Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordfox73
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-11-2022
Bedankt allen! Ik zie dat Hollandsnieuwe de abo prijzen en de onbeperkt-bellen optie iets in prijs heeft opgeschroefd. Ongetwijfeld heeft de huidige thuiswerksituatie daar iets mee te maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik heb ook ooit gehad, maar het was toen beetje duur.
Lordfox73 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:48:
Bedankt allen! Ik zie dat Hollandsnieuwe de abo prijzen en de onbeperkt-bellen optie iets in prijs heeft opgeschroefd. Ongetwijfeld heeft de huidige thuiswerksituatie daar iets mee te maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:21
jongetje schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:34:
[...]

Maar mag je nu je abonnement beëindigen? Of zit je nu tot einde contract op Edge?
Probleem is hier opgelost. Nu nog een andere provider 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeremans
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-04 18:26
Goedemorgen, ik weet niet of ik hier aan het goede adres ben. Maar ik kan niets vinden over de dekking van Hollands Nieuwe in het Oost-Groningse. En dan met name de ervaringen van gebruikers. Volgens officiële gegevens zou je minimaal 3G-dekking moeten hebben. Maar ik weet uit eigen ervaring met Vodafone, dat de verbinding niet optimaal is in Midwolda.

Iemand ervaringen te delen of tips? Thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
@Boeremans Hollandsnieuwe gebruikt het netwerk van Vodafone. Hier kun je de dekkingskaart vinden: https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml? Je zou in principe overal 4G moeten hebben, maar of dit in de praktijk anders uitvalt? Dan moet je echt afgaan op je eigen ervaring denk ik of rondvragen in je omgeving.

Heb je in de praktijk geen bereik, dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice en je probleem voorleggen. En desnoods je contract ontbinden of het abo omzetten naar de goedkoopste variant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:11
Freakster86 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:54:
@Boeremans Hollandsnieuwe gebruikt het netwerk van Vodafone. Hier kun je de dekkingskaart vinden: https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml? Je zou in principe overal 4G moeten hebben, maar of dit in de praktijk anders uitvalt? Dan moet je echt afgaan op je eigen ervaring denk ik of rondvragen in je omgeving.

Heb je in de praktijk geen bereik, dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice en je probleem voorleggen. En desnoods je contract ontbinden of het abo omzetten naar de goedkoopste variant.
Het bereik van die dekkingskaart geeft een dekking in optimale omstandigheden, de praktijk is vaak net ff anders. Wil je weten of er een mast van Vodafone in de buurt staat kijk dan op 4Gmasten of antennekaart.nl.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeremans
Freakster: Heb ik in het verleden al gedaan maar dat bood niet de gewenste oplossing. Hoewel korting leuk is, is dat natuurlijk niet de bedoeling. Maar niettemin bedankt voor het meedenken.

Megapaul: Ik ga direct kijken op de sites, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:09

Barrycade

Through the...

Boeremans schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:30:
Goedemorgen, ik weet niet of ik hier aan het goede adres ben. Maar ik kan niets vinden over de dekking van Hollands Nieuwe in het Oost-Groningse. En dan met name de ervaringen van gebruikers. Volgens officiële gegevens zou je minimaal 3G-dekking moeten hebben. Maar ik weet uit eigen ervaring met Vodafone, dat de verbinding niet optimaal is in Midwolda.

Iemand ervaringen te delen of tips? Thnx!
Gaat het je puur om data? Qua bellen ondersteund HN nu ook Wifibellen (als je telefoon dat aan kan).

Geen ervaring met Groningen, maar weet wel dat op sommige plekken in Drenthe ook niet meer dan Edge de maximale snelheid was.

(Dat is voor een randstedeling even wennen als iets opzoeken op Google niet werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeremans
Barrycade, nee dat gaat puur om het bereik op het netwerk an sich. Ik weet dat bellen via WiFi ondersteund wordt op het moment dat je abonnement verlengt wordt. Mijn ervaring in het pittoreske Midwolda is dat verbinding (buiten WiFi) niet optimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
@Boeremans 3g staat hier in de regio uit. Dus daar val je niet (overal) op terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:49
Ik overweeg om naar HollandsNieuwe over te stappen vanwege de scherpe prijs in combinatie met een toestel. Nu lopen de huidige tarieven af aankomende donderdag. Is het de moeite waard om tot vrijdag te wachten of is er grote kans dat de tarieven gelijk blijven (of juist het risico dat het duurder wordt?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@jongetje Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
jongetje schreef op maandag 27 april 2020 @ 18:41:
Ik overweeg om naar HollandsNieuwe over te stappen vanwege de scherpe prijs in combinatie met een toestel. Nu lopen de huidige tarieven af aankomende donderdag. Is het de moeite waard om tot vrijdag te wachten of is er grote kans dat de tarieven gelijk blijven (of juist het risico dat het duurder wordt?).
Je kunt ook nu bestellen wat je zou willen, en vervolgens de 14 dagen bedenktijd gebruiken om te kijken of het aanbod op vrijdag beter is en zonodig, te annuleren en opnieuw te bestellen.
Want zodra het nieuwe aanbod online staat, kan je de oude aanbieding niet meer krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-08 15:43
Goeie aanbieding bij mobielpuntnl: HN4000 12mnd icm Samsung A40 icm 35,= korting via rentepunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:44
Uiteraard staat hier al een hoop informatie :) maar ik ben toch benieuwd, we zitten te kijken om twee mobiele telefoonnummers om te zetten naar Hollandsnieuwe, ook vanwege combi met Ziggo. De combi VF + Ziggo is geen optie omdat ze dan in combinatie met Onbeperkt bellen al 20 euro kwijt zijn en ze te veel GB's krijgen.

Dus ik kijk nu naar Hollandsnieuwe. De vragen:

1) Hoe is de kwaliteit van het netwerk? gewoon net zo goed als Vodafone?
2) Hoe is de klantenservice?
3) Beetje fatsoenlijke webomgeving en app?
4) Ik las dat ze ook 4G bellen en VoWiFi aanbieden. Is dat al standaard?

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:11
king006 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:38:

Dus ik kijk nu naar Hollandsnieuwe. De vragen:

Dank alvast!
1 Netwerk is precies hetzelfde mbt dekking,
alleen "lagere" max snelheden.
2 klantenservice van Vodafone is beter bereikbaar dan de klantenservice van Hollandsnieuwe. (via Twitter / Facebook is het wel oké)
3 Webomgeving van Vodafone is wat gelikter als Hollandsnieuwe.
4 Hollandsnieuwe ondersteund VoLTE en VoWi-fi mits je een geschikt toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door Megapaul op 30-04-2020 18:55 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
king006 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:38:

Dank alvast!
De kwaliteit van het netwerk is prima en exact hetzelfde als het Vodafone netwerk. Uiteraard kan het zo zijn dat in jouw woonplaats de mast van T-Mobile of KPN dichterbij staat maar Vodafone is voor mij gewoon prima.

De klantenservice is echt bedroevend slecht. Ze hebben zelf alleen een eerste lijn en moeten ingewikkelde vragen doorzetten naar Vodafone wat kennelijk geld kost want daar doen ze erg moeilijk over. De medewerkers zijn overigens wel vriendelijk.

De app en web-omgeving werken redelijk. De facturen zijn helaas niet heel duidelijk en ook de verbruiksmeter is een beetje wazig. Ik heb onbeperkt bellen en toch worden om de een of andere reden mijn belminuten gerekend. Ook zie ik mijn extra 1 GB data vanwege een Ziggo aansluiting niet duidelijk in de verbruiksmeter.

4G en VoWiFi werken prima. Grappig is dat op iOS bij WiFi bellen bij mij Vodafone als netwerkprovider wordt weergegeven (op Android staat er wel WiFi bellen via hollandsnieuwe).

Conclusie: HN is erg goedkoop en heeft een prima netwerk maar de helpdesk is waardeloos. Normaal gesproken heb je deze niet nodig maar in mijn geval kon ik na de nummerportering een week niet bellen...

Portugese Wijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:44
Dank voor de informatie mannen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Koos77 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:49:
Goeie aanbieding bij mobielpuntnl: HN4000 12mnd icm Samsung A40 icm 35,= korting via rentepunten
Bedankt voor de tip! Afgelopen dagen twee abonnementen via die deal afgesloten/verlengd. Gister de laatste en dat was net op tijd zie ik, want het bedrag dat je nu moet bijbetalen is echt flink omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:06
Ik heb sinds kort een nieuw abonnement van 4000 MB/min/SMS voor 2 jaar.

Bij de eerste keer via Thoorn het beltegoed opmaken werd er €1,42 per gesprek afgeschreven terwijl dit voorheen ongeveer €1,34 was.

Bij Thoorn staat:
• 'Per gesprek'-betaallijn: Hierbij voer je meerdere korte gesprekken naar ons 0900-nummer. Er gaat per gesprek iets meer dan € 1,30 (€ 1,30 + providerkosten) van je beltegoed af. Bij veel beltegoed zul je dus veelvuldig naar het betaalnummer dienen te bellen.
Bij Hollandsnieuwe staat:
standaardtarief van je abonnement + de kosten van het servicenummer
Het tarief per minuut is €0,0043 bij dit abonnement, hoe kan dit dan op 12 cent uitkomen per gesprek?
Iemand dit ook al ervaren, dat er bij de nieuwe abonnementen meer wordt afgeschreven?

Het maakt niet zo heel veel verschil maar toch wel benieuwd waar dit vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Newday schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 11:10:
Ik heb sinds kort een nieuw abonnement van 4000 MB/min/SMS voor 2 jaar.

Bij de eerste keer via Thoorn het beltegoed opmaken werd er €1,42 per gesprek afgeschreven terwijl dit voorheen ongeveer €1,34 was.

Bij Thoorn staat:

[...]

Bij Hollandsnieuwe staat:

[...]

Het tarief per minuut is €0,0043 bij dit abonnement, hoe kan dit dan op 12 cent uitkomen per gesprek?
Iemand dit ook al ervaren, dat er bij de nieuwe abonnementen meer wordt afgeschreven?

Het maakt niet zo heel veel verschil maar toch wel benieuwd waar dit vandaan komt.
Heb je dat op je factuur nagekeken of hoe kom je dan aan die €1,42 ?
:?
Bij mij staat er €1,31 op de factuur bij een bundel van €11
Bij m'n vorige bundel die €31 waard was was het €1,306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
ASW1 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 14:41:
[...]

Heb je dat op je factuur nagekeken of hoe kom je dan aan die €1,42 ?
:?
Bij mij staat er €1,31 op de factuur bij een bundel van €11
Bij m'n vorige bundel die €31 waard was was het €1,306
Ik had nog niet op mijn factuur gekeken, van mijn huidige abo moet de eerste factuur nog komen maar op mijn vorige abo staat inderdaad €1,306

Ik had gekeken naar mijn actuele tegoed op Mijnhollandsnieuwe voor en nadat ik een aantal keer Thoorn had gebeld en dit gedeeld door het aantal keer. Dan kom ik op €1,42

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Newday schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 16:22:
[...]

Ik had nog niet op mijn factuur gekeken, van mijn huidige abo moet de eerste factuur nog komen maar op mijn vorige abo staat inderdaad €1,306

Ik had gekeken naar mijn actuele tegoed op Mijnhollandsnieuwe voor en nadat ik een aantal keer Thoorn had gebeld en dit gedeeld door het aantal keer. Dan kom ik op €1,42
Daar kan natuurlijk wat extra dataverbruik dat op de achtergrond plaatsvindt meegerekend worden of andere afwijkingen. Ik heb nog even gekeken naar een bundel die ik geheel opgethoornd heb en dat klopt vrij behoorlijk, al heb ik het niet tot drie cijfers achter de komma uitgerekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newday
ASW1 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 18:16:
[...]

Daar kan natuurlijk wat extra dataverbruik dat op de achtergrond plaatsvindt meegerekend worden of andere afwijkingen. Ik heb nog even gekeken naar een bundel die ik geheel opgethoornd heb en dat klopt vrij behoorlijk, al heb ik het niet tot drie cijfers achter de komma uitgerekend.
Nee, geen data Verbruik.
Ik zal volgende maand nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Newday schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 20:34:
[...]

Nee, geen data Verbruik.
Ik zal volgende maand nog eens kijken.
De app loopt bij weergave van het verbruik soms ook wat achter. Misschien had je al een keer extra gebeld die nog niet weergegeven werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
ASW1 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 22:29:
[...]

De app loopt bij weergave van het verbruik soms ook wat achter. Misschien had je al een keer extra gebeld die nog niet weergegeven werd.
Ik maak geen gebruik van de app maar van de mobiele website en die loopt inderdaad ook altijd achter, daarom een uurtje later gecheckt. :)

Heb je zelf wel eens gekeken naar je beltegoed wat er af gaat na één keer thoornen?

[ Voor 10% gewijzigd door Newday op 16-05-2020 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Newday schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 22:53:
[...]

Ik maak geen gebruik van de app maar van de mobiele website en die loopt inderdaad ook altijd achter, daarom een uurtje later gecheckt. :)

Heb je zelf wel eens gekeken naar je beltegoed wat er af gaat na één keer thoornen?
De precieze weergave in app of website kijk ik eigenlijk niet naar.
Met een bundel van 11 euro haal ik 8x bellen naar het 1,3/gesprek nummer en dan nog een minuutje ofzo naar het 0,8/minuut nummer voordat de bundel op is. Dus het klopt vrij aardig, zonder grote afwijkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Grr, net een email gekregen "Vanaf vandaag hebben we opwaarderen via SMS voor jou aangezet."

Lekker dan! Het stond niet voor niks uit, om misbruik te voorkomen!

Gelijk maar een klacht ingediend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vDorst schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:11:
Grr, net een email gekregen "Vanaf vandaag hebben we opwaarderen via SMS voor jou aangezet."

Lekker dan! Het stond niet voor niks uit, om misbruik te voorkomen!

Gelijk maar een klacht ingediend!
Ook ik heb zo'n mail gehad, maar welk misbruik? En zo te zien kan je het ook gewoon zelf uit schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actual
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-08 21:53
Wanneer je bent ingelogd in Mijn HollandsNieuwe kun je via de klantenservice-chat de volgende vraag stellen:

sms opwaarderen uitschakelen

Je krijgt dan een link naar een instellingenpagina waar je opties ziet, die ik via het menu niet kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
@xileS Als mijn telefoon een virus heeft die ongemerkt dure smsjes stuurt of telefoonnummers belt, dan is het fijn dat er een limiet opzit. Door deze optie aan te zetten kan het virus dit limit blijven oprekken zonder dat je het door hebt.

@Actual
Ik snap dat je het uit kan zetten.
Bij beide telefoonnummers had ik dat jaren geleden deze optie uitgezet.
Ik stoor me er nu aan dat het wordt aangezet.
Onder het mom van gemak!

Gisteren hebben ze het weer gedaan maar nu bij mijn andere nummer!
Ik ga maar weer klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@vDorst Theoretisch is dat denk ik idd mogelijk, maar ik denk dat de kans dat je Corona krijgt wat groter is ;p (maar misschien heb ik ongelijk en bestaat er wel zo'n "slim" androidvirus, die je saldo bij HN weet te verhogen)

Maar je kan idd klagen, maar ik heb het even opgezocht en zie dat onderin de mail gewoon instructies staan om het uit te zetten:

"Wil je opwaarderen via sms liever uitzetten? Dat doe je via mijnhollandsnieuwe of via de hollandsnieuwe app. Je kan dan nog altijd via de app of onze website opwaarderen.

Meer weten? Kijk op hollandsnieuwe.nl/opwaarderen-via-sms"

Ze hebben het gelukkig niet zonder te laten weten aangezet, dat zie ik ook vaak genoeg gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
Ik heb zelf 2 2jaars-abo's van 2e helft 2018. Heeft iemand al ervaring of de korting én de bundelgrootte ( dus bijv incl het zgn. actie-tegoed) in stand blijft na 10 april 2020 ?

Zie onderstaand screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AGs9HskMy1tKaSXFTnHB6LVLJ0Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ELFZ6qC7mNrRnnc8X2IALcWe.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een actiecode over van de ING actie:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 23:08
Verwijderd schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 13:52:

***members only***
Gebruikt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:44
Koos77 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:45:
Ik heb zelf 2 2jaars-abo's van 2e helft 2018. Heeft iemand al ervaring of de korting én de bundelgrootte ( dus bijv incl het zgn. actie-tegoed) in stand blijft na 10 april 2020 ?

Zie onderstaand screenshot:
[Afbeelding]
Staat er heel helder. Alles blijf doorlopen mits je maar na de genoemde datum hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
@wopper
Als ik lees wat er staat dan blijft de korting behouden. Maar korting behouden terwijl het actietegoed vervalt, maakt het abo oninteressant. Vandaar mijn vraag of er al ervaring is?

Maar enfin, ik zal het wel ervaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Koos77 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:28:
@wopper
Als ik lees wat er staat dan blijft de korting behouden. Maar korting behouden terwijl het actietegoed vervalt, maakt het abo oninteressant. Vandaar mijn vraag of er al ervaring is?

Maar enfin, ik zal het wel ervaren...
Jeps ik er toen ook veel tijd in gestoken om het scherper te krijgen. Op de chat met de klantenservice zeiden ze: als je niets wijzigt blijft alles hetzelfde.

Actietegoed is bij mij alleen het Ziggo gedeelte. De rest is de ING actie van 6G/onbeperkt 10e p/m.

We gaan het zien, nog een jaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-09 19:59
Wie kan het mij uitleggen: als mijn tegoed op is en ik een tientje ophoog, hoeveel MB krijg ik dan bij Hollandsnieuwe? Ik heb een gewoon 4000 MB abo, wel met Ziggo, dus 5000 MB voor een tientje per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos77
Bij elk abo is de opwaardering 500 eenh per 5 euro. Dus 10 euro is 1000 eenh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:21
Verwijderd schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 13:52:

***members only***
=

[ Voor 25% gewijzigd door Uchiha1911 op 31-08-2020 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Vorige week donderdag via mobiel.nl een HollandsNieuwe abo afgesloten. (2 jaar 4G abo.) Vrij snel na de bestelling ontving ik instructies voor nummerbehoud etc. Allemaal erg soepeltjes, boven verwachtingen zelfs.

Helaas heb ik geen screenshots gemaakt, maar tijdens de bestelling begreep ik dat mijn abo in zou gaan op het moment van activeren, of anders twee weken na de bestelling.

Dat leek mij prima: 2 weken moet voldoende zijn om de simkaart te ontvangen en als die eerder binnenkomt kan ik eventueel eerder activeren.

Nu 3 werkdagen verder en de simkaart is nog niet binnen. (Soms is PostNL hier wat trager.) Maar het nieuwe abonnement is per vandaag geactiveerd en mijn nummer geporteerd. Hier kreeg ik een email notificatie over en mijn oude simkaart is inderdaad niet meer bruikbaar.

Is dit gebruikelijk, dat het abo zo snel vanzelf activeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Niet online
Nee, dat is niet normaal. Hij wordt geactiveerd als de simkaart wordt gebruikt.
Heeft wellicht iemand je pakketje 'onderschept' en is nu bezig met jouw SIMkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
da_Mastah schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:52:
Nee, dat is niet normaal. Hij wordt geactiveerd als de simkaart wordt gebruikt.
Heeft wellicht iemand je pakketje 'onderschept' en is nu bezig met jouw SIMkaart?
Volgens de website zijn er geen belminuten of MB's gebruikt, dus ik denk ik het niet. Inmiddels heb ik de SIM via de website ook tijdelijk geblokkeerd.

Ik denk dat ik het nog een dag of twee aankijk. Als de simkaart er dan nog niet is dan maar eens kijken wat de klantenservice kan betekenen.

Gelukkig is dit een secundair nummer waar ik niet dagelijks op gebeld wordt. Als dit mijn reguliere nummer was geweest had ik hier denk ik flink geirriteerd van geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
@NielsFL volgende keer bij HN eerst je simkaart afwachten en daarna pas nummerbehoud aanvragen. Er kan altijd iets mis gaan met de post.
Maar idd: wijsheid achteraf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDoo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-05 10:48
=deleteme

[ Voor 179% gewijzigd door DrDoo op 04-09-2020 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:25
NielsFL schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 19:24:
[...]

Volgens de website zijn er geen belminuten of MB's gebruikt, dus ik denk ik het niet. Inmiddels heb ik de SIM via de website ook tijdelijk geblokkeerd.

Ik denk dat ik het nog een dag of twee aankijk. Als de simkaart er dan nog niet is dan maar eens kijken wat de klantenservice kan betekenen.

Gelukkig is dit een secundair nummer waar ik niet dagelijks op gebeld wordt. Als dit mijn reguliere nummer was geweest had ik hier denk ik flink geirriteerd van geworden.
Indien mogelijk je nummer bij HN even doorschakelen naar je primaire nummer. Ben je toch soort van bereikbaar :P

• SoundByte
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fv9R8lg2qfjAhp5-RUJC-l-sLWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JgGr5JbSs3d6dKcF0GxdqEhk.jpg?f=fotoalbum_large

Op mobiel.nl zie ik het volgende. Lees ik het goed. Mijn abonnement loopt af op 1 november. Ben ik nu te laat voor nummerbehoud?

[ Voor 165% gewijzigd door SoundByte op 17-09-2020 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Niet online
SoundByte schreef op donderdag 17 september 2020 @ 22:15:
[Afbeelding]

Op mobiel.nl zie ik het volgende. Lees ik het goed. Mijn abonnement loopt af op 1 november. Ben ik nu te laat voor nummerbehoud?
Nee, het staat er een beetje knullig. Maar ze bedoelen dat je al *vanaf* 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt je nummerbehoud kan aanvragen bij je nieuwe provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:02
Mijn abo (6000 MB + 1000 MB Ziggo voor € 13,50) eindigt over een paar weken.
Ik wilde dus verlengen, maar het blijkt dat als ik verleng ik hetzelfde ga betalen en hetzelfde tegoed krijg, maar dat ik er dan een jaar aan vast zit. Terwijl als ik mijn huidige abo door laat lopen ik een opzegtermijn van 1 maand heb en dus veel flexibeler ben.
Zie ik wat over het hoofd of kan ik inderdaad beter mijn huidige abo door laten lopen?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkz0rs
nocalimero schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:57:
Ik wilde dus verlengen, maar het blijkt dat als ik verleng ik hetzelfde ga betalen en hetzelfde tegoed krijg, maar dat ik er dan een jaar aan vast zit. Terwijl als ik mijn huidige abo door laat lopen ik een opzegtermijn van 1 maand heb en dus veel flexibeler ben.
Zie ik wat over het hoofd of kan ik inderdaad beter mijn huidige abo door laten lopen?
Ze hebben weleens de neiging je dan een hoger tarief te berekenen buiten contract. Als dat niet zo is zou ik zeker niet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
Mischien een rare vraag. Als je een toestel en abonnement neemt bij hn. Is de toestel dan wel gloednieuw?
Ik lan me herinneren dat een provider ook refurbished iphones verkocht met abo.
Ik. zie bijv. dat een samsung galaxy model 29 euro goedkoper is bij hn dan wanneer je hem los in de winkel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
SoundByte schreef op zondag 20 september 2020 @ 06:19:
Mischien een rare vraag. Als je een toestel en abonnement neemt bij hn. Is de toestel dan wel gloednieuw?
Ik lan me herinneren dat een provider ook refurbished iphones verkocht met abo.
Ik. zie bijv. dat een samsung galaxy model 29 euro goedkoper is bij hn dan wanneer je hem los in de winkel koopt.
Dat moet er dan bij staan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Darkz0rs schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:24:
[...]

Ze hebben weleens de neiging je dan een hoger tarief te berekenen buiten contract. Als dat niet zo is zou ik zeker niet verlengen.
@nocalimero staat in hun FAQ een datum genoemd, afhankelijk of jouw abonnement van voor of na die datum is gaat e.a. veranderen. Ik denk dat je erna valt, en dat alles gewoon blijf doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
Mijn huidige abonnement eindigt op 29 October. Bij bestellen op hn met overstap en nummerbehoud moet ik nu alvast 18 euro abonnementskosten betalen. Deze gaat pas in vanaf 29 October of direkt deze week eind September?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
SoundByte schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:50:
Mijn huidige abonnement eindigt op 29 October. Bij bestellen op hn met overstap en nummerbehoud moet ik nu alvast 18 euro abonnementskosten betalen. Deze gaat pas in vanaf 29 October of direkt deze week eind September?
HN is een automatisch prepaid abonnement. Wellicht moet je iets vooruit betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitbetalingsverzoeken van Thoorn worden bij mij niet meer verwerkt al sinds het begin van de maand, meer die daar last van hebben? Contact via website krijg ik ook niet nergens reactie op,.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

ASW1 schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:10:
Uitbetalingsverzoeken van Thoorn worden bij mij niet meer verwerkt al sinds het begin van de maand, meer die daar last van hebben? Contact via website krijg ik ook niet nergens reactie op,.
Afgelopen week gewoon uitbetaald hier :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
ASW1 schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:10:
Ze zijn minder snel geworden met uitkeren, duurde één week bij mij (2 weken gekregen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan66
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-07 18:58
nocalimero schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:57:
Mijn contract is inmiddels afgelopen en wordt nu maandelijks verlengd en ik betaal nog steeds hetzelfde. Gewoon laten doorlopen dus.
PS. Houdt er rekening mee dat hollandsnieuwe prijsindexatie toepast op je abonnement. Zo is mijn 2-jarig abonnement in oktober 2019 verhoogd met € 0,15 per maand. Hierover krijg je t.z.t. bericht.

[ Voor 12% gewijzigd door jan66 op 01-10-2020 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
Ik betaalde voor de simonly altijd 10,00 plus inflatie 2019 is totaal 10,17. Zie nu bij bankafschrijving 10,43 maar niks gehoord van HN over inflatiecorrectie2020.
Heb ik iets gemist?

Edit: 2,6% correctie staat wel op HNsite zie ik nu

[ Voor 12% gewijzigd door Koos77 op 10-10-2020 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09 06:55
Koos77 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:10:
Ik betaalde voor de simonly altijd 10,00 plus inflatie 2019 is totaal 10,17. Zie nu bij bankafschrijving 10,43 maar niks gehoord van HN over inflatiecorrectie2020.
Heb ik iets gemist?
Je hebt elk jaar een inflatiecorrectie, staat in je contract. Providers melden dit inderdaad vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05 11:10
Mijn dochter kreeg vorige week zondag (4 oktober) een sms van Hollandsnieuwe dat haar data bijna op was, ze had de telefoon toen al alleen op wifi staan (wat ze altijd doet) kort daarna kreeg ze nog een sms dat alles op was. Ik heb zelf ook de hollandsnieuwe app op de telefoon en het gelijk nagekeken. Op 30-9-2020 is er om 13.01 2x 3809.45 mb data afgegaan; een onwaarschijnlijk hoog verbruik in zeer korte tijd, bijna 8 gig. Mijn dochter was die dag op school waar ze gewoon wifi hebben. Natuurlijk heb ik het er eerst met dochter over gehad “heb je veel op het mobiele netwerk gezeten?” Dit was niet zo en ik heb dit ook gecheckt op de instellingen van haar telefoon bij het mobiele netwerk van Hollandsnieuwe. Daarin staat dat ze in de periode van 14 september tot nu 844mb heeft verbruikt. Bij de apps zie ik ook geen hoog verbruik (snapchat, Instagram, playstore, whatsapp). Er staat wel dat de door de provider berekende gegevens wat af kunnen wijken, maar ruim 7 gig verschil lijkt mij heel onwaarschijnlijk. De instellingen op de telefoon heb ik ook nog eens nagekeken maar die staan zo ingesteld dat de updates via de playstore alleen via wifi kunnen. Hetzelfde geldt voor whatsapp en ook foto’s en filmpjes kunnen alleen via de wifi. Kortom, alles is zo ingesteld dat er zo min mogelijk van het internet gebruikt wordt gemaakt via het mobiele netwerk.
Bovendien is de telefoon zo ingesteld dat wanneer er in een periode (4 weken) meer als 2000 mb data wordt verbruikt, het een waarschuwing geeft. Dat is niet gebeurd, er is namelijk maar 844mb verbruikt volgens de gegevens van de telefoon.

Wat ik vreemd vind, is dat mijn dochter pas zondag een sms krijgt over haar overschrijding van haar limiet en niet gelijk op 30-9-2020. Het is heel vervelend dat ze zo ver over haar bundel kan gaan zonder onmiddellijk bericht. Deze maand krijgen wij een rekening van 37,50 euro in plaats van 7,50 euro.

Vorige week maandag heb ik met de help desk hierover gebeld ze konden mij echter niet helpen, zou toch waarschijnlijk aan mijn dochter liggen. Ik moet maar een mail sturen (8 dagen gelegen). Dit heb ik gelijk gedaan echter tot op heden geen antwoord gekregen.

Zijn er meer mensen bij wie dit wel eens is gebeurd?? En wat kun je verder nog ondernemen om alleen al een antwoord van Hollandsnieuwe te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
yep123 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:39:
Mijn dochter kreeg vorige week zondag (4 oktober) een sms van Hollandsnieuwe dat haar data bijna op was, ze had de telefoon toen al alleen op wifi staan (wat ze altijd doet) kort daarna kreeg ze nog een sms dat alles op was. Ik heb zelf ook de hollandsnieuwe app op de telefoon en het gelijk nagekeken. Op 30-9-2020 is er om 13.01 2x 3809.45 mb data afgegaan; een onwaarschijnlijk hoog verbruik in zeer korte tijd, bijna 8 gig. Mijn dochter was die dag op school waar ze gewoon wifi hebben. Natuurlijk heb ik het er eerst met dochter over gehad “heb je veel op het mobiele netwerk gezeten?” Dit was niet zo en ik heb dit ook gecheckt op de instellingen van haar telefoon bij het mobiele netwerk van Hollandsnieuwe. Daarin staat dat ze in de periode van 14 september tot nu 844mb heeft verbruikt. Bij de apps zie ik ook geen hoog verbruik (snapchat, Instagram, playstore, whatsapp). Er staat wel dat de door de provider berekende gegevens wat af kunnen wijken, maar ruim 7 gig verschil lijkt mij heel onwaarschijnlijk. De instellingen op de telefoon heb ik ook nog eens nagekeken maar die staan zo ingesteld dat de updates via de playstore alleen via wifi kunnen. Hetzelfde geldt voor whatsapp en ook foto’s en filmpjes kunnen alleen via de wifi. Kortom, alles is zo ingesteld dat er zo min mogelijk van het internet gebruikt wordt gemaakt via het mobiele netwerk.
Bovendien is de telefoon zo ingesteld dat wanneer er in een periode (4 weken) meer als 2000 mb data wordt verbruikt, het een waarschuwing geeft. Dat is niet gebeurd, er is namelijk maar 844mb verbruikt volgens de gegevens van de telefoon.

Wat ik vreemd vind, is dat mijn dochter pas zondag een sms krijgt over haar overschrijding van haar limiet en niet gelijk op 30-9-2020. Het is heel vervelend dat ze zo ver over haar bundel kan gaan zonder onmiddellijk bericht. Deze maand krijgen wij een rekening van 37,50 euro in plaats van 7,50 euro.

Vorige week maandag heb ik met de help desk hierover gebeld ze konden mij echter niet helpen, zou toch waarschijnlijk aan mijn dochter liggen. Ik moet maar een mail sturen (8 dagen gelegen). Dit heb ik gelijk gedaan echter tot op heden geen antwoord gekregen.

Zijn er meer mensen bij wie dit wel eens is gebeurd?? En wat kun je verder nog ondernemen om alleen al een antwoord van Hollandsnieuwe te krijgen?
De kracht van HN is dat het een prepaid is in abonnementsvorm. Op = op toch?

betaal nooit meer dan je verwacht
Je wilt graag weten waar je aan toe bent, zeker als het gaat om je telefoonrekening. Daarom betaal je bij hollandsnieuwe elke maand vooraf. Zo kun je nooit onverwachts over je bundel heen.

Ben je door je bundel heen en heb je toch meer nodig? Geen zorgen, je kunt dan direct extra tegoed opwaarderen, gewoon via de app of in mijn hollandsnieuwe.

Er missen nog wat feiten in je post waardoor we niet echt kunnen meedenken, wat is haar initiële bundel, wat zijn haar instellingen bij HN mbt automatisch opwaarderen? Heeft ze opwaardeer SMSjes verstuurd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
Hallo

Mijn dochter heeft een sim only abonnement van 1000 met 1000 combi-tegoed omdat we bij Ziggo zijn. Alles staat uit mbt opwaarderen, dat kan dus niet.
Tijdens de zomervakantie heb wat extra tegoed erop gezet (4000) hier heeft ze denk ik tot 30-09 20 procent van verbruikt.
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat er in een heel kort moment zomaar 2x 3809 mb aan data is verbruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@yep123, misschien een update van android voor de telefoon? Dat heb ik ooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
yep123 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:40:
Hallo

Mijn dochter heeft een sim only abonnement van 1000 met 1000 combi-tegoed omdat we bij Ziggo zijn. Alles staat uit mbt opwaarderen, dat kan dus niet.
Tijdens de zomervakantie heb wat extra tegoed erop gezet (4000) hier heeft ze denk ik tot 30-09 20 procent van verbruikt.
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat er in een heel kort moment zomaar 2x 3809 mb aan data is verbruikt
Wat ik niet begrijp is dat je zegt dat je een rekening krijgt van 37,50 ipv 7,50. Je kunt niet buiten de bundel kosten maken bij HN tenzij je als gebruiker iets opwaardeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
stormfly schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:42:
[...]

Wat ik niet begrijp is dat je zegt dat je een rekening krijgt van 37,50 ipv 7,50. Je kunt niet buiten de bundel kosten maken bij HN tenzij je als gebruiker iets opwaardeert.
Dat begrijp ik dus ook niet, maar krijg hier geen antwoord op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
NIMIC schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:27:
@yep123, misschien een update van android voor de telefoon? Dat heb ik ooit meegemaakt.
Een update van meer dan 7 gig lijkt meer meer dan onwaarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Deze maand krijgen wij een rekening van 37,50 euro in plaats van 7,50 euro.
@yep123 Kun je misschien de factuur (geanonimiseerd) uploaden? Dan kunnen we wat gerichter meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
Freakster86 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:48:
[...]

@yep123 Kun je misschien de factuur (geanonimiseerd) uploaden? Dan kunnen we wat gerichter meedenken.
De Factuur is er nog niet, over 6 dagen krijg ik die. Ik kan in de app zien dat ze nu ipv de 7.50 euro al 37,50 euro aan kosten heeft gemaakt. Haar maandperiode is nog niet om, ik kan dus al in de app zien wat de volgende factuur zal zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door yep123 op 13-10-2020 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@yep123 Dan zou ik daar toch even op wachten. Mogelijk zit er een fout in de app?

Hoe verklaarde de klantenservice eigenlijk dit meer verbruik, terwijl er niet extra is opgewaardeerd? Want dat is gewoonweg onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
Nou, ze leggen de fout gelijk bij ons, u hebt dan dit, uw dochter zus enz. Maar ze konden er niks mee doen, ik moest maar een mail sturen en daarmee was de kous af.
Ook al is het uiteindelijk toch onze fout, dan wil heel graag weten hoe dit is gekomen is. Ik zal een link naar de schermafbeelding van de app van Hollandsnieuwe posten. Hier zie je het verbruik volgens Hollandsnieuwe.

[ Voor 24% gewijzigd door yep123 op 13-10-2020 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 17:42
yep123 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:38:
Nou, ze leggen de fout gelijk bij ons, u hebt dan dit, uw dochter zus enz. Maar ze konden er niks mee doen, ik moest maar een mail sturen en daarmee was de kous af.
Ook al is het uiteindelijk toch onze fout, dan wil heel graag weten hoe dit is gekomen is. Ik zal een link naar de schermafbeelding van de app van Hollandsnieuwe posten. Hier zie je het verbruik volgens Hollandsnieuwe.
je zou ook eventueel in de instellingen van Wifi kunnen kijken. Met veel toestellen kan je automatisch naar 4G overschakelen als Wifi instabiel is. Misschien is dit ook bij je dochter gebeurd, zonder dat ze het door had. Maar dit verklaart niet waarom je 30 euro extra kosten krijgt. Ik kan me dan alleen voorstellen dat je "aotomatisch opwaarderen" hebt aan staan. Maar ik begrijp van je dat dit uitstond. Heel vreemd. eeven factuur afwachten.. of ik bedenk me net. je kan ook in de app naar "tegoed-->verbruik-->verbruiksdetails-->euro".. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtvUA6I7nvIrloejQcb8CGrZhKc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9PU4yZls1Ppy0Fz9uQJn8EhA.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:09

Barrycade

Through the...

yep123 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:38:
Maak dan ook eens een screenshot van je opwaardeert instellingen? Of die van automatisch opwaarderen in ieder geval nu wel op uit staat?

En heb jij de app op je telefoon of dochterlief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
Screenshots zijn gemaakt. Staan op uit, hebben altijd op uit gestaan.
Mijn dochter heeft de app op de telefoon, ikzelf ook en controleer regelmatig
In de app van Hollandsnieuwe staat op 30-9 om 13.01 uur 3809 MB verbruikt. Daaronder staat weer om 13-01 uur 3809 MB verbruikt.Maf toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:09
Naar aanleiding van de inflatiecorrectie van 2,6% even gechat met HN waarom dit niet geldt voor nieuwe abbo's en of het een reden is om het contract te ontbinden.

Helaas staat het in het contract dat ze mogen indexeren. Ze kunnen het niet aanpassen, ze mogen alleen actiekortingen geven bij nieuwe abbonnees. Wel is het zo dat ik bij verlenging wel weer een "rond bedrag" aangeboden krijg, maar die zal dan ook weer geïndexeerd worden in oktober.

Zag ook iemand die vroeg naar het voor- of nadeel van je huidige abbo door laten lopen. Volgens mij is het alleen zo dat je huidige actievoorwaarden niet doorlopen na je contractperiode. Zo had ik vroeger een 3000+2000 mb gratis abbo. Dan zou die 2000 mb komen te vervallen.

Nu heb ik een 4000mb abbo zonder actie extras, deze laat ik dus gewoon doorlopen na aflopen contract, tenzij ze tegen die tijd een goedkoper abbo hebben. Dat kost me dan enkel de indexatie van 2,6% die je anders tot 1 oktober niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
kleinelievewolff schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:54:
Naar aanleiding van de inflatiecorrectie van 2,6% even gechat met HN waarom dit niet geldt voor nieuwe abbo's en of het een reden is om het contract te ontbinden.

Helaas staat het in het contract dat ze mogen indexeren. Ze kunnen het niet aanpassen, ze mogen alleen actiekortingen geven bij nieuwe abbonnees. Wel is het zo dat ik bij verlenging wel weer een "rond bedrag" aangeboden krijg, maar die zal dan ook weer geïndexeerd worden in oktober.

Zag ook iemand die vroeg naar het voor- of nadeel van je huidige abbo door laten lopen. Volgens mij is het alleen zo dat je huidige actievoorwaarden niet doorlopen na je contractperiode. Zo had ik vroeger een 3000+2000 mb gratis abbo. Dan zou die 2000 mb komen te vervallen.

Nu heb ik een 4000mb abbo zonder actie extras, deze laat ik dus gewoon doorlopen na aflopen contract, tenzij ze tegen die tijd een goedkoper abbo hebben. Dat kost me dan enkel de indexatie van 2,6% die je anders tot 1 oktober niet hebt.
Exact en als je dan de ING actie hebt dan heb je voor lifetime een heel goedkoop abonnement. KPN indexeert ook, niet vreemd dat HN dat ook doet op spot goedkope abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Niet online
Actievoorwaarden lopen tegenwoordig ook door na de contractperiode. Dus je kan het gewoon door laten rollen zonder dat er iets verandert.
stormfly schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:32:
[...]
Exact en als je dan de ING actie hebt dan heb je voor lifetime een heel goedkoop abonnement. KPN indexeert ook, niet vreemd dat HN dat ook doet op spot goedkope abonnementen.
Ik weet niet hoe met de ING-actie van dit najaar zit, maar ik had in het najaar van 2019 een ING-actie HN afgesloten en heb dit jaar wel gewoon de inflatiecorrectie er bovenop gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
Nav de post v Yep123 v 13okt ben ik v mijn sims het app-tegoed en app-verbruik en verbruik-factuur eens nagegaan icm gegevensverbruik vlgs mobiel.

Het lijkt erop dat HN soms het verbruik v meerdere dagen in 1 totaal-verbruikscijfer vermeld. Een aantal dagen heb ik 0 verbruik en daarna 1,7Gig. En zoiets komt vaker voor. Ik heb geen mogelijkheid om te checken of het totaalcijfer klopt...

Rare jongens die HN'ers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:10

Ik had een 2 jarig contract, de prijs werd vorig jaar ook verhoogd mbt indexatie. Abonnement liep laatst af, na verlenging betaalde ik weer de oude prijs }:O

Update:

Helpdesk kwam met idee om belbundel naar boven of naar beneden te wijzigen. Deze hebben nog de oude prijzen, en daarna terug naar de oorspronkelijke bundel gaan. Dan heb je weer de oude prijs 8)7 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door zx9r_mario op 09-11-2020 16:22 ]

zx9r_mario schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:15:
[...]

Ik had een 2 jarig contract, de prijs werd vorig jaar ook verhoogd mbt indexatie. Abonnement liep laatst af, na verlenging betaalde ik weer de oude prijs }:O

Update:

Helpdesk kwam met idee om belbundel naar boven of naar beneden te wijzigen. Deze hebben nog de oude prijzen, en daarna terug naar de oorspronkelijke bundel gaan. Dan heb je weer de oude prijs 8)7 8)7 8)7
Dat klinkt leuk, maar ben bang dat ik na de eerste bundelwijziging mijn extra korting niet meer terugzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Misschien weet iemand dit (uit ervaring): wij hebben een Ziggo Tv en internet abonnement, en maken nu beiden nog gebruik van T-Mobile prepaid.
Het liefst stappen wij beiden over op HN sim only, maar vragen ons nu af of we dan ook beiden de 1000mb extra krijgen p/m, of is dit voor max. 1 persoon per huishouden?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@KillerBee Elk abonnement op jullie adres krijgt 1000MB extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik wil gebruik maken van de ING deal, heb de voucher ook al ontvangen.
Via de link op de voucher, kom ik in het HN bestelproces, maar ik kan nergens aangeven dat ik ook Ziggo heb? Ik wil wel gebruik maken van de voordelen i.c.m. Ziggo.
Gebeurd dit dan alsnog na het bestelproces?

Ik ben nu maar even afgehaakt, omdat ik dit niet wil bestellen zonder gebruik te kunnen maken van de Ziggo voordelen.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:36
KillerBee schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:11:
Via de link op de voucher, kom ik in het HN bestelproces, maar ik kan nergens aangeven dat ik ook Ziggo heb? Ik wil wel gebruik maken van de voordelen i.c.m. Ziggo.

Ik ben nu maar even afgehaakt, omdat ik dit niet wil bestellen zonder gebruik te kunnen maken van de Ziggo voordelen.
Dat ziggo voordeel is toch maar 1000mb extra? Het voordeel krijg je automatisch als je adres matched volgens mij of je kan het aanzetten in je account.

Is de actie bij HN van ING tegenwoordig langer geldig dan 24 maanden of ga je na deze periode weer meer dan €10,- betalen?

https://directsales.holla...postnl/details/13866/8537 Deze deal van 4 euro vind ook wel interessant. Maar moet je helaas een personeelsnummer voor hebben. :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Morpheusk op 22-11-2020 10:20 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Morpheusk schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:15:
[...]

Dat ziggo voordeel is toch maar 1000mb extra? Het voordeel krijg je automatisch als je adres matched volgens mij of je kan het aanzetten in je account.
1000mb extra, en ook een extra Tv pakket :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos77
@Morpheusk : zie hiervoor mijn post van 8 juli 2020 om 08.45uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar zijn hier meer mensen die opeens combivoordeel hebben gekregen zonder dat ze Ziggo klant zijn? (HN staat netjes op mijn eigen adres.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NielsFL schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:54:
Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar zijn hier meer mensen die opeens combivoordeel hebben gekregen zonder dat ze Ziggo klant zijn? (HN staat netjes op mijn eigen adres.)
Ja, maar dat komt omdat ik bij HN een ander adres opgegeven heb. (als er ooit een simkaart moet worden opgestuurd oid wel even terugveranderen)
Maar dus niet spontaan nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KillerBee schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:11:

Krijg je idd automatisch als op je adres ook een Ziggo adres is gekoppeld. Vaak krijg je 1e maand nog niet zie extras en 2e maand wel.

Ik mag inmiddels ook weer verlengen en vraag mij af of het weer lukt om met een ING actie mee te doen als een bestaande klant. Officieel kan dat niet via de site, maar voorheen weleens gelukt via de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

xileS schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 01:15:
[...]

Krijg je idd automatisch als op je adres ook een Ziggo adres is gekoppeld. Vaak krijg je 1e maand nog niet zie extras en 2e maand wel.

Ik mag inmiddels ook weer verlengen en vraag mij af of het weer lukt om met een ING actie mee te doen als een bestaande klant. Officieel kan dat niet via de site, maar voorheen weleens gelukt via de klantenservice.
Dank je xileS (en ook Morpheusk) :) .
Na gesprek met HN via social media, hebben zij mij dit ook bevestigd, maar wel al handmatig toegevoegd aan mijn nog niet actieve abonnement, 23 december wordt de combi met Ziggo dan actief.

Wat betreft jouw vraag, kwam ik een dag of wat geleden de volgende post tegen, tijdens zoeken in dit topic.
Ik heb nog even gezocht op de website van HN, en deze exacte tekst staat er nog steeds :) .
Mocht HN moeilijk doen om deze actie voort te zetten bij een verlenging, zou ik ze hier zeker aan (proberen te) houden (klik op bericht voor de screenshot ;) ).

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 24-11-2020 06:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerBee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:19:
[...]

Dank je xileS (en ook Morpheusk) :) .
Na gesprek met HN via social media, hebben zij mij dit ook bevestigd, maar wel al handmatig toegevoegd aan mijn nog niet actieve abonnement, 23 december wordt de combi met Ziggo dan actief.

Wat betreft jouw vraag, kwam ik een dag of wat geleden de volgende post tegen, tijdens zoeken in dit topic.
Ik heb nog even gezocht op de website van HN, en deze exacte tekst staat er nog steeds :) .
Mocht HN moeilijk doen om deze actie voort te zetten bij een verlenging, zou ik ze hier zeker aan (proberen te) houden (klik op bericht voor de screenshot ;) ).

[...]
Ah ja, handmatig laten toevoegen is idd ook een optie. Anders zou dit automatisch gebeuren als er een check plaats zou vinden.

Je screenshot laat zien dat een abo na 10 april 2018, dat de korting gewoon behouden wordt. Alleen wat er niet bij staat is dat er elk jaar een inflatiecorrectie plaats vind.

Ik betaal nu bv 10,43 p/m voor een Sim Only 5000 (14,00 EURO maandelijks tegoed) + 2000 extra + 1000 combi-tegoed, dus totaal 8000 MB.

ING actie is 10 Euro voor een Sim Only 6000 (16,80 EURO maandelijks tegoed) + 1000 combi-tegoed + Onbeperkt bellen en sms'en, dus totaal 7000 MB + onbeperkt bellen

Dan is de ING actie voor mij net wat voordeliger (ook rekening houdend met Thoorn, want ik heb geen 8000 MB nodig).

Misschien binnenkort eens lief vragen aan de klantenservice of ik alsnog van de ING actie gebruik kan maken, anders idd lekker zo laten ipv verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:02
xileS schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:07:
[...]

Ah ja, handmatig laten toevoegen is idd ook een optie. Anders zou dit automatisch gebeuren als er een check plaats zou vinden.

Je screenshot laat zien dat een abo na 10 april 2018, dat de korting gewoon behouden wordt. Alleen wat er niet bij staat is dat er elk jaar een inflatiecorrectie plaats vind.

Ik betaal nu bv 10,43 p/m voor een Sim Only 5000 (14,00 EURO maandelijks tegoed) + 2000 extra + 1000 combi-tegoed, dus totaal 8000 MB.

ING actie is 10 Euro voor een Sim Only 6000 (16,80 EURO maandelijks tegoed) + 1000 combi-tegoed + Onbeperkt bellen en sms'en, dus totaal 7000 MB + onbeperkt bellen

Dan is de ING actie voor mij net wat voordeliger (ook rekening houdend met Thoorn, want ik heb geen 8000 MB nodig).

Misschien binnenkort eens lief vragen aan de klantenservice of ik alsnog van de ING actie gebruik kan maken, anders idd lekker zo laten ipv verlengen.
Even een vreemde vraag. Hoe kun je met onbeperkt bellen en sms'en nog je beltegoed opthoornen?
Of kan dat omdat je een betaalnummer belt?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nocalimero schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:58:
[...]

Even een vreemde vraag. Hoe kun je met onbeperkt bellen en sms'en nog je beltegoed opthoornen?
Of kan dat omdat je een betaalnummer belt?
Dat heeft idd te maken omdat je naar een betaalnummer belt, die zijn niet onbeperkt (net als buitenlandse nummer buiten je normale bundel). Nr's die niet binnen de normale bundel vallen, gaan dan in bovenstaande voorbeeld van de 14,- of 16,80 Euro tegoed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 15:24
Via ING winkel (4000 punten) bij HH abonnement afgesloten. 6000 mb en onbeperkt bellen voor 10 euro per maand. Echter wel een looptijd van 2 jaar wat me toch nog doet twijfelen. Heb hier ook tv van Ziggo. 6000 mb wordt opgehoogd naar 7000mb en nog een gratis tv pakket maar keuze. Echt wel een goede deal moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mavical schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:12:
Via ING winkel (4000 punten) bij HH abonnement afgesloten. 6000 mb en onbeperkt bellen voor 10 euro per maand. Echter wel een looptijd van 2 jaar wat me toch nog doet twijfelen. Heb hier ook tv van Ziggo. 6000 mb wordt opgehoogd naar 7000mb en nog een gratis tv pakket maar keuze. Echt wel een goede deal moet ik zeggen.
Is ook een goede deal. Ik heb mijn vader ook pas laten overstappen met de ING deal, die zat nog bij het dure Vodafone, waar die minstens anderhalf x zoveel betaalde voor denk ik minder MB's. En hij ging ook vaak kosten maken buiten zijn bundel, door even bv naar het buitenland te bellen enzo. Dat heb je met alle providers wel, alleen bij HN gaat alles uit 1 bundel, dus dat is wel zo fijn.

Enige reden dat hij bij Vodafone bleef, was omdat die WiFi bellen had. In zijn huis heeft hij niet overal even goed bereik, maar volgens mij ondersteund HN nu ook gewoon WiFi bellen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 8% gewijzigd door xileS op 27-11-2020 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Kun je met de ING rentepunten ook meerdere abonnementen op 1 adres afsluiten?
Ik heb zelf nu via ING rentepunten een link ontvangen.
Zou ik dat voor mijn kind ook kunnen doen?
Waarschijnlijk kan ik dat beter bij Hollandse Nieuwe navragen, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos77
@Teletekst Dat kan !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 15:24
Teletekst schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 12:23:
Kun je met de ING rentepunten ook meerdere abonnementen op 1 adres afsluiten?
Ik heb zelf nu via ING rentepunten een link ontvangen.
Zou ik dat voor mijn kind ook kunnen doen?
Waarschijnlijk kan ik dat beter bij Hollandse Nieuwe navragen, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.
Volgens mij wel. Bij de bestelling kan je toch ook aantallen invoeren geloof ik.
Pagina: 1 ... 50 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie