Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Is in middels al niet meer nodig, maar toch bedankt :)
Had namelijk mijn SIM laten knippen en die deed het niet meer, maar na een herstart van mijn telefoon deed hij het wel. Uiteindelijk is moeders zo vriendelijk geweest om de nieuwe sim te betalen :P

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Pfoeh, stel dat je geen twitter hebt (en ook geen facebook)... hoe kom je dan met ze in contact? Mijn mail is alweer een week stil, dus dat lijkt niet echt de weg te zijn.

(Situatie: ik wil mijn bankrekening veranderen, dat is via de site gegaan, 1ct overgemaakt, wijziging is bevestigd per mail... en het is doodleuk weer teruggezet naar mijn oude rekeningnummer.)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:57
Aangezien m'n huidige HN abonnement volgende maand afloopt wil ik wel verlengen.
Als ik wijzigen kies heb ik een aanbieding van €8,- per maand voor de 275 bundel, maar als ik vervolgens naar bestellen ga komen er ineens €10,- aansluit kosten bij, wat nogal vreemd overkomt.

Klopt dat wel?

Uit deze oude reactie concludeer ik dat dit niet hoort, maar ook na een aantal keren proberen blijven die kosten terugkomen. :?

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat had ik ook. Ik heb maar besteld. Ik denk dat het gaat om administratiekosten om mijn abonnement om te zetten. Bizar dat dat 10 euro moet kosten, maar ach. Ik zal de helpdesk eens benaderen, want ik kreeg die 10 euro ook niet weg.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Voor zo ver ik mij kan herinneren had ik geen 10 euro aansluitkosten hoeven te betalen voor het verlengen van mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 22:16
Ik heb mijn abo verlengd via deze link: http://www.hollandsnieuwe...k?promoId=100_SOC_FAB_001
Daarbij gekozen voor alleen het tegoed van 275 mb/min/sms.
Nadat het abo is ingegaan, kun je alsnog voor €0,00 extra 1000 sms extra krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door ArnoJeroen op 15-08-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 15:46
FYI het gaat helemaal mis met facturatie bij Hollandse Nieuwe, als ik inlog zie ik dat de facturen wel kloppen, maar er wordt een totaal ander bedrag van mijn rekening afgeschreven (€18 euro meer! een abo van €14!). Klantenservice: je komt niet door het keuzemenu heen, want de stem blijft een bericht over prepaid herhalen. Geen idee of ik dan vast zit in het menu of in de wacht sta.
Per bericht op de site: Ik kreeg 2 mails terug (een volle week later) dat er inderdaad 1x een fout is gemaakt (klopt niet, 5x maar liefst!) dat wordt zsm teruggestort (geen idee wanneer) en "we hebben de korting op uw abonnement aangepast zodat het niet meer fout gaat".

NU log ik in en heb ik plots een duurder abo!!! WTF!? Bestaat er een geschillencommissie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 20:01
Ik betaal ok ineens al 2 maanden meer omdat mijn abonnement verlopen zou zijn. Toch raar dat dat pas volgende maand is.
Antwoord op mail krijg je telkens na ongeveer 3 weken.
Ben best tevreden met ze maar twijfel toch of ik niet moet overstappen......
Maar waar kun je nooit over je bundel heen gaan zonder het te weten ?
Niet dat dat ooit is gebeurt

heb nu 275 Min + 500Mb en bel misschien een uurtje per maand als ik dat al haal. Maarja anders kun je weer geen internetbundel erbij pakken (onzin)

Dit klopt overigens ook al niet op de site :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/osSIGZ47jVe0ORIrJi3WwDZh/full.jpg

500MB voor 3 euro maar als ik het selecteer staat er toch echt 4.75
en dat geldt ook voor zakelijk ;)

[ Voor 62% gewijzigd door harley op 16-08-2014 20:40 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:25
Ik heb van de week een 275 abo verlengt naar een 275 met 500 MB. Dat ging prima, en gewoon 3 euro voor het 500 MB pakket. (werd niet veranderd naar 4,75)
@harley: als je maar een uurtje per maand belt, waarom neem je dan niet alleen een 275 abo? Dan heb je 215 MB over per maand voor je internet. Of gebruik je veel meer data? Dan zou je ook kunnen overwegen om een 550 abo te nemen, dan heb je 450 MB per maand over na een uur bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bel ook nauwelijks en heb een 550 abo met 500 MB voor 13,50 p/m, maar van de tegoed dat bijna verloopt, krijg ik maandelijks tussen de 6 en 12 euro terug door naar een betaald nummer te bellen (zoals al eerder in dit topic als advies is gegeven). Meestal gebruik ik het gespaarde tegoed voor inet in het buitenland, maar als ik een maand bijna helemaal niet gebeld heb, ontvang ik er nog 11,18 euro ervoor terug op mijn rekening. Ik heb nog nooit zulke lage mobiele kosten gehad, maar er gaan inderdaad wel veel dingen mis bij Hollands nieuwe. Als iets niet klopt, kan je het beste via bv Facebook een prive bericht sturen. Vaak wordt dit wel opgelost, als ze eenmaal begrijpen wat er fout is. Zoals hierboven aangegeven kan je voor €0,00 extra 1000 sms extra krijgen. Hier had ik ook gebruik van gemaakt, maar het koste achteraf alsnog een euro extra p/m. Het is achteraf wel gecorrigeerd. Je moet gewoon zelf goed opletten of alles wel klopt, en zelf meer moeite doen om achter de klantenservice aan te gaan. Maar over de prijs kan ik niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:56

ABD

harley schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:36:

500MB voor 3 euro maar als ik het selecteer staat er toch echt 4.75
en dat geldt ook voor zakelijk ;)
3 euro betaal je wanneer je 1 jaar selecteert, 4,75 betaal je wanneer je 2 jaar selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:57
Grrrrrene schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:52:
Dat had ik ook. Ik heb maar besteld. Ik denk dat het gaat om administratiekosten om mijn abonnement om te zetten. Bizar dat dat 10 euro moet kosten, maar ach. Ik zal de helpdesk eens benaderen, want ik kreeg die 10 euro ook niet weg.
Na twee tweets vorige week nu toch een antwoord gekregen:
quote: @HollandsNieuwe
Hoi, wanneer je een bestaand abonnement verlengt, dan worden er geen 10€ in rekening gebracht. Groet ^JV
En na inloggen en kiezen voor verlenging zijn nu ook ineens die € 10,- weer verdwenen...
Toch maar verlengd dus.

/edit:
In de bevestigings mail die ik net binnen krijg staat overigens dat het €0,- per maand kost 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Red Baron op 18-08-2014 10:57 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een oud contract met een 275 min. bundel zonder internetbundel.

Ik zie nu op de site dat ik 500 Mb kan toevoegen voor maar 3 euro p/m, da's best gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eind oktober loopt mijn contract af. (275+500MB voor €9,25 plus €7,5 bijbetaling Sony Xperia Sola 2 jaar terug) Qua verbruik kom ik nooit over de 275 units, bel en sms misschien een uur en 15 smsjes. En mobiel internet maak ik in de laatste week altijd op door alles op 3G te checken ipv WiFi wat ik gewend ben omdat het anders onaangeroerd vervalt.

Dus nu Choozze zero er is stap ik daar naar over. Dat scheelt mij €16,75 vaste lasten in de maand en tov concurrerende mvo's sowieso 9/10 euro. Met 25 euro aansluitkosten kost het toch 2,08 euro uitgaande van een jaarabbo of 1,04 euro voor een tweejaarlijks abonnement.

Echt veel problemen heb ik niet meegemaakt met Hollandsnieuwe. Klantenservice nooit nodig gehad. Maar Vodafone netwerkdekking is mij echt tegen gevallen en is in mijn ervaring qua 2g/3g gelijk aan wat ik bij Orange/Tmobile gewend was. Dus in dat opzicht ben ik wel klaar met 9,25 euro onnodig elke maand voor een brakke dekking te lappen als het ook voor veel minder kan.

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Heb ik daadwerkelijk een paar dingen om over te klagen? Niet dat ik daar op zoek bent natuurlijk maar...

In de eerste instantie, heb ik mijn abo (door mijn nieuwe provider althans) opgezegd 25 dagen voor het contract afloop datum. Blijkbaar geldt de 30 dagen opzegtermijn bij HN niet, want mijn definitieve overstapdatum word pas op 30 dagen na de afloop datum. Dat is dus 55 dagen na het opzeggen. Kun je midden een factuur maand niet overstappen naar een andere provider?

In de tweede instantie, ben ik er achtergekomen dat ik mijn bundel (en ook SMS en MBs) de laatste maand niet kan wijzigen. Dat betekent dat de bedrag van de laatste factuur twee keer zo veel wordt omdat de kortingen aflopen. Ik begrijp waarom de kortingen aflopen, maar het voordeel van HN is juist dat je bundel maandelijks aanpasbaar is.

This all leaves a bit of a sour taste in my mouth.

[ Voor 3% gewijzigd door floepie05 op 04-09-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:23:... Maar Vodafone netwerkdekking is mij echt tegen gevallen en is in mijn ervaring qua 2g/3g gelijk aan wat ik bij Orange/Tmobile gewend was. Dus in dat opzicht ben ik wel klaar met 9,25 euro onnodig elke maand voor een brakke dekking te lappen als het ook voor veel minder kan.
Ik had hiervóór T-Mobile, en ik vind juist wel dat de dekking bij HN veel beter is. Ik heb nu bijna overal in de trein 3G, terwijl ik dat met T-Mobile heel erg vaak niet had. En waar ik vaak met vacantie ga heeft HN altijd snel 3G, terwijl T-Mobile altijd op langzaam 1G blijft hangen. KPN is wel nog een stukje beter dan HN/Vodafone, maar ik vind het verschil tussen HN/Voda en T-Mobile groter. Het hangt er natuurlijk wel van af waar je komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik kreeg dit vandaag in de mail.
Vind een nieuwe klant en steek €10,- beltegoed in je zak!
Ken jij iemand die ook wel zorgeloos wil internetten, bellen en sms’en met hollandsnieuwe? Zorg dat deze persoon klant wordt, dan krijg je €10,- extra beltegoed van hollandsnieuwe. Bij elk abonnement maak je nu bovendien kans op een Samsung Galaxy Tab 3 7’’ lite dus hollandsnieuwe is aantrekkelijker dan ooit!
Link website..
Meldt maar als het interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Cerberus_tm schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 05:03:
[...]
Het hangt er natuurlijk wel van af waar je komt.
Klopt en ik heb nu gemerkt dat het voor waar ik kom (Noord-Nederland) geen bal uitmaakt of ik nu T-Mobile of Vodafone netwerk pak, beide zijn 3x niks in de trein qua ontvangst, in steden is het wel aardig, maar op platteland weer driewerf niks. Heb het KPN-netwerk nog niet getest en wil dat op zich wel doen, maar omdat ik zo variabel ben qua kosten elke maand en prepaid mij te duur is (loont gewoon niet qua tarieven) vond ik HN fijn omdat je drie maanden kunt opsparen.

Weet in elk geval wel dat ik ga opzeggen, want anders mag ik straks 20,50 euro gaan betalen (had 10 euro korting voor 2 jaar op mijn 500MB bundel want kreeg die er gratis bij als ik koos voor de 275 units) + 9,25 is met korting die straks ook komt te vervallen en terugspringt naar 10,50 voor 275 minuten/sms/MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:53
Iemand ervaring met hoe lang je onbereikbaar bent tijdens nummer overzetten?

Mijn nummer zou vandaag overgezet worden van ben naar hollandsnieuwe. Ik heb vanaf 13.00 vanmiddag ongeveer al geen bereik meer op oude simkaart, dus nieuwe in mn mobiel gestopt. Alleen heb ik nog steeds helemaal geen bereik. Op mijn hollandsnieuwe staat dat nummerbehoud is doorgevoerd en kan ik ook zien wat mn resterend tegoed nog is. Ik kan alleen dus nog niks.. en heb geen idee of het normaal is dat dat zo lang duurt. Ik ben ook al naar buiten gelopen, om te kijken of ik daar wel bereik heb, maar daar ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:59
carolien89 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:48:
Iemand ervaring met hoe lang je onbereikbaar bent tijdens nummer overzetten?

Mijn nummer zou vandaag overgezet worden van ben naar hollandsnieuwe. Ik heb vanaf 13.00 vanmiddag ongeveer al geen bereik meer op oude simkaart, dus nieuwe in mn mobiel gestopt. Alleen heb ik nog steeds helemaal geen bereik. Op mijn hollandsnieuwe staat dat nummerbehoud is doorgevoerd en kan ik ook zien wat mn resterend tegoed nog is. Ik kan alleen dus nog niks.. en heb geen idee of het normaal is dat dat zo lang duurt. Ik ben ook al naar buiten gelopen, om te kijken of ik daar wel bereik heb, maar daar ook niet.
Geen bereik qua internet? Want dat moet je wel even instellen voordat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
Ronald8 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:03:
[...]

Geen bereik qua internet? Want dat moet je wel even instellen voordat het werkt.
Nee gewoon überhaupt.. kan niet bellen en smsen. Gebruik deze telefoon alleen om te bellen dus heb het Internet met opzet niet ingesteld :). Maar niks doet het dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:19:
[...]
Weet in elk geval wel dat ik ga opzeggen, want anders mag ik straks 20,50 euro gaan betalen (had 10 euro korting voor 2 jaar op mijn 500MB bundel want kreeg die er gratis bij als ik koos voor de 275 units) + 9,25 is met korting die straks ook komt te vervallen en terugspringt naar 10,50 voor 275 minuten/sms/MB.
Je kunt tzt toch gewoon een nieuwe bundel uitkiezen met korting?
Ik dacht vanaf 2 maanden voor einde contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
Mijn probleem met geen bereik is opgelost. Naar de belcompany geweest, daar gaven ze aan dat hollandsnieuwe vaker problemen heeft met oude simpele toestellen. Simkaart in ander toestel gestopt, daar deed ie het wel. Ik maar goedkoop nieuw toestel gehaald, loop ik de winkel uit, zet mn oude mobiel weer aan en nu ineens wel bereik. Dus nieuwe toestel weer terug gebracht en geen problemen meer. Geen idee hoe het kan, want had al meerdere keren toestel aan en uit gezet, batterij eruit, sim eruit, enzovoorts. Maar ben allang blij dat het werkt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASW1 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:41:
Ik zie nu op de site dat ik 500 Mb kan toevoegen voor maar 3 euro p/m, da's best gunstig.
Huh, ik wil net die 3 euro voor 500 mb activeren, is die ineens 4,50 geworden. :(

Er staat wel een banner op de sim-only pagina met "Extra 500 mb slechts 3,- per maand"
Maar die banner is niet klikbaar...
Iemand enig idee hoe ik die bundel voor 3 euro kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:33

ManiacsHouse

Scheisse!

ASW1 schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:07:
[...]

Huh, ik wil net die 3 euro voor 500 mb activeren, is die ineens 4,50 geworden. :(

Er staat wel een banner op de sim-only pagina met "Extra 500 mb slechts 3,- per maand"
Maar die banner is niet klikbaar...
Iemand enig idee hoe ik die bundel voor 3 euro kan krijgen?
Niet meer dus. Toevallig eergister nog mijn contract verlengt en net op tijd blijkt (1 jaar voor € 12. Is nu ineens € 13 geworden). Had eerst nog een discussie over de 'facebook-aanbieding' (€ 11,50 per jaar) maar die kreeg ik niet meer voor elkaar.

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Hebben nog meer mensen last van een haperende verbinding met HN vandaag?
Dit is al de tweede dag deze week (Z-Holland), ook een familielid die bij HN zit heeft er last van,
dus lijkt geen telefoon issue.

• probeer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 18:22
Ik heb nu een paar maanden een 550 + 500mb + sms, met een xperia z, voor €23 per maand. Tot nu toe een zeer tevreden gebruiker, en dat voor een 1e smartphone / abonnement.

Ik heb echter toch wel elke maand flink wat beltegoed over (heb bv nu nog tegoed van juli) en ik zat te kijken naar iets als thoorn.nl om zo de maandelijkse kosten netto nog wat te drukken.

Maar nu vraag ik me af .. Mag dit van hollandsnieuwe? Zo nee, zijn ze hier streng in, of wordt dit gedoogd? Ik kan er in de voorwaarden verder niet zo veel over vinden .. behalve in paragraaf 4.6
4.6. Het Tegoed en Prepaid-Tegoed is persoonsgebonden en gebonden aan de Dienst en hollandsnieuwe
Overeenkomst. Klant kan het Tegoed of Prepaid-Tegoed niet terug laten storten, overschrijven of anderszins overdragen aan een derde.
En ik vind (persoonlijk want ik heb geen verstand van recht) mijn beltegoed opbellen naar een cashen 0909/0900 nummer en daar in ruil, geld voor krijgen, niet echt aan bovenstaande voldoen.

Maar ik kan er dus helemaal naast zitten .. wie o wie helpt me?

• O88088
Ik zou niet weten wat hollandsnieuwe er op tegen kan hebben. Je betaalt voor een dienst (belminuten) en hollandsnieuwe levert die dienst. Waar je die belminuten aan gebruikt is niet hun zorg. Ik denk dat het er om gaat dat je het niet weer terug naar geld kan omzetten via hollandsnieuwe zelf.

Iets anders; ik mag over een paar weken verlengen dus ik zat even te kijken naar nieuwe telefoons en abonnementen. Gek genoeg is een telefoon+abo duurder als je verlengt dan als je als nieuwe klant erbij komt. (21,50 p/m + 288 tegenover 21,50 p/m + 330) 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
probeer schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:50:
Ik heb nu een paar maanden een 550 + 500mb + sms, met een xperia z, voor €23 per maand. Tot nu toe een zeer tevreden gebruiker, en dat voor een 1e smartphone / abonnement.

Ik heb echter toch wel elke maand flink wat beltegoed over (heb bv nu nog tegoed van juli) en ik zat te kijken naar iets als thoorn.nl om zo de maandelijkse kosten netto nog wat te drukken.

Maar nu vraag ik me af .. Mag dit van hollandsnieuwe? Zo nee, zijn ze hier streng in, of wordt dit gedoogd? Ik kan er in de voorwaarden verder niet zo veel over vinden .. behalve in paragraaf 4.6

[...]

En ik vind (persoonlijk want ik heb geen verstand van recht) mijn beltegoed opbellen naar een cashen 0909/0900 nummer en daar in ruil, geld voor krijgen, niet echt aan bovenstaande voldoen.

Maar ik kan er dus helemaal naast zitten .. wie o wie helpt me?
Ik gebruik Thoorn, en tot nu toe geen problemen. Ik krijg netjes alles na 2 dagen uitbetaald.
Het kan zo zijn dat HN het nummer gaat blokkeren (heeft T-Mobile ook gedaan), maar dat merk je dan vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom HN dat zou willen (of mogen) blokkeren - het is voor hen toch een betaaldienst als andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Gebruik ook regelmatig Thoorn. Kan wel begrijpen dat ze het zouden blokkeren, ze hebben natuurlijk liever dat je beltegoed uiteindelijk ongebruikt vervalt als je bundel te ruim is. Nu kost het ongebruikte deel jou vrijwel niets en HN in feite geld...
Of ze het mogen blokkeren is een goede vraag, feit is dat Tmobile dit inderdaad al wel gedaan heeft in het verleden. Dus waarschijnlijk kunnen ze er wel weg mee komen, staat vast ergens afgedekt in hun voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

troftnom schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:04:
Gebruik ook regelmatig Thoorn. Kan wel begrijpen dat ze het zouden blokkeren, ze hebben natuurlijk liever dat je beltegoed uiteindelijk ongebruikt vervalt als je bundel te ruim is. Nu kost het ongebruikte deel jou vrijwel niets en HN in feite geld...
Of ze het mogen blokkeren is een goede vraag, feit is dat Tmobile dit inderdaad al wel gedaan heeft in het verleden. Dus waarschijnlijk kunnen ze er wel weg mee komen, staat vast ergens afgedekt in hun voorwaarden.
Lijkt mij niet dat ze dit mogen blokkeren. Jij bepaalt zelf naar wie en wat je belt en aan wie jij je beltegoed verbrast.
Reken even met me mee. Stel je betaalt €9,25 voor €18,50 beltegoed, de bundel van 550 minuten met 50% korting zoals die normaal aangeboden werd op hun eigen site. Als je het volledig casht krijg je laten we zeggen 2/3 terug, en 1/3 gaat deels naar Thoorn, deels naar andere partijen. Dat betekent dat je ongeveer €12 kunt cashen, terwijl je maar €9 betaald hebt aan HN: je maakt winst. Dat geld moet ergens vandaan komen, ik neem aan van HN. Daarnaast betaalt HN neem ik aan ook nog tenminste een deel van de overige 1/3. Dus cashen is verlies voor hen.

Maar ja, als je elke maand flink sekslijnen belt maken ze ook verlies, want dat geld gaat grotendeels naar de aanbieder van de sekslijn. En dat mag gewoon. Dus je zou kunnen zeggen dat het HN's eigen schuld is dat ze zich op deze manier blootstellen aan verlies door beltegoed te verkopen door minder dan het ze potentieel kost.

[ Voor 4% gewijzigd door Cerberus_tm op 13-09-2014 02:10 ]

• O88088
Cerberus_tm schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 02:09:
Reken even met me mee. Stel je betaalt €9,25 voor €18,50 beltegoed, de bundel van 550 minuten met 50% korting zoals die normaal aangeboden werd op hun eigen site. Als je het volledig casht krijg je laten we zeggen 2/3 terug, en 1/3 gaat deels naar Thoorn, deels naar andere partijen. Dat betekent dat je ongeveer €12 kunt cashen, terwijl je maar €9 betaald hebt aan HN: je maakt winst. Dat geld moet ergens vandaan komen, ik neem aan van HN. Daarnaast betaalt HN neem ik aan ook nog tenminste een deel van de overige 1/3. Dus cashen is verlies voor hen.

Maar ja, als je elke maand flink sekslijnen belt maken ze ook verlies, want dat geld gaat grotendeels naar de aanbieder van de sekslijn. En dat mag gewoon. Dus je zou kunnen zeggen dat het HN's eigen schuld is dat ze zich op deze manier blootstellen aan verlies door beltegoed te verkopen door minder dan het ze potentieel kost.
Is het dan niet zo dat je bovenop de normale belkosten extra betaalt voor die 0900 lijnen? Het lijkt me erg sterk dat een bedrijf verlies maakt als je gewoon gebruikt waar je voor betaalt.
Heeft iemand idee hoe vaak de aanbiedingen/tarieven wijzigen op de website van Hollands Nieuwe?
Ik zag laatst een datapakketje langskomen van 500mb voor 3 euro. Een paar dagen later was die aanbieding alweer weg.
Enig idee of dat soort aanbiedingen regelmatig voorbijkomen, of wisselt dat hooguit een paar keer per jaar?
Ronald8 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:00:
[...]

Is het dan niet zo dat je bovenop de normale belkosten extra betaalt voor die 0900 lijnen? Het lijkt me erg sterk dat een bedrijf verlies maakt als je gewoon gebruikt waar je voor betaalt.
Nee, alles gaat van je bundel af: dat is nu juist het mooie. Er zijn websites waar je kunt betalen via een 0900-lijn voor een (kleine) bestelling: dat heb ik wel eens gedaan, en geen extra kosten.

[ Voor 11% gewijzigd door Cerberus_tm op 13-09-2014 15:19 ]

ASW1 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:33:
Heeft iemand idee hoe vaak de aanbiedingen/tarieven wijzigen op de website van Hollands Nieuwe?
Ik zag laatst een datapakketje langskomen van 500mb voor 3 euro. Een paar dagen later was die aanbieding alweer weg.
Enig idee of dat soort aanbiedingen regelmatig voorbijkomen, of wisselt dat hooguit een paar keer per jaar?
Ik mijn ervaring wisselt het eerder een paar keer per jaar. Dus deze zal nog wel even duren. Maar als je via b.v. Studentmobiel een abonnement afsluit kun je misschien wel een gratis telefoon of zo erbij krijgen (is niet altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• probeer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 18:22
Cerberus_tm schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 02:09:

Mijn geval is dus als volgt:

€11,- voor 550 min/mb/sms (=€18,50 beltegoed)
€3,- voor 500 mb extra
€1,- voor 1000 sms extra
€8,- voor xperia z
= €23,- per maand

Ik bel voor ongeveer 7-8 euro per maand, zeg 8,50 max. Extra bundels maak ik niet eens helemaal op. Thoorn geeft me 60%, is elke maand €6 (van de €10 die ik over houd). Dus betaal ik netto ~€17 per maand.
probeer schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:26:
[...]

Mijn geval is dus als volgt:

€11,- voor 550 min/mb/sms (=€18,50 beltegoed)
€3,- voor 500 mb extra
€1,- voor 1000 sms extra
€8,- voor xperia z
= €23,- per maand

Ik bel voor ongeveer 7-8 euro per maand, zeg 8,50 max. Extra bundels maak ik niet eens helemaal op. Thoorn geeft me 60%, is elke maand €6 (van de €10 die ik over houd). Dus betaal ik netto ~€17 per maand.
Ja, maar als je die extra bundels niet zou hebben, die Xperia Z niet, slechts € 9,25 zou betalen voor je 550 minuten zoals wel meer mensen, en al je tegoed zou besteden aan Thoorn, zou je €9,25 betalen en €12,50 incasseren.

• incaz
Dan moet HN inderdaad hun tegoed niet kunstmatig oppompen :) Gewoon beltegoed verlagen en de kosten van minuten/mb's verlagen.
Het is een trucje om een hoger tegoed te kunnen vangen als mensen vergeten te verlengen (ontvang je meer geld), en om aantrekkelijker te lijken. Andere kant is dat dat soort trucjes dus tegen je kunnen werken. De oplossing: niet meer zulke trucjes uithalen. NIET de oplossing: bepaalde nummers blokkeren.

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:15
Wat een ontzettend slechte service bij hollandsnieuwe. Verlengen kan blijkbaar niet 1 of 2 dagen voordat je contract afloopt.. Want je moet blijkbaar maar ruiken dat de automatische incasso al de deur uit is gegaan.. Hierdoor betaal ik dus 1 maand teveel en gaat mijn verlenging 1 maand later in.
Dit terwijl duidelijk op de site staat:
"Als je voor het einde van je contract een verlenging aanvraagt, dan gaat de verlenging in op de einddatum van je huidige contract. Nadat je verlenging bevestigd is, is het niet meer mogelijk de bundel van je huidige contract te verhogen of verlagen. Je kunt wel een extra data- of smsbundel aan- of uitzetten."
Dat klopt dus voor geen kant!
incaz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:25:
Dan moet HN inderdaad hun tegoed niet kunstmatig oppompen :) Gewoon beltegoed verlagen en de kosten van minuten/mb's verlagen.
Het is een trucje om een hoger tegoed te kunnen vangen als mensen vergeten te verlengen (ontvang je meer geld), en om aantrekkelijker te lijken. Andere kant is dat dat soort trucjes dus tegen je kunnen werken. De oplossing: niet meer zulke trucjes uithalen. NIET de oplossing: bepaalde nummers blokkeren.
Inderdaad extreem irritant, dat lijkt me inderdaad de oorzaak. Maar ze zouden het ook kunnen "verhelpen" door überhaupt alle betaalnummers buiten de bundel te plaatsen. Dat zou voor ons natuurlijk weer vervelend zijn. Ik ben het in elk geval met je eens dat het hun eigen schuld is.

• incaz
Als ze dat doen, leidt het wel tot herorientatie voor mij denk ik. En dat terwijl ik niet eens Thoorn gebruik. Dat ook betaaltarieven vanuit mijn tegoed komen is juist een van de belangrijkste punten.

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Lieuwe15 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:34:
Wat een ontzettend slechte service bij hollandsnieuwe. Verlengen kan blijkbaar niet 1 of 2 dagen voordat je contract afloopt.. Want je moet blijkbaar maar ruiken dat de automatische incasso al de deur uit is gegaan.. Hierdoor betaal ik dus 1 maand teveel en gaat mijn verlenging 1 maand later in.
"Als je voor het einde van je contract een verlenging aanvraagt, dan gaat de verlenging in op de einddatum van je huidige contract. Nadat je verlenging bevestigd is, is het niet meer mogelijk de bundel van je huidige contract te verhogen of verlagen. Je kunt wel een extra data- of smsbundel aan- of uitzetten."
Even op Twitter je ongenoegen spuien? Mag toch verwachten dat ze dat verrekenen. Staat immers op de site en/of voorwaarden. Wanneer een automatische incasso plaatsvind heeft lijkt mij geen zak te maken met je einddatum contract.

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:15
ManiacsHouse schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:57:
[...]

Even op Twitter je ongenoegen spuien? Mag toch verwachten dat ze dat verrekenen. Staat immers op de site en/of voorwaarden. Wanneer een automatische incasso plaatsvind heeft lijkt mij geen zak te maken met je einddatum contract.
Twitter doe ik niet aan, dus helaas. Maar via facebook wel m'n ongenoegen laten blijken en kunnen daar ook niks doen.. Of willen niks doen.
Staat helaas nergens hard in de voorwaarden en op hun site staat nog wel dit:
Wil je je contract verlengen? Dat kan vanaf twee maanden voor het einde van je contractperiode. Log in via mijn hollandsnieuwe. Klik onder 'Je aansluiting' op 'wijzig' en kies één van onze aanbiedingen. Let op: Het is niet mogelijk je abonnement te wijzigen in de week dat het maandelijkse incasso wordt afgeschreven. Probeer het in dat geval ongeveer één week later opnieuw. Ben je hiermee geholpen?
Staat iets over maandelijkse incasso.

Eigenlijk heb ik gewoon zin om de automatische incasso straks te storneren, alleen ben ik bang dat je dan alleen maar meer gezeik krijgt waar ik eigenlijk weinig zin in heb.
En het gaat ook niet om een wereldschokkend bedrag (8 euro). Dus heel veel gedonder wil ik er ook niet mee hebben (afsluiten abonnement of verlies van nummer oid).

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Lieuwe15 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:23:
[...]

Twitter doe ik niet aan, dus helaas. Maar via facebook wel m'n ongenoegen laten blijken en kunnen daar ook niks doen.. Of willen niks doen.
Staat helaas nergens hard in de voorwaarden en op hun site staat nog wel dit:

[...]

Staat iets over maandelijkse incasso.

Eigenlijk heb ik gewoon zin om de automatische incasso straks te storneren, alleen ben ik bang dat je dan alleen maar meer gezeik krijgt waar ik eigenlijk weinig zin in heb.
En het gaat ook niet om een wereldschokkend bedrag (8 euro). Dus heel veel gedonder wil ik er ook niet mee hebben (afsluiten abonnement of verlies van nummer oid).
Of het bedrag wel of niet wereldschokkend is doet er niet toe lijkt mij. Ze moeten wel een beetje flexibel zijn. En onzin natuurlijk dat men doodleuk zegt dat je je contract alleen maar op die en die dagen kunt verlengen of wijzigen. Vraag me af in hoeverre ze zo'n beperking wel kunnen opleggen (wettelijk gezien).

Hier wel op tijd verlengd, maar dus ook meteen gezeik. Contract 275/500/1000 voor € 12 en krijg doodleuk een mail dat er €13 geïncasseerd gaat worden. Dat is dus niet wat in het contract staat. Op Twitter even duidelijk gemaakt dat ze niet moeten gaan zitten rotzooien omdat ik anders alsnog opzeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou er staat weer een nieuwe banner op de "sim-only" pagina van HN.
70% korting op de internetbundel wordt gesuggereerd; dat zou betekenen dat de 500mb-voor-3-euro-aanbieding weer terug zou moeten zijn.
Maar ik zie geen enkele bundel die 70% korting krijgt...500 mb is nog steeds 4,50

Afbeeldingslocatie: http://www.hollandsnieuwe.nl/assets/brand_lvr/img/packagemaker_banner.jpg

• CLB
  • Niet online

CLB

carolien89 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:06:
Voor de geïnteresseerden: de automaat in New babylon bij Den Haag cs staat er nog steeds (en blijft volgens de mensen die mn Facebook bericht naar New babylon hebben beantwoord, ook permanent staan). Prijzen zijn momenteel nog steeds gelijk aan de eerder genoemde prijzen:
75 min/sms/mb 4.50
175 min/sms/mb 5.00
275 min/sms/mb 6.75
550 min/sms/mb 8.75

1000 extra sms 1.00
500 extra mb 4.75
Iemand die weet of deze automaat er nog staat?
M'n moeders abbo'tje loopt af, betaalt nu € 11 voor de 550-bundel...

En nu dus even op zoek naar de goedkoopste optie, HN bevalt prima met dat alles-in-één dus dat blijven we maar houden.

Liefst één jaar en vind overal een maandprijs van € 12,00 :)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 20-09-2014 12:51 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Lieuwe15 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:34:
Heb nu precies hetzelfde meegemaakt, week voor het einde contract verlengd, HN gaf nog aan bij een na laatste stap van het bestelproces dat het nieuwe contract 23 Sep zou ingaan, toen heb ik bevestigd en sprong het naar 23 Oktober,
Op twitter spuien heeft bij mij geen zin gehad , 13 maanden er aan vast waarvan 1 maand zonder "korting"
De klant heeft toch niks met hun Sepa incasso te maken die ze een week eerder aanbieden lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 17:06

Nox

Noxiuz

Mijn moeders abo loopt af. Nu kijk ik voor haar naar een opvolger alleen wil HN niet zeggen hoeveel data ze heeft verbruikt :( nu weet ik dus enkel dat het minder dan 500MB is.

Beetje kinderachtig...

[ Voor 14% gewijzigd door Nox op 22-09-2014 15:17 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uhm staat gewoonweg op elke rekening gespecificeerd...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Nope.

Als je een 500MB bundel hebt wordt die eerst aangesproken. Of je nu 100MB of 450MB verbruikt per maand weet je niet.

Zodra die bundel op is en je naar je bundel van 275 of 550 units gaat krijg je dit pas te zien.

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat zou kunnen, maar begreep niet dat 'jouw moeder' zo'n bundel had...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 22-09-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Staat vziw op de rekening en kun je in de periode zelf inzien op Mijn hollandsenieuwe en via hun app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Dat is mijn moeder hoor :P

Al op twitter bij de webcare nagevraagd en die willen het ook niet geven. Alle verbruik binnen je bundel is niet gespecificeerd, alle verbruik buiten de bundel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:18
NoxiuZ schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:17:
Mijn moeders abo loopt af. Nu kijk ik voor haar naar een opvolger alleen wil HN niet zeggen hoeveel data ze heeft verbruikt :( nu weet ik dus enkel dat het minder dan 500MB is.
Wat voor telefoon heeft ze? Op mijn (android)telefoon zit standaard een teller die data gebruik bijhoud maar zijn ook voldoende apps voor. Misschien kun je daar iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Een S-Advance, android 2.x dus geen ingebouwde data-teller. Apps heb ik niks aan want die kunnen het niet met terugwerkende kracht ophalen vermoed ik. Enige die het bijhoudt is HN en die doet zijn oren dicht en 'trolololololo'.

Denk dat het beter is om voor haar een Moto-G te kopen en ergens sim-only te gaan. Hoewel HN goedkoper is zit ik toch te denken haar een abootje bij VF oid te geven. Die is een stuk betrouwbaarder qua service en doet ook niet aan afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Inloggen op de website en je factuur ophalen?
Je moet het alleen wel even zelf optellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Wordt niet op de factuur gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De vraag is, heeft jouw moeder een extra 500MB bundel dan, ik gok nu van wel?

Hier inderdaad niet, gewoon een 550-abbo, staat altijd alles netjes bij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KzeB2R3On7fiyxygZ4NuUCcX/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ja klopt, die heeft ze. 275+500 omdat ik niet wist hoeveel data ze ging verbruiken op safe gespeelt. Was nml maar 5 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ehm.. ik heb ook twee jaar 275 units + 500MB internetbundel gehad, met *101# kreeg ik duidelijk op het laatst telkens nauwkeurig te zien: nog xxx MB over. :? Of kan Android 2.x zo'n code intoetsen op je telefoonapp niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Die truc kende ik niet. Maar dat geeft alleen aan hoeveel je in je bundel verbruikt hebt voor deze maand.

Ik wil gewoon weten hoeveel MB zij verbruikt heeft de afgelopen maanden, exclusief de afgelopen 2 maanden omdat die niet representatief zijn > vakantie, veel met wifi verbonden etc.

Als ik nu kijk heeft ze nog 793MB over. Maar dat is alles, dus is er 32 minuten/MB verbeld/verbruikt maar daarbij moet ik dan ook weer opzoeken wat zij aan tegoed had aan het begin van deze maand.

Het is gewoon naaitje als ze niet kwijt willen wat je hebt verbruikt aan data. Dat heeft niks met privacy te maken, ze zijn bang dat je doorhebt dat je het misschien niet nodig hebt en dan een lager abonnement neemt. Maar die angst hoeven ze niet meer te hebben, we stappen over naar een andere telco waarschijnlijk.

[ Voor 47% gewijzigd door Nox op 22-09-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Oh zo, ja.. als de app 3Gwatchdog niet werkt op Android 2.x gaat het lastig worden. Zo hou ik altijd mijn verbruik in de gaten en in de laatste week check ik via *101# in de dial app wat ik werkelijk nog over heb. Daarmee weet ik voor mijzelf vrij nauwkeurig dat ik moeite moet doen om 500MB op te maken (benut waar dan ook WiFi) en met 100MB prima toe kan. Idem voor bellen/smsen, vandaar mijn overstap naar Choozze Zero ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

3g watchdog werkt waarschijnlijk wel maar kan ik niet gebruiken want er moet deze week een keuze gemaakt worden. Dus geen tijd voor een goede meting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:44:
Iemand die weet of deze automaat er nog staat?
M'n moeders abbo'tje loopt af, betaalt nu € 11 voor de 550-bundel...

En nu dus even op zoek naar de goedkoopste optie, HN bevalt prima met dat alles-in-één dus dat blijven we maar houden.

Liefst één jaar en vind overal een maandprijs van € 12,00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:10
NoxiuZ schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:07:
3g watchdog werkt waarschijnlijk wel maar kan ik niet gebruiken want er moet deze week een keuze gemaakt worden. Dus geen tijd voor een goede meting.
Ik zou voor de 550abo gaan, 1 jaar vast zetten, alles wat ze overhoudt met thoorn.nl uit betalen.

• Nox

Nox

Noxiuz

Ze gaat naar Vodafone. Hollandsnieuwe laat echt helemaal niks meer van zich horen nadat ik zei dat het kinderachtig was om de verbruiksinformatie niet vrij te geven.

Via *101# kreeg ik de melding nog 460MB over. Betekent dit dat er nu 550-460=90MB verbruikt is? Dan is 200MB per maand ruim voldoende voor haar dus.

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:53
Vandaag erg slecht bereik, niet kunnen bellen en gebeld worden. Ook whatsapp berichten bijna niet te verzenden en ontvangen. Iemand ook last van ??

Hoi

• chippie777
NoxiuZ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 01:20:
Ze gaat naar Vodafone. Hollandsnieuwe laat echt helemaal niks meer van zich horen nadat ik zei dat het kinderachtig was om de verbruiksinformatie niet vrij te geven.

Via *101# kreeg ik de melding nog 460MB over. Betekent dit dat er nu 550-460=90MB verbruikt is? Dan is 200MB per maand ruim voldoende voor haar dus.
Nee dat betekend dat je 40 MB hebt gebruikt van de 500 MB bundel. Want je krijgt ook nog een getal in euro’s te zien en die geeft aan hoeveel er van je 275 minuten over is.(of meer omdat minuten wel 3 maanden houdbaar zijn en de bundel van 500 MB gewoon per maand geldt en ongebruikte data niet mee gaat naar de volgende maand)
Bij een 275 + 500 MB bundel wordt data eerst van de data bundel afgehaald, is die leeg dan gaat het van je bel te goed bundel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nog éénmaal de vraag of iemand de HN-machine bij Den Haag Centraal / Babylon nog weet te vinden?
Ben wil in de running voor zo'n 550-abbo voor € 8,75, maar als die machine er niet meer staat? Waar precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 17:56
ik ben van plan om een Hollandsnieuwe abbo af te sluiten van 550+500MB voor 2 jaar. Als simonly is dit 15,50 p/mnd (actietarief). Maar als ik kijk bij bijv. studentmobiel heb ik hetzelfde + gratis (low grade) toestel voor 14 eur p/mnd:

https://www.studentmobiel...rsion_id=1264&sms=&voice=

Ik snap niet heel erg veel van deze onduidelijke verschillen, afgezien dat studentmobiel wellicht extra kan stunten? Al doe ik niks met dat gratis toestel, dan is het nog steeds goedkoper...

Weet iemand of hier nog een 'catch' achter zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Is geen catch, zo ben ik 2 jaar terug bij Hollandsnieuwe begonnen via studentmobiel. Een Sony Xperia Sola voor nop + 500MB internetbundel met 10 euro korting resulterende in 16,75 euro voor 275 units + 500MB + Sola. Sola verpatst destijds voor 180 euro, dus 16,75 x 24 = 402 - 180 = 222 / 24 = 9,25 euro betaald effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je ook van die actie gebruikmaken bij een verlenging of is dat alleen voor nieuwe contracten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21
CLB schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:52:
Nog éénmaal de vraag of iemand de HN-machine bij Den Haag Centraal / Babylon nog weet te vinden?
Ben wil in de running voor zo'n 550-abbo voor € 8,75, maar als die machine er niet meer staat? Waar precies?
Vanmorgen gekeken en de HN-machine staat er nog. Via de ingang vanaf het plein tussen het Malieveld en het Centraal Station zie je 'm al snel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dank voor het checken! Gewoonweg SIMkaartje kopen die je online moet activeren toch?
En dan kun je dus online kiezen welk abbo en hoelang de looptijd is enzo? 1 jaar 550 a € 8,75 lijkt me wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inteljean01
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-07 14:13
Ik ben juist ook vanmorgen even voor je gaan checken of hij er nog stond. Maar dat hij er nog staat weet je dus inmiddels al. LOL. :+
De aanbieding is 2 jaar 550 MB/min/sms à € 8,75. In de automaat koop je een simkaartje à € 5. De rest regel je via het internet. Looptijd is bij mijn weten met de kortingen uit de automaat altijd twee jaar. Volgens de automaat duurt de aanbieding t.m. november 2014. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Kan je trouwens daarna alsnog nummer behoudt aanvragen?
En wat voor soort SIM kaart komt er eigenlijk uit? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inteljean01 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:09:
De aanbieding is 2 jaar 550 MB/min/sms à € 8,75. In de automaat koop je een simkaartje à € 5. De rest regel je via het internet.
En wat kosten de internetbundels als je die daarna toe wilt voegen, hetzelfde als bij het on-line afsluiten van een gewone sim-only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gewone prijs vermoed ik, dus geen korting

[ Voor 158% gewijzigd door jeanj op 04-10-2014 10:28 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een abonnement zie je tegenwoordig dezelfde prijzen als je een internetbundel wilt toevoegen als die voor een nieuwe sim-only gelden.
Dus ik weet niet of dat wel zo is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 17:56
Joosie200 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:30:
Is geen catch, zo ben ik 2 jaar terug bij Hollandsnieuwe begonnen via studentmobiel. Een Sony Xperia Sola voor nop + 500MB internetbundel met 10 euro korting resulterende in 16,75 euro voor 275 units + 500MB + Sola. Sola verpatst destijds voor 180 euro, dus 16,75 x 24 = 402 - 180 = 222 / 24 = 9,25 euro betaald effectief.
ok, dank je! ipv abbo voor 15,50 sim-only heb ik nu een 14 euro (+1 euro toestelbundel) met daarbij een alcatel onetouch pop d5. Vandaag toestel ontvangen, leuk voor de kids... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dank HollandsNieuwe en Tweakers voor de (Babylon)tips:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5EbsiCpN7j2RiYoE8bWGeQsr/full.jpg
Vanmiddag even kijken of je ook kunt verlengen vanaf HollandsNieuwe met deze manier.. iemand?

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 05-10-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik nog zat te denken; je kunt je abonnement aan het einde van de contractperiode ook gewoon opzeggen, en daarna een geheel nieuw contract afsluiten, met nummerbehoud.

Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen, maar als iemand het wel weet dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASW1 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 00:13:
Wat ik nog zat te denken; je kunt je abonnement aan het einde van de contractperiode ook gewoon opzeggen, en daarna een geheel nieuw contract afsluiten, met nummerbehoud.

Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen, maar als iemand het wel weet dan hoor ik het graag.
Ik dacht dat dat nooit kon bij mobiele aanbieders! Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
ASW1 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 00:13:

Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan dit niet. Wat wel kan is je huidige nummer omzetten naar een pre-paid en dan, na een maand, een nieuw contract aangaan bij HN met nummer behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat jullie gelijk hebben, althans het kan wel maar alleen zonder nummerbehoud wat in de praktijk natuurlijk geen optie is.

Zie ook: http://www.hollandsnieuwe.nl/nummerbehoud

[ Voor 17% gewijzigd door ASW1 op 06-10-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:10
bestel gewoon een gratis "lyca/lebara/etc" simkaart. gratis nummerbehoud van HN naar Lyca.. vervolgens opnieuw HN bestellen en gratis nummerbehoud van Lyca naar HN.. is omslachtig, maar volgens mij de enige manier om van deze acties gebruik te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik zie het ja, rare manier, maarja, zal HN is eens aan hun lurven trekken, erg klantvriendelijk is dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 18:20
Mijn truc was om de bestelling in de winkelwagen te leggen als je niet ingelogd was... Als je dan inlogt met Mijn HN kan je ineens wel verlengen. Zo heb ik eens een sim only verlengd naar een toestelabo met een Galaxy S3 verlengd, gebruik makende van de actie.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Werkt hier niet, is €8,75 en na inloggen is het € 11 per maand bij tweejarige-abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Providers maken nu eenmaal een onderscheid tussen nieuwe klanten en verlengers. De eerste vinden ze meer waard en krijgen dus een hogere korting, ze hopen dat die na afloop van hun contract blijven. Ik denk dat dit verschil steeds kleiner wordt, er zijn genoeg klanten die inmiddels weten dat overstappen naar een ander vrij soepel gaat. Je moet je bestaande klanten dus ook een nette aanbieding doen om ze te behouden.
Maar zo'n selfservice punt heeft een duidelijk betere aanbieding dan normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Goede discussie gehad met het (goede) webcare-team van HollandsNieuwe maar, coulance ho maar...
Oftewel € 11 per maand bij 2 jaar gaan betalen of niet maar, die € 8,75 of iets minder daar beginnen we niet aan. Wel netjes informatie gevraagd en gekregen over overstap op prepaid en dan daarna weer naar HN.

Moest een andere provider zijn dus een gratis Lebara-simkaartje is aangevraagd, later weer naar HN dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

CLB schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:07:
Goede discussie gehad met het (goede) webcare-team van HollandsNieuwe maar, coulance ho maar...
Oftewel € 11 per maand bij 2 jaar gaan betalen of niet maar, die € 8,75 of iets minder daar beginnen we niet aan. Wel netjes informatie gevraagd en gekregen over overstap op prepaid en dan daarna weer naar HN.

Moest een andere provider zijn dus een gratis Lebara-simkaartje is aangevraagd, later weer naar HN dan...
Trieste gang van zaken, dit kost ze op deze manier alleen maar meer... :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Werd via Twitter gevraagd om prive-gegevens. Dus dacht, daar gaan we in de coulance-molen. Antwoord was dus nee, waarschijnlijk omdat m'n moeder altijd strak € 11 betaald nu en nooit haar bundel overschrijdt :/

Tevens zag ik het ook nergens expliciet bij de automaat staan, vandeweek even dubbelchecken...

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 08-10-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
CLB schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:19:
Werd via Twitter gevraagd om prive-gegevens. Dus dacht, daar gaan we in de coulance-molen. Antwoord was dus nee, waarschijnlijk omdat m'n moeder altijd strak € 11 betaald nu en nooit haar bundel overschrijdt :/

Tevens zag ik het ook nergens expliciet bij de automaat staan, vandeweek even dubbelchecken...
Je kan je bundel niet overschrijden bij HN :)
Op is op zeg maar. Je kan wel bij storten wanneer je te goed niet meer voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
Ik heb gewoon deze link gebruikt, daarmee werkt verlengen wel.
Ik heb, voor mijn zoon, de Simonly275 voor €6,25 verlengd.
http://www.hollandsnieuwe...k?promoId=100_SOC_FAB_001
CLB schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
ArnoJeroen schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:47:
Ik heb, voor mijn zoon, de Simonly275 voor €6,25 verlengd.
http://www.hollandsnieuwe...k?promoId=100_SOC_FAB_001

[...]
Wanneer ik deze link gebruik krijg ik toch een nieuwe simkaart met nieuw nummer en kan ik later pas voor nummerbehoud kiezen, ik zie nergens de optie verlengen, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ArnoJeroen schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:47:
Daar is 't 550-abbo €10,00, geen €8,75 / maand maar igg iets.
Om het geld gaat het niet wel om 't principe, niet mijn stijl namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

CLB schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:01:
[...]

Daar is 't 550-abbo €10,00, geen €8,75 / maand maar igg iets.
Om het geld gaat het niet wel om 't principe, niet mijn stijl namelijk.
Kan ik me helemaal in vinden, ik zou waarschijnlijk zelfs overwegen om HN dan direct definitief in te ruilen voor een andere provider :+ Een klant die verlengt is toch ook wat waard? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1 ... 26 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie