Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit in de periode dat ik verlengen kan.
Ik heb die link hierboven gevolgd terwijl ik ingelogd ben tot aan de betaling.
Maar volgens mij bestel je er op die manier een tweede simkaart/abonnement bij en is het geen verlenging van je bestaande abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
ASW1 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:30:
Maar volgens mij bestel je er op die manier een tweede simkaart/abonnement bij en is het geen verlenging van je bestaande abbo.
Dat is precies wat ik ook denk. Ik „moet” ook verlengen en kom niet lager uit dan 7,50 per maand voor een 275 abo, terwijl een nieuwe 6,75 moet kosten.
0,75 x 24 = 18 euro meer. Moet je er natuurlijk wel de 10 euro aansluitkosten afhalen. Dan is het verschil nog maar 8 euro over 2 jaar. Ben het er mee eens dat het raar is maar ja voor die 8 euro denk ik dat ik maar gewoon verleng. Het is mij de moeite niet waard. Tenzij hier nog iemand een gouden tip heeft om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik vind het ook erg flauw - toen ik verlengde begreep ik het al niet helemaal, maar niet beseft dat de prijzen anders zijn afhankelijk van waar en hoe je kijkt.

Nadeel is alleen dat HN vrij uniek is in structuur. Maar toch... ik vind het een kinderachtige manier van doen en ga denk ik volgend jaar toch maar weer verder op zoek.

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MensionXL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:16:
Ik zou waarschijnlijk zelfs overwegen om HN dan direct definitief in te ruilen voor een andere provider
incaz schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:00:
Nadeel is alleen dat HN vrij uniek is in structuur.
Dat dus ;)

Ik vind het allemaal wel prima, of ik wacht op SIMkaartje of ze betaalt een euro'tje meer, die 'units' zijn nice!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 22:16
ASW1 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:30:
Je moet eerst inloggen in mijnhollandsnieuwe, kiezen voor verlengen, en dan in ander scherm naar die link van de aanbieding gaan en daar verder gaan. Bij mij vielen toen ook meteen de kosten van €10 euro weg.
Het vreemde was dat het soms niet werkte, en een andere keer weer wel (heb het een paar keer geprobeerd voordat ik definitief verlengde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*nog eens proberen gaat* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 08:27
Of doe verlenging in een shop b.v. voordeelmobiel of student mobiel krijg je ook nog gratis toestelletje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 22:48
is het ook mogelijk om bij die automaat van Den Haag centraal 275 min abo te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je haalt een SIMkaartje en moet deze activeren via hollandsnieuwe.nl/activeren, 275-abbo kan dus ook :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kun je net zo goed die link hierboven gebruiken, dan hoef je niet naar den Haag centraa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]ArnoJeroen schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:22
Je moet eerst inloggen in mijnhollandsnieuwe, kiezen voor verlengen, en dan in ander scherm naar die link van de aanbieding gaan en daar verder gaan. Bij mij vielen toen ook meteen de kosten van €10 euro weg.
Het vreemde was dat het soms niet werkte, en een andere keer weer wel (heb het een paar keer geprobeerd voordat ik definitief verlengde).
Gelukt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:22
Goedendag tweakers,
Ik zit de laatste tijd met problemen bjj hn.
In friesland heb ik vaak problemen met de verbinding in heerenveen, binnenshuis vaak geen signaal.
Als ik mijn telefoon laat zoeken, dan vind hij alleen maar kpn en tmobile alsmprovider, geen hn.
Ik zit 2 maanden van mijn einde contract af, ik zit te denken om te stoppen met hn vanwege dit probleem.

Hebben meer mensen dezelfde problemen ?

Ben benieuwd!

Boomster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ASW1 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:02:
Dan kun je net zo goed die link hierboven gebruiken, dan hoef je niet naar den Haag centraa.
Wel stukje duurder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 275 toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier trouwens daadwerkelijk zijn internetbundel weleens uitgezet, en een maand later weer aan?
Wat deed dat met de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog een vraag, mijn vrouw heeft 1500 min/sms/mb tegoed opgespaard, blijven die ook geldig bij verlenging van het contract of vervalt alles dan en begin je weer opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

HollandsNieuwe heeft geen onbeperkte houdbaarheid van units heh, slechts enkele maandjes.

Bij verlenging neem je dus wel wat mee, maar je kunt niet onbeperkt alles opsparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard, het gaat me om die drie maanden dat het tegoed geldig is.

Maar jij zegt dus dat je je oude opgespaarde tegoed meeneemt wanneer je nieuwe contract/verlenging begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:50

ManiacsHouse

Scheisse!

ASW1 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:49:
Uiteraard, het gaat me om die drie maanden dat het tegoed geldig is.

Maar jij zegt dus dat je je oude opgespaarde tegoed meeneemt wanneer je nieuwe contract/verlenging begint?
Recent nog verlengd. Tegoed ging gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]ManiacsHouse schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:36Recent nog verlengd. Tegoed ging gewoon mee.
Bedankt, goed om te weten.

Heeft iemand hier nog antwoord op?
ASW1 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:38:
Iemand hier trouwens daadwerkelijk zijn internetbundel weleens uitgezet, en een maand later weer aan?
Wat deed dat met de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Terugkomend op m'n moeders verlenging, simkaartje van Den Haag Centraal en niet kunnen verlengen...
Simkaartje voor Lebara was aangevraagd, wilde overstappen naar prepaid en dan later weer naar HN.

Toch een gedoe, simkaartje was nog niet binnen, abbo loopt vanaf de 20e af dus okee okee enige haast.
Uiteindelijk nogmaals de rekeningen bekeken, had 550 units, gebruikt er hoogstens 200 dus kon ook stapje lager naar de 275-bundel... Verlengen kon voor € 8,50 per maand als dat 1 jaar was, en anders voor € 7,50 via HollandsNieuwe zelf. Die Facebook-link en in- en uitloggen werkte allemaal niet, tevens ging je pas € 6,75 betalen bij twee jaar en ik ben toch het liefst van de éénjarige abonnementjes, gewoon omdat het kan :)

Al met al een prijs bij webwinkel op het oog inclusief Xperia M die een vriend dan over zou nemen...
Toestel kostte dan nog steeds enkele tientjes, maar minder dan de losprijs dus weer voordeeltje voor hem.

Kijk ik gisteravond, toestel gratis... toen was de keuze snel gemaakt!
HollandsNieuwe 275-bundel á 12 x € 8,50, maakt € 102, inclusief toestel met een hogere losse prijs, deal!

HollandsNieuwe is met zijn 'unit-systeem' gewoonweg heel handig voor gebruikers zoals m'n moeder.

Blijf er wel bij dat ik het totaal geen service vindt om klanten niet met die korting te laten verlengen, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
@CLB over welke webwinkel hebben we het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Boomster schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:46:
Goedendag tweakers,
Ik zit de laatste tijd met problemen bjj hn.
In friesland heb ik vaak problemen met de verbinding in heerenveen, binnenshuis vaak geen signaal.
Als ik mijn telefoon laat zoeken, dan vind hij alleen maar kpn en tmobile alsmprovider, geen hn.
Ik zit 2 maanden van mijn einde contract af, ik zit te denken om te stoppen met hn vanwege dit probleem.

Hebben meer mensen dezelfde problemen ?

Ben benieuwd!

Boomster
Ik heb een vergelijkend waren onderzoek gedaan met T-mobile, de buren hadden T/mobile. Ik heb hier hetzelfde probleem als bij HN, ga toch zitten denken dat het aan mijn huis ligt (Faraday). Als ik mijn telefoon op alleen op 'WCDMA' verbinden zet, ziet hij zeker geen HN. Toch ben ik benieuwd of KPN niet sterker is in dit geval. Denk dat ik een prepay kaarte ga halen van de ALDI, kan ik het mooi testen.

Boomster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:17
Je moet dan in dat geval niet zoeken op hollandsnieuwe, maar op Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:20
Over verlenging:
ManiacsHouse schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:36:
[...]

Recent nog verlengd. Tegoed ging gewoon mee.
Idem voor mij. Ik heb een week geleden verlengd en heb het opgebouwde tegoed van de laatste 2 maanden meegenomen. :)
(het restant heb ik, net als eerdere maanden gewoon uit laten betalen via Thoorn.nl) _/-\o_

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaag, er staat nu bij mijn aansluiting " Je hebt nog geen sms bundel. Zet hem hier aan.
1000 SMS van € 10,00 voor € 0,00 per maand "
Nou mooi, gratis SMS.
Als je dit aanzet krijg je nogmaals een bevestiging te zien dat het niets kost, en na bevestigen heb je ineens een bundel van 1 euro per maand. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

funk80 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:16:
@CLB over welke webwinkel hebben we het dan?
Was PDA-shop, waar het toestel inmiddels (weer?) € 61 kost bij dezelfde bundel en verlenging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:20
Over de SMS bundel:
ASW1 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:20:
Vaag, er staat nu bij mijn aansluiting " Je hebt nog geen sms bundel. Zet hem hier aan.
1000 SMS van € 10,00 voor € 0,00 per maand "
Nou mooi, gratis SMS.
Als je dit aanzet krijg je nogmaals een bevestiging te zien dat het niets kost, en na bevestigen heb je ineens een bundel van 1 euro per maand. :-(
Dit heb ik ook gedaan, alleen omdat het niets kost. Ik gebruik sms eigenlijk nauwelijks meer.
Over de kosten van € 1 die verschijnen: twitter even naar HollandsNieuwe. Die hebben het bij mij keurig opgelost.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet ik dus speciaal daarvoor een twitteraccount gaan aanmaken? -O-
Kan dat niet op een normale manier opgelost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jahoor er bestaat ook nog zoiets als klantenservice via telefoon of e-mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:42
Hier hetzelfde, ook maar via twitter onder hun aandacht gebracht. Had gelukkig ook screenshots genomen, maar blijkbaar is het dus een algemener probleem. Wacht nog op de oplossing, maar die zal dus wel komen. 1 euro is me ook teveel voor die SMS bundel, dat maak ik er doorgaans niet aan op. ;)
nocalimero schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:31:
Over de SMS bundel:

[...]

Dit heb ik ook gedaan, alleen omdat het niets kost. Ik gebruik sms eigenlijk nauwelijks meer.
Over de kosten van € 1 die verschijnen: twitter even naar HollandsNieuwe. Die hebben het bij mij keurig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
HBSVDK schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:14:
Je moet dan in dat geval niet zoeken op hollandsnieuwe, maar op Vodafone.
Vodafone wordt nooit als netwerk weergegeven, alleen hollandsnieuwe (als hij hem vind). Dus er val tniet veel anders te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Boomster schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:39:
[...]

Ik heb een vergelijkend waren onderzoek gedaan met T-mobile, de buren hadden T/mobile. Ik heb hier hetzelfde probleem als bij HN, ga toch zitten denken dat het aan mijn huis ligt (Faraday). Als ik mijn telefoon op alleen op 'WCDMA' verbinden zet, ziet hij zeker geen HN. Toch ben ik benieuwd of KPN niet sterker is in dit geval. Denk dat ik een prepay kaarte ga halen van de ALDI, kan ik het mooi testen.

Boomster
Tja, ik heb Hollandse Nieuwe, in mijn nieuwbouw appartement tegen het raam aan bij gods gratie 1 streepje 2G ontvangst, is net een bunker qua ontvangst :-( ;( . Oplossing voor mij was de Femtocel 1.0 van Vodafone (kost €85,-). Met een prepaid kaartje van VDF (kost €5,-) te activeren en in open modus maakt mijn HN abbonnement er vrolijk verbinding mee :) .Heb nu gewoon volle bak 3G+ ontvangst in me hele appartement :9~ 8)

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
troftnom schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:20:
Hier hetzelfde, ook maar via twitter onder hun aandacht gebracht. Had gelukkig ook screenshots genomen, maar blijkbaar is het dus een algemener probleem. Wacht nog op de oplossing, maar die zal dus wel komen. 1 euro is me ook teveel voor die SMS bundel, dat maak ik er doorgaans niet aan op. ;)

[...]
Bizar, HN zegt dat ze niets voor me kunnen doen en dat ik 1 euro in plaats van de getoonde 0 euro moet gaan betalen voor de SMS bundel. Verwijzen naar de disclaimer op de website, er stond een typefout in die aanbieding beweren ze (al maanden dan). Ga ik in ieder geval een klacht van maken.

Als je dezelfde redenering van die disclaimer gebruikt op hun abonnementen ipv een aanvullende optie dan kunnen ze je dus na het aangaan van een abonnement een heel andere prijs in rekening brengen dan waar je je voor dacht aan te melden...
Kan met niet voorstellen dat de ACM daar van onder de indruk zou zijn. ;)

@ASW1 Heb jij dit nog bij ze aangekaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht nog op hun reactie.
(webformulier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
troftnom schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:41:
[...]

Bizar, HN zegt dat ze niets voor me kunnen doen en dat ik 1 euro in plaats van de getoonde 0 euro moet gaan betalen voor de SMS bundel. Verwijzen naar de disclaimer op de website, er stond een typefout in die aanbieding beweren ze (al maanden dan). Ga ik in ieder geval een klacht van maken.

Als je dezelfde redenering van die disclaimer gebruikt op hun abonnementen ipv een aanvullende optie dan kunnen ze je dus na het aangaan van een abonnement een heel andere prijs in rekening brengen dan waar je je voor dacht aan te melden...
Kan met niet voorstellen dat de ACM daar van onder de indruk zou zijn. ;)

@ASW1 Heb jij dit nog bij ze aangekaart?
Ik had via fb chat contact met ze opgenomen. Bij mij (en mijn zusje) hebben ze het wel gecorrigeerd naar 0 euro. Ik moest wel screenshots sturen, dat er echt 0 euro stond. Dus ik had mijn aanvraag ingetrokken om screenshot te maken en daarna opnieuw aangevraagd ;p. Bij mij was zelfs al 1 x 1 euro voor mijn abo teveel gerekend, ook die heb ik terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
xileS schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:52:
[...]

Ik had via fb chat contact met ze opgenomen. Bij mij (en mijn zusje) hebben ze het wel gecorrigeerd naar 0 euro. Ik moest wel screenshots sturen, dat er echt 0 euro stond. Dus ik had mijn aanvraag ingetrokken om screenshot te maken en daarna opnieuw aangevraagd ;p. Bij mij was zelfs al 1 x 1 euro voor mijn abo teveel gerekend, ook die heb ik terug gekregen.
Dus bij intrekken komt er weer gewoon 0 euro te staan? Erg knullig dan.

Enfin, ik maak er wel een echte klacht van en kijk dan wel wat er gebeurd. Kan ik in ieder geval altijd nog door naar de geschillencommisie. Heb er mijn twijfels over of een disclaimer genoeg is om een hoger tarief in rekening te kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik heb alles bevestigd gekregen in de mail en in contract. Prompt de eerste maand een SMS dat er €13 ipv €12 word afgeschreven... Via Twitter meteen gaan klagen, zou gecorrigeerd worden. Niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
troftnom schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:06:
[...]

Dus bij intrekken komt er weer gewoon 0 euro te staan? Erg knullig dan.

Enfin, ik maak er wel een echte klacht van en kijk dan wel wat er gebeurd. Kan ik in ieder geval altijd nog door naar de geschillencommisie. Heb er mijn twijfels over of een disclaimer genoeg is om een hoger tarief in rekening te kunnen brengen.
Dat is het volgens mij niet. Alleen als het duidelijk een fout betreft hoeft de verkoper zich niet aan de geadverteerde prijs te houden; anders is hij verplicht je het product te verkopen voor de getoonde prijs. Je kon niet makkelijk weten dat dit een fout zou zijn, dus dan is de overeenkomst gewoon geldig dat je slechts €0 betaalt, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
ManiacsHouse schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:41:
Ik heb alles bevestigd gekregen in de mail en in contract. Prompt de eerste maand een SMS dat er €13 ipv €12 word afgeschreven... Via Twitter meteen gaan klagen, zou gecorrigeerd worden. Niet dus...
Als je het zo hebt staan in je contract dan hebben ze helemaal geen been om op te staan. Zou dan wel de telecom klaagroute volgen, echte klacht indienen zoals HN dat aangeeft in hun algemene voorwaarden, en als ze niet reageren zoals het hoort kan je dan door naar de Geschillencommisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Boomster schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:54:
[...]

Vodafone wordt nooit als netwerk weergegeven, alleen hollandsnieuwe (als hij hem vind). Dus er val tniet veel anders te zoeken.
Kaartje simyo gekocht en in mijn toesttel gestopt, direct strak en stabiel signaal (-75dbm). Dit wordt dus een overstap van vodafone naar kpn. Dag HN.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boomster schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

Kaartje simyo gekocht en in mijn toesttel gestopt, direct strak en stabiel signaal (-75dbm). Dit wordt dus een overstap van vodafone naar kpn. Dag HN.....
Maar hoeveel kost het, en wat krijg je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Cerberus_tm schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:19:
[...]

Maar hoeveel kost het, en wat krijg je ervoor?
10 euri, 200 mb and 200 min, ik had veel bundel over elke maand, dus iets duurder met een zeker bereik, voor mij erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boomster schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:27:
[...]

10 euri, 200 mb and 200 min, ik had veel bundel over elke maand, dus iets duurder met een zeker bereik, voor mij erg belangrijk.
Hmm dat valt inderdaad wel mee (maar ik zou het daarmee niet redden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Boomster schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:27:
[...]

Goedkoopste Kpn op hun site is 12,50 voor 100 minuten bellen en verder niets. Ben benieuwd waar je deze gevonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
ManiacsHouse schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 10:59:
[...]

Goedkoopste Kpn op hun site is 12,50 voor 100 minuten bellen en verder niets. Ben benieuwd waar je deze gevonden hebt.
waarschijnlijk een misverstand: ik ga op het kpn netwerk met simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:51
Ik zit nu op sim only 550 (11 per maand) maar dit gebruik ik nooit op dus ik wil naar 275 (8,50 per maand).

Weten jullie of er dan (net als bij 550) in mijn hollandsnieuwe een optie is om een databundel van 500mb voor 4,50 per maand aan te zetten. Dit zeg maar als backup voor als ik toch wat meer MBtjes nodig blijk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is volgens mij goedkoper om bij sim only van 550 te blijven en je overige tegoed dat na 3 maanden verloopt op te bellen naar thoorn bv en dat uit te laten keren op je rekening. Voor ervaringen hiermee kan je geloof ik genoeg terug vinden in deze topic.

Trouwens ik zag net op hun site dat je nu ook weer een internetbundel van 1000 MB kan kiezen, alleen de prijs is in verhouding met de 500 MB inclusief de korting niet zo voordelig.

Weet niet of dit al eerder gepost is, maar je kan nog steeds 2 gratis prepaid simkaarten aanvragen per woonadres: http://www.hollandsnieuwe.nl/gratisprepaid

[ Voor 41% gewijzigd door xileS op 03-11-2014 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:23
Meer mensen last dat push messages niet meer werken sinds een paar dagen?
Whatsapp, GMail, LinkedIn ontvangen pas berichten op WiFi of als de app geopend wordt.

Edit: het lijkt weer te werken.

[ Voor 9% gewijzigd door Dutch Lion op 07-11-2014 13:00 ]

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Zo ik kom van Simyo en heb net een 550MB/MIN/SMS bundel besteld. Gemiddeld zit ik op 100minuten bellen en 200mb per maand.

Nu begrijp ik dat je via bepaalde websites zoals thoorn.nl je beltegoed kan verkopen/verbellen hoe je het ook wilt noemen.
Maar ik vat het nog niet helemaal.

Stel ik heb na 2 maand 200MB/Minuten over die ik zou kunnen "verkopen" hoeveel euro krijg je daar ongeveer voor? en klopt het dat je juist voor 0900 nummer extra moet betalen bovenop je normale belkosten? Kan het dan überhaupt wel uit?

Ik heb de rekenhulp gevonden op z'n site. Maar hij rekent met beltegoed per euro. Als dan 200minuten over heb, hoeveel euro is dat?
Ik zat zelf te zo te rekenen: 3,4cent per minuut = 3,4 x 200 = €6,80 klopt dit?

[ Voor 16% gewijzigd door kaasaanfiets op 08-11-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
200 minuten staat gelijk aan xx euro beltegoed.
Bellen naar dat 0900 nr kost je vervolgens xx euro
Je krijgt daarna xx euro in je account en kan dat laten uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer je inlogt bij HN dan zie je daar staan hoeveel euro beltegoed je nog over hebt.
Dat bedrag is als het goed is meer dan wat je ervoor hebt betaald; je betaalt wat minder afhankelijk van welk abbonnement je hebt.
Maar stel er staat 13 euro tegoed op jouw pagina, dan kun je met 10x1,30 je beltegoed opmaken.
Je krijgt dan 10x0,86 uitgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1234
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:28
Vrienden uitnodigen om korting te krijgen werkt niet meer.... Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaasaanfiets schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:46:
Ik heb de rekenhulp gevonden op z'n site. Maar hij rekent met beltegoed per euro. Als dan 200minuten over heb, hoeveel euro is dat?
Ik zat zelf te zo te rekenen: 3,4cent per minuut = 3,4 x 200 = €6,80 klopt dit?
550 MB/min/sms staat gelijk aan 18,50 beltegoed. Dat is dus idd ongeveer 3,4 cent per minuut. Voor 200 MB/min/sms zal het denk ik €6,73 zijn.
ASW1 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 18:14:
Wanneer je inlogt bij HN dan zie je daar staan hoeveel euro beltegoed je nog over hebt.
Dat bedrag is als het goed is meer dan wat je ervoor hebt betaald; je betaalt wat minder afhankelijk van welk abbonnement je hebt.
Maar stel er staat 13 euro tegoed op jouw pagina, dan kun je met 10x1,30 je beltegoed opmaken.
Je krijgt dan 10x0,86 uitgekeerd.
Kost idd 1,30 per gesprek. Je moet wel minimaal 4 seconden aan de lijn blijven en er komt altijd nog mobiele kosten bij, wat meestal 4 cent is. Dus je kan er vanuit gaan dat het 1,34 aan beltegoed kost om 0,86 te krijgen per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasknijper
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-02 09:28
Mijn overgebleven HN tegoed geef ik sinds kort uit aan RIOT points in League of legends.
Je belt 0909 nummer voor 1.30 en krijgt hiervoor 200 punten. Je betaalt als extra nog 4 cent normale belkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Je kunt eenvoudig zien hoeveel tegoed je nog hebt door *101# te 'bellen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zycho42
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 09:33
Ik heb mijn Nexus 5 geupdate naar android 5.0 lollipop en nu kan ik geen sms berichten meer verzenden (wel ontvangen, bellen en internet doen het ook prima).
Ik heb sterk het vermoeden dat dit te maken heeft met het feit dat je in lollipop in hangouts nu ook een mms APN moet instellen - maar HN biedt geen mms diensten en dus ook geen mms APN.

Iemand een idee voor een workaround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Messaging" van de playstore installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
In het Nexus 5 topic heb ik het ook al meerdere keren voorbij zien komen. Misschien daar even kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zycho42
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 09:33
Thx Freakster86, ik heb het gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdje geleden een sms bundel aangevraagd voor 0 euro, waar eerst alsnog 1 euro voor gerekend werd. Maar na contact met HN hadden ze dit alsnog gecorrigeerd naar 0 euro. Maar nu ik eindelijk een sms verstuur, krijg ik een sms dat mijn sms bundel volledig is verbruikt en dat het alsnog mijn reguliere tegoed kost -.-. Terwijl ik nooit sms.

/edit
Dit is nu na contact ook gecorrigeerd, alsnog wel vreemd dat het ineens uit was.

[ Voor 11% gewijzigd door xileS op 20-11-2014 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is het inderdaad gecorrigeerd naar nul euro, en tevens je sms-bundel gecancelled, maar dat vertelden ze er niet bij. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:51
Ik zie dat veel van jullie thoorn gebruiken om je beltegoed uit te laten betalen. Ik ben alleen een beetje huiverig voor die site, is het wel betrouwbaar genoeg en doen ze niets met je gegevens? En kan hollandsnieuwe niet moeilijk gaan doen als je dit zo doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Laatst online: 22:25
WizZie- schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:58:
Ik zie dat veel van jullie thoorn gebruiken om je beltegoed uit te laten betalen. Ik ben alleen een beetje huiverig voor die site, is het wel betrouwbaar genoeg en doen ze niets met je gegevens? En kan hollandsnieuwe niet moeilijk gaan doen als je dit zo doet?
Tot nu toe doet HN niet moeilijk en werkt het nog steeds. Tja wat doe Thoorn met je gegevens, net zoveel als wat al die andere webwinkels met je gegevens doen? Ze hebben geen wachtwoord van wat voor site dan ook van je, wel je naam en banknummer om het geld op te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik word momenteel 2x per dag gebeld door een geheim nummer, de frequentie hiervan lijkt toe te nemen. Ik heb de helpdesk hier net over gebeld en die zegt me niets te kunnen doen omdat het een geheim nummer is en zij dus ook niet kunnen zie wie er belt. De enige oplossing is een ander nummer nemen maar dat wil ik niet omdat ik dit nummer al bijna 15 jaar heb en het een heel makkelijk nummer is.

Heeft een van jullie nog ideeën voor me? Kan ik trouwens zien of het opnemen van die oproepen me ook geld gekost heeft (van de huidige maand, dus niet via facturen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Als jij in NL opneemt, is het erg onwaarschijnlijk dat een gesprek jou geod kost ...

Wat je kunt doen is opnemen, misschien wil er iemand met je praten :)

En anders opnemen en de verbinding open houden. Stoppen ze vanzelf ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Mja sorry, was ik wat info vergeten te typen: de telefoon gaat maximaal 2x over, als ik opneem is de verbinding direct verbroken. Ik heb dus geen idee wie mij probeert te bereiken. Wellicht telemarketeer, maar omdat ik niet weet wie het is, die ander de verbinding meteen verbreekt en ik wel erg vaak gebeld wordt is het erg vervelend.

Ik lees op internet dat andere providers een klachtenformulier hebben dat je in kunt vullen waarna ze de beller achterhalen en hem verzoeken niet meer te bellen. HN zegt eigenlijk gewoon geheim=geheim dus ook voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Kan ook zijn dat je doorveen automaat wordt gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrizzly schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:05:
Ik word momenteel 2x per dag gebeld door een geheim nummer, de frequentie hiervan lijkt toe te nemen. Ik heb de helpdesk hier net over gebeld en die zegt me niets te kunnen doen omdat het een geheim nummer is en zij dus ook niet kunnen zie wie er belt. De enige oplossing is een ander nummer nemen maar dat wil ik niet omdat ik dit nummer al bijna 15 jaar heb en het een heel makkelijk nummer is.

Heeft een van jullie nog ideeën voor me? Kan ik trouwens zien of het opnemen van die oproepen me ook geld gekost heeft (van de huidige maand, dus niet via facturen)?
Ik werd toevallig een paar dagen geleden door een nummer dat ik niet kende, maar wel kon opzoeken. Het bleek volgens het Internet een nummer van de Postcodeloterij te zijn dat ze gebruiken om 2x over te laten gaan in de hoop dat je terugbelt. Het ging bij mij inderdaad ook maar 2x over, heb niet teruggebeld. De dagen daarna ben ik een paar keer gebeld door een onbekend nummer, dat ik dus niet kon opzoeken; het ging ook heel kort over. Ik verdenk de Postcodeloterij, met wie ik overigens nog nooit iets van doen heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Dan zal ik moeten afwachten en hopen dat het vanzelf over gaat.
Ik merk dat we nu offtopic gaan, door mij inderdaad. Als het over 2 weken nog niet over is zal ik een apart topic aanmaken.

Ik wil nog wel melden dat Hollandse Nieuwe in zo'n situatie niet veel kan en dat een aantal andere providers (volgens Google) nog wel willen proberen de beller te achterhalen.
De HN helpdesk is erg vriendelijk en ik kreeg direct iemand aan de lijn toen ik belde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eventueel kun je misschien automatisch weigeren van onbekende nummers instellen op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnoff
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 15:46
Chrizzly schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 05:33:
Ik wil nog wel melden dat Hollandse Nieuwe in zo'n situatie niet veel kan en dat een aantal andere providers (volgens Google) nog wel willen proberen de beller te achterhalen.
Ik weet van T-Mobile dat ze daar een meldformulier voor hebben. Ze kijken het dan na, bij de eerste keer krijgt diegene een schriftelijke waarschuwing, bij de tweede keer krijg je zijn/haar NAW gegevens, kun je aangifte doen of zo. Maar blokkeren of iets kunnen/doen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Iedereen bedankt voor het meedenken, ik ben er eindelijk achter welke computer me elke keer belde. Deze keer kon ik snel bij de eerste keer overgaan opnemen dus heb iemand aan de lijn gekregen en er meteen bij verteld dat ik niet zo blij was met de belpraktijken.
Chrizzly schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:01:
Iedereen bedankt voor het meedenken, ik ben er eindelijk achter welke computer me elke keer belde. Deze keer kon ik snel bij de eerste keer overgaan opnemen dus heb iemand aan de lijn gekregen en er meteen bij verteld dat ik niet zo blij was met de belpraktijken.
Ik ook! Na eek week of zo twee keer per dag van een anoniem nummer te zijn gebeld kon ik een keer opnemen en kon ik tegen iemand zeggen dat hij op moest donderen (okee, op een iets beleefdere manier). Ik werd automatisch doorgeschakeld naar zo'n systeem waar je je kunt laten opnemen in een "Bel me niet"-register, wat ik meteen maar gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Is er nog een provider met hetzelfde concept als HN?
Dus bundel mee kunnen nemen en alles in 1 bundel.

Alles in 1, heb ik wel kunnen vinden. Maar bundel meenemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:58:

Kijk ik gisteravond, toestel gratis... toen was de keuze snel gemaakt!
HollandsNieuwe 275-bundel á 12 x € 8,50, maakt € 102, inclusief toestel met een hogere losse prijs, deal!
waar zag je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58
Verleng aanbod in mijn hollandsnieuwe:
2x internet voor 1 euro extra (Dus 1GB voor 4,50)

Heel mooie, maar alleen mogelijk in combinatie met toestel verlenging :(

Wil zo graag verlengen met alleen sim only. Blijkt niet van toepassing dan!
Als ik bel of gebeld word hoor ik niks, meer mensen last van?

/edit
Is volgens mij weer opgelost. Had eerst met een VoIP app geprobeerd om te bellen maar dat ging wel, maar via de mobiele netwerk niet.
uiteindelijk lag het volgens mij aan mijn HTC One M7, heb net een software update gedaan, en ik hoorde weer geluid.

[ Voor 68% gewijzigd door xileS op 11-12-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 11:55
Hmmz, de iPhone 5 van mn vrouw geeft van het ene op het andere moment opeens aan dat er geen simkaart is geinstalleerd. Snap er niks van, heb het ios geupdate, het toestel uit-aan gezet, mijn simkaart geprobeert (die doet t wel) maar nog steeds dezelfde melding.
Iemand een idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?
Ze heeft net als ik een hollandsnieuwe abo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Mm, ik heb mijn gratis sms bundel aangezet en toch wordt er 1 euro in rekening gebracht. Krijg net bericht dat ik dat toch moet betalen terwijl er echt 0 euro stond toen ik het bestelde. Ik zie in dit topic dat meer mensen hier last van gehad hebben. Zal nogmaals bezwaar aantekenen, ik heb er screenshots van, dit is pure misleiding.

Dus let goed op als je iets bij HN besteld en maak screen shots, je hebt ze nodig

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnoff
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 15:46
deBennie schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:11:
Hmmz, de iPhone 5 van mn vrouw geeft van het ene op het andere moment opeens aan dat er geen simkaart is geinstalleerd. Snap er niks van, heb het ios geupdate, het toestel uit-aan gezet, mijn simkaart geprobeert (die doet t wel) maar nog steeds dezelfde melding.
Iemand een idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?
Ze heeft net als ik een hollandsnieuwe abo..
Lijkt me een kapotte sim, dat gebeurt soms. Doet haar sim het in jouw toestel? Dan weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 11:55
Ik heb t al opgelost, op het iculture forum stond de tip om de contacten met potloodgum schoon te maken. En dat is gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

jeanj schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:51:
Mm, ik heb mijn gratis sms bundel aangezet en toch wordt er 1 euro in rekening gebracht. Krijg net bericht dat ik dat toch moet betalen terwijl er echt 0 euro stond toen ik het bestelde. Ik zie in dit topic dat meer mensen hier last van gehad hebben. Zal nogmaals bezwaar aantekenen, ik heb er screenshots van, dit is pure misleiding.

Dus let goed op als je iets bij HN besteld en maak screen shots, je hebt ze nodig
Als goed is heb je dat in je contract staan dat het €0 is. Ik heb ze via Twitter hier op geattendeerd en het werd gecorrigeers. Wel slecht dat ze die fout nu nog steeds maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Bij mij staat het niet in het contract, later pas toegevoegd, dat ben je afhankelijk van screenshots. Maar HN beroept zich op hun disclaimer om je toch 1 euro in rekening te brengen. Klopt geen hout van, maar als ze niet meewerken gaat dit tijd kosten om op te lossen (officiele klacht van maken en dan eventueel door naar de geschillencommisie). Onprofessioneel is het zeker en eigenlijk iets waarvoor ze door de ACM op hun vingers getikt dienen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

troftnom schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:43:
Bij mij staat het niet in het contract, later pas toegevoegd, dat ben je afhankelijk van screenshots. Maar HN beroept zich op hun disclaimer om je toch 1 euro in rekening te brengen. Klopt geen hout van, maar als ze niet meewerken gaat dit tijd kosten om op te lossen (officiele klacht van maken en dan eventueel door naar de geschillencommisie). Onprofessioneel is het zeker en eigenlijk iets waarvoor ze door de ACM op hun vingers getikt dienen te worden.
Krijg je geen bevestigingsmail als je iets wijzigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ja, maar daar worden de kosten van de smsbundel niet in vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
Hebben nog meer mensen problemen met het betalen? Ik en een huisgenoot van mij hebben problemen namelijk met betalen:

Mijn probleem: Automatisch incasso is blijkbaar fout gegaan, echter 13x geen problemen gehad (waarvan 1x van mijn reeds vernieuwde abbo). Hier kwam ik achter nadat ik een mail kreeg dat ik nog een betaling open had staan. In eerste instantie genegeerd, omdat ik dit nooit gehad heb. Echter nadat mijn bundel niet werdt aangevuld, toch maar even contact opgenomen. Ik moest toch maar even handmatig het geld gaan betalen, zij wist ook niet waarom het kwam. De dag na betaling kreeg ik veel beltegoed.

Zijn probleem: Het betalen van een achterstallige betaling via de site resulteerde in een foutmelding. De betaling was niet voldaan en de link werkte niet meer. Na contact te hebben gehad, is de klacht in behandeling genomen echter er werd niks gedaan aan het probleem. Nu is hij geheel afgesloten en ivm hun systeem moet hij het resterende bedrag voor zijn telefoon (iPhone 4) betalen en hierna wordt het teruggestort.

Conclusie:
Dit is toch van der zotte in mijn optiek. Wij beide hebben problemen met betalingen, beide in dezelfde maand. Bij mij is het probleem vrij snel opgelost, echter bij hem niet. Door een fout van hun kant moet hij even het gehele resterende bedrag overmaken 8)7 8)7 . Ik kan me niet voorstellen dat dit een rechtsgeldige voorwaarde is. Aparter is dat tijdens zijn periode van achterstallig betalen, soms wel en soms niet gebeld kon worden :? , is dit normaal bij Hollands Nieuwe?
Ik heb nooit ergens last van gehad bij HN, bij mij is eigenlijk altijd alles vanaf het begin af aan goed verlopen. Maar ik heb in deze thread de laatste jaren wel allerlei rare issues gelezen, dus ik heb de indruk dat ze hun organisatie nooit erg op orde hebben... misschien nog eens de klantenservice opbellen?

Als je het nummer niet kunt vinden: 088-0182504, maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 17.00. Je krijgt het nummer pas als je in de klatenservice op de website zoekt naar "contact opnemen", dan opnieuw je vraag intikt, en als je het dan nog niet kunt vinden tonen ze hun telefoonnummer (heb het net nog zo gevonden, het wordt steeds lastiger...).

[ Voor 24% gewijzigd door Cerberus_tm op 18-12-2014 01:09 ]

• SiC123
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-07 15:50
ik had van de zomer een probleem met verlengen bij HN. Ze maken de factuur op, ongeveer een week voordat ze de incasso sturen. In die periode kon ik niet verlengen omdat er nog onbetaalde rekeningen waren. Ik had de luxe dat ik kon wachten, dus daarmee opgelost.

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50

Jrz

––––––––––––

Chrizzly schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:05:

Ik heb precies hetzelfde.Januari ben ik weer weg bij HN, na een paar jaar genoten te hebben. Het is ook helaas te duur geworden, een tele2 abonnement is voor mij nu stukken goedkoper.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jrz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:15:
[...]

Ik heb precies hetzelfde.Januari ben ik weer weg bij HN, na een paar jaar genoten te hebben. Het is ook helaas te duur geworden, een tele2 abonnement is voor mij nu stukken goedkoper.
Bij mij was dat de Postcodeloterij, bij vele anderen ook. Sowieso is het een idee om je nummer te laten opnemen in het Belmeniet-register.

Te duur, hoezo dan? Is Tele2 echt goedkoper? Dan heb je wel het netwerk van T-Mobile. Toen ik switchte van T-Mobile naar HN merkte ik dat mijn bereik en snelheid een stuk beter werden op diverse plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50

Jrz

––––––––––––

Cerberus_tm schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 03:14:
[...]

Bij mij was dat de Postcodeloterij, bij vele anderen ook. Sowieso is het een idee om je nummer te laten opnemen in het Belmeniet-register.

Te duur, hoezo dan? Is Tele2 echt goedkoper? Dan heb je wel het netwerk van T-Mobile. Toen ik switchte van T-Mobile naar HN merkte ik dat mijn bereik en snelheid een stuk beter werden op diverse plaatsen.
Sta in het belmeniet register, maar ik denk dat het is ivm mn bedrijven.... Kreeg net MKB nogwat aan de lijn.

Het is goedkoper omdat ik de laatste tijd vrijwel elke maand 15 euro kan bijtanken op mn 550 minuten abonnement. Tele2 is 23 euro. Ik gebruik rond de 500mb.

Bereik is wel iets om naar te kijken idd.. Tele2 is gelukkig per maand op te zeggen, en wie weet komt er de komende maanden een leuk abonnement / leuke aanbieding op de markt.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
jeanj schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:51:

Klopt. Bedankt voor de bevestiging. Jammer dat de klantenservice zo ruk is: Verder al ruim een jaar tevreden met de diensten van HN, maar de snelheid en de bruikbaarheid van de antwoorden van de klantenservice laat zwaar te wensen over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ben gebeld door hn ze kunnen/willen niks doen. Ik had geen zin om er tegen in te gaan. Ik zet de bundel wel uit. rond oud en nieuw zal ik nog ff flinks smsen en zet dan de bundel weer uit.

Jammer, ben zelf verder wel tevreden over HN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
jeanj schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:19:
Ben gebeld door hn ze kunnen/willen niks doen. Ik had geen zin om er tegen in te gaan. Ik zet de bundel wel uit. rond oud en nieuw zal ik nog ff flinks smsen en zet dan de bundel weer uit.

Jammer, ben zelf verder wel tevreden over HN.
Reactie Hollandsnieuwe:
Op dit moment zie ik geen sms-bundel actie voor 0,- in ons aanbod.
Zou je dit toch ergens zien staan verzoek ik je een schermafbeelding hiervan naar ons te kunnen toezenden zodat we je aanvraag in behandeling kunnen nemen.

Blijkbaar hebben ze hun zaakjes dan toch niet goed op orde... Jammer... Toch nog maar een overstap overwegen... Prima provider is mijn ervaring, totdat je de klantenservice nodig hebt...

Daarnaast, kan iemand mij vertellen hoe ik een schermafbeelding stuur via een contactformulier of een no_reply E-mailadres? :X

Screenshots:
Voor aanvraag:
Afbeeldingslocatie: http://www.imageupload.co.uk/images/2014/12/22/Voor_aanvraag.jpg

Na aanvraag:
Afbeeldingslocatie: http://www.imageupload.co.uk/images/2014/12/22/Na_aanvraag.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Teleluvr op 22-12-2014 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

je gaat dus idd 1 euro betalen. Ik heb via het contact formulier 2 bijlagen kunnnen meesturen.
het contact formulier zie je pas als je op nee drukt bij de vraag of je geholpen bent, ook zo lekker handig.....

Ik ben zelf erg gecharmeerd van het abo model wat ze hanteren, en zit en nog een kleine 2 jaar aan vast.
Maar af en toe doen ze vage dingen. Een andere is dat bij een 275 abo de 1gb internet bundel goedkoper is als bij de 550 bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben. Ik moest destijds ook een screenshot sturen. Via Facebook chat was dat zo opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
Kortste eind!

Bedankt voor je bericht.
Helaas is de betreffende prijs niet correct. De prijs die wordt aangegeven na de bestelling is de juiste; de SMS bundel kost €1 per maand. Omdat fouten zijn voorbehouden kan dit helaas niet worden aangepast. Excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ik ga er wat meer werk van maken, fouten zijn voorbehouden gaat op hun manier niet op (als dat met een abonnement zo ie zo al mogelijk is als argument om meer in rekening te brengen). Als je namelijk de bundel uit zet komt er daarna weer doodleuk te staan dat hij 0 euro kost. 8)7
Dat soort fouten hoor je te corrigeren en als je dat niet doet kan je moeilijk blijven volhouden dat fouten zijn voorbehouden... In dit soort gevallen hoor je de klant gewoon te laten betalen wat je hem vooraf laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 22:48
Weet iemand of die automaat er nog steeds staat op Den Haag CS? En kan je ook verlengen met die link truc(andere venster openen ingelogd).
Pagina: 1 ... 27 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie