Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:22
Geen matches
Kan iemand me vertellen welke voordelen HN "voor ondernemers" biedt boven "voor consumenten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-04 18:27
Geen matches
Grotere bundels? Lijkt me dat je ze het beste kan bellen of er andere voordelen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Nou, we kunnen het forum wel opheffen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Geen matches
Het enige wat ik zie is dat ze een bundel van 1000 tikken hebben voor "ondernemers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Matched: hollandsnieuwe
Ik heb mijn simkaart denk ik gesloopt. Moest hem kleiner maken en ben daarbij uitgegleden :P Ik heb nog steeds signaal, maar merk dat het niet zo sterk meer is en veel op en neer gaat...

Op mijn hollandsnieuwe staat dat een nieuwe simkaart 15 euro kost...

Iemand enig idee om die kosten te vermijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Geen matches
Nano sim aanvragen? (weet niet wat voor adapters daar voor bestaan). Staan iig geen kosten bij op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geen matches
Ik zie dit staan:
Bestel hier een nieuwe simkaart voor 06XXXXXXXX.
Je hebt de keuze uit een regular/micro-simkaart of een nanosimkaart.
Een regular/micro-simkaart is een 2-in-1 simkaart. Je kan deze simkaart op 2 manieren gebruiken, als gewone simkaart of als microsimkaart.

Een nieuwe simkaart kost € 15,00 en zal binnen twee werkdagen worden thuisbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Cerberus_tm schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:35:
Het enige wat ik zie is dat ze een bundel van 1000 tikken hebben voor "ondernemers".
Dat is ook het enige concrete verschil dat ik zie staan bij "voor ondernemers"

Een gewoon 275 of 550 abbo is in de ondernemersversie echt aanzienlijk duurder dan de consumentenversie.
Ik zou dan toch denken dat daar wel wat tegenover moet staan qua services of ik wat dan ook?

[ Voor 5% gewijzigd door ASW1 op 06-11-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Tja, geen idee? Is het nummer van de klantenservice hetzelfde als voor de consumentenversie (ik neem aan van wel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

Freakster86 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:02:
Ik heb mijn simkaart denk ik gesloopt. Moest hem kleiner maken en ben daarbij uitgegleden :P Ik heb nog steeds signaal, maar merk dat het niet zo sterk meer is en veel op en neer gaat...

Op mijn hollandsnieuwe staat dat een nieuwe simkaart 15 euro kost...

Iemand enig idee om die kosten te vermijden?
Gewoon bij Hollandsnieuwe melden dat je simkaart niet meer goed werkt en keihard volhouden, dat het wekenlang goed heeft gewerkt. En nu maar hopen dat Hollandsnieuwe niet mee leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Fir3Fli3 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:03:
Ik krijg morgen of overmorgen mijn abonnement van Hollandsnieuwe, en ik heb een vraag waar de klantenservice geen antwoord op geeft.
Ik zal het abonnement gebruiken samen met een Samsung ATIV S, een Windows Phone toestel. Ik ben benieuwd hoe Windows Phone omgaat met de afronding van 100kb per sessie, mijn vraag:
Hoe lang blijven internetsessies actief?

Ik ben een beetje bang dat het net zo is als bij de iPhone, waar je als je bijvoorbeeld je mail elk kwartier checkt, je elk kwartier 100 kb kwijt bent.

Alvast bedankt!
Ik heb ook een ATIV S in combinatie met HN. Mijn ervaring na een paar maanden is dat het door HN gerekende gebruik zo'n 10% tot maximal 20% hoger ligt dan het werkelijke gebruik gemeten door data sense. Ofwel de afronding door HN heeft een relatief beperkt effect bij mij. Misschien hangt het een beetje af van welke apps je hebt etc. maar het zou me verbazen als je minder dan 400 "echte" MB's haalt uit de 500 MB bundel.

Je specifieke vraag over hoe lang sessies actief blijven, kan ik niet beantwoorden, maar wellicht dat bovenstaande een geruststelling is. Mijn advies: zet data sense aan en vergelijk regelmatig met verbruik volgens HN, dan krijg je snel gevoel hoe de verhouding in jou geval ligt en kan je je limiet in data sense goed instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CavaH
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-06-2022
Geen matches
Cerberus_tm schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:46:
[...]

Hmm als je inderdaad met je huidige telefoon problemen hebt op plaatsen waar je vaak komt lijkt me dat vrij arelaxed. Kan ook aan de drukte liggen: in de spits in het centrum van een stad moeten de masten met meer mensen gedeeld worden. Toch moet ik zeggen dat ik met mijn Galaxy Nexus geen bijzondere traagheid heb opgemerkt, de keren dat ik in Utrecht was het afgelopen jaar.

HN gebruikt het netwerk van Vodafone: de verbinding zou dus even goed moeten zijn als met Vodafone. Ik heb het in Amsterdam wel eens getest tegen een prepaid-kaartje van Vodafone, en dat klopte inderdaad wel. Verder heb ik over het algemeen overal waar ik kom in verhouding goed bereik met HN, in elk geval beter dan met T-Mobile, mijn vorige abonnement.

Wat je nog zou kunnen proberen is een pre-paid kaartje van T-Mobile en Bliep en Vodafone en nog wat kopen (kost iets van 3 of 5 euro per stuk), en kijken of je daarmee op dezelfde plaatsen beter bereik hebt. Oh, ik zie zelfs dat een kaartje bij Vondafone nu gratis is, met 50 MB voor 7 dagen: http://business.vodafone.nl/free_sim/
Ok bedankt voor de tip. Zal voordat ik overga tot een nieuw abonnement eens op onderzoek uit gaan. In ieder geval goed om te weten dat jij wel goed bereik hebt. Had even het vermoeden dat HN in drukkere gebieden weggedrukt werd door vodafoneklanten op het netwerk, maar dat lijkt dus niet het geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Geen matches
MrBB schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:50:
Je specifieke vraag over hoe lang sessies actief blijven, kan ik niet beantwoorden, maar wellicht dat bovenstaande een geruststelling is.
Ik gebruik zelf mijn AtivS met pushmail, dus dan zou de sessie open moeten blijven. Bij HN zag ik op de facturen vooral s'nachts een aantal keer losse sessie van 1kb, maximaal een handvol per 24 uur. Verder totaal maximaal 10 zo'n datasessies per 24 uur. Dus dat valt nogal mee, maar geen idee hoe de datasessies verlopen als je 15 minuten fetch gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door troftnom op 07-11-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-03 00:17
Geen matches
Vraag.

* Voor nieuwe abbonnementen (1 jaar), de 500MB bundel kost 5 euro (10 euro bundel, 5 euro korting voor 12 maanden)

* Als ik een nieuwe abbonement bestel (1 jaar), zonder 500MB bundle, kan ik in een later stadium nog de 500MB bundle activeren voor steeds 5 euro?

Of kost het dan 10 euro (zonder korting die is in de aanbieding als je een nieuwe abonnement neemt)

Bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door drwoo op 13-11-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:50
Geen matches
drwoo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:57:
Vraag.

* Voor nieuwe abbonnementen (1 jaar), de 500MB bundel kost 5 euro (10 euro bundel, 5 euro korting voor 12 maanden)

* Als ik een nieuwe abbonement bestel (1 jaar), zonder 500MB bundle, kan ik in een later stadium nog de 500MB bundle activeren voor steeds 5 euro?

Of kost het dan 10 euro (zonder korting die is in de aanbieding als je een nieuwe abonnement neemt)

Bedankt!
Dan betaal je 10 euro, dus het is nu kiezen voor 5 euro korting of wachten en op een later tijdstip dezelfde bundel voor 10 euro afsluiten. Althans zo is het bij mij. Ik heb twee HN abo’s zonder bundel, wil ik daar nu een databundel bij afsluiten dan kost dat bij beide abo’s 10 euro.

• drwoo
Geen matches
Bedankt chippie777 !!

contract loopt af in dec and dan ben ik weg voor een maand en zo. Dacht ik kon de nieuwe HN abo aannemen maar bundels activeer alleen als ik terug ben om wat 10-15 euro te besparen. maar goed!

was wachten op the nieuwe moto g, om deze maand te bestellen met de abo van HN. Gisteren toestel uitgebracht. En gisteren zijn alle prijzen van cool blue met toestel en HN hoog gegaan van ten minste 50 euro!!! :( 8)7 . Just my luck! . De Acer die 47 was, kost nu 119. Snap nix van! Geld voor all toestellen. Cool blue zegt HN heeft korting voor toestellen weggehald.

Nu en dual sim toestel uit china te laten komen een en simyo abo nemen. Op de dagelijks trein reis van ams naar den haag gaat the simyo internet zo snel en betrouwbaar, en in tegenstelling valt vodafone juist weg, al op groote stations!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Mijn vader is net terug van vakantie en nu had hij ineens problemen met de APN instellingen van de Hollandsnieuwe kaart.

Elke keer opnieuw de APN instellen en opslaan resulteerde in helemaal niks. Na zelf wat testen kwam ik er dus achter (en dat bevestigde enkele berichten in dit topic uit 2012 ook) dat de MNC op 07 moet staan (waar die standaard op gaat staan) en niet op 04.

Voorheen stond deze altijd op 04, maar nu wordt de APN niet eens opgeslagen met dezelfde instellingen.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:31
Freakster86 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:16:
Mijn vader is net terug van vakantie en nu had hij ineens problemen met de APN instellingen van de Hollandsnieuwe kaart.

Elke keer opnieuw de APN instellen en opslaan resulteerde in helemaal niks. Na zelf wat testen kwam ik er dus achter (en dat bevestigde enkele berichten in dit topic uit 2012 ook) dat de MNC op 07 moet staan (waar die standaard op gaat staan) en niet op 04.

Voorheen stond deze altijd op 04, maar nu wordt de APN niet eens opgeslagen met dezelfde instellingen.

als de apn niet wordt opgslagen met de instellingen die ingevoerd zijn dan is de instelling onjuist.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-04 11:47
Freakster86 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:16:

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een S4 mini duos (kom van een iPhone 4S).
Hoewel ik erg enthousiast ben over android viel me helaas op dat de 3g snelheid (bij dit toestel) dramatisch is en ben nu aan het uitzoeken waar dat aan kan liggen.
Na jou bericht gelezen te hebben dacht ik ook de MNC op 07 te zetten (hopende dat dit mijn probleem zou verhelpen maar deze instelling kan ik helemaal niet opslaan (04 wel).

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-04 17:55
Mijn abbo via GSMTopdeal / T-mobile loopt in april af. Ik heb nu nog een Xperia Ray en het is dramatisch met dat ding omdat hij tergend traag is, ik zit dus met smart uit te kijken naar een nieuwe telefoon.

Nu kwam ik na wat speurwerk uit op de Huawei Ascend P6:
http://www.hollandsnieuwe...me_CB1_HNW_huawei_P6_2000

Maar ik begrijp dat gedoe met die bundel niet helemaal, je krijgt bij deze bundel:

- 275 belminuten
- 275 smsjes
- 275 mb

Mijn datagebruik ligt momenteel rond de 200mb per maand dus deze bundel zou dat goed moeten coveren. Maar worden de belminuten niet afgetrokken als je bijvoorbeeld ook veel data verstookt of gaat alles apart? Ik moet schijnbaar even wennen aan de terminologie die Hollands Nieuwe hanteert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Geen matches
Nee, je krijgt 275 units
1 unit = 1 sms of 1 min of 1 mb.

[ Voor 5% gewijzigd door vDorst op 22-11-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-04 17:55
Geen matches
Ok helder, dan houdt het op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 23:47
Geen matches
:)

[ Voor 100% gewijzigd door saharoen op 22-11-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-04 18:40
Geen matches
Dan doe je er toch voor 2,50 500MB bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 23:47
Geen matches
en voor 1 euro 1000sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
Geen matches
heeft iemand een voorbeeld voor mijn een factuur met een toestel bundle en een extra opwardeering?

Ik wil graag weten hoe ziet uit de kosten posten table. Om te kijken Of dat acceptabel voor mijn werkgever zijn om naar mijn te vergoeden als ik een toestel bundel neem .

Mischien een van julie een screenshot maken van alleen de kosten overzhicht table.

Please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Geen matches
Per 7 dec loopt mijn contract af bij hn , nu heb ik op 20 nov een abonnement bij Tele2 genomen.
Helaas kan ik pas per 08-01-2014 over naar Tele 2 met nummerbehoud.
Kan iemand misschien helpen als medewerker om dit te bespoedigen ?
Liefs asap.
Helaas geeft Hn dat er een opzegtermijn van 1 maand op zit.

Wie kan helpen ?

[ Voor 1% gewijzigd door janvanduschoten op 27-11-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:03

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
rave020 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:19:
Per 7 dec loopt mijn contract af bij hn , nu heb ik op 20 nov een abonnement bij Tele2 genomen.
Liefs asap.

Wie kan helpen ?
Er zit een opzegtermijn van 1 maand op. Je had op 7 november op moeten zeggen. Dan had je op 7 december weggekunt.

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 27-11-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:35

Quad

Doof

Geen matches
Liefs asap.

Wie kan helpen ?
Indien nummerbehoud, je nieuwe abonnement gaat toch pas in wanneer je nummer overgenomen is en deze op je nieuwe simkaart is geactiveerd (8 januari), dus is er niks aan de hand lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 27-11-2013 20:16 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-04 18:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen matches
Liefs asap.

Wie kan helpen ?
Dit is niet de bedoeling van het forum. Ik heb je topic over exact hetzelfde ook gesloten, crossposten is niet nodig.
Bel ze gewoon even op, net als de rest van de wereld.

Nu graag weer ontopic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 01:49
Geen matches
Edit: Reactie verwijderd, de Microsoft activatiehulplijn mag je blijkbaar niet bellen met een mobiele telefoon. Dit lag niet aan HN.

[ Voor 73% gewijzigd door Chrizzly op 27-11-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Geen matches
Sorry, ben er inmiddels achter hoe het zit, toch bedankt
janvanduschoten schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:15:
[...]

[mbr]Dit is niet de bedoeling van het forum. Ik heb je topic over exact hetzelfde ook gesloten, crossposten is niet nodig.

Nu graag weer ontopic.[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:27

Erw

Geen matches
Als je 275 units hebt + 500mb internet. Wat word dan als 1e aangesproken als je internet gebruikt? De units of eerst de mbs?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Geen matches
Erw schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:13:
Als je 275 units hebt + 500mb internet. Wat word dan als 1e aangesproken als je internet gebruikt? De units of eerst de mbs?
Eerst de 500 mb bundel. De 500 mb bundel is ook maar 1 maand geldig de 275 units maximaal 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-04 15:41

mwa

Geen matches
Vraagje mbt het einde van de contractperiode en de kortingen die daarmee komen te vervallen;

Mijn vriendin haar contract (met Schiphol actie) loopt halverwege januari ten einde. Is het zeker dat hierbij de kortingen ook komen te vervallen. Of dat het contract stilzwijgend wordt verlengd, met behoud van kortingen?

Ik nijg naar het eerste,maar ik dacht ik vraag het even alvorens haar contract met nieuwe (minder gunstige) kortingsvoorwaarde te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Geen matches
kortingen komen te vervallen, maar je kan kiezen voor verlengen en dan krijg je een korting, echter deze is lang niet zo scherp als die van de schiphol actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Geen matches
Ik zou nu lekker die gebruik maken van die actie van studentmobiel. Loopt een topic over hier op GoT.

[Aanbieding] Studentmobiel.nl actie T-Mobile sim-only

https://www.studentmobiel...ingList&utm_term=SIM+Only

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 14-12-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Heeft iemand last van hoge "cell standby" batterij verbruik op hun android toestel? Ik merk dat je in android versie 4.3 of hoger een MVNO type onder APN kan instellen. Weet iemand trouwens welke soort MVNO Hollandsnieuwe is? De normaal instelling is "none", maar ik vroeg me af of er iets moet ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
chippie777 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:17:
kortingen komen te vervallen, maar je kan kiezen voor verlengen en dan krijg je een korting, echter deze is lang niet zo scherp als die van de schiphol actie.
Nou, ik betaal nu € 14,25 met de Schiphol-korting, en met de reguliere korting op de site van HN zelf is dat € 15 (voor 550 tikken plus 500 MB): http://www.hollandsnieuwe.nl/sim_only
Dus ik neem aan dat je met verlenging maximaal € 15 per maand betaalt, zo je niet meer korting weet los te krijgen van de klantenservice...
Niet slecht! Als je altijd weinig belt is dat erg voordelig, nog voordeliger dan HN.
floepie05 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:50:
Heeft iemand last van hoge "cell standby" batterij verbruik op hun android toestel? Ik merk dat je in android versie 4.3 of hoger een MVNO type onder APN kan instellen. Weet iemand trouwens welke soort MVNO Hollandsnieuwe is? De normaal instelling is "none", maar ik vroeg me af of er iets moet ingesteld worden.
Ik zou even op de website van HN kijken, daar staat precies wat je moet veranderen in de APN-instellingen en wat niet.

Onder 4.2.2 (Cyanogen) op mijn Galaxy Nexus heb ik geen last van hoog betterijverbruik onder "cell standby", alles normaal.

[ Voor 52% gewijzigd door Cerberus_tm op 16-12-2013 19:32 ]

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-04 15:47

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Geen matches
Wat een treurige club... als je klant bent kun je je eigen facturen opmaken... Ga naar je facturen overzicht, open je browser-console en edit het formulier per knopje:

- wil je een andere periode?
- mis je een periode in je overzicht (zoals ik... de maand juni stond er gewoon niet tussen?)
- wil je misschien zelf je factuurnummer verzinnen en er toch netjes een PDF van laten genereren?

Zucht...

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Cerberus_tm schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:29:
[...]

Nou, ik betaal nu € 14,25 met de Schiphol-korting, en met de reguliere korting op de site van HN zelf is dat € 15 (voor 550 tikken plus 500 MB): http://www.hollandsnieuwe.nl/sim_only
Dus ik neem aan dat je met verlenging maximaal € 15 per maand betaalt, zo je niet meer korting weet los te krijgen van de klantenservice...
<KNIP>
Hmm, weet je zeker dat je daar ook gebruik van kunt maken als je al klant bent? M.a.w. wanneer je kan verlengen wordt dit in mijn hollandsnieuwe aangegeven, ik ben dan heel benieuwd of je dan dezelfde aanbieding krijgt als wanneer je nog geen klant bent..

btw, op dit moment het 275 abo weer voor 6,75 per maand via dealdirect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:45
Geen matches
janvanduschoten schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:15:
[...]

[mbr]Dit is niet de bedoeling van het forum. Ik heb je topic over exact hetzelfde ook gesloten, crossposten is niet nodig.

Nu graag weer ontopic.[/]
Dat kan erg lastig worden, aangezien HN niet telefonisch bereikbaar is.
Dat is één van de redenen geweest dat ik bij hen ben weggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
CuBras schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:34:
[...]

Dat kan erg lastig worden, aangezien HN niet telefonisch bereikbaar is.
Dat is één van de redenen geweest dat ik bij hen ben weggegaan.
Ze zijn wel telefonisch bereikbaar, alleen hebben ze om de een of andere bizarre reden het nummer van de klantenservice sinds enige tijd verborgen in het helpmenu.
http://www.hollandsnieuwe.nl/contact
Klik hier op "Selecteer je onderwerp", kies "Contact", en voilà! Een telefoonnummer.
0900 - 0324
ma - vr 09.00 - 17.00
€ 0,15 per minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Geen matches
chippie777 schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:30:

btw, op dit moment het 275 abo weer voor 6,75 per maand via dealdirect.
Is ook het geval op de site van hollandse nieuwe zelf.

Wellicht kan een bestaande klant mijn vraag beantwoorden:

Op de website staat "Je kunt maandelijks gratis overstappen naar een hogere of lagere bundel en/ of een extra data of sms bundel aan- of uitzetten. Dit regel je eenvoudig zelf online. "
Kan iemand mij vertellen of je dan dezelfde prijs incl korting ziet als je de bundel weer wilt aanzetten (of verhogen) als je die op de website ziet staan ?
Bijv 500MB extra data kost nu 4,50.

M.a.w. raak je je korting kwijt als je de bundels gaat wijzigen gedurende je contract ?

[ Voor 4% gewijzigd door jobr op 24-12-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Geen matches
jobr schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:04:
[...]

Is ook het geval op de site van hollandse nieuwe zelf.

Wellicht kan een bestaande klant mijn vraag beantwoorden:

Op de website staat "Je kunt maandelijks gratis overstappen naar een hogere of lagere bundel en/ of een extra data of sms bundel aan- of uitzetten. Dit regel je eenvoudig zelf online. "
Kan iemand mij vertellen of je dan dezelfde prijs incl korting ziet als je de bundel weer wilt aanzetten (of verhogen) als je die op de website ziet staan ?
Bijv 500MB extra data kost nu 4,50.

M.a.w. raak je je korting kwijt als je de bundels gaat wijzigen gedurende je contract ?
Korting raak je volgens mij kwijt als je naar een ander prijsplan gaat. Ga je weer terug naar je oorspronkelijke prijsplan dan heb je je korting weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Megapaul schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:22:
[...]

Korting raak je volgens mij kwijt als je naar een ander prijsplan gaat. Ga je weer terug naar je oorspronkelijke prijsplan dan heb je je korting weer.
Volgens mij niet hoor: bij mij staat er dan mijn korting op de gewone bundel zonder meer behouden blijft, maar ik geloof dat je de korting op de Internetbundel van 500 MB permanent verliest als je hem uitzet. Heb zelf nog nooit iets aan mijn abonnement veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38
Geen matches
Twee maanden terug mijn databundel eraf gehaald en meteen ook de korting op mijn basisbundel kwijt. Bundel er weer bij kan alleen tegen het normale bedrag zonder korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Dat is vreemd...even klantenservice opbellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38
Geen matches
Voor die €1,50 p/m en over twee weken gaat mijn verlening in en is alles weer normaal.
Heb wel andere zaken om mij druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:59

epic_gram

undercover moderator

Geen matches
epic_gram schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:35:
Mijn 2 jarige 275 abbo loopt 4 November af. Het abbo wordt automatisch verlengt voor 7,80 per maand. :)

edit: Ik ben best blij met HN, ik heb altijd bereik en die 275 MB heb ik pas 1 keer opgemaakt geloof ik :D
Ik moet even mijn mening bijstellen. Inmiddels is er al drie keer 10,50 van mn rekening afgehaald door HN, en op de website zie ik dat mijn abbo ook gewoon verlengt is voor 10,50 per maand. Gelukkig zag ik hier een aanbieding voor nieuwe klanten voor maar 6,75 per maand, twee jaar lang.

Binnenkort ga ik ze bellen of ze het kunnen omzetten.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 17:32
Geen matches
laat maar.... foute post

[ Voor 98% gewijzigd door driel24 op 29-12-2013 14:25 ]

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Geen matches
epic_gram schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:36:
[...]

Ik moet even mijn mening bijstellen. Inmiddels is er al drie keer 10,50 van mn rekening afgehaald door HN, en op de website zie ik dat mijn abbo ook gewoon verlengt is voor 10,50 per maand. Gelukkig zag ik hier een aanbieding voor nieuwe klanten voor maar 6,75 per maand, twee jaar lang.

Binnenkort ga ik ze bellen of ze het kunnen omzetten.
Als je contract verlopen is kan je gewoon via de site zelf verlengen toch? Tenminste dat had ik vorig jaar gedaan en verlengt voor 1 jaar. Alleen ik was eerst naar dealdirect.nl gegaan en daar een aanbieding aangeklikt, zodat de gegevens bewaart werden. Toen kreeg ik dezelfde korting op de HN site als ik ging verlengen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-04 15:41

mwa

Geen matches
xileS schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:41:
[...]

Als je contract verlopen is kan je gewoon via de site zelf verlengen toch? Tenminste dat had ik vorig jaar gedaan en verlengt voor 1 jaar. Alleen ik was eerst naar dealdirect.nl gegaan en daar een aanbieding aangeklikt, zodat de gegevens bewaart werden. Toen kreeg ik dezelfde korting op de HN site als ik ging verlengen :).
Jep, even via een andere site zoals dealdirect een verlenging doen en vervolgens de hollandsenieuwe site refreshen op het verleng scherm en je hebt dezelfde aanbieding. Onlangs nog 2 keer zo een 'betere' deal kunnen regelen (lees: 0,50 per maand haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Geen matches
Ah kijkaan, top! Vanaf januari betaal ik 4 euro minder per maand 8) 8) 8)

thnx toppers! d:)b

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen matches
En niet Thoorn.nl vergeten! Ik bespaar daardoor nog wat extra's per maand, voor mijn tegoed dat ik niet binnen 3 maanden op krijg. Volgens mij is het zelfs met bepaalde aanbiedingen voordeliger om voor duurste abonnement te gaan en je rest tegoed opbellen met Thoorn :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:38
Geen matches
dialmformark schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:56:
[...]

Jep, even via een andere site zoals dealdirect een verlenging doen en vervolgens de hollandsenieuwe site refreshen op het verleng scherm en je hebt dezelfde aanbieding. Onlangs nog 2 keer zo een 'betere' deal kunnen regelen (lees: 0,50 per maand haha).
Dit lijkt inderdaad te lukken, maar het lijkt erop dat je dan wel de aansluitkosten moet betalen van 10 euro. Was dat bij jou ook zo?

Edit: laat maar, na een aantal keer proberen nu ook zonder aansluitkosten!

[ Voor 7% gewijzigd door evleerdam op 29-12-2013 17:57 ]

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xileS schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:34:
En niet Thoorn.nl vergeten! Ik bespaar daardoor nog wat extra's per maand, voor mijn tegoed dat ik niet binnen 3 maanden op krijg. Volgens mij is het zelfs met bepaalde aanbiedingen voordeliger om voor duurste abonnement te gaan en je rest tegoed opbellen met Thoorn :o.
Totdat Hollandsnieuwe, net als T-Mobile, besluit de Thoornnummers te blokkeren en dan hang je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Geen matches
Bij HN kun je je abonnement upgraden of downgraden, dus dat scheelt weer een beetje. Het fijne van HN is dat je uit één bundel alles doet (ook buitenland) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Geen matches
Thoorn is inderdaad ideaal i.c.m. HN. Ik heb hier twee abonnementen in gebruik, een daarvan wordt er weinig mee gebeld en is ook nog eens van de schiphol actie (5,25 per maand) Er zijn dan maanden bij dat ik eigenlijk maar 80 cent voor dat abo betaal :-)
Zo lang het werkt is het prima, als het niet meer kan (zoals bij t-mobile) is het jammer, dan is 5,25 nog steeds niet veel geld voor een abo waarmee je bereikbaar bent en ook nog mee kan internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Geen matches
Is het nog steeds mogelijk op Schiphol goedkopere abonnementen te krijgen? En welke abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Geen matches
Mr_gadget schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:29:
Is het nog steeds mogelijk op Schiphol goedkopere abonnementen te krijgen? En welke abonnementen?
Volgens mij niet meer, dat was ooit een actie maar die is nu alweer afgelopen.

En dat thoorn.nl is wel balen, ik wilde op korte termijn een soortgelijk bedrijf oprichten en ik hoopte dat dat een gat in de markt zou zijn. Niet dus. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Geen matches
epic_gram schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:06:
En dat thoorn.nl is wel balen, ik wilde op korte termijn een soortgelijk bedrijf oprichten en ik hoopte dat dat een gat in de markt zou zijn. Niet dus. :'(
Als jij een betere prijs geeft dan wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hebben meer mensen van deze actie gebruik gemaakt? Ervaringen? Mijne gaat pas eind januari in
60% korting op een 500 MB databundel, klinkt dat goed of niet? Je hebt tot en met 31 december a.s. de tijd om gebruik te maken van deze superaanbieding. Ga gewoon naar mijn hollandsnieuwe, log in en zet de 500 MB bundel aan. Dan krijg je ‘m voor maar € 4,00 per maand (normaal € 10,00) zolang je abonnement loopt!

LET OP!
• In mijn hollandsnieuwe zie je de oude prijs van € 10,00. Je gaat uiteraard slechts € 4,00 betalen. Dit staat ook op de factuur vermeld.
• De bundel gaat in vanaf de eerstvolgende contract maand.
• Je kan de bundel altijd uitzetten, maar als je hem daarna weer aanzet, betaal je gewoon weer € 10,00 per maand.
• Deze aanbieding is persoonsgebonden, en geldt alleen als je deze mail hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Geen matches
Twee 275 HN abonnementen, deze email niet ontvangen. Nou maak ik ook zelden mijn beltegoed op, dus misschien dat het daar mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Geen matches
troftnom schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 01:39:
Twee 275 HN abonnementen, deze email niet ontvangen. Nou maak ik ook zelden mijn beltegoed op, dus misschien dat het daar mee te maken heeft.
Same here, twee abo’s welke nooit op gaan en ook geen mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Vreemd, ook niets gekregen.
Ik vraag me af aan welk criterium je moet voldoen om die mail/aanbieding te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:38
Geen matches
Mijn vrouw heeft hem wel gekregen, ik niet.

Mijn vrouw heeft afgelopen jaar meerdere keren haar tegoed aangevuld, misschien dat dat de voorwaarde is. Ze heeft overigens geen gebruik gemaakt van deze aanbieding.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Geen matches
evleerdam schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:32:
Mijn vrouw heeft hem wel gekregen, ik niet.

Mijn vrouw heeft afgelopen jaar meerdere keren haar tegoed aangevuld, misschien dat dat de voorwaarde is. Ze heeft overigens geen gebruik gemaakt van deze aanbieding.
Ik heb ook meerdere keren mijn tegoed moeten aanvullen, dus dan zal het daar wel aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 01:49
Geen matches
Ik kan momenteel niet bellen naar vast en mobiel. De telefoon gaat niet over maar hangt meteen op.
Op allestroningen.nl zijn blijkbaar meer mensen met problemen.
Vodafone heeft dezelfde storingspiek.

[ Voor 8% gewijzigd door Chrizzly op 23-01-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Laatst online: 02:36
Geen matches
Utrecht centrum hier: ik kan gewoon bellen.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Wellicht een simpele vraag maar wel belangrijk.

Ik heb op dit moment een vodafone scherp met eind datum 18 maart 2012 dus contract vrij. Ik wil nu overstappen naar hollandsnieuwe omdat Vodafone geen internet aanbied voor een fatsoenlijke prijs.

Alleen het is me nog niet duidelijk wat voor datum ik nou moet kiezen voor nummerbehoud. Want je hebt toch 1 maand opzegtermijn bij Vodafone en aangezien het nu 23 jan is ben ik te laat om 18 feb te halen dus moet ik dan 18 maart aanhouden(?). Natuurlijk ga ik het liefst zo snel mogelijk over, hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Terrestrial schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:40:
Wellicht een simpele vraag maar wel belangrijk.

Ik heb op dit moment een vodafone scherp met eind datum 18 maart 2012 dus contract vrij. Ik wil nu overstappen naar hollandsnieuwe omdat Vodafone geen internet aanbied voor een fatsoenlijke prijs.

Alleen het is me nog niet duidelijk wat voor datum ik nou moet kiezen voor nummerbehoud. Want je hebt toch 1 maand opzegtermijn bij Vodafone en aangezien het nu 23 jan is ben ik te laat om 18 feb te halen dus moet ik dan 18 maart aanhouden(?). Natuurlijk ga ik het liefst zo snel mogelijk over, hoe werkt dat?
Als je op 24 januari een aanvraag doet kan je een maand later overstappen dus per 24 februari.
Je opzegtermijn van een maand gaat in op het moment dat je een aanvraag doet met nummerbehoud.
Hollandsnieuwe zegt namens jou op bij Vodafone. Dat hoef je dus niet zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Geen matches
Heeft het 3g internet een storing, of begint mijn telefoon het te begeven. Gisteren na twaalven krijg ik tot 2 uur geen internet. Toen om half 3 kreeg ik 1 berichtje binnen die ik daarvoor als test naar mijzelf heb gestuurd. En nu ligt het er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Actuele meldingen
Omschrijving: Netwerk data storing Datum melding: 30/01/2014

Het kan zijn dat op dit moment op sommige plaatsen in Nederland mobiel internet niet goed werkt. Dit is bij ons bekend. We werken er hard aan om het zo snel mogelijk op te lossen. We houden je hier op de hoogte van de status.

Onze excuses voor het ongemak en dank voor je geduld.

Groeten,
hollandsnieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 17:29
Geen matches
Ja, check, hier ook problemen (Utrecht).Ik kan nog wel bellen maar geen data ontvangen/verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:14
Geen matches
Zeewus-vlaanderen werkt het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 17:29
Geen matches
ja, hier (Utrecht) ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Laatst online: 24-04 17:54
Geen matches
Ik kan hier (Maastricht) nog altijd helemaal niks. Niet bellen,sms,internet. Niks. Mijn eigen nummer bellen resulteert in "Dit nummer is niet in gebruik". Gaat lekker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-04 13:39

Salmon

.NET developer

Geen matches
Tha_T schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:20:
Ik kan hier (Maastricht) nog altijd helemaal niks. Niet bellen,sms,internet. Niks. Mijn eigen nummer bellen resulteert in "Dit nummer is niet in gebruik". Gaat lekker :')
Zelfde hier, al sinds 10 uur vanmorgen tot en met nu werkt letterlijk niks meer :| In Rotterdam en Vlaardingen getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-04 22:30
Geen matches
Had in Amsterdam hetzelfde maar inmiddels werkt het weer. Kreeg wel ineens een SMS dat ik door m'n databundel was, maar via de App zie ik dat ik nog 300MB heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Laatst online: 24-04 17:54
Geen matches
En we zijn weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:50
Geen matches
Eind vorig jaar was het nu 8 euro abonnement (275 minuten/sms/mb) 6.75 euro. Weet iemand of deze actie geregeld terugkomt? Bijvoorbeeld vlak voor de zomervakantie oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Geen matches
Salmon schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:07:
[...]

Zelfde hier, al sinds 10 uur vanmorgen tot en met nu werkt letterlijk niks meer :| In Rotterdam en Vlaardingen getest.
Had er ook last van, was bang dat mijn telefoon het had begeven. Aangezien hij net was vastgelopen en ik de accu er even uit had getrokken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Geen matches
BigSurf schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:47:
Eind vorig jaar was het nu 8 euro abonnement (275 minuten/sms/mb) 6.75 euro. Weet iemand of deze actie geregeld terugkomt? Bijvoorbeeld vlak voor de zomervakantie oid?
Even de glazen bol raadplegen ....

|:( |:( |:(

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
PinokkioTV schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:43:
[...]

Even de glazen bol raadplegen ....
Om in het verleden te kijken heb je echt geen glazen bol nodig!!!
|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Geen matches
Scherp! Maar volgens mij wil betrokkene geen aanspraak maken op een actie uit het verleden, maar op een toekomstige actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 22:50
Geen matches
PinokkioTV schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:36:
Scherp! Maar volgens mij wil betrokkene geen aanspraak maken op een actie uit het verleden, maar op een toekomstige actie.
Klopt. Maar de vraag was of de actie geregeld terugkomt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 13:59
Geen matches
in februari 2013 had je de actie van 6.75 ook. toen heb ik een abo afgesloten voor mn vrouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Geen matches
Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van de app?
Ik heb een nieuwe abonnement sinds 3 dagen in gebruik en krijg steeds de melding incorrect username or password. Als inlog gebruik ik mijn 06-nummer, met als wachtwoord het wachtwoord van mijn hollandsnieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teleluvr schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:24:
Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van de app?
Ik heb een nieuwe abonnement sinds 3 dagen in gebruik en krijg steeds de melding incorrect username or password. Als inlog gebruik ik mijn 06-nummer, met als wachtwoord het wachtwoord van mijn hollandsnieuwe.
Volgens mij moet je je e-mailadres gebruiken, waarmee je je op de website hebt aangemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Geen matches
Even een heel stom vraagje waar Google het antwoord niet op lijkt te weten;

Bij HN heb je een abonnement met, laten we zeggen, 275 minuten/sms/mb.
je kan een extra internetbundel van, laten we zeggen, 500mb bijkopen.

stel, ik bel HN nu en ik bestel 275 minuten/sms/mb en 500mb extra internet.
ik ga de eerste week 300mb internet verbruiken.
ben ik dan de bundel van 275 minuten/sms/mb volledig kwijt? of pakt ie de gebruikte 300mb internet van de extra 500mb bundel?

Iemand die toevallig het antwoord hierop heeft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je gebruikt eerst de data van je databundel, daarna pas van de minuten/sms/mb bundel. Dit is trouwens te vinden in de FAQ van HollandsNieuwe.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:03

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
babybel123 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:37:
Even een heel stom vraagje waar Google het antwoord niet op lijkt te weten;

Bij HN heb je een abonnement met, laten we zeggen, 275 minuten/sms/mb.
je kan een extra internetbundel van, laten we zeggen, 500mb bijkopen.

stel, ik bel HN nu en ik bestel 275 minuten/sms/mb en 500mb extra internet.
ik ga de eerste week 300mb internet verbruiken.
ben ik dan de bundel van 275 minuten/sms/mb volledig kwijt? of pakt ie de gebruikte 300mb internet van de extra 500mb bundel?

Iemand die toevallig het antwoord hierop heeft..?
Als eerste gebruik je de 500mb extra internet. Pas als die op is ga je de 275/min/sms/mb gebruiken.
Voordeel vind ik dat als je weinig belt je in in 3 maanden extra min/mb/sms opspaart. Mocht je dan eens over je 500mb-limiet gaan dan heb je nog wat extra. Wat over is van 500mb gaat aan eind van de maand niet mee. Wat over is van 275/min/sms/mb gaat wel 3 maanden mee. Als eerste wordt het oudste tegoed opgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Geen matches
Helemaal duidelijk, bedankt voor de info!
De FAQ heb ik er wel bijgepakt maar schijnbaar toch over het hoofd gezien; excuses.

Evenwel bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Laatst online: 19-04 16:04

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Geen matches
Een collega en ik hebben sinds vandaag het probleem dat we niet meer vanaf een vaste lijn gebeld kunnen worden. Als ik met mijn werktelefoon (vaste lijn) naar mijn mobiel bel, gaat hij meteen naar voicemail.

Collega heeft precies hetzelfde. Ik kan hem echter wel op zijn mobiel bellen en hij mij, dat gaat allemaal prima. Via twitter al contact gelegd met HN, maar zij zeggen geen storing te hebben, volgens mij zijn het nu wel aan het uitzoeken wat het probleem is/kan zijn. :s

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
AngelDust schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:16:
Een collega en ik hebben sinds vandaag het probleem dat we niet meer vanaf een vaste lijn gebeld kunnen worden. Als ik met mijn werktelefoon (vaste lijn) naar mijn mobiel bel, gaat hij meteen naar voicemail.

Collega heeft precies hetzelfde. Ik kan hem echter wel op zijn mobiel bellen en hij mij, dat gaat allemaal prima. Via twitter al contact gelegd met HN, maar zij zeggen geen storing te hebben, volgens mij zijn het nu wel aan het uitzoeken wat het probleem is/kan zijn. :s
Vreemd. Ik word zelden vanaf een vast nummer opgebeld, dus ik kan het niet testen. Wat gebeurt er als jij van HN naar vast opbelt, werkt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen matches
Er is nu een fb actie van HN zag ik. Zal wel alleen voor nieuwe klanten zijn. Ik kan volgende maand wel weer verlengen, maar denk dus dat niet mogelijk is met deze aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geen matches
Dat zijn dezelfde prijzen die je bij voordeelmobiel, dealdirect en al die andere ziet? Of zie ik iets over het hoofd?
Pagina: 1 ... 22 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie