Afhandeling Studentmobiel.nl T-Mobile en Vodafone acties

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:40
Edit: Actie is helaas afgelopen. Op dit moment heeft studentmobiel een actie van Vodafone. Voor de link zie reactie van Untouchablezz20.
Untouchablezz20 in "[Aanbieding] Studentmobiel.nl actie T-Mo..."
[mbr]Afgesplitst van[/] Centraal aanbiedingen topic. V2.0:

Afbeeldingslocatie: http://img577.imageshack.us/img577/1241/ttnz.png

Geweldig actie bij studentmobiel via deze link:
Het betreft een zeer goedkope sim only abonnementen bij T-mobile. Waarbij je bijvoorbeeld 2GB data kan nemen voor maar 7 euro en daarbij krijg je dan 10.000 smsjes.

https://www.studentmobiel...ingList&utm_term=SIM+Only

Hopelijk is het niet verbonden aan mijn emailadres. Aangezien ik het ook verder nergens terug kan vinden op de website zelf.

Voor mensen die hiermee willen verlengen die al bij T-Mobile zitten: Dat is niet mogelijk! Heb contact gezocht met studentmobiel en die geven aan dat je met deze actie niet kan verlengen. Wel is het mogelijk om op te geven dat je geen nummer behoud wilt, dat betekend dat je een nieuw nummer krijgt. Studentmobiel zal dat voordoen dat het mislukt en daarna kan je bij T-Mobile zelf het nummerbehoud alsnog aanvragen. Je moet dan wel de aansluitkosten betalen. Dit is dus wat ze mij vertelde, alleen snap er zelf niet veel van.
Edit: Zie de reactie van TweakersOnly http://gathering.tweakers...message/41414685#41414685

[ Voor 71% gewijzigd door Hupske op 15-12-2013 15:28 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
hupske schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:48:
Het betreft een zeer goedkope sim only abbo bij T-mobile. Waarbij je 2GB data kan nemen voor maar 7 euro en daarbij krijg je dan 10.000 smsjes.

Hopelijk is het niet verbonden aan mijn emailadres. Aangezien ik het ook verder nergens terug kan vinden op de website zelf.
.
Bedankt voor de tip! heb voor mijn moeder een supergoedkoop sim-only abonnement kunnen scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:20
yep hier nog één €2 p.m kan je moeilijk tegenop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:38
Het betreft een zeer goedkope sim only abbo bij T-mobile. Waarbij je 2GB data kan nemen voor maar 7 euro en daarbij krijg je dan 10.000 smsjes.

Voor mensen die hiermee willen verlengen: Dat is niet mogelijk! Heb contact gezocht met studentmobiel en die geven aan dat je met deze actie niet kan verlengen. Wel is het mogelijk om te geven dat je geen nummer behoud wilt, dat betekend dat je een nieuw nummer krijgt. Studentmobiel zal dat voordoen dat het mislukt en daarna kan je bij T-Mobile zelf het nummerbehoud alsnog aanvragen. Je moet dan wel de aansluitkosten betalen.
Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aansluitkosten: € 20,-, dat dan weer wel.
Ook andere combi's mogelijk met meer belminuten en mb's.

shopkorting:
Uw korting bij Studentmobiel
€ 15.00 korting Sim Only

[ Voor 27% gewijzigd door sambalbaj op 13-12-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-06 17:37

Voor mensen die hiermee willen verlengen: Dat is niet mogelijk! Heb contact gezocht met studentmobiel en die geven aan dat je met deze actie niet kan verlengen. Wel is het mogelijk om te geven dat je geen nummer behoud wilt, dat betekend dat je een nieuw nummer krijgt. Studentmobiel zal dat voordoen dat het mislukt en daarna kan je bij T-Mobile zelf het nummerbehoud alsnog aanvragen. Je moet dan wel de aansluitkosten betalen.
HELD! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomEv
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-04 17:11
sambalbaj schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:25:
shopkorting:
Uw korting bij Studentmobiel
€ 15.00 korting Sim Only
Via shopkorting lukt het mij niet om dezelfde tarieven terug te vinden op de site van studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85968

Wow en dan kom ik dit tegen net nadat ik een abonnement heb afgesloten bij SimYo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Anoniem: 85968 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:41:
Wow en dan kom ik dit tegen net nadat ik een abonnement heb afgesloten bij SimYo :S
Het betere bereik van KPN is ook wat waard.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-06 16:24
is per maand opzegbaar toch?
Ik zit ook bij Simyo, eind dit jaar loopt mn jaar af, ga zeker nu over op tmobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-05 11:21
Ga na of je nog binnen je bedenktijd zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:43
Top aanbieding, net even een abonnement besteld met 500 mb, 10000 sms en 150 min voor 3 euro per maand. Goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Moet een abonnement verlengen, maar dat kan dus niet? Althans;
Punt is dat er krediet op het account staat. Er moet dus verlengd worden, wil dat krediet behouden blijven...

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Freakster86 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:37:
Moet een abonnement verlengen, maar dat kan dus niet? Althans;

[...]

Punt is dat er krediet op het account staat. Er moet dus verlengd worden, wil dat krediet behouden blijven...

Iemand enig idee?
Als je van T-Mobile zelf af komt is het niet mogelijk. Iig niet mogelijk om je nummer te behouden.

Ik heb zelf nu ook gekozen om gebruik te maken van deze actie, maar kan ook nergens opgeven wanneer mijn huidige abonnement afloopt.
Ik heb hierover gemaild na studentmobiel, dus ik ben nog in afwachting hoe ze dit precies gaan doen.
Het lijkt me namelijk wel apart dat het abonnement per direct ingaat wanneer je je contract hebt ondertekend en daarbij je sim hebt ontvangen.

Als je namelijk van andere provider afkomt, dan kan je wel nummerbehoud opgeven en dan kan je wel aangeven wanneer het abonnement verloopt.

Hopelijk krijg ik hier snel antwoord op. Zodat het voor andere eventueel ook duidelijk wordt.

En voor jou het antwoord op het krediet. Denk dat je daarvoor contact met de provider moet opnemen of eventueel studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:03
Ik heb het ook afgesloten, las het in het aanbiedingen topic, super actie. Had vorige maand een Sim-only bij Ben afgesloten voor 16 euro in de maand, maar 5 euro per maand klinkt mij toch beter in de oren!

Binnen 2 maand heb ik die 20 euro administratiekosten eruit.

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-06 13:29
Mooie actie, ik wil overstappen van bliep met nummerbehoud maar ik zie bliep niet in de lijst met providers staan. Heeft iemand nog meer dit probleem en/of een idee hoe ik toch aan deze actie deel kan nemen met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
HaNS1443 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:58:
Mooie actie, ik wil overstappen van bliep met nummerbehoud maar ik zie bliep niet in de lijst met providers staan. Heeft iemand nog meer dit probleem en/of een idee hoe ik toch aan deze actie deel kan nemen met nummerbehoud.
Bellen met de klantenservice, heb ik ook gedaan zojuist, 10 wachtende voor mij, binnen 5 minuten iemand aan de lijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:08
Hmm kan de pagina helaas niet via shopkorting vinden voor de €15 cashback. Wel een zeer moooie aanbieding voor mn moeder, kreeg vandaag toevallig van Vodafone een verlenging aangeboden omdat haar abo bijna afloopt.
Thanks!

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Laatst online: 23-05 11:33
Wat worden de tarieven voor de sim only na 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
mirod schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:02:
Wat worden de tarieven voor de sim only na 1 jaar?
[Aanbieding] Studentmobiel.nl actie T-Mobile sim-only

Gewoon normale tarief, maar dan zal er vast wel weer een andere actie ergens zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 13-12-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
gaat vlot, sim zit al bij AMP en koerier komt morgen. Ga ook over van Ben.

edit: AMP heeft het al bevestigd en T-Mobile heeft nummerbehoud bij henzelf al aangevraagd.

[ Voor 39% gewijzigd door sambalbaj op 13-12-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:28
Zou je kunnen uitleggen hoe dit gaat?
Voer je bij nummer behoud gewoon je gegevens in?

Graag ietsjes meer uitleg, als je daar de mogelijkheid voor ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 13:13
Ik heb momenteel nog een contract bij Vodafone via F&M van 15,- pm voor 75 belmins, onbeperkt sms en 4gb data. Veelste duur dus als ik naar deze tarieven kijk!

Dit contract loopt echter voor 2 jaar door, is het mogelijk af te zien van dit contract of door T-Mobile te laten overnemen o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:08
Je zult t zelf moeten afkopen en dan nummerbehoud aanvragen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Laatst online: 20-05 11:21
:+
Kees Klaassen schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:11:
Ik heb momenteel nog een contract bij Vodafone via F&M van 15,- pm voor 75 belmins, onbeperkt sms en 4gb data. Veelste duur dus als ik naar deze tarieven kijk!

Dit contract loopt echter voor 2 jaar door, is het mogelijk af te zien van dit contract of door T-Mobile te laten overnemen o.i.d?
Je zou een zo laat mogelijke startdatum op kunnen geven om zo kort mogelijk met 2 abbo's te zitten. Voor de rest kun je inderdaad alleen afkopen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:57

Geckoo

Good news, everyone!

thanks voor de tip, zojuist de vriendin van mijn vader geholpen met een nieuw abonnement voor 5 euro per maand (300 minuten, 10.000 sms en 1gig data ;) )

nu mijn moeder nog zo ver krijgen dat ze haar nokia 3310 opzegt.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 12:58

Radjesh

hoi

Kan je dit abonnement later laten ingaan?

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Radjesh schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:52:
Kan je dit abonnement later laten ingaan?
je moet dan met nummerbehoud aanvragen, anders kan het zo te zien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymitri
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06 16:12
Iemand gekozen voor 24-uurs Express levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
De aansluitkosten van €20 zijn wel jammer... Voor de rest een top aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 00:47
Geckoo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:29:
thanks voor de tip, zojuist de vriendin van mijn vader geholpen met een nieuw abonnement voor 5 euro per maand (300 minuten, 10.000 sms en 1gig data ;) )

nu mijn moeder nog zo ver krijgen dat ze haar nokia 3310 opzegt.
Als ik deze uitkies dan kom ik uit op 8 euro per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

Waar staat de contractsduur beschreven? Is dat 1, of 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, iets meer eigen inzet svp. Het niveau daalt zo wel erg. Dus geen oneliners, eerst zelf wat doen!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen092
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-05 18:58
Ik heb ook een contract afgesloten van 90 minuten en 250 MB. Ik zie nu pas dat 150 minuten even duur is *facepalm*. Maakt verder niet uit, zoveel bel ik toch niet. Voor 2 euro per maand kon ik dit niet laten liggen. Ik vraag me wel af of er toch nog ergens een addertje onder het gras zit :/ Hoe kan T-Mobile hier voordeel uit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03 20:18
Anoniem: 114732 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:51:
Waar staat de contractsduur beschreven? Is dat 1, of 2 jaar?
Contractsduur is 1 jaar als ik me niet vergis, je kan geen tweejarig internet abonnement erbij kiezen dus ik ga ervan uit dat de gehele actie ook voor 12 maanden loopt.

Ik vraag me af in hoeverre dit geen fout van de site is en als deze overeenkomsten wel worden nagekomen door Studentmobiel. De aanbieding is inderdaad niet terug te vinden buiten deze link, en als je naar de sim-only afdeling van T-mobile gaat, dan vind je enkel de 'actie' waar je bijvoorbeeld voor 1 jaar / 2 gig / 150 minuten per maand €23 betaald. Dat is wel een groot verschil met de €8 voor precies hetzelfde welke te vinden is in de actie van deze topic.

Deze aanbiedingen zijn bijna "te mooi om waar te zijn".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:14
koen092 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:10:
Ik heb ook een contract afgesloten van 90 minuten en 250 MB. Ik zie nu pas dat 150 minuten even duur is *facepalm*. Maakt verder niet uit, zoveel bel ik toch niet. Voor 2 euro per maand kon ik dit niet laten liggen. Ik vraag me wel af of er toch nog ergens een addertje onder het gras zit :/ Hoe kan T-Mobile hier voordeel uit halen?
Ze hebben je binnen als klant, dat is een hoop geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:48
Zijn er nog anderen die ook geen betaalmethode kunnen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:05
Dus als ik het goed begrijp kan ik onbeperkt bellen met 1GB hebben voor 17 euro per maand gedurende 1 jaar?

Mooi. Dat gaan we dus maar gelijk regelen. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 22:52
Timo12 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:23:
Ik kan inderdaad ook geen betaalmethode kiezen. Maar, de enige kosten die er zijn (buiten het abonnement om uiteraard), zijn de aansluitkosten á €20,-. Ik neem aan dat die worden verrekend bij de eerste maand. Er hoeft dus nu niets betaalt te worden.

Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32

D4NG3R

kiwi

:)

Contract maar aangevraagd. 500MB, 10K SMS'jes en voor een euro extra 150 belminuten. (is net zo duur als 90 mins :?)

Wel opletten dat je het abbo in maand 11 opzegt, want de prijzen zijn los nogal belachelijk :') . Dit pakket kost me na een jaar bijv 14 p/m.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Timo12 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:23:
It's not a bug, it's a feature lijkt me? :P

Want hij staat er wel als onderdeel om in te moeten vullen, maar bij uitklappen verschijnt er niks.

Denk dat ie uit staat omdat verzenden gratis is en je rekeningnummer wordt toch aan de deur geverifieerd door 1 eurocent te pinnen voordat je je simkaart + contract overhandigt krijgt :) Ik heb iig gekozen voor 150 min + onbeperkt sms en 2GB ofwel 8 euro. Goed, ik moet nog 10 maanden bij Hollandsnieuwe, maar daarom ben ik benieuwd hoe het nummerbehoud gaat lopen. Als ik studentmobiel hun nummerbehoudprocedure doorlees staat er toch echt 'met inachtneming van de opzegtermijn' Welnu, dat zou inhouden dat ik naadloos per 10-10-2014 pas op dit abonnement over ga :+ En dat lijkt me niet te kloppen.
T-Mobile zegt jouw oude abonnement of prepaid op met inachtneming van de opzegtermijn. Let op: bij de meeste providers is dit één maand voor abonnees (vanaf 1 juli 2009) en drie maanden voor zakelijke klanten, voor prepaid bellers geldt geen opzegtermijn. Je oude provider wordt alleen stopgezet, indien nummerbehoud is goedgekeurd. Je ontvangt van T-Mobile bericht, zodra nummerbehoud is goedgekeurd/afgewezen.
Dus tja, ik wacht wel af. Desnoods koop ik Hollandsnieuwe meteen af. Beter bereik is er in mijn geval niet met Vodafone via Hollandsnieuwe en tja, T-mobile was ik al gewend. Als je onbeperkt sms, 200 belminuten en 2GB (kan niet, maar 1,5GB is €12,5 en 2,5GB is €17,50 dus 2GB ligt er tussenin als non-existente optie voor theoretisch dus €15) kiest bij Simyo betaal je mooi €26 met een jaarcontract. Nou, ik heb geen €16 over puur om maar KPN-bereik te hebben. Ga ik dus mooi mijn mobiele abonnementskosten halveren en dat terwijl ik dacht dat het al niet goedkoper kon :D (vooruit: bij HN betaal ik eigenlijk 7,50 voor SO en €9,25 toestelkosten dus ach, 50 cent meer voor onbeperkt sms + 1,25GB internet vind ik een no-brainer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:11

FlyEragon

Alien Monkeys

Einde jaar targets denk ik ? Daarom zo goedkoop..
Dit zijn weer leuke prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 18:32
Is het mogelijk om 2 jaar looptijd aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05
Door middel van de volgende truc is het wel mogelijk om je abonnement bij t-mobile te "verlengen":
Vraag het abonnement aan bij studentmobiel, kies voor nummerbehoud en vul hierbij je t-mobile nummer in. Vul als simkaartnummer 000000 in en als provider bijv. Vodafone.

Je nummerbehoud zal nu gegarandeerd worden afgekeurd. Vervolgens kun je zelf op de t-mobile website opnieuw nummerbehoud aanvragen, waarbij intern nummerbehoud van t-mobile naar t-mobile ook mogelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03:10
Bedankt, gebruik van gemaakt. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
TweakersOnly schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:12:
Door middel van de volgende truc is het wel mogelijk om je abonnement bij t-mobile te "verlengen":
Vraag het abonnement aan bij studentmobiel, kies voor nummerbehoud en vul hierbij je t-mobile nummer in. Vul als simkaartnummer 000000 in en als provider bijv. Vodafone.

Je nummerbehoud zal nu gegarandeerd worden afgekeurd. Vervolgens kun je zelf op de t-mobile website opnieuw nummerbehoud aanvragen, waarbij intern nummerbehoud van t-mobile naar t-mobile ook mogelijk is. :)
Bedankt! Hier heb ik wat aan _/-\o_ Even mijn eerste poging opzeggen en dan opnieuw gebruik maken van de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zoek ik verder op de site van T-Mobile zelf
Nummerbehoud kan aangevraagd worden voor een datum minimaal 5 en maximaal 180 dagen in de toekomst.
Welnu, dan zal mijn nummerbehoud wss worden afgewezen want >180 dagen in de toekomst. Tenzij ze ervan maken: ingangsdatum is 180 dagen vanaf nu als max, resterende 7 maanden brengt HN als afkoopsom bij mij op de laatste factuur in rekening? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online

Je weet zeker dat dit werkt? :o

Zou top zijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 22:19
Bij t mobile kan je achteraf nummerbehoud regelen.

Heb dit zelf gedaan bij mijn abonnement. Kon nog niet verlengen, dus heb 1 maand nieuwe nummer gehad en daarna eigen nummer behouden.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Abonnement via expres 24h levering gedaan.
Helaas dinsdag pas komen ze, kon een klein abonnement van 150 min en 500gb voor 3 euro niet laten liggen voor ons zoontje.
Beter dan een prepaid,,,, alleen dan wel weer jammer die 20 afsluitkosten,
Overigens lukt mij het ook niet via shopkorting

Al met al bedankt voor de tip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Krishhh schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:25:
Bij t mobile kan je achteraf nummerbehoud regelen.
Enig idee tot hoelang achteraf dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985

Hier net ook besteld, €8 / maand voor 2GB en 150 BM is zeer netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Super abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 22:19
Joosie200 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:54:
[...]

Enig idee tot hoelang achteraf dan? :)
Dat weet ik niet.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Joosie200 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:36:
Dus tja, ik wacht wel af. Desnoods koop ik Hollandsnieuwe meteen af.
Ik zit in exact hetzelfde schuitje als jou ;) Ik ben benieuwd hoe dit geregeld gaat worden. Ook ik koop liever HN af als ik daarmee dit super abbo kan krijgen. Zojuist dus ook maar even besteld

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:56
Freekers schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:17:
[...]
Ik zit in exact hetzelfde schuitje als jou ;) Ik ben benieuwd hoe dit geregeld gaat worden. Ook ik koop liever HN af als ik daarmee dit super abbo kan krijgen. Zojuist dus ook maar even besteld
Als je klikt op nummerbehoudprocedure kan je t volgende lezen:
Als je overstapt naar een T-Mobile abonnement is nummerbehoud mogelijk onder de volgende voorwaarden:

De verplichte contracttermijn bij je huidige provider moet binnen vier maanden voorbij zijn.
Je telefoonnummer mag nog niet gedeactiveerd zijn en is nog minimaal 5 werkdagen actief op het moment dat Studentmobiel.nl het contract ontvangt.
Je komt van een andere provider dan T-Mobile of je bent momenteel in het bezit van een prepaidkaart van T-Mobile.
Nummerbehoud vanaf een bestaand T-Mobile abonnement is alleen mogelijk in de vorm van een contractverlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 14:08
Thanks voor tip 2 euro erbij sim kon ik niet laten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxy
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik zit bij Hollandsnieuwe en daar loopt mijn huidige abonnement op 5 april af dus binnen vier maanden. Als ik nummerbehoud aanvraag gaat dit nieuwe abbo dan ook gelijk in of pas als mijn huidige abbo is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:39
Eigenlijk moet je in de vergelijking met je huidige aanbieder dus 1,67 euro bij de maandprijs optellen.
De aansluitkosten : 12 maanden.

[ Voor 14% gewijzigd door rimave op 14-12-2013 10:59 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:58

Onthou wel dat je F&F abonnement na die twee jaar nog steeds voor €15 p/m is, onder dezelfde voorwaarden. Zolang je je abonnement maar niet wijzigt / 'verlengt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seven37
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-05 16:21
Ik zie even door de bomen het bos niet meer dus enige vorm van hulp/advies is zeker gewaardeerd.
Mijn T-mobile abbo loopt 11 februari 2014 af, ik wil zeker van deze aanbieding gebruik maken en als mogelijk ook mijn nummer behouden maar het onderstaande lijkt zicht tegen te spreken.
Kan iemand mij adviseren?

Pepper92 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 08:28:Als je klikt op nummerbehoudprocedure kan je t volgende lezen:
Als je overstapt naar een T-Mobile abonnement is nummerbehoud mogelijk onder de volgende voorwaarden:

De verplichte contracttermijn bij je huidige provider moet binnen vier maanden voorbij zijn.
Je telefoonnummer mag nog niet gedeactiveerd zijn en is nog minimaal 5 werkdagen actief op het moment dat Studentmobiel.nl het contract ontvangt.
Je komt van een andere provider dan T-Mobile of je bent momenteel in het bezit van een prepaidkaart van T-Mobile.
Nummerbehoud vanaf een bestaand T-Mobile abonnement is alleen mogelijk in de vorm van een contractverlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Is bekend tot wanneer deze aanbieding loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
Waar kan je aangeven vanaf welke datum je contract in kan gaan? Ik zit nu nog bij hi en daar is mijn contract al bijna 2 jaar afgelopen en loopt gewoon door zonder dat ik heb verlengt. Dit lijkt mij maandelijks opzegbaar? Dat zou betekenen dat mijn contract over een maand in gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:11

FlyEragon

Alien Monkeys

Zuaro schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:00:
Waar kan je aangeven vanaf welke datum je contract in kan gaan? Ik zit nu nog bij hi en daar is mijn contract al bijna 2 jaar afgelopen en loopt gewoon door zonder dat ik heb verlengt. Dit lijkt mij maandelijks opzegbaar? Dat zou betekenen dat mijn contract over een maand in gaat?
Er staat ergens op het contract wat je per mail krijgt dat ze een standaard opzegtermijn van 1 maand hanteren voor je oude abo. Dus na een maand nadat ze het voor je hebben opgezegd zou het nieuwe t-mobile abonnement ingaan, je hoeft zelf ook geen einddatum op het contract op te geven van je huidige abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:47
eL_Jay schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:58:
Is bekend tot wanneer deze aanbieding loopt?
Huidige acties en prijzen geldig tot 31 december 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Awesome, wilde sowieso al een nieuw toestel en zat te dubben of het goedkoper was om een los toestel + sim only te doen, met deze aanbieding is dat heel makkelijk geworden. En het is ook nog eens veel goedkoper dan mijn huidige Vodafone sim only. 500mb en 150 min. is voor mij eigenlijk teveel, maar voor €3,- ex. kosten ga ik niet moeilijk doen. Dan maar gedwongen meer data verstoken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024

zo duur is jou abo ook weer niet, je moet niet vergeten dat jij 75 minuten bij krijgt en bij t-mobile 5 gig + 90 minuten je betaal je 14 euro en dan nog t-mobile vs vodafone netwerk.

trouwens wat gebeurt er na 12 maanden?
woord de abo 2x zo duur gemaakt?

edit: lol vergat naar het laatst pagina te gaan >.<

[ Voor 3% gewijzigd door raro007 op 14-12-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-06 23:09
raro007 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:17:
[...]

trouwens wat gebeurt er na 12 maanden?
woord de abo 2x zo duur gemaakt?
Belbundel blijft goedkoop, databundel gaat meer kosten. Echter staat er ook boven 'gehele contract' maar onduidelijk of dat op de looptijd slaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Larick op 14-12-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:28
Freakster86 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:22:
[...]

Je weet zeker dat dit werkt? :o

Zou top zijn namelijk :)
Zeker niet, bij 000000 geeft die een foutmelding. Bij vodafone moet je starten met 8931.
Ik heb onderstaande simkaartnummer ingevoerd. Deze wordt geaccepteerd op de website.
Hopelijk dat het nu wel goed gaat.

893100000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
DJustin schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:34:
[...]

Zeker niet, bij 000000 geeft die een foutmelding. Bij vodafone moet je starten met 8931.
Ik heb onderstaande simkaartnummer ingevoerd. Deze wordt geaccepteerd op de website.
Hopelijk dat het nu wel goed gaat.

893100000000000000
Die heb ik ook gebruikt. Denk dat we er maandag of dinsdag wat meer over weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Laatst online: 16:45
Uitverkocht !! Is nu veranderd naar Vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 22:43
Vodafone actie ziet er niet verkeerd uit! En aansluitkosten maar 15 euro
https://www.studentmobiel...one-sim-only-actie-1-jaar

[ Voor 64% gewijzigd door Untouchablezz20 op 14-12-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556553

Abonnement is binnen.
Besteld met 24H delivery.

Gisterenavond een mailtje gehad van het bezorgbedrijf met:

'De rembourskosten voor uw bestelling bedragen € -168.0.'

Ik dacht niks aan de hand, een negatief bedrag, dus zal wel 0 euro zijn.
Daarnet dacht de bezorger eerst dat ik 168 moest betalen, maar na een belletje was het goed en hoefde ik alleen de 0,01 euro te pinnen.

Bij het pakje zit een factuur van Studentmobiel met datzelfde bedrag van -168 euro.
Die 168 euro komt trouwens precies overeen met de korting die het abonnement had, namelijk:

Korting op 500MB internet: 11 - 2 = 9 euro en korting op bellen 6 - 1 = 5 euro. Samen 14 euro per maand x 12 = 168 euro.

Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.. of ik inderdaad nu 168 euro krijg van Studentmobiel en vervolgens zelf maandelijks 17 euro mag betalen, 1 jaar lang of dat het alsnog bij T-Mobile zelf verrekend wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
ga er wel vanuit dat het kortingsbedrag het factuurbedrag wordt anders hadden ze dat er wel even bij moeten zetten dat het om cashback ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Laatst online: 16:45
Anoniem: 556553 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:14:

Gisterenavond een mailtje gehad van het bezorgbedrijf met:

'De rembourskosten voor uw bestelling bedragen € -168.0.'

Ik dacht niks aan de hand, een negatief bedrag, dus zal wel 0 euro zijn.
Daarnet dacht de bezorger eerst dat ik 168 moest betalen, maar na een belletje was het goed en hoefde ik alleen de 0,01 euro te pinnen.
De koerier had aan jou € 168 moeten pinnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 556553

sambalbaj schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:26:
ga er wel vanuit dat het kortingsbedrag het factuurbedrag wordt anders hadden ze dat er wel even bij moeten zetten dat het om cashback ging.
Dat is inderdaad wel logisch. Niet logisch is dat je eerst een leuk bedrag krijgt, terwijl zij nog moeten afwachten of jij je abo wel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-05 02:18
Bij mij ook de koerier aan de deur geweest. Hij zij dat ik beter kon annuleren en een nieuwe afspraak maken, want hij vond €168 betalen ook een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:22
Vodafone actie is ook zeker de moeite waard, maar ook hier geldt dat je een bestaand Vodafone-abonnement niet kunt verlengen :/

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
Mag je deze sim ook gebruiken puur en alleen voor de data dus bijv in je tablet of router als backupline ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-02 14:34
bah. te laat voor t-mobile. maarja wie weet, als dit tot 31 dec duurt

[ Voor 45% gewijzigd door pedra op 14-12-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Laatst online: 27-05 20:12
r.sharp schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:32:
[...]

De koerier had aan jou € 168 moeten pinnen ;)
Ja, zelfde verhaal bij mij vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mooie aanbieding. Net maar even de VF actie van 4,50 PM gekocht. Scheelt toch 5 euro ten opzichte van mijn huidige Simyo abo, welke volgende maand afloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 20:36

MsG

Forumzwerver

Los van de aansluitkosten van 20, zag ik geen meerkosten voor nummerportering. Zie ik iets over het hoofd of is dat inderdaad gratis?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

MsG schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:06:
Los van de aansluitkosten van 20, zag ik geen meerkosten voor nummerportering. Zie ik iets over het hoofd of is dat inderdaad gratis?
Nummerbehoud is toch altijd gratis? of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymitri
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06 16:12
Achteraf nummerbehoud is bij Vodafone niet mogelijk. Hebben ze bij T-mobile beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06 09:09
zo juist die van vodafone besteld. vind het wel jammer dat ik die van t-mobil had gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32

D4NG3R

kiwi

:)

mark-k schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:40:
[...]

Nummerbehoud is toch altijd gratis? of mis ik iets?
Niet altijd. Sommige winkels / telco's vragen er €10/15 voor.

Vanmiddag m'n contract op de bus gedaan. Slimme zet om alvast een (vrijblijvende) offerte aan te vragen :9 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Laatst online: 01-06 23:34
Altijd klote wanneer dit soort aanbiedingen precies een paar weken te laat komen, heb net vorige maand een 1-jarig Vodafone Bel+SMS+Web 100 à €15 pm afgesloten! Denk dat ik er maar een extra abo'tje erbij neem zodat die volgend jaar nog door kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdkocak
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-05 12:05
Hoe zit het eigenlijk bij VF met de kosten voor data buiten je bundel. Ik weet dat je bij T-Mobile geen extra kosten krijgt als je je bundel overschrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
mdkocak schreef op zondag 15 december 2013 @ 06:04:
Hoe zit het eigenlijk bij VF met de kosten voor data buiten je bundel. Ik weet dat je bij T-Mobile geen extra kosten krijgt als je je bundel overschrijdt.
vodaphone heeft dit niet en vind ik eigenlijk een groot minpunt.je mist een beetje zekerheid dat je niet ineens een grote rekening op de deurmat vind.
na je bundel is het 15 cent per mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik sluit het vodafone abo af voor de versie met 500Mb data, maar zie in de bevestiging nergens die 500Mb terug...alleen de belminuten en SMS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
goed punt.misschien even bellen morgen. hoewel die 500 mb standaard lijkt te zijn voor het belwebsms 200 paket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:22
Nice ook besteld!
Had vrijdag toevallig een SimYo besteld maar gelukkig had ik de simkaart nog niet aangeraakt en kon ik deze nog annuleren :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
Weet niet of de 5GB internet nog beschikbaar is maar als die er nog is kan je die selecteren en als je een beetje met de url loopt te spelen kan je een andere hoeveelheid belminuten krijgen ipv onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Is het mogelijk om nu een abonnement te nemen van de Vodafone actie en deze 2 maanden later laten in gaan zonder nummerbehoud? Mijn contract eindigt op 04-03-2013 dus haal het helaas net niet met nummerbehoud, maar dan laat ik hem ingaan en dan achteraf nummerbehoud aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:23

RobertowNL

For your gear!

Vodafone doet niet aan nummerbehoud achteraf (helaas)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Zuaro schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:03:
Weet niet of de 5GB internet nog beschikbaar is maar als die er nog is kan je die selecteren en als je een beetje met de url loopt te spelen kan je een andere hoeveelheid belminuten krijgen ipv onbeperkt.
Heb toch aardig wat dingen geprobeerd, maar het heeft geen effect op de belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
RobertowNL schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:59:
Vodafone doet niet aan nummerbehoud achteraf (helaas)
Ow dank je! Dan maar een nieuw nummer. Weten jullie toevallig ook of ik hem 2 maanden kan uitstellen? Dus dat die 15-02-2013 ingaat, zodat ik maar 3 weken 2 abonnementen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:36
Is niet mogelijke, tenzij je nummerbehoud direct hebt aangevraagd. Wat in jouw situatie dus niet mogelijk is, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
VAnTurenhout schreef op zondag 15 december 2013 @ 09:58:
Ik sluit het vodafone abo af voor de versie met 500Mb data, maar zie in de bevestiging nergens die 500Mb terug...alleen de belminuten en SMS..
Ga je hierover contact opnemen? Zou je willen laten weten wat ze aangeven?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Geen welles-nietes debatten of pretenderen te weten wat een rechter zal beslissen.