Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. mijn hele promo-button is weg. Nog geen games gedownload.

Ah die tweet helpt idd. Eens kijken of ik nu wat kan downloaden zonder tig foutmeldingen.

Woei.. eindelijk wipeout en infamous aan het downloaden. Istie nog een paar uur mee zoet, maar goed :+

[ Voor 67% gewijzigd door Bosmonster op 04-06-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Als ik hulpprogramma van gamedata verwijder van een spel en de hulpprogramma van de opgeslagen data laat staan. Kan ik dan als ik een spel weer wil spelen hem gewoon weer installeren en verder gaan waar ik gebleven was in een spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Hoe vaak mag je dezelfde games downloaden op je ps3? Ik krijg volgende week mn grotere HDD binnen, als ik nu al infamous heb gedownload kan ik het volgende week dan opnieuw downloaden op de nieuwe HDD?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Je mag ze zo vaak downloaden als je wil met je account op je PS3, je kan je account op maximaal 5 PS3's tegelijkertijd geactiveerd hebben en dus games downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Mijn PS3 80GB is opeens heel traag. Het installeren van InFamous duurde echt enorm lang. Het duurt ook eventjes voordat de icoontjes in het menu verschijnen en dit loopt ook niet echt soepel. Net even InFamous gespeeld en om de 2 sec stotterde die bij de filmpjes. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb hem even uitgezet om evt. af te koelen en heb al eject+power gedaan om de fans even vol te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Dat heb ik ook al enige tijd in me (voormalig 60GB) PlayStation3. Bij Dirt3 is het nog beter merkbaar. Bij mij vermoed ik dat ik een slechte vervangende schijf gekocht heb (500gb). Dat is een reden waarom ik ben het kijken naar een 320gb PS3 Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De installatie van Infamous duurt zowieso lang, zat gisteren ook van :Z tot die eindelijk klaar was. Heb nu Infamous, Little Big Planet, Wipeout HD/Fury en Dead Nation dankzij het welcome back programma, ik kan er weer even tegenaan lijkt me :D

Tot dusver Infamous de hele middag zitten spelen, bevalt goed :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:16
VulcanRaven schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:22:
Mijn PS3 80GB is opeens heel traag. Het installeren van InFamous duurde echt enorm lang. Het duurt ook eventjes voordat de icoontjes in het menu verschijnen en dit loopt ook niet echt soepel. Net even InFamous gespeeld en om de 2 sec stotterde die bij de filmpjes. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb hem even uitgezet om evt. af te koelen en heb al eject+power gedaan om de fans even vol te laten draaien.
Kan je hard drive zijn dat het aan het begeven is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Fatal Mind schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:23:
[...]Zou je bij jouw eens kunnen kijken of het bij jouw ook zo lang duurt ?
Ik zou niet weten hoe ver de download nu is. Had de PS3 na mijn post uit gezet, want moest heel de middag weg. Ben nu even thuis en dan weer naar de bioscoop. Heb er ook niet zo'n haast mee, met dit mooie weer heb ik andere dingen te doen dan gamen. Ben al lang blij dat ik beide games heb kunnen kiezen. Je leest ook behoorlijk wat dat mensen maar één game hebben kunnen downloaden vanwege de vele foutmeldingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
giganielsie schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:36:
[...]

Dit is dus niet wat ik wil. Ik wil gewoon op mijn nederlandse account spelen omdat ik hier al mijn vrienden heb en omdat ik misschien nkg platinum wil halen voor het spel.
Maar weet iemand of ik de key uit de nl store kan kopen en kan spelen met het asia spel?
dat maakt verder niet uit, je kunt de dlc via je 'sub-account' downloaden en daarna via je hoofdaccount gewoon spelen doe ik ook

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 14-09 09:59
F350-maniac schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:34:
[...]

dat maakt verder niet uit, je kunt de dlc via je 'sub-account' downloaden en daarna via je hoofdaccount gewoon spelen doe ik ook
Dus de code zit niet vast aan je account?

Als je bijvoorbeeld 5 account op je ps3 hebt kan je op alle 5 de accounts online homefront spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de E3 voor de deur zijn er al een aantal leuke dingetjes aangekondigd:
  • The Witcher voor de 360 (ps3 nog niet aangekondigd, bummer)
  • StarHawk multiplayer footage (link)
  • nieuwe SSX
Ik denk dat MS zwaar gaat inzetten op Kinect en hopelijk voor de wat meer hardcore gamers iets meer gaan laten zien dat Forza 4 en Gears of War 3 en Halo 1 remake is al bevestigd dus we zullen zien.

Sony heeft:
- Uncharted 3
- Infamous 2
- GT5 DLC?? (Midfield anyone?)
- Resistance 2
- The last Guardian
- StarHawk
- God Of War 4??
- Journey PSN (footage)

Het word weer een mooie E3... Ik hoop dat Sony's persconf niet teveel over de NGP zal gaan maar helaas zal dat wel het geval zijn daar deze eind dit jaar al uit gaat komen. Hype en momentum moet worden opgebouwd.

[ Voor 5% gewijzigd door swopdark op 05-06-2011 08:39 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Gelukkig heeft Sony nog goede normale titels in de planning staan. Waar MS inderdaad zal inzetten op Kinect, komen ze er nu waarschijnlijk achter dat het niet hebben van knopjes/controllers een groot gemis is.

Kinect hoor je niks meer van sinds de launch (je moet het doen met "gears ondersteund kinect").
Move hoor je niks meer van sinds KillZone3/Socom.
Nee, motion gaming laten we maar aan Nintendo over. Die heeft er de doelgroep voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
FeaR schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 20:23:
[...]

Ik zou niet weten hoe ver de download nu is. Had de PS3 na mijn post uit gezet, want moest heel de middag weg. Ben nu even thuis en dan weer naar de bioscoop. Heb er ook niet zo'n haast mee, met dit mooie weer heb ik andere dingen te doen dan gamen. Ben al lang blij dat ik beide games heb kunnen kiezen. Je leest ook behoorlijk wat dat mensen maar één game hebben kunnen downloaden vanwege de vele foutmeldingen.
Het gaat mij dan ook meer om het installeren ervan, de download is en blijft toch afhankelijk van of je internet snelheid, of Sony met hun servers, ik vond het alleen vreemd dat het installeren van zo'n kleine game hier 45 min moest duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Infamous is nu aan het downloaden en dan word het of Dead Nation of Ratchet & Clank.
Ratchet & Clank ken ik en zijn leuke spellen maar geen idee of Dead Nation leuk is.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kunt ook met je vs account de overige games mee pikken. wanneer download geactiveerd is, loopt die door op je EU account.

als sony, of eigenlijk ieder platform, in de toekomst meer wil gaan doen met de digitale games moeten ze dit toch wel ernstig gaan verbeteren.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb Dead Nation inmiddels ook binnen, leuk spel, ziet er grafisch goed uit en het is gewoon leuk om gigantische hordes zombies overhoop te knallen :P

Kvin de besturing wel wat tricky, ik gebruik die rechterpook om te richten helemaal niet / nauwelijks... ik "richt" gewoon met het linker bewwgingspookje... richten met die rechter kan ik maar niet aan wennen :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Nou het traag zijn probleem is opgelost. Ik heb er alleen last van als ik iets aan het downloaden ben. In mijn geval de gratis games dus. Zeer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
himlims_ schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:53:
je kunt ook met je vs account de overige games mee pikken. wanneer download geactiveerd is, loopt die door op je EU account.

als sony, of eigenlijk ieder platform, in de toekomst meer wil gaan doen met de digitale games moeten ze dit toch wel ernstig gaan verbeteren.
Hoezo, wat is daar mis mee? 8)7 Kijk, tuurlijk is het allemaal niet heel erg netjes dat het allemaal zomaar kan, maar als ze te streng met DRM aan de slag zouden gaan zou je weer enorm veel gezeik krijgen dat als ik een spel koop mijn broer op zijn account het spel weer opnieuw moet kopen bijvoorbeeld.

Wat wellicht wel beter was geweest, was om per PS3/PSP 2 gratis games te verstrekken. Had voor mij weinig uitgemaakt, want ik heb 2 PSP's en 2 PS3's. Heb sowieso 5 accounts en WipeOut & R&C had ik ook al. Dus tja, het maakt voor mij allemaal niet heel veel uit. Vind het vooral goede service van Sony, dat ze eens een keer niet zo moeilijk doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Denk ook niet dat ze er wakker van zullen liggen bij Sony.

Ben zelf wel blij met Wipeout, stiekem erg leuk om te spelen. En dan is het ook nog eens HD+Fury. Dead Nation is nog aan 't updaten, ben benieuwd hoe die is.

Wat betreft dat plus-abonnement, gaat dat in wanneer je deze activeert of is deze over een maand gewoon verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 22:01
AvanCade schreef op zondag 05 juni 2011 @ 09:05:
Gelukkig heeft Sony nog goede normale titels in de planning staan. Waar MS inderdaad zal inzetten op Kinect, komen ze er nu waarschijnlijk achter dat het niet hebben van knopjes/controllers een groot gemis is.

Kinect hoor je niks meer van sinds de launch (je moet het doen met "gears ondersteund kinect").
Move hoor je niks meer van sinds KillZone3/Socom.
Nee, motion gaming laten we maar aan Nintendo over. Die heeft er de doelgroep voor.
Ik wil niet veel zeggen hoor maar Socom is nog niet zo lang uit. Alleen omdat PSN gehacked is en eruit lag lijkt het alsof het lang geleden is. Er zijn ook een paar PSN spellen uitgekomen met move compatibility.
Kinect hoor je niet veel van maar E3 zal daar verandering in brengen, denk ik.
Nintendo hoor je helemaal niks meer van(ik tenminste niet) over motion gaming, alleen Zelda . Dus het is onzin wat je nu zit te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Hmm, had hem gister aan laten staan om infamous te downloaden. Ik moest weg en was net pas weer terug. PS3 stond uit, maar als ik hem nu aanzet krijg ik hem niet meer ingelogd op PSN...

Iemand anders daar last van?

nm.. inmiddels doet ie het weer. inFamous is geinstalleerd ook inmiddels :)

Eerst maar eens verder met LA Noire.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 05-06-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb Infamous en R&C gekozen. De rest van de games had ik al. Ik had alleen Fury niet voor Wipeout. Als ik Wipeout download met mn USA account, gaat hij dan op dezelfde trophylijst verder, of komt er dan een nieuw kopje en kan ik dus ook m'n save game niet gebruiken?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Chaos-Zero schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:12:
Ik heb Infamous en R&C gekozen. De rest van de games had ik al. Ik had alleen Fury niet voor Wipeout. Als ik Wipeout download met mn USA account, gaat hij dan op dezelfde trophylijst verder, of komt er dan een nieuw kopje en kan ik dus ook m'n save game niet gebruiken?
Je kan geen US Addon bij een EU game toevoegen, je zou dan de US wipeout moeten downoaden. Of heb je dat ook gedaan? Zo ja, geen idee over het trophy probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
US DLC van Wipeout werkt niet met de Europese Wipeout.
Trophies weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 21:06

Snippertje

Light up your life

Ik heb infamous gekozen. En daarna met me andere US account dead nation en wipeout. Kan nu alleen niks meer downloaden met mijn NL accout (waarmee ik dus infamous download). Vreemd, maar maakt me niet echt uit. Lbp en ratchet and clank heb ik toch al.

Vraag me wel af wanneer dat ps+ afloopt? Is dat na 30 dagen of einde van de maand? En die spellen moet je dan weer inleveren begrijp ik?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Snippertje schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:40:
Ik heb infamous gekozen. En daarna met me andere US account dead nation en wipeout. Kan nu alleen niks meer downloaden met mijn NL accout (waarmee ik dus infamous download). Vreemd, maar maakt me niet echt uit. Lbp en ratchet and clank heb ik toch al.

Vraag me wel af wanneer dat ps+ afloopt? Is dat na 30 dagen of einde van de maand? En die spellen moet je dan weer inleveren begrijp ik?
Nee, die spellen hoef je niet in te leveren, alleen een spel zoals burnout (wat nu ook te downloaden is) zal alleen blijven werken als je psn+ member blijft.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Ike. schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:15:
US DLC van Wipeout werkt niet met de Europese Wipeout.
Trophies weet ik niet.
Heb je een bril nodig? Boven je staat een post van een uur geleden met zelfde inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Heb net DeadNation gedownload, was mijn 1e "gratis" game, daarna wilde ik Wipeout HD downloaden. :(

Alleen dat ging zo traag, dat ik blijkbaar 2 of 3 knopjes had ingedrukt; daarna verdween het "Welcome Back"-logo, en bij Active Downloads staat nu alleen DeadNation, terwijl ik wss geen 2e game meer kan downloaden. |:( Hoe zit dat?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 21:33

Matszs

><>

SalimRMAF schreef op maandag 06 juni 2011 @ 01:11:
Heb net DeadNation gedownload, was mijn 1e "gratis" game, daarna wilde ik Wipeout HD downloaden. :(

Alleen dat ging zo traag, dat ik blijkbaar 2 of 3 knopjes had ingedrukt; daarna verdween het "Welcome Back"-logo, en bij Active Downloads staat nu alleen DeadNation, terwijl ik wss geen 2e game meer kan downloaden. |:( Hoe zit dat?
Ga op je XMB (hoofdmenu) naar:
- Playstation Network
- Account Beheer
- Transactiebeheer
- Lijst van services
- PlaystationNetwork Promoties
- Gratis Playstation 3 Games / Gratis PSP Games
- Selecteer Content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag, was het nu en/of voor wat betreft het downloaden. 2 games voor PS3 gedownload, als ik nu 2 games wil downloaden voor PSP, krijg ik daar niet de gelegenheid voor. Krijg op de PSP te zien dat er al twee games zijn gedownload voor de PS3 . PSP is zeer ruim voor de downtime geregistreerd. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

matsotten schreef op maandag 06 juni 2011 @ 01:14:
[...]

- Playstation Network
- Account Beheer
- Transactiebeheer
- Lijst van services
- Selecteer Content.
Geprobeerd.. maar ik zie daar dus alleen die ene game. Wipeout zie ik niet; ook na een restart krijg ik geen 2e keuze-mogelijkheid van Welcome Back. :(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Laatst online: 14-09 02:32
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 01:15:
Even een vraag, was het nu en/of voor wat betreft het downloaden. 2 games voor PS3 gedownload, als ik nu 2 games wil downloaden voor PSP, krijg ik daar niet de gelegenheid voor. Krijg op de PSP te zien dat er al twee games zijn gedownload voor de PS3 . PSP is zeer ruim voor de downtime geregistreerd. :? 8)7
2 titels per account geloof ik, niet per console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Fatal Mind schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:32:
[...]...ik vond het alleen vreemd dat het installeren van zo'n kleine game hier 45 min moest duren.
Ik was met Dead Nation binnen enkele minuten klaar. Game installeren ging gewoon vlot, is ook geen groot spel dus dat scheelt. Downloaden van de update van iets meer dan 180 MB heb ik niet echt bijgehouden, maar het installeren ervan duurde net zes minuten. Dus al met al een stuk sneller dan die drie kwartier die jij aanhaalt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
giganielsie schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:12:
[...]

Dus de code zit niet vast aan je account?

Als je bijvoorbeeld 5 account op je ps3 hebt kan je op alle 5 de accounts online homefront spelen?
zulks is correct :)

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
FeaR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 03:52:
[...]

Ik was met Dead Nation binnen enkele minuten klaar. Game installeren ging gewoon vlot, is ook geen groot spel dus dat scheelt. Downloaden van de update van iets meer dan 180 MB heb ik niet echt bijgehouden, maar het installeren ervan duurde net zes minuten. Dus al met al een stuk sneller dan die drie kwartier die jij aanhaalt.
Vreemd, misschien had m'n ps3 er gewoon geen zin in, want ratched and clank die bijna 2x zo groot is was met een paar minuten klaar, het zal het, 't functioneerd :P

Ieder geval bedankt voor het checken.

[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 06-06-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Negaiido schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:49:
Ik wil niet veel zeggen hoor maar Socom is nog niet zo lang uit. Alleen omdat PSN gehacked is en eruit lag lijkt het alsof het lang geleden is. Er zijn ook een paar PSN spellen uitgekomen met move compatibility.
Het grappige van het Move gebeuren is dat de media er gewoon echt niet aan wil. Het algemene beeld van Move is zo negatief tov het geweldige Kinect dat er gewoon geen aandacht aan wordt besteed. Het argument dat er geen grote games voor uitkomen is BS want juist Move heeft behoorlijk wat grote titels met support:

- R.U.S.E
- Killzone 3
- Socom 4
- Virtua Tennis 4
- Top Spin 4
- Heavy Rain

Daarbij een enorme sloot aan PSN games die de functie hebben toegevoegd of vanaf launch hebben gekregen waaronder:

- Blue Toad Murder Files
- Flight Control HD
- Little Big Planet Prehestoric Moves
- Tumble
En vele anderen

Geen enkel berichtje in de media’s maar als een game Kinect gaat ondersteunen gaan diverse media uit hun pan. Grappig om te zien. Zie ook de game Child of Eden die veel aandacht krijgt door de Kinect ondersteuning maar men vergeet dat Move ook ondersteund wordt.

Deels komt het ook door Sony zelf want bijvoorbeeld de Move sharpshooter is in geen velden of wegen te bekennen in de Nederlandse winkels, erg raar, als je je spullen wilt promoten moet je zo ook verkopen.
Kinect hoor je niet veel van maar E3 zal daar verandering in brengen, denk ik.
Juist Kinect wordt veel aangehaald doordat veel games nu de slogan "better with Kinect" voeren. Daarnaast zijn 10 miljoen verkochte eenheden ook niet te negeren. Maar echt veel games heb je er nog niet voor, zeker in vergelijking met Move.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
zijn er nog meer mensen die nu problemen met psn hebben?

als ik internet connection test doe dan is alles vlot en werkt het.. maar als ik dan ingelogd ben (wat ook snel gaat) en in de store will browsen dan reageert hij niet meer en wordt ik uitgelogd met foutcode 8002AD23

wel jammer want wil die gratis spellen ook wel ff binnenhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Move is anders behoorlijk dood. Gisteren sinds hele lange tijd weer eens de move in mijn handen gehad voor de demo van the fight. Verder is er weinig boeiends mee te doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09
Ik vind de Move ook een beetje tegenvallen. Ik heb al een aantal keer getwijfeld om m'n starterkit + extra motioncontroller toch maar weer te verkopen. Merk bij mezelf dat als ik wil gamen lekker chill wil zitten in m'n stoel. Heavy Rain wil ik dan nog wel spelen met de Move. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SalimRMAF schreef op maandag 06 juni 2011 @ 01:27:
[...]

Geprobeerd.. maar ik zie daar dus alleen die ene game. Wipeout zie ik niet; ook na een restart krijg ik geen 2e keuze-mogelijkheid van Welcome Back. :(
Ik had exact hetzelfde. Ik heb toen dit gedaan:
- opnieuw naar de store
- opnieuw naar welcome back package
- Kies ps3 games
- Bij mij stond als meest linkse game, 'game 2'. Die ernaast was 'game 1'. Die heb ik toen gekozen en de game die ik wilde
- daarna die verschrikkelijke rampe-UI in waarbij je een paar keer de oranje knoppen moet klikken (er staat een aantal keer wat anders, vandaar dat ik het hier zo neerzet, weet niet precies meer wat er stond). En toen ineens was het ok.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Maar als ik naar de welcome back-package ga, zie ik geen game 1 en game 2 meer; ik zie alleen nog maar "Playstation Plus".

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
SalimRMAF schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:40:
Maar als ik naar de welcome back-package ga, zie ik geen game 1 en game 2 meer; ik zie alleen nog maar "Playstation Plus".
Dan moet je dus dit doen zoals eerder aangegeven:
[...]

- Playstation Network
- Account Beheer
- Transactiebeheer
- Lijst van services
- Selecteer Content.
Werkte bij mij perfect..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
Mediamarkt Leeuwarden heeft de Sharpshooter zeker weten.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 21:06

Snippertje

Light up your life

[...]

- Playstation Network
- Account Beheer
- Transactiebeheer
- Lijst van services
- Selecteer Content.
Ahja dat werkt! Nu ook alsnog LBP, scheelt weer CD wisselen :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svenk91 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 03:19:
[...]

2 titels per account geloof ik, niet per console.
Je heb 100% gelijk. Net even gebeld. 2 games per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Zoals ik een tijdje terug al zei, was ik positief verrast met het spelen van kz3 demo via move. Het is veel interactiever dan standaard controls (die ik zelf dan ook nog is irri vind omdat ik voor fps verstokt muis/tobo fan ben).
Maar inderdaad, het is ook gelijk veel vermoeiender, waarbij ik dat bij wii tennis een pluspunt vind, is dat bij iets al kz meer een minpunt denk ik.....sowieso vond ik het ook weer niet zo leuk dat ik gelijk naar de winkel ging rennen (ook al vermoeiend ;)). En inderdaad het gebrek aan andere games die ik ermee zou spelen.
Maar dit geld allemaal net zo hard voor kinect. Waarvan ik eerst nog redelijk veel reclame zag, maar nu ook niet meer. En in de gaming media die ik lees trouwens ook weinig nieuws. En dat is simpel te verklaren, want ik lees meer de gaming media, dan het algemene spul.
En motion gaming = casual gaming imho.
Daarnaast heb je gewoon de aloude add on vicieuze circkel. Gamers kopen het niet omdat er weinig games zijn, en game makers maken geen games omdat er weining installed hardware base is..........

Als er idd een ps4 komt dan zal je er vast ook wel een motion thingie bijkrijgen en dan zal het allemaal wat harder gaan. Maar ik denk move gewoon een niche dingetje zal blijven. En nogmaals, kinect idem.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dj hero met draaitafel 20euro
Dj hero 2 net zo
Tony haelen shred met skateboard ook
Nfs shift2 limited 25euro
Mm leeuwarden.
Haal zelf alleen shift 2

//edit

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/amVRx.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RVA59.jpg

verder zie ik in het Saturn Groningen krantje van deze week nog wel wat ienteressants:
Killzone 3 - €33
Motorstorm Apocalypse €33
GT5 - €44

Mediamarkt heeft Crysis2 ook op €25

[ Voor 52% gewijzigd door GAIAjohan op 06-06-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 04:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Hillie op 06-06-2011 22:58 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Sagat schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:12:
Het is veel interactiever dan standaard controls (die ik zelf dan ook nog is irri vind omdat ik voor fps verstokt muis/tobo fan ben).
Daarom heb ik die Eagle Eye converter gehaald, ideaal ding voor FPS. Ik speel nu BFBC2 ermee en soms Bioshock als ik een singleplayerding wil doen, werkt goed! Het zal wel weer de nodige cheateropmerkingen opleveren, maar goed, da's Streetfighter spelen met een fightstick dan ook natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:46
Bij mij blijven downloads soms hangen waardoor de hele PS3 ontzettend vertraagt. Nu was bijvoorbeeld LittleBigPlanet blijven hangen (op 67%) waardoor de installaties van Infamous en Dead Nation ontzettend langzaam (ruim een uur). Misschien dat dit ook het probleem bij anderen is?

Als dat niet is gaan de installaties en download bij mij altijd redelijk vlot.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online
Hillie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:57:
Daarom heb ik die Eagle Eye converter gehaald, ideaal ding voor FPS. Ik speel nu BFBC2 ermee en soms Bioshock als ik een singleplayerding wil doen, werkt goed! Het zal wel weer de nodige cheateropmerkingen opleveren, maar goed, da's Streetfighter spelen met een fightstick dan ook natuurlijk. :)
Hehe, stick pad verhaal is meer een kwestie van persoonlijke voorkeur, alhoewel de meeste goede spelers idd op stick spelen.
Als je kijkt naar de gemiddelde (fps) gamer dan zal vrijwel iedereen het beter doen met een muis tobo dan met een joypad. Maar goed, iedereen kan zo'n ding halen. Alhoewel de beste oplossing (imho) zou ziin om idd mensen te laten kiezen of ze willen spelen tegen andere pad spelers of dat ze zichzelf zo goed vinden dat ze het wel een uitdaging vinden om tegen muis/toboers te gaan.

Anyways, als ik op de bank zit vind ik een toetsenbord op schoot niet fijn. Dus ik hou het voor fps toch maar bij mijn pc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Moeten winkels zich nou wel aan leeftijdsratings houden of niet?
Gister zag ik nml een kind van een jaar of 8 gewoon een PS3 met GoW3 bundel meekrijgen van mammie. Sowieso snap ik niet dat die moeder niet doorheeft waarom er een rode 18 op de doos staat.

maar op deze manier zal het wel mogen omdat mammie het koopt.. :{

En ook die verkoper heel blij zonder te vermelden dat t spel eigenlijk gewoon niet geschikt is voor t kind..

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 07-06-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

GAIAjohan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:05:
Gister zag ik nml een kind van een jaar of 8 gewoon een PS3 met GoW3 bundel meekrijgen van mammie. Sowieso snap ik niet dat die moeder niet doorheeft waarom er een rode 18 op de doos staat.

En ook die verkoper heel blij zonder te vermelden dat t spel eigenlijk gewoon niet geschikt is voor t kind..
Volgens mij houden lang niet alle winkels zich aan de leeftijdsregels. Daarnaast, als de ouders het spel kopen voor hun kinderen, wat wil je dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:05:

daar wordt niet/nauwelijks na gekeken. Geef ze eens ongelijk; anders loopt men omzet mis omdat kleine hamza de game wel op internet besteld

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Je doet sowieso een gok naar hoe oud het kind is.
kan zomaar 10jaar zijn.
Bovendien als de moeder er bij staat, het is hun opvoeding.
Daar heeft die verkoper niks mee te maken.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:07:
[...]

Volgens mij houden lang niet alle winkels zich aan de leeftijdsregels. Daarnaast, als de ouders het spel kopen voor hun kinderen, wat wil je dan nog?
Bij bijv de Bart Shit houden ze zich er wel streng aan, als er ouders bij zijn waarschuwen ze de ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Sinned123 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:09:
Je doet sowieso een gok naar hoe oud het kind is.
kan zomaar 10jaar zijn.
Bovendien als de moeder er bij staat, het is hun opvoeding.
Daar heeft die verkoper niks mee te maken.
Ik zou m eerder 6 schatten dan 10, maargoed.

opzich heeft de verkoper er niks mee te maken, maar op deze manier hebben ratings ook geen nut. Natuurlijk speelden wij al GTA1 in 1997 toen we iets van 10 jaar oud waren, maar dat soort spellen was wel van een andere orde, met name vanwege de graphics.

Maar ook bioscopen mogen te jonge kinderen weren ook al is er een ouder bij, dus ik vraag me gewoon af waarom dit niet wordt gedaan.

Dat ouders vroeger de leeftijdrating van games niet wisten snap ik, op de meeste games stond niks. Maar tegenwoordig vind ik dat ouders daar toch zeker even naar moeten kijken. Sowieso staan de ratings supergroot op doosjes..
Als 15-jarige kan t best zijn dat 18+-games prima kunnen, maar bij iemand in de leeftijd van 6-10? mwah..

De verkoper had ook een PS3 met Modnation racers kunnen voorstellen

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 07-06-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

GAIAjohan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Ik zou m eerder 6 schatten dan 10, maargoed.

opzich heeft de verkoper er niks mee te maken, maar op deze manier hebben ratings ook geen nut. Natuurlijk speelden wij al GTA1 in 1997 toen we iets van 10 jaar oud waren, maar dat soort spellen was wel van een andere orde, met name vanwege de graphics.

Maar ook bioscopen mogen te jonge kinderen weren ook al is er een ouder bij, dus ik vraag me gewoon af waarom dit niet wordt gedaan.

Dat ouders vroeger de leeftijdrating van games niet wisten snap ik, op de meeste games stond niks. Maar tegenwoordig vind ik dat ouders daar toch zeker even naar moeten kijken. Sowieso staan de ratings supergroot op doosjes..
Als 15-jarige kan t best zijn dat 18+-games prima kunnen, maar bij iemand in de leeftijd van 6-10? mwah..

De verkoper had ook een PS3 met Modnation racers kunnen voorstellen
Ach joh die kids van tegenwoordig kunnen daar wel tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:17:
[...]
Die kids die spelen wel, maar die andere kids, waarbij de armen van de torso afgetrokken zijn omdat dat in God of war ook zo gaaf was niet zo :P

Srsly, zo'n winkelier moet je eigenlijk ergens aangeven vind ik. Hij had op zijn minst moeten aangeven dat het geen kids game was en de leeftijdskeuring doorgeven.
Maar goed, misschien heeft hij dat ook gedaan en had de moeder zoiets van, ik weet het maar ik ga het kind netjes begeleiden tijdens het gamen, en uitleggen dat het fictie is, onwenselijk gedrag etc etc, opvoeden enzo
:+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk BT keyboard komt eraan :)
Weet alleen niet of deze ook in de EU uitgebracht wordt...

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:15
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:27:
Leuk BT keyboard komt eraan :)
Weet alleen niet of deze ook in de EU uitgebracht wordt...

link
Dit is ook mooi http://us.playstation.com...charging-station-ps3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:15
GAIAjohan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:00:
[...]

Die ligt al in de MM. :) Ik meen @ €20
Zie net idd dat het al te bestellen is op internet, helaas wel voor 35 euro minimaal. Heb op de MM site niks kunnen vinden erover.

[ Voor 8% gewijzigd door SL65 op 07-06-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat is er mis met een charger zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqR,!joE3NTgOG5UBN0K!mgQWQ~~0_12.JPG
Via eBay te krijgen voor ongeveer 6 USD...

Ik gebruik er zo een al ruim twee jaar zonder problemen, destijds uit China over laten komen voor 3 euro inclusief verzendkosten :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De Move komt misschien eindelijk af van zn imago als damesspeeltje.

Kijk eens naar het nieuwe XBOX360-stuur die de titel overneemt :P
http://cache.gawkerassets...03366024_90f35894f7_b.jpg

Hopelijk gaat de Move dan weer wat beter verkopen en beginnen reviewers eraan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Laatst online: 11-09 14:29
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:17:
[...]

Naja, als je het de ouders vraagt krijg je meestal 2 soort reacties:

1. Oh dat wist ik niet...

2. Als ze het thuis niet spelen dan spelen ze het wel bij vriendjes.

Kortom, ontwetenheid of kop in het zand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 14-09 09:59
Ik heb even een vraagje, is de store in azië weer online?

Ik heb namelijk homefront bij play-asia gekocht maar kan de code niet invullen in de nl store. Dus ik een account aangemaakt die aziaatisch was maar daar werkt de code ook niet.
Toen had ik play-asia gemaild om te vragen of hun nog oplossingen hadden maar ze zeiden dat de store in azië nog niet online was.
Klopt dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
zit een aardige bug in de store... Koos ratcht en clanket, sloot perongeluk PS3 af... Staat R&C wel in downloadlist...

Ik kan ik in de store nog wel welcome back program aanklikken, maar nadat ik P+ heb aangeschaft is het vierkantje weg om naar de 5 gratis spellen te gaan...

Iemand hetzelfde meegemaakt en weet op te lossen?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online
Dat van 'bij zijn vriendjes speelt hij het dan wel' vind ik een non argument. moet je 'spelen spelen waar ze niet oud genoeg voor zijn' vervangen door bier drinken ofzo. *zucht*.

Is kijken wanneer mijn zoon, zijn eerste echte console gaat krijgen, ik weet wel dat als hij te hard gaat zeuren dat ik mijn nes met mario wel uit de kast haal voor hem :D
Op een gegeven moment gaat hij natuurlijk toch wel dingen uitzoeken en ontdekken, je kan het sturen, maar uiteindelijk zullen ze (via downloaden, of idd vriendjes) toch wel dingen gaan spelen die niet voor ze bedoeld zijn, maarrrrrrrr dan mag ik hopen dat we idd spreken over 12-13 jaar oud, niet 6.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:57

f.h

Zag het hier nog niet staan maar firmware 3.65 is uit.
Earlier tonight we released an optional system software update (v3.65) for PlayStation 3. This new firmware improves the operating stability of some PS3 format software, and changes the XMB item SaveData Utility (minis) to [SaveData Utility(minis/PSP)].

Again, this update is optional, and can be downloaded by selecting System Update from the Setting column of the XMB.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Sagat schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:07:
Dat van 'bij zijn vriendjes speelt hij het dan wel' vind ik een non argument. moet je 'spelen spelen waar ze niet oud genoeg voor zijn' vervangen door bier drinken ofzo. *zucht*.

Is kijken wanneer mijn zoon, zijn eerste echte console gaat krijgen, ik weet wel dat als hij te hard gaat zeuren dat ik mijn nes met mario wel uit de kast haal voor hem :D
Op een gegeven moment gaat hij natuurlijk toch wel dingen uitzoeken en ontdekken, je kan het sturen, maar uiteindelijk zullen ze (via downloaden, of idd vriendjes) toch wel dingen gaan spelen die niet voor ze bedoeld zijn, maarrrrrrrr dan mag ik hopen dat we idd spreken over 12-13 jaar oud, niet 6.
Mijn zoon is 7 maar die speelt wel al op mijn NES. Het begon allemaal met de DS en uiteindelijk kan ie met al mn consoles uit de voeten (NES, SNES,Megadrive, PS3 etc) Hij speelt vooral Mario en vindt ie prachtig. Maar als ik MK speel kijkt ie toch uitzichzelf al even de andere kant op. Ik denk dat het toch vooral een kwestie van opvoeden is en dat je zelf in de gaten houdt wat ze spelen..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
SOCO_cola schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:05:
Ik kan ik in de store nog wel welcome back program aanklikken, maar nadat ik P+ heb aangeschaft is het vierkantje weg om naar de 5 gratis spellen te gaan...

Iemand hetzelfde meegemaakt en weet op te lossen?
zoek even op "welcome back" in dit topic en je vind dit meerdere malen uitgelegd.
zoeken is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 09:19
is de Japanse store al weer online. Als ik wil inloggen krijg ik een of ander bericht wat ik natuurlijk niet kan lezen.

Wil namelijk alle 5 spellen downen en via de NL en USA store ben ik al bezig geweest. Al heb ik uit de NL er maar 1 kunnen kiezen...daarna kon ik niets meer????? USA wel 2 spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Echt, dit is al TIG keer langsgekomen in dit topic :/

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Volgens mij is de Japanse store nog niet online, omdat Sony het een en ander moest uitleggen aan de Japanse regering. Heb inmiddels het wachtwoord van mijn Japanse account wel kunnen wijzigen.

EDIT:

Vanavond de 3.65 maar even binnenhalen!

EDIT2:

Zag een goede reactie voorbijkomen op het PS Blog:
can we please have an update that lets us organize our games/music/videos the way we want, it bugs my ocd that resident evil 2 is nowhere near resident evil 3 among other things.
Ik vind het ook zwaar irritant dat je de lijst met gedownloade games/demo's bijna niet kunt ordenen/sorteren. Ik heb ze nu op platform gesorteerd, maar een overzichtelijke lijst is er niet bij. PS3 games staan gewoon gesorteerd op datum en ook nog eens in een lijst, waardoor je soms flink naar beneden moet scrollen.

EDIT3:

Background trophy syncing en cross game chat zouden ook goed features zijn!

[ Voor 70% gewijzigd door Dj-sannieboy op 07-06-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Sowieso zijn een paar dingen simpel aan te passen die het gebruik veel fijner maken.
Downloads uit je downloadlijst kunnen verwijderen. of een apart filter voor demo's
Games zonder behaalde trophies uit de lijst laten.
Games ook kunnen sorteren op alfabet.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:48:

Ik vind het ook zwaar irritant dat je de lijst met gedownloade games/demo's bijna niet kunt ordenen/sorteren. Ik heb ze nu op platform gesorteerd, maar een overzichtelijke lijst is er niet bij. PS3 games staan gewoon gesorteerd op datum en ook nog eens in een lijst, waardoor je soms flink naar beneden moet scrollen.

EDIT3:

Background trophy syncing en cross game chat zouden ook goed features zijn!
Je kan eventueel ook zelf mapjes maken.. wel even wat werk, maar als je het eenmaal hebt gedaan dan hoef je het alleen maar voor je nieuwste downloads te doen. (niet ideaal, maar beter dan niks? :) )

[ Voor 18% gewijzigd door nioz op 07-06-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Ik hoop deze week een grotere schijf te ontvangen zodat ik mijn 120GB kan vervangen. Ik had nog maar 10GB over (alleen spelletjes en wat demo's :S ). Ik meen me te herinneren dat niet elk spel zich laat backuppen en restoren. GRID zou daar 1 van zijn. Laat dat nou net het spel zijn dat ik speel. Als ik nu al die gamedata handmatig kopieer, werkt het dan wel? Klote werk, maar als het werkt zal het wel moeten. Ik heb eeeeeeeeecht geen zin om helemaal opnieuw te beginnen namelijk.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Toevoegingen die ik wel zou willen zien:

- Een echte music (of media) library
- Google Music op PS3 (zoals Picasa ook in PS3 zit)
- Browser upgrade
- Cinavia eraf :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:13:
Toevoegingen die ik wel zou willen zien:

- Een echte music (of media) library
- Google Music op PS3 (zoals Picasa ook in PS3 zit)
- Browser upgrade
- Cinavia eraf :P
Browser upgrade zou zeker een toevoeging zijn!
Native Youtube App?
Podcast/Radio App?
Cinavia heb ik inmiddels (weer) omzeild door gewoon m'n PC aan te sluiten op m'n TV :)
nioz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:09:
[...]

Je kan eventueel ook zelf mapjes maken.. wel even wat werk, maar als je het eenmaal hebt gedaan dan hoef je het alleen maar voor je nieuwste downloads te doen. (niet ideaal, maar beter dan niks? :) )
Vanavond eens mee aan de slag, bedankt voor de tip.
Zou handiger zijn als je een overzicht kan krijgen van je spellen i.p.v. een lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jammer dat de omrekenmachine bij Sony stuk is. PS Vita instapmodel gaat in Amerika 249 dollar kosten (zo'n 170 euro) en bij ons 249 euro. Matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Sandyman538 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:32:
Jammer dat de omrekenmachine bij Sony stuk is. PS Vita instapmodel gaat in Amerika 249 dollar kosten (zo'n 170 euro) en bij ons 249 euro. Matig.
typisch :r niet niet specifiek op sony gericht

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Waarschijnlijk is de Amerikaanse prijs zonder VAT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Ga uit van 8,25% dus dan kom je op $ 20,- extra. Is nog steeds veel goedkoper dan in de EU. In de USA wordt gewoon veel meer verkocht. Logisch ook dat het daar goedkoper is. Zo werkt het met vrijwel alles. Jij koopt veel in, krijg je het ook goedkoper. In EU komt het misschien via Rotterdam of Antwerpen binnen en vervolgens moet het nog verscheept worden naar alle andere landen... Drama. Move to the USA then you get low prices ;)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

f.h schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:13:
This new firmware improves the operating stability of some PS3 format software
Bron
Lekker specifiek weer van Sony :')

[ Voor 9% gewijzigd door BlackEyedAngel op 07-06-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Sandyman538 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:32:
250 dollar is hier 205 euro (na toevoegen BTW, US prijzen zijn idd zonder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

M a r c o schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:33:
[...]

250 dollar is hier 205 euro (na toevoegen BTW, US prijzen zijn idd zonder).
Dan zit je toch nog steeds 20% goedkoper in de usa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
..

[ Voor 98% gewijzigd door jostefa op 07-06-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS3 System Software Update (v3.65)
Earlier tonight we released an optional system software update (v3.65) for PlayStation 3. This new firmware improves the operating stability of some PS3 format software, and changes the XMB item SaveData Utility (minis) to [SaveData Utility(minis/PSP)].

Again, this update is optional, and can be downloaded by selecting System Update from the Setting column of the XMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Uberhaupt onvoorstelbaar dat sony geen check op het serie nummer oid heeft dat je maar 1 wb pakke2t per ps3 uitdeelt...op deze manier is het logisch dat menssen meerdere games gaan claimen.
Kan iemand bevestigen dat dit ook daadwerkelijk werkt ?

Ik had met mijn account al WipEout gedownload. Gisteren logde ik dan in met het subaccount van mijn vrouw. In de Store zag ik dan effectief '2 remaining'. Dus dan Dead Nation gedownload en er kwam '1 remaining' dus het leek er inderdaad op dat het 2 per account is. Maar toen ik terug naar boven ging in de PSN Store merkt ik direct dat de 5 gratis games verdwenen waren en enkel nog de 2 tiles voor PSN Plus beschikbaar waren.
Dan terug naar mijn account geswitched en ook hetzelfde: in het Welcome Back gedeelte had ik rechts nog enkel 2 tiles met PSN Plus en links wel een balk met de 5 games, maar daarop klikken deed niets meer.

Dus lijkt er toch wel op dat het op zijn minst de bedoeling was van 2 games per PS3 en niet per account. Vraag me nu natuurlijk af of ik een derde game had kunnen downloaden als ik direct de download ervan gedaan had zonder terug omhoog te gaan in de Store :p.

EDIT: ondertussen dit gevonden : http://www.playstationpur...elcome-Back-pakket-online . Zou toch effectief 2 game per acct moeten zijn, eens proberen of die tip werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 07-06-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Twixie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:19:
[...]

Kan iemand bevestigen dat dit ook daadwerkelijk werkt ?
:w

Met 2 (van de 3) NL accounts en 1 US account hier 6 verschillende welcome back spellen binnengehengeld *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:32:
[...]

:w

Met 2 (van de 3) NL accounts en 1 US account hier 6 verschillende welcome back spellen binnengehengeld *O*
Welke 6 voor de PS3?...ik dacht het er maar 5 waren

LittleBigPlanet/InFamous/WipEout HD-Fury/Ratchet & Clank: Quest for Booty/Dead Nation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:46
supercop7373 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:17:
[...]

Welke 6 voor de PS3?...ik dacht het er maar 5 waren

LittleBigPlanet/InFamous/WipEout HD-Fury/Ratchet & Clank: Quest for Booty/Dead Nation
Super Stardust HD toch in de Amerikaanse store?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
E3 trailers:

UNCHARTED 3: Drake's Deception

STARHAWK

RESISTANCE 3

INFAMOUS 2

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L5X8VcrloAY]

[ Voor 10% gewijzigd door swopdark op 07-06-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
cheiron schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:22:
[...]

Super Stardust HD toch in de Amerikaanse store?
klopt ja, zie het nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb als ik me niet vergis, een account uit HK. Hong Kong dus; wanneer ik daarmee wil inloggen krijg ik nog steeds het bericht dat ze "Bezig zijn met onderhoud". :? Teriwjl mijn NL account het wel gewoon doet hehe. Ik wil graag nog 2 gratis Welcome-Back games. :>

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist op een forum gelezen hoe je de Cinavia protectie handmatig kunt omzeilen door namelijk het jaartal handmatig te veranderen in bijvoorbeeld 2012! Hierdoor kun je namelijk 20 minuten langer naar een sony film kijken maar daarna verschijnt de melding weer en ga je terug naar datum & tijd instellingen en pas je het jaar aan naar 2013 waardoor je weer 20 minuten extra krijgt. Dit werkt ook met de nieuwe 3.65 update. Je zult dit dus 4 of 5 keer moeten doen maar kost maar iets van 5 - 10 seconden onderbreking! Kan ik wel mee leven vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zojuist LBP aan eht doen, maar wat is de Nederlandse stem irritant zeg en -totaal niet- grappig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Sagat schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:01:
Hehe, stick pad verhaal is meer een kwestie van persoonlijke voorkeur, alhoewel de meeste goede spelers idd op stick spelen.
Als je kijkt naar de gemiddelde (fps) gamer dan zal vrijwel iedereen het beter doen met een muis tobo dan met een joypad. Maar goed, iedereen kan zo'n ding halen. Alhoewel de beste oplossing (imho) zou ziin om idd mensen te laten kiezen of ze willen spelen tegen andere pad spelers of dat ze zichzelf zo goed vinden dat ze het wel een uitdaging vinden om tegen muis/toboers te gaan.

Anyways, als ik op de bank zit vind ik een toetsenbord op schoot niet fijn. Dus ik hou het voor fps toch maar bij mijn pc.
Ik zit op de bank met zo'n lapdesk dingetje op schoot. Klein toetsenbord (zo'n Wolfking rond gaming ding voor $25 gehaald) en muis ernaast, dat gaat best goed.

FPS met muis en toetsenbord is denk ik net zo'n gewenning als spelen met een controller. Ik zie mensen met een controller dingen doen waar ik met m'n muis nog niet bijkom. :) Desondanks zal het op topniveau wel voordeel hebben, maar da's ongeveer 5000 stappen boven waar ik zit. :) Nadeeltje is wel dat ik in bfbc2 niet echt met de chopper kan vliegen, maar ik ben even aan het kijken naar een oplossing.

Maar goed, het zijn allemaal controllers die goed verkrijgbaar zijn (de fightsticks, racestuurtjes, joysticks, muiscontrollers), dus als mensen vinden dat mijn inputvehikel hen nadeel brengt, dan raad ik ze aan datzelfde voordeel aan te schaffen. :)

Pagina: 1 ... 26 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.