Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht meer games met kortere doorlooptijden. De PS3 haalt bij lange na niet de snelheid van releases die de PS2 wel had, aanbod is ook lager. Maar meer studios hebben ervaring opgedaan en die kunnen dus veel sneller voor de PS4 gaan ontwikkelen. In eerste instantie verwacht ik nog niet heel veel betere graphics, maar wel steeds meer 3D games.

PS3 loopt nu eigenlijk hopeloos achter qua GPU dus ik hoop dat ze dit keer niet met een 'basis' kaart worden uitgerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook problemen met aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:10
Ja ik heb er ook last van!

Ik hoop dat ze het snel oplossen, want een zondag als deze heeft een werkende playstation nodig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:54
SirMemeAlot schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:51:
Ja ik heb er ook last van!

Ik hoop dat ze het snel oplossen, want een zondag als deze heeft een werkende playstation nodig :-)
Zouden ze dan toch de market voor morgen werkend hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

swopdark schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:00:
men verwacht dat ergens in 2013 de Playstation 4 zal worden gelaunched. Sony R&D kosten zijn flink gestegen en ze hebben toegegeven dat dit door de NGP en de PS4 komt. Misschien is het leuk om eens te gaan speculeren over de hardware van de Ps3. Sony heeft zelf aangegeven niet meer dezelfde grote investering te gaan doen als dat ze voor de PS3 hebben gedaan. Dit zal in mijn ogen geen slechtere consoel betekenen maar ze hebben de onderzoekskosten voor CELL en Blu-Ray inmiddels al gehad dus die kunnen ze overslaan.

Wat voor hardware verwachten jullie? Ik denk dat het "safe to say" is dat ze als mediadrager zullen gaan keizen voor BluRay naast natuurlijk het digitale distrubutie systeem als reeds bestaat.

CPU - Ik denk meerdere Cell cores op hogere clockspeed.
Onwikkelaars zijn inmiddel behoorlijk gewend aan de cell en dat kan voor de toekomst leuke games opleveren

GPU - Er zijn gesprekken gaande met intel maar ik verwacht een dikke ATi of Nvidia kaart.

Interne HDD van minimaal 500 gig. Ook dit keer zal Sony kiezen voor een standaard HDD aan boord. Een beslissing waar diverse ontwikkelaars erg over te spreken waren. Dit terwijl de 360 dit niet bij alle modellen standaard had.

Geheugen:
wellicht 2 gig? Nu trekken ze het nog met 512 mb en met 2 gig kan je door zuinig om te gaan met recources flink wat klaarspelen?

De aansluitingen zullen overeenkomen met de huidige PS3 dus HDMI standaard en meerdere USB poorten?

Zal er een soort Move ondersteuning ingebouwd worden? Wellicht een speciale ingang zoals Kinect dat ook heeft?

Verder verwacht ik dat Sony zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot. Hoewel het PSN is uitgegroeit tot een succesvol platform heeft het een lange weg moeten afleggen om dezelfde stabiele kwaliteit te leveren als de cuncurrentie. Inmiddels zit het op dezelfde niveau maar zijn er nog steeds verbeterpunten binnen de OS van de PS3 zelf. Zo missen we nog cross game chat. Sony zal van haar `fouten` geleerd hebben en het OS uitrusten met alles wat we kennen van de PS3 + meer.

Ook zal het systeem niet langer een jaar achter de concurrentie launchen. Deze fout heeft ze de markt in de VS gekost. Hoewel in de rest van de wereld de PS3 de 360 heeft ingehaald ligt het in de VS hopeloos achter 2:1. Uiteindelijk zijn de wereldwijde verkopen bijna gelijk met 50 milj tegen 53 milj wat oa te danken is aan goede games, bluray en een goede naam.

Wat zouden jullie graag willen zien bij de nieuwe PS4? Ik denk dat het een goede stap zou zijn als Sony nóg verder gaat met steam en dat het mogelijk gaat worden om via steam online games te kopen en te spelen. de interconnectiviteit PC <---> PS3 in Portal geeft al aan dat er eigenlijk geen technische obstakels meer zijn. Dit verder uitbouwen zou voor zowel de PS4 als voor Steam erg veel voordeel kunnen opleveren.

Verder mag van mij het gamesaanbod op de PS4 verder gaan zoals we gewenst zijn van de PS2 en PS3. Veel variatie in games en de nodige big ass exclusives zonder gelijk een shooter te moeten zijn.

Infamous 2 krijgt trouwens al een aantal mooie scores
Geweldig, altijd mooi als mensen zo over dingen nadenken (vind ik dan :P)! :D

Met de PS3 hebben ze een enorm risico genomen door heel veel zelf te ontwikkelen, maar ik denk nu ook dat ze gewoon verder gaan met een verder ontwikkelde CELL (ik denk niet dat ze de ontwikkelaars tegen het hoofd willen stoten namelijk). Blu-Ray blijven ze zeker bij (ontwikkelkosten hebben ze al lang gehad), en er kunnen steeds meer lagen op zo'n schijfje. Bouw de mogelijkheid in om bijvoorbeeld 10 lagen te kunnen lezen (wat ik heb begrepen is 1 laag = 25 GB). Dan heb je 250 GB aan ruimte voor games wat genoeg moet zijn voor de volgende generatie.

Ik denk zelf ook dat het een HDD wordt, maar wat ze ook kunnen doen is een SSD. En dat ze dan modellen van 64 GB, 128 GB en 256 GB gaan verkopen. Die zijn stiller en sneller. En dan na verloop van tijd wordt grotere opslag goedkoper en krijgen we 512 GB en 1024 GB. Ik denk dat het er een beetje aanligt: hoe duur zal de prijs over 1 of 2 jaar zijn?

GPU: ik verwacht dat ze minimaal voor een GPU gaan die de krachtigste spellen op dit moment in 1080p 60 FPS in 3D kan afspelen (of 120 FPS in 2D) (dan krijg je wel weer dat je tegen het einde van de volgende generatie 720p 3D krijgt - maar dat zal je houden). Sony wilt zeker 3D pushen, geen twijfel over mogelijk.
Dus een GPU die games als Crysis 2 in 1080p 3D 60fps kan afspelen.

RAM: dit is erg risicovol om op in te zetten. Een console heeft niet zoveel geheugen nodig als een PC vanwege het besturingssysteem. Echter hoor je nu vaak dat de grootste beperking volgens ontwikkelaars het RAM geheugen is. Dit is wat ik denk: minimaal 2 GB, maar waarschijnlijk 3 of 4 GB. Maximaal 8 GB zodat RAM geheugen geen bottleneck wordt tegen het einde van de generatie consoles.

Verder denk ik dat ze bluetooth zullen blijven gebruiken. Een nieuwe PlayStation controller (misschien kleine verschillen, maar in ieder geval iets groter en misschien iets andere indeling of knoppen).

CrossGame chat zeker vanaf het begin (wat ik er nu van heb begrepen is dat het voor bestaande games problemen zorgt). PSN blijft gratis, maar PSN+ zal zeker worden uitgebreid.

Ten slotte zal er standaard een HDMI kabel bijzitten en zeggen we vaarwel tegen de AV kabels. Verder hoop ik op 3 USB poorten. De 6 USB poorten die ze oorspronkelijk in de PS3 wouden stoppen waren over-kill en de uiteindelijke 4 waren eigenlijk prima. Twee is net iets te weinig (eentje bijvoorbeeld een accessoire, en de andere oplaadkabel - dan zit het al vol. Liever drie dus, en hopelijk vier). Het wordt trouwens USB3 en niet USB 2.

En oh ja, ze gaan natuurlijk wel verder met de multimedia capiciteiten.
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:05:
Ik verwacht meer games met kortere doorlooptijden. De PS3 haalt bij lange na niet de snelheid van releases die de PS2 wel had, aanbod is ook lager. Maar meer studios hebben ervaring opgedaan en die kunnen dus veel sneller voor de PS4 gaan ontwikkelen. In eerste instantie verwacht ik nog niet heel veel betere graphics, maar wel steeds meer 3D games.

PS3 loopt nu eigenlijk hopeloos achter qua GPU dus ik hoop dat ze dit keer niet met een 'basis' kaart worden uitgerust.
Destijds was het geen basis kaart. Toen was iedereen zo van 'wow, snel krachtig' etc.

EDIT: En ze gaan het echt niet meer verkopen voor 600 euro. 499 zal het maximum worden. En ik vrees dat dat ook wel de launch prijs zal zijn. Want R&D (Research & Development) kosten zijn gestegen, en als antwoord daarop zei Sony tegen investeerders dat het vanwege de opvolger van de PS3 was maar dat ze nu proberen R&D kosten tot een minimum te behouden.

Echter, Sony zei dit pas nadat een investeerder vroeg waarom de R&D kosten opeens zo hoog zijn. Het lijkt er dus op dat het ze dus niet lukt (ze willen R&D tot een minimum behouden, maar er zijn nu al vragen over de hogere kosten :P).

EDIT 2:
Dit heb ik dus ook in een ander topic gepost:

[...]
Ik denk niet dat de grafische kaart zomaar even te switchen is als het van een andere fabrikant is of als het een nieuwere of grotere is met een andere maat. Maar goed, ik heb in de tweede post al gezet waarop ik hoop dat de PS4 zal hebben (en de Xbox 360 dus iets vergelijksbaars), maar dit is wat ik denk dat het zal hebben, niet wat ik hoop dat het zal hebben:
Ik heb het hier over de PS3 omdat dit toch iets makkelijker in te schatten is als de Xbox 360: het is vrij zeker dat de PS3 weer blu-ray krijgt, maar of Microsoft vast houdt aan HD DVD of overgaat naar blu-ray of digital-only is nog erg twijfelachtig.

CPU en GPU
Ik denk dat Sony bij haar CELL processor blijft, maar dan wel met een nieuwe variant: een flink wat krachtigere, multicore variant. Dit zodat PS3 games ondersteund blijven, en omdat het voor ontwikkelaars nu wat bekender terrein is. Ik denk niet dat Sony 3x achter elkaar ontwikkelaars een nieuwe standaard willen laten leren.
De GPU zal daarom ook waarschijnlijk weer van NVIDIA zijn. De PS3 heeft nu de "RSX 'Reality Synthesizer'". Dit is een door NVIDIA aangepaste GPU uit de GeForce 7 series (dat is nu dus de vorige generatie GPU's). Destijds was dat de krachtigste van NVIDIA en volgens velen was het 'de meeste gecompliceerde grafische kaart ooit'. Ironisch genoeg was er al een nieuwe serie uitgebracht voordat de PS3 ook nog maar was gelaunched.
Ik denk dus dat ze weer voor de zwaarste grafische kaart gaan van NVIDIA, maar dat die tijdens de launch misschien alweer een serietje achterloopt. Ik denk dus dat het een toekomstige variant van de GeForce GTX590 zal worden. Nu nog aan de dure kant, maar prijzen kunnen in 1 a 2 jaar flink dalen. En zeker als ze groot worden ingekocht. Het is ook nog altijd mogelijk dat ze bijvoorbeeld 2x een GeForce GTX570 of 2x een GeForce GTX580 gaan gebruiken (of iets vergelijkbaars wat dan verkrijgbaar is). Samen zijn ze krachtiger en goedkoper dan een GeForce GTX590. Maar goed, zoals ik al zei zullen prijzen dalen en zijn er altijd wel deals tussen grote bedrijven te maken.

Schijfjes/digital download
Ik denk verder dat Sony er een blu-ray lezer inzet die sneller schijfjes kan lezen (vergis je niet: sinds de specs uit '05/'06 is dit flink verbeterd). Het zal meerdere lagen kunnen lezen tot zeker 250 GB aan data. Games zullen hierdoor waarschijnlijk altijd op 1 schijfje kunnen. Natuurlijk zal ook de PSN Store en Xbox Live marketplace flink uitbreiden.

RAM geheugen
Minimaal 2 GB. Maximaal 6 GB. Als ik moest gokken zou ik zeggen 3 GB.

Harde schijf
Minimaal 320 GB of anders 500 GB vanaf launch. In de loop van der jaren zal dit zeker richting 1 of 2 TB gaan. Wat Sony ook zou kunnen doen, maar wat minder waarschijnlijk is, is dat ze voor modellen met een SSD gaan van 128 GB en 256 GB (en over de jaren heen zal dat richting 256 GB en 512 GB gaan etc.). Stiller, zuiniger en sneller.

Vaarwel AV kabel
AV kabels zullen we vaarwel zeggen: er komt alleen een HDMI poort op (met HDMI kabel meegeleverd uiteraard). Verder minimaal 2 USB3 poorten. Maximaal 4 USB3 poorten.

De prijs
Waarschijnlijk zullen zowel Microsoft en Sony eerst weer met verlies gaan verkopen. Niet zoveel dat de vraagprijs $599 moet worden, maar wel met verlies. Ze zullen beide minder investeren in nieuwe technologieen en eerder van bestaande technologieen gebruik maken: blu-ray is al ontwikkeld, de CELL is al ontwikkelt en hoeft alleen nog maar wat door ontwikkeld te worden. Maximaal $499 zal de launch prijs worden, maar waarschijnlijk niet lager dan minimaal $399.

