Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:02
Geen matches
Ik zal eens vragen of ze handmatig alle providers kan proberen.
Maar dat zou toch automatisch moeten gaan?
Ik ga haar ook eens vragen om de HN sim in een ander toestel te proberen, al kan ik me niet voorstellen dat het daaraan ligt. Ik had begin dit jaar met hetzelfde toestel en een telfort sim wel gewoon roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Alle providers handmatig geprobeerd te verbinden, werkt niet.
HN simkaart in een andere (simlockvrije) telefoon geprobeerd, werkt ook niet.
Automatisch verbinden doet het dan niet, bij handmatig proberen te verbinden zegt de telefoon "no operator found".

Help, waarom werkt HN niet in Mexico?
Waar kan dit in vredesnaam aan liggen, ik heb geen idee hoe nu verder.
Nieuwe sim aanvragen bij HN, zou dat kunnen helpen?

Ik heb ook zitten googelen maar niets kunnen vinden over mensen die problemen hebben met HN in Mexico, dus ik geloof ook niet dat het een algemeen probleem is. Maar wat maakt dit dan specifiek?

[ Voor 18% gewijzigd door ASW1 op 01-09-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Geen matches
Heel mysterieus inderdaad, ik zou het echt niet weten. Is er eerder met die SIM-kaart in een ander buitenland gebeld? Werkte dat wel? Misschien staat er ergens iets verkeerd in het systeem? Ik zou HN opbellen morgen, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
In Belgie en de UK werkt deze simkaart wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:10
Geen matches
Ik heb een simonly met 275 minuten/sms/mb voor 10,50 euro per maand.
Ik zie dat het maandtarief nu 8 euro is, kan ik nu zomaar switchen/downgraden/hoejetmaarwilnoemen naar het nieuwe (lagere) tarief van 8 euro? Kosteloos?
Uit de FAQ wordt me dat niet helemaal duidelijk (het kosteloos gedeelte :) )

[ Voor 14% gewijzigd door deBennie op 02-09-2013 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36
Geen matches
deBennie schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:30:
Ik heb een simonly met 275 minuten/sms/mb voor 10,50 euro per maand.
Ik zie dat het maandtarief nu 8 euro is, kan ik nu zomaar switchen/downgraden/hoejetmaarwilnoemen naar het nieuwe (lagere) tarief van 8 euro? Kosteloos?
Uit de FAQ wordt me dat niet helemaal duidelijk (het kosteloos gedeelte :) )
Volgens mij is die 8 euro een aanbieding. Jij betaalt het reguliere bedrag van 10,50. Ik weet niet of je dat bent aangegaan voor 12 of 24 maanden. Is dat wel het geval dan zul je moeten wachten tot die termijn is verlopen.
Daarnaast heb ik hier ergens gelezen dat het voor bestaande abonnees moeilijk is om van een nieuwe aanbieding gebruik te maken met behoud van je nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:41
Geen matches
Freakster86 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:07:
[...]
Ook 2e keer is perfect gegaan hier. Heb het nu in mijn agenda gezet. Elke maand, net voor het tegoed verloopt, even belletje plegen ;)
Verrek, dat had ik moeten weten voordat mijn vriendin overstapte naar Youfone, ze had een behoorlijk tegoed bij HN staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Net met ze aan de telefoon gehangen.
Uiteraard alle standaardroamingsuggesties aan moeten horen, steeds geantwoord dat dat allemaal al geprobeerd is en dat niets werkt.
Ze sturen nu kostenloos een nieuwe simkaart op, geen flauw idee of dat een verschil kan maken maar men wist verder ook niet waar het aan kan liggen.

Anyway, vriendin die nu in Mexico is heeft er ook weinig aan dat er morgen hier een andere sim door de bus ligt, het kan wel weer een half of heel jaar gaan duren voordat we erachter komen of dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:48

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Geen matches
chippie777 schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:37:
[...]
Volgens mij is die 8 euro een aanbieding. Jij betaalt het reguliere bedrag van 10,50. Ik weet niet of je dat bent aangegaan voor 12 of 24 maanden. Is dat wel het geval dan zul je moeten wachten tot die termijn is verlopen.
Daarnaast heb ik hier ergens gelezen dat het voor bestaande abonnees moeilijk is om van een nieuwe aanbieding gebruik te maken met behoud van je nummer.
Vond er weinig moeilijks aan. Gewoon eerst inloggen op Hollands Nieuwe, zodat de site je herkend als klant en dan een sim only abonnement afsluiten. Deze gaat dan automatisch in, zodra je oude abo is afgelopen.
Abonnement HollandsNieuwe

Canon EOS 5D IV | DJI Mavic Pro | Zero SR | Tesla M3 LR | #vangaslos | PV output 7490Wp | PV output 1325Wp | Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Geen matches
antonboonstra schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:14:
[...]

Vond er weinig moeilijks aan. Gewoon eerst inloggen op Hollands Nieuwe, zodat de site je herkend als klant en dan een sim only abonnement afsluiten. Deze gaat dan automatisch in, zodra je oude abo is afgelopen.
[afbeelding]
Nou laat ik het dan anders zeggen; op dit moment is de "aanbieding" 8 euro per maand, jij ziet als bestaande klant 9 euro per maand. Hoe kan jij nu als bestaande klant ook gebruik maken van die 8 euro aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-03 22:34
Geen matches
chippie777 schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:32:
[...]
Nou laat ik het dan anders zeggen; op dit moment is de "aanbieding" 8 euro per maand, jij ziet als bestaande klant 9 euro per maand. Hoe kan jij nu als bestaande klant ook gebruik maken van die 8 euro aanbieding?
Waarschijnlijk door de aanbieding van 24 maanden te kiezen, in plaats van die van 12 maanden.....
Tenminste, zo heb ik het gedaan >:).

[ Voor 4% gewijzigd door Jab65 op 02-09-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
chippie777 schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:32:
[...]

Je kunt proberen op Dealdirect of waar je die € 8 ook zag de aanbieding met korting te bestellen (maar uiteraard niet definitief de bestelling af te ronden); vervolgens ga je naar de site van Hollands Nieuwe zelf en probeer je je contract te verlengen: mogelijkerwijs wordt de cookie meegenomen van Dealdirect en krijg je ook korting direct op de site van HN. In elk geval het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Geen matches
Cerberus_tm schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:37:
[...]

