fnoff schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:16:
[...]
Wel logisch, toch? Je koopt vooraf beltegoed in, achteraf geven ze een verantwoording waar dat beltegoed aan op is gegaan...
[...]
Wacht even, is het niet zo dat bij andere providers, eerst jij een factuur krijgt, voor de opwardeering / abo kosten van volgende maanden, en kosten van huidige/vorige periode, met daarnin de zin 'x bedrag zou afgeschreven van jouw rekening' binnen 14 dagen. Dus factuur eerste, dan afschriving.
Met HN, is zo (excuus als ik me vergis) dat eerst doen ze automatisch incasoo, voor the volgende maand, en maand geleden krijgt je en factuur van de opwaardering van vorige maand en gebruik van vorige maand.
Interessant, ik heb nooit eerder opgemerkt in dit detail!
Wat denk jij, is het zo bij andere providers zelf? Of is het zo bij HN of vergis Ik iets?
[...]
Hier krijg je waar je voor betaalt. Als je meer service wil, betaal je meer. Bij "echte" providers heb je gewoon een klantenservice die goed te bereiken is en heb je inderdaad een maand opzegtermijn. Bij HN kan opzeggen alleen op je factuurdatum.
[...]
Oh ja ik was zeker 100% blij met de alles uit een bundel, bel niet, geen sms, alleen internet uit (extra) bundel en alles van de bundel was voor in het buitenland gebruik maken.
HN is prima onderneming en biedt heel veel voor minder. Nooit klachten gehad over 'service'.
Alleen deze factuur model vind ik beetje niet zitten qua gemak voor zakelijk declaratie in mijn geval.
Oh ja, van volgende week, 4 dagen in de week in het buitenland voor nieuew project, dus choozze was wat het zou worden, en gezien mijn abo is verlopen, krigt ik vol 19 euro per maand factuur zonder korting van HN.
Als ik ben van de project af, kom ik terug zeker!
Sorry voor de lange reactie! in ieder geval bedankt voor jouwe!