Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:03
wmeester schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:19:
[...]

Beter laat dan nooit; ik moet op mijn Windows Phone i.c.m. HN ook altijd het vodafone apn nemen. Ik hoef alleen de MCC en MCN gegevens niet in te vullen.
Kan je je telefoon wel de automatische vodafone configuratie laten nemen?
Deze week in Frankrijk en België geweest.. Van alles geprobeerd... Ook de APN instellingen van vodafone geselecteerd, dat werkt ook niet.
Helaas niet de kans gehad om een sim-kaart van iemand anders te proberen.
Heb wel de neiging om te denken dat het niet aan HN, maar aan mijn telefoon (OnePlus One) ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hier een OnePlus 3 en dat werkt iig wel prima in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47
Ik mag weer verlengen en ben toch weer op HN uitgekomen. Voorheen had ik voor 14 € 1500 units. Meestal had ik nog 17 euro over en Thoornde dat op.
Als je bij een willekeurige provider buiten de bundel gaat betaal je 20 cent per minuut. En HN neemt alle kosten mee, dus ook buitenland. Dat heeft me al veel geld gescheeld. Twee weken geleden op wintersport gewoon data aangehad de hele vakantie; 5 euro verbruikt aan whatsapp en wat mailtjes ophalen. Ook diverse (korte) telefoontjes 'waar ben jij op de piste'. Ideaal.
Nu hebben ze ook nog 4G. Ik ga nu wel voor een jaar abonnement ipv twee jaar.

Overigens zijn de telefoons die ze aanbieden niet goedkoper dan dat je ze gewoon in 1x betaald in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor trouwens laatste tijd veel reclame over Wifi bellen met Vodafone, maar dit zal vast niet mogelijk zijn met HN (ook al dat ze wel het Vodafone netwerk gebruiken) neem ik aan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:41
xileS schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:46:
Ik hoor trouwens laatste tijd veel reclame over Wifi bellen met Vodafone, maar dit zal vast niet mogelijk zijn met HN (ook al dat ze wel het Vodafone netwerk gebruiken) neem ik aan toch?
is bij HN idd niet beschikbaar.

Zelf ben ik vandaag overgestapt op t-mobile. voor mij nooit meer HN :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
giovanni2903 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:56:
[...]

is bij HN idd niet beschikbaar.

Zelf ben ik vandaag overgestapt op t-mobile. voor mij nooit meer HN :P
Hoezo voor jou nooit meer HN? Heb je slechte ervaringen met HN? Slecht bereik? Klantenservice? Verkeerde facturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
service is vaak slecht, bundels zijn laag, tegoed wat vaak niet optijd word bijgeschreven (maak gewoon een systeem dat om 00:01 het tegoed bijschrijft ipv soms pas om 15:00 uur) etc etc. Hoofdkeuze is vooral de te kleine bundels.

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat het tegoed niet op tijd wordt bijgeschreven maar volstrekt willekeurig ergens op de dag (en soms zelfs pas de volgende dag) is inderdaad mijn grootste ergernis bij HN.
Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn om de tegoeden gewoon aan het begin van de dag beschikbaar te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van. Lijkt wel of ze verschillende systemen daarvoor hebben dan.

Tegoed is volgens mij altijd netjes op tijd bijgeschreven. Soms hoopte ik weleens dat ze te laat zijn, omdat ik tegoed niet op tijd op kreeg en nog net in buitenland was (dus kan dan geen Thoorn gebruiken) bv. Maar tot nu toe altijd in de ochtend gewoon nieuwe tegoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik weet niet of het normaal is, maar ik krijg mijn tegoed pas op de 1ste van de maand, terwijl de periode zogezegd afloopt op de 28ste van elke maand. En op de 1ste is het 's morgens niet altijd er bij, meestal pas rond 11u, maar soms ook pas 's middags.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14
Hmmm deze vakantie ook ellende gehad met het internet van Hollandsnieuwe. Heel veel APN instellingen geprobeerd maar geen één werkte. Het enige is dat ik niet heb herstart na het selecteren van een nieuwe APN. Wellicht dat het daarom geen effect had. Mijn vrouw had overigens een prima verbinding met HN...

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK1998NL schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:41:
Ik weet niet of het normaal is, maar ik krijg mijn tegoed pas op de 1ste van de maand, terwijl de periode zogezegd afloopt op de 28ste van elke maand. En op de 1ste is het 's morgens niet altijd er bij, meestal pas rond 11u, maar soms ook pas 's middags.
En heb je dan geen tegoed tussen de 28e en de 1e? Betaal je alles in die dagen dan buiten je bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Cerberus_tm schreef op maandag 13 maart 2017 @ 23:38:
[...]

En heb je dan geen tegoed tussen de 28e en de 1e? Betaal je alles in die dagen dan buiten je bundel?
Nope, mijn oude tegoed loopt dan ook door tot de 1ste :p Gelukkig, anders had ik allang actie ondernomen :p

Denk dat die 28e daarom gewoon een fout is, en dat dat de 1e moet zijn.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
MK1998NL schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 07:46:
[...]

Nope, mijn oude tegoed loopt dan ook door tot de 1ste :p Gelukkig, anders had ik allang actie ondernomen :p

Denk dat die 28e daarom gewoon een fout is, en dat dat de 1e moet zijn.
bij mij is et toen vorig jaar ook fout gegaan vanaf februari en staat er in de app dat ik mijn tegoed pas elke keer de 7e krijg terwijl ik het gewoon de 5e krijg. HN is een zooitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Tegoed is bij mij altijd keurig op tijd bijgeschreven. Ik heb weleens een mailtjes of smsje gehad dat ivm 'technische problemen' het later dan gepland was bijgeschreven maar heb daar ik de praktijk nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is bij jou "op tijd" dan, om 0:01 op de eerste dag van je bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Ik Thoorn mijn tegoed zoveel mogelijk op, dan blijft er meestal nog 50 cent over ofzo. Als ik dan 's ochtends om 0700 keek stond het erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is hier meestal niet het geval.
Kan er echt geen peil op trekken, "ergens in de loop van de dag" is nog de meest accurate omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windstorm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11-2022
Ook ik loop aan tegen de hogere tarieven dan de huidige actietarieven op de hollandsnieuwe website bij een wijziging van mijn bundel, daarop contact gezocht via facebook, wat op niks uitloopt en waar hn m.i. in strijdt handelt met haar eigen tariefvoorwaarden.

Zie: https://www.facebook.com/...we/posts/1039051812866098

Ze spreken zichzelf ook gewoon tegen: "de dan geldende tarieven zijn de tarieven die je ziet bij het plaatsen van de verlenging/nieuwe order of bij de bundelwijziging. De dan geldende tarieven van de wijziging hoeven niet altijd dezelfde te zijn als die van de verlenging/nieuwe order. "

Nu maar een email gestuurd via de website, ben benieuwd wat daaruit komt.

Ben uiteraard nog meer benieuwd naar de uitkomst van het geschil wat ASW1 aanhangig heeft gemaakt bij de geschillencommissie hieromtrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 12:27
Hollandsnieuwe heeft gewoon gelijk. Er staat 'de dan geldende promoties' dus de promoties die jij bij de wijziging van je bundel ziet gelden voor jou en die hoeven inderdaad niet gelijk te zijn aan de promoties voor nieuwe klanten of verlengingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Onzin. Kan er nog niet teveel over loslaten maar ze geven toe dat ze fout zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Dat is heel mooi dan, want zo'n zaak via de geschillencommissie duurt maanden (tenminste in 2010 ;)).
Dan ben je beter af met een snelle oplossing mits in jouw voordeel natuurlijk.

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Even een kleine update hoe het er voor staat in het conflict over de bundelwijzigingen:
De juridische afdeling van het moederbedrijf (Vodafone ziggo) heeft nadat het geschil bij hen was binnengekomen de zaak goed opgepakt.
Er is mij het aanbod gedaan dat mijn bundel alsnog handmatig gewijzigd zou worden, het verschil dat al betaald is terugbetaald zou worden en ik daarnaast het klachtengeld terug zou krijgen, precies zoals ik ook gevraagd had.
Vooralsnog heb ik dit aanbod niet geaccepteerd, aangezien het de vraag open laat wat alle andere klanten dan moeten doen. Want stel dat ik accepteer dan is het geschil voorbij en is er geen uitspraak van de Geschillencommissie Telecommunicatie waarop anderen zich kunnen beroepen.
De vraag is dus wat ik jullie en andere klanten dan moet adviseren, allemaal een eigen geschil beginnen om de wijziging voor elkaar te krijgen?
Er wordt overlegd bij en met HN om te kijken hoe dit nu verder moet, wat ik wil is dat er een regeling komt waarbij iedereen die dit wil alsnog de voordeliger bundel kan afsluiten, als dit gebeurt dan zal ik het geschil laten vallen en het aanbod accepteren. Volgende week hoor ik meer hierover.

Daarnaast is mij verteld dat HN in de toekomst wil naar een systeem waarbij de bundelprijzen ook formeel vast liggen gedurende de gehele contractperiode. Daarvoor moeten echter de bestaande tariefvoorwaarden worden aangepast. Indien die ook voor bestaande klanten worden aangepast dan moet er een opt-out voor hen komen (niet akkoord met wijziging voorwaarden is dan grond om het contract zonder verdere verplichtingen te kunnen ontbinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op mijn Android toestel eigenlijk altijd de voorkeursnetwerktype op 2G/3G (Automatisch) staan, aangezien ik niet een 4G abo heb bij HN. Ik ging er eigenlijk ervan uit dat dit ook minder accu zou kosten, maar is dit eigenlijk wel zo? Of zal het geen verschil uitmaken met 2G/3G/4G (Automatisch), ook al heb je geen 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
maakt denk ik niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Ik kan nu opeens wel mijn belbundel veranderen naar de nieuwe tarieven, en dat al met ingang vanaf 02-04 :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Haha, gelukt! Ze zijn overstag gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik heb vandaag ook kunnen wijzigen:
Vanaf 29-03-2017 gaat je wijziging in:

Sim Only 2000 25,- 12,-
Gaat ook per morgen in (kost me evenveel als 1500, maar 500Mb meer :P)

Huidig abonnement:
je huidige abonnement

Sim Only 1500 23,- 12,-

4G internet 5,- 1,-

[ Voor 25% gewijzigd door MK_ op 28-03-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

HaTe

haat niet

Kan niet van 2000 voor 15 euro direct naar 12 euro. Moet dus blijkbaar eerst een tussenstap maken naar 1500.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Yup, even een maandje heen en weer switchen. Zo is het altijd al geweest.

Ik ga het geschil bij de Geschillencommissie Telecom nu beëindigen, uiteraard na teruggave klachtengeld.

Zoals ik al eerder aangaf zit er in de toekomst wel een wijziging van de tariefsvoorwaarden aan te komen, waar bestaande klanten tzt mee akkoord moeten gaan. Doe je dat, dan zit je vanaf dan vast aan je bundeltarieven voor de rest van je contract. Indien niet akkoord dan kun je voor een opt-out gaan waarbij je je contract beëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14
ASW1 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:16:
Haha, gelukt! Ze zijn overstag gegaan.
Geweldig! Meteen maar even aangepast. Nu 500 extra minuten/mb's en 4G voor maar 1€ extra.

ASW1 _/-\o_ _/-\o_ Thnx!

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:45
Inderdaad!! Gelukt, ook bij mij. Ik heb nu ook 500 extra minuten/MB/SMS en 4G internet voor € 1.
Dat is super. Kan ik meteen checken of 4G voor mij wel of niet interessant is.

Bedankt ASW1!!

Ik had ook wel geageerd bij de Klantenservice, maar vond een officieel geschil toch teveel gedoe. Ook al omdat mijn abonnement binnen een half jaar afloopt. Nu ga ik een half jaar van deze aanbieding profiteren, en maak dan de keuze of ik wel of niet bij HN blijf.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 09:38
Ook aangepast. Betaal nu € 14,- voor 1000 incl. 4G. Nu aangepast naar 1500 voor € 10,- Kan alleen niet goed zien of hier nog € 2,- voor 4G bij komt.... maar goed sowieso goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:17
Bij 1500 is 4G €1,-.
Top ASW1 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ !!!
Net overgestapt naar 2000 voor dezelfde prijs als wat ik betaalde voor 1500. Vanavond m'n vriendin ook nog even laten wijzigen en daarna nog m'n ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Super!!! Van harte bedankt ASW1 _/-\o_
Ik ben toch maar overgegaan op 500Mb meer & 4G voor 1,- meer per maand 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
nice ASW1, ikzelf ben per 10 april weg bij HN, maar super dat je dit gelukt is voor de nog huidige klanten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning!! Jammer dat ik waarschijnlijk ook weg ga, maar heel goed gedaan. Als meer mensen dit soort dingen zouden doen, zouden grootbedrijven ons vast beter behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inteljean01
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-07 14:13
Vreemd. Gisteren ingelogd om mijn abonnement te wijzigen. Krijg ik te lezen:
«Op dit moment kan je geen wijzigingen doorvoeren.
Vanaf 28-03-2017 kan je weer bundels wijzigen.»
Maar het wàs juist de 28e. 8)7 Enfin, dan maar wachten tot woensdag. Vandaag opnieuw ingelogd en nu staat er:
«Op dit moment kan je geen wijzigingen doorvoeren.
Vanaf 29-03-2017 kan je weer bundels wijzigen.»
Maar het ís de 29e. 8)7
Ik vraag me af in welke tijdzone ze bij HN leven. :9~

Maar inmiddels is het me zoëven wel gelukt. Het is dus toch echt de 29e. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Inteljean01 op 29-03-2017 18:20 . Reden: Inmiddels toch gelukt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Hallo,

Sinds afgelopen woensdag krijgt mijn vriendin geen verbinding meer met het internet op haar Samsung galaxy A5. Ik heb een aantal standaard poging gedaan om het te fixen, maar dat is niet gelukt. Ze krijgt wel een H+ verbinding boven in beeld, maar ze kan met geen mogelijkheid het internet op. Via Wifi lukt het wel, en kan ze dus nog wel iets met haar telefoon, maar het is wel raar dat het zonder niet lukt.

Ik heb via google weinig kunnen vinden en ook bij hollandsnieuwe zijn geen grote storingen oid. Heeft hier iemand toevallig enig idee wat er mis mee kan zijn?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Wat zei de Klantenservice?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat gebeurde er toen je jouw simkaart in haar telefoon deed en de hare in de jouwe?
En heb je gecontroleerd of het tegoed niet misschien op is?

[ Voor 26% gewijzigd door ASW1 op 31-03-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
over 6 dagen stopt mijn abo bij HN, krijg ik een mailtje dat ze binnen 5 dagen weer 24 euro gaan afschrijven. is helemaal raar, want hier zit 9 euro toestelkosten bij die je maar 2 jaar betaald. Dat incasso gaat mooi niet gebeuren :P . Slechte administratie daar in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Van incasso's blokkeren wordt meestal niemand wijzer. Als ik jou was zou ik de Klantenservice even benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
giovanni2903 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:46:
over 6 dagen stopt mijn abo bij HN, krijg ik een mailtje dat ze binnen 5 dagen weer 24 euro gaan afschrijven. is helemaal raar, want hier zit 9 euro toestelkosten bij die je maar 2 jaar betaald. Dat incasso gaat mooi niet gebeuren :P . Slechte administratie daar in ieder geval
Ik kan natuurlijk niet in jouw contract kijken, maar hou je er wel rekening mee dat na het afloop van je contract periode je korting ook verloopt? Die toestelbundel mag er dan wel afgaan, maar je maandkosten worden voor de rest wel hoger...

Tenzij je een verlenging hebt geregeld (met nieuwe korting) of tijdig een nieuw contract bij een andere provider hebt afgesloten met nummerbehoud.

[ Voor 10% gewijzigd door troftnom op 03-04-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
troftnom schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:25:
[...]

Ik kan natuurlijk niet in jouw contract kijken, maar hou je er wel rekening mee dat na het afloop van je contract periode je korting ook verloopt? Die toestelbundel mag er dan wel afgaan, maar je maandkosten worden voor de rest wel hoger...

Tenzij je een verlenging hebt geregeld (met nieuwe korting) of tijdig een nieuw contract bij een andere provider hebt afgesloten met nummerbehoud.
heb per 10 april een heel nieuw contract bij t-mobile en heb al 24 keer betaald. Vandaag hebben ze 24 euro afgeschreven, maar heb deze dus teruggeboekt :)
ze nemen vanzelf wel contact met me op (of niet, aangezien het een rotzooi is bij HN) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Het is me nog niet duidelijk of je contract ook echt op 10 april afloopt of eerder al. Anders is het wel erg vreemd dat ze nog geld afschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:47
Nagenoeg hetzelfde verhaal hier..

7 april loopt mijn abo af en ga ik over naar een andere provider.

Tot op heden heb ik een abonnement van 26 euro bij HN (incl. toestel).

Vrijdag werd er opeens 37 euro afgeschreven (nieuw tarief na einde contract + toestel).

Vrijdag heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice en binnen 3 minuten was het geregeld.
Geld zou binnen 3 dagen (niet werkdagen) terug gestort zijn.
Storneren zou voor problemen kunnen zorgen ivm aanmaningen, afsluiten en mogelijk niet over kunnen naar een andere provider.

Gisteren heb ik het foutief geïncasseerde bedrag ook daadwerkelijk terug ontvangen.
Het mooie is... vanmorgen stond er wel opeens nog nieuw beltegoed en databundel bij op mn account...

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Storneren is volgens mij nooit een goed idee bij zulke bedrijven, dan ben je achteraf nog meer tijd aan kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:50
vaak krijg je (een maand later) ook vanzelf het teveel betaalde bedrag terug gestort, automatische proces.
durf niet te zeggen of dit ok bij HN het geval is, heb wel ervaring met andere service-providers op dit gebief

[ Voor 34% gewijzigd door SolarOrbiter op 04-04-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
had het al teruggeboekt, zal maar even contact opnemen morgen *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
giovanni2903 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:12:
had het al teruggeboekt, zal maar even contact opnemen morgen *zucht*
vandaag even berichtje gestuurd via facebook. kreeg dit als antwoord;

"Hi Giovanni, ik heb even gekeken en zie inderdaad dat je gelijk hebt. Ik heb de betaling uit het systeem verwijderd. Onze excuses voor het ongemak! De opzegging staat verder correct verwerkt, dus het zal niet meer voorkomen. Groetjes, "

leuke is wel dat ze gister mn bundel gewoon hebben aangevuld en niet hebben verwijderd na mn berichtje. hopelijk brengen ze die niet in rekening binnenkort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:57
Aangezien mijn abbonnement binnekort afloopt ben ik op zoek naar een nieuw sim only abbo.
Nu kwam ik uit op die van holllandsnieuwe.
(https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only)
Die met 2 jaar 1500 bel/sms/mb met 4g.
Nu ging ik echter kijken op hun site van 4g geschikte toestellen en toen stond mijn telefoon er niet tussen :| .
Ik heb een motorola moto x 2014.
Nu ging ik op de site kijken van vodafone want hollandsnieuwe zit op hun netwerk maar daar kon ik mijn telefoon ook niet vinden.
Als ik echter de specificaties van mijn telefoon erbij haal dan wordt 4g wel ondersteund.
Kan ik er dus gewoon vanuit gaan dat als ik dat abbonnement haal dat mijn telefoon dat ondersteund op alle banden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Laatst online: 16:08
Redesign1 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:05:
Aangezien mijn abbonnement binnekort afloopt ben ik op zoek naar een nieuw sim only abbo.
Nu kwam ik uit op die van holllandsnieuwe.
(https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only)
Die met 2 jaar 1500 bel/sms/mb met 4g.
Nu ging ik echter kijken op hun site van 4g geschikte toestellen en toen stond mijn telefoon er niet tussen :| .
Ik heb een motorola moto x 2014.
Nu ging ik op de site kijken van vodafone want hollandsnieuwe zit op hun netwerk maar daar kon ik mijn telefoon ook niet vinden.
Als ik echter de specificaties van mijn telefoon erbij haal dan wordt 4g wel ondersteund.
Kan ik er dus gewoon vanuit gaan dat als ik dat abbonnement haal dat mijn telefoon dat ondersteund op alle banden?
Ik zit weliswaar niet bij HollandsNieuwe, maar met mijn Moto X 2014 (model XT1092) heb ik overal 4G met Vodafone. Mijn Moto X komt wel uit Duitsland en ondersteunt de frequentiebanden 1,3,7 en 20 dus 2100, 1800, 2600 en 800 MHz, misschien dat jij een Nederlands model hebt met iets andere banden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Moto X:
800MHz, 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz , 2600MHz
Hollandsnieuwe:
800MHz, 900MHz, 1900MHz, 2100MHz, 2600MHz

Zou normaal moeten werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Laatst online: 19:57
Oke hartelijk bedankt.
Dan ga ik het nieuwe abbonnement bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb nu een 2000/3g/1 jaar abo, t/m oktober voor 16 euro pm

Ik kan dit dus veranderen door 1 maand naar 1500 te gaan en dan weer terug naar 2000 en bespaar me dan 3 euro per maand?

Heeft dit gevolgen voor de looptijd van het contract?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja en nee. In die volgorde.

[ Voor 60% gewijzigd door ASW1 op 08-04-2017 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:55
Vandaag voor moeders de vrouw haar abbo verlengd naar 1500 mb/min/sms en 4G voor 11 eu per maand. Geen gekke deal vind ik. De verleiding niet kunnen weerstaan om er ook maar een Samsung J5 2016 bij te kopen voor 8 eu per maand / 24 maanden.

Vraag aan jullie: zit er bij de levering van het toestel dan ook een nieuwe sim? Want ze heeft nu een microsim en in de J5 gaat een nanosim.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou maandag even contact opnemen met de klantenservice om te vragen of ze je een nieuwe sim willen opsturen vanwege de toestelwissel.
Maar vorig jaar zijn alle simkaarten toch nog uitgewisseld? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je toen geen 3-in-1 simkaart hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
rowicom schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:19:
Vandaag voor moeders de vrouw haar abbo verlengd naar 1500 mb/min/sms en 4G voor 11 eu per maand. Geen gekke deal vind ik. De verleiding niet kunnen weerstaan om er ook maar een Samsung J5 2016 bij te kopen voor 8 eu per maand / 24 maanden.

Vraag aan jullie: zit er bij de levering van het toestel dan ook een nieuwe sim? Want ze heeft nu een microsim en in de J5 gaat een nanosim.

Iemand?
als het goed is kan je bij de huidige simkaart er nog een randje afdrukken zodat je een nano-sim overhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Ja, inderdaad. Er zit nog een randje rond de micro sim en als je dat wegdrukt heb je een nano sim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:03

Barrycade

Through the...

Net mailtje binnen: bundels van HN gaan dus in Juni ook 1:1 gelden in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
mijn abonnement loopt af op 20 mei.
op mijn Hollands nieuwe app heb ik nu de kosten Sim only 1000 voor 12 euro en toestelkosten 11 euro.

betaal ik dan na 20 mei nog maar 12 euro als ik hier niks aan verander of blijft dit dan 23 euro?

[ Voor 7% gewijzigd door fespen op 07-05-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:03

Barrycade

Through the...

Nee waarschijnlijk veel meer. Je moet even kijken wat het wordt maar de lage tarieven zijn zogenaamd korting.

Je gaat denk ik 20+ euro betalen voor je abbo.

Dus kwestie van verlengen naar sim only. Dan maak je weer gebruik van de lage tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:30
Meer mensen last van dat tegoed op 0 staat bij Hollandsnieuwe (wat waarschijnlijk niet klopt) maar dat er ook niet automatisch opgewaardeerd wordt, ondanks dat dat wel aan staat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
zijn er medegebruikers van hollandsnieuwe die ook ervaren dat de SMSjes met een vertraging van >5 minuten pas binnenkomen? De timestamp van de SMS klopt wel gewoon met de correcte verzendtijd, ze komen alleen een paar minuten later aan. Natuurlijk boeit dat niet voor dom smsen met anderen. Maar als je wilt inloggen met SMS codes op het werknetwerk dan is dat hinderlijk: De code wordt niet meer herkend en ik kan niet inloggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

BB-One schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:28:
Meer mensen last van dat tegoed op 0 staat bij Hollandsnieuwe (wat waarschijnlijk niet klopt) maar dat er ook niet automatisch opgewaardeerd wordt, ondanks dat dat wel aan staat? 8)7
Geen last van gehad. Vermoed dat de HN app weer eens niet werkte. Beltegoed kan je ook opvragen via *101#, dan krijg je een sms'je ;)
HBSVDK schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 00:10:
zijn er medegebruikers van hollandsnieuwe die ook ervaren dat de SMSjes met een vertraging van >5 minuten pas binnenkomen? De timestamp van de SMS klopt wel gewoon met de correcte verzendtijd, ze komen alleen een paar minuten later aan. Natuurlijk boeit dat niet voor dom smsen met anderen. Maar als je wilt inloggen met SMS codes op het werknetwerk dan is dat hinderlijk: De code wordt niet meer herkend en ik kan niet inloggen....
Ik stuur niet vaak sms'jes, maar de laatste keer ging het wel direct. Is het recent of altijd al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
MK1998NL schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 00:29:
[...]

Geen last van gehad. Vermoed dat de HN app weer eens niet werkte. Beltegoed kan je ook opvragen via *101#, dan krijg je een sms'je ;)

[...]

Ik stuur niet vaak sms'jes, maar de laatste keer ging het wel direct. Is het recent of altijd al?
nee sinds een dag of 3. Duurde ook al even zojuist om beltegoed sms te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Beltegoed SMS duurt altijd ff ;) Maar ik zal straks even proberen of het bij mij ook zo lang duurt om een sms te ontvangen :) Beltegoed sms duurde niet langer dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 15:50
zelfde hier. duurt soms een aantal minuten voordat het smsje binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik heb het nog getest, binnen 5 seconden een SMS'je binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:14
Weet iemand hoe een sim only (zonder toestel) geleverd wordt? Moet je het contract tekenen aan de deur of voldoet de iDEAL betaling voor de eerste maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Da's leuk!

Zo ik heb net mijn abonnement aangepast. Had 2000 min/MB's + 4G voor € 13 per maand, heb nu 3000 min/MB's (+4G) voor diezelfde € 13 per maand. Da's 50% extra voor dezelfde prijs.

Goede deal volgens mij.

Zeker als ik mijn ongebruikte tegoed kan opthoornen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nocalimero schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:39:
[...]

Da's leuk!

Zo ik heb net mijn abonnement aangepast. Had 2000 min/MB's + 4G voor € 13 per maand, heb nu 3000 min/MB's (+4G) voor diezelfde € 13 per maand. Da's 50% extra voor dezelfde prijs.

Goede deal volgens mij.

Na afloop van je abonnement moet je het volle pond betalen.
Tevens zijn overgebleven min/sms/mb's volgens mij niet mee te nemen naar de volgende maand.
Bij Telfort kan dit wel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:53:
[...]

Tevens zijn overgebleven min/sms/mb's volgens mij niet mee te nemen naar de volgende maand.
Ja? Wat is je punt?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Da's leuk!

Goede deal volgens mij.

Mij lukt het niet op m'n abonnement aan te passen... Krijg deze melding:
Op dit moment kan je geen wijzigingen doorvoeren.
Vanaf 17-06-2017 kan je weer bundels wijzigen.
Heb een 2-jarig abonnement dat 17 september afloopt, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Zou het wel prettig vinden als ik nog 3 maandjes op 4g kan internetten op zich, daarna ben ik wel weg bij hollandsnieuwe trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:53:
[...]

Na afloop van mijn abonnement (over een paar maand) kan ik een nieuw abonnement afsluiten ...

Overgebleven tegoed kan ik opthoornen. In een zuinige maand kan ik zelfs meer terugkrijgen dan ik betaald heb. Dat lukt je bij Telfort en anderen niet ...

En op het moment dat dit niet meer kan bij HN ga ik naar het laagst mogelijke abonnement. Groot voordeel vind ik dat je je abonnement steeds kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

WiseDise schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 19:11:
Weet iemand hoe een sim only (zonder toestel) geleverd wordt? Moet je het contract tekenen aan de deur of voldoet de iDEAL betaling voor de eerste maand?
Ik had mijn abbo besteld via Typhone, maar ik moest mijn contract wel opsturen.
[...]
Da's leuk!

Goede deal volgens mij.

Ik ben van 2GB 4G naar 4GB 4G gegaan. Mijn abonnement loopt op 29 juni 2017 af, maar ik had al verlengd. Verlenging kan je echter ongedaan maken 14 dagen voor het ingaan van het nieuwe contract. 29-14=15 juni, oftewel vandaag :D

Ik ga nu 1€ omhoog, maar ik krijg dubbel zoveel. Zeker met de aanstaande vakantie en het roamen in het buitenland (ik studeer in België) leek het me een logische stap. En ik heb meer tegoed om te thoornen :Y)
wimjongil schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:20:
[...]
Mij lukt het niet op m'n abonnement aan te passen... Krijg deze melding:
[...]
Heb een 2-jarig abonnement dat 17 september afloopt, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Zou het wel prettig vinden als ik nog 3 maandjes op 4g kan internetten op zich, daarna ben ik wel weg bij hollandsnieuwe trouwens. :)
Jouw nieuwe periode gaat in vanaf 17 juni? Je kan je abonnement wijzigen 2 weken voor het ingaan van je nieuwe abonnement. (de 3de dus in jouw geval). Die datum ben je gepasseerd, dus je moet wachten op de nieuwe periode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
MK1998NL schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:03:
[...]

Ik had mijn abbo besteld via Typhone, maar ik moest mijn contract wel opsturen.

[...]

Ik ga nu 1€ omhoog, maar ik krijg dubbel zoveel. Zeker met de aanstaande vakantie en het roamen in het buitenland (ik studeer in België) leek het me een logische stap. En ik heb meer tegoed om te thoornen.
Bedankt voor je reactie! Welke variant van Thoorn gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

WiseDise schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:37:
[...]
Bedankt voor je reactie! Welke variant van Thoorn gebruik je?
€0,84/gesprek methode. Brengt het meeste op :p Nummer in adresboek zetten, bellen (zorg dat je via nummerherkenning werkt, staat op Thoorn uitgelegd) en na 8 seconden kan je neerleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Da's leuk!

Goede deal volgens mij.

Als je toch Thoorn gebruikt, kan je net zo goed naar de 4000 abo. Is volgens mij nog goedkoper icm met Thoorn, als je genoeg tegoed overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Werkt het opwaarderen per sms naar 101 ook vanuit het buitenland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

xileS schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 01:21:
[...]
Als je toch Thoorn gebruikt, kan je net zo goed naar de 4000 abo. Is volgens mij nog goedkoper icm met Thoorn, als je genoeg tegoed overhoudt.
Is inderdaad een pak voordeliger. Als je 3000Mb verbruikt bij het 3000Mb Abo, kan je €0 terug bellen. Bij de 4000Mb Abo heb je dan nog €7,50 tegoed over = €4,20 via Thoorn. En dat voor €1 meer ;)
rowicom schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:12:
Werkt het opwaarderen per sms naar 101 ook vanuit het buitenland?
Ik heb nog nooit opgewaardeerd, maar lijkt me wel. Vanuit het buitenland kan je zo ook gewoon je beltegoed opvragen, dus opwaarderen lijkt me ook gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK1998NL schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Is inderdaad een pak voordeliger. Als je 3000Mb verbruikt bij het 3000Mb Abo, kan je €0 terug bellen. Bij de 4000Mb Abo heb je dan nog €7,50 tegoed over = €4,20 via Thoorn. En dat voor €1 meer ;)
Precies, heb daarom ook voor 4000 mb gekozen. Je moet wel gek zijn om 3000 mb te kiezen ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
Internetten in het buitenland met HN.... Vorig jaar en het jaar daarvoor een hoop gezeik gehad. Alle instellingen stond goed en je zag ook dat de telefoon op het netwerk inlogde. Enkele seconden later werd de verbinding dan weer verbroken. Uiteindelijk was fatsoenlijk internetten niet mogelijk.
Ga ik dit jaar in Duitsland weer tegen dit probleem aanlopen? Toestel is een simpele Samsung J5 en de instellingen staan op live.vodafone.com.
Hoe is de ervaring van anderen met (4G) internet in de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

xileS schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:28:
[...]
Precies, heb daarom ook voor 4000 mb gekozen. Je moet wel gek zijn om 3000 mb te kiezen ;p.
Inderdaad :D
rowicom schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:30:
Internetten in het buitenland met HN.... Vorig jaar en het jaar daarvoor een hoop gezeik gehad. Alle instellingen stond goed en je zag ook dat de telefoon op het netwerk inlogde. Enkele seconden later werd de verbinding dan weer verbroken. Uiteindelijk was fatsoenlijk internetten niet mogelijk.
Ga ik dit jaar in Duitsland weer tegen dit probleem aanlopen? Toestel is een simpele Samsung J5 en de instellingen staan op live.vodafone.com.
Hoe is de ervaring van anderen met (4G) internet in de EU?
Zelf nog niet veel gebruikt (want voorheen te duur :p ) maar de keren dat ik het heb gebruikt (Google Maps in België omdat ik de weg kwijt was :X ) werkte het prima ;) APN hier ook live.vodafone.com

Er is sprake van onredelijk gebruik van je abonnement als je gedurende een periode van vier maanden meer tijd in het buitenland doorbrengt dan in Nederland én meer verbruik vertoont in het buitenland dan in Nederland.
Als ik het juist begrijp is het enkel onredelijk verbruik als je a) meer tijd door brengt in het buitenland dan in NL én b) meer verbruikt in het buitenland. Indien je aan 1 van de 2 voldoet is het dus geen onredelijk verbruik? :D
offtopic:
Ik ben 5 dagen/week in België en 7 dagen/week in NL, dus dan zou ik onbeperkt kunnen roamen (tot 4GB) :D

[ Voor 22% gewijzigd door MK_ op 16-06-2017 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
MK1998NL schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Goed gerekend! Ik heb mijn wijziging naar 3000 Mb geannuleerd, en een 4000 Mb abonnement aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies de reden dat ik een 2000mb abo (was eerst de max) hiervoor. Was niet dat het ik nodig had ;p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MK1998NL schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:03:
[...]

Jouw nieuwe periode gaat in vanaf 17 juni? Je kan je abonnement wijzigen 2 weken voor het ingaan van je nieuwe abonnement. (de 3de dus in jouw geval). Die datum ben je gepasseerd, dus je moet wachten op de nieuwe periode ;)
Nu is het me gelukt! Betaal €1.50 minder per maand en ga er 2800mb per maand op vooruit, plus 4g. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 17:28
Zijn er mensen die van Ziggo (Vodafone) naar Hollands Nieuwe (Vodafone) zijn gegaan? Wat was jullie ervaring?

Betaal nu 15 euro per maand voor 1.5GB/500min en voor 15 euro per maand heeft HN 4000 MB / MIN / SIM bij een 1-jarige abonnement.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
Hollandsnieuwe doet zeker nog niets met VoLTE? Ik bel zeker nog steeds via 3G straks?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Lisadr schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:58:
Zijn er mensen die van Ziggo (Vodafone) naar Hollands Nieuwe (Vodafone) zijn gegaan? Wat was jullie ervaring?

Betaal nu 15 euro per maand voor 1.5GB/500min en voor 15 euro per maand heeft HN 4000 MB / MIN / SIM bij een 1-jarige abonnement.
Qua netwerk exact hetzelfde, al is de klantenservice van HN niet geweldig. Daar betaal je ook niet voor ;) Geeft meer value-for-money dan bij Ziggo ;)
WiseDise schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:23:
Hollandsnieuwe doet zeker nog niets met VoLTE? Ik bel zeker nog steeds via 3G straks?
Nope en ja. In die volgorde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo bestellen via cashbackxl krijg je nog een beetje cashback 🤔
Ben benieuwd naar het bereik hier aangezien Vodafone en T-Mobile niet echt goed werken op mijn locatie.
Maar Telfort en KPN zijn stukken duurder evenals Simyo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 21:42
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:40:
Ik ga zo bestellen via cashbackxl krijg je nog een beetje cashback 🤔
Ben benieuwd naar het bereik hier aangezien Vodafone en T-Mobile niet echt goed werken op mijn locatie.
Maar Telfort en KPN zijn stukken duurder evenals Simyo.
Dan ga je met Hollands nieuwe ook niet tevreden zijn want die gebruiken het Vodafone netwerk.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Jassy schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:09:
[...]
Dan ga je met Hollands nieuwe ook niet tevreden zijn want die gebruiken het Vodafone netwerk.
Correct, Hollandsnieuwe is een virtuele provider welke opereert over het Vodafone netwerk. Een dochteronderneming van Vodafone dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan vraag ik me nog wel af of een virtuele provider "slechter" is als Vodafone zelf.
Hetzelfde geldt voor aanbieders op het KPN netwerk.
(offtopic): met AH mobiel prepaid gewoon eens geprobeerd om te testen heb ik hier goed bereik is KPN.
Dan toch maar voor Telfort gaan denk ik helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseDise
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:42:
Dan vraag ik me nog wel af of een virtuele provider "slechter" is als Vodafone zelf.
(offtopic): met AH mobiel prepaid gewoon eens geprobeerd om te testen heb ik hier goed bereik is KPN.
Bekende virtuele aanbieders op het Vodafone netwerk zijn inderdaad schaars. Heb je al eens naar Youfone gekeken op het KPN net? Ook goed te doen qua prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:42:
Virtuele providers gebruiken hetzelfde netwerk, dus maak je daar geen zorgen over. Verschil is dat je niet direct de nieuwste technologieën (bijv. VoLTE) of de "service" hebt. Verder geen verschil naast de aantrekkelijkere tarieven.

Pagina: 1 ... 41 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie