ik zou even naar sony bellen want mijn slim maakt echt amper lawaai zelfs na 2 uur killzone 3 spelen.Qosmic schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:08:
mijn ps3 slim maakt best veel lawaai en ik ben op zoek naar een stille fan voor in mn ps3 slim 120 gb.
Wanneer ik een film kijk, gaat die fan na 15 min in de hoogste stand en moet ik t volume echt hard zetten om boven de fan uit te stijgen. (ding lijkt dan net een stofzuiger)
Bij games is dit hetzelfde verhaal.
Op dit moment gebruik ik al de logic3 vertical stand, maar dat mag niet baten, daarnaast staat de console los op mijn audiomeubel en is er genoeg ruimte vrij om lucht aan en af te voeren.
Iemand een tip voor een goede interne stille fan voor de ps3 slim.
Had zelf al de Talismoon Whisper fan gevonden, maar deze is alleen in te bouwen in de fat versies.
Staat je PS3 in een TV meubel of open en bloot op een plank/kastje?Qosmic schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:08:
mijn ps3 slim maakt best veel lawaai en ik ben op zoek naar een stille fan voor in mn ps3 slim 120 gb.
Wanneer ik een film kijk, gaat die fan na 15 min in de hoogste stand en moet ik t volume echt hard zetten om boven de fan uit te stijgen. (ding lijkt dan net een stofzuiger)
Bij games is dit hetzelfde verhaal.
Op dit moment gebruik ik al de logic3 vertical stand, maar dat mag niet baten, daarnaast staat de console los op mijn audiomeubel en is er genoeg ruimte vrij om lucht aan en af te voeren.
Had zelf al de Talismoon Whisper fan gevonden, maar deze is alleen in te bouwen in de fat versies.
Mijn PS3 stond in een TV meubel en ondanks dat er voldoende koeling gecreëerd was maakte deze toch meer herrie als boven op het zelfde meubel plus het feit dat een dergelijk meubel ook een beetje als klank kast gaat fungeren.
staat los op mn tv meubel.
je hebt standaard 2 jaar garantie toch?
Ik heb hem gekocht 1-9-2009, dus zit nog in de garantieperiode.
Maar ik vraag me af als ik hem opstuur of ik dan daadwerkelijk een stillere ervoor terug krijg. Daar lees je ook nogal wisselvallige verhalen over.
De 1 hoort hem nooit, zelfs niet na 2 of 5 uur gamen en bij mij en andere begint ie al te loeien na een kwartier een film kijken. (wat toch niet echt een belasting voor de ps3 is)
Maar ik vraag me af als ik hem opstuur of ik dan daadwerkelijk een stillere ervoor terug krijg. Daar lees je ook nogal wisselvallige verhalen over.
De 1 hoort hem nooit, zelfs niet na 2 of 5 uur gamen en bij mij en andere begint ie al te loeien na een kwartier een film kijken. (wat toch niet echt een belasting voor de ps3 is)
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik zou even bellen naar Sony en kijken wat hun zeggen. Slechter kan het niet worden als ik zo hoor dusQosmic schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:26:
staat los op mn tv meubel.
ik ga idd wel even bellen, maar is er ook een stillere cooler te installeren in de ps3 slim?
Ik had al de Talismoon Whisper fan gevonden, maar weet niet of die alleen in een fat kan of ook in een slim...
Of dat er wellicht een andere stille fan is die wel in een ps3 slim kan...
Ik had al de Talismoon Whisper fan gevonden, maar weet niet of die alleen in een fat kan of ook in een slim...
Voordat je gaat sleutelen aan je PS3 zou ik eerst even contact met Sony opnemen. Het is niet normaal dat dat ding na 15 minuten vol gas gaat blazen. Als je dan nog binnen de garantie periode zit zou ik dit lekker op laten lossen door Sony ipv zelf te gaan sleutelen. Dat kan altijd nog als zij er niks aan willen doen.Qosmic schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:31:
ik ga idd wel even bellen, maar is er ook een stillere cooler te installeren in de ps3 slim?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Shit man, mijn PS3 valt zojuist uit met een rood knipperend lampje. heb hem een 20 minuten niet aangeraakt en als ik hem aanzet valt ie weer uit met hetzelfde resultaat.
Ik vrees voor het ergste
Het is een 60GB van de launchdag.
Ik vrees voor het ergste
Het is een 60GB van de launchdag.
Die 30 dagen PS+, kan je zelf kiezen wanneer je die wil starten?
Zou wel handig zijn voor als de Uncharted 3 beta er is, of de BF3 beta maar die zal ik voornamelijk op PC spelen.
Zou wel handig zijn voor als de Uncharted 3 beta er is, of de BF3 beta maar die zal ik voornamelijk op PC spelen.
Die heeft geen trophies en haalt imho ook niet de kwaliteit van de andere delen. Het was een poging om episode based uit te brengen waarbij je dit als een enkele episode zou moeten zien. Bij veel game zaken voor onder de 5 euro 2e hands.Stefandepefan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:38:
Was Ratchet & Clank: Quest for Booty nu de enige R&C game zonder trophies?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
heb je hem altijd vertikaal staan? Ik weet niet of dit voor de ps3 uitmaakt, maar mijn x360 slim viel afgelopen week 2 keer uit in vertikale stand, terwijl hij horizontaal nog geen rare dingen heeft gedaan....Qosmic schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:08:
[...]
Mijn ps3 staat altijd horizontaal, dus daar heb ik helaas geen ervaring mee, maar wellicht dat de stand helpt met warmte afvoer van cruciale plekken.
had hem eerst horizontaal, maar dan begon ie nog sneller lawaai te maken.
nu dus verticaal, hij blijft langer iets koeler, maar uiteindelijk nog steeds herrie na 20 min
nu dus verticaal, hij blijft langer iets koeler, maar uiteindelijk nog steeds herrie na 20 min
Volgens mij hebben we de discussie tussen horizontaal en verticaal al eens gehadM a r c o schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:41:
ik meen dat de PS3 verticaal juist iets beter koelt.
Ik ga er vanuit dat hier ook genoeg vetarenen zijn die ook nog de orginele wipeout games gespeeld hebben. Ik zelf ben pas begonnen aan 'wipeout2097' (oid) toen ik een ps2 kreeg. Fantastische game, maar vond em ook takke moeilijk. De lagere missies van wipeout hd vielen me daarmee vergeleken redelijk mee, maar ik ben echt nog maar in het hele prille begin.
Is de moeilijkheidsgraad vergelijkbaar?
10 second ninja DONE
Ik ben ooit begonnen met de Wipeout-port voor de pc... Die is in mijn herinnering ongelofelijk moeilijk, maar dat kan ook komen omdat ik toen nog een jong broekie was, en omdat ik met een toetsenbord speelde omdat ik geen geld had voor een gamepad.Sagat schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:06:
Ik ga er vanuit dat hier ook genoeg vetarenen zijn die ook nog de orginele wipeout games gespeeld hebben. Ik zelf ben pas begonnen aan 'wipeout2097' (oid) toen ik een ps2 kreeg. Fantastische game, maar vond em ook takke moeilijk. De lagere missies van wipeout hd vielen me daarmee vergeleken redelijk mee, maar ik ben echt nog maar in het hele prille begin.
Wipeout HD wordt steeds lastiger, ik heb zelf volgens mij het grootste deel van het origineel en de Fury-add-on uitgespeeld op 'normal'. Aan Elite heb ik me nooit gewaagd, maar dat is volgens mij een enorme uitdaging, je moet wel bekend zijn met de finesses van het spel om daar steeds gold te halen.
Wel een fantastisch spel, je herinnert me eraan dat ik het maar weer eens moet aanzwengelen. Een van de moeilijkste platinums die er zijn gok ik zo.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Als je het op de moeilijkste speelt, wat vroeger de enige mogelijkheid was, is het een moeilijke game. Ik zelf als racefanaat kon hem echt niet uitspelen.Vads schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:00:
[...]
Ik moet toch wel lachen omtrent de moeilijkheid van Wipeout die sommigen ervaren. Men spreekt erover alsof men het over "Demon's souls" heeft

+/- 230 euro.
De moeite waard?
Ik weet dat de console compatible is met ons lichtnet (kan de oude kabel gebruiken en heb ook een adapter liggen. Dus daar zou ik het niet om laten.
Hoe zit het echter met de garantie. Kan ik bij eventuele problemen aankloppen bij Sony Nederland of moet het via de Britse tak van het bedrijf?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Waarom zoveel moeite doen, een nieuwe ps3 is in de winkel een paar tientjes duurder. Ik had vorig jaar mijn ps3 120gb voor E244,- bij de bart smit gehaald.PjotrStroganov schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:27:
[afbeelding]
+/- 230 euro.
De moeite waard?
Ik weet dat de console compatible is met ons lichtnet (kan de oude kabel gebruiken en heb ook een adapter liggen. Dus daar zou ik het niet om laten.
Hoe zit het echter met de garantie. Kan ik bij eventuele problemen aankloppen bij Sony Nederland of moet het via de Britse tak van het bedrijf?
Er zou een methode in de maak zijn om Dual Firmware te kunnen draaien (De nieuwste en dan een CFW) door een NAND/Flash chip te solderen op het moederbord van de PS3.
Leuke ontwikkeling aan de ene kant, aan de andere een stuk minder natuurlijk (piracy).
Leuke ontwikkeling aan de ene kant, aan de andere een stuk minder natuurlijk (piracy).
Zo ik ben YLOD koning, heb mijn van de release 60GB weer tot leven gewekt en alle data kunnen overzetten naar me nieuwe slim, hehe.
Maar vraag me iets af. Ik heb een kabel om de controller op te laden en heb ook een heel klein kabeltje. Ik gebruik die liever omdat ik toch 3 controllers heb (5 met sixaxis erbij dan
). Maar aan die langere kabel zit een blok ofzo, wat je altijd ziet. Is dat belangrijk? Zekering ofzo
Maar vraag me iets af. Ik heb een kabel om de controller op te laden en heb ook een heel klein kabeltje. Ik gebruik die liever omdat ik toch 3 controllers heb (5 met sixaxis erbij dan
Neej joh das een ferriet kern/kraal, nu ben ik aardig een n00b maar dat is volgens mij om bepaalde storende hoge frequenties die door de kabel gaan te onderdrukken, sommige voedingen etc hebben ze ook.
Kheb me ook altijd afgevraagd of ze nut hebben aangezien sommige USB kabels ze wel hebben en andere weer niet. Edit: die ferriet kernen hebben natuurlijk wel nut, maar of ze dus in dit geval voor het opladen van een PS3 controller nut hebben betwijfel ik.
Kheb me ook altijd afgevraagd of ze nut hebben aangezien sommige USB kabels ze wel hebben en andere weer niet. Edit: die ferriet kernen hebben natuurlijk wel nut, maar of ze dus in dit geval voor het opladen van een PS3 controller nut hebben betwijfel ik.
[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2011 23:10 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik denk dat ik die dan gewoon gebruik. Dank je. Volgens mij gaat het om storingen ofzo, had ff google gedaan.
Anyway, vind het wel tof dat mijn oude PS3 weer tot leven is gekomen. Ik heb de fohntechniek toegepast. En nu staat al me data op me nieuwe slim
Dus een aanrader die techniek.
Anyway, vind het wel tof dat mijn oude PS3 weer tot leven is gekomen. Ik heb de fohntechniek toegepast. En nu staat al me data op me nieuwe slim
Gisteren Uncharted op hard uitgespeeld 
Ik ga vandaag maar eens beginnen met Red Dead Redemption.
Ik ga vandaag maar eens beginnen met Red Dead Redemption.
[ Voor 87% gewijzigd door SToRM666 op 24-05-2011 12:27 ]
PSN id: NL_SToRM
Dus het feit dat vandaag de PSN Store online zou komen is dus ook Bullsh*t.
Lekker dan.
Waarom zo reageren? Waarom zouden ze vanavond niet bezig zijn met de vernieuwde implementatie van de store?schumi2004 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:36:
[...]
Dus het feit dat vandaag de PSN Store online zou komen is dus ook Bullsh*t.
Lekker dan.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
die kan wel wat bedenkenGAIAjohan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:39:
[...]
Waarom zo reageren? Waarom zouden ze vanavond niet bezig zijn met de vernieuwde implementatie van de store?
1; Omdat Howard Stringer DE sony man zegt de beveiliging niet te kunnen garranderen
2; Omdat Sony vd week weer gehacked is
3: Omdat Sony vd week weer gehacked is
4: Omdat Sony vd week ... juist je snapt 'm, er zijn de afgelopen periode 6 verschillende hacks/inbraken geweest.
@schumi2004; sony heeft in mijn beleving nooit een datum genoemd, alleen indicaties gegeven (aka valse hoop)
[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 24-05-2011 14:45 ]
Welke moeite? Ik bestel en het wordt gratis verzonden. Niet echt moeilijk. Ik vraag alleen of er een addertje onder het gras zit.qrst schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:21:
[...]
Waarom zoveel moeite doen, een nieuwe ps3 is in de winkel een paar tientjes duurder. Ik had vorig jaar mijn ps3 120gb voor E244,- bij de bart smit gehaald.
En hoewel ik mijn bestaande PS3(bijna Ylod) wil vervangen, vind ik het nogal schrijnend om de prijs van de PS3 naast die van een Xbox 360 te zien. En dan vind ik uit principe dat elke euro telt.
En de minimale prijs die ik mometneel kan vinden is 265 euro. Maar als je nog een goed adresje weet...
[ Voor 8% gewijzigd door PjotrStroganov op 24-05-2011 17:05 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
en die indicatie was online voor eind mei... dus heeft niets met vale hoop te wachten. Wat het onderhoud van vanavond inhoud weet niemand zien we vanzelf... hoe moeilijk is het om gewoon af te wachten.himlims_ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:44:
@schumi2004; sony heeft in mijn beleving nooit een datum genoemd, alleen indicaties gegeven (aka valse hoop)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
er is volgens mij om de week wel onderhoud, niks nieuws maar mensen zoeken er nu wat achter omdat het offline is geweest.Chaoss schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:53:
[...]
en die indicatie was online voor eind mei... dus heeft niets met vale hoop te wachten. Wat het onderhoud van vanavond inhoud weet niemand zien we vanzelf... hoe moeilijk is het om gewoon af te wachten.
van mij mogen die hacker trouwens wel eens een keer oprotten. ik hoop voor sony ook echt dat ze ze allemaal vinden en een lekker proces aan de broek hangen.
bij dat 'what's new / what's hot' vanuit 't menu staat bij mij een optie "welkome back"Chaoss schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:53:
[...]
en die indicatie was online voor eind mei... dus heeft niets met vale hoop te wachten. Wat het onderhoud van vanavond inhoud weet niemand zien we vanzelf... hoe moeilijk is het om gewoon af te wachten.
zou die store dan toch online komen??
Via Twitter:
Zullen het niet gaan ontkennen en stiekem toch doen he.@PlayStationNL
We verwachten voor het eind vd maand alle #PSN diensten weer hersteld te hebben. Zodra een definitieve datum bekend is, delen we dat hier.
@PlayStation NL
Ter verduidelijking: In tegenstelling tot de geruchten zal de PlayStation Store niet vannacht online gaan, | #PSS #PSN
Vraagje aan diegenen die lid zijn van PSN friends (http://psnfriends.com): ik kan op geen enkele manier meer inloggen. Ik heb dan wel onlangs mijn xs4all-account opgezegd, maar dit is geen reden dat mijn account bij PSN Friends is opgezegd of zo. Ook de wachtwoord vergeten-functionaliteit geeft aan dat op geen enkel adres wat bij mij bekend is, er een account bij hun bekend is. Erg vaag. Heb al op de site gezocht of er een manier is om in contact te komen met een admin, maar voor alle functionaliteit moet je ingelogd zijn.
Kan iemand voor mij kijken of er een e-mailadres is waar ik mijn boodschap naar toe kan sturen? Is best lastig om zo administrator te zijn van de GOT-PS3-groep als je er niet meer eens binnenkomt
Kan iemand voor mij kijken of er een e-mailadres is waar ik mijn boodschap naar toe kan sturen? Is best lastig om zo administrator te zijn van de GOT-PS3-groep als je er niet meer eens binnenkomt
Je zou het 's via sunfrog@bigfoot.com kunnen proberen.Vads schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:01:
And I'm the only one and I walk alone.
Ik heb nu al 2 keer gehad dat ik ingelogd terwijl ik offline speel en vervolgens een 8002AD23 eror krijg. Wordt uit PSN gekicked en vervolgens gaat mijn modem in storing en krijg ik niet meer aan de praat (zelfs na diverse reboots kom ik niet meer online) Afgelopen maandagavond diverse reboot gedaan maar had dinsdagochtend pas weer internet. Gisteravond gebeurde hetzelfde, zou dit toeval zijn? Hiervoor nooit probleem gehad, pas sinds de laatste FW...
PSN id: GG--77
@GG---77
Waarschijnlijk inderdaad toeval.
Weet je zeker dat de internet-verbinding niet gewoon uitvalt, waarna de PSN-verbinding verbroken wordt? Na een reboot van je modem moet je toch gewoon verbinding krijgen met internet, tenzij het netwerk van je provider er uitligt (of het modem is het aan het begeven en vertoont zelf kuren).
Heeft je modem misschien een status-pagina of een event-log waar je kunt zien waarom de verbinding wordt verbroken? Wel kijken voordat je reboot, maar misschien is dat niet mogelijk als het modem echt in storing schiet.
Na de reboot kun je mogelijk wel zien waarom er geen verbinding wordt opgebouwd...
Waarschijnlijk inderdaad toeval.
Weet je zeker dat de internet-verbinding niet gewoon uitvalt, waarna de PSN-verbinding verbroken wordt? Na een reboot van je modem moet je toch gewoon verbinding krijgen met internet, tenzij het netwerk van je provider er uitligt (of het modem is het aan het begeven en vertoont zelf kuren).
Heeft je modem misschien een status-pagina of een event-log waar je kunt zien waarom de verbinding wordt verbroken? Wel kijken voordat je reboot, maar misschien is dat niet mogelijk als het modem echt in storing schiet.
Na de reboot kun je mogelijk wel zien waarom er geen verbinding wordt opgebouwd...
Kan aan mij liggen maar heb gister niks gemerkt van werkzaamheden aan PSN, kon over heel de avond gewoon inloggen.
schumi2004 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:36:
[...]
Dus het feit gerucht dat vandaag de PSN Store online zou komen is dus ook Bullsh*t.
Lekker dan.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Uit het PSN network topic geplukt, dit stond blijkbaar op de PSN blog:schumi2004 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:44:
Kan aan mij liggen maar heb gister niks gemerkt van werkzaamheden aan PSN, kon over heel de avond gewoon inloggen.
"While some users may experience difficulty signing in to PSN, the majority of consumers will be able to play online as well as sign in to external sites that require PSN authentication (like this one)."
Ziet er lekker uit!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik heb destijds erg veel lol gehad met Warhawk. Verwacht nu ook weer veel van Starhawk. Zeker de rts-elementen zijn een mooie toevoeging. Dat hele verhaal er omheen en die rare wezens als tegenstander had niet echt gehoeven.
PSN: Shiver23
Ik heb een aantal weken terug ook gebruik gemaakt van deze aanbieding. Stroomkabel is niet dezelfde kabel als bij de Phat (stekker die ook in je PC kan), nu zit er een kabel bij die je vaak in de adapter van een laptop aantreft.PjotrStroganov schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:27:
+/- 230 euro.
De moeite waard?
Garantie, tja daar heb ik gelukkig nog geen ervaring mee. Ik verwacht niet dat Sony hier heel moeilijk over zal doen.
Pff.. ik kom de laatste tijd echt mijn spellen niet door. Ik heb echt al maanden Bioshock en inFamous ongebruikt in de kast staan. Misschien al wel een jaar. Laatst begonnen aan inFamous maar ondertussen toch weer andere spellen opgepakt.
Herkennen jullie dit ook?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Tja, weer een jaartje ouder, weer iets drukker. Volgens mij heb ik hier een paar maanden terug ook al wat posts over langs zien komen 
Het is in ieder geval herkenbaar: ik heb heavy rain al liggen sinds de release en ook red dead redemption. Ik heb wel in 2011 mass effect 1 en 2 uit weten te spelen en ook portal 2, dus opzich heb ik over game tijd niet te klagen. Ik heb alleen vaak niet zo'n zin in lange spellen, omdat ik er dan weken mee bezig ben. Dan heb ik liever kortere ervaringen waarvan ik binnen een redelijke termijn het einde kan halen. Portal vond ik bijvoorbeeld geweldig en perfecte lengte ook.
Luxe probleem?
Het is in ieder geval herkenbaar: ik heb heavy rain al liggen sinds de release en ook red dead redemption. Ik heb wel in 2011 mass effect 1 en 2 uit weten te spelen en ook portal 2, dus opzich heb ik over game tijd niet te klagen. Ik heb alleen vaak niet zo'n zin in lange spellen, omdat ik er dan weken mee bezig ben. Dan heb ik liever kortere ervaringen waarvan ik binnen een redelijke termijn het einde kan halen. Portal vond ik bijvoorbeeld geweldig en perfecte lengte ook.
Luxe probleem?
Ik heb inFamous zelfs onuitgespeeld verkocht omdat ik er simpelweg geen tijd voor had. White Knight Chronicles heb ik ook al een ruim half jaar in de kast liggen, een paar uur gespeeld, erg leuk, maar bijzonder tijdvretend.... Nu zit Dungeon Siege III eraan te komen. Voor mij een must-buy (favo genre...), maar vrees dat ook die lange tijd stof zal gaan happen na een eerste paar sessies.LuPo schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:26:
Pff.. ik kom de laatste tijd echt mijn spellen niet door. Ik heb echt al maanden Bioshock en inFamous ongebruikt in de kast staan. Misschien al wel een jaar. Laatst begonnen aan inFamous maar ondertussen toch weer andere spellen opgepakt.
's Avonds veel bezig met werk en als ik niet hoef te werken, dan is het gezinsleven ook erg belangrijk. Vermaak in mn eentje (ja, de PS3 valt onder vermaak, niet onder levensbehoefte
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Zeker herkenbaar en mijn enige oplossing daarvoor is niet teveel spellen kopen (de nieuwste spellen zijn over een (half) jaartje nog steeds leuk) en elke keer één spel spelen. Daarnaast heb ik de regel dat ik minimaal 50% van de trophies moet hebben behaald (waarmee je vaak dus wel het spel moet uitspelen) wil ik een nieuw spel starten. Kost wat tijd per spel, maar haal ik wel het maximale eruit.LuPo schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:26:
Dat ben ik dus ook van plan om te gaan doen. Ik ga eerst alle spellen uitspelen die ik nu nog heb. Op zich heb ik al wel een heel stuk minder spellen dan een paar maanden geleden. Toen had ik twee rijen spellen. Nu 'nog' maar 9. Dus dat valt al wel mee.Stefandepefan schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:50:
[...]
Zeker herkenbaar en mijn enige oplossing daarvoor is niet teveel spellen kopen (de nieuwste spellen zijn over een (half) jaartje nog steeds leuk) en elke keer één spel spelen. Daarnaast heb ik de regel dat ik minimaal 50% van de trophies moet hebben behaald (waarmee je vaak dus wel het spel moet uitspelen) wil ik een nieuw spel starten. Kost wat tijd per spel, maar haal ik wel het maximale eruit.
De laatste tijd maakt mijn PS3 60GB Phat aardig wat herrie. Hij staat verticaal ( kan niet anders vanwege de ruimte ) en komt als ik mijn geluid niet al te hard heb zelfs boven de tv uit.
Hij is een tijdje geleden gerepareerd vanwege een YLOD, bij de toko die hem heeft gefixt zeiden ze dat dit komt doordat hij verticaal staat. Maar voorgaande jaren was hij nooit zo luidruchtig als nu. Hebben jullie nog tips om dit te verhelpen?
Deze 60GB heeft trouwens geen mogelijkheid om schoon te blazen ( eject knop paar seconden ingedrukt houden ) schijnt trouwens ook niet al te best te zijn voor je PS3.
Hij is een tijdje geleden gerepareerd vanwege een YLOD, bij de toko die hem heeft gefixt zeiden ze dat dit komt doordat hij verticaal staat. Maar voorgaande jaren was hij nooit zo luidruchtig als nu. Hebben jullie nog tips om dit te verhelpen?
Deze 60GB heeft trouwens geen mogelijkheid om schoon te blazen ( eject knop paar seconden ingedrukt houden ) schijnt trouwens ook niet al te best te zijn voor je PS3.
Moeilijk omdat je een spel koopt waar je gewoon 0,0 mee online kan doen. Voor elke PS3 MK9 speler is de 2 dagen trial al verlopen, offline heb ik het allemaal nu wel weer gezien. Die Ermac classic outfit CE code boeit mij totaal niet, maar een werkende PSN (voor online te gamen) gaat mij dus niet helpen om MK9 online te kunnen spelen.Chaoss schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:53:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mortal kombat kun je toch gewoon spelen
http://playstationlifesty...ass-while-psn-store-down/
edit: nvm gaat om 2 dagen trial

[ Voor 11% gewijzigd door El_V op 26-05-2011 12:01 ]
De game is gewoon online te spelen totdat de Store weer up is.El_V schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:55:
mortal kombat kun je toch gewoon spelen
Mijn trial is al dagen verlopen en ik kan nog steeds online.
Met dank aan Google: http://www.1up.com/news/m...t-now-playable-online-ps3
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat zelfde geldt helaas niet voor o.a. Shift 2 en DiRT3. Ben zelf met Shift 2 bezig en ik vermaak me voorlopig wel met de offline career, maar als je deze games speciaal voor online koopt, kan ik me voorstellen dat je hier enigzins chagrijnig van wordt.
Nee, en als dat bekend is komt dat over heel internet te staan en komt het in dit topic ook 10xte staanVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:56:
Is het al bekend wanneer de store weer online is?
Dat van die te lange spellen klinkt herkenbaar ja, rond de 10 uur is perfect voor mij. Ik speel gemiddeld toch maar een uurtje per keer, dus dan ben ik ook al enkele weken zoet. Ik heb wel recent Uncharted voor een 2de keer uitgespeeld en ik ben net begonnen aan Red Dead Redemption.nioz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:11:
Tja, weer een jaartje ouder, weer iets drukker. Volgens mij heb ik hier een paar maanden terug ook al wat posts over langs zien komen
Luxe probleem?
Fallout3 en Bioshock heb ik al meer dan een jaar nog zo goed als ongespeeld liggen.
Mja, dat was ik die dat toen aankaartte. En tot op heden nog niets verder met Killzone 3 en Mortal Kombat. Wellicht dat Ratchet and Clank daar verandering in kan brengen zodra de PS Store online is. Wellicht dat een "simpele" platform is wat ik nodig heb ter afwisseling. Desondanks kan ik nog steeds niet wachten op Uncharted 3!nioz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:11:
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
En ze laten in Japan wat kwijt over de toekomstige opvolger over de PS4. De ontwikkeling en onderzoekskosten bij Sony waren erg gestegen, en de verklaring was:
http://www.google.nl/sear...urce=og&sa=N&hl=nl&tab=wn
Natuurlijk kan dit niks betekenen en was het gewoon een verklaring, maar in het verleden hebben de Grote Drie wel vaker iets vooraf laten merken om vervolgens een grote aankondiging te doen op een bepaald evenement.“For the home equipment the PS3 still has a product life, but this is a platform business, so for the future platform – when we’ll be introducing what product I cannot discuss that – but our development work is already under way, so the costs are incurred there.
http://www.google.nl/sear...urce=og&sa=N&hl=nl&tab=wn
Over 2 weken is het E3. De ps3 is aangekondigd op de E3 in 2005, en release was eind 2006.Uniciteit schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:16:
Natuurlijk kan dit niks betekenen en was het gewoon een verklaring, maar in het verleden hebben de Grote Drie wel vaker iets vooraf laten merken om vervolgens een grote aankondiging te doen op een bepaald evenement.
Een bekendmaking op de E3 dit jaar, zou dan een release eind 2012 betekenen.
Tussen de PS1 en PS2 zat ongeveer 6 jaar. Tussen PS2 en PS3 ook 6 jaar.
2012 zou dan mooi overeenkomen met dit rijtje.
Verwijderd
de levenscyclus was toch 10 jaar oid? aldus sonyM a r c o schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:42:
[...]
Over 2 weken is het E3. De ps3 is aangekondigd op de E3 in 2005, en release was eind 2006.
Een bekendmaking op de E3 dit jaar, zou dan een release eind 2012 betekenen.
Tussen de PS1 en PS2 zat ongeveer 6 jaar. Tussen PS2 en PS3 ook 6 jaar.
2012 zou dan mooi overeenkomen met dit rijtje.
Als je niet al te veel tijd hebt zou ik Fallout3 links laten liggen (of je moet enkel de main story spelen en dan ben je in een uur of 7 klaar), sowieso overhypt en haalt het wat mij betreft niet bij deel 1 en 2.SToRM666 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:11:
[...]
Dat van die te lange spellen klinkt herkenbaar ja, rond de 10 uur is perfect voor mij. Ik speel gemiddeld toch maar een uurtje per keer, dus dan ben ik ook al enkele weken zoet. Ik heb wel recent Uncharted voor een 2de keer uitgespeeld en ik ben net begonnen aan Red Dead Redemption.
Fallout3 en Bioshock heb ik al meer dan een jaar nog zo goed als ongespeeld liggen.
Bioshock is echt een aanrader, verder kan ik je Dead space en Batman Arkham Asylum aanbevelen.
Allebei niet te lang en goed uitgewerkt en goede storyline.
De totale levenscyclus misschien wel ja.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:25:
[...]
de levenscyclus was toch 10 jaar oid? aldus sony
De PS2 is ook nog steeds te koop. En daar zijn na de komst van de PS3 ook nog lange tijd spellen voor uitgekomen.
Met de levenscyclus bedoelen ze niet de tijd tussen 2 consoles, maar hoe lang de console levensvatbaar is en ondersteund word denk ik.
Microsoft en Sony gaan eerst kijken naar waarmee nintendo komt. Zolang dat tegenvalt en de ps3 en xbox 360 goed blijven verkopen blijven ze naar elkaar kijken. Denk zelf dat de ps4 op de e3 van 2012 zal worden aangekondigd.
Edit: typefoutje, ps4 natuurlijk ipv ps3
Edit: typefoutje, ps4 natuurlijk ipv ps3
[ Voor 9% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 26-05-2011 23:03 ]
Ps4/switch gamer
Ik neem aan dat je bedoeld dat de opvolger van de ps3 wordt aan gekondigd? Want anders is het niet een heel onthullende aankondiging.NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:01:
Denk zelf dat de ps3 op de e3 van 2012 zal worden aangekondigd.
Verwijderd
Had even een vraagje.
Ik speel veel Black ops.
Is er een speciale FPS controller of een goede gaming muis voor de ps3?
alvast bedankt.
Ik speel veel Black ops.
Is er een speciale FPS controller of een goede gaming muis voor de ps3?
alvast bedankt.
Deze bijvoorbeeld:
http://www.splitfish.com/index.php/en/products/fragfx-shark
http://www.splitfish.com/index.php/en/products/fragfx-shark
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Als iedereen nu eens de normale dual shock gebruikt, dan heeft niemand een voordeel. En is ligt het puur aan je skills.
Het is precies als doping bij het wielrennen. 1 iemand maakt er gebruik van en iedereen volgt en anderen die geen epo nemen worden benadeeld.
Het is precies als doping bij het wielrennen. 1 iemand maakt er gebruik van en iedereen volgt en anderen die geen epo nemen worden benadeeld.
Onzin, iedereen kan die controller kopen. Bovendien laat sony het toe.Zuttasoxx schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 01:46:
Als iedereen nu eens de normale dual shock gebruikt, dan heeft niemand een voordeel. En is ligt het puur aan je skills.
Het word een ander verhaal als het niet van sony mag.
Als ik ga sporten zorg ik ook dat ik het beste materiaal heb, dan komt niemand met de smoes dat ik win door betere spullen.
Ik weet nog met quake3 dat he boven een bepaalde framerate moest komen zodat je hoger kon springen, toen werd je ook niet als oneerlijke speler beschouwd als je betere hardware had.
Waar je wel geljk in hebt is de oneerlijke strijd, ik weet zeker dat ik iedereen versla die een ds3 controller gebruikt in welke shooter dan ook. En dan heb ik het spel nooit gespeeld. Met een ds3 kan je nooit zo snel reageren als met een muis. Ze hebben het toen cross platform geprobeerd met shadowrun.
Waar de pc gamers natuurlijk veel beter waren.
Maar wat let je om ook zo'n controller ook te kopen. Laatste keer waren ze slechts 25 euro ofzo.
[ Voor 21% gewijzigd door Sinned123 op 27-05-2011 04:23 ]
KZ3 kan je met de Move en Sharpshooter spelen, die mensen hebben dan ook een voordeel tov de DS3 gamers lijkt me? Racen kan met de DS3, maar ook met stuur. Ook daar kan je voordeel van hebben. Iemand met een 55" TV ziet ook sneller dat er een tegenstander loopt dan iemand met een 32" TV? Zo kan je van alles aanhalen waarom iemand voordeel heeft. Zolang dergelijke controllers gewoon openbaar verkocht worden en niet actief door de maker van de console worden geweerd, dan is er in mijn ogen geen probleem met het gebruiken van deze controllers.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Als je een bijna 2x zo grote tv hebt zit je er meestal ook bijna 2x zo ver vandaan, dus maakt dat volgens mij weinig uit.
Nope, alleen gebaseerd op principe. De sharpshooter en een stuurtje zijn bedoeld als instrument om realisme na te bootsen. Mensen kopen deze twee dingen niet zozeer om beter te worden, maar voor een extra dimensie in gamen. Grootte van de tv maakt helemaal niks uit zolang je maar op de juiste afstand gaat zitten.thunder8 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:32:
KZ3 kan je met de Move en Sharpshooter spelen, die mensen hebben dan ook een voordeel tov de DS3 gamers lijkt me? Racen kan met de DS3, maar ook met stuur. Ook daar kan je voordeel van hebben. Iemand met een 55" TV ziet ook sneller dat er een tegenstander loopt dan iemand met een 32" TV? Zo kan je van alles aanhalen waarom iemand voordeel heeft. Zolang dergelijke controllers gewoon openbaar verkocht worden en niet actief door de maker van de console worden geweerd, dan is er in mijn ogen geen probleem met het gebruiken van deze controllers.
Frag fx is niet om realisme na te bootsen, maar puur om een betere aim te krijgen. Er zijn zat principiele redenen op te noemen waarom dit een teken van zwakte is. Bovendien wordt het probleem te vaak bij de controller gelegd terwijl het aan de eigen skills ligt (de overige 95% kan het wel, maar als je te vaak dood gaat ligt het aan de controller...).
Maar zolang het wordt ondersteund no problemo i guess.
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 27-05-2011 09:46 ]
Heerlijk, eindelijk eens iemand met de spijker op de kop.BatmanHorizon schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:40:
[...]
Nope, alleen gebaseerd op principe. De sharpshooter en een stuurtje zijn bedoeld als instrument om realisme na te bootsen. Mensen kopen deze twee dingen niet zozeer om beter te worden, maar voor een extra dimensie in gamen. Grootte van de tv maakt helemaal niks uit zolang je maar op de juiste afstand gaat zitten.
Frag fx is niet om realisme na te bootsen, maar puur om een betere aim te krijgen. Er zijn zat principiele redenen op te noemen waarom dit een teken van zwakte is. Bovendien wordt het probleem te vaak bij de controller gelegd terwijl het aan de eigen skills ligt (de overige 95% kan het wel, maar als je te vaak dood gaat ligt het aan de controller...).
Ik heb er ook niet zo veel problemen mee, ik zou het wel prettig vinden als iedereen die met een muis + tobo speelt op de ps3 lekker in een eigen room kunnen knallen. Wie weet of de toekomst ooit zoiets nog kan brengen.
Wel leuk dat dit verhaal elk half jaar even terug komt. De tegenstanders wat laten horen, de voorstanders wat laten horen en we daarna hetzelfde weer tegenkomen een half jaar later
Unreal Tournament had de optie om met muis en tobo te spelen op de PS3 en alleen in aparte rooms. Bleek niet echt succesvol omdat bijna niemand daar gebruik van maakte op die manier.
PSN: Shiver23
Heb zelf ook een FragFX gehad. Nadeel van zo'n apparaat is dat het geen echte muis is, maar een controller die eruit ziet als muis. Subtiel verschil, maar het is dus helemaal niet nauwkeuriger of beter dan een controller. Hij gedraagt zich namelijk exact zoals een controller.
Dit in tegenstelling tot de optie die Shiver23 hierboven noemt: UT had ondersteuning voor een échte muis en was dus ook echt nauwkeuriger dan een controller.
Dit in tegenstelling tot de optie die Shiver23 hierboven noemt: UT had ondersteuning voor een échte muis en was dus ook echt nauwkeuriger dan een controller.
komt omdat ze HW matig nog niet goed zat zijn. jij een move/frag-fx v/s mijn sixaxis? dat leg jij afBatmanHorizon schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:40:
[...]Frag fx is niet om realisme na te bootsen, maar puur om een betere aim te krijgen. Er zijn zat principiele redenen op te noemen waarom dit een teken van zwakte is. Bovendien wordt het probleem te vaak bij de controller gelegd terwijl het aan de eigen skills ligt (de overige 95% kan het wel, maar als je te vaak dood gaat ligt het aan de controller...).
[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 27-05-2011 11:27 ]
Ik had ook al zo'n deja vu gevoel. Altijd als iemand over zo'n frag controller begint, gaat er iemand meteen gillen erover en beginnen we weer van voren af aan.Sandyman538 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:30:
[...]
Wel leuk dat dit verhaal elk half jaar even terug komt. De tegenstanders wat laten horen, de voorstanders wat laten horen en we daarna hetzelfde weer tegenkomen een half jaar later
Verwijderd
[...]Frag fx is niet om realisme na te bootsen, maar puur om een betere aim te krijgen. Er zijn zat principiele redenen op te noemen waarom dit een teken van zwakte is. Bovendien wordt het probleem te vaak bij de controller gelegd terwijl het aan de eigen skills ligt (de overige 95% kan het wel, maar als je te vaak dood gaat ligt het aan de controller...).
Ik ben redelijk tevreden over de controller , maar voor een fps mis ik gewoon iets -Precisie
En maybe is het mischien wel een voordeel , eerst maar even kijken of ik er uberhaubt wel mee kan omgaan.
En voordat ik dat ding 100% onder de knie heb , zal mw3 er wel weer zijn
Ik ben redelijk tevreden over de controller , maar voor een fps mis ik gewoon iets -Precisie
En maybe is het mischien wel een voordeel , eerst maar even kijken of ik er uberhaubt wel mee kan omgaan.
En voordat ik dat ding 100% onder de knie heb , zal mw3 er wel weer zijn
Gewoon nauwkeurigheid van de controller omhoog gooien en dat onder controle krijgen, precisie moet je zelf maken. Maar als je teveel mist is de uitdaging toch alleen maar groter? Als je het niet kan winnen kun je altijd nog met bots gaan spelen, daar heb je geen fragcontroller voor nodig.
En als je niet zonder muis kan hebben ze daar speciaal een apparaat voor gemaakt: de gamepc! Kun je tegen andere menschen met muis spelen.
En als je niet zonder muis kan hebben ze daar speciaal een apparaat voor gemaakt: de gamepc! Kun je tegen andere menschen met muis spelen.
Verwijderd
Ik kan wel winnen daar ligt het niet aan.
Maar kan toch wel een keertje iets anders proberen ?
Ik haal met gemak elk potje 5 packages 5 turrets en 5 sentry's
Hogere haal ik niet zovaak, omdat (denk ik) Ik net telkens dat snellere (nauwkeurig) aimen (wat met de muis wel kan) mis.
Nou ik vind een toetsenbord helemaal niet om mee te gamen. een joystick vind ik harstikke goed. en een muis ook. dan neem ik toch een kruising tussen die 2?
En grote kans dat ik daarmee helemaal mee suck , maar niet geschoten is altijd mis.
Ben ook soort van gadgetfreak van ps3 (heb een doos vol met al die troep van ps3) dus kijken of dit wat is.
Maar kan toch wel een keertje iets anders proberen ?
Ik haal met gemak elk potje 5 packages 5 turrets en 5 sentry's
Hogere haal ik niet zovaak, omdat (denk ik) Ik net telkens dat snellere (nauwkeurig) aimen (wat met de muis wel kan) mis.
Nou ik vind een toetsenbord helemaal niet om mee te gamen. een joystick vind ik harstikke goed. en een muis ook. dan neem ik toch een kruising tussen die 2?
En grote kans dat ik daarmee helemaal mee suck , maar niet geschoten is altijd mis.
Ben ook soort van gadgetfreak van ps3 (heb een doos vol met al die troep van ps3) dus kijken of dit wat is.
Het is eigenlijk heel simpel.
Sony kan door device id's te blokken apparaten blokkeren voor gebruik op de ps3.
De frag controllers zijn al ruim 2jaar verkrijgbaar en nog steeds niet geblokkeerd.
Blijkbaar vinden ze het bij sony een legale controller.
Als ik met een gitaar als controller iedereen zou neermaaien is het zeker ook oneerlijk?
Ik zou me drukker maken om de echte cheaters zoals op de xbox360 schering en inslag is.
En om dan maar een gamepc te gebruiken? Veel games komen daar al niet eens meer uit.
Bovendien kost een deftige game pc behoorlijk wat duiten en speel je hier niet zomaar op in de woonkomer.
Ik heb zelf trouwens geen frag controller en ik erger mij niet er aan als iemand daardoor beter is.
Kan er zelf immers ook 1tje aanschaffen voor een paar tientjes.
Ik maak me trouwens drukker om autoaim, 3meter naast en nog is alles raak.
Sony kan door device id's te blokken apparaten blokkeren voor gebruik op de ps3.
De frag controllers zijn al ruim 2jaar verkrijgbaar en nog steeds niet geblokkeerd.
Blijkbaar vinden ze het bij sony een legale controller.
Als ik met een gitaar als controller iedereen zou neermaaien is het zeker ook oneerlijk?
Ik zou me drukker maken om de echte cheaters zoals op de xbox360 schering en inslag is.
En om dan maar een gamepc te gebruiken? Veel games komen daar al niet eens meer uit.
Bovendien kost een deftige game pc behoorlijk wat duiten en speel je hier niet zomaar op in de woonkomer.
Ik heb zelf trouwens geen frag controller en ik erger mij niet er aan als iemand daardoor beter is.
Kan er zelf immers ook 1tje aanschaffen voor een paar tientjes.
Ik maak me trouwens drukker om autoaim, 3meter naast en nog is alles raak.
[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 27-05-2011 20:10 ]
Precies dit. Hoe perfect en hoe 'magisch' ze zo'n ding maken, het is en blijft de beweging van een controller. En de besturing/beweging van een controller is gewoon niet hetzelfde als een muis, enkel als de game ook echt een 'muis input' zou hebben, zou dit pas echt werken.NLxAROSA schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:13:
Heb zelf ook een FragFX gehad. Nadeel van zo'n apparaat is dat het geen echte muis is, maar een controller die eruit ziet als muis. Subtiel verschil, maar het is dus helemaal niet nauwkeuriger of beter dan een controller. Hij gedraagt zich namelijk exact zoals een controller.
Ik heb zelf 2 Frags en een converter (waar je echte muis/keyboard kan op aansluiten), het is grappig en leuk, maar het is gewoon geen muis-besturing. Enige wat eigelijk handig is, auto fire. Maarja, dat zit meteen op de grens van cheaten, een beetje wapen met zware recoil waar je in bursts moet schieten, schiet je dan gewoon nagenoeg scherp terwijl je gewoon je schiet knop in houd.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er is een draadloze 7:1 headset voor de PS3 aangekondigd met ingebouwde microfoon.... Ding ziet er slick uit en gaat 100 dollar kosten. Wellicht ook dus zo'n 100 euro of zo'n 80 euro voor de koopjesjagers.

Om deze headset te gebruiken is firmware 3.70 nodig en daarmee hebben ze dus bevestigd dat in september 3.70 beschikbaar moet zijn.

Om deze headset te gebruiken is firmware 3.70 nodig en daarmee hebben ze dus bevestigd dat in september 3.70 beschikbaar moet zijn.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dat ziet er idd wel erg vet uit! En die is van Sony zelf?
ja.Lampuhkap schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:41:
Dat ziet er idd wel erg vet uit! En die is van Sony zelf?
Hoe krijg je 7.1 geluid door een koptelefoon?
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 28-05-2011 11:58 ]
Geen flauw idee hoe. Maar ze zijn er al langer mee bezig.Ike. schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:47:
[...]
ja.
Hoe krijg je 7.1 geluid door een koptelefoon?
Nou, meerdere speakers in een headsetje knallen
controllertje inbouwen die diverse shizzles aankan en klaar 
EDIT: jammer dat ze de DTS HD formaten enzo niet ondersteunen tot nu toe
[ Voor 25% gewijzigd door Lampuhkap op 28-05-2011 12:15 ]
nice daar was ik echt op aan het wachten. fatsoenlijk geluid en communicatie mogelijkheden bij shooters..
Mooi. Maar ik vraag me af hoe je geluids kwaliteit goed krijgt als het draadloos is. Bluetooth is nou niet bepaald HD kwaliteit.swopdark schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:36:
Er is een draadloze 7:1 headset voor de PS3 aangekondigd met ingebouwde microfoon.... Ding ziet er slick uit en gaat 100 dollar kosten. Wellicht ook dus zo'n 100 euro of zo'n 80 euro voor de koopjesjagers.
[afbeelding]
Het sony bluetooth oortje, bevat anders de beste mic die ik tot u toe heb gehoord.iBurger schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:00:
[...]
Mooi. Maar ik vraag me af hoe je geluids kwaliteit goed krijgt als het draadloos is. Bluetooth is nou niet bepaald HD kwaliteit.
Iedereen is daarmee echt klaar helder te ontvangen.
7 uur valt op zich nog wel mee, maar ik denk dat ik m sowieso nooit zal spelen...Sinned123 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:32:
Als je niet al te veel tijd hebt zou ik Fallout3 links laten liggen (of je moet enkel de main story spelen en dan ben je in een uur of 7 klaar), sowieso overhypt en haalt het wat mij betreft niet bij deel 1 en 2.
Bioshock is echt een aanrader, verder kan ik je Dead space en Batman Arkham Asylum aanbevelen.
Allebei niet te lang en goed uitgewerkt en goede storyline.
Bioshock ga ik nog wel eens spelen denk ik. Dead Space en Batman heb ik beide al uitgespeeld, vooral Dead Space was echt een topper. Ik ben me op sommige momenten wel kapot geschrokken in dat spel, ik zat sowieso bijna continu op het puntje van mijn stoel vanwege de fantastische surround geluidseffecten
Deel 2 koop ik ook nog wel als die wat goedkoper is, maar ik vraag me af of die deel 1 kan evenaren. Iemand hier die ze toevallig beide al gespeeld heeft?
[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 28-05-2011 14:08 ]
Mweh, 7.1 in een koptelefoon in overrated. De afstand tussen de verschillende kanalen/speakers wordt dan zo klein dat je het verschil echt niet meer gaat merken tussen front left, side left en rear left. Met een goede stereo hoofdtelefoon kom je ook een heel eind, daar heb je zeker geen meerkanaals hoofdtelefoon voor nodig. Idem met de .1 welke in zo'n hoofdtelefoon zal zitten. Je moet best veel vermogen door kleine units sturen wil je echt het bereik van een subwoofer er uit halen. Er zijn overigens wel hoofdtelefoons met surround welke echt goed werken, alleen zit je dan in een andere prijsklasse.Lampuhkap schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:12:
Nou, meerdere speakers in een headsetje knallencontrollertje inbouwen die diverse shizzles aankan en klaar
Edit:
De headset die Sony aan het maken is wordt een gewone stereoheadset en de 7.1 is puur virtueel. Dus dan heb je geen echte 7.1 headset met ook daadwerkelijk acht losse kanalen. Dat is toch iets heel anders.
Sony heeft aangekondigd een draadloze stereo headset voor de PlayStation 3 uit te brengen. De headset is voorzien van virtuele 7.1 surround sound...
[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 28-05-2011 16:00 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Het gebruikt dan ook geen bluetooth maar een aparte usb-ontvanger.iBurger schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:00:
[...]
Mooi. Maar ik vraag me af hoe je geluids kwaliteit goed krijgt als het draadloos is. Bluetooth is nou niet bepaald HD kwaliteit.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Maar dat is natuurlijk ook geen DTS of DD wat dan verstuurd zou moeten worden, met bitrates van 1500 en res. 384 Kbps. Laat staan de Dolby THD of DTS-HD formaten.Sinned123 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:27:
[...]
Het sony bluetooth oortje, bevat anders de beste mic die ik tot u toe heb gehoord.
Iedereen is daarmee echt klaar helder te ontvangen.
Nah het zal wel "simulated" 7:1 zijn, dat wil zeggen gewoon twee luidsprekers maar alle feeds worden verwerkt en verdeeld over de stereo headset. Mooi ding volgens mij... en 100 dollar is niet duur voor een draadloze. Het gaat trouwens niet via Blutooth omdat dat te traag zou zijn. daarom moet je er ook een USB dongle bij gebruiken. dan is ie ook gelijk mooi te gebruiken voor je pc??
Verkooplijst games afgelopen week in Nederland:
01. L.A. Noire (Playstation 3)
02. L.A. Noire (Xbox 360)
03. Wii Party (Nintendo Wii)
04. Dirt 3 (Playstation 3)
05. Dirt 3 (Xbox 360)
06. The Witcher 2: Assassins of Kings (pc)
07. Call of Duty: Black Ops (Playstation 3)
08. Mortal Kombat (Playstation 3)
09. Lego Pirates of the Caribbean (Nintendo Wii)
10. Fable III (pc)
Playstation 3 weer terug aan de kop en wel 4 titels in de top 10... netjes. ik ga binnenkort enkel nog Infamous 2 kopen, heerlijke game gaat dat worden!!
En waarom heb je een microfoon nodig die dts of dd moet versturen? Behalve de becuase-we-can reden?Exorcist schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:24:
[...]
Maar dat is natuurlijk ook geen DTS of DD wat dan verstuurd zou moeten worden, met bitrates van 1500 en res. 384 Kbps. Laat staan de Dolby THD of DTS-HD formaten.
Dat is niet de strekking van het bericht, het ging over 7.1 headsets waarna er gerefereerd werd aan "kwaliteit" van audio bijv. via een microfoon overgebracht.Zuttasoxx schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:39:
[...]
En waarom heb je een microfoon nodig die dts of dd moet versturen? Behalve de becuase-we-can reden?
men verwacht dat ergens in 2013 de Playstation 4 zal worden gelaunched. Sony R&D kosten zijn flink gestegen en ze hebben toegegeven dat dit door de NGP en de PS4 komt. Misschien is het leuk om eens te gaan speculeren over de hardware van de Ps3. Sony heeft zelf aangegeven niet meer dezelfde grote investering te gaan doen als dat ze voor de PS3 hebben gedaan. Dit zal in mijn ogen geen slechtere consoel betekenen maar ze hebben de onderzoekskosten voor CELL en Blu-Ray inmiddels al gehad dus die kunnen ze overslaan.
Wat voor hardware verwachten jullie? Ik denk dat het "safe to say" is dat ze als mediadrager zullen gaan keizen voor BluRay naast natuurlijk het digitale distrubutie systeem als reeds bestaat.
CPU - Ik denk meerdere Cell cores op hogere clockspeed.
Onwikkelaars zijn inmiddel behoorlijk gewend aan de cell en dat kan voor de toekomst leuke games opleveren
GPU - Er zijn gesprekken gaande met intel maar ik verwacht een dikke ATi of Nvidia kaart.
Interne HDD van minimaal 500 gig. Ook dit keer zal Sony kiezen voor een standaard HDD aan boord. Een beslissing waar diverse ontwikkelaars erg over te spreken waren. Dit terwijl de 360 dit niet bij alle modellen standaard had.
Geheugen:
wellicht 2 gig? Nu trekken ze het nog met 512 mb en met 2 gig kan je door zuinig om te gaan met recources flink wat klaarspelen?
De aansluitingen zullen overeenkomen met de huidige PS3 dus HDMI standaard en meerdere USB poorten?
Zal er een soort Move ondersteuning ingebouwd worden? Wellicht een speciale ingang zoals Kinect dat ook heeft?
Verder verwacht ik dat Sony zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot. Hoewel het PSN is uitgegroeit tot een succesvol platform heeft het een lange weg moeten afleggen om dezelfde stabiele kwaliteit te leveren als de cuncurrentie. Inmiddels zit het op dezelfde niveau maar zijn er nog steeds verbeterpunten binnen de OS van de PS3 zelf. Zo missen we nog cross game chat. Sony zal van haar `fouten` geleerd hebben en het OS uitrusten met alles wat we kennen van de PS3 + meer.
Ook zal het systeem niet langer een jaar achter de concurrentie launchen. Deze fout heeft ze de markt in de VS gekost. Hoewel in de rest van de wereld de PS3 de 360 heeft ingehaald ligt het in de VS hopeloos achter 2:1. Uiteindelijk zijn de wereldwijde verkopen bijna gelijk met 50 milj tegen 53 milj wat oa te danken is aan goede games, bluray en een goede naam.
Wat zouden jullie graag willen zien bij de nieuwe PS4? Ik denk dat het een goede stap zou zijn als Sony nóg verder gaat met steam en dat het mogelijk gaat worden om via steam online games te kopen en te spelen. de interconnectiviteit PC <---> PS3 in Portal geeft al aan dat er eigenlijk geen technische obstakels meer zijn. Dit verder uitbouwen zou voor zowel de PS4 als voor Steam erg veel voordeel kunnen opleveren.
Verder mag van mij het gamesaanbod op de PS4 verder gaan zoals we gewenst zijn van de PS2 en PS3. Veel variatie in games en de nodige big ass exclusives zonder gelijk een shooter te moeten zijn.
Infamous 2 krijgt trouwens al een aantal mooie scores
Wat voor hardware verwachten jullie? Ik denk dat het "safe to say" is dat ze als mediadrager zullen gaan keizen voor BluRay naast natuurlijk het digitale distrubutie systeem als reeds bestaat.
CPU - Ik denk meerdere Cell cores op hogere clockspeed.
Onwikkelaars zijn inmiddel behoorlijk gewend aan de cell en dat kan voor de toekomst leuke games opleveren
GPU - Er zijn gesprekken gaande met intel maar ik verwacht een dikke ATi of Nvidia kaart.
Interne HDD van minimaal 500 gig. Ook dit keer zal Sony kiezen voor een standaard HDD aan boord. Een beslissing waar diverse ontwikkelaars erg over te spreken waren. Dit terwijl de 360 dit niet bij alle modellen standaard had.
Geheugen:
wellicht 2 gig? Nu trekken ze het nog met 512 mb en met 2 gig kan je door zuinig om te gaan met recources flink wat klaarspelen?
De aansluitingen zullen overeenkomen met de huidige PS3 dus HDMI standaard en meerdere USB poorten?
Zal er een soort Move ondersteuning ingebouwd worden? Wellicht een speciale ingang zoals Kinect dat ook heeft?
Verder verwacht ik dat Sony zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot. Hoewel het PSN is uitgegroeit tot een succesvol platform heeft het een lange weg moeten afleggen om dezelfde stabiele kwaliteit te leveren als de cuncurrentie. Inmiddels zit het op dezelfde niveau maar zijn er nog steeds verbeterpunten binnen de OS van de PS3 zelf. Zo missen we nog cross game chat. Sony zal van haar `fouten` geleerd hebben en het OS uitrusten met alles wat we kennen van de PS3 + meer.
Ook zal het systeem niet langer een jaar achter de concurrentie launchen. Deze fout heeft ze de markt in de VS gekost. Hoewel in de rest van de wereld de PS3 de 360 heeft ingehaald ligt het in de VS hopeloos achter 2:1. Uiteindelijk zijn de wereldwijde verkopen bijna gelijk met 50 milj tegen 53 milj wat oa te danken is aan goede games, bluray en een goede naam.
Wat zouden jullie graag willen zien bij de nieuwe PS4? Ik denk dat het een goede stap zou zijn als Sony nóg verder gaat met steam en dat het mogelijk gaat worden om via steam online games te kopen en te spelen. de interconnectiviteit PC <---> PS3 in Portal geeft al aan dat er eigenlijk geen technische obstakels meer zijn. Dit verder uitbouwen zou voor zowel de PS4 als voor Steam erg veel voordeel kunnen opleveren.
Verder mag van mij het gamesaanbod op de PS4 verder gaan zoals we gewenst zijn van de PS2 en PS3. Veel variatie in games en de nodige big ass exclusives zonder gelijk een shooter te moeten zijn.
Infamous 2 krijgt trouwens al een aantal mooie scores
Ik zou nog graag draadloos opladen van de controllers + headset + move etc willen zien (je moet wat te wensen houden toch)? En anders een paar usb poorten aan de achterkant van de console, zodat ze uit het zicht zijn.
USB poorten aan de achterkant zou wel handig zijn ja. Voor de rest verwacht ik dat de PS4 ook gewoon Blu-ray zal hebben en hopelijk zetten ze er een hele goeie videokaart in en voldoende geheugen. Maar aan de andere kant vrees ik dat ze op dat laatste zoveel mogelijk gaan bezuinigen om de prijs van de PS4 laag te kunnen houden om goed te kunnen concurreren met MS en Nintendo.
De vorige en huidige generaties hebben wel bewezen dat je niet perse grafisch de sterkste console moet hebben om de beste verkopen te krijgen (integendeel zelfs). Maar hier spelen natuurlijk wel enorm veel factoren in mee.
Ik vraag me trouwens wel af of 3D de volgende generatie een grote rol zal gaan spelen (daar lees ik niets over in jou post swopdark
). Ik denk persoonlijk dat we nooit meer zo'n grote vooruitgang gaan krijgen als bij de eerste PlayStation, maar aangezien er nu al meerdere spellen waren die me grafisch overdonderd hebben zal dat bij de PS4 alleen maar meer worden waarschijnlijk.
De vorige en huidige generaties hebben wel bewezen dat je niet perse grafisch de sterkste console moet hebben om de beste verkopen te krijgen (integendeel zelfs). Maar hier spelen natuurlijk wel enorm veel factoren in mee.
Ik vraag me trouwens wel af of 3D de volgende generatie een grote rol zal gaan spelen (daar lees ik niets over in jou post swopdark
[ Voor 134% gewijzigd door SToRM666 op 29-05-2011 12:09 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Playstation Plus topic
• Playstation Move topic
• PS3 als media center topic
• PS3 defecten topic
• PS3 Jailbreak-discussie topic
• Playstation Plus topic
• Playstation Move topic
• PS3 als media center topic