Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:05
Is er al iets bekend over het aanbieden van 5G bij HN? Niet dat ik er al echt om zit te springen, maar ben wel benieuwd wat het nu echt doet.

Ik heb voor mijn zoon nu ook HN genomen. Omdat het abbo op mijn naam staat kan je mooi switchen zonder opnieuw in te loggen. Dat is best handig! Alleen zie ik nog niks want zijn abbo is nog niet gestart.
Nu mijn dochter nog, maar die zit nog een jaar vast aan Simpel, en bij die toko kan je niet eens afkopen zag ik.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 07:33
Thoorn reageert al weken niet meer op mijn vraag per app. Bellen gaat ook niet. Zijn ze gestopt?? Werkt dat nog uitbetaling naar bankrekening? Dat mocht toch niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scoobs
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14:07
Vorige week hebben ze me nog betaald.
Misschien op vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
scoobs schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:50:
Vorige week hebben ze me nog betaald.
Misschien op vakantie?
Zonder bandje vanaf 5/8?? Ok. Wellicht dat ik het dan maar riskeer met een uitbetaalopdracht.

Misschien zijn die geautomatiseerd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
"Ze"... het is een eenmansbedrijfje. ik heb ook al eens een vraag gesteld; nooit antwoord ontvangen. Gewoon rekening houden met het feit dat het zomaar voorbij kan zijn.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobs
destro9704 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:29:
[...]

Zonder bandje vanaf 5/8?? Ok. Wellicht dat ik het dan maar riskeer met een uitbetaalopdracht.

Misschien zijn die geautomatiseerd...
Riskeer? Wat zou je anders doen met het tegoed dat je nog hebt? ;)
Ik heb even gekeken: ik heb 12/8 een aanvraag ingediend en 15/8 uitbetaald gekregen.
En ik kan me moeilijk voorstellen dat Thoorn stopt; het klinkt als iets waar je na het initieel opzetten en automatiseren nooit meer naar hoeft te kijken. Ook zonder klantenservice blijven de klanten wel komen. En anders is er vast wel een tweaker hier die enthousiast en bekwaam genoeg is om zelf zo'n dienst op te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door scoobs op 19-08-2024 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De uitbetalingen worden handmatig verricht, dit is uit veiligheidsoverwegingen geen automatisch proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
Mistraller schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:32:
"Ze"... het is een eenmansbedrijfje. ik heb ook al eens een vraag gesteld; nooit antwoord ontvangen. Gewoon rekening houden met het feit dat het zomaar voorbij kan zijn.
Uiteraard. Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

ApC_IcE schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 07:56:
Iemand bekend met HN in het Caribisch gebied?
Ik kreeg met geen mogelijkheid de sim aan de praat. In NL(EU) werkt alles prima.
Maar ik heb roaming aangezet, handmatig een netwerk, vaak de tel opnieuw opgestart. Dit over een periode van 2 weken.

Ik heb 1x kort wat sms'jes kunnen ontvangen en voor de rest niks werkend gekregen, kon niet bellen, gebeld worden en/of internetten. We hadden wel wifi maar het ging me meer om het bellen en gebeld worden. Deed helemaal niks.

moet ik nog iets bijzonders doen verder? met de chatbot kwam ik nergens en die zei dan moet je bellen, dat ging dus niet.
Anders sims geen probleem,

teruggekomen in NL werkte natuurlijk alles weer.
Misschien niet echt het antwoord wat je zoekt, maar wij gaan regelmatig op vakantie in het Caribisch gebied, en bellen (en worden gebeld) dan middels Whatsapp. Dan heb je al dit gedoe niet, en is nog gratis ook.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-08 17:31
Mistraller schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 10:17:
Is er al iets bekend over het aanbieden van 5G bij HN? Niet dat ik er al echt om zit te springen, maar ben wel benieuwd wat het nu echt doet.
Nog niets bekend, maar als je een provider als hollandsnieuwe hebt waarbij er dus sprake is van een datalimiet, mis je echt helemaal niets als je geen 5G hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:34

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

KillerBee schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 18:21:
[...]

Misschien niet echt het antwoord wat je zoekt, maar wij gaan regelmatig op vakantie in het Caribisch gebied, en bellen (en worden gebeld) dan middels Whatsapp. Dan heb je al dit gedoe niet, en is nog gratis ook.
Dank. Maar heeft niets met mijn probleem te maken. Ik had gewoon wifi. Maar naar een nederlands nummer bellen (kantoor of service) heeft geen whatsapp bellen.

Plus ik heb daar een esim met lokaal nr.
Maar ik wil mijn HN gebruiken om te bellen want dat is een zakelijke lijn

[ Voor 10% gewijzigd door ApC_IcE op 19-08-2024 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Jeffrey87 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:09:
[...]

Nog niets bekend, maar als je een provider als hollandsnieuwe hebt waarbij er dus sprake is van een datalimiet, mis je echt helemaal niets als je geen 5G hebt.
Nu ja, ik ben vooral benieuwd naar de socalled betere dekking en bereik. In Nijmegen zit ik in Berg en Dal altijd in een whitespot op mijn vierdaagse verblijf, en tijdens de wandeling geen bereik want druk.

In Noorwegen viel de verbinding (ondanks de fenomenale dekking voor een dunbevolkt land als Noorwegen) toch wel eens weg, of hooguit een pietsie 2G. (Dan staat er een E-tje )

En ook met 5G blaas je 30gb niet in een uurtje weg toch.

Mijn dochter wilde met Simpel 5G niks testen want zonde van haar data :+

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-08 17:31
Mistraller schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:52:
[...]

Nu ja, ik ben vooral benieuwd naar de socalled betere dekking en bereik. In Nijmegen zit ik in Berg en Dal altijd in een whitespot op mijn vierdaagse verblijf, en tijdens de wandeling geen bereik want druk.

In Noorwegen viel de verbinding (ondanks de fenomenale dekking voor een dunbevolkt land als Noorwegen) toch wel eens weg, of hooguit een pietsie 2G. (Dan staat er een E-tje )

En ook met 5G blaas je 30gb niet in een uurtje weg toch.

Mijn dochter wilde met Simpel 5G niks testen want zonde van haar data :+
Met 5G krijg je geen beter bereik, Vodafone zit met 5G op 700 en 1800 MHz en 4G op o.a. 800 MHz. Verschil in bereik tussen 700 en 800 MHz is verwaarloosbaar.

En wat betreft het wegblazen van 30GB via 5G: ik doelde er meer op dat de extra snelheid die je met 5G hebt eigenlijk totaal in het niets valt als je toch maar 30GB per maand kunt verbruiken. Die extra snelheid merk je bij vrijwel alle mobiele applicaties toch niet, tenzij je echt hele grote files gaat downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeffrey87 op 19-08-2024 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Jeffrey87 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 20:01:
[...]

Met 5G krijg je geen beter bereik, Vodafone zit met 5G op 700 en 1800 MHz en 4G op o.a. 800 MHz. Verschil in bereik tussen 700 en 800 MHz is verwaarloosbaar.

En wat betreft het wegblazen van 30GB via 5G: ik doelde er meer op dat de extra snelheid die je met 5G hebt eigenlijk totaal in het niets valt als je toch maar 30GB per maand kunt verbruiken. Die extra snelheid merk je bij vrijwel alle mobiele applicaties toch niet, tenzij je echt hele grote files gaat downloaden.
Beter bereik is wat uiteindelijk, als 5G echt klaar is, wel de doelstelling is. Aldus alle telecommers.
Een white spot waar je liggend in je tent geen bereik hebt, en staand wel kan hier wel degelijk mee opgelost zijn. En ook het bereik in crowded area's. Met de vierdaagse is dat echt goed merkbaar op sommige plekken.

Nogmaals ik lig er niet wakker van hoor maar ik heb wel momenten dat het waarschijnlijk van pas zou komen. 30Gig is voor mij overigens enorm veel, maandelijks maak ik nauwelijks 5 gig op. "Maar 30gig" ;)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApC_IcE schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:15:
[...]

Dank. Maar heeft niets met mijn probleem te maken. Ik had gewoon wifi. Maar naar een nederlands nummer bellen (kantoor of service) heeft geen whatsapp bellen.

Plus ik heb daar een esim met lokaal nr.
Maar ik wil mijn HN gebruiken om te bellen want dat is een zakelijke lijn
Misschien ook niet het antwoord wat je zocht, maar ik bel buiten EU eigenlijk nooit mijn HN simkaart. Aangezien de kosten per minuut best hoog zijn.

Daarvoor gebruik ik MobileVOIP (ingelogd met 1 van de diensten), je kan ook je eigen 06 verifiëren, waardoor het alsnog lijkt dat je met je eigen nr belt. Vaak een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Kraz

Saving the world

Ik kreeg vandaag de melding (SMS) dat de Automatische Incasso (E 7,- ) niet gelukt was en of ik binnen 10 dagen met Ideal wilde betalen.
Er staat zeker genoeg geld op op mijn rekening dus dat zou het probleem niet moeten zijn. :D

Dus maar gelijk in de app betaald via iDeal, maar ook die betaling mislukt (Rabobank).
Hebben meer mensen hier last van?

Edit:
Ook de Rabobank app ligt eruit... :/

[ Voor 6% gewijzigd door Kraz op 21-08-2024 11:54 ]

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Bijzonder, door een adreswijziging krijg ik inplaats van 15000mb maar 10000mb extra data per maand. Ik had Ziggo en op het nieuwe adres houd ik Ziggo. Zelfs in de bevestigingsmail werd destijds zelfs 15000mb combivoordeel benoemd.

De chat zegt 'helaas' niks te kunnen betekenen.

Is toch raar, dat een verhuizing zorgt voor een versobering van het voordeel. Een bundelwijziging kan ik nog snappen, maar een adreswijziging?

Edit: ik zie ook helemaal geen mail met aankondiging van wijziging van de voorwaarden.

[ Voor 9% gewijzigd door darkdesign op 22-08-2024 14:03 ]

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:05
darkdesign schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:56:
Bijzonder, door een adreswijziging krijg ik inplaats van 15000mb maar 10000mb extra data per maand. Ik had Ziggo en op het nieuwe adres houd ik Ziggo. Zelfs in de bevestigingsmail werd destijds zelfs 15000mb combivoordeel benoemd.

De chat zegt 'helaas' niks te kunnen betekenen.

Is toch raar, dat een verhuizing zorgt voor een versobering van het voordeel. Een bundelwijziging kan ik nog snappen, maar een adreswijziging?

Edit: ik zie ook helemaal geen mail met aankondiging van wijziging van de voorwaarden.
Dat zou niet moeten kunnen lijkt mij, ze kunnen je niet afnemen wat je had. Alleen heeft het combinatiedeal script natuurlijk opnieuw gedraaid na je adreswijziging. Dan ben ik wel van mening dat je moet krijgen wat je al had.

Nieuwe bundels hebben inderdaad geen verdubbelaar meer, maar een verruimer :+ wat in feite een versoberaar is vanuit klant oogpunt :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
*knip* Vragen om (kortings)codes is niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door rens-br op 23-08-2024 13:07 ]

• darkdesign
  • Niet online
zing schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:41:
HN heeft een actie voor Ziggo klanten, 5,- per maand. *knip*
Ik heb er wel interesse in, heb nog een nummer dat ik actief wil houden. Helaas geen mail gehad van Ziggo.

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 23-08-2024 13:07 ]

• darkdesign
  • Niet online
stormfly schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 14:29:
[...]

Dat zou niet moeten kunnen lijkt mij, ze kunnen je niet afnemen wat je had. Alleen heeft het combinatiedeal script natuurlijk opnieuw gedraaid na je adreswijziging. Dan ben ik wel van mening dat je moet krijgen wat je al had.

Nieuwe bundels hebben inderdaad geen verdubbelaar meer, maar een verruimer :+ wat in feite een versoberaar is vanuit klant oogpunt :'(
Mee eens, straks even bellen met de klantenservice, via de chat is het makkelijker om iemand af te schepen denk ik. Ben alleen bang dat ze het niet gaan geven.

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door darkdesign op 22-08-2024 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08 15:09
darkdesign schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:01:
[...]

Mee eens, straks even bellen met de klantenservice, via de chat is het makkelijker om iemand af te schepen denk ik. Ben alleen bang dat ze het niet gaan geven.

***members only***
Members only:

2250 WP Zuid PVoutput

• darkdesign
  • Niet online
Dan zou ik er op vooruit gaan dan..

Members only: title

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
darkdesign schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:25:
[...]

Dan zou ik er op vooruit gaan dan..

***members only***
Members only:

2250 WP Zuid PVoutput

• darkdesign
  • Niet online
Dat is inderdaad dan die bundel. Sowieso voor een euro meer 5gb extra data. Heb je hem vrij recent afgesloten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:19
Wat een ingewikkeld gedoe allemaal om 4 euro per maand te verdienen...

• darkdesign
  • Niet online
jongetje schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:38:
Huh? :?

• Mistraller
HN heeft een actie voor Ziggo klanten, 5,- per maand. Als het goed is krijgen Ziggo klanten een code om een nieuw abonnement via HN aan te schaffen.
Als iemand deze code ontvangen en niet van plan om te gebruiken, zou je hem graag met mij kunnen delen aub? Alvast dank!
Ja en welk abbo is dat dan? Ik heb geen mail gezien verder, maar wel net een nieuw abbo afgesloten, zou jammer zijn als het wel een goeie deal was. Ik zit nog wel binnen de herroepingsperiode.

---------------

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
darkdesign schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:38:
[...]

Dat is inderdaad dan die bundel. Sowieso voor een euro meer 5gb extra data. Heb je hem vrij recent afgesloten?
Ik heb mijn abonnement inderdaad vorige maand aangepast

2250 WP Zuid PVoutput

• Mistraller
Mistraller schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:01:
[...]

Ja en welk abbo is dat dan? Ik heb geen mail gezien verder, maar wel net een nieuw abbo afgesloten, zou jammer zijn als het wel een goeie deal was. Ik zit nog wel binnen de herroepingsperiode.
... en toen keek ik op de mobiel.nl pagina, en was ook het gekozen toestel flink goedkoper! Ik heb even gebeld, en omdat ik nog in de herroepingsperiode zit, krijg ik nu én geld terug, én 35GB voor 12 euro.

Dus mocht er dan toch een ziggo actie zijn, dan tja...jammer.

Overigens heb ik geen Kids+ genomen, want voor zover ik kan zien levert dat geen voordeel op behoudens onbeperkt bellen, en ik ben zelf de enige in huis die nog belt, en dat ook max 100 minuten of zo. kids+ heb ik op de mobiel.nl site ook niet eens zien staan meen ik me te herinneren.

---------------

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
gevonden

[ Voor 90% gewijzigd door Plof-kip op 23-08-2024 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58
HN heeft een actie voor Ziggo klanten, 5,- per maand. *knip*
Komt deze email vanuit HN naar een @ziggo email adres ?

En komt deze email ondanks er al een abbo van HN aan de ziggo abbo gekoppeld is ?.

Alvast dank :)

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 23-08-2024 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
drwoo schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:18:
[...]

Komt deze email vanuit HN naar een @ziggo email adres ?

En komt deze email ondanks er al een abbo van HN aan de ziggo abbo gekoppeld is ?.

Alvast dank :)
Nee wat ik begrijp het is alleen voor Ziggo klanten die nog niet HN abonnement hebben. Komt vanuit Ziggo en niet HN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

zing schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:23:
[...]

Nee wat ik begrijp het is alleen voor Ziggo klanten die nog niet HN abonnement hebben. Komt vanuit Ziggo en niet HN.
hier nog niks gezien :/

Denk dat je doelt op dit: https://nl.pepper.com/aan...et-320968?page=2#comments

[ Voor 22% gewijzigd door Radjesh op 23-08-2024 11:41 ]

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
zing schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:23:
[...]

Dat is jammer, heb al een abonnement lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

De aanbieding van EUR 5 p/m met 25GB voor 2 jaar, komt vanuit Ziggo, ik heb namelijk deze aanbieding ontvangen per mail, uit het niets.

Heb onlangs mijn Ziggo contract met 1 jaar verlengd, incl gratis Eredivisie Kompleet en Ziggo sport Kompleet, 1GB abo, met standaard tv.

(zit in een gebied waar KPN onlangs klaar is, met ruim een jaar vertraging, van het aanleggen naar de woning en het aansluiten en activeren van het zwarte glasvezelmodem, woon in Moerwijk, Den Haag)
Heb 2 maanden een abo gehad van KPN, speciaal om het glasvezelkastje te laten activeren en aansluiten, daarna gelijk opgezegd, had een maandelijks opzegbaar abo.

Letterlijke tekst vanuit de aanbiedingsmail van Ziggo:
"Profiteer met een persoonlijke korting
Bovenop de combivoordelen die jij krijgt als Ziggo Internet klant, ontvang je nu tijdelijk een persoonlijke kortingscode".

Het venijn zit in de epersoonlijke kortingscode, deze is geld waard :P

Heb inmiddels gebruik gemaakt van deze aanbieding, per half november ga ik over van Simyo naar HN, contract voor 1 jaar, voor EUR 6 per maand.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:31
destro9704 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:32:
Thoorn reageert al weken niet meer op mijn vraag per app. Bellen gaat ook niet. Zijn ze gestopt?? Werkt dat nog uitbetaling naar bankrekening? Dat mocht toch niet.
Ik zou graag weer uitbetaling direct naar Crypto willen, maar helaas vooralsnog als een hele tijd. Naar bank gaat wel nog steeds. Men reageert niet op vragen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
zipper646 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:43:
De aanbieding van EUR 5 p/m met 25GB voor 2 jaar, komt vanuit Ziggo, ik heb namelijk deze aanbieding ontvangen per mail, uit het niets.

Heb onlangs mijn Ziggo contract met 1 jaar verlengd, incl gratis Eredivisie Kompleet en Ziggo sport Kompleet, 1GB abo, met standaard tv.

(zit in een gebied waar KPN onlangs klaar is, met ruim een jaar vertraging, van het aanleggen naar de woning en het aansluiten en activeren van het zwarte glasvezelmodem, woon in Moerwijk, Den Haag)
Heb 2 maanden een abo gehad van KPN, speciaal om het glasvezelkastje te laten activeren en aansluiten, daarna gelijk opgezegd, had een maandelijks opzegbaar abo.

Letterlijke tekst vanuit de aanbiedingsmail van Ziggo:
"Profiteer met een persoonlijke korting
Bovenop de combivoordelen die jij krijgt als Ziggo Internet klant, ontvang je nu tijdelijk een persoonlijke kortingscode".

Het venijn zit in de epersoonlijke kortingscode, deze is geld waard :P

Heb inmiddels gebruik gemaakt van deze aanbieding, per half november ga ik over van Simyo naar HN, contract voor 1 jaar, voor EUR 6 per maand.
ik wilde ook er gebruik van maken maar helaas kreeg ik geen code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ntram
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 22:58
pennywiser schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:14:
[...]

Ik zou graag weer uitbetaling direct naar Crypto willen, maar helaas vooralsnog als een hele tijd. Naar bank gaat wel nog steeds. Men reageert niet op vragen in elk geval.
Ik denk dat de operator van Thoorn redelijk klem zit; uitbetalen via crypto levert vast problemen op omdat de platforms steeds strenger worden naar wie je mag overmaken en ze willen vast ook je business model kennen en waarom je crypto wil gebruiken. Die laatste vraag is toch eigenlijk alleen te beantwoorden met; om de regels mbt uitbetalen beltegoed te ontduiken?

Fijn dat het per bankrekening wordt uitgekeerd, maar het zou natuurlijk ook een indicatie kunnen zijn dat het einde nabij is van de service. Want ze overtreden daarbij toch de eerder gestelde regel (van wie ook weer?) dat er niet contant uitbetaald gingen worden. Het lijkt me niet geheel zonder risico. Wellicht is het een afweging tussen de business direct sluiten, en toch nog maar de marge pakken en hopen dat er niet gehandhaafd wordt totdat je een andere oplossing hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 10:29
Helaas. Ziggo gevraagd om die code voor 5 euro abonnement. Sorry komt van HN. HN zegt sorry code komt van Ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
ntram schreef op zondag 1 september 2024 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat de operator van Thoorn redelijk klem zit; uitbetalen via crypto levert vast problemen op omdat de platforms steeds strenger worden naar wie je mag overmaken en ze willen vast ook je business model kennen en waarom je crypto wil gebruiken. Die laatste vraag is toch eigenlijk alleen te beantwoorden met; om de regels mbt uitbetalen beltegoed te ontduiken?

Fijn dat het per bankrekening wordt uitgekeerd, maar het zou natuurlijk ook een indicatie kunnen zijn dat het einde nabij is van de service. Want ze overtreden daarbij toch de eerder gestelde regel (van wie ook weer?) dat er niet contant uitbetaald gingen worden. Het lijkt me niet geheel zonder risico. Wellicht is het een afweging tussen de business direct sluiten, en toch nog maar de marge pakken en hopen dat er niet gehandhaafd wordt totdat je een andere oplossing hebt gevonden.
Thomas is denk ik redelijk binnengelopen...Ik denk hetzelfde. Achter de schermen zal hij trachten om zijn crypto leverancier te overtuigen; al dan niet ondersteund ofwel overleggend met de AFM. (Die heeft bepaald dat het een kredietmodel is dat vergunningsplichtig is)
Maar kans is natuurlijk ook dat het abonnementsmodel wijzigt dan is het ook klaar.
Hoe je het ook wendt of keert; het heeft nogal een "too good to be true" gehalte.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@Mistraller, welke kosten worden door Thoorn gerekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scoobs
Wat je betaalt - wat je terugkrijgt.
Hoeveel je terugkrijgt: https://www.thoorn.nl/rekenhulp/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mistraller
Zullen we zorgen dat dit topic echt HollandsNieuwe gerelateerd blijft? ;)

Wat dat betreft: Abbo voor mijn zoontje dat ik had gekocht (20+10) en later aan laten passen naar 20+15, gaat nog niet helemaal lekker via mobiel.nl

Aangeschafte toestel was 37 euro goedkoper in de actieregeling en dus die aanpassing van het extra ziggo tegoed.
Ik zou binnen 5 dagen die 37 euro terugkrijgen; en ik moest nog een keer 1 cent overboeking doen, en daarmee konden ze de contractaanpassing bij HN regelen.

Enfin:
Na 5 dagen geen 37 euro, en contract bij HN (start 9 sept) stond nog op 20+10.

Dus maar weer even bellen met mobiel.

JAAAAA, nee die 37 euro krijg je pas als het contract is gewijzigd.
- Ja, maar jullie stuurden het bericht dat dit is uitgevoerd?
JAAAANEEEE.... Dat gaat pas in per 9 september!
- Maar mobiel.nl verkoopt mij het toestel, daar heeft HN toch verder niets mee te maken?
Nee, dat klopt maar wij moeten zeker weten dat alles goed staat voordat we tot creditering overgaan!
- Ok dus jouw collega en de mailtjes hebben het eigenlijk verkeerd uitgelegd?
Ja eigenlijk wel, wacht het maar gewoon af!

Enfin. We wachten tot 9 september....hoop dat het goed gaat!
Telefoon heeft ie gisteren uitgepakt; alleen nu nog even met z'n simpel simmetje. Is er hoe dan ook blij mee :)

---------------

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

jongetje schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:38:
Je bedoelt.

Gratis abonnement (van 15GB effectieve data) + ongeveer 4 euro extra.

Je kunt alles wel bagatelliseren maar over 2 jaar toch een behoorlijk bedrag voor elke maand een kwartiertje werk. Prima deal.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Niet online
Mistraller schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:13:
Zullen we zorgen dat dit topic echt HollandsNieuwe gerelateerd blijft? ;)

Wat dat betreft: Abbo voor mijn zoontje dat ik had gekocht (20+10) en later aan laten passen naar 20+15, gaat nog niet helemaal lekker via mobiel.nl

Aangeschafte toestel was 37 euro goedkoper in de actieregeling en dus die aanpassing van het extra ziggo tegoed.
Ik zou binnen 5 dagen die 37 euro terugkrijgen; en ik moest nog een keer 1 cent overboeking doen, en daarmee konden ze de contractaanpassing bij HN regelen.

Enfin:
Na 5 dagen geen 37 euro, en contract bij HN (start 9 sept) stond nog op 20+10.

Dus maar weer even bellen met mobiel.

JAAAAA, nee die 37 euro krijg je pas als het contract is gewijzigd.
- Ja, maar jullie stuurden het bericht dat dit is uitgevoerd?
JAAAANEEEE.... Dat gaat pas in per 9 september!
- Maar mobiel.nl verkoopt mij het toestel, daar heeft HN toch verder niets mee te maken?
Nee, dat klopt maar wij moeten zeker weten dat alles goed staat voordat we tot creditering overgaan!
- Ok dus jouw collega en de mailtjes hebben het eigenlijk verkeerd uitgelegd?
Ja eigenlijk wel, wacht het maar gewoon af!

Enfin. We wachten tot 9 september....hoop dat het goed gaat!
Telefoon heeft ie gisteren uitgepakt; alleen nu nog even met z'n simpel simmetje. Is er hoe dan ook blij mee :)
Dat lijkt mij eerder aan mobiel.nl te liggen.
  • Kan je (als mobiel.nl klant) op hollandsnieuwe.nl inloggen en status van abo bekijken?
  • Price plan wijziging kan 1x per maand, op de dag dat abo ooit gestart is.
  • Als er van een nieuw contract sprake is geldt er een annuleringstermijn van 14 kalenderdagen; wacht mobiel.nl die toevallig af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
desmond schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:05:
[...]

Dat lijkt mij eerder aan mobiel.nl te liggen.
  • Kan je (als mobiel.nl klant) op hollandsnieuwe.nl inloggen en status van abo bekijken?
  • Price plan wijziging kan 1x per maand, op de dag dat abo ooit gestart is.
  • Als er van een nieuw contract sprake is geldt er een annuleringstermijn van 14 kalenderdagen; wacht mobiel.nl die toevallig af?
Ja tuurlijk ligt dat aan mobiel.nl maar ze hebben van HN bevestiging ontvangen -zeggen ze- dat het extra ziggo tegoed verwerkt is.
Er is geen priceplan change, contract is nog niet gestart en ik zat nog in de 14dagen herroepingstermijn.

Maandag weet ik meer! Het staat allemaal zwart op wit bij mobiel.nl dus fingers crossed...

Kan die kleine van mij in elk geval een beetje bereikbaar worden. Nu zet ie steeds overal z'n 4G uit want zonde van de data. Dus moet ik hem altijd gaan smssen of bellen, want whatsapp komt niet aan :P

---------------

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb al jaren HN en ben daar op zich tevreden over. Maar.. onze (elektrische) poort gaat per telefoon. De provider daarvan zit in België. Die neemt dan niet op, maar schakelt op basis van nummerherkenning.

Sinds deze maand gaat dat dus a 12 cent per gesprek, al gauw een tientje per maand als je twee keer per dag door je poort gaat. Dat is op zich vervelend, ook omdat HN daar dus niet over gecommuniceerd heeft. Heb ik dat gemist, of is dit de zoveelste 'we verdienen niet genoeg aan je' actie?

ping 127.212.23.124

pjottum schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 12:50:
Ik heb al jaren HN en ben daar op zich tevreden over. Maar.. onze (elektrische) poort gaat per telefoon. De provider daarvan zit in België. Die neemt dan niet op, maar schakelt op basis van nummerherkenning.

Sinds deze maand gaat dat dus a 12 cent per gesprek, al gauw een tientje per maand als je twee keer per dag door je poort gaat. Dat is op zich vervelend, ook omdat HN daar dus niet over gecommuniceerd heeft. Heb ik dat gemist, of is dit de zoveelste 'we verdienen niet genoeg aan je' actie?
Gek systeem dat je moet bellen naar een buitenlands nummer, dat is vrijwel nooit kosteloos. En bij HN gaat het niet van je dubbel tegoed af, maar wel van je sim only tegoed. Eigenlijk is dat al voordeliger omdat het alsnog uit je maandelijkse bundel gaat, want bij veel andere providers komen de kosten hiervan bovenop je maandelijkse kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

xileS schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:09:
[...]

Gek systeem dat je moet bellen naar een buitenlands nummer, dat is vrijwel nooit kosteloos. En bij HN gaat het niet van je dubbel tegoed af, maar wel van je sim only tegoed. Eigenlijk is dat al voordeliger omdat het alsnog uit je maandelijkse bundel gaat, want bij veel andere providers komen de kosten hiervan bovenop je maandelijkse kosten.
Als er niet opgenomen wordt is dast altijd kosteloos. En dat is dus zo.

Her lijkt er overigens op dat het wel gemeten wordt, maar niet berekent. Ouder contract, met nog een x2 erop vanwege Ziggo. (werkelijk nog nooit opgemaakt)

Wel gek, we zijn erg tevreden met HN en dit zou ik vervelend vinden.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-11-2024

Kan je er geen onbeperkt bellen bij nemen? Kost mij €2,- per maand en bel me helemaal suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

MotorBeast schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:42:
[...]

Kan je er geen onbeperkt bellen bij nemen? Kost mij €2,- per maand en bel me helemaal suf.
Ik heb 20000 minuten of mbs per maand, dan kan je al de halve maand bellen. Dus nee, dat helpt niet. Wel goed idee trouwens! _/-\o_

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MotorBeast
pjottum schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:18:
[...]

Ik heb 20000 minuten of mbs per maand, dan kan je al de halve maand bellen. Dus nee, dat helpt niet. Wel goed idee trouwens! _/-\o_
Als je die data niet nodig hebt dan zie ik je probleem ook niet. Ik heb die 20mbs data niet iedere maand nodig maar voor de minimale €2,- heb ik gewoon onbeperkt bellen destijds erbij genomen. Totaal €7,- per maand. Lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MotorBeast schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:42:
[...]

Het ging geloof ik om een Belgisch telefoonnummer, dus dan denk ik niet dat je met onbeperkt bundel ook onbeperkt naar buitenland kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MotorBeast
xileS schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:22:
[...]

Het ging geloof ik om een Belgisch telefoonnummer, dus dan denk ik niet dat je met onbeperkt bundel ook onbeperkt naar buitenland kan bellen.
Met een Onbeperkt bellen en sms’en Sim Only abonnement kun je zorgeloos bellen en sms’en in Nederland, in de hele EU en in IJsland, Liechtenstein, Noorwegen en Zwitserland (excl. bellen/sms vanuit Nederland naar buitenlandse nummers).

Check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MotorBeast schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:28:
[...]

(excl. bellen/sms vanuit Nederland naar buitenlandse nummers).

Check.
Vanuit NL bellen naar België is dus dan idd niet onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller

Wordt het geen tijd voor een stukje home automation? Klinkt als behoorlijk achterhaalde techniek.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Mistraller schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:32:
[...]

Ja tuurlijk ligt dat aan mobiel.nl maar ze hebben van HN bevestiging ontvangen -zeggen ze- dat het extra ziggo tegoed verwerkt is.
Er is geen priceplan change, contract is nog niet gestart en ik zat nog in de 14dagen herroepingstermijn.

Maandag weet ik meer! Het staat allemaal zwart op wit bij mobiel.nl dus fingers crossed...

Kan die kleine van mij in elk geval een beetje bereikbaar worden. Nu zet ie steeds overal z'n 4G uit want zonde van de data. Dus moet ik hem altijd gaan smssen of bellen, want whatsapp komt niet aan :P
Nu ja, het ging dus op dag 1 nog even niet goed (9 sept) maar een paar dagen later kreeg ik de creditering van mobiel.nl en in het hollands nieuwe abbo stond ineens een "aangevraagde wijziging" met ziggo extra tegoed van 10 naar 15gb. Dus wel een maandje later, maar die 5gig maakt ie normaliter toch niet zo snel op.
*O*

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Mistraller schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:04:
[...]

Wordt het geen tijd voor een stukje home automation? Klinkt als behoorlijk achterhaalde techniek.
Werkt prima, waar denk je aan? Geofencing werkt niet, want dan gaat de poort open als ik thuis ben, niet als ik thuiskom (oprit). Een app? Ja, da's leuk, maar ik zit in de auto en dan kan ik heel simpel bellen, om nu een app te maken die met Android Auto werkt (enzovoorts) klinkt gaaf, maar dit systeem werkt prima en ik kan je vertellen dat er veeeeel van dit soort connecties zijn: was dat rendabel maakte de poortenbakker dat wel.

Maar daar ging het niet om. Het ging erom dat het erop lijkt dat niet verbonden gesprekken ineens in rekening gebracht worden, terwijl ik elke maand 15000 minuten over heb...

[ Voor 3% gewijzigd door pjottum op 16-09-2024 21:06 . Reden: tikvautjes ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
Belgisch simmetje erbij steken? Weet het verder ook niet hoor. Ik weet alleen dat bellen in het buitenland naar een nummer in dat land gewoon van het ziggo combi tegoed afgaat. Maar vanuit NL naar buitenland gaat denk ik van je simonly tegoed af ja.

En om die poort open te krijgen kan ik tal van dingen bedenken maar dat is hier inderdaad offtopic. Ik zie dat er ook veel Nederlandse aanbieders van een dergelijke dienst zijn. Wellicht loont overstappen.
Vraag die poortenbakker ook eens of ie geen NL nummer heeft. Nederlandse klanten; Nederlands nummer?

Hoe staan die regels op je factuur? Als je die nog niet hebt zou ik eerst ff de factuur afwachten.

Ik verwacht eerder dat er wordt opgenomen en direct opgehangen. Zou je moeten kunnen horen aan de toon bij het overgaan. Als die verandert als de poort openzwaait hebben ze opgepikt en direct verbroken en is de verbinding dus eventjes in stand geweest en kost dat jou geld.

---------------

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desmond
  • Niet online
pjottum schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:23:
[...]

Als er niet opgenomen wordt is dast altijd kosteloos. En dat is dus zo.

Her lijkt er overigens op dat het wel gemeten wordt, maar niet berekent. Ouder contract, met nog een x2 erop vanwege Ziggo. (werkelijk nog nooit opgemaakt)

Wel gek, we zijn erg tevreden met HN en dit zou ik vervelend vinden.
Bij mijn weten wordt een call die effectief niet tot stand gebracht is niet in rekening gebracht. Het zou mij heel erg verbazen, lijkt mij niet correct. Log eens in bij HN en check de specificaties, of vraag die op. Indien een unanswered call wel tot een charge leidt, zou ik de helpdesk inschakelen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:31
Kosteloos 5G vanaf oktober, krijg net een mail

https://www.hollandsnieuwe.nl/5g

[ Voor 28% gewijzigd door pennywiser op 24-09-2024 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 14:13
Kreeg 'm ook binnen. Nu nog een e-sim :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MotorBeast
Nou lach ik me helemaal rot dat ik al tijden van mijn dure Vodafone af ben met €7,- in de maand. *O* Heb ook weer een mooie korting bij Ziggo gekregen dus hoezo is internetten en bellen duur? :N

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Alleen de uploadsnelheid wordt hoger (100 Mb ipv 50 Mbps), de maximale downloadsnelheid blijft 350 Mbps.
Denk niet dat ik op mijn telefoon 5G ga activeren, als ik de ervaringen moet geloven kost dat toch best wel wat extra batterij.

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Stel dat er binnenkort weer een leuke actie voorbij zou komen: kun je op hetzelfde woonadres meerdere abonnementen afsluiten (mijzelf, vrouw, kinderen) en dan ook alle 4 de extra Gb's van Ziggo krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
Tuurlijk. Hier hebben we 4 abbo lopen. Als je dat verteld aan de Ziggo retentie-lijn krijg je vaak ook nog eens meer korting op je Ziggo abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-09 10:02

skate master

Autodesk Educator Expert

Onlangs heb ik en OnePlus Nord 4 gekocht met een verlenging bij Hollandsnieuwe.
Hierop kreeg ik met geen mogelijkheid bellen over WiFi aan de praat, ook niet met een nieuwe sim.

Nu ben ik benieuwd, zijn hier mensen met een Hollandsnieuwe abbonnement en een recente OnePlus telefoon (12 / 12R / Nord 4) waarbij het WiFi bellen wel werkt?
Vraag mij af of het een kwestie van pech was met de telefoon of dat de combinatie OnePlus (Nord 4) - Hollandsnieuwe niet werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:02
Vandaag is 5G al actief bij mij. Niet dat ik het verschil merkte maar toch :+.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:40
MrFl0ppY schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:13:
Vandaag is 5G al actief bij mij. Niet dat ik het verschil merkte maar toch :+.
Ook hier nu je het zegt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:16
Hier nog niet dus dan ben ik vast morgen aan de beurt.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

skate master schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:00:
Onlangs heb ik en OnePlus Nord 4 gekocht met een verlenging bij Hollandsnieuwe.
Hierop kreeg ik met geen mogelijkheid bellen over WiFi aan de praat, ook niet met een nieuwe sim.

Nu ben ik benieuwd, zijn hier mensen met een Hollandsnieuwe abbonnement en een recente OnePlus telefoon (12 / 12R / Nord 4) waarbij het WiFi bellen wel werkt?
Vraag mij af of het een kwestie van pech was met de telefoon of dat de combinatie OnePlus (Nord 4) - Hollandsnieuwe niet werkt.
Ik heb dezelfde, nee dat werkt in die combinatie niet. Als je zoekt vind je tutorials maar die optie ontbreekt op de sim van HN.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Laatst online: 01-09 10:02

skate master

Autodesk Educator Expert

pjottum schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:59:
[...]

Ik heb dezelfde, nee dat werkt in die combinatie niet. Als je zoekt vind je tutorials maar die optie ontbreekt op de sim van HN.
Hmmm dus het ligt aan HN dan?
Wel vreemd, daar zeggen ze dat t gewoon moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

skate master schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:51:
[...]

Hmmm dus het ligt aan HN dan?
Wel vreemd, daar zeggen ze dat t gewoon moet werken.
Werkt ook gewoon, maar niet in combinatie met de Nord 4. 🤷

Ik miste het ook al toen ik door de instellingen liep. Nu is de dekking hier gewoon erg goed, dus ik heb geen WiFi calling nodig, maar ik kan me goed voorstellen dat je het mist als de dekking net wat minder is. (WiFi calling gaat gewoon van je bundel, trouwens)

[ Voor 32% gewijzigd door pjottum op 01-10-2024 07:53 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 14:53
Helaas bij mij nog geen 5G beschikbaar. Iphone 13 al op 5G gezet maar zit nog op 4G. Misschien voeren ze het dan toch in batches in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 12:45
Bart1983 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:14:
Helaas bij mij nog geen 5G beschikbaar. Iphone 13 al op 5G gezet maar zit nog op 4G. Misschien voeren ze het dan toch in batches in?
Hier ook nog niet op 5G, niet dat het veel uitmaakt tegenover 4G maar ben wel benieuwd wanneer het aangezet wordt.

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• stormfly
7 oktober is de uiterlijke datum, inderdaad batches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
stormfly schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:32:
7 oktober is de uiterlijke datum, inderdaad batches.
Oh stom. Da communiceren ze niet duidelijk.

Vanaf 1 oktober 2024 heb je 5G bij ons! Het zit standaard in je abonnement, zonder extra kosten. Je hoeft hier niets voor te doen. Is je telefoon niet geschikt voor 5G? Geen zorgen, je gebruikt dan 4G om te internetten.

https://www.hollandsnieuw...g%20om%20te%20internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Cheesy schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:34:
[...]

Oh stom. Da communiceren ze niet duidelijk.

Vanaf 1 oktober 2024 heb je 5G bij ons! Het zit standaard in je abonnement, zonder extra kosten. Je hoeft hier niets voor te doen. Is je telefoon niet geschikt voor 5G? Geen zorgen, je gebruikt dan 4G om te internetten.

https://www.hollandsnieuw...g%20om%20te%20internetten.
Dat vermoedde ik dus al.
Ik had mijn telefoon al herstart, maar nog niks.
Hadden ze beter kunnen communiceren.

Al ging ik er eigenlijk al wel van uit :+

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik gok zo dat @stormfly wat inside info deelde, wat natuurlijk top is! Dank @stormfly!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
pjottum schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:45:
Ik gok zo dat @stormfly wat inside info deelde, wat natuurlijk top is! Dank @stormfly!
Nee HN noemde het toevallig in een chat die ik met ze had over een ander onderwerp. Ik dacht laat ik dat hier maar delen voordat we de klantenservice vóór die datum gaan lastig vallen met 5G vragen. Als Tweakers willen we 5G toch het liefst gisteren actief hebben als de optie er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Hier (OnePlus 9 Pro) sinds gisteren 5G. Rond de middag had ik een tiental minuten geen service rond de lunch, daarna had ik 5G. Niet heel handig dat je geen service hebt gedurende een periode, maar zal wel onderdeel zijn van het proces ergens..

Of het was toeval :+

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
stormfly schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 21:17:
[...]

Nee HN noemde het toevallig in een chat die ik met ze had over een ander onderwerp. Ik dacht laat ik dat hier maar delen voordat we de klantenservice vóór die datum gaan lastig vallen met 5G vragen. Als Tweakers willen we 5G toch het liefst gisteren actief hebben als de optie er is :)
Inderdaad tnx voor de info! Mij scheelt het hele 5G eerlijk gezegd niet zo veel, maar zoiets valt me dan wel weer gelijk op. Dus hier inderdaad ook meerdere malen telefoon gereboot, instellingen mobiele data aangepast, et cetera. Blijkt dus gewoon dat ik even moet wachten. Ook prima, maar dat hadden ze dan beter open en eerlijk kunnen / moeten communiceren ;)

Edit: vandaag werkt het hier ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:14

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb 5G sinds vanochtend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:47
Heb ook eindelijk 5g sinds vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Had vanochtend heel even 5G, en floepte binnen een paar minuten weer terug naar 4G, heel apart... :/

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 01-09 22:41
Hier is de gehele familie inmiddels ook over naar 5G. :)

Net even een speedtest gedaan, zoals verwacht haal je met 5G een hogere snelheid hoewel het verschil
niet heel groot is (voor regulier gebruik):

5G Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ikxc7qWANrqPk2gc432f49HSI9w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NhQ1U4VwBcaX5FOdUTztfrYx.jpg?f=user_large

4G Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZqeEp1vzQdUMI2UDdoLI5f-TDyo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wzNCNHenaMwFTiKbL4SqhKwx.jpg?f=user_large

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Ik zie het hier veel heen en weer floepen; 4g+ en 5G. Maar vanavond was ik in een concertzaal, lekker druk, maar floepte gewoon weer over naar Edge. Viel me ergens wel tegen. Dacht dat het vooral bij crowded situaties wel zou helpen om up to speed te blijven.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Mistraller schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:39:
Ik zie het hier veel heen en weer floepen; 4g+ en 5G. Maar vanavond was ik in een concertzaal, lekker druk, maar floepte gewoon weer over naar Edge. Viel me ergens wel tegen. Dacht dat het vooral bij crowded situaties wel zou helpen om up to speed te blijven.
Hier exact hetzelfde.
Lijkt wel als de telefoon inactief is, het overschakelt naar 5G, zodra je actief bent schiet ie na een minuut of wat over naar 4G.

Ik vermoed dat 5G bij Hollands Nieuwe, ook maar nét aan 5G is. Dat is mijn vermoeden waarom het zo heen- en weer schakelt tussen 4G en 5G. Maar misschien is er een andere oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Laatst online: 16:06
Is er toevallig een bundelverhoging geweest bij HN? Ineens staat er 8GB ipv 5GB als bundel en de volgende factuur lijkt opeens met 38 cent verhoogd te zijn…

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
timmie1 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:49:
Is er toevallig een bundelverhoging geweest bij HN? Ineens staat er 8GB ipv 5GB als bundel en de volgende factuur lijkt opeens met 38 cent verhoogd te zijn…
De centen is de inflatiecorrectie lijkt mij? En wellicht ben je ziggo klant geworden dat je extra ziggo tegoed hebt gekregen?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Laatst online: 16:06
Mistraller schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:25:
[...]

De centen is de inflatiecorrectie lijkt mij? En wellicht ben je ziggo klant geworden dat je extra ziggo tegoed hebt gekregen?
Ik ben niet op de hoogte gebracht over een inflatiecorrectie en het abonnement is geregistreerd op een adres buiten het servicegebied van Ziggo.

Ik zie nu wel een extra bundel « extra tegoed » staan in de app maar waar dat vandaan komt….

[ Voor 11% gewijzigd door timmie1 op 05-10-2024 16:32 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Per 1 oktober is er een inflatiecorrectie.
Goed om te weten
We passen per 1 oktober een inflatiecorrectie toe op de prijs van je Sim Only bundel, gebaseerd op het inflatiecijfer van het CBS over 2023. Hierdoor valt je maandbedrag 3,8% hoger uit. Meer informatie vind je op hollandsnieuwe.nl/inflatiecorrectie.
Nog vragen? Raadpleeg onze app of klantenservice.
Staat gewoon in het mailtje van de aankondiging over de maandelijkse afschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
timmie1 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:31:
[...]

Ik ben niet op de hoogte gebracht over een inflatiecorrectie en het abonnement is geregistreerd op een adres buiten het servicegebied van Ziggo.

Ik zie nu wel een extra bundel « extra tegoed » staan in de app maar waar dat vandaan komt….
Het stond keurig in het mailtje dat ik ontving.

Goed om te weten
We passen per 1 oktober een inflatiecorrectie toe op de prijs van je Sim Only bundel, gebaseerd op het inflatiecijfer van het CBS over 2023. Hierdoor valt je maandbedrag 3,8% hoger uit. Meer informatie vind je op hollandsnieuwe.nl/inflatiecorrectie.

Maar als jij 38 cent omhoog gaat betaal je dus nu 10 euro. Dan zou ik ff een ander pakket kiezen want voor een tientje krijg je 15gig (nog zonder ziggo tegoed)

Misschien heb je daarom wel extra tegoed gekregen omdat je voor 10 euro voor 5gig eigenlijk teveel betaalt ;)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Mistraller schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:39:
[...]

Het stond keurig in het mailtje dat ik ontving.

Goed om te weten

Maar als jij 38 cent omhoog gaat betaal je dus nu 10 euro. Dan zou ik ff een ander pakket kiezen want voor een tientje krijg je 15gig (nog zonder ziggo tegoed)

Misschien heb je daarom wel extra tegoed gekregen omdat je voor 10 euro voor 5gig eigenlijk teveel betaalt ;)
Volgens mij gaat dan je bonustegoed omlaag. Dat hebben ze laatst veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
darkdesign schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 19:03:
[...]

Volgens mij gaat dan je bonustegoed omlaag. Dat hebben ze laatst veranderd.
Ja maar de vragensteller zegt dat ie geen bonus tegoed heeft.

Overigens is dat voor de hogere abbo's niet het geval. Ik heb zelf nu 15 + 15. Als je de nieuwe abbo's bekijkt dan is dat nu zelfs 20+15 geworden. Alleen betaal ik er zelf 10 euro voor (blackfriday actie) en normaal is het 12 eur.

---------------

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ter info: 10GB is nu tijdelijk verkrijgbaar voor € 7,50. Dus bundel aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vDorst schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:38:
Ter info: 10GB is nu tijdelijk verkrijgbaar voor € 7,50. Dus bundel aanpassen!
Momenteel zit ik nog op 30 GB (inclusief 15 GB dubbeltegoed) voor €10,-. Lijkt me niet echt reden om aan te passen dus. Sim only tegoed is 24 euro.
Pagina: 1 ... 61 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie