Afhandeling Studentmobiel.nl T-Mobile en Vodafone acties

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YM.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11-2023

YM.

https://www.vodafone.nl/s...sim-only-abonnement.shtml
Hier kan je zien dat bij een BSW200 sim-only tegenwoordig een databundel van 500mb (actie?) hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:15
Top actie. Bedankt voor het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

Balen dat ik er zo laat bij ben! Ik heb van me lang-zal-ze-leven-nooit-niet een data-abonnement genomen vanwege de hoge kosten, maar met dit zie ik dat 1GB-abonnementje wel zitten... :'( Doe het nu met een T-Mobile prepaidje.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 13:47

FlyEragon

Alien Monkeys

GS88 schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:12:
Balen dat ik er zo laat bij ben! Ik heb van me lang-zal-ze-leven-nooit-niet een data-abonnement genomen vanwege de hoge kosten, maar met dit zie ik dat 1GB-abonnementje wel zitten... :'( Doe het nu met een T-Mobile prepaidje.
Je kan nog de vodafailfone variant nemen :
https://www.studentmobiel.nl/sim-only/578

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Helaas te laat voor de T-mobile, dus maar voor de VF van 4,50 gegaan. Sowieso is betere dekking van VF wel prettig en met de aansluitkosten die lager liggen, liggen de maandelijkse kosten voor mij een slechts een euro hoger waarbij ik dus betere dekking + 50 xtra belminuten wel kan waarderen.

Moet ik alleen niet vergeten op te zeggen volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Untouchablezz20 schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:51:
[...]

Ga je hierover contact opnemen? Zou je willen laten weten wat ze aangeven?
Ik heb contact opgenomen (17 wachtenden voor mij!!)

Er zijn geen vodafone-abo's die geen data hebben, dus bij deze zit al de 500Mb data inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 12:07
bedankt voor dit topic.
nu mooi vodafone voor 4,50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
In de laatste mail van AMP was het remboursbedrag weer 0 euro geworden en net bij levering ook alleen de 1 cent moeten pinnen. De bijgeleverde factuur van studentmobiel rept nog wel over een retourbedrag en daarover heb ik ze gisteren gemaild maar nog niets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 18:30
Super, deze aanbieding van Vodafone, scheelt nu ook 5,50 euro per maand maar bij Simyo had ik maar 100 belminuten en 200 MB, nu dus voor 5,50 minder 200 belminuten en 500 MB :)

Nu per 01-01-2014 over op Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zijn er nog mensen die met de T-mobile actie hebben proberen te verlengen? Al iets daarover vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Uw orderstatus is gewijzigd naar Geannuleerd.

De reden dat wij uw order geannuleerd hebben is omdat de einddatum van uw huidige abonnement te ver in de toekomst ligt en nummerbehoud maximaal 4 maanden voor uw einddatum mogelijk is.

Dan maar de order doorzetten met een nieuw nummer en in oktober achteraf nummerbehoud indienen. Maar ik wil zeker weten dat dat kan na 11 maanden want ik ga geen nieuw nummer uit mijn hoofd leren na 12 jaar hetzelfde nummer gewend te zijn :z Koop ik HN niet af maar bouw dat drie maanden op om maximaal te cashen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Joosie200 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:23:
De reden dat wij uw order geannuleerd hebben is omdat de einddatum van uw huidige abonnement te ver in de toekomst ligt en nummerbehoud maximaal 4 maanden voor uw einddatum mogelijk is.
4 maanden?? Het huidige abo van mijn vrouw loopt ergens in maart 2014 pas af.. Ik kan dan denk ik geen gebruik maken van deze aanbieding zonder dubbele kosten of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:31
VAnTurenhout schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:29:
[...]

4 maanden?? Het huidige abo van mijn vrouw loopt ergens in maart 2014 pas af.. Ik kan dan denk ik geen gebruik maken van deze aanbieding zonder dubbele kosten of wel?
Maart is toch 3 maanden verder en 3 is toch minder dan 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
XAEROCOOL schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:32:
[...]

Maart is toch 3 maanden verder en 3 is toch minder dan 4?
Ja, dus nummerbehoud geldt voor maximaal 4 maanden dan? Ik lees hier:

https://www.studentmobiel.nl/info/nummerbehoud_Vodafone

dat het zelfs binnen 2 maanden opzegbaar moet zijn. Telefonisch werd dit ook bevestigd dat de nummerportering dan afgekeurd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
In de voorwaarden staat inderdaad 2 maanden. Dus daar kan je dan ook vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:31
In de voorwaarden staat 2 maanden en in annulerings email dat Joosie200 heeft gehad 4 maanden dus. Ik zou gewoon proberen, als het niet lukt krijg je waarschijnlijk een annulerings email en ik dacht dat ik ook had gelezen dat achteraf nummerbehoud bij vodafone niet gaat? Dus dat dubbel betalen zal ook niet lukken tenzij je het niet erg vindt van nummer te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 22:05
Door een typefoutje bij mn emailadres, heb ik het T-Mobile contract net pas binnengekregen.
Had gekozen voor de 250mb/10.000sms (1 euro) en 150 belminuten (1 euro).

Valt me op dat er wel gesproken wordt over een aktietarief bij de 250mb/10.000sms, dus 1 euro p/m.
Echter bij de belminuten staat dit niet vermeld, maar alleen 6 euro p/m.

Hoe staat dit in andere contracten?

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 19:47
Dit gaat trouwens om een actie om het target te behalen, de korting wordt vooraf teruggestort waarna je het normale maandtarief betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

remcoboy1479 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:29:
Dit gaat trouwens om een actie om het target te behalen, de korting wordt vooraf teruggestort waarna je het normale maandtarief betaalt.
Dat is wel even minder dan dat het niet duidelijk is gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
@remcoboy1479: Heb je het dan over de Vodafone actie of die van T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:37

MsG

Forumzwerver

Volgens mij beide. Het lijkt vanuit Studentmobiel te komen. Daar zie je aldoor enorme negatieve bedragen.

Totaal inclusief BTW € -180,00 staat er bij mij bijv.

Ik vind het wel netjes dat het contract financieel ook pas ingaat bij T-Mobile als je nummer geporteerd is. Vroeger betaalde ik altijd een maand dubbel aan beide providers. Ook het nummerbehoud is gratis. Beide erg goed.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Nu maakt het mij niet zoveel uit maar ik zie nergens negatieve bedragen terugkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:32
Ik had eerst 1 order geplaatst. Met de 1GB data en 150 bel. Hierbij had ik niet aangegeven dat ik nummerbehoud wilde hebben, doordat ik het in eerste instantie fout had begrepen aangezien ik wilde verlengen vanuit t-mobile zelf. Nu was het zo dat als ik alles onderteken het abonnement ook direct in ging, maar dat was niet de bedoeling.

Ik studentmobiel dus daarover gemailt, maar aangezien het weekend was natuurlijk weinig response. Om toch goed te zitten had ik op de dag zelf nog 1 keer de bestelling geplaatst maar dan met nummerbehoud.

Nu krijg ik netjes een antwoord terug van studentmobiel, waarin ze mijn 1e contract gewijzigd hebben zodat het mogelijk is voor nummerbehoud en dus mijn contract pas ingaat als de andere verlopen is.

Echter heb ik dit contract niet meer nodig, aangezien ik de andere wel goed had gedaan met de bestelling.
Nu is het ook nog is zo dat met het aangepaste contract de aanbieding spontaan verdwenen is. De kortingen staan daar dus ook niet meer op.

Word dus even een mailtje sturen naar studentmobiel dat ze deze kunnen annuleren.

Overigens van het andere contract heb ik al bericht gekregen, dat ze mijn simkaart opsturen. Dus dat betekend dat die goed gekeurd is.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Je kunt vanaf 60 dagen voor einddatum nummerbehoud aanvragen.
Kortom aan nummerbehoud zit geen tijdslimiet vwb het nieuwe contract. Dat houdt wel in dat ik nog wel tot augustus dubbele kosten heb, maar dat is te overzien (€16,75 + €6 is geen echte grote stijging) Then again is het dubbelop want het actietarief geldt slechts die twaalf maanden en daarna niet meer. Dus dan zou ik twee maanden met mijn huidig nummer kunnen profiteren van de aanbieding. Ik heb dan bijna zoiets van laat dan maar want afkopen nu is prijziger (10x€16,75) dan het voordeel wat ik ermee haal (10x€8,75 + €15 cashback) Netto zou het dan mij €167,5 - €102,75 + €20 aansluitkosten = €84,75 kosten / 12 maanden = zeg ruim €7 boven wat ik nu al betaal en waar doe je het dan nog voor? Want bij HN zit ik al ruim qua verbruik dus meer heb ik zeker niet nodig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
Bij mij staat er ook een negatief van -186 euro. Dit betreft de Vodafone actie. Je krijgt de korting dus gestort op je rekening en dan betaal je gewoon de 20 euro per maand? Gaan ze dat zo aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
@Untouchablezz20: Waar zie je dat negatieve bedrag dan staan? Ik heb net besteld maar ik kan het bedrag nergens op het contract of tijdens het bestelproces vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Nu online
Ik zag het bedrag pas, nadat mijn contract goedgekeurd was geworden. Bij orderstatus en vervolgens mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, online. Daar staat het bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Laatst online: 01-06-2022
Ook ik heb nog vraagje , over dat neg bedrag.
Morgen komen ze sim kaartje brengen van amp, zie erop staan -168 rembours.
Hoe zit dit nou, gewoon het volledige maand bedrag betalen en krijgen we eenmalig die 168 terug gestort?
Of moeten we gewoon die 3 euro pm betalen;) bij T mobile.

Alvast bedankt. Voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:00
Untouchablezz20 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:42:
Bij mij staat er ook een negatief van -186 euro. Dit betreft de Vodafone actie. Je krijgt de korting dus gestort op je rekening en dan betaal je gewoon de 20 euro per maand? Gaan ze dat zo aanpakken?
Heb net Studentmobiel gebeld, en gaat idd van hun uit. Volgens de medewerker wordt het bedrag binnen tien dagen gestort op je rekening. En betaal je aan T-Mobile het volle bedrag.

Daar moeten we dus maar van uit gaan :>

[ Voor 4% gewijzigd door OkeOkeOke op 16-12-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dan zijn ze wel heel desperate als ze zulke kortingen gaan geven. Wellicht krijgen ze dik geld bij een bepaald aantal? :-)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Laatst online: 01-06-2022
OkeOkeOke schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:12:
[...]

Heb net Studentmobiel gebeld, en gaat idd van hun uit. Volgens de medewerker wordt het bedrag binnen tien dagen gestort op je rekening. En betaal je aan T-Mobile het volle bedrag.

Daar moeten we dus maar van uit gaan :>
Bedankt, hier hebben we wat aan, toch wel mooie actie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
vind het toch niet netjes. Dat het cashback was had direct bij de aanbieding moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het maakt toch in de praktijk 0 uit? In weze geeft het zelfs voordeel, want je hebt de volledige korting meteen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:32
Maakt toch allemaal niks uit. Je betaalt nog steeds maar je bedrag van de aanbieding.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Hoop alleen dat de aansluitkosten 20 ipv 52,50 wel van T-Mobile uitgaan want anders zijn de retourbedragen 32.50 te laag. Vind het ook wel vreemd dat deze constructie niet op de website heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik vind het wel degelijk uitmaken aangezien de constructie niet duidelijk is bij afsluiten en er nergens in het bestelproces en ook niet als je alles in huis hebt en al getekend hebt uit de papieren blijkt dat het om cashback gaat. Dat het per saldo niet uitmaakt klopt, maar Studentmobiel moet wel duidelijk zijn als je wat afsluit en niet adverteren met lage maandbedragen. Dat is hoe dan ook een vorm van misleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-02 14:34
in het contract zelf staat ook niks over deze constructie.

alleen kijkend naar het contract lijkt of er een overeenkomst is gesloten om ipv abboo kosten je actie prijs te betalen.
hieruit blijkt niks dat je geld terug krijgt. en hoe zit het met die mensen die eerder in deze post dat bedrag vreemd vonden en het hadden "gefikst"naar het bedrag dat normaal aan de deur wordt betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ook ik zie op mijn contract de actieprijs, ik ga t-mobile niks meer betalen dan de actieprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mooi aanbieding Hupske. Hier redden mensen zich de komende tijd wel mee. Ga je geen spijt van krijgen. Eventjes wat moeite doen maar dan heb je t ook prima voor elkaar. Helaas moet ik nog t/m augustus 2014

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

B0MBACI schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:50:
Ook ik zie op mijn contract de actieprijs, ik ga t-mobile niks meer betalen dan de actieprijs.
Dan ben ik bang dat het een lang verhaal gaat worden dat je meer aan moeite gaat kosten dan het "voordeel" dat je er uit haalt. Opzich is het positief aangezien je (een klein beetje) rente ontvangt op die +-180 euro.

Neemt niet weg dat ze het er wel even bij hadden kunnen/moeten vermelden.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:57

ManiacsHouse

Scheisse!

RobertowNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:04:
[...]

Dan ben ik bang dat het een lang verhaal gaat worden dat je meer aan moeite gaat kosten dan het "voordeel" dat je er uit haalt. Opzich is het positief aangezien je (een klein beetje) rente ontvangt op die +-180 euro.

Neemt niet weg dat ze het er wel even bij hadden kunnen/moeten vermelden.
Kwestie van kopie naar je rechtsbijstand en klaar. Zou wat zijn zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

ManiacsHouse schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:06:
[...]

Kwestie van kopie naar je rechtsbijstand en klaar. Zou wat zijn zeg...
Inderdaad,

Je zet een handtekening onder een contract met daarop bepaalde prijzen vermeld. Achteraf die prijzen wijzigen, of je nou wel of geen cashback krijgt is maar een rare gang van zaken.
Dan hadden ze die contract ook wel kunnen skippen als het toch maar voor de lolz is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
heeft iemand ook al daadwerkelijk de cashback gehad en het orginele bedrag (zonder actie) moeten betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zullen we er eerst eens een telefoontje aan wagen voordat we moord en brand gaan schreeuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:35
Ik heb zondag besteld (Vodafone) en als ik inlog zie ik idd ook de € -186,00 staan. Mijn order status is daarbij: Bevestiging verzonden

Ik neem aan dat de simkaart nog even op zich laat wachten dus? Iemand anders een andere status?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:36
Volgens mij heb ik te lang getwijfeld, de link werkt niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
laurens0619 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:38:
Ik heb zondag besteld (Vodafone) en als ik inlog zie ik idd ook de € -186,00 staan. Mijn order status is daarbij: Bevestiging verzonden

Ik neem aan dat de simkaart nog even op zich laat wachten dus? Iemand anders een andere status?
Mijn status is al: Simkaart verzonden.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, wat al is goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:35
Bartsmash schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:45:
[...]

Mijn status is al: Simkaart verzonden.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, wat al is goedgekeurd
En jij hebt maandag "pas" besteld? vreemd. Ik heb trouwens geen nummerbehoud gedaan.
Heb je ook eerst de status gehad van bevestiging verzonden?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
laurens0619 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:52:
[...]

En jij hebt maandag "pas" besteld? vreemd. Ik heb trouwens geen nummerbehoud gedaan.
Heb je ook eerst de status gehad van bevestiging verzonden?
Ik heb inderdaad gistermiddag besteld (rond 12 uur).
Eerst kreeg ik mijn contract via de mail.
Dit teruggestuurd, waarop je auto replay kreeg
Daarna stond mijn status op studentmobiel.nl op nummerbehoud in behandeling.
Vanmorgen de statusverandering per mail dat simkaart verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Phoolie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:41:
Volgens mij heb ik te lang getwijfeld, de link werkt niet meer :(
inderdaad, zowel de T-Mobile als de Vodafone link zijn weg dus de actie is over.

Krijg net mail terug van Studentmobiel en het is dus inderdaad een cashback actie waarbij je een bedrag terug krijg en je wel het volle bedrag aan T-Mobile betaald. Er zal wel weinig aan te doen zijn (wil het goedkope abo wel) en het blijft een goede actie, maar eigenlijk twijfel ik of ik hier wel zo maar mee akkoord moet gaan want de aanbieding was wel misleidend.

[ Voor 41% gewijzigd door sambalbaj op 17-12-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

sambalbaj schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:04:
[...]

inderdaad, zowel de T-Mobile als de Vodafone link zijn weg dus de actie is over.

Krijg net mail terug van Studentmobiel en het is dus inderdaad een cashback actie waarbij je een bedrag terug krijg en je wel het volle bedrag aan T-Mobile betaald. Er zal wel weinig aan te doen zijn (wil het goedkope abo wel) en het blijft een goede actie, maar eigenlijk twijfel ik of ik hier wel zo maar mee akkoord moet gaan want de aanbieding was wel misleidend.
Nou daarvoor heb ik niet getekend en jij volgens mij ook niet. Contract is heel duidelijk hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:36
hupske schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:54:
[...]

Die heb ik ook gebruikt. Denk dat we er maandag of dinsdag wat meer over weten.
... en de bestelling is geannuleerd.

Ik had hem besteld voor mijn broer, maar die heeft een mail gekregen dat die geannuleerd is.
Hij heeft zelf gebeld, en ze gaven aan dat nummerportering niet mogelijk is.
Ik moet zelf nog eventjes bellen omdat ik het fijne er nog niet vanaf weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sambalbaj schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:04:
[...]

Maar wat is precies je bezwaar eigenlijk? Het is toch lood om oud ijzer? Of je nu je abbo maandelijks betaald van het geld wat je gestort krijgt of een kleiner bedrag van je eigen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:57:
[...]

Maar wat is precies je bezwaar eigenlijk? Het is toch lood om oud ijzer? Of je nu je abbo maandelijks betaald van het geld wat je gestort krijgt of een kleiner bedrag van je eigen geld.
dat je niet krijgt waarvoor je tekent, een laag maandbedrag wat op het contract staat. Dat Studentmobiel niet helder is over de aanbieding bij afsluiten en op het contract en eigenlijk een vorm van misleiding toepast. Dat het per saldo in geld gelijk blijft doet hier niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-06 21:54
Zal dit cashbacksysteem voor zowel t-mobile als vodafone gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
waarschijnlijk wel aangezien tmobile of vodaphone er eigenlijk niks met de actie te maken hebben
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:57:
[...]

het gaat erom dat hierover niks in het contract vermeld staat.
als je alleen het contract leest lijkt het om een actie te gaan van een aangepast bedrag. nergens staat dat je het orginele bedrag moet betalen en een cashback krijgt.

[ Voor 73% gewijzigd door pedra op 17-12-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sambalbaj schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:02:
[...]

dat je niet krijgt waarvoor je tekent, een laag maandbedrag wat op het contract staat. Dat Studentmobiel niet helder is over de aanbieding bij afsluiten en op het contract en eigenlijk een vorm van misleiding toepast. Dat het per saldo in geld gelijk blijft doet hier niets aan af.
Eh ja, dat doet het wel. Zoals ik al zei, lood om oud ijzer. Dat ze er niet helder over zijn ben ik met je eens en kan verwarring veroorzaken. Je krijgt uiteindelijk gewoon waar je voor tekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carl84
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-03 16:41
Ook besteld. Ik zie deze opmerking staan op de factuur die met de simkaart werd verzonden:
"U bent bij Vodafone aangesloten voor het reguliere actietarief. Het totale verschil in maandkosten zal binnen zes weken op uw rekening worden gestort."
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:10:
[...]

Eh ja, dat doet het wel. Zoals ik al zei, lood om oud ijzer. Dat ze er niet helder over zijn ben ik met je eens en kan verwarring veroorzaken. Je krijgt uiteindelijk gewoon waar je voor tekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:10:
[...]

Nee, niet dus. Maar goed, ik geloof niet dat we daar uit gaan komen. Er is alleen geen sprake van echte benadeling.

@Carl84 Bij T-Mobile staat die opmerking er niet bij. Bij Vodafone is de constructie blijkbaar wel gecommuniceerd, al is het erg summier.

[ Voor 4% gewijzigd door sambalbaj op 17-12-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymitri
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06 16:12
Was ook te laat voor t-mobile variant, maar heb de vodafone afgelopen zaterdag nog binnen kunnen halen. Heb wel pas een afspraak op vrijdag gemaakt voor bezorgen zodat ik het fijne nog kan weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carl84
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-03 16:41
Vreemd.. Anders kan je ze toch eventueel bellen/twitteren/faxen ;)
Lijkt me namelijk vooral vervelend als je er te laat achter komt .
sambalbaj schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:23:
[...]

Nee, niet dus. Maar goed, ik geloof niet dat we daar uit gaan komen. Er is alleen geen sprake van echte benadeling.

@Carl84 Bij T-Mobile staat die opmerking er niet bij. Bij Vodafone is de constructie blijkbaar wel gecommuniceerd, al is het erg summier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
Carl84 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:17:
Ook besteld. Ik zie deze opmerking staan op de factuur die met de simkaart werd verzonden:
"U bent bij Vodafone aangesloten voor het reguliere actietarief. Het totale verschil in maandkosten zal binnen zes weken op uw rekening worden gestort."
maar dit hoord toch op het contract te staan. niet het factuur achteraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sambalbaj schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:23:
[...]

Wat krijg je dan niet? Maak nu eens duidelijk wat je precieze bezwaren dan en hoe jij exact word benadeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
waar zien jullie dat min bedrag staan dan bij T-mobile? Ik zie het nergens en zie op het contract gewoon de kosten van de actie staan.

Waar zien jullie dat dit om een cashback actie gaat? Zelfs dit kan ik nergens vinden. Ik heb het over de allereerste T-mobile aanbieding en dus niet VF.

Wat ik op het contract zie staan is het volgende:
  • Abonnementskosten: 11 euro (Dit zal wel het standaard datatarief zijn (500 mb) dat ingaat ná de eerste 12 maanden?)
  • Actietarief (500 mb data) :12 maanden € 2,- p.m. (ipv de abonnementskosten neem ik aan)
  • Aanvullende Bundel: 200 Belminuten Gehele contract € 2,- p.m. (was € 7,- p.m.)
Als het goed is betaal ik dus 4 euro per maand in plaats van 18 euro (11 + 7). Nergens wordt er gerept van een gedeelte vooruit betalen en/of cashbacks.

[ Voor 89% gewijzigd door Snoop op 17-12-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inloggen op de site van Studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:04:
Inloggen op de site van Studentmobiel.
Zie ik ook nergens wat staan...

Daar zie ik dit:
Producten & Accessoires
Product Bedrag
Verzendkosten € 0,00
+
Totaal inclusief BTW € 0,00

Abonnementen & aanvullende diensten
Abonnement SIM Only Actie 500 MB 1 jaar (€ 2,- p.m.)
Looptijd actietarief 12 maanden
Aanvullende bundel 200 Belminuten
Contractverlenging Nee
Nummerbehoud Nee

[ Voor 49% gewijzigd door Snoop op 17-12-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 22:45

ko9

Snoop schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:06:
[...]

Zie ik ook nergens wat staan...
Idem hier, ook T-mobile besteld. Op contract staan alleen de maandelijkse (actie) kosten vermeld en op de site:
Product Bedrag
Verzendkosten € 0,00 +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

pedra schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:27:
[...]

maar dit hoord toch op het contract te staan. niet het factuur achteraf?
Ik zit hier net het contract van de Vodafone aanbieding uit te printen en daar staat niets over cashback of wat dan ook.
Abonnementskosten € 20,- p.m.
Actietarief 12 maanden € 4,50 p.m.
Vodafone aansluitkosten € 52,50 € 15,-
Als ze ook maar enigzins denken het volledig bedrag per maand te gaan incasseren dan wordt het meteen gestorneerd. Zou lekker worden zeg... Dan is het ook nog eens 1-zijdig het contract niet nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ko9 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:09:
[...]

Idem hier, ook T-mobile besteld. Op contract staan alleen de maandelijkse (actie) kosten vermeld en op de site:
Product Bedrag
Verzendkosten € 0,00 +
Producten & Accessoires

Product

Bedrag

Retourbedrag € -168,00
Verzendkosten € 0,00

+
Totaal inclusief BTW € -168,00

Dan zit er ergens verschil in blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Oh das apart.... De Vodafone-aanbieding is niet meer te vinden bij Studentmobiel. Wat overigens niet op het contract staat is de 10000 smsjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:36
Dat is standaard bij bij dat Vodafone abonnement, net als de mb's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Lekker dan. Studentmobiel via Twitter:
1h

Dank, we gaan het even voor je uitzoeken!
Studentmobiel
1h

Om deze aanbieding te kunnen doen zullen wij het verschil in maandkosten eenmalig aan je vergoeden.
Studentmobiel
1h

vier weken na de ingangsdatum van het nieuwe abonnement zal dit bedrag eenmalig worden overgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog steeds van niemand een goede beredenering gehoord over wat nu PRECIES het probleem is en hoe je op deze manier benadeelt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:20:
Ik heb nog steeds van niemand een goede beredenering gehoord over wat nu PRECIES het probleem is en hoe je op deze manier benadeelt word.
Ooit gehoord van misleiding en reclame maken? Dat mag gewoon niet.
Men bied een abonnement aan voor € 4,50 (Vodafone/Studentmobiel) aan. Nergens spreekt men over speciale constructies of wat dan ook. En als je je dan eenmaal hebt aangemeld komt men ineens met een heel ander verhaal.
Gezien de info op de website mag en kon je er van uit gaan dat je € 4,50 per maand gaat betalen. En geen raar gedoe met € 20 per maand betalen en dan eenmalig het verschil terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Omdat er op het contract staat dat er een x bedrag per maand wordt geïnd, maar bij de eerste betaling ineens een bedrag dat veel groter is dan 'x' wordt gevraagd, dat dan later terug zou worden gestort. Dit is een vorm van cashback, maar dit is voor zover ik weet nergens genoemd (ook niet in het contract). Of het wel of niet een probleem is, is niet eens van belang. Maar het principe dat de betaling ineens zo wordt gedaan terwijl dat niet in het contract is overeengekomen, is niet een juiste manier van zaken doen.

Maar enfin, gewoon afwachten en zien wat de klantenservice zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-06 17:30
Het probleem is dat je van 2 kanten uit een contract aflsuit waar voor beide partijen rechten en plichten aan vast zitten. De verkopende partij (Studentmobiel) adverteert met een laag tarief per maand en meldt verder niks over een cashback constructie. Hiervan staat niets in het contract. De kopende partij zal dan ook terecht bij het afsluiten van het abonnements denken dat hij gewoon elke maand het lage actietarief zal moeten gaan betalen. De verkopende partij verzwijgt dus een belangrijk deel van de overeekomst en misleidt de kopende partij.

Ik heb straks een hoger saldo op mijn rekening, terwijl ik in de toekomst hogere betalingsverplichtingen zal hebben. Misschien wil ik dit helemaal niet...

T-Mobile of studentmobiel heeft dan ook expliciet geen toestemming om meer dan het actietarief plus eventuele verbruikskosten van mijn rekening af te schrijven.

[ Voor 10% gewijzigd door Pbure97 op 17-12-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Ga meteen een klacht uitzetten bij Stichting Reclame Code. Want Studentmobiels reacties zijn nogal van 'tsja. En?'. Echt wat een lutsers.
Twitter n.a.v. mijn reactie dat ik dit geen manier van doen vind.
Studentmobiel
Ok, jammer om te horen
Studentmobiel
Kunnen wij jou verder nog ergens mee helpen?
M.a.w. u zeikt meneer en voor ons is dit geen onderwerp meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Het probleem is gewoon dat studentmobiel zich op dun ijs begeeft.
Zij bieden een abonnement aan met een ruime cashback om waarschijnlijk zodoende hun jaartarget te halen bij de diverse providers.
Echter deze providers vinden het niet erg fijn (nog zachtzinnig uitgedrukt), dat deze shop met een cashback constructie werkt, dit weet studentmobiel dondersgoed, vandaar dat men niet met cashback adverteerde op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4 reacties en niet 1 die aangeeft hoe je hiermee precies benadeelt word.

Maar goed, maak je vooral druk om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:31:

Tsja er zijn mensen die blijkbaar alles maar slikken. Het gaat niet om of je benadeelt word. Je word misleid. En daar wordt niemand blij van. Tenmiste jij blijkbaar wel. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online

Dan lees je gewoon niet. Pbure97 legt precies de situatie uit. Daarnaast: over dat bedrag kun je geen rente trekken, uitgeven, sparen, beleggen of alles wat je normaal wel met het geld kan doen. Maar vooral: als iemand zich eenzijdig niet aan het contract houdt, heeft zo'n ding helemaal geen waarde meer. En zeker als het de webshop betreft, is dat een kwalijke zaak. Als je dat geen probleem vindt; kun je me dan ook even 10k overmaken en dan zal ik het eenmalig in de toekomst terugbetalen, ok? 8)7

Anyway, wat een waardeloze reactie van de desbetreffende persoon op Twitter. Waarom werken zulke personen überhaupt bij een klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

CaptainPanda schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:35:
[...]

Dan lees je gewoon niet. Pbure97 legt precies de situatie uit. Daarnaast: over dat bedrag kun je geen rente trekken, uitgeven, sparen, beleggen of alles wat je normaal wel met het geld kan doen. Maar vooral: als iemand zich eenzijdig niet aan het contract houdt, heeft zo'n ding helemaal geen waarde meer. En zeker als het de webshop betreft, is dat een kwalijke zaak. Als je dat geen probleem vindt; kun je me dan ook even 10k overmaken en dan zal ik het eenmalig in de toekomst terugbetalen, ok? 8)7

Anyway, wat een waardeloze reactie van de desbetreffende persoon op Twitter. Waarom werken zulke personen überhaupt bij een klantenservice?
Eerste stuk zeg ik maar even niets over. Maar je hebt gelijk. ;)

Twitter :)
Jammer om te horen. Jouw klacht betreft (duidelijkere) communicatie zullen we intern doorzetten.
Echt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eehhh, je krijgt juist het bedrag als voorschot. Hoezo kan ik daar geen rente van trekken dan?

Zoals ik al zei, maak je druk om niks en succes met zoeken naar spijkers. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
Ik ga ook eenzijdig mijn contract aanpassen :

In plaats van maandelijks een bedrag te betalen, ga ik bij beëindigen van het abonnement een eindafrekening maken waarbij bij ik 1 keer het volledige verschuldigde bedrag zal overmaken aan de provider. Tot beëindiging van het contract krijgt mijn provider geen cent. Maakt uiteindelijk niet uit, zit geen nadeel in etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:47

Het is gewoon gloeiend irritant. Ik verwacht een bepaald bedrag te betalen en klaar te zijn. Niet iedere maand een hoger bedrag te betalen en 1x een cashback te krijgen. Moet ik dan weer met die bedragen lopen goochelen zodat toch iedere maand er maar een X bedrag aan telefoonrekening af gaat.

Ja, aan het einde van het jaar heb je hetzelfde bedrag betaalt aan je abbo, Nee, het is NIET wat is afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:39:
Eehhh, je krijgt juist het bedrag als voorschot. Hoezo kan ik daar geen rente van trekken dan?

Zoals ik al zei, maak je druk om niks en succes met zoeken naar spijkers. :')
Omdat het een belofte is dat de webshop het 'binnen tien dagen' zal overmaken en je ondertussen de volle mep aan T-mobile mag betalen. http://gathering.tweakers...message/41428792#41428792
- Dat is niet afgesproken
- Wat als ze niet binnen tien dagen betalen? Ze zijn immers ook al onbetrouwbaar omdat ze zich niet aan het contract houden, dus waarom zouden we verwachten dat dit ook gebeurt? Contractbreuk = een absolute no. :X

Maar goed, ik snap ook wel dat je er persoonlijk geen probleem mee zou hebben, omdat het netto op hetzelfde neerkomt. Maar projecteer het dan ook niet op anderen en doe niet alsof ze overdreven reageren, want een contract is niet voor niets gemaakt en beide partijen dienen zich er gewoon aan te houden. Het zou een hele gekke wereld zijn als dat niet zo was en alles zou worden toegelaten, zolang de eindbalans maar klopt.

[ Voor 11% gewijzigd door CaptainPanda op 17-12-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-05 13:18
Kreeg net helaas een mailtje dat mijn datum beeindiging huidig contract te ver in de toekomst lag(3mnd) en bij vodafone mocht het maximaal 2 zijn. Balen, te lang getwijfeld over de tmobile actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
CaptainPanda schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:44:
[...]

Omdat het een belofte is dat de webshop het 'binnen tien dagen' zal overmaken en je ondertussen de volle mep aan T-mobile mag betalen. http://gathering.tweakers...message/41428792#41428792
- Dat is niet afgesproken
- Wat als ze niet binnen tien dagen betalen? Ze zijn immers ook al onbetrouwbaar omdat ze zich niet aan het contract houden, dus waarom zouden we verwachten dat dit ook gebeurt? Contractbreuk = een absolute no. :X
In het contract wat ik aan de deur tekende staat een termijn van 6 weken voor de terugbetaling, dus de informatie die hierover telefonisch gegeven werd is ook onjuist.

Dit geld overigens alleen als je een koerier aan de deur hebt gehad. Het zgn digitaal contract, of het contract wat ik per e-mail kreeg was heel anders, hier staan de actietarieven in. Er wordt gesproken over x bedrag per maand en niets over vooraf een bedrag krijgen en y per maand. Als je alleen dit contract hebt getekend en terug gestuurd, snap ik niet hoe Studentmobiel de tarieven kan veranderen zoals in het contract aan de deur (hierin stonden wel de volledige bedragen zonder korting). Dit zou geen contractbreuk zijn maar contractvervalsing. Volgens mij is een jurist hier zo klaar mee.

Na mijn telefonisch contact met Studentmobiel had ik ook wel een beetje het gevoel van niet zeuren maar slikken zoals anderen hier op Twitter hebben ervaren.

Snap de frustratie van sommige hier wel, je krijgt iets anders dan op de site stond. Hoop alleen dat ze de terugbetaling wel correct, en snel, uitvoeren.

[ Voor 38% gewijzigd door OkeOkeOke op 17-12-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Ik ben toch wel erg benieuwd of dat nou bij de Vodafone versie ook geldt, die cashback. Ik zou er ook niet zo blij mee zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

VAnTurenhout schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:02:
Ik ben toch wel erg benieuwd of dat nou bij de Vodafone versie ook geldt, die cashback. Ik zou er ook niet zo blij mee zijn...
Geld dus ook voor de Vodafone versie. Want daar heb ik het steeds over. Via dit topic gister bij de Vodafone-aanbieding terecht gekomen. Maar gezien de vraagteken over de T-Mobile-aanbieding leek het me handig om daar geen apart topic over te openen. Of gaan hier nu dingen teveel door elkaar lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

T-Mobile sim is binnen. Werd gewoon via post bezorgd. Geen handtekening en geen 1 cent pinnen.

@ciris, werk je soms bij Studentmobiel ? Zo klink je wel een beetje namelijk. Contracten zijn er niet voor niks. Of zou je het ook leuk vinden als je energieleverancier alvast voor het gemak eventjes 1 jarig bedrag alvast incasseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zucht, er word niks geïncasseerd. Er word gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
  • Laatst online: 21-03-2024
ok ok, maar waar is die aanbieding nou !?! wilde net gaan bestellen en kan het niet vinden. Op de site stond dat deze deal geldig was tot 31 december, en nu hebben ze hem eraf gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
foxbow schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:19:
ok ok, maar waar is die aanbieding nou !?! wilde net gaan bestellen en kan het niet vinden. Op de site stond dat deze deal geldig was tot 31 december, en nu hebben ze hem eraf gehaald?
OP = OP stond erbij (dat wel)...

Targets zullen inmiddels behaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 10:07

Gediminas

recovering stagiair marketing
Hij is op. Er stond heel duidelijk op=op vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
  • Laatst online: 21-03-2024
gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

FlyEragon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:13:
T-Mobile sim is binnen. Werd gewoon via post bezorgd. Geen handtekening en geen 1 cent pinnen.

@ciris, werk je soms bij Studentmobiel ? Zo klink je wel een beetje namelijk. Contracten zijn er niet voor niks. Of zou je het ook leuk vinden als je energieleverancier alvast voor het gemak eventjes 1 jarig bedrag alvast incasseert.
Ze geven je vooraf het bedrag; niet achteraf. Het is een cash-in-front niet cashback ;).

Ja het had beter vermeld moeten/kunnen worden maar uiteindelijk betaal je toch precies het zelfde, als ik het bedrag krijg (€108) lig ik er niet wakker van.

Overigens zou ik niet te veel van de communicatie van Studentmobiel verwachten; dat laat wel eens wat te wensen over (understatement). Je krijgt zeer waarschijnlijk pas serieus antwoord als je formele/aangetekende brieven gaat sturen.
Of tot op = op ;).

[ Voor 13% gewijzigd door RobertowNL op 17-12-2013 17:24 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:53
Hoe zijn deze acties te vinden op de site van Studentmobiel???
Ik kon ze enkel via de link op dit forum benaderen, op hun eigen site kon ik geen verwijzing vinden!

Zetten ze het in een nieuwsbrief oid?
Als ze vaker met dergelijke acties komen wil ik er namelijk eerder bij zijn.

(Vodafone verleningen of nieuw KPN-netwerk en misschien T-Mobile maar dan moet de deal wel heel erg goed zijn)

[ Voor 16% gewijzigd door german8 op 17-12-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

RobertowNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:22:
[...]
Ja het had beter vermeld moeten/kunnen worden maar uiteindelijk betaal je toch precies het zelfde.
Dat klopt wel wat je zegt, maar de manier waarop het gebeurd klopt dus niet. Hoeveel moeite was het om dit ook erbij te zetten ? Ik wil gewoon maandelijks 4 euro zien gaan naar T-Mobile en niet meer.
Nu gaat er toch meer heen waardoor het psychologisch effect toch al een stuk minder leuk is.
Nee het is gewoon niet netjes al met al, ook al is het een leuke aanbieding.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Geen welles-nietes debatten of pretenderen te weten wat een rechter zal beslissen.