Je kunt proberen op Dealdirect of waar je die € 8 ook zag de aanbieding met korting te bestellen (maar uiteraard niet definitief de bestelling af te ronden); vervolgens ga je naar de site van Hollands Nieuwe zelf en probeer je je contract te verlengen: mogelijkerwijs wordt de cookie meegenomen van Dealdirect en krijg je ook korting direct op de site van HN. In elk geval het proberen waard.
Ik reageerde op een vraag van deBennie. Ik moet nog een jaar, en ben zeker tevreden over HN. Zeker nu ik thoorn.nl heb ontdekt is het wel heel goedkoop geworden. De twee abo's van HN die ik hier heb liggen wordt niet heel veel mee gebeld en er blijft altijd wel wat te goed over. Daar "verdien" ik via thoorn.nl wat mee terug en zo worden de toch al goedkope abo's nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geen matches
Wellicht een aandachtspunt voor nieuwe HN abonnees: ik heb afgelopen maanden 4 abonnementen afgesloten op verschillende dagen. Bij elk van deze abonnementen bleek het abonnement al ingegaan te zijn voordat het nummerbehoud was ingegaan. Dit terwijl de sim-kaarten tot op de dag van nummerbehoud niet waren gebruikt. Blijkbaar is dit iets structureels. Een mail naar de klantenservice lost dit gelukkig wel op, zodat geen dubbele abonnementskosten betaald hoeven te worden.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Geen matches
Nummer gaat in over 2 dagen. Hopelijk gaat het soepel. Ik begrijp dat ik misschien niet bereikbaar ben tijdens het porteren. Ik ga zeker mijn factuur in de gaten houden. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Geen matches
Hier ook goede ervaringen met Thoorn trouwens. Gisteren heb ik €4,30 laten uitbetalen en vandaag heb ik het al binnen. Jammer dat ik er nu pas achter gekomen ben, ben al bijna 2 jaar lid van HN, had dus veel meer geld kunnen opleveren.
Wat ik op hun site alleen niet snap is dat je kan kiezen tussen 80 cent, 82 cent en 86 cent per gesprek, maar ze kosten allemaal € 1,30 xD. Waarom zou je dan kiezen voor 80 ipv 86 ;p
Maar het gaat idd heel gemakkelijk, even eenmalig nummerherkenning via de site activeren en daarna hoef je alleen maar een nummer te bellen en je kan al bijna gelijk direct ophangen :).

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-04 18:27
Geen matches
Misschien omdat de telecom bedrijven de te bellen nummers nog wel eens blokkeren, met mijn oude Tmobile Flex abo kan ik bijvoorbeeld alleen maar 1 van de per minuut nummers bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:29
Matched: hollandsnieuwe
Hollandsnieuwe abo afgesloten bij coolblue. 2 jaar 550 min/sms/mb voor 10 p/md + htc 8x voor 93 euro.

Aantal Omschrijving Prijs Totaal

1
HTC 8X Zwart

€ 93,00

1 x hollandsnieuwe Met Toestel 550 2 jaar

[ Voor 9% gewijzigd door ijsbeer1 op 08-09-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Wow, dat is zeker niet slecht! Vergeleken met los toestel + abo van Hollands Nieuwe zelf heb je 100 euro bespaard op je toestel!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ben op zoek naar een Sony Xperia M met eventueel een HollandsNieuwe abbo...

Maar ik begrijp iets niet op: *website*
Wat houdt de 'toestelbundel' nou in? Als ik die op €4,00 zet, kost het toestel €128,00...
Betaal ik dan €128,00 + 12x€13,00 = €284,00 voor een heel jaar met abbo?

Want als ik 'toestelbundel' op bijvoorbeeld €16,00 zet, kost het toestel nog maar €19,00
Betaal ik dan 19,00 + 12x€25,00 = €319,00 voor een heel jaar met abbo?

Of is die €4,00 respectievelijk €16,00 een + prijs en komt dat er ook nog eens bij, staat er niet duidelijk...

Can somebody help me :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:29
@ CLB Klopt + aansluiten
Even klikken op kostenoverzicht.

Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m

hollandsnieuwe Min+SMS+MB 275 1 jaar € 11,50 € 9,00
€ 4,- toestelbundel € 4,00

Totaal € 13,00

Eenmalige kosten

Eenmalige aansluitkosten: € 19,95
Sony Xperia M: € 128,00

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:57

Bolletje

Moderator Harde Waren
Geen matches
Er komen nog wel aansluitenkosten bij he (€19.95).

Maar volgens mij is het inderdaad zo dat je dan effectief 12*€4 + €128 = €176 betaalt voor het toestel. Niet duur volgens mij. Punt is dat het niet lineair omlaag gaat. Van 4, 5 en 6 euro nog wel (steeds 12 euro minder toestelprijs). Dan bij 7 euro slechts 4 euro er af.

Krijg je dus deze grafiek:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/69ZyhmWntRjLmUtlvH2HjQFt/full.jpg
Y-as; totale toestelprijs, X-as toestelmaandprijs.

Abonnementkosten (à 9 euro) en aansluitkosten (à 19.95) euro zijn in alle situaties hetzelfde
Het beste kan je dus een toestelprijs van 4, 5, of 6 euro afnemen.

Die hogere prijzen geleidelijk zijn wel te begrijpen: HN heeft liever gelijk je geld dan pas over een paar maanden. Inflatie, risico's etc. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 11-09-2013 21:01 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Allright! Dacht ff dubbelcheck! Dank u!

Is het nog steeds zo dat HollandsNieuwe mobiel internet op 100kb-blokken afrond?

[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 12-09-2013 12:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-03 00:17
Geen matches
Hoe werkt die toestel bundle nou.

Voor een 1 jaar contract, stopt automatische na 12 maanden ?

en dan gaat the 13de maand alleen de basis prijs kosten (16 of zo euro)?

Alvast Bedankt.

• Ozzy Oscar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-04 15:46
Geen matches
Hallo,

Ik ga met twee weken een nieuw toestel aanschaffen met abonnement (met internet). Nu zit ik te twijfelen tussen Hollands Nieuwe en Tele2. Wanneer ik zou kiezen voor HN, zou ik kiezen voor een abonnement van €25,50 p.m. en moet dan €95,- bijbetalen voor het toestel. Wanneer ik zou kiezen voor Tele2, zou ik gaan voor de aanbieding die ze hebben, namelijk: €27,75 p.m. en dan is het toestel gratis.
Nu heb ik een aantal vraagjes. Ik woon namelijk in (het schone) Twente (Hengelo) en ben benieuwd of er mensen met ervaringen zijn die ook in Twente wonen.
Ik heb namelijk begrepen dat HN en Tele2 allebei met roaming werken, klopt dat? Wat wil dat betekenen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want zit echt te twijfelen tussen die twee. Wilde in eerste instantie gaan voor T-Mobile of Vodafone, maar die zijn tegenwoordig zo ongezond duur.

• chippie777
Geen matches
drwoo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:17:

Alvast Bedankt.
Je betaalt een jaar lang de prijs die je hebt afgesproken, daarna de prijs die op dat moment geldt voor jouw abonnement. Dit abonnement is dan na 1 jaar per maand opzegbaar.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:57

Bolletje

Moderator Harde Waren
CLB schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:01:
Allright! Dacht ff dubbelcheck! Dank u!

Is het nog steeds zo dat HollandsNieuwe mobiel internet op 100kb-blokken afrond?
Ja, maar merk je vrij weinig van. Zie Bolletje in "HollandsNieuwe: Discussie- en ervaringentopic"
drwoo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:17:

Alvast Bedankt.
Dat is een vraag die je het beste aan de klantenservice kan stellen. Ik denk inderdaad dat het dan ophoudt na die 12 maanden.
Microdude schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:21:
Nu zit ik te twijfelen tussen Hollands Nieuwe en Tele2.
Zonder de specificaties van de abonnementen is er weinig over te zeggen welke zozeer beter is.
Ik woon namelijk in (het schone) Twente (Hengelo) en ben benieuwd of er mensen met ervaringen zijn die ook in Twente wonen.
Ik heb namelijk begrepen dat HN en Tele2 allebei met roaming werken, klopt dat? Wat wil dat betekenen?
Zowel HN als Tele2 zijn virtuele providers, ie. ze hebben geen netwerk in bezit (al komt daar met Tele2 verandering in omdat ze een 4G band hebben gekocht). Zo'n MVNO maakt dus gebruik van een ander netwerk. In Nederland is grof gezegd KPN, Vodafone of T-mobile.
Tele2 zit bij T-mobile en HN bij Vodafone. Echter, zelfde netwerk wil niet per definitie zeggen dat je dezelfde kwaliteit krijgt. Op zo'n netwerk kunnen ook nog prioriteiten worden ingesteld of dat de MVNO zelf aanpassingen doet (bijv. compressies bij telefonie).

Ik ben vrijwel wekelijks in Twente te vinden en het verschilt heel erg per locatie hoe goed het bereik is. In Tubbergen heb ik bijvoorbeeld veelal enkel GPRS, terwijl een dorp verderop er constant 3G is. Je kan dus geen mening vormen over Twente als geheel. Het is afhankelijk van waar de masten zijn geplaatst. Voor Hengelo weet ik dat niet zo snel.

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Ik had in Hellendoorn/Haarle beduidend beter internetbereik/snelheid met HN dan met T-Mobile. In het algemeen heb ik beter internetbereik met HN dan met mijn oude T-Mobile-abonnement. Het netwerk van Vodafone staat er ook om bekend dat het betere dekking/snelheden heeft dan dan van T-Mobile—hoewel het ook weel niet extreem veel uitmaakt: maar je kunt net pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy Oscar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-04 15:46
Geen matches
Bolletje schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:59:
Zonder de specificaties van de abonnementen is er weinig over te zeggen welke zozeer beter is.
Het betreft hier om het volgende:
HN - 500 MB + 275 MB/min/sms = €25,50 per maand (+ €95,- voor het toestel)
Tele2 - 500 MB + 500 min/sms = €27,75 per maand (+ gratis toestel)

Zowel HN als Tele2 zijn virtuele providers, ie. ze hebben geen netwerk in bezit (al komt daar met Tele2 verandering in omdat ze een 4G band hebben gekocht). Zo'n MVNO maakt dus gebruik van een ander netwerk. In Nederland is grof gezegd KPN, Vodafone of T-mobile.
Tele2 zit bij T-mobile en HN bij Vodafone. Echter, zelfde netwerk wil niet per definitie zeggen dat je dezelfde kwaliteit krijgt. Op zo'n netwerk kunnen ook nog prioriteiten worden ingesteld of dat de MVNO zelf aanpassingen doet (bijv. compressies bij telefonie).

Ik ben vrijwel wekelijks in Twente te vinden en het verschilt heel erg per locatie hoe goed het bereik is. In Tubbergen heb ik bijvoorbeeld veelal enkel GPRS, terwijl een dorp verderop er constant 3G is. Je kan dus geen mening vormen over Twente als geheel. Het is afhankelijk van waar de masten zijn geplaatst. Voor Hengelo weet ik dat niet zo snel.
Oké, wat betreft dat 4G, mijn toestel is 4G ready, dus dan kan ik beter voor Tele2 gaan?
En tja, ik weet niet wat dat 'roaming' allemaal wil zeggen... Hoe weet ik dat dat met mijn toestel goed gaat? Komen er niet asociaal veel kosten bij als ik een keer naar het buitenland gaat?

Ps. ik ga de Nokia Lumia 925 halen

Kan iemand mij helpen?
Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadbiker
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb een 275 min/sms/mb jaarcontract bij hollandsnieuwe. Mijn telefoon is geconnect met wifi dan mag er toch geen mobiele dataverkeer zijn.Maar er wordt s'nachts toch 23 min afgeschreven en mijn datamanager geeft ook aan dat er geen mobiele dataverkeer is.Hollandsnieuwe vertelt dood leuk dat mijn wifi contact niet goed is terwijl ik bij mijn vorige provider T-mobille een pakket 330 min/sms/mb had waar dit probleem zich niet voordeed,hebben meerdere mensen hier last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:58

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Geen matches
Je wifi verbinding kan wegvalen oid, of je telefoon gaat in een powersave mode. Moet je echt verbinding houden 's nachts? Er zijn apps waarmee je de dataverbindingen actief kan maken volgens een bepaald tijdschema, misschien is dat handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 01:49
Geen matches
Beetje offtopic: bij je wifi instellingen kun je opgeven dat de verbinding in stand moet blijven als de telefoon in standby gaat. Bij android in het scherm met de lijst van access points op de menu toets duwen en geavanceerd kiezen. Vervolgens "Wifi ingeschakeld laten" op altijd zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadbiker
Geen matches
Maar dan moet mijn datamanager toch ook aangeven dat er mobiel dataverkeer is en dat is niet zo.Bedankt voor de reaktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-04 18:27
Geen matches
Dus eigenlijk bedoel je dat HN tegoed afschrijft zonder dat je telefoon het verbruikt? Nachtje je telefoon helemaal uitzetten en kijken of het dan ook verdwijnt.

Maar kans lijkt me groter dat het toch aan je toestel ligt....
Standaard gaat -zoals al gezegd- wifi namelijk uit als je toestel in standby is, en dan wordt er mobiele data gebruikt indien nodig. Misschien wordt er nu iets gesynced snacht's wat je in je TMobile tijd nog niet gebruikte. Waarom je datamanager dat niet aangeeft weet ik niet, maar als bewijs zal dat niet voldoende zijn voor HN.

[ Voor 10% gewijzigd door troftnom op 24-09-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadbiker
Geen matches
Ik heb inderdaad mijn mobiele gegevenstoegang uitgevinkt en dan heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
aadbiker schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 00:22:
Ik heb een 275 min/sms/mb jaarcontract bij hollandsnieuwe. Mijn telefoon is geconnect met wifi dan mag er toch geen mobiele dataverkeer zijn.Maar er wordt s'nachts toch 23 min afgeschreven en mijn datamanager geeft ook aan dat er geen mobiele dataverkeer is.Hollandsnieuwe vertelt dood leuk dat mijn wifi contact niet goed is terwijl ik bij mijn vorige provider T-mobille een pakket 330 min/sms/mb had waar dit probleem zich niet voordeed,hebben meerdere mensen hier last van gehad.
Je kunt ook een apn switch installeren, dan klick je je 3g aan wanneer jij daar behoefte aan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnoff
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 20:28
Geen matches
aadbiker schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:04:
Ik heb inderdaad mijn mobiele gegevenstoegang uitgevinkt en dan heb ik er geen last van.
Bij HN wordt na elke sessie het dataverbruik afgerond per 100 kB. Het gebeurt weleens dat een telefoon bij het opzetten van een sessie via wifi even gebruik maakt van mobiele data. Dit is een minieme hoeveelheid, maar er wordt dan wel 100 kB verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:03

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
fnoff schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:53:
[...]

Bij HN wordt na elke sessie het dataverbruik afgerond per 100 kB. Het gebeurt weleens dat een telefoon bij het opzetten van een sessie via wifi even gebruik maakt van mobiele data. Dit is een minieme hoeveelheid, maar er wordt dan wel 100 kB verrekend.
Dat is ook wat ik doe. Je moet er wel even aan denken. Staat standaard uit en pik Wifi op waar het mogelijk is. Alleen als ik internet nodig heb buiten dan gaat mobiele data aan.
Tip voor Google Navigatie. Met wifi aan de route plannen als je thuis bent. Dan cached de route en heb je mobiel internet niet eens nodig onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenre
  • Registratie: Januari 2010
Ik wilde ook Thoorn wel eens gaan proberen, toch zonde dat beltegoed weggooien iedere keer.

Ik moest eerst deze diensten weer activeren via smsdienstenfilter.nl (http://www.payinfo.nl). Als ik daar inlog, staat er dat ik een déblokkadeslot heb en wordt ik doorverwezen naar HN. Als ik inlog op Mijn Hollandsnieuwe wodt ik doorverwezen naar smsdienstenfilter.nl. Ik heb de klantenservice maar even gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Geen matches
Kreeg net twee SMS-jes:
1. Uw beltegoed is op.
2. Uw beltegoed is onder de 3 euro.

Kijk ik op de site heb ik nog 20 euro, *101# geeft dat ook aan.

ICT foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Vreemd, heb zelf nooit van zoiets last gehad met HN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Geen matches
Ik ga nu ook HN proberen met de actie voor 550 min/sms/Mb € 10 voor 2 jaar want ik kreeg een nummer in handen die leek op een heel makkelijk nr van mijn vader met maar 1 cijfer verschil maar het was ook zo'n mooi en makkelijk nr en ik wil het nummer niet kwijt.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:53

mwa

Geen matches
itsalex schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:06:
Ik ga nu ook HN proberen met de actie voor 550 min/sms/Mb € 10 voor 2 jaar want ik kreeg een nummer in handen die leek op een heel makkelijk nr van mijn vader met maar 1 cijfer verschil maar het was ook zo'n mooi en makkelijk nr en ik wil het nummer niet kwijt.
Wat een prachtige zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Geen matches
Hmmmm, zelf al een tijdje tot volle tevredenheid een abbo bij HN dus mijn vrouw geadviseerd ook over te stappen en dat leek allemaal heel vlotjes te gaan maar nu werkt data bij haar niet.
Andere telefoon geprobeerd en ook niet, mijn simkaart in haar telefoon gedaan en dat werkt prima. Het lijkt er dus op dat er iets mis is met het simkaartje, is er iets wat ik zelf nog na kan kijken oid? :?

Bellen en sms is geen probleem maar hij wil gewoon geen dataverbinding maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-04 22:30
Geen matches
Iemand ervaring met tethering/personal hotspot? Ik meen dat dit een tijdje werkte voor mijn telefoon (iPhone 3GS), maar als ik het nu via Bluetooth of wired probeer dan wordt de verbinding telkens verbroken (network cable unplugged) en daarna wordt er weer verbinding gemaakt.

Nou kan het natuurlijk ook aan m'n pc liggen of de instellingen op de telefoon, maar is het ook mogelijk dat het profiel van HN dit blokkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 239170 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:15:
Hmmmm, zelf al een tijdje tot volle tevredenheid een abbo bij HN dus mijn vrouw geadviseerd ook over te stappen en dat leek allemaal heel vlotjes te gaan maar nu werkt data bij haar niet.
Andere telefoon geprobeerd en ook niet, mijn simkaart in haar telefoon gedaan en dat werkt prima. Het lijkt er dus op dat er iets mis is met het simkaartje, is er iets wat ik zelf nog na kan kijken oid? :?

Bellen en sms is geen probleem maar hij wil gewoon geen dataverbinding maken. :(
Welke gegevens heb je bij APN ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Freakster86 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:29:
[...]

Welke gegevens heb je bij APN ingevuld?
data.dataxs.mobi hetzelfde als in mijn eigen telefoon. Ik zou eigenlijk niets anders weten dan dat het kaartje niet goed is of data op haar nummer niet aan staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geen matches
Als jouw kaart het wel doet met diezelfde APN gegevens, dan ligt het (denk ik) inderdaad aan de sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
MailMan schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:21:
Iemand ervaring met tethering/personal hotspot? Ik meen dat dit een tijdje werkte voor mijn telefoon (iPhone 3GS), maar als ik het nu via Bluetooth of wired probeer dan wordt de verbinding telkens verbroken (network cable unplugged) en daarna wordt er weer verbinding gemaakt.

Nou kan het natuurlijk ook aan m'n pc liggen of de instellingen op de telefoon, maar is het ook mogelijk dat het profiel van HN dit blokkeert?
Bij mij (Android) werkt tethering via Wifi altijd prima. Aan je PC kan het denk ik niet liggen: Wifi is Wifi. Misschien is er iets geks met je telefoon? Ik zou even Googlen "Iphone 3GS wifi tether", kijken of je iets tegenkomt. En even proberen met dezelfde SIM te tetheren in een andere Iphone: als het daar wel werkt, ligt het aan jouw telefoon. Als het niet werkt, testen in een Android-telefoon (het kan ook nog aan IOS liggen). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 239170 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

data.dataxs.mobi hetzelfde als in mijn eigen telefoon. Ik zou eigenlijk niets anders weten dan dat het kaartje niet goed is of data op haar nummer niet aan staat...
Heb je ook de andere APN-gegevens gecontroleerd?

En heb je ooit de SIM-toolkit geprobeerd? Die stelt bepaalde dingen automatisch in, geloof ik, als je de instructies volgt op de website van HN.

[ Voor 7% gewijzigd door Cerberus_tm op 12-10-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Anoniem: 239170 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:15:

Er is een data storing bij Hollandsnieuwe dit betreft een deel van de klanten. Zowel bij nieuwe aansluitingen als porteringen kan het voorkomen dat data gewoon niet werkt.
Dit is sinds gister (11-10-2013).

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megapaul schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:05:
[...]

Er is een data storing bij Hollandsnieuwe dit betreft een deel van de klanten. Zowel bij nieuwe aansluitingen als porteringen kan het voorkomen dat data gewoon niet werkt.
Dit is sinds gister (11-10-2013).
Hahahahaha, dat meen je niet? Ik ben nu as we speak wat alternatieve roms aan het uitproberen. :D
Mijn vrouw houdt al niet erg van veranderingen dus dit was zeg maar een giant leap. 8)

Geen backup gemaakt natuurlijk maar ze went er maar aan, als het goed is komt er tzt een nieuwe telefoon binnen weer. :+

Edit: Ik kon me er toch niet bij neer leggen dus nog even verder gaan testen. Stk is niet te benaderen maar als ik deze uitschakel heb ik wel vrolijk een dataverbinding! :o
Dus de stk.apk en wat andere meuk uit de CM10.1 rom gehaald en we testen weer verder. Voorlopig lijkt het te werken. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 239170 op 13-10-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Geen matches
Vanmiddag was ik aan het bellen en ineens werd de verbinding verbroken met de melding "buiten ontvangstgebied" dus geen ontvangst meer. Paar seconden later had ik weer ontvangst. Hopelijk gebeurt het niet vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:43
Geen matches
Zijn er nog meer mensen die tegen de beperkte data bundel aanlopen. Mijn abonnement begon 7-10-2013, maar ik heb nu nog maar 142 MB over! Na verdere inspectie komt dat doordat ik apps heb zitten installeren/updaten via de play store (160mb). Tevens verbruik ik ook niet vrij weinig met heel af toe internetten (76mb).
Gelukkig heb ik nog wat MB's over van de all-in-one bundel van 550MB, dus ik kom de maand nog wel ff door.

Nu zou ik graag nog een bundel van 500 MB willen afsluiten voor bijvoorbeeld €10,-. Wanneer je het standaardbedrag per MB (buiten de bundel) betaald kom je namelijk uit op: €0.04 * 500 = €20,-. Wat ik toch wel wat veel vind. Maar volgens mij is deze optie er niet. Blijkbaar kost data HN nog even iets te veel geld. Aangezien ze de 1000MB bundel hebben verwijderd uit hun extra paketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Geen matches
Bliksem B schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:39:
Zijn er nog meer mensen die tegen de beperkte data bundel aanlopen. Mijn abonnement begon 7-10-2013, maar ik heb nu nog maar 142 MB over! Na verdere inspectie komt dat doordat ik apps heb zitten installeren/updaten via de play store (160mb). Tevens verbruik ik ook niet vrij weinig met heel af toe internetten (76mb).
Gelukkig heb ik nog wat MB's over van de all-in-one bundel van 550MB, dus ik kom de maand nog wel ff door.

Nu zou ik graag nog een bundel van 500 MB willen afsluiten voor bijvoorbeeld €10,-. Wanneer je het standaardbedrag per MB (buiten de bundel) betaald kom je namelijk uit op: €0.04 * 500 = €20,-. Wat ik toch wel wat veel vind. Maar volgens mij is deze optie er niet. Blijkbaar kost data HN nog even iets te veel geld. Aangezien ze de 1000MB bundel hebben verwijderd uit hun extra paketten.
Je kan inderdaad alleen maar tegoed bijkomen geen databundel.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Geen matches
Het is jammer dat de hollandsenieuwe app voor android alleen het tegoed in euro's laat zien. Ik heb een gecombineerd mb/sms/mb abonnement en zou liever willen zien hoeveel eenheden ik nog heb. Is daar een manier voor?
Het lijkt alsof de app niet meer up to date is met de nieuwe abonnementsvormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Je hebt 275 eenheden voor (bedrag zonder korting) 10,50
of 550 eenheden voor 18,50.
Oftewel 3,81 cent / 3,36 cent per eenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
Megapaul schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:10:
[...]

Je kan inderdaad alleen maar tegoed bijkomen geen databundel.
Hoe bedoel je dit? Ik heb namelijk een abonnemt. Wanneer mijn bundel op is, bel ik dan niet gewoon buiten de bundel? Of moet ik alsnog beltegoed bij bestellen via: http://www.hollandsnieuwe.nl/opwaarderen
Een extra All-in-one bundel van 550 voor €10,- vind ik ook geen probleem, altijd nog goedkoper dan 550*0.04=€22,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Bliksem B schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:56:
[...]

Hoe bedoel je dit? Ik heb namelijk een abonnemt. Wanneer mijn bundel op is, bel ik dan niet gewoon buiten de bundel? Of moet ik alsnog beltegoed bij bestellen via: http://www.hollandsnieuwe.nl/opwaarderen
Een extra All-in-one bundel van 550 voor €10,- vind ik ook geen probleem, altijd nog goedkoper dan 550*0.04=€22,-
Wat hij bedoelt is dat je niet nogmaals de aparte databundel van € 5/€10 voor 500 MB kunt aankopen. Je kunt alleen tegoed bijkopen zoals in die opwaardeer-link staat, ja. Dus je betaalt iets van 3,4 cent per eenheid (in plaats van de 1 à 2 cent per MB voor de databundel van 500 MB), en je kiest een bedrag van minimaal € 5 geloof ik. Buiten de bundel(s) bellen kan niet. Je kunt wel automatisch opwaarderen instellen als je bijna door je bundel heen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:03

ManiacsHouse

Scheisse!

Geen matches
Neem je overgebleven data eigenlijk ook mee naar een volgende maand? Ik merk dat ik ook sneller door mijn bundel ga dan bij KPN. Had ik weliswaar 1000MB, maar nu zet ik regelmatig internet gewoon uit zodat ik niet continu online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Databundel niet, gewone bundel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-04 19:40
Geen matches
Is Coolblue de goedkoopste aanbieder van HN in combi met mobiel ?

[ Voor 92% gewijzigd door edklavertje op 19-10-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
Geen matches
edklavertje schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:11:
Is Coolblue de goedkoopste aanbieder van HN in combi met mobiel ?
Ik heb daar wel m'n Xcover 2 het goedkoopste kunnen nemen met een 1 jarig abbo. Andere aanbieders waren inderdaad duurder uit. Maar na wat rekenwerk, was het los aanschaffen icm sim only via HN zelf even duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-04 19:40
Geen matches
Bedankt Bliksem. Zijn er toevallig tweakers die ervaring hebben met een HN abbo in de regio Hoeksche Waard ? (bereik/dekking). Aanbiedingen zijn op zich aantrekkelijk maar als er geen/weinig dekking is dan wordt goedkoop-duurkoop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-04 11:56
Mijn god wat een mongolen bij HollandsNieuwe. Zit je ineens zonder tegoed omdat het hen niet lukt een incasso te doen (stond genoeg geld op m'n rekening), zonder daar ook maar een berichtje over te sturen of iets dergelijks. Word je na 4~5 dagen eindelijk geholpen door de "klantenservice", krijg je een emailtje dat ze je abonnement nu helemaal stop hebben gezet en dat je €10 aan aansluitkosten moet betalen als je het abonnement wilt hervatten.

Edit: ik krijg nu terug dat ik die €10 terug kan krijgen als ik alsnog betaal, maar de grap is dat ik geen TAN-codes meer kan ontvangen omdat ze m'n nummer compleet geblokkeerd hebben. Ik kan dus ook niks meer betalen via bankoverschrijving.

[ Voor 21% gewijzigd door Avalaxy op 21-10-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geen matches
@ Avalaxy

Dat is zuur, maar je kunt een ander nummer koppelen aan je ING rekening. Dat zou het kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Oei dat is inderdaad wel heel zuur! Dit pleit er weer voor om geen diensten van elkaar afhankelijk te maken. Ik heb mijn telefoonnummer wel nodig voor het ontvangen van Google-codes, maar dat kun je inderdaad overzetten naar een ander nummer op een computer waarin je al bent ingelogd, en ik heb een A4tje met reserve-codes voor Google in mijn bureaula liggen. Verder is het goed als je mobiel en je vaste Internet bij verschillende bedrijven zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door Cerberus_tm op 21-10-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Avalaxy schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:03:
Mijn god wat een mongolen bij HollandsNieuwe. Zit je ineens zonder tegoed omdat het hen niet lukt een incasso te doen (stond genoeg geld op m'n rekening), zonder daar ook maar een berichtje over te sturen of iets dergelijks. Word je na 4~5 dagen eindelijk geholpen door de "klantenservice", krijg je een emailtje dat ze je abonnement nu helemaal stop hebben gezet en dat je €10 aan aansluitkosten moet betalen als je het abonnement wilt hervatten.

Edit: ik krijg nu terug dat ik die €10 terug kan krijgen als ik alsnog betaal, maar de grap is dat ik geen TAN-codes meer kan ontvangen omdat ze m'n nummer compleet geblokkeerd hebben. Ik kan dus ook niks meer betalen via bankoverschrijving.
Als je de app ing installeert heb je geen tan codes nodig, en kun je gewoon via wifi je betalingen doen. (er van uitgaande dat je bij ing zit :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen matches
Avalaxy schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:03:
Knap dom om je bankzaken afhankelijk te maken van een specifieke telefoonaansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:24

Speedmaster

Make my day...

Geen matches
Naar het ING kantoor in jouw buurt gaan en daar een (spoed) overschrijving regelen.

off topic:
Dit is dus voor mij precies de reden dat ik geen TAN codes per SMS wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Wolly schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:14:
[...]

Knap dom om je bankzaken afhankelijk te maken van een specifieke telefoonaansluiting.
Dat had je misschien ook wel op een iets andere manier kunnen zeggen...don't kick 'em when they're down...

[ Voor 5% gewijzigd door Cerberus_tm op 23-10-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen matches
Cerberus_tm schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

Dat had je misschien ook wel op een iets andere manier kunnen zeggen...don't kick 'em when they're down...
Ik vond het wel passen bij de woordenschat die al was opgeschreven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Vorig jaar tijdens de HollandsNieuwe/ EON actie, 1 jaar voor € 5,75 voor 275 min/sms/mb afgesloten. Bevalt goed, maar het jaar is bijna afgelopen. Weten jullie of HN nog aanbiedingen doen om het lopende abonnement te verlengen?

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Ik weet het niet, maar het zou me niet verbazen als ze je onder dezelfde voorwaarden/prijs wel willen verlengen. Je zou de klantenservice even op kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Geen matches
Klantenservice? Bellen? Ze hebben nergens een telefoonnummer of link naar klantenservice staan, alleen een website met een FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

jps110 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:26:
Vorig jaar tijdens de HollandsNieuwe/ EON actie, 1 jaar voor € 5,75 voor 275 min/sms/mb afgesloten. Bevalt goed, maar het jaar is bijna afgelopen. Weten jullie of HN nog aanbiedingen doen om het lopende abonnement te verlengen?
Van de FAQ:
Je kunt vanaf 2 maanden voor het einde van je contractsperiode je contract verlengen via mijn hollandsnieuwe op hollandsnieuwe.nl (onder het kopje 'je aansluiting').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geen matches
Hij bedoelt of hij kan verlengen onder dezelfde voorwaarden (dus hetzelfde maandbedrag).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Avalaxy schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 02:15:
Klantenservice? Bellen? Ze hebben nergens een telefoonnummer of link naar klantenservice staan, alleen een website met een FAQ.
Wow! Ze hebben hun nummer inderdaad extreem goed verstopt, wat een nare streek (het was gewoon redelijk gemakkelijk te vinden vroeger). Het is ook een ander nummer dan vroeger, en als je daarnaar opbelt vertellen ze je niet het nieuwe nummer. Maar je kunt het vinden door op deze pagina "contact" te kiezen in het drop-down menu:
http://www.hollandsnieuwe.nl/contact
Het nummer is:
0900 - 0324
ma - vr 09.00 - 17.00
€ 0,15 per minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Geen matches
Thanks, daar heb ik van de week hard naar lopen zoeken (zonder het te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Mn moeder heeft een Sim Only 550 abbo, HN-app geinstalleerd, ingelogd, werkt best...
Maar er staat iets in de trend van €19,xx resterend, kan dat niet in 'units' worden weergegeven ofzo?

Wat is nou weer een bedrag van... Weet niet eens wat dat abbo normaal kost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Geen matches
Is ongeveer rond de 550~600 units denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
CLB schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:29:
Mn moeder heeft een Sim Only 550 abbo, HN-app geinstalleerd, ingelogd, werkt best...
Maar er staat iets in de trend van €19,xx resterend, kan dat niet in 'units' worden weergegeven ofzo?

Wat is nou weer een bedrag van... Weet niet eens wat dat abbo normaal kost :p
Is inderdaad een beetje onduidelijk. Het gaat zo: "zonder korting" kost een abonnement van 550 tikken € 18,50, dus 3.36 cent per tik. Die 18,50 is ook wat er maandelijks bij dat "resterende tegoed" wordt bijgeschreven, en er gaat dus 3,36 cent af per minuut/SMS/MB. Dus € 19 is ca. 565 tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Geen matches
Oeps, nu € 8,00 voor hetzelfde abonnement.
Ik wacht nog even met verlengen.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Geen matches
jps110 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:31:
[...]

Dat is (helaas) al een hele tijd zo. Zou mooi zijn wanneer de schiphol actie weer terug zou keren, maar ben bang dat ze dat niet meer doen, was te goedkoop waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Geen matches
jps110 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:31:
[...]

Vorig jaar heb ik ook op Schiphol een abbo gehaald, nu baal ik er van dat ik het niet voor 2 jaar heb gedaan.
Maar als je verlengt, neem de 550 minuten. Dit is waarschijnlijk te veel, maar dan kan je via Thoorn beltegoed terughalen (en dit kan je geld opleveren, aangezien belletje 1.34 euro kost en 0.86 opleverd = rendement 64% en je 54% korting krijgt .. reken maar na :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
De huidige prijs voor 550 + 500 is bijna net zo laag als de Schiphol-actie: € 15 v. € 14,25. Ik heb nog de Schiphol-actie tot september volgend jaar, maar op dit moment is dat dus niet zo veel meer "waard".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:04

epic_gram

undercover moderator

Geen matches
Mijn 2 jarige 275 abbo loopt 4 November af. Het abbo wordt automatisch verlengt voor 7,80 per maand. :)

edit: Ik ben best blij met HN, ik heb altijd bereik en die 275 MB heb ik pas 1 keer opgemaakt geloof ik :D

[ Voor 34% gewijzigd door epic_gram op 27-10-2013 10:38 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:58
Geen matches
Vraagje, ik stap binnenkort over van Vodafone naar Hollands Nieuwe(vodafone netwerk) en ik vroeg me af of de belstatus of de my vodafone app ook werken kwa gegevens op een Hollands Nieuwe simkaart? Dus kan ik met die apps ook mijn verbruik monitoren? Ik zit op een Nokia Lumia 800 7.8 WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ik neem aan dat die applicaties van Vodafone niet werken. Maar HN heeft wel zelf een applicatie die je verbruik bijhoudt. Ik heb hem al een tijd niet gebruikt, maar de widgets deden het meestal wel (de applicatie zelf opstarten was sloom): Google Play: hollandsnieuwe
Haroid werkt ook, maar heeft voor zover ik weet geen widgets: http://code.google.com/p/haroid/

[ Voor 11% gewijzigd door Cerberus_tm op 31-10-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.koek
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-04 12:54
Geen matches
Ik vind haroid app super handig.

Ik heb een andere vraag.
Het valt mij op dat het ontvangstsignaal erg zwak is van HN. Waarschijnlijk was dat ook wel bij mijn vorige telefoon maar ik kan me niet herinneren dat het signaal zo regelmatig wegviel.

Heeft dit te maken met de SIM kaart ?
Of ligt dit aan het bereik van HN zelf ??
:?

[ Voor 83% gewijzigd door d.koek op 01-11-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Ik heb nooit last van een zwak signaal of slecht bereik. Het bereik zou hetzelfde moeten zijn als bij een gewoon Vodafone-abonnement, aangezien HN gebruik maakt van het netwerk van Vodafone. Bij tests in de stad was er inderdaad weinig verschil. Wat er precies aan de hand is op jouw telefoon weet ik niet, maar het kan ook dat je eerst op het netwerk van KNP zat, en dat Vodafone toevallig op bepaalde plaatsen in jouw omgeving minder masten heeft? Of het kan toch aan je toestel liggen. Mijn bereik met HN is in elk geval wel een stuk beter dan met T-Mobile, mijn vorige provider.

[ Voor 8% gewijzigd door Cerberus_tm op 01-11-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:04

epic_gram

undercover moderator

Ik heb met mijn android toestel hetzelfde gehad ja, eerst werd het bereik minder, en daarna valt het soms helemaal uit. Gewoon een hard-reset uitvoeren op mn telefoon loste dit probleem weer op.

Aan het netwerk van vodafone (dus hollandsnieuwe) kan het eigenlijk niet liggen, dat is namelijk echt belachelijk goed. Met KPN heb je altijd overal flutbereik, maar bij t mobile en vodafone kan je ervan uitgaan dat je overal bereik hebt in Nederland.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Ik had juist bij T-Mobile vaak geen goed bereik (met Vodafone/HN wel). Ik hoor ook veel mensen over dat T-Mobile vaak minder goede dekking heeft. KPN heeft in mijn ervaring juist de beste dekking: op bepaalde plaatsen heb ik geen Internet maar mijn vriend met KPN wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Geen matches
Ik heb hier een t-mobile, HN en KPN nummer, en het is heel duidelijk KPN heeft de beste dekking en daarna komt HN (die het heel goed doet) T-mobile is echt de mindere van de drie (mijn ervaring dus) Vooral het 3G gebeuren is vaak niet goed genoeg om een verbinding met het internet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
Exact mijn ervaring. Van mij mogen de netwerken genationaliseerd en samengevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12-2024
epic_gram schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:21:
Ik heb met mijn android toestel hetzelfde gehad ja, eerst werd het bereik minder, en daarna valt het soms helemaal uit. Gewoon een hard-reset uitvoeren op mn telefoon loste dit probleem weer op.

Aan het netwerk van vodafone (dus hollandsnieuwe) kan het eigenlijk niet liggen, dat is namelijk echt belachelijk goed. Met KPN heb je altijd overal flutbereik, maar bij t mobile en vodafone kan je ervan uitgaan dat je overal bereik hebt in Nederland.
Ik vraag me eigenlijk af waarop je baseert dat je met KPN 'altijd overal flutbereik' hebt. Ik kan mezelf zo 1-2-3 geen plekken bedenken waar ik niet kan internetten, simpelweg omdat ik die plekken nog niet heb gevonden. Ik heb bijna altijd 3G (vooral sinds ik hier ook 3G900 heb), en op sommige plekken (zoals ver binnenin gebouwen) wilt het nog wel eens terugvallen naar 2G (edge), wat overigens beter werkt dan zowel het 2G-netwerk van T-Mobile als dat van Vodafone, want dan had ik praktisch gewoon geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CavaH
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-06-2022
Geen matches
Ik heb inmiddels al bijna 2 jaar HN en was altijd er tevreden. Ik ben alleen een paar maanden geleden van het oosten van het land naar Zeist verhuisd. En zowel in Zeist zelf, als in Utrecht merk ik dat ik vaak weinig bereik heb als ik 3G aanzet. Vaak maar een of twee streepjes en de verbinding valt vaak weg. Heb het met twee verschillende telefoons gehad, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb 3g daarom nu standaard maar uitstaan (ook ivm batterijgebruik), want op G of Edge is de verbinding gewoon altijd goed en heb ik ook voldoende bereik. Waar kan dit aan liggen? Gewoon net pech met de plaatsing van 3G masten? Anders moet ik maar serieus gaan overwegen over te stappen naar een andere provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fir3Fli3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04-2023
Ik krijg morgen of overmorgen mijn abonnement van Hollandsnieuwe, en ik heb een vraag waar de klantenservice geen antwoord op geeft.
Ik zal het abonnement gebruiken samen met een Samsung ATIV S, een Windows Phone toestel. Ik ben benieuwd hoe Windows Phone omgaat met de afronding van 100kb per sessie, mijn vraag:
Hoe lang blijven internetsessies actief?

Ik ben een beetje bang dat het net zo is als bij de iPhone, waar je als je bijvoorbeeld je mail elk kwartier checkt, je elk kwartier 100 kb kwijt bent.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Geen matches
CavaH schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:35:
Ik heb inmiddels al bijna 2 jaar HN en was altijd er tevreden. Ik ben alleen een paar maanden geleden van het oosten van het land naar Zeist verhuisd. En zowel in Zeist zelf, als in Utrecht merk ik dat ik vaak weinig bereik heb als ik 3G aanzet. Vaak maar een of twee streepjes en de verbinding valt vaak weg. Heb het met twee verschillende telefoons gehad, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb 3g daarom nu standaard maar uitstaan (ook ivm batterijgebruik), want op G of Edge is de verbinding gewoon altijd goed en heb ik ook voldoende bereik. Waar kan dit aan liggen? Gewoon net pech met de plaatsing van 3G masten? Anders moet ik maar serieus gaan overwegen over te stappen naar een andere provider...
Hmm als je inderdaad met je huidige telefoon problemen hebt op plaatsen waar je vaak komt lijkt me dat vrij arelaxed. Kan ook aan de drukte liggen: in de spits in het centrum van een stad moeten de masten met meer mensen gedeeld worden. Toch moet ik zeggen dat ik met mijn Galaxy Nexus geen bijzondere traagheid heb opgemerkt, de keren dat ik in Utrecht was het afgelopen jaar.

HN gebruikt het netwerk van Vodafone: de verbinding zou dus even goed moeten zijn als met Vodafone. Ik heb het in Amsterdam wel eens getest tegen een prepaid-kaartje van Vodafone, en dat klopte inderdaad wel. Verder heb ik over het algemeen overal waar ik kom in verhouding goed bereik met HN, in elk geval beter dan met T-Mobile, mijn vorige abonnement.

Wat je nog zou kunnen proberen is een pre-paid kaartje van T-Mobile en Bliep en Vodafone en nog wat kopen (kost iets van 3 of 5 euro per stuk), en kijken of je daarmee op dezelfde plaatsen beter bereik hebt. Oh, ik zie zelfs dat een kaartje bij Vondafone nu gratis is, met 50 MB voor 7 dagen: http://business.vodafone.nl/free_sim/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Fir3Fli3 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:03:
Ik krijg morgen of overmorgen mijn abonnement van Hollandsnieuwe, en ik heb een vraag waar de klantenservice geen antwoord op geeft.
Ik zal het abonnement gebruiken samen met een Samsung ATIV S, een Windows Phone toestel. Ik ben benieuwd hoe Windows Phone omgaat met de afronding van 100kb per sessie, mijn vraag:
Hoe lang blijven internetsessies actief?

Ik ben een beetje bang dat het net zo is als bij de iPhone, waar je als je bijvoorbeeld je mail elk kwartier checkt, je elk kwartier 100 kb kwijt bent.

Alvast bedankt!
Ik zou het niet weten, maar mijn collega vertelde toevallig gisteren dat zijn Android-telefoon met HN extreem veel data slurpte door de afronding, dus het kan zelfs met Android gebeuren (hoewel verreweg de meeste Android-telefoons er geen last van hebben, waaronder mijn Galaxy Nexus). In elk geval succes...
Pagina: 1 ... 21 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie