lastig lastig.
LBP vond ik op basis van even spelen bij iemand en het thuis spelen van de demo van deel 2 eigenlijk niets voor mij
Infamous had ik al eerder besproken
en R&C leek me op de ps2 al een leuke game maar eigenlijk heb ik em nooit echt gespeeld (voor de duidelijkheid, ooit is gekocht als platinum). Ben een beetje platform fan af denk ik (maar vermaak me wel goed met dk op de wii, lekker consequent)........maar de andere games heb ik al of lijken me helemaal niks.
LBP is op zich een aardige game maar de besturing is echt heel matig voor een platformer. Kan een afknapper zijn dus, zeker als je veel platformers hebt gespeeld.
R&C is echt een supermooie serie, maar quest for booty is naar mijn mening in verhouding een matige DLC van de hoofdserie. Niet aan te raden om hiermee te beginnen.
Infamous is gewoon een topgame in het genre, klaar.

Ik heb eigenlijk alleen Dead Nation niet gespeeld, terwijl mijn PS3 eigenlijk mijn secundaire console is. Jammer, beetje pech. Maakt me niet zo veel uit: er vanuit gaande dat ik geen nadelige gevolgen van de diefstal ga ondervinden was mijn TV toevallig een aantal weken stuk, dus ik heb er geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Coolsnarf schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:05:
[...]

haha, of je leest te weinig op dit forum :P Voor elke volger was het vrij duidelijk dat dit sarcastisch was ;)
Blijkbaar, hoewel ik dit topic toch wel aardig volg. Hoe dan ook, op mij kwam het niet sarcastisch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
SeamusXanthus schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:10:
LBP is op zich een aardige game maar de besturing is echt heel matig voor een platformer. Kan een afknapper zijn dus
Exact dat, maar als je een tijdje speelt zal je er vast aan wennen. (is imho ook niet matig, maar bewust floaty gemaakt.......denk de princess in super mario 2......sorta kinda :P ). Having said that, dit was inderdaad de hoofdafknapper. Verder is lbp natuurlijk al about user generated content. En levels maken boeit me niet, en imho is 90% van wat de community maakt niet echt byzonder, er zijn altijd uitzonderingen...maar op de pc had ik ook nooit iets met mods enzo.
R&C is echt een supermooie serie, maar quest for booty is naar mijn mening in verhouding een matige DLC van de hoofdserie. Niet aan te raden om hiermee te beginnen.
Ik heb het dus al wat gespeeld op de ps2, dus echt beginnen is het ook weer niet. En verhaallijn is voor een platformer meestal ook weer niet super belangrijk......dlc betekent kort en dat is voor mij als short attention span gamer met ook nog is weinig tijd weer een voordeel :P
Infamous is gewoon een topgame in het genre, klaar.
Mja.......denk dat ik het of geweldig ga vinden, of dat ik het heel weinig ga spelen, maar ik moet toegeven dat toen ik de videoreviews zag het me enorm leuk leek. Eigenlijk hierom al de no brainer in mijn selectie, en tsja LBP is denk ik gewoon niet voor mij.......ook een beetje onzien om een spel geforceerd te spelen net zolang dat het leuk wordt, nogmaals had ik geen andere platformers dan was het dat nog wel waard (heb wel al wat leuke levels gezien en gespeeld) , maar genoeg andere opties dus.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik zit nog een beetje te twijfelen over de games, en ben benieuwd naar jullie input/meningen

Infamous Dit wordt zowieso een van de 2 games die ik kies
LBP: Ik heb nu erg veel plezier van LPB2, speel hem helemaal ziek, en zou voor de "collectie" eigenlijk deel 1 ook moeten hebben. Ik wil echter niet het gevoel hebben dat ik
a: een "downgrade" zit te gamen
b: een "seen is, done that" gevoel ga krijgen na een paar levels.
R&C: Quest for Booty: gaat het niet worden, niet echt mijn ding, en de recencies maken me niet enthousiast
Dead Nation: Hetzelfde
WipEout HD Fury:: Ik heb wel eens de demo gespeeld, en vond het wel opzich wel tof, maar de besturing werkte niet zo voor mij (zwalkte alle kanten op) en vond het eigenlijk best (te pittig). Nou is dit ook niet echt m'n primaire genre, dat helpt ook niet mee :P, maar m'n eerste indruk van de game was niet zo geweldig. Misschien kwestie van wennen aan de besturing :?

Meningen :? :P

[ Voor 2% gewijzigd door BlackEyedAngel op 19-05-2011 12:12 . Reden: Tikfouten verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Sagat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:37:
[...]

Ik heb het dus al wat gespeeld op de ps2, dus echt beginnen is het ook weer niet. En verhaallijn is voor een platformer meestal ook weer niet super belangrijk......dlc betekent kort en dat is voor mij als short attention span gamer met ook nog is weinig tijd weer een voordeel :P
Ging me niet om de verhaallijn, maar om de matigheid van de game in verhouding met de rest van de delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 13:17
Inanna schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:21:
Sterker nog... in winkelmandje doen en vervolgens daadwerkelijk aanschaffen is al voldoende. De vraag om te downloaden of niet komt daarna pas... gekocht = gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Son Goku schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:03:
Ik zit nog een beetje te twijfelen over de games, en ben benieuwd naar jullie input/meningen

Infamous Dit wordt zowieso een van de 2 games die ik kies
LBP: Ik heb nu erg veel plezier van LPB2, speel hem helemaal ziek, en zou voor de "collectie" eigenlijk deel 1 ook moeten hebben. Ik wil echter niet het gevoel hebben dat ik
a: een "downgrade" zit te gamen
b: een "seen is, done that" gevoel ga krijgen na een paar levels.
R&C: Quest for Booty: gaat het niet worden, niet echt mijn ding, en de recencies maken me niet enthousiast
Dead Nation: Hetzelfde
WipEout HD Fury:: Ik heb wel eens de demo gespeeld, en vond het wel opzich wel tof, maar de besturing werkte niet zo voor mij (zwalkte alle kanten op) en vond het eigenlijk best (te pittig). Nou is dit ook niet echt m'n primaire genre, dat helpt ook niet mee :P, maar m'n eerste indruk van de game was niet zo geweldig. Misschien kwestie van wennen aan de besturing :?

Meningen :? :P
Infamous: Ik twijfel nog, ik heb de demo wel gespeeld toen, en opzich wel leuk, maar was nog niet overtuigd.
LBP1 heb je niet het gevoel van een downgrade, ik heb ze beide uitgespeeld, deel 2 is wel veel gevarieerder met al die ' voertuigen ', deel 1 rust veel en veel meer op stickers plakken en zoeken. Deel 1 is daarom eigelijk veel moeilijker compleet te krijgen. We hebben ook deel 1 ook langer het verhaal gespeeld (wss omdat compleet krijgen moeilijker was).
Ratchet & Clank is gewoon tof, er stond geloof ik een demo van het deel ervoor in de store, misschien die eerst even proberen? Ik word er wel op de 1 of andere manier misselijk van altijd...(heb ik eigelijk maar bij heeeeel weinig spellen--> maar dit is er 1 van). Misschien wel omdat het zo leuk is en ik te geconcentreerd zit :P
Dead nation: Lijkt me gewoon leuke PSN game voor ff lekker tussendoor (kies ik denk wel!)
Wipeout HD: Ik wou hem eerst zo graag hebben, toen kwam er uiteindelijk een demo en knapte ik er helemaal op af..toch not my kind of game.

Ik zal dus voor Infamous en dead nation gaan, als ik echter geen van de 5 zou hebben nog zou ik hoe dan ook LBP nemen en daarna in lijn zou het lastig worden..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 12-09 16:00
Hoe zit het eigenlijk met meerde PSN accounts? Ik en mijn broertje hebben allebei een PSN account + ik heb nog een USA en UK PSN account. Mag ik voor elke account 2 van die 5 games uit zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik ga er wel van uit.
Je kan immers beiden je eigen Credit Card gekoppeld te hebben.
En totaal verschillende spellen leuk vinden.

Ik vind het niet percee misbruik maken van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Ik heb ook even de games bekeken die ik nog niet zo goed kende.

inFamous: Deze heb ik niet gehad, maar verkocht zonder uit het seal te halen.
LittleBigPlanet: Ik heb deze en deel twee al. Goede games!
R&C: Quest for Booty: Heb ik niet, maar het trekt me niet zo.
Dead Nation: Dit is gewoon SpecOps (dat gratis in COD:BO zit), maar dan met geupgrade graphics.
WipeOut HD Fury: Ik heb deze game. Dit is een heel verzorgde, goede game, wel wat moeilijker.

Hmmm, ik denk dat ik inFamous maar kies, omdat het kan en misschien R&C: Quest For Booty. Echt heel erg blij wordt ik er niet van, omdat ik vaak de naar mijn mening goede exclusives al koop.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Infamous is een meer dan uitstekende exclusive.
Van dit lijstje zeker niet de slechtste game.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het hele LBP gebeuren niet snap en Wipeout echt heel erg moeilijk is.

R&C en Dead Nation zijn de mindere van de 5 games.

Al met al vind ik de keuze van de spellen niet onaardig, probleem is echter dat velen Wipeout,LBP en Infamous al bezitten.

[ Voor 19% gewijzigd door Sinned123 op 20-05-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

R&C QfB doet absoluut niet onder voor de andere games. Hij is alleen wel kort vergeleken met de andere R&C-games, omdat dit een downloadable tussendoortje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

-RazieL- schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:59:
R&C QfB doet absoluut niet onder voor de andere games. Hij is alleen wel kort vergeleken met de andere R&C-games, omdat dit een downloadable tussendoortje was.
Hij was ook niet als full price game op de markt gezet, dus dat scheelt weer. Het is wel een direct vervolg op RC:Tools of Destruction (dacht ik), dus als je die niet gespeeld hebt, dan is het wellicht minder aan te raden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sinned123 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:56:

R&C en Dead Nation zijn de mindere van de 5 games.
Ben ik het niet mee eens, tzijn wellicht kortere/kleinere games omdat het downloadable/ PSN games zijn.

Maar de Hele R&C series is een van de PS3 toppers die in een rijtje als Uncharted, Killzone, GT5 thuis hoort... tuurlijk als je totaal niet van platform games houd koop je zoiets niet, maar dat geld ook voor GT5 of Killzone als je niet van racesims of shooters houd.

Dead Nation is gewoon een goeie PSN titel, heeft hoge scores gehaald in diverse reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Persoonlijk vond ik Quest for Booty de minste van alle R&C releases.
Dead Nation zou leuker zijn als coop meer dan 2personen zou beslaan.

Het zijn geen slechte games, maar de andere 3 games zijn naar mijn mening beter.

Wat trouwens ook te zien is om de gamerankings, wat trouwens niet zaligmakend is.
Volgens die lijst is LBP de beste game, wat ik persoonlijk niet deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Welke van deze 5 games zijn het beste geschikt voor mijn kinderen denken jullie? Ze zijn 8 en 10, en nu heb ik alleen nog NFS- Hot Pursuit, MotorStorm: Pacific Rift en enkele Guitar Hero games.

LBP lijkt me erg geschikt voor hun, maar welke 2e game zal ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
Was Ratchet & Clank: Quest for Booty nu de enige R&C game zonder trophies?

Overigens staan inFamous en Dead Nation bij mij hoog op het verlanglijstje, al wil die laatste titel nog wel ingewisseld worden voor R&C (mocht ie trophies hebben). Ja ik ben een trophiehoer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Stefandepefan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:38:

Overigens staan inFamous en Dead Nation bij mij hoog op het verlanglijstje, al wil die laatste titel nog wel ingewisseld worden voor R&C (mocht ie trophies hebben). Ja ik ben een trophiehoer :P
Dan zit je hier in het verkeerde topic en kan je beter hier terecht

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 20-05-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online

Ik heb hem uitgespeeld, maar ben geen thropies tegengekomen, dus ik vrees pech voor je :P

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Bigfoot schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:38:
Welke van deze 5 games zijn het beste geschikt voor mijn kinderen denken jullie? Ze zijn 8 en 10, en nu heb ik alleen nog NFS- Hot Pursuit, MotorStorm: Pacific Rift en enkele Guitar Hero games.

LBP lijkt me erg geschikt voor hun, maar welke 2e game zal ik nemen?
Ik denk dat je persoonlijk het beste voor Little Big Planet kunt gaan, samen met Ratchet and Clank. Dead Nation is denk ik wat 'eng'. Wipeout is mogelijk te moeilijk (alhoewel het wel een optie is, maar je hebt al veel racegames zo te zien) en infamous lijken ze me persoonlijk ook wat jong voor.
Little big planet en Ratchet and Clank zijn daarnaast ook hele vrolijke games, met een dikke knipoog, dus denk dat ze die ook het leukste vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 14:15

Alleen Ratchet & Clank: A Crack in Time heeft trophies, de twee voorgaande delen niet helaas.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 23:01
Voor mij hoefde het 'bedankje' van Sony niet echt, maar vind het toch jammer dat ze niet echt meer keus hebben gegeven. Volgens mij kunnen de PS+ members beamen dat er een grote kans is dat de PS+ members minimaal 2 of meer van deze games al eerder hebben 'gekregen' van Sony.

- R&C QfB (had ik zelf al als hardcopy, erg 'oude' game)
- LBP al heb (kreeg je als PS+ member al gratis bij het begin)
- Wipeout HD al heb (ooit ook gratis voor PS+ members, helemaal in het begin)
- Infamous niks aan vond (kon ik een uur als trial uitproberen als PS+ member)
- Dead Nation (mening: ziet er niet echt spectaculair uit...)

[ Voor 7% gewijzigd door Gusev op 20-05-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Een uur infamous spelen geeft geen goed beeld van de game, het is zeker een goede game.

Dead nation en R&C ook.

LBP en Wipeout heb je dan eventueel gehad als PS+ member, maar die ben je kwijt als je abo stopt. Nu kan je ze permanent krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

-RazieL- schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:25:
Een uur infamous spelen geeft geen goed beeld van de game, het is zeker een goede game.

Dead nation en R&C ook.

LBP en Wipeout heb je dan eventueel gehad als PS+ member, maar die ben je kwijt als je abo stopt. Nu kan je ze permanent krijgen.
LBP was bij de PSN+ launch ook al voor de heb. Dus niet alleen maar voor de tijd dat je PSN+ afneemt.

WipEout HD was onderdeel van de 2e of 3e PSN+ maandelijkse content, Dead Nation was een day-one (eerste week) PSN+ aanbieding tegen een gereduceerde prijs, inFamous was een uur-trial game die ook tegen een kortingsprijs aangeschaft kon worden en Ratchet&Clank was afgelopen oktober/november het welkomst-cadeau voor PSN+ abonnees die een jaarabonnement afsloten.

Voor mij geldt dus dat ik alle content al heb. Nou zou ik inFamous kunnen verkopen, maar ik heb niet voor niks de SE gehaald.
Eerlijk gezegd vind ik het aanbod voor PSN+ abonnees dan ook erg, maar dan echt erg, tegenvallen.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 18:24
Sinned123 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:56:
...en Wipeout echt heel erg moeilijk is.
Ik moet toch wel lachen omtrent de moeilijkheid van Wipeout die sommigen ervaren. Men spreekt erover alsof men het over "Demon's souls" heeft _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Demon's souls is dan ook niet bijzonder moeilijk, het is gewoon heel veel trial en error: Zodra je weet hoe het moet vlieg je er zo door.

Wipeout draait puur om skill. Beweren dat het niet moeilijk is betekent dat je nog nooit een wipeout spel serieus doorgespeeld hebt. Ongetwijfeld kan je wel wat tracks finishen op de gemakkelijkste niveaus, maar om meer te bereiken zal je hard moeten oefenen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Vads schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:00:
[...]

Ik moet toch wel lachen omtrent de moeilijkheid van Wipeout die sommigen ervaren. Men spreekt erover alsof men het over "Demon's souls" heeft _O-
Laten we het andersom vragen. Als Wipeout blijkbaar makkelijk is, welke racegames zijn dan moeilijk volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 23:01
-RazieL- schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:25:

Dead nation en R&C ook.

Nja waarschijnlijk is Infamous niet mijn type spel, vond het wel erg repetitief.

Daarnaast zoals al is aangegeven, LBP mag je houden (en ik heb m ook nog als hardcopy :D ).

Enne Wipeout oke, die verdwijnt inderdaad na de duur van PS+. Niet dat ik dat spel verder veel heb gespeeld, totaal niet.

R&C zeker een leuk spel, maarja ook al als hardcopy hier aanwezig.

Ben wel erg benieuwd, hoe werkt dat bij een bedrijf als Sony. Kiest de marketing afdeling zo'n lijstje uit offe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Vads schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:00:
[...]

Je doet echt alsof wipeout zomaar een race game die je wel even onder de knie hebt.
Ik waag zelfs te betwijfelen in welke game je makkelijker platinum haalt, demon souls of wipeout, ik denk persoonlijk dat wipeout dan een stuk moeilijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Sinned123 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:18:
[...]

Je doet echt alsof wipeout zomaar een race game die je wel even onder de knie hebt.
Ik waag zelfs te betwijfelen in welke game je makkelijker platinum haalt, demon souls of wipeout, ik denk persoonlijk dat wipeout dan een stuk moeilijker is.
Je mag al de games houden die zijn aangegeven door Sony. Deze staan los van PS+

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PjotrStroganov schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:09:
[...]

Je mag al de games houden die zijn aangegeven door Sony. Deze staan los van PS+
je had waarschijnlijk het verkeerde bericht gequote maar nog steeds had hij gelijk, het ging namelijk om de games die je gratis kreeg toen PS+ net nieuw was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 18:14
mijn ps3 slim maakt best veel lawaai en ik ben op zoek naar een stille fan voor in mn ps3 slim 120 gb.

Wanneer ik een film kijk, gaat die fan na 15 min in de hoogste stand en moet ik t volume echt hard zetten om boven de fan uit te stijgen. (ding lijkt dan net een stofzuiger)
Bij games is dit hetzelfde verhaal.
Op dit moment gebruik ik al de logic3 vertical stand, maar dat mag niet baten, daarnaast staat de console los op mijn audiomeubel en is er genoeg ruimte vrij om lucht aan en af te voeren.

Iemand een tip voor een goede interne stille fan voor de ps3 slim.
Had zelf al de Talismoon Whisper fan gevonden, maar deze is alleen in te bouwen in de fat versies.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:48:
[...]

je had waarschijnlijk het verkeerde bericht gequote maar nog steeds had hij gelijk, het ging namelijk om de games die je gratis kreeg toen PS+ net nieuw was.
Oeps, je hebt helemaal gelijk.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.