Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 11:41
quote:
WiseDise schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:43:
[...]

Bekende virtuele aanbieders op het Vodafone netwerk zijn inderdaad schaars. Heb je al eens naar Youfone gekeken op het KPN net? Ook goed te doen qua prijs.
Nee naar die had ik nog niet gekeken.
Bedankt voor de tip 👌en antwoorden WiseDise en MK1998NL.
Ik ga eens kijken naar Youfone, 4G hoef ik niet perse.

Grover!

• vw23a
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:42
quote:
x-boxer schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:59:Ik ga eens kijken naar Youfone, 4G hoef ik niet perse.
Ook niet gratis? Simpel.nl is een MVNO op T-Mobile. Heeft met ingang van deze week 4G zonder extra kosten, en de eerste drie maanden kosten alle abonnementen maar € 1.- per maand. (ik heb zelf een maand geleden voor 4G extra betaald, en geen introductiekorting gekregen, maar wel CashbackXL, als ik me goed herinner)

• WiseDise
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 17:29
Vrijdag 30-6 gaat mijn nummer over naar HN. Iemand die weet wanneer ik dan mijn maandelijkse tegoed ga ontvangen per maand?

Is dit dan de 30ste of ronden ze dit af en krijg ik mijn maandelijkse opwaardering dan elke eerste van de maand?

• MK_
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Bij mij loopt het altijd vanaf de 29ste maar ik krijg het tegoed altijd pas de 1ste van de maand 's morgens.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• WiseDise
quote:
MK1998NL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:53:
Bij mij loopt het altijd vanaf de 29ste maar ik krijg het tegoed altijd pas de 1ste van de maand 's morgens.
Dan neem ik dus aan dat ik de 30ste mijn eerste tegoed krijg, en de opvolgende maanden elke eerste van de maand?

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
WiseDise schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:19:
[...]
Dan neem ik dus aan dat ik de 30ste mijn eerste tegoed krijg, en de opvolgende maanden elke eerste van de maand?
Dat vermoed ik wel :)

Hollandsnieuwe is hier niet zo duidelijk in. Als ik in de app kijk, staat er "Volgende periode: 29-06" (=morgen), en wanneer ik mijn tegoed bekijk staat er "Nog 3 dagen".

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• WiseDise
quote:
MK1998NL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:25:
[...]

Dat vermoed ik wel :)

Hollandsnieuwe is hier niet zo duidelijk in. Als ik in de app kijk, staat er "Volgende periode: 29-06" (=morgen), en wanneer ik mijn tegoed bekijk staat er "Nog 3 dagen".
Ik heb in het verleden twee jaar voor HN gewerkt. Toen was het zo dat elke 28, 29, 30 en/of 31ste van de maand de klant zijn tegoed de eerste kreeg.

Toen ik weg ging, gingen ze over naar Vodafone systemen. Dus ik had wel verwacht dat er misschien wijzigingen waren in het beleid, maar niet dus.

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
WiseDise schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:38:
[...]
Ik heb in het verleden twee jaar voor HN gewerkt. Toen was het zo dat elke 28, 29, 30 en/of 31ste van de maand de klant zijn tegoed de eerste kreeg.

Toen ik weg ging, gingen ze over naar Vodafone systemen. Dus ik had wel verwacht dat er misschien wijzigingen waren in het beleid, maar niet dus.
Mijn abo is wel 2 jaar oud niet, morgen gaat een nieuw abo in :p Ik weet niet of het sindsdien verandert is.

• WiseDise
Vandaag is mijn HN abonnement ingegaan. Nu wil ik graag een Thoorn account aanmaken.

Zijn hier echter nog tips voor het gebruik van de Thoorn.nl methodes?
Welke gebruiken jullie? De 'snel en gemakkelijk'-methode, of de 'alternatieve'-methode?

Daarnaast; gebruiken jullie dan het aangedragen alternatief bij de 'alternatieve'-methode (coinbase.com), of is er een ander die gunstiger is?

Ben benieuwd naar de ervaringen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik gebruik Thoorn, de 0,84c per gesprek. Nummer staat in mijn contacten, en geregistreerd met nummerherkenning. Zo hoef je niet constant je pincode in te vullen ;) 8 seconden moet je dan blijven hangen, daarna kan je neerleggen. -€1,30 van je beltegoed, +€0,84 op je Thoorn rekening :) En dat blijven herhalen totdat je bijna niks meer hebt :p

Wordt gewoon uitbetaald op je bankrekening trouwens :p

• WiseDise
quote:
MK1998NL schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:55:
Wordt gewoon uitbetaald op je bankrekening trouwens :p
Hoe doe je dat dan? Want ik lees op de website dat ze het via Bitcoin uitbetalen?

Gevonden. 0,84 p/gesprek heeft het meeste rendement?
Ik heb idd nu ook nummerherkenning geactiveerd. Daar staat dat je na 4 sec. al kunt ophangen, klopt dat?

WiseDise wijzigde deze reactie 30-06-2017 14:52 (25%)

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
WiseDise schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:07:
[...]

Hoe doe je dat dan? Want ik lees op de website dat ze het via Bitcoin uitbetalen?

Gevonden. 0,84 p/gesprek heeft het meeste rendement?
Ik heb idd nu ook nummerherkenning geactiveerd. Daar staat dat je na 4 sec. al kunt ophangen, klopt dat?
Er staat idd BTC maar wordt nog altijd op de rekening gestort (bij mij i.i.g :+ ).

4 seconden kan ook ja, ik laat het meestal lopen totdat de tijd 00:08 is :p

• jeanj
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Ik heb er last van dat als ik bel soms het internet niet werkt. Ik heb een S7.
Iemand een idee waar dit aan ligt?

Everything is better with Bluetooth

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:50
quote:
jeanj schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:58:
Ik heb er last van dat als ik bel soms het internet niet werkt. Ik heb een S7.
Iemand een idee waar dit aan ligt?
Bedoel je tijdens het bellen? Als je telefoon op G (of edge) zit dan is er inderdaad geen internet mogelijk (bij elke provider) omdat het hele kanaal voor bellen wordt gebruikt.

• jeanj
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

quote:
jongetje schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:24:
[...]

Bedoel je tijdens het bellen? Als je telefoon op G (of edge) zit dan is er inderdaad geen internet mogelijk (bij elke provider) omdat het hele kanaal voor bellen wordt gebruikt.
ja dat bedoel ik, als ik ga bellen of gebeld wordt, geen internet meer voor flitsmeister....
Ik zie alleen de 3 streepjes van de mobile verbinding, geen E, G, H, 3 of dergelijke. Ik zie meestal H staan als ik wel een data verbinding heb.

ik had het ook bij mijn S3, ook voordat ik deze simkaart had. De S7 heb ik sinds begin dit jaar

Everything is better with Bluetooth

Op 4G is het of voice of data. Als je beiden tegelijkertijd wilt moet je handmatig 3G forceren.

De bundels zijn trouwens weer aangepast, grotere bundels beschikbaar tot 4 GB en 4g is zonder meerprijs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 22:07
quote:
ASW1 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 07:08:
Op 4G is het of voice of data. Als je beiden tegelijkertijd wilt moet je handmatig 3G forceren.

De bundels zijn trouwens weer aangepast, grotere bundels beschikbaar tot 4 GB en 4g is zonder meerprijs.
Sorry, zie dat hollands nieuwe geen volte onderdteund.

AMD and INTEL wijzigde deze reactie 01-07-2017 09:27 (22%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Dat is inderdaad waar, Hollandsnieuwe ondersteund nog geen VoLTE.

Mijn 4GB bundle is ook bijgeschreven :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
De optie van 4G tegen meerprijs is overigens ook geschrapt. Wanneer je nu je bundel wijzigt heb je vanzelf 4G. Dat verdienmodel heeft ook niet lang bestaan dus. Denk dat Vodafone liever geen klanten meer heeft op het 3G netwerk omdat ze dat af willen bouwen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vinzz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:55
Ik ben gister overgezet naar HN, en wil graag 4G activeren via abo wijzigen, maar krijg dit:

Op dit moment kan je geen wijzigingen doorvoeren.
Vanaf 01-01-1970 kan je weer bundels wijzigen.

HN gevraagd maar krijg vage reactie. Weet iemand wat ik kan doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:16
quote:
Vinzz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:14:
Ik ben gister overgezet naar HN, en wil graag 4G activeren via abo wijzigen, maar krijg dit:

Op dit moment kan je geen wijzigingen doorvoeren.
Vanaf 01-01-1970 kan je weer bundels wijzigen.

HN gevraagd maar krijg vage reactie. Weet iemand wat ik kan doen?
Klinkt als een bugje op hun site. Het verschil tussen 2 datums bereken je meestal door het aantal verstreken secondes sinds 1-1-1970 te vergelijken. Ik gok zo dat je startdatum nog niet verwerkt is. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaffy
  • Registratie: april 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Mijn contract loopt over 3 maanden af en ik kan dus gaan verlengen. Ook ben ik toe aan nieuw toestel, zie dat de iPhone SE 216€ kost, is er net een prijsdaling geweest of kan ik nog beter even wachten?

En als ik van Thoorn gebruik wil maken, dan kan ik net zo goed de grootste (4000mb) bundel nemen? 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Op zich wel, maar het maakt heel weinig uit. Boven de 2000 MB speel je denk ik ongeveer quitte met Thoorn. Van 3000 MB naar 4000 MB betaal je €1 extra, en je krijgt er €2 extra tegoed voor. Van je extra tegoed kun je ongeveer de helft terugkrijgen via Thoorn, dus ongeveer €1. Dat was ook precies wat je extra betaalt, dus dan speel je quitte. Voor het verschil tussen 2000 MB en 3000 MB geldt ook ongeveer zoiets: je betaalt €2 extra en je krijgt €3 extra tegoed. Het is natuurlijk op zich wel handig dat je meer reserve hebt voor als je opeens meer MB's nodig hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
Cerberus_tm schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:04:
Op zich wel, maar het maakt heel weinig uit. Boven de 2000 MB speel je denk ik ongeveer quitte met Thoorn. Van 3000 MB naar 4000 MB betaal je €1 extra, en je krijgt er €2 extra tegoed voor. Van je extra tegoed kun je ongeveer de helft terugkrijgen via Thoorn, dus ongeveer €1. Dat was ook precies wat je extra betaalt, dus dan speel je quitte. Voor het verschil tussen 2000 MB en 3000 MB geldt ook ongeveer zoiets: je betaalt €2 extra en je krijgt €3 extra tegoed. Het is natuurlijk op zich wel handig dat je meer reserve hebt voor als je opeens meer MB's nodig hebt.
Zo moet je het niet zien ;)

Even vergelijking tussen 2/3/4GB:
- 2GB = €25 à €11
- 3GB = €28 à €13
- 4GB = €30 à €14

Als je 1GB gebruikt is je resterend tegoed:
- 2GB: €12,50 = 9 maal bellen = €7,56 = effectief betaald €3,44
- 3GB: €18,66 = 14 maal bellen = €11,76 = effectief betaald €1,24
- 4GB: €22,50 = 17 maal bellen = €14,28 = effectief betaald -€0,28
Als je 2GB gebruikt is je resterend tegoed:
- 2GB: €0 = 0 maal bellen = €0 = effectief betaald €11
- 3GB: €9,33 = 7 maal bellen = €5,88 = effectief betaald €7,12
- 4GB: €15 = 11 maal bellen = €9,24 = effectief betaald €4,76
Als je 3GB gebruikt is je resterend tegoed:
- 3GB: €0 = 0 maal bellen = €0 = effectief betaald €13
- 4GB: €7,50 = 5 maal bellen = €4,20 = effectief betaald €9,80

4GB is dus altijd de voordeligste keuze ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Haha, jij hebt er echt goed over nagedacht!

Als je dus helemaal niet belt zou je er geld aan verdienen...

Je zou bijna gaan uitrekenen hoeveel abonnementen je zou moeten afsluiten om er een leuk bijbaantje aan over te houden ;)

Hm, waarschijnlijk te tijdsintensief.. Daarbij zou HN de hele handel meteen blokkeren denk ik...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Als je niet zou bellen maak je voor 2/3/4GB respectievelijk €4,96/4,64/5,32 winst ;) Maar dat laatste is 21 keer bellen * een halve minuut = 10,5 minuut, pak 10 minuten. 6 keer per uur is een uurloon van €31,92 :o 8 uur per dag = €255,36, * 5 = 1276,80 per week, *4,5 = €5745,60 :o 8)7

Maar goed dan leggen zet zo stil, en moet je 1080 abonnementen afsluiten. Suspicious :P

Ik Thoorn nooit meer dan wat ik betaal, wel zo netjes :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Met als risico dat wanneer Thoorn zou stoppen je ineens met al die abonnementen zit waar je alsnog voor moet betalen :P

Ik ga sowieso die 4000mb bundel kiezen, maar dan vooral omdat ik veel data verstook.

Zit er nog een addertje onder het gras? Die iPhone SE is 9€ per maand, wat dus uitkomt op 216€. Misschien zie ik iets over het hoofd, want dat lijkt me toch een hele goede deal...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Helemaal waar :p

Volgens mij is er geen addertje, i.i.g niet zo ver ik kan zien :p Bij mijn eerste abo had ik ook een Samsung t.w.v 150 voor €1 per maand + eenmalig €16 betalen. Samen dus €40. Had mijn moeder weer een leuke telefoon ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:29
quote:
Vinzz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:14:
...
Je hebt als het goed is standaard 4G, hoef je niets voor te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vinzz
quote:
--Niels-- schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:12:
[...]

Je hebt als het goed is standaard 4G, hoef je niets voor te doen.
Abo is net voor de wijziging van standaard 4G afgesloten. Gister pas nummer over gezet. Het is nog zo'n 500MB van 7 euro per maand.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
MK1998NL schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:17:
[...]

Zo moet je het niet zien ;)

...

4GB is dus altijd de voordeligste keuze ;)
A okee, omdat je MB's goedkoper zijn bij een grotere bundel houd je meer geld over om te Thooren, dat is waar. Ik ging meer uit van de situatie dat je geen MB's gebruikt, en dan valt er weinig meer te winnen boven 2GB, zoals ook uit jouw cijfers blijkt (zelf gebruik ik namelijk heel weinig van alles).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
Vinzz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:17:
[...]

Abo is net voor de wijziging van standaard 4G afgesloten. Gister pas nummer over gezet. Het is nog zo'n 500MB van 7 euro per maand.
Dan neem ik aan dat er weer iets fout loopt bij HN. 1_1_1970 is een default datum in de elektronica. Probeer het over een paar dagen eens opnieuw, en open ondertussen al een ticket/contact met de klantenservice ;)
quote:
Cerberus_tm schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:24:
[...]
A okee, omdat je MB's goedkoper zijn bij een grotere bundel houd je meer geld over om te Thooren, dat is waar. Ik ging meer uit van de situatie dat je geen MB's gebruikt, en dan valt er weinig meer te winnen boven 2GB, zoals ook uit jouw cijfers blijkt (zelf gebruik ik namelijk heel weinig van alles).
Hangt inderdaad af van interpretatie ;) Zodra je meer dan een paar honderd MB verbruikt is de 4GB het voordeligste ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vinzz
Ja die klantenservice zijn nogal houterig kwam ik achter, ik denk/hoop vanaf morgen. Het heeft met de betaaldatum te maken. Is inderdaad Unix time. Het lijkt heel slordig en geeft weinig vertrouwen in hun systemen helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik zou zelf ook nooit per gesprek doen bij Thoorn, zoveel werk. Per minuut is veel praktischer, met een beetje lager rendement. Maar sowieso ga ik over naar Telfort, dat toch wel op een heel aantal punten gunstiger voor mij is dan HN. Het is een mooie tijd geweest!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20:27

HaTe

haat niet

quote:
Cerberus_tm schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:51:
Ik zou zelf ook nooit per gesprek doen bij Thoorn, zoveel werk. Per minuut is veel praktischer, met een beetje lager rendement. Maar sowieso ga ik over naar Telfort, dat toch wel op een heel aantal punten gunstiger voor mij is dan HN. Het is een mooie tijd geweest!
Vanwege welke punten vind je Telfort gunstiger dan?

Ik vind HollandsNieuwe nog steeds de meest interessante provider, ook al worden de voordelen steeds minder uniek, zoals dat in heel Europa internet nu van het eigen tegoed af gaat (binnen de bundel).

Specs

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
Vinzz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:39:
Ja die klantenservice zijn nogal houterig kwam ik achter, ik denk/hoop vanaf morgen. Het heeft met de betaaldatum te maken. Is inderdaad Unix time. Het lijkt heel slordig en geeft weinig vertrouwen in hun systemen helaas.
Ja de klantenservice van HN is.. uhm.. niet echt geweldig :p Maar als het eenmaal goed werkt, niks meer aan doen want dan blijft het ook goed werken :p Kostenbesparing moet ergens vandaan komen :p
quote:
HaTe schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:02:
[...]
Vanwege welke punten vind je Telfort gunstiger dan?

Ik vind HollandsNieuwe nog steeds de meest interessante provider, ook al worden de voordelen steeds minder uniek, zoals dat in heel Europa internet nu van het eigen tegoed af gaat (binnen de bundel).
Persoonlijk vind ik Hollandsnieuwe ook nog steeds aantrekkelijk vanwege Thoorn (super goedkoop) en het 4G Vodafone netwerk. Wat wil je nog meer? :D

@HaTe @MK1998NL Hier een vergelijking. Groen is een extra goede eigenschap, rood is extra slecht. Er zijn twee rode dingen bij HN en twee groene bij Telfort voor mij:

Cerberus_tm wijzigde deze reactie 05-07-2017 06:05 (22%)

Alles wat geen KPN netwerk is is extra slecht :?

• Vinzz
quote:
MK1998NL schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:23:
[...]

Ja de klantenservice van HN is.. uhm.. niet echt geweldig :p Maar als het eenmaal goed werkt, niks meer aan doen want dan blijft het ook goed werken :p Kostenbesparing moet ergens vandaan komen :p
Het lukt nog steeds niet helaas om om te zetten naar 4G. Nu wordt mij verteld dat ik alleen naar een 1000 abo kan met mijn 500. Maar er zijn hier toch mensen met hun bestaande 500 ook naar 4G gegaan of niet?

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
ASW1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:31:
Grappig, want juist KPN is slecht :+
quote:
Vinzz schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:41:
[...]
Het lukt nog steeds niet helaas om om te zetten naar 4G. Nu wordt mij verteld dat ik alleen naar een 1000 abo kan met mijn 500. Maar er zijn hier toch mensen met hun bestaande 500 ook naar 4G gegaan of niet?
Klopt inderdaad, de nieuwe abonnementen zijn enkel 1/2/3/4GB. Wil je wijzigen moet je dus een van deze kiezen (en €2 meer betalen per maand). Wel meer tegoed om op the Thoornen :p
nieuws: Vodafone-dochterbedrijf HollandsNieuwe schrapt meerkosten voor 4g

quote:
MK1998NL schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:11:
Grappig, want juist KPN is slecht :+
Alle netwerken in Nederland zijn kwalitatief goed, en alle netwerken hebben wel wat grijze plekken hier of daar op de dekkingskaart. Verhalen over slechte netwerken zijn of oud of anecdotisch.

• Vinzz
quote:
MK1998NL schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:11:

[...]

Klopt inderdaad, de nieuwe abonnementen zijn enkel 1/2/3/4GB. Wil je wijzigen moet je dus een van deze kiezen (en €2 meer betalen per maand). Wel meer tegoed om op the Thoornen :p
nieuws: Vodafone-dochterbedrijf HollandsNieuwe schrapt meerkosten voor 4g
Ze hebben het handmatig aangezet zei de klantenservice, het werkt alleen nog niet. Vooruitgang iig.

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
ASW1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:43:
[...]
Alle netwerken in Nederland zijn kwalitatief goed, en alle netwerken hebben wel wat grijze plekken hier of daar op de dekkingskaart. Verhalen over slechte netwerken zijn of oud of anecdotisch.
In mijn dorp is KPN echt slecht, 3G is praktisch nergens te vinden :p Vodafone gewoon 4G en daarom heeft dat mijn voorkeur ;)
quote:
Vinzz schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:19:
[...]
Ze hebben het handmatig aangezet zei de klantenservice, het werkt alleen nog niet. Vooruitgang iig.
Opvallend :p Gaat misschien pas in van de volgende periode?

• Vinzz
quote:
MK1998NL schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:28:

[...]

Opvallend :p Gaat misschien pas in van de volgende periode?
Nee, LTE werkt reeds. Ik zat binnen, en buiten werkt het wel. Binnen 3G, heb ik in dit gebouw wel vaker gehad.

Kan je ergens een gedetailleerd verbruik van je MB's zien, met tijdstippen bv.?

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
Vinzz schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:11:
[...]
Nee, LTE werkt reeds. Ik zat binnen, en buiten werkt het wel. Binnen 3G, heb ik in dit gebouw wel vaker gehad.

Kan je ergens een gedetailleerd verbruik van je MB's zien, met tijdstippen bv.?
Is wel eens vaken in gebouwen ja ;)

Via Hollandsnieuwe kan dat (voor zo ver ik weet) niet dan moet je dat al via de telefoon zelf doen, eventueel met een aparte app.

• Vinzz
quote:
MK1998NL schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:42:
[...]

Is wel eens vaken in gebouwen ja ;)

Via Hollandsnieuwe kan dat (voor zo ver ik weet) niet dan moet je dat al via de telefoon zelf doen, eventueel met een aparte app.
Klopt het MB verbruik een beetje met je telefoon dan?

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
Vinzz schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:05:
[...]

Klopt het MB verbruik een beetje met je telefoon dan?
Volgens de telefoon zit ik op 242Mb tot nu toe, volgens de app op 250Mb. Maar ik heb ook nog een keer gebeld dus dat komt aardig overeen, maar niet helemaal :o Komt ook met de afronding op 10Kb.

quote:
ASW1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:31:
Nja, voor mij wel in elk geval. Ik zit nu al 4 jaar bij HN, en waar wij ca. 4x per jaar met vacantie gaan (regio Ommen) heb ik niet echt bereik, sowieso nooit 3G, ook niet buiten. Buiten wel bellen, maar ofwel 2G, ofwel niks qua Internetten; binnen meestal niet bellen en zeker geen Internet. Iedereen heeft dat daar, behalve mensen met KPN: die hebben gewoon 3/4G. Ik ben daar helemaal klaar mee, heb zelfs wel eens een prepaid-kaartje van AH Mobiel gekocht om daar als hotspot te gebruiken (is KPN, werkte prima).

Het hangt dus erg van de dekking af in gebieden waar jij toevallig vaak komt. Maar voor zover er iets over te zeggen valt hoor ik nog steeds wel vaker dat KPN gemiddeld nog de beste dekking heeft, kan het zelf verder niet echt beoordelen.
quote:
Cerberus_tm schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 05:50:
waar wij ca. 4x per jaar met vacantie gaan (regio Ommen) heb ik niet echt bereik, sowieso nooit 3G, ook niet buiten.
Waar is dat?
Zo slecht ziet het er in die buurt niet uit, https://www.google.com/ma...%2C6.325453793503925&z=12
Als je dat vergelijkt met kpn: https://www.google.com/ma...%2C6.407386817284646&z=12
Kan natuurlijk altijd dat je net ergens zit waar het ene netwerk net wel dekt en de anderen niet.
T-mobile ziet er op papier nog het beste uit met een betere geografische spreiding van de masten: https://www.google.com/ma...%2C6.423953892735767&z=12
quote:
ASW1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:17:
[...]
Waar is dat?
Zo slecht ziet het er in die buurt niet uit, https://www.google.com/ma...%2C6.325453793503925&z=12
Als je dat vergelijkt met kpn: https://www.google.com/ma...%2C6.407386817284646&z=12
Kan natuurlijk altijd dat je net ergens zit waar het ene netwerk net wel dekt en de anderen niet.
T-mobile ziet er op papier nog het beste uit met een betere geografische spreiding van de masten: https://www.google.com/ma...%2C6.423953892735767&z=12
Mooie kaartjes. Ik zie dat KPN vier 4G-masten in de buurt van mijn adres heeft, Vodafone iets minder, maar Vodafone heeft wel één mast die dichterbij staat dan KPN. T-Mobile heeft drie van de vier nabije locaties van KPN.

Wat betreft 3G is het verschil echter heel duidelijk: KPN heeft één mast (maar wel 2100 MHz) veel dichter in de buurt dan Vodafone of T-Mobile (en veel dichter in de buurt dan de 4G-masten van alle aanbieders).

Ik heb zelf nog geen 4G bij HN (kan blijkbaar alleen als je je abonnement verlengt?), dus dat zal voor mij de oorzaak zijn. Maar andere mensen hebben daar precies hetzelfde, dus misschien dat iedereen daar op 3G terugvalt, en dat dit alleen bij KPN een succes wordt vanwege die ene 3G-mast redelijk dichtbij.
Zou kunnen, ik zie ook twee Vodafone 4g lokaties die er pas sinds augustus/september vorig jaar zijn dus misschien is de boel inmiddels geupgrade.
Tja, met Pasen was het bereik nog even slecht als altijd, en ik ben nu al een half jaar over mijn abonnement heen bij HN, en Telfort heeft nu 2 maanden meenemen en is via KPN, en bij Telfort betaal je hetzelfde nadat het contract afloopt itt. bij HN, wat ik een voordeel vind omdat ik vaak vergeet of geen zin heb om na 2 jaar weer uit te gaan zoeken wat de beste provider is. Dus voor mij is het nu tijd om heen te gaan, helaas – hoe chill HN op sommige punten ook is/was.

Cerberus_tm wijzigde deze reactie 06-07-2017 23:13 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20-09 11:24
Even gevraagd of ik iets eerder kon verlengen, en voor het actietarief, en dat kon. Dus ik ga van Sim Only 500 voor 10 euro naar Sim Only 1000 van 9 euro. Verlengen had weer 10 euro/maand geweest, dus maakt niet zoveel uit, maar gaat om principe. Toch fijn dat ze je als klant tegemoet komen.

...only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WiseDise
Ik heb momenteel geen 4G met hollandsnieuwe. Ook op Allestoringen.nl zie ik een piek bij de provider. Anderen ook problemen?

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
WiseDise schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:34:
Ik heb momenteel geen 4G met hollandsnieuwe. Ook op Allestoringen.nl zie ik een piek bij de provider. Anderen ook problemen?
Nope :)

(Verstuurd via 4G :p )

• WiseDise
quote:
Heeft het zuiden des lands weer mazzel? 😜😜

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
WiseDise schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:08:
[...]

Heeft het zuiden des lands weer mazzel? 😜😜
Zit toevallig in Fryslan momenteel >:)

• mirod
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18-08 10:47
Ik overweeg HN icm de iPhone SE. Nu lees ik op internet nogal slechte reviews over HN (Google maar eens). Kan ik beter voor Vodafone of T-Mobile gaan bijvoorbeeld?

• WiseDise
quote:
mirod schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:37:
Ik overweeg HN icm de iPhone SE. Nu lees ik op internet nogal slechte reviews over HN (Google maar eens). Kan ik beter voor Vodafone of T-Mobile gaan bijvoorbeeld?
Ik zit sinds kort (weer) bij hollandsnieuwe. Sim-only 1 jaar. Niets geen problemen gehad. Simkaart snel geleverd, netjes 4G, verbinding en bereik prima.

Ze gebruiken tegenwoordig hetzelfde platform als Vodafone (dat was vroeger niet), waardoor problemen minder snel voorkomen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:56

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

quote:
mirod schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:37:
Google eens op Vodafone of T-Mobile? ik kom niet verder dan 2 sterren voor iedere provider als ik internet mag geloven. Ik zit nu 5 jaar bij HN en totaal geen enkel probleem gehad. Meerdere keren verlengd met toestel en zonder toestel, een paar keer gewijzigd van abbo allemaal prima gegaan. 1x via twitter wat gevraagd, prima antwoorden.

Zet ik dit op internet, nee waarom niet, het doet wat het moet doen. Meeste mensen gebruiken internet als breekijzer of omdat ze zelf het proces niet snappen.

Zolang je betaalt en snapt hoe een telefoon werkt / niet werkt is HN een prima provider. Net zoals veel andere als je betaalt en snapt hoe een telefoon werkt :)

• MK_
  • Niet online

MK_

Het enige met Hollandsnieuwe is dat de klantenservice vrij slecht is. Maar goed, daar betaal je dan ook (niet) voor :+

• mathman
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-09 09:01
dat is even fijn: heb zowel ik als mijn vriendin onze abonnementen gewijzigd (respectievelijk 4000 en 2000 eenheden voor 14 en 11 euro), hebben ze toch gewoon fijntjes een euro aan 4G kosten berekend. Ondanks dat bij de wijziging vermeld stond dat 4G 0 euro extra zou kosten.

Helaas geen screenshot gemaakt en vervolgens ook nergens meer dat bedrag terug te vinden.

Maar het komt op de volgende screenshot neer:
https://tweakers.net/ext/f/D9n54bmbUz0P5qb8HNOHwYsl/thumb.jpg

nu maar via facebook chat eens de vraag gesteld wat dit voor praktijken zijn. Wordt vervolgd!

• MK_
  • Niet online

MK_

Gewoon contact opnemen met HN ja, foute tarieven gebruikt. 4GB valt altijd onder de nieuwe tarieven en de nieuwe tarieven hebben altijd "gratis" 4G.

• Reflector
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19-09 19:58
Dat geintje hebben ze ook een tijdje geflikt met die 'gratis' 1000 sms'jes. Ondertussen werd er toch 1 euro afgeschreven.
Dat was anders; op het moment dat je dat inschakelde kon je al zien dat het extra ging kosten.
Ik ga ook 1 augustus over naar de nieuwe abbonnementsvorm, ben benieuwd wat er gebeurt.

Edit: net even gekeken in de bankafschriften en er is €15 afgeschreven, het juiste bedrag voor 4000 eenheden/1 jaar. Goedgegaan dus.

ASW1 wijzigde deze reactie 29-07-2017 08:49 (27%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swima
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 09-08 02:08
quote:
mathman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:58:
dat is even fijn: heb zowel ik als mijn vriendin onze abonnementen gewijzigd (respectievelijk 4000 en 2000 eenheden voor 14 en 11 euro), hebben ze toch gewoon fijntjes een euro aan 4G kosten berekend. Ondanks dat bij de wijziging vermeld stond dat 4G 0 euro extra zou kosten.

nu maar via facebook chat eens de vraag gesteld wat dit voor praktijken zijn. Wordt vervolgd!
Bij mij hetzelfde geval. Ga ik morgen maar achter aan ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

quote:
mathman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:58:

Helaas geen screenshot gemaakt en vervolgens ook nergens meer dat bedrag terug te vinden.

Maar het komt op de volgende screenshot neer:
[afbeelding]

Ah ik dacht al dat ik ook minder moest betalen. Er is vandaag 28 juli 13 euro afgeschreven voor 2000 eenheden, terwijl bij het afsluiten 11 euro werd verteld!

Nu kijk ik op de hollandsnieuwe website bij facturen en daar staat dat deze periode 12 euro zou kosten.. Wat is dit? Ook maar eens contact opnemen

update: Na contact op Facebook netjes opgelost :)

HaTe wijzigde deze reactie 07-08-2017 23:02 (22%)

Specs

• Keiichi
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 16:03
Vanmiddag hoop gedoe gehad toen ik in the middle of nowhere m'n bundel op was. Ik had sms opwaarderen wel aanstaan, maar geen enkel bericht dat ik van hollandsnieuwe ontvangen had, stond in hoe dat ook precies werkte. Toegang tot de site hollands nieuwe is ook gewoon niet mogelijk.

Dit is anders bij een prepaid t-mobile kaartje dat ik heb. Daarbij is het: tegoed op; geen internet, maar t-mobile EN alle banksites (voor ideal) werken gewoon.

Waarom kan hollandsnieuwe dit niet gewoon ook doen?

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Omdat het een budgetprovider is, en extra's nu eenmaal kosten.
Je zou automatisch opwaarderen kunnen aanzetten.

• MK_
  • Niet online

MK_

Opwaarderen via sms kan door "<bedrag> euro" te sturen naar 101 ;)

Verder zijn dat idd de dingen waaraan je merkt dat het een budget provider is ;) Enkel bepaalde websites toelaten is intensiever dan simpelweg het blokkeren van bellen/sms/internetten ;)

• mathman
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-09 09:01
contact via FB met HN gehad: had niet moeten gebeuren. Voor zowel mijn vriendin als mijzelf is het aangepast en krijgen we de 2 euro teveel terug gestort.

prima service zo! Al had het nooit mogen gebeuren eigenlijk
Overstap naar nieuwe bundels met 4g ging hier overigens probleemloos. 2 abbo's, juiste tarieven afgeschreven en sinds 1 augustus een 4g+ icoontje in de statusbalk. Vanaf nu een betere dekking hopelijk. Heb meteen maar de 4000 units bundel genomen.
Wat zijn jullie ervaringen, krijg je in het buitenland ook 4g nu?

Wel weer de bundel pas binnen rond 3 uur 's middags terwijl mijn oude bundel al opgethoornd was. Via Twitter 3 euro extra tegoed van de klantenservice geregeld dus dat kan weer een half jaar mee om het gat te overbruggen wanneer de bundel weer eens te laat is.

• MK_
  • Niet online

MK_

Bij mijn verlenging was ook alles probleemloos verlopen. Toen ook direct gegaan naar 4000 units (de dag van aankondiging was de laatste dag dat ik kon wijzigen :D ). Mijn tegoed was 's morgens er bij, sms kreeg ik wel pas later.

4G in het buitenland (België en Duitsland getest) werken prima, gewoon 4G+ waar bereik :D

Het enige wat ik nog een beetje onduidelijk vind:
quote:
Er is sprake van onredelijk gebruik van je abonnement als je gedurende een periode van vier maanden meer tijd in het buitenland doorbrengt dan in Nederland én meer verbruik vertoont in het buitenland dan in Nederland.
Ik ben praktisch elke dag in België, maar uiteindelijk de meerderheid van de tijd in NL. Zoals ik het lees is het onredelijk verbruik als je meer tijd doorbrengt in het buitenland EN meer verbruikt in het buitenland. Meer verbruiken in het buitenland maar meer tijd in NL is dus niet onredelijk gebruik? :D

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
In het verleden ging het ook weleens vaker fout, bij wijzigingen idd. Berichtje sturen via fb, werkte toen het best. Het werd dan ook gewoon netjes gecorrigeerd. Bellen of mailen ga ik niet eens meer doen, dat was echt een ramp xD.

Ik heb even gelijk gecontroleerd wat er is afgeschreven voor mijn 2-jarige 4000 bundel. 14 euro, bij mij klopt het dus gewoon gelukkig.
Off topic, maar zou 4G+ betere dekking kunnen hebben dan 4G? Ik zou denken van niet?

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
Cerberus_tm schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:47:
Off topic, maar zou 4G+ betere dekking kunnen hebben dan 4G? Ik zou denken van niet?
Lijkt me ook onwaarschijnlijk. Kaartje van Vodafone geeft dat ook aan:
https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml
Hier 4G binnen, en dat klopt ook ;)

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Heb niet zoveel MB's verbruikt afgelopen maand. 14 euro betaald en 15,12 euro terug gecashed xD.

Nieuwe abos zijn voor mij dus wel lekker voordelig :).

• WiseDise
quote:
xileS schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:47:
Heb niet zoveel MB's verbruikt afgelopen maand. 14 euro betaald en 15,12 euro terug gecashed xD.

Nieuwe abos zijn voor mij dus wel lekker voordelig :).
Loopt het bij jou nog via de bankrekening of Bitcoin?

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
WiseDise schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:23:
[...]

Loopt het bij jou nog via de bankrekening of Bitcoin?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• WiseDise
Members only:

Members only:

WiseDise wijzigde deze reactie 07-08-2017 21:28 (4%)

HN heeft zeker chille kanten.

Cerberus_tm wijzigde deze reactie 07-08-2017 21:41 (79%)

• MK_
  • Niet online

MK_

quote:
Cerberus_tm schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:53:
HN heeft zeker chille kanten.
^^Top edit :+
Members-only gemaakt, dan kan Google het ook niet lezen ;) Als @WiseDise dat ook ff wil doen... (De quote + je reactie).. :)

Members only:

MK_ wijzigde deze reactie 08-08-2017 00:12 (33%)

• WiseDise
quote:
MK1998NL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:03:
[...]

Members-only gemaakt, dan kan Google het ook niet lezen ;) Als @WiseDise dat ook ff wil doen... (De quote + je reactie).. :)

***members only***
Gehoor gegeven aan dat verzoek.

Members only:
@MK1998NL Ja, precies, dat bedoelde ik eigenlijk. Op sommige sites zijn spoilers alleen te zien voor leden (en dus niet voor meneer Google).

• Koos77
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 00:52
Goede hint, mss wat laat want deze site is vaker besproken in deze thread....
Maar niet alle actuele details.

• Fuku-San
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 12:52
Hoi, ik zag net op "mijn hollandsnieuwe" dat mijn in januari 2016 afgesloten "Sim only 1500" abbonement van 14 euro p/m net zo duur is als een nieuw sim only abbo van 4000mb en 4g. Het lijkt dus net alsof ik zonder bijbetalen kan overstappen.

Waar zit het addertje onder het gras? Ervaringen hiermee?

• HaTe

HaTe

haat niet

quote:
Fuku-San schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:55:
Hoi, ik zag net op "mijn hollandsnieuwe" dat mijn in januari 2016 afgesloten "Sim only 1500" abbonement van 14 euro p/m net zo duur is als een nieuw sim only abbo van 4000mb en 4g. Het lijkt dus net alsof ik zonder bijbetalen kan overstappen.

Waar zit het addertje onder het gras? Ervaringen hiermee?
Geen addertje, het is gewoon allemaal goedkoper geworden en 4G is nu standaard gratis.

Specs

• Fuku-San
quote:
HaTe schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:00:
[...]

Geen addertje, het is gewoon allemaal goedkoper geworden en 4G is nu standaard gratis.
Okay, dus geen andere einddatum contract, en ook geen tijdelijk tarief? aka: jij zegt; gewoon omzetten zsm?

• HaTe

HaTe

haat niet

quote:
Fuku-San schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:03:
[...]

Okay, dus geen andere einddatum contract, en ook geen tijdelijk tarief? aka: jij zegt; gewoon omzetten zsm?
Inderdaad zsm omzetten. Tot de einddatum van je huidige contract heb je de 4000 eenheden en 4G voor de prijs, daarna ga je over naar het "standaard" tarief van dat pakket, dus in die zin wel tijdelijk, maar niet anders dan wat je gewend bent.

Houd wel even in de gaten of je niet opeens toch meer moet betalen dan het bedrag wat je nu te zien krijgt (14 euro?). Bij mij werd er zomaar 2 euro meer in rekening gebracht en bij mijn vriendin 1 euro. Na contact met Hollandsnieuwe via Facebook chat werd dit wel goed gecorrigeerd!

HaTe wijzigde deze reactie 15-08-2017 13:06 (31%)

Specs

• Fuku-San
quote:
HaTe schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:04:
[...]

Inderdaad zsm omzetten. Tot de einddatum van je huidige contract heb je de 4000 eenheden en 4G voor de prijs, daarna ga je over naar het "standaard" tarief van dat pakket, dus in die zin wel tijdelijk, maar niet anders dan wat je gewend bent.
top, dus vlak voor de einddatum van mijn contract even uitkijken dat ik niet de volle mep ga betalen?

• HaTe

HaTe

haat niet

quote:
Fuku-San schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:07:
[...]
top, dus vlak voor de einddatum van mijn contract even uitkijken dat ik niet de volle mep ga betalen?
Ja, dan dus gewoon je contract verlengen.

Specs

• Fuku-San
quote:
HaTe schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:09:
[...]

Ja, dan dus gewoon je contract verlengen.
done. We zullen zien! Wel een beetje slordig van HN dat ze dit zelf niet onder de aandacht brengen bij mij. Dat deed Hi.nl destijds wel netjes.

Mazzeltje dat ik dus toevallig op mijnHN terechtkwam :P

• Koos77
Over einddatum gesproken: aan het eind van mijn 2jarig abo heb ik mijn nr weggeporteerd per einde maandcyclus. Enkele dagen daarvoor heeft HN geïncasseerd voor de nieuwe periode maar ik moest zelf na 1,5 maand het geld terug vragen.

Vroeg me af of dit de standaard-werkwijze van HN is en dus of meer mensen dit is overkomen ??

• NIMIC
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
@Koos77 dat is inderdaad standaard werkwijze. Hier al vaker genoemd. En het was bij mij ook zo 6 maanden geleden.
Dat gaat bij veel bedrijven zo. De maand waarin de dienst stopt betaal je nog vol, daarna wordt er de opvolgende maand een creditnota aangemaakt naar rato van wat je nog tegoed hebt.

• Koos77
Bij veel bedrijven gaat dat idd zo. Zoals al gezegd heb ik na 1,5 maand van HN niks vernomen dus geen creditnota of terugbetaling...
Dat is niet zoals het hoort.

ASW1 wijzigde deze reactie 16-08-2017 15:44 (68%)

• mr.day
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2018
Hebben meer mensen last van dat bij het bellen, dat er geen wachttoon is? Ik heb dit probleem nu ongeveer een week.

Gisteren al gebeld met de KS. Nu afwachten op verdere reactie nadat ik een standaard stappenplan heb uitgevoerd, zoals simkaart uitwisselen.

• Inteljean01
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-09 08:13
Wat is een wachttoon?
Ook via wikipedia kom ik er niet achter.
Pagina: 1 ... 42 ... 47 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True