Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:47
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/MC_LA2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/coming.gif

Rockstar heeft Midnight Club - Los Angeles aangekondigd, release voor begin 2008, alhoewel ook al eind 2007 wordt genoemd. Komt uit voor de Xbox 360 en Playstation 3. Dit is inmiddels het vierde deel in de Midnight Club serie.

Rockstar Games Announces Midnight Club: Los Angeles for PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Xbox 360™
Fourth Installment of the Blockbuster Racing Franchise Unveiled

New York, NY – May 16, 2007 – Rockstar Games is proud to announce the fourth installment of its critically-acclaimed and genre-defining Midnight Club franchise, Midnight Club: Los Angeles. Developed by series creator Rockstar San Diego, Midnight Club: Los Angeles will be available for the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and the PLAYSTATION 3 system in early 2008.

"Midnight Club's addictive blend of freedom, style and sheer sense of speed sets it apart from its competition," said Sam Houser, Founder and Executive Producer of Rockstar Games. "With Midnight Club: Los Angeles, Rockstar San Diego looks to once again push the boundaries and expectations of what a racing game can be. Rockstar San Diego has always been the technology leader in delivering the ultimate racing experience, and with this game, they are looking to re-define the idea of a completely immersive racing game experience, both offline and online."

"On prior consoles, the Midnight Club franchise continually raised the bar for racing games, evolving from being the first ever street racing game to setting the defining standard for credibly integrating street racing culture with an intense racing experience," said Jay Panek, Producer of the Midnight Club series. "With Midnight Club: Los Angeles, our goal is to evolve on all possible levels and stay true to the hardcore gaming experience the series is known for, while making it accessible to casual gamers and car enthusiasts."

Consistently the most innovative, highest-rated street racing franchise, Midnight Club set the standard of what an open-world racing game can be. Midnight Club: Los Angeles will deliver a truly immersive next-generation racing experience that is second to none.

For more information about Midnight Club, please visit our website at http://www.rockstargames.com/

Ik heb met veel plezier Midnight Club 3 - Dub Edition gespeeld op de xbox 1. Het racen is eigenlijk redelijk simpel, typisch een arcade racer, maar toch erg goed en soms lekker over the top. _/-\o_ Uiteraard heb ik het uitgespeeld, was goed te doen. Racen was met auto's en motoren.

Er waren in deel 3 veel mogelijkheden voor (optisch) tunen, ik heb er vette creaties mee gemaakt. Een nieuwe versie kan alleen maar beter worden, zeker gezien het feit dat het nu eindelijk echte next-gen HD zal zijn....!

Het wachten is dus op meer info, ik zal deze post waar mogelijk aanvullen.

Nog even wat zelf gemaakte screens uit deel 3, om alvast in de stemming te komen:

Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/DSC_4818.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/DSC_4811.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/DSC_4817.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/DSC_4810.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/DSC_4806.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/DSC_4805.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/DSC_4789.jpg

8) :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Dit word weer een goede titel denk ik.
Ik heb Midnight Club 3 vandaag gekocht en vind de gameplay echt super.

Daarom kijk ik erg uit naar het nieuwe deel,ik hoop dat het nieuwe deel de RAGE Engine van Rockstar Games gaat gebruiken,wat ik wel denk. :D

Dit word weer een toppertje. :D

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Er zijn nog wat screenshots en een trailer verschenen, check:

http://www.rockstargames.com/midnightclubLA/?screenshots=5

Ziet er top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Officiële releasedatum is op dit moment 7 oktober 2008.

Hier kun je een korte preview checken: http://xbox360.ign.com/articles/892/892984p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, eindelijk een race game waar ik echt naar uitkijk.

MC3: Dub Edition was heel aangenaam, leuke races, vette wagens, zéér goede soundtrack..

Los Angeles ziet er mooi uit in MC4. En dan is het nog groter dan de 3 steden in de vorige editie.

Smullen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zit wel op de game te wachten, nog maar een maandje te gaan en ik heb 'm al gepre-ordered. Het racen in deeltje 3 was leuk, vooral in combinatie met de customisation....

Zat op de site de nieuwe filmpjes en auto's te bekijken en heb er weer zin in....er komen wel een beetje te veel (zover dat kan) goede racegames uit om het bij te houden. Heb GRID en Burnout Paradise nog niet uitgespeeld en daar komt deze nog bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Er is weer een nieuw filmpje uit met daarin de special abilities en dat ziet er goed uit (nu is het filmpje natuurlijk ook goed ge-edit), maar de slowmotion uitwijkactie ziet er spectaculair uit. Ook dat je in paniek mensen ziet rennen is een leuke extra touch ipv lege straten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dit ziet er goed uit:

ROCKSTAR GAMES SOCIAL CLUB BRINGS ON MIDNIGHT CLUB LOS ANGELES

Unlock the Audi R8, create and share user-created content, and rate the competition at Rockstar’s gaming community home on the web

The Rockstar Games Social Club is an online hub for gaming with leader boards, special rewards, competitions and more. Midnight Club Los Angeles aims to deliver even more gaming goodness through the R* Social Club by offering a host of new ways to immerse yourself in the non-stop driving, customizing and racing when you’re away from your console. With online tournaments, video content creation and sharing, rich stat-tracking capabilities, and the chance to unlock the powerful Audi R8 in the game, joining the Rockstar Social Club will complete Midnight Club Los Angeles experience.

Launch Features

• The Driving Test - complete a series of in-game challenges as you play Midnight Club Los Angeles, as you work towards three different classes of driver’s licenses. Each class of license unlocks a different in-game item -- the Class A license exclusively unlocks the ultimate prize, the red hot Audi R8.

•Rate My Ride – Midnight Club Los Angeles boasts an incredible array of customization options, from rims and custom paints to wide body kits and custom parts – the choices you can make in personalizing your vehicle are nearly limitless. The next step is to share your creations with your friends, and find out how you rank. Upload your vehicle in-game, and it will be added to a constantly changing display of rides up for review. View the selection in game or via the Social Club, vote for your favourites and see where your ride ranks on the worldwide leader board. In-game you also have the opportunity to purchase your favorite vehicle designs.

• Hollywood Auto – This is the place to size up your next in game purchase. All of the cars and motorcycles from the game are available for your perusal online in the showroom. Here you can see which ones statistically are most popular, most driven and which have won the most races online. You can also download beauty shots of your favourite vehicles from the in-game collection.

• Screenshot Gallery - You've explored the camera mode, snapped glossy close-ups of your custom vinyl designs, captured awesome crashes and posed your favourite vehicles in front of all those breathtaking Los Angeles vistas. Now upload them to the Social Club, where you can organize your shots and share your selects with all of your friends.

• Player Profile - Keep an eye on your personal stats, and those of your friends, through the Social Club’s Player Profile system. Your profile is fully customizable: choose which stats you want to display, personalize the page layout’s theme and decorate with your favorite screenshots.

• Multiplayer Leaderboards - Incredibly deep leaderboards and stat tracking means you can see how you and your friends stack up in almost every conceivable way at any time of the day. Get ready for competition on a whole new level.

And that’s just the beginning. There's much more to come, including a hosted tournaments series, the LA FM music player and the exclusive Midnight Club Los Angeles screenshot music video generator. Look for additional content and enhanced user features to be added to the Rockstar Games Social Club experience regularly, in support of Midnight Club Los Angeles, Grand Theft Auto IV and many future Rockstar titles to come. Make sure to check back regularly to see what’s new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter Info MC LA komt ook uit voor de PSP :9 (klik op de thumbnail voor een grotere afbeelding)

Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_MC_LA_Remix_PSP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
Ik heb Midnight Club LA gisteren bij de Mediamarkt gehaald. Echt leuk om te spelen.

Gelukkig verdien je hierbij ook geld en respect als je een race verliest.

1 min punt tot nu toe:

Die politie is dus niet van je af te schudden. Bij bijv. Need for Speed is het nog wel te doen, maar ben gisteren 20 minuten bezig geweest en nog steeds geen geluk.

Rijden ze ver achter je en dan opeens beukt er weer 1 auto tegen je aan. :(

1 tip:

Besteed, vooral in het begin, je geld slim.

Verder zeker het kopen waard.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Zie in de reviews dat het een pittig spel is. Dat waren de vorige delen ook, dus vindt het wel goed dat ze daar weinig aan hebben veranderd. Des te groter is de kick als je races wint. Mijn exemplaar heb ik online besteld, dus die verwacht ik ergens volgende week te ontvangen. Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook binnengehaald nadat ik MC3 heel goed vond.

Ik heb de golf gti gekozen, in het begin natuurlijk een grap op zich, maar ondertussen al gemod met een spoiler, voor-en achterbumper, uitlaat, verflaagje en natuurlijk de performance omhoog gedaan waar mogelijk.

Ik heb 1 x buiten een race politie achter me gekregen en daar ik op dat moment te traag reed, reden ze me klem. In 2 races kreeg ik ook politie achter me aan maar die konden me echt niet bijhouden, ik dank ze trouwens om mijn dichtste achtervolgers niet door te laten :)

LA zelf is prachtig, veel details en nauwkeuriger dan in GTA SA en het Pimp my ride spel voor de ps2 van een tijd terug. Racen zelf gaat ook beter, maar dat gas geven met de rechter analoge stick gebeurt is minder, L2 en R2 zoals in GTA4 zou beter geweest zijn.

Minpunt: géén offline multiplayer! :( (enkel F1 doet dat even 'goed')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik zit op een Belgische zender naar jullie Nederlandse wegmisbruikers te kijken.

Twee keer raden voor welke game ze publiciteit maken in de tussenstukjes :+ "Dit programma werd u aangeboden door MC LA" Gotta love the sarcasm :p

Is het nu al uit of niet? Zoals gezegd komt er waarschijnlijk voor eindejaar een ps3 met lbp, en dan wil ik zeker ook deze game er bij.

Driver 1 en 2 zijn zowat m'n meest favoriete game ooit, en als deze MC iets van dat gevoel kan terugbrengen (al was het maar een beetje) dan ben ik al tevreden.

Ik leg de associatie omdat ik al in een review heb gezien dat er een 'get the flag' multiplayer mode in zit (net zoals in driver 2 O+ ) en hopelijk ook races waarmee je checkpoints door de stad moet halen, of wat dan ook. Zolang het maar lekker scheuren is in een vette leuke stijl die het midden houdt tussen een beetje realistisch, en vooral ook redelijk wat arcade (met een tikje op de handrem op magistrale wijze in een zijstraatje 'coasten' zoals in chase movies, zoals dat alleen kon in driver 1,2 en 4 O+ ....)

Bring it on! (als GTA IV nu eens die handling had!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Geweldig spel.
Lekker arcade maar toch lastig op sommige momenten.

Dit is mijn auto.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van 'wegen die verdwijnen' en 'cut-scenes' die niet goed afspelen op de xbox360 ? Bij mij word af en toe de weg niet meer geladen als het te snel gaat(gelukkig totaal niet belangrijk bij een race spel 8)7 ), en heb regelmatig geen geluid in cut-scenes. Ik kwam op internet al wat mensen tegen die hier ook last van hebben. Beetje jammer, verder speelt het wel lekker.

Wat ik ook wel jammer vind is dat je niet gewoon tussen de stoere jongens kan rijden bij zo`n 'hang plek', je kan alleen tegen ze racen, maar niet samen met ze 'hangen' op zo`n parkeer plaats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Gisteren even de trailers bekeken op m'n Xbox360, dat zag er erg fraai uit. Lijkt het rijden zelf een beetje op GTA4? Dat vond ik namelijk goed gedaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
Wat een vette game zeg..! Leuke gameplay en al dat tuning gebeuren erbij geeft de game veel breedte. Ik heb het idee dat deze game een beetje onder dik cement ligt.. De game krijgt weinig aandacht en dat is jammer want het is echt een goede racegame en zeker een dikke concurrent voor EA's nieuwe Need for speed.

De besturing is zeker niet hetzelfde als GTA, beter gezegt totaal anders. Je ziet gewoon dat die gasten bij Rockstar veel minpuntjes van de vorige serie hebben verbeterd en veel aandacht hebben besteed aan de super mooie omgeving en de wagens!

Persoonlijk ben ik echt te spreken over deze game, tuurlijk het is allemaal wel wat arcade maar die stad en de sfeer poeh..! Ik ga mezelf opsluiten met Midnightclub en Littlebigplanet opzak hahah gekkenwerk deze maand! :D

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Laatst online: 19-12-2024
Heeft Midnight Club Los Angeles ook een Online Freeroam functie, zoals Burnout Paradise die kent?
Dus beetje touren met anderen en files en kettingbotsingen creëren >:)

Verwijderd

Jah dat kan, valt me alleen tegen hoeveel mensen er online zijn. Bij online cruise (free roam) kom ik hooguit 4 personen tegen. Wil ik racen of een battle doen is er gewoon helemaal niemand. Heeft dit met mijn rank te maken of heeft iedereen hier last van.

• Walkman
  • Niet online
Ik denk dat op het moment gewoon het probleem is dat er zoveel games uitkomen dat deze een beetje ondergesneeuwd wordt. Ik heb deze game ook gekocht en even een kwartiertje gespeeld om te kijken hoe het is, maar daarna Saint's Row 2 erin gestopt en niet meer naar MC gekeken. Ik ga 'm nog wel spelen, maar dat zal pas na SR2 en Gears of War 2 zijn.....

Verwijderd

Walkman schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:41:
Ik denk dat op het moment gewoon het probleem is dat er zoveel games uitkomen dat deze een beetje ondergesneeuwd wordt. Ik heb deze game ook gekocht en even een kwartiertje gespeeld om te kijken hoe het is, maar daarna Saint's Row 2 erin gestopt en niet meer naar MC gekeken. Ik ga 'm nog wel spelen, maar dat zal pas na SR2 en Gears of War 2 zijn.....
ok thx van je reactie. Denk dat ik hem dan toch maar ga doorverkopen want eerlijk gezegt vind ik er niet zoveel aan. Voelt meer als een verplichting al die races uit racen dan dat ik het leuk vind. Vooral vanwege de irritante AI. Het komt er meestal op aan om je boosts en je special ability tot het laatst te bewaren. Ook vind ik de races en omgeving maar wat eentonig.

Online zal ws erg leuk zijn, maar met zon lage populatie is het ook niks.

Verwijderd

Wat mij betreft zijn er 4 games die ongeveer in dezelfde categorie vallen. Zelfs als je de categorie heel strikt definieert, dus niet alleen arcade, maar ook free roam, city parcours, enz...

TDU, NFSUnderground, Burnout Paradise, MC:LA

Waarbij TDU de oudste is. Persoonlijk vond ik TDU een beetje tegenvallen. Natuurlijk weer goed gehypt en gepresenteerd, maar eenmaal ik het gekocht had vond ik er minder aan. Omgevingen een beetje saai en repetitief en dat tropisch groen waarmee 85% van het eiland bedekt is valt ook tegen na een tijdje. Op de pc was online trouwens een ramp. Weinig echt gebruik kunnen maken van de features die het biedt, weinig mensen online op de map en veel lag. Eerste paar uur: wow, daarna eigenlijk geen replay value meer...

NFSU, tja, bekijk filmpjes op gametrailers, dat gaat helemaal nergens meer over. Mooi dat het arcade is, heb ik geen probleem mee, maar nitro bijgeven in een driftbocht voor 'betere controle en stabiliteit' is gewoon nonsens. Idem als die 'speciale manoeuvres' die met één simpele button/handeling kunnen uitgevoerd worden. (handbrake turns, reverse 180,...) Pro street vond ik niets aan. Kwartiertje gespeeld en ik snapte er niets van.

Burnout paraside is geweldig: nu overal voor ~30 euro te koop en vééééél support op de consoles. Extra content, motoren, ... vette actie en op de ps3 helemaal uit de store te downloaden...

MC:LA, voor zover ik kan zien op filmpjes valt het wel mee. De gametrailers.com review stipt toch een paar minpuntjes aan, maar globaal genomen ziet het er goed uit. (wel bij momenten iets té arcade, dat had ik nu niet verwacht eerlijk gezegd). Ik vrees ook dat het je niet blijft spelen. Een kruising tussen GRID en MCLA had ik bvb meer kunnen appreciëren.

Aangezien ik geen vier gelijkaardige games hoef, maar gewoon één goede waar ik zoveel mogelijk mee kan doen en gamen, stel ik volgende rangschikking voor ;)
1. Burnout Paradise
2. MC:LA
3. TDU (eigenlijk al te oud)
4. Euhm, 10. NFSWhatever...

Hoe ziet jouw rangschikking er uit? :)

Verwijderd

Mijn mening komt in het overgrote gedeelte overheen. NFSU is gewoon te onrealistisch en onderhand al deeltje x. De delen die tegenwoordig uit worden gebracht, kunnen mij niet genoeg boeien. Toendertijd alleen underground bijna helemaal uitgespeeld.

Ik ben zowiezo niet zo van de arcade racers. Mijn interesse gaat meer naar een kruising tussen sim en arcade. Ik noem Grid en PGR 3/4. Dat zijn voor mij de perfecte spellen. Ook Burnout Paradise vind ik een erg goed spel, ondanks dat deze arcade is. De setting en de manier waarop je raced met de crashes, vind ik erg gaaf. En blijft ook boeien. Het is niet frustrerend, zoals bij midnight club. Bij Midnight Club kan je het meestal na een crash wel vergeten, vooral op het laatste stuk. Je komt namelijk volledig tot stil stand komt en dat merk je ook aan de tegenstanders. Natuurlijk wel realistisch, maar in een race spel waar daar de nadruk niet op ligt is het behoorlijk irritant en doet het af aan de spel ervaring. Het hoort het niet zon grote impact te hebben. Vooral als je je bedenkt hoe ontzettend eenvoudig de wagens zijn te besturen. NFS is er niets bij. Mijn top 4, niet onderbouwd,

1.PGR 4
Ontzettend gaaf spel, met veel game modi. En niet te arcade, maar ook niet te realistisch. Ook erg leuk en uitdagend online.

2. GRID
Hoewel ik van dit spel alleen nog de demo heb kunnen spelen weet ik dat de besturing, de graphics en hoe je race mij erg aan spreken. ook zeker nog een game die ik ga halen

3. Burnout Paradise
Zelfde als grid alleen nog de demo kunnen spelen. Wil ik ook echt binnenkort gaan halen. Vorige burnout series over het algemeen bijna helemaal uitgespeeld.

4. Forza
Ondanks zijn realistische opzet. Toch even goed nog op de vierde plaats. Ws door zijn realistische opzet, voor de afwisseling. Knal je ergens tegen aan kan je overnieuw beginnen, want dan ligt je auto in de prak. Dit vergt een hele andere race stijl. Je moet nauwkeurig racen wil je niet verliezen.

Geen enkele arcade racer in mijn lijstje, misschien wel de bedoeling. Maar dan heb ik simpelweg geen top 4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:40:
Wat mij betreft zijn er 4 games die ongeveer in dezelfde categorie vallen. Zelfs als je de categorie heel strikt definieert, dus niet alleen arcade, maar ook free roam, city parcours, enz...

Aangezien ik geen vier gelijkaardige games hoef, maar gewoon één goede waar ik zoveel mogelijk mee kan doen en gamen, stel ik volgende rangschikking voor ;)
1. Burnout Paradise
2. MC:LA
3. TDU (eigenlijk al te oud)
4. Euhm, 10. NFSWhatever...

Hoe ziet jouw rangschikking er uit? :)
Ik heb TDU veel gespeeld (is de game waar ik ook de meeste achievements voor heb), was leuk en zeker een game waarvan ik het 2e deel van zal kopen als het uit is. Zal 'm op het moment alleen nog spelen als ik even lekker wil cruisen....

Burnout Paradise heb ik ook en alhoewel ik die vooral online leuk vindt om te spelen, pakt het me persoonlijk wat minder als singleplayer spel.

MC:LA heb ik nog te weinig gespeeld om een goede mening over te vormen, maar vond deel 3 heel goed en de pittigheid van deze reeks spreekt me altijd wel aan, geeft echt voldoening als je races wint (datzelfde gevoel geeft GRID trouwens ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
Wat een geweldige game is dit.

Ik speel em uren achter elkaar en telkens neem ik me voor om weer eens een andere game te spelen, maar op een of andere manier komt de midnight club LA dvd niet uit mijn xbox360.

In het begin is de game erg moeilijk en zelfs frusterend, maar als je eenmaal een paar vette bakken hebt om door de stad te scheuren, dan is de game geweldig.

Wat is er zo mooi aan:

De city of LA. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Met voetgangers, stoplichten, licht reclames ect ect. en zeer veel verkeer. Zons opgang, zons ondergang, dynamisch weer ect ect.

Op een of andere manier is er echter weinig aandacht voor deze game, terwijl deze game met kop en schouders boven NFS Undercover uitsteekt.

Alles wat je leest over NFS undercover wat niet goed is, doet deze game juist wel goed.

Mijn inziens de BESTE freeroaming race game tot nu toe.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik een groot minpunt vind, is dat er geen offline multiplayer is. In MC3 Dub was dit wél het geval.

Het is een beetje een trend denk ik, want NFS Underground 1&2 kon je ook met een splitscreen spelen, tegenwoordig gaat dit ook niet meer.

En dat in tijden dat iedereen speciaal daarvoor een grotere tv heeft gekocht (Lcd of plasma).

Het spel zelf is heerlijk, dat dan wel weer. De muziek valt goed mee (hoewel ik dit in MC3 beter vond), de stad LA ziet er echt prachtig uit, en de auto's natuurlijk ook. En ja hoor, aan 400 km/u vlammen op de autostrade met een nitroboost geeft een kick!

Ondertussen 3 Lambo's, namelijk de Gallardo Spyder (in het wit met chrome velgen :9~ ) en de Murcielago (normaal en Dub edition). Toch nog kijken om de Miura ook aan te schaffen.

Wat minder is, is het feit dat je met Roar motorrijders gewoon van hun moto blaast. Maakt het soms iets te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hoe moeilijk is deze game in het begin dan? want als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel frusterende stukjes in games :P dus hoe speelt het op het gemakkelijkste niveau?

vraag me dit af omdat de game tegenwoordig voor odner de 40 euro te scoren is, lijkt me een toffe game, krijgt goeie reviews en het is weer eens wat anders dan NFS... maar dan moet het niet een, voor mij, frustrereden game zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
Chaoss schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:33:
Hoe moeilijk is deze game in het begin dan? want als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel frusterende stukjes in games :P dus hoe speelt het op het gemakkelijkste niveau?

vraag me dit af omdat de game tegenwoordig voor odner de 40 euro te scoren is, lijkt me een toffe game, krijgt goeie reviews en het is weer eens wat anders dan NFS... maar dan moet het niet een, voor mij, frustrereden game zijn.
De Ai is redelijk snel en omdat er veel verkeer is de stad rond rijdt is 1 crash vaak al voldoende om je te ver achterop te laten komen.

Het enige wat deze game nl. mist is een reset knop, waardoor je na een crash soms te veel tijd verliest en dat maar kiest voor : restart race en dat soms meerdere malen achter elkaar.

Voor de rest een super vette game.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:33:

In het begin makkelijker vind ik, met een golf 1 is het toch nét iets makkelijker om auto's te ontwijken en bochten te nemen dan met een lamborghini :P

Nu is het inderdaad zo dat, wanneer je in het begin crasht al een eind achter zit op de rest, want zij hebben dan ook snelle auto's. Gelukkig maakt de AI ook fouten en spinnen ze ook een paar keer rond bij een botsing.

Ik kan me wel eens frustreren als een race niet lukt na 5-10 keer te proberen, maarja hangt af van persoon tot persoon denk ik, ik frustreer me bij andere games ook wel als het niet lukt / als ik verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Gisteravond besteld op Gamehubs.com voor maar 25 euro! :D Hoop 'm snel binnen te hebben, ben toe aan wat nieuws. Speel eigenlijk alleen maar shooters en begint een beetje te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:22:
Gisteravond besteld op Gamehubs.com voor maar 25 euro! :D Hoop 'm snel binnen te hebben, ben toe aan wat nieuws. Speel eigenlijk alleen maar shooters en begint een beetje te vervelen.
Ik heb hem 31 Okt besteld bij Gamehubs en heb hem nog steeds niet ontvangen, schandalig!

Ik ga mn geld terugvragen en koop hem wel ergens anders

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Zojuist is er bekend geworden dat er een patch beschikbaar is (of komt) waarmee de A.I. zich aanpast aan je eigen rijstijl. De moeilijkheidsgraad zal daardoor zakken!

Hierdoor zal het een stuk makkelijker worden om races te winnen en kun je jezelf eindelijk een stuurfoutje permiteren.

De patch is voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Maikel64 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:47:
Zojuist is er bekend geworden dat er een patch beschikbaar is (of komt) waarmee de A.I. zich aanpast aan je eigen rijstijl. De moeilijkheidsgraad zal daardoor zakken!

Hierdoor zal het een stuk makkelijker worden om races te winnen en kun je jezelf eindelijk een stuurfoutje permiteren.

De patch is voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3
Bron??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
www.shacknews.com/onearticle.x/56274

Edit:
Voor degenen die Midnight Club LA een tijdje links (of rechts :P ) hebben laten liggen i.v.m. de opeens stijgende moeilijkheid is de patch zeker een aanrader.

Heb zowaar 3 races achter elkaar gewonnen. Wel met enige moeite, dus het is niet opeens te makkelijk.

Alleen de groene, gele en oranje races worden aangepast. De rode races blijven even moeilijk (gelukkig maar).

[ Voor 51% gewijzigd door Maikel64 op 11-12-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Ik heb het spel nu een aantal dagen. ik kan alleen niet online spelen, elke keer vraagt ie of ik patch 1.03 wil installeren als ik dit doe. dan hangt me ps3 na een tijdje, en reboot ie de ps3. en dan ben ik weer in XMB menu en geen patch geinstalleerd?!

Iemand een idee hoe dit op te lossen is. Vind op inet nergens iets over dit probleem (ook bij rockstar niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:42
Heb 'm sinds kort ook (X360), voor eur 25 gescoord bij gamehubs, geen geld.

Zeker vermakelijk, maar vind de rijstijl soms wat vreemd, voelt nu allemaal erg gemakkelijk aan, al zit ik nog in het begin. Maar die 'weightshift' bijvoorbeeld, waarmee je gewoon je auto kantelt om even een scherpe bocht te pakken 8)7 had er van mij niet in gehoeven. Ik verwachtte absoluut geen race sim natuurlijk, ik wil ook gewoon een lekker arcade spel. Maar GTA4 vind ik lekkerder rijden eigenlijk (zelfde engine) en voelt imo realistischer aan (je moet ook echt remmen...). De Handrem vind ik ook 'n beetje vreemd en 'beter' in GTA4 eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 20:59
Xtuv schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 23:16:
Heb 'm sinds kort ook (X360), voor eur 25 gescoord bij gamehubs, geen geld.

Zeker vermakelijk, maar vind de rijstijl soms wat vreemd, voelt nu allemaal erg gemakkelijk aan, al zit ik nog in het begin. Maar die 'weightshift' bijvoorbeeld, waarmee je gewoon je auto kantelt om even een scherpe bocht te pakken 8)7 had er van mij niet in gehoeven. Ik verwachtte absoluut geen race sim natuurlijk, ik wil ook gewoon een lekker arcade spel. Maar GTA4 vind ik lekkerder rijden eigenlijk (zelfde engine) en voelt imo realistischer aan (je moet ook echt remmen...). De Handrem vind ik ook 'n beetje vreemd en 'beter' in GTA4 eigenlijk.
Heb em ook net binnen, 14 euro play-asia weekaanbieding _/-\o_ (al voorbij) . Maar die manier van rijden is typisch midnight club rijden. Als je de vorige delen heb gespeeld ken je het wel, op hoge snelheiden is een bocht maken er niet bij.. je drift gewoon alles eigenlijk.

Vraagje: Weet iemand al hoeveel die pack met suv's en 1/3 map erbij gaat kosten ? aangezien dit spel me maar 14 euro heeft gekost wil ik dat wel betalen, want suv's zijn echt te vet in MNC :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Xtuv, ik ben het volledig met je eens.

T'is mijn eerste midnight club, aangezien het een gta engine based game was had ik gehoopt dat de rijstijl meer in die richting zou gaan, dat is het jammer genoeg niet. Vind het wat te arcady, geef mij maar gta of nog beter, race grid manier van rijden, daar kost het tenminste wat moeite om goed te rijden.

Sterker nog, burnout vind ik, wat ook een arcade racer is ook een betere rijstijl hebben. T'is vooral de op een knop duwen om snel op twee wielen voor een haakse bocht te nemen die mij stoort, je hebt compleet geen feeling met de car, ook het overdreven "gedrift" bij het gewoon starten van je auto is overkill.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:42
6pack15 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:28:
[...]Heb em ook net binnen, 14 euro play-asia weekaanbieding _/-\o_ (al voorbij) . Maar die manier van rijden is typisch midnight club rijden. Als je de vorige delen heb gespeeld ken je het wel, op hoge snelheiden is een bocht maken er niet bij.. je drift gewoon alles eigenlijk.
Huh? Ik stoor me er juist aan dat je vrijwel niet van het gas af moet, bij GTA4 moet je voor 'n lullig bochtje al in de remmen... of gewoon met de handrem er doorheen ja, gaf me wel prima 'feeling' met de auto's, heb ik in MCLA veel minder... Die handrem in MC vind ik al helemaal vaag, lijkt weinig effect te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:56

frG

Ja de handrem is inderdaad echt iets mis mee :(

Overigens heb ik nu 8120 rep bereikt, en het spel geeft netjes aan dat ik een "Racer" ben, echter zijn de level 3 (c-class) vehicles nog steeds gelocked.. iemand enige idee waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heeft iemand anders ook problemen met het Photo Album (met name het uploaden)? Als ik in het album op X (Xbox 360) ram dan doet hij niets :(
frG schreef op woensdag 31 december 2008 @ 19:55:
Ja de handrem is inderdaad echt iets mis mee :(

Overigens heb ik nu 8120 rep bereikt, en het spel geeft netjes aan dat ik een "Racer" ben, echter zijn de level 3 (c-class) vehicles nog steeds gelocked.. iemand enige idee waarom ?
Meer rep verdienen, je unlockt vanzelf nieuwe rides & upgrades met meer rep.

[ Voor 60% gewijzigd door Angeloonie op 01-01-2009 22:24 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Heb het spel ook sinds gister op de 360 :) Zie dat er binnenkort een gratis update uitkomt ! :)
Gratis South Central upgrade voor Midnight Club: LA

[ Voor 15% gewijzigd door jordz. op 21-01-2009 09:29 ]

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de Audi R8 vrijgespeeld? Ik heb me bij Social Club bij rockstargames.com. Ik heb nu 8 van de 12 punten die je moet hebben voor je A-license. Ik heb alleen nog wat problemen met het behalen van het aanta; "Cars destroyed" en "Specials used". Ik zag op internet wel een workaround, maar die werkte bij mij niet. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er weinig mensen zijn die op dit topic reageren. Zijn er zo weinig spelers? Ik vind het een goede game, maar eerlijk gezegd is het één van mijn eerste race games.

Zijn er nog mensen die meedoen met het R* Tournament? Ik ben Sand and Surf aan het oefenen voor de Time Trial. Record is 3:00 minuten (nr. 38 bij C-class cars - 2004 SVT Focus). Iemand tips om sneller te gaan? Afstand naar #1 is 20 seconden!

typos

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:59
Ik speel het spel wel maar ben er niet zo heel erg goed in al vind ik het wel een heel erg fijn racespel.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:04:
Jammer dat er weinig mensen zijn die op dit topic reageren. Zijn er zo weinig spelers? Ik vind het een goede game, maar eerlijk gezegd is het één van mijn eerste race games.
typos
Sinds ik Burnout Paradise heb (een klein half jaar) speel ik MCLA niet meer.

Verwijderd

Ik heb 'm nu een aantal weken en hij is wel aardig, maar vaak gewoon frustrerend en ik denk niet dat ik hem lang blijf spelen. Heel soms speel ik 'm nu nog maar.... Het is ook echt alleen maar naar challenges rijden en racen, dat gaat snel vervelen. Vooral die series zijn kut, omdat als je er 3 moet winnen en je verknalt er eentje, dat je dan de hele serie opnieuw moet doen.

Wel heel gaaf gedaan als je naar de map gaat, dat je zo vanaf de straat uitzoomt (en weer inzoomt als je verder gaat). Dat gaat heel vloeiend en ziet er erg tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik speel dit alleen nog maar op m'n ps3. Ik heb sinds half januari en zit nu rond de 60%. Ik vind het echt de vetste race game in jaren. Ik erger me alleen aan dat als je gecrashed bent en je word opnieuw terug gezet je vaak tegen een andere auto of muur aan staat waardoor je dan weer eerst helemaal achter uit moet rijden. Dit kost best veel tijd met elkaar. Voor de rest gewoon vet en ik denk dat dit de eerste game is die ik uit ga spelen in jaren.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Iemand een idee wat de titel is van de soundtrack South Central Trailer?

[ Voor 7% gewijzigd door UgotHeinzzd op 06-03-2009 14:16 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
UgotHeinzzd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 14:16:
Iemand een idee wat de titel is van de soundtrack South Central Trailer?
Dat is Rollin Down The Freeway by Statik Selektah ;)

On: Heb al weer geen tijdje MC:LA gedaan, vond het op een gegeven moment niet meer zo leuk. Misschien ga ik het wel weer spelen met die South Central addon

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
Heeft iemand hier ook last van vastlopers tijdens het spelen? Ik was afgelopen zaterdag aan het racen, en opeens liep het spel vast, om vervolgens na 10 minuten nog steeds vast te zitten. Gisteren weer aan het racen, loopt het weer vast, ditmaal een vastloper van maar 2 minuten ofzo. Alleen bij de tweede keer kreeg ik een melding dat er een error was met het PSN. Ik speel het trouwens op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:49
Yep, ik heb op de PS3 ook geregeld vastlopers met MCLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kick*

Ik heb hem vandaag ook gekocht, wat ik tot nu toe heb gespeeld en gezien is erg tof. Met mijn Golf GTI race ik iedereen eruit. d:)b

Het enigste minpunt zijn de freezes, hebben hier meer mensen last van? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel deze game ook nog regelmatig, zeker nu South Central LA erin zit. Nieuwe races en auto's! :9

Vastlopers heb ik ook soms, gelukkig komt het maar zelden voor. (PS3) Meestal gebeurt dit als ik uit de garage kom en op weg ben naar een race, gelukkig nooit tijdens een race. Wel grappig dat de muziek gewoon blijft doorspelen en niet opnieuw begint.

Nu bezig om 1 miljoen te halen. Ik zweerde bij mijn Gallardo Spyder en Murcielago (omdat ze gewoon lekker zijn) maar ik win nu races met de Ninja die ik niet / of met veel moeite kon met de Lambo's. In het begin tamelijk frustrerend die Ninja, maar ff doorzetten en de tegenstand kan niet meer mee.
Als dat miljoen binnen is, gelijk beginnen sparen voor de Saleen :)

Ik heb ook de indruk dat je geleidelijk aan van auto moet verbeteren in de storymode, en per class. Behalve in het begin met tuningauto's heb ik zowat alles uitgereden met Exotics lol, behalve de races waar je een specifieke wagen voor nodig hebt.

Spelen jullie wel eens online? Ik doe liefst de 'normale' races, enkel wat jammer dat je daar enkel nog mensen tegenkomt met Ninja's.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Vorige week heb ik MC op 74% uitgespeeld. Het enige wat ik nog kan doen is de Goal Attacks. Ik kwam daar eigenlijk ook toen pas achter helaas. Sommige zijn verdomd moeilijk aangezien je maar met max 25% schade mag halen.
Ben nu bezig met de laatste paar trophy's. Oa die voor 100% Goal Attack en moet die voor het online nog halen zoals 80 flags capturen, waar ik overigens geen zin in heb.
Helaas zit South Central er voor mij niet in ivm geen CC :(
Nu hoop ik maar dat ik ooit iemand tegen kom die z'n account wilt sharen waar dit op staat zodat ik het alsnog voor een mooi prijsje kan downloaden van diegene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Chaos-Zero schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:46:
Helaas zit South Central er voor mij niet in ivm geen CC :(
Update is gratis :?

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

True, maar ik heb geen missies daar?

Anyway ik bedenk me net dat ik ook nog geen trophee heb van de Luxury champ maar die staat nergens meer tussen mijn lijstje. Zelfde voor Muscle champ.
Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ondanks dat er geen demo van dit spel is, hem toch maar gehaald voor de 360. Erg gaaf spel. Lekker no nonsense beetje cruisen of lekker lomp racen. Helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Chaos-Zero schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:58:
[...]

True, maar ik heb geen missies daar?

Anyway ik bedenk me net dat ik ook nog geen trophee heb van de Luxury champ maar die staat nergens meer tussen mijn lijstje. Zelfde voor Muscle champ.
Iemand hetzelfde probleem?
Het lijkt erop dat ik dat probleem ook heb, maar dan erger. Ik zit op 84%, en heb de motorcycle champ, city champ en exotic champ al verslaan. Ook de south central carreer heb ik afgerond, in 1 weekend waarvoor je ook een zilveren trophy krijgt en wat bronzen trophies. Alleen krijg ik dus geen uitdaging van de tuner/luxury/muscle champ. Ik dacht dat ik misschien nog wat races moest winnen met die classes, maar dat mocht ook niet baten. Ik moet trouwens wel erbij zeggen dat die south central carreer enorm makkelijk is. Ik hoefde niet eens m'n ninja of exotics te gebruiken: de lancer evolution X was al genoeg. Met de lowriders kun je perfect (drift)bochten nemen en met de SUV's kun je lekker op de snelweg doorbeuken.

[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 15-06-2009 21:48 ]

Verwijderd

Om de champs te unlocken:

- De 3 'area' champs verslaan (Hollywood, Santa Monica, Downtown)
- De City champ verslaan
- Daarna krijg je de mogelijkheid om de Tuner, Exotic, Muscle, ... Champs te verslaan. Je moet wel ongeveer 30-40 races gewonnen hebben met een class voordat ze je contacteren.

Indien er mensen zijn (PS3) die graag zouden meedoen aan een MC: LA toernooi, zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
*blaast het stof van dit topic*

Zijn er nog mensen die geintereseerd zijn in het boosten van trophies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Zouden een aantal personen mij kunnen helpen om de T-Mobile myFaves achievement te behalen. Tegenwoordig wordt dit spel namelijk niet veel meer online gespeeld en in mijn friendlist heeft voor zover ik weet niemand het. Het gaat om Midnight Club LA op de xbox 360.

T-Mobile myFaves: Join an online game with 5 of your friends. Stay Connected with MyFaves from T-Mobile.

PS. Zelf kan je de achievement dan ook scoren :P

[ Voor 6% gewijzigd door buran op 28-09-2010 17:40 ]

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
buran schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:37:
Zouden een aantal personen mij kunnen helpen om de T-Mobile myFaves achievement te behalen. Tegenwoordig wordt dit spel namelijk niet veel meer online gespeeld en in mijn friendlist heeft voor zover ik weet niemand het. Het gaat om Midnight Club LA op de xbox 360.

T-Mobile myFaves: Join an online game with 5 of your friends. Stay Connected with MyFaves from T-Mobile.

PS. Zelf kan je de achievement dan ook scoren :P
Ik zou even googlen op een xbox 360 boost topic, want dit topic is nogal verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

DIt topic is erg dood. Speelt niemand meer Midnight club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Naja, ik had eigenlijk gehoopt dat Rockstar op de E3 een nieuwe midnight club zou aankondigen, aangezien Rockstar San Diego inmiddels al lang en breed klaar is met red dead redemption. Als ik de berichten op internet mag geloven, is die kans echter klein helaas....

Ik speel het nog wel af en toe, blijft een geweldige game, vooral dat racen op de drukke snelweg en dat algehele fast & furious feeling met dikke soundtrack.
Pagina: 1