Kan je met het 6000 abonnement met ING code ook thoornen?
ZekerRubiks schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:33:
Kan je met het 6000 abonnement met ING code ook thoornen?
Zou jij een basic how to kunnen tikken hier, voor beginners? Zou het ook wel eens willen proberen maar ben er geheel niet in thuis.
stormfly schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:06:
[...]
Zou jij een basic how to kunnen tikken hier, voor beginners? Zou het ook wel eens willen proberen maar ben er geheel niet in thuis.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Wordt het beltegoed iedere 30 of 31dagen bijgeschreven?
Afhankelijk van je abonnenement, wanneer die ingegaan is. Bij mij steevast dezelfde datum: de 29ste van de maand. Bij februari in een niet-schrikkeljaar is dat 1 maart.Rubiks schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:52:
Wordt het beltegoed iedere 30 of 31dagen bijgeschreven?
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Voor zover ik begrepen hebt gaat je nieuwe abonnement in op de dag dat je je simkaart in het toestel stopt en gaat gebruiken, maar uiterlijk 14 dagen na aanvraag van het abonnement.
Mocht je bv willen dat je bundel elke 1e van de maand begint bestel dan ongeveer een week tevoren, laat de simkaart liggen en stop hem de 1e in je toestel. Vanaf dan krijg je iedere maand de 1e je bundel.
Wanneer je nummerbehoud aanvraagt kan die datum verder in de toekomst liggen dan 14 dagen en ook dan zal je bundel elke maand op dezelfde dag als de nummerportering plaatsvond worden toegevoegd.blijkbaar niet of niet altijd, zie hieronder.
Mocht je bv willen dat je bundel elke 1e van de maand begint bestel dan ongeveer een week tevoren, laat de simkaart liggen en stop hem de 1e in je toestel. Vanaf dan krijg je iedere maand de 1e je bundel.
Wanneer je nummerbehoud aanvraagt kan die datum verder in de toekomst liggen dan 14 dagen en ook dan zal je bundel elke maand op dezelfde dag als de nummerportering plaatsvond worden toegevoegd.blijkbaar niet of niet altijd, zie hieronder.
[ Voor 24% gewijzigd door ASW1 op 14-01-2020 14:42 ]
Niet helemaal, mijn abonnement is ooit ingegaan op de 16de van een maand incl. nummerbehoudASW1 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:40:
Voor zover ik begrepen hebt gaat je nieuwe abonnement in op de dag dat je je simkaart in het toestel stopt en gaat gebruiken, maar uiterlijk 14 dagen na aanvraag van het abonnement.
Wanneer je nummerbehoud aanvraagt kan die datum verder in de toekomst liggen dan 14 dagen en ook dan zal je bundel elke maand op dezelfde dag als de nummerportering plaatsvond worden toegevoegd.
Ik begrijp je niet, wat klopt er dan niet aan mijn verhaal?MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:54:
[...]
Niet helemaal, mijn abonnement is ooit ingegaan op de 16de van een maand incl. nummerbehoud
Omdat ik mijn tegoed krijg op de 29ste... Als ik jou juist begrijp zou ik het op dezelfde dag moeten krijgen als wanneer het abonnement is ingegaan (16de in mijn geval). 16 != 29 voor zover ik weetASW1 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:33:
[...]
Ik begrijp je niet, wat klopt er dan niet aan mijn verhaal?
Vandaag mijn HN 6000 bestelling met rentepunten ING toch maar geannuleerd. Ik vind 2 jaar toch wel lang, zeker nu er nog niet bekend is wat er gaat gebeuren als 3G volgende maand verdwijnt.
Bellen via 2G lijkt me geen goede optie.
[ Voor 3% gewijzigd door Rubiks op 15-01-2020 19:35 ]
Recentelijk ben ik door Hollandsnieuwe (op Twitter) geïnformeerd dat in januari 2020 er via 4G gebeld kan worden. Bovendien zou er op de achtergrond gewerkt worden aan WiFi bellen. Dit enkel ter info..Rubiks schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:06:
Vandaag mijn HN 6000 bestelling met rentepunten ING toch maar geannuleerd. Ik vind 2 jaar toch wel lang, zeker nu er nog niet bekend is wat er gaat gebeuren als 3G volgende maand verdwijnt.
Als 3G inderdaad uitgezet wordt (ik heb geen idee, dat neem ik even ter kennisgeving aan) dan zullen ze 4G bellen wel moeten aanbieden; ze gaan echt de gesprekken niet terugzetten naar 2G.Dommels2010 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:45:
[...]
Recentelijk ben ik door Hollandsnieuwe (op Twitter) geïnformeerd dat in januari 2020 er via 4G gebeld kan worden. Bovendien zou er op de achtergrond gewerkt worden aan WiFi bellen. Dit enkel ter info..
Dat ze het niet eerder gedaan hebben is vanwege de positionering van het Vodafone merk tov HN, die eerste dient een premium merk te zijn dat zich moet onderscheiden van de budgettak van het bedrijf. Dat kon met 4G bellen maar wanneer je de 3G frequenties wilt inzetten voor meer bandbreedte dan houdt het natuurlijk op.
Klinkt plausibel inderdaad..ASW1 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 22:16:
[...]
Als 3G inderdaad uitgezet wordt (ik heb geen idee, dat neem ik even ter kennisgeving aan) dan zullen ze 4G bellen wel moeten aanbieden; ze gaan echt de gesprekken niet terugzetten naar 2G.
Dat ze het niet eerder gedaan hebben is vanwege de positionering van het Vodafone merk tov HN, die eerste dient een premium merk te zijn dat zich moet onderscheiden van de budgettak van het bedrijf. Dat kon met 4G bellen maar wanneer je de 3G frequenties wilt inzetten voor meer bandbreedte dan houdt het natuurlijk op.
Op het moment ik zelf heb ervaren dat er daadwerkelijk via 4G gebeld kan worden, zal ik dat nog even laten weten.
Ik vond deze tekst op bellen.nlAls 3G inderdaad uitgezet wordt (ik heb geen idee, dat neem ik even ter kennisgeving aan) dan zullen ze 4G bellen wel moeten aanbieden; ze gaan echt de gesprekken niet terugzetten naar 2G.

Dus toch bellen met 2G

HN blijft natuurlijk toch een budgetprovider.
[ Voor 58% gewijzigd door Rubiks op 20-01-2020 13:40 ]
Staat ook iets uitgebreider op:
https://www.hollandsnieuwe.nl/3g
Bovenstaand plaatje en link verwijst nog naar de huidige situatie voor wat betreft het aanbieden 4G bellen en VoWi-fi bellen, het komt wel alleen de grote vraag is wanneer. Zie ook eerdere links in dit topic naar het Vodafone forum.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Er wordt in bovenstaande link enkel gesproken over 4G internet. Niet over 4G bellen.
Ik verwacht dus voorlopig alleen bellen over het 2G netwerk.
Ik verwacht dus voorlopig alleen bellen over het 2G netwerk.
Niet helemaal, lees nog eens. Met 2G kun je bellen en smsen bedoelen ze mee dat internet letterlijk niet gaat met 2G (lage streaming ofzo maar dan houd het op ja).Rubiks schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:26:
[...]
Ik vond deze tekst op bellen.nl
[Afbeelding]
Dus toch bellen met 2G![]()
HN blijft natuurlijk toch een budgetprovider.
Er staat helemaal niets over 4G bellen. Alleen dat wanneer je een toestel zonder 4G hebt, je wel kunt blijven bellen en sms'en via 2G.
Dit was het letterlijke antwoord wat ik via Twitter te lezen kreeg:
" @hollandsnieuwe: @Dommels2010 Hi! Vanaf dan kan je inderdaad via het 4G netwerk bellen. Dit wordt bij ons mogelijk per januari 2020. ^NB"
Komende tijd dan maar gewoon afwachten.. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee. 2G heeft overigens vaak ook nog een betere dekking dan 4G, dus qua bellen over 2G zou je eigenlijk altijd wel bereik moeten hebben in NL
" @hollandsnieuwe: @Dommels2010 Hi! Vanaf dan kan je inderdaad via het 4G netwerk bellen. Dit wordt bij ons mogelijk per januari 2020. ^NB"
Komende tijd dan maar gewoon afwachten.. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee. 2G heeft overigens vaak ook nog een betere dekking dan 4G, dus qua bellen over 2G zou je eigenlijk altijd wel bereik moeten hebben in NL
Ik ben er eindelijk uit hoe ik in mei verder ga wanneer mijn huidige abbo met €31 tegoed voor €14 is afgelopen.
Met een personeelsnummer van postnl (van een kennis van me) kan ik abonnementjes afsluiten voor maar €4 p/m waarvoor je 2000 units krijgt; waarde €11 tegoed.
Heb er nu vast eentje afgesloten en je kunt ook verlengen met die actie dus dat ook vast gedaan.
Met ziggo combivoordeel erbij heb ik per sim er nog eens 1000 bij.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik beide sims in m'n dual-sim toestel ga doen of dat ik de tweede sim in mijn reservetoestel doe (dat ik ook soms gebruik)
In de praktijk heb ik bijna altijd genoeg aan 1GB maar met dual-sim kan ik naar 2GB per maand gaan en dan blijft er nog 2x11=€22 per maand over om te thoornen die me samen 8 euro kost.
Het voordeel met de ziggo combivoordeelbundel erbij is dat je ook al aan het begin van de maand kunt thoornen bedenk ik me net, dat is niet gek.
Met een personeelsnummer van postnl (van een kennis van me) kan ik abonnementjes afsluiten voor maar €4 p/m waarvoor je 2000 units krijgt; waarde €11 tegoed.
Heb er nu vast eentje afgesloten en je kunt ook verlengen met die actie dus dat ook vast gedaan.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik beide sims in m'n dual-sim toestel ga doen of dat ik de tweede sim in mijn reservetoestel doe (dat ik ook soms gebruik)
In de praktijk heb ik bijna altijd genoeg aan 1GB maar met dual-sim kan ik naar 2GB per maand gaan en dan blijft er nog 2x11=€22 per maand over om te thoornen die me samen 8 euro kost.
Het voordeel met de ziggo combivoordeelbundel erbij is dat je ook al aan het begin van de maand kunt thoornen bedenk ik me net, dat is niet gek.

Mooie deal, maar hoeveel mag je er wel niet aanvragen per personeelsnummer?ASW1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:10:
[..]
Officieel 1.
Nog mooier, ze blijven ook voor het kortingsbedrag doorlopen. Krijgt alleen een inflatiecorrectie.
Nog mooier, ze blijven ook voor het kortingsbedrag doorlopen. Krijgt alleen een inflatiecorrectie.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik heb geen idee, aanvankelijk kreeg ik het idee dat je per HN account maar 1 postnl abonnementje kon aanvragen omdat ik daarna een foutmelding kreeg, maar vandaag is het toch gelukt om ook nog de verlenging af te sluiten.Freakster86 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:52:
[...]
Mooie deal, maar hoeveel mag je er wel niet aanvragen per personeelsnummer?
Voor wie het me wil vragen; sorry nee ik ga dat personeelsnummer niet delen, het is niet van mijzelf.
@ASW1 Snap ik, was alleen benieuwd
Wel een lekkere deal.
Inmiddels met een nieuwe sim/abonnement de proef op de som genomen.MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:54:
[...]
Niet helemaal, mijn abonnement is ooit ingegaan op de 16de van een maand incl. nummerbehoud
Een week geleden besteld, binnen gekregen en laten liggen tot vandaag omdat het nu de 1e van de maand is.
Net de sim in een toestel gedaan en nu zie ik in mijn account dat het abonnement geactiveerd is, loopt tot 1 februari 2022, bundel is nu nog 29 dagen geldig.
Oftewel, wanneer je een nieuw abonnement afsluit en je wilt dat je bundel steeds op de 1e van elke maand beschikbaar komt, bestel je abbo dan uiterlijk 14 dagen voor de 1e van de maand en stop de sim pas op de 1e in je toestel.
4G bellen lijkt (nog?) niet actief te zijn nu in februari, mijn toestel schakelt in elk geval nog terug van 4G bij het bellen.
Inderdaad, 4 februari gaat 3G uit.stormfly schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:32:
Volgens mij is de 4G datum 3 feb.
Ik zie nu ook nog Vodafone 3G ertussen staan wanneer ik alle netwerken zoek.
Email HN 29/1:
Op dit moment kan ik nog geen specifieke datum aangeven waarop het VoWifi gaat starten bij ons, wel is er een grote kans dat we hier dit jaar nog mee starten. We zijn achter de schermen druk bezig met dit in orde te maken en te testen.
Het bellen via 4G heb ik nog geen zicht op. Hierover hebben wij zelf ook nog geen informatie ontvangen helaas.
Op dit moment kan ik nog geen specifieke datum aangeven waarop het VoWifi gaat starten bij ons, wel is er een grote kans dat we hier dit jaar nog mee starten. We zijn achter de schermen druk bezig met dit in orde te maken en te testen.
Het bellen via 4G heb ik nog geen zicht op. Hierover hebben wij zelf ook nog geen informatie ontvangen helaas.
Klinkt als een goede deal, 11e tegoed is met Thoorn iets van 6,50 waard en je betaald voor de sim maar 4e.ASW1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:10:
Ik ben er eindelijk uit hoe ik in mei verder ga wanneer mijn huidige abbo met €31 tegoed voor €14 is afgelopen.
[Afbeelding]
Ik zie dat mijn moeder al mag overstappen, momenteel een 31e/5000 MB/min/sms abo voor 14,24. Blijft best vaak genoeg over. Ik denk dat 3000 MB ook ruim genoeg moet zijn. Mocht iemand weten hoe ik voor deze of een andere deal in aanmerking kan komen, hoor ik dat graag.
Mijn vader zit nog bij de dure Vodafone. In zijn huis is hij geen mobiel bereik, maar met Vodafone heeft hij nog wifi bellen, waardoor die bereik heeft. Ik zag het hier een paar x voorbij komen, maar komt dit echt naar HN?
Hmmm op dit moment bel ik over 2G ipv 3G. Had toch gehoopt op bellen over 4G.
#3Guitschakeling
#3Guitschakeling
Hier met Vodafone nog gewoon 3G.stormfly schreef op maandag 3 februari 2020 @ 18:43:
#3Guitschakeling
Hmm, ik heb het even gemist denk ikstormfly schreef op maandag 3 februari 2020 @ 18:43:
#3Guitschakeling
Maar hoe kan je dat testen?
2250 WP Zuid PVoutput
Gewoon 1233 bellen en kijken wat je telefoon aangeeft;) Normaal kreeg ik 3G te zien maar nu dus niets (=2G). Maar als ik de iPhone forceer om 4G niet te gebruiken voor data, maar wel 3G, dan kan ik toch nog bellen over 3G.MdO82 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:03:
[...]
Hmm, ik heb het even gemist denk ik![]()
Maar hoe kan je dat testen?
Bijzonder dat hij dan 2G als preffered kiest.
Ah ik zie het iddstormfly schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:05:
[...]
Gewoon 1233 bellen en kijken wat je telefoon aangeeft;) Normaal kreeg ik 3G te zien maar nu dus niets (=2G). Maar als ik de iPhone forceer om 4G niet te gebruiken voor data, maar wel 3G, dan kan ik toch nog bellen over 3G.
Bijzonder dat hij dan 2G als preffered kiest.
2250 WP Zuid PVoutput
Ik bel nu VoLTE 4G met hollandsnieuwe. Mooie stap voorwaarts. 3G is nog beschikbaar voor telefonie als ik VoLTE uitschakel.
Hier niet, schakelt nog terug naar 2G.stormfly schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:43:
Ik bel nu VoLTE 4G met hollandsnieuwe. Mooie stap voorwaarts. 3G is nog beschikbaar voor telefonie als ik VoLTE uitschakel.
Hier idem
Wellicht dat ze het stap voor stap invoeren ?
2250 WP Zuid PVoutput
M'n andere HN telefoon/sim schakelt naar h+/ 3G. Nog niks veranderd hier blijkbaar.
VoLTE wordt in batches beschikbaar gesteld aan hollandsnieuwe klanten. Het begint altijd met kleine aantallen. Als er dan geen klachten komen worden de aantallen groter en op zeer korte termijn heeft iedereen het.
Ik heb voice over WiFi sinds deze week. Provider Vodafone NL ipv Hollandsnieuwe. Terwijl mijn Sim van HN is.
Ik bel ook over 4G zoals eerder gepost. Blijkbaar zit ik in een vroege deploy batch.
Mooie manier om je 4G netwerk te ontlasten bij de 3G migratie. 🤩
Ik bel ook over 4G zoals eerder gepost. Blijkbaar zit ik in een vroege deploy batch.
Mooie manier om je 4G netwerk te ontlasten bij de 3G migratie. 🤩
[ Voor 43% gewijzigd door stormfly op 15-02-2020 10:28 ]
Heb op een Samsung J5 Bellen via wifi aangekruist. Maar hoe kan ik bellen via 2G/4G uitschakelen zodat ik vowifi kan testen??
Bij de optie bellen over wifi kan je als het goed is instellen of je bij voorkeur over wifi wil bellen of over het mobiele netwerk.Koos77 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 00:02:
Heb op een Samsung J5 Bellen via wifi aangekruist. Maar hoe kan ik bellen via 2G/4G uitschakelen zodat ik vowifi kan testen??
Als je nu belt met Hollandsenieuwe is de kans zeer groot dat dit (nog) niet werkt.
Verwijderd
Sinds een paar dagen heb ik VoLTE en nu worden inkomende gesprekken ook als "verbruik" afgetrokken van het tegoed. Herkent iemand dit?
Vreemd. Geen enkele reden om VoLTE niet gewoon als dataverkeer te rekenen lijkt me, is dat niet wat er gebeurt?
Verwijderd
Nee, het verbruik gaat niet van de data af.ASW1 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:04:
Vreemd. Geen enkele reden om VoLTE niet gewoon als dataverkeer te rekenen lijkt me, is dat niet wat er gebeurt?
Alle inkomende gesprekken worden als uit gebelde oproepen berekend. Speelt pas sinds een paar dagen. Klantenservice gelooft of begrijpt het niet helaas.
Vroeg me af of er meer mensen last van hebben en/of dat het iets is met de introductie van VoLTE/VoWiFi.
Was de optie VoLTE/VoWiFi ineens beschikbaar of kwam dat na een herstart?Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:20:
[...]
Nee, het verbruik gaat niet van de data af.
Alle inkomende gesprekken worden als uit gebelde oproepen berekend. Speelt pas sinds een paar dagen. Klantenservice gelooft of begrijpt het niet helaas.
Vroeg me af of er meer mensen last van hebben en/of dat het iets is met de introductie van VoLTE/VoWiFi.
Zelf kan ik het nog niet nakijken aangezien ik met mijn Hollandsnieuwe sim nog geen gebruik kan maken van VoLTE/VoWiFi.
[ Voor 7% gewijzigd door Megapaul op 19-02-2020 13:49 ]
Mijn partner en ik hebben beide HN en beide dezelfde telefoon (Oneplus 6 Android 10.3). Zij is inmiddels over naar VoLTE/VoWiFi (haar statusbalk geeft dit aan) maar heeft nu problemen met haar mobiele internet verbinding die niet functioneert, ondanks de correct APN settings er nog steeds in staan.
Mijn telefoon geeft nog niets aan, dus ik ben schijnbaar nog niet over.
Nergens op de telefoon een optie te vinden om uberhaupt VoLTE/VoWiFi te enablen of disablen. (ook niet via *#800#).
Update: ondanks de APN instellingen op haar telefoon exact hetzelfde waren als op mijn telefoon, na een reset van de APN doet haar dataverbinding het weer.
Mijn telefoon geeft nog niets aan, dus ik ben schijnbaar nog niet over.
Nergens op de telefoon een optie te vinden om uberhaupt VoLTE/VoWiFi te enablen of disablen. (ook niet via *#800#).
Update: ondanks de APN instellingen op haar telefoon exact hetzelfde waren als op mijn telefoon, na een reset van de APN doet haar dataverbinding het weer.
[ Voor 13% gewijzigd door Frag1le op 19-02-2020 17:39 ]
Verwijderd
Afgelopen maandag was het ineens beschikbaar. Op mijn samsung toestel had ik het in de instellingen al eerder zelf aan gezet.Megapaul schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:45:
[...]
Was de optie VoLTE/VoWiFi ineens beschikbaar of kwam dat na een herstart?
[snip]
Dinsdag ging de 3G hier in Limburg ook uit. De gesprekken en belkwaliteit zijn verder wel prima en een duidelijke verbetering.
Hier idem op een Galaxy. Op buroblad staat nu in de statusbalk het telefoon-icoon met daarboven een extra (klein) wifi-icöon.
De HN-dekking binnenshuis is hier mager dus hoop dat ik hierdoor een betere gesprekskwaliteit krijg. .
De HN-dekking binnenshuis is hier mager dus hoop dat ik hierdoor een betere gesprekskwaliteit krijg. .
[ Voor 29% gewijzigd door Koos77 op 19-02-2020 23:49 ]
Ik heb hetzelfde probleem, maar nog niet naar de klantenservice gebeld.Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:20:
[...]
Ik zal eens even kijken. Verbruik geen data maar wordt wel zo nu en dan gebeld,Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:20:
[...]
Edit: gisteravond een 2x inkomende gesprek gehad zie hem inderdaad bij de minuten staan maar bij verbruik in euro's staat bij vebruik 0,- euro
Andere gesprekken die uitgaand zijn staat actietegoed bij.
[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 21-02-2020 13:00 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Per vandaag kunnen wij met ons hollandsnieuwe abonnement wifi-bellen en bellen over 4G. Dit met een best wel oud toestel; de Samsung Galaxy S6. Even getest allemaal en werkt prima! Ook hier zien wij Vodafone in het scherm staan als wifi-bellen aanstaat.Dommels2010 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:55:
[...]
Klinkt plausibel inderdaad..
Op het moment ik zelf heb ervaren dat er daadwerkelijk via 4G gebeld kan worden, zal ik dat nog even laten weten.
Verder kan ik melden dat hier per gister 3G is uitgeschakeld door Vodafone.
Ok, nu ook VoWifi hier en op het telefoontoestel een permanente driehiekwaarschuwing in de notificatiebak met een notificatie die zegt:Vodafone "Wifi calling. Emergency calls in areas with mobile coverage only".
Valt niet weg te swipen of uit te zetten, anders behalve door Vowifi helemaal uit te zetten.
Hoort dat zo, hoe kom ik hier vanaf, nog meer mensen last van?
(Ik weet dat dit eigenlijk thuishoort bij android toestellen maar de vraag heeft zo specifiek te maken met het aanzetten van Vowifi door de provider dat ik het hier neerzet. Nokia 8.1 met android one 10)
Valt niet weg te swipen of uit te zetten, anders behalve door Vowifi helemaal uit te zetten.
(Ik weet dat dit eigenlijk thuishoort bij android toestellen maar de vraag heeft zo specifiek te maken met het aanzetten van Vowifi door de provider dat ik het hier neerzet. Nokia 8.1 met android one 10)
Dit hoort zo om de gebruiker te waarschuwen dat je geen 112 kan bellen als VoWiFi aanstaat. Op mijn Samsung (S10 met Vodafone) kan ik de melding evt tijdelijk weghalen maar deze komt altijd terug. Tenzij VoWiFi uit staat.ASW1 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:41:
Ok, nu ook VoWifi hier en op het telefoontoestel een permanente driehiekwaarschuwing in de notificatiebak met een notificatie die zegt:Vodafone "Wifi calling. Emergency calls in areas with mobile coverage only".
Hier trouwens nog (steeds) geen VoLTE of VoWiFi beschikbaar op mijn S8 met Hollandsnieuwe sim.
[ Voor 5% gewijzigd door Megapaul op 24-02-2020 21:47 ]
Nou leuk is dat, dan zet ik het wel weer uit.Megapaul schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:44:
[...]
Dit hoort zo om de gebruiker te waarschuwen dat je geen 112 kan bellen als VoWiFi aanstaat. Op mijn Samsung kan ik de melding evt tijdelijk weghalen maar deze komt altijd terug. Tenzij VoWiFi uit staat.
.
Heb er sowieso geen user case voor, ik kan me geen plek bedenken waar ik geen 4G heb maar wel wifi
Is dit dan alleen bij Vodafone? Als ik bij KPN over Vowifi bel, dan krijg ik die melding niet. Nu gebruik ik Vowifi ook nooit trouwens. De dekking is meestal overal wel in orde. Ook in een S8 en nu in een Note 10Megapaul schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:44:
[...]
Dit hoort zo om de gebruiker te waarschuwen dat je geen 112 kan bellen als VoWiFi aanstaat. Op mijn Samsung (S10 met Vodafone) kan ik de melding evt tijdelijk weghalen maar deze komt altijd terug. Tenzij VoWiFi uit staat.
Hier trouwens nog (steeds) geen VoLTE of VoWiFi beschikbaar op mijn S8 met Hollandsnieuwe sim.
Hier ook nog geen VoLTE bij HN. 3G is beschikbaar, maar calls worden nu wel default over 2G gedaan. Zowel bellen als gebeld worden. Bellen over 3G doet 'ie pas als ik het forceer op 3G.
Wordt VoWiFI dan in gedeelten uitgerold? Hier merk ik er niks van/werkt (nog) niet.
Alles staat aan. Bellen over 4G en Bellen over WiFi.
Hoort er ergens een icontje te staan/verschijnen?
Mijn toestel is een Nederlandse A50 met HN sim.
Zou het wel fijn vinden als dit gaat werken omdat ik hier (Noorden des lands maar niet zo spannend)
in een huis woon wat nogal dicht is. Met mijn vorige toestel (S5Neo) vaak uitvallende gesprekken wegens zwak signaal.
Sorry, ik denk dat ik nog even geduld moet hebben. Nu een stuk teruggelezen.
Alles staat aan. Bellen over 4G en Bellen over WiFi.
Hoort er ergens een icontje te staan/verschijnen?
Mijn toestel is een Nederlandse A50 met HN sim.
Zou het wel fijn vinden als dit gaat werken omdat ik hier (Noorden des lands maar niet zo spannend)
in een huis woon wat nogal dicht is. Met mijn vorige toestel (S5Neo) vaak uitvallende gesprekken wegens zwak signaal.
Sorry, ik denk dat ik nog even geduld moet hebben. Nu een stuk teruggelezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tonne2016 op 25-02-2020 20:23 ]
Inmiddels is vandaag VoLTE en VoWi-Fi geactiveerd op mijn Hollandsnieuwe nummer. Ik ben blij met deze toevoeging.Megapaul schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:44:
[...]
Mij viel gisteren op dat VoLTE was geactiveerd.
Na een herstart van de A50 ineens ook VoWiFi.
Erg content mee omdat het bereik hier in huis niet geweldig is. Bovendien valt de dichtstbijzijnde mast weleens uit. Mogelijk heb ik dan vanaf nu in dat geval ook bereik.
Na een herstart van de A50 ineens ook VoWiFi.
Erg content mee omdat het bereik hier in huis niet geweldig is. Bovendien valt de dichtstbijzijnde mast weleens uit. Mogelijk heb ik dan vanaf nu in dat geval ook bereik.
Deze melding komt bij mij alleen na een aanmelding op een WiFi die ik niet eerder heb gebruikt met VoWiFi ingeschakeld. Tenminste, als ik weer thuiskom krijg ik de melding niet weer. Heb hem nu twee keer, een keer thuis en een keer elders, moeten wegswipen.Megapaul schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:44:
[...]
Dit hoort zo om de gebruiker te waarschuwen dat je geen 112 kan bellen als VoWiFi aanstaat. Op mijn Samsung (S10 met Vodafone) kan ik de melding evt tijdelijk weghalen maar deze komt altijd terug. Tenzij VoWiFi uit staat.
Ik voel me een beetje genept. Het toestel wat wij gebruiken "op3" ondersteund geen volte. Nu is het als er gebeld word dat het toestel terug schakelt naar 2g "voorheen 3g". Nu is er op 2g geen centimeter normale data mogelijk dus alle apps die data vragen lopen vast. Niet letterlijk natuurlijk. Er is met ons niet gecommuniceerd dat kennelijk 3g uitgezet gaat worden. En nu is het een voldongen feit. Die erg negatief uitpakt. Volgens hn is dit geen reden tot ontbinding contract. Terwijl alles wat we deden nu simpelweg niet meer mogelijk is. Ik word nu verplicht een ander toestel aan te schaffen en heb hier echt geen zin in. Ik moet nu toch gewoon me contract kunnen ontbinden. Zei leveren toch niet meer. Hier kan ik niks aan doen.
De OP3 ondersteunt wel VoLTE, alleen de providers in Nederland hebben deze telefoon niet specifiek getest en gecertificeerd. Met simkaarten van buitenlandse providers werkt VoLTE prima op de OP3. Ik heb ook eens gelezen ergens op dit forum dat iemand VoLTE werkend had op een OP3 met een simkaart van Tele2 NL.Darkz0rs schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:39:
Ik voel me een beetje genept. Het toestel wat wij gebruiken "op3" ondersteund geen volte. Nu is het als er gebeld word dat het toestel terug schakelt naar 2g "voorheen 3g". Nu is er op 2g geen centimeter normale data mogelijk dus alle apps die data vragen lopen vast. Niet letterlijk natuurlijk. Er is met ons niet gecommuniceerd dat kennelijk 3g uitgezet gaat worden. En nu is het een voldongen feit. Die erg negatief uitpakt. Volgens hn is dit geen reden tot ontbinding contract. Terwijl alles wat we deden nu simpelweg niet meer mogelijk is. Ik word nu verplicht een ander toestel aan te schaffen en heb hier echt geen zin in. Ik moet nu toch gewoon me contract kunnen ontbinden. Zei leveren toch niet meer. Hier kan ik niks aan doen.
Overigens is het wel vreemd dat er geen communicatie is geweest vanuit HN over het uitfaseren van 3G, want Vodafone 2G netwerk is voor internetverkeer onbruikbaar en de geluidskwaliteit is heel slecht.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
@timmie1 nope is niet werkbaar tenzij je de efs hacked. En dan profielen inlaadt.
Probeer eens *#*#4636#*#* in te tikken in de dialer. Er komt of een menu waarin je "Turn On VOLTE Provisioned tag" kan kiezen, of dat er een toast komt met "Carrier check disabled" (als hij "enabled" zegt, moet je nog een keer het nummer in dialer invullen totdat er wel "disabled" komt te staan).Darkz0rs schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:37:
@timmie1 nope is niet werkbaar tenzij je de efs hacked. En dan profielen inlaadt.
Op veel toestellen kun je zo VoLTE alsnog inschakelen voor iedere provider.
Natuurlijk kan je eenzijdig opzeggen gezien er een ingrijpende wijziging is in de dienstverlening.Darkz0rs schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:39:
Maar, je kan ook naar de geschillencommissie gaan. Kost je 50 Euro (en de provider 450 Euro). Vaak helpt het al om de stap naar deze commissie schriftelijk kenbaar te maken (omdat het de provider 450 Euro kost als jij dat werkelijk doet).
Er is wel een twistpunt omdat de netwerkoperator (Vodafone) wel ruim van te voren heeft gemeld dat ze stoppen met het aanbieden van 3G. Echter, je zou verwachten dat de dienstenverlening het zelfde of zelfs beter zou worden (volledig richten op 4G klinkt als een belofte voor verbetering?) wat naar jou toen dus niet zo uit blijkt te pakken. Je moet de provider wel eerst vragen het probleem op te lossen binnen een redelijk termijn (meestal is dat 14 dagen).
Ook kan je praktisch kijken naar een oplossing. Dan moet je eerst de vraag beantwoorden op welk van de andere twee netwerken (T-Mobile of KPN) kan je wel werken zoals je dat gewend bent. Welke provider op die twee netwerken past dan het beste bij jou (prijs en serviceniveau).
Wanneer kan je de nummer(s) porteren uit de bestaande overeenkomt? En is die tijd naar een nieuwe oplossing te overbruggen?
Mijn ervaring is dat de meeste bedrijven onpersoonlijke monsters zijn en de laatste weg vaak de minst ingrijpende is.
Nou ik heb ze keurig gevraagd of er storing was. Na een heel gesprek kwam toen de aap uit de mouw. 3g stond uit. Ik zei dat is niet mooi. Dat lijkt me reden tot opzegging. Voor mij alles behalve prettig want de dienst beviel uitstekend. Maar goed ik ga geen. Ander toestel kopen omdat hun iets willen. Vervolgens ging mvr overleggen met haar meerdere. Om vervolgens mij een. Kleine 30 min in de wacht te zetten en toen de verbinding te verbreken. Brrr. Ik ga ze eerst wel eens een mail sturen ivm bewijs. En dan zien we wel weer.
@Darkz0rs dat kan toch geen verrassing zijn. Is hier al uitgebreid besproken en al tijden geleden gecommuniceerd door Vodafone. Is op tweakers ook de nodige aandacht voor geweest.
Jeps en daarom is het toch uitermate verwonderlijk dat HN toch nog toestellen met 3G only verkoopt en klanten daar de dupe van laat worden doormiddel van netwerk innovatie?jongetje schreef op maandag 2 maart 2020 @ 07:01:
@Darkz0rs dat kan toch geen verrassing zijn. Is hier al uitgebreid besproken en al tijden geleden gecommuniceerd door Vodafone. Is op tweakers ook de nodige aandacht voor geweest.
Zoals ik het begrijp van @Darkz0rs heeft hij de hele set bij HN gekocht, hoe lang is dat geleden?
@jongetje ik ben redelijk blind voor dat soort zaken. Ik heb het oprecht nergens gezien. Of de link gelegd. Ik vind het dan nog een verplichting dat men mij informatie verschaft over hun plannen. Ze kunnen me om alles mailen. Maar niet over inhoudelijke zaken. Ik wil de info niet preventief zoeken... Ik wil dat men mij informeerde. Bovendien heb ik met Vodafone geen business. Maar met HN. Voor mij is dit niet 1 bedrijf. Voor niemand. Niet overigens. Maar ik zal een briefje dichten. Komt wel goed.
@stormfly nee hoor gewoon sim-only.
[ Voor 3% gewijzigd door Darkz0rs op 02-03-2020 07:50 ]
Owh ja dat maakt het beeld voor mij iets anders, dan heb je weinig kans van slagen. Want het is door HN al zeer geruime tijd aangekondigd dat 3G gaat verdwijnen. Ik ben met je eens dat het niet proactief was, met grote popups etc. Maar toch hoorde je er veel mensen over die het op een of andere manier wisten, dat bericht heb jij helaas gemist.Darkz0rs schreef op maandag 2 maart 2020 @ 07:49:
@jongetje ik ben redelijk blind voor dat soort zaken. Ik heb het oprecht nergens gezien. Of de link gelegd. Ik vind het dan nog een verplichting dat men mij informatie verschaft over hun plannen.
Lastg
Heb ik ook aangeboden, niks noppes Nada. Lol.stormfly schreef op maandag 2 maart 2020 @ 08:05:
[...]
Owh ja dat maakt het beeld voor mij iets anders, dan heb je weinig kans van slagen. Want het is door HN al zeer geruime tijd aangekondigd dat 3G gaat verdwijnen. Ik ben met je eens dat het niet proactief was, met grote popups etc. Maar toch hoorde je er veel mensen over die het op een of andere manier wisten, dat bericht heb jij helaas gemist.
Lastgben benieuwd naar de uitkomst. Zal vast wel een potje zijn voor toestelkorting voor oude 3G toestel owners.
Maar mag je nu je abonnement beëindigen? Of zit je nu tot einde contract op Edge?Darkz0rs schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:08:
[...]
Heb ik ook aangeboden, niks noppes Nada. Lol.
Stand nu is dat ik on Edge ben, maar ik moet nog even een klacht schrijven.
Update briefje getikt. Hopen dat ze positief reageren. Hn beviel prima..
Update briefje getikt. Hopen dat ze positief reageren. Hn beviel prima..
[ Voor 34% gewijzigd door Darkz0rs op 02-03-2020 11:06 ]
Hebben ze het ook aangekondigd via mail? Want ik heb hier ook niks over gelezen hoor. Zie het alleen toevallig een paar x hier in het topic besproken. Verder heb ik eerlijk gezegd ook nog geen verschil gemerkt met mijn gebruik.stormfly schreef op maandag 2 maart 2020 @ 08:05:
[...]
Owh ja dat maakt het beeld voor mij iets anders, dan heb je weinig kans van slagen. Want het is door HN al zeer geruime tijd aangekondigd dat 3G gaat verdwijnen. Ik ben met je eens dat het niet proactief was, met grote popups etc. Maar toch hoorde je er veel mensen over die het op een of andere manier wisten, dat bericht heb jij helaas gemist.
Lastgben benieuwd naar de uitkomst. Zal vast wel een potje zijn voor toestelkorting voor oude 3G toestel owners.
Maar ik begrijp dat WiFi bellen (hoe Vodafone enzo dat altijd noemt) nu ook voor HN moet werken? Wellicht dat ik voor mijn vader ook een keer overstap naar HN ga aanraden, die zit nog bij te dure Vodafone. In zijn woning heeft hij op sommige plekken amper bereik en dan is wifi bellen wel een uitkomst.
Zou je bij de KS na moeten vragen, ik was iig op de hoogte. Maar ik weet niet meer vanuit welke bronnen.xileS schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 23:20:
[...]
Hebben ze het ook aangekondigd via mail? Want ik heb hier ook niks over gelezen hoor. Zie het alleen toevallig een paar x hier in het topic besproken. Verder heb ik eerlijk gezegd ook nog geen verschil gemerkt met mijn gebruik.
Dit is momenteel de huidige lijst met toestellen die met VoLTE / VoWiFi op Vodafone / Hollandsnieuwe werken. Voor de meest recente lijst kan je hier kijken.
/f/image/L2NMIG1yf5GSHKI00HFXsita.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb overigens een nokia 8.1 en partner een 7.1 en beiden kunnen we de VoWifi notificatie niet wegkrijgen, anders dan door VoWifi uit te zetten. Uiteindelijk met een workaround toch gelukt dmv de app "hide persistent notifications". Een elegante oplossing is het niet...
Merk wel dat de belkwaliteit erg goed is. Heb 2 sims waarvan de eerste (nummer) voor bellen is en de tweede sim voor data dus die laatste zit op 4G. Erg prettig dat thuis dan met wifi gebeld kan worden ipv met 2G.
Merk wel dat de belkwaliteit erg goed is. Heb 2 sims waarvan de eerste (nummer) voor bellen is en de tweede sim voor data dus die laatste zit op 4G. Erg prettig dat thuis dan met wifi gebeld kan worden ipv met 2G.
Heb zelf de OnePlus 5t waarop VoWiFi ook via Hollandsnieuwe werkt. Je moet daarvoor wel een verborgen instelling aanzetten. Zie stappenplan:Megapaul schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:17:
Dit is momenteel de huidige lijst met toestellen die met VoLTE / VoWiFi op Vodafone / Hollandsnieuwe werken. Voor de meest recente lijst kan je hier kijken.
[Afbeelding]
https://shkspr.mobi/blog/2018/08/enabling-voice-over-wifi-on-the-oneplus-5t-and-three-uk/
Ik heb al een tijdje geen nieuwe HN abo aangevraagd/verlengd, maar zo te zien krijg je bij de abo van € 10,00 (4000 mb/min/sms) nu € 16,00 aan beltegoed. Is die 16 euro ook te gebruiken voor buitenlandse en betaalde nummers? Als je Ziggo hebt krijg nog en 1000 MB extra-actie tegoed, dat heb ik nu zelf ook. Die is in ieder geval alleen voor nummers wat binnen de bundel valt.
@xileS Je kunt het beste even de tarievenlijst raadplegen om te kijken wat het kost. De kosten gaan van je normale tegoed af.
Ja.xileS schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:48:
Ik heb al een tijdje geen nieuwe HN abo aangevraagd/verlengd, maar zo te zien krijg je bij de abo van € 10,00 (4000 mb/min/sms) nu € 16,00 aan beltegoed. Is die 16 euro ook te gebruiken voor buitenlandse en betaalde nummers? Als je Ziggo hebt krijg nog en 1000 MB extra-actie tegoed, dat heb ik nu zelf ook. Die is in ieder geval alleen voor nummers wat binnen de bundel valt.
Ziggo/evt bonustegoed is daar niet voor te gebruiken.
Het zal hier vast al wel eens geschreven zijn, maar ik heb het in de 190+ pagina's niet zo snel (of langzaam) terug kunnen vinden (een pointer naar de juiste post vind ik dus óók prima), maar wat is nu het echte verschil tussen Vodafone en HN? Natuurlijk een andere klantenservice, maar is er technisch nog een verschil? Zitten er addertjes onder het gras? HN kost bijna minder dan de helft dan Vodafone, en dat moet toch èrgens in zitten, lijkt me...
Waarom deze vraag? Privé heb ik een KPN abo, maar ik moet iets zakelijks uitzoeken van de baas, en ik ben daar verder vrij in. Het leek mij handig - in het kader van risicospreiding - om daarvoor niet óók op het KPN netwerk te gaan zitten. Vodafone leek me dan een logische keus, maar HN is op dat netwerk dan wel heul veul goedkoper...
Waarom deze vraag? Privé heb ik een KPN abo, maar ik moet iets zakelijks uitzoeken van de baas, en ik ben daar verder vrij in. Het leek mij handig - in het kader van risicospreiding - om daarvoor niet óók op het KPN netwerk te gaan zitten. Vodafone leek me dan een logische keus, maar HN is op dat netwerk dan wel heul veul goedkoper...
@Lordfox73 je kunt met allebei bellen in internetten. Heeft alleen een ander prijs model. Voor sim only kun je beter bij dergelijke providers zijn zoals HN, simpel, youfone, lebara etc. Bij budget providers wel risico voor hoge kosten bij overschrijden van de internet bundel en bij de providers vaak alleen een verlaging in snelheid.
Voorheen wel, toen zaten de HN klanten op 3G voor voicecalls en hadden geen WiFi bellen. Maar dat is met de uitfasering redelijk gelijkgetrokken.Lordfox73 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 07:41:
Natuurlijk een andere klantenservice, maar is er technisch nog een verschil? Zitten er addertjes onder het gras? HN kost bijna minder dan de helft dan Vodafone, en dat moet toch èrgens in zitten, lijkt me...
Waarschijnlijk komt er weer onderscheid wanneer het 5G netwerk live is, met extra's/ snelheden etc.
Voor nu zijn beide gelijkwaardig qua netwerk, elke sim mag op elke zendmast inloggen. Als het zakelijk is dan zou ik misschien voor een vodafone zakelijk abonnement gaan, dan heb je ook de voordelen van een zakelijke klantenservice.
Dat dus, tot voor kort kon je bij Vodafone 4G bellen en Wifi bellen en bij HN niet.stormfly schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:59:
[...]
Voorheen wel, toen zaten de HN klanten op 3G voor voicecalls en hadden geen WiFi bellen. Maar dat is met de uitfasering redelijk gelijkgetrokken.
Dat verschil is er nu niet meer, de dienst is exact hetzelfde voorzover ik weet.
Bij HN stopt je bundel als het op is, dus zolang je niet optopt is er geen risico van hoge kosten bij overschrijden.jongetje schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:04:
@Lordfox73 je kunt met allebei bellen in internetten. Heeft alleen een ander prijs model. Voor sim only kun je beter bij dergelijke providers zijn zoals HN, simpel, youfone, lebara etc. Bij budget providers wel risico voor hoge kosten bij overschrijden van de internet bundel en bij de providers vaak alleen een verlaging in snelheid.
Ligt er een beetje aan hoe zakelijk, zakelijk is. Maar technisch is het netwerk gelijk (Ik heb HN privé en VF zakelijk ) HD bellen en en Wifi bellen is gelijk.
Waar het verschil is dit de mogelijke service van een helpdesk etc.
Maar ik heb voor beide nog nooit een helpdesk hoeven te gebruiken. Dus als je werkgever geen eisen stelt aan up-time etc. Is HN is een prima keuze.
@Barrycade Uptime is in zoverre natuurlijk wel een dingetje, maar als het overmacht betreft omdat het Vodafone netwerk een keer plat ligt, daar is weinig aan te doen (dan is er altijd nog het KPN netwerk).
Wat betreft de kosten zou ik sowieso gaan voor unlimited bellen (het gaat er om dat ik klanten kan bellen, en zij mij, maar dat ik het wel gescheiden kan houden en niet via mijn privénummer gaat), data is meer als backup, dus daar moet 4Gb meer dan genoeg zijn (en dan is er nog 20Gb databundel op KPN).
Tot dusver lijkt HN dus een prima keuze, pas als er behoefte komt aan 5G en HN doet daar niet aan mee, dan zou Vodafone een betere keuze zijn. Dat zie ik de komende 1 à 2 jaar nog niet gebeuren (al weet je het nooit).
Wat betreft de kosten zou ik sowieso gaan voor unlimited bellen (het gaat er om dat ik klanten kan bellen, en zij mij, maar dat ik het wel gescheiden kan houden en niet via mijn privénummer gaat), data is meer als backup, dus daar moet 4Gb meer dan genoeg zijn (en dan is er nog 20Gb databundel op KPN).
Tot dusver lijkt HN dus een prima keuze, pas als er behoefte komt aan 5G en HN doet daar niet aan mee, dan zou Vodafone een betere keuze zijn. Dat zie ik de komende 1 à 2 jaar nog niet gebeuren (al weet je het nooit).
HN is zeker een goede keuze. Volg alleen je bovenstaande statements niet. Bij HN kun je met een 4GB bundel ook 4000 minuten bellen (of/of natuurlijk). Waarom dan nog extra investeren in onbeperkt bellen? En 4Gb als backup? Ik heb 500Mb als backup (via prive-SIM) en nooit echt nodig gehad. Is 4Gb dan niet wat ruim?Lordfox73 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:29:
Denk dat je met 2000 Mb/min voldoende hebt om nagenoeg onbeperkt te kunnen bellen. En je hebt de nodige MB's achter de hand als backup.
@tyson69 Ik heb nog onvoldoende inzicht in hoeveel minuten ik ga bellen. Ik werk er nog niet zo lang, dus goed idee om eens bij collega's te vragen hoeveel ze verbellen.
En anders is de rekensom simpel: 36 uur per week werken, stel dat je de helft van de tijd belt, en stel dat 75% daarvan outbound is 13,5 uur per week, dan kom je op 3500 minuten per maand... En die 4Gb is wel handig als je voor een klant aan de slag moet maar je hebt ff geen wifi waar je gebruik van wilt maken.
Ik ben het type die niet houdt van verrassingen aan het einde van de maand, maar ook niet van onnodige kosten aan het begin van de maand. Ik blijf wel een beetje een zuinige Hollander... ;-)
En anders is de rekensom simpel: 36 uur per week werken, stel dat je de helft van de tijd belt, en stel dat 75% daarvan outbound is 13,5 uur per week, dan kom je op 3500 minuten per maand... En die 4Gb is wel handig als je voor een klant aan de slag moet maar je hebt ff geen wifi waar je gebruik van wilt maken.
Ik ben het type die niet houdt van verrassingen aan het einde van de maand, maar ook niet van onnodige kosten aan het begin van de maand. Ik blijf wel een beetje een zuinige Hollander... ;-)
@low_n_slow Als je onbeperkt wilt bellen en aan 4GB genoeg hebt, waarom dan geen Simpel voor een tientje per maand?
En als je werkgever wilt dat je ook soms bij een klant via 4G werkt (al is er volgens mij overal wel Wi-Fi), dan laat je hem toch 25euro per maand betalen voor een Tele2 onbeperkt alles Sim?
En als je werkgever wilt dat je ook soms bij een klant via 4G werkt (al is er volgens mij overal wel Wi-Fi), dan laat je hem toch 25euro per maand betalen voor een Tele2 onbeperkt alles Sim?
Simpel is toch via KPN netwerk?
En Lordfox wil dus niet dubbel bij KPN zitten.
Nu kan ik niet bij iemand in de portemonnee kijken maar onbeperkt bellen is 2 euro in de maand. Dus ja je kan ook uit je bundel bellen. Maar ik neem aan dat Lordfox ook een telefoonvergoeding krijgt. Dus vanaf 9,50 euro is hij in business voor 1 G en onbeperkt bellen.
En Lordfox wil dus niet dubbel bij KPN zitten.
Nu kan ik niet bij iemand in de portemonnee kijken maar onbeperkt bellen is 2 euro in de maand. Dus ja je kan ook uit je bundel bellen. Maar ik neem aan dat Lordfox ook een telefoonvergoeding krijgt. Dus vanaf 9,50 euro is hij in business voor 1 G en onbeperkt bellen.
Je kunt ook met een code van de ING puntenshop een 4000mb abbo krijgen met onbeperkt bellen voor €10p/m
Psss... Vul daarvoor codeASW1 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:00:
Je kunt ook met een code van de ING puntenshop een 4000mb abbo krijgen met onbeperkt bellen voor €10p/m
Members only:
in op
Inloggen
Members only:
- code is eenmalig en bruikbaar tot 31 maart. Ik had deze over.
Inloggen
Dankjewel, zojuist besteldvw23a schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:00:
[...]
Psss... Vul daarvoor code
***members only***
in op
***members only***
Net te laat, had ik ook wel kunnen gebruiken! Wie heeft nog een code voor mij?vw23a schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:00:
[...]
Psss... Vul daarvoor code
***members only***
in op
***members only***
Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie