Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo een hoop nieuwe namen sinds de PSN problemen in dit topic.

Ik zal voor de multiplatform titels een extra toevoeging maken aan gezien de mensen die erop reageren het niet weten: Ik doel op de verkopen in Nederland. Daar staat de PS3 met multiplatform game al een behoorlijk lange tijd bovenaan. (ik post al langere tijd de top 10 verkopen in Nederland en daar gaat mijn verhaal ook over.

En ik denk dat we het er niet erg lang over hoeven hebben om tot de conclusie te komen dat de 360 toch meer een (pure bred american) shooter console is incl veel bijbehorende aanhang.

En daarbij dat lijstje wat je post is wellicht US only? Met een meer dan 2x zo grote installed base voor de 360 daar sta er er echt niet van te kijken dat de 360 counterpart beter verkoopt. Het zou juist vreemd zijn als het niet het geval was. Ongeveer eenzelfde verschil in verkopen zie je in de EU waarbij dat een opmerkelijker verhaal is aangezien volgen bronnen de PS3 "slechts' één miljoen keer meer is verkocht dan de 360. Zet je dan cijfers neer met verschillen die bijna net zo groot zijn als de omgekeerde verschillen in de VS dan mag je aannemen dat de Ps3 in de EU erg veel meer spellen verkoopt dat de 360. Maar dit zal ook te maken hebben met piraterij die floreert op de 360.

Mijn 360 gamertag staat onderaan mijn signature voeg me maar toe alleen in heb geen live (ik ga niet betalen voor zaken die ook gratis kunnen) als het je gerust stelt wil ik best wel een fototje posten hoor van mijn 360 weggestopt in een kastje wachtend op een vette exclusive... zal nog wel ff duren denk ik. (gears 3?)

Ik koop geen multiplatform games op de 360 vanwege de trophies, de controller en de online functionaliteiten die al mijn games voor de 360 gewoon 59 euro duurder maken dan de versie voor PS3. Daarnaast maakt mijn 360 een behoorlijk geluid en moet ik voordat ik ga game alle afstandsbedieningen in het huis bij elkaar zoeken voor een volle set batterijen. Ik heb de volgende games voor de 360:

Mass Effect, Halo 3, Halo ODST, Forza 3, Alan Wake, Mass effect 2, Gears 1, Gears 2

Ik houd erg van game maar heb een absolute voorkeur voor de PS3. Maar ik laat de 360 toppers natuurlijk niet schieten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik denk dat het beter weer over de Playstation 3 kan gaan ipv een PS3 vs Xbox360 discussie die toch nergens toe leidt.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:12:
[...]

De x360-versie en de PC-versie waren slecht, de PS3-versie schijnt echt beter te zijn.

[...]

Bron: http://www.xgn.nl/ps3/preview/25237/sniper-ghost-warrior/
Het stukje dat je quote bevat niets meer dan dit overigens:
En de ontwikkelaar belooft ook nog beterschap wat betreft de rommelige A.I. in de Xbox 360 versie.

[...]Het is moeilijk om een voorlopig oordeel over Sniper: Ghost Warrior voor de PlayStation 3 te vellen. Uit de presentatie die City Interactive heeft gegeven, blijkt in ieder geval dat het ongetwijfeld beter dan de Xbox 360 gaat worden, maar van hoog kwaliteit is de game ook weer niet. Maar wat maakt het uit?
Aannames en verwachtingen zijn geen feiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:35:
[...]
Het stukje dat je quote bevat niets meer dan dit overigens:
[...]
Aannames en verwachtingen zijn geen feiten ;)
Dat snap ik, maar jouw uitspraak leek mij enkel en alleen gebasseerd op de X360 en/of PC-versie.
En dat zegt ook niets over de PS3-versie noch de PS3-gebruikers. ;)

ps. De PlayStation 3 heeft volgende week hoogstwaarschijnlijk zijn eerste game met +10 miljoen verkochte exemplaren binnen, Call of Duty: Black Ops's teller staat momenteel op 9,993,162 exemplaren.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
swopdark schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:03:
STARHAWK

BUILD AND BATTLE fukking looks awesome:

[video]
Spannend ziet er goed uit. Heeft wat weg van infamous meets command and conquer renegade !
Ik hoop alleen niet dat het build and battle systeem de gameplay super veranderd tov Warhawk. Warhawk was zo vet omdat je lekker kon knallen vliegen tanks rijden etc.

Ik hoop wel dat het zelf opzetten van een server en het 4 player online erin zit dat was wat Warhawk Warhawk maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

Frank J. schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:58:
[...]
Ik hoop wel dat het zelf opzetten van een server en het 4 player online erin zit dat was wat Warhawk Warhawk maakte.
Dat was inderdaad briljant. Zelf een server (zelfs ranked) kunnen maken. Dan kon je ook zelf meespelen of je ps3 gewoon dedicated maken zodat je vrienden daar op konden spelen. Jammer dat ik dat bij andere spelen die daarna zijn uitgekomen nooit heb gezien...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Bosmonster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 00:10:
Had een tijdje terug een PS3 op de kop getikt en direct een berg toptitels erbij besteld die binnen kwamen druppelen. En moet zeggen dat er wel echt juweeltjes tussenzitten :) Uncharted 1 en 2 heb ik met veel plezier uitgespeeld. Heavy Rain was een ervaring an sich. En Batman Arkham Asylum is denk ik een van de beste actie-games die ik ooit gespeeld heb (ok, niet PS3 exclusive :P). Allemaal achter elkaar uitgespeeld.

Tegenvallers moeten er ook zijn. Volgens Metacritic was Metal Gear Solid 4 een van de beste games ooit, maar hoe die zulke scores kan krijgen is mij een raadsel. Beetje gedateerde, saaie en onduidelijke gameplay fragmentjes, afgewisseld met urenlange saaie onnavolgbare cutscenes :P Als de gameplay nu waanzinnig goed was kon ik wel leven met die cutscenes, maar de gameplay stelt zelf maar heel weinig voor en is of veel te makkelijk, of een frustrerend proces van trial & error.

Nou ja.. ik kijk in ieder geval erg uit naar Uncharted 3 en Batman Arkham City dit jaar :)
Bosmonster, mag ik je bij deze bedanken voor de tip van de maand? Na het lezen van wat reviews die allemaal zeer lovend waren, heb ik ook besloten Batman Arkham Asylum te kopen. Dit spel kwam uit in een tijd dat ik weinig op de PS3 zat, en als ik dat deed PES speelde. Maar wat een pareltje is dit zeg, ik heb 'm voor 29,95 gekocht bij de plaatselijke game-store en het is elke cent waard geweest, ben helemaal hooked. Perfecte manier om de PSN-downtime mee door te komen, ik kan m'n controller amper wegleggen nog :+

Dus bij deze kijk ik ook uit naar Batman Arkham City...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DenMan schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:06:
[...]

Bosmonster, mag ik je bij deze bedanken voor de tip van de maand? Na het lezen van wat reviews die allemaal zeer lovend waren, heb ik ook besloten Batman Arkham Asylum te kopen. Dit spel kwam uit in een tijd dat ik weinig op de PS3 zat, en als ik dat deed PES speelde. Maar wat een pareltje is dit zeg, ik heb 'm voor 29,95 gekocht bij de plaatselijke game-store en het is elke cent waard geweest, ben helemaal hooked. Perfecte manier om de PSN-downtime mee door te komen, ik kan m'n controller amper wegleggen nog :+

Dus bij deze kijk ik ook uit naar Batman Arkham City...
Je weet dat heel erg veel winkels (NL en internationale) de game goedkoper aanbieden ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:34
Rockvee2 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:17:
[...]

Je weet dat heel erg veel winkels (NL en internationale) de game goedkoper aanbieden ;) ?
Ongetwijfeld, maar ik ga voor een tientje niet stad en land afrijden terwijl er hier om de hoek een gamezaak zit :)

Als ik besluit een game te halen moet ik 'm meteen hebben ook, het was dan ook binnen 10 minuten gepiept :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43
OPSLAGHOND schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:52:
[...]

Dat snap ik, maar jouw uitspraak leek mij enkel en alleen gebasseerd op de X360 en/of PC-versie.
En dat zegt ook niets over de PS3-versie noch de PS3-gebruikers. ;)

ps. De PlayStation 3 heeft volgende week hoogstwaarschijnlijk zijn eerste game met +10 miljoen verkochte exemplaren binnen, Call of Duty: Black Ops's teller staat momenteel op 9,993,162 exemplaren.
Heb je hier een bron van? Ik vind dat altijd wel leuk om even te lezen...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:55:
[...]Heb je hier een bron van? Ik vind dat altijd wel leuk om even te lezen...
Ik weet dat VGChartz bij lange na niet betrouwbaar is en vaak de PS3-cijfers bijsteld omdat ze er naast zitten (altijd te laag), dus het kan ook al lang gehaald zijn;
http://gamrreview.vgchart...1/call-of-duty-black-ops/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
DenMan schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:34:
[...]

Ongetwijfeld, maar ik ga voor een tientje niet stad en land afrijden terwijl er hier om de hoek een gamezaak zit :)

Als ik besluit een game te halen moet ik 'm meteen hebben ook, het was dan ook binnen 10 minuten gepiept :P
Ik heb het precies omgekeerd. Ik houdt in mijn hoofd een lijst bij van games die ik wil (maar dan wel zo goedkoop mogelijk) en Batman staat er al een lange tijd op. Ik heb de game nu al 3x bijna gekocht. 1ste keer met een 2 voor 25 actie, toen met een steam aanbieding en laatst zag ik hem voor de Pc fysiek voor 5 euro. Maar omdat ik toen mijn portemonnee niet bij me had laten liggen...en de volgende x dat ik er was, was ie weg. Maar ik verwacht hem met de komende steam sales als nog te kopen in een mooie bundel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sagat schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:38:
Maar ik verwacht hem met de komende steam sales als nog te kopen in een mooie bundel.
10 pond voor ps3 of x360 en 5 pond voor pc bij zavvi.com

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Thanks, maar heb er geen haast mee. Even eerst summer sale afwachten. Mocht het daar ook niet lukken dan zien we verder.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb arkham asylum ook al zo vaak bijna gekocht.. Weet niet wat het is met dat spel, reviews lovend, gamer ervaringen lovend.. Maar om een of andere reden laat ik hem altijd liggen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:25:
Ik heb arkham asylum ook al zo vaak bijna gekocht.. Weet niet wat het is met dat spel, reviews lovend, gamer ervaringen lovend.. Maar om een of andere reden laat ik hem altijd liggen.
Ik snap wat je bedoeld, er zijn ook zoveel games op het moment. Vaak heb je dan thuis nog een paar onuitgespeelde games liggen?? Batman lijkt op het eerste oog een simpele game die weer eens aan de haal gaat met de licentie zonder er iets speciaal van te maken maar Akham Asylum is echt erg gaaf gemaakt, de eerste game waarbij ik de UT3 engine kon waarderen. Veel sfeer in de game door details in de omgevingen en leuke vecht gameplay.

Er komen trouwens nog wel een paar erg leuke games voor de PS3 dit jaar en volgend jaar:

Dark Souls

Infamous 2
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L5X8VcrloAY]

Resistance 3

Battlefield 3

Uncharted 3

Mass Effect 3
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BnEej1RfqTs]

SOCOM 4
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OZWRQ2qrhRM&feature=related]

Ratchet and Clank all 4 one

The last Guardian
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NPpCKjFrXzE]

STARHAWK
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cJmmkDtrWGo]

Ridge Racer Unbounded

DIRT 3

Street Fighter X Tekken

Batman Arkham City

L.A. Noire

Welke ben ik vergeten jongens?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Welke ben ik vergeten jongens?
NFS Run kijk ik naar uit :)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Deus ex misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Tekken Tag Tournament 2
Duke Nukem Forever
Team ICO + Shadow of the Colossus
MGS Rising
Beyond Good and Evil (1+2)

^^ Als ik naar mijn eigen lijstje kijk wat nog niet is genoemd :)

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 15-05-2011 23:09 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zitten leuke games bij, BF3 vind ik er ook interessant uit zien, daar waar alle andere BF-games mij niet konden boeien. Maar met Uncharted 3 en The Last Guardian zou mijn leven al compleet zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn eigenlijk de gratis games die je kan kiezen nu PSN weer online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Da's een hele rits games!
Toch zijn er voor mij maar 2 interessant: inFamous 2 en Uncharted 3

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Hallo,
Ik heb sinds kort een ps3.
Maar ik heb heel slecht beeld.
Ik heb van een vriend gehoort dat een hdmi of dvi kabel het oplost?
Ik heb namelijk zon grote koelkast tv. Kan het daar aan liggen?
Ik heb wat enkele vragen.
Maar wat is het verschil tussen die 2?
Past er in elke tv een dvi of hdmi kabel?
ZIjn er nog andere oplossingen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
afca123 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:28:
Hallo,

denk niet dat gaat lukken met een koelkast tv....middeleeuwse tech heeft meestal geen ultra moderne HDMI - DVI aansluitingen... 8)

en de resolutie van een koelkast tv is ook zeer brak dus verwachter daar...eigenlijk niks van.

daarintegen zijn LCD nu wel spotgoedkoop (2de hands misschien helemaal nu iedereen vakantie geld heeft gehad en hun oude op marktplaats dumpen)

HDMI zit bijna op alle LCD tv's(en plasma) DVI weer niet altijd omdat dat meer een aansluiting is van computer monitors maar het kan wel.

HDMI vervoert namelijk ook audio(en ethernet als je de nieuwste standaard neemt) DVI alleen maar videosignaal.

dus imo ga je niet echt ver komen met je koelkast TV anders dan de scart.

tl:dr, koop een LCD TV :P

[ Voor 17% gewijzigd door tntkiller op 16-05-2011 09:39 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14
Hallo,
Ik heb van een vriend gehoort dat een hdmi of dvi kabel het oplost? Hangt van je tv af.
Ik heb namelijk zon grote koelkast tv. Kan het daar aan liggen? Ja want krijgt hier alleen sd op.
Maar wat is het verschil tussen die 2? DVI is alleen beeld, hdmi is beeld en geluid
Past er in elke tv een dvi of hdmi kabel? In een platte televisie niet
ZIjn er nog andere oplossingen? ps3 component kabel als die ingang op je tv zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Hallo,

In jou geval zou ik ff sparen voor een flatscreen. Deze zijn tegenwoordig niet zo heel duur meer (afhankelijk van wat je allemaal wilt natuurlijk). In dat geval kun je gebruik maken van HDMI, wat ten goede komt van de beeldkwaliteit.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hallo,
Het ligt aan de composietkabel die standaard meegeleverd wordt. Het beste dat je kan doen is een ps2/ps3 scart-kabel kopen: Dan ga je direct een grote verbetering zien in je beeldkwaliteit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:18:
nog niet bekend... en de store is ook nog niet online, alleen het game gedeelte.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32
Boeboe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:50:
Het ligt aan de composietkabel die standaard meegeleverd wordt. Het beste dat je kan doen is een ps2/ps3 scart-kabel kopen: Dan ga je direct een grote verbetering zien in je beeldkwaliteit.
Standaard scart van zo'n TV is ook niet meer dan composiet+audio, denk niet dat je daar veel zal gaan zien. Component is dan nog de beste optie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:18:
gerucht gaat:
- Mod Nation Racer
- Infamous
- Killzone Assasin Creed (deel-?)
- God Of War
- Uncharted 2

daar zou je er 2 van mogen kiezen. Of dat gebonden is aan PSN account of fysieke playstation..??

@tntkiller; kijk eens of jij je ps3 aan een computer-monitor kunt hangen. dat geeft veelal scherper/beter beeld dan een TV uit 1800 (nofi)

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 16-05-2011 11:30 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

himlims_ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:24:
[...]

gerucht gaat:
- Mod Nation Racer
- Infamous
- Killzone
- God Of War
- Uncharted 2

daar zou je er 2 van mogen kiezen. Of dat gebonden is aan PSN account of fysieke playstation..??

@tntkiller; kijk eens of jij je ps3 aan een computer-monitor kunt hangen. dat geeft veelal scherper/beter beeld dan een TV uit 1800 (nofi)
Dat zou wel gedeeltelijk klote zijn, had 2 dagen voor de PSN crisis m'n Creditcard gekoppeld aan m'n PSN om God of War te kunnen kopen :D
Uncharted 2 lijkt me wel wat, maar heb deel 1 (nog) niet gespeeld. De rest boeit me eigenlijk niet.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:17:
[...]

Standaard scart van zo'n TV is ook niet meer dan composiet+audio, denk niet dat je daar veel zal gaan zien. Component is dan nog de beste optie.
euh..... 8)7

composiet = r + g + b door 1 klein kabeltje gepushet, met de gekende dramatisch slechte beeldkwaliteit (wazig, veel trilling) tot gevolg.
scart = aparte pin voor iedere kleur, wat voor scherp, stabiel beeld zorgt.
gerucht gaat:
- Mod Nation Racer
- Infamous
- Killzone
- God Of War
- Uncharted 2[
racers, shooters en een port :|

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 16-05-2011 10:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Nou, een ps3 wordt dat een duur grapje. 349+400=€ 749......

Nu weer druk aan het sparen voor een lcd tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

gerucht gaat:
- Mod Nation Racer - heb ik al
- Infamous heb ik al - en verkocht
- Killzone deel 1 ligt in de kast voor de ps2, deel 2 ligt in de kast
- God Of War collection is onderweg
- Uncharted 2 ligt in de kast
Ik heb 4 geactiveerde accounts op 2 fysieke ps3's, zou ze dus sowieso allemaal kunnen doen. Helaas is gelijk de mogelijkheid om de fysieke exemplaren te verkopen dan nihil, omdat nagenoeg iedereen die spellen dan al heeft of ze massaal op marktplaats worden gedumpt....

Ik hoop toch stiekum op de betere ps1/ps2 spellen of de echte psn spellen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anagorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 18:45
Hallo allemaal,

Ik heb sinds zaterdag ook een PS3, welke ik aangesloten heb op mijn pc beeldscherm (een Acer S273HLbmii)
Dit werkt perfect, behalve voor het geluid.
Het geluid komt op dit moment namelijk uit mijn geïntegreerde speakers in mijn beeldscherm. (aangesloten met een HDMI kabel)
Nu wil ik het beeld wel naar mijn beeldscherm hebben, maar het geluid aansluiten op mijn 2.1 set.

Dat had ik geprobeerd door met de PS3 AV stekker en met behulp van verloopjes de tulpstekkers naar mini jack te krijgen, maar het geluid blijft uit mijn beeldscherm komen.

Weet iemand hoe ik dus:
Het beeld van PS3 naar beelscherm kan krijgen (hdmi)
En het geluid van PS3 naar 2.1 set (aansluiting: mini jack)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Waar komen die geruchten vandaan?
Niet gedacht dat het volledige games zouden zijn, ik ging van PSN-titels uit.
En lijkt me dat het gebonden is aan console. Met het wachtwoord hebben ze de account ook aan één console gekoppeld.

[ Voor 34% gewijzigd door Shiver23 op 16-05-2011 10:55 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

r.samsen schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:53:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds zaterdag ook een PS3, welke ik aangesloten heb op mijn pc beeldscherm (een Acer S273HLbmii)
Dit werkt perfect, behalve voor het geluid.
Het geluid komt op dit moment namelijk uit mijn geïntegreerde speakers in mijn beeldscherm. (aangesloten met een HDMI kabel)
Nu wil ik het beeld wel naar mijn beeldscherm hebben, maar het geluid aansluiten op mijn 2.1 set.

Dat had ik geprobeerd door met de PS3 AV stekker en met behulp van verloopjes de tulpstekkers naar mini jack te krijgen, maar het geluid blijft uit mijn beeldscherm komen.

Weet iemand hoe ik dus:
Het beeld van PS3 naar beelscherm kan krijgen (hdmi)
En het geluid van PS3 naar 2.1 set (aansluiting: mini jack)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
lees de handleiding ;)
En, omdat ik in een behulpzame bui ben: klik
Hierna het geluid van je monitor uitschakelen (op de monitor zelf)

[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 16-05-2011 10:58 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:54:
Waar komen die geruchten vandaan?
En lijkt me dat het gebonden is aan console. Met het wachtwoord hebben ze de account ook aan één console gekoppeld.
of op gamesradar.com of op kotaku gelezen. Het zijn titels die je op psn kunt kopen (afgezien van Uncharted en killzone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
[...]

gerucht gaat:
- Mod Nation Racer
- Infamous
- Killzone
- God Of War
- Uncharted 2

inFamous en Uncharted 2 heb ik sowieso al. Modnation Racer en God of War lijkt me wel wat. Beide titels wilde ik nog wel een keertje kopen. Om welke Killzone zou het dan gaan? Deel 2? Die heb ik namelijk wel gehad maar zonder te spelen verkocht omdat ik er niet aan toe kwam. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah geruchten die helemaal nergens op gebasseerd zijn lijkt me... ik had ook eerder "echte" psn titels verwacht. mochten het wel deze titels zijn dan vindt ik het prima... kan met gemak 2 titels uitzoeken die ik wel wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anagorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 18:45
AllSeeyinEye schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:54:
[...]

lees de handleiding ;)
En, omdat ik in een behulpzame bui ben: klik
Hierna het geluid van je monitor uitschakelen (op de monitor zelf)
7(8)7
Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Je kan nu weer inloggen op de PSN. Na inloggen moet je meteen je wachtwoord veranderen en dan kan je met de nieuwe weer inloggen.

De store is nog niet werkend.
Ze zijn in ieder geval bezig. Zie bij m'n vrienden dat iedereen 25 dagen laatste aanmelding is geweest :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
gerucht gaat:
- Mod Nation Racer Racing/UGC
- Infamous Action/Adventure/Sandbox
- Killzone First Person Shooter
- God Of War Action/Adventure
- Uncharted 2 Action/Adventure/Third Person Shooter
Boeboe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:39:
[...]
1 racers, 2 shooters, 2 Action/Adventures en een goede port :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*geeft opslaghond een schouderklopje*

there there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Boeboe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:39:
euh..... 8)7

composiet = r + g + b door 1 klein kabeltje gepushet, met de gekende dramatisch slechte beeldkwaliteit (wazig, veel trilling) tot gevolg.
scart = aparte pin voor iedere kleur, wat voor scherp, stabiel beeld zorgt.
Als je TV RGB-scart ondersteunt, wat lang niet elke 'kanon' ondersteunt. Het gros van normale 'scart' aansluitingen werkt gewoon op composiet, de basis die elke scart aansluiting heeft.

En de gerucht-lijstje, of ik heb de game al, of ik heb een beter alternatief :P Zolang ze nog maar wat leuks gaan doen voor de PS+ mensen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 16-05-2011 12:09 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://blog.eu.playstatio...egins-now/#comment-144816
You’ll be able to get your welcome back gifts once the store is live, which will be a little longer I’m afraid. We will be sharing more information about what you’ll be ble to get a little later on today.
^-- uitrol store zal nog even op zich laten wachten (bericht van gister van Nick Caplin, Head of Communications)

"welcome back pack" voor de PC:
https://www.soe.com/securityupdate/welcomeback/

[ Voor 45% gewijzigd door himlims_ op 16-05-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nick Caplin schreef op maandag 16 mei 2011 @ 1:30 am:
Apologies guys, but it looks like there has been a slight delay in finalising the welcome back programme and it should be tomorrow when we can share the details with you. Right now our priority is making sure PSN is stble for you.
Reactie van Sony op de vraag wanneer de invulling van het welcome back program bekend gemaakt wordt (oftewel: welke spellen er beschikbaar komen).

Eerder was al aangegeven dat het online komen van de Store nog even op zich kon laten wachten. Voor de MK eigenaren: het resolven van je key kan dus nog steeds niet, dat kan pas zodra de Store online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Shiver23 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:54:
Lijkt mij ook. Wil ook niet weten wat het aan dataverkeer kost als iedereen 2*8gb (of hoeveel zo'n spel ook is) mag downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gezellig voor de Belgen met een datalimiet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Shiver23 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:53:
Gezellig voor de Belgen met een datalimiet.
Mwah, ik ga er gemakshalve vanuit dat PSN+ ook in Belgie afgenomen wordt, en dat ook daar gebruik gemaakt wordt van full game trials...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
afgelopen zaterdag probeerde ik een film vanaf mij hardeschijf te kijken (zoals ik wel vaker doe). Maar tot mijn grote verbazing was dit niet mogelijk. Dit in verband met privacy rechten of iets dergelijks.
Weeet iemand hier meer van? Kan dit omzeild worden. Of is de kans er dat deze beveiliging snel verdwijnt.

Het is best klote dat ik nu geen films kan kijken, ik hoop op een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik geloof dat Sony een nieuwe beveiliging heeft in zijn films. Geloof dat het iets met de audio track te maken heeft.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

gruys7 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:58:
afgelopen zaterdag probeerde ik een film vanaf mij hardeschijf te kijken (zoals ik wel vaker doe). Maar tot mijn grote verbazing was dit niet mogelijk. Dit in verband met privacy rechten of iets dergelijks.
Weeet iemand hier meer van? Kan dit omzeild worden. Of is de kans er dat deze beveiliging snel verdwijnt.

Het is best klote dat ik nu geen films kan kijken, ik hoop op een oplossing.
Zoek ff op Cinavia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
[...]
- Mod Nation Racer
- Infamous
- God Of War
- Uncharted 2
Ik vind dit zelf wel netjes, het zijn best redelijke spellen. Enige nadeel is dat de harcore gamer ze vermoeddelijk allang (uit)gespeeld heeft. En dat zijn nu juist de heavy psn users over het algemeen.

Gaat het trouwens echt om god of war 1 of moet daar nog een 3 bij?
Want deel 1 heb ik al voor ps2.
Voor mij dan
GoW3 en uncharted 2
anders u2 en infamous.......ac 2 of brotherhood zou deze keuze moeilijker maken, als het 1 is dan blijf ik bij de eerder genoemden :D Killzone 2 of infamous vind ik trouwens ook niet zo'n hele makkelijke........
(ben eigenlijk niet zo'n grote sandbox fan, maar prototype vond ik al erg leuk om te spelen (keer op een verjaardag even mee geprutst...) en infamous leek me op basis van video reviews en ook fora zoals deze nog beter.
Killzone (wel 2 toch...?) lijkt me ook tof, maar ik ben nog steeds iemand die zijn muis heel erg mist met fps. En het genre en sich ben ik ook behoorlijk op uitgekeken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
dankje wel.. Maar heeft Sony dit nu pas net toegevoegd of geldt dit maar voor enkele films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

gruys7 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:22:
[...]

dankje wel.. Maar heeft Sony dit nu pas net toegevoegd of geldt dit maar voor enkele films?
Sinds Firmware 3.60 geloof ik. Niet alle films hebben deze beveiliging, maar veel nieuwe films van de Sony studio's wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
Zijn die spellen dan maar een maandje geldig met PSN Plus of voor altijd?
Iig neem ik dan ModNation Racers en Uncharted 2.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:48

FeaR

In GoT we trust

[...]
gerucht gaat:
- Mod Nation Racer
- Infamous
- God Of War
- Uncharted 2
Assassin's Creed lijkt me aan de ene kant wel sterk. De overige vier games zijn allemaal van Sony zelf. Weet niet of Sony het zo maar kan maken een game van een andere uitgever gratis weg te geven.

Vind het wel netjes - mocht dit het echte lijstje zijn - dat ze voor dit soort titels zijn gegaan en geen PSN Titels van een euro of vijf de stuk. Aan de andere kant zijn dit wel titels die 90% van de gamers al gewoon in huis heeft. Ikzelf zou voor Modnation Racer en God of War gaan, de andere titels heb ik al. God of War III heb ik ook, maar geloof niet dat ze die bedoelen. Idem met Killzone als Killzone 3.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:16
Ik zou maar nog niet te vroeg juichen over die spellen trouwens, eerst zien dan geloven. Ik denk dat gewoon meer een lijstje is van iemand die een aantal spellen heeft geselecteerd die op psn staan waarvan hij denkt/hoopt dat het deze spellen zullen zijn. Ik kan zelf ook wel een lijstje creëren met wat redenen er bij bedacht waarom ze die spellen beschikbaar zouden stellen:

GT5 prologue -> als soort reclame voor gt5
Little big planet -> eerder al weggegeven bij een psn plus abonnement
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Wipeout HD -> eerder al weggegeven bij een psn plus abonnement
Infamous -> als soort reclame voor Infamous 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Littlebigplanet zou ik ook niet erg vinden, heb wel deel 2 en die bevalt goed :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
Ik heb wel intresse in God Of War en Uncharted 2, die heb ik beide nog niet.

Ben wel benieuwd wat ze voor de PSP aan games aan gaan bieden

(ik weet dat dit geen precieze lijst is, maar t zou zomaar eens kunnen kloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Laatst online: 20:21
Is het niet een beetje zinloos speculeren? Er is nog niets officieels bekend, dus het zou in theorie alles kunnen zijn wat je maar kunt bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
GAIAjohan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:24:
Zijn die spellen dan maar een maandje geldig met PSN Plus of voor altijd?
Dat vraag ik me dus ook af. En hoe reageren de winkeliers wel niet als men dit soort titels gaat weggeven bij Sony?

Maar ok, het is nog te vroeg om te zeggen waar we straks mee verrast zullen worden. Ben wel benieuwd wat we gaan krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Laatst online: 21:17

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Stefandepefan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:52:
[...]

En hoe reageren de winkeliers wel niet als men dit soort titels gaat weggeven bij Sony?
Dat is inderdaad een goede vraag, dat kan een forse afschrijving op je voorraad betekenen.

Ik heb zaterdag Just Cause 2 besteld voor 11,50 bij Zavvi, tot Battlefield 3 koop ik niks meer, zeker wanneer Sony nog wat gratis weggeeft op PSN.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Het is Sony er aan gelegen zo snel mogelijk duidelijk te geven over welke spellen er gratis worden weggegeven.
Je koopt immers niks via de store als je niet weet wat je gaat krijgen.
Stel voor dat je net een game koopt die weggegeven word.

Je kan er natuurlijk vanuit gaan, dat dat geen spellen worden waarvan ze verwachten er nog 100.000 te verkopen.
Uit dat licht gezien, lijkt mij de speculatieve lijst best mogelijk.

Wellicht wil Eidos AC:Brotherhood aan de man brengen en hebben hun groene licht gegeven of AC2 weg te geven.

voor alle spellen behalve modnation racers komt een opvolger.
Voor GoW verwachten ze een remake van de PSP versies.

[ Voor 24% gewijzigd door Sinned123 op 16-05-2011 16:15 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik koop voorlopig inderdaad niks in de store, omdat (buiten dat hij nog niet online is) ik eerst wil zien welke games ik gratis kan downloaden vanwege de hack. Ik had laatst Sackboy's Prehistoric Moves gekocht, vanwege de move ondersteuning. Laatst ook LPB2 gekocht, blijkt dat Sackboy's Prehistoric Moves gewoon bij LBP2 zit.

Als ze daadwerkelijk Uncharted 2 weggeven, kies is die.
Moet dan eigenlijk wel deel 1 nog spelen. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Dj-sannieboy op 16-05-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Zou wel nice zijn. Infamous en God of War lijken me wel leuke titels :)

Uncharted heb ik al. Wipeout HD mag van mij ook wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 16-05-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
FeaR1986 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:29:
[...]

Assassin's Creed lijkt me aan de ene kant wel sterk. De overige vier games zijn allemaal van Sony zelf. Weet niet of Sony het zo maar kan maken een game van een andere uitgever gratis weg te geven.
Mocht dat gebeuren dan zullen daar vooraf wel met Ubisoft afspraken over zijn gemaakt. De kans is groter dat Sony uit zijn eigen catalogus put om cadeautjes weg te geven: Bij cadeautjes uit je eigen catalogus heb je hooguit omzetverlies (je krijgt geen omzet binnen van klanten die misschien de titels anders zelf hadden gekocht) maar er verlaat geen Yen het pand. Ik verwacht dat Sony wel enigszins gaat uitpakken (de verstoring moet door zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk vergeten zijn), maar Sony zal GT5 niet cadeau gaan doen.

Als je titels van andere uitgevers cadeau gaat doen dan zul je daar vooraf afspraken over moeten maken. Onder meer afspraken over hoeveel Sony betaalt aan de uitgever en dat gaat ten koste van je kasstroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
JiBo schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:39:
Is het niet een beetje zinloos speculeren? Er is nog niets officieels bekend, dus het zou in theorie alles kunnen zijn wat je maar kunt bedenken?
Als het straks gewoon normale psn games zijn is iedereen weer teleurgesteld en komen er straks weer mensen zeuren in dit topic...

Leuk zo een gratis spel, maar vind het al goed genoeg dat we weer online kunnen. Van het lijstje wat is genoemd heb ik de meeste al, en de genoemde games die ik niet bezit heb ik ook voor een reden niet eerder gekocht.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
WipeOut HD zou ik anders supervet vinden als download. Maar inFamous ook en GoW ook en Modnation ook.

Uncharted 1 en 2 heb ik natuurlijk al.

Ik vind het meer het idee dat Sony iets door voor haar gebruikers al zéér goed dan dat ik denk FREE GAMEZZZ ONEONEONE.

[ Voor 29% gewijzigd door RedHat op 16-05-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

BatmanHorizon schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:04:Als het straks gewoon normale psn games zijn is iedereen weer teleurgesteld en komen er straks weer mensen zeuren in dit topic...

Leuk zo een gratis spel, maar vind het al goed genoeg dat we weer online kunnen. Van het lijstje wat is genoemd heb ik de meeste al, en de genoemde games die ik niet bezit heb ik ook voor een reden niet eerder gekocht.
Daar hoop ik eigenlijk op. De, voor mij, leuke full-retail games heb ik toch al op een enkele uitzondering na.

Ik denk trouwens niet dat sony zomaar retail-games van andere uitgevers gratis kan weggeven. Of ze moeten de games zelf allemaal opkopen, maar dat maakt 't een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
Dj-sannieboy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:25:
[...]

Sinds Firmware 3.60 geloof ik. Niet alle films hebben deze beveiliging, maar veel nieuwe films van de Sony studio's wel.
Ok. Dankjewel. Is het mogelijk om terug te gaan naar firmware 3.60 of kan ik de beveiliging omzeilen op een een of andere manier. Ik heb namelijk mijn ps3 vooral gekocht om films mee af te spelen. Nogal klote dat dat nu ineens niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gruys7 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:40:
Ok. Dankjewel. Is het mogelijk om terug te gaan naar firmware 3.60 of kan ik de beveiliging omzeilen op een een of andere manier. Ik heb namelijk mijn ps3 vooral gekocht om films mee af te spelen. Nogal klote dat dat nu ineens niet meer kan.
Jammer joh! Misschien moet je eens proberen te gaan betalen voor je films "just a thought"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:08:
[...]

Jammer joh! Misschien moet je eens proberen te gaan betalen voor je films "just a thought"
Precies, je kunt nog wel films kijken! Enkel betaalde films ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
wat een feest zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Er zijn ook mensen die aan backups doen. Dat zegt dus niet altijd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
Kijk even in dit topic rond misschien vind je daar een oplossing ;) Playstation 3 als media center - deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Er is bekend wat het Welcome Back Program inhoudt:
Linkje naar bron
Now that certain PSN services have been restored and you’re once again enjoying online gaming, it seems a good time to confirm what is being offered as part of the Welcome Back programme.

Once we restore PlayStation Store, which will be just a little while longer, you will have the opportunity to claim your Welcome Back gifts. Please note that the Welcome Back programme is only available for those countries with access to PlayStation Store*.

All existing PlayStation Network members will be able to access the following from PlayStation Store*:

Two PS3 games from the following list:

LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation*

For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:

LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation*

- 30 days free PlayStation Plus membership for non PS Plus subscribers*

- Existing PlayStation Plus subscribers will be given 60 days free subscription.

- For existing Music Unlimited subscribers, you will be given 30 days free subscription.

- We are working on a Welcome Back offer in PlayStation Home and will share that when it is confirmed.

I would like to thank all of the developers and publishers involved in this programme for their support in making this happen. We certainly couldn’t have done it without you.

You will be able to access this content once PlayStation Store comes back online and we are doing everything we can to make that happen as soon as possible.

Thank you for your support and keep checking back on the blog for more information.

For eligibility for the welcome back programme consumers must be an account holder on 20 April 2011. Specific details about these offers and eligibility requirements will be posted as the services go live. All existing PSN registrants have 30 days from when the welcome back programme goes live to redeem their content.
For the German market, InFamous and Dead Nation will be replace with Super Stardust HD and Hustle Kings in the selection of PS3 games.
For the German market, Pursuit Force and Killzone Liberation will be replaced with Everybody’s Golf 2 and Buzz Junior Jungle Party in the selection of PSP games. Killzone Liberation will not offer online gameplay functionality.
Access to the 30 days free PS Plus subscription is only available for those countries where PS Plus is offered. You will have access to the PS Plus content planned for May for 30 days. Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period. Anything you buy with exclusive discounts, dynamic themes and premium avatars are yours to keep forever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:08

f.h

Ziet er goed uit. Alleen zitten voor mij persoonlijk, op Infamous na (al uitgespeeld), geen van de spellen in mijn favoriete genre(s).
Even ter verduidelijking, dit is geen zure "hè wat balen dat er geen MW2 of GT5 game in die lijst zit" zeur post. Ik vind het een goed gebaar van Sony, het zijn gewoon alleen mijn smaak games niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best lullig als je de games ook allemaal al hebt. Het zijn ook nog eens oude games.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 10:45
Ok ze geven dus 2 games gratis weg en willen ze na 30 dagen weer terug. Zo zeg je toch geen sorry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Topicstarter
qrst schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:50:
Ok ze geven dus 2 games gratis weg en willen ze na 30 dagen weer terug. Zo zeg je toch geen sorry?
Die 2 games mag je gewoon houden, die 30 dagen geldt enkel voor de gratis Playstation Plus content.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
qrst schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:50:
dat staat nergens.
Je moet binnen 30 dagen je games "claimen"
de free content en games die na 30 dagen vervallen betreft de inhoud van het PS+ pakket waar je 30 dagen toegang tot krijgt.

voor mij is er geen keuze.
Wipeout / LBP en R&C QfB heb ik al.
Blijft alleen infamous en dead nation over.

[ Voor 12% gewijzigd door M a r c o op 16-05-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Dat zijn best geinige spellen, niet verkeerd.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Goh 60 hele dagen PS+.. yeey :/ Wel leuk:
For the German market, InFamous and Dead Nation will be replace with Super Stardust HD and Hustle Kings in the selection of PS3 games.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

2 games die ik niet heb en dat zijn wipeout en dead nation. Ik heb nooit echt de behoefte gehad om die te kopen, maar voor gratis games zijn het heel leuke games. De demo's waren best vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:16
Grappig zat er eerder vandaag niet ver naast met mijn voorspelling over welke games het zouden worden. Beetje jammer dat ik de meeste alleen al heb. Nou ja dan maar R&C en Dead nation nemen die zijn op zich wel vermakelijk denk ik maar niet echt volledige spellen.

Infamous is trouwens echt wel aanrader om te nemen. Is een mooi spel waar je aardig wat uurtjes zoet mee kan zijn.
ADDG schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:35:
Ik zou maar nog niet te vroeg juichen over die spellen trouwens, eerst zien dan geloven. Ik denk dat gewoon meer een lijstje is van iemand die een aantal spellen heeft geselecteerd die op psn staan waarvan hij denkt/hoopt dat het deze spellen zullen zijn. Ik kan zelf ook wel een lijstje creëren met wat redenen er bij bedacht waarom ze die spellen beschikbaar zouden stellen:

GT5 prologue -> als soort reclame voor gt5
Little big planet -> eerder al weggegeven bij een psn plus abonnement
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Wipeout HD -> eerder al weggegeven bij een psn plus abonnement
Infamous -> als soort reclame voor Infamous 2

[ Voor 5% gewijzigd door ADDG op 16-05-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:42:
Best lullig als je de games ook allemaal al hebt. Het zijn ook nog eens oude games.:)
Ik heb ze helaas zelf ook alle vijf, maar Deadnation is niet zo oud, wel verrekte leuk met z'n 2en :9 . Een van de betere downloadable games!

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Geinig lijstje, hoewel ik al die games al heb.. Maarja, ik had ook niet echt triple A titels verwacht. Kan gewoon niet met het oog op winkels enzo.

Zoals iemand hierboven al zei.. Het zijn geen games voor de hardcore gamers van het eerste uur.. Maar wat moeten ze dan bieden? De killzones, uncharteds en god of wars heeft dat publiek ook wel gespeeld volgens mij.

Edit: dead nation is een geniaal spel.. Aanrader!

[ Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 17-05-2011 00:05 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:48

FeaR

In GoT we trust

Sowieso handig om inFamous bij de games te zetten nu deel twee er dit jaar aan komt. Wellicht dat er nog wat mensen op het randje de smaak te pakken krijgen. Ik ga voor Dead Nation en Ratchet & Clank, de enige games die ik nog niet heb. Al heb ik Fury nog niet van Wipe-Out, maar zonde om daar voor te gaan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
Sindskort heb ik een probleem met mijn Ps3 Slim, het apparaat gaat soms namelijk niet meer automatisch uit.

Bij het uitschakelen piept ie twee keer en blijft dan gewoon aan, hebben anderen hier ook last van?

Echter wat nog erger is is dat ik van de vorige eigenaar een kopie van de bon heb gekregen waarbij diegene zijn naw gegevens heeft afgedekt, toevallig ook de aankoopsdatum en Sony wil me nu geen garantie meer geven.

Hiernaast heb ik contact gehad met de winkel waar de ps3 is gekocht en is de ps3 van oktober 2010, dus nog ruim in de garantie echter kunnen zij me geen kopie geven en wil Sony ondanks ik hun email heb geforward met de aankoopsdatum erin, me nog geen garantie geven.

Echt jammer, ik zit nu namelijk met een nog geen maand gebruikte ps3 slim 250gb met een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

edit - was al gepost dus...

PS3-bezitters kunnen kiezen uit
-LittleBigPlanet,
-Infamous,
-Wipeout HD/Furt,
-Rachet and Clack: Quest for Booty
-Dead Nation.

PSP-gamers kunnen kiezen uit
-LittleBigPlanet PSP,
-ModNation PSP,
-Pursuit Force of KillZone Liberation,

Opzich leuk lijstje, maar LBP 1 hb ik al, WipeoutHD heb ik al, fury hoef ik niet. R&C QfB heb ik al. gelukkig heb ik infamous en Dead nation niet dus dat worden automatsich mijn keuzes :P

[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 17-05-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Hmmm, voor mij een beperkt lijstje:

-Wipeout HD/Furt,
-Rachet and Clack: Quest for Booty
-Dead Nation.

Andere twee namelijk al aangeschaft. Helaas intereseren die titels mij niet echt, maargoed. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Laatst online: 21:17

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Kan ik met het hoofdaccount 2 spellen downloaden en met het subaccount van mijn vriendin nog eens 2? Hoe zit dat?

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ach Infamous is een goed spel, wou ik altijd nog eens uit de budget bak halen en ook Dead Nation is een goed spel. ik ben er iig wel blij mee! bedankt Sony :*)

ben benieuwd wanneer de store online komt!

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 17-05-2011 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Beetje triest aanbod van Sony. Een beetje PS3 bezitter heeft natuurlijk de meeste van deze games al gespeeld. Ik had liever gezien dat ze je de keus geven om een nieuwe game te downloaden of korting geven op een nieuwe game die je in de winkel koopt.

En voordat iemand het hier gaat hebben over gegeven paarden in de bek kijken. Het gaat hier helemaal niet om een gegeven paard maar om een compensatie. Essentieel iets anders. En ja PSN is dan misschien gratis en dus geen compensatie waard. Maar mijn gejatte CC gegevens, als die misbruikt worden voor een paar honderd euros, zijn dat wel. Allemaal door een fout van Sony. Dat is wel meer waard dan 2 games die je voor gezamenlijk 20 euro uit de budgetbak kunt oppikken.

Het belangrijkste nog. Ik mis elk woord over de data theft protection (of hoe ze dat ook noemen) dat ze zouden aanbieden. In Europa kan je daar natuurlijk niet snel een rechtzaak van maken tegen Sony dus in tegenstelling tot de VS zullen ze dat hier waarschijnlijk niet aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Leuk hoor, gratis spellen, maar ik vraag me af of ik dat allemaal wel kwijt kan op mijn ieniemienie 40 GB-schijf....

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik vind het aanbod ook wel een beetje schraal als ik eerlijk ben. Zoals iemand eerder al zei veel mensen zullen een aantal van deze games al gespeeld hebben. Zelf heb ik ook al 3 van de 5 gespeeld... Nouja in ieder geval leuk voor de relatief nieuwe PS3 bezitters zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
voor mij zitten er gelukkig nog 2 spellen bij die ik nog niet heb, dead nation and infamous, LBP en WipeOut heb ik al via PSN+ gekregen en de Ratchet & Clank spellen spreken mij niet aan.

Ze zouden er voor PSN+ leden 2 andere spellen bij kunnen doen, leden van het eerste uur hebben al LBP en WipeOut, nu krijg je door de 60 extra dagen natuurlijk al 2 extra spellen (zo lang je lid blijft)

[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 17-05-2011 09:40 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Shabbaman schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:32:
Leuk hoor, gratis spellen, maar ik vraag me af of ik dat allemaal wel kwijt kan op mijn ieniemienie 40 GB-schijf....
ff je schijf vervangen... zo gepiept.

Pagina: 1 ... 22 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.