Edit: en om nog verder bij te staan waarom ik denk dat de GPU erg krachtig zal zijn. Ik denk dus dat Sony zoiezo met de PS4 3D games wil kunnen afspelen in 60 fps voor elk oog (dus 120 FPS in totaal). Twee keer een GTX580 zorgen dan voor de volgende fps:

Alien vs Predator - 1920x1200 - High - 0xAA , 118,4 fps
Alien vs Predator - 2560x1600 - High - 0xAA, 76,7 fps
Bad Company 2 - 1920x1200 - max - 4xAA/16xAF, 102,4 fps
Bad Company 2 - 2560x1600 - max - 4xAA/16xAF, 94,3 fps
Bad Company 2 - 5760x1080 - max - 4xAA/16xAF 61,3 fps
Call of Duty: Black Ops - 2560x1600 - Maximum - 4xAA/16xAF 150,9 fps
Call of Duty: Modern Warfare 2 - 1920x1200 - Max - 4xAA/16xAF 173,0 fps
Call of Duty: Modern Warfare 2 - 2560x1600 - Max - 4xAA/16xAF 139,8 fps
F1 2010 - 2560x1600 - DX11 - 4xAA/16xAF 65,3 fps
F1 2010 - 5760x1080 - DX11 - 4xAA/16xAF 49,7 fps
Far Cry 2 - 1920x1200 - Ultra high - 4xAA/16xAF 168,1 fps
Far Cry 2 - 2560x1600 - Ultra high - 4xAA/16xAF 143,9 fps
Far Cry 2 - 2560x1600 - Ultra high - 8xAA/16xAF 122,3 fps
Far Cry 2 - 5760x1080 - Ultra high - 4xAA/16xAF 86,6 fps

Tuurlijk, het zijn maar statistieken maar toch. Als je bedenkt dat de PS3 en Xbox 360 zulke games op veel lagere settings draaien en op een lagere resolutie, en dat deze games het op zo'n hoge resolutie draaien met maximale settings: dan moet 1080p 3D 60 fps zeker lukken. Ter informatie: dit zijn de laagste fps gemeten tijdens die tests.

[ Voor 53% gewijzigd door Uniciteit op 29-05-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

AV-kabel is idd afgelopen. De huidige generatie zat nog in de overgangsfase, maar dat is nu voorbij. AV-aansluiting voor de ps4 heeft ook geen zin, grafisch gezien zie je dan geen verschil met de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
-RazieL- schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:30:
AV-kabel is idd afgelopen. De huidige generatie zat nog in de overgangsfase, maar dat is nu voorbij. AV-aansluiting voor de ps4 heeft ook geen zin, grafisch gezien zie je dan geen verschil met de ps3.
Dus iedereen die geen HDMI aansluiting op zijn tv heeft zitten, heeft pech? Ik denk dat ze die lui niet kunnen missen als klant hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

De ps3 gaat nog wel 5 jaar mee, dus ook nog wanneer de ps4 er al is. Om je vraag te beantwoorden: De mensen die dan geen tv met hdmi-aansluiting hebben, die hebben inderdaad pech. En tegen die tijd kost een simpele hd-tv met hdmi al helemaal niks meer. Vroeger moest je toch ook een tv hebben om op je console te mogen spelen, die kreeg je er niet bij van sony of nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
-RazieL- schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:59:
De ps3 gaat nog wel 5 jaar mee, dus ook nog wanneer de ps4 er al is. Om je vraag te beantwoorden: De mensen die dan geen tv met hdmi-aansluiting hebben, die hebben inderdaad pech. En tegen die tijd kost een simpele hd-tv met hdmi al helemaal niks meer. Vroeger moest je toch ook een tv hebben om op je console te mogen spelen, die kreeg je er niet bij van sony of nintendo.
Die tv van "vroeger" had wel al sinds de jaren zeventig een aansluiting voor SCART... Hoe lang zitten we nu met HDMI? Ik heb in elk geval pas sinds een jaar een TV met HDMI...

Het is niet de consument die dan pech heeft (of toch wel, indirect), maar Sony. Want de lui die nog geen HDMI op de tv hebben kopen geen PS4.

Waarom de consument daarna toch pech heeft? Zo'n ding wordt alleen maar betaalbaar als er meer van verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Dat is denk ik ook één van de redenen dat ze nog niet helemaal van AV kabels zullen afstappen, er is gewoon nog een markt voor. En tevens een reden om grafisch gezien wel vooruitgang te boeken, maar niet met zulk een grote stap als hierboven wordt aangegeven. Spellen als Crysis 2 op native 1080p met alles vol aan is leuk voor een beperkte groep PC spelers (en de bezoekers van Tweakers zijn toch echt een niche markt wat dat betreft) maar het merendeel van de klanten vind 720p upscaled naar 1080p al meer dan genoeg, denk ik.

Wat er boven geschetst wordt is gewoonweg te duur, ik zie het niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
-RazieL- schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:59:
De TV van vroeger had altijd wel een antenne-aansluiting, en dat blokje kreeg je wel bij je NES.
En als je het mooier wilde kon je de NES via composiet aansluiten, maar had je wel een speciale tv voor nodig.

vergeet niet dat de Gamecube nog een officiële RF unit beschikbaar had!

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 29-05-2011 23:00 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Reden waarom ze van AV-kabels af kunnen stappen is omdat games nu ook nog voor SD-resoluties getest en geoptimaliseerd moeten worden. Als je alleen HDMI doet maak je het ontwikkelaars op dat vlak wel makkelijker. Maar het is denk ik nog te 'vroeg'. Hardware-technisch kost zo'n aansluiting bijna niets.

En @Gaiajohan: oudere consoles hadden inderdaad ook nog een RF-kabel. Ik denk zelf dat je die nog voor de PS2 (en misschien ook werkend op de PS3) kan krijgen. Met één AV-aansluiting kan alle oude formaten aansluiten, dus dat zie ik niet zo snel verdwijnen.

[ Voor 30% gewijzigd door Shiver23 op 29-05-2011 23:15 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Shiver23 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:13:
Reden waarom ze van AV-kabels af kunnen stappen is omdat games nu ook nog voor SD-resoluties getest en geoptimaliseerd moeten worden. Als je alleen HDMI doet maak je het ontwikkelaars op dat vlak wel makkelijker. Maar het is denk ik nog te 'vroeg'. Hardware-technisch kost zo'n aansluiting bijna niets.
Hierboven staat juist waarom SD erbij doen geld oplevert en niet kost... Ontwikkelaars willen hun games ook zo veel mogelijk verkopen, dus die maak je het niet moeilijker door de AV erin te houden, ze verdienen er hun brood mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Verstekbakker op 29-05-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Shiver23 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:13:

En @Gaiajohan: oudere consoles hadden inderdaad ook nog een RF-kabel. Ik denk zelf dat je die nog voor de PS2 (en misschien ook werkend op de PS3) kan krijgen. Met één AV-aansluiting kan alle oude formaten aansluiten, dus dat zie ik niet zo snel verdwijnen.
blijkbaar wel voor de PS3 :P:
Afbeeldingslocatie: http://feeds2.yourstorewizards.com/2628/images/200x200/ps-accessory-rf-unit.gif

Maar volgens mij hebben de PS2/PS3, Wii en XBOX360 nooit een officiële RF unit gehad.
Ik denk dat de XBOX en Gamecube de laatste 'officiële' waren.

Maar verschil in beeldkwaliteit tussen verschillende formaten is wel tof om te zien .
ja ok, dit is een X360, maar voord e PS3 geldt gewoon hetzelfde:
http://www.gamespot.com/f...60-video-cable-comparison

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 29-05-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Als er al ondersteuning komt, dan zal het inderdaad iets van HDMI naar SCART zijn. HD televisies zijn nu al een aantal jaren op de markt, en als de PS4 volgend jaar of over twee jaar uitkomt nog een stuk langer. Voor de consument zit er amper voordeel in om nog voor de PS4 of Xbox 3 te gaan als ze het niet in HD kunnen spelen. Misschien grotere werelden, maar goed.

Dan denk ik dat Sony zegt dat je dan beter een PS3 kan kopen als je nog in standard definition wilt gamen.
Inanna schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:47:
Dat is denk ik ook één van de redenen dat ze nog niet helemaal van AV kabels zullen afstappen, er is gewoon nog een markt voor. En tevens een reden om grafisch gezien wel vooruitgang te boeken, maar niet met zulk een grote stap als hierboven wordt aangegeven. Spellen als Crysis 2 op native 1080p met alles vol aan is leuk voor een beperkte groep PC spelers (en de bezoekers van Tweakers zijn toch echt een niche markt wat dat betreft) maar het merendeel van de klanten vind 720p upscaled naar 1080p al meer dan genoeg, denk ik.

Wat er boven geschetst wordt is gewoonweg te duur, ik zie het niet gebeuren.
Heb je gelijk in, maar vergeet niet dat Sony maar al te graag 3D wilt. Als het dan al amper 1080p aan kan, dan is 2x het beeld renderen in 720p ook moeilijk. En zoiezo hebben Full HD games toch vaker het 'wauw' effect. Nu zijn er niet zoveel games in 1080p, maar van die er wel zijn hoor je mensen vaak zeggen hoe mooi het wel niet is.

Daarnaast: tuurlijk mist de consument 1080p niet en is het tevreden met 720p. Echter, dat dacht je toch ook met de oude 'PS1' en 'PS2'-resolutie. Dat zeg er toch ook prima uit? Totdat je het in HD kon spelen... daarna kon je je ogen niet geloven dat je al die tijd naar zo'n lelijk beeld hebt gekeken.
720p zal je zoiezo houden op de consoles. Als de PS4 weer een jaar of 5 is, dan zullen de meeste games ook weer 720p zijn omdat ze dan weer meer kracht vereisen. Als de PS4 echter vanaf begin af aan al moeite heeft met games uit deze tijd in 1080p af te spelen met hoge fps, dan wordt het moeilijk om die komende 5-10 jaar erop aan hoge kwaliteit vast te houden.

Nee, ik geloof serieus dat, zolang de Xbox 3 en PS4 evenveel kosten, en één van de twee krachtiger is dat die dan met gemak meer gaat verkopen. De Xbox 360 en PS3 halen elkaar nu steeds in qua verkopen, en het is eigenlijk nog best wel apart dat Sony ondanks de 1 á 2 jaar achterstand ongeveer gelijk loopt met de Xbox 360. Het kan natuurlijk ook dat de derde speler (Nintendo) weer met iets 'revolutionairs' komt waarvan iedereen denkt 'WOW!!!!' (motion gaming bij deze generatie), en dat die nog een keer helemaal voorop gaat lopen.'

[ Voor 12% gewijzigd door Uniciteit op 30-05-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

En iedereen die nog zo'n oude tv heeft zal binnen 5 jaar toch wel een nieuwe kopen, want dan is ie wel overleden.

Maar dan nog, een playstation is een luxe-product en dat kost gewoon geld. Ik ga toch ook niet klagen bij Ferrari dat hun auto's zo duur zijn.
Een ps4 via scart-aansluiten is gewoon onzin, dan kan je net zo goed op de ps3 gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:19
Ik zag laatst bij iemand de PS3 aangesloten via de scart-aansluiting (met drie tulpstekkers). Maar serieus, het leek net alsof ik naar de PS2 zat te kijken. Hij speelde Black Ops en het zag er gewoon niet uit. En z'n tv had gewoon een HDMI-poort. Ik heb 'em aangeraden om een cheap HDMI-kabeltje te kopen. :X

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Laatst online: 11-09 14:29
LuPo schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:15:
Ik zag laatst bij iemand de PS3 aangesloten via de scart-aansluiting (met drie tulpstekkers). Maar serieus, het leek net alsof ik naar de PS2 zat te kijken. Hij speelde Black Ops en het zag er gewoon niet uit. En z'n tv had gewoon een HDMI-poort. Ik heb 'em aangeraden om een cheap HDMI-kabeltje te kopen. :X
De kabel met de 3 tulpstekkers is dan ook slechte kwaliteit beeld. Ik heb nu zelf nog de ps3 via een RGB scartkabel aan een oude philips TV hangen die dan dus 576p doet, en dan is het nog wel te doen. Niet super, maar de afgelopen tijd redelijk acceptabel (maar heb wel inmiddels een full-hd besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal vind ik die skins voor de PS3 maar niets, maar deze (Tales of Xillia) is in mijn ogen (net als die van Final Fantasy XIII ) toch wel bloedmooi;
Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/89-Xc-20110530-1306753673.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/507YK-20110530-1306753673.jpg
Helaas alleen voor Japan. -O-

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:54
Wat zal het worden, zal PSN Store vandaag (vannacht) dan toch echt online gaan?

Ik vind het namelijk maar verdacht stil omtrent de PSN Store launch, mijn vermoeden is is dat we nog wel paar weken (iig 1 week) kunnen wachten.

:update:
Lees net dat Sony op hun blog vermeld heeft dat de Store einde deze week online komt.
OPSLAGHOND schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:59:
Normaal vind ik die skins voor de PS3 maar niets, maar deze (Tales of Xillia) is in mijn ogen (net als die van Final Fantasy XIII ) toch wel bloedmooi;
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie skin ja, zal vast wel ergens te verkrijgen zijn straks (sticker pack)

[ Voor 59% gewijzigd door schumi2004 op 31-05-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
schumi2004 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:54:
Wat zal het worden, zal PSN Store vandaag (vannacht) dan toch echt online gaan?

Ik vind het namelijk maar verdacht stil omtrent de PSN Store launch, mijn vermoeden is is dat we nog wel paar weken (iig 1 week) kunnen wachten.

[...]

Mooie skin ja, zal vast wel ergens te verkrijgen zijn straks (sticker pack)
Geen nieuws is goed nieuws. Betekent dat ze on schedule zijn. 90% dat het na downtime online zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

In het Playstation Network Topic staat de volgende post:

Burnedphoenix in "Het Playstation Network ervaringen topic..."
Op de Amerikaanse PS Blog staat een nieuwsbericht.

quote:
" Sony Corporation and Sony Computer Entertainment (SCE) announced today that Sony Network Entertainment International (SNEI, the company) will fully restore all PlayStation®Network services in the Americas, Europe/PAL territories and Asia, excluding Japan, Hong Kong, and South Korea by the end of this week. "

Het kan zijn dat ze met de maintenance de PS Store open gooien, maar ik denk persoonlijk dat dit donderdag of vrijdag zal gebeuren.
Oftewel: nog een weekje geduld :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mooi, ben momenteel bezig met LA Noir en iedere keer voor ik begin met spelen check ik snel even of de PS store nog niet online is, tot nu toe zonder succes :p. Ziet ernaar uit dat ik met Wipeout zal kunnen beginnen vlak nadat ik LA Noir zal uitgespeeld hebben.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Ben er wel van overtuigd dat Sony met de E3 in 2012 de PS4 gaat aankondigen. Daarbij veranderd er niks aan de 10 year cyclus van de PS3 overigens, in 2000 kwam de PS2, in 2006 kwam de PS3, 2012 is voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
BigF25 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:50:
Ben er wel van overtuigd dat Sony met de E3 in 2012 de PS4 gaat aankondigen. Daarbij veranderd er niks aan de 10 year cyclus van de PS3 overigens, in 2000 kwam de PS2, in 2006 kwam de PS3, 2012 is voor de PS4.
Dat is nog ruim een jaar, daar ga ik me (a) nog echt niet druk om maken, (b) er kan nog van alles gebeuren.
In 2018 zullen ze de PS5 wel aankondigen denk ik, klopt wel met de 6 jaar cyclus.
OPSLAGHOND schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ooit eens zo'n stickerding voor PS3 gehaald, maar dat is absoluut geen alternatief. Dat ding perfect op de PS3 krijgen is bijna onmogelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De coop levels in Uncharted 2 waren echt enorm goed. Ik vind het jammer dat er daar nooit wat meer van gekomen zijn en ik hoop dan ook dat de coop in Uncharted 3 veel uitgebreider zal zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 31-05-2011 18:50 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
SinergyX schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:05:
[...]

Dat is nog ruim een jaar, daar ga ik me (a) nog echt niet druk om maken, (b) er kan nog van alles gebeuren.
In 2018 zullen ze de PS5 wel aankondigen denk ik, klopt wel met de 6 jaar cyclus.

[...]

Ik heb ooit eens zo'n stickerding voor PS3 gehaald, maar dat is absoluut geen alternatief. Dat ding perfect op de PS3 krijgen is bijna onmogelijk.
Volgende keer 1 deel zeep met 2 delen water mengen en sproeien op beide oppervlakken (plantenspuit bv). Film aanbrengen en met bv een bankpasje water wegpersen. Overtollig water opvangen aan de randen met bv een tissue. Werkt voor elke film en doe het al tientallen jaren zo op telefoon, auto, ramen etc.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Is de PS Store bij jullie ook al weer actief? Wel nogal vaak een foutmelding maar ik ben nu bezig met het downen van de demo van Outland. Nog geen idee waar we de gratis games kunnen downen...

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrWoetR schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 08:33:
Is de PS Store bij jullie ook al weer actief? Wel nogal vaak een foutmelding maar ik ben nu bezig met het downen van de demo van Outland. Nog geen idee waar we de gratis games kunnen downen...
You may have noticed that the content promised as part of the Welcome Back offer is not yet live. It is currently in the final stages of testing and will be available to download very soon; we’ll be sure to let you know when.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrWoetR schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 08:33:
jep, de maintenance van gisteren heeft de store teruggebracht terwijl niemand het meer verwachtte... nice move. 99 pct van de gebruikers is er nu aan het ronddarren dus "tis best wel drukjes"

ik ga de infamous 2 demo downloaden!!!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ben ook outland en infamous 2 aan het downloaden.

Hebben jullie er ook last van dat je steeds minder ruimte op je hd hebt? Ik heb een paar 100mb aan video's en ik schat zo'n 6gb aan demo's en 10gb aan psn-games. Ik heb het idee dat ik een aantal gb's mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

swopdark schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:16:
[...]

jep, de maintenance van gisteren heeft de store teruggebracht terwijl niemand het meer verwachtte... nice move. 99 pct van de gebruikers is er nu aan het ronddarren dus "tis best wel drukjes"

ik ga de infamous 2 demo downloaden!!!!
Hier ook ff de infamous 2, virtual tennis 4 en the fight demo binnen gehaald.
Snelheid was prima! Kreeg in de store af en toe wel een foutmelding, maar meerder keren proberen helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Streets of Rage 2 (slechts 36 mb!) via PSN+ gepakt. :9~
Final Fantasy VI maar meteen gekocht voor de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:17:
Hebben jullie er ook last van dat je steeds minder ruimte op je hd hebt? Ik heb een paar 100mb aan video's en ik schat zo'n 6gb aan demo's en 10gb aan psn-games. Ik heb het idee dat ik een aantal gb's mis.
Ik heb nog 120 van de 230 GB over, maar zou niet weten waar alles vandaan komt. Want muziek, foto's en video's op de PS3 is hooguit een paar honderd MB. Zullen wellicht voor het grootste deel Demo's en Updates van games zijn.

Naar mijn weten had ik nog iets van €0,11 in mijn portemonnee zitten voor in de PS Store maar die zijn nu ook weg. Niet dat die elf cent me uitmaakt, maar zou wel lullig zijn als er meer geld op had gestaan.
Dj-sannieboy schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:19:
[...]Snelheid was prima! Kreeg in de store af en toe wel een foutmelding, maar meerder keren proberen helpt.
Af en toe? Ik zit al best lang te proberen om inFamous 2, Red Faction en nog wat meer demo's te downloaden, maar het wil gewoon niet lukken. Zodra ik "downloaden" selecteer blijft die oranje knop knipperen en na een x periode krijg ik dan steeds dezelfde foutmelding.

[ Voor 43% gewijzigd door FeaR op 02-06-2011 13:37 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
eej fear, ik heb nog 0,96 erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag Final Fantasty 6 op het psn staan, iemand hem al gekocht? zo ja, hoe is de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:55:
Ik zag Final Fantasty 6 op het psn staan, iemand hem al gekocht? zo ja, hoe is de kwaliteit?
Ik ben 'm nu aan het spelen, maar dit is de opgepoetste versie van 2002.
Ziet er vrij aardig uit, maar de Europese versie is niet Full-screen.
De Amerikaanse versie als het goed is wel (was bij VII, VIII en IX ook zo).
Mij maakt het niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59
Is het volgende mogelijk of is het nog een fout in de ps store:

Ik heb Homefront op play-asia besteld en wil nu online spelen. Ik heb de code ingevoerd op mijn nederlandse account maar daar staat dat de code al gebruikt is of fout is. Betekend dit dan dat ik alleen op een aziatisch account online kan spelen? Of is dit nog een fout in de store?

Ik hoop natuurlijk op het laatste want anders heb ik niet zo veel aan de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganielsie schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:08:
Is het volgende mogelijk of is het nog een fout in de ps store:

Ik heb Homefront op play-asia besteld en wil nu online spelen. Ik heb de code ingevoerd op mijn nederlandse account maar daar staat dat de code al gebruikt is of fout is. Betekend dit dan dat ik alleen op een aziatisch account online kan spelen? Of is dit nog een fout in de store?

Ik hoop natuurlijk op het laatste want anders heb ik niet zo veel aan de code.
Alleen op asia account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Hmmmmmmmzzzzz... Iemand een asia code van Homefront kopen 8)7

Edit: kan ik eigenlijk dan wel online als ik een nl code koop? Of hangt het spel en die code samen per land?

[ Voor 21% gewijzigd door giganielsie op 02-06-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
hey mensen, ff een vraagje. Op het moment heb ik nog altijd een 80GB HDD in mijn PS3 zitten, maar die raakt tegenwoordig toch wel erg snel vol. Nu zit ik dus te kijken naar een 500GB HDD, en kwam op deze uit:

Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/4117/hddpic.th.png

Uploaded with ImageShack.us

nu is dus mijn vraag of deze compatible is met de PS3, het betreft sowieso dus een fat model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ja iedere 2,5 inch schijf met een hoogte van 9,5 mm past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Raxious schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:42:
hey mensen, ff een vraagje. Op het moment heb ik nog altijd een 80GB HDD in mijn PS3 zitten, maar die raakt tegenwoordig toch wel erg snel vol. Nu zit ik dus te kijken naar een 500GB HDD, en kwam op deze uit:

[afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us

nu is dus mijn vraag of deze compatible is met de PS3, het betreft sowieso dus een fat model.
Vertrouw je de jongens op Gamer.nl niet?;)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
PjotrStroganov schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Vertrouw je de jongens op Gamer.nl niet?;)
jawel hoor, maar extra bevestiging is altijd wel zo handig. geen zin om zometeen geld uit te gaan geven aan iets wat uiteindelijk toch niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Net even snel door de demo's van inFamous 2, Outland en Red Faction gegaan. Outland ziet er wel zeer apart uit, maar het is gewoon niet mijn soort game. Red Faction moet ik nog even verder spelen, maar de game ziet er wel beter uit dan het vorige deel - Guerrilla -. Weet alleen niet of het niet te veel een shooter aan het worden is. inFamous 2 vind ik zeker tof. Alleen is het vernieuwend genoeg ten opzichte van inFamous 1? inFamous 1 heb ik hier ook liggen en op den duur was er toch wel extreem veel herhaling. Beetje het idee wat je ook bij Assassin's Creed 1 had. Maar goed, Assassin's Creed II was toen een hele verbetering wellicht dat inFamous hetzelfde kan doen met deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ok psn store is er weer, maar nog geen optie om de wb geschenken te claimen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Ik heb een Logitech USB headset en die heb ik aangesloten op mijn PS3. Nu wil ik ook audio via de headset krijgen maar ik krijg dat niet voor elkaar.

Het volume van de microfoon kan ik wel aanpassen en dan hoor ik mezelf ook praten maar daar gaat het me niet om. Ik wil gewoon de normale audio via die PS3 headset krijgen.

De PS3 moet namelijk op de computerkamer komen te staan en ik heb geen andere aansluitmogelijkheden voor de audio. De PS3 wordt dus aangesloten op een 24 inch 1920 x 1200 scherm met een HDMI >> DVI ( scherm heeft geen ingebouwde boxen en / of HDMI )adapter en de audio zou dus uit de headset moeten komen.

Gaat dit werken of moet ik dan een speciale headset hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 02-06-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:59:
Ok psn store is er weer, maar nog geen optie om de wb geschenken te claimen?
zoals je overal op het web kunt lezen: nee , die optie is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 begint met te irriteren! Door dat hack-gedoe kan ik nog steeds niet online...Krijg een mail op de PC om mijn wachtwoord te resetten e.d.....nou..klikkerdeklikkkk op de link in deze mail....kom op de site...maar deze site doet het niet!---->The server is currently down for maintenance<----- En dat al een kleine 3 dagen...terwijl ik om me heen allemaal lieve mensjes weer online hoor spelen...:S :(

Iemand last van the same shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:34:
PS3 begint met te irriteren! Door dat hack-gedoe kan ik nog steeds niet online...Krijg een mail op de PC om mijn wachtwoord te resetten e.d.....nou..klikkerdeklikkkk op de link in deze mail....kom op de site...maar deze site doet het niet!---->The server is currently down for maintenance<----- En dat al een kleine 3 dagen...terwijl ik om me heen allemaal lieve mensjes weer online hoor spelen...:S :(

Iemand last van the same shit?
Nope, gewoon aangepast op mijn ps3, alleen een bevestigingsmail gehad die je niet aan moet klikken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Iemand die PSN+ al heeft? Zie hele mooie dingen erop staan, Burnout gratis :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

The Great HooD schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:55:
Ik neem aan dat we weer een mailtje krijgen wanneer de welcome back ingaat, maar vanmiddag had ik nog geen psn+.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Metal Gear HD Collectie aangekondigd, maar dan weer zonder deel 1 |:( 8)7 ;(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:52

TDB

The Great HooD schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:55:
Burnout gisteravond even gespeeld, leuk spel met good old titelsong (Guns ' Roses, Paradise City)
Pain is trouwens ook gratis en wel grappig

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
TDB schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:29:
[...]

Burnout gisteravond even gespeeld, leuk spel met good old titelsong (Guns ' Roses, Paradise City)
Pain is trouwens ook gratis en wel grappig
Heb jij een Amerikaanse account dan ofzo?
Want hoe kan je zien of je PSN+ hebt of niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

The Great HooD schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:35:
[...]

Je weet toch zelf wel of je het wel of niet gekocht hebt :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Son Goku schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:24:
Metal Gear HD Collectie aangekondigd, maar dan weer zonder deel 1 |:( 8)7 ;(
Dat is wel heel erg jammer inderdaad. Is er al een releasedate bekend?

Ik hoop ook nog op een FF HD Colletie

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Volgens IGN komt ie uit in november 2011.
Final Fantasy HD Collectie zou ik ook ERG veel interesse voor hebben, zoal de oude als de nieuwere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet dat de PS1 Final Fantasy games remakes zullen krijgen (zeker niet meerdere in een HD collectie).
Het kost wel een jaartje of 2 om een remake te maken voor zo'n RPG.
Ik denk niet dat square enix daar nu geld in wil stoppen omdat ze nu ook al bezig zijn met 3 of 4 nieuwe Final Fantasy titels en nog meer andere games. Met de PS1 games in de PSN Store verdienen ze ook fink wat geld

[ Voor 55% gewijzigd door Ike. op 03-06-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

FFX en XII zouden "makkelijkere" kandidaten zijn, en zou ik ook wel leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son Goku schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:56:
FFX en XII zouden "makkelijkere" kandidaten zijn, en zou ik ook wel leuk vinden :)
Final Fantasy X is de beste game die ik ooit gespeeld hebt en ik zou die ook graag in HD willen willen spelen :D

Ik denk ook dat het minder werk is om de PS2 games op te poetsen maar ik denk toch dat het dan nog te veel werk is.
één van de redenen waarom Final Fantasy XIII geen grote steden had waar je vanalles kon doen was omdat het te lang zou duren om zo'n stad te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 03-06-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
giganielsie schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:10:
[...]

Hmmmmmmmzzzzz... Iemand een asia code van Homefront kopen 8)7

Edit: kan ik eigenlijk dan wel online als ik een nl code koop? Of hangt het spel en die code samen per land?
gewoon even Asia account aanmaken, heb ik ook gedaan voor BFBC2 die ik destijds bij gamehubs had gekocht

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de trailer van de nieuwe Tomb Raider gezien. Dat zag er al erg goed uit! Ik was eigenlijk al een beetje vergeten dat het volgende week alweer E3 is :o
Ik ben erg benieuwd wat Sony allemaal voor ons in petto heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 03-06-2011 11:08 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:08:
Zojuist de trailer van de nieuwe Tomb Raider gezien. Dat zag er al erg goed uit! Ik was eigenlijk al een beetje vergeten dat het volgende week alweer E3 is :o
Ik ben erg benieuwd wat Sony allemaal voor ons in petto heeft.
Trailer zier er inderdaad goed uit. Het is wel een CGI trailer dus we weten nog niet hoe Lara er uit ziet als we vanalles met haar mogen doen :P

Zone of the Enders and Silent Hill krijgen ook HD remakes
http://www.vg247.com/2011...nt-gets-set-for-take-off/

Team Ico HD remake komt 22 september uit in Japan. 8)
The revamped versions of ICO and Shadow of the Colossus will feature HD graphics, 7.1 surround sound, trophies, and support for stereoscopic 3D.

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 03-06-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:52

TDB

The Great HooD schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:35:
[...]

Ik heb een gewone Nederlands account.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ike. schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:09:
[...]
Trailer zier er inderdaad goed uit. Het is wel een CGI trailer dus we weten nog niet hoe Lara er uit ziet als we vanalles met haar mogen doen :P
CGI of niet, de trailer ziet er in ieder geval heel erg goed uit imo. :D
Ik denk dat het ook een erg goede zet is geweest om "back to the roots" te gaan met Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:05:
stickers zijn zoo 2010 ;-)
Afbeeldingslocatie: http://www.calibur11.com/_assets/images/store/product-details/mlg/mlg-eyes.jpg

http://www.calibur11.com/store/details.php?product_id=14363

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Son Goku schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:42:
[...]

Je weet toch zelf wel of je het wel of niet gekocht hebt :?
Fool, je krijgt toch PSN+ van Sony voor de downtime?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ah, de maand gratis PSN+ voor het welcome back program bedoel je, dat was niet helemaal duidelijk :) Die zal wel komen wanneer het WB gedoe start. Nog bedankt voor de Fool btw :/

[ Voor 28% gewijzigd door BlackEyedAngel op 03-06-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Son Goku schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:57:
Ah, de maand gratis PSN+ voor het welcome back program bedoel je, dat was niet helemaal duidelijk :) Die zal wel komen wanneer het WB gedoe start. Nog bedankt voor de Fool btw :/
Ok, het was een knipoogje ;)
Niet aanvallend bedoelt :)
Dat PSN+ geeft toch wel wat meer voordelen als verwacht. Als ik zie dat je hele spellen gewoon gratis mee kan nemen, voor 12,50 per maand (?) dan vind ik dat best voordelig. Beter komt dat WB gedoe even snel, dan kan ik eindelijk beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Great HooD schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:46:
[...]

Ok, het was een knipoogje ;)
Niet aanvallend bedoelt :)
Dat PSN+ geeft toch wel wat meer voordelen als verwacht. Als ik zie dat je hele spellen gewoon gratis mee kan nemen, voor 12,50 per maand (?) dan vind ik dat best voordelig. Beter komt dat WB gedoe even snel, dan kan ik eindelijk beginnen.
€50 voor 12 maanden (momenteel €50 voor 15 maanden)

Check het PS+ topic, daar vind je alle info over +

Store update 2: (Geen welcome back actie vandaag)
http://blog.eu.playstatio...h-update-2-3rd-june-2011/

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 03-06-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Welcome back staat inmiddels online. Heb Infamous en Wipe out in de download staan :)

edit: Meevaller :P. Ik heb ook een tweede en derde nederlandse account. Zit nu ook Dead Nation en QfB te downen :). LBP doe ik zo ook wel. 5 gratis games ftw, alleen lbp had ik al.

En dan heb ik ook nog eens een US, UK, JP en HK account :D (niet dat ik er nu nog veel mee kan O-) )

[ Voor 30% gewijzigd door KngfCnns op 03-06-2011 19:12 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
BatmanHorizon schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:52:
[...]

Welcome back staat inmiddels online. Heb Infamous en Wipe out in de download staan :)

edit: Meevaller :P. Ik heb ook een tweede en derde nederlandse account. Zit nu ook Dead Nation en QfB te downen :). LBP doe ik zo ook wel. 5 gratis games ftw, alleen lbp had ik al.

En dan heb ik ook nog eens een US, UK, JP en HK account :D (niet dat ik er nu nog veel mee kan O-) )
Nice :D
Ga gelijk downloaden. Voor mij wordt het sowieso Dead Nation. Die andere weet ik nog niet, denk Wipe out. Heb je eigenlijk nog tijd om na te denken? :P

[ Voor 3% gewijzigd door The Great HooD op 03-06-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb Wipeout iig al gekozen. Hij wilde starten, maar toen ineens een time-out. Staat wel een rood tasje bij nu.
De tweede game moet infamous of LBP worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Ik heb inmiddels de 80710d36 error wanneer ik de Store benader, ligt dat aan mij of is het zooitje weer gehackt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hier ook, servers zullen wel overbelast zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Beetje doorzetten en dan kom je er wel. Wipeout en Dead Nation zijn nu aan 't downloaden. De komende maanden moet ik maar weer eens "beginnen". Heb al een aantal games nog liggen, en daar komt heavy rain nog bij en dan komt straks ook al infamous 2 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hmmm fucked up, ik selecteerde eerst dead natkon,daarna infamous en nu staat infamous wel in mijn download lijste je maar dead nation niet! En ik kan ook geen games meer kiezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:29:
Hmmm fucked up, ik selecteerde eerst dead natkon,daarna infamous en nu staat infamous wel in mijn download lijste je maar dead nation niet! En ik kan ook geen games meer kiezen :(
Ik heb nog geen 1 game kunnen selecteren. Ik denk eigenlijk dat de store zwaar overbelast is en dat er nu dingen niet lekker lopen. Ik probeer het morgen weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Had ik ookbeter kunnen doen jah, raad mensen af om het nu te proberen voordat je 1 van je gratis games verspild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Chaoss schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:47:
Had ik ookbeter kunnen doen jah, raad mensen af om het nu te proberen voordat je 1 van je gratis games verspild.
Ik heb alleen WipEout HD kunnen selecteren (dan moet je 3 stukken downloaden: de game, de uitbreiding en de unlock :P

Nu aan het downloaden: '85 minuten resterend'. Dingen downloaden via PSN is nooit zo snel geweest, helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 03-06-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht wel lekker tot morgen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nu WipEout HD gedownload. Bijna twee keer een GB (de game en dan nog een keer de uitbreiding). De unlock. Net alles geinstalleerd, wil je de game opstarten: zijn er software updates beschikbaar en gaat-ie die eerst doen. Weer een paar honderd mb downloaden en installen. Ach ja, het is in ieder geval gratis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Aan je US account heb je wel wat, ik heb de 5 NL spellen en de US SuperStardust binnengehengeld en inmiddels geinstalleerd. En ook nog een account 'over' dat nog niets geinstalleerd heeft.

Zit verder sterk te twijfelen over de aanschaf van Dungeon alliance (ofzo)' ziet er wel vermakelijk uit, maar heb Dungeon Siege 3 in pre order staan voor over 3 weken....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe komen jullie aan extra accounts in NL of andere landen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Extra accounts kan je gewoon aanmaken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Idd, maar nu nog aanmaken heeft voor het wb pakket geen nut... het account had al voor een bepaalde datum actief moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
En de mensen die meerdere accounts hebben misbruiken eigenlijk het welcome back pakket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Rockvee2 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:11:
En de mensen die meerdere accounts hebben misbruiken eigenlijk het welcome back pakket...
Uberhaupt onvoorstelbaar dat sony geen check op het serie nummer oid heeft dat je maar 1 wb pakke2t per ps3 uitdeelt...op deze manier is het logisch dat menssen meerdere games gaan claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:46
Chaoss schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Uberhaupt onvoorstelbaar dat sony geen check op het serie nummer oid heeft dat je maar 1 wb pakke2t per ps3 uitdeelt...op deze manier is het logisch dat menssen meerdere games gaan claimen.
Ik denk dat Sony maar al te goed er van op de hoogte is dat veel mensen meerdere accounts hebben. En dat het misschien zelfs wel bewust zo is gedaan. Mensen zijn namelijk gelijk weer zeer enthousiast tenslotte over de service. Op de glitchende store na hoor je namelijk nog maar weinig klachten en zijn de meeste mensen alweer een beetje vergeten dat er een hack is geweest door deze actie.

In de film Gladiator zat een passende zin: "Conjure magic for them and they'll be distracted" en dat is wat Sony eigenlijk heeft gedaan zou je kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Ja, maar als ze het welcome back programma zouden gebruiken per console dat zouden mensen die met meerderen één console gebruiken de dupe zijn want die mensen kunnen dan niet kiezen wat ze graag willen. uiteindelijk vind ik deze actie per account de beste. Geen scheve gezichten bij gebruikers en Sony hoeft als uitgever niet af te rekenen met haar 1st party developers.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
swopdark schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:59:
[...]

Ja, maar als ze het welcome back programma zouden gebruiken per console dat zouden mensen die met meerderen één console gebruiken de dupe zijn want die mensen kunnen dan niet kiezen wat ze graag willen. uiteindelijk vind ik deze actie per account de beste. Geen scheve gezichten bij gebruikers en Sony hoeft als uitgever niet af te rekenen met haar 1st party developers.
Als ik Sony was zou ik maar maximaal 2 accounts per console toestaan en niet 5 accounts die sommige hebben... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand enig idee wat Sony bedoeld met deze tweet? http://twitter.com/#!/PlayStationEU/status/76717896142831617
Anyone having problems go to XMB > account management > transaction management > services list and you can access it again from there.
Rockvee2 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:29:
[...]

Als ik Sony was zou ik maar maximaal 2 accounts per console toestaan en niet 5 accounts die sommige hebben... :X
Dan had ik geen ps3 gekocht, simpel, met 3 actieve ps3-ers ga je niet op 2 accounts spelen.

[ Voor 79% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-06-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:46
Voor het geval je de Welcome Back page kwijt bent, dan kan je daar weer de weg naar de gratis games terug vinden. Daar staat namelijk het bericht wat je naar die pagina stuurt in de Playstation Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:30:
Iemand enig idee wat Sony bedoeld met deze tweet? http://twitter.com/#!/PlayStationEU/status/76717896142831617

[...]

[...]

Dan had ik geen ps3 gekocht, simpel, met 3 actieve ps3-ers ga je niet op 2 accounts spelen.
Als je problemen heb met transacties kan je het daar vinden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
F350-maniac schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:06:
[...]

gewoon even Asia account aanmaken, heb ik ook gedaan voor BFBC2 die ik destijds bij gamehubs had gekocht
Dit is dus niet wat ik wil. Ik wil gewoon op mijn nederlandse account spelen omdat ik hier al mijn vrienden heb en omdat ik misschien nkg platinum wil halen voor het spel.
Maar weet iemand of ik de key uit de nl store kan kopen en kan spelen met het asia spel?

En nig een vraagje, spellen die van zavvi.com komen daar heb ik nooit problemen mee gehad. Komt dit omdat het in de eu ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De oplossing voor mijn probleem :D.
Ik had Wipeout gedownload en de promoties voor de andere games stonden niet meer in de PS store. Rechtsreeks naar Little Big Planet gaan bijvoorbeeld vroeg me om de volledige prijs te betalen terwijl ik deze als tweede game in men promopakket wou downloaden. Met deze oplossing kan je de promopagina dus terug bereiken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gelukkig is alles hier wel goed gegaan. Dead Nation staat nu in de download en daarna komt Ratchet and Clank. Had geen andere keuze aangezien ik de andere drie games al had. Maar al lang blij dat ik wel iets gratis kon krijgen. Kennis van me had alle vijf de games al...

Ben nu een kleine 8 GB aan heb binnenhalen. Twee maal dus een volledige game en de rest allemaal demo's. PSN + heeft op dit moment nog geen meerwaarde aangezien ik Burnout Paradise al jaren op de console heb staan. Ooit van iemand een code gehad waarmee ik zes games kon krijgen en Burnout was daar één van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
FeaR schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:52:
Gelukkig is alles hier wel goed gegaan. Dead Nation staat nu in de download en daarna komt Ratchet and Clank. Had geen andere keuze aangezien ik de andere drie games al had. Maar al lang blij dat ik wel iets gratis kon krijgen. Kennis van me had alle vijf de games al...

Ben nu een kleine 8 GB aan heb binnenhalen. Twee maal dus een volledige game en de rest allemaal demo's. PSN + heeft op dit moment nog geen meerwaarde aangezien ik Burnout Paradise al jaren op de console heb staan. Ooit van iemand een code gehad waarmee ik zes games kon krijgen en Burnout was daar één van :)
Hierhetzelfde '' probleem '', ook deadnation en Ratched and Clank, moet alleen wel zeggen dat Deadnation ontzettend lang duurde om aan de praat te krijgen, eerst downloaden, installen en vervolgens nog een update, al met al heeft het zo'n uur geduurd.. en da's toch jammer voor zo'n klein spel, ben nu Ratched aan het installen, die is met 5 min klaar..

Zou je bij jouw eens kunnen kijken of het bij jouw ook zo lang duurt ?
Pagina: 1 ... 25 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.