Zoals ik een tijdje terug al zei, was ik positief verrast met het spelen van kz3 demo via move. Het is veel interactiever dan standaard controls (die ik zelf dan ook nog is irri vind omdat ik voor fps verstokt muis/tobo fan ben).
Maar inderdaad, het is ook gelijk veel vermoeiender, waarbij ik dat bij wii tennis een pluspunt vind, is dat bij iets al kz meer een minpunt denk ik.....sowieso vond ik het ook weer niet zo leuk dat ik gelijk naar de winkel ging rennen (ook al vermoeiend

). En inderdaad het gebrek aan andere games die ik ermee zou spelen.
Maar dit geld allemaal net zo hard voor kinect. Waarvan ik eerst nog redelijk veel reclame zag, maar nu ook niet meer. En in de gaming media die ik lees trouwens ook weinig nieuws. En dat is simpel te verklaren, want ik lees meer de gaming media, dan het algemene spul.
En motion gaming = casual gaming imho.
Daarnaast heb je gewoon de aloude add on vicieuze circkel. Gamers kopen het niet omdat er weinig games zijn, en game makers maken geen games omdat er weining installed hardware base is..........
Als er idd een ps4 komt dan zal je er vast ook wel een motion thingie bijkrijgen en dan zal het allemaal wat harder gaan. Maar ik denk move gewoon een niche dingetje zal blijven. En nogmaals, kinect idem.