Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 15:38

Wekkie

Yeah

Heb zelf ook mijn sim only verlengd, de 1000/1000/1000 bundel voor één jaar, dan kijk ik over een jaar wel weer verder zonder heel lang vast te zitten.

Nu heeft HN deze maand de iPhone 5S in de aanbieding voor €12 (2jr) of €23 (1jr, €9 eenmalig) per maand, totaal circa €310 incl. bezorgkosten, en de Huawei P8 voor dezelfde prijs. Bij die laatste kun je nu tijdelijk ook nog €100 cashback scoren. Opzich wel voordelige deals, en zeker die 5S trekt me wel (lekker handzaam toestel).

Ik ben opzich nog tevreden met mijn vrij simpele Android telefoon, al is vooral een betere camera mooi meegenomen. Nouja, dat is een aparte overweging, maar wat ik me ook zat af te vragen: de nieuwprijs van de 5S is nu zo'n €450. Is het geen hele makkelijke win-win situatie om zo'n 5S mee te bestellen en 'm dan gloednieuw en geseald door te verkopen voor circa €380? Hoe wordt dat geregeld met garantieoverdracht, moet de koper dan allerlei informatie over mij en mijn abonnement hebben? Gaat Marktplaats nu niet overspoeld worden met toestellen?

HN biedt het toestel nu in elk geval fors onder de nieuwwaarde aan bij een abonnement. Of signaleert dit slechts een komende prijsverlaging en is het toestel binnenkort overal voor een kleine €300 te scoren?

I've got a feeling...

Wat een waardeloze klantenservice heeft Hollandsnieuwe.
Ik heb ze nog nooit nodig gehad maar nu wel en ze geven gewoon niet thuis.
Om raadselachtige redenen kan ik niet meer inloggen de website accepteert mijn login eenvoudigweg niet.
Ik kan om een nieuw wachtwoord vragen, dat komt dan ook keurig aan per email maar met het nieuwe ww kan ik dan net zo min inloggen.

Op maandag contact met ze gehad via twitter, ze hebben toen mijn email adres gewijzigd in een ander adres, maar dat haalde niets uit. Sindsdien vertikken ze het om op mijn tweets te reageren.
DM of openbaar zichtbare tweets, het maakt niet uit, ik probeer het meerdere malen per dag maar ze reageren gewoon helemaal nergens meer op.
Geen idee wat de reden daar voor is maar het is uiterst onbeschoft. Het technische probleem zit duidelijk bij hen en ze weigeren domweg om er iets aan te doen of uberhaupt maar te reageren.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Eergisteren een mail van HN gehad, dat ze de snelheid gaan verhogen (leuk) en dat ik daarvoor een andere simkaart nodig heb (really? Naja, zal wel), en dat dat binnenkort gaat/moet gebeuren...

Dat wordt voor mij lastig, aangzien ik de komende maanden niet in Nederland ben.

Ik heb zitten zoeken of het een probleem is als ik de kaart later pas omwissel, maar daarover kan ik niets vinden... en helaas ook geen mailadres om de vraag te stellen. Klantenservice is ook (tijdelijk?) niet bereikbaar per mail, alleen chat/social media/bellen... tijdens kantooruren... handig met 8 uur tijdsverschil :(

Is het nou zo moeilijk om gewoon ff te kunnen mailen? Blijkbaar wel... Blijkbaar krijg ik binnenkort nog een bericht over het hoe en wat m.b.t. het omwisselen. Ik wacht daar wel op, en hopelijk kan ik dan gewoon weer mailen met de klantenservice.

Jammer, ik was zo tevreden over HN, prima prijs/abonnenmentsvorm/serice... maar dat laatste lijkt een beetje achteruit te gaan... Iemand enig idee waarom mailen met klantenservice niet kan? Of wanneer dat eventueel wel weer kan?

[ Voor 4% gewijzigd door EMP op 10-12-2015 04:51 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 10:47
Ik ben dus nieuw met thoorn. Klopt het als ik mijn huidige 275 units voor 6,75 overzet naar 1000 naar 10 euro dat ik dan 19 euro beltegoed krijg? Volgens de rekenhulp van thoorn zou ik bij volledig opbellen 10,92 krijgen? Dan zou ik winst maken, zie ik iets over het hoofd?
Id het bij het nieuwe abbo zo dat je nog steeds niet over je beltegoed heen kan? Was me ook nog niet helemaal duidelijk.
Al met al lijkt overstappen aantrekkelijk, omdat ik nu ook niet helemaal de maand doorkom.
EMP schreef op donderdag 10 december 2015 @ 04:49:
Klantenservice is ook (tijdelijk?) niet bereikbaar per mail...

en hopelijk kan ik dan gewoon weer mailen met de klantenservice.

... Iemand enig idee waarom mailen met klantenservice niet kan? Of wanneer dat eventueel wel weer kan?
Vergeet het maar.
Mailen kan al maanden niet meer, en dat "tijdelijk niet beschikbaar" is een wassen neus.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

ASW1 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 06:09:
[...]

Vergeet het maar.
Mailen kan al maanden niet meer, en dat "tijdelijk niet beschikbaar" is een wassen neus.
Was d'r al bang voor... Naja, over een tijdje anders maar weer eens kijken naar wat anders... nu maar hopen dat tot die tijd er niets geks gebeurd. Ik betaal dat domme abbo gewoon door voornamelijk omdat ik mijn nummer wil houden, en geen gedoe wil hebben zodra ik weer terug ben...

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:47
mooi die aanbieding van 10 euro voor 2 jaar (1000 min/sms/mb) en 11 euro voor 1 jaar.
Nu wordt mijn nummer pas op 21 december actief en heb ik een contract van nog 14 euro voor 1 jaar.
zou ik deze nog kunnen aanpassen naar die 11 euro? mijn contract is nog niet actief.

edit: net contact gehad via de chat: prijs aangepast! Nette service.

[ Voor 11% gewijzigd door Boomster op 10-12-2015 12:49 ]

Ik lees meer reacties op twitter met allemaal dezelfde klacht: dat de klantenservice van Hollandsnieuwe volstrekt onbereikbaar is.
Het emailformulier ligt er al maanden uit, en aan de telefoon wordt je in de wachtrij gezet tot je een ons weegt.
De chatfunctie idem dito, schiet heen en weer van "er is nog 1 wachtende voor je" naar "je bent de eerstvolgende" en weer terug. Maar aan de beurt kom je nooit.
Via twitter duurt het dagenlang voordat er een reactie komt en dan nog komt er geen adequate follow-up.
Of je geholpen wordt lijkt een tombolaloterij waarbij je kansen niet hoog liggen.

Geen idee wat we aan de hand is, of ze zwaar onderbemand zijn of dat Hollandsnieuwe gewoon besloten heeft om geen klantenservice meer aan te bieden.
Bij MNVO's als Lebara is de klantenservice ook niet geweldig, maar daar wordt tenminste nog de telefoon opgenomen.

Edit: zojuist eindelijk een reactie teruggehad van ze.
Het probleem dat ik niet meer in kon loggen hebben ze eindelijk opgelost.
Helaas is het inmiddels te laat om mijn abonnement voor komende maand nog om aan te passen. ;(

[ Voor 11% gewijzigd door ASW1 op 10-12-2015 14:45 ]

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Ik krijg nu een SMS met de tekst:
"LETP OP: Je simkaart wordt vervangen waardoor je sneller internet krijgt. Controleer nu je adresgegevens in mijn hollandsnieuwe of lees je mail voor meer info"

Lijkt er dus op dat ze die nu ook per post gaan versturen.

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
ASW1 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:39:
Of je geholpen wordt lijkt een tombola waarbij je kansen niet hoog liggen.
Loterij. Bij een tombola heb je altijd prijs (al is het soms erg klein en weinig interessant.)
Wikipedia: Tombola

/konhetnietlaten

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:14
Sinds gisteren kan ik mijn abonnement opzeggen wat tot 9 februari duurt. Ik heb enkele weken geleden via het contactformulier nog navraag gedaan of er een keer 4G ondersteuning aan zat te komen en daar heb ik niets meer op vernomen. Dat zijn 2 punten bij elkaar welke mij wegjagen: geen 4G ondersteuning en geen antwoord op mijn vraag. Het is nu alleen nog kijken wat dan wel te nemen. 2 Jaar geleden heb ik mijn eerste jaarabonnement afgesloten bij HN (550) en vorig jaar een nieuw jaarabonnement (275). Het begon zo mooi maar nu tijd om verder te zoeken aangezien de service is afgenomen, de prijzen toegenomen en de techniek stil is blijven staan.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Pazzie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:19:
"LETP OP: Je simkaart wordt vervangen waardoor je sneller internet krijgt. Controleer nu je adresgegevens in mijn hollandsnieuwe of lees je mail voor meer info"

Mijn vader heeft met ook via de post gekregen, de andere 3 gezinsleden waaronder ik mochten gewoon langs bij de belcompany -_-
Lieuwe15 schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:43:
[...]

Je kan altijd aanvragen en als de prijs nog verder gaat zakken, kun je het intrekken en opnieuw aanvragen ;).
ASW1 schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:57:
Ja je hebt 2 weken voor de aanvraag definitief wordt.
Dus inderdaad aanvragen en als je het over een dag of 12 nog niet zeker weet en hetzelfde aanbod is nog steeds geldig dan trek je de aanvraag weer in en doe je direct weer een nieuwe aanvraag.
Dat is idd een slimme. Ik ga zo gelijk maar even verlengen dan. Ik heb ook begrepen dat ik nog wordt gebeld door Coolblue voor een verlengaanbod. Misschien dat zij nog een mooie deal kunnen maken (met toestel).
Joel22 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 05:54:
Ik ben dus nieuw met thoorn. Klopt het als ik mijn huidige 275 units voor 6,75 overzet naar 1000 naar 10 euro dat ik dan 19 euro beltegoed krijg? Volgens de rekenhulp van thoorn zou ik bij volledig opbellen 10,92 krijgen? Dan zou ik winst maken, zie ik iets over het hoofd?
Id het bij het nieuwe abbo zo dat je nog steeds niet over je beltegoed heen kan? Was me ook nog niet helemaal duidelijk.
Al met al lijkt overstappen aantrekkelijk, omdat ik nu ook niet helemaal de maand doorkom.
bij een 1000 mb/min/sms abo heb je denk ik idd 19 euro beltegoed en daar betaal je 10 euro p/m voor. Ik heb even naar de rekenhulp gekeken (wist niet eens dat ze dat hadden, rekende het zelf uit), maar ik zie dat ze er vanuit gaan dat bellen met HN 10 cent per minuut kost. Maar dat is dus niet meer zo bij deze nieuwe abonnementen. Afgerond kost het denk ik 2 cent per minuut. Dan zou je als je helemaal niet gebeld/ge-sms't of geïnternet hebt met je bundel wel 14x (ipv 13x wat de rekenhulp aangeeft) naar Thoorn kunnen bellen. Dus 14x0,84=11,76. Dan heb je idd winst :)

• Joel22
- foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Joel22 op 10-12-2015 17:40 ]

• Joel22
xileS schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:50:
[...]

[...]

Dat is idd een slimme. Ik ga zo gelijk maar even verlengen dan. Ik heb ook begrepen dat ik nog wordt gebeld door Coolblue voor een verlengaanbod. Misschien dat zij nog een mooie deal kunnen maken (met toestel).

[...]

bij een 1000 mb/min/sms abo heb je denk ik idd 19 euro beltegoed en daar betaal je 10 euro p/m voor. Ik heb even naar de rekenhulp gekeken (wist niet eens dat ze dat hadden, rekende het zelf uit), maar ik zie dat ze er vanuit gaan dat bellen met HN 10 cent per minuut kost. Maar dat is dus niet meer zo bij deze nieuwe abonnementen. Afgerond kost het denk ik 2 cent per minuut. Dan zou je als je helemaal niet gebeld/ge-sms't of geïnternet hebt met je bundel wel 14x (ipv 13x wat de rekenhulp aangeeft) naar Thoorn kunnen bellen. Dus 14x0,84=11,76. Dan heb je idd winst :)
Super! Ben overgestapt naar nieuw 1000 eenheden abbo. Alleen nu zegt mijn hollandsnieuwe dat ik 19 euro moet betalen, hopelijk krijg ik reactie :).
Mijn idee is om het begin van de maand gelijk een atukje op te bellen dat ik 500 eenheden over hou voor het geval ik het vergeet :).
Bedankt voor je reactie!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:46
Pazzie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:19:

ik heb dinsdag ook een simkaart gekregen, maar dit is gekoppeld aan een andere telefoonnummer. begrijp er niks van :S

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Joel22 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:41:
[...]

Super! Ben overgestapt naar nieuw 1000 eenheden abbo. Alleen nu zegt mijn hollandsnieuwe dat ik 19 euro moet betalen, hopelijk krijg ik reactie :).
Mijn idee is om het begin van de maand gelijk een atukje op te bellen dat ik 500 eenheden over hou voor het geval ik het vergeet :).
Bedankt voor je reactie!
Vandaag ook verlengd. Bij mij kloppen de prijzen wel gewoon in de mail:

Sim Only 1500 24 maanden
Abonnement per maand €23,00
Actiekorting * €-9,00
Totaal (incl. BTW) €0,00 €14,00

Zoals je hierboven kan lezen, kan je de verlenging ook gewoon intrekken en opnieuw proberen. Misschien dat die dan wel het juiste bedrag laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd, in de bevestigingsmail van het abonnement dat ik gewijzigd heb staan helemaal geen prijzen.
Had het al een keer ingetrokken en opnieuw geprobeerd maar zonder resultaat.
Heb wel de screenshots van €10/1000 maar inlogpagina laat dan €19/10000 zien.
En dan maar hopen dat de klantenservice in januari bereikbaar is om de boel weer aan te laten passen.

Gaat overigens niet om een verlenging maar om aanpassen van de (oude systeem) bundel.
Wijziging van de bundel die ik voor iemand anders deed ging wel goed qua prijs/korting, maar dat was al een bundel in het nieuwe systeem.

[ Voor 9% gewijzigd door ASW1 op 11-12-2015 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35
Ik had het ook na verlenging dat de prijs op mijn-hollands-nieuwe niet correct was (korting stond er niet bij). Maar na een weekje oid stond het er wel plotseling bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
xileS schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:42:
[...]

Vandaag ook verlengd. Bij mij kloppen de prijzen wel gewoon in de mail:

Sim Only 1500 24 maanden
Abonnement per maand €23,00
Actiekorting * €-9,00
Totaal (incl. BTW) €0,00 €14,00

Zoals je hierboven kan lezen, kan je de verlenging ook gewoon intrekken en opnieuw proberen. Misschien dat die dan wel het juiste bedrag laat zien?
Ik heb geen mail ontvangen :? En de prijzen kloppen ook niet na intrekken. Dus hopelijk reageren ze een keer :9 . Volgens mij is jou abbo het voordeligst. Gebruik je zoveel of heb je deze genomen om veel naar thoorn te bellen? :)

Update: ik heb nu een bevestiging van hollandsnieuwe maar hier staan geen prijzen in vermeld :? Stonden die bij jou er wel? De reden dat ik het zwart op wit wil, is dat laatst ze ook al 7,50 i.p.v. 6,75 afschreven. Toen moest ik zelf aantonen, doormiddel van mijn contract, dat ik toch echt 6,75 hoefde te betalen 8)7.

[ Voor 18% gewijzigd door Joel22 op 11-12-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joel22 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:21:
[...]

Ik heb geen mail ontvangen :? En de prijzen kloppen ook niet na intrekken. Dus hopelijk reageren ze een keer :9 . Volgens mij is jou abbo het voordeligst. Gebruik je zoveel of heb je deze genomen om veel naar thoorn te bellen? :)

Update: ik heb nu een bevestiging van hollandsnieuwe maar hier staan geen prijzen in vermeld :? Stonden die bij jou er wel? De reden dat ik het zwart op wit wil, is dat laatst ze ook al 7,50 i.p.v. 6,75 afschreven. Toen moest ik zelf aantonen, doormiddel van mijn contract, dat ik toch echt 6,75 hoefde te betalen 8)7.
In mijn Hollandsnieuwe kloppen de prijzen dit x ook:
"De wijziging gaat in op 4 maart 2016
Sim Only 1500, 24 maanden
Normale prijs € 23,00 p/maand, Je betaalt inclusief korting: € 14,00 p/maand
p/maand
Het abonnement loopt af op 3 maart 2018"

Nee ik bel eigenlijk helemaal niet veel en verwacht maar ongeveer 500 mb/min nodig te hebben. Hier de berekening die ik eerder had gemaakt wat het zou kosten ongeveer met 500 gebruik:

1000 min/mb/sms:
10-(19/10*5/1,32*0,84)=3,96e

1200 min/mb/sms:
12-(20/12*7/1,32*0,84)=4,58e

1500 min/mb/sms:
14-(23/15*10/1,32*0,84)=4,25e

1800 min/mb/sms:
17-(25/18*13/1,32*0,84)=5,52e

Dus eigenlijk is de 1000 abo het voordeligst, maar het scheelt niet veel. Dus daarom maar voor 1500 gekozen, dan heb ik toch nog een soort upgrade in mijn abo. Grote nadeel is alleen wel met deze nieuwe abos dat de minuten maar een maand geldig zijn, dus dat opsparen gaat niet meer werken. Gelukkig heb ik het in mijn agenda staan dat ik het elke maand moet opbellen, dus zal het niet snel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05
xileS schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:50:
[...]Gelukkig heb ik het in mijn agenda staan dat ik het elke maand moet opbellen, dus zal het niet snel vergeten.
Kun je die minuten dan weer verkopen op een of andere manier? Of vind je dat je er veel mee moet bellen / downloaden omdat je ervoor hebt betaald (uit principe)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• displaciamento
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:35
Houd er wel rekening mee dat Hollandsnieuwe het abonnement per direct stop kan zetten als je er alleen /voornamelijk 0900-nummers mee belt. Uit de voorwaarden van Hollandsnieuwe:

==================
16.2
Klant laat na, noch stelt anderen in staat, de Aansluiting(en) of Diensten aan te wenden voor een ander gebruik (-spatroon) en doel dan hollandsnieuwe heeft beoogd met de door haar aangeboden Diensten, door welke wijze ook, daaronder mede begrepen het ‘plagen’, ‘spammen’, of anderszins lastig vallen, beledigen, kwetsen of overlast veroorzaken, het op grote schaal tot stand (doen) brengen van verbindingen met koopnummers (090X-nummers en/of viercijferige SMS shortcodes) en/of -diensten, het plegen van strafbare feiten en het onrechtmatig verwijderen van de ‘SIM-Lock’. Ingeval van misbruik kan hollandsnieuwe de Overeenkomst per direct beëindigen
==================

Dat lijkt mij minder prettige als je bereikbaar wilt zijn/blijven op het nummer van het Hollandsnieuwe abonnement.

[ Voor 5% gewijzigd door displaciamento op 12-12-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik maak gewoon normaal gebruik van mijn sim only, bel alleen de ongebruikte tegoed op dus zie dat niet zo snel gebeuren.

Kwam dit toevallig net tegen:
https://www.spaarwinkelen.nl/korting/coolblue.php

Heb afgelopen weken al een aantal dingen gekocht bij hun -.-. Weet niet of de 25e korting ook voor verlenging werkt. Maar is het waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 22:46
Klinkt ook als een goede manier om sneller van die rakkers af te komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
xileS schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:50:
[...]

In mijn Hollandsnieuwe kloppen de prijzen dit x ook:
"De wijziging gaat in op 4 maart 2016
Sim Only 1500, 24 maanden
Normale prijs € 23,00 p/maand, Je betaalt inclusief korting: € 14,00 p/maand
p/maand
Het abonnement loopt af op 3 maart 2018"

Nee ik bel eigenlijk helemaal niet veel en verwacht maar ongeveer 500 mb/min nodig te hebben. Hier de berekening die ik eerder had gemaakt wat het zou kosten ongeveer met 500 gebruik:

1000 min/mb/sms:
10-(19/10*5/1,32*0,84)=3,96e

1200 min/mb/sms:
12-(20/12*7/1,32*0,84)=4,58e

1500 min/mb/sms:
14-(23/15*10/1,32*0,84)=4,25e

1800 min/mb/sms:
17-(25/18*13/1,32*0,84)=5,52e

Dus eigenlijk is de 1000 abo het voordeligst, maar het scheelt niet veel. Dus daarom maar voor 1500 gekozen, dan heb ik toch nog een soort upgrade in mijn abo. Grote nadeel is alleen wel met deze nieuwe abos dat de minuten maar een maand geldig zijn, dus dat opsparen gaat niet meer werken. Gelukkig heb ik het in mijn agenda staan dat ik het elke maand moet opbellen, dus zal het niet snel vergeten.
Bij mij kloppen de prijzen nog steeds niet dus HN maar blijven stalken _/-\o_ . Al met al bedankt voor je tips en veel plezier met je abbo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:50

ralfbosz

xm create bosz -c

Toch maar weer verlengd bij HN, blijft toch de beste deal door alles uit de bundel. Misschien kijken naar Thoorn.

Begon met 275, toen 550 en nu 1000, maar de abonnementsprijs is alleen maar gezakt...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:21
Manmanman. 30 minuten in de wacht bij klantenservice. toen maar opgehangen, heb nog een leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joel22 schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:30:
[...]

Bij mij kloppen de prijzen nog steeds niet dus HN maar blijven stalken _/-\o_ . Al met al bedankt voor je tips en veel plezier met je abbo :).
Ik herinner mij weer, dat bij mij vaak ook de prijzen niet klopten. Het is altijd handig een bewijsje (email of screenshot) achter de hand te hebben. Volgens mij is het zelfs bij een verlenging bij mij nooit direct het juiste bedrag afgeschreven :'). Maar ze lossen het altijd wel op als je contact opneemt en bewijs geeft.

Als ik niet meer binnenkort wordt gebeld door Coolblue voor een aanbod, wil ik misschien proberen mijn verlenging in te trekken en dan opnieuw te verlengen met spaarwinkelen/coolblue. Dan heb ik misschien makkelijk 25e cashback terug verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
xileS schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:02:
[...]

Ik herinner mij weer, dat bij mij vaak ook de prijzen niet klopten. Het is altijd handig een bewijsje (email of screenshot) achter de hand te hebben. Volgens mij is het zelfs bij een verlenging bij mij nooit direct het juiste bedrag afgeschreven :'). Maar ze lossen het altijd wel op als je contact opneemt en bewijs geeft.

Als ik niet meer binnenkort wordt gebeld door Coolblue voor een aanbod, wil ik misschien proberen mijn verlenging in te trekken en dan opnieuw te verlengen met spaarwinkelen/coolblue. Dan heb ik misschien makkelijk 25e cashback terug verdiend.
Maar ik heb ook geen bevestigingmail met prijzen gekregen. Jij wel dan? De enige wijziging die ik kan aantonen is die in HN en die klopt niet :(. Altijd lekker 25 euro cashen 😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij klopt alles vreemd genoeg wel dit keer. Was eerst al van ze gewend dat het altijd fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wat een onklantvriendelijk bedrijf zeg.

Ik dacht even een vriendin te helpen, die sinds oktober, een verlenging met de nieuwe abbonnementsvorm heeft gedaan. Bundels opeens op. Terwijl telefoon niet zo'n hoog verbruik geeft.
Facturen niet in te zien.

En inderdaad onbereikbaar.

Ik zie nu de facebookpagina. Au! Gaat niet goed bij Hollandse Nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bij Vodafone met Kerst gratis onbeperkt internet. Geldt blijkbaar ook voor hollandsnieuwe
https://www.vodafone.nl/kerst/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag trouwens dat er na inloggen een nieuw tabblad te zien is genaamd "migratie", dat te maken heeft met de nieuwe simkaart die opgestuurd zal worden.
Echt heel duidelijk is het niet, je kunt adres en/of "migratiedatum" daar wijzigen.

Tabblad is alleen zichtbaar bij abbo's waar simkaart opgestuurd zal worden.

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:31
Pffff, had ook de servicedesk nodig, gisteren 3UUR zitten wachten op telefonisch contact, vandaag bleek na 1UUR en 26minuten wachten in de chat en op twitter dat ze tóch blijken te bestaan, vervolgens binnen 8 minuten het probleem verholpen, wat een drama!

[ Voor 5% gewijzigd door __Erik__ op 17-12-2015 13:37 ]

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05
Oeps - verkeerde topic

[ Voor 77% gewijzigd door jongetje op 17-12-2015 13:41 ]

• giovanni2903
H92! schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:59:
Bij Vodafone met Kerst gratis onbeperkt internet. Geldt blijkbaar ook voor hollandsnieuwe
https://www.vodafone.nl/kerst/
thanks voor de tip :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• Erwin
  • Laatst online: 22:46
Zal wel resulteren in een heleboel mensen met lege bundel vanwege dataverbruikt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59
Ik heb zojuist mijn abonnement aangepast:
Sim Only 800 24 maanden € 13,00 p/maand
24 maanden lang € 3,00 korting € 13,00 p/maand
Deze korting loopt af op 16 augustus 2017
Het abonnement loopt af op 16 augustus 2017

Sim Only 1000, 24 maanden € 10,00 p/maand
Normale prijs € 19,00 p/maand, Je betaalt inclusief korting: € 10,00 p/maand
De wijziging gaat in op 17 januari 2016

Ik neem aan dat dit aangepaste abonnement tot 16-8-2017 loopt? Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Goede vraag musicfreak ik wil het ook weten. Ik wil niet een nieuwe contract nemen als het 2 jaar verlengd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb de volgende vragen ook al in een andere topic geplaatst (Huawei P8 topic) alleen ik denk dat deze vraag hier wat gepaster is.

Ik heb interesse in de Huawei P8, alleen maar om de cashback actie. Bij Hollands Nieuwe kun je de telefoon goedkoop krijgen, alleen ik heb daar geen abonnement lopen. Dus ik dacht ik fix wel een telefoon via iemand die wel abonnee is bij Hollands Nieuwe. Alleen nu denk ik ''kan ik wel met een Telfort kaartje wel in een Hollands Nieuwe telefoon?''.

Daarnaast, als bovenstaande vraag mogelijk is, kan iemand voor mij (als abonnee bij Hollands Nieuwe) de telefoon bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Laatst online: 07-09 12:28
musicfreak schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:51:
Ik heb zojuist mijn abonnement aangepast:
Sim Only 800 24 maanden € 13,00 p/maand
24 maanden lang € 3,00 korting € 13,00 p/maand
Deze korting loopt af op 16 augustus 2017
Het abonnement loopt af op 16 augustus 2017

Sim Only 1000, 24 maanden € 10,00 p/maand
Normale prijs € 19,00 p/maand, Je betaalt inclusief korting: € 10,00 p/maand
De wijziging gaat in op 17 januari 2016

Ik neem aan dat dit aangepaste abonnement tot 16-8-2017 loopt? Klopt dat?
Ik heb twee jaar gebruik gemaakt van een 550 MB abonnement volgens de oude voorwaarden (waarbij mijn beltegoed 3 maanden geldig was). Tegen het einde van het abonnement heb ik een verlenging besteld. Ik heb gekozen voor de Sim Only 1000 12 maanden (volgens de nieuwe voorwaarden) voor €14,- per maand. Die is op 19 september jongstleden omgezet en zou op 18 september 2016 aflopen.

Op 3 december heb ik mijn bundel tussentijds kunnen veranderen naar een Sim Only 1200 12 maanden abonnement voor €13,- per maand. Deze wijziging is ingegaan op 18 december jongstleden. Bij mijn Hollandsnieuwe staat nu:
Sim Only 1200 12 maanden
12 maanden lang € 8,00 korting
Deze korting loopt af op 18 september 2016
Het abonnement loopt af op 18 september 2016

De einddatum van het abonnement is dus niet aangepast.

Gisteren heb ik deze weer gewijzigd naar een Sim Only 1000 12 maanden abonnement, maar dit keer voor €11,- per maand in plaats van de €14,- die ik daar eerst voor betaalde.

Voor de nieuwe wijziging staat er nog niet bij wanneer het abonnement afloopt, meer ik ga ervan uit dat deze gewoon op 18 september 2016 blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krasloos schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:50:
''kan ik wel met een Telfort kaartje wel in een Hollands Nieuwe telefoon?''.
Geen probleem.

Wil je dat iemand hier dat ding voor je gaat bestellen?
Dan zul je minimaal aan moeten bieden het gehele bedrag voor te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:21
Ik heb de volgende vragen ook al in een andere topic geplaatst (Huawei P8 topic) alleen ik denk dat deze vraag hier wat gepaster is.

Ik heb interesse in de Huawei P8, alleen maar om de cashback actie. Bij Hollands Nieuwe kun je de telefoon goedkoop krijgen, alleen ik heb daar geen abonnement lopen. Dus ik dacht ik fix wel een telefoon via iemand die wel abonnee is bij Hollands Nieuwe. Alleen nu denk ik ''kan ik wel met een Telfort kaartje wel in een Hollands Nieuwe telefoon?''.

Daarnaast, als bovenstaande vraag mogelijk is, kan iemand voor mij (als abonnee bij Hollands Nieuwe) de telefoon bestellen?
Zag net dat er wel 20 euro verzendkosten bij komt. Blijft weinig extra voordeel over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59
Pazzie schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:26:
De einddatum van het abonnement is dus niet aangepast.

Gisteren heb ik deze weer gewijzigd naar een Sim Only 1000 12 maanden abonnement, maar dit keer voor €11,- per maand in plaats van de €14,- die ik daar eerst voor betaalde.

Voor de nieuwe wijziging staat er nog niet bij wanneer het abonnement afloopt, meer ik ga ervan uit dat deze gewoon op 18 september 2016 blijft staan.
Top, dank voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pascal.A schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:06:

Zag net dat er wel 20 euro verzendkosten bij komt. Blijft weinig extra voordeel over....
Hallo?
Als dat geen buitenkansje is dan weet ik het ook niet meer.

288 + 20 = 308
100 cashback t/m einde deze maand maakt 208 euro voor een P8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

jeanj schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:03:
[...]

Ik heb vorige week maar eens met HN gebeld en het bleek een technische oorzaak te hebben ....
Ik had nu een mail van HN dat ik weer zou moeten bellen met 0900 1884 (ziggo) en dar werkt idd weer.

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauritsDe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-03 13:35
Zou iemand mij kunnen helpen?

Mijn 3g met hollandsnieuwe doet het al een aantal dagen niet.
Dit is pas sinds een paar dagen nadat ik een nieuwe simkaart had gehaald, omdat dat moest voor de vernieuwing van het netwerk.
Mijn bundel is niet op, daar ligt het niet aan.
Ik heb al veel verschillende combinaties van APN's geprobeerd, maar telkens werkt het niet.
Boven in mijn notificatiebar staat ook (bijna) altijd H, 3G, of G, dus verbinding heb ik wel.
Als ik iets op chrome probeer op te zoeken staat er meestal DNS_PROBE_STARTED of DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET.

Hebben meerdere dit probleem of ben ik de enige?
Hartelijk bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door MauritsDe op 22-12-2015 19:13 ]

Eerder deze maand 2x een oud 275/6,75 abonnement overgezet naar 1000/10.
Bedrag stond op de inlogpagina's echter voor 19 euro, zonder korting dus.

Sinds vandaag was de optie om deze abonnementswijziging in te trekken verdwenen, en dus maar eens getwitterd met de vraag of ze het nu aan kunnen passen.
Kreeg nu wel steeds redelijk vlot een antwoord van de klantenservice(binnen het uur) dat er een "taak aangemaakt is" zodat het op 1 januari "juist wordt overgezet".
Ben benieuwd, op de inlogpagina is de korting nog steeds niet zichtbaar maar dat zou volgende maand dus anders moeten zijn.

• giovanni2903

ik wil em best voor je bestellen hoor ;)

Ik had 10 december verlengd, met de gedachte dat ik rond 22 december het kon intrekken. Maar ik was het helemaal vergeten. Dus ik probeer het zonet nog te doen, maar zie die optie niet meer :s. Het hoort eigenlijk nog wel te lukken toch (binnen 14 dagen)?

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 13:38
MauritsDe schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:12:
Zou iemand mij kunnen helpen?

Mijn 3g met hollandsnieuwe doet het al een aantal dagen niet.
Dit is pas sinds een paar dagen nadat ik een nieuwe simkaart had gehaald, omdat dat moest voor de vernieuwing van het netwerk.
Mijn bundel is niet op, daar ligt het niet aan.
Ik heb al veel verschillende combinaties van APN's geprobeerd, maar telkens werkt het niet.
Boven in mijn notificatiebar staat ook (bijna) altijd H, 3G, of G, dus verbinding heb ik wel.
Als ik iets op chrome probeer op te zoeken staat er meestal DNS_PROBE_STARTED of DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET.

Hebben meerdere dit probleem of ben ik de enige?
Hartelijk bedankt.
Is het al gelukt?

De nieuwe APN instellingen die bij de nieuwe SIM kaart horen zijn:

APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN type: default

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xileS schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:32:
Ik had 10 december verlengd, met de gedachte dat ik rond 22 december het kon intrekken. Maar ik was het helemaal vergeten. Dus ik probeer het zonet nog te doen, maar zie die optie niet meer :s. Het hoort eigenlijk nog wel te lukken toch (binnen 14 dagen)?
Ja, typisch.
Bij mij duurde het juist veel langer dan 14 dagen. Het lijkt erop dat ze een vaste datum kiezen (x dagen voor de daadwerkelijke omzetting) i.p.v. 14 dagen aan te houden na aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauritsDe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-03 13:35
Reflector schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:59:
[...]

Is het al gelukt?

Bedankt voor de hulp.
Echter werkt het nog steeds niet.
Ik ga wel (proberen) contact op te nemen met hollandsnieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
[...]

Is het al gelukt?

Heb bij mij niets hoeven te veranderen met nieuwe simkaart.. :?

APN: data.dataxs.mobi
Gebruikersnaam: (not set)
Wachtwoord: (not set)
APN type: default, supl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 13:38
WildeBeestje schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:59:
[...]

Heb bij mij niets hoeven te veranderen met nieuwe simkaart.. :?

APN: data.dataxs.mobi
Gebruikersnaam: (not set)
Wachtwoord: (not set)
APN type: default, supl
Hmm, vreemd. Als je kijkt op https://www.hollandsnieuwe.nl/vernieuwing en vervolgens een van de opties (simkaart toegestuurd krijgen of simkaart ophalen) klikt dan staat er dat je die instellingen wel moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 22:39

HaTe

haat niet

[...]

Is het al gelukt?

Heb nog een oude simkaart en deze instellingen werken ook! Hopelijk dat ik dan eindelijk internet in het buitenland heb! (Hoewel ik in Frankrijk wel gewoon internet had, in Belgie opeens niet meer)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:40
thesystem schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:55:
Ik zit momenteel bij Choozze, met het gratis Zero abonnement, maar ga overstappen naar HollandsNieuwe. Echter als ik nummerbehoud wil aanvragen moet ik mijn huidige provider selecteren. Choozze staat hier niet tussen.

Enig idee hoe nu verder? Of kan ik mijn nummer dan niet meenemen?
Hoe is dit gelukt? of nog bij Choozze? ik heb hier maar aanklikt dat ik bij t-mobile zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Ik heb toen contact gehad met de helpdesk van Choozze, en als ik het me goed herinner moet je speakup of speakeasy of zoiets kiezen. Het is de eerste keer bij mij mis gegaan, en ik herinner me ook nog iets van dragon of dolphin.
Maar voor de zekerheid kan je het beste even met Choozze bellen. De keuze die je nu hebt gemaakt gaat gegarandeerd fout omdat het verzoek nu bij de verkeerde Provider terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb totaal geen mobiele bereik in China :s. Volgens mij moet de HN simkaart ook in China werken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De algemene voorwaarden van Choozze beginnen met:

1) Choozze: SpeakUp BV, handelend onder de naam Choozze gevestigd aan.......

Dus je moet kiezen voor SpeakUp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xileS schreef op maandag 28 december 2015 @ 05:44:
Ik heb totaal geen mobiele bereik in China :s. Volgens mij moet de HN simkaart ook in China werken toch?
In het landenoverzicht in de tariefvoorwaarden op de site van HN staat China genoemd onder zone 4. Dus het zou daar moeten werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Cerberus_tm op 28-12-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cerberus_tm schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:24:
[...]

In het landenoverzicht in de tariefvoorwaarden op de site van HN staat China genoemd onder zone 4. Dus het zou daar moeten werken.
Ja dat dacht ik ook, de vorige keren had ik hier ook geen problemen mee (weet alleen niet meer heel zeker of ik toen ook al bij HN zat). Maar nu werkt het voor geen meter :s. Ben al in meerdere plaatsen geweest, gewoon nergens bereik. HN is denk ik ook lastig te bereiken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xileS schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:34:
[...]

Ja dat dacht ik ook, de vorige keren had ik hier ook geen problemen mee (weet alleen niet meer heel zeker of ik toen ook al bij HN zat). Maar nu werkt het voor geen meter :s. Ben al in meerdere plaatsen geweest, gewoon nergens bereik. HN is denk ik ook lastig te bereiken nu.
Ik heb wel meer mensen gezien die met HN niet konden Internetten in China (telefoneren weet ik niet meer). Volgens HN hadden die problemen vanaf februari 2015 of zo opgelost moeten zijn, maar blijkbaar nog niet. Van wat HN hier en daar op het Internet zegt kan het iets te maken hebben met je SIM-kaart. Misschien doen oudere SIM-kaarten het daar niet of zo. Echt fout van HN. Maar ik vermoed dat er nu niks aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan dus met geen 1 mobiele provider verbinden en ben dus helemaal niet bereikbaar. Op het vliegveld hoefde ik alleen sms'je te ontvangen voor gratis Wi-Fi, maar dat gaat dus niet met HN. Binnenkort sowieso op zoek naar een Chinese simkaart, dat zal ook wel een stuk voordeliger zijn als ik een beetje wil internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:07
xileS schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 03:55:
Ik kan dus met geen 1 mobiele provider verbinden en ben dus helemaal niet bereikbaar. Op het vliegveld hoefde ik alleen sms'je te ontvangen voor gratis Wi-Fi, maar dat gaat dus niet met HN. Binnenkort sowieso op zoek naar een Chinese simkaart, dat zal ook wel een stuk voordeliger zijn als ik een beetje wil internetten.
Laatst toen ik in spanje had ik ook geen netwerk met hollandsnieuwe. Uiteindelijk heb ik zelf handmatig een netwerk moeten kiezen en toen werkte het wel. Eenmaal terug moest ik weer handmatig het hollandsnieuwe/vodafone netwerk kiezen.

Wel is het zo dat hollandsnieuwe lang niet alle landen ondersteund. Zo kwam ik er laatst in argentinie achter dat ik m'n hollandsnieuwe simkaart uberhaupt niet kon gebruiken. Dat verwacht je toch niet in 2015?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:22
Reflector schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:30:
[...]

Hmm, vreemd. Als je kijkt op https://www.hollandsnieuwe.nl/vernieuwing en vervolgens een van de opties (simkaart toegestuurd krijgen of simkaart ophalen) klikt dan staat er dat je die instellingen wel moet aanpassen.
Ik heb dit net bij een collega met een nieuwe SIM kaart gedaan en die kan inderdaad ook op live.vodafone.com inloggen.. Maar direct veranderd voordat ze in paniek raakt en niet meer op internet kan met haar mobiel..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trestry schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:44:
[...]

Laatst toen ik in spanje had ik ook geen netwerk met hollandsnieuwe. Uiteindelijk heb ik zelf handmatig een netwerk moeten kiezen en toen werkte het wel. Eenmaal terug moest ik weer handmatig het hollandsnieuwe/vodafone netwerk kiezen.

Wel is het zo dat hollandsnieuwe lang niet alle landen ondersteund. Zo kwam ik er laatst in argentinie achter dat ik m'n hollandsnieuwe simkaart uberhaupt niet kon gebruiken. Dat verwacht je toch niet in 2015?
Ik had zelf idd ook al geprobeerd handmatig een netwerk te kiezen. Ik kon kiezen tussen 3 verschillende, maar geen 1 werkt helaas. Ik heb trouwens nog geen nieuwe simkaart opgehaald. Weet niet of dat verschil uitgemaakt zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xileS schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:32:
Nadat die optie voor intrekken evern verdwenen was staat deze er nu ineens weer bij. Vreemd.

Voor een tweede abbo heb ik nu de nieuwe simkaart thuisgestuurd gekregen, met een datum erbij waarop deze gewisseld dient te worden. Voor het andere abbo nog helemaal niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASW1 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:33:
[...]

Nadat die optie voor intrekken evern verdwenen was staat deze er nu ineens weer bij. Vreemd.

Voor een tweede abbo heb ik nu de nieuwe simkaart thuisgestuurd gekregen, met een datum erbij waarop deze gewisseld dient te worden. Voor het andere abbo nog helemaal niets gehoord.
Ik had hierover contact over opgenomen via fb Messenger, het heeft langer geduurd dan normaal voor een reactie. Maar mijn verlenging hebben ze alsnog ingetrokken. Alleen vraag ik mij wel af hoe lang deze tarieven nog geldig zijn. Mijn idee was om via coolblue te verlengen om zo dan proberen te profiteren van een extra cashback :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xileS schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:34:
[...]

Alleen vraag ik mij wel af hoe lang deze tarieven nog geldig zijn.
Ik vermoed t/m 3 januari.
Dat staat tenminste bij een van de aanbiedingen op de voorpagina, denk dat het voor alle decemberaanbiedingen geldt.
Aah ok, als ik te laat ben moet dat ook geen ramp zijn denk ik. Komst vast weer een aanbieding voor maart.

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Is het verstandig om nu te verlengen? 1000 min/sms/mb voor 10 euro is prima deal, maar we zitten midden in de 'data-oorlog' en dat prijzen van andere providers misschien nog goedkoper worden.

Klantenservice is brak wanneer je ze nodig hebt, maar bij mij werkt alles prima.
Data wordt rap goedkoper ja, al is het in december sowieso altijd wel prijs qua aanbiedingen.
Ik denk dat ik zelf niet gauw een 2 jarig contract meer zou nemen bij welke provider dan ook, maar dat ik na aflopen huidig contract een maandelijks opzegbaar of zelfs prepaid abbo neem, gebruik vrijwel alleen nog data en nauwelijks belminuten.
En dat dan in elk geval volhouden tot de volgende december, en dan pas weer een abonnement nemen dat in de aanbieding is. Vervolgens kun je altijd in december over blijven stappen, dat lijkt het gunstigst.

Ben overigens zelf overgestapt naar een 1000 min/sms/mb bundel voor 10 euro, komende vanaf een oud abonnement/tariefstructuur.
Daarvoor heb ik niet hoeven verlengen maar alleen de bundel aangepast, einddatum blijft dezelfde.
Ondanks dat de website "Normale prijs € 19,00 p/maand, Je betaalt inclusief korting: €19.00" vermeldt, is het toch goedgegaan en werd er zojuist een tientje afgeboekt voor volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op welke dag/hoe laat wordt de maandelijkse bundel eigenlijk bijgeschreven?

Voorheen maakte dat weinig uit (aangezien tegoed 3 maanden geldig was en ik daarom nooit zonder zat).
Maar wanneer het nieuwe tegoed niet om 0 uur op de 1e van de maand wordt bijgeschreven is dat ontzettend irritant wanneer je vorige bundel op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ASW1 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 10:14:
Op welke dag/hoe laat wordt de maandelijkse bundel eigenlijk bijgeschreven?

Voorheen maakte dat weinig uit (aangezien tegoed 3 maanden geldig was en ik daarom nooit zonder zat).
Maar wanneer het nieuwe tegoed niet om 0 uur op de 1e van de maand wordt bijgeschreven is dat ontzettend irritant wanneer je vorige bundel op is.
zit geen vaste tijd aan vast, soms is het 9 uur sochtends, maar heb et ook vaak pas om 2 uur smiddags.
heb ook een keer gehad dat ik et 3 dagen te laat kreeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giovanni2903 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 18:01:

zit geen vaste tijd aan vast, soms is het 9 uur sochtends, maar heb et ook vaak pas om 2 uur smiddags.
heb ook een keer gehad dat ik et 3 dagen te laat kreeg :S
Hmm, heb nog steeds geen nieuwe bundel, inmiddels ruim 19 uur te laat dus.
Ik vermoed dat wanneer de bundel iedere maand systematisch te laat wordt bijgeschreven je daar een onderbouwde klacht van kunt maken en daarmee eventueel van je contract af kunt komen.

Iemand al eens geklaagd bij de klantenservice over het te late bijschrijven van de bundel?
Zo ja, wat was de reactie daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
klachten doet hollandsnieuwe niet zo veel mee, je contract ontbinden is niet zo lastig.
heb je een contract met een toestel die je betaald op afbetaling elke maand? zo ja: je moet dan in 1x het restbedrag van het toestel betalen, daarna kunnen hun je abonnement afsluiten. zo nee: dan kan het meteen geregeld worden. hou er rekening mee dat fb reacties soms wel 3 dagen duren en de wachtrij aan de telefoon vaak lang is (heb een keer 45 min aan de telefoon gehangen en toen was ik eindelijk aan de beurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giovanni2903 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:23:
je contract ontbinden is niet zo lastig.
Hoezo "niet zo lastig", wat moet je daarvoor doen dan?

Bundel voor deze maand is ergens vannacht bijgeschreven, ongeveer een dag te laat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 00:25

epic_gram

undercover moderator

Omdat ik 8 euro voor 300 units teveel vind, ga ik na 4 jaar overstappen naar ben. 500mb en 100sms/minuut voor 7.50. Maar voor nummerbehoud heb ik mijn simkaartnummr nodig. Nu heb ik deze simkaart bijgeknipt omdat mijn nieuwe telefoon een microsim slot had en de oude dus niet pastte. Ik heb dus mijn simkaartnummer eraf geknipt...

Weet iemand waar ik mijn simkaartnummer kan vinden?

[ Voor 6% gewijzigd door epic_gram op 02-01-2016 14:49 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ASW1 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 10:07:
[...]

Hoezo "niet zo lastig", wat moet je daarvoor doen dan?

Bundel voor deze maand is ergens vannacht bijgeschreven, ongeveer een dag te laat dus.
contact met ze opnemen, hun kunnen het voor je regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
epic_gram schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:47:
Omdat ik 8 euro voor 300 units teveel vind, ga ik na 4 jaar overstappen naar ben. 500mb en 100sms/minuut voor 7.50. Maar voor nummerbehoud heb ik mijn simkaartnummr nodig. Nu heb ik deze simkaart bijgeknipt omdat mijn nieuwe telefoon een microsim slot had en de oude dus niet pastte. Ik heb dus mijn simkaartnummer eraf geknipt...

enige waar je die kan vinden is op het kaartje waar ook je puk code opstaat (hier zat je simkaart in)

en anders zul je een nieuwe simkaart moeten bestellen bij hollandsnieuwe zodat het simkaart nummer er wel opstaat

[ Voor 8% gewijzigd door giovanni2903 op 02-01-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giovanni2903 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:52:
[...]

contact met ze opnemen, hun kunnen het voor je regelen
Zonder dat je het af hoeft te kopen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Krijg je bij het verlengen/opnieuw afsluiten van je abbo een nieuwe simkaart normaal? Want ik heb 4 jaar geleden een 275 abbo afgeloten en 2 naar geleden verlengt/opnieuw afgesloten met hetzelfde nummer. Ik heb alleen de gegevens van 4 jaar geleden hier, en ik weet niet meer of ik twee jaar terug een nieuwe simkaart kreeg. Weet iemand dat hier?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!
epic_gram schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:57:
Krijg je bij het verlengen/opnieuw afsluiten van je abbo een nieuwe simkaart normaal?
Normaal gesproken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:07

Zijn apps voor, zoek maar op sim card number in de app store of market.
epic_gram schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:57:
Krijg je bij het verlengen/opnieuw afsluiten van je abbo een nieuwe simkaart normaal? Want ik heb 4 jaar geleden een 275 abbo afgeloten en 2 naar geleden verlengt/opnieuw afgesloten met hetzelfde nummer. Ik heb alleen de gegevens van 4 jaar geleden hier, en ik weet niet meer of ik twee jaar terug een nieuwe simkaart kreeg. Weet iemand dat hier?
Zoals hierboven aangegeven wordt, normaal gesproken krijg je geen nieuwe sim kaart.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Ah kijkaan! Top bedankt voor jullie reacties! Dankjulliewel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm, iemand ervaring met het verlengen van zijn sim only via coolblue? Ik heb het zonet via hun site gedaan, maar ik kreeg te zien dat ik morgen wordt gebeld. Dat wordt lastig voor ze aangezien ik nu in het buitenland ben en ik geen bereik met HN simkaart heb :'). En ik heb een vaag email ontvangen dat ze het ondertekende contract retour willen hebben (ik heb nog geen contract gezien). Ze gaan mijn bestelling opsturen zodra ik betaald hebt staat er ook, maar volgens mij valt er niks te betalen en te versturen bij een verlenging. Ben benieuwd of dit goed komt. Anders is het alsnog handiger om bij HN zelf te verlengen ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xileS schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:20:
hmm, iemand ervaring met het verlengen van zijn sim only via coolblue? Ik heb het zonet via hun site gedaan, maar ik kreeg te zien dat ik morgen wordt gebeld. Dat wordt lastig voor ze aangezien ik nu in het buitenland ben en ik geen bereik met HN simkaart heb :'). En ik heb een vaag email ontvangen dat ze het ondertekende contract retour willen hebben (ik heb nog geen contract gezien). Ze gaan mijn bestelling opsturen zodra ik betaald hebt staat er ook, maar volgens mij valt er niks te betalen en te versturen bij een verlenging. Ben benieuwd of dit goed komt. Anders is het alsnog handiger om bij HN zelf te verlengen ;p.
Wanneer er niets te versturen is, waarom verleng je dan via CB ipv direct?
Hoewel ik er ook aan twijfel of ze je wel gaan bellen. Normaal doen ze dat bij een nieuw abbo om een bezorgafspraak te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door ASW1 op 02-01-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
ga ik na 4 jaar overstappen naar ben. 500mb en 100sms/minuut voor 7.50.
Waar vind je dat aanbod? Goedkoopste op de site is €9 per maand.

Edit:
Laat maar ik zit bij 500MB+500MB te kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door technorabilia op 02-01-2016 20:30 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASW1 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:22:
[...]

Wanneer er niets te versturen is, waarom verleng je dan via CB ipv direct?
Hoewel ik er ook aan twijfel of ze je wel gaan bellen. Normaal doen ze dat bij een nieuw abbo om een bezorgafspraak te maken.
https://www.spaarwinkelen.nl/korting/coolblue.php ik was benieuwd of de 25e cashback zou lukken. Morgen verloopt ook wat beltegoed, maar dat kan ik dus nu niet opmaken in het buitenland aangezien ik zonder bereik zit. Dit zou dan een goede compensatie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah op die fiets. Ben ook benieuwd of dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Je hoeft niks af te kopen, alleen je toestel als je die hebt als maandbedrag

Linkje om dingen over je simkaart te vinden:
Google Play: SIM Card

[ Voor 49% gewijzigd door giovanni2903 op 03-01-2016 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASW1 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:37:
Ah op die fiets. Ben ook benieuwd of dat lukt.
Datum Winkel Status Besteding Vergoeding
02/01/2016 Coolblue Bevestigd €0,00 €25,00

Het is wel al bevestigd zo te zien, heb mijn bestelling alleen nog niet afgerond lijkt mij. Denk niet dat ze genoeg hebben aan mijn adres en tel nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giovanni2903 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 03:54:
Dat lijkt me stug.
Waarom zou HN de enige provider zijn bij wie je je contract niet hoeft uit te dienen? Ze zouden wel gek zijn...
Volgens deze zelfverklaarde HN medewerker zul je ook gewoon af moeten kopen, zoals bij iedere telco:
WiseDise in "[hollandsnieuwe] voortijdige beëindiging contract?"

Het is nogal een boude stelling die je maakt, dat je zonder daarvoor te hoeven betalen zo van je contract af kunt bij HN.
Onderbouw dat dan eens, leg eens uit hoe dat dan werkt volgens jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 22:39

HaTe

haat niet

giovanni2903 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 03:54:

Linkje om dingen over je simkaart te vinden:
Google Play: SIM Card
Oh zeker moet je wel betalen! Heb er ervaring mee.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Alleen als je je contract wilt ontbinden bij geen netwerk etc hoefde dat niet. Im sorry :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:53
Ik ben laatst gewoon flink boos geworden aan de telefoon (na na een halfuur het tel.nr gevonden te hebben en een tijdje in de wachtrij te hebben gestaan). Boos omdat mij 4g werd beloofd wat nog steeds niet (jaar later) uitgerold is en ik vaak weinig tot slecht 3g heb, waar anderen dat wel hebben (met kpn etc). Toen vertelde meneer mij vriendelijk dat ik enkel het maandbedrag wat ik betaal voor m'n telefoon x resterende maanden hoefde te betalen en daarmee van m'n abonnement af ben. Kreeg een iDeallink toegestuurd en ben overgestapt. Prima service, nu ineens wel. Toch maar naar een andere aanbieder vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd wie jou 4G beloofd had dan.

Abonnement afkopen kan bij elke provider. Is altijd een mooie deal voor ze; geld vangen maar geen tegenprestatie meer hoeven leveren.
Pagina: 1 ... 34 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie