In het contract wat ik aan de deur tekende staat een termijn van 6 weken voor de terugbetaling, dus de informatie die hierover telefonisch gegeven werd is ook onjuist.
Dit geld overigens alleen als je een koerier aan de deur hebt gehad. Het zgn digitaal contract, of het contract wat ik per e-mail kreeg was heel anders, hier staan de actietarieven in. Er wordt gesproken over x bedrag per maand en niets over vooraf een bedrag krijgen en y per maand. Als je alleen dit contract hebt getekend en terug gestuurd, snap ik niet hoe Studentmobiel de tarieven kan veranderen zoals in het contract aan de deur (hierin stonden wel de volledige bedragen zonder korting). Dit zou geen contractbreuk zijn maar contractvervalsing. Volgens mij is een jurist hier zo klaar mee.
Na mijn telefonisch contact met Studentmobiel had ik ook wel een beetje het gevoel van niet zeuren maar slikken zoals anderen hier op Twitter hebben ervaren.
Snap de frustratie van sommige hier wel, je krijgt iets anders dan op de site stond. Hoop alleen dat ze de terugbetaling wel correct, en snel, uitvoeren.
[
Voor 38% gewijzigd door
OkeOkeOke op 17-12-2013 17:13
]