Ja dat was voor mij dus ook de reden om eventueel te wisselen, voor 11 euro heb je nu 15+15 GB terwijl ik nu 10,40 betaal en daar komt nu 10% bij. Weet dus alleen nog niet zeker wat het beste wisselmoment is.
Aanbieding: onbeperkt bellen plus 15Gb voor 10,= (Ziggo-klant 30Gb)
Via:
https://directsales.hollandsnieuwe.nl/hnziggo/details/25931
Via:
Leuke aanbieding, ook voor huidige klanten, maar ik zie geen onbeperkt bellen? Niet goed gekeken. Via de telefoon zie je het niet, wel via de normale website.Koos77 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:25:
Via:
[ Voor 11% gewijzigd door GioStyle op 28-09-2023 07:47 ]
GioStyle schreef op donderdag 28 september 2023 @ 06:51:
[...]
Leuke aanbieding, ook voor huidige klanten, maar ik zie geen onbeperkt bellen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/J5pKWzd9dMKukSYciUYyTPya.png?f=user_large)

Je krijgt €24 - €25.50 - €27 tegoed, afhankelijk van je looptijd
Ik zie alleen niet hoe je de bundel kan wijzigen voor dat tarief voor bestaande klanten? Zal anders klantenservice eens contacteren.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
En je kan zelfs verlengen. Interessant. Misschien moet ik dat dan maar weer eens doen.Koos77 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:25:
Via:
Al zit ik met dezelfde vraag als @GioStyle. Het zou toch zonde zijn als dat niet meer zou kunnen.
GioStyle schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:04:
***members only***
Per wanneer gaat een verlening eigenlijk in als je hem afsluit, is dat per direct? Kan je anders beter wachten tot 1 oktober, zodat je niet 1 maand van de 24 maanden kwijt bent?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Mooie deal! Ik heb nog net de deal kunnen pakken met 10000+10000 voor €5,00 per maand.Koos77 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:25:
Via:
Iemand bekend wat je hiervan zou kunnen thoornen? Ik zit nu op 10+10 voor 10,30, waarvan ik 20 euro naar thoorn kan sturen en daar ~13 euro aan overhoud.MK_ schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:15:
[Afbeelding]
Je krijgt €24 - €25.50 - €27 tegoed, afhankelijk van je looptijd
Ik zie alleen niet hoe je de bundel kan wijzigen voor dat tarief voor bestaande klanten? Zal anders klantenservice eens contacteren.
Bedankt het antwoord staat hierboven al. Dan ga ik over naar 15 + 15. Is de inflatiecorrectie al verwerkt in deze 11 euro per maand?
[ Voor 8% gewijzigd door Glaxo op 28-09-2023 10:01 ]
Hmm, helaas heb ik begin vorig maand al verlengd voor 15+15 zonder onbeperkt bellen voor €12. Denk dat ik er geen gebruik van kan maken, maar wellicht nog het proberen waard.Koos77 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:25:
Via:
/edit
"Foutmelding
Je bestelling is geweigerd."
Via de site werkt het helaas iig niet.
[ Voor 9% gewijzigd door xileS op 28-09-2023 13:21 ]
Ik heb momenteel dezelfde abo voor €12 zonder onbeperkt bellen.GioStyle schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:04:
***members only***
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Dit is alleen icm Ziggo?Koos77 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:25:
Via:
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Thanks! Net mijn verlening naar 15000+15000 voor 10€ die ik onlangs van HN als aanbod kreeg geannuleerd en via deze aanbieding opnieuw aangevraagd. Gratis dus onbeperkt bellen (al vind ik dat met 30.000 minuten niet heel spannend) en 12,50 terug via CBXL (al bevestigd)Koos77 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:25:
Via:
29 januari eindigt mijn abonnement bij Vodafone ik kan nu bij Vodafone verlengen maar ik wil overstappen naaar hollandsnieuwe met de huidige aanbieding. Als ik nu een abonnement afsluit bij hollandsnieuwe wanneer gaat het abonnement dan in?
Start het abonnement op 29 januari of eind februari omdat er 1 maand opzegtermijn is.
Ik vraag dit omdat ik begin december naar Azië ga en pas 7 februari terug ben.
Kun je tijdens of na de bestelling de startdatum aanpassen?
Start het abonnement op 29 januari of eind februari omdat er 1 maand opzegtermijn is.
Ik had ook net vanochtend via de HN app mijn abonnement verlengd voor weer 2 jaar:
10.000+10.000 voor 9 euro
Nou las ik hier net de aanbieding via die directsales link. Dus via de app de verlenging geannuleerd en daarna verlengd via de site. Werkt mooi! Ik kreeg direct een bevestiging als SMS en in de app is ook direct de verlenging te zien inclusief het onbeperkt bellen. Ik bel niet veel, maar voor dezelfde prijs erbij is prima. Thanks voor de tip!
Ik kan deze verlenging trouwens niet meer annuleren staat er. Misschien omdat ik al eerder geannuleerd had.
10.000+10.000 voor 9 euro
Nou las ik hier net de aanbieding via die directsales link. Dus via de app de verlenging geannuleerd en daarna verlengd via de site. Werkt mooi! Ik kreeg direct een bevestiging als SMS en in de app is ook direct de verlenging te zien inclusief het onbeperkt bellen. Ik bel niet veel, maar voor dezelfde prijs erbij is prima. Thanks voor de tip!
Ik kan deze verlenging trouwens niet meer annuleren staat er. Misschien omdat ik al eerder geannuleerd had.
Zijn er mensen die ook meeliften op een Ziggo adres van ouders/vrienden? Welke postcode/hn vullen jullie in bij de verlenging, bij de invul velden?
[ Voor 7% gewijzigd door stormfly op 28-09-2023 14:48 ]
Vanaf 29 januari ben je contractvrij, dus ik denk normaal gesproken idd 29 januari. Je bent ruim op tijd voor je maand opzegtermijn.baco101 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:52:
29 januari eindigt mijn abonnement bij Vodafone ik kan nu bij Vodafone verlengen maar ik wil overstappen naaar hollandsnieuwe met de huidige aanbieding. Als ik nu een abonnement afsluit bij hollandsnieuwe wanneer gaat het abonnement dan in?
Volgens mij moet het ook wel mogelijk zijn om datum aan te passen. Vanaf prepaid is dit iig wel mogelijk. En aan de andere kant, zo'n probleem moet dit voor jou ook niet zijn want je gaat je NL simkaart in Azië toch niet nodig hebben. Je kan daar beter een simkaart met genoeg data halen voor een periode dat je daar verblijft.
Bedankt voor je antwoord, is meer van hoe lang heb je om de sim te activeren.xileS schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:51:
[...]
Vanaf 29 januari ben je contractvrij, dus ik denk normaal gesproken idd 29 januari. Je bent ruim op tijd voor je maand opzegtermijn.
Volgens mij moet het ook wel mogelijk zijn om datum aan te passen. Vanaf prepaid is dit iig wel mogelijk. En aan de andere kant, zo'n probleem moet dit voor jou ook niet zijn want je gaat je NL simkaart in Azië toch niet nodig hebben. Je kan daar beter een simkaart met genoeg data halen voor een periode dat je daar verblijft.
Ik heb een tussenstop in Duitsland dus dan is het wel makkelijk om een werkende simkaart te hebbn
Je zou denk ik bij HN wel kunnen aangeven dat je maand later wilt overstappen. Mocht het niet kunnen is dat ook geen ramp denk ik.baco101 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:35:
[...]
Bedankt voor je antwoord, is meer van hoe lang heb je om de sim te activeren.
Ik heb een tussenstop in Duitsland dus dan is het wel makkelijk om een werkende simkaart te hebbn
Ben je toevallig al meer te weten gekomen? De enige reden waarom ik deze aanbieding waarschijnlijk oversla is door het onbeperkt bellen, waardoor je je beltegoed niet meer kan opmaken. Iemand op Pepper zegt precies hetzelfde.Pythoon1977 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:53:
[...]
En je kan zelfs verlengen. Interessant. Misschien moet ik dat dan maar weer eens doen.
Al zit ik met dezelfde vraag als @GioStyle. Het zou toch zonde zijn als dat niet meer zou kunnen.
[...]
Als ik de voorwaarden van T erbij pak, lees ik dit:
Dat gaat hem dus helaas niet worden voor mij.De dienst kan en mag niet worden gebruikt voor abonnementen met belminuten, onbeperkt bellen, abonnementen die pas net in gebruik zijn* en aansluitingen waarvan je niet de eigenaar bent.
[ Voor 21% gewijzigd door GioStyle op 28-09-2023 20:07 ]
Ik probeer mijn huidige abo te verlengen via de directsale link.
Ik krijg na het doorlopen van het proces gelijk dat de verlenging wordt geweigerd.
Mogelijk omdat ik geen Ziggo hebt?
Ik krijg na het doorlopen van het proces gelijk dat de verlenging wordt geweigerd.
Mogelijk omdat ik geen Ziggo hebt?
Als je een Hollandsnieuwe abonnement aangaat dan kan je de 1e 3 maanden geen gebruik maken van 0900 nummers.
Daarna kan het wel. De onbeperkt bellen bundel kan je alleen gebruiken naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland. Bel je naar een 0900 nummer dan gaat het uit het bundeltegoed.
Zelf heb ik 10.000 units (+ 10.000 icm Ziggo). Voor 10.27. Ik kan nu mijn bundel wijzigen naar 15.000 + 15.000 voor 11 euro. De vraag is alleen of de inflatie correctie er nog overeen gaat. Ik vermoed van wel omdat bij een bundelwijziging geen nieuw abonnement aangaat.
Daarna kan het wel. De onbeperkt bellen bundel kan je alleen gebruiken naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland. Bel je naar een 0900 nummer dan gaat het uit het bundeltegoed.
Zelf heb ik 10.000 units (+ 10.000 icm Ziggo). Voor 10.27. Ik kan nu mijn bundel wijzigen naar 15.000 + 15.000 voor 11 euro. De vraag is alleen of de inflatie correctie er nog overeen gaat. Ik vermoed van wel omdat bij een bundelwijziging geen nieuw abonnement aangaat.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik was er al bang voor, maar ergens is het ook wel logisch.GioStyle schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:01:
[...]
Ben je toevallig al meer te weten gekomen? De enige reden waarom ik deze aanbieding waarschijnlijk oversla is door het onbeperkt bellen, waardoor je je beltegoed niet meer kan opmaken. Iemand op Pepper zegt precies hetzelfde.
[...]
Dat gaat hem dus helaas niet worden voor mij.
Nog nooit heb ik een tekort aan beltegoed of data gehad met de 10+10 (en anders pak ik de telefoon van het werk wel), dus het onbeperkt bellen laat ik ook aan me voorbij gaan.
Maar dan blijft de vraag: nu verlengen of hopen op iets beters (Black Friday?)... (en dat alles voor een paar euro). En CashbackXL niet vergeten.
Volgens mij is dit onjuist, ik heb al zeker 2 abonnementen gehad waarin ik in de eerste maanden naar 0900 heb kunnen bellen. Zelfs met de 5-euro deal kon dat in maand 1 alMegapaul schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:23:
Als je een Hollandsnieuwe abonnement aangaat dan kan je de 1e 3 maanden geen gebruik maken van 0900 nummers.
Ik ben geen ziggo lid en ik krijg hem via directsales niet verlengd. terwijl ik wel zou moeten kunne verlengen (via mijn HN pagina lukt het wel, maar dan is het 11 euro en geen onbeperkt bellen/sms
Volgens mij komt het ook niet door HN, maar bij de verificatie van je account bij T.tyson69 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:12:
[...]
Volgens mij is dit onjuist, ik heb al zeker 2 abonnementen gehad waarin ik in de eerste maanden naar 0900 heb kunnen bellen. Zelfs met de 5-euro deal kon dat in maand 1 al
Voor een account van mijn vriendin wachten we in ieder geval nog maar twee maandjes extra.
Ik verklaar dat deze gegevens overeenkomen met de gegevens bekend bij de telecomprovider, en dat mijn aansluiting langer dan drie maanden in gebruik is.
Ik heb al jaren onbeperkt bellen bij hollandsnieuwe, en kan aan het eind van de maand altijd gewoon lekker Thoornen. Betaalnummers gaan gewoon van het beltegoed af (en zijn logischerwijs dus niet onbeperkt te bellen), dus dat werkt primaPythoon1977 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:42:
[...]
Ik was er al bang voor, maar ergens is het ook wel logisch.
Nog nooit heb ik een tekort aan beltegoed of data gehad met de 10+10 (en anders pak ik de telefoon van het werk wel), dus het onbeperkt bellen laat ik ook aan me voorbij gaan.
Maar dan blijft de vraag: nu verlengen of hopen op iets beters (Black Friday?)... (en dat alles voor een paar euro). En CashbackXL niet vergeten.
Je hebt gelijk, je kan vanaf het begin al naar 0900 nummers bellen vanuit je tegoed.tyson69 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:12:
[...]
Volgens mij is dit onjuist, ik heb al zeker 2 abonnementen gehad waarin ik in de eerste maanden naar 0900 heb kunnen bellen. Zelfs met de 5-euro deal kon dat in maand 1 al
Eventueel tegoed kan je pas na 3 maanden opmaken via Thoorn, daar was ik mee in de war.Megapaul schreef op donderdag 28 september 2023 @ 23:53:
[...]
Je hebt gelijk, je kan vanaf het begin al naar 0900 nummers bellen vanuit je tegoed.
Moet volgens mij wel gewoon kunnen hoor. Hiervoor heb ik al jaren een gratis onbeperkt bundel erbij gehad. Voor het bellen naar 0900 nummers gaat het tegoed altijd van je Sim Only tegoed af. Ik heb nu dus precies dezelfde bundel, alleen zonder onbeperkt bellen (deze zou weer 2 euro extra kosten). Of ze moeten iets alleen voor deze actieabo opeens hele andere voorwaarden hebben, wat ik niet verwacht.GioStyle schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:01:
[...]
Ben je toevallig al meer te weten gekomen? De enige reden waarom ik deze aanbieding waarschijnlijk oversla is door het onbeperkt bellen, waardoor je je beltegoed niet meer kan opmaken. Iemand op Pepper zegt precies hetzelfde.
[...]
Niemand die het heeft getest met de gedeelde verleng link?stormfly schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:48:
Zijn er mensen die ook meeliften op een Ziggo adres van ouders/vrienden? Welke postcode/hn vullen jullie in bij de verlenging, bij de invul velden?
[ Voor 8% gewijzigd door stormfly op 30-09-2023 16:11 ]
Ik woon al weer jaren bij mijn ouders. Ik zou voor de verlening je adres wijzigen naar een familie/vriend en dan pas de verlening aanzetten. Directsales aanbieding s trouwens gewoon hetzelfde als je gewoon in de app krijgt.
Onbeperkt bellen is er inmiddels alweer afgehaald?Koos77 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:25:
Via:
Jeps viel mij ook op. URL is hetzelfde maar het aanbod is verslechterdMorpheusk schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:51:
[...]
Onbeperkt bellen is er inmiddels alweer afgehaald?
Heb ik afgelopen week gedaan, adres van mijn ouders ingegeven (waar het abonnement ook op staat). Werkte prima, zelfs met CBXL cashbackstormfly schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:10:
[...]
Niemand die het heeft getest met de gedeelde verleng link?
Ik heb een lopend abonnement, waar ik nu 10,27 voor betaal (10000 + 10000 i.c.m. Ziggo)
Wanneer ik vandaag mijn bundel wijzig (via mijn hollandsnieuwe) naar 15000 + 15.000 voor 11,00 ontloop ik daarmee de inflatiecorrectie?
Wanneer ik vandaag mijn bundel wijzig (via mijn hollandsnieuwe) naar 15000 + 15.000 voor 11,00 ontloop ik daarmee de inflatiecorrectie?
[ Voor 7% gewijzigd door Megapaul op 01-10-2023 11:05 ]
Die vraag is vaker gesteld maar niemand weet het nog. Pas als het inflatie script heeft gedraaid in oktober weten we het.Megapaul schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:04:
Ik heb een lopend abonnement, waar ik nu 10,27 voor betaal (10000 + 10000 i.c.m. Ziggo)
Bij Vodafone heb ik op die manier vorig jaar wel de inflatiecorrectie kunnen ontlopen.Megapaul schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:04:
Daar hoef je ook niet meer druk om te maken denk ikGioStyle schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:01:
[...]
[...]
Dinsdag kan ik daar antwoord op geven, dan begint een nieuwe maand van de sim van mijn moeder en die heb ik verlengd naar 5000+5000 voor 8 euroMegapaul schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:04:
Vlgs mij is de 10,00-aanbieding Onbeperkt plus 15Gb afgelopen
Dat is mooi, wil je het hier delen? Ik heb tot iets na de 20e de tijd en twijfel ook of ik nu al moet wijzigen, of later. Er komt immers 10% bij, nog steeds geen wereldbedrag maar wel de moeite om even op het juiste moment te wijzigen.tyson69 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:38:
[...]
Dinsdag kan ik daar antwoord op geven, dan begint een nieuwe maand van de sim van mijn moeder en die heb ik verlengd naar 5000+5000 voor 8 euro
Ik heb het hier zojuist geregeld. Verlenging voor twee jaar inclusief €12,50 cashback via CashbackXL.nl.xileS schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:51:
[...]
Daar hoef je ook niet meer druk om te maken denk ik
Hmm ik had voor mijn zusje verlengd door ook op cashbackxl chrome plugin te klikken, niks geregistreerd. Wellicht maar een claim indienen.GioStyle schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:35:
[...]
Ik heb het hier zojuist geregeld. Verlenging voor twee jaar inclusief €12,50 cashback via CashbackXL.nl.
Ik zit naar een maandelijks opzegbaar abo te kijken. Omdat het tegoed in € hiervan ook hoger is (Th... in combinatie met Ziggo) is dat netto niet veel duurder dan 1 of 2 jaar vast, maar wel flexibeler.
Weet iemand (helemaal los van de tariefsverhoging) hoe het zit met de tarieven van maandelijks opzegbaar? Worden die tarieven aangepast als de tarieven van nieuwe abonnementen wijzigen of zet je die ook een soort van "vast"? Lijkt me logisch van niet, omdat je na een contractperiode ook gewoon verder gaat met je "oude" tarieven. En kun je profiteren van aantrekkelijkere tarieven van eventuele toekomstige acties of gaat dat alleen als je dan verlengd met een 1 of 2 jarig abo?
Weet iemand (helemaal los van de tariefsverhoging) hoe het zit met de tarieven van maandelijks opzegbaar? Worden die tarieven aangepast als de tarieven van nieuwe abonnementen wijzigen of zet je die ook een soort van "vast"? Lijkt me logisch van niet, omdat je na een contractperiode ook gewoon verder gaat met je "oude" tarieven. En kun je profiteren van aantrekkelijkere tarieven van eventuele toekomstige acties of gaat dat alleen als je dan verlengd met een 1 of 2 jarig abo?
Is Shopbuddies niet interessanter? 29+ euro zie ik daar staan nu.xileS schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:47:
[...]
Hmm ik had voor mijn zusje verlengd door ook op cashbackxl chrome plugin te klikken, niks geregistreerd. Wellicht maar een claim indienen.
[ Voor 20% gewijzigd door rick77 op 01-10-2023 21:15 ]
@rick77 Het gaat hier niet om een nieuw contract, maar om een verlenging. Dat is bij CashbackXL €12,50 en bij Shopbuddies €13,50 waard.
De verlening gaat een maand later pas in.Morpheusk schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:53:
Per wanneer gaat een verlening eigenlijk in als je hem afsluit, is dat per direct? Kan je anders beter wachten tot 1 oktober, zodat je niet 1 maand van de 24 maanden kwijt bent?
[ Voor 4% gewijzigd door Morpheusk op 01-10-2023 23:12 ]
Inmiddels vanochtend contact gehad met de Hollandse klantenservice. Als je als bestaande klant je bundel aanpast en deze bundel gaat in per 1 oktober of later dan heb je geen last (meer) van de inflatiecorrectie.
Ik koop ook zoveel mogelijk via dat soort sites, maar allicht wordt er ergens iets geblockt door m'n router, (i)OS, DNS, Adblock of browser. En dan grijp je helaas misxileS schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:47:
[...]
Hmm ik had voor mijn zusje verlengd door ook op cashbackxl chrome plugin te klikken, niks geregistreerd. Wellicht maar een claim indienen.
Ik kan bevestigen dat het abonnement dat ik vorige week wijzigde (3000+3000 voor 8€ naar 5000+5000 voor 8€) niet in prijs is verhoogd door de inflatiecorrectie. Dit is dus een manier om die te ontlopen en nu nog gebruik te maken van de lopende aanbiedingenHugo__Boss schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:51:
[...]
Dat is mooi, wil je het hier delen? Ik heb tot iets na de 20e de tijd en twijfel ook of ik nu al moet wijzigen, of later. Er komt immers 10% bij, nog steeds geen wereldbedrag maar wel de moeite om even op het juiste moment te wijzigen.
Dank, ga ik ze ook vandaag aanpassen (naar 15+15 GB)tyson69 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:28:
[...]
Ik kan bevestigen dat het abonnement dat ik vorige week wijzigde (3000+3000 voor 8€ naar 5000+5000 voor 8€) niet in prijs is verhoogd door de inflatiecorrectie. Dit is dus een manier om die te ontlopen en nu nog gebruik te maken van de lopende aanbiedingen
Vandaag Thoorn ontdekt. Ik heb een 5+5Gb bundle, en daar blijft vaak erg veel van over. Betaal 8 euro in de maand. Maar nu zie ik bij Hollands nieuwe dit:
RESTEREND MAANDELIJKS TEGOED
40,70 over van 64,- EURO
Ik heb 2x gebeld en dan gaat er dus keurig 1,30 vanaf....maar het kan toch niet zo zijn dat ik voor 64 euro aan betaalnummers zou kunnen bellen? Ik betaal maar 8 per maand.... Ik heb het gevoel dat ik iets mis.
Dit klinkt toch echt too good to be true?
40,70 over van 64,- EURO
Ik heb 2x gebeld en dan gaat er dus keurig 1,30 vanaf....maar het kan toch niet zo zijn dat ik voor 64 euro aan betaalnummers zou kunnen bellen? Ik betaal maar 8 per maand.... Ik heb het gevoel dat ik iets mis.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Je bonustegoed is volgens Hollandsnieuwe/Ziggo goud waard, maar die kan je niet gebruiken voor betaalnummers.Mistraller schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:26:
Vandaag Thoorn ontdekt. Ik heb een 5+5Gb bundle, en daar blijft vaak erg veel van over. Betaal 8 euro in de maand. Maar nu zie ik bij Hollands nieuwe dit:
40,70 over van 64,- EURO
Bij het 10 GB is het zelfs 100 euro bonustegoed. 100 euro voor 10 GB, zelfs 10 jaar terug was dat al erg duur.
Ah dus dat is dan 5GB aka 14 euro... als dat op is, stopt het dan of krijg je een extra factuur?GioStyle schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:34:
[...]
Je bonustegoed is volgens Hollandsnieuwe/Ziggo goud waard, maar die kan je niet gebruiken voor betaalnummers.
En is het bonustegoed dan nog wel bruikbaar voor internet en gewoon bellen?
Excuus als dat al ergens eerder in het topic is beschreven hoor.... Maar mijn vrouw en ik hebben allebei HN dus ik kan ze beide uitnutten, en net alles weer verlengd met 2 jaar
Maar als ik haar tegoed opmaak en ze zit 2 dagen zonder internet dan zijn de rapen gaar

De spreekwoordelijke rapen natuurlijk he
[ Voor 11% gewijzigd door Mistraller op 03-10-2023 21:47 ]
---------------
@Mistraller
Op het moment dat je klant bent van Ziggo, krijg je een dataverdubbelaar. Je hebt dan naast je gewone tegoed ook een bonustegoed. In jouw geval (gok ik) is je gewone tegoed €14 waard en je bonustegoed €50. Kan je terug vinden in de app. Als je gaat bellen, sms'en of data gaat verbruiken, dan gaat het eerst af van je bonustegoed. Als je een bundel hebt van 5GB en dat is voldoende om de maand door te komen, dan kan je in theorie al vanaf dag 1 je tegoed opbellen.
Is je bonustegoed op en je gewone tegoed, dan kan je nog alleen maar gebeld worden.
Op het moment dat je klant bent van Ziggo, krijg je een dataverdubbelaar. Je hebt dan naast je gewone tegoed ook een bonustegoed. In jouw geval (gok ik) is je gewone tegoed €14 waard en je bonustegoed €50. Kan je terug vinden in de app. Als je gaat bellen, sms'en of data gaat verbruiken, dan gaat het eerst af van je bonustegoed. Als je een bundel hebt van 5GB en dat is voldoende om de maand door te komen, dan kan je in theorie al vanaf dag 1 je tegoed opbellen.
Is je bonustegoed op en je gewone tegoed, dan kan je nog alleen maar gebeld worden.
[ Voor 11% gewijzigd door GioStyle op 03-10-2023 22:06 ]
Ja die ziggo bonus heb ik al heel lang. Maar ik zag inderdaad nu het kleine pijltje en dat is klikbaar. En daar zie ik inderdaad die 50 euro. Bedankt, 't is me nu helemaal duidelijk!GioStyle schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:04:
@Mistraller
SIM ONLY TEGOED
11,21 over van 14,- EURO
DUBBEL TEGOED
29,49 over van 50,- EURO
---------------
Hebben jullie het idee dat die "Vriendenkorting Eerste Maand Gratis" nog wel even actief blijft? Kan de huidige provider nog niet opzeggen namelijk.
Heb mijn vrouw haar mobiele abonnement met een jaartje verlengd, ik twijfel nog even over mijn eigen situatie. Ik hoopte naar 1 mobiel te gaan, zakelijk en dan met eSIM mijn prive nummer erbij prikken. Maar de zakelijke regeling komt zo slecht uit de verf dat ik dat toch maar laat zitten. (je moet het verschil met een iPhone SE en een iPhone 15 volledig zelf bijleggen, maar bouwt geen enkele vorm van eigendomsrecht op)
Mijn vraag is of jullie denken dat de hollandsnieuwe blackfriday aanbiedingen nog interessant zijn, historisch gezien? Als ik probeer te googelen naar 2022 dan denk ik dat de link hierboven eigenlijk al heel scherp is. Recent hadden ze ook die 5euro en 7,5 euro deal, dit lijkt wel het jaar van de stunts.
Lastig, wachten of niet wachten met verlengen?
Heb mijn vrouw haar mobiele abonnement met een jaartje verlengd, ik twijfel nog even over mijn eigen situatie. Ik hoopte naar 1 mobiel te gaan, zakelijk en dan met eSIM mijn prive nummer erbij prikken. Maar de zakelijke regeling komt zo slecht uit de verf dat ik dat toch maar laat zitten. (je moet het verschil met een iPhone SE en een iPhone 15 volledig zelf bijleggen, maar bouwt geen enkele vorm van eigendomsrecht op)
Mijn vraag is of jullie denken dat de hollandsnieuwe blackfriday aanbiedingen nog interessant zijn, historisch gezien? Als ik probeer te googelen naar 2022 dan denk ik dat de link hierboven eigenlijk al heel scherp is. Recent hadden ze ook die 5euro en 7,5 euro deal, dit lijkt wel het jaar van de stunts.
Lastig, wachten of niet wachten met verlengen?
Ik zat net in mijn 1e maand verlenging met een 15000 abo voor 12 euro (2 jarig). Deze heb ik voor een maand kunnen downgrade naar 10000 voor 9 euro en nu weer via de klantenservice kunnen aanpassen voor de volgende maand naar een 15000 sim only voor 10 euro (via site zelf was alleen aanpassen naar 11 euro mogelijk).
Wel had ik verwezen naar de actiepagina hierboven.
Dus mocht je nog niet kunnen verlengen, dan zou je met een omweg alsnog gebruik van de actie kunnen maken.
Dus mocht je nog niet kunnen verlengen, dan zou je met een omweg alsnog gebruik van de actie kunnen maken.
[ Voor 27% gewijzigd door xileS op 04-10-2023 22:51 ]
Bij mij lukt het momenteel niet om een sms te verzenden (melding: "kan niet verzenden"). Meer mensen hier last van?
net getest, kan nu gewoon sms sturen iig.choogen schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:49:
Bij mij lukt het momenteel niet om een sms te verzenden (melding: "kan niet verzenden"). Meer mensen hier last van?
Een ander vraagje. Ik weet dat het niet mogelijk is om naar 0900 nrs te bellen vanuit het buitenland, maar is hier misschien een slim truucje voor? Uiteraard moet dit wel van de kosten van de HN abo gaan.
Even een snelle vraag: heeft iemand hier Hollandse Nieuwe icm Google Pixel 5/6/7, en werken VoLTE en VoWifi beiden? Volgens mij zou dit bij alle providers nu moeten werken nu de Pixels officiële worden verkocht in Nederland en Vodafone ondersteunde het al. Wil mogelijk overstappen en dan is dit even goed om te weten, kom van KPN en daar werkte het 2 jaar geleden juist nog niet (nu wel). Bij dit soort providers kunnen dit soort mogelijkheden beperkter zijn weet ik.
Weet iemand tot wanneer deze actie loopt?xileS schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:48:
Ik zat net in mijn 1e maand verlenging met een 15000 abo voor 12 euro (2 jarig). Deze heb ik voor een maand kunnen downgrade naar 10000 voor 9 euro en nu weer via de klantenservice kunnen aanpassen voor de volgende maand naar een 15000 sim only voor 10 euro (via site zelf was alleen aanpassen naar 11 euro mogelijk).
Momenteel hebben wij 2 x Odido unlimited voor 60 euro per maand, maar zouden genoeg hebben aan 30gb.
Blijft de prijs 10 euro ook na de looptijd van het contract?
En moet ik nog iets doen voor her combivoordeel of krijg ik dat automatisch als ik ook een Ziggo abonnement heb op dat adres?
Of is het beter om black friday af te wachten om te zien wat andere providers bieden?
"De huidige acties zijn alleen actief tot 16 oktober" is er tegen mij gezegd door de klantenservice, maar ik zou mij niet verbazen als het bv verlengd wordt of er binnenkort weer andere acties zijn.darkdesign schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 23:26:
[...]
Weet iemand tot wanneer deze actie loopt?
Volgens mij wel, maar je hebt wel jaarlijks een prijsindexatie. Je bent dan vaak al voordeliger uit door tussentijds even van bundel omlaag/omhoog te switchenBlijft de prijs 10 euro ook na de looptijd van het contract?
Gaat automatisch, ze checken het adres.En moet ik nog iets doen voor her combivoordeel of krijg ik dat automatisch als ik ook een Ziggo abonnement heb op dat adres?
Geen idee, maar volgens mij is er idd regelmatig een actie.Of is het beter om black friday af te wachten om te zien wat andere providers bieden?
Ik heb hier wel nog een Google Pixel 3a liggen. Ik weet niet hoe je snel de werking van VoLTE en VoWifi kan checken, maar ik zie iig wel de optie "Bellen via wifi"Tiroz schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:17:
Even een snelle vraag: heeft iemand hier Hollandse Nieuwe icm Google Pixel 5/6/7, en werken VoLTE en VoWifi beiden? Volgens mij zou dit bij alle providers nu moeten werken nu de Pixels officiële worden verkocht in Nederland en Vodafone ondersteunde het al. Wil mogelijk overstappen en dan is dit even goed om te weten, kom van KPN en daar werkte het 2 jaar geleden juist nog niet (nu wel). Bij dit soort providers kunnen dit soort mogelijkheden beperkter zijn weet ik.
Op een ander toestel zie ik wel een VoLTE logo. Volgens mij werkt het al een aantal jaar op de meeste toestellen. Als ik een search doe in dit topic, komt ik dit bericht (Megapaul in "[HollandsNieuwe] Ervaringen & Discussie") tegen. Als je doorklikt naar een recente lijst, dan zie ik idd de nieuwe Google Pixel telefoons er ook tussen staan.
Thanks!xileS schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:14:
[...]
"De huidige acties zijn alleen actief tot 16 oktober" is er tegen mij gezegd door de klantenservice, maar ik zou mij niet verbazen als het bv verlengd wordt of er binnenkort weer andere acties zijn.
[...]
Volgens mij wel, maar je hebt wel jaarlijks een prijsindexatie. Je bent dan vaak al voordeliger uit door tussentijds even van bundel omlaag/omhoog te switchen
[...]
Gaat automatisch, ze checken het adres.
[...]
Geen idee, maar volgens mij is er idd regelmatig een actie.
Betreft Black friday, als ik nu de overstap aanvraag en ik zie dat black friday een mooiere actie heeft val ik nog binnen de 14 dagen.
Lol, Black Friday is pas eind november. Dan ben je al ver over de 14 dagen bedenktijd heen.
Dat is zeker waarGioStyle schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 07:51:
Lol, Black Friday is pas eind november. Dan ben je al ver over de 14 dagen bedenktijd heen.
Ow shit, inderdaadGioStyle schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 07:51:
Maargoed, goede deal dus is prima zo
Ik heb dit geprobeerd, maar bij mij lukt het nietxileS schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:48:
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Wat heb je precies geprobeerd? Downgraden naar een abo goedkoper is denk ik wel gelukt? Daarna moet je het via de klantenservice vragen voor een upgrade (voor de actieprijs), dit kan pas als je nieuwe maand met de lagere tarief is ingegaan. Het kan zijn dat niet elke persoon weet hoe ze dat moeten doen, daar had mijn collega ook last van via de chat. Dan geef je even aan dat het bij jouw collega wel is gelukt (via Evelyn op Facebook).MK_ schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:19:
[...]
Ik heb dit geprobeerd, maar bij mij lukt het niet
Wat ze dan doen is aanpassen naar duurste abo voor 11 euro en als abo actief is, dan gaat pas de 1 euro eraf. Is wat ik begrepen heb..
Ik heb momenteen 10000 + 10000. Gevraagd om het aan te passen naar 15000 + 15000 voor 10 euro zoals aangegeven in de sales link van Ziggo. Dat zagen ze nergens terug, ze konden het enkel aanpassen naar 15000 units voor 11 euro.xileS schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:00:
[...]
Wat heb je precies geprobeerd? Downgraden naar een abo goedkoper is denk ik wel gelukt? Daarna moet je het via de klantenservice vragen voor een upgrade (voor de actieprijs), dit kan pas als je nieuwe maand met de lagere tarief is ingegaan. Het kan zijn dat niet elke persoon weet hoe ze dat moeten doen, daar had mijn collega ook last van via de chat. Dan geef je even aan dat het bij jouw collega wel is gelukt (via Evelyn op Facebook).
Wat ze dan doen is aanpassen naar duurste abo voor 11 euro en als abo actief is, dan gaat pas de 1 euro eraf. Is wat ik begrepen heb..
Moet je even de sales link sturen en dat je daar graag gebruik van wilt maken. Zo is het mij gelukt bij 3 verschillende abonnementen.MK_ schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:09:
[...]
Ik heb momenteen 10000 + 10000. Gevraagd om het aan te passen naar 15000 + 15000 voor 10 euro zoals aangegeven in de sales link van Ziggo. Dat zagen ze nergens terug, ze konden het enkel aanpassen naar 15000 units voor 11 euro.
Had ik gedaan, zeggen nog altijd neexileS schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:22:
[...]
Moet je even de sales link sturen en dat je daar graag gebruik van wilt maken. Zo is het mij gelukt bij 3 verschillende abonnementen.

Zal morgen nog eens proberen (of zit er niemand daar in het weekend? Geen idee)
Als je morgen een bericht via Facebook stuurt, krijg je waarschijnlijk maandag een reactie.MK_ schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:28:
[...]
Had ik gedaan, zeggen nog altijd nee
Zal morgen nog eens proberen (of zit er niemand daar in het weekend? Geen idee)
We hebben de twee unlimited abonnementen bij Odido overgezet naar HN, 10 euro per maand voor 30gb voor twee jaar. Alleen wel twee jaar vast, maar ik verwacht dat 30gb voldoende zal zijn komende twee jaar.
Nu heb ik nog een extra nummer dat ik actief wil houden en dat zou eventueel kosteloos kunnen als ik dat abonnement ook overzet en dan gebruik maak van Thoorn, maar ik weet niet of Thoorn zijn diensten gedurende de looptijd aan blijft bieden. Wat denken jullie?
Nu heb ik nog een extra nummer dat ik actief wil houden en dat zou eventueel kosteloos kunnen als ik dat abonnement ook overzet en dan gebruik maak van Thoorn, maar ik weet niet of Thoorn zijn diensten gedurende de looptijd aan blijft bieden. Wat denken jullie?
darkdesign schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 09:19:
We hebben de twee unlimited abonnementen bij Odido overgezet naar HN, 10 euro per maand voor 30gb voor twee jaar. Alleen wel twee jaar vast, maar ik verwacht dat 30gb voldoende zal zijn komende twee jaar.
Members only:
Inloggen
Toch niet gedaan, als dat om een of andere reden zou stoppen heb ik een abonnement van 10 euro per maand dat ik amper gebruik.
Andere vraag:
Weet iemand binnen welk termijn je het nummerbehoud moet regelen doormiddel van dat smsje dat je krijgt?
Ik heb overigens een mail gehad waar 11 euro per maand staat ipv 10. Online staat er het ook als ik inlog. Heb het nagevraagd, ze gaan het nakijken. Ik hoor er binnen een paar dagen iets over. De medewerker van de klantenservice hamerde er eerst steeds op dat het de inflatiecorrectie was, moest moeite doen om uit te leggen dat dat het niet was. Link doorgestuurd dat het nogsteeds voor 10 euro wordt aangeboden en dat ik pas net besteld had.
[ Voor 94% gewijzigd door darkdesign op 16-10-2023 20:23 ]
Heerlijke provider.
Begin vd maand het 10.000 abo (€10) tussentijds opgehoogd naar 15.000 (€11) omdat de 10% correctie hetzelfde zou betekenen voor het maandbedrag. Nu weer terug gezet naar 10.000 voor €9. Dus ipv een stijging een besparing van €1
Begin vd maand het 10.000 abo (€10) tussentijds opgehoogd naar 15.000 (€11) omdat de 10% correctie hetzelfde zou betekenen voor het maandbedrag. Nu weer terug gezet naar 10.000 voor €9. Dus ipv een stijging een besparing van €1
Krijg je dan ook de nieuwe bundelwaardes in plaats van de oude?tyson69 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:20:
Heerlijke provider.
Members only:
Inloggen
Die kans is er idd altijd. Zelf ben ik juist met 2 prepaid nummers, waarmee ik eigenlijk niet bel, overgestapt naar HN met de €5,- actie paar maanden geleden. Na de contractperiode kan ik altijd weer terug naar prepaid.darkdesign schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:44:
[...]
Toch niet gedaan, als dat om een of andere reden zou stoppen heb ik een abonnement van 10 euro per maand dat ik amper gebruik.
Je zou als je interesse hebt volgende maand weer kunnen upgraden naar de 15.000 voor €10,- via de klantenservice. Zie hierboven, mij is dat gelukt met 3 verschillende nrs, maar gaat niet even gemakkelijk via elke collega. Wellicht het proberen waard.tyson69 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:20:
Heerlijke provider.
Ik ken alleen deze:rick77 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:04:
[...]
Krijg je dan ook de nieuwe bundelwaardes in plaats van de oude?
***members only***
:strip_exif()/f/image/swXzelSp50VJXRrPgJyGMETR.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke is oud/nieuw?
Ik verwacht rond Black Friday wel een actie die gewoon via de portal kan worden geregeld. Voor de Mb's heb ik het niet nodig, kijk wel naar de optimale verhouding maandbedrag/beltegoed. Die is bij de huidige 15.000 iets beter dan bij de 10.000 voor €9 maar als ik1x vergeet te cashen dan ben ik die paar cent winst al kwijt.xileS schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:09:
[...]
Je zou als je interesse hebt volgende maand weer kunnen upgraden naar de 15.000 voor €10,- via de klantenservice. Zie hierboven, mij is dat gelukt met 3 verschillende nrs, maar gaat niet even gemakkelijk via elke collega. Wellicht het proberen waard.
15.000 voor 2 jaar geeft nu inderdaad 24 euro
Zit ook even te kijken naar HN, maar één ding schrikt mij af. Bij Voda ga je na je databundel verder op lage snelheid. Dat is ook voldoende om via de app een extra databundel te bestellen. Ik doe dat wel eens op vakantie bijvoorbeeld, om F1 te streamen. Je pakt dan 10GB voor 30 euro (wat ik al erg duur vind t.o.v. het abonnement). Bij HN houdt internet gewoon op na je bundel (en bellen en SMS ook!). Je kunt verder internetten tegen €0,01. Dat lijkt goedkoop, maar zo betaal je voor 10GB dus 100 euro! Ja, dag....
@conhen Niemand verplicht je om een abonnement bij HN te nemen...
Ik zag op Pepper weer een mooie HN actie:
https://www.hollandsnieuw...e=SIM_ONLY&brand=CONSUMER
Waarschijnlijk alleen voor nieuwe klanten.speciaal voor jou als Ziggo Internet klant
Nu Sim Only 10.000 20.000 MB/MIN/SMS voor maar 5,-. Deze actie is geldig t/m 23 oktober.
Weer een aanbieding voor ziggo klanten 20.000 mb voor 5 euro geldig tm 23 okt
[ Voor 45% gewijzigd door baco101 op 19-10-2023 15:42 ]
Nee natuurlijk niet. Als dat zo was hoefde ik er niet aan te twijfelen, wel?jongetje schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:12:
@conhen Niemand verplicht je om een abonnement bij HN te nemen...
Wat erg interessant is om te weten, is of je een abonnement met een verlopen databundel kunt upgraden met een pakket, zodat je geen godsvermogen kwijt bent voor als je incidenteel (lees met: vakantie) uit je bundel loopt. Zonder klant-login is daar niks van zichtbaar op de website.
Dus als je nog wat zinvols te melden hebt, hoor ik dat graag.
(en anders hoeft dat niet persé)
Bij mij geeft diezelfde link 9 euro aan...baco101 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 15:42:
Weer een aanbieding voor ziggo klanten 20.000 mb voor 5 euro geldig tm 23 okt
Bij die actie van 5 euro staat dit bij de voorwaarden:
Ik had vorige week 30gb voor 10 euro per maand aangemeld via die directsales.hollandsnieuwe.nl link en kreeg een contract met 11 euro erin. Klantenservice vertelde mij dat dat komt omdat ik geen mail had gekregen met die actie erin en dus geen gebruik ervan kon maken. Laten een andere medewerker gesproken, die vertelde mij hetzelfde. Ik vraag mij af of die 5 euro actie ook voor iedere Ziggo-klant geldt.De actie is alleen geldig met de persoonlijke cadeaubon die je van Ziggo en hollandsnieuwe per e-mail hebt ontvangen. We bieden dit voordeel en de cadeaubon aan op basis van je contractinformatie bij Ziggo.
Ik weet niet hoe het nu zit, maar bij andere providers vaak genoeg gezien met allemaal buiten de bundel kosten. Bij HN weet je wat je hebt en waar je aan toe bent. Alles gaat uit je bundel en dus ook 0900 nummers. Hierdoor ben ik al jaren veel goedkoper uit dan elders en ben ik daarom nog klant bij HN.conhen schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:28:
Zit ook even te kijken naar HN, maar één ding schrikt mij af. Bij Voda ga je na je databundel verder op lage snelheid. Dat is ook voldoende om via de app een extra databundel te bestellen. Ik doe dat wel eens op vakantie bijvoorbeeld, om F1 te streamen. Je pakt dan 10GB voor 30 euro (wat ik al erg duur vind t.o.v. het abonnement). Bij HN houdt internet gewoon op na je bundel (en bellen en SMS ook!). Je kunt verder internetten tegen €0,01. Dat lijkt goedkoop, maar zo betaal je voor 10GB dus 100 euro! Ja, dag....
Bij mij geeft ie ook 9 euro, vreemd...conhen schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 16:02:
[...]
Bij mij geeft diezelfde link 9 euro aan...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ah, excuus, dat werkt inderdaad!
Maar helaas, als ik de code heb ingevuld en vervolgens op 'Verlengen' klik, schiet het bedrag op de volgende pagina gelijk weer terug naar 9 euro.
Sommige(?) bestaande klanten hebben dus kennelijk geen recht op deze korting

Hopelijk straks nog een interessante actie met Blackfriday...
[edit]Uiteraard geprobeerd met Ziggo aangesloten internetverbinding
[ Voor 7% gewijzigd door KillerBee op 20-10-2023 14:39 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
stormfly schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:06:
Wel vanaf een Ziggo IP adres bezocht?
Misschien beide vereist? Vanavond even proberen.tyson69 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:23:
Heb je de kadobon 'ZIGGO5' toegevoegd?
Nou het is logisch als je aanbiedingen van dit kaliber lanceert dat je eigenlijk wilt voorkomen dat er niet-ziggo klanten op inschrijven.conhen schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:30:
[...]
[...]
Misschien beide vereist? Vanavond even proberen.
Heb gisteren in een flits 5 euro gezien maar krijg het nu niet meer voor elkaar.
Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie