Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Misschien dat alleen Ziggo pakket abonnees hiervoor in aanmerking komen, en de mail met code hebben ontvangen?

Een aantal maanden geleden heb ik mijn Ziggo abonnement gedowngraded naar een alleen-internet abonnement. Dit zou een verklaring kunnen zijn dat ik geen gebruik mag maken van de aanbieding.

Uiteraard wel beetje kinderachtig }:O :P

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

KillerBee schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:05:
[...]

Ah, excuus, dat werkt inderdaad!

Maar helaas, als ik de code heb ingevuld en vervolgens op 'Verlengen' klik, schiet het bedrag op de volgende pagina gelijk weer terug naar 9 euro.
Sommige(?) bestaande klanten hebben dus kennelijk geen recht op deze korting ;w

Hopelijk straks nog een interessante actie met Blackfriday...

[edit]Uiteraard geprobeerd met Ziggo aangesloten internetverbinding
uit de voorwaarden (de i bij de speciaal voor jouw box zichtbaar nadat je de code hebt ingevuld)
De actie is alleen geldig bij een nieuw abonnement met een looptijd van 1 en 2 jaar.
Helaas

Doet HN leuke aanbiedingen rond Blackfriday (Fri, Nov 24, 2023)?

[ Voor 5% gewijzigd door jeanj op 21-10-2023 07:31 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Zojuist ook tegen de inflatie verhoging aangelopen, van € 10,40 naar € 11,44 p/m :-(

Ik heb gebeld en kon gebruik maken van de huidige aanbieding voor bestaande klanten:
9 euro voor 10Gb (plus verdubbeling i.c.m. Ziggo).
Het onbeperkt bellen hebben ze er gratis bij gedaan, dit had ik al, en mag ik gelukkig gratis voortzetten.

Dit laatste is alleen telefonisch mogelijk, dus mocht je interesse hebben, even bellen... :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 12:54
KillerBee schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:24:
Zojuist ook tegen de inflatie verhoging aangelopen, van € 10,40 naar € 11,44 p/m :-(

Ik heb gebeld en kon gebruik maken van de huidige aanbieding voor bestaande klanten:
9 euro voor 10Gb (plus verdubbeling i.c.m. Ziggo).
Het onbeperkt bellen hebben ze er gratis bij gedaan, dit had ik al, en mag ik gelukkig gratis voortzetten.

Dit laatste is alleen telefonisch mogelijk, dus mocht je interesse hebben, even bellen... :)
Kun je toch gewoon aanpassen maand bundel in app? Zojuist gedaan naar 15 gig voor 11,00 per maand en verdubbeling ziggo. Levert ook meer op bij Thoorn ipv 10 gig abonnement ga ik vanuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

destro9704 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:46:
[...]

Kun je toch gewoon aanpassen maand bundel in app? Zojuist gedaan naar 15 gig voor 11,00 per maand en verdubbeling ziggo. Levert ook meer op bij Thoorn ipv 10 gig abonnement ga ik vanuit?
Het data tegoed wel, maar het onbeperkt bellen blijft (bleef) bij mij op 2 euro staan, dit valt online niet te wijzigen. Telefonisch is dit wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
KillerBee schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:12:
[...]

Het data tegoed wel, maar het onbeperkt bellen blijft (bleef) bij mij op 2 euro staan, dit valt online niet te wijzigen. Telefonisch is dit wel gelukt.
Ah ok ik bel haast nooit dus kan gewoon uit die data verdubbeling van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:00
baco101 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 15:42:
Weer een aanbieding voor ziggo klanten 20.000 mb voor 5 euro geldig tm 23 okt

https://www.hollandsnieuw...e=SIM_ONLY&brand=CONSUMER
Ik heb precies die sinds 11 Juli jl. zie laatste post hier ;

WiLLoW_TieN in "[Verlopen] HollandsNieuwe 2 jaar 20GB voor €5,- per maand"

Werkt perfect *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
Hoppakee eventjes tien procent verhoging van de abo kosten wegens inflatie correctie, het is niet niks.

Zodra glasvezel hier is aangesloten weggg bij Ziggo/ Hollandsnieuwe.

(Niet dat het elders beter is, maar wel veel goedkoper)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:11
Brad Pitt schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:11:
Hoppakee eventjes tien procent verhoging van de abo kosten wegens inflatie correctie, het is niet niks.

Zodra glasvezel hier is aangesloten weggg bij Ziggo/ Hollandsnieuwe.

(Niet dat het elders beter is, maar wel veel goedkoper)
Lees eens wat rond in het forum, genoeg manier om dit terug te draaien. Dat is het nuttige element van dit forum, beter dan zomaar even klagen/HN bashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
tyson69 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:09:
[...]
Lees eens wat rond in het forum, genoeg manier om dit terug te draaien. Dat is het nuttige element van dit forum, beter dan zomaar even klagen/HN bashen
Terug draaien betekent blijven. En dat is een no go. Betaal nu 26 procent meer dan bij afsluiten en wil daardoor gewoon weg.

De andere HN sim-only in de auto, van €5 per maand, kan blijven.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
Ik denk niet dat je iets beters kunt vinden i.c.m. Thoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-05 13:20

Meneer iCy

swarma

destro9704 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:12:
Ik denk niet dat je iets beters kunt vinden i.c.m. Thoorn.
Ik gebruik al maanden gamescarddirect. 10tje abbo wat ik betaal haal ik een 10tje qua xbox kaart uit en de rest wordt gewoon gebruikt.

Misschien niet de beste deal, maar ben er tevreden mee.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Meneer iCy schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:17:
[...]

Ik gebruik al maanden gamescarddirect. 10tje abbo wat ik betaal haal ik een 10tje qua xbox kaart uit en de rest wordt gewoon gebruikt.

Misschien niet de beste deal, maar ben er tevreden mee.
Klinkt ook top, hoe werkt dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

darkdesign schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:15:
[...]

Klinkt ook top, hoe werkt dat precies?
Simpel, kies 10 euro kaartje en klik op telefonisch betalen. Duurt ongeveer 14 minuten en je bent +- 7500 punten kwijt. Per 24 uur kan je 1 nummer uit je abbonementen reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Meneer iCy schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:18:
[...]

Simpel, kies 10 euro kaartje en klik op telefonisch betalen. Duurt ongeveer 14 minuten en je bent +- 7500 punten kwijt. Per 24 uur kan je 1 nummer uit je abbonementen reeks.
En als je er tijdens het bellen achterkomt dat je net te weinig tegoed hebt, ben je het dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

darkdesign schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:20:
[...]

En als je er tijdens het bellen achterkomt dat je net te weinig tegoed hebt, ben je het dan kwijt?
Je kan volgens mij aanvullen vanaf een ander nummer. Doe je het niet dan ben je het kwijt. Het is geen Thoorn. Ik doe het daarom begin van puntenreeks van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Brad Pitt schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:33:
[...]

Terug draaien betekent blijven. En dat is een no go. Betaal nu 26 procent meer dan bij afsluiten en wil daardoor gewoon weg.

De andere HN sim-only in de auto, van €5 per maand, kan blijven.
Benieuwd naar welke korting je initieel kreeg om 26% duurder uit te zijn dan de huidige Buitenkansje prijzen.
Dat is wat mij betreft het mooie van HN (naast oa Thoornen); het kunnen overstappen naar lopende aanbiedingen (op de 5€ deal na dan) zonder dat je een nieuw contract aangaat. Probeer dat bij Simpel maar eens te regelen

En terugdraaien hoeft dus geen impact op je einddatum te hebben, kun je nog steeds weg mocht je willen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scoobs
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05-05 09:00
Ik probeerde Thoorn ook eens uit, maar het bleek dat het 1x bellen niet werkt omdat deze geblokkeerd is. Dus zou ik met een 15GB abo 23x naar een nummer moeten bellen. Mij teveel werk om dit iedere maand te doen, dus automatiseren we dat in tasker. Het is niet super spannend, maar doe er je voordeel mee:

In tasker maak je een task met de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
#De 1:23 is het aantal keer dat je je telefoon wilt laten bellen
For Variable %loopcount itens 1:23
       call number 09008466
       #wait 18 seconds gaat ervanuit dat je de pincode in thoorn disabled hebt.
       wait 18 seconds
       end call
       #onderstaande is vermoedelijk niet nodig.
       wait 2 seconds
end for

Deze aan profile Butten Widget gehangen om een effectief een snelkoppeling te maken, maar kan ook gewoon in tasker zelf gestart worden.

Het grootste nadeel is wel het volgende: Je moet op de telefoon ADB over wifi aanzetten, en via de pc "adb tcpip 5555" sturen naar de telefoon. ADB settings worden na elke reboot weer gelockt. Ervanuitgaande dat je elke maand de telefoon wel eens herstart moet je dit telkens opnieuw uitvoeren. Het zou kunnen dat dit ook in tasker is te automatiseren, maar daarvan vond ik de moeite niet opwegen tegen de tijdsbesparing. En ipv een button kun je natuurlijk ook een datum:tijd als trigger gebruiken. Maar ik ga niet een app 24/7 achtergrondprocessen laten gebruiken voor een maandelijkse taak.

Het is nog steeds ietwat bewerkelijk, maar ik vind zelf een telefoon aan de PC hangen, ADB enablen, en een commando afvuren nog altijd makkelijker dan 23x bellen naar een nummer.

[ Voor 10% gewijzigd door scoobs op 28-10-2023 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
Vreemd..1 keer bellen naar thoorn werkte voor mij prima een paar dagen geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 07:30
Even voor mij, maar hoie weet je hoelang je naar thoooorn moet bellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
maartend schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:44:
Even voor mij, maar hoie weet je hoelang je naar thoooorn moet bellen?
Als het beltegoed op is wordt de verbinding verbroken? :?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-05 12:58
scoobs schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:59:
Ik probeerde Thoorn ook eens uit, maar het bleek dat het 1x bellen niet werkt omdat deze geblokkeerd is. Dus zou ik met een 15GB abo 23x naar een nummer moeten bellen. Mij teveel werk om dit iedere maand te doen, dus automatiseren we dat in tasker. Het is niet super spannend, maar doe er je voordeel mee:

In tasker maak je een task met de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
#De 1:23 is het aantal keer dat je je telefoon wilt laten bellen
For Variable %loopcount itens 1:23
       call number 09008466
       #wait 18 seconds gaat ervanuit dat je de pincode in thoorn disabled hebt.
       wait 18 seconds
       end call
       #onderstaande is vermoedelijk niet nodig.
       wait 2 seconds
end for

Deze aan profile Butten Widget gehangen om een effectief een snelkoppeling te maken, maar kan ook gewoon in tasker zelf gestart worden.

Het grootste nadeel is wel het volgende: Je moet op de telefoon ADB over wifi aanzetten, en via de pc "adb tcpip 5555" sturen naar de telefoon. ADB settings worden na elke reboot weer gelockt. Ervanuitgaande dat je elke maand de telefoon wel eens herstart moet je dit telkens opnieuw uitvoeren. Het zou kunnen dat dit ook in tasker is te automatiseren, maar daarvan vond ik de moeite niet opwegen tegen de tijdsbesparing. En ipv een button kun je natuurlijk ook een datum:tijd als trigger gebruiken. Maar ik ga niet een app 24/7 achtergrondprocessen laten gebruiken voor een maandelijkse taak.

Het is nog steeds ietwat bewerkelijk, maar ik vind zelf een telefoon aan de PC hangen, ADB enablen, en een commando afvuren nog altijd makkelijker dan 23x bellen naar een nummer.
23x levert wel meer. Ik doe het als ik toch al achter de pc zit bv. Maar bedankt voor je script ik ga het eens testen. Adb over wifi, kan het ook gewoon met usb kabel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
destro9704 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:03:
Vreemd..1 keer bellen naar thoorn werkte voor mij prima een paar dagen geleden...
Er was iets mee inderdaad. Je moet je nummer daarvoor toestemming geven bij HN dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 07:30
Morpheusk schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:38:
[...]

Als het beltegoed op is wordt de verbinding verbroken? :?
Geen idee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scoobs
pennywiser schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:42:
[...]
23x levert wel meer. Ik doe het als ik toch al achter de pc zit bv. Maar bedankt voor je script ik ga het eens testen. Adb over wifi, kan het ook gewoon met usb kabel dan?
Je moet adb over wifi aanzetten zodat tasker een adb commando richting the phone app (end call) kan sturen. de tcpip 5555 is om te zorgen dat er op de juiste poort geluisterd wordt.

Alhans, zo heb ik het begrepen. Super veel tijd heb ik er niet in gestopt.

@maartend Je neemt het beltegoed dat je hebt, deelt het door de kosten per minuut/gesprek bij thoorn, en streept alles achter de komma weg. Logisch toch? Beide waardne kun je terugvinden op de respectievelijke sites.

Nog even ten overvloede voor wie tasker niet kent; in tasker werk je niet letterlijk met code, maar met GUI codeblokken. Als het visueel overeenkomt met wat ik heb staan - minus de toegevoegde comments - dan zou het moeten werken.

En als bellen werkt voor je, dan zou ik vooral niet te lastig doen met tasker, adb, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Dit. Je kunt bij HN niet over je beltegoed heen gaan, hij verbreekt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 05-05 21:14
Ik probeerde Thoorn ook eens uit, maar het bleek dat het 1x bellen niet werkt omdat deze geblokkeerd is. Dus zou ik met een 15GB abo 23x naar een nummer moeten bellen. Mij teveel werk om dit iedere maand te doen,
Het is maar 18 keer (2 jaar contract) bellen, of 19 keer (1 jaar contract), of 20 keer (maandelijks contract) bij 15GB :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Reintje op 28-10-2023 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

HN was door de inflatiecorrectie €11 geworden i.p.v €10 voor 10000 + 10000 units. Dus maar aangepast naar 15000 + 15000 units voor €11 :+

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobs
Reintje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:56:
[...]

Het is maar 18 keer (2 jaar contract) bellen, of 19 keer (1 jaar contract), of 20 keer (maandelijks contract) bij 15GB :*)
Ik zal morgen eens kijken. Nu heb ik nog een 10GB/20 euro abo. Ik ging ervanuit dat dat met 15GB simpelweg 30 euro is. Ahwell; als ik door mijn tegoed heen ben dan geeft de phone app simpelweg een server error.

Edit: vandaag opgewaardeerd, en het is maar 24 euro. Is dat toch even jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door scoobs op 29-10-2023 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Reintje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:56:
[...]

Vergeet niet als laatst één keer te bellen voor per minuut gesprek voor de laatste centen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij nieuwe simkaarten is die nr idd geblokkeerd, maar werkt op oude abos wel gewoon (wellicht een tijdelijke blok).

En met de 15 GB abo zou je volgens mijn berekening 18x (2jaar), 19x (1jaar), 20x (maandelijks opzegbaar) kunnen bellen i.p.v. 23x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Betaalnummers zijn de eerste 3 maanden geblokkeerd. Staat ook om in de FAQ.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobs
Ik heb de FAQ gelezen ja. Ik heb dit abo al 13 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Dan is het zeker opvallend te noemen. De "per gesprek" of de "per minuut" lijn? De laatste werkt bij mij tegenwoordig ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobs
Per minuut. Staat ook in mijn bericht met de tasker oplossing om de per gesprek functionaliteit te automatiseren. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door scoobs op 29-10-2023 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij werkt beiden nrs iig nog bij meerdere nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Da's inderdaad het gekke, waar dat aan ligt weet ik ook niet. Beide nummers die we hier hebben kunnen niet bellen naar de minutenlijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:54
Ze hebben bij thoorn 2 nummers voor de "minutenlijn:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door Megapaul op 29-10-2023 18:42 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Ja kan HN support gewoon even vragen dit vrij te geven na 3 maanden volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-05 16:05
Weet niet of het handig is om HN zo expliciet te wijzen op het bestaan van deze nrs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Koos77 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:54:
Weet niet of het handig is om HN zo expliciet te wijzen op het bestaan van deze nrs....
Bedoelde 0909 in het algemeen, maar schijnt dat de 1 wel de ander niet werkt. En ik denk dat ze daar bepaald niet achterlijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Megapaul schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:30:
Ze hebben bij thoorn 2 nummers voor de "minutenlijn"
0909–0400256 werkt wel bij mij.
0909–4004004 werkt niet bij mij.
Top, dan probeer ik die de volgende keer :)
Koos77 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:54:
Normaal werden gesprekken rond dit onderwerp ook in mo-tags gevoerd, maar die vlieger gaat ook niet meer op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 20:45
Vodafone heeft nu ook sim voorde Apple watch. Zoude HN dat nu ook aanbieden, aangezien HN ook Vodafone is?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:53
rimave schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 17:25:
Vodafone heeft nu ook sim voorde Apple watch. Zoude HN dat nu ook aanbieden, aangezien HN ook Vodafone is?
Nee al jaren is het antwoord: voor eSIM houd de website van HN in de gaten 🤥

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:29

psy

Dus. Even een en ander eens uitgerekend.
Ik kan dus nu voor 1 jaar krijgen

- 15 GB (en 15GB) per maand
- 12 euro per maand
- geen aansluitkosten

12 x 12 = 144 euro.
Cashback via CashbackXXL - 27
Totaal dan 144 - 27 = 117 euro
Is 9,75 per maand

En zolang ik die 15 GB van Ziggo maar gebruik en niet die 15 GB die ik standaard al krijg, kan ik einde maand via Thoorn laten uitbetalen?
Wat een waarde heeft van € 25,50 (https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/75633050)
Waarvan ik via Thoorn ongeveer 60% weer uitbetaald krijg, dus zo'n 15 euro.

9,75 kosten - 15 opbrengsten = -5,25 euro opbrengst in plaats van kosten

Dus dit levert me 5,25 per maand op, in de ideale situatie? Als ik maar elke maand eraan denk om dat tegoed bij Thoorn op te bellen?

Wat mis ik hier???

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:22
psy schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:23:
Dus. Even een en ander eens uitgerekend.
Ik kan dus nu voor 1 jaar krijgen

- 15 GB (en 15GB) per maand
- 12 euro per maand
- geen aansluitkosten

12 x 12 = 144 euro.
Cashback via CashbackXXL - 27
Totaal dan 144 - 27 = 117 euro
Is 9,75 per maand

En zolang ik die 15 GB van Ziggo maar gebruik en niet die 15 GB die ik standaard al krijg, kan ik einde maand via Thoorn laten uitbetalen?
Wat een waarde heeft van € 25,50 (https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/75633050)
Waarvan ik via Thoorn ongeveer 60% weer uitbetaald krijg, dus zo'n 15 euro.

9,75 kosten - 15 opbrengsten = -5,25 euro opbrengst in plaats van kosten

Dus dit levert me 5,25 per maand op, in de ideale situatie? Als ik maar elke maand eraan denk om dat tegoed bij Thoorn op te bellen?

Wat mis ik hier???
De eerste drie maanden is om veiligheidsredenen van je abonnement niet mogelijk om betaalde nummers (0909/0906) te bellen.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

jdiezrequejo schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:53:
[...]

De eerste drie maanden is om veiligheidsredenen van je abonnement niet mogelijk om betaalde nummers (0909/0906) te bellen.
Ja correct. Heb je gelijk in.

En het is natuurlijk afvragen hoe lang dit zo blijft :9

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
jdiezrequejo schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:53:
[...]

Ik kan bevestigen dat ik vanaf maand 1 al naar betaalde nummers kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

De "buitenkansjes"actie loopt vanavond af.

Ben benieuwd waar ze met blackfriday mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

psy schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:39:
De "buitenkansjes"actie loopt vanavond af.

Ben benieuwd waar ze met blackfriday mee komen.
Ik zie hier anders de actie nog. Ik kan echter pas vanaf volgende maand afsluiten. Mijn huidige contract (bij KPN) loopt t/m 16 December a.s. Hopelijk is er dan weer een nieuwe deal ivm de feestdagen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

CH4OS schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 12:30:
[...]
Ik zie hier anders de actie nog. Ik kan echter pas vanaf volgende maand afsluiten. Mijn huidige contract (bij KPN) loopt t/m 16 December a.s. Hopelijk is er dan weer een nieuwe deal ivm de feestdagen. :+
Ja de tijdlimiet is opeens verdwenen :)

Volgens mij kan je gewoon nu al zo'n contract afsluiten, en dan gaat het in vanaf 17 december.

[ Voor 11% gewijzigd door psy op 07-11-2023 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

psy schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:40:
Ja de tijdlimiet is opeens verdwenen :)

Volgens mij kan je gewoon nu al zo'n contract afsluiten, en dan gaat het in vanaf 17 december.
Klopt, maar ik heb ook nummerbehoud nodig, dus dan wacht ik liever die paar weken, om zelf niet in de verleiding te komen om eerder het nummerbehoud in te laten gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 07-11-2023 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conhen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-04 11:14
psy schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:23:
Wat je mist is dat je waarschijnlijk niet kunt kiezen om die 15GB van Ziggo als eerste te consumeren. De extra bundels komen (althans bij Vodafone), als laatste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
conhen schreef op donderdag 9 november 2023 @ 18:57:
[...]

Wat je mist is dat je waarschijnlijk niet kunt kiezen om die 15GB van Ziggo als eerste te consumeren. De extra bundels komen (althans bij Vodafone), als laatste.
Bij mij (Hollandsnieuwe) gaat eerst het extra tegoed van Ziggo op. Volgens de informatie uit de app. 👍🏼

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:09
Vraagje, wat is de ervaring met Hollandsnieuwe met roaming in de EU? Ik weet dat ze max 4G doen, maar hoe is daarvan de ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-05 08:47
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 09:49:
Vraagje, wat is de ervaring met Hollandsnieuwe met roaming in de EU? Ik weet dat ze max 4G doen, maar hoe is daarvan de ervaring?
Prima in orde, in FR, Italie, Belgie etc snel en meerdere netwerken beschikbaar.
In Duitsland is de infra over het algemeen wat minder, maar dat ligt niet aan HN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
wmeester schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 09:51:
[...]

Prima in orde, in FR, Italie, Belgie etc snel en meerdere netwerken beschikbaar.
In Duitsland is de infra over het algemeen wat minder, maar dat ligt niet aan HN
Op welke netwerken roam je dan? Hetzelfde als Vodafone toch? Want Hollandsnieuwe is van Vodafone. Bijvoorbeeld in Duitsland, roam je dan standaard op vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:27
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 09:56:
[...]

Op welke netwerken roam je dan? Hetzelfde als Vodafone toch? Want Hollandsnieuwe is van Vodafone. Bijvoorbeeld in Duitsland, roam je dan standaard op vodafone?
Ik ga ervan uit dat je op dezelfde netwerken als dat Vodafone doet, roamt. Dat hoeft geloof ik niet uitsluitend Vodafone.de te zijn. Duitsland staat verder bekend om zijn Funklöcher oftewel slechte ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Eindhovenk schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:19:
[...]

Ik ga ervan uit dat je op dezelfde netwerken als dat Vodafone doet, roamt. Dat hoeft geloof ik niet uitsluitend Vodafone.de te zijn. Duitsland staat verder bekend om zijn Funklöcher oftewel slechte ontvangst.
Al is dat de afgelopen jaren wel heel erg verbeterd moet ik zeggen, vergelijk je het met 3 jaar geleden heeft het grote sprongen gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42
jdiezrequejo schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:15:
[...]

Bij mij (Hollandsnieuwe) gaat eerst het extra tegoed van Ziggo op. Volgens de informatie uit de app. 👍🏼
Dat is zo. Ik heb 5+5 en ik maak meestal nooit 5000 eenheden op. Ik kan dus 14 euro thoornen. (Zolang ik het niet vergeet |:( )

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 09:49:
In Denemarken zag ik afgelopen zomer ineens een 5G verbinding op mijn toestel.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Mistraller schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:12:
[...]

Wat voor toestel heb je? kan zijn dat het 4G was maar je toestel het als 5g weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:27:
[...]

Wat voor toestel heb je? kan zijn dat het 4G was maar je toestel het als 5g weergeeft.
S20 FE 5G

---------------

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Blackfriday deals staan online. Als je ziggo hebt: 30GB en onbeperkt en bellen 2 jarig voor 10tje per maand. 1 jaar 11 euro en maandelijks opzegbaar is 14 euro per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mistraller schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:12:
[...]

Dan heb ik het in Spanje ook gezien. Ik had het even druk met iets anders en later niet meer op gelet dus achteraf begon ik te twijfelen of ik het goed gezien had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:46:
Blackfriday deals staan online. Als je ziggo hebt: 30GB en onbeperkt en bellen 2 jarig voor 10tje per maand. 1 jaar 11 euro en maandelijks opzegbaar is 14 euro per maand.
Mooie prijs. Ik heb hem een maand geleden voor 11 euro per maand afgesloten. Maargoed, dat prijsverschil over 2 jaar heb ik alweer terug verdient in deze eerste maand.

Ik kom van Odido unlimited en ik moet zeggen dat HN goed bevalt. Goede dekking, app werkt goed en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 05-05 16:39
dutchnltweaker schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:46:
Heb je ook een link? Ik zie de aanbieding niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Jeuvie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:35:
[...]

Heb je ook een link? Ik zie de aanbieding niet..
https://www.hollandsnieuwe.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 05-05 16:39
Thx! Jammer dat die actie dan al is afgelopen het is nu weer 30GB + onbeperkt bellen voor € 12,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Jeuvie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:11:
[...]

Thx! Jammer dat die actie dan al is afgelopen het is nu weer 30GB + onbeperkt bellen voor € 12,-
De actie is er nog steeds, dat onbeperkt bellen heeft er nooit bij gezeten dat is een typo van de poster geweest. Ik heb vanaf moment 1 besteld voor mijn zoon en onbeperkt bellen zit niet op een standaard abonnement. Wel als je hem aanmaakt als kids-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 09:30
Vergeet ook niet dat bundel wijzigen nu ook kan lonen. Ging van €9,72 voor 5.000 naar €9,- voor 10.000. Altijd handig.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 20:07

CR9

Ik had een Kids bundel, zojuist mijn abonnement verlengd met 1 jaar voor de 15+15 bundel. Alleen zie ik nu bij het contract de onbeperkt bellen bundel voor 2 euro erbij staan. Ik heb al contact gezocht met klantenservice en die beweren dat het goed in het systeem staat. Ik heb eerder in dit topic gelezen dat er handmatig iets aangepast moet worden.
Heeft iemand dit ook eerder meegemaakt, hoe is het afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
stormfly schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:18:
[...]

De actie is er nog steeds, dat onbeperkt bellen heeft er nooit bij gezeten dat is een typo van de poster geweest. Ik heb vanaf moment 1 besteld voor mijn zoon en onbeperkt bellen zit niet op een standaard abonnement. Wel als je hem aanmaakt als kids-sim.
Ja excuus, was typo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
CR9 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:02:
Ik had een Kids bundel, zojuist mijn abonnement verlengd met 1 jaar voor de 15+15 bundel. Alleen zie ik nu bij het contract de onbeperkt bellen bundel voor 2 euro erbij staan. Ik heb al contact gezocht met klantenservice en die beweren dat het goed in het systeem staat. Ik heb eerder in dit topic gelezen dat er handmatig iets aangepast moet worden.
Heeft iemand dit ook eerder meegemaakt, hoe is het afgelopen?
Ik snap die bundel niet helemaal; is dat gewoon een simonly voor je kind bestellen volgende de geldende prijs en dan krijg je als ouder als bonus onbeperkt bellen?
Het is dat kinderen tegenwoordig wars zijn van bellen, anders zou het interessant zijn :)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ook maar verlengd ga nuu van 11 naar 9 euro voor 20gb, omdat ik bij ziggo zit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-03 18:24
Begint een nieuwe bundel bij Hollands Nieuwe altijd de 1e van de maand, net als bij Vodafone?
Of is dit op de dag dat je abonnement ingaat als je klant wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:36

rick77

... get to the point!

petertje30 schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:21:
Begint een nieuwe bundel bij Hollands Nieuwe altijd de 1e van de maand, net als bij Vodafone?
Afhankelijk van de ingangsdatum.

[ Voor 5% gewijzigd door rick77 op 26-11-2023 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
petertje30 schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:21:
Bij mij start mijn bundel op de dag dat het abonnement is ingegaan.. De 15de dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob310
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05 19:45

Rob310

kermisfanaat

Sinds vandaag heb ik ineens in mijn woonplaats Hilvarenbeek geen of slechts "E" verbinding binnenshuis waar ik normaal 4G had.
Naar buiten lopen gaf een "G" met slechts 2 streepjes verbinding.
Ik ben naar Tilburg geweest en kreeg nog maar 3 straten van thuis weg alweer 4G.
Ik heb geïnformeerd bij HN en de dame aan de lijn wist me te melden dat ze vandaag al meerdere meldingen hadden gekregen van spontaan verslechterde ontvangst sinds vandaag door heel het land heen.

Anderen hier die dit ook ervaren hebben?

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 13:59
Rob310 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:59:
Sinds vandaag heb ik ineens in mijn woonplaats Hilvarenbeek geen of slechts "E" verbinding binnenshuis waar ik normaal 4G had.
Naar buiten lopen gaf een "G" met slechts 2 streepjes verbinding.
Ik ben naar Tilburg geweest en kreeg nog maar 3 straten van thuis weg alweer 4G.
Ik heb geïnformeerd bij HN en de dame aan de lijn wist me te melden dat ze vandaag al meerdere meldingen hadden gekregen van spontaan verslechterde ontvangst sinds vandaag door heel het land heen.

Anderen hier die dit ook ervaren hebben?
Vodafone is zijn netwerk aan het moderniseren dus kan het zo zijn dat de mast bij jou in de buurt wordt geüpgrade?

https://antennekaart.nl/k...oom=13&providers=vodafone

In Hilvarenbeek staat nog een oud type site dus het is zeker mogelijk!

[ Voor 10% gewijzigd door Jassy op 30-11-2023 09:00 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Rob310

Rob310

kermisfanaat

Jassy schreef op donderdag 30 november 2023 @ 08:59:
[...]

Vodafone is zijn netwerk aan het moderniseren dus kan het zo zijn dat de mast bij jou in de buurt wordt geüpgrade?

https://antennekaart.nl/k...oom=13&providers=vodafone

In Hilvarenbeek staat nog een oud type site dus het is zeker mogelijk!
Klinkt aannemelijk. Alleen als dat het geval is zou de klantenservice van HN dit toch in hun gegevens moeten hebben staan...
Komt ook niet overeen met landelijke meldingen.
Ik wacht af. Gelukkig goede wifi thuis waarover ik ook gebeld kan worden.

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Rob310 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 09:17:
[...]

Klinkt aannemelijk. Alleen als dat het geval is zou de klantenservice van HN dit toch in hun gegevens moeten hebben staan..
Waarom denk je dat? Ook al is Hollandsnieuwe een dochterbedrijf van Vodafone, Vodafone is verantwoordelijk.

Maar ik heb even voor je gekeken, ook advies in het vervolg op Vodafone website kan je het wel checken:
https://www.vodafone.nl/s...P#storingen-werkzaamheden Als je op vodafone kijkt zie je dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zF4YDBbd-1n-m-HISaFvVOpYAvo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rkYvGsFjCujkGbq2uJJVtohI.png?f=user_large

In Hilvarenbeek zelf en Esbeek is er van 29 tot en met 1 december verminderde dekking wegens werkzaamheden. Dus waarschijnlijk plaatsing van een nieuwe apparatuur :) . Reken op dat je morgen einde dag weer dekking hebt! :)

• Rob310

Rob310

kermisfanaat

dutchnltweaker schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:20:
[...]

Waarom denk je dat? Ook al is Hollandsnieuwe een dochterbedrijf van Vodafone, Vodafone is verantwoordelijk.

Maar ik heb even voor je gekeken, ook advies in het vervolg op Vodafone website kan je het wel checken:
https://www.vodafone.nl/s...P#storingen-werkzaamheden Als je op vodafone kijkt zie je dit:
[Afbeelding]

In Hilvarenbeek zelf en Esbeek is er van 29 tot en met 1 december verminderde dekking wegens werkzaamheden. Dus waarschijnlijk plaatsing van een nieuwe apparatuur :) . Reken op dat je morgen einde dag weer dekking hebt! :)
Dank je _/-\o_
Normaal ben ik ook van zelf opzoeken maar als ik de 'eigen' klantenservice bel en die weten niks dan denk ik zelf niets meer te vinden (bovendien ff niet veel tijd over gisteren).
Daarom altijd blij met ondersteuning op Tweakers (y)

• dutchnltweaker
Rob310 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:57:
[...]

Dank je _/-\o_
Normaal ben ik ook van zelf opzoeken maar als ik de 'eigen' klantenservice bel en die weten niks dan denk ik zelf niets meer te vinden (bovendien ff niet veel tijd over gisteren).
Kan ook wel kloppen dat ze het niet weten. Dit is iets wat vodafoneziggo regelt, daarom als je een mvno hebt altijd checken of er storing is bij vodafone, kpn of odido. Dan weet je het snel zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Rob310 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:57:
[...]

Dank je _/-\o_
En hoe is de dekking/snelheid nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob310

Rob310

kermisfanaat

dutchnltweaker schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:17:
[...]

En hoe is de dekking/snelheid nu? :)
Inderdaad gisteren weer op orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
Huidige actie duurt nog 3 dagen.Goedkope bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
ijsbeer1 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 08:13:
Huidige actie duurt nog 3 dagen.Goedkope bundels.
Ben benieuwd, dit stond er ook toenbij de blackfriday deals. Dat werd toen toch verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
https://www.hollandsnieuwe.nl/tarieven-buitenland
Wat is de kwaliteit van dienstverlening bij roaming (Quality of Service) in het buitenland?

Bij het gebruik van gereguleerde roamingdiensten binnen de Europese Unie (inclusief IJsland, Liechtenstein en Noorwegen) kan de kwaliteit van de dienstverlening in een ander land verschillen van de kwaliteit van de Vodafone dienstverlening in Nederland. Dit kan komen door verschillende factoren zoals snelheid, vertraging in dataoverdracht en de beschikbaarheid van roaming- of andere diensten tijdens roaming. Ook kan de kwaliteit verschillen als gevolg van de beschikbaarheid van bepaalde technologieën (zoals 3G, 4G of 5G), dekking of variatie als gevolg van externe factoren zoals topografie. Dit kan ook de kwaliteit van dienstverlening tijdens roaming buiten de Europese Unie beïnvloeden.
Eigenlijk geeft Hollandsnieuwe deels aan dat ze 5G roaming aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 22:56
Lees op internet veel over dat de Ziggo verdubbelaar en extra zender pakket niet gelijk wordt geactiveerd en soms zelfs maanden duurt.

Vandaag naar Hollandsnieuwe gegaan en het is gelijk geactiveerd! (y) zo kan het dus ook!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tyson69
polopolo150 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:14:
Lees op internet veel over dat de Ziggo verdubbelaar en extra zender pakket niet gelijk wordt geactiveerd en soms zelfs maanden duurt.

Vandaag naar Hollandsnieuwe gegaan en het is gelijk geactiveerd! (y) zo kan het dus ook!
Je moet ook niet alles wat zeurders schijven meteen geloven. Hier ook alleen maar goede ervaringen met het activeren daarvan, nog nooit achteraan hoeven gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:19
polopolo150 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:14:

Ik ben sinds 5 december over naar hollandsnieuwe, alleen hier is de dubbele data nog niet actief.

Was te verwachten aangezien er een Ziggo Zakelijk abonnement aan gekoppeld is, en hier een handmatige actie vanuit hollandsnieuwe voor nodig is. Het wordt nu per 5 januari geactiveerd, maar hollandsnieuwe heeft mij netjes voor deze maand extra tegoed gegeven om de periode te overbruggen.

Geen klacht dus, maar juist een compliment voor het meteen aanbieden van een passende oplossing!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik ben mijn eerste 3 maanden door, een vraag over het gebruik van Thoorn, kan je alleen je originele tegoed op gebruiken met thoorn of ook de verdubbeling met ziggo? Volgen mij gebruik je al eerste het originele tegoed, dus moet je dan aan begin van je periode "thoornen", ik heb meer als genoeg aan 1x het tegoed?

[ Voor 5% gewijzigd door jeanj op 14-12-2023 08:56 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:36

rick77

... get to the point!

Alleen orginele tegoed kun je opbellen. Je verbruikt eerst je extra tegoed, dus het is niet zo relevant wanneer je het opbelt, maar je kunt het meteen aan het begin van de maand doen, ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jeanj schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:55:
Ik ben mijn eerste 3 maanden door, een vraag over het gebruik van Thoorn, kan je alleen je originele tegoed op gebruiken met thoorn of ook de verdubbeling met ziggo? Volgen mij gebruik je al eerste het originele tegoed, dus moet je dan aan begin van je periode "thoornen", ik heb meer als genoeg aan 1x het tegoed?
Dit had trouwens ook al je eerste 3 maanden kunnen doen, maar idd zoals persoon hierboven al zegt, alleen je sim only tegoed kan je opbellen naar een betaald nummer (dus niet je dubbel tegoed). Het is simpelweg bellen tot het niet meer lukt.

Je dient daarmee dan wel rekening mee te houden als al je sim only tegoed op is, dat je dan niet meer naar het buitenland kan bellen en andere zaken die normaal niet in binnen je bundel vallen. Alle gebruik dat buiten je bundel valt, gaat dus van je sim only euro tegoed af.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:54
Ik ben ook sinds vorige maand begonnen met Thoorn. Basis bellen en tegoed opwaarderen werkt eenvoudig en goed. Nu mijn coinbase LTC adres gekoppeld en tegoed laten uitkeren. Erg jammer dat hier minimaal 5 dagen overeen gaan voordat het er is. Vervolgens moet ik nog gaan uitpluizen hoe ik LTC weer direct kan verkopen op Coinbase. Iemand hier Tips voor? Ik kan het zo te zien verkop een EUR wallet maar wat is dat. Kan ik het niet rechtstreeks naar mijn rekening overboeken?

• stormfly
Bart1983 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:49:
Ik ben ook sinds vorige maand begonnen met Thoorn. Basis bellen en tegoed opwaarderen werkt eenvoudig en goed. Nu mijn coinbase LTC adres gekoppeld en tegoed laten uitkeren. Erg jammer dat hier minimaal 5 dagen overeen gaan voordat het er is. Vervolgens moet ik nog gaan uitpluizen hoe ik LTC weer direct kan verkopen op Coinbase. Iemand hier Tips voor? Ik kan het zo te zien verkop een EUR wallet maar wat is dat. Kan ik het niet rechtstreeks naar mijn rekening overboeken?
Volgens mij voert thoorn de handelingen uit op vrijdag, dus op maandag een order aanmaken is inderdaad een lange zit.

Je tweede vraag hoort in het crypto topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bart1983 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:49:
Je moet je litecoin verkopen, dan heb je euro's op je Coinbase account, die kan je dan overboeken naar je bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Homeland schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:59:
[...]

Je moet je litecoin verkopen, dan heb je euro's op je Coinbase account, die kan je dan overboeken naar je bankrekening.
is de comissie van Coinbase hoog? Vraag me af wat de voordeligste app om te gebruiken voor het verkopen van LTC.
Pagina: 1 ... 59 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie