Terugkomend op m'n moeders verlenging, simkaartje van Den Haag Centraal en niet kunnen verlengen...
Simkaartje voor Lebara was aangevraagd, wilde overstappen naar prepaid en dan later weer naar HN.
Toch een gedoe, simkaartje was nog niet binnen, abbo loopt vanaf de 20e af dus okee okee enige haast.
Uiteindelijk nogmaals de rekeningen bekeken, had 550 units, gebruikt er hoogstens 200 dus kon ook stapje lager naar de 275-bundel... Verlengen kon voor € 8,50 per maand als dat 1 jaar was, en anders voor € 7,50 via HollandsNieuwe zelf. Die Facebook-link en in- en uitloggen werkte allemaal niet, tevens ging je pas € 6,75 betalen bij twee jaar en ik ben toch het liefst van de éénjarige abonnementjes, gewoon omdat het kan
Al met al een prijs bij webwinkel op het oog inclusief Xperia M die een vriend dan over zou nemen...
Toestel kostte dan nog steeds enkele tientjes, maar minder dan de losprijs dus weer voordeeltje voor hem.
Kijk ik gisteravond, toestel gratis... toen was de keuze snel gemaakt!
HollandsNieuwe 275-bundel á 12 x € 8,50, maakt € 102, inclusief
toestel met een hogere losse prijs, deal!
HollandsNieuwe is met zijn 'unit-systeem' gewoonweg heel handig voor gebruikers zoals m'n moeder.
Blijf er wel bij dat ik het totaal geen service vindt om klanten niet met die korting te laten verlengen, maarja.