Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:29
Homeland schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:59:
[...]

Je moet je litecoin verkopen, dan heb je euro's op je Coinbase account, die kan je dan overboeken naar je bankrekening.
Ja klopt gedeeltelijk. Ik heb er liticoins van gemaakt en verkocht op coinbase. Geld staat nu op coinbase. Echter coinbase kan het geld niet uitkeren naar mijn bankrekening. Dat is nog een stap die ik moet uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 16:04
Bart1983 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:32:
[...]

Ja klopt gedeeltelijk. Ik heb er liticoins van gemaakt en verkocht op coinbase. Geld staat nu op coinbase. Echter coinbase kan het geld niet uitkeren naar mijn bankrekening. Dat is nog een stap die ik moet uitzoeken :)
Volgens mij is de snelste en goedkoopste manier.

Litecoins naar Guarda en dan naar bitvavo en dan laten uitbetalen. Binnen 2 dagen rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
destro9704 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:29:
[...]

Volgens mij is de snelste en goedkoopste manier.

Litecoins naar Guarda en dan naar bitvavo en dan laten uitbetalen. Binnen 2 dagen rond.
kan het niet rechstreeks naar Bitvavo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

Volgens mij kunnen jullie hier beter een apart topic over maken. Gaat niet echt over hollandsnieuwe meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Wat hierboven staat. Crypto zaken horen hier niet thuis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:35

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
Bedankt voor het delen!

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n hele scherpe deal, aangezien je dit abonnement op dit moment voor €11,00 kunt krijgen via de normale weg.

De actie van afgelopen zomer waarbij je 10.000 + 10.000 voor €5,00 kon krijgen was toch wel de kers op de taart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Laatst had ik twee van contacten aangevraagd via een directsale link, maar in de bevestigingsmail stond de reguliere prijs. Blijkbaar checken ze of het adres in aanmerking komt voor de directsale prijs, dat zei de klantenservice iig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-11-2024
Jeffrey87 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:19:
[...]

Bedankt voor het delen!

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n hele scherpe deal, aangezien je dit abonnement op dit moment voor €11,00 kunt krijgen via de normale weg.

De actie van afgelopen zomer waarbij je 10.000 + 10.000 voor €5,00 kon krijgen was toch wel de kers op de taart.
Heb ik 3 maal afgesloten. :*) Als dan net als bij Vodafone bij aflopen niet reageren tot in lengte van dagen het tarief hetzelfde blijft lach ik me echt rot. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
MotorBeast schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:09:
[...]

Heb ik 3 maal afgesloten. :*) Als dan net als bij Vodafone bij aflopen niet reageren tot in lengte van dagen het tarief hetzelfde blijft lach ik me echt rot. oOo
Ik heb hem inderdaad ook zelf afgesloten, en ben erg tevreden!

De klantenservice vertelde mij toen dat het tarief hetzelfde blijft na afloop van het 2-jarige contract, met uitzondering van de gebruikelijke jaarlijkse indexering.

Daarnaast is Vodafone flink aan hun netwerk aan het timmeren, waardoor ik ook een steeds betere ervaring heb op plekken waar het voorheen nogal matig was.

Niets te klagen dus...

[ Voor 14% gewijzigd door Jeffrey87 op 12-02-2024 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MotorBeast
Jeffrey87 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:30:
[...]

Ik heb hem inderdaad ook zelf afgesloten, en ben erg tevreden!

De klantenservice vertelde mij toen dat het tarief hetzelfde blijft na afloop van het 2-jarige contract, met uitzondering van de gebruikelijke jaarlijkse indexering.

Daarnaast is Vodafone flink aan hun netwerk aan het timmeren, waardoor ik ook een steeds betere ervaring heb op plekken waar het voorheen nogal matig was.

Niets te klagen dus...
Ik merk geen enkel verschil met Vodafone. Heb er ook nog voor €2,- onbeperkt bellen toen bijgenomen. Babbelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:36
Zit nu ook al even bij Hollandsnieuwe, maar ik begrijp niet zoveel van de verbruik/tegoed opzet.
Ik heb 15GB met verdubbelaar, dus 30GB.

Op dit moment heb ik nog een tegoed van 17.953MB/SMS/minuten.
Op het verbruik scherm staat 6572,74MB en 15 minuten.

Hoe kan dit? Als ik volgens het tegoed scherm ruim 12.000 gebruikt heb?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

GAIAjohan schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:50:
Zit nu ook al even bij Hollandsnieuwe, maar ik begrijp niet zoveel van de verbruik/tegoed opzet.
Ik heb 15GB met verdubbelaar, dus 30GB.

Op dit moment heb ik nog een tegoed van 17.953MB/SMS/minuten.
Op het verbruik scherm staat 6572,74MB en 15 minuten.

Hoe kan dit? Als ik volgens het tegoed scherm ruim 12.000 gebruikt heb?
Betaalnummer gebeld? Die gaan gewoon *prijs per minuut* van je tegoed af.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:36
MK_ schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 13:18:
[...]

Betaalnummer gebeld? Die gaan gewoon *prijs per minuut* van je tegoed af.
Ik zie alleen 06-nummers, 085-nrs en voicemail in de lijst. Dus geen 09xx of zo..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:35
En wat zegt KS als je die belt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Per gesprek, data verbruik, ... zie je ook van wle tegoed het af is gegaan, en hoeveel units of hoeveel knaken als het niet uit het "dubbeltegoed" gaat. Staat daar dan iets geks tussen?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Via een ander forum kwam ik er achter dat 50+ mobiel niet de mogelijkheid heeft om gelijktijdig te bellen en mobiel te internetten. Voor mij is dat een no go. Als ik in de auto bel, wil ik dat de navigatie gewoon door gaat. Maar ook regelmatig gehad dat ik tijdens een belletje een even wat moet opzoeken.

Hoe zit dit bij hollandsenieuwe? Kun je gelijktijdig bellen en mobiel internetten? Ik zit nu bij Ben (ook budget) en daar kan dat in ieder geval wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markie2008
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-09 11:16
meesje schreef op maandag 1 april 2024 @ 16:01:
Via een ander forum kwam ik er achter dat 50+ mobiel niet de mogelijkheid heeft om gelijktijdig te bellen en mobiel te internetten. Voor mij is dat een no go. Als ik in de auto bel, wil ik dat de navigatie gewoon door gaat. Maar ook regelmatig gehad dat ik tijdens een belletje een even wat moet opzoeken.

Hoe zit dit bij hollandsenieuwe? Kun je gelijktijdig bellen en mobiel internetten? Ik zit nu bij Ben (ook budget) en daar kan dat in ieder geval wel.
Bij Hollandsnieuwe moet dit gewoon kunnen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:21
meesje schreef op maandag 1 april 2024 @ 16:01:

Kan ook bij Hollandsnieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:16
Markie2008 schreef op maandag 1 april 2024 @ 16:02:
[...]

Bij Hollandsnieuwe moet dit gewoon kunnen! :)
Moet ik dan toch eens opzoeken, want mij lukt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Laatst online: 11:21
maartend schreef op maandag 1 april 2024 @ 17:36:
[...]

Moet ik dan toch eens opzoeken, want mij lukt het niet
Welk toestel gebruik je?

Samsungs en iPhones gingen hier zonder problemen

[ Voor 11% gewijzigd door krakendmodem op 01-04-2024 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 22:54
Het feit dat hier zo openlijk over Thoorn gesproken wordt (het is zelfs een werkwoord geworden), maakt dat ik de volgende vraag wel durf te stellen... Ik doe ook al geruime tijd thoornen met m'n ''7 euro HN abbo'', maar nooit meer dan die 7 euro die ik maandelijks aan ze betaal. En dat terwijl ik dan nog heel wat beltegoed overhoud, welke ik ook nog zou kunnen thoornen. Ergens kan het er bij mij niet in, dat je op legale wijze meer geld kunt ontvangen dan dat je betaalt. Trap ik een open deur in, als ik vraag of HN op de hoogte is van het thoornen? Dat moet toch haast wel, denk ik dan, want ze hebben daar toch ook data-analisten die zien dat er naar bepaalde 0900-betaalnummers wel heel veel gebeld wordt? Als dat het geval is en ze doen er niets mee, dan heb ik er verder geen moeite mee en ga ik gewoon mijn hele tegoed opthoornen. Want dan hadden ze al veel eerder kunnen ingrijpen natuurlijk. Of zit ik op een verkeerd spoor en is thoornen gewoon een handigheidje dat door de provider niet tegengehouden kan en mag worden, tenzij de voorwaarden aangepast worden en/of de faciliteit onbruikbaar gemaakt wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:59
rowicom schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:17:
Het feit dat hier zo openlijk over Thoorn gesproken wordt (het is zelfs een werkwoord geworden), maakt dat ik de volgende vraag wel durf te stellen... Ik doe ook al geruime tijd thoornen met m'n ''7 euro HN abbo'', maar nooit meer dan die 7 euro die ik maandelijks aan ze betaal. En dat terwijl ik dan nog heel wat beltegoed overhoud, welke ik ook nog zou kunnen thoornen. Ergens kan het er bij mij niet in, dat je op legale wijze meer geld kunt ontvangen dan dat je betaalt. Trap ik een open deur in, als ik vraag of HN op de hoogte is van het thoornen? Dat moet toch haast wel, denk ik dan, want ze hebben daar toch ook data-analisten die zien dat er naar bepaalde 0900-betaalnummers wel heel veel gebeld wordt? Als dat het geval is en ze doen er niets mee, dan heb ik er verder geen moeite mee en ga ik gewoon mijn hele tegoed opthoornen. Want dan hadden ze al veel eerder kunnen ingrijpen natuurlijk. Of zit ik op een verkeerd spoor en is thoornen gewoon een handigheidje dat door de provider niet tegengehouden kan en mag worden, tenzij de voorwaarden aangepast worden en/of de faciliteit onbruikbaar gemaakt wordt?
Het is de enige provider waarbij het kan naast prepaid, als ze het net als de rest zouden willen blokkeren dan hadden ze dit toch wel aangepakt? Of je nu een lijn belt om je marktplaats advertentie omhoog te bellen, een betaallijn voor juridische hulp, of je belt een betaalnummer waar je toevallig zelf meedeelt in de opbrengsten...voor Hollandsnieuwe maakt dat niet uit. Je betaalt per maand, je verbruikt het op, en je betaalt volgende maand weer. En waar je het aan op maakt, dat is echt veel te diep op microniveau.

Je vergist je mogelijk in de schaalgrootte, die handvol Tweakers hier zorgen niet voor veranderende jaarresultaten bij Vodafone. Ziggo de thuis ISP geeft 9x 35euro korting als je belt dat je glasvezel in de straat hebt gekregen...dat bedrag geven ze je met een glimlach met het advies om volgend jaar weer te bellen.

Als het in jouw moreel kompas niet klopt, bel dan zelf de 7 euro niet meer op. Maar laat het bestaan voor anderen die het geld mogelijk beter kunnen gebruiken dan jij. PS: je kunt alleen je normale bundel opbellen, als je Ziggo als thuis ISP hebt. Dan heb je een HN abonnement inclusief dataverdubbelaar dan blijft er inderdaad nog veel tegoed over, dat is niet op te bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door stormfly op 01-04-2024 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrYeetz
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-05-2024
Dubbeltegoed lijkt verdwenen te zijn voor 'combitegoed' waarbij je per bundel een X-aantal MB's krijgt, niet meer x2.
Bij bestellen ook nergens meer dubbeltegoed te vinden, en ook de tekst hier is vervangen :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
MrYeetz schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:51:
Dubbeltegoed lijkt verdwenen te zijn voor 'combitegoed' waarbij je per bundel een X-aantal MB's krijgt, niet meer x2.
Bij bestellen ook nergens meer dubbeltegoed te vinden, en ook de tekst hier is vervangen :O.
Het aanbod lijkt inderdaad versoberd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Als ik in de app kijk bij mijn abonnement en ik zou mijn abonnement wijzigen staat er dit bij de info knopje:

Combi-tegoed vervangt dubbel tegoed.
Als je jouw Sim Only bundel wijzigt, heb je daarna combi-tegoed in plaats van dubbel tegoed.
Dat is extra veel MB/MIN/SMS voor hetzelfde geld. En een gratis tv pakket van Ziggo.

Als je alleen een Extra bundel kiest of stopzet, behoud je je dubbel tegoed.

Als je niets doet, behoud je je dubbel tegoed.

Met andere woorden, nu van bundel wijzigen en je bent je dubbele bundel kwijt.
Uiteindelijk kom je in de hogere bundels nog wel steeds op dezelfde hoeveelheden data in totaal. Het is alleen geen verdubbeling meer. En het wordt er wel een paar euro duurder door denk ik.

2000MB + 1000MB = 3000MB
5000MB + 1000MB = 6000MB
10.000MB + 2000MB = 12.000MB
15.000MB + 5000MB = 20.000MB
20.000MB + 10.000MB = 30.000MB

[ Voor 23% gewijzigd door hars73 op 02-04-2024 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Heb net een halfjaar geleden weer met 2 jaar verlengd, maar heb dit alleen gedaan vanwege de best wel flinke inflatie verhoging. Zit nu voor 9 euro p/m onbeperkt bellen en 20Gb (ook dubbel tegoed).

Tenzij er iets belangrijks veranderd, raad ik iedereen aan om het abonnement, na de verlenging, door te laten lopen. Het verloopt nooit, je betaald dan alleen de jaarlijkse inflatie kosten.

Erg jammer dat Ziggo ook hierin snijdt... (ik ga er althans vanuit dat Ziggo dit besloten heeft).

[edit]excuus hars73, ik had jouw post nog niet gelezen! Wat jij zegt dus... :P

[ Voor 7% gewijzigd door KillerBee op 02-04-2024 15:22 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 18:32
Hoe lang duurt het ongeveer voordat een nieuw abonnement bij hn actief wordt? Simkaart ging vanmiddag in het toestel, er is al mee gebeld maar het toestel is bij vlagen onbereikbaar en volgens de app is het nog steeds niet actief.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Laatst online: 20-09 20:06
timmie1 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 23:19:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat een nieuw abonnement bij hn actief wordt? Simkaart ging vanmiddag in het toestel, er is al mee gebeld maar het toestel is bij vlagen onbereikbaar en volgens de app is het nog steeds niet actief.
Log even in op het HollandsNieuwe account. Daar kun je zien wanneer het abonnement in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 00:54
MrYeetz schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:51:
Was ook een beetje to good to be true in het kader van thoorn denk ik ;)
Ben alleen benieuwd naar het op te bellen tegoed. Wil mijn zoontje nog altijd wel overzetten in september.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 11:36
Mistraller schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:37:
[...]

Was ook een beetje to good to be true in het kader van thoorn denk ik ;)
Ben alleen benieuwd naar het op te bellen tegoed. Wil mijn zoontje nog altijd wel overzetten in september.
Wat Thoorn betreft lijkt het voor de gebruikers die voldoende hebben aan het nieuwe combi-tegoed weinig te veranderen. Het nieuwe 20.000+10.000 abonnement is met 28 euro (2-jarig) zelfs gunstiger
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXZPSybF5oW5rPqeM3u0KCnSsNs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2rxroAVoSy7I6riSdt4wqsqH.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
tyson69 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 11:49:
[...]

Wat Thoorn betreft lijkt het voor de gebruikers die voldoende hebben aan het nieuwe combi-tegoed weinig te veranderen. Het nieuwe 20.000+10.000 abonnement is met 28 euro (2-jarig) zelfs gunstiger
[Afbeelding]
Ik probeer mijn tarieven even op te snorren, maar dat lijkt lastiger dan gedacht op de website van HN.
Enig idee of de nieuwe propositie voordeliger is voor mij? Ik betwijfel het. Ik zit nu op 15.000 + 15.000, maandelijks opzegbaar voor €12.- Gebruik ook Thoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 18:32
Eastend schreef op donderdag 4 april 2024 @ 02:22:
[...]

Log even in op het HollandsNieuwe account. Daar kun je zien wanneer het abonnement in gaat.
Er staat steeds:
VERBRUIK
Zodra je abonnement actief is, zie je hier je verbruik.
ABONNEMENT
Je abonnement is nog niet actief.
ABONNEMENT INSTELLINGEN
Zodra je abonnement actief is, kan je hier je instellingen inzien en wijzigen.
JE CONTRACT
contractduur
maandelijks opzegbaar
Dit zowel op de Hollandsnieuwe website als de app. Beide opnieuw ingelogd om te kijken of dat het ververst.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Laatst online: 20-09 20:06
timmie1 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:22:
[...]

Er staat steeds:

[...]

Dit zowel op de Hollandsnieuwe website als de app. Beide opnieuw ingelogd om te kijken of dat het ververst.
Dan even contact opnemen met klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
tyson69 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 11:49:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb 15+15 voor een tientje. (black friday) 10 gig maak ik overigens ook niet eens op. Eerder 3 a 5 in de maand. We'll see.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
WiseDise schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:36:
[...]

Ik probeer mijn tarieven even op te snorren, maar dat lijkt lastiger dan gedacht op de website van HN.
Enig idee of de nieuwe propositie voordeliger is voor mij? Ik betwijfel het. Ik zit nu op 15.000 + 15.000, maandelijks opzegbaar voor €12.- Gebruik ook Thoorn.
Dat is niet moeilijk te vinden. Ga naar, HN >> Sim only >> scroll naar beneden >> Bundels en tarieven

Bij maandelijks opzegbaar zou je van €27 naar €32 thoornbaar tegoed gaan als je voor 20.000+10.000 kiest. kost je €15. Maakt netto niet veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Nu online
tyson69 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 15:31:
[...]

Dat is niet moeilijk te vinden. Ga naar, HN >> Sim only >> scroll naar beneden >> Bundels en tarieven

Bij maandelijks opzegbaar zou je van €27 naar €32 thoornbaar tegoed gaan als je voor 20.000+10.000 kiest. kost je €15. Maakt netto niet veel uit
Helder. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:41
WiseDise schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:36:
[...]

15 + 15 bij een 2 jarig abonnement geeft 24 euro om te verbellen. Het nieuwe abonnement van 20+10 geeft 28 euro. Doordat het maandbedrag iets hoger ligt hou je iets minder over. Stel dat die ooit ook 10 euro kost is het interessant om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Nu online
Hugo__Boss schreef op donderdag 4 april 2024 @ 21:16:
[...]

15 + 15 bij een 2 jarig abonnement geeft 24 euro om te verbellen. Het nieuwe abonnement van 20+10 geeft 28 euro. Doordat het maandbedrag iets hoger ligt hou je iets minder over. Stel dat die ooit ook 10 euro kost is het interessant om te wisselen.
Dank voor je uitleg! Ik heb zelf maandelijks opzegbaar voor €12.-
Als ik het goed begrijp is het voor mij niet interessant om te wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fugalism
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 31-08 18:31
Heb via de Ziggo combideal een 2 jarig abbonement afgesloten van €5 voor 20GB / bellen / sms. Prima deal, snelheden zijn alleen wat matig.

APN settings bleken default fout te staan (???). Na corrigeren krijg ik ongeveer 80Mbps, waar ik via T-Mobile voorheen ruim 200 kreeg.
Op zich thuis geen issue, wel benieuwd of dit bijvoorbeeld buiten beter is. Woon in een stedelijk gebied dus het zou volgens mij gewoon sneller moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
fugalism schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:42:
Heb via de Ziggo combideal een 2 jarig abbonement afgesloten van €5 voor 20GB / bellen / sms. Prima deal, snelheden zijn alleen wat matig.

APN settings bleken default fout te staan (???). Na corrigeren krijg ik ongeveer 80Mbps, waar ik via T-Mobile voorheen ruim 200 kreeg.
Op zich thuis geen issue, wel benieuwd of dit bijvoorbeeld buiten beter is. Woon in een stedelijk gebied dus het zou volgens mij gewoon sneller moeten zijn.
hoe krijg je deze deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 20:07

CR9

fugalism schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:42:

Heb je een code ontvangen van Ziggo? Of is dat de deal van een tijdje terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Nu online
Ik gok de Black Friday actie van 2023. Ik heb 'm ook zo af kunnen sluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Ik heb deze week een code ontvangen van Ziggo voor deze actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9

CR9

bear87 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 22:19:
Ik heb deze week een code ontvangen van Ziggo voor deze actie
Dit bedoelde ik inderdaad! Zie PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30
Weet iemand of je de Ziggo code voor meerdere abonnementen kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MotorBeast
zunrob schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:07:
Weet iemand of je de Ziggo code voor meerdere abonnementen kunt gebruiken?
Ja. Ik heb er hier 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30
Je bedoelt dat je dezelfde code 3x hebt gebruikt voor 3 verschillende abonnementen?

[ Voor 7% gewijzigd door zunrob op 28-04-2024 19:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ntram
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:32
Zag op de site van Thoorn net dat ze tijdelijk geen crypto uitbetalen, maar dat het weer per bankrekening gaat.

Heeft het wellicht te maken met dat ontvangen van crypto van 'onbekenden' bij steeds meer partijen en probleem is? Zoals blokkades bij Revolut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MotorBeast
zunrob schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:15:
[...]

Je bedoelt dat je dezelfde code 3x hebt gebruikt voor 3 verschillende abonnementen?
Sorry. Had verkeerd begrepen. Ik dacht dat er bedoeld werd 3 abbo's met Ziggo korting. Daarvan heb ik er 3 voor €7,- per maand met 20Gb en onbeperkt bellen/sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 01:26
ntram schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:46:
Zag op de site van Thoorn net dat ze tijdelijk geen crypto uitbetalen, maar dat het weer per bankrekening gaat.

Heeft het wellicht te maken met dat ontvangen van crypto van 'onbekenden' bij steeds meer partijen en probleem is? Zoals blokkades bij Revolut?
Wow, super blij met deze opmerking.
Geen gedoe met aanmaken van bitcoin adres. Helemaal top, had nogal wat aan beltegoed staan namelijk o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kard
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:54

Dit is wel opvallend gezien de reden dat ze ooit begonnen zijn met crypto:
WoKo in "[HollandsNieuwe] Ervaringen & Discussie"

Maar goed, dat is niet ons probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 22:15

rick77

... get to the point!

Kard schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:50:
[...]

Dit is wel opvallend gezien de reden dat ze ooit begonnen zijn met crypto:
WoKo in "[HollandsNieuwe] Ervaringen & Discussie"

Maar goed, dat is niet ons probleem :)
Ik vermoed dat ze er tijdelijk even geld op toeleggen om de dienst voort te kunnen zetten, dus wellicht op termijn wel ons probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fugalism
  • Laatst online: 31-08 18:31
CR9 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 19:18:
[...]

Heb je een code ontvangen van Ziggo? Of is dat de deal van een tijdje terug?
Kreeg ongeveer een maand geleden een brief van Ziggo. Is niet recent dus, had ik er even bij moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983

Bedankt voor het melden. Gelijk mijn tegoed op mijn bankrekening laten storten. Hopelijk blijft dit nog heel lang zo want via crypto terug naar je bankrekening is maar een hoop gedoe! Wel vreemd dat het nu in eens wel mag terwijl ze zijn overgestapt op crypto omdat rechtstreeks uitbetalen niet meer mocht.

[ Voor 9% gewijzigd door Bart1983 op 30-04-2024 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10:50
Wel vreemd inderdaad, want wettelijk gezien mag thoorn dit niet doen, zonder vergunning.

En van wat ik begrepen heb, zijn die heel kostbaar, denk niet dat thoorn dat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Bart1983 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 08:40:
[...]

Bedankt voor het melden. Gelijk mijn tegoed op mijn bankrekening laten storten. Hopelijk blijft dit nog heel lang zo want via crypto terug naar je bankrekening is maar een hoop gedoe! Wel vreemd dat het nu in eens wel mag terwijl ze zijn overgestapt op crypto omdat rechtstreeks uitbetalen niet meer mocht.
laat je ons graag weten als het geld al binnen is? Ben benieuwd of ze het gaat echt doen. Want het begint een beetje fishy te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rick77
  • Laatst online: 20-09 22:15

rick77

... get to the point!

zing schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:04:
[...]

laat je ons graag weten als het geld al binnen is? Ben benieuwd of ze het gaat echt doen. Want het begint een beetje fishy te worden.
Ik heb uitbetaald gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:59
fl2001 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 12:55:
Wel vreemd inderdaad, want wettelijk gezien mag thoorn dit niet doen, zonder vergunning.

En van wat ik begrepen heb, zijn die heel kostbaar, denk niet dat thoorn dat heeft.
Welke vergunning is dat?

Liever geen bankrekening uitbetaling, dat maakt de drempel zo laag dat zodadelijk alle HN bellers er op af komen. Laten we uit gaan van een Tweakers.net waardige minimale horde om te nemen, zoals het was _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10:50
stormfly schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:44:
[...]

Welke vergunning is dat?

Liever geen bankrekening uitbetaling, dat maakt de drempel zo laag dat zodadelijk alle HN bellers er op af komen. Laten we uit gaan van een Tweakers.net waardige minimale horde om te nemen, zoals het was _/-\o_
Nee, dit is helaas niet meer mogelijk. Op last van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) is het sinds eind 2016 niet meer mogelijk om beltegoed uit te betalen op bank– of girorekeningen. De AFM heeft onderzoek gedaan naar de markt rondom beltegoed cashen en is tot de conclusie gekomen dat alle aanbieders (die beltegoed uitbetalen) kredietverstrekking aanbieden en hiervoor een vergunning nodig hebben. De AFM heeft verschillende partijen, waaronder SparenmetjeBeltegoed, aangeschreven en verplicht om actie te ondernemen (op last van een dwangsom en/of boete). Het aanvragen van een vergunning is erg kostbaar en daarnaast kunnen beltegoed cash websites nimmer aan de gestelde voorwaarden voldoen.
Dit had ik gevonden op een andere site. Dus tenzij er intussen iets veranderd is, vraag ik mij af hoe legaal het is wat Thoorn nu doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bericht dat Thoorn zelf in 2017 op de website had staan

De Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft aangegeven dat Thoorn.nl kredieten vertrekte, door een deel van het beltegoed als geldsom aan de consument te verstrekken. Voor deze werkzaamheden was volgens de AFM een vergunning als financiële dienstverlener vereist. Een vereiste hiervoor is echter dat de kosten per maand voor de consument maximaal 1% boven de opbrengsten liggen.

Dit betekent dat Thoorn.nl voor € 10 beltegoed minimaal een bedrag van € 9,90 zou moest uitbetalen. Dit is echter onmogelijk, gezien Thoorn.nl een veel lager bedrag van de provider krijgt uitgekeerd. Hierdoor is het voor Thoorn.nl onmogelijk geweest een vergunning te verkrijgen. Daarom is het vanaf nu alleen mogelijk om uitbetalingen in Bitcoins te ontvangen. Thoorn.nl betaalt dus niet meer direct een geldsom naar de consument uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
rick77 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:16:
[...]

Ik ook binnen 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 01:26
rick77 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:16:
[...]

Nog niet binnen

Edit: inmiddels ontvangen!

[ Voor 8% gewijzigd door Reintje op 02-05-2024 20:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Normaal gesproken zijn mijn maandbundels ruim voldoende, en gaat het restant lekker naar Thoorn.
Echter als ik op vakantie ben, maak ik bij voorkeur gebruik van mobiel internet. Buiten de veiligheidsaspecten om ben ik die brakke wifi overal enorm beu. Probleem is echter dat je dan zo door 15 of 20 GB heen bent. En bijkopen is bij hollandsnieuwe enorm duur (4 GB voor 40 euro).

Iemand hier tips / ervaring mee? Ik zat zelf te denken aan een extra e-sim van een andere provider, maar kan zo snel niet echt een goedkope optie vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-09 07:23
Cheesy schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:34:
Normaal gesproken zijn mijn maandbundels ruim voldoende, en gaat het restant lekker naar Thoorn.
Echter als ik op vakantie ben, maak ik bij voorkeur gebruik van mobiel internet. Buiten de veiligheidsaspecten om ben ik die brakke wifi overal enorm beu. Probleem is echter dat je dan zo door 15 of 20 GB heen bent. En bijkopen is bij hollandsnieuwe enorm duur (4 GB voor 40 euro).

Iemand hier tips / ervaring mee? Ik zat zelf te denken aan een extra e-sim van een andere provider, maar kan zo snel niet echt een goedkope optie vinden.
Ik zou eens kijken naar een van de vele esims voor europa. Zelf goede ervaringen met Nomad en Orange.
Je kunt vergelijken via www.esims.io, maar het kan soms lastig zijn de goede deal eruit te zoeken door het grote aantal aanbieders.

Oost west 127.0.0.1 best

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:21

Mr. Freeze

¡GO!

Ik denk dat je toch het beste die wifi kan gebruiken, maar dan wel met een VPN verbinding, Mullvad is een hele goede en kan je gewoon per 30 dagen kopen zonder een account ofzo, je krijgt een uniek nummer wat je op kan waarderen.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:54

Of neem voor 14 euro maandabonnement bij hollands nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Tnx mensen, die esims.io is een fijne website.
ijsbeer1 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:42:
[...]

Of neem voor 14 euro maandabonnement bij hollands nieuwe.
Goeie, alleen hebben ze geen esims en m'n iPhone heeft maar 1 simtray. Dus dan zit je aan een mifi-router en dat vind ik dan weer net niet nodig voor mijn situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrYeetz
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik was aan het Googlen naar de app van hollandse nieuwe en kwam een pagina tegen over een nieuwe app.
Je kunt je aanmelden als beta tester en als je feedback geeft maak je kans op 1 jaar gratis sim only.

Ben benieuwd, de huidige app is echt een gedrocht als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller

Misschien gekke vraag maar hoe verstook je zoveel data dan? Sowieso ben je op vakantie.... maar dan nog? Ik gebruik ook wel iets meer maar laat het totaal 10 gig zijn, en ik ben 3 weken van huis.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
MrYeetz schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 23:40:
Ik was aan het Googlen naar de app van hollandse nieuwe en kwam een pagina tegen over een nieuwe app.
Je kunt je aanmelden als beta tester en als je feedback geeft maak je kans op 1 jaar gratis sim only.

Ben benieuwd, de huidige app is echt een gedrocht als je het mij vraagt.
Is wel een hele goedkope manier om aan testers te komen :P

Ik vind de huidige app verder prima werken... en hoe vaak gebruik je dat nou.

---------------

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Mistraller schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 00:22:
[...]

Misschien gekke vraag maar hoe verstook je zoveel data dan? Sowieso ben je op vakantie.... maar dan nog? Ik gebruik ook wel iets meer maar laat het totaal 10 gig zijn, en ik ben 3 weken van huis.
In Nederland heb ik altijd ruim genoeg. Op reis vliegt het er altijd wat harder doorheen. Ik heb zo even niet meer de exacte MB's in m'n hoofd maar komt op het volgende neer:
- vakantie start bijna nooit tegelijk met nieuwe tegoed;
- Google Maps en Flitsmeister slurpen behoorlijk wat data tijdens de route;
- beetje streaming muziek de rest;
- dan nog wat Googlen en internetten op bestemming naar openingstijden, leuke plekjes, et cetera
- elke dag krantje downloaden op de iPad
- en af en toe wat scrollen op Facebook
- vorige vakantie waren een paar apps gearchiveerd, waardoor ik ze opnieuw moest downloaden (waaronder bijvoorbeeld DJI Fly van 1.1 GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
@Cheesy Blijf dat knap vinden; is ongeveer wat ik ook wel doe ;) No offence hoor. Offtopic btw

Die Kids+ bundel (mijn zoon zet ik ook naar HN binnenkort) is feitelijk niet heel interessant toch? Kids bellen en smssen niet, en die gratis onbeperkt bundel is niet voor mij bestemd toch? Ben zijn dataverkeer een beetje aan het checken zodat hij met het ziggo tegoed uitkan en ik de rest ...nuja je weet wel. Het werkt nog steeds, overboeking ontvangen. Maar voelt wel als het begin van het einde. If it's too good to be true... en zo.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Laatst online: 19-09 07:51
Ik vind de app waardeloos qua gegevens voorziening. Het verbruik, uitgesplitst op mb/sms/min, klopt bij mij al dagen niet. Zowel in de oude als ook in de nieuwe app. En dit is niet de eerste keer.

Jammer, dit deed Ben beter.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeuvie op 14-05-2024 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Jeuvie schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 19:27:
Ik vind de app waardeloos qua gegevens voorziening. Het verbruik, uitgesplitst op mb/sms/min, klopt bij mij al dagen niet. Zowel in de oude als ook in de nieuwe app. En dit is niet de eerste keer.

Jammer, dit deed Ben beter.
Dat ligt niet aan de app maar aan de backend. De data in de app loopt bij mij qua verbruik hooguit seconden achter bij de werkelijkheid.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
Dat het verbruik af en toe achterloopt heeft er volgens mij mee te maken dat de backend het tegoed pas bijwerkt zodra een datasessie is beëindigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• desmond
  • Niet online
Jeffrey87 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 16:08:
Dat het verbruik af en toe achterloopt heeft er volgens mij mee te maken dat de backend het tegoed pas bijwerkt zodra een datasessie is beëindigd.
Datasessies duren maximaal 7 dagen. Voorheen werden datasessies 'vanzelf' afgebroken na een sms of voice call, maar sinds VoLTE ('bellen over 4G') hoeft dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 19:18
Zijn dit dan weer nieuwe maatregelen? Kan je aangeven waar ik meer info hierover kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
pennywiser schreef op maandag 20 mei 2024 @ 17:11:
[...]

Zijn dit dan weer nieuwe maatregelen? Kan je aangeven waar ik meer info hierover kan vinden?
Ik verwacht dat hij zelf problemen bij de bank heeft inzake witwassen. Geld rondpompen geeft nogal red flags bij de bank. Ga je online niks van vinden.
Maar is nogal offtopic.
Hollands nieuwe blijft hier sowieso, ik ben heel erg te spreken over het model minuten/mb/sms en het feit dat het een prepaid tegoed in de vorm van een abbo is.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
desmond schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 16:17:
[...]

Datasessies duren maximaal 7 dagen. Voorheen werden datasessies 'vanzelf' afgebroken na een sms of voice call, maar sinds VoLTE ('bellen over 4G') hoeft dat niet meer.
Dank voor je bericht. Mij is verteld dat dit met de introductie van de nieuwe App verleden tijd zou zijn, men spreekt over realtime informatie. Maar misschien komt dat nog, de app zit nog in TestFlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Niet online
Jeuvie schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:41:
[...]Dank voor je bericht. Mij is verteld dat dit met de introductie van de nieuwe App verleden tijd zou zijn, men spreekt over realtime informatie. Maar misschien komt dat nog, de app zit nog in TestFlight.
Zoiets heb ik ook vernomen. Dan kan de app sneller (na elke 100MB o.i.d. maar sowieso na elke x uur) het laatste verbruik tonen tijdens de lopende sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:32
Klopt het dat Vodafone bovenin blijft staat als netwerk en niet Hollands nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pythoon1977
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
lHybridl schreef op zondag 2 juni 2024 @ 17:35:
Klopt het dat Vodafone bovenin blijft staat als netwerk en niet Hollands nieuwe?
Bij mij staat er gewoon 'hollandsnieuwe'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:21

Mr. Freeze

¡GO!

lHybridl schreef op zondag 2 juni 2024 @ 17:35:
Bij mij af en toe, maar meestal HN.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
Het verbruik met de nieuwe app alsmede de oud app gaat niet lekker. Ik zou een tegoed hebben van 23.787MB maar.... Volgens de app heb ik verbruikt:

- 1338MB aan Internet
- 31 minuten bellen
- 11 sms

Dan zou het tegoed op 28.620 moeten staan en niet op 23.787. Ik mis bijna 5GB?! Volgens mijn iPhone heb 1,72GB verbruikt. Samengevat, het tegoed klopt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:22
@Jeuvie Hollandsnieuwe rond de datasessies af op 100kb. Een bijvoorbeeld Simpel rond weer af op 1kb.
Als je veel kleine sessies hebt dan loopt dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
jongetje schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 07:20:
@Jeuvie Hollandsnieuwe rond de datasessies af op 100kb. Een bijvoorbeeld Simpel rond weer af op 1kb.
Als je veel kleine sessies hebt dan loopt dat op.
Hollandsnieuwe rondt sessies niet meer af op 100 KB, dat is alleen als je nog een oud abonnement hebt.
Zie https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only onder "bundels en tarieven".
Alle gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten. Je betaalt geen starttarief per gesprek. Mobiel internet wordt afgerond per 10 kB.
En dan nog zou het verschil niet zo enorm groot kunnen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffrey87 op 05-06-2024 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
Jeffrey87 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 08:34:
[...]

Hollandsnieuwe rondt sessies niet meer af op 100 KB, dat is alleen als je nog een oud abonnement hebt.
Zie https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only onder "bundels en tarieven".

[...]

En dan nog zou het verschil niet zo enorm groot kunnen zijn.
Ter info. Het nieuwe abonnement is ingegaan op 5 april. Ik vind het verschil ook te groot. Bij de provider Ben heb ik dit nooit meegemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
Jeuvie schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:24:
[...]

Ter info. Het nieuwe abonnement is ingegaan op 5 april. Ik vind het verschil ook te groot. Bij de provider Ben heb ik dit nooit meegemaakt.
Mijn ervaring met meerdere HN kaartjes is dat verschillen kunnen worden verklaard doordat:
  1. er gebeld/sms't is naar premium nummers of naar het buitenland. Die kosten komen ook uit de bundel en vertalen zich door naar een lager beschikbaar tegoed
  2. HN de lopen de sessie van het dataverbruik niet meeneemt in de actuele stand, pas als de sessie wordt afgesloten, wordt het verwerkt in het beschikbare tegoed
Eens dat het niet volledig transparant werkt of handig is, maar uiteindelijk klopt het wel (is mijn ervaring althans met 5 kaarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Er is een nieuwe HollandsNieuwe app aangekondigd.

Hopelijk komen de cirkels weer terug! Ik mis ze nog steeds

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z9zBfMJwu6l2-sFXE9HKYVJImz0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kqKiUWzewtuXDMIZ1Zgy2MvE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Kalentum op 25-06-2024 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
k denk dat ik de APK van de oude app maar gauw ga opzoeken. Ik vind die nieuwe app echt 3x niks.

---------------

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CR9

CR9

Mistraller schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 01:29:
k denk dat ik de APK van de oude app maar gauw ga opzoeken. Ik vind die nieuwe app echt 3x niks.
Eens! Kan je laten of je het hebt kunnen vinden. Ik mis met name het verbruik in euro’s van de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
CR9 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 11:10:
[...]

Eens! Kan je laten of je het hebt kunnen vinden. Ik mis met name het verbruik in euro’s van de bundel.
Hier. Maar ik ben nog even niet zeker van de bron van deze APK store

https://apkcombo.com/holl...ownload/phone-10.16.0-apk

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Klopt het dat Hollandsnieuwe geen ondersteuning geeft voor het verzenden van MMS via de iPhone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:22
Pindasaus schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:57:
Klopt het dat Hollandsnieuwe geen ondersteuning geeft voor het verzenden van MMS via de iPhone?
Als ik even kort google dan is er geen provider in Nederland die na 2019 nog MMS ondersteund. Dan kan je telefoon het mogelijk wel doen, maar dat bericht kan nergens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobs
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-09 11:38
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kard
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:54
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 8% gewijzigd door Kard op 18-08-2024 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael4500
  • Registratie: Oktober 2016
  • Niet online
@Kard

Ja, zo lees ik het ook (0900-nrs gaan gewoon uit/van je tegoed af). Staat niet erg duidelijk/ondubbelzinnig omschreven. Op deze wijze had er inderdaad een streepje tussen gemoeten, maar dan nog verwarrend voor velen.

[ Voor 22% gewijzigd door michael4500 op 18-08-2024 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobs
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-09 11:38
Ja, ik zie het nu ook. Ik vond het al te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 19:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Iemand bekend met HN in het Caribisch gebied?
Ik kreeg met geen mogelijkheid de sim aan de praat. In NL(EU) werkt alles prima.
Maar ik heb roaming aangezet, handmatig een netwerk, vaak de tel opnieuw opgestart. Dit over een periode van 2 weken.

Ik heb 1x kort wat sms'jes kunnen ontvangen en voor de rest niks werkend gekregen, kon niet bellen, gebeld worden en/of internetten. We hadden wel wifi maar het ging me meer om het bellen en gebeld worden. Deed helemaal niks.

moet ik nog iets bijzonders doen verder? met de chatbot kwam ik nergens en die zei dan moet je bellen, dat ging dus niet.
Anders sims geen probleem,

teruggekomen in NL werkte natuurlijk alles weer.

[ Voor 3% gewijzigd door ApC_IcE op 19-08-2024 07:57 